PDA

View Full Version : Is selfmoord sonde?

Roelof
Apr 7th 2008, 09:51 AM
As hierdie onderwerp onlangs behandel is, verwyder dit asb.
As dit omstrede is, skuif dit asb.

Verskeie mense wat ek ken het die laaste paar jaar self-moord gepleeg. Die vraag is verskeie kere gevra: "Is dit sonde en gaan die mense hel toe?"

Die Filadelfieer
Apr 7th 2008, 10:12 AM
Verskeie mense wat ek ken het die laaste paar jaar self-moord gepleeg. Die vraag is verskeie kere gevra: "Is dit sonde en gaan die mense hel toe?"

Is dit sonde ? JA !
Gaan mens hel toe ? JA !

Die vraag is, hoekom sal Christus hierdie sonde anders hanteer as die ander sondes waarvoor mens hel toe gaan ? As jy 'n kind van die Here is, is jou sondes voor betaal, so eenvoudig soos dit.
Ons glo mos nie dat jy sekondes voor jou dood vergifnis moet vra om nie in 'n vagevuur te gaan sit, of iets dergliks nie.

Gene
Apr 7th 2008, 10:13 AM
As hierdie onderwerp onlangs behandel is, verwyder dit asb.
As dit omstrede is, skuif dit asb.

Roelof

Is selfmoord sonde? Beslis, ek het geen twyfel daaroor nie. Geen mens het die reg om 'n lewe te neem nie (maak nie saak wie se lewe dit is nie) God is die Een wat lewe gee en neem, en Hy is die enigste Een wat daardie besluit mag neem. Geen mens mag namens God besluit nie.

Maar die vraag of so persoon verlore gaan, is 'n totaal ander vraag. Almal van ons is verlore, al wat ons kan red van die hel is Jesus se kruisdood. Iemand wat wedergebore is en Jesus as Verlosser aangeneem het, is gered, al pleeg hy ook selfmoord. Daar is 'n siening dat so iemand noodwendig verlore gaan omdat sy laaste daad 'n daad van sonde was, maar dit maak geen sin nie. Wat gebeur as ek as wedergeborene, die spoedgrens oorskrei (sonde!) en ek beland in 'n noodlottige ongeluk? Dan was my laaste daad mos ook sonde. of as ek met my vrou baklei (sonde) en ek kry 'n hartaanval en sterf? Hoor jy wat ek s, geen spesifieke daad gaan 'n mens laat verlore gaan nie. Dit sal afhang daarvan of so iemand wedergebore was of nie.

Dit ges, wil ek graag byvoeg dat ek twyfel of iemand wat werklik wedergebore is, ooit so wanhopig sal raak dat dit op selfmoord sal uitloop, maar dit is nie vir my om te s nie. 'n Vriend van my het bv prostaatkanker gehad. Hy was sterwend en kon homself nie meer help nie. Het doeke gedra en moes gevoer en gewas word - hy kon niks vir homself doen nie. Toe hy op 'n dag alleen tuis was, het hy 'n pistool geneem en homself geskiet omdat hy nie langer 'n las vir ander wou wees nie. Sonde? Ja beslis! Maar ek het hom geken en ek het geen twyfel nie, dat hy gered is.

Dit sal verskil van geval tot geval

Eugene

Gene
Apr 7th 2008, 10:16 AM
Is dit sonde ? JA !
Gaan mens hel toe ? JA !

Die vraag is, hoekom sal Christus hierdie sonde anders hanteer as die ander sondes waarvoor mens hel toe gaan ? As jy 'n kind van die Here is, is jou sondes voor betaal, so eenvoudig soos dit.
Ons glo mos nie dat jy sekondes voor jou dood vergifnis moet vra om nie in 'n vagevuur te gaan sit, of iets dergliks nie.
Fila

Ek verstaan nie jou antwoord nie. Jy s: "Gaan mens hel toe? JA!" Maar dan verduidelik jy net die teenoorgestelde? Of lees ek alweer verkeerd?

Eugene

EngelHart
Apr 7th 2008, 10:19 AM
As jong mens was ek nie seker oor die vrae nie --- en dit is juis die onsekerheid wat my gekeer het om nie selfmoord te pleeg nie.

