PDA

View Full Version : "Tekens in die son en die maan"

David2
May 4th 2008, 02:40 PM
Luister asseblief na hierdie twee videos. Baie belangrik!
Ek kry dit langsaan op die Engelse forum. ACCM neem ook daar aan die gesprek deel.

http://66.155.114.80/video/Dsl/5904-D.wmv

http://66.155.114.80/video/Dsl/5904-E.wmv

Vertel dan vir ons wat julle daarvan dink - positief of negatief.

CFJ
May 4th 2008, 11:00 PM
David,

Wat kan mens s, ongelooflik! Ek het die nommer geskakel om die stel DVD's te bestel oor, "Feasts of the Lord", waar mens dan ook die ekstra bonus kan kry. Hierdie DVD's moet almal sien, ek was nog min so opgewonde om inligting hieroor in die hande te kry.

Ek maak 'n draad (Feeste van die Here vir Israel) (http://bibleforums.org/showthread.php?p=1626903#post1626903) oop in "Vrae en menings oor die Bybel", om oor die verskillende feeste en die betekenis daarvan, te kan ondersoek. Ek doen dit juis, omdat my eie kennis hiervan maar aan die effe kant is...

Roelof
May 5th 2008, 02:22 PM
David

Mens moet versigtig wees vir "date setting" op die forum, maar dis vir my baie interessante video's. Het dit 2x keer gekyk. Ek het verskeie van my artikels daarna aangepas.

David2
May 5th 2008, 02:35 PM
Roelof
Ja, ek was ook maar altyd versigtig vir die datum koppel aan die wederkoms. Maar ek dink darem dat hulle die saak baie duidelik aanspreek in die tweede video. Hulle s nie dat die wederkoms op daardie datum sal wees nie. Hulle noem dit net 'n "watch". M.a.w. dit is iets om na op te let, 'n moontlikheid. Ek dink nie dit is 'n sonde om die tekens van die tyd te lees en mense te waarsku nie. In teendeel, dit is ons opdrag.

Roelof
May 5th 2008, 03:18 PM
Roelof
Ja, ek was ook maar altyd versigtig vir die datum koppel aan die wederkoms. Maar ek dink darem dat hulle die saak baie duidelik aanspreek in die tweede video. Hulle s nie dat die wederkoms op daardie datum sal wees nie. Hulle noem dit net 'n "watch". M.a.w. dit is iets om na op te let, 'n moontlikheid. Ek dink nie dit is 'n sonde om die tekens van die tyd te lees en mense te waarsku nie. In teendeel, dit is ons opdrag.

David

Steun jou 100%.

Roelof
May 5th 2008, 04:02 PM
David

Ek is baie opgewonde oor die video's van "The feasts of the Lord."

My eie studies toon dat die "Einde van die Eindtyd" rondom 1989 begin het.
http://bibleforums.org/showthread.php?t=115386

Ek dink jy is reg. Sonder om "date setting" te doen, behoort ons mense te waarsku dat die Wederkoms van Christus baie nader is as wat almal dink.

Ta-An
May 5th 2008, 06:48 PM
Daar is 'n baie sterk Wedekoms Verwagting onder Christene deesdae...... :idea:

Ta-An
May 5th 2008, 07:09 PM
Ferdi, het jy al klaar bestel??

CFJ
May 5th 2008, 07:27 PM
Ferdi, het jy al klaar bestel??

Jip, ek het sommer gisteraand dieselfde nommer wat hulle op die skerm vertoon met Skype geskakel en lekker gesels. Hulle het al my besonderhede geneem en as hulle nie binnekort skakel nie, sal ek maar weer Skype. Daai stel van 4 DVD's wil ek baie graag h... :cool:

David2
May 5th 2008, 08:28 PM
Ek het nie die DVD's bestel nie, maar ek het ingeteken op "Prophecy in the news" en die vier boeke wat daarmee saam gaan.

Die Filadelfieer
May 6th 2008, 08:20 AM
My maggies !
Ek laai amper nooit videos af nie, maar is baie bly ek het anders besluit oor hierdie twee. Ek het heelwat vrae, maar sal dit in die "joodse feeste" draad vra.

koekoes
May 7th 2008, 03:47 PM
Baie dankie vir hierdie verwysing.Daar het vir my ook n lig opgegaan oor n paar dinge wat ek nie kon verstaan nie.Maar baie meer vrae het ook ontstaan.Sal egter verder onder die feeste deelneem.

Hou julle oe op Jesus.:)

David2
Jun 4th 2008, 07:06 PM
Prof. Johan Malan se reaksie op hierdie videos.

‘Bloedmane’ Tydens Israel se Volgende Jaarweek

Prof. Johan Malan, Middelburg (Junie 2008)

Pastor Mark Biltz, ‘n Messiaanse Jood van El Shaddai Ministries buite Washington in Amerika, het ‘n baie opspraakwekkende ontdekking oor sons- en maansverduisterings gedoen en dit met Bybelse profesie oor Israel in verband gebring. Hy verwys na verskeie “bloedmane” wat in die laaste jaar van die volgende jaarweek in 2014 en 2015 sal voorkom, en bring dit in verband met Jol 2:31 wat lui: “Die son sal verander word in duisternis en die maan in bloed, voordat die groot en deurlugtige dag van die Here kom.”
Mark het sy inligting op die NASA Eclipse Website gekry, en daarna vasgestel dat indien hierdie inligting op die Joodse kalender geplaas word, dit ‘n duidelike patroon volg. Die voorkoms van vier bloedmane in opeenvolgende jare is baie seldsaam in die geskiedenis. Dit het in 1949/50 gebeur nadat Israel in Mei 1948 in hulle land herstel is, en weer in 1967/68 nadat Bybelse Jerusalem (die Ou Stad) in Junie 1967 deur Israel herower is. Die volgende keer wanneer dit sal gebeur, sal in 2014/15 wees en dit is beslis moontlik dat dit ook met belangrike profetiese gebeurtenisse in Israel sal saamval.
Dit kan nie as toeval beskou word nie dat die bloedmane in 2014/15 al vier op Joodse godsdienstige feesdae voorkom, saam met twee sonsverduisterings ook op belangrike dae in 2015. Op die 14de dag van Nisan in 2014 sal dit die pasga in Israel wees, dan sal daar ‘n maansverduistering wees (vgl. Lev. 23:5). Nisan is die eerste maand in hulle godsdienstige kalender. Op die 15de dag van die sewende maand (Tisri), wanneer die loofhuttefees begin (vgl. Lev. 23:34), sal daar weer ‘n bloedmaan wees. Presies dieselfde sal weer in 2015 gebeur. Omdat Israel maanmaande het, val hierdie vier datums almal met volmaan saam – dan sal die maan rooi soos bloed word. Hierbenewens is daar nog twee sonsverduisterings op die eerste dag van Nisan 2015 en ook op die eerste dag van Tisri 2015. Op 1 Tisri is die Rosh Hashanah, en dit is die begin van Israel se siviele kalender.
Wat hierdie ontdekking deur Mark Biltz so belangrik maak, is die feit dat die jaar vanaf 25 Sept. 2014 tot 13 Sept. 2015 ‘n sabbatsjaar is. Dit beindig dus die jaarweek wat met die Rosh Hashanah op 30 September 2008 begin. In die hele res van die 21ste eeu sal daar nie weer vier bloedmane in opeenvolgende jare op Joodse feesdae voorkom nie. Dit versterk die vermoede dat die jaarweek wat op 30 September 2008 begin en in September 2015 eindig, die sewe jaar van die verdrukking onder die bewind van die Antichris kan wees. Uit Israel se oogpunt sal dit die 70ste jaarweek van Danil wees. Dit kan nie onomwonde as ‘n feit gekonstateer word nie, maar moet nogtans as ‘n sterk moontlikheid in gedagte gehou word.
Wanneer daar ook na ander omstandigheidsgetuienis gekyk word, dan versterk dit hierdie verwagting aansienlik. Mark Biltz het ook hierop uitgewei. Sonsverduisterings word met donker tydperke in Israel se geskiedenis verbind, veral wanneer hulle in die maand Ab (Julie/Aug) voorkom. In hierdie maand vas ortodokse Jode omdat die eerste tempel op 9 Ab deur Nebukadnsar verwoes is, en die tweede tempel op dieselfde dag deur die Romeine in 70 n.C. in puin gel is. Mark se navorsing het aan die lig gebring dat daar drie jaar na mekaar op presies dieselfde dag in Israel se kalender sonsverduisterings sal wees, nl. op 1 Ab in 2008, 2009 en 2010. Hierdie inligting spel vir hom ‘n donker tyd vir Israel n die nasies uit, en dit kan reeds met ‘n oorlog in Augustus vanjaar begin. Die Joodse maand Ab begin hierdie jaar op 2 Augustus.
Daar is verskeie aanduidings dat die spanning tussen Israel en sy Moslem-bure besig is om breekpunt te bereik. Iran se president en godsdiensleiers het hernude oproepe vir die uitwissing van die Joodse staat gedoen. Hulle kernprogram word versnel en Iran het Hizboellah in Libanon tot die tande toe bewapen . Hierdie terroristegroep beskik oor 40 000 moderne vuurpyle wat teikens tot in die suide van Israel kan tref. Hulle het hulleself opnuut tot die vernietiging van die Joodse staat verbind. Dieselfde haatveldtog word ook teen Amerika gevoer. Daar is sterk gerugte dat mnr. Bush voor die einde van sy ampstermyn ‘n aanval op Iran se kernaanlegte sal gelas. Mark sal nie verbaas wees as dit in Augustus gebeur nie.
Die wreldwye druk op die verdeling van Israel se grondgebied en sy hoofstad, Jerusalem, ter wille van die stigting van ‘n Palestynse staat, verhaas ook die komende oorlog teen Israel. Dit gaan ‘n stryd om oorlewing vir Israel wees, maar volgens die Bybel gaan dit deur die Here beindig word. Direk daarna sal die Antichris op die toneel verskyn en die krediet vir die voorkoming van hierdie oorlog opeis.

