PDA

View Full Version : Dronk van die Heilige Gees

Lanie
Jan 28th 2009, 06:34 AM
Kan iemand dalk vir my sÍ of daar Írens in die Bybel 'n geval is waar mense dronk van die Heilige Gees geword het?

Ta-An
Jan 28th 2009, 06:43 AM
Handelinge 2:15 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=44&CHAP=2&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=15) Hierdie mense is tog nie dronk soos julle dink nie, want dit is nog maar die derde uur in die mŰre.

Lees Handelinge 2 vir die hele storie ;)

Lanie
Jan 28th 2009, 06:59 AM
Nee An, die mense het gedink dat hulle dronk was omdat hulle in tale (bekende) gepraat het en toe het Petrus vir hulle gesÍ dat hulle nŪe dronk is nie. Hulle het gedink hulle is dronk agv dit wat uit hulle monde gekom het, nie omdat hulle so dronk was dat hulle nie op hulle voete kon staan nie.

Die Filadelfieer
Jan 28th 2009, 07:01 AM
Ek hou altyd die volgende in gedagte :

1 Cor 14:33 want God is nie 'n God van wanorde nie, maar van vrede, soos in al die gemeentes van die heiliges.

en ook :

1 Cor 14:40 Laat alles welvoeglik en ordelik toegaan.

As iets in 'n kerk bogenoemde toets weerstaan, dan is dit 'n tweede kyk werd, maar die oomblik as mense begin beheer verloor oor hulle eie liggaam ? Aikona.

Phil Fourie
Jan 28th 2009, 08:08 AM
Nee An, die mense het gedink dat hulle dronk was omdat hulle in tale (bekende) gepraat het en toe het Petrus vir hulle gesÍ dat hulle nŪe dronk is nie. Hulle het gedink hulle is dronk agv dit wat uit hulle monde gekom het, nie omdat hulle so dronk was dat hulle nie op hulle voete kon staan nie.

Dit is absoluut korrek ja Lanie. En dan stem ek natuurlik saam met Fila, een van die eienskappe van die vrug van die Gees is selfbeheersing, ek glo dit gaan ver om die aangeleentheid te verduidelik.

Dronk van die Heilige Gees is eintlik vir my 'n baie lelilke uitdrukking, want dan stel jy 'n werking van die Heilige Gees gelyk aan 'n toestand van verlies van selfbeheersing, juis 'n eienskap wat Hy vir ons kom gee het.

Ons lees wel goed in die Woord soos dronk word van liefde, maar hier kan dit tog duidelik gesien word dat dit 'n brandende liefde is wat jy slegs behoort te kry tussen man en vrou.

mari
Jan 28th 2009, 09:43 AM

Lanie, is dit nie vreemd dat die mense gedink het hulle is dronk omdat hulle bekende tale gepraat het nie ?

as jy 'n groep mense sien / hoor ander bekende tale, wat hulle voorheen nie geken het nie, praat, sal jy dink hulle is dronk ? .....

...................

Eff 5 praat van : moenie dronk word met wyn nie, maar word vervul met die Heilige Gees ...... hoekom hierdie spesifieke vergelyking ?

groete
m

Phil Fourie
Jan 28th 2009, 09:54 AM
Hi mari

Daardie is nie 'n vergelyking nie, dit is 'n teenstelling. Iemand wat dronk is het selfbeheersing verloor, iemand wat vervul is met die Heilige Gees is onder die beheer van God, is nugter.

Die Filadelfieer
Jan 28th 2009, 09:55 AM
Mari,
Hoe sou jy iemand wat "dronk in die Gees" is beskryf ? Sou jy dit vergelyk met iemand wat byvoorbeeld baie gedrink het, of dwelms gebruik het ?

Lanie
Jan 28th 2009, 10:03 AM
Mari, kom ek verduidelik hoe ek daardie vergelyking sien, enige iemand is welkom om vir my te sÍ met bybelse verduideliking of verwysing as ek van die pad af is.

In daardie tyd het die heidene hulleself in 'n staat van "euforia'' ingedrink om hulle gode te aanbid. Wat Paulus hier probeer sÍ met die vergelyking is dat om in God se teenwoordigheid te wees jy jou nie hoef dronk te drink nie maar dat die Heilige Gees daardie werk doen.

mari
Jan 28th 2009, 10:12 AM
:o oeps ouens, moet my nou nie verkeerd verstaan nie ....

ek verstaan Ef 5 se vergelyking NIE as malgaan soos 'n besopene nie, maar beheer oorgee aan die Gees ...... :

wanneer jy drank in oormaat inneem, word jou denke en optrede daardeur beinvloed en later het jyself nie meer beheer nie........ laat jou denke en optrede eerder vervul word met die Gees .......

ook : mense drink om van hul sorge te vergeet ....... so : vind ontvlugting nie in 'n bottel nie........ maar in die Gees

groete
m

Lanie
Jan 28th 2009, 10:15 AM
Mari...

