PDA

View Full Version : Bespreking Kersfees

marline
Nov 9th 2008, 01:37 PM
Iets wat my pla is die viering van Kersfees. Baba Jesus was nie op 25 Des gebore nie, ons het in die klas behandel dat dit eintlik 'n afgods fees was, wat aangepas is om die Christendom te pas. Baie van die versierings wat ons aan ons kers bome hang, is ook afgods simbole!! Wat my pla, sal jy nie 'n duiwel agter elke bos kan uitskop as jy hom soek nie? Israel is tog toegelaat om hulle eie feeste tesame met God's feeste te gedenk? Wat maak ons nou met kersfees?

Gene
Nov 10th 2008, 06:58 AM
Kersfees is inderdaad gebaseer op 'n heidense fees, wat te doen het met die aanbidding van die songod. Maar dit is deur christene oorgeneem om die geboorte van Jesus se te herdenk, en ek se, prys die Here daarvoor! Op 'n plek waar ons 'n gemeente geplant het in Botswana, was daar 'n kantien waar die mense gedrink (moet dalk liewer se, "gesuip" het) en waar geweld aan die orde van die dag was. Ons het gebid dat die Here daar moet ingryp, en Hy het wonderbaarlik. Om 'n lang storie kort te maak, die gemeente hou vandag kerk in daardie selfde lokaal wat vroeer die kantien was. Wat ek probeer se, is dat ek nie iets verkeerd sien in die beginsel om 'n wereldse plek (of dag) vir God te "skaak" nie. Ons weet ne presies wanneer Jesus gebore was nie (moontlik erens in April rond?) maar die belangrikste is dat ons 'n dag gebruik om Sy geboorte te herdenk, want dit is en bly een van die heel belangrikste dae vir enige christen. So waarom nie die 25ste Desember nie?

Maar dit gese, wil ek byvoeg dat baie van die gebruike wat met Kersfees gepaard gaan, soos kersbome met liggies, nie christelike gebruike is nie. Elke ou moet dit seker vir homself uitmaak, maar persoonlik voel ek dat christene Kersfees beslis op 'n ander manier moet vier as die wereld. Buitendien het Kersfees so gekomersialseerd geraak, dat daar eintlik vandag 'n bespotting van Kersfees gemaak word in die wereld. Ek sou geen probleem daarmee he as christene besluit om weg te doen met die 25ste Desember en 'n ander dag kies om Jesus se geboorte te vier nie. Stil en weg van die wereldse bohaai oor die dag. Maar dis net 'n gedagte.....

mari
Nov 10th 2008, 07:31 AM
'n Paar idees om Kerfees vir Jesus terug te vat, is om betekenisse van kersversierings so aan kinders te verduidelik :

Kersboom :
Jesus is die Boom van die Lewe wat die gevolge van die sondeval ( eet van die boom van die kennis van God en kwaad ) kom vervang het....
( Iewers in Jesaja staan daar ook dat in plek van die dissel, 'n denneboom gekom het - Nuwe skepping in Christus ) ....

Tinsel :
Groen : nuwe lewe in Christus
Rooi : Bloed van Jesus wat die sonde wegwas
Silver : Jesus is die lig van die wereld
Goud : Jesus is ons Koning

Liggies / Kerse :
Jesus bring 'n nuwe lig na die wereld wat ons die vermoee gee om dinge in geloof te sien

Veelkleurige balletjies, dennebolle, ens :
Die vrug van die Gees wat in Christus moontlik is
( Dit is nogal pret om jou eie balle te maak met die name van die vrugte van die gees daarop geskryf en versier - nog 'n pragtigge les vir die kleingoed )

Sneeuman e.a. sneeuversierings :
Al was ons vuil van sonde, Jesus was ons wit soos sneeu

Herderstaf lekkergoed / versierings - gewoonlik wit met rooi strepie :
Jesus is die goeie Herder wat sy Lewe vir sy skape kom afle het

Klokkies :
Vreugde in Christus

Kersvader :
Vertel die verhaal van die man wat begin geskenke gee het en vandag nog op Kersvees onthou word vir sy geloof, pleks van die h0-h0 boebpens mannetjie. ( Dat die RK hom gaan staan en "saint " noem het is nie belangrik nie, nog minder dat Coca Cola hom 'n rooi en wit winterspakkie loop antrek het ! )

Die engele, Betlehem ster ens. is darem reeds Christelikke tekens...

:hmm::hmm::hmm:

Dit is perdalks meer dienlik om eerder dit waarmee ons in die winkels bombardeer word in 'n Christelikke lig te sien, pleks van verwarring te veroorsaak met 'n " ons hou nie kersfees nie, want dis Babels " houding......

Om kinders van kleins af te leer om geskenkies te maak vir gesinslede, pleks van duur winkelgoed, is klaar ook 'n les op sy eie......

groete
m

Phil Fourie
Nov 10th 2008, 08:22 AM
Ek is nie werklik een wat te vinde is vir die "ver-Christeliking" van heidense dinge nie. Dit is 'n ou trick van die Rooms Katolieke Kerk en ek glo ons het so ver gekom dat dit nie reg is dat ons dieselfde weer moet begin doen nie.

Vir my gaan dit nie oor die onderhouding van dae of feeste of watookal nie, dit gaan vir my oor 'n daaglikse lewende verhouding met God die Vader, God die Seun en God die Heilige Gees. Daar is vir my absoluut niks in kersfees wat dui op God nie, dit is 'n fees vir die wereld en vir die mark, nie in my opinie iets wat ons onsself moet mee besig hou nie. Natuurlik my eie oortuiging en nie iets wat ek op iemand wil afdwing nie.

Ek kom maar net altyd terug na die Skrif en dadelik kom dievolgende teksgedeelte weer by my op.

En word nie aan hierdie wreld gelykvormig nie, maar word verander deur die vernuwing van julle gemoed, sodat julle kan beproef wat die goeie en welgevallige en volmaakte wil van God is.
Romeine 12:2

Hoe ver het ons nie al gelykvormig geword aan die wereld nie? :hmm:

Ek persoonlik vier nie kersfees nie, ek sal wel die dag as 'n geleentheid gebruik om die waarheid te verkondig, om mense te wys op die werklike evangelie, op die kruis en op die Verlosser, nie die goedkoop namaaksel van die wereld en dus die satan nie. Ek sal ook die geleentheid gebruik van die vakansiedag om met my familie rustig te bestee en hulle te geniet. Ek kan egter nie die dag "ver-Christelik" nie, want daar is bitter min van Christus in hierdie fees, maak nie saak hoe ons dit probeer versier nie.

Ek se weer, vir my is die belangrike 'n daaglikse, lewende verhouding met God, nie 'n Sodag en vakansiedag geloof nie. Dit werk nie vir my nie, dit het bloot net veroorsaak dat ons volk en hulle kerke gelykvormig word aan die wereld.

Groete
Phil

mari
Nov 10th 2008, 09:15 AM
Ek persoonlik vier nie kersfees nie, ek sal wel die dag as 'n geleentheid gebruik om die waarheid te verkondig, om mense te wys op die werklike evangelie, op die kruis en op die Verlosser, nie die goedkoop namaaksel van die wereld en dus die satan nie. Ek sal ook die geleentheid gebruik van die vakansiedag om met my familie rustig te bestee en hulle te geniet. Ek kan egter nie die dag "ver-Christelik" nie, want daar is bitter min van Christus in hierdie fees, maak nie saak hoe ons dit probeer versier nie.

Phil, ek respekteer jou insig 100%..... daar was 'n tyd wat ek ook geen kersversierings ens geduld het nie en veroordelend was teenoor Christenne wat hierdie "heidendse" gebruike navolg, nimrod vereer ens........

maar wanneer jy met kindes werk, veral in vandag se "setup" waar alles eerder verwerelds word, kan mens iets terugvat wat eintlik uniek aan die Christelikke geloof was, maar deur die wereld verfomfaai is in 'n kommersiele foefie......

Dit is net Kersfees wat so gesien kan word ter wille van die Verlossingsboodskap daarin vervat...... veral met kinders wat nie die werklike kersverhaal by die huis hoor of al die "glamor" met Christus kan saambring nie.......

om hierdie idees van wat kerversierings uitbeeld met vriende te deel is ook 'n geleentheid vir die verlossingsboodskap - dis maar net soos ek die sien...

groete...
m

marline
Nov 13th 2008, 11:31 AM
Ek wil darem eers verskoning maak, ek sien nou dat dieselfde bespreking onder Vrae en menings oor die Bybel ook is. Ek self het groot geword met kerse en bome en geskenke. Dit was vir my nogal 'n skok om uit te vind dat die oorsprong eintlik in afgods diens was.
Maar soos Mari nou s, kan mens nou skielik ophou om kersfees te hou, en die kinders se stralende gesiggies te mis? Sou dit dan nie beter wees as ons die afgods versierings dan vervang met iets wat nie konneksie met afgode het nie?
Daar was Joodse feeste, en God se feeste. Solank die Joodse feeste nog steeds in lyn met God se Woord gebly het, was hierdie feeste toelaatbaar. Daarom dink ek, ons kan terwille van die kinders nog steeds 'n fees h, maar bring dit net in lyn, en doen weg met die afgod simbole.:blush:

CFJ
Nov 13th 2008, 11:59 AM
Marline,

Gaan loer gerus op hierdie skakel (http://cuttingedge.org/news/n1132.cfm), dit is die heel beste en bondigste skrywe wat ek ooit oor die werklikheid van kersvader en kersfees gelees het. Veral kersvader kom nogal onder die soeklig.

