PDA

View Full Version : "The Shack" of "Die Shack" 'n Oorsig

Antonvs
Dec 27th 2008, 12:59 AM
Ek het vanoggend die Shack gelees wat 'n vriend vir my gegee het vir Kersfees. Ek het die eerste vier hoofstukke regtig geniet, en latere gedeeltes ook geniet. Tog los die boek 'n na-smaak in my gedagtes wat my regtig bekommerd maak oor die "vlak" en "diepte" van ons teologie.

Hier is my redes:
1) Ons trek God af tot op ons vlak - wat soms grens aan laster.
2) Ons is vaag oor ons teologie - daar is nie meer absolute waardes nie.
3) Ons neem die tyd / geld om boeke te lees wat regtig ons nie kan voed nie, maar trek ons neuse op as daar goeie materiaal beskikbaar is maar "Engels" is, of te "kompleks" is.
4) Ons lesers sal soms nie die onderskeid kan maak tussen fiksie en realiteit, tussen mense skeppings en bybelse teologie nie.

Ek plaas 'n volle boek "Kritiek" as 'n aanhegting.

protea
Dec 27th 2008, 12:12 PM
Anton, ek kan net 20% van die resensie oopmaak . Le die probleem by my of die skakel?

MercyChild
Dec 27th 2008, 02:06 PM
Ek is nog nie so seker, wat ek kan en nie kan lees nie, al wat ek wel weet, is dat daar vele boeke is om mense in Christenskap te mislei, so om veilig te speel hou ek maar by die Bybel vir eers. Natuurlik lees ek verskriklik baie, maar as ek nie van iets oortuig is nie, gaan soek ek dit weer op in die woord, en as dit nie vir my sin maak nie, verkies ek om dit neer te sit, en nuwe leessstof te soek!:D

Ta-An
Dec 27th 2008, 04:22 PM
Lindakie..... (Ek hoop nie jy gee om dat ek jou so noem nie, want jy lyk 'breekbaar en kelin' ons is omtrent almal 6 voeters in die huis....)

wanneer jy by die huis is, dan stuur ek vir jou 'n lekker boek om te lees.... 'The Choice'...... baie beter vir jou sielegenot :idea:

Ta-An
Dec 27th 2008, 04:23 PM
Anton..... so ,,, liewer moet ek nie my geld mors op die boek nie..?? :hmm:
Ek kon myself nog nie so vr kry om dit te koop nie.... dit sit nie lekker in my gemoed nie.... :D

Antonvs
Dec 27th 2008, 07:12 PM
Ek dog ek plaas my evaluasie van "Die Shack" in die plasing - se my tog net of ek te 'krities' is. Ek wonder net as ons 'n beeld van God skep wat hy nie is nie - al is dit met taal en verbeelding is ons nie besig met 'n "afgods-diens" nie?

A Review on “The Shack” authored by William P. Young

A pastor friend of mine who highly recommended the value of the book gave me this book. Once I started reading it I simply could not put It down again – it captivated me right from the start. There is thus little doubt in Young’s ability as an author. “The Shack” was very much like a ride at six flags amusement park, and like most roller coasters, it takes the rider through phases of enjoyment – a phase of sheer exhilaration, then a phase of simply enjoying a ride, then a last minute twister that nauseates the rider.

In an interview with World Magazine's Susan Olasky, Young, who is no longer a member of a church, said "(The institutional church) doesn't work for those of us who are hurt and those of us who are damaged. . . . If God is a loving God and there's grace in this world and it doesn't work for those of us who didn't get dealt a very good hand in the deck, then why are we doing this? . . . Legalism within Christian or religious circles doesn't work very well for people who are good at it. And I wasn't very good at it."

Young’s theology is not conventional and this becomes very clear in the book. For one Jesus, appears to be the most conventional of the members of the Trinity, God the Father however appears to Mackenzie as an African-American woman called Papa – reminiscent of colonial America who seems to be an excellent cook. The third person of the Trinity who the author calls ‘Sarayu’ (a word connected with Hinduism) – is an Asian “worker class” women with some extra-ordinary abilities. William Young’s theology becomes clear – it is eclectic (drawing from Khalil Gibran, Bob Dylan, Soren Kierkegaard).

“The Shack” in its entirety leaves an after- taste of “emergent-theology.” It is doused with anti-traditional straw-man caricatures like the main character’s drunken “Bible-punching father (also see pp. 93, 107, 119 for more such examples). He never seems very clear on theological matters (p. 182); then again, which emergent proponent is? In what Young communicates and what the reader may perceive as “truth” leaves the door wide open, large enough for a big-rig to pass through. Face it – readers of Christian novels seem to have an expectation that such novels do contain biblical truth. Christian readers often expect the author’s statements to contain at least some level of theological truth woven in between pages of fantasy.

On this very basis it will make me a little hesitant to recommend it to just anyone. Young’s vague, fantasy-world-theology makes me nervous about the distortions that it may create in the minds of unsuspecting (undiscerning) readers. In fact, it may really mess-up your perception of God if you are not really discerning.

But, there are some good statements in the book, there are several really good statements e.g. regarding the law, which as Young states “is a mirror to reveal how filthy your face gets when you live independently” (202). On the other hand, his statements on page 182 about variety of religions, he leaves the door wide open for a variety of interpretations. He also makes some dubious statements that humans are “worthy of love,” – this statement is completely foreign to the pages of Scripture. Some statements may simply be communicating some falsehoods about God and his character e.g. that “there is no way he could sentence Katie, or any of his other children, to an eternity in hell just because she had sinned against him.” No – the Bible is clear that God will send people to hell even for just one sin and Young seems to leave the perception that it is not the case.

So, here is my opinion. If you are curious to read “The Shack” why not rather pick-up something like “Don’t Waste Your Life” by John Piper, or “The Cross-Centered Life” by C.J. Mahaney which will nourish your soul to a much greater degree than reading this type of fiction.

Ta-An
Dec 27th 2008, 07:22 PM
Dankie Anton..... elke keer as ek die titel van die boek sien lees ek 'die' nie as die Afr. nie maar as 'die' in Engels..... :D

MercyChild
Dec 28th 2008, 01:06 AM
[quote=Antonvs;1920221]Ek dog ek plaas my evaluasie van "Die Shack" in die plasing - se my tog net of ek te 'krities' is. Ek wonder net as ons 'n beeld van God skep wat hy nie is nie - al is dit met taal en verbeelding is ons nie besig met 'n "afgods-diens" nie?

Nee, ek dink nie jy is geensins krities nie. Nadat ek die evalusie gelees het, stem ek beslis saam dat dit wel 'n afgods diens is!

Willem
Jan 4th 2009, 09:36 PM
Thanks Anton!

Ek sukkel al ruk om mense en familie te waarsku dat shack nie volgens woord is nie. Het in begin reviews gelees en die mense het reguit gese dat nie in woord pas nie.

Nou het ek sel - lede en familie wat liries is oor die boek en se dat dit hulle nuwe insigte gegee het en ek het nie die gelees om iets te kan aanhaal nie.

there is no way he could sentence Katie, or any of his other children, to an eternity in hell just because she had sinned against him. No the Bible is clear that God will send people to hell even for just one sin and Young
seems to leave the perception that it is not the case.

Dis mos nie God nie! Waar is sy Regverdigheid en Geregtigheid dan? En as mens verder wil gaan dan begin genade en vergifnis en Christus se offer vir ons ook maar bysaak word en dit gaan alles oor liefde...

Die Filadelfieer
Jan 5th 2009, 06:24 AM
Een van my famililede het ook die vakansie die boek gelees, en is net so negatief, sonder om werklik te besef hoekom.... sy s "iets pla haar omtrent die boek".
Ek gaan vir haar hierdie draad wys, dankie Anton.