My man se jonger boetie het selfmoord gepleeg op 18 jarige ouderdom. Die pastoor het prontuit op die kansel ges dat ons niks meer vir hom kan doen nie (maw, hy is hel toe). Hy het 'n bekeringsboodskap gebring vir sy maats. (wat goed was, want een van sy maats het 'n oorgawe gemaak vir God).

Vandag voel ek anders oor die saak. Selfmoord is sonde ja. Maar as jy 'n kind van God is gaan dit jou nie uit Sy hand ruk nie. Jy is nog steeds gered en jy gaan nog steeds as kind van God hemel toe omdat Hy reeds vir jou sondes gesterf het.

Die Filadelfieer
Apr 7th 2008, 10:22 AM
Fila

Ek verstaan nie jou antwoord nie. Jy s: "Gaan mens hel toe? JA!" Maar dan verduidelik jy net die teenoorgestelde? Of lees ek alweer verkeerd?

Eugene

JA ! ;)

Mens gaan hel toe vir sonde Eugene, maak nie saak wat die sonde is nie.

EngelHart
Apr 7th 2008, 10:24 AM
JA ! ;)

Al is hulle gered?

Die Filadelfieer
Apr 7th 2008, 10:28 AM
Al is hulle gered?

NEE !
Geen geredenne gaan hel toe nie.

(En JA, ek is moedswillig met my kriptiese antwoorde. ;))

Gene
Apr 7th 2008, 10:31 AM
JA ! ;)

Fila

Ek is nou met jou, maar jy kom amper verkeerd oor (Engelhart het jou ook verkeerd verstaan) Ek stem 100% saam, almal van ons is verlore TOTDAT Christus jou red, en dit geld ook iemand wat selfmoord pleeg

Roelof
Apr 7th 2008, 10:42 AM
Engelhart

Ek stem saam met jou siening.
Wat van die volgende?

Want as ons opsetlik sondig, nadat ons die kennis van die waarheid ontvang het, bly daar geen offer vir die sondes meer oor nie, (Heb 10:26)

Die Filadelfieer
Apr 7th 2008, 11:48 AM
Fila

Ek is nou met jou, maar jy kom amper verkeerd oor (Engelhart het jou ook verkeerd verstaan) Ek stem 100% saam, almal van ons is verlore TOTDAT Christus jou red, en dit geld ook iemand wat selfmoord pleeg

Ek vra om verskoning, ek was bietjie moedswillig met my poste gewees.
Ek dink wat ek wil oorbring is dieselfde as met die "egskeiding" draad : daar is duidelike lyne tussen reg en verkeerd, en maak nie saak hoe mens dit probeer buig nie, selfmoord, net soos egskeiding, bly verkeerd. Die vraag bly egter of die persoon onder bespreking onder Christus se genadedespinsasie val of nie.

Lanie
May 5th 2009, 02:28 PM
E Die vraag bly egter of die persoon onder bespreking onder Christus se genadedespinsasie val of nie.

Ek's nog bietjie clueless oor dispensasies. Beteken dit of die persoon uitverkies is of nie, Fila?

Die Filadelfieer
May 6th 2009, 05:33 AM
Ek's nog bietjie clueless oor dispensasies. Beteken dit of die persoon uitverkies is of nie, Fila?

Dit is soos ek dit verstaan Lanie. Jesus se kinders, wat Hy gekies het om Syne te wees, gaan mos nie hel toe nie.

Lanie
May 6th 2009, 05:43 AM
Dit is soos ek dit verstaan Lanie. Jesus se kinders, wat Hy gekies het om Syne te wees, gaan mos nie hel toe nie.

Nee, die uitverkiesing verstaan ek, ek was net nie seker of die woord genadedispensasie waarna jy verwys dieselfde ding is nie. Ek kon dit eintlik soortvan aflei, ek wou net seker maak. Ek ken nog nie veel van dispensasies nie. Dalk moet iemand my eendag verduidelik. Net nie in groot woorde nie, asseblief.....

Die Filadelfieer
May 6th 2009, 05:47 AM
Die gesprek rondom dispensasies kan lekker ingewikkeld en kontroversiel raak, dit is verseker !

