PDA

View Full Version : Die sewe wette van Noag

Philip dT
Jan 7th 2009, 01:21 PM
Wie van julle weet wat behels die "Sewe wette van Noag"? Dit staan in Engels bekend as die "seven laws of Noah" of die "seven Noahide laws." Dit vind sy oorsprong in die Joodse Talmud. Dit is veral die Chabad-Lubavitch beweging wat hulle beywer vir die aanvaarding van hierdie 7 wette wreldwyd.

Dit is:

1. Verbod op afgodery. Jy mag geen afgode voor God h nie. Okkultiese praktyke is verbode, insluitend dinge soos astrologie, heksery, omens, ens.
2. Verbod op moord. Jy mag nie moord pleeg nie.
3. Verbod op diefstal. Jy mag nie steel nie.
4. Verbod op seksuele promiskuteit. Jy mag nie egbreuk pleeg, bestealiteit of homoseksualitiet beoefen nie.
5. Verbod op godslastering. Jy mag nie godslasterlik spreek teen God se naam nie.
6. Dietwet: jy mag nie vleis of boed eet van n dier wat nog lewe nie.
7. Vereiste om regverdige wette te h: daar moet n effektiewe regsbank wees om bg. ses wette af te dwing.

Lees meer daaroor hier (http://www.truthexposed.co.za/index.php?option=com_content&task=view&id=112&Itemid=15).

CFJ
Jan 7th 2009, 03:45 PM
Dankie Philip, ek het geen idee gehad nie en sou eers moes gaan soek as iemand my daaroor sou vra. Moet s, alhoewel mens nie self hierdie wette sal kan nakom nie en dan ook dat dit jou nie gaan regverdig nie, maak dit baie sin en sal ek daarmee kan versoen. Ek wonder hoe gaan hierdie ouens voel oor die Dietwet, wat hulle "steaks" rou of "very underdone" eet?

Hehehe, iemand s nou die dag vir my dat sy "steak" nog so rou moet wees, dat dit moet wei aan die slaai in sy bord... :lol:

Philip dT
Jan 7th 2009, 05:51 PM
Hallo Ferdi.

Daar is twee major "catches."

1. Dit is wette wat slegs deur nie-Jode geonderhou moet word
2. Om Christus te aanbid gaan ook deur as 'n oortreding van die eerste Noagitiese wet, want Christus word nie onder die Jode en veral nie onder die Lubavitchers as God erken nie.

Die wette is eintlik van toepassing vir alle nie-Jode as Israel nadat sy Politieke Mossiach gekom het, as soewereine staat regeer. Die bedoeling is dat alle ander nasies onderwerp moet word aan hierdie wette.

Die Talmud skryf voor dat as 'n Noagiet (nie-Jode wat onderworpe is aan hierdie 7 wette) een van hierdie wette verbreek, hy/sy onthoof moet word.

Dit is reeds in 1991 deur die VSA aanvaar.

Dit staan in die artikel.

CFJ
Jan 7th 2009, 06:09 PM
Hallo Ferdi.

Daar is twee major "catches."

1. Dit is wette wat slegs deur nie-Jode geonderhou moet word
2. Om Christus te aanbid gaan ook deur as 'n oortreding van die eerste Noagitiese wet, want Christus word nie onder die Jode en veral nie onder die Lubavitchers as God erken nie.

Die wette is eintlik van toepassing vir alle nie-Jode as Israel nadat sy Politieke Mossiach gekom het, as soewereine staat regeer. Die bedoeling is dat alle ander nasies onderwerp moet word aan hierdie wette.

Die Talmud skryf voor dat as 'n Noagiet (nie-Jode wat onderworpe is aan hierdie 7 wette) een van hierdie wette verbreek, hy/sy onthoof moet word.

Dit is reeds in 1991 deur die VSA aanvaar.

Dit staan in die artikel.

Hmmm, interessant Philip..., ek het ongelukkig nie gaan klik op die skakel wat jy gegee het nie, anders sou mens sekerlik nie so vriendelike plasing kon maak soos ekself hierbo nie. Wat jy hier s, laat mens egter totaal anders dink en nou is mens nuuskierig genoeg om dit werklik te gaan ondersoek..., ekself in elk geval.

Willem
Jan 7th 2009, 08:52 PM
Hi ouens,

die' klink vir my effe af? Is dit in die ou testament of is die Talmud die joodse rabbis se geskrifte? Mense se wysheid vs. God se wysheid..

Ek is nog besig met Chuck Missler en vandag se hy interessante ding...

ons is in wese 'n joodse geloof. ons heilige boek is joods, ons Redder is joods ( die Koning en Messias van die jode ) en Hy gaan sit op 'n joodse troon van 'n joodse familie dinastie ( David ) MAAR die jode het al hul profesiee gemis en die Messias gemis:cry: O en as die fariseers kla , dan kan mens maar gaan kyk , maar Jesus se iets wat profesie vervul en Hom as Messias bevestig.

