PDA

View Full Version : TB Joshua..Christen of nie ?

Pierre van Zyl
Oct 24th 2007, 12:27 PM
Ek het al baie gewonder oor die man. Ek het van mense wat daar was verneem dat hulle 'n vervulde tyd daar gehad het, van ander het ek gehoor dat hy NIE 'n Christen is nie. Het enige iemand 'n opinie ?

CFJ
Oct 24th 2007, 12:38 PM
Pierre,

Mens moet seker maar altyd versigtig wees om iemand balatant as vals uit te kryt, maar oor T.B. Joshua is daar 'n paar dinge wat hom geweldig blootstel. Lees gerus hierdie artikel van Bill Randles (http://www.moriel.org/notice/miracle_man_rebuke.htm), 'n artikel wat ek graag sal aanbeveel, na ek self hierdie video gesien het, wat Bill Randles bespreek en deur "the Synagogue of all Nations" van T.B. Joshua self uitgereik was.

Phil Fourie
Oct 24th 2007, 01:04 PM
Ferdi

Sjoe, dit was nogals 'n wille artikel, maar om vir jou die waarheid te sÍ, dit is nie by hierdie ou wat ek hierdie goed die eerste keer hoor nie, ek het dit vanaf baie bronne al verneem en dit is vir my ontstellend, dit is ook hoekom ek in 'n ander draad gesÍ het TB is vir my 'n duister persoon.

Dink julle nie een van ons moet dalk die moeite doen om hierdie Bill ou te bel en met hom te gesels hieroor nie, ek sien hy gee hul kontaknommers onder aan die artikel

Tonton
Oct 24th 2007, 01:28 PM
Ek het al baie gewonder oor die man. Ek het van mense wat daar was verneem dat hulle 'n vervulde tyd daar gehad het, van ander het ek gehoor dat hy NIE 'n Christen is nie. Het enige iemand 'n opinie ?

Ek het hom nog net op video in aksie gesien, en direkte getuienis van Christene wat Lagos besoek het aangehoor.

Alle kritiek wat ek tot nou toe gehoor het was deur mense wat nie self daar was nie, en positiewe kritiek van mense wat wel daar was... Ek het van Joshua se lering op video gevolg, en het geen probleem daarmee nie. Ek het sy video's oor genesing gesien, en het weereens geen probleem daarmee nie. Ek het ook nie 'n probleem daarmee dat Christene (soos hy) duiwels in die Naam van Jesus uitdrywe nie. 'n Vriendin was daar, en sy het getuig dat hy beskeie is, nie self-gesentreerd, en absoluut op Jesus gerig is. Dit getuig vir my dat hy nie die tipiese kultus - profiel het nie.

Andere, soos Johan Malan verskil egter (sien Malan se artikel: http://www.bibleguidance.co.za/Afrartikels/Joshua.htm) en hoewel ek Malan se inset oor die aanslag op die Bybel (http://www.bibleguidance.co.za/Afrartikels/Bybelteks.htm) onderskryf, voel ek dat hy oor-krities is oor Joshua, en een fout laat heers oor wat moontlik andersens 'n volgeling van Jesus is. Ek glo ook dat Malan beinvloed word deur gereformeerde vooroordele en leerstellinge (daarom verskil ek ook van hom oor die doop).

Net soos ek van mening is dat Malan wel die Here volg, glo ek Joshua doen. Hulle verteenwoordig net verskillende ledemate van dieselfde liggaam.

Ons moet versigtig wees om nie te laster teen die Heilige Gees deur te sÍ iemand het 'n onreine Gees in hom nie. Onthou hierdie skrif:

Markus 3:22-23 En die skrifgeleerdes wat van Jerusalem af gekom het, het gesÍ: Hy het BeŽlsebul! en: Deur die owerste van die duiwels dryf Hy die duiwels uit. En Hy het hulle na Hom geroep en vir hulle deur gelykenisse gesÍ: Hoe kan die Satan die Satan uitdryf?

Markus 3:29-30 maar wie teen die Heilige Gees gelaster het, het geen vergifnis tot in ewigheid nie, maar is skuldig aan die ewige oordeel-- omdat hulle gesÍ het: Hy het 'n onreine gees.

Groete in Jesus,
Anton.

Phil Fourie
Oct 24th 2007, 01:49 PM
Hi Anton

Ek wys jou net daarop dat die artikel wel op Prof Malan se webwerf is, maar dat dit geskryf is deur die einste Bill Randles (of watookal) waarvan Ferdi melding maak in sy eerste plasing in hierdie draad.

Ek sal seker volgende week vir Prof Malan persoonlik ontmoet, ek sien nogals uit daarna, ek het gehoor hy gaan hier by 'n gemeente praat en dan wil ek myself sommer aan hom gaan voorstel, ek het al via e-pos met hom kontak gehad.

Groete
Phil

Tonton
Oct 24th 2007, 02:09 PM
Hi Anton

Ek wys jou net daarop dat die artikel wel op Prof Malan se webwerf is, maar dat dit geskryf is deur die einste Bill Randles (of watookal) waarvan Ferdi melding maak in sy eerste plasing in hierdie draad.

Ek sal seker volgende week vir Prof Malan persoonlik ontmoet, ek sien nogals uit daarna, ek het gehoor hy gaan hier by 'n gemeente praat en dan wil ek myself sommer aan hom gaan voorstel, ek het al via e-pos met hom kontak gehad.

Groete
Phil

Phil,

Ek het gewonder oor die ooreenkomste (het pas na my inset op hierdie draad eers die inset van Ferdi met die Randles artikel gesien).

Malan se werk oor die bybelvertalings is rerig waardevol. SÍ asb. vir hom die Here het hom gebruik om baie mense se oŽ oop te maak vir die aanslag op die Woord.

Groete,
Anton

Phil Fourie
Oct 24th 2007, 02:14 PM
Phil,

Ek het gewonder oor die ooreenkomste (het pas na my inset op hierdie draad eers die inset van Ferdi met die Randles artikel gesien).

Malan se werk oor die bybelvertalings is rerig waardevol. SÍ asb. vir hom die Here het hom gebruik om baie mense se oŽ oop te maak vir die aanslag op die Woord.

Groete,
Anton

Ek sal as ek hopelik met hom kan gesels.

Groete
Phil

Yolande~
Oct 24th 2007, 02:21 PM
Ek was onlangs in 'n byeenkoms gewees waar daar 'n bloedjong evangelis van amerika besoek kom doen het. Terwyl die man bedien, toe kry hy skielik 'n profetiese woord. Hy se hy ken nie die man nie, maar hy hoor die naam TB Joshua en hy hoor God se Gees se dat hierdie kosbare kind van Hom baie aangeval word en dat ons almal moet saam bid vir hom. Hy stop toe die diens en ons almal bid toe saam vir Joshua. Hy vermaan ons toe ook sterk, gevul met die Gees om bitter versigtig te wees om iets te spreek teen hierdie gesalfde man van God. Die woord wat hy gekry het in die Gees was dat God se TB Joshua is Sy vriend. (let wel se, met 'n kappie op die e :) )

Wel, ek sal nie 'n woord spreek teen so 'n vriend van God nie. En ek wil ook niks negatiefs van hom hoor nie. Hy doen wonderlike werk en ons kan baie by hom leer. Natuurlik sal hy ook foute maak en menslik wees met tye - wie is nie? Maar dat hy God se vriend is, daaroor het ek geen twyfel nie.

Tonton
Oct 24th 2007, 02:32 PM
...Hy vermaan ons toe ook sterk, gevul met die Gees om bitter versigtig te wees om iets te spreek teen hierdie gesalfde man van God. Die woord wat hy gekry het in die Gees was dat God sÍ TB Joshua is Sy vriend.

Kaalvoetkind,

Jou inset bevestig die Woord van Markus 3:29-30 wat ek gekry het. Dankie.

...Natuurlik sal hy ook foute maak en menslik wees met tye - wie is nie? Maar dat hy God se vriend is, daaroor het ek geen twyfel nie.

Amen

Liefde in Jesus,
Anton

Phil Fourie
Oct 24th 2007, 02:34 PM
Ek was onlangs in 'n byeenkoms gewees waar daar 'n bloedjong evangelis van amerika besoek kom doen het. Terwyl die man bedien, toe kry hy skielik 'n profetiese woord. Hy se hy ken nie die man nie, maar hy hoor die naam TB Joshua en hy hoor God se Gees se dat hierdie kosbare kind van Hom baie aangeval word en dat ons almal moet saam bid vir hom. Hy stop toe die diens en ons almal bid toe saam vir Joshua. Hy vermaan ons toe ook sterk, gevul met die Gees om bitter versigtig te wees om iets te spreek teen hierdie gesalfde man van God. Die woord wat hy gekry het in die Gees was dat God se TB Joshua is Sy vriend. (let wel se, met 'n kappie op die e :) )

Wel, ek sal nie 'n woord spreek teen so 'n vriend van God nie. En ek wil ook niks negatiefs van hom hoor nie. Hy doen wonderlike werk en ons kan baie by hom leer. Natuurlik sal hy ook foute maak en menslik wees met tye - wie is nie? Maar dat hy God se vriend is, daaroor het ek geen twyfel nie.

Met hoeveel sekerheid kan ons bevestig dat hierdie man waarvan jy praat 'n profeet van God is?