Phil Fourie
Nov 13th 2008, 01:32 PM
Hi julle almal

Ek wonder maar net, ek sien die kinders en hoe hulle dit ervaar word nogals baie sterk daar gestel en die teleurstelling waardeur hulle sal gaan as daar nie kersfees gevier word nie.

Eerlikwaar wil ek vra, wat is die fokus van kersfees vir die kinders, verstaan hulle waaroor dit gaan, of is dit net nog 'n geleentheid waar geskenke gekry kan word, dan is jy ongelukkig as jy nie kry wat jy gesoek het nie. Is die enigsins Christelilk, ek vra maar net, ek was self nie te lank terug 'n kind nie en ek weet dat ek nie altyd gelukkig was met my presentjies nie en die seding van "dis die idee wat tel" was maar vir my 'n flou een jong. Ek is net eerlik.

Is dit reg dat ons ietsie vir ons kinders laat hou sodat hulle gevoelens nie geskaad kan word nie, maar ons laat die duiwel toe om hulle weg te lok van die waarheid? Of jy dit nou wil weet of nie, jou kinders is baie meer vatbaar vir die wereldse konsep van kersfees as enigiets wat jy in jou huis probeer daar stel. Ek glo stel vir jou kinders 'n voorbeeld, word nie aan die wereld gelykvormig nie, gee vir jou kinders die waarheid, kom ons vergeet van die opbou van ons kinders se egos en humanistiese selfbeelde, kom ons maak hulle groot in die Woord, kom ons leer ons kinders om weer op te staan vir God en nie toe te laat dat hulle deel word van 'n goedkoop wereldse skouspel nie.

Dit is tyd om heilig te wees julle, heilig beteken afgesonder vir God, anders as die wereld, heilig beteken ek gaan nie die dinge van die wereld doen nie, ek gaan dit ook nie met mooi versierings toedraai en dit "Christelik" noem nie, want onder die die strikkies en mooi versieringtjies, is steeds die wereldse, onder al die mooi gedagtetjies is steeds die verkeerde model Play Station wat nie vir jou kind aanvaarbaar is nie, want sy maatjie het die nuutste model, maar hy word nooit geleer mamma en pappa kan dit nie bekostig nie, maar nee, mamma en pappa weet dat die maatjies die nuutste model Play Station het en weier dat hulle kinders sal minderwaardig lyk by die maatjies, so die kredietkaarte word maar uitgeruk en begroting 24 maande ingespan, sodat ons volgende jaar weer die beste ipod kan koop terwyl laas jaar se trofee presente nog nie eers klaar betaal is nie.

Mense, ons het so gelykvormig geword reeds aan die wereld, ons sien nie eers meer die verskille raak nie, ons moet waak dat die Satan ons nie verder intrek in sy bedrieglike spel nie.

Jammer ek praat hard mense, maar ek stel my hart vir julle hier bloot, ons as Afrikaner sit met 'n droewige probleem.

Groete
Phil

Ta-An
Nov 13th 2008, 02:02 PM
:idea: Fier Kers-fees..... en vir 9 dae kan jy elke dag 'n geskenk aan jou kinders gee :o :pp

marline
Nov 13th 2008, 08:43 PM
Is dit reg dat ons ietsie vir ons kinders laat hou sodat hulle gevoelens nie geskaad kan word nie, maar ons laat die duiwel toe om hulle weg te lok van die waarheid?

Sjoe Phil, jy draai nie doekies om nie ne? Maar ja, jy is reg. Ons kan nie die Woord aanpas soos ons wil en dit ons pas nie. "do not provoke GOD"

m

marline
Nov 14th 2008, 04:16 AM
Dankie vir daardie link Ferdi, ek het dit sommer ook vir ons hele "Yeshiva B'rit Hadassah" klas gestuur. Ons het 'n groot debat oor hierdie onderwerp aan die gang.

Son of the South
Nov 14th 2008, 07:24 AM
Hi julle almal

...Eerlikwaar wil ek vra, wat is die fokus van kersfees vir die kinders, verstaan hulle waaroor dit gaan, of is dit net nog 'n geleentheid waar geskenke gekry kan word, dan is jy ongelukkig as jy nie kry wat jy gesoek het nie. Is die enigsins Christelilk, ek vra maar net, ek was self nie te lank terug 'n kind nie en ek weet dat ek nie altyd gelukkig was met my presentjies nie en die seding van "dis die idee wat tel" was maar vir my 'n flou een jong. Ek is net eerlik.

Is dit reg dat ons ietsie vir ons kinders laat hou sodat hulle gevoelens nie geskaad kan word nie, maar ons laat die duiwel toe om hulle weg te lok van die waarheid? Of jy dit nou wil weet of nie, jou kinders is baie meer vatbaar vir die wereldse konsep van kersfees as enigiets wat jy in jou huis probeer daar stel. Ek glo stel vir jou kinders 'n voorbeeld, word nie aan die wereld gelykvormig nie, gee vir jou kinders die waarheid, kom ons vergeet van die opbou van ons kinders se egos en humanistiese selfbeelde, kom ons maak hulle groot in die Woord, kom ons leer ons kinders om weer op te staan vir God en nie toe te laat dat hulle deel word van 'n goedkoop wereldse skouspel nie.

Dit is tyd om heilig te wees julle, heilig beteken afgesonder vir God, anders as die wereld, heilig beteken ek gaan nie die dinge van die wereld doen nie, ek gaan dit ook nie met mooi versierings toedraai en dit "Christelik" noem nie, want onder die die strikkies en mooi versieringtjies, is steeds die wereldse, onder al die mooi gedagtetjies is steeds die verkeerde model Play Station wat nie vir jou kind aanvaarbaar is nie, want sy maatjie het die nuutste model, maar hy word nooit geleer mamma en pappa kan dit nie bekostig nie, maar nee, mamma en pappa weet dat die maatjies die nuutste model Play Station het en weier dat hulle kinders sal minderwaardig lyk by die maatjies, so die kredietkaarte word maar uitgeruk en begroting 24 maande ingespan, sodat ons volgende jaar weer die beste ipod kan koop terwyl laas jaar se trofee presente nog nie eers klaar betaal is nie.

Mense, ons het so gelykvormig geword reeds aan die wereld, ons sien nie eers meer die verskille raak nie, ons moet waak dat die Satan ons nie verder intrek in sy bedrieglike spel nie...Hoor, hoor Phil!

Al dra 'n aap 'n goue ring, dit bly nog steeds 'n lelike ding.

Ek vind dat mense wat in die wereld is en veral kinders reg deur 'n valse deklagie kan sien. Hulle soek opregtheid sonder 'gimmicks'. Die wereld het die verlossingskrag van die suiwer onverdunde evangelie so broodnodig. Kom ons gee dit vir hulle sonder die fieterjasies.

Die Filadelfieer
Nov 14th 2008, 07:41 AM
Al dra 'n aap 'n goue ring, dit bly nog steeds 'n lelike ding.

Kyk, ek is die eerste ou wat sal erken Phil is nie prentjiemooi nie, maar gaan jy nie nou bietjie ver nie ? Ek sal hoogstens van 'n bobbejaantjie praat, maar veral let op die verkleiningsvorm dat dit nie so kras klink nie.

Ta-An
Nov 14th 2008, 07:48 AM
Kyk, ek is die eerste ou wat sal erken Phil is nie prentjiemooi nie, maar gaan jy nie nou bietjie ver nie ? Ek sal hoogstens van 'n bobbejaantjie praat, maar veral let op die verkleiningsvorm dat dit nie so kras klink nie.
:rofl: gelukkig is Phil baie lief vir jou :rofl:

Phil Fourie
Nov 14th 2008, 07:57 AM
:rofl: gelukkig is Phil baie lief vir jou :rofl:

Ek weet nie meer so mooi daaroor nie Ta-An :rolleyes:

Dit is nie my skuld ek het nie so goed ge-evolusioneer soos die res van julle nie:lol:

Son of the South
Nov 14th 2008, 08:02 AM
Ek weet nie meer so mooi daaroor nie Ta-An

Dit is nie my skuld ek het nie so goed ge-evolusioneer soos die res van julle nie:lol: JAAAA! Aan almal van julle wat in die messelaai geslaap het en dit terwyl ek te min geslaap het: Julle maak alweer my dag.:rofl:

Die Filadelfieer
Nov 14th 2008, 08:17 AM
Ek weet nie meer so mooi daaroor nie Ta-An :rolleyes:

Dit is nie my skuld ek het nie so goed ge-evolusioneer soos die res van julle nie:lol:

Hey ! Ek verdedig net jou eer hier op Lighuis.
Jy laat my nou dink aan 'n insident oor die naweek. Daar was een of ander natuur program op TV wat op 'n stadium iets s van ape en mense en miljoene jare bla bla bla. My seuntjie is heel opgewonde oor die apies en skree vir mamma : Kyk da ! aaapie ! .
"Ja my seun" , s mamma heel droog," daardie omie s hulle oupa was 'n aap. Is jy nie bly jou oupa is nie 'n aap nie ? "

Ek het dit net baie snaaks gevind op daardie stadium. Veral toe seuntjie heel lakonies terug antwoord : " Ja mamma" . :D

YOLANDI HORN
Nov 20th 2008, 07:50 AM
Het julle al daai dvd gekyk van "maak skoon jou huis" ? Sal julle dan definitief reken 'n mens moet dit nie ignoreer nie? Daar het past. Tiaan ook die vergelykings genoem tussen jesus en kersvader.