Phil Fourie
Jan 7th 2009, 07:01 AM
Wat pla omtrent die boek?

Die feit dat dit amper in totaliteit New Age Begingsels promofeer en 'n god probeer skep wat meer aanvaarbaar is vir die norm van die dag, nie 'n heilige God nie, nee, 'n god soos jy hom wil he, op jou vlak.

Glad nie 'n goeie boek om te lees nie, ek het te veel slegte ondervindings al gehad rondom hierdie boek.

Groete
Phil

protea
Jan 13th 2009, 11:48 AM
Wat pla omtrent die boek?

Die feit dat dit amper in totaliteit New Age Begingsels promofeer en 'n god probeer skep wat meer aanvaarbaar is vir die norm van die dag, nie 'n heilige God nie, nee, 'n god soos jy hom wil he, op jou vlak.

Glad nie 'n goeie boek om te lees nie, ek het te veel slegte ondervindings al gehad rondom hierdie boek.

Groete
Phil

Phil, mag ons weet watter slegte ondervindings jy gehad het ? Ek skraap nog moed bymekaar om my eie resensie van The Shack te plaas....

Anel Frylinck
Jan 15th 2009, 07:15 PM
Hallo daar, almal,

Ek moet bieg, ek het vandag by BF aangesluit as lid - en het in 'n bitter kort tydjie 2 verwelkomings ontvang - sjoe, dit was lekker!!!!!

Om die eerlike waarheid te se, ek het die boek "Die shack" gelees, en in my kinderlike geloof het dit my regtig getref, en die 3 dinge in die boek wat vir my uitgestaan het, was :

God se onvoorwaardelike liefde - altyd
Ons absolute afhanklikheid van Jesus - altyd
Die Drie-enige-God wat onafskeidbaar van mekaar is - altyd

Ek verstaan dit nou beter as voorheen, want as jy die Een nie erken nie, dan verwerp jy as't ware al Drie.

Na aanleiding van "Die Shack" wat ek gelees het, het ek op Google search "Die Shack" ingetik, en dit is hoe ek op hierdie wonderlike Forum afgekom het. En na aanleiding daarvan het ek toe besluit om aan te sluit.

Ek hoop nie ek affronteer mense in enige manier nie, maar ek wil graag ook my eerlike opinie lewer. Ek weet net in myself hierdie boek het my lewe in baie opsigte verander, en ek sien die Drie-enige-God nie nou as minderwaardig nie, inteendeel, my respek en geloof en liefde in die Drie-enige-God het verdriedubbel.

God is so WAARDIG dat ons onwaardige mense nooit die perke van Sy liefde ooit sal verstaan nie, en hierdie boek het my bietjie meer "waardig" laat voel om te probeer om Sy oneindige liefde 'n bietjie te verstaan. Nooit, maar ooit het "Die shack" my laat voel dat God verlaag word na my vlak toe nie, maar eerder die teendeel, dat ek 'n bietjie nader na Sy vlak (as dit enigsins moontlik) geestelik beweeg het.

Baie dankie dat ek deel kan wees van hierdie Forum, en mag God se seen oor almal wees wat in Hom glo, en Sy Liefde met ander deel wat dit so broodnodig het.

Hierdie is maar my kinderlik opinie.

Liefde groete
Anel Frylinck:pray:

CFJ
Jan 15th 2009, 07:42 PM
Baie welkom by ons Anel! Jy is meer as welkom om jou opinie te lug en hopenlik sien ons jou gereeld. :)

Anel Frylinck
Jan 15th 2009, 08:28 PM
Baie dankie vir die verwelkomingsboodskap. Ek weet dat die Klein Jerusalem mense gewoonlik oor die berg kom na Mosselbaai toe vir hulle rustyd, as die groot lawaai terug is in Gauteng, Vrystaat en self Natal!!!! By julle is dit gewoonlik so snikhete warm dat selfs 'n stormwind julle sal afkoel. Ken jy dalk toevallig vir Nico en Alicia Minie, en hul 2 dogters. Ek en my man, het 'n wonderlike besigheidsvriendskap met hom. Stuur vir hom groete as jy hom ken. Hy was ook toevallig vanoggend hier by ons!!!!!

Nou ja, as die Here ons spaar, sal ek nog baie verryk word met hierdie forum, en ook my insette lewer - ek glo mos alles gebeur met 'n doel en rede.

Vrolike, optimistiese, opgewonde en gelukkige vreugde groete,
Anel:):):)

Leonie
Jan 16th 2009, 02:35 PM
:ppDit was vir my vreemd om te hoor dat soveel mense so negatief voel oor die Shack. Dis nie asof die skrywer probeer voorgee dat wat hy geskryf het die waarheid is nie. Die waarheid van God se liefde sal altyd dieselfde bly en dit is wat die boek maar net weereens vir my kom wys het. Hoe lief God ons het en gehad het en altyd sal h. Ja, ons moet ernstige geestelike werke lees, maar daar moet balans in almal se lewens wees en solank jy nie elke brokkie fiksie jou persoonlike waarheid maak nie en dit aan die Woord toets. Geniet gerus jou fiksie!
Ek is baie bly ek het die Shack as 'n Kersgeskenk gekry, want dit het vir my baie beteken om weer herinner te word aan God se liefde vir ons almal.

Sen vir julle!

Anel Frylinck
Jan 16th 2009, 03:23 PM
:ppDit was vir my vreemd om te hoor dat soveel mense so negatief voel oor die Shack. Dis nie asof die skrywer probeer voorgee dat wat hy geskryf het die waarheid is nie. Die waarheid van God se liefde sal altyd dieselfde bly en dit is wat die boek maar net weereens vir my kom wys het. Hoe lief God ons het en gehad het en altyd sal h. Ja, ons moet ernstige geestelike werke lees, maar daar moet balans in almal se lewens wees en solank jy nie elke brokkie fiksie jou persoonlike waarheid maak nie en dit aan die Woord toets. Geniet gerus jou fiksie!
Ek is baie bly ek het die Shack as 'n Kersgeskenk gekry, want dit het vir my baie beteken om weer herinner te word aan God se liefde vir ons almal.

Sen vir julle!
Hi Leonie, ek voel dieselfde soos jy. Ek kan my net voorstel hoe iemand wat nie glo nie, hierdie boek sal interpreteer. God is Groot en die Drie-enigheid is vir my baie duideliker gemaak in hierdie boek. Dis omdat die mens onafhanklikheid van God geeis het dat die wereld in so 'n warboel is. Want onafhanklikheid van God beteken verkeerde keuses wat ons maak, en daarmee skep ons ons eie mag, wat meer geld beteken, en hoe meer die mens het, hoe meer wil hy he - ongeag van hoe hy dit bekom. Afhanklikheid van God beteken om in Hom rus te he, en om Hom met alles in jou lewe te vertrou, en DIT bring vrede en vreugde en liefde vir jou naaste.:kiss:

protea
Jan 17th 2009, 07:30 PM
Ons moet onthou dat 'The Shack' n roman is en nie n teologiese handleiding nie. Lees hom dus as sulks.