Tonton
Oct 24th 2007, 02:41 PM
Vir die wat belangstel, hier is TBJ se ministry se webtuiste:

http://www.themaninthesynagogue.org/

Anton

Pierre van Zyl
Oct 25th 2007, 08:26 AM
Graag wil ek weet, indien ek 'n kledingstuk kry van 'n evangelis, soos 'n baaidjie, is dit Skriftuurlik reg dat daai baaidjie 'n invloed op my lewe sal hÍ ?
Met verwysing na Jesus, waar Hy deur die mense gediskrediteer is omrede Hy duiwels uitgedryf is, en daar van Hom gesÍ is, dat Hy die satan gebruik om die duiwels (demone) uit te dryf, net die volgende:
Die Bybel vermaan ons mbt handoplegging. Nie sonder rede nie. Ek het getuienisse in boekvorm hier by my (sorry aan die charichmatiese mense:blush:)
van hekse wat na charichmatiese kerke gaan, en dan "volunteer" om vir mense te bid wat aan kom ons sÍ maar 'n siekte lei. In werklikheid weet die satanis dat die persoon 'n demoon in hom/haar het, die satanis wil "beheer" hÍ oor die demoon, en dit verkry hy/sy deur in aanraking te kom met die persoon. Gewoondelik "bid" die satanis in tale, sodat die gemeente nie weet dat 'n okkultiese praktyk reg voor hulle afspeel nie.
Nog 'n duidelike kenmerk is, dat die persoon waarvoor gebid word agteroor val. (Hiermee sÍ ek nie dat ALLE gevalle nie van God afkom nie, ek maak doodeenvoudig 'n observasie)
So vÍr ek kon vasstel het almal wat voor die grootheid van God neergeval het, in 'n onnatuurlike posisie geval, naamlik vooroor, in 'n biddende posisie. Nie agteroor nie. Jesus het telkemale gewaarsku teen sogenaamde "blanking out of the mind", bly nugter ens. Waarom dan in 'n staat van bewusteloosheid val, WEEREENS ek diskrediteer nie ALLE gevalle nie ek maak 'n observasie.

Nog 'n observasie wat ek nou hier maak is, 'n evangelis wat waarsku moet nie teen 'n persoon praat nie. Dit laat ook vraagtekens. Uit my verwysingsraamwerk soek en ondersoek ek alle gevalle analities, sorry oud speurder :pp. Die mens soek nog altyd na 'n manier om homself tot goddelike status te verhef. Ek meen dit is waarom Eva van die boom geŽet het.
Herinner hierdie stukkie nie 'n ou baie aan Johannes die Doper wat vir die mens gesÍ het, kyk daar is die Lam van God nie ?
Sorry ek wou nie tone trap nie, maar gee slegs my perspektief weer:hmm:

Pierre van Zyl
Oct 25th 2007, 08:38 AM
Hier kan die doktrine van oorplasing van mag duidelik gesien word, soos ek vroeŽr genoem het rond-om die verkryging van demone
http://www.deceptioninthechurch.com/tbjoshua.html

CFJ
Oct 25th 2007, 09:08 AM
Pierre,

Alhoewel die "Synagogue of all Nations" van TB Joshua nie noodwendig net een video van hulleself versprei nie... en dit kan wees dat van hierdie videos goeie stigtende inligting bevat, het die een wat ekself gesien het werklik geen stigting gelaat nie. Geslagsdele word ontbloot en verskeie baie vreemde rituele deur TB Joshua self (dinge wat mens glad nie in die Bybel lees nie), het my maar redelik skepties gelaat. Ek is werklik onseker oor hierdie man, maar sal op hierdie stadium nie te veel oor alles wil sÍ wat mens observeer nie, want daar is inligting wat Tom Gouws op die internet bied, wat ek nie nou kan vind nie. Mens kan dit ondersoek en dit meet aan God se Woord, wat tog maar ons enigste riglyn vir die waarheid is. Ek wens net mens kan hierdie video vir elkeen wat hier lees gee om te kyk, want dit sal baie dinge vir of teen TB Joshua besweer, sou iemand nie weet wat mens presies bedoel nie.

Pierre van Zyl
Oct 25th 2007, 09:19 AM
CFJ
Op daardie link wat jy geplaas het, is 'n telefoon nommer, dit lyk soos 'n Johannesburg nommer, die ou sÍ duidelik dat jy hom kan skakel indien jy enigsins twyfel. Ek dink hy sal die video dalk beskikbaar stel. Dit was juis wat opvallend vir my was, die ou is bereid om te staaf wat hy sÍ. Nie maar net NOG inligting op die net nie. Dit tel punte:pp

Phil Fourie
Oct 25th 2007, 09:57 AM
CFJ
Op daardie link wat jy geplaas het, is 'n telefoon nommer, dit lyk soos 'n Johannesburg nommer, die ou sÍ duidelik dat jy hom kan skakel indien jy enigsins twyfel. Ek dink hy sal die video dalk beskikbaar stel. Dit was juis wat opvallend vir my was, die ou is bereid om te staaf wat hy sÍ. Nie maar net NOG inligting op die net nie. Dit tel punte:pp

Nou bel die ou, ek het mos vroeŽr gevra dat iemand hom moet bel, jy sÍ mos jy is nie 'n skaam outjie nie, nou "Walk the Talk";)

Anders sal ek maar moet bel:rolleyes:

Het jy al vir Rebecca Brown gemail?

14390876
Oct 25th 2007, 10:09 AM
Met hoeveel sekerheid kan ons bevestig dat hierdie man waarvan jy praat 'n profeet van God is?

Ek hou nie baie van die artikel. hy vat dinge nbuite konteks, soos daai dineg wat Joshua in sy interview gesÍ het. Ek dink hy impliseer dat Joshua iets bedoel wat Joshua waarskynlik glad nie bedoel nie. Ek wil ook sÍ dat die feit dat mense van ander lande af oorvlieg om hom te sien kan skaar teen hom gehou word. Gewildheid is nie `n sonde nie, en dit maak nie van jou `n vals profeet nie. Dit is nie asof hy die gewildheid aanblaas nie.

Ek het vroer die punt gemaak en ek maak dit weer, die dinge wat oor hom gesÍ word kan in twee dele gedeel word:
1. Gerugte van sy vyande wat hom wil uithaal. Hulle soek vir enioge iets wat hy sÍ wat verkeerd verstaan kan word en gebruik dit dan om woorde in TB Josua se mont te sit. Dan versprei hulle gerugte wat allerande goed van hom sÍ, en natuurlik glo somige mense dit. Later glo almal dit as feit. Soos Anton gesÍ het, kom die kritiek baie keer van mense wat nog nooit persoonlike kontak met die man gehad het nie. Dan is daar al die farisieŽrs wat `n rede soek om nie te glo in wat hy doen nie. As dit nie van God af is nie sal dit nie bly staan nie (Hand 5).

2. Hy is `n mens. Hy is waarskynlik `n Christen. Ek glo so. Maar of hy die regte ding doen (of doen wat God wil hÍ) is `n ander saak. Hy sal foute, tekorte en selfs sonde hÍ, nes ek en jy. Mense met sukke bedienings hoef nie engeltjies te wees om te doen wat hy doen nie. Dus kan jy nie dit gebruik om te sÍ dat wat hy sÍ en doen ongeldig is nie. Dit sou `n ad hominum denkfout wees. Die geldigheid van sy bedining het niks te doen met hoe suiwer hy is nie.

Aan die ander kant vergeet die skrywer van die artikel om te noem dat `n boom aan sy vrugte geken word , volgens die skrif, en dus IS die resultate `n belangrike punt om te maak. Dit moet as `n punt in sy gins tel. Mense word nie net genees nie, hulle lewens vir ander en baie mense word bekeer.

Phil Fourie
Oct 25th 2007, 10:27 AM
Ok, ek gaan nie name noem nie, maar julle sal sekerlik verstaan van wie ek praat.

'n Man hier in my omgewing wat bekend is as 'n profeet. Hy is die leier van die grootste "Christelike" kerk in Suid-Afrika, met takke in Mosambiek, Zimbabwe en oral oor Suid-Afrika. Daar kom in die omgewing van 4 na 6 miljoen (het nie die laaste syfers van paasfees hierdie jaar nie) oor die paas naweek na sy kerk toe. Daar gebeur wonder, mense word genees, hulle noem hulself lede van 'n Christen kerk.

MAAR

Ek is baie beken met die agtergrond en gelowe van hierdie profeet en sy navolgers. Ek weet daar is baie betrokkenheid van voorvadergeeste, dat die Heilige Gees nie onderskei word van hierdie voorvadergeeste nie en dat sekere van hierdie profeet se lidmate op die grond val en hom aanbid as God. Ek weet ook dat hierdie "profeet" nie hierdie geloof in voorvadergeeste en die raadpleeg daarvan afkeer en teenspreek nie.

Is dit reg?

Kan julle verstaan dat ek skepties is?

Julle weet natuurlik dat ek hier praat van die grootste "Christen" kerk in Suidelike-Afrika

Maar ek gaan die video in die hande probeer kry, vir julle kom deel wat ek daarvan dink, wie weet, dalk ry ek sommer nog Lagos toe om met die ou te gaan praat:spin:

Groete
Phil

Phil Fourie
Oct 25th 2007, 10:50 AM
Ek het klaar die nommer gebel.

Praat van 'n vurige Ingelse omie met wie ek gepraat het. Well, uit my gesprek kan ek redelik vir julle sÍ dat hierdie mense vir TB Joshua baie goed ken. En ek kan ook vir julle sÍ, die omie met wie ek gepraat is is nie 'n groot fan van TBJ nie. Ek het ook die nommer gekry waar die video bestel kan word.