Phil Fourie
Nov 20th 2008, 08:14 AM
Hi Yolandi

Ja jong, die huisskoonmakery is maar 'n rowwe punt vir bespreking hier op Lighuis. Ek het die voorreg gehad om noudie dag vir Tiaan te ontmoet en bietjie met hom te gesels, dit was interresant om die minste te se ;)

Groete
Phil

Lanie
Nov 20th 2008, 08:27 AM
Nee wag, Phil, nou moet jy praat!!! Wil jy nie ons bietjie meer vertel van jou geselsie met Tiaan op die Maak jou huis skoon draad nie, asseblief?

YOLANDI HORN
Nov 20th 2008, 09:18 AM
JA A.S.B PHIL, VERTEL ONS MEER VAN TIAAN:yes:

Phil Fourie
Nov 20th 2008, 12:02 PM
Waar is die maak jou huis skoon draad?

Kom ek se maar net, na 'n rukkie wou Tiaan sy huis skoonmaak van my :lol:

Lanie
Nov 20th 2008, 12:13 PM
Waar is die maak jou huis skoon draad?
:

Hier's hy. :D

http://bibleforums.org/showthread.php?t=142104

YOLANDI HORN
Nov 20th 2008, 12:24 PM
Agge nee, ek kan nog nie by daai draad inkom nie. My 7 dae moet seker eers verby wees:cry::cry:

Lanie
Nov 20th 2008, 12:28 PM
Agge nee, ek kan nog nie by daai draad inkom nie. My 7 dae moet seker eers verby wees:cry::cry:

Askies, Yolandi, daardie gesprek is onder kontroverse sake. Jy gaan eers 30 dae 'n lid moet wees en ten minste 40 plasings gemaak het.

Phil Fourie
Nov 20th 2008, 01:18 PM
Sorry Yolandi

Maar, dit is beter dat ons sulke gesprekke in die kontroverse sake forum sal voer, maar moet nie kommer nie, sodra jy toegang het tot daardie forums sal hy daar vir jou wees om na te kyk, as jy hom soek, vra net, dan vind ek hom vir jou ;)

YOLANDI HORN
Nov 20th 2008, 01:32 PM
GOEISTE, 30 DAE???? NOG LANGER OM TE WAG. MAAR DANKIE LANIE EN PHIL:wave:

SAL MAAR GEDULD TOE PAS.

Ta-An
Nov 20th 2008, 02:49 PM
Askies, Yolandi, daardie gesprek is onder kontroverse sake. Jy gaan eers 30 dae 'n lid moet wees en ten minste 40 plasings gemaak het.... en 'n blou blokkie of twee h ;)

mari
Nov 20th 2008, 09:30 PM
Yolandi....
gelukkig sal jy dit darem maak voor Kersfees !:pp;)

Elize
Nov 25th 2008, 11:55 PM
Ek sou ook graag daardie posting wou lees, maar sal maar eers moet inhaal, want ek dink ek het net nog 2 keer gepos. Baie omstrede seker, vele van my vriende het al heelwat seer gekry a.g.v daardie DVD.

Maar ja, om Kersfees te vier is ook net so omstrede. Ek weet net dat ek Kersfees in my Skoonma se huis goed onthou en soveel geniet het, want daar was liefde, waar in teenstelling, my eie ouershuis ook n boom gehad het en die beste persente, maar die liefde het ontbrrek. so, met n boom, het ek geleer van Christus en Sy Verlossingswerk.

Maar ek verstaan elkeen se oogpunt. Op die einde is dit n besluit wat net jy self kan neem.

YOLANDI HORN
Nov 27th 2008, 08:05 AM
;) Ja wat Mari dit sal darem voor Kersfees wees!!!!

Elize ek is nogal nuuskierig om te hoor van die "seerkry" oor die DVD, dalk kan ons een of ander tyd kansie kry om daaroor te gesels:P

Smuggler
Nov 27th 2008, 07:04 PM
Het julle al jul "afgode" gaan koop ? ;)

Daar is drie grotes beskikbaar nl:
120 cm en gemaak van Fibre optics
150 cm Alaskan pine tree with hinged branches
en dan die 180 cm Swiss Deluxe Alpine tree met goud en silwer blinkertjies. :cool:

In Jer 10:4 moes jy hulle met spykers vaskap dat hulle nie omval nie, maar die hedendaagse weergawes kom met sulke oulikke pootjies (wat nie kan loop nie) wat die "idol" sal regop hou. . .:D
Game is die goedkoopste :rofl:

O Ja, en moenie jou Amos 5:26 mens-gemaakte sterretjie vergeet nie . . .:spin:

Volgens Amos 5:20 is dit maar 'n donker tyd en daarom is dit dalk 'n goeie iedee om "liggies" aan te hang . . .:eek:

En volgens Amos 5:23 moet jy tog asb nie kerliedjie op die harp speel nie . . .:o

Laastens, julle moet tog asb BAIE praat van "DIE LIEFDE" want volgens Amos 8:10-12 is daar 'n groot hongersnoot na dit . . . :huh:
:lol: :rofl: :spin:

Moenie vir my kwaad word nie asb. . . ek "smokkel" maar net so bietjie met woorde en dalk met iemand se kop . . .:monkeyd:

Gie gie gie , my vrou reken ek moet herdoop word na "die beroerder van Israel" . . .:hmm:

:wave:

Die Filadelfieer
Nov 28th 2008, 06:34 AM
Het julle al jul "afgode" gaan koop ? ;)

Ek het myne bestel ! Ek is regtig opgewonde, het besluit om hierdie jaar kersfees 'n heeltemal ander tema te gee want almal is moeg vir die ou vervelige kersboom-godjie. My afgod, (moenie bekommer nie, ek gaan ,net soos met die kersboom, ook nie hierdie aanbid nie) is meer geskik vir swaarder ornamente, so ek kan bietjie bos gaan met vanjaar se tema.

Wat dink julle van my idee..oulik EN oorspronklik n.... :

https://www.paganshopping.com/Merchant2/graphics/00000001/SKAL01.jpg

http://www.siamese-dream.com/images/statues/hindu/kali-13inch.jpg

As 'n alternatief, kan ek die persente op hierdie een se maag pak :

http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Laughing-Buddha-Statue-buddhism-771645_333_333.jpg

Die moontlikhede is eindeloos !
Komaan mense, in plaas daarvan dat ons eindeloos hare kloof oor wat die Bybel s oor die onderwerp, gee vir my nog idees vir 'n spesiale kersfees hierdie jaar. :pp:pp:pp

Son of the South
Nov 28th 2008, 08:27 AM
Jaaaiks, daai goed gaan sensitiewe kykers nagmerries gee. Veral daai middelste ene, rrrrrrr! :thumbsdn:

Phil Fourie
Nov 28th 2008, 12:32 PM
Hi almal, kom ons kom weer terug tot die oorspronklike bedoeling van die draad. Julle maak baie goeie punte, maar dit raak nou effe grafies ;)

paidforinfull
Nov 28th 2008, 05:51 PM
Ek het nou net 'n lang antwoord hier getik, maar dit nie geplaas nie. Kom ons se maar ek voel nie gemaklik om my opinie hier te lig nie, want ek sien nie kans vir snaakse antwoorde nie. Dis nogal jammer.

Smuggler
Nov 28th 2008, 08:35 PM
Ek en my gesin doen al 'n hele paar jaar nie meer die "Kers-rituele" nie.

Ons het besluit om hierdie "rus-tyd" lekker te "misbruik" en dit op twee maniere.:idea:

Een
Ons maak 'n lys en 'n begroting van alles wat ons nodig het deur die jaar en dan "misbruik" ons die baie "specials" en pot lekker op vir die volgende jaar.
Jy sal verbaas wees om te sien wat jy spaar. :2cents:
Ons bly egter streng by dit wat nodig is en vermy al die "gimmicks" en "verleidings" om geld te spandeer.

Twee
Ons gaan as gesin en gebruik die tyd om voor God te gaan (vas en bid) en vir Hom Sy "jaarverslag" van die afgelope jaar te vra . . .
My ervaring is dat 'n mens soms gedurende die geharwar van die jaar , so bietjie "gejaagd" konflikte en probleeme hanteer en daar bly dan "stukkies" oor wat eintlik nie opgelos of gehanteer is nie.