Ek hoop jy verstaan wat ek met my plasing probeer sÍ. Die vergelyking wat jy aangehaal het is nie 'n bewys dat mens dronk word van die Heilige Gees nie.

Die Filadelfieer
Jan 28th 2009, 10:16 AM
Lanie,
Lees gerus hierdie artikel (http://www.ltradio.org/articles/?admin=linkto&link=68&&quick=y)en kyk of jy dieselfde praktyke raaklees waar "gemeentelede" in beswymings gaan . Die slotsom van die artikel is veral pertinent waar daar oor "mesmerime " gepraat word.

Lanie
Jan 28th 2009, 10:27 AM
Dankie vir die skakel Fila. In my dag des lewens kan ek nie dink dat enige iemand wat 'n lewendige en intieme verhouding met die Here het kan glo dat die goed wat hulle daarin beskryf en wat vandag in sommige kerke aangaan van die Here af is nie. Ek moet vir jou sÍ, as ek in 'n kerk moet sit en mense begin onbeheersd lag en omval en ruk sal jy wragtig net 'n stofstreep sien...

Die rede hoekom ek hierdie vraag gevra het is omdat ek 2 aande terug 'n gesprek met 'n vriendin van my gehad het wat onderwys gee by 'n Christelike privaatskool (omtrent net swart kinders.) en ek het al eerstehandse ondervinding gehad van hierdie kinders se goeie maniere. Maar toe vertel sy my dat hulle 'n bidoggend by die skool gehad het wat die kinders gelei het, en dit was so 'n belewenis want omtrent al die kinders het heeltemal dronk geword van die Heilige Gees. Nou vra ek net, waar kom dit vandaan as dit nie die Heilige Gees is nie? Ek is werklik bekommerd....

Die Filadelfieer
Jan 28th 2009, 10:35 AM
Lanie, ek vermoed mens hoef maar net te gaan kyk wat in hierdie kinders se kerk aangaan vir die antwoord. Heel moontlik is daar ook 'n vorm van "massa histerie " hier aan die gang, maaitjies wat mekaar opsweep ensovoorts. Die kanse is baie goed dat hierdie gedrag deur die gemeenskap se pastoor, of wat hy homself ookal noem, gepropegeer word.

Sonia Smit
Jan 28th 2009, 10:40 AM
Fila, dis verskriklik wat ek nou gelees het!

Dan wil ek sommer by Lanie aansluit en vra, hoe weet jy wanneer 'n demoon manifisteer? Ek het al in 3 gevalle gesien dat mense buit hulle self word, dronk, verward, heeltemal buite hulleself, en in een geval het die man sommer geweldadig geraak en in 'n ander geval het 'n meisie baie gevoelig teenoor 'n prediker geraak...

Phil Fourie
Jan 28th 2009, 10:50 AM
Mari, kom ek verduidelik hoe ek daardie vergelyking sien, enige iemand is welkom om vir my te sÍ met bybelse verduideliking of verwysing as ek van die pad af is.

In daardie tyd het die heidene hulleself in 'n staat van "euforia'' ingedrink om hulle gode te aanbid. Wat Paulus hier probeer sÍ met die vergelyking is dat om in God se teenwoordigheid te wees jy jou nie hoef dronk te drink nie maar dat die Heilige Gees daardie werk doen.

Lanie

Wil net graag se, hierdie is 'n puik plasing.

Sonia

Ja, daar moet onderskeid getref word tussen dit wat Fila noem, opswepery en manifestasie van demone. Wanneer 'n demoon manifesteer, glo my, jy sal weet, dit is nie iets wat mens graag wil beleef nie.

Ek het al ekstreme manifestasies gesien, maar nou wonder ek, mis mens nie partymaal meer subtiele manifestasies van bose nie, jy weet, dinge wat in ons dag en tyd "normaal" lyk :hmm:

Sonia Smit
Jan 28th 2009, 10:59 AM
Nou dat jy dit noem, ek het vanoggend die vreemdste ondervinding gehad. Hier het 'n man aan die deur geklop, glad nie ingekom nie, sommer so in die deur met my gepraat (ek sit in ontvangs), gevra waar ons kantoor nommers is en waar is die plek waarna hy soek. Baie ongeskik gewees en wat my nogal getref het, is dat hy glad nie wou inkom nie, hy het in die deur bly staan, sommer die deur so met sy voet oopgehou.