Die laaste geslag

Die hele scenario wat deur Mark Biltz beskryf word, pas ook binne die raamwerk van die laaste geslag in waarna Christus in sy profetiese rede verwys (Luk. 21:32). Uit die konteks van die hele gedeelte is dit duidelik dat die laaste geslag van die bot van die vyeboom af (Israel se herstel in 1948) strek. Dit verwys na ‘n geslag van 70 jaar (vgl. Ps. 90:10), wat in 1918 ten einde sal loop. In hierdie geslag moet alle profetiese gebeure tot en met Christus se wederkoms vervul word, m.a.w. ook die verdrukking van sewe jaar. Die jaarweek van 30 September 2008 tot 13 September 2015 is die laaste vol jaarweek wat in hierdie geslag ingepas kan word.
Daar is dus meer as genoeg rede om Mark se studie en sy gevolgtrekkings ernstig op te neem. Ons het die opdrag om na Israel (die vyeboom) te kyk om te weet waar ons in God se profetiese kalender staan (Luk. 21:28-31). In dieselfde hoofstuk s die Here Jesus: “Daar sal tekens wees aan son en maan en sterre, en op die aarde benoudheid van nasies in hulle radeloosheid, wanneer see en branders dreun” (Luk. 21:25). Daar is direkte ‘n verband tussen tekens in die hemelliggame, en rampe wat groot benoudheid op aarde veroorsaak. Ons nader vinnig die tyd van die vervulling van hierdie tekens.
In verband met die sons- en maansverduisterings het ons met presiese datums te doen wat nie verskuif kan word nie. Mark s egter dat dit nie as datumbepaling vir die wederkoms gesien moet word nie – slegs ‘n oproep tot waaksaamheid en gereedheid vir dit wat dalk in die nabye toekoms kan gebeur. Dit is nie nou ‘n tyd om, soos die dwase maagde, onbetrokke en geestelik aan die slaap te raak nie.
Mark het hierdie inligting ook op twee TV-onderhoude van Prophecy in the News bekend gemaak. Hy was in gesprek met dr. J.R. Church en Gary Stearman, wat die inligting as geweldig belangrik beskou. Vir meer besonderhede besoek die webwerf www.prophecyinthenews.com (http://www.prophecyinthenews.com/)
Dr. J.R. Church skram ook van pertinente datumbepaling af weg deur die inligting bloot net as ‘n groot moontlikheid te aanvaar. Hy s dat indien daar in Augustus of September ‘n oorlog in die Midde-Ooste uitbreek, sal ons weet dat die tyd aangebreek het. Dan kan ons op die kort termyn na die wegraping van die ware gelowiges uitsien, waarna die Antichris geopenbaar sal word om sy misleidingswerk te doen as ‘n voorspel tot sy internasionale skrikbewind 3 jaar later.

Wat s ander?

Daar is ook ander bekende eskatolo soos Jack Kelly wat meen dat daar bloot t veel dinge is wat nog moet gebeur voordat die Antichris geopenbaar kan word – onder andere die oorlog van Esegil 38–39. Hy stel ‘n ander scenario voor, naamlik dat die tekens van 2014/15 dalk die begin van die sewe jaar kan wees en nie die einde daarvan nie.
Behalwe dat sy siening nie binne die raamwerk van die laaste geslag geakkommodeer kan word nie, is daar ook nog ander faktore wat in ag geneem moet word. Iran maak geen geheim daarvan dat hulle Israel so gou as moontlik wil uitwis nie, en dat hulle ook op Amerika wraak wil neem vir die ondersteuning van Israel n ook vir hulle aanvalle op Afghanistan en Irak, wat Moslemlande is. Die gespanne toestand in die Midde-Ooste kan nie vir nog sewe jaar voortduur sonder dat daar ‘n groot oorlog uitbreek nie.
Mnr. Bush is beslis ‘n oorlogsugtige man, en dit is glad nie uitgesluit dat hy in die laaste paar maande van sy bewind ‘n aanval op Iran sal doen nie. Die Olimpiese Spele wat in Augustus in Sjina begin, sal die hele wreld se aandag aftrek van dit wat in die Midde-Ooste gebeur, en die ideale kans vir ‘n verrassingsaanval deur f Iran en sy bondgenote, f Amerika, f Israel bied. Indien Israel planne het om self Iran se kernreaktors te elimineer, sal hulle dit doen terwyl hulle dubbelhartige ‘vriend,’ mnr. Bush, nog aan die bewind is. Onder sy moontlike opvolgers is Clinton en Obama – hulle is pasifiste wat Israel nie in ‘n oorlog sal help nie en ook nie self ‘n aanval op Iran sal doen nie.
Radikale Moslems se herhaalde oproepe vir ‘n wreldwye jihad weerklink nou van oral af – uit Iran, Irak, Siri, Libanon, Afghanistan, Pakistan, Egipte, die Palestynse gebiede in Israel, en selfs ook van Moslemgroepe af uit Londen. Die toneel is gereed om tot ‘n grootskaalse aanval oor te gaan. Die selfmoordbom-mentaliteit van hierdie mense het al oor en oor bewys gelewer dat hulle ‘n fanatiese, godsdienstig-gedrewe haatveldtog teen hulle vyande voer en selfs nie sal huiwer om die hele wreld in chaos te dompel nie.
Hulle belangrikste teiken bly steeds Israel, maar die Here sal nie toelaat dat hulle Israel uitwis nie. Volgens Esegil 39:1-5 sal radikale Moslems onder die leiding van Russiese lers, wat Magog genoem word, op die berge van Israel vernietig word. Dit, saam met die wegraping, sal die einde van die kerkbedeling meebring en die geleentheid aan die Antichris bied om as Satan se wreldleier geopenbaar te word.

Die regte perspektief

Wat sonsverduistering en bloedmane betref, moet in gedagte gehou word dat daar in die groot verdrukking as gevolg van oorlogvoering, brande en natuurrampe (veral vulkane) vir weke en selfs maande aaneen geweldige lugbesoedeling sal voorkom. Digte rookwolke sal die maan rooi soos bloed en die son soos ‘n harige sak laat lyk. Ons moet al hierdie dinge as deel van ‘n groter prentjie sien, naamlik waarskuwings oor God se oordele oor ‘n bose en rebelse mensdom.
Die heel belangrikste saak in verband met die tekens van die tye is dat ons ons verhouding met die Here Jesus in onskou moet neem. Ons eerste prioriteit moet nie wees om sekere tekens slegs uiterlik reg te verstaan nie, maar om Geesvervulde Christene te wees wat tot die einde toe erns met die opdrag maak om getuies vir Christus te wees. Dan sal ons die oordele ontvlug en saamgaan wanneer die Here sy bruidsgemeente kom haal, ongeag of ons groot kenners van die eskatologie was of nie. Ons moet altyd die regte balans in ons geestelike lewe handhaaf en ons prioriteite reg bepaal. As ons dit doen, sal ons in albei opsigte reg ingestel wees – ons sal die regte geestelike waardes handhaaf en ook ‘n lewendige belangstelling in die letterlike vervulling van eindtydse profesie oor die wederkoms van Christus h.
Ons leef in moeilike tye waarin ons geloof en liefde getoets word. Jesus het ges: “En omdat die ongeregtigheid vermeerder word, sal die liefde van die meeste verkoel” (Matt. 24:12). Ons moet daarteen waak om geestelik afgetrek te word en te veragter in die genade. Wanneer al die tekens rondom ons in vervulling gaan, moet ons ons hoofde ophef omdat ons verlossing naby is (Luk. 21:28). Ons moet dus moed skep dat daar ten spyte van drasties verslegtende toestande in die wreld nog altyd ‘n wonderlike toekoms vir die kinders van die Here voorl. Hy gaan deur die wegraping ingryp om ons lot ten goede te verander: “Waak dan en bid altyddeur, sodat julle waardig geag mag word om al hierdie dinge wat kom, te ontvlug en voor die Seun van die mens te staan” (Luk. 21:36; vgl. 1 Thess. 4:16-17).
Ons moet onsself uitstrek na dit wat voorl, en leef soos mense wat ‘n vaste verwagting het: “Maar julle, broeders, is nie in duisternis, dat die dag [van die Here] julle soos ‘n dief sou oorval nie” (1 Thess. 5:4). Diegene wat nie ‘n duidelike wederkomsverwagting het en ook nie geestelik sterk is nie, sal hulle vir ‘n mensgemaakte koninkryk op aarde beywer. Dit sal vir hulle in ‘n groot ontnugtering eindig omdat hulle onbewustelik deur hulle humanistiese vredes- en eenheidsinisiatiewe die Antichris se agenda vir ‘n nuwe wreldorde sal bevorder en hulle skielik in sy Sataniese koninkryk sal bevind. Hulle sal dit nie ontvlug nie (1 Thess. 5:3).