Dan maak ons reg tenoor God en dan ook teenoor mekaar en probeer hieruit leer.
Weet julle hoe GREAT is dit as jy lekker "skoon gemaak het" voor God en ook teenoor mekaar. Dit bou verhoudings hoor !!!:kiss:

'n Baie interesante verwikkiling wat die afgeklope paar jaar hieruit voortgevloei het was dat die mense wat ons ken en weet dat ons "gelowiges" is dan vir ons kom vra hoekom vier ons nie Kerfees nie, en hoekom het ons nie 'n boom nie, en hoekom is ons huis dan nie ook met liggies belig nie ,en hoekom het ons dan nie ook 'n krans op ons voordeur nie, en hoekom stuur ons nie kerskaartjie uit nie, ens ens

Wel, wat 'n lekker geleentheid :pp
Ons begin die gesprek by hul vraag en draai dit vinning na sonde toe en die "probleem" wat ons het voor God.

:note:Ek het al geleer: moenie die ouens probeer oortuig van die "verkeerde" nie, wat dit nou ook al mag wees bv. kersfees of Paasfees of kinderdoop ens.
Dit maak hulle net meer wetties en Geloof word vir hulle dan rel op rel en gebod op gebod, sonder 'n verhouding met God.:note:

Nee, As iemand werdergebore word dan kom al die ander goed metertyd in plek en word hulle deur die Gees oortuig van waarheid en valsheid.

My leuse is:Verloor die argument en Wen eerder die persoon vir die Koninkryk ! :idea:
Om te argumenteer met 'n "ongeredde" oor onbybelse praktyke is tydmors.
Fokus eerder op die ware geestelikke oorlogvoering en breek daai vestings af van "ek is 'n goeie mens" en bring die persoon in die waarheid oor God se siening van sy "goeie" lewe.

Jammer, ek dwaal al weer af . . .
:OFFT:

Hierdie tyd is vir ons 'n goeie rustyd van tuisbly, self ondersoek en dan kry jy ook weer nuwe "lig" op jou lewe voor God.
Ons vind ook dat God is altyd baie getrou en gee dan ook vir ons 'n "Skrif tema" waarmee Hy dan met ons in die volgend jaar werk.
Dit is dan ook werklik "awesome" om aan die einde van elke jaar terug te kyk en te sien hoe God met jou in die jaar "gewerk" het hierin. :amen:
Ja, dis ook sleg om te sien waar jy die toetsies "gedop" het :cry: , MAAR dankie tog vir genade (tyd om weer te probeer) :)

protea
Nov 29th 2008, 07:00 AM
Ek het nou net 'n lang antwoord hier getik, maar dit nie geplaas nie. Kom ons se maar ek voel nie gemaklik om my opinie hier te lig nie, want ek sien nie kans vir snaakse antwoorde nie. Dis nogal jammer.

Hi Paidforinfull ,
Gaan plaas dit by Ester se Koffiehuis. Ons sal jou nie 'boks' nie , belowe.... en jy's buitendien te ver om by te kom...:hug:

paidforinfull
Nov 29th 2008, 09:46 AM
Hi Paidforinfull ,
Gaan plaas dit by Ester se Koffiehuis. Ons sal jou nie 'boks' nie , belowe.... en jy's buitendien te ver om by te kom...:hug:

Dankie Protea - ek wil liewers nie so 'n draad elders begin nie - wou maar net vir die ouens hier iets meedeel.

Dankie vir jou mooi woorde.
:hug:

CFJ
Nov 30th 2008, 08:42 PM

Hi Belinda,

Dit sal jammer wees as jy dit nie plaas nie, want ek voel jy is iemand wat die konsep van vryheid in Christus nie verwronge maak nie en die geestelike volwassenheid het, om die meeste van jou vryheid in Hom te maak. Die voorbeeld wat jy van Taiwan genoem het en hoe mense bereik kon word, was wat my betref baie oorspronklik en 'n uitstekende voorbeeld om mens se vryheid in Christus te illustreer. Uiteraard en ongelukkig is dit juis hierdie vryheid wat mens soms in die warm stoel kan plaas, maar mens moet in sulke gevalle, altyd na omstandighede kyk.

In Suid Afrika, sal ek glad nie eers moeite doen om te kyk na 'n kersboom nie, maar in Japan kan my siening verander. Dieselfde met 'n kroeg..., in my tuisdorp sal ek nie eers waag om in 'n kroeg in te gaan nie, want ek drink nie, maar in Indonesi kan dit sin maak, sou die Here my in 'n kroeg wil gebruik, om 'n vreemde siel te gaan aanraak daar. Omdat mens in alle waarskynlikheid nie weer daar gaan kom nie, sal mens se vryheid in Christus, vryer wees daar, as in my tuisdorp. Ek glo kersfees en wat daarmee saamgaan, is seker nie heeltemal so ekstreme voorbeeld soos die kroeg nie, maar dit is soortgelyk.

paidforinfull
Dec 1st 2008, 01:17 AM
Hi Belinda,

Dit sal jammer wees as jy dit nie plaas nie, want ek voel jy is iemand wat die konsep van vryheid in Christus nie verwronge maak nie en die geestelike volwassenheid het, om die meeste van jou vryheid in Hom te maak. Die voorbeeld wat jy van Taiwan genoem het en hoe mense bereik kon word, was wat my betref baie oorspronklik en 'n uitstekende voorbeeld om mens se vryheid in Christus te illustreer. Uiteraard en ongelukkig is dit juis hierdie vryheid wat mens soms in die warm stoel kan plaas, maar mens moet in sulke gevalle, altyd na omstandighede kyk.

In Suid Afrika, sal ek glad nie eers moeite doen om te kyk na 'n kersboom nie, maar in Japan kan my siening verander. Dieselfde met 'n kroeg..., in my tuisdorp sal ek nie eers waag om in 'n kroeg in te gaan nie, want ek drink nie, maar in Indonesi kan dit sin maak, sou die Here my in 'n kroeg wil gebruik, om 'n vreemde siel te gaan aanraak daar. Omdat mens in alle waarskynlikheid nie weer daar gaan kom nie, sal mens se vryheid in Christus, vryer wees daar, as in my tuisdorp. Ek glo kersfees en wat daarmee saamgaan, is seker nie heeltemal so ekstreme voorbeeld soos die kroeg nie, maar dit is soortgelyk.

Dankie, Ferdi. Ons kom nou net van die aand-diens af, en is totaal kaput (trekkery, prekery, werkery en al sulke tipes 'rye'). Ek sal dan maar net kortliks se wat ek wou se:

Allerhande dinge kan afgode word - vir sommige mense is dit rugby, vir andere grimering, komputers, werk, kerk (glo dit of nie), kinders, famielie, kos, geld ens. ens. Die lys is eindeloos. Vir sommige mense is een ding 'n probleem, maar vir 'n ander ou weer nie. Enigiets wat ons bo God in ons lewens plaas, en wat vir ons belangriker is as God, kan 'n afgod word.

As iets mens pla, moet mens dit nie doen nie. Dit beteken nie dis verkeerd vir andere nie. Vir my is 'n krismisboom met liggies en goed baie mooi - dis vrolik, en ek hou daarvan. Natuurlik weet ek dit het niks maar niks met Jesus te doen nie. So what? Dit beteken mos nie ek verafgood dit nie. Ek het geen 'check' in my gees hieroor nie, want vir my is dit 'n ornament nes enige ander. (Bowendien, soos ek voorheen gese het is Kersfees steeds 'n wonderlike geleentheid om uit te reik na nie-Christene.)

Kan ons maar die sarkasme (wat glad nie 'n vrug van die Heilige Gees is nie) laat staan, sodat almal soos redelike mense oor hierdie, en ander onderwerpe kan gesels? Dit sal baie waardeer word.

Blessings
Belinda

(PS - ek staan nou en skottelgoed was en toe kom dit by my op dat ek dalk mense onder die verkeerde indruk kan plaas met my opmerking oor 'prekery'. Ek het nie self gepreek nie; my man het, maar ek is altyd moeg nadat hy gepreek het. Seker maar omdat ek voorbidding doen en intree, en met allerhande ander dinge bystaan.:hmm:)

protea
Dec 1st 2008, 06:10 AM
Belinda, die hoofsaak is : Die Here ken jou en jou man se harte en sien waar geen mens kan sien nie. Hy sien julle opregtheid,ywer,liefde vir sondaars, julle gehoorsaamheid om vriend en familie te verlaat omdat julle gehoorsaam aan Jesus wil wees. En is Jesus nie alleen die volmaakte beoordeelaar van ons harte nie? Daarom kan ek God se VREDE he, maak nie saak wie wat op aarde se nie! Jou intersessie vir jou man terwyl hy preek spreek boekdele nie net van jou eie verhouding met Jesus nie maar ook jou eie gehoorsaamheid aan dit wat Hy van jou vra. Mag julle die voorreg he om talle sondaars na Jesus toe te lei in hierdie Kersgety:hug:

CFJ
Dec 1st 2008, 08:38 AM
Belinda,

Vryheid in Christus is seker een van die heel moeilikste onderwerpe wat daar is, want wat my vandag vryheid gee, kan my mre bind. Omstandighede en ook die Here se tydsberekening is bepalend van hoe mens moet dink hieroor en daar is absoluut geen definisie nie.