Lanie
May 6th 2009, 05:53 AM
Met ander woorde, groot woorde is onvermydellik......:lol: Nee, ek weet dit is 'n warm patat onderwerp. Ek wil eintlik maar net weet hoeveel en watter verskillende dispensasies daar is en wat elkeen behels....:D

Tonton
May 6th 2009, 01:56 PM
Ek vra om verskoning, ek was bietjie moedswillig met my poste gewees.
Ek dog moedswilligheid is ook sonde...

h h

Ek dink wat ek wil oorbring is dieselfde as met die "egskeiding" draad : daar is duidelike lyne tussen reg en verkeerd, en maak nie saak hoe mens dit probeer buig nie, selfmoord, net soos egskeiding, bly verkeerd. Die vraag bly egter of die persoon onder bespreking onder Christus se genadedespinsasie val of nie.

Ek stem saam. In 1 Joh 1:8-10 staan geskrywe dat niemand sonder sonde is nie. Elk sterf in sonde, en daardie wie gered is, se sonde is vergewe.

Anton

Nicolaas
May 16th 2009, 11:40 PM
Hallo Julle,

Ek wens dat alle mense wat selfmoord oorweeg baie nugter kon dink oor die saak. As hulle regtig besef wat hulle doen, dan sou meeste seker nooit daartoe gekom het nie.

Rom 8:28 s: "Ons weet dat God alles ten goede laat meewerk vir di wat Hom liefhet" en Fil 4:13 s "Ek is tot alles in staat deur Hom wat my krag gee"

As jy selfmoord pleeg, dan s jy met daardie daad van jou: Ek glo nie dat God al die dinge wat my ontstel vir my ten goede gaan laat meewerk nie. Dan s jy met daardie daad: Ek is NIE tot ALLES in staat deur Hom wat my krag gee nie. Dan s jy met daardie daad: Ek glo nie wat in God se Woord staan nie en wat Hy daar s beskou ek as vals.

Rasioneel beskou, is die daad van selfmoord dus 'n verklaring van ongeloof en wantroue in God.

..Maar mense wat breekpunt bereik het dink nie meer rasioneel nie. Hulle besef nie wat hulle met die daad van selfmoord s nie. As hulle besef het hoe hulle God daarmee beledig, dan sou die meeste nie voortgegaan het daarmee nie, al lyk dinge ook hoe benard: Daarom moet ons hulle betyds bereik, terwyl hulle nog nugter dink.

As jy lewe met die vaste oortuiging dat selfmoord nie 'n opsie is nie, dan kan di oortuiging jou staande hou in die donker uur.

Agitofel en Judas het hulself opgehang en Saul het in sy eie swaard geval. Daar is gevalle van afvalliges wat selfmoord pleeg in die Bybel aangeteken, en tg: Geen gelowige in die hle Bybel het ooit selfmoord gepleeg nie. Selfs Job wat as voorbeeld van uiterste lyding dien en gewens het dat hy liewer kon sterf, het nooit selfmoord probeer nie.

As mens in ag neem oor hoeveel derduisende jare die Bybel strek, dan is dit merkwaardig.

Nietemin dink ek aan Jesus se gebed: "Vader vergewe hulle, want hulle weet nie wat hulle doen nie."

Roelof
May 17th 2009, 03:34 AM
Hallo Julle,

Ek wens dat alle mense wat selfmoord oorweeg baie nugter kon dink oor die saak. As hulle regtig besef wat hulle doen, dan sou meeste seker nooit daartoe gekom het nie.

Nicolaas

Baie waar woorde van jou
Verskeie bekendes se kinders het nou onlangs selfmoord gepleeg, dit wys jou rykdom kan nie vertroue in God vervang nie

Deesdae is daar ook baie goeie medisinale hulp vir depressie lyers

CFJ
May 17th 2009, 08:10 AM
Hallo Julle,

Rom 8:28 s: "Ons weet dat God alles ten goede laat meewerk vir di wat Hom liefhet" en Fil 4:13 s "Ek is tot alles in staat deur Hom wat my krag gee"

As jy selfmoord pleeg, dan s jy met daardie daad van jou: Ek glo nie dat God al die dinge wat my ontstel vir my ten goede gaan laat meewerk nie. Dan s jy met daardie daad: Ek is NIE tot ALLES in staat deur Hom wat my krag gee nie. Dan s jy met daardie daad: Ek glo nie wat in God se Woord staan nie en wat Hy daar s beskou ek as vals.

Rasioneel beskou, is die daad van selfmoord dus 'n verklaring van ongeloof en wantroue in God.