1. Hierdie boek skets deur die hoofkarakter eerstens die vooropgestelde idee van hoe die hoofkarakter , Mac, vir God sien. En dis vir my so tipies van hoe ons dit ook doen . Ons sien God as 'very white and very male' en daarmee impliseer ek glad nie dat ek God as vroulik sien nie.
2.Hierdie boek handel tweedens oor Mac se verhouding met God , Jesus en die HG en die vergifnis wat die mens van God ontvang deur Jesus se kruisdood. Die rede hoekom die skrywer God aanvanklik as n swart vrou uitbeeld, is eerstens omdat Mac homself nie op daardie stadium met n genadige , liefdevolle vaderfiguur kon identifiseer nie en tweedens om sy vooropgestelde voorstelling van God as 'very white and very male' af te breek. Niemand het al God gesien en bly leef om te kom vertel hoe God regtig lyk nie.
3. Die belangrike rol van vergifnis word kragtig uitgebeeld in Mac se vergifnis van sy pa, sy dogtertjie se moordenaar en ook 'judgement' teenoor God vir Sy kwansuise versuim om die moord te voorkom.Net so kragtig is die uitbeelding van die mens se verdorwenheid en sy keuse om baiekeer eerder die bose as die die goeie te kies.

Mag ek vra dat mense wat hulle mening oor die boek gee , eers die boek self gaan lees en nie die media of ander se menings gee nie.

Ta-An
Jan 18th 2009, 08:52 PM
Welkom Leonie :hug: .

Anel Frylinck
Jan 19th 2009, 05:49 PM
Ons moet onthou dat 'The Shack' n roman is en nie n teologiese handleiding nie. Lees hom dus as sulks.

1. Hierdie boek skets deur die hoofkarakter eerstens die vooropgestelde idee van hoe die hoofkarakter , Mac, vir God sien. En dis vir my so tipies van hoe ons dit ook doen . Ons sien God as 'very white and very male' en daarmee impliseer ek glad nie dat ek God as vroulik sien nie.
2.Hierdie boek handel tweedens oor Mac se verhouding met God , Jesus en die HG en die vergifnis wat die mens van God ontvang deur Jesus se kruisdood. Die rede hoekom die skrywer God aanvanklik as n swart vrou uitbeeld, is eerstens omdat Mac homself nie op daardie stadium met n genadige , liefdevolle vaderfiguur kon identifiseer nie en tweedens om sy vooropgestelde voorstelling van God as 'very white and very male' af te breek. Niemand het al God gesien en bly leef om te kom vertel hoe God regtig lyk nie.
3. Die belangrike rol van vergifnis word kragtig uitgebeeld in Mac se vergifnis van sy pa, sy dogtertjie se moordenaar en ook 'judgement' teenoor God vir Sy kwansuise versuim om die moord te voorkom.Net so kragtig is die uitbeelding van die mens se verdorwenheid en sy keuse om baiekeer eerder die bose as die die goeie te kies.

Mag ek vra dat mense wat hulle mening oor die boek gee , eers die boek self gaan lees en nie die media of ander se menings gee nie.

Liewe Protea,

Baie dankie vir die terugvoering. En ek stem volkome saam met jou opsomming!!!!

hansf
Jun 10th 2009, 03:52 PM
as die boek jou pla en jy is wedergebore dan is dit net 'n bewys dat die boek nie die regte leesstof vir jou is nie .
onthou GOD is en word as 'n VADER figuur gesien en aangespreek,so moenie dat snert jou laat wakker l nie ,en HY is liefdevol.

Ek het vanoggend die Shack gelees wat 'n vriend vir my gegee het vir Kersfees. Ek het die eerste vier hoofstukke regtig geniet, en latere gedeeltes ook geniet. Tog los die boek 'n na-smaak in my gedagtes wat my regtig bekommerd maak oor die "vlak" en "diepte" van ons teologie.

Hier is my redes:
1) Ons trek God af tot op ons vlak - wat soms grens aan laster.
2) Ons is vaag oor ons teologie - daar is nie meer absolute waardes nie.
3) Ons neem die tyd / geld om boeke te lees wat regtig ons nie kan voed nie, maar trek ons neuse op as daar goeie materiaal beskikbaar is maar "Engels" is, of te "kompleks" is.
4) Ons lesers sal soms nie die onderskeid kan maak tussen fiksie en realiteit, tussen mense skeppings en bybelse teologie nie.

Ek plaas 'n volle boek "Kritiek" as 'n aanhegting.

Ta-An
Jun 10th 2009, 04:31 PM
Welkom hansf :) .

Johnny
Jun 12th 2009, 07:49 AM
EK het 'n dvd van 'n 2uur lange aanbieding van Pastoor Dries oor al die onheilighede van die Godslasterlike boek. Nog 'n topverkoper soos al die meeste ander onbybelse boeke en dvd's by "christelike" boekwinkels. Ek kan vir jou een stuur wie ookal belangstel.

mari
Jun 12th 2009, 10:03 AM
EK het 'n dvd van 'n 2uur lange aanbieding van Pastoor Dries oor al die onheilighede van die Godslasterlike boek. ..........

Johnny .... wie is die "pastoor Dries" en wat maak hom so spesiaal dat jy soveel vertroue in sy opinie plaas ?

soekieskorie....... wil regtig weet....

:hug: ..... m

Johnny
Jun 12th 2009, 10:06 AM
Johnny .... wie is die "pastoor Dries" en wat maak hom so spesiaal dat jy soveel vertroue in sy opinie plaas ?

soekieskorie....... wil regtig weet....

:hug: ..... m

Hy is my Pastoor....my leraar al vir 9 jaar. Ek het volle vertoue in die Woord wat hy bring....met vrees en ontsag vir die Here. Woordgebaseerde lering wat kosbaar is. Op die foto 4de van links..2de van regs.

Francois Marais
Jun 29th 2009, 05:08 PM
Het die britse weergawe gelees. Daar is iets in die boek wat baie mense laat dink dat dit die gospel is. En jammer, maar ek dink nie dit moet wees nie.

Ek het dit op 'n tyd in my lewe gelees wat dit glad nie goed gegaan het nie. Ek het stilte in my hart gekry oor van my probleme, maar daar het iets nie lekker gevoel aan die boek nie.

Ek sal nie voorstel dat mens die boek lees nie, maar dit is my persoonlike siening

Son of the South
Jan 31st 2010, 07:50 AM
:agree:
Wat Francois ges het.

Stuur asb. vir my Die Shack! Hy is bietjie aan die dunnerige kant, maar ek is nie uitsoekerig nie. Kaggelhout is maar skaars hier in my geweste.

Francois Marais
Jan 31st 2010, 02:56 PM
:agree:
Wat Francois ges het.

Stuur asb. vir my Die Shack! Hy is bietjie aan die dunnerige kant, maar ek is nie uitsoekerig nie. Kaggelhout is maar skaars hier in my geweste.

Kan jou myne stuur as my ma klaar is met dit. Dit gaan nou lelik klink, maar ek is bang om Vader se vuur te vra om te wys of die boek geldig is of nie.

Net terloops. Een NG kerk in Bronkhorstspruit gaan 'n "leering" doen oor die boek. Dwaal lering?
Terloops, die Shack het twyfel oor my verhouding met YHWH veroorsaak. Maar Vader het gekom en herstel gebring.
Wees geseend en meet als wat jy lees teenoor die woord. Moet net gespoonfeed word die hele tyd nie.

Gene
Feb 1st 2010, 10:35 AM
Ek sien hierdie bespreking is 'n jaar gelede al gedoen, om een of ander rede het ek dit gemis. Maar ek is bly om darem die kans te kry om te reageer. Die probleem met boeke (rolprente / DVD's /ens) van daardie aard is die "christelike kleur" wat dit het. Die Bybel leer vir ons dat die satan hom voordoen soos 'n "engel van die lig" En dis hoe hy miljoene mense vang! Geen goeie "kerkmens" of "christen" sal 'n boek lees oor die satan, waarin God veroordeel en sleggemaak word nie. Daarom gebruik die satan nie sulke boeke om "goeie mense" mee te bereik nie. Nee, hy kom in die vorm van 'n "engel van die lig" en hy gebruik boeke soos The Shack, wat totaal en al godslasterlik is, en dan gee hy dit so 'n "christelike" kleur, en whala!!! Christene slurp dit op soos soetkoek! En die duiwelse boodskap, dat God nie so heilig en almagtig is wat ons geleer is om te glo nie, dat Hy (of liewer, SY...) baie meer soos ons is as wat ons dink Hy/sy is (ek meen, Hy/sy luister selfs punk rock!!), word op 'n mooi subltiele manier met allerlei mooi ondertone binne in liggelowige mense se breine geplant....