Julle wil seker nie hÍ ek moet uitbrei oor my telefoniese gesprek nie:rolleyes:

Pierre van Zyl
Oct 25th 2007, 11:19 AM
Phil klaar vir Rebecca gemail, sy vat so 2 weke om te antwoord, ek sal bel en reŽl vir die video:spin:

14.... sjoe ek kan nie daai nommer als onthou nie:lol:
Nou wil ek jou 'n graag 'n vraag vra, moet dit nie persoonlik opvat nie asb ? Ek is nie gebou vir hierdie kommunikasie oor die web nie ( Gebore in BC - Before Computers :lol: )

Kom ons vat nou die Nuwe Hervormers, hulle ontken nie God se bestaan nie, maar draai net so 'n bietjie aan die Woord. Hier kom ook mense tot bekering, die vraag is...na wat toe ?
Ek sal maar die naam noem, die ZCC kerk is allermins Christelik, volgens my is dit heel moontelik satanies, en ek kan my uitsprake staaf. Na wie bekeer hulle ?
Soos ek gesÍ het 'n vriend van my was daar, hy het my onder andere gewaarsku, na sy terugkeer, dat ek moet oppas vir die Christ Baptist Church, aangesien hulle TE Woord georiŽnteerd is, te veel op Jesus konsentreer en te min op die Heilige Gees. Nou kyk vir 'n eks veiligheidstak oukie, wat sukkel om mense te vertrou het die rooi ligte geflikker:hmm:

Kom ons neem vir Prof. Sakkie Spannenberg, moet ek hom glo op grond van sy kwalifikasies ? Ek kan ook sy vrugte meet, ek meen een van die bekendste kunstenaars in SA, Steve Hofmeyr is 'n selferkende ondersteuner van Prof Spannenberg, moet ek nou glo, of moet ek toets. Steve is 'n goeie mens, met 'n goeie hart. Gedurende die staking hierdie jaar het hy hospitaalvloere gaan skrop ! Dit is dus die vrugte van die NH. Moet ek op grond hiervan hul idees ondersteun ?

Ek sien hier word baie skrifgedeeltes gebruik om die man te beskerm, om die mense wat krities staan teenoor die man half uit te wys as farisieŽrs. Kan ek nou dieselfde verwysingsraamwerk gebruik op kom ons sÍ Judith de Beer ? Kan ek dieselfde Skrifgedeeltes toedig aan haar ? Kan ek onderliggend almal wat kritiek lewer op haar toespreek as farisŽers ?
Allermins kan ek nie, want ek sien bewysse voor my.

Ek kan ongelukkig nie Lagos toe gaan, jy sien soos ek dit sien is ons daagliks in 'n stryd gewikkel. Ek mag nie, net soos in 'n oorlogsituasie optree sonder my Kaptein se toestemming nie. In hierdie geval is my Kaptein, Jesus. Sonder 'n opdrag van Jesus kan ek nie daardie grond betree nie. Ek kan wel na video opnames kyk, ek kan feite meet.

Wie in hierdie HELE wÍreld wat betrokke is in die Christendom het nog nie van TB Joshua gehoor nie ? As ek sy naam google is dit opmerklik dat die meeste webtuistes uit Amerika kom, hoe is dit dan binne die raamwerk en statisties moontelik dat 'n persoon uit die VSA nog nie van hom gehoor het nie. Wat is die "redelike man" toets hierop, of die "bo alle twyfel" toets ? 'n Persoon wat kom preek in SA, vanaf die VSA, vermoed ek het redelik kennis, of nie ?

14390876
Oct 25th 2007, 11:29 AM
Ek wonder wat dink mense van Ray Mcauly. van Rhema.
Ek self het hom al gehoor (op televisie en in ons kerk). My kerk is verwant aan die kerk. Ek dink hy is nogal goed. Mense is skepties oor hom, weens sy verlede en omdat hy ryk is. ek het geen probleem met `n ryk Christen nie. Solank die persoon sy rykdom reg gebruik.

ek verstaan sketiesime want ek self is redelik skepties. Ek sÍ nie sommer enige iets ligetlik nie. Ek voel egter dat mens `n balaans meot hÍ, en nie almal wat sulke bedienings het onder die selfde kam skeer nie.

Pierre van Zyl
Oct 25th 2007, 11:39 AM
Op die man gaat ek my nie uitlaat nie, ek nog nie na een van sy preke geluister of enigsins na hom as persoon gekyk nie. Ek ken 'n klomp ryk Christene, geen probleem daarmee nie, dit is eerder 'n vraag of jy God aanbid of jou geld. As jy mŰre alles verloor, gaan jy selfmoordneigings kry ? Gaan jy nog vir God dien ? Gaan jy depressief raak ? Interressante vrae om jouself te vra.
Vertel Phil ! Phil your the man ! Speak up ! :lol:

14390876
Oct 25th 2007, 11:42 AM
Ek sien hier word baie skrifgedeeltes gebruik om die man te beskerm, om die mense wat krities staan teenoor die man half uit te wys as farisieŽrs. Kan ek nou dieselfde verwysingsraamwerk gebruik op kom ons sÍ Judith de Beer ? Kan ek dieselfde Skrifgedeeltes toedig aan haar ? Kan ek onderliggend almal wat kritiek lewer op haar toespreek as farisŽers ?
Allermins kan ek nie, want ek sien bewysse voor my.

Dit is juis my punt. Ek sien geen regtige bewyse in die artikel of enige ander plekke nie. Ek hoor wel honderde getuienisse van mense wat goeie ervarings gehad het. Al wat ek sien is sinne buite konteks, gerugte en bespiegelinge van mense wat nie die moeite doen om slef die man te konfronteer nie. Dit is tog sekerlik tiepies van fariseŽrs.

Kan jy dink aan iemand wat betrokke is in bedieninge waar daar tekens en wonderwerke plaasvind, waar daar nie iewers langs die pad `n kontroversiele saak omduik nie. Is dit omdat die bedinning ongeldig is of is dit omdat mense vir foute soek, omdat hulle nie wil aanvaar dat die gawes so gebruik kan word nie.

Ek kan ongelukkig nie Lagos toe gaan, jy sien soos ek dit sien is ons daagliks in 'n stryd gewikkel. Ek mag nie, net soos in 'n oorlogsituasie optree sonder my Kaptein se toestemming nie. In hierdie geval is my Kaptein, Jesus. Sonder 'n opdrag van Jesus kan ek nie daardie grond betree nie. Ek kan wel na video opnames kyk, ek kan feite meet.

Dit is waar. ek stem saam hiermee. :D

CFJ
Oct 25th 2007, 11:54 AM
Dit is juis my punt. Ek sien geen regtige bewyse in die artikel of enige ander plekke nie. Ek hoor wel honderde getuienisse van mense wat goeie ervarings gehad het. Al wat ek sien is sinne buite konteks, gerugte en bespiegelinge van mense wat nie die moeite doen om slef die man te konfronteer nie. Dit is tog sekerlik tiepies van fariseŽrs.

Hi Iain,

Ek glo nie dit is redelik om dit wat in die artikel van Bill Randles weergegee word, as gerugte en bespiegelinge van mense af te maak nie. Ekself het presies dieselfde video onder oŽ gehad wat Bill Randles daar bespreek en dit is verseker nie gerugte nie, dit is skokkende dinge wat mens daar sien. Hierdie video is nie iemand wat dit gemaak het om TB Joshua te diskrediteer nie, die video word deur homself, of dan nou sy organisasie bemark en versprei. Het jyself al hierdie video gesien?

Phil Fourie
Oct 25th 2007, 12:02 PM
Op die man gaat ek my nie uitlaat nie, ek nog nie na een van sy preke geluister of enigsins na hom as persoon gekyk nie. Ek ken 'n klomp ryk Christene, geen probleem daarmee nie, dit is eerder 'n vraag of jy God aanbid of jou geld. As jy mŰre alles verloor, gaan jy selfmoordneigings kry ? Gaan jy nog vir God dien ? Gaan jy depressief raak ? Interressante vrae om jouself te vra.
Vertel Phil ! Phil your the man ! Speak up ! :lol:

Ok Pierre

Onthou nou, hierdie is nie my aanhaling nie, dit is maar wat die ou nounet vir my oor die foon gesÍ het, so asseblief neem dit so op en nie as ek wat iemand oordeel nie.

Hy sÍ: "He is a demon straight out of hell":hmm:

Hy is ook wesenlik ontstel oor die video waar mense se geslagsdele gewys word ens. Nou ek kan nie hierdie woorde bevestig nie, want ek het nie die video gekyk nie, maar ek gaan beslis plan maak om hierdie genoemde video in die hande te kry.

Groete
Phil

Phil Fourie
Oct 25th 2007, 12:03 PM
Hi Iain,

Ek glo nie dit is redelik om dit wat in die artikel van Bill Randles weergegee word, as gerugte en bespiegelinge van mense af te maak nie. Ekself het presies dieselfde video onder oŽ gehad wat Bill Randles daar bespreek en dit is verseker nie gerugte nie, dit is skokkende dinge wat mens daar sien. Hierdie video is nie iemand wat dit gemaak het om TB Joshua te diskrediteer nie, die video word deur homself, of dan nou sy organisasie bemark en versprei. Het jyself al hierdie video gesien?

Dit is wat die man op die foon ook vir my gesÍ het, hy het gesÍ ek kan die video direk by TB Joshua bestel.