Roelof
Jun 5th 2008, 06:34 AM
Prof. Johan Malan se reaksie op hierdie videos.

Bloedmane Tydens Israel se Volgende Jaarweek

Prof. Johan Malan, Middelburg (Junie 2008)

Ons moet onsself uitstrek na dit wat voorl, en leef soos mense wat n vaste verwagting het: Maar julle, broeders, is nie in duisternis, dat die dag [van die Here] julle soos n dief sou oorval nie (1 Thess. 5:4). Diegene wat nie n duidelike wederkomsverwagting het en ook nie geestelik sterk is nie, sal hulle vir n mensgemaakte koninkryk op aarde beywer. Dit sal vir hulle in n groot ontnugtering eindig omdat hulle onbewustelik deur hulle humanistiese vredes- en eenheidsinisiatiewe die Antichris se agenda vir n nuwe wreldorde sal bevorder en hulle skielik in sy Sataniese koninkryk sal bevind. Hulle sal dit nie ontvlug nie (1 Thess. 5:3).

David

Ek kan nie vir jou vertel hoe opgewonde ek is oor die pos van jou nie !!!
Dit stem grootliks ooreen met my eie navorsing in my pos "End Times Timeline".

http://bibleforums.org/showthread.php?t=124437

:pp:pp:pp

Het jy dalk vir my 'n skakel asb?

Serve Jesus Christ; watch and be ready.

David2
Jun 5th 2008, 03:21 PM
Ek het gaan kyk maar dit lyk nie vir my of hierdie artikel van Prof. Malan al op sy web geplaas is nie. Die artikel is vars uit die oond en hy het dit na my ge e-mail. Sodra ek sien dat dit geplaas is, kan ek vir jou 'n skakel plaas. sy website is www.bibleguidance.co.za

Roelof
Jun 5th 2008, 03:45 PM
Ek het gaan kyk maar dit lyk nie vir my of hierdie artikel van Prof. Malan al op sy web geplaas is nie. Die artikel is vars uit die oond en hy het dit na my ge e-mail. Sodra ek sien dat dit geplaas is, kan ek vir jou 'n skakel plaas. sy website is www.bibleguidance.co.za (http://www.bibleguidance.co.za)

David

Dankie vir die webadres, nou het ek weer baie leeswerk en navorsing om te doen.

Ons leef beslis in opwindende Eindtye. :pp:pp:pp

Die Filadelfieer
Jun 6th 2008, 07:11 AM
Dankie vir die artikel David, as gevolg van die kaliber van die outeur dink ek mense kan maar regop sit en notisie neem.
Interesant hoe September 2008 deur al hoe meer mense genoem word.:hmm:

Son of the South
Jul 31st 2008, 12:17 PM
Ek kan nog net nie besluit wat ek hiervan moet dink nie. Aan die een kant het ek na die videos gaan kyk waarna David2 in die eerste pos verwys het en dan lyk dit tog vir my of daar iets in kan steek.

Aan die ander kant is ons hoop in God en nie op enige kalender nie.
Col2:16 Laat niemand julle dan oordeel in spys of in drank of met betrekking tot n fees of nuwemaan of sabbat nie,
Col2:17 wat n skaduwee is van die toekomstige dinge; maar die liggaam behoort aan Christus. Dankie e-Sword!

Ek het nog altyd gedink die gedeelte verwys na die feit dat die gebruike in die Ou Testament vooruitgewys het na die koms, kruisiging en opstanding van Jesus Christus. Daar is baie voorbeelde hiervan wat tog werklik so is; dink maar net aan Jesus wat die Paaslam is.

Die woordjie is kan dalk beteken dat dit m.b.t. hierdie gedeelte (Nuwe Testament) nog steeds in die toekoms in wys, anders moes dit gelees het was. (As jy die King James Version met Strongs verwysings kyk, dan is hierdie werklik is.) Ek weet nie of dit dan ook vooruitwys na Sy wederkoms nie? Ag, mens kan ook nie n hele teologie gaan bou net om een skrifgedeelte nie.

Ek sit dit vir eers in my wag maar en sien mandjie en ek hou ook more die nuus met 'n valkoog dop!

Ta-An
Jul 31st 2008, 12:22 PM
Ahhhh en ewe skielik is die OT nie meer uit de oude doos nie :rolleyes:

Die Filadelfieer
Jul 31st 2008, 01:54 PM
Ahhhh en ewe skielik is die OT nie meer uit de oude doos nie :rolleyes:

Allermins. Ek is besig om deur 'n reeks van Michael Roodt genaamd "Feasts of the Lord" te werk, en dit is absoluut ongelooflik wat 'n mens kan leer uit die Ou Testament as mens deur joodse/Israel brilletjies na sekere dinge kyk. Kennis wat die joodse kindertjies mee grootword sluit dele van die NT oop op maniere wat ek nie gedink moontlik is nie.

Ta-An
Jul 31st 2008, 01:59 PM
Allermins. Ek is besig om deur 'n reeks van Michael Roodt genaamd "Feasts of the Lord" te werk, en dit is absoluut ongelooflik wat 'n mens kan leer uit die Ou Testament as mens deur joodse/Israel brilletjies na sekere dinge kyk. Kennis wat die joodse kindertjies mee grootword sluit dele van die NT oop op maniere wat ek nie gedink moontlik is nie.Presies!!
So hopelik kyk julle nie meer skeef na my nie :D :P

Die Filadelfieer
Jul 31st 2008, 02:06 PM
Presies!!
So hopelik kyk julle nie meer skeef na my nie :D :P

Uhhmm....wel ek, nee, ek bedoel...hoe lyk die weer daar by julle ? ;)

Grappies op 'n stokkie, ek is klaar met die lentefeeste, dit lyk my die interesante ( en onvervulde ? ) dele kom nou in by die herfsfeeste.

David2
Oct 5th 2008, 04:57 AM
Die Wederkoms in die Regte Perspektief

Johan Malan, Middelburg (Oktober 2008)
Daar was hierdie jaar, veral aan die begin van Oktober, ‘n buitengewone sterk verwagting na die wegraping – dit is die koms van die Here Jesus vir sy bruidsgemeente voor die begin van die sewe jaar lange verdrukking. Die belangrikste redes hiervoor was die volgende:

Op 1 Oktober was dit die begin van ‘n jaarweek in Israel se maankalender – ‘n periode van sewe jaar waarvan die sewende jaar ‘n sabbatsjaar is. Dit is algemeen bekend dat die Antichris vir een jaarweek lank ‘n verbond met Israel en die nasies sal sluit (Dan. 9:27), en daar was groot verwagting dat hy aan die begin van hierdie jaarweek sou verskyn. Die Antichris kan egter alleen geopenbaar word nadat sy tehouer, die ware kerk, uit die weg geruim is (2 Thess. 2:6-8).

Die jaarweek wat op 1 Oktober op die Joodse kalender begin het, is die laaste vol jaarweek binne die raamwerk van die laaste geslag van 70 jaar sedert die herstel van Israel in 1948 (Mei 1948 tot Mei 2018).

‘n Messiaanse Joodse prediker in Amerika, Mark Biltz, het die ontdekking gemaak dat daar in die huidige jaarweek (Okt. 2008 tot Sept. 2015) verskeie sons- en maansverduisterings (sg. bloedmane) sal wees wat in die lig van Jol 2:31 as profeties belangrik beskou word. In Openbaring 6:12 word bevestig dat sulke verskynsels algemeen in die komende groot verdrukking sal plaasvind.