Ek wil nie eens begin om te praat oor die inhoud van die boek en die onherstelbare skade wat dit kan verrig nie. Ek wil net se, mense, word wakker! Die duiwel loop rond soos 'n brulende leeu, op soek na iemand om te verslind. Ons leef in die laaste dae. Maak oop julle oe! Hierdie boek moet verwerp word met die minagting wat dit verdien!!

mari
Feb 1st 2010, 07:06 PM
... en uiteindelik het ek toe ook die boek by ons plaaslike bib gekr, maar kon net halfpad daardeur kon .... stuk vir stuk begin lees om behoorlik te oordink ..... toe ek gaan hernu, is dit bespreek en ek sal dit hopelik volgende week weer kan kry om klaar te lees ...

ok... eerlike opini .... dit het my baie gebless sover ......

1 neem in ag .... dit is 'n vertelling van iemand se ervaring van 'n openbaring en nie "evangelie" nie ..... dat hy deur 'n vriend die "boldness" gehad het on dit met die wereld te deel, is nogal dapper .....

2 God daal soms selfs "tot ons vlak" om tot ons deur te kom ..... die grootste openbaring daarvan is die God as mens Jesus wat 33 jaar "op ons vlak" kom leef het ... of hoe ?

3 vir sommige van ons plat koppe maak so 'n vertelling baie onverstaanbare aspekte van God bietjie meer verstaanbaar ......

.......

..... meeste van ons hou baie van hoender, maar eet nie die beentjies nie ...... as jy jou in Die Shack begewe, kry daaruit wat vir jou bedoel is en los die res ........:spin:

Willem
Feb 1st 2010, 08:41 PM
Nog nie gelees nie, gaan ook nie, die stukke wat ek al in reviews gelees het het my genoeg gewaarsku:

God is Vader , manlik , so se Hy ! Meeste pagan, wikka, en diesulke " moeder aarde" gelowe stel vroulike godin in plek van God... dis al die gevaarligte daai, het God nodig om te jok en as vrou voor te doen om iemand se hart reg te maak? Onthou, God kruip nie weg nie, die satan doen alewig.

Dan as ek onthou is daar plek in boek ( was ingilse review ) waar basies gese word dat nie sonde oordeel nie ! NE'? dis nie die God van die bybel nie... so al is die storie hoe mooi en word baie goed uit die waarheid van God se Woord gebruik om ons hartsnare te roer, onthou, dis uit die hart wat die rubbish wat ons doen ook kom..en wat ons graag wil hoor miskien ook?

Maar die dinge wat uit die mond uitgaan, kom uit die hart, en dit is di wat die mens onrein maak.

Want uit die hart kom daar slegte gedagtes, moord, egbreuk, hoerery, diewery, valse getuienis, lastertaal.

Dit is hierdie dinge wat die mens onrein maak; maar om met ongewaste hande te eet, maak die mens nie onrein nie.

Johnny
Feb 2nd 2010, 06:53 AM
Gene se plasing is heeltemal in die kol oor die Godslaterlike boek. Ons het 'n 2uur lange dvd gemaak oor al die onheilighede van die boek. Die wat belangstel kan dit by my bestel.

2 God daal soms selfs "tot ons vlak" om tot ons deur te kom ..... die grootste openbaring daarvan is die God as mens Jesus wat 33 jaar "op ons vlak" kom leef het ... of hoe ?

Dit is die probleem vandag. Ons wil he God moet af kom na ons vlak, in plaas daarvan dat ons op na God se vlak moet gaan. As Hy na ons vlak sou neerdaal, sou Hy nie gebruik maak van boek wat van die satan self is nie.

mari
Feb 2nd 2010, 07:29 AM
Dit is die probleem vandag. Ons wil he God moet af kom na ons vlak, in plaas daarvan dat ons op na God se vlak moet gaan. As Hy na ons vlak sou neerdaal, sou Hy nie gebruik maak van boek wat van die satan self is nie.

Johnny, jammer man, jy lees my verkeerd .... daar is 'n verskil tussen ons wat God na ons vlak toe bring, en God wat homself aan ons openbaar in 'n verstaanbare manier ..... en ons kan onsself geensins na Sy vlak "ophef" nie, net Hy kan ons in Christus na Sy arm bring ...

Kan God homself in 'n verstaanbare manier aan 'n stukkende mens openbaar ? ...Hoekom nie ? ...... Hy kan, want Hy is God en boonop God van Liefde ...... Ons weet naastenby hoe Jesus lyk want Hy het sy maaiestyd in die Hemel agtergelaat en mens geword op ons modderaarde .... Die Vader weet ons nie regtig hoe hy "lyk" nie .... die Gees word in die ou testament boonop as vroulik beskryf .... hoekom nie ? ..... as mens is ons in God se beeld geskape - manlik en vroulik .... hoekom nie ? ...... wat maak 'n fisiese beeld saak as dit Gees is wat saak maak ........ ja, "new age" denke verdraai baie waarhede, dit is 'n slim set van Satan.... maar die verdraaing kanelleer nie die waarheid nie ......

as die boek nie vir jou is nie, fine ..... nie almal sien dinge dieselfde nie ...... daar word wel baie mense ( gelowig en ongelowig ) baie gebless daardeur ... God beweeg in vreemde weee en wie is ons om Sy openbarings aan ander te veroordeel ? ...... dink daaroor ......

groetnis.... m

Johnny
Feb 2nd 2010, 07:46 AM
Mari ek val jou nie aan nie...hoor.:hug: EK val die boek aan, en baie soorgelyke boeke die afgelope paar jaar wat christinne op hol het. Boeke en films soos:

1.) The Shack
2.) Heaven is so Real
3.) The Secret
4.) Purpose driven Church and Purpose driven Life
5.) The Passion of the Christ
6.) The Da Vinci Code
7.) Ag......omtrent enige "christelike" boeke op CUM boeke se rakke.

Jy weet, CUM boeke se advertensies op RSG, TV en ander radio stasies lui so:

Chistelike Uitgewers Maatskappy vir "Skrifgefindeerde" publikasies. Wat beteken "Skrifgefindeer"? EK weet nie of ek dit reg spel nie, maar vir my beteken dit iets wat aan die Woord gemeet is. Wel, ek dink die enigste boek in CUM boek wat aan hierdie vereiste voldoen is die BYBEL.

Ek noem hulle sommer die (O) CUM boeke.....of (On) Christelike Uitgewers Maatskappy.

Ek dink nie jy weet van die okkultiese dinge in die boek nie. Sal graag vir jou die dvd wil stuur.

Vir hierdie skrywers EN uitgewers gaan dit nie oor die evangelie nie, maar oor $$ RR $$ RR $$!

mari
Feb 2nd 2010, 08:31 AM
Ek dink nie jy weet van die okkultiese dinge in die boek nie. Sal graag vir jou die dvd wil stuur.