14390876
Oct 25th 2007, 12:17 PM
Hi Iain,

Wel, voor ek dit nie gesien het nie sal ek skepties bly oor die skeptiesisime. Want heirdie soort ding word baie keer gebruik in debatte rondom die gawes van die Gees en veral oor genesing. Wanneer ek wat daarin glo sÍ:" wat van die man wat dit doen" dan word sulke dinge gebruik juis om te probeer wys dat mense wat sulke dinge doen, waarskynlik uit die bose is.

Ek is bereid om eers die video te sien, maar ek wil ook sÍ dat ek twyfel of dit my gaan oortuig. Die enigste ding wat wat ek onmiddelik sal aanvaar is `n direkte oog getuienis van `n redelike groot groep mense.

Wat die artikel betref. Daar is dinge wat in die artikel geskryf is wat my ook skepties maak. geen van die punte wat hy noem oortuig my juis nie. veral het ek `n probleem met die laaste sin wat gaan oor die feit dat mense van so ver kom om die man te sien. Asof hy dit kan verhelp.

Pierre van Zyl
Oct 25th 2007, 01:17 PM
Okay,
"Kan jy dink aan iemand wat betrokke is in bedieninge waar daar tekens en wonderwerke plaasvind, waar daar nie iewers langs die pad `n kontroversiele saak omduik nie. Is dit omdat die bedinning ongeldig is of is dit omdat mense vir foute soek, omdat hulle nie wil aanvaar dat die gawes so gebruik kan word nie."
William Duma ?

'n Paar quotes van TB Joshua homself:
Q: Why he doesn't criticize other men of God?
A: "Despite the fact that many fellow ministers of God daily blaspheme against me, I refrain from retaliating, because I know the grave consequences of criticizing an anointed man of God ... For instance, if you are a minister of God, but deliberately go out of your way to blaspheme against another man of God, whom you knew is a true man of God, you have lost on(e) or two of your spiritual powers to the colleague you blasphemed against unjustifiably."

Q: Those who claimed they gave him power.
A: "One thing that I know for sure about human beings is that if they gave you power or used their position to promote you to an exalted position and you start behaving arrogantly, they will immediately take back the power(s) they gave you or demote you before you know it. I hereby challenge those who claimed they gave me powers to heal and deliver people to withdraw their powers henceforth and render me powerless. Let them nullify my powers if they are the true source."
"How my detractors should come to think and believe that a man of 36 years can be doing what God has been using me to do with evil powers among millions of Nigerians without another person being able to do the same things beats my imagination."
"Ordinarily, people should have realized that it is God who is using me to do all these unprecedented miracle, signs and wonders in the lives of His people."

Q: T.B.J. challenges the Government.
A: "If the government wants to know who are the true men of God in Nigeria today, they should invite all the notable Pastors, Evangelists and General Overseers to the Tafawa Balewa Square and give each man of God just ten minutes to minister to and pray for the people. Then with the miracles, signs and wonders that confirm the ministration of each man of God, the government will know who are the genuine men of God, and those who are serving mammon."

Q: Men (o)f God who go about condemning him?
A: "Those ministers of God who go about condemning me rather than preaching the Gospel they are sent to preach, are doing themselves a great harm. The more they condemn me, the lesser their anointing become. Go round the country today and see what is happening. Those men of God who used to perform great signs and wonder have lost their anointing because of their blasphemies."

Q: To those critics who say he is using evil powers
A: "It is not possible for a single person to be working outstanding miracles, signs and wonders which millions of other Nigerians cannot do and for such a person to be an agent of satan. They Ė the God's generals Ė should combine forces and deliver such a satanic person or get rid of him."
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::b ounce::bounce::bounce::bounce::bounce:

14390876
Oct 25th 2007, 01:46 PM
'n Paar quotes van TB Joshua homself:
Q: Why he doesn't criticize other men of God?
A: "Despite the fact that many fellow ministers of God daily blaspheme against me, I refrain from retaliating, because I know the grave consequences of criticizing an anointed man of God ... For instance, if you are a minister of God, but deliberately go out of your way to blaspheme against another man of God, whom you knew is a true man of God, you have lost on(e) or two of your spiritual powers to the colleague you blasphemed against unjustifiably."

Ek wonder of hy engels kan praat? Miskien bedoel hy een ding en sÍ hy iets anders, bloot omdat hy nie Engels kan praat nie. Met dit in gedagte kan dit wees dat hy maar net sÍ dat iemand wat hom slegsÍ versigtig moet wees om ander te kritiseer.

Q: Those who claimed they gave him power.
A: "One thing that I know for sure about human beings is that if they gave you power or used their position to promote you to an exalted position and you start behaving arrogantly, they will immediately take back the power(s) they gave you or demote you before you know it. I hereby challenge those who claimed they gave me powers to heal and deliver people to withdraw their powers henceforth and render me powerless. Let them nullify my powers if they are the true source."

"Power" kan hier verwys na politieke mag/invloed en nie geestelike krag nie.

"How my detractors should come to think and believe that a man of 36 years can be doing what God has been using me to do with evil powers among millions of Nigerians without another person being able to do the same things beats my imagination."
"Ordinarily, people should have realized that it is God who is using me to do all these unprecedented miracle, signs and wonders in the lives of His people."

Ek kan verkeerd wees maar dit lyk my hy sÍ maar net dat hy die enigste een in Nigeria tot op daai nstadium is wat dinge op die skaal doen wat hy dit doen. Hy sÍ tog hier juis dat dit nie hy is nie, maar God wat dit deur hom doen.

Q: T.B.J. challenges the Government.
A: "If the government wants to know who are the true men of God in Nigeria today, they should invite all the notable Pastors, Evangelists and General Overseers to the Tafawa Balewa Square and give each man of God just ten minutes to minister to and pray for the people. Then with the miracles, signs and wonders that confirm the ministration of each man of God, the government will know who are the genuine men of God, and those who are serving mammon."

IS hy noodwendig erenstig hier? Dit klink asof hy `n grap maak. ek weet van `n paar mense wat grappenderwys soortgelyke dinge sou sÍ

Q: Men (o)f God who go about condemning him?
A: "Those ministers of God who go about condemning me rather than preaching the Gospel they are sent to preach, are doing themselves a great harm. The more they condemn me, the lesser their anointing become. Go round the country today and see what is happening. Those men of God who used to perform great signs and wonder have lost their anointing because of their blasphemies."

Weer eens, hy weet dalk nie wat "blasphemies" betekin nie. en ek dink hy sÍ net dat hulle wat hom "condemn" besig is om die rede ir hulle aanstelling te mis.

Q: To those critics who say he is using evil powers
A: "It is not possible for a single person to be working outstanding miracles, signs and wonders which millions of other Nigerians cannot do and for such a person to be an agent of satan. They Ė the God's generals Ė should combine forces and deliver such a satanic person or get rid of him."

Weereens verstaan ek wat hy bedoel. ek sien geen probleem hier as jy hom reg verstaan nie

Pierre van Zyl
Oct 25th 2007, 01:51 PM
"Kan jy dink aan iemand wat betrokke is in bedieninge waar daar tekens en wonderwerke plaasvind, waar daar nie iewers langs die pad `n kontroversiele saak omduik nie."
Hierdie is 'n ongelooflike waar stelling. Ek kan byvoorbeeld in detail beskryf watter tipe mens ek was voor my bekering. Ek kan verhale vertel wat jou koue rillings sal gee. Ek kan jou vertel van my verlossing van drank, wat God alleen kon bewerkstellig. Ander het vroeŽr tot bekering gekom, ek dink hier aan Phil. Ander het ook maar 'n rukkie geneem, lees ek hier soos CFJ.
Paulus, ek meen hy het Christene vervolg. Dawid, sjoe ek sukkel soms om sy geskiedenis vir my kind te lees. Salomo. Ek dink ook aan Mattheus. Die punt is dat God in Sy grootheid selfs die swakhede van Sy getrouste dienaars aan ons geopenbaar het. Moses se probleem met sy humeur.
Die ding is, ons kan almal die omstandighede onthou waar ons God ontmoet het.
Waar is TB Joshua se omstandighede ?

14390876
Oct 25th 2007, 02:04 PM
Dit is nogal `n goeie vraag sal ek erken. Ek het so `n bietjie gesnuffel en het al baie dinge gelees enkon nieregtig enige getuienisse van sy kant (oor homself) lees nie. Ek sal erken dat daar dinge is wat vir my kommerwekend begin lyk. Ek is egter baie oop om TB Joshua te aanvaar. Ek sÍ nie mense mag nie skepties wees nie. Ek sÍ net ek is nie en ek geen probleem het met die man nie. Ek is geneig om te dink wat hy doen is wel van die Here, maar ek kan dit natuurlik ook nie nie bewys nie. ek gaan maar net op dit wat ek van `n hele paar vriende gehoor het

Pierre van Zyl
Oct 25th 2007, 03:12 PM
Ek is met jou, ek het ook uit verskeie oorde wonderlike dinge gehoor, ek ken 'n teoloog met 'n doktorale graad wat glo dat daar niks fout is met die man nie. Daar is egter vir my te veel vrae, soos ek voorheen gesÍ ek vertrou moeilik.
Die een vraag wat vir my uitstaan, is jou eie getuienis van hoe die Here jou verlos het. Dit opsig self help ander weer om tot bekering te kom

Antonvs
Oct 25th 2007, 11:50 PM
Ek dog die TB Joshua nuutjie is al verby, gaan mense nog na die man?