Hy was ongelooflik baie ongeskik en toe ek met hom meedeel dat dit nie ons gebou is nie het hy nie eens boe of ba gese nie, net omgedraai en weggeloop. Hy het natuurlik een van my kollegas verskriklik omgekrap, maar ek het my nie veel aan hom gesteur nie.

mari
Jan 28th 2009, 11:20 AM

100 % !!

In die kerk / skool waar ek in bediening was, was die pastoor nogal streng met sulke "malgaan manifestasies" soos in die artikel......... ons het as gemeente lekker gesing en soms bietjie gedans met lofprysing, en heerlik rustig in die Gees saam ge"worship", maar onbeteultheid is kortgeknip ....... die tye waar daar 'n amperse heilige stilte oor die gemeente gekom het ( of saam met 'n gewyde lied ) ...... waar die invulling van die Gees amper tasbaar was in die "vrede wat alle verstand te bowe gaan", was vir my altyd die kosbaarste ......

die skoolkinders het ook soms lekker jolig geraak met lofprysing, maar altyd binne perke ( hande klap, danspassies ens )

ons pastoor het altyd gese " the soul of the believer is subject to the believer" ( nie seker van die skrif verwysing nie ) menende dat jy jouself beheer en hy het dus nie onbeheerstheid as demoniese manifestasies bestempel nie, maar plein kinderagtigheid !

................

..... dit het wel gebeur dat demoniese manifestasies opgevlam het tydnes hierdie vorm van lofprysing - 'n satanistegroep het hekse gestuur om die kerk in the sypel ! , maar die demone kon nie die teenwoordigheid van die Gees hanteer nie ....... die klomp het na drie probeerslae opgegee, die meisies het elke keer tot bekering gekom en het vrygebreek van die houvas van satan !!! ..... die laaste "hoeerpriesteres" nogal wat hulle gestuur het, is vandag 'n sendeling in Amerika en werk met kinders wat in satanisme rondspeel.... ( maar dis 'n ander storie ! )

Lanie
Jan 28th 2009, 12:00 PM
Phil, ek is nogal geneig om saam te stem met die idee dat die satan subtiel te werk kan gaan sodat mense nie agterkom dat dit wat hulle beleef nie die Heilige Gees is nie maar eintlik iets van die bose af. Maar ek is verward.... hoe gebeur dit dan dat 'n demoon jou dronk laat voel terwyl jy die Here se naam aanroep. Sover ek weet vlug hulle as hulle die Here Jesus se naam hoor en kan hulle dit nie verdra om te hoor hoe hy aanbid en geprys word nie...

Phil Fourie
Jan 28th 2009, 12:22 PM
Phil, ek is nogal geneig om saam te stem met die idee dat die satan subtiel te werk kan gaan sodat mense nie agterkom dat dit wat hulle beleef nie die Heilige Gees is nie maar eintlik iets van die bose af. Maar ek is verward.... hoe gebeur dit dan dat 'n demoon jou dronk laat voel terwyl jy die Here se naam aanroep. Sover ek weet vlug hulle as hulle die Here Jesus se naam hoor en kan hulle dit nie verdra om te hoor hoe hy aanbid en geprys word nie...

Jesus se daar gaan baie wees wat vir Hom Here Here se, wat Hy nie gaan ken nie. Ons het erens 'n storie gehoor dat die duiwels weghol as hulle Jesus se naam hoor, in vandag se tyd beteken dit niks nie, die duiwels hol weg as daar 'n man of 'n vrou opstaan wat waarlik wedergebore is en vanuit die outoriteit van Christus leef. Dit is slegs diegene wat die Heilige Gees het wat in hul woonagtig is wat dievolgende kan doen:

Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug.
Jakobus 4:7

Ta-An
Jan 28th 2009, 07:13 PM
\,,,,Wat Paulus hier probeer sÍ met die vergelyking is dat om in God se teenwoordigheid te wees jy jou nie hoef dronk te drink nie maar dat die Heilige Gees daardie werk doen. watter werk?? Om jou 'dronk' te maak??