Liewe Johnnie .... dan ken jy my nie .... ( vra maar vir Phil ;) ).... ekke isse x ( let wel, asseblief X maw gewese , nou herbekeerde ) "new age Christen" en weet bietjie meer as die average ..... ook om verby "okkilt" verdarrings te kyk en die waarheid uit te ken aan Woord ......

maar jy is welkom om past Dries se DVD te stuur .... sal nogal interressant wees ...... ek is altyd oop vir Woord lering .....

groete.... m

Johnny
Feb 2nd 2010, 08:40 AM
Liewe Johnnie .... dan ken jy my nie .... ( vra maar vir Phil ;) ).... ekke isse x ( let wel, asseblief X maw gewese , nou herbekeerde ) "new age Christen" en weet bietjie meer as die average ..... ook om verby "okkilt" verdarrings te kyk en die waarheid uit te ken aan Woord ......

maar jy is welkom om past Dries se DVD te stuur .... sal nogal interressant wees ...... ek is altyd oop vir Woord lering .....

groete.... m

Ek glo jou 100%. Bevraagteken geensins jou geloof nie, maar die satan het my ook al mislei. Soek graag jou posadres. Stuur my 'n e-pos (jvandmerwe@g5.co.za).

mari
Feb 2nd 2010, 09:00 AM
So by the way ....

Da Vinchi code ....... iemand wat dink dis "Christelik" het sowaardie kat aan die stert beet .... dis tog suiwer fiksie ..... nes Raiders of the lost ark ... net omdat 'n paar Bybelverse aangehaal word, maak 'n storie nie "Christelik" nie .... of hoe ?

The Secret ..... is net 'n verdraaing van die wet van geloof .... ek het dit nie gelees nie, maar vnid gesprekke daaroor heerlikke oop deure vir evangeliesasie .... deur die leser / geselser rustig en met liefde ( sonder oordeel ) te wys op die Waarheid van 'n lewende, kragtige geloofslewe in God, gegrond op die Woord, pleks van jou eie wroeging om jou "realiteit" positief te kry .... vir 'n Christen is "glo is sien" glad nie so 'n "secret" nie ....... ( Phil... lees dit die keer reg... ne ? ) ... iewers is die deurmekaar boek ook hier op LH bespreek .....

....... awesome ! ... dis lekker om die duiwel se messe op homself te draai ... he-he ....

Gene
Feb 2nd 2010, 09:18 AM
Ag nee regtig! Verskoon my as ek hard oorkom, maar hierdie is vir my 'n onderwerp waaroor ek baie sterk voel en maklik emosioneel raak (nie die Shack nie, maar die misleiding wat vandag so aan die orde van die dag is) Dis soos om 'n haai te vat en vir hom 'n blou trui aan te trek, en dan vir mense te vertel dat dit eintlik 'n blou bul is, dat ons eintlik al die jare 'n verkeerde persepsie van die woord "blou bul" gehad het. Hy sal NOOIT OOIT 'n blou bul kan wees nie, maak nie saak watter kleur sy trui is nie.

Maak nie saak hoeveel "mooi boodskappies" in die boek verskuil is nie, dit sal nooit iets anders as 'n duiwelse boek kan wees nie! Mari, ek dink nie jy besef die onderliggende boodskap wat deur 'n boek soos hierdie in mense se onderbewussyn geplant word nie. Ek dink nie jy besef die skade wat veroorsaak nie. Onthou, ons word vandag gepeper met allerlei new age leringe. Om elke hoek en draai word dieselfde boodskappe subtiel aan ons oorgedra en mense word stadig maar seker gebreinspoel om sekere goed te aanvaar wat vroeer nooit aanvaarbaar was nie. Dink maar hoe die wereld vandag homoseksualiteit beskou, teenoor 'n klompie jare gelede, of dinge soos buite-huwelikse seks, aborsies, selfs eet van vleis ens ens ens. Deur die jare is ons gebreinspoel om anders oor hierdie goed te begin dink. En die aanslag deesdae is op die Christendom, om God se beeld te verander en Hom van Sy heilgheid en grootheid te ontneem, om Hom af te bring na 'n menslike vlak.... Kyk maar na wat in rolprente en TV programme oorgedra word, soms net deur 'n sinnetjie hier en 'n woordjie daar. Stadig maar seker word ons gewoond gemaak aan 'n sekere idee of persepsie van God wat NIE Bybels is nie. En Christene behoort daarteen te waak. Wanneer 'n boek soos the Shack dan verskyn, met sulke "mooi, christelike" ondertone (blou trui) dan eet ons alles vir soetkoek op sonder om twee keer te dink daaroor, en so bereik die satan miljoene "goeie, christelike kerkmense"!!

'n Boek wat God voorstel as 'n swart vrou wat grappies maak en spot met alles, en na punk rock (duiwelse!!!) musiek luister, die Heilige Gees as 'n asiatiese vrou en Jesus as 'n jong man met 'n denim wat reguit se dat Sy dood aan die kruis nie eintlik regtig iets bereik het nie.... Nee sies man!!! Dit maak nie saak hoe "blou sy trui is" nie, of hoeveel mooi onskuldige boodskappies daarin vervat is nie, hierdie boek bly 'n kragtige instrument waarmee die satan miljoene liggelowige "christene" mislei. Die Bybel leer vir ons dat ons 'n stryd het om te veg, teen die bose magte in die lug.... dit gaan my verstand te bowe dat mense wat die Here ken, so maklik val hiervoor.

Vergewe my as ek op tone trap, dis nie my bedoeling nie. Maar ek kan nie sterk genoeg reageer nie. Ek wil weer se, word wakker mense! Kyk wat is die satan besig om te doen.

Johnny
Feb 2nd 2010, 09:28 AM
Vergewe my as ek op tone trap, dis nie my bedoeling nie. Maar ek kan nie sterk genoeg reageer nie. Ek wil weer se, word wakker mense! Kyk wat is die satan besig om te doen.

AMEN! Ons lewe in die uur van misleiding en Jesus se eerste woorde aan sy dissipels toe hulle Hom vra "Wat is die teken van u 2de koms"?....en Hy antwoord "Oppas dat niemand julle mislei nie"!

Willem
Feb 2nd 2010, 07:56 PM
[QUOTE=Gene;2338032]Jesus as 'n jong man met 'n denim wat reguit se dat Sy dood aan die kruis nie eintlik regtig iets bereik het nie....
QUOTE]

Moet mens nog iets oor die boek dan se?

mari
Feb 3rd 2010, 06:19 AM
Willem ....

die uitlating moet tog seker in konteks in die boek gelees word ( nes enige ander geskrewe insluitend die Bybel ) ..... gaan kyk bietjie waar die "Jesus" karrakter dit se en wat hy daaarmee bedoel ........

:) .... m

Johnny
Feb 3rd 2010, 06:49 AM
Willem ....

die uitlating moet tog seker in konteks in die boek gelees word ( nes enige ander geskrewe insluitend die Bybel ) ..... gaan kyk bietjie waar die "Jesus" karrakter dit se en wat hy daaarmee bedoel ........

:) .... m

Hi Mari,

Ek het gisteraand jou dvd's gepos. Die tracking nommer is PE 594 967 828 ZA.

1.) Die Naakte Een-Oog Messias (Handel oor die satanistiese oorsprong, betekenis en doel van die film "The Passion of the Christ - 1,5 ure - 1 Dvd))
2.) "The Shack" (Handel oor die Godslaterlikheid in die boek waaroor ons tans praat -2 ure - 1 Dvd)
3.) Is visioene Bybels verantwoordbaar (Handel oor boeke soos Choo Thomas en andere - 1 uur - 1 Dvd)
4.) Aanslag op die Woord (Handel oor die Da Vinci Code - 4 ure - 3 Dvd's)
5.) Crossing over of Aan die ander kant (Handel oor kan ons met afgestorwenes kommunikeer...of hulle met ons -1 uur - 1 Dvd)
6.) Preparing the Way (Handel oor die terugkeer van die Jode na hul beloofde land, Israel - 45min - 1 Dvd)

mari
Feb 3rd 2010, 08:21 PM
Dankie Johnny .... ek sien uit daarna om dit te bestudeer ....