1. Ek is skepties oor enige persoon wat homself as 'n profeet sien
2. Ek is skepties oor enige persoon wat homself as 'n geneeser sien
3. Ek is skepties oor enige persoon wat homself verryk deur die evangelie

TB Joshua gee my geen rede om te glo dat hy Christen kan wees nie,
sy uitlatings is arrogant, en hy is Synkristies in sy oortuiging (m.a.w. elke geloof geld).

Lank terug met 'n TV onderhoud het hy gese "synagoge" is naby water gebou vir die magiese krag wat water het.

So, ek twyfel net so baie in sy egtheid as wat ek in TD Jakes wat die Drie-Eenheid ontken.

So, ek twyfel net so baie in sy egtheid as wat ek in Bennie Hinn en sy oorsterse "Say-it-claim-it" afgodery glo.

So, ek twyfel net so baie in Kreflo Dollar wat in sy voorspoed evangelie, arm gemeenskappe in Amerika uitbuit vir sy voordeel, net sodat hy in sy Rolls Royce die strate kan afry.

So verklaar Kenneth Copeland se vrou Gloria, dat hy 'n Tornado uit die gemak van sy luukse straler bestraf het (TBN- program). Die tornado het toe net verdwyn. . . My vraag is as Copeland hierdie mag het waar was hy toe Orkaan Katrina verwoesting gesaai het al op die kus van die VSA.

Pierre van Zyl
Oct 26th 2007, 06:54 AM
So, ek twyfel net so baie in sy egtheid as wat ek in Bennie Hinn en sy oorsterse "Say-it-claim-it" afgodery glo.

So, ek twyfel net so baie in Kreflo Dollar wat in sy voorspoed evangelie, arm gemeenskappe in Amerika uitbuit vir sy voordeel, net sodat hy in sy Rolls Royce die strate kan afry.

Weet jy ek het vroeŽr op hierdie draad 'n paar vrae gevra wat onbeantwoord gebly het. Hier is 'n gemeente in Pietersburg, wat ek eenkeer besoek het. Die pastoor het die volgende uitlating gemaak. 'n Evangelis het 'n baaidjie van TB Joshua, dit het sy bediening geheel en al verander, die ou het blykbaar die "genesings gawe" ontvang. Nou moet ek bysÍ dat die gemeente glo dat elke siekte, probleem ens word deur satan en sy demone veroorsaak.
Verder het die pastoor dit gestel dat hy 'n muntstuk het wat gedruk is deur een of ander evangelis, hierdie muntstuk het sy persoonlike finansiŽle lewe ingrypend verander.

Die pastoor bied een of ander diploma of graad kursus in teologie aan, die meerdeheid van die studente gaan dan na Lagos.

Ek het my mening hieroor, aangesien ek nie glo dat dit MOET goed gaan met Christene nie, nie noodwendig op finansiŽle en ander gebiede nie. Ek kan as Christen egter my probleme beter die hoof bied, aangesien ek WEET, God is in beheer, dus goed of sleg die Here weet beter.

Ek sÍ altyd, almal redeneer, man kon my pa nie 'n ryk man gewees het nie ? Sjoe as ek na my geskiedenis kyk, en my pa was hierdie ryk ou, was ek vandag of dood, of in die tronk.

Ek kom dus terug na my vraag, hoe Skriftuurlik is die baaidjie idee ?:hmm:

Phil Fourie
Oct 26th 2007, 07:10 AM
Ek kom dus terug na my vraag, hoe Skriftuurlik is die baaidjie idee ?:hmm:

7 Jy mag geen ander gode voor my aangesig hÍ nie.
8 Jy mag vir jou geen gesnede beeld of enige gelykenis maak van wat bo in die hemel is, of van wat onder op die aarde is, of van wat in die waters onder die aarde is nie.
9 Jy mag jou voor hulle nie neerbuig en hulle nie dien nie; want Ek, die HERE jou God, is 'n jaloerse God wat die misdaad van die vaders besoek aan die kinders, en aan die derde en aan die vierde geslag van die wat My haat;
Deut 5:7

Lyk my nogals hierdie baadjie is 'n afbeelding van TB Joshua se "krag" en dat krag uit hierdie baadjie gekry word en nie van God nie, daar is net een wat ek weet wat objekte gebruik en krag daarin sit en dit is die Satan.:hmm:

Groete
Phil

Pierre van Zyl
Oct 26th 2007, 08:22 AM
Phil
Dit is hoe ek dit ook verstaan. Ek het dus 'n wesenlike probleem hiermee. Interressant genoeg voor my bekering kon ek waterwys. Na my bekering het ek dit nooit weer probeer doen nie, tog wil hierdie mense my wysmaak dat dit 'n "gawe van God" is. Ek voel in my hart dit is okkulties van aard. So vÍr as wat ek delf in ons Afrikaner geskiedenis en kultuur merk ek okkultiese gebruike op. Kind wat byvoorbeeld met die helm gebore is, moet daar 'n aantal kere om die huis geloop word. In die sogenaamde boere rate is daar byvoorbeeld 'n ding dat jy as 'n hond jou byt van die hare van die hond op jou besering sit. Nou my sienswyse is, dit sal infeksie veroorsaak.

Deur al hierdie gebruike wat bes moontelik okkulties van aard is, maak ons nie onself oop vir die "leuen"nie ?

Phil Fourie
Oct 26th 2007, 10:21 AM
Phil
Dit is hoe ek dit ook verstaan. Ek het dus 'n wesenlike probleem hiermee. Interressant genoeg voor my bekering kon ek waterwys. Na my bekering het ek dit nooit weer probeer doen nie, tog wil hierdie mense my wysmaak dat dit 'n "gawe van God" is. Ek voel in my hart dit is okkulties van aard. So vÍr as wat ek delf in ons Afrikaner geskiedenis en kultuur merk ek okkultiese gebruike op. Kind wat byvoorbeeld met die helm gebore is, moet daar 'n aantal kere om die huis geloop word. In die sogenaamde boere rate is daar byvoorbeeld 'n ding dat jy as 'n hond jou byt van die hare van die hond op jou besering sit. Nou my sienswyse is, dit sal infeksie veroorsaak.

Deur al hierdie gebruike wat bes moontelik okkulties van aard is, maak ons nie onself oop vir die "leuen"nie ?

Pierre

Hulle noem dit nie verniet in Engels 'n "Water Witch" nie;)

Kan iemand hier my dalk help, watter ander metodes kan ek gebruik om konkreet te bepaal waar ek 'n boorgat moet sink, ek wil regtig baie ernstig weet, want ek gaan nie laat "water wys" op my yard nie.

Groete
Phil

Pierre van Zyl
Oct 26th 2007, 10:27 AM
Phil
Die duur enetjie is 'n geoloog. Die ander opsie is kyk waar jou bure boorgate gesink het, kyk dan na die plante groei in jou omgewing. Dit is nou moeilik na die reŽn, maar doringbome en die ander groter spesies floreer reg bokant 'n onderaardse kanaal. Indien jy dus na die plantegroei en die ander boorgate kyk, behoort jy vir jouself 'n lyn te kan trek waar die waterkanaal loop. Dit is egter nie gewaarborg nie, moet my dus nie sue nie hoor !!!!!!!!!;)

Antonvs
Oct 26th 2007, 03:25 PM
Besoek hierdie webwerf - dit sal hopelike enige vrae opklaar

Antonvs
Oct 26th 2007, 03:55 PM
Besoek hierdie webwerf - dit sal hopelike enige vrae opklaar

Onthou 'n stukkende horlosie sal twee keer 'n dag die regte tyd weergee, die ander twee en twintig uur jou mislei wat die tyd aanbetref.

Daarom sien die "goeie" van Joshua/ Hinn / Dollar / Copeland aan die lig van die vloed van Misleiding.

Phil Fourie
Oct 29th 2007, 06:47 AM
Ek het by 'n baie betroubare bron verneem dat TB Joshua tydens 'n TV onderhoud gevra is waar kry hy sy genesingskrag vandaan, waarop TBJ geantwoord het by die water god van Nigeria:hmm:

Groete
Phil

CFJ
Oct 30th 2007, 09:27 AM
Wat my eie mening oor TB Joshua betref, ek ken nie hierdie man nie en selfs al het ek hom geken, lÍ die oordeel van sy saligheid nie by my nie, maar by God alleen. Tog hoef ek hom nie persoonlik te ken nie, as een van sy eie videos teen hom getuig, oor dinge wat werklik onskiftuurlik is. Ek het hierdie video gesien en sal aanbeveel dat elkeen wat 'n mening wil waag, dit ook eers kyk. Die inligting soos vervat in daardie video, is duidelik genoeg om te weet dat 'n man wat sulke inligting die wÍreld instuur, nie van die Here kan wees nie. Ek glo vas dat TB Joshua, gegewe dat hy tot inkeer sou kom, 'n vals profeet is.

Ek is jammer as daar van julle is wat nie saamstem nie, maar die waarheid is nie onderhandelbaar nie en daardie video (wat TB Joshua self versprei), lewer genoeg getuienis, om te weet wie Tb Joshua is. Dit is bloot net my eerlike mening, na ek daardie video gekyk het.

Antonvs
Jun 17th 2008, 09:54 PM
"Scroll af tot die laaste paragraaf" van hierdie werf

http://www.kerugma.org.za/HomeE/BulletinE/Sept2001.htm

Hierdie organisasie het so paar dinge ontbloot rakende TB Joshua en verskeie kerkleiers se opinie oor hierdie 'profeet'

Kerugma het 'n paar oulike bronne en is verbind daaraan om "vals" leeringe te ontbloot, hoewel ek glo dat hulle nie "alle" valsleering ontbloot nie

daughter
Jun 17th 2008, 10:07 PM
Hy lyk asof todd bentley my. Moontlik Ek is verkeerde.