SO ek stel baie meer belang in dit want dit maak dit net soveel meer insig wat mens kry en die hand van God word so duidelik in alles, maar ek wil nie hulle gelowe en bygelowe aanleer nie. Jesus is all.... het alles gedoen wat ooit nodig sal wees. Hy sal ook die werk in my voltooi en klaarmaak en soms wonder mens of die nuuskierigheid en selfs lus om hebreeus te leer lees nie maar die manier is wat Hy met my werk nie?

Philip dT
Jan 8th 2009, 07:24 AM
Hallo Willem, jy vra 'n belangrike vraag oor die Talmud. Die Talmud is 'n buite-bybelse geskrif, wat inderdaad deur Joodse Rabbi's geskryf is. Dit vervat die esoteriese, mondelinge tradisie van die Jode, en veral die Joods elite / Rabbi's. Dit is veral die Farisers wat die voorgangers was van hierdie mondelinge tradisie. Dit hou nou vreband met Kabbala, wat die Pocket English dictionary verklaar met "occultic lore." Die woord "okkulties" beteken gewoon "verberg" of "geheim." Die Tamud-tradisie en die Midrash (allegorie - een van die vernaamste esoteriese metodes van interpretasie - figureer ook sterk onder Vrymesselary) is vervleg met Kabbala. Ek verduidelik dit breedvoerig in die dokument "Verborgenheid van Babilon" waarvan 'n skakel op 'n ander draad is (http://bibleforums.org/showthread.php?t=144772). Ek weet dit is 'n lywige dokument, en verg bietjie "effort" om deur te werk, maar as jy dit bestudeer sal die lig vir jou opgaan m.b.t. Rabbynse / Talmudiese Judasme.

Son of the South
Jan 8th 2009, 08:24 AM
...wat hulle beywer vir die aanvaarding van hierdie 7 wette wreldwyd...:hmm: Hmmm. Is dit net ek wat 'n rot ruik, of beteken dit groot moeilikheid vir Christus gelowiges?

In die algemeen is dit 'n slegte idee om Bybelse waardes te probeer afvorseer op ongelowiges. Christelikheid sonder Christus is 'n resep vir lelike dinge. Die fliek Time Changer (http://www.timechangermovie.com/) mag fiksie wees, maar dit is lekker kykgenot en sal jou bietjie laat nadink oor hierdie beginsel.

Die moment wat godsdiens verpligtend word, dan rys my nekhare al klaar.

1. Verbod op afgodery. Jy mag geen afgode voor God h nie.
Watter God? En s nou maar die Antichris word daar invervang?

5. Verbod op godslastering.
So ek mag ook nie s die Antichris is die Antichris nie. Ek moet s dat hy God is? As if that will ever happen...

Philip dT
Jan 8th 2009, 08:45 AM
Hallo Son of the South, ek dink jy snap waaroor dit gaan hier. Interessant is die feit dat die rede waarom die Farisers, die voorgangers van die Talmudiese tradisie, vir Christus gekruisig het, was weens beweerde godslastering.

Mat 26:65-66 "Toe verskeur die hopriester sy klere en s: Hy het godslasterlik gespreek, wat het ons nog getuies nodig? Kyk, nou het julle sy godslastering gehoor! (66) Wat dink julle? En hulle antwoord en s: Hy is die dood skuldig." (vgl. Joh 10:33).

Onthou net, die Babeloniese Talmud (Talmud Bavli) is die dokument wat waarskynlik die grootste gesag dra vir die Jode van vandag.

manieverster
Jan 10th 2009, 01:03 PM
Dankie Philip, ek het geen idee gehad nie en sou eers moes gaan soek as iemand my daaroor sou vra. Moet s, alhoewel mens nie self hierdie wette sal kan nakom nie en dan ook dat dit jou nie gaan regverdig nie, maak dit baie sin en sal ek daarmee kan versoen. Ek wonder hoe gaan hierdie ouens voel oor die Dietwet, wat hulle "steaks" rou of "very underdone" eet?

Hehehe, iemand s nou die dag vir my dat sy "steak" nog so rou moet wees, dat dit moet wei aan die slaai in sy bord... :lol:

Jy weet, ek spot ook altyd en se dat my steak so moet wees dat 'n goeie veearts dit nog moet kan red maar die diere is darem al klaar dood by daai tyd. Daar is iets omtrent die dietwet wat my pla. Dit se dat jy mag nie vleis of boed eet van n dier wat nog lewe nie. Dit moet dan mos beteken dat 'n mens die vleis moet afsny terwyl die dier nog lewe. 'n Bietjie wreed, nie waar nie? Dalk het 'n paar ouens dit gedoen en daarom die wet.Grrrrr!