:spin: ... m

Son of the South
Feb 4th 2010, 06:40 AM
Haai, is daar nie dalk enige iemand wat Truth to Tell se uitdaging (http://www.truthtotell.co.za/news.php?menu=1092) wil aanvaar nie?

Gene
Feb 4th 2010, 07:22 AM
Haai, is daar nie dalk enige iemand wat Truth to Tell se uitdaging (http://www.truthtotell.co.za/news.php?menu=1092) wil aanvaar nie?

SOS hierdie is puik! Dankie daarvoor. Ek merk dat my plasings grotendeels ge-ignoreer word deur die voorstanders van die boek (stilbly is ook 'n antwoord......) maar ek sou regtig graag self wou sien waarop christene wat nie iets verkeerd wil sien met die boek nie, hulle sienings basseer. (Met die Bybel en dit wat die Bybel van God leer, as basis.) En soos "Truth to Tell" ook tereg opmerk: " Should you like The Shack, or feel it is OK, but cannot demonstrate this from Gods Word, we suggest that you seriously go back to the drawing board and ask, Why not? How solid is my Christianity?"

Komaan, mense, aanvaar die uitdaging....

CFJ
Feb 4th 2010, 10:28 AM
Ag nee regtig! Verskoon my as ek hard oorkom, maar hierdie is vir my 'n onderwerp waaroor ek baie sterk voel en maklik emosioneel raak (nie die Shack nie, maar die misleiding wat vandag so aan die orde van die dag is) Dis soos om 'n haai te vat en vir hom 'n blou trui aan te trek, en dan vir mense te vertel dat dit eintlik 'n blou bul is, dat ons eintlik al die jare 'n verkeerde persepsie van die woord "blou bul" gehad het. Hy sal NOOIT OOIT 'n blou bul kan wees nie, maak nie saak watter kleur sy trui is nie.

Maak nie saak hoeveel "mooi boodskappies" in die boek verskuil is nie, dit sal nooit iets anders as 'n duiwelse boek kan wees nie! Mari, ek dink nie jy besef die onderliggende boodskap wat deur 'n boek soos hierdie in mense se onderbewussyn geplant word nie. Ek dink nie jy besef die skade wat veroorsaak nie. Onthou, ons word vandag gepeper met allerlei new age leringe. Om elke hoek en draai word dieselfde boodskappe subtiel aan ons oorgedra en mense word stadig maar seker gebreinspoel om sekere goed te aanvaar wat vroeer nooit aanvaarbaar was nie. Dink maar hoe die wereld vandag homoseksualiteit beskou, teenoor 'n klompie jare gelede, of dinge soos buite-huwelikse seks, aborsies, selfs eet van vleis ens ens ens. Deur die jare is ons gebreinspoel om anders oor hierdie goed te begin dink. En die aanslag deesdae is op die Christendom, om God se beeld te verander en Hom van Sy heilgheid en grootheid te ontneem, om Hom af te bring na 'n menslike vlak.... Kyk maar na wat in rolprente en TV programme oorgedra word, soms net deur 'n sinnetjie hier en 'n woordjie daar. Stadig maar seker word ons gewoond gemaak aan 'n sekere idee of persepsie van God wat NIE Bybels is nie. En Christene behoort daarteen te waak. Wanneer 'n boek soos the Shack dan verskyn, met sulke "mooi, christelike" ondertone (blou trui) dan eet ons alles vir soetkoek op sonder om twee keer te dink daaroor, en so bereik die satan miljoene "goeie, christelike kerkmense"!!

'n Boek wat God voorstel as 'n swart vrou wat grappies maak en spot met alles, en na punk rock (duiwelse!!!) musiek luister, die Heilige Gees as 'n asiatiese vrou en Jesus as 'n jong man met 'n denim wat reguit se dat Sy dood aan die kruis nie eintlik regtig iets bereik het nie.... Nee sies man!!! Dit maak nie saak hoe "blou sy trui is" nie, of hoeveel mooi onskuldige boodskappies daarin vervat is nie, hierdie boek bly 'n kragtige instrument waarmee die satan miljoene liggelowige "christene" mislei. Die Bybel leer vir ons dat ons 'n stryd het om te veg, teen die bose magte in die lug.... dit gaan my verstand te bowe dat mense wat die Here ken, so maklik val hiervoor.

Dankie vir hierdie plasing Eugene, mens kan werklik nie anders nie as om saam te stem nie. Jesus se heel eerste woorde oor wanneer die einde gaan aanbreek in Mat 24 was, Pas op!

En Jesus antwoord en s vir hulle: Pas op dat niemand julle mislei nie. Want baie sal onder my Naam kom en s: Ek is die Christus! en hulle sal baie mense mislei.
(Mat 24:4-5 AOV)
Net hierdie week was daar in ons dorp weer 'n valse prediker wat mense mislei het en hulle het die saal vol gepak om na haar te gaan luister..., laat mens dit maar ronduit begin s, mense is naef oor Jesus se eenvoudige waarskuwing en het in meeste gevalle geen onderskeiding van die geeste nie!

Die Filadelfieer
Feb 4th 2010, 11:59 AM
mense is naef oor Jesus se eenvoudige waarskuwing en het in meeste gevalle geen onderskeiding van die geeste nie!

.......... en dit verduidelik die gewildheid van the Shack, Heaven is SO Real, the truth shal set you free ensovoorts ensovoorts ensovoorts .

Freek
Feb 4th 2010, 04:09 PM
CFJ, wie was daardie valse prediker? Hoe weet mens of iemand een is? Ek het hierdie teks raakgelees, 2 Joh 1:7 Want baie verleiers het in die wreld ingekom: die wat nie bely dat Jesus Christus in die vlees gekom het nie. Dit is die verleier en die Antichris.
Is daar ander maatstawwe waarvolgens ek dit kan bepaal? Ek weet daar is mense met baie verskillende leringe, maar hoe onderskei mens die ware en die valse?

CFJ
Feb 4th 2010, 05:20 PM
Hi Freek,

Oor die prediker was ek miskien bietjie oorhaastig, maar iemand wat ek goed ken en vertrou was daar en daar was dinge ges wat nie Bybels is nie. Ek sal graag eers meer wil leer oor hierdie persoon, voor ek sal s wie dit is. Ek glo dit is die regte manier om maar versigtig te wees en dalk was nie ek nie versigtig genoeg nie, maar die tyd sal wel leer.

Om te weet of iemand 'n valse prediker is, kan eerstens deur die gawe van onderskeiding van geeste bepaal word. Daar is geen logika hierin nie en is uit en uit die Here wat mens waarsku, sonder dat mens kennis het. Soos mens kennis inwin vorm die prentjie en word mens se eie onderskeiding so getoets. Met tyd kom daar bepaalde tekens wat mens op let en so herken mens valse predikers. Soms herken mens hulle glad nie, maar iemand naby aan jou kan die Here op jou pad stuur, om namens jou te onderskei. Dit is hoe die liggaam van Christus funksioneer, want niemand kan in eie krag die volle liggaam van Christus verteenwoordig nie. Ons help mekaar daarin. Mens gaan ook met tye verkeerd wees in hierdie pad en mens maak juis foute om te leer.