Ek sou reken dat vryheid ook bepaal kan word, gegewe die geselskap waarin mens jou bevind en hierdie volgende teks, vertel vir myself alles daaroor en beteken ook vir my baie... Kyk, Ek stuur julle soos skape onder die wolwe in; wees dan versigtig soos die slange en opreg soos die duiwe.
(Mat 10:16 AOV)

Daar is geen formules by God nie, want dan sou die Heilige Gees nie nodig wees nie en ons elkeen se taak op hierdie forum, is om 'n ander een se vryheid in Christus te gun, gegewe dat die risiko faktor daar sal wees. Diegene wat dit benut moet miskien ook probeer verstaan as ander veroordelend voorkom... en miskien nie altyd veroordelend is nie, maar bekommerd ook kan wees. Ongelukkig is ons vryheid in Jesus 'n onderwerp wat maar altyd seer tone gaan oplewer, maar genadiglik het ons reeds gesterf.

Ek lees so rukkie terug van 'n sendeling wat per boot die mense op Fiji wou evangeliseer, toe 'n bekommerde seeman hulle vermaan dat hulle dood gemaak gaan word, omdat die mense toe nog kanibale was. Die sendeling se antwoord was, dat hulle al reeds gesterf het, voor hulle gekom het na die mense toe.

paidforinfull
Dec 1st 2008, 10:26 AM
Belinda,

Vryheid in Christus is seker een van die heel moeilikste onderwerpe wat daar is, want wat my vandag vryheid gee, kan my mre bind. Omstandighede en ook die Here se tydsberekening is bepalend van hoe mens moet dink hieroor en daar is absoluut geen definisie nie.

Ek sou reken dat vryheid ook bepaal kan word, gegewe die geselskap waarin mens jou bevind en hierdie volgende teks, vertel vir myself alles daaroor en beteken ook vir my baie... Kyk, Ek stuur julle soos skape onder die wolwe in; wees dan versigtig soos die slange en opreg soos die duiwe.
(Mat 10:16 AOV)

Daar is geen formules by God nie, want dan sou die Heilige Gees nie nodig wees nie en ons elkeen se taak op hierdie forum, is om 'n ander een se vryheid in Christus te gun, gegewe dat die risiko faktor daar sal wees. Diegene wat dit benut moet miskien ook probeer verstaan as ander veroordelend voorkom... en miskien nie altyd veroordelend is nie, maar bekommerd ook kan wees. Ongelukkig is ons vryheid in Jesus 'n onderwerp wat maar altyd seer tone gaan oplewer, maar genadiglik het ons reeds gesterf.

Ek lees so rukkie terug van 'n sendeling wat per boot die mense op Fiji wou evangeliseer, toe 'n bekommerde seeman hulle vermaan dat hulle dood gemaak gaan word, omdat die mense toe nog kanibale was. Die sendeling se antwoord was, dat hulle al reeds gesterf het, voor hulle gekom het na die mense toe.

Ferdi, jy is 'n wyse man :). Mag die Here jou seen.
Belinda

Gene
Dec 1st 2008, 12:27 PM
Dankie, Ferdi. Ons kom nou net van die aand-diens af, en is totaal kaput (trekkery, prekery, werkery en al sulke tipes 'rye'). Ek sal dan maar net kortliks se wat ek wou se:

Allerhande dinge kan afgode word - vir sommige mense is dit rugby, vir andere grimering, komputers, werk, kerk (glo dit of nie), kinders, famielie, kos, geld ens. ens. Die lys is eindeloos. Vir sommige mense is een ding 'n probleem, maar vir 'n ander ou weer nie. Enigiets wat ons bo God in ons lewens plaas, en wat vir ons belangriker is as God, kan 'n afgod word.

As iets mens pla, moet mens dit nie doen nie. Dit beteken nie dis verkeerd vir andere nie. Vir my is 'n krismisboom met liggies en goed baie mooi - dis vrolik, en ek hou daarvan. Natuurlik weet ek dit het niks maar niks met Jesus te doen nie. So what? Dit beteken mos nie ek verafgood dit nie. Ek het geen 'check' in my gees hieroor nie, want vir my is dit 'n ornament nes enige ander. (Bowendien, soos ek voorheen gese het is Kersfees steeds 'n wonderlike geleentheid om uit te reik na nie-Christene.)

Kan ons maar die sarkasme (wat glad nie 'n vrug van die Heilige Gees is nie) laat staan, sodat almal soos redelike mense oor hierdie, en ander onderwerpe kan gesels? Dit sal baie waardeer word.

Blessings
Belinda

(PS - ek staan nou en skottelgoed was en toe kom dit by my op dat ek dalk mense onder die verkeerde indruk kan plaas met my opmerking oor 'prekery'. Ek het nie self gepreek nie; my man het, maar ek is altyd moeg nadat hy gepreek het. Seker maar omdat ek voorbidding doen en intree, en met allerhande ander dinge bystaan.:hmm:)

Hi Paidforinfull

Jy sal opmerk dat ek self al 'n geruime tyd gelede opgehou het om aan hierdie onderwerp deel te neem, hoofsaaklik om dieselfde redes as jy. Maar ek wil net se : AMEN!! (op alles wat jy gese het)

paidforinfull
Dec 1st 2008, 03:35 PM
Protea, Ferdi, Gene - dankie vir julle antwoorde.

Ek het geen probleem dat mense nie altyd saamstem oor iets nie. In der waarheid is dit eintlik onmoontlik om soms nie oor sekere dinge sterk teenstrydige standpunte in the neem nie. Al wat ek wil voorstel is dat ons dit op 'n rustige en gesonde manier bespreek al stem ons nie saam nie.

Dit lyk my daar is mense wat nie aan die forum behoort nie (nie-Christene ingesluit) wat soms lees wat op hierdie forum bespreek word, en ons sal almal baie beter getuienisse vir Jesus wees as ons mekaar se opinies en gevoelens hier respekteer.

Dit beteken natuurlik nie ons moet die waarheid toesmeer nie - waarheid is waarheid, en wat die Woord se is reg. Maar, soos wat die Here vir my al op die harde manier moes leer 'jy kan nie waarheid sonder liefde he nie, en ook nie liefde sonder waarheid nie.'

Nou, terug na die OP - ek kan almal se standpunte insien, en selfs die waarheid en waarde daarvan waardeer. Kom ons bespreek dit dan verder as julle wil, en leer van mekaar.

Blessings
Belinda

Ta-An
Dec 1st 2008, 07:59 PM
Ek loop nou die dag in die groot inkopiesentrum hier by ons in, en daar is 'n lewensgroot uitbeelding van die wysemanne en Josef en Maria se figure met lammertjie ens.... En die krip waar die Baba-Jesus se figuurtjie in moet wees is LEEG!!

En ewe skielik besef ek, die basis waarom my geloof draai is nie die gebeure in Betlehem nie, maar die le graf...:pp

Willem
Dec 1st 2008, 08:27 PM
En die krip waar die Baba-Jesus se figuurtjie in moet wees is LEEG!!

En ewe skielik besef ek, die basis waarom my geloof draai is nie die gebeure in Betlehem nie, maar die le graf...:pp
Amen

soos een songs se" I am alive, because You are alive!"

Die Filadelfieer
Dec 2nd 2008, 05:46 AM

Dit is pragtig saamgevat An ! Dink net aan die moontlike effek as dieselfde hoeveelheid mense wat so gedetermineerd kersfees partytjies hou Christus se kruisiging en opstanding vier. Ek reken die wereld sal 'n beter plek wees (en opertunistiese handelaars armer) as meer persone so 'n kopskuif maak.

CFJ
Dec 2nd 2008, 07:20 AM
Gisteraand het 'n paar van ons ook so bietjie oor kersfees gesels in 'n bybelstudie. Iets wat mens opval oor kersfees en die hele seisoen wat daarmee saamgaan, is die algemene gees waarin mense verval en dat dit oploop tot by kersfees en nuwejaar. Dit laat mens noodwendig vra, moet ek deel wees daarvan?

Alhoewel ek oortuig is dat per geleentheid mens seker mense kan bereik met kersfees, wil dit al hoe meer vir my lyk, of Christene hulle moet onttrek aan hierdie gees rondom kersfees en veral wys dat hulle "anders" is, as dit wat die wreld aanhang. Kersfees kan verseker vir baie mense en ook Christene mooi dinge beteken, maar ongelukkig het dit vir die bre stroom mense 'n suiwer wreldse konsep geword en gegewe sulke omstandighede, vra mens al meer, hoe gaan mens as 'n kind van die Here, dit vir die wreld wys?

Vir myself, kan ek nie anders besluit, as om my totaal te distansier van hierdie fees en alles wat daarmee saamgaan, behalwe sou die Here my anders wys, omdat Hy 'n bepaalde doel kan h.

Ta-An
Dec 2nd 2008, 12:21 PM
En die Fees van Voorsiening...Channuklah val hierdie jaar oor die Kers-fees tydperk :)

Willem
Dec 2nd 2008, 08:31 PM
Christus se kruisiging en opstanding vier.