Dink jy dat mens staande kan bly wanneer die volheid van die Gees van G_d oor jou kom??? Ek vra maar net :D

Lanie
Jan 28th 2009, 08:42 PM
Nee, dis die Heilige Gees se werk om jou naby aan God te bring. Die heidene het hulleself dronk gedrink om in gemeenskap met hulle gode te verkeer in 'n staat van euforia. Paulus sÍ dis nie nodig om jou dronk te drink om in God se teen woordigheid te kom nie want die Heilige Gees doen dit vir jou. Druk ek myself nie reg uit nie? Ek weet nie hoe om dit anders te stel nie.

Lanie
Jan 29th 2009, 06:00 AM
Dink jy dat mens staande kan bly wanneer die volheid van die Gees van G_d oor jou kom??? Ek vra maar net :D

Askies An.... Ek het gisteraand bietjie laat by die huis gekom en toe lees ek net die eerste deel van jou vraag.

Ek is heeltemal oop vir oortuiging as iemand vir my skrif kan gee om dit te bewys. Die skrif wat sover hier gegee is doen dit nie.... Ek wil nie 'n vers in die Bybel vat en hom interpreteer en uitmekaar trek om te pas by dit wat ek probeer bewys nie.

Ek het self 'n ondervinding gehad verlede jaar in 'n gebedsgroep waar 'n vriendin gebid het. Sy het iewers in die middel van die gebed die Heilge Gees bedank dat sy Sy teenwoordigheid so sterk kan aanvoel en op daardie oomblik het my kop vreeslik begin draai. Na die tyd het ek vir haar vertel wat ek ervaar het en sy het presies dieselfde duislig gevoel gehad. Hierdie ervaring pla my nou want ek kan nie in die Bybel iets vind om te bevestig dat dit wel die Heilige Gees was nie.......

mari
Jan 29th 2009, 02:54 PM
Lukas 11 :

9 En Ek sÍ vir julle: Bid, en vir julle sal gegee word; soek, en julle sal vind; klop, en vir julle sal oopgemaak word.

10 Want elkeen wat bid, ontvang; en hy wat soek, vind; en vir hom wat klop, sal oopgemaak word.

11 En vir watter vader onder julle sal sy seun brood vra, en hy sal hom 'n klip gee; of ook 'n vis, en hy sal hom in plaas van 'n vis 'n slang gee;

12 of ook as hy 'n eier vra, hom 'n skerpioen gee?

13 As julle dan wat sleg is, weet om goeie gawes aan julle kinders te gee, hoeveel te meer sal die hemelse Vader die Heilige Gees gee aan die wat Hom bid?

14 En Hy het 'n duiwel uitgedryf, en diť was stom. En toe die duiwel uitgaan, het die stom man gepraat; en die skare het hulle verwonder.

15 Maar sommige van hulle sÍ: Deur BeŽlsebul, die owerste van die duiwels, dryf Hy die duiwels uit.

16 En ander het Hom versoek en van Hom 'n teken uit die hemel begeer.

17 Maar Hy het hulle gedagtes geken en vir hulle gesÍ: Elke koninkryk wat teen homself verdeeld is, word verwoes; en 'n huis wat teen homself is, val.

18 En as die Satan ook teen homself verdeeld is, hoe sal sy koninkryk bly staan? Want julle sÍ dat Ek deur BeŽlsebul die duiwels uitdryf.

19 En as Ek deur BeŽlsebul die duiwels uitdryf, deur wie dryf julle seuns hulle uit? Daarom sal hulle jul regters wees.

20 Maar as Ek deur die vinger van God die duiwels uitdryf, dan het die koninkryk van God waarlik by julle gekom.

21 Wanneer 'n sterk man wat goed gewapend is, sy huis bewaak, is sy besittings in veiligheid.

22 Maar as een hom oorval wat sterker is as hy en hom oorwin, neem hy sy volle wapenrusting weg waar hy op vertrou het, en deel sy buit uit.

23 Hy wat nie met My is nie, is teen My; en hy wat nie saam met My versamel nie, verstrooi.

Lanie
Jan 29th 2009, 03:10 PM
Dankie Mari.... maar ek byt nie. Ja die Heilige Gees word aan ons gegee as ons daarvoor vra, maar ek moet nou maar tot die slotsom kom dat "dronk van die Heilige Gees" nie skriftuurlik bewys kan word nie, so ek moet my daarvan distansieer.

Ek wonder nou net glo mense dan dat die Heilige Gees partykeer sterker in jou teenwoordig is as ander kere?. Is die Heilige Gees nie permanent inwonend en ewe sterk in God se kinders nie?