Met die aanbreek van die volgende jaarweek in Sept. 2015 sal dit die 50ste profetiese jaar wees, m.a.w. ‘n jubeljaar, sedert die herowering van Jerusalem op 7 Junie 1967. Indien ons van 7 Junie 1967 af, 49 profetiese jare van 360 dae elk (17640 dae) tel, kom ons by 23 Sept. 2015 op die Gregoriaanse kalender uit. Dit is op die Groot Versoendag (Yom Kippoer) van daardie jaar, die presiese dag kort n die aanvang van ‘n jaarweek, dat ‘n jubeljaar volgens Levitikus 25:8-10 kan begin. Dan behoort Israel met hulle Messias versoen te wees sodat die vrederyk kan begin. Indien hierdie verwagting vervul sal word, moet die jaarweek tussen 2008 en 2015 dan die verdrukking, of “tyd van benoudheid vir Jakob” wees (vgl. Jer. 30:7).

Daar was dus sterk profetiese aanduidings, asook dwingende omstandigheidsgetuienis, om aan die begin van Oktober ‘n ingryping deur die Here te verwag, asook die openbaring van die Antichris kort daarna. Met s ‘n verhoogde verwagting is daar niks verkeerd nie, omdat ons altyd die koms van die Here Jesus moet verwag (Matt. 25:13; Heb. 9:28). Dit sou egter verkeerd wees om onder enige omstandighede tot rigiede datumbepaling oor te gaan, en daarteen het ons deurgaans gewaarsku.

Die vraag ontstaan of mense wat in hierdie belangrike tyd geen wederkomsverwagting gehad het nie, hoegenaamd met enige toewyding op die koms van die Here Jesus wag. Wanneer gaan hulle ontwaak tot die feit dat ons reg aan die einde van die kerkbedeling is?

Ons het nog steeds alle rede om te glo dat die Here se koms naby is, en sal dit, met inagneming van elke feit tot ons beskikking, aanhou verkondig tot Hy kom. Dit is bv. moontlik dat die jaarweek van die Antichris se regering nie presies met die huidige siklus van Israel se jaarweke ooreenstem nie. Dit is selfs in die lig van Mattheus 24:22 moontlik dat die jaarweek van die Antichris se bewind effens verkort mag word. Wat ook al die geval is, die feit bly vas staan dat ons in ‘n terminale stadium van die kerkbedeling is.

Die Here Jesus s: “As hierdie dinge begin gebeur, kyk dan na bo en hef julle hoofde op, omdat julle verlossing naby is” (Luk. 21:28). Moenie ophou om wreldgebeure in die lig van Christus se koms te beoordeel nie. Die tien maagde van Mattheus 25:1-13 het die fout gemaak om in die middernag toe die Bruidegom ‘n rukkie getalm het om te kom, aan die slaap te raak. Moenie dieselfde fout maak nie, maar “waak en bid altyddeur sodat julle waardig geag mag word om al hierdie dinge wat kom, te ontvlug en voor die Seun van die mens te staan” (Luk. 21:36). As ons nie kan sien dat die wreld op ‘n groot verdrukking afstuur soos wat daar nog nooit was nie, sal ons dalk nie daarop ingestel wees om dit deur middel van die wegraping te probeer ontvlug nie. Maranata!

CFJ
Oct 5th 2008, 08:29 AM
David,

Ek gaan die laaste jaar of so, byna weekliks om met 'n beklemming op my hart en 'n bekommernis van tyd tot tyd, oor finansies wat dit elke keer net-net, maak. Dit is nogal senu-tergend om so te leef en te bly leef, veral as mens 'n besigheid het wat weekliks genoeg kontant moet h, om mens se verpligtinge na te kom. Dan maak mens nog foute ook en skuld word net nog 'n verdere deel van hierdie hele, beklemmende scenario.

Vanoggende egter, toe ek hierdie draad lees (spesifiek jou plasing), toe skuif hierdie beklemming in 'n oogwink weg van wreldse omstandighede en om elke keer gereed te wees, wanneer geld praat en ho eise stel, na: - "IS EK GEREED VIR U WEDERKOMS?" Skielik besef ek net, dit is presies hierdie beklemming wat op my hart moet wees, oor die wederkoms van ons Here Jesus. Ek vertel so rukkie terug vir Phillip du Toit (een van ons fasiliteerders) toe ek daar by hom gekuier het, dat om een of ander rede wat ek nie verstaan nie, ek op gereelde grondslag die tyd sien, wanneer dit 9:11 is. Net toe ons daaroor praat, toe is dit 9:11 die aand op sy radio of DVD se horlosie in die sitmaker. Dit is nie toevallig nie en ons sal elkeen 'n beklemming moet kry oor hierdie groot en deurlugtige dag van die Here (Jol 2:31)...

En die HERE verhef sy stem voor sy lermag uit; want geweldig groot is sy ler, ja, magtig die uitvoerder van sy woord. Want die dag van die HERE is groot en uitermate vreeslik, en wie kan dit verdra?
(Joel 2:11 AOV)

Wee die wat na die dag van die HERE verlang! Wat sal tog die dag van die HERE vir julle wees? Dit sal duisternis wees en geen lig nie.
(Amo 5:18 AOV)

Naby is die groot dag van die HERE, naby en baie haastig. Hoor! die dag van die HERE! Bitterlik skreeu die held daar. Di dag is ‘n dag van grimmigheid, ‘n dag van benoudheid en angs, ‘n dag van woestheid en verwoesting, ‘n dag van duisternis en donkerheid, ‘n dag van wolke en wolkenag, ‘n dag van basuingeklank en krygsgeskreeu teen die versterkte stede en teen die ho hoekvestings.
(Sef 1:14-16 AOV)
Is ons werklik, soos in, werklik, gereed vir hierdie dag...? Dit laat my sidder as ek aan myself dink en ek kry 'n beklemming op my hart... :o

Roelof
Oct 6th 2008, 03:59 AM
David

Agv 'n aangrypende pos van Moonglow op die Engelse forum, wou ek eintlik die Verdrukking eers op die agtergrond skuif. Ek voel ek moet nou egter aan die Afr kant ook 'n antwoord gee

Feitlik alle profetiese tekens (oorstrominge, aarbewings, liefde wat koud geword het, elektroniese of ink "merke", bespotting van die Bybel en Christus, ens) is in plek vir die Verdrukking behalwe:

Die Tien Wereldstreke is nog nie voltooi nie
Die Een Wereldregering is nog nie in plek nie
Die Een Wereldgodsdiens vorder vinnig met die Paleis van Godsdienste in Rome.

Bg 3 punte behoort teen 2012 in plek te wees, wat moontlik die begin van die 7-jaar of slegs die laaste 3,5 jaar van die Verdrukking kan wees.
2014/15 behoort 'n besonderse jaar in die geskiedenis van die wereld en Bybel te wees met al die Hebreeuse feesdae, maan- en sonverduisteringe
Hebreeus 5777 = 2016 AD kan moontlik gekoppel word aan Goddelike Oordeel

Die Here is oppad, ons moet bid, waak en gereed wees :pp

Roelof
Oct 6th 2008, 05:05 AM
Wie sal ons skei van die liefde van Christus verdrukking of benoudheid of vervolging of honger of naaktheid of gevaar of swaard? (Rom 8:35)

Soos geskrywe is: Om U ontwil word ons die hele dag gedood, ons is gereken as slagskape. (Rom 8:36)

Maar in al hierdie dinge is ons meer as oorwinnaars deur Hom wat ons liefgehad het. (Rom 8:37)

Want ek is versekerd dat geen dood of lewe of engele of owerhede [regerings] of magte [Satan, Antichris] of teenwoordige of toekomende dinge (Rom 8:38)

of hoogte of diepte of enige ander skepsel ons sal kan skei van die liefde van God wat daar in Christus Jesus, onse Here, is nie. (Rom 8:39)

Ta-An
Oct 6th 2008, 10:59 AM
Sondag ... Eerste dag van die week vernoem na die Son,,,, Lig
Maandag, Tweede dag van die week vernoem na die Maan,,,, Lig draer

Die ander dae van die week ook vernoem na die planete..... ek sal bietjie verder soek....

Die Filadelfieer
Oct 6th 2008, 11:49 AM
Sondag ... Eerste dag van die week vernoem na die Son,,,, Lig
Maandag, Tweede dag van die week vernoem na die Maan,,,, Lig draer

Die ander dae van die week ook vernoem na die planete..... ek sal bietjie verder soek....

Dit is verseker nie iets wat mens net kan wegpraat of ontken nie, die dae van die week, en die benamings van die maande het alles te doen met heidense mites en afgode.