Vriende nooi vir ete en sy kruisdood en opstanding vier as dankmaal en feesmaal....die wat nie gered is nie doen reeds Kersfees en bid saam as hulle bu mens kom eet..... nou kan ons die evangelie inbring met die kuier

Fila nou begin jy dalk net 'n ding hierso...

Lanie
Dec 3rd 2008, 03:45 AM
Vriende nooi vir ete en sy kruisdood en opstanding vier as dankmaal en feesmaal....die wat nie gered is nie doen reeds Kersfees en bid saam as hulle bu mens kom eet..... nou kan ons die evangelie inbring met die kuier

Fila nou begin jy dalk net 'n ding hierso...

Ons huis doen dit wanneer die res van die wreld se kinders paaseiers jag...

mari
Dec 3rd 2008, 09:42 AM
Ons sit mos toe 'n paar kersversierings op in die winkel...... kleinman ( wat die wereld so bietjie anders sien as ons met "gewone" breine ) ...... hak mos toe af :" heppie biffday vi' Jesus ........ die gesels het dus iewers vasgesteek en hy verstaan waaroor die liggies ens gaan......

... maar toe kom jy met iets anders uit.......... Ouma eet koek by Jesus !!!.... :pp ...... ....... ( ouma was siek en is nou by Jesus en dus nie meer siek nie, so nou kan sy verjaardagkoek eet saam met Hom ...... )

...................
m

Sonia Smit
Dec 3rd 2008, 10:50 AM
Ons sit mos toe 'n paar kersversierings op in die winkel...... kleinman ( wat die wereld so bietjie anders sien as ons met "gewone" breine ) ...... hak mos toe af :" heppie biffday vi' Jesus ........ die gesels het dus iewers vasgesteek en hy verstaan waaroor die liggies ens gaan......

... maar toe kom jy met iets anders uit.......... Ouma eet koek by Jesus !!!.... :pp ...... ....... ( ouma was siek en is nou by Jesus en dus nie meer siek nie, so nou kan sy verjaardagkoek eet saam met Hom ...... )

...................
m

:hug: Ag dis te kosbaar vir woorde! :hug:

Die Filadelfieer
Dec 3rd 2008, 01:03 PM
Nou daar het jy dit. Nie net is 'n kersboom 'n wapen nie (http://www.news24.com/News24/World/News/0,,2-10-1462_2436450,00.html), maar krismis vader is 'n skelm. (http://www.news24.com/News24/World/News/0,,2-10-1462_2436499,00.html)

Ek rus my tas.

http://www.urbanarmy.org/directorcriativo/design/evil_santa.jpg

Sonia Smit
Dec 3rd 2008, 01:09 PM
Ai, dis darem maar verskriklik!

CFJ
Dec 3rd 2008, 02:08 PM
http://www.urbanarmy.org/directorcriativo/design/evil_santa.jpg

Hehe, as ek so na hierdie krimisvader se tanne kyk, dan lykit of hy al 'n paar harde bene gekou het... :lol:

protea
Dec 7th 2008, 11:08 AM
Elke jaar het ons na die dorp se Kerssangdiens ook een in die plaaswyk van Viljoenshof (noord van Pearly Beach en Die Damme ). Dan bring elkeen wat kan n instrument van sy keuse saam en so impromptu het ons n hele orkes om die gemeente te begelei. O.a is een van die lede van die 'orkes' die banjo speler Oom Stompie Heins wat jare lank n lid van die Baardskeerdersbos Orkes was. Hy speel op sy banjo en sy kleinseun op die trompet en dan is daar n klavier , kitare en blokfluite om die prentjie mooi af te rond. Maar die aandoenlikste is wanneer die banjo Stille Nag speel... Oom Stompie kan nie note lees nie ,maar begin presies op die regte noot as ek die klavierbegeleiding begin. En dit se vir jou dat hy perfekte gehoor (perfect pitched) het , n Goddelike gawe en iets wat ek met n seer hart begeer. Op Kersdag gaan daar weer om half ag die oggend n diens in die klyyyyn kerksaaltjie wees en as jy in die omgewing vakansie hou , kom maak gerus n draai. En bring genoeg tisues saam..... Jy gaan dit nodig he!

marline
Dec 7th 2008, 12:10 PM
Ai hoe wens ek ek kan daar wees. Dit klink of dit ongelooflik mooi kan wees! As kind het my ma ons na die Duitse kerk in Moolman, (naby Piet Retief) gevat waar die mans almal blaas instumente gespeel het. Dit moes buite gespeel word, want die klank was te hard vir die piep klein kerkie. Dit was net so pragtig.

clover
Dec 11th 2008, 07:30 AM
Ons familietjie herdenk die Geboorte van ons Verlosser. Niks meer nie. Elkeen kry 'n klein geskenkie, ook as herinnering aan die groot geskenk wat God ons gegee het. By dit alles, word ons kinders vertel van hoe die wereld so 'n mooi gedagte uitbuit.
My Kersfees boom het Rooi Liggies, vir die bloed van Jesus wat gestort is vir ons, en die Betlehem Ster boop om ons te herinner aan die wonderlike tyding van Jesus se geboorte. My kinders wil ook hierdie boodskap oordra aan hulle kindertjies.

So baie mense hier in die VK vier "Christmas" met 'n "holiday feeling".

CFJ
Dec 11th 2008, 07:40 AM
Welkom by ons clover. Hier is al 'n hele paar Afrikaans-sprekende lede wat in die buiteland is en mens is seker jy sal gou weet wie hulle almal is! :)

Lanie
Dec 11th 2008, 07:54 AM
Goeiemre Clover...

Baie welkom in Lighuis. My boetie woon ook in Engeland. Hy is in die weermag daar en is op pad Britse Intelligensie toe. Ek sien so uit na die 22ste want dan kom hy en sy verloofde vir ons kuier. Ek hoop jy kuier lekker hier saam met ons.

Groete....

Sonia Smit
Dec 11th 2008, 07:59 AM
Baie welkom hier by LH clover! Ek het 'n nefie wat met sy familietjie in Engeland bly. Lyk my ons almal ken iemand daar!
Hoop jy geniet dit hier by ons clover! :hug:

Gene
Dec 11th 2008, 08:14 AM
Ek is seker almal van julle het al van Neil en Peggy Verwey gehoor, wat al langer as 55 jaar in Japan sendingwerk doen. In 'n onlangse nuusbrief van die Verweys, kom die volgende paragraaf onder andere voor:

"Kersfees is n besondere tyd van die jaar wanneer die Japanese die meeste ontvanklik is vir die Christelike godsdiens. Die werkers is dan
besig om deel te neem aan die evangeliese Kersbyeenkomste, konserte en partytjies. Bid asb dat baie bereik sal word vir die Here tydens die geleenthede."

Is dit nodig om meer te se?

(Vir verdere inligting rondom hierdie bediening: www.japanmission.org (http://www.japanmission.org) )

CFJ
Dec 11th 2008, 10:48 AM
Ek is seker almal van julle het al van Neil en Peggy Verwey gehoor, wat al langer as 55 jaar in Japan sendingwerk doen. In 'n onlangse nuusbrief van die Verweys, kom die volgende paragraaf onder andere voor:

"Kersfees is n besondere tyd van die jaar wanneer die Japanese die meeste ontvanklik is vir die Christelike godsdiens. Die werkers is dan
besig om deel te neem aan die evangeliese Kersbyeenkomste, konserte en partytjies. Bid asb dat baie bereik sal word vir die Here tydens die geleenthede."

Is dit nodig om meer te se?

(Vir verdere inligting rondom hierdie bediening: www.japanmission.org (http://www.japanmission.org) )

Gene,

Paidforinfull het presies dieselfde getuienis oor Taiwan gehad en daarom sal ek nie kersfees in totaliteit afskiet nie, weens die geleenthede wat dit bied en die meriete wat dit kan h, maar ek glo dit geld vir die omstandighede waarin mens jou bevind en hier plaaslik is dit vir myself 'n ander soort prentjie. Ek hou ook graag op die 25ste 'n spesiale dag, maar ons familie het lankal die gewone kersfees tradisies afgel, bloot oor die vergryp wat mens maar oor die algemeen sien.

Ek dink die veilige opsie is om dit liefs nie te vier, as dit 'n ander een kan laat struikel nie, maar dit is seker nie 'n onvergeefbare sonde, sou iemand dit wel vier op die tradisionele wyse nie. Dit is wel riskant..., gegewe die omstandighede.

Gene
Dec 11th 2008, 12:16 PM
Gene,

Paidforinfull het presies dieselfde getuienis oor Taiwan gehad en daarom sal ek nie kersfees in totaliteit afskiet nie, weens die geleenthede wat dit bied en die meriete wat dit kan h, maar ek glo dit geld vir die omstandighede waarin mens jou bevind en hier plaaslik is dit vir myself 'n ander soort prentjie. Ek hou ook graag op die 25ste 'n spesiale dag, maar ons familie het lankal die gewone kersfees tradisies afgel, bloot oor die vergryp wat mens maar oor die algemeen sien.