Bola
Jun 6th 2009, 06:12 PM
A retraction must be printed to your article which states:

ďIn a swift reaction to this, TB Joshua stated: ĎIf the government wants to know who are the true men of God in Nigeria today, they should invite all the notable pastors, evangelists and general overseers to the Tafawa Balewa Square and give each man of God just 10 minutes to minister and pray for the people. Then with the miracles, signs and wonders that confirm the ministration of each man of God, government would know who are truly the genuine men of God, and those who are serving mammon."

This statement is false. It is a fabricated statement which was never spoken by Prophet T.B. Joshua. As Prophet T.B. Joshua has stated many times, which can be documented on Emmanuel TV (www.emmanuel.tv (http://www.emmanuel.tv/); www.streamingfaith.com (http://www.streamingfaith.com/)), TBN and CTV:

The power of God is given not to be used at our own will but Godís will.
I am not the Healer. I know the Healer; His name is Jesus Christ.
He heals as He wills. He delivers as He wills. He speaks, preaches, teaches, acts as He wills.
We, children of God, must act under the guidance and government of the Holy Spirit.
Godís Word must be our rule while His grace must be our principle.
We must allow ourselves to be ruled by His Words and His grace to be our principle.
For God does nothing without His Word.
The name Jesus has power indeed but only among those who are committed to the glory of God.

Let us remember the messages Prophet T.B. Joshua has preached regarding the 7 sons of sceva. They took it upon themselves to exercise the name of Jesus Ė but not as those who had veneration for Christ and a confidence in His name. They did it as those who wished to make a show, demonstrate power for the sake of boasting, fame, money. They tried to use the power of God at their own will Ė and the Bible says the evil spirits sent them out naked and bleeding (Acts 19:16).. The name of Jesus Christ is not used as an instrument to get results. It is not to be used at our own will for our own purposes Ė but at His will and for His glory. Let he who glories not glory in himself but in the Lord. There is no room for any manís boasting of his own ability and power Ė for all power belongs to the Lord.

This is a fabricated statement which was never spoken by Prophet T.B. Joshua. Please, in the name of truth, correct this error and make all due amends.

Henry
Jun 6th 2009, 06:17 PM
Kerugma het 'n paar oulike bronne en is verbind daaraan om "vals" leeringe te ontbloot, hoewel ek glo dat hulle nie "alle" valsleering ontbloot nie

Is die ontbloting van vals lering 'n bediening wat iewers in die Bybel ingestel is? :rofl: Gaan lees weer wat GamaliŽl gesÍ het.

Bola
Jun 6th 2009, 06:24 PM
A retraction must be printed to your article which states:

ďTB Joshua stated: ĎIf the government wants to know who are the true men of God in Nigeria today, they should invite all the notable pastors, evangelists and general overseers to the Tafawa Balewa Square and give each man of God just 10 minutes to minister and pray for the people. Then with the miracles, signs and wonders that confirm the ministration of each man of God, government would know who are truly the genuine men of God, and those who are serving mammon."

This statement is false. It is a fabricated statement which was never spoken by Prophet T.B. Joshua. As Prophet T.B. Joshua has stated many times, which can be documented on Emmanuel TV (www.emmanuel.tv; www.streamingfaith.com), TBN and CTV:

"The power of God is given not to be used at our own will but Godís will. I am not the Healer. I know the Healer; His name is Jesus Christ. He heals as He wills. He delivers as He wills. He speaks, preaches, teaches, acts as He wills. We, children of God, must act under the guidance and government of the Holy Spirit. Godís Word must be our rule while His grace must be our principle. We must allow ourselves to be ruled by His Words and His grace to be our principle. For God does nothing without His Word. The name Jesus has power indeed but only among those who are committed to the glory of God."

Let us remember the messages Prophet T.B. Joshua has preached regarding the 7 sons of sceva. They took it upon themselves to exercise the name of Jesus Ė but not as those who had veneration for Christ and a confidence in His name. They did it as those who wished to make a show, demonstrate power for the sake of boasting, fame, money. They tried to use the power of God at their own will Ė and the Bible says the evil spirits sent them out naked and bleeding (Acts 19:16).. The name of Jesus Christ is not used as an instrument to get results. It is not to be used at our own will for our own purposes Ė but at His will and for His glory. Let he who glories not glory in himself but in the Lord. There is no room for any manís boasting of his own ability and power Ė for all power belongs to the Lord.

Someone continues to circulate a fabricated statement which was never spoken by Prophet T.B. Joshua. Please, in the name of truth, correct this error and make all due amends.

CFJ
Jun 6th 2009, 06:40 PM
Hi Bola,

Welcome aboard the Afrikaans section of Bibleforums, called Afrikaanse Lighuis. You might not know the rules yet, but only Afrikaans posts are allowed in here. Afrikaans is a language nearest to Dutch and a bit of German and is spoken in South Africa, just to fill you in. :)

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 09:54 AM
ek kan dit vir jou verduidelik:

Eph 6:12 Want ons worstelstryd is nie teen vlees en bloed nie, maar teen die owerhede, teen die magte, teen die wÍreldheersers van die duisternis van hierdie eeu, teen die bose geeste in die lug.

1Ti 4:1 Maar die Gees sÍ uitdruklik dat in die laaste tye sommige van die geloof afvallig sal word en verleidende geeste en leringe van duiwels sal aanhang

2Th 2:9 hy wie se koms is volgens die werking van die Satan met allerhande kragtige dade en tekens en wonders van die leuen

Rev 16:14 Want dit is geeste van duiwels wat tekens doen, wat uitgaan na die konings van die aarde en die hele wÍreld, om hulle te versamel vir die oorlog van daardie groot dag van die almagtige God.

Henry
Jun 11th 2009, 09:57 AM
en jy probeer wat sÍ????

CFJ
Jun 11th 2009, 10:46 AM

Eph 6:12 Want ons worstelstryd is nie teen vlees en bloed nie, maar teen die owerhede, teen die magte, teen die wÍreldheersers van die duisternis van hierdie eeu, teen die bose geeste in die lug.

1Ti 4:1 Maar die Gees sÍ uitdruklik dat in die laaste tye sommige van die geloof afvallig sal word en verleidende geeste en leringe van duiwels sal aanhang

2Th 2:9 hy wie se koms is volgens die werking van die Satan met allerhande kragtige dade en tekens en wonders van die leuen

Rev 16:14 Want dit is geeste van duiwels wat tekens doen, wat uitgaan na die konings van die aarde en die hele wÍreld, om hulle te versamel vir die oorlog van daardie groot dag van die almagtige God.

Hallo Wilderness Voice,

Ek is self iemand wat maar baie skepties oor TB Joshua is, maar ek dink nie mens kan hom as 'n demoon sien persť nie, hy kan hoogstens demoon-besete wees, sou dit die geval wees.

Tonton
Jun 11th 2009, 12:33 PM

Wilderness Voice,

Ek is nie seker watter standpunt jy inneem met die skrifverwysing, of op wie se inset jy reageer nie, maar wil graag vir elkeen wat Josua as "van die duiwel" beskou wys daarop dat ons moet versigtig wees om nie te laster teen die Heilige Gees deur te sÍ iemand het 'n onreine Gees in hom nie. Onthou hierdie skrif:

Markus 3:22-23 En die skrifgeleerdes wat van Jerusalem af gekom het, het gesÍ: Hy het BeŽlsebul! en: Deur die owerste van die duiwels dryf Hy die duiwels uit. En Hy het hulle na Hom geroep en vir hulle deur gelykenisse gesÍ: Hoe kan die Satan die Satan uitdryf?

Markus 3:29-30 maar wie teen die Heilige Gees gelaster het, het geen vergifnis tot in ewigheid nie, maar is skuldig aan die ewige oordeel-- omdat hulle gesÍ het: Hy het 'n onreine gees.

Groete in Jesus,
Anton.

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 01:04 PM
JB Joshua is so min van die HERE as wat Joyce Meyer en Benny Hinn is:

Ek sou dit graag meer reguit wou stel maar dan sal dit nie gepas vir ons hierdie forum wees nie.

Waar is die gees van onderskei vandag onder die "Christene"? Wat het van die dae geword toe sulke valse profete uitgewys en gebrandmerk sou word? Hulle behoort geteer en veer word!

Tonton
Jun 11th 2009, 01:41 PM
JB Joshua is so min van die HERE as wat Joyce Meyer en Benny Hinn is...

Sterkte, Wilderness.

Groete,
Anton

CFJ
Jun 11th 2009, 02:28 PM
JB Joshua is so min van die HERE as wat Joyce Meyer en Benny Hinn is:

Ek sou dit graag meer reguit wou stel maar dan sal dit nie gepas vir ons hierdie forum wees nie.

Waar is die gees van onderskei vandag onder die "Christene"? Wat het van die dae geword toe sulke valse profete uitgewys en gebrandmerk sou word? Hulle behoort geteer en veer word!

Hi Wilderness,

Ek dink ons leef in tye waar geweldig baie valse predikers is en mens moet nie naÔef wees daaroor nie en ek glo ook nie jy is nie. Aan die anderkant leef ons in tye waar ons emosies en tolleransie onder geweldige spanning verkeer en mens gaan verseker weens hierdie feit, mens se takt met tye verloor. Daaroor kan nie een van ons naÔef wees nie. Ongeag of jou stelling meriete het of nie, hoe dink jy, moet mens die waarheid aanbied...? ...