..Maar mense wat breekpunt bereik het dink nie meer rasioneel nie. Hulle besef nie wat hulle met die daad van selfmoord s nie. As hulle besef het hoe hulle God daarmee beledig, dan sou die meeste nie voortgegaan het daarmee nie, al lyk dinge ook hoe benard: Daarom moet ons hulle betyds bereik, terwyl hulle nog nugter dink.

As jy lewe met die vaste oortuiging dat selfmoord nie 'n opsie is nie, dan kan di oortuiging jou staande hou in die donker uur.

Agitofel en Judas het hulself opgehang en Saul het in sy eie swaard geval. Daar is gevalle van afvalliges wat selfmoord pleeg in die Bybel aangeteken, en tg: Geen gelowige in die hle Bybel het ooit selfmoord gepleeg nie. Selfs Job wat as voorbeeld van uiterste lyding dien en gewens het dat hy liewer kon sterf, het nooit selfmoord probeer nie.

As mens in ag neem oor hoeveel derduisende jare die Bybel strek, dan is dit merkwaardig.

Nietemin dink ek aan Jesus se gebed: "Vader vergewe hulle, want hulle weet nie wat hulle doen nie."

Goeie plasing Nicolaas. Ek glo dit spreek selfmoord ten diepste aan en is een van die mooiste verduidelikings wat ek al gesien het.

Etienne Marais
Jul 10th 2009, 01:51 PM
Ek dink selfmoord is 'n verkeerde ding. Die Here het jou met 'n doel na die aarde gestuur. Om selfmoord te pleeg verkort mens se lewe en dit is nie wat die Here wil he nie. As 'n Christen se ek selfmoord is 'n baie gevaarlike ding.

Francois Marais
Jul 16th 2009, 06:31 AM
Ek dink die dag as ons, ons laaste asem uit blaas sal ons als weet. En ook weet of die persone wat wel selfmoord gepleeg het in die hemel is of nie.
Ek glo dat dit sonde is om mens se eie lewe te neem (selfMOORD). Ek weet ek het ook probeer, maar God het 'n groter plan met my lewe gehad en dinge het nie gewerk soos ek dit beplan het nie.
Van my vriende en gesin het al selfmoord gepleeg. Ja dit is seer om mense so te verloor, en of hulle die ewigeheid in die duister of die lig gaan spandeer is God se besluit en ek rus in God se kennis dat die mense sal kry wat hulle toekom.
Daar is so baie dinge wat mens kan s oor selfmoord maar ek dink soos baie dinge in die Woord kan ons debat tot ons blou is, maar die finale antwoord l by God se besluit.

Roelof
Jul 16th 2009, 06:44 AM
Ek weet ek het ook probeer, maar God het 'n groter plan met my lewe gehad en dinge het nie gewerk soos ek dit beplan het nie.
Van my vriende en gesin het al selfmoord gepleeg.

Francois

Ek bid dat die Heilige Gees mense sal verhoed om selfmoord te pleeg
As mens baie depressief is en bly, kan dit baie help om proffesionele hulp te kry.

Gene
Jul 16th 2009, 07:00 AM
Ek dink die dag as ons, ons laaste asem uit blaas sal ons als weet. En ook weet of die persone wat wel selfmoord gepleeg het in die hemel is of nie.
Ek glo dat dit sonde is om mens se eie lewe te neem (selfMOORD). Ek weet ek het ook probeer, maar God het 'n groter plan met my lewe gehad en dinge het nie gewerk soos ek dit beplan het nie.
Van my vriende en gesin het al selfmoord gepleeg. Ja dit is seer om mense so te verloor, en of hulle die ewigeheid in die duister of die lig gaan spandeer is God se besluit en ek rus in God se kennis dat die mense sal kry wat hulle toekom.
Daar is so baie dinge wat mens kan s oor selfmoord maar ek dink soos baie dinge in die Woord kan ons debat tot ons blou is, maar die finale antwoord l by God se besluit.

Francois

dat selfmoord teen God se wil is, is nie te betwyfel nie. Ja, dit is sonde, maar almal van ons doen sonde..... en Jesus het vir alle sondes (ook selfmoord) betaal. Daar is geen manier dat God iemand sal veroordeel oor een daad van sonde nie. Dit sal afhang daarvan of so persoon wedergebore is of nie. Kinders van die Here gaan hemel toe, ongeag hulle dade, want hulle sonde is vergewe.... selfs as so persoon selfmoord gepleeg het. Daaroor het ek geen twyfel nie.