Ek dink die veilige opsie is om dit liefs nie te vier, as dit 'n ander een kan laat struikel nie, maar dit is seker nie 'n onvergeefbare sonde, sou iemand dit wel vier op die tradisionele wyse nie. Dit is wel riskant..., gegewe die omstandighede.

Ferdie

Ek stem 100% met jou saam. jammer as my bydrae dalk geklink het asof dit op jou (of enigiemand anders) gemik was, dit was regtig nie my bedoeling nie. Dit het my net getref toe ek dit lees, en ek het gevoel dat ek dit op hierdie draad met julle wou deel.

Wat Kersfees betref, ek voel ook dat dit so ontaard het dat daar weinig van die oorspronklike bedoeling oorgebly het, en dat daar lankal nie regtig meer plek vir Christus in hierdie Christus-fees (Christ-mas) is nie. Dit sal nie veel van my kos om die dag in totaliteit af te skryf nie. Maar die punt wat ek met my vorige skrywes probeer maak het, is dat dit die beginsel om Christus se geboortedag te herdenk op enige gegewe dag elke jaar te herdenk, nie noodwendig verkeerd is nie, al word dit nie in die Bybel gevind nie.

Die belangrikste is egter dat ons wat die waarheid ken, die dag op 'n totaal ander manier as die wereld, (en dikwels ook op 'n totaal ander manier as waaraan ons gewoond is en waarop ons grootgeword het), moet vier. En dat ons juis daarin 'n voorbeeld vir die wereld moet wees. Ek voel dat dit 'n geleentheid bied om ons getuienis uit te leef en so dalk 'n siel of twee vir God se Koninkryk te wen.

Jare gelede het 'n groepie van ons vir 'n week lank (gedurende die skoolvakansie) by Sodwana met die Jesusfilm gaan uitreik. Ons het elke aand die film op die strand vertoon en teen die middag se kant, wanneer almal terugkom van die see af en begin met aandete, of 'n "sundowner" sit en drink, het ons met 'n megafoon deur die kamp gery en die Jesusfilm geadverteer. Jy sal nie glo watter vieslike aanmerkings ons van die mense gekry het nie. Ons is die vreeslikste goed toegesnou. Maar weet jy, ek dink dit was juis omdat mense se gewetens aangekla was. Jy sien, meeste was Afrikaanssprekende mense, wat uiteraard beteken dat meeste van hulle "kerkmense" was. Maar hier was hulle met vakansie, en hulle wou nie gekonfronteer word met die Here nie. Want daar was nie plek vir die Here op vakansie nie, dan sou hulle hulself nie na behore kon geniet nie. En toe ons begin om oor die Here te praat, het baie van hulle bedreig gevoel en wou ons verjaag. Maar ek glo in my hart dat ons net deur ons optrede, en deur die feit dat ons daar was, saad in iemand se gemoed moes geplant het, wat later dalk kon ontkiem.....Mense se gewetens was aangekla. En ek glo dat ons, deur Kersfees op 'n christelike manier te vier, en deur nie deel te wees van die wereldse manier van Kersfeesvieringe nie, ook mense se gewetens sal aankla, en saad saai, wat die Here op 'n later stadium kan laat ontkiem.

marline
Dec 11th 2008, 02:20 PM
Ai Gene, dit moes vreeslik vir julle gewees het om so gevloek en geskel te word. Ek het ook al gesien hoe mense varke van hul self kan maak, en dit is so hartseer. Mens kan vakansie hou en nog steeds ordentlik wees. Maar soos jy se, iewers is 'n saadjie gesaai, en sal op die regte tyd ontkiem.

mari
Dec 11th 2008, 09:02 PM
Kervakansie.... ja, ek onthou as kind die standdieste elke oggend en sommige aande op Melkbaai in die Strand...... aai, aai....die vriendelikke jongmense wat saam met die kinders ( locals en vakasiegangers ) speletjies speel , lofliedjies uitbasyn en Jesus stories deel ....

... later as tieners het ons saam met die Koffiekroeg klomp saans straatwerk gedoen - was soms uitgeskel, maar het ook heerlikke geselsies en selfs 'n paar oorgawes gehad in die aand ure....

... word dit vandag nog iewers gedoen ?....

clover
Dec 11th 2008, 10:41 PM
Baie dankie vir die verwelkoming hier in die Afrikaanse groepie. Stranddienste - So ver ek weet, het daardie tradisie heeeel uitgesterf in Namibia. My laaste stranddiens het ek bygewoon as tiener en dis al 'n hele leeftyd terug. Elke oggend 10 uur op die strand die hele week voor kersfees! Dit was Wonderlik om te sien hoe mense naderstap om te Luister na die Goeie Tyding en saam te sing, en almal een te wees in Christus.

bennie
Dec 12th 2008, 01:36 AM
Elke jaar het ons na die dorp se Kerssangdiens ook een in die plaaswyk van Viljoenshof (noord van Pearly Beach en Die Damme ). Dan bring elkeen wat kan n instrument van sy keuse saam en so impromptu het ons n hele orkes om die gemeente te begelei. O.a is een van die lede van die 'orkes' die banjo speler Oom Stompie Heins wat jare lank n lid van die Baardskeerdersbos Orkes was. Hy speel op sy banjo en sy kleinseun op die trompet en dan is daar n klavier , kitare en blokfluite om die prentjie mooi af te rond. Maar die aandoenlikste is wanneer die banjo Stille Nag speel... Oom Stompie kan nie note lees nie ,maar begin presies op die regte noot as ek die klavierbegeleiding begin. En dit se vir jou dat hy perfekte gehoor (perfect pitched) het , n Goddelike gawe en iets wat ek met n seer hart begeer. Op Kersdag gaan daar weer om half ag die oggend n diens in die klyyyyn kerksaaltjie wees en as jy in die omgewing vakansie hou , kom maak gerus n draai. En bring genoeg tisues saam..... Jy gaan dit nodig he!

dit is darm 'n klein werald. ek was saam met Avril (oom stompie se seun) op skool. Ek het baie naweke by hulle op die plaas gaan kuier. Musiek is in hul familie. Avril speel baie verskillende instrumente. Gawe van God, soos jy se.

groete
bennie

marline
Dec 12th 2008, 04:30 AM
Santa 'brings back bad memories'

December 11 2008 at 04:28PM

A primary school teacher left a class of 25 pupils in tears when she claimed Father Christmas did not exist.

The supply teacher blurted: "It's your parents who leave out presents on Christmas Day" when children were getting excited about Christmas.

The class of seven-year-olds at Blackshaw Lane Primary School, Royton, near Oldham, were distraught, reports the Daily Telegraph.

They told their parents who then complained about the incident and were sent a letter by the school saying the teacher has been disciplined.

One father said: "My lad was nearly in tears and so was everyone else in the class - especially as it was so close to Christmas. I thought it was wrong.

"We told him that she did not believe in Father Christmas because of her religion and he's fine now. I found it shocking. She has done it maliciously.

Angela McCormick, the head-teacher, refused to comment on the incident.

Oldham Council's service director for children, young people and families, Janet Doherty, said: "We have every confidence that the head will deal with it sensitively and appropriately." - anonova.com

Die Filadelfieer
Dec 12th 2008, 05:33 AM
Toe ek hierdie berig gister op die nuus hoor het ek hardop gelag. Ek dink dit is vrek snaaks, maar ook hartseer dat 'n onderwyser wat die waarheid praat gedisiplineer word daarvoor.

paidforinfull
Dec 13th 2008, 10:42 PM
Hello almal - ons is ingetrek en ek is weer aanlyn:wave:.

Ek sit nou so deur hierdie draad en lees, en dit is vir my baie interessant. Dit lyk my ons almal stem ten minste saam dat Kersfees, soos dit vandag in die wereld gevier word, slegs 'n wereldse tradisie is wat niks met Jesus, ons Verlosser en Saligmaker, te doene het nie. Vet rooi omietjies en liggies (aai, daardie mooi bling blings :D), Rudolph met sy rooi neus ens. ens. gaan maar hand in hand met dronk partytjies, laat slaap en al daardie dinge. (Ek noem dit nou sommer maar Santa se kersiefees.)

Dan is daar die geboortedag herdenking van Jesus - en, alhoewel ons nie weet watter dag spesifiek Sy verjaarsdag behoort te wees nie - is daar van ons wat wel voel mens kan iets spesiaal op 25 Desember doen ter herhinnering aan die wonderlike dag wat Hy op aarde as mens gebore was. Daar is sommer baie verskillende maniere hoe mens dit kan doen (ek kyk nou sommer na die idee van 'n stranddiens. Dan is daar nog die kersdiens, lekker samesyn saam met vriende en famielie, ens. ens.)

Ek persoonlik gaan wel Kersfees vier deur die dag stil en rustig met my man deur te bring, my famielie te bel, lekker te eet en lekker met God te verkeer, en miskien vir ons gemeentelede te gaan kuier as hulle beskikbaar is - dit is eintlik maar hoe ek elke ander dag gedurende my vakansie gaan deurbring (minus die duur telefoonoproepe, natuurlik;)). O ja - en ek het 'n klein ou kersboompie met baie liggies opgesit - maar minus die krismisvaders, so julle het my darem bietjie in hierdie opsig bekeer. Die ou krismisvaders het in my asblik beland! (Vir my is dit maar net 'n kultuur ding, maar nou ja, kultuur is baie keer verkeerd, en dis die Christus kultuur wat tel).