EDIT : vanuit hierdie bron (http://en.wikipedia.org/wiki/Gregorian_calendar)die volgende :

The Origins of English naming used by the Gregorian calendar:

January: Janus (http://en.wikipedia.org/wiki/Janus_(mythology)) (Roman god of gates, doorways, beginnings and endings)
February: Februus (http://en.wikipedia.org/wiki/Februus) (Etruscan (http://en.wikipedia.org/wiki/Etruscan_mythology) god of death) Februarius (mensis) (Latin for "month of purification (rituals)" it is said to be a Sabine word, the last month of ancient pre-450 BC Roman calendar (http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_calendar)). It is related to fever (http://en.wikipedia.org/wiki/Fever).[25] (http://en.wikipedia.org/wiki/Gregorian_calendar#cite_note-24)[26] (http://en.wikipedia.org/wiki/Gregorian_calendar#cite_note-25)[27] (http://en.wikipedia.org/wiki/Gregorian_calendar#cite_note-26)
March: Mars (http://en.wikipedia.org/wiki/Mars_(mythology)) (Roman god of war)
April: "Modern scholars associate the name with an ancient root meaning 'other', i.e the second month of a year beginning in March."[28] (http://en.wikipedia.org/wiki/Gregorian_calendar#cite_note-27)
May: Maia Maiestas (http://en.wikipedia.org/wiki/Maia_Maiestas) (Roman goddess)
June: Juno (http://en.wikipedia.org/wiki/Juno_(mythology)) (Roman goddess, wife of Jupiter)
July: Julius Caesar (http://en.wikipedia.org/wiki/Julius_Caesar) (Roman dictator) (month was formerly named Quintilis, the fifth month of the calendar of Romulus (http://en.wikipedia.org/wiki/Romulus_and_Remus))
August: Augustus (http://en.wikipedia.org/wiki/Augustus) (first Roman emperor) (month was formerly named Sextilis, the sixth month of Romulus)
September: septem (Latin for seven, the seventh month of Romulus)
October: octo (Latin for eight, the eighth month of Romulus)
November: novem (Latin for nine, the ninth month of Romulus)
December: decem (Latin for ten, the tenth month of Romulus)

en vir die dae van die week hierdie bron (http://en.wikipedia.org/wiki/Days_of_the_week):

Remnants of Germanic deities (http://en.wikipedia.org/wiki/Germanic_deities) are reflected in the English language names for days of the week, as (more or less) calques (http://en.wikipedia.org/wiki/Calque) of the Roman names:

Sunday: The name Sunday (http://en.wikipedia.org/wiki/Sunday) comes from the Old English Sunnandg (pronounced [sun.nan.dg] or [sun.nan.dj), meaning "Day of the Sun". This is a translation of the Latin phrase Dies Solis. English, like most of the Germanic languages (http://en.wikipedia.org/wiki/Germanic_languages), preserves the original pagan/sun associations of the day. Many other European languages, including all of the Romance languages (http://en.wikipedia.org/wiki/Romance_languages), have changed its name to the equivalent of "the Lord's day" (based on Ecclesiastical Latin Dies Dominica). Compare: Spanish and Portuguese Domingo, French Dimanche, Romanian Duminică and Italian Domenica.
Monday: The name Monday (http://en.wikipedia.org/wiki/Monday) comes from the Old English Mōnandg (pronounced [mon.nan.dg] or [mon.nan.dj'), meaning "Day of the Moon". This is likely based on a translation of the Latin name Dies Lunae (cf. Romance language versions of the name, e.g., French Lundi, Spanish, Lunes, Romanian Luni, Italian Luned).
Tuesday: The name Tuesday (http://en.wikipedia.org/wiki/Tuesday) comes from the Old English Tiwesdg (pronounced [ti.wes.dg] or [ti.wes.dj], meaning "Tyr's day." Tyr (http://en.wikipedia.org/wiki/Tyr) (in Old English, Tiw, Tew or Tiu) was a god of combat and heroic glory in Norse mythology (http://en.wikipedia.org/wiki/Norse_mythology) and Germanic paganism. The name of the day is based on Latin Dies Martis, "Day of Mars (http://en.wikipedia.org/wiki/Mars_(mythology))" (the Roman war god); compare: French Mardi, Spanish Martes, Romanian Marţi and Italian Marted.
Wednesday: The name Wednesday (http://en.wikipedia.org/wiki/Wednesday) comes from the Old English Wōdnesdg (pronounced [woːd.nes.dg] or [woːd.nes.dj) meaning the day of the Germanic god Wodan (http://en.wikipedia.org/wiki/Wodan), more commonly known as Odin (http://en.wikipedia.org/wiki/Odin), who was the highest god in Norse mythology, and a prominent god of the Anglo-Saxons (and other peoples) in England until about the seventh century. It is based on Latin Dies Mercurii, "Day of Mercury (http://en.wikipedia.org/wiki/Mercury_(mythology))"; compare: French Mercredi, Spanish Mircoles, Romanian Miercuri and Italian Mercoled. The connection between Mercury and Odin is more strained than the other syncretic (http://en.wikipedia.org/wiki/Syncretism) connections. The usual explanation is that both Odin and Mercury were considered psychopomps (http://en.wikipedia.org/wiki/Psychopomp), or leaders of souls, in their respective mythologies. Also, in Old Norse myth, Odin, like Mercury, is associated with poetic and musical inspiration. In German, the day is referred to as Mittwoch (mid week). Similarly in Finnish it is referred to as keskiviikko (keski = mid, viikko = week).
Thursday: The name Thursday (http://en.wikipedia.org/wiki/Thursday) comes from the Old English ūnresdg (pronounced [θuːn.res.dg] or [θuːn.res.dj]), meaning the day of unor, commonly known in Modern English as Thor (http://en.wikipedia.org/wiki/Thor), the god of thunder (http://en.wikipedia.org/wiki/Thunder) in Norse Mythology (http://en.wikipedia.org/wiki/Norse_Mythology) and Germanic Paganism. It is based on the Latin Dies Iovis, "Day of Jupiter"; compare: French Jeudi, Spanish Jueves, Romanian Joi and Italian Gioved. In the Roman pantheon, Jupiter (http://en.wikipedia.org/wiki/Jupiter_(mythology)) was the chief god, who seized and maintained his power on the basis of his thunderbolt (Fulmen).
Friday: The name Friday (http://en.wikipedia.org/wiki/Friday) comes from the Old English Frigedg (pronounced [fri.je.dg] or [fri.je.dj]), meaning the day of Frige, the Germanic goddess of beauty, who is a later incarnation of the Norse goddess Frigg (http://en.wikipedia.org/wiki/Frigg), but also potentially connected to the Goddess Freyja (http://en.wikipedia.org/wiki/Freyja). It is based on the Latin Dies Veneris, "Day of Venus (http://en.wikipedia.org/wiki/Venus_(mythology))"; compare: French Vendredi, Spanish Viernes, Romanian Vineri and Italian Venerd. Venus was the Roman goddess of beauty, love and sex.
Saturday: Saturday (http://en.wikipedia.org/wiki/Saturday) is the only day of the week to retain its Roman origin in English, named after the Roman god Saturn (http://en.wikipedia.org/wiki/Saturn_(mythology)) associated with the Titan Cronus (http://en.wikipedia.org/wiki/Cronus), father of Zeus and many Olympians. Its original Anglo-Saxon rendering was Sturnesdg (pronounced [s.tur.nes.dg] or [s.tur.nes.dj]). In Latin it was Dies Saturni, "Day of Saturn"; compare: French Samedi. The Spanish and Portuguese Sbado, the Romanian Smbătă, and the Italian Sabato come from Sabbata Dies (Day of the Sabbath).
What is different is that the Germanic gods don't appear to preside over the planets involved. However, as shown above, they correspond to some extent to Roman gods that rule over the respective planets.

Nou wonder mens, na ek hierdie dinge gelees het, wat op dees aarde het ons in die eerste plek besiel om hierdie kalender benamings te aanvaar en aan te neem ?

Roelof
Oct 6th 2008, 07:20 PM
Fila

Dis baie interessant, dankie

David2
Oct 7th 2008, 01:33 PM
Ek is op die Engelse deel van die forum oor die vingers getik omdat ek daar die Engelse weergawe van Prof. Malan se artikel "die wederkoms in die regte perspektief" geplaas het. Die is dieselfde artikel as wat hierbo op die draad verskyn. Hulle s ek hou my besig met bepaling van datums vir die wederkoms. Is dit so? Gaan hierdie artikel oor die bepaling van datums vir die wederkoms?