Willem
Jan 29th 2009, 04:56 PM
Hi Lanie,

ek weet waarvan jy praat, daai voel of die kop so omdraai...maar .... laat ek so se, dit baie in kerk gevoel as ds gepreek het, soms ook op csv kampe as ons gebid het... maar die vraag wat by my opkom is dat as ons saam in Sy naam vergader en Hy is teenwoordig, kan satan ook dan daar wees? :hmm: Soos die mense se die Woord se niks daarvan nie en God is ook God van orde en dronk is nie orde nie, maar daai duiselig / lighoofdig ....dit laat my wonder en dis die eerste ding wat satan in die bybel gedoen het,
(Gen 3:1) Maar die slang was listiger as al die diere van die veld wat die HERE God gemaak het. En hy sÍ vir die vrou: Is dit ook so dat God gesÍ het: Julle mag nie eet van al die bome van die tuin nie? "het God rerig so gese" ( my opsomming )

Ek weet dat ek beslis weet dat die vrede wat Hy gee alle verstand te bowe gaan en dat ek die eers na ek ?bekeer / teruggeruk is ( ek het baie gebid en Here gevra om my maar teen kop te klap sodat ek kan hoor en dit was nie klap teen kop nie, MAAR ek het gehoor en WEEEEEEEET God leef en is regtig God en nie net 'n idee of filosofie of oorvertelling nie ) kan nie onthou of ek na dit weer daai "dronk " kop draai gevoel gehad het nie, maar ek WEET vrede gee net Hy.:pp

Miskien help dit?:hug:

Ta-An
Jan 29th 2009, 05:41 PM
Lanie , ek stem, die Bybel is ons handboek, maar wil ons nie vir G_d in 'n kassie indruk en se,:"Net so, en nie anders nie"?

Hoekom moet dit uitgespel wees, beperk ons dan nie vir G_d nie??
Bring ons daarmee oneer aan G_d ??
Soos Marie se Skrif aanhaling.... G_d sal Hom aan jou openbaar op 'n manier wat jy verstaan.
My man 'lees' my al baie goed, wanneer hy langs my in die kerk staan, kan hy die Gees se teenwoordigheid in my aanvoel...
Ja, ons ontvang die Gees se 'indwelling' wanneer ons Christus bely as Saligmaker en Verlosser..... soos as 'n merk, soos 'n doop teken.... maar daar is tye wanneer Sy teenwoordigheid meer is as ander tye.

Dink jy alles oor G_d is in die Bybel opgeskryf? Wat is die nut van geloof dan??

Lanie
Jan 29th 2009, 06:25 PM
Ek dink nie alles oor God is in die Bybel opgeskryf nie maar ek dink alles wat God wil hÍ ons van Hom moet weet is in die Bybel. :) Ek wonder net, as ek nie die Bybel kan gebruik as riglyn vir of enige iets reg is of nie, wat is die alternatief?

Ta-An
Jan 29th 2009, 06:31 PM
Ek dink nie alles oor God is in die Bybel opgeskryf nie maar ek dink alles wat God wil hÍ ons van Hom moet weet is in die Bybel. :) Ek wonder net, as ek nie die Bybel kan gebruik as riglyn vir of enige iets reg is of nie, wat is die alternatief? Persoonlike ondervinding/verhouding met Hom :)

Phil Fourie
Jan 30th 2009, 06:07 AM
Ek wonder nou net glo mense dan dat die Heilige Gees partykeer sterker in jou teenwoordig is as ander kere?. Is die Heilige Gees nie permanent inwonend en ewe sterk in God se kinders nie?

Ek glo dit gaan oor wandel in die Gees, as ons deur die Gees lewe, laat ons ook deur Hom wandel. Oorgawe, toelaat dat Hy volkome beheer van jou lewe neem.

Kom ons vat 'n voorbeeld vanuit die huwelik. Jy en jou man trou, jy ontvang dan tog alles van jou man, ek meen, daar is nie nog iets wat jy van hom kan kry nie, hy bly in sy volheid nou saam met jou. Maar later begin jy besef jou man is die hoof van die huis, jy begin hom toelaat om beheer te neem, nou kom die gesin onder die leiding van die man. Jy het nie meer van jou man gekry nie, jy begin meer uit die verhouding kry.

So ook werk dit met die Heilige Gees, jy ontvang hom in totalilteit met wedergeboorte, dan behoort jy jou totaal onder Sy beheersing te plaas, jou woorde en dade as te ware onder die gevangenisskap van die Heilige Gees plaas.