Ta-An
Jan 10th 2009, 02:47 PM
Dit moet dan mos beteken dat 'n mens die vleis moet afsny terwyl die dier nog lewe. 'n Bietjie wreed, nie waar nie? Dalk het 'n paar ouens dit gedoen en daarom die wet.Grrrrr!
Het jy al van Bloedwors gehoor...German Blutwurst?? 'n Duitser se ekwivalent vir 'biltong' ;) dit is nou gemeet aan populariteit

Ingredients

3 lbs fresh fat pork belly
1 lb fresh lean pork
1 onion chopped
1 1/2 teaspoons salt
1 teaspoon pepper
1/4 teaspoon powdered cloves
1/4 teaspoon powdered ginger
1 pint fresh pork blood
pork casings, washed and dried

okay ek weet dit is dooie bloed.... die wet oor bloed is om sensitiwiteit oor dieremishandeling te beklemtoon....

Willem
Jan 10th 2009, 09:54 PM
Hallo Son of the South, ek dink jy snap waaroor dit gaan hier. Interessant is die feit dat die rede waarom die Farisers, die voorgangers van die Talmudiese tradisie, vir Christus gekruisig het, was weens beweerde godslastering.

Mat 26:65-66 "Toe verskeur die hopriester sy klere en s: Hy het godslasterlik gespreek, wat het ons nog getuies nodig? Kyk, nou het julle sy godslastering gehoor! (66) Wat dink julle? En hulle antwoord en s: Hy is die dood skuldig." (vgl. Joh 10:33).

Onthou net, die Babeloniese Talmud (Talmud Bavli) is die dokument wat waarskynlik die grootste gesag dra vir die Jode van vandag.

HI Phillip,

Die talmud klomp maak my net hartseer, is dit nie verrot van babilon en die okkulte onvlode wat van daar af kom nie?

.. Dan Chuck Misler reken dat Jesus ses "verhore" gehad het

Voor Annas, Cajafa, Sanhedrin, Pilatus, Herodus en weer Pilatus verskyn.

Was onwettig omdat:
gevange te bind voor skuldigbevindiging?
Regters wat in arrestasie deelneem
geen regstransaksies , insluitend verhore mag snags plaasvind nie
Kwytskelding kon op selfde dag plaasvind , maar skuldigbevindiging moes op volgende dag eers wees
geen beskuldigde kon op eie getuienes skuldig bevind word nie
die regters moes toesien dat die beskuldigde ten volle beskerm was
( daai vers oor die rykes en die in mag wat verantwoording doen kom nou op? dink se regters rykes en magtiges van die wereld?...)
hulle het glad nie verhoed dat Hy geslaan ens word nie?
Regters het valse getuines gesoek teen Hom
skuld het twee of meer getuies benodig
geen getuie vir die verdeiging nie
die hof kon nie wettiglik iemand ter dood veroordeel nie
hof kon nie op feesdag eghou word nie
oordeel in paleis van hoe priester uitgespreek, wet vereis dit moet in tempel in "hall of hewn stone " wees
Hoe priester skeur sy kleed ( lev21:10) so hy kon Jesus nie onder eed sit nie

manieverster
Jan 11th 2009, 12:43 PM
Het jy al van Bloedwors gehoor...German Blutwurst?? 'n Duitser se ekwivalent vir 'biltong' ;) dit is nou gemeet aan populariteit

okay ek weet dit is dooie bloed.... die wet oor bloed is om sensitiwiteit oor dieremishandeling te beklemtoon....

Ek dink as jy in Namibie saam met Duitse kinders groot geword het en die meeste van jou familie se vriende Duitsers was so jy dalk ook bloedwors (Blutwurst) geeet het. Laat ek jou vertel die Duitsers kan lekker kos maak. Ek hoop sowaar nie dis 'n sonde nie want dan is ek in my glory in!:pray:

marline
Jan 11th 2009, 07:45 PM
My Ma was 'n Duitser en was baie lief vir haar Blutwurst. (ek het nogal gegril hiervoor) Ek glo nie dit was verkeerd nie, want die dier was reeds dood. Die Masai's in Afrika tap bloed uit hulle lewendige beeste, en ek dink dit is waaroor dit eintlik gaan. Dat ons nie ons diere onnodig moet laat lei voor hulle geslag word nie. :(:(:(:(:(

Philip dT
Jan 12th 2009, 11:58 AM
Hier (http://www.truthtellers.org/alerts/comingjewishutopia.html) is 'n artilel wat nog bietjie meer lig werp op die 7 wette van Noag.

Son of the South
Jan 12th 2009, 01:36 PM
Moslem lande is sterk besig om steun te wen vir die invoer van wette teen godslastering by die Vereenigde Nasies.