CFJ
Oct 7th 2008, 03:25 PM
Ek is op die Engelse deel van die forum oor die vingers getik omdat ek daar die Engelse weergawe van Prof. Malan se artikel "die wederkoms in die regte perspektief" geplaas het. Die is dieselfde artikel as wat hierbo op die draad verskyn. Hulle s ek hou my besig met bepaling van datums vir die wederkoms. Is dit so? Gaan hierdie artikel oor die bepaling van datums vir die wederkoms?

Hi David,

"Date setting" is iets wat nogal redelik aggressief benader word op Bibleforums, maar toe ekself hierdie artikel gelees het, het ek berusting gehad oor die volgende, soos aangehaal uit die artikel wat jy geplaas het...

"Daar was dus sterk profetiese aanduidings, asook dwingende omstandigheidsgetuienis, om aan die begin van Oktober ‘n ingryping deur die Here te verwag, asook die openbaring van die Antichris kort daarna. Met s ‘n verhoogde verwagting is daar niks verkeerd nie, omdat ons altyd die koms van die Here Jesus moet verwag (Matt. 25:13; Heb. 9:28). Dit sou egter verkeerd wees om onder enige omstandighede tot rigiede datumbepaling oor te gaan, en daarteen het ons deurgaans gewaarsku."
Ek dink mens moet hierdie artikel lees in die konteks waarin dit geskryf is, maar uiteraard kan mens verstaan hoekom mens sensitief moet wees oor datum-bepalings, want mense wat swak in die geloof is, lees dit maklik verkeerd en gebeur dit nie soos voorspel is nie, kwyn so een se geloof makliker.

Baie van ons het al heelwat van Johan Malan se artikels gelees en mens weet hy sinspeel nie op datums nie. Die Engelse mods, wat nie noodwendig agtergrond oor hom het nie, hanteer die artikel bloot op meriete en veral in die lig van die vele kere wat datums aangedui was vir die wederkoms en dit toe nooit so gebeur het nie.

David2
Oct 7th 2008, 04:10 PM
In die geledere van amillennialisme (meestal in die groot kerke en die gereformeerde teologie) is daar teenkanting teen enige iets wat s "die wederkoms is nou baie naby" of "ons leef nou in die finale eindtyd". Hulle sal enige so 'n uitspraak as datum bepalery brandmerk. Vir hulle is ons al van die kruisiging af tot nou toe in die "eindtyd". Hierdie is egter 'n interpretasie van die Bybel wat ek nie kan onderskryf nie. Dit is wat my betref ook baie gevaarlik om so te leef. As mens nie die tekens van die tye mag lees en daaruit mag aflei dat die wederkoms (wegraping) nou baie naby is nie, dan leef mens soos die maagde wat aan die slaap geraak het, of nog erger soos die 5 dwase maagde wat geen toekomsverwagting gehad het nie.

Ons het tog duidelik 'n opdrag om die tekens te beoordeel en "van die vyeboom 'n les te leer". As sy tak sak word en hy begin bot, dan is die somer baie naby, voor die deur. Daar is vandag 'n magdom tekens tot ons beskikking wat in die vorige 2000 jaar nie daar was nie. Ons leef in 'n terminale situasie. Die dag is werklik voor die deur. Maar nie een van ons het ges die wegraping gaan op so 'n dag en so 'n uur plaasvind nie.

Ferdi, ek wil ook net s ek deel jou gevoel. Ek wil amper s "ek ken daai gevoel" Mens sit met 'n groot stryd in jou eie hart. Jy stry elke dag om aan die lewe te bly en kos op die tafel te kry, maar jy hunker ook na die ontmoeting met jou Here. Dan voel mens soms skuldig en jy weet nie of jy self gereed is nie. En hoe gereed kan 'n mens nou werklik wees? Ek sal so graag op daardie dag met die regte dinge besig wil wees en nie onkant betrap wil word nie. En dit is 'n stryd, seker ook maar die stryd van die geloof waarvan Paulus ook gepraat het.

Tog moet mens hier ook net perspektief behou en verstaan dat ons gereedheid twee aspekte het, die status en die stand. Wat ons status betref sal daar geen fout mee gevind kan word nie, want Jesus Christus het volkome daarvoor rekening geneem. Wat ons stand betref sal ons, gedring deur die liefde van Christus sover as moontlik wil seker maak dat ons denke, doen en late en ons getuienis elke dag vir Hom tot eer sal wees.

Willem
Oct 7th 2008, 08:15 PM
Tog moet mens hier ook net perspektief behou en verstaan dat ons gereedheid twee aspekte het, die status en die stand. Wat ons status betref sal daar geen fout mee gevind kan word nie, want Jesus Christus het volkome daarvoor rekening geneem. Wat ons stand betref sal ons, gedring deur die liefde van Christus sover as moontlik wil seker maak dat ons denke, doen en late en ons getuienis elke dag vir Hom tot eer sal wees.

Dankie David, gee my effe rus dat ek nie al een is wat soms tog maar nog wonner oor die stand en status nie..vir die status kan ek net aan Sy beloftes vashou en op Hom hoop en vir die stand kan mens maar net vir nog genade vra om te kan wandel in Sy wil?

Die Filadelfieer
Oct 8th 2008, 07:22 AM
In die geledere van amillennialisme (meestal in die groot kerke en die gereformeerde teologie) is daar teenkanting teen enige iets wat s "die wederkoms is nou baie naby" of "ons leef nou in die finale eindtyd". Hulle sal enige so 'n uitspraak as datum bepalery brandmerk. Vir hulle is ons al van die kruisiging af tot nou toe in die "eindtyd". Hierdie is egter 'n interpretasie van die Bybel wat ek nie kan onderskryf nie.

Ek stem heeltemal met jou saam David, en wil self so ver gaan deur te s dat sodra mens begin wegbeweeg van melkkossies na vaste kos wat ons geestelike lewens betref neig mens al hoe meer in hierdie rigting.
Vir myself is 1 Tes. 4 en 5 die deurslaggewende tekste in hierdie verband. Ek gaan nie alles plaas nie, alhoewel die hele gedeelte betrekking het, maar veral tekste soos hierdie kan tog nie regtig anders geinterpreteer word nie :

1 Thes 5:1 Maar oor die tye en geleenthede, broeders, het julle nie nodig dat aan julle geskryf word nie;
2 want julle weet self baie goed dat die dag van die Here kom net soos 'n dief in die nag.

en dan :

1 Thes 5:4 Maar julle, broeders, is nie in duisternis, dat die dag julle soos 'n dief sou oorval nie.

Dit is tog duidelik dat "die dag" nie veronderstel is om die Here se kinders te oorval nie, of dan te wel onverwags te wees vir ons nie. Dit gaan my verstand te bowe dat selfs "slim" teolo nog steeds die "dief in die nag" beginsel nie in konteks gelees kry nie.

Philip dT
Mar 30th 2009, 11:12 AM
Ek is persoonlik baie versigtig vir hierdie soort datum voorspellings wat gebaseer is op Joodse kalenders en feeste. Dit is 'n vorm van Joodse sterrevoorspelling.

Die feit dat niks noemenswaardig gebeur het Okt 2008 nie is vir my al reeds 'n stukkie bewys dat alles nie pluis is met die wegraping-teologie nie.

Die Filadelfieer
Mar 30th 2009, 01:45 PM
Ek is persoonlik baie versigtig vir hierdie soort datum voorspellings wat gebaseer is op Joodse kalenders en feeste. Dit is 'n vorm van Joodse sterrevoorspelling.

Die feit dat niks noemenswaardig gebeur het Okt 2008 nie is vir my al reeds 'n stukkie bewys dat alles nie pluis is met die wegraping-teologie nie.

Ek dink nie jy is verkeerd met bg stelling op sy eie gesien nie Phillip, maar weereens vra ek dat daar gekyk word na die begrip "tekens" soos dit in Genesis 1 staan. Ek self herkou nog aan 'n paar dinge rondom hierdie onderwerp.

Wat die wegraping betref, het jy nie gewonder hoekom dit deesdae so stil op die forum is nie ? ;);)

Grappies op 'n stokkie, en hier moet ek gaan kyk na die datums, was daar wel 'n groot gebeurtenis na 'n bloedmaan in die vorm van die Gaza beleg gewees.

(ns : of dit die enigste groot gebeurtenis tussen die parenteses van twee bloedmane gaan wees kan ons natuurlik nog nie s nie )

Philip dT
Mar 30th 2009, 02:25 PM
Fila.

Wat Gen 1:14 betref. Ek gee twee verklarings vir die Hebreeuse woord "oth":

Strongs:

oth
Probably from H225 (in the sense of appearing); a signal (literally or figuratively), as a flag, beacon, monument, omen, prodigy, evidence, etc.: - mark, miracle, (en-) sign, token.