Nog 'n manier is om te kyk na die vrugte wat iemand dra, want mens pluk nie vye van 'n doringboom nie. Mens se geloof wat kennis wek, stel mens al meer en meer instaat om soos die tyd aangaan, suiwer deur Skrifkennis iemand se wandel te beoordeel en dit wys ook aan mens of iemand vals kan wees of selfs is. Wat ek egter al moes leer, was dat daar soms mense is wat self dwaal en dan maak mens hulle sommer af as vals, waar die Here eerder wou h mens hulle moes bedien en op so wyse uit hulle eie dwaling verlos. Elkeen van ons kan ook per geleentheid dwaal... en mens kan jou self voorstel hoe dit mag voel as dit 'n glips is en jy dan as absoluut vals uitgemaak word, sonder dat jy noodwendig volhard het in valse leerstellings. Daarom moet mens stadig wees om 'n oordeel te fel, soos ek dalk nie hier gedoen het nie, maar dat ek skepties oor hierdie prediker is, kan nie verhelp word nie, nie voor God se Woord alles bevestig het nie.

Freek
Feb 4th 2010, 05:33 PM
Hi Freek,

Om te weet of iemand 'n valse prediker is, kan eerstens deur die gawe van onderskeiding van geeste bepaal word. Daar is geen logika hierin nie en is uit en uit die Here wat mens waarsku, sonder dat mens kennis het.

CFJ, Iemand het my vertel dat hierdie gawe mens bloot in staat stel om in die geestesrealm in te sien en sodoende demone en hulle werke en engele en hulle werke te onderskei van mekaar en ook om dit van die vleeslike te onderskei. Soort van om te kyk wie die "moeilikheid" veroorsaak. Soos ek reeds genoem het, is ek baie dinge vertel oor die jare en probeer nou agterkom hoe dit regtig inmekaar steek. Verskoon dus maar as ek baie vrae vra.

CFJ
Feb 4th 2010, 06:17 PM
Freek,

Jy kan soveel vrae vra as wat jy wil, want dit is die hoofrede hoekom hierdie forum bestaan. Baie van my eie vrae is juis beantwoord omdat mens vrymoedigheid geneem het om juis vrae te vra. Hoe gaan mens enigsins antwoorde kry, as daar nie vrae is nie? Ek dink dit is hulle wat vrae vra, wat in hulle geestelike lewe vorentoe kan gaan, want niemand het sommer vanself al die antwoord nie... :)

CFJ
Feb 5th 2010, 08:01 AM
Net iets wat ek sommer oor dink Freek, is dat hierdie forum geen sin gaan maak as niemand vrae vra nie, want mens wil amper s die bestaansreg van hierdie forum is gebou op vrae vra...

mari
Mar 23rd 2010, 10:58 AM
.... die boek toe uiteindelik weer by die bib gekry en klaar gelees ....... en ek bly steeds baie gebless met 'n besondere insiggewende vertelling van iemand se ervaring ..... en nee, dis nie gospel nie, dit is iemand se hartgetuienis, en die leser kan dit tog seker insien ........

..... dat God 'n gewonde mens kon ontmoet op 'n manier wat hy kon mee saamleef, en hon lei deur 'n ervaring om Sy liefde sodoende aan hom te openbaar, is tog nie so verregaande nie ...........

die aanhaling wat vroeer op hierdie draad gelpaas is waar Jesus se Hy het " nothing much" met sy Kruisdood vermag nie, is soos gewoonlik met vooraf veroordeling, buite konteks ..... slegs as jy die gedeelte lees sal jy verstaan .....

.... as jy die boek gelees het en dit ontstel jou, so be it..... as jy dit gelees het en blessing daarin gekry het..... so be it too ........

don't judge what you don't know ......

Johnny
Mar 26th 2010, 06:51 AM
Ek sou graag die hele Hebreers 6 wil aanhaal, maar julle kan self gaan lees.

Heb 6:1 Daarom moet ons nie bly by die begin van die prediking aangaande Christus nie, maar na die volmaaktheid voortgaan sonder om weer die fondament te l van die bekering uit dooie werke en van die geloof in God,
Heb 6:2 van die leer van die doop en van die handoplegging en van die opstanding van die dode en van die ewige oordeel.

".....en verdere verse...."

Heb 6:17 Daarom het God, omdat Hy nog kragtiger aan die erfgename van die belofte die onveranderlikheid van sy raad wou toon, dit met n eed gewaarborg;
Heb 6:18 sodat ons deur twee onveranderlike dinge, waarin dit onmoontlik is dat God sou lieg, kragtige bemoediging kan h, ons wat ontvlug het, om vas te hou aan die hoop wat voorl;
Heb 6:19 en ons het dit as n anker van die siel wat veilig en vas is en ingaan tot binnekant die voorhangsel
Heb 6:20 waar Jesus as voorloper vir ons ingegaan het, Hy wat volgens die orde van Melgisdek n hopriester geword het vir ewig.

Daar is vir my 2 onveranderlike dinge.......die WOORD van God en JESUS CHRISTUS.

Dit is ons getuienis dat daar 'n God is, 'n opstanding, 'n ewige lewe.....REDDING!

Jesus self getuig hier:

Joh 17:14 Ek het hulle u woord gegee, en die wreld het hulle gehaat, omdat hulle nie van die wreld is nie, net soos Ek nie van die wreld is nie.

Die Here het ons Sy Woord gegee en GEEN ander boek (The Shack), gee film (The Passion) en geen ander heilige (Die Pous) om ons tot inkeer te bring tot die VOLLE waarheid nie.

Ek dink hierdie Skrif verklaar heelwat:

2Ti 3:13 Maar goddelose mense en bedriers sal voortgaan van kwaad tot erger, hulle wat verlei en verlei word. (Mense wat sulke boeke skryf....nie mense wat dit lees nie)
2Ti 3:14 Maar bly jy in wat jy geleer het en waarvan jy verseker is, omdat jy weet van wie jy dit geleer het,
2Ti 3:15 en dat jy van kleins af die heilige Skrifte ken wat jou wys kan maak tot saligheid deur die geloof in Christus Jesus.
2Ti 3:16 Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysing, tot onderwysing in die geregtigheid,
2Ti 3:17 sodat die mens van God volkome kan wees, vir elke goeie werk volkome toegerus.

LET WEL: "....die heilige Skrifte...."! Nie boeke en films nie.

Mat 12:41 Die manne van Ninev sal in die oordeel opstaan saam met hierdie geslag en dit veroordeel; want hulle het hul op die prediking van Jona bekeer, enmeer as Jona is hier!

Rom 10:16 Maar hulle was nie almal gehoorsaam aan die evangelie nie; want Jesaja het ges: Here, wie het ons prediking geglo?

Rom 16:25 Aan Hom dan wat magtig is om julle te versterk volgens my evangelie en die prediking van Jesus Christus, ooreenkomstig die openbaring van die verborgenheid wat eeue lank verswyg is,

1Co 1:21 Want aangesien in die wysheid van God die wreld deur die wysheid God nie geken het nie, het dit God behaag om deur die dwaasheid van die prediking die wat glo, te red;

1Co 15:14 En as Christus nie opgewek is nie, dan is ons prediking vergeefs en vergeefs ook julle geloof;

2Ti 4:17 Maar die Here het my bygestaan en my krag gegee, sodat deur my die prediking heeltemal volbring kan word en al die heidene dit kan hoor; en ek is uit die bek van die leeu verlos.