Hoop dit maak sin ;)

Lanie
Jan 30th 2009, 06:43 AM
Persoonlike ondervinding/verhouding met Hom :)

Stop my asseblief as ek van die pad af raak, maar..... en ek gaan my woorde nou baie versigtig kies..... die vyand is baie slinks en sal uit sy pad gaan om mens te mislei, veral as jy 'n baie nou pad met die Here stap, want soos my vriendin sÍ, die duiwel is baie meer geneig om jou te pla as jy hom pla, en let's face it, dit pla hom geweldig as mens 'n persoonlike verhouding met jou Verlosser het. So, nou wil ek weet, vrywaar 'n persoonlike verhouding met die Here jou van daardie misleiding en aanvalle?

Die Filadelfieer
Jan 30th 2009, 07:12 AM
So, nou wil ek weet, vrywaar 'n persoonlike verhouding met die Here jou van daardie misleiding en aanvalle?

Ek gaan nou stout wees en die volgende verse vir jou voorhou :

Mat 24:24 Want daar sal valse christusse en valse profete opstaan, en hulle sal groot tekens en wonders doen om, as dit moontlik was, ook die uitverkorenes te mislei.

en ter bevestiging :

Mark 13:22 Want daar sal valse christusse en valse profete opstaan, en hulle sal tekens en wonders doen om, as dit moontlik was, ook die uitverkorenes te mislei.

Lanie
Jan 30th 2009, 10:19 AM
Verwys hierdie verse nie na vals profete ens. wat ons gaan probeer mislei met vals boodskappe nie? Kan ons dit ook van toepassing maak op die meer subtiele asook "in your face" aanslae van die satan om God se kinders te probeer mislei oor enige saak denkbaar?

Die Filadelfieer
Jan 30th 2009, 11:25 AM
Lanie,
Kom ek gebruik 'n voorbeeld : Jy het, sonder om die tegniese teologie agter die saak te ken, besef iets is fout met "the shack". (Os op die jas, jy is een van BAIE wat dieselde ervaring gehad het in hierdie verband) .
Waar dink jy kom hierdie "waarskuwing in jou siel" vandaan ?

Ek het dit al hoeveel keer opgemerk dat baie Christene se harte ingestem (ge-"tune" ) is om iets wat nie reg is nie te identifiseer, en ek glo dat dit 'n Geestelike geskenk is wat ons net moet leer om reg aan te wend.

Terloops, sien jy wie dit is wat nie mislei kan word nie ?..........

Lanie
Jan 30th 2009, 11:46 AM
Ek het gesien ja, ek het gesien. ;)

Ta-An
Jan 30th 2009, 04:07 PM
Lanie, soos Fila tereg verduidelik.....

Die skape ken die stem van hulle Herder :idea:

Daar is geen manier dat een herder 'n ander se skaaptrop kan inhok nie :D

Psalm 23: Die HERE is my Herder :pp
Johannes 10:4 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=43&CHAP=10&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=4) En wanneer hy sy eie skape uitgebring het, loop hy voor hulle uit; en die skape volg hom, omdat hulle sy stem ken.

Johannes 10:27 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=43&CHAP=10&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=27) My skape luister na my stem, en Ek ken hulle, en hulle volg My.

Son of the South
Feb 1st 2009, 03:22 AM
...vrywaar 'n persoonlike verhouding met die Here jou van daardie misleiding en aanvalle?Vrywaar - nee ek dink nie so nie. Daar is baie waarskuwings in die Bybel, wat my laat glo jy het self ook 'n groot verantwoordelikheid. Die Here bewaar ons wel. Bid ons nog die Onse Vader? "Lei ons nie in die versoeking nie, maar verlos ons van die Bose."

Ek het al daardie "bewaar" eerstehands ervaar waarvan die Filadelfieer ook praat. Ek was op 'n keer in 'n diens waar almal omgeval het. Net twee mense in die hele plek het regop bly staan: ek en die vriend wat saam met my was. Ek kan nie anders as om God se bewarende hand daarin te sien nie.

Willem
Feb 4th 2009, 09:05 PM
Ja en vanaand juis kry ek die'

(2Jn 1:7) Want baie verleiers het in die wÍreld ingekom: die wat nie bely dat Jesus Christus in die vlees gekom het nie. Dit is die verleier en die Antichris.

:idea:

En ek dink oor die klomp wat se dat Christus nie Immanuel ( God met ons ? ) was in die vlees nie, maar net 'n mens en nou se die bybel direk hulle ontken Hy het