Brown, Driver & Briggs:

BDB Definition:
1) sign, signal
1a) a distinguishing mark
1b) banner
1c) remembrance
1d) miraculous sign
1e) omen
1f) warning
2) token, ensign, standard, miracle, proof

Konteks van Gen 1:14:

Gen 1:14-18 "En God het ges: Laat daar ligte wees aan die uitspansel van die hemel, om skeiding te maak tussen die dag en die nag; en laat hulle dien as tekens sowel vir vaste tye, asook vir dae sowel as jare. (15) Laat hulle ook dien as ligte aan die uitspansel van die hemel om lig te gee op die aarde. En dit was so. (16) God het toe die twee groot ligte gemaak: die groot lig om te heers oor die dag en die klein lig om te heers oor die nag; ook die sterre. (17) En God het hulle aan die uitspansel van die hemel gestel om lig te gee op die aarde (18) en om te heers oor die dag en oor die nag en om skeiding te maak tussen die lig en die duisternis. Toe sien God dat dit goed was."

Ek dink die betekenis van "oth" hou ten nouste verband met die funksie van die ligte om te dien as merkers/bakens m.b.t. die kalender en die horlosie. Mens meet bv. die tyd van die dag deur die son as "baken" of "merker" te gebruik. Laasgenoemde is waarkskynlik die semantiese veld waarbinne "oth" in hierdie konteks val. Die "ligte" is dus die liggame (veral die son en maan) wat in nouste verband staan met dae, maande, jare, soeisoene, ens. Hulle is dus in 'n vaste relasie met die aarde en sy omwenteling geskep. Ook die sterre se posisie relatief t.o.v. die aarde dui vir ons die seisoene aan. Hulle is dus tekens/bakens hiervan.

Ek dink dus nie "oth" het iets te doen met "verborge betekenisse" in die sin dat daar 'n kousale verband tussen die sterre en die gebeure op aarde staan nie.

Die Filadelfieer
Apr 3rd 2009, 06:08 AM
Ek dink dus nie "oth" het iets te doen met "verborge betekenisse" in die sin dat daar 'n kousale verband tussen die sterre en die gebeure op aarde staan nie.

En tog het 'n ster die koms van Jesus aangekondig ? Juis op grond hiervan dink ek die Strongs weergawe wat jy aanhaal is meer akuraat, bloot omrede ons 'n voorbeeld van so 'n teken in die Bybel kry. Wie s daar kan/gaan nie weer so 'n teken wees nie ?
God moes tog met 'n rede Sy Seun se koms aangekondig het met 'n teken uit die hemel nie waar nie ?

Let wel, ek praat onder geen omstandighede astrologie goed nie. Dit is 'n duidelik okultiese praktyk wat nie plek in 'n Christen se lewe behoort te h nie. Wat ek wel probeer oordra is dat God ges het dat die hemelligame sal dien as tekens/seine/banniere en dat ons ten minste een goeie voorbeeld hiervan het in die vorm van die sg. "Betlehemster" , en dat daar geen goeie rede is om te beweer dat dit nie weer sal gebeur nie.

Kan die sterre op grond van bogenoemde vir jou voorspel wat se week jy gaan h, en of jy moe Lotto speel of nie ? NEE !

Philip dT
Apr 3rd 2009, 12:18 PM
Fila, ja, ek dink ook mens moet onderskei tussen die ster waarvan vertel word in Mat 2 en astrologie.

Dit was 'n helder ster (dalk soos 'n komeet...?) wat die "wyse manne" van die ooste gelei het. Dit was dus nie 'n "verskuilde boodskap" in die sterre wat hulle gelees het nie. God kan beslis bepaalde tekens gee in die hemel en ook op die aarde tydens belangrike gebeure op aarde, maar dan is dit duidelik waarneembare tekens wat God daar en dan daar plaas sodat almal dit kan sien. Dit het dus niks met astrologie te doen nie.

Ek dink dus nie mens kan die verloop van gebeure in die eindtye as't ware "in die sterre lees" deur vooruit te kyk na die tye waarop donkermane gaan voorkom, of bepaalde sonsverduisteringe gaan voorkom nie, ens. Dit sou ek s l meer op die vlak van astrologie.

Die Filadelfieer
Apr 3rd 2009, 12:44 PM
Phillip, ek stem saam dat almal wat sou opkyk in daardie tyd die ster sou sien, maar hoeveel mense het geweet wat dit beteken ? Kan 'n mens dus s dat kennis van die ster se betekenis 'n verborgenheid was ? (Ek noem dit maar 'n ster maar stem saam dat dit eerder iets soos 'n komeet sou gewees het)

Ek het, heeltemal van die os op die jas, 'n teorie gehoor dat dit as gevolg van kennis was wat Daniel in sy tyd aan die mense van die ooste oorgedra het dat hulle geweet het waarvoor om uit te kyk en wat dit beteken het. Hoe dit ookal sy moes hierdie manne definitief "sterrekykers" van een of ander aard gewees het, en 'n redelike tyd voor Jesus se geboorte die ster raakgesien het en daarop ge-reageer het.

Philip dT
Apr 3rd 2009, 01:22 PM
Fila, ek dink die betekenis van tekens wat God gee in die hemel en op die aarde is wel duidelik waarneembaar, maar dit is inderdaad so dat almal nie gaan weet wat dit beteken nie. Maar ek dink as ons die Gees van God in ons harte het en naby sy Woord lewe, gaan ons weet. Ek dink nie ons hoef astrolo of astronome te wees om dit te verstaan nie.

Ta-An
Apr 3rd 2009, 04:05 PM
Allermins. Ek is besig om deur 'n reeks van Michael Roodt genaamd "Feasts of the Lord" te werk, en dit is absoluut ongelooflik wat 'n mens kan leer uit die Ou Testament as mens deur joodse/Israel brilletjies na sekere dinge kyk. Kennis wat die joodse kindertjies mee grootword sluit dele van die NT oop op maniere wat ek nie gedink moontlik is nie. Michael Roodt us nou in Suid Afrika, net vir jou inligting :)

mari
Apr 3rd 2009, 07:15 PM
Anieke...

Vanoggend in ons plaaslike koerant gelees dat Michael Roodt sy " Rood Awakening " lesings hier plaaslik gaan kom aanbied .... sou dit die moeite werd wees om by te woon, of moet mens versigtig wees ???......

groete
m

Die Filadelfieer
Apr 6th 2009, 06:00 AM
Ek het die hele Roodt Awakening reeks op DVD, en ek moet s die manier hoe hy die feesdae uitl as "skaduprente" (shadowpictures) van die Evangelie is baie goed gedoen. Daar is 'n paar goedjies waarmee ek nie saamstem nie, maar dit maak nie afbreek aan die geheel van sy aanbiedinge nie.

Ta-An
Apr 6th 2009, 05:49 PM
Fila..... hy is 'n Messianic :pp :rolleyes: :D :pp

Die Filadelfieer
Apr 7th 2009, 05:37 AM
Fila..... hy is 'n Messianic :pp :rolleyes: :D :pp

Ek weet ja, dit is net so goed ek s ek is 'n westerse Xhosa.

Ta-An
Apr 7th 2009, 01:08 PM
Ek weet ja, dit is net so goed ek s ek is 'n westerse Xhosa.:lol: .

Ben Cronje
Feb 11th 2013, 08:39 AM
Luister asseblief na hierdie twee videos. Baie belangrik!
Ek kry dit langsaan op die Engelse forum. ACCM neem ook daar aan die gesprek deel.

http://66.155.114.80/video/Dsl/5904-D.wmv

http://66.155.114.80/video/Dsl/5904-E.wmv

Vertel dan vir ons wat julle daarvan dink - positief of negatief.

Hallo julle. Ek het biedjie hierdie "antieke draad" ;) opgespoor, maar kan ongelukkig nie meer die video's sien nie, want dit lyk of die skakels onaktief geword het met tyd. Die draad het egter my nuuskurigheid geprikkel. Veral nou dat soveel tyd verloop het. Weet iemand dalk waar mens hierdie twee video's nog kan gaan besigtig?

Dankie julle. :)

Die Filadelfieer
Feb 11th 2013, 10:24 AM
Hi Ben,
Die Jojan Malan artikels in o.a. plasing #13 vat dit nogals mooi saam as ek reg kan onthou ........ sal bietjie soek vir nog oor die onderwerp.

Ben Cronje
Feb 11th 2013, 11:00 AM
Hi Ben,
Die Jojan Malan artikels in o.a. plasing #13 vat dit nogals mooi saam as ek reg kan onthou ........ sal bietjie soek vir nog oor die onderwerp.