Die vraag is of 'n wedergebore persoon ooit by 'n punt sal kom waar hy/sy so wanhopig is dat selfmoord 'n opsie word. My mening is dat dit enge iemand kan oorkom. Onthou, die satan soek ons swak plekke uit en val ons juis op daardie gebied aan. Ek is oortuig dat iemand wat selfmoord pleeg, se gedagtes so deur die satan deurmekaar gekrap is dat so persoon glad nie normaal kan dink nie en dus alle perspektief verloor. Maar as dit 'n geredde persoon is, sal hy/sy nie verlore gaan nie - dis so eenvoudig soos dit.

Francois Marais
Jul 16th 2009, 07:19 AM
Gene, ek sien en verstaan wat jy deur druk.
Ek het selfmoord probeer pleeg op 'n baie jong ouderdom voor ek 'n pad met die Vader begin loop het.
Soos jy s Jesus het vir ons sondes gesterf, en sal as jy Hom belei as jou saligmaker, as "skakelpersoon" jou verteenwoordig voor die Vader en pa staan vir ons sondes. Of dit is hoe ek dit sien.

Roelof
Jul 16th 2009, 07:41 AM
Francois

Onthou, die satan soek ons swak plekke uit en val ons juis op daardie gebied aan. Ek is oortuig dat iemand wat selfmoord pleeg, se gedagtes so deur die satan deurmekaar gekrap is dat so persoon glad nie normaal kan dink nie en dus alle perspektief verloor. Maar as dit 'n geredde persoon is, sal hy/sy nie verlore gaan nie - dis so eenvoudig soos dit.

Gene

Ek stem met jou saam. Ek het in my genesingsbediening verskeie kere beleef dat Satan of sy trawante mense se gesondheid teister. Wanneer hulle dan gebind word en die Bloed van Christus oor die sieke gebid word, verdwyn die siekte simptome.

Ek wil nogal met jou saamstem dat wedergebore Christene wat selfmoord pleeg, nie verlore gaan nie. God se GENADE red hulle. Baie mense sal dalk van my / ons verskil.

Henry
Jul 16th 2009, 09:04 AM
Ek dink mense wonder oor selfmoord, omdat hulle nie vir daardie daad ekskuus kan vra nie.

Gene
Jul 16th 2009, 09:28 AM
Ek dink mense wonder oor selfmoord, omdat hulle nie vir daardie daad ekskuus kan vra nie.

Veronderstel jy en jou vrou het 'n hewige argument - jy beledig haar (sonde!) en net daar kry jy 'n hartaanval en sterf, voordat jy jou sonde kon bely..... Gaan jy verlore gaan omdat jy nie "ekskuus kon vra" nie?

Sonde is sonde. Selfmoord, leuens, begeerte, woede, vuil taal, lelike gedagtes ens = sonde! Een is nie groter as die ander nie. Wanneer jy Jesus Christus se offer aan die kruis vir jouself toe-eien, en Hom as jou Verlosser aanneem, en jou lewe aan Hom oorgee, dan word AL jou sondes vergewe, en dan is jy gered. Jesus het die prys vir jou sondes (ALLE sondes, ook selfmoord) betaal. Dis so eenvoudig soos dit! As dit nie so was nie, sou ons almal verlore gewees het..... (selfs diegene wat nie selfmoord pleeg nie.)

Waarom selfmoord probeer uitsonder? Wat is die verskil tussen selfmoord en alle ander sondes?

Roelof
Jul 16th 2009, 09:59 AM
Sonde is sonde. Selfmoord, leuens, begeerte, woede, vuil taal, lelike gedagtes ens = sonde! Een is nie groter as die ander nie. Wanneer jy Jesus Christus se offer aan die kruis vir jouself toe-eien, en Hom as jou Verlosser aanneem, en jou lewe aan Hom oorgee, dan word AL jou sondes vergewe, en dan is jy gered.