Mense word nie gered deur boeke of films nie, maar deur die prediking van die WOORD.

mari
Mar 26th 2010, 07:11 AM
Liewe Johnny ..... rustig jong .......

niemand word gered selfs deur 'n gedrukte Bybel met swart op wit woorde nie ..... slegs deur die Lewende Woord ...

die shack is maar net nog 'n boek soos vele ander getuienisse en word tog as sulks gelees .... iemand se vertelling van 'n persoonlike ervaring ........

en ek kon ongelukkig nog nie die dvd's kyk nie - ons speler het opgepak die dag voor ek jou pakkie ontvang het en is nog nie reg nie, ( lyk my ons sal die ding moet vervang ) ...... alles in goeie tyd sekermaar ....... dit verbaas my dat daar 3 DVDs is oor da vinci code ......... almal verstaan tog dit is 'n hollywood " adventure" storie en alles behalwe feite ........

groetnis
m

Johnny
Mar 26th 2010, 08:31 AM
Vir my persoonlik is sulke boeke soos Da Vince en andere Godslasterlik. As iets buite die Skrif is en indruis teen wat ons in die Skrif geleer word, dan is dit nie net teen die Woord nie, maar direk teen God. Ander ervaar dit as opbouend en leersaam, maar ek wil maar liewer bly by die onveranderlike Woord. Volgende jaar is daar heelmoontlik 'n erger boek weer op die rakke van "christelike" boekwinkels, wat topverkopers sal wees, maar met 'n nuwe leuen.....en as ek my geld daarop kan sit, gaan miljoene dit opeet vir soetkoek, waarvan die meeste chsristinne sal wees.

Ons leef voorwaar in 'n uur van misleiding, en dit maak Jesus se woorde aan Sy dissipels so waar toe hulle Hom vra wanneer Sy 2de koms sal wees:

Mat 24:4 En Jesus antwoord en s vir hulle: Pas op dat niemand julle mislei nie.

Misleiding....voorwaar die grooste teken vandag dat die koms van die Here naby is, voor die deur. Die Skrif is teen die muur soos die gesegde lui.

Ek beskou sulke boeke as 'n poging van die satan om mense weg te rokkel van die Blye boodskap af......en hy slaag daarin. Dit maar net my opinie.;)

Gene
Apr 1st 2010, 09:19 AM
Liewe Johnny ..... rustig jong .......

niemand word gered selfs deur 'n gedrukte Bybel met swart op wit woorde nie ..... slegs deur die Lewende Woord ...

die shack is maar net nog 'n boek soos vele ander getuienisse en word tog as sulks gelees .... iemand se vertelling van 'n persoonlike ervaring ........

en ek kon ongelukkig nog nie die dvd's kyk nie - ons speler het opgepak die dag voor ek jou pakkie ontvang het en is nog nie reg nie, ( lyk my ons sal die ding moet vervang ) ...... alles in goeie tyd sekermaar ....... dit verbaas my dat daar 3 DVDs is oor da vinci code ......... almal verstaan tog dit is 'n hollywood " adventure" storie en alles behalwe feite ........

groetnis
m

Mari

Ek hoor presies wat jy se.... die boek stel God nie per se voor soos wat dit in die boek weergegee word nie - dit is bloot hoe een persoon dit beleef het, of hoe God Homself aan daardie persoon openbaar het, om tot hierdie persoon deur te dring en God se onvoorwaardelike liefde op die effektiefste wyse aan hom te openbaar, agv negatiewe ervarings in sy verlede.... Ek verstaan ook wat jy se oor die "Da Vinci code", wat blote fiksie is en geensins probeer voorgee dat die feite daarin waar is nie.....

Maar besef jy hoe gevaarlik sulke stories kan wees? Hierdie voorstelling van God in "The Shack" word in die leser se onderbewussyn gestoor, soos ook die boodskap van die "Da Vinci Code" en vele ander soortgelyke boeke. En saam met die oorweldigende breinspoeling wat deesdae plaasvind, woorde en sinne uit alledaagse films en TV programme, artikels in tydskrifte en koerante, menings van mense om ons, word daar stadig maar seker 'n persepsie in 'n mens se brein gevorm. 'n Totale wanvoorstelling van Wie en Wat God regtig is, en van Jesus se Goddelikheid.... En of 'n mens dit wil glo of nie, agter dit alles sit die satan wat die wereld, en veral die christene wil verlei, en op 'n baie subtiele manier, stelselmatig besig is om 'n bepaalde boodskap te laat posvat in mense se gedagtes. Verhale soos hierdie, hoe mooi of onskuldig dit ookal mag voorkom, vorm deel van die proses waarmee die bose al vir baie jare lank besig is. Kyk maar net om jou rond, luister na wat die wereld oor God se, en jy sal moet erken, hy (satan) het al in 'n baie groot mate geslaag in sy doel.

Ek se weer, die Bybel waarsku ons dat ons stryd juis teen die satan en sy bose magte in die lug is, en nie teen "vlees en bloed" nie. As 'n mens nie op jou hoede is nie, gaan jy dit nie raaksien nie, en loop jy gevaar om self ingesluk te word.... Die satan kom na ons toe in die vorm van 'n "engel van die lig" en as die Here nie vir 'n mens onderskeidingsvermoe gee nie, gaan jy hom nie herken nie.

Ek twyfel nie dat jy seen uit die boek ervaar het nie. Daar is gewis baie mooi goed in die boek vervat, en pragtige boodskappe wat regtig tot seen is vir die leser. En om "alles te beproef, en die goeie te behou" m.a.w. om dit wat goed is, uit die boek te haal en vir jouself te vat, is 'n Bybelse beginsel. Ek veroordeel jou dus glad nie omdat jy die boek geniet het nie. Maar ek wil jou graag waarsku, wees op jou hoede. Hierdie is gewis nie 'n "onskuldige, christelike" boek nie. Die christelike kleur wat dit het, is juis wat dit so effektief en lewensgevaarlik maak. My raad aan enigeen is, bly liewer heeltemal weg, want as jy met vuur speel, is die kans goed dat jy dalk gebrand kan word....

Johnny
Apr 1st 2010, 10:00 AM
Wanneer satan ons vergiftig, dan gooi hy nie die hele bottel arseen in ons kele af nie, nee, dit word bietjie vir bietjie bygevoeg totdat ons nie meer kan onsderskei of weerstand bied nie. Gene stel dit baie mooi en duidelik, maar ek sal nie eers die "goeie" uit die boek probeer uithaal nie, want enilik is die hele boek geskryf met die hoofdoel om ons te mislei. Die bietjie goeie wat daar kan wees is maar net wolwe in skaapsklere.

mari
May 9th 2010, 08:19 PM
Johnny ...

die DVDs weer gekyk ( check jou pm's ) ......

julle pastoor begin deur dit baie duidelik te maak dat die boek as fiksie bemark word ..... en gaan dan oor in teolgiese verduideliking van aspekte van die skrywe ....... !!!! ..... dit strook net nie .....

.... is dit nie juis die tekeregaanery uit sommige oorde wat maak dat gewone ouens die boek dan sien vir iets meer as wat dit is nie ? ..... sonder die kritiek oor die boek sou ek ( en vele ander ) nie eers daarvan geweet het nie .............

.... m

Johnny
May 10th 2010, 07:24 AM
..... sonder die kritiek oor die boek sou ek ( en vele ander ) nie eers daarvan geweet het nie .............

.... m

Nou sal jy (en vele ander) ook nie eendag 'n verskoning kan he dat julle nie die waarheid oor die valsheid en Godslasterlikheid van die boek geweet het nie.:pp
Hierdie boeke is top verkopers op "christelike" boekwinkels se rakke. CUM boeke beywer hulle in hulle televisie en radio advertensies as 'n plek waar jy en ek haal aan: "Skrifgevindeerde boeke" koop. Dit beteken dit is getoets aan die SKRIF. Bog storie en valse advertensies! Hoeveel miljoene mense wereldwyd word met hierdie Godslasterlike materiaal "gebrainwash"!

Sien ook nuwe draad:
http://bibleforums.org/showthread.php?209793-Is-die-Heilige-Gees-vroulik