Lekker dag vir julle almal.
Blessings.

protea
Dec 14th 2008, 06:09 AM
Paidforinfull,
Ek is nou nie lekker by nie. Het julle na n ander deel van Paraguay getrek?

Son of the South
Dec 14th 2008, 08:12 AM
Ons vertrek more vir twee weke se kuier daar in CFJ se tuisdorp, so ek sal julle nie te veel verder treiter nie. Net een interessante brokkie, dan sal ek julle bietjie met rus laat.

Hoeveel wyse manne was daar? Was dit 3? Dink nou eers mooi; staan daar in jou Bybel daar was presies 3? :confused Het die wyse manne net na die skaapwagters daar aangekom? Het hulle as te ware mekaar by die deur gegroet? (Dink mooi, die ster verskyn toe die kind gebore is, toe reis hulle van die ooste af, via Jerusalem, tot by Jesus. Waarom het Herodes al die seuns onder twee jaar laat doodmaak, nadat hy hulle uitgevra het oor die tyd van die ster se verskeining?) So, het die wyse manne vir Jesus in die krip aangetref? In die stal? OK, ek kan myself nie keer nie, is daai 'nativity scene' van jou Bybels korrek? Toemaar, ek wil nie regtig 'n antwoord h op daai laaste vraag nie. Ek probeer maar net vir jou uitwys waarmee ek self ook uitgevang is: ons idees word meer bepaal deur die kinderkonsertjies en prentjies op kerskaartjies as deur die Bybel self. :hmm:

Bietjie verveeld die vakansie? Los bietjie daai hygromans en lees weer wat s jou Bybel. :idea:

bennie
Dec 14th 2008, 03:23 PM
Ons vertrek more vir twee weke se kuier daar in CFJ se tuisdorp, so ek sal julle nie te veel verder treiter nie. Net een interessante brokkie, dan sal ek julle bietjie met rus laat.

Hoeveel wyse manne was daar? Was dit 3? Dink nou eers mooi; staan daar in jou Bybel daar was presies 3? :confused Het die wyse manne net na die skaapwagters daar aangekom? Het hulle as te ware mekaar by die deur gegroet? (Dink mooi, die ster verskyn toe die kind gebore is, toe reis hulle van die ooste af, via Jerusalem, tot by Jesus. Waarom het Herodes al die seuns onder twee jaar laat doodmaak, nadat hy hulle uitgevra het oor die tyd van die ster se verskeining?) So, het die wyse manne vir Jesus in die krip aangetref? In die stal? OK, ek kan myself nie keer nie, is daai 'nativity scene' van jou Bybels korrek? Toemaar, ek wil nie regtig 'n antwoord h op daai laaste vraag nie. Ek probeer maar net vir jou uitwys waarmee ek self ook uitgevang is: ons idees word meer bepaal deur die kinderkonsertjies en prentjies op kerskaartjies as deur die Bybel self. :hmm:

Bietjie verveeld die vakansie? Los bietjie daai hygromans en lees weer wat s jou Bybel. :idea:
Hi Son of the south.

Ja, ek stem saam met jou. Daar was seker 200 wyse manne wat by Herodes aamgekom het. Want die hele dorp het geweet daar is iets aan die gang. To hull by Jesus aankom, het hulle in 'n huis gewwon, nie in 'n stal nie.
Praar later.
bennie

Geniet jou vakansie

Tonton
Dec 17th 2008, 11:00 AM
Iets wat my pla is die viering van Kersfees. Baba Jesus was nie op 25 Des gebore nie, ons het in die klas behandel dat dit eintlik 'n afgods fees was, wat aangepas is om die Christendom te pas. Baie van die versierings wat ons aan ons kers bome hang, is ook afgods simbole!! Wat my pla, sal jy nie 'n duiwel agter elke bos kan uitskop as jy hom soek nie? Israel is tog toegelaat om hulle eie feeste tesame met God's feeste te gedenk? Wat maak ons nou met kersfees?

Terug na die oorspronklike vraag: Kersfees is op die dag wat die pagans gevier het vir die terugkoms van hul songod "Ra" - net na die kortste dag (en langste nag) in die Noordelike halfrond. Die dag is "verchristelik" deur die Rooms-Katolieke as 'n kompromie.

Feit is dat mense regdeur die wreld die dag vier - meestal nie-Christene - sonder dat daar Christelike betekenis aan gekoppel word. Dit is daarom steeds 'n "heidense" fees. Dit is nie die geboortedag van Christus nie. Jesus is waarskynlik in September-Oktober gebore.

Die Bybelse feeste het almal profetiese betekenis, en dui op Christus. Kersfees het GEEN profetiese waarde nie. Kersfees is onbybels, en hoort nie op die Christelike kalender nie.

Ons moet ons huise skoon hou van die heidense gebruike en gepaardgaande simbole - dit heg geen waarde toe nie, en sal net ons kinders verder verwar.

Groete in Jesus,
Anton

marline
Dec 17th 2008, 11:23 AM
Anton, Ek het intussen bietjie huiswerk gedoen i.v.m. hierdie fees gety, en stem met jou saam dat kersfees nie 'n Christus fees is nie. Dit is net vreemd dat ALLE gelowe kersfees vier, en dan is daar die sendelinge in Japan en elders wat noem dat die Blye Boodskap makliker oor die kerstyd oorgedra word. Satan verdraai die Bybel sodat hom pas, hoekom kan ons dan nie maar sy feesdae vat, siele vir G_D werf, maar soos jy noem, sonder die heidense gebruike en simbole.

theunisw
Dec 17th 2008, 01:15 PM
hoekom kan ons dan nie maar sy feesdae vat, siele vir G_D werf, maar soos jy noem, sonder die heidense gebruike en simbole.

Hallo Marline,

Ek glo dit is veiliger om by die Bybel te hou en nie mensgemaakte tradisies in die geloof in te voer nie. Mensgemaakte tradisies blyk te ontwikkel in die leerstellings van G-D. Die geboortedag van Jesus word nerens in die Bybel herdenk nie en omdat ek nie meer weet as bv Paulus nie, vier ek nie die dag nie. Ek oordeel egter nie andere wat die dag wil vier nie.

Soos almal weet is die werklike geboortedatum van Jesus nie bekend nie. Ek gee wel om vir die boodskap van die geboorte van Jesus waaronder die feit dat min gereed was vir Sy koms. Net so is daar min wat gereed is as Hy weer kom om Sy bruid te kom haal. Soos Sy geboortedag onbekend is so is die dag ook onbekend.

Die "kersboodskap" in hierdie tye glo ek dus moet wees bekering om gereed te wees vir die dag van die Here.

Tonton
Dec 18th 2008, 09:14 AM
Anton, Ek het intussen bietjie huiswerk gedoen i.v.m. hierdie fees gety, en stem met jou saam dat kersfees nie 'n Christus fees is nie. Dit is net vreemd dat ALLE gelowe kersfees vier, en dan is daar die sendelinge in Japan en elders wat noem dat die Blye Boodskap makliker oor die kerstyd oorgedra word. Satan verdraai die Bybel sodat hom pas, hoekom kan ons dan nie maar sy feesdae vat, siele vir G_D werf, maar soos jy noem, sonder die heidense gebruike en simbole.

en

Hallo Marline,

Ek glo dit is veiliger om by die Bybel te hou en nie mensgemaakte tradisies in die geloof in te voer nie. Mensgemaakte tradisies blyk te ontwikkel in die leerstellings van G-D. Die geboortedag van Jesus word nerens in die Bybel herdenk nie en omdat ek nie meer weet as bv Paulus nie, vier ek nie die dag nie. Ek oordeel egter nie andere wat die dag wil vier nie.

...

Marline

Ons moet alle geleenthede gebruik om die Woord te verkondig, en terwyl daar 'n globale fees is wat die geleentheid gee om die Woord te verkondig is dit uiteraard goed.

Dieselfde tyd moet ons nie toelaat dat die suiwer Woord met pagan onsin gekontamineer word nie. Ons fokus moet op die kruis en hemelvaart wees, nie op die geboorte nie.

Ek stem saam met Theunis dat ons nie daardie persone wat die dag in die naam van die Here hou moet oordeel nie.

Rom 14:5-6a Die een ag die een dag bo die ander, die ander ag al die dae gelyk. Laat elkeen in sy eie gemoed ten volle oortuig wees. Hy wat die dag waarneem, neem dit waar tot eer van die Here; en hy wat die dag nie waarneem nie, neem dit nie waar nie tot eer van die Here; ...

Dit is my persoonlike opinie dat die globale kersfees 'n belangrike rol gaan speel in die universele godsdiens van die antichris. 'n Godsdiens sonder Jesus. Daarom is dit vir my persoonlik belangrik om nie die dag te ag nie.

Groete,
Anton