Gene

Ek steun jou, sonde is sonde, of dit nou owerspel of selfmoord is.
Ons moet egter nie moedswillig aangang met sonde nie (hoop ek stel dit reg)

Want as ons opsetlik sondig, nadat ons die kennis van die waarheid ontvang het, bly daar geen offer vir die sondes meer oor nie, (Heb 10:26)

Gene
Jul 16th 2009, 12:33 PM
Gene

Ek steun jou, sonde is sonde, of dit nou owerspel of selfmoord is.
Ons moet egter nie moedswillig aangang met sonde nie (hoop ek stel dit reg)

(Ag nee, hier is ons alweer terug by die "eenmaal-gered, altyd-gered" kwessie...:hmm:)

Roelof, ek stem heeltemal saam, 'n mens wat moedwillig weier om gehoor te gee en hardkoppig aangaan om sonde te doen, wetende waarmee hy besig is, verbeur sy "reg" op Jesus se offer aan die kruis. Maar is jy van mening dat selfmoord in daardie kategorie val? Persoonlik dink ek nie so nie, omdat ek glo iemand wat tot so daad oorgaan, nie helder dink nie.

(Ek dink in elk geval dat daardie teks nie betrekking het op wedergebore mense nie, maar op ongereddes wat willens en wetens die stem van die Heilige Gees onderdruk en voortploeter in hulle sonde)

Roelof
Jul 16th 2009, 12:51 PM
(Ek dink in elk geval dat daardie teks nie betrekking het op wedergebore mense nie, maar op ongereddes wat willens en wetens die stem van die Heilige Gees onderdruk en voortploeter in hulle sonde)

Gene

Hier is John Wesley se Studiebybel se kommentaar op die teks. Ongelukkig het ek nie Afrikaanse elektroniese Studiebybels nie

Heb 10:26 - For when we - Any of us Christians. Sin wilfully - By total apostasy from God, termed "drawing back," Heb_10:38. After having received the experimental knowledge of the gospel truth, there remaineth no more sacrifice for sins - None but that which we obstinately reject.

Henry
Jul 16th 2009, 04:01 PM
Veronderstel jy en jou vrou het 'n hewige argument - jy beledig haar (sonde!) en net daar kry jy 'n hartaanval en sterf, voordat jy jou sonde kon bely..... Gaan jy verlore gaan omdat jy nie "ekskuus kon vra" nie?

Sonde is sonde. Selfmoord, leuens, begeerte, woede, vuil taal, lelike gedagtes ens = sonde! Een is nie groter as die ander nie. Wanneer jy Jesus Christus se offer aan die kruis vir jouself toe-eien, en Hom as jou Verlosser aanneem, en jou lewe aan Hom oorgee, dan word AL jou sondes vergewe, en dan is jy gered. Jesus het die prys vir jou sondes (ALLE sondes, ook selfmoord) betaal. Dis so eenvoudig soos dit! As dit nie so was nie, sou ons almal verlore gewees het..... (selfs diegene wat nie selfmoord pleeg nie.)

Waarom selfmoord probeer uitsonder? Wat is die verskil tussen selfmoord en alle ander sondes?

Presies my punt. Dis iets wat jy weet jy nie kan bely voor jy doodgaan nie en daarom wonder mense daaroor.

Henry
Jul 16th 2009, 04:07 PM
Heb_10:38After having received the experimental knowledge of the gospel truth, there remaineth no more sacrifice for sins - None but that which we obstinately reject.

Wat is "experimental knowledge"? Moet dit nie experiecal (of so iets :D) wees nie? Lg klink meer reg as mens kyk na Heb 6:4 en 5. :confused

Roelof
Jul 19th 2009, 04:38 AM
Kom ons bid dat die Here vir die mense uitkoms sal gee en dat die Heilige Gees hulle sal verhoed om selfmoord te pleeg - Roelof

Die wreld is toenemend in terneergedruktheid vasgevang weens die slegte ekonomiese situasie en kenners wys daarop dat selfmoordsyfers besig is om te styg.

Ook in Suid-Afrika is daar kommer omdat al hoe meer mense glo hulle het die einde van die pad bereik.

Een probleem is dat baie depressielyers weens die resessie ophou om medisyne te gebruik omdat hulle elke sent moet omdraai, s me. Cassey Amoore, beradingsbestuurder van die Suid-Afrikaanse Depressie-en-angsgroep (Sadag).

http://jv.news24.com/Rapport/Suid-Afrika/0,,752-2460_2539975,00.html