..., sou mens weet dat die waarheid nie net oor wat handel nie, maar ook oor hoe, wanneer en waar mens dit moet aanbied? Wanneer jy hierdie vrae antwoord, sal ek dit graag aan jou wil voorhou, dat elkeen van ons in 'n bediening staan, wanneer ons hier met mekaar besig is en ons doen dit in 'n gebroke wÍreld en waar ons eie verstaan ons kan kniehalter en ook ander s'n.

Wilderness Voice
Jun 12th 2009, 06:13 AM
Jy loop langs die treinspoor en hier loop 'n jong seun met 'n MP3 speler en oorfone aan. Hy besef nie hy is op die spoor nie en ook besef hy nog minder dat daar 'n trein van agter op pad is. Jy besef egter hier is nou groot moeilikheid!

Wat sal jy maak?

Roep hier van die kant af?

Ek verkies om hom amper uit die aarde te duik en seker te maak hy behou sy lewe al sou dit dalk ook seer wees en die helfte van sy ribbebene kos.

Doen ek dit sonder liefde? Dit mag beslis so lyk!

Johnny
Jun 12th 2009, 06:53 AM
Ok Pierre

Onthou nou, hierdie is nie my aanhaling nie, dit is maar wat die ou nounet vir my oor die foon gesÍ het, so asseblief neem dit so op en nie as ek wat iemand oordeel nie.

Hy sÍ: "He is a demon straight out of hell":hmm:

Hy is ook wesenlik ontstel oor die video waar mense se geslagsdele gewys word ens. Nou ek kan nie hierdie woorde bevestig nie, want ek het nie die video gekyk nie, maar ek gaan beslis plan maak om hierdie genoemde video in die hande te kry.

Groete
Phil

Phil, ek het die video gehad en dit een dag vir 'n swarte wat saam my in hospitaal was gegee om na te kyk. Hy is 'n TB aanhanger. Die video is walglik en ek is bly ek kon van die ding ontslae raak. Gelukkig kon dit die man oortuig dat dat TB Joshua van die duiwel is en nie van God nie.

CFJ
Jun 12th 2009, 10:50 AM
Jy loop langs die treinspoor en hier loop 'n jong seun met 'n MP3 speler en oorfone aan. Hy besef nie hy is op die spoor nie en ook besef hy nog minder dat daar 'n trein van agter op pad is. Jy besef egter hier is nou groot moeilikheid!

Wat sal jy maak?

Roep hier van die kant af?

Ek verkies om hom amper uit die aarde te duik en seker te maak hy behou sy lewe al sou dit dalk ook seer wees en die helfte van sy ribbebene kos.

Doen ek dit sonder liefde? Dit mag beslis so lyk!

Ek dink jou voorbeeld regverdig daardie optrede. Die vraag is net, met 'n skaap werk mens op een enkele manier, maar mense is 'goete' wat soms met takt hanteer moet word, soos hierdie gedeelte aan ons wil leer...?

en ‘n dienskneg van die Here moet nie twis nie, maar vriendelik wees teenoor almal, bekwaam om te onderrig en een wat kwaad kan verdra. Hy moet die weerspanniges in sagmoedigheid teregwys, of God hulle nie miskien bekering sal gee tot die kennis van die waarheid nie, en hulle weer nugter kan word, vry van die strik van die duiwel, nadat hulle deur hom gevang was om sy wil te doen.
(2Tim 2:24-26 AOV)
Weerspanniges kan nie as 'n reŽl bestorm word nie, maar moet eerder in sagmoedigheid tereg gewys word, as mens enigsins kan. Ek verstaan egter jou gemoed, mens sukkel om dit in hierdie tye altyd te kan doen... :D

Tonton
Jun 12th 2009, 12:49 PM
Ek dink jou voorbeeld regverdig daardie optrede. Die vraag is net, met 'n skaap werk mens op een enkele manier, maar mense is 'goete' wat soms met takt hanteer moet word, soos hierdie gedeelte aan ons wil leer...?

en ‘n dienskneg van die Here moet nie twis nie, maar vriendelik wees teenoor almal, bekwaam om te onderrig en een wat kwaad kan verdra. Hy moet die weerspanniges in sagmoedigheid teregwys, of God hulle nie miskien bekering sal gee tot die kennis van die waarheid nie, en hulle weer nugter kan word, vry van die strik van die duiwel, nadat hulle deur hom gevang was om sy wil te doen.
(2Tim 2:24-26 AOV)
Weerspanniges kan nie as 'n reŽl bestorm word nie, maar moet eerder in sagmoedigheid tereg gewys word, as mens enigsins kan. Ek verstaan egter jou gemoed, mens sukkel om dit in hierdie tye altyd te kan doen... :D

Dankie hiervoor. Die ding oor weerspanniges geld natuurlik gewoonlik andersom - d.w.s dis juis meer dikwels die weerspanniges wat die storm-werk doen.

Groete,
Anton

Johnny
Jun 12th 2009, 01:51 PM
Tonton, verduidelik hierdie hierdie stelling:

"Jou oordeel oor 'n man wat Jesus bepleit bring jy oor jouself."

Ek stel voor jy besoek die volgende blad. Daar is meeste van die valse profete sommer saam.

http://www.deceptioninthechurch.com/page3.html

Henry
Jun 12th 2009, 02:54 PM
http://www.deceptioninthechurch.com/page3.html

Is die ouens jou leermeesters? NGK Moreletta is nie daar nie. Hoe so? :D Die AGS van SA ook nie. Waarom nie? Is jy 'n gelukkige mens of nie eintlik nie? Wat maak jou gelukkig? Wat gee jou 'n "high"?

Tonton
Jun 12th 2009, 03:45 PM
Tonton, verduidelik hierdie hierdie stelling:

"Jou oordeel oor 'n man wat Jesus bepleit bring jy oor jouself."

MT 7:2 Want met die oordeel waarmee julle oordeel, sal julle geoordeel word; en met die maat waarmee julle meet, sal weer vir julle gemeet word.

Johnny
Jun 15th 2009, 05:52 AM
As julle die lering van TB Joshua en sy trawante wil volg, dan is dit julle keuse. Ek stel ook nie belang om 'n debat hieroor te voer nie. Gaan doen maar self 'n bietjie navorsing.

(Mat 7:15) Maar pas op vir die valse profete wat in skaapsklere na julle kom en van binne roofsugtige wolwe is.
(Mat 24:11) En baie valse profete sal opstaan en baie mense mislei.
(Mat 24:24) Want daar sal valse christusse en valse profete opstaan, en hulle sal groot tekens en wonders doen om, as dit moontlik was, ook die uitverkorenes te mislei.
(Mar 13:22) Want daar sal valse christusse en valse profete opstaan, en hulle sal tekens en wonders doen om, as dit moontlik was, ook die uitverkorenes te mislei.
(Luk 6:26) Wee julle wanneer al die mense goed van julle praat, want hulle vaders het net so aan die valse profete gedoen.
(2Pe 2:1) Maar daar was ook valse profete onder die volk, net soos daar onder julle valse leraars sal wees wat verderflike ketterye heimlik sal invoer, en ook die Here wat hulle gekoop het, verloŽn en Ďn vinnige verderf oor hulleself bring;
(1Jn 4:1) Geliefdes, glo nie elke gees nie, maar stel die geeste op die proef of hulle uit God is, want baie valse profete het in die wÍreld uitgegaan.

As julle die dvd van TB Joshua in Nigerie wil kyk, kan ek dit vir julle GRATIS aan pos....moet net nie eet voor julle dit kyk nie.

Die Filadelfieer
Jun 15th 2009, 06:13 AM
As julle die lering van TB Joshua en sy trawante wil volg, dan is dit julle keuse.

Rustig Johnny, dit lyk darem nie asof daar baie TB Joshua volgelinge hier deelneem nie. ;)

Ek self vind die man en sy bediening erg grillerig, veral as mens sien hoe sy " genesings " manifisteer. (Soms op die vieslikste maniere denkbaar)

Johnny
Jun 15th 2009, 06:35 AM
Rustig Johnny, dit lyk darem nie asof daar baie TB Joshua volgelinge hier deelneem nie. ;)

Ek self vind die man en sy bediening erg grillerig, veral as mens sien hoe sy " genesings " manifisteer. (Soms op die vieslikste maniere denkbaar)

Ek het 'n idee. Hoekom stig hierdie ouens nie 'n forum vir "valse leraars" nie. Dan kan hulle lekker saam gesels. Hierdie foto spreek boekdele. Kyk gerus. Kyk maar "dieper" in die foto na die agtergrond.

lukeskywalker
Jun 15th 2009, 07:08 AM
Praat jy van die teks op die "poster"?

Johnny
Jun 15th 2009, 08:00 AM
Praat jy van die teks op die "poster"?

UPDATE: Since I posted the above photograph, all elements of which were photographed in the Synagogue, that was clipped from a newspaper article in South Africa, I have since received confirmation of who wrote the article and where it was taken in an e-mail dated 5/11/01. "I am sure you have received the picture where you can see a quatation from the Quaran next to Jesus hanging on the Cross, with the words "There is no Deity but Allah". (I can send it if you want it). It is inside the Synagogue Church.In another e-mail I was informed about the author of the article. "... Prof Tom Gouws ... wrote an article in "Beeld", an Afrikaans newspaper in Johannesburg, in which he in fact EXPOSED Joshua and pointed out that his doctrine is as deceptive as those of Benny Hinn, Rick Joyner, and others! What the above photo shows is that The Synagogue, Church Of All Nations is an interfaith church. Also, lest we forget, the Quaran states that Allah has no son, therefore this display in the Synagogue cancels itself out. The Catholic crucifix alongside a wall hanging with a quote from the Quaran shows an incredible ignorance on the part of T.B. Joshua of both Islam and Christianity. It is true that there is only one God, but He is one God in Three Persons ... Father, Son and Holy Spirit. The "god" of Islam is a false God. The Quaran also states that "God has no son". That cancels out both the Son and the Father, as without a Son there is also no Father, and of course no Holy Spirit. The God of the Muslims and apparently T.B. Joshua is not Almighty God revealed in the Scriptures, not the God of Abraham, Isaac and Jacob, not YHWH, not the only true living Triune God of Christianity. This denial of the Trinity is just one more proof that T.B. Joshua is a heretic.

http://www.deceptioninthechurch.com/fprophets.html#tbjoshua

Johnny
Jun 23rd 2009, 05:47 AM
REFLECTIONS ON PROPHET TB JOSHUA AT 46

http://www.modernghana.com/news/223201/1/reflections-on-prophet-tb-joshua-at-46.html

Until I watched the story of Nigeria's beleaguered dwarves on Prophet TB Joshua's Emmanuel TV early this year, my attitude to organised religion had been one of total indifference, if not downright hostility. And who could really blame one for this? If the general attitude of many of our today's religious people and their leadership is anything to go by Ė and I mean of every popular religion in this country Ė then, it is time to consider Satanism as an option!

<LI class=g>TB Joshua - False Prophet :: Truth Watch :: Test Everything, Hold ... (http://www.truthwatch.info/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=20)

6 Aug 2002 ... Many of "Prophet" TB Joshua's (as he calls himself) sermons are available from his website, from which a few quotations (in red) are listed ...
www.truthwatch.info/modules.php?op=modload... - Cached (http://209.85.229.132/search?q=cache:eaMARneXWQsJ:www.truthwatch.info/modules.php%3Fop%3Dmodload%26name%3DNews%26file%3D article%26sid%3D20+tb+joshua+false+prophet&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=za) - Similar (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=related:www.truthwatch.info/modules.php%3Fop%3Dmodload%26name%3DNews%26file%3D article%26sid%3D20)
<LI class=g>Strange, Unbiblical Practices by TB Joshua (http://www.ltradio.org/articles/?admin=linkto&link=68&&quick=y)

The theology and practices of T.B. Joshua deviates radically from .... We are told in the book of Revelation that the false prophet calls fire from heaven ...
www.ltradio.org/articles/?admin=linkto&link=68...y - Cached (http://209.85.229.132/search?q=cache:fEd83Xadv0UJ:www.ltradio.org/articles/%3Fadmin%3Dlinkto%26link%3D68%26%26quick%3Dy+tb+jo shua+false+prophet&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=za) - Similar (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=related:www.ltradio.org/articles/%3Fadmin%3Dlinkto%26link%3D68%26%26quick%3Dy)
<LI class=g>T.B. Joshua ...To Deceive Even The Elect! (http://www.deceptioninthechurch.com/tbjoshua.html)

This is why I can't help but think T.B. Joshua may be a good candidate for the False Prophet. And again we see the meglomaniacal dreams of this man! ...
www.deceptioninthechurch.com/tbjoshua.html - Cached (http://209.85.229.132/search?q=cache:BDf_CnkkNFoJ:www.deceptioninthechur ch.com/tbjoshua.html+tb+joshua+false+prophet&cd=3&hl=en&ct=clnk&gl=za) - Similar (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=related:www.deceptioninthechurch.com/tbjoshua.html)
<LI class=g style="MARGIN-LEFT: 3em">False Prophets & Teachers (http://www.deceptioninthechurch.com/fprophets.html)

Joshua, though, disputes claims by his critics that he is a false prophet and a charlatan. (10) How Genuine Is T.B. Joshua As Christ's Minister? by Julius ...
www.deceptioninthechurch.com/fprophets.html - Cached (http://209.85.229.132/search?q=cache:_VoEXIcbiS0J:www.deceptioninthechur ch.com/fprophets.html+tb+joshua+false+prophet&cd=4&hl=en&ct=clnk&gl=za) - Similar (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=related:www.deceptioninthechurch.com/fprophets.html)
More results from www.deceptioninthechurch.com Ľ (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=+site:www.deceptioninthechurch.com+tb+joshua+fal se+prophet)
<LI class=g>TB Joshua: A False Prophet In The Synagogue? (http://www.nigeriansinamerica.com/articles/3217/1/TB-Joshua-A-False-Prophet-In-The-Synagogue/Page1.html)

Is TB Joshua a fake prophet in the Synagogue? Or put in another way, do we have a modern false Prophet exploiting the gullibility of Nigerians for his own ...
www.nigeriansinamerica.com/.../TB-Joshua...False-Prophet.../Page1.html - Cached (http://209.85.229.132/search?q=cache:0gwuUuKI0dQJ:www.nigeriansinamerica .com/articles/3217/1/TB-Joshua-A-False-Prophet-In-The-Synagogue/Page1.html+tb+joshua+false+prophet&cd=5&hl=en&ct=clnk&gl=za) - Similar (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=related:www.nigeriansinamerica.com/articles/3217/1/TB-Joshua-A-False-Prophet-In-The-Synagogue/Page1.html)
<LI class=g>Clueless in Nigeria (http://www.letusreason.org/Poptea8.htm)

God's miracles through Prophet T.B. Joshua are called unlimited. ..... The Bible says the False Prophet will be able to great miracles, Jesus said so. ...
www.letusreason.org/Poptea8.htm - Cached (http://209.85.229.132/search?q=cache:DvVCAefzBU0J:www.letusreason.org/Poptea8.htm+tb+joshua+false+prophet&cd=6&hl=en&ct=clnk&gl=za) - Similar (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=related:www.letusreason.org/Poptea8.htm)
<LI class=g>TB Joshua Ė False Miracle Man : Discerning The World (http://discerningtheworld.iblog.co.za/2009/05/26/tb-joshua-%E2%80%93-false-miracle-man/)

26 May 2009 ... T.B. Joshua Ė The Deceiver ∑ William Branham - False Prophet ∑ T.B. Joshua the ... 6 Recognise the False Prophets Ė Listen South Africa ...
discerningtheworld.iblog.co.za/.../tb-joshua-Ė-false-miracle-man/ - Cached (http://209.85.229.132/search?q=cache:S6jUyofX62oJ:discerningtheworld.ibl og.co.za/2009/05/26/tb-joshua-%E2%80%93-false-miracle-man/+tb+joshua+false+prophet&cd=7&hl=en&ct=clnk&gl=za) - Similar (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=related:discerningtheworld.iblog.co.za/2009/05/26/tb-joshua-%25E2%2580%2593-false-miracle-man/)
<LI class=g>[PDF] Tb Joshua: A False Prophet In The Synagogue? (http://www.nigeriavillagesquare.com/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=11371)

File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML (http://209.85.229.132/search?q=cache:u1SiGfpkzUUJ:www.nigeriavillagesqua re.com/index2.php%3Foption%3Dcom_content%26do_pdf%3D1%26i d%3D11371+tb+joshua+false+prophet&cd=8&hl=en&ct=clnk&gl=za)
2 Feb 2009 ... Is TB Joshua a fake prophet in the Synagogue? Or put in another way, do we have a modern false Prophet exploiting the ...
www.nigeriavillagesquare.com/index2.php?option=com...1... - Similar (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=related:www.nigeriavillagesquare.com/index2.php%3Foption%3Dcom_content%26do_pdf%3D1%26i d%3D11371)
<LI class=g>Discernment Directory Ľ T.B. Joshua the Christian Witchdoctor (http://discernmentdirectory.com/2008/11/23/tb-joshua-the-christian-witchdoctor/)

23 Nov 2008 ... So TB Joshua get's his tail pinned to the donkey, why? ... False prophets pointing fingers at false prophetsÖwhat a bunch of backstabbers. ...
discernmentdirectory.com/.../tb-joshua-the-christian-witchdoctor/ - Cached (http://209.85.229.132/search?q=cache:8wWfKxqydIkJ:discernmentdirectory.c om/2008/11/23/tb-joshua-the-christian-witchdoctor/+tb+joshua+false+prophet&cd=9&hl=en&ct=clnk&gl=za) - Similar (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=related:discernmentdirectory.com/2008/11/23/tb-joshua-the-christian-witchdoctor/)
<LI class=g>American Chronicle | TB Joshua: A False Prophet In The Synagogue? (http://www.americanchronicle.com/articles/view/89847)

We are an online magazine for national, international, state, local, entertainment, sports, and government news. We also provide opinion and feature ...
www.americanchronicle.com/articles/view/89847 - Cached (http://209.85.229.132/search?q=cache:EIWuKAHWbcEJ:www.americanchronicle. com/articles/view/89847+tb+joshua+false+prophet&cd=10&hl=en&ct=clnk&gl=za) - Similar (http://www.google.co.za/search?hl=en&q=related:www.americanchronicle.com/articles/view/89847)

tinamarky
Apr 24th 2010, 12:38 PM
Hi Everyone,Just found this site and thought it might be useful to chat to people who are trying to accomplish the same as me! I spend too much of my life on the internet and look forward to chatting to you all and picking up and sharing ideas along the way!Tina

protea
Apr 24th 2010, 01:20 PM
Hallo Tina,
Unfortunately this site is reserved only for Afrikaans speaking and posting members. If you understand the language and can converse in it , you are welcome to post here.