(Ongelukkig kon ek nog nie 'n goeie skakel in die verband kry om vir julle te gee nie.)

Phil Fourie
Jan 22nd 2009, 07:30 AM
Philip

Ek is ook gekonfronteer met die realiteit van hierdie "Noahide Laws". Kom ons praat maar reguit met mekaar, enige beweging wat ten doel het om jou terug te bring onder die wet moet ten sterkste vermy word, dit is grondwerk vir hierdie wette van Noag.

Al die bewegings betrokke by die daarstelling van hierdie wette beweer dat die wette hulle oorsprong het in die Torah, die 1ste 5 boeke van die Bybel, maar hierdie wette kom eintlik vanuit die Talmud en Mishnah, vanaf die skrifgeleerdes wat mensgemaakte wette op mense probeer afdwing het. Dit is juis hierdie bewegins wat Jesus aanspreek in Matt 23:

Toe het Jesus die skare en sy dissipels toegespreek
en ges: Die skrifgeleerdes en die Farisers sit op die stoel van Moses.
Alles wat hulle dan vir julle mag s om te onderhou, onderhou en doen dit; maar volgens hulle werke moet julle nie doen nie, want hulle praat en doen nie.
Want hulle bind pakke saam wat swaar en moeilik is om te dra, en sit dit op die skouers van die mense, maar self wil hulle dit nie met hulle vinger verroer nie.
Matteus 23:1-4

Hetsy dit die Sewende Dagse Adventiste is, mense wat van jou verwag om Ou Testamentiese feeste en sabbatte te hou of watookal, vermy dit eerder.

Gelukkig sal die bruid gehaal word, prys die Here.

Groete
Phil

Ta-An
Jan 22nd 2009, 05:09 PM
Gelukkig sal die bruid gehaal word, prys die Here.

Wanneer jy dit deur die verdrukking gemaak het?? :hmm:

Insert: Houtlepel ;)

Philip dT
Oct 12th 2009, 07:37 AM
'n Ander interessante aspek van die Noagitiese wette wat ek onlangs van bewus geraak het, is die verband tussen die Noagitiese wette en Vrymesselary.

Volgens Jode wat voorstanders is van die implimentering van die Noagitiese wette vir alle nie-Jode, word die nie-Jode wat die Noagitiese wette onderskryf, "Noagiete" genoem ("Noachites"). Dit word van 'n Vrymesselaar verwag om homself te verbind aan hierdie wette. Vrymesselaars is daarom ook "Noachites."

Dit is daarom nie toevallig dat Vrymesselary bekend staan as "'n sisteem van moraliteit" nie.

Soos in die vorige plasings in hierdie draad aangedui, dien die Noagitiese wette, indien dit wreldwyd onderskryf kan word, as basis waarop "idolators" (o.a. Christene), gestraf en geregtelik vervolg kan word.

Volgens hierdie artikels is Vrymesselary 'n soort Judaisme vir nie-Jode.

Hier is twee skakels:

http://www.public-action.com/x/nh-freemasontracbrd/

http://www.nicenetruth.com/2009/02/freemasonry-and-the-noachide-laws.html

chisel
Oct 12th 2009, 11:17 AM
Verwys Handelinge 15 na hierdie Noagiese Wette?

Act 15:19 Daarom oordeel ek dat ons die wat uit die heidene hulle tot God bekeer, nie moet bemoeilik nie,
Act 15:20 maar aan hulle skrywe dat hulle hul moet onthou van die dinge wat deur die afgode besoedel is en van hoerery en van wat verwurg is en van bloed.

Philip dT
Oct 12th 2009, 03:23 PM
Verwys Handelinge 15 na hierdie Noagiese Wette?

Act 15:19 Daarom oordeel ek dat ons die wat uit die heidene hulle tot God bekeer, nie moet bemoeilik nie,
Act 15:20 maar aan hulle skrywe dat hulle hul moet onthou van die dinge wat deur die afgode besoedel is en van hoerery en van wat verwurg is en van bloed.

Hallo Chisel. Interessante vraag. Die Noagitiese wette kom vanuit die Joodse tradisie, wat vanuit totale Joodse beheer universeel opgel moet vir vir alle nie-Jode. Dit neem moraliteit voor Moses, waarin die mens as't ware vry was (sien vry- messelaar).

Dit lyk wel of daar ooreenkomste is in hierdie dinge wat in Hand 15 genoem word en dele van die Noachitiese wette, maar ek dink nie daar is 'n direkte verband nie. Dit verteenwoordig eerder bepaalde aspekte van 'n nuwe testamentiese moraliteit. Die kernwaardes vir wat reg en verkeerd onderliggend aan die OT geld ook in die Nuwe Testament.