Dankie Fila. Dan lees ek die artikel. Ek het die stuk gemis dat die artikel 'n opsomming van die video's was.:blushhap: My remidiale sy wat soms deurslaan...:lol:
Baie dankie vir die terugvoer.:thumbsup:

Die Filadelfieer
Feb 11th 2013, 11:30 AM
Ek weet JR Church van prophecy in the news faam was nogals groot op hierdie dinge gewees. As jy hier kliek (http://www.prophecyinthenews.com/)en ondertoe skuif is daar 'n hele reeks oor "the gospel in the stars"

Johnny
May 15th 2013, 12:49 PM
Four colossal Sun flares in 48 hours

http://news.bbcimg.co.uk/media/images/67617000/jpg/_67617991_67617590.jpg

On Tuesday, it released the biggest solar flare of 2013 so far, an intense burst associated with a huge eruption of particles.

When these eruptions reach Earth, they can interfere with satellites and communications systems on the ground.

The sunspots that spawned these flares are not directly facing our planet, but some Nasa spacecraft could be in the path of the solar particles.

Continue reading the main story

Start Quote
An X-class flare is equivalent to a billion hydrogen bombs. We're talking about a colossal amount of energy
End Quote
Dr Robert Massey

Royal Astronomical Society
Increased numbers of flares are expected at the moment because the Sun's normal 11-year activity cycle is approaching a peak of activity - known as a solar maximum - this year.

Dr Robert Massey, from the UK's Royal Astronomical Society, told the BBC: "What's interesting about these events is that you have them in quick succession.

"It really does say that we're approaching this 11-year peak. We can't say exactly when it's going to happen, you can only work it out retrospectively."

Despite this, the Sun had - up until the most recent events - been relatively quiet in 2013. Sunspot numbers had been below values in recent years and strong flares had been infrequent.

http://news.bbcimg.co.uk/media/images/67594000/jpg/_67594009_67594008.jpg

Johnny
May 27th 2013, 11:43 AM
Een van my vriende het saam met hulle werk die naweek gaan kamp en hy het die foto geneem. Sien ek die Ster van Dawid daar iewers? :)

11808

David2
May 27th 2013, 05:04 PM
Wat weet julle ouens van die evangelie in die sterre?Die name van sterretekens kom in die Bybel voor en selfs in die oudste boek Job. Die duiwel het die sterretekens gevat en sy dinge daarop gebou, maar eintlik het God die sterre se name gegee en die konstelasies vir die mense in die ou tyd geleer. Hulle het nog nie Bybels gehad nie en kon heel waarskynlik die evangelie uit die sterre geleer het.Die Leeu en die Lam is almal daar en ook die Maagd (Virgo). Hulle s die konstelasies het begin by Virgo en geeindig by die Leeu en so van die maagd af tot by die Leeu (die wederkoms) die verlossingsplan uitgel. Hulle s ook die sfinks in Egipte wat niemand weet hoe oud hy is en deur wie hy gebou is nie, is 'n samevoeging van die maagd en die leeu, die eerste en die laaste, die voltooiing van die Bybelse kring van sterretekens.

Die Filadelfieer
May 28th 2013, 05:40 AM
Wat weet julle ouens van die evangelie in die sterre?Die name van sterretekens kom in die Bybel voor en selfs in die oudste boek Job. Die duiwel het die sterretekens gevat en sy dinge daarop gebou, maar eintlik het God die sterre se name gegee en die konstelasies vir die mense in die ou tyd geleer. Hulle het nog nie Bybels gehad nie en kon heel waarskynlik die evangelie uit die sterre geleer het.Die Leeu en die Lam is almal daar en ook die Maagd (Virgo). Hulle s die konstelasies het begin by Virgo en geeindig by die Leeu en so van die maagd af tot by die Leeu (die wederkoms) die verlossingsplan uitgel. Hulle s ook die sfinks in Egipte wat niemand weet hoe oud hy is en deur wie hy gebou is nie, is 'n samevoeging van die maagd en die leeu, die eerste en die laaste, die voltooiing van die Bybelse kring van sterretekens.

'n Baie interesante veld waaroor min mense wil weet. Ons is geleer dat astrologie 'n bose ding is, maar soos jy s het die duiwel gegaan en 'n God-gegewe ding gaan korrupteer ( heelmoontlik by die toring van Babel.)

JR Church het 'n fasinerende studie hieroor gedoen (http://www.prophecyinthenews.com/lesson-13-the-gospel-in-the-stars-part-1/).

Die Filadelfieer
May 28th 2013, 05:40 AM

'n Baie interesante veld waaroor min mense wil weet. Ons is geleer dat astrologie 'n bose ding is, maar soos jy s het die duiwel gegaan en 'n God-gegewe ding gaan korrupteer ( heelmoontlik by die toring van Babel.)

JR Church het 'n fasinerende studie hieroor gedoen (http://www.prophecyinthenews.com/lesson-13-the-gospel-in-the-stars-part-1/).

Johnny
May 28th 2013, 10:46 AM
11810
My dogter voor die Piramide van Giza in 2007

Ons het seker 'n goeie 8 jaar gelede 'n reeks gedoen oor "Die verhaal van die groot Piramides". Dit was ongelooflik interresant. Ook binne die tonnels van die Piramide van Giza is die Wederkoms uitgele en die Piramides is juis deur moontlik Job gebou....vir die Eindtyd.

VERWYSING NA DIE PIRAMIDES
Jesaja 19:18 In di (verwys na die einde) dag sal daar vyf stede in Egipteland wees wat die taal van Kanan spreek en by die HERE van die lerskare sweer; een sal genoem word: Stad van verwoesting.
Jesaja 19:19 In di dag sal daar n altaar wees vir die HERE binne-in Egipteland en n gedenksteen vir die HERE by die grens.
Jesaja 19:20 En dit sal wees n teken en n getuie vir die HERE van die lerskare in Egipteland; as hulle die HERE aanroep vanwe die verdrukkers, sal Hy aan hulle n redder stuur en n stryder wat hulle sal verlos.

As jy ons DVD aanbieding bestudeer dan sal jy presies verstaan hoe dit inmekaar pas.

The Great Pyramid - Bible Believers
The Great Pyramid,it's conception,mathematical perfection and Spiritual ... "God has set signs and wonders in the land of Egypt, even unto this day, and in Israel, ... Its missing capstone represents the rejected Christ and His rejected end-time ...
http://www.biblebelievers.org.au/great.htm

Die Filadelfieer
May 28th 2013, 12:14 PM
11810
My dogter voor die Piramide van Giza in 2007

Ons het seker 'n goeie 8 jaar gelede 'n reeks gedoen oor "Die verhaal van die groot Piramides". Dit was ongelooflik interresant. Ook binne die tonnels van die Piramide van Giza is die Wederkoms uitgele en die Piramides is juis deur moontlik Job gebou....vir die Eindtyd.

VERWYSING NA DIE PIRAMIDES
Jesaja 19:18 In di (verwys na die einde) dag sal daar vyf stede in Egipteland wees wat die taal van Kanan spreek en by die HERE van die lerskare sweer; een sal genoem word: Stad van verwoesting.
Jesaja 19:19 In di dag sal daar ‘n altaar wees vir die HERE binne-in Egipteland en ‘n gedenksteen vir die HERE by die grens.
Jesaja 19:20 En dit sal wees ‘n teken en ‘n getuie vir die HERE van die lerskare in Egipteland; as hulle die HERE aanroep vanwe die verdrukkers, sal Hy aan hulle ‘n redder stuur en ‘n stryder wat hulle sal verlos.

As jy ons DVD aanbieding bestudeer dan sal jy presies verstaan hoe dit inmekaar pas.

Ek het al gehoor van die profesie in die piramiedes, maar nog nie dat dit deur Job gedoen is nie. Op grond waarvan s julle dit ? ( Stry nie daarmee nie, net geintereseerd )

Johnny
May 28th 2013, 12:21 PM
Ek het al gehoor van die profesie in die piramiedes, maar nog nie dat dit deur Job gedoen is nie. Op grond waarvan s julle dit ? ( Stry nie daarmee nie, net geintereseerd )

Fila, ek sal weer die DVD moet bestudeer. Soos ek se dit was 8 jaar gelede. Wat ek wel weet is dat Pastoor dit mooi bymekaar gebring het. Ek dink ook hy het gese "moontlik" deur Job want alles verwys soontoe.

Son of the South
May 28th 2013, 03:44 PM
Dit was 'n baie interessante video daai. :thumbsup:

Die merkwaardigste vir my is nie dit wat mens bogronds sien nie. Hoe het 'hulle' geweet die onderbou is op daardie presiese plek so dat dit so 'n struktuur sou kon dra. :hmm:

Waar was jy toe Ek die aarde gegrond het? Gee te kenne as jy insig het. Wie het sy afmetinge bepaal? —jy weet dit mos! Of wie het daaroor die meetsnoer gespan? Waar is sy fondamentklippe op ingesink? Of wie het sy hoeksteen gel?
(Job 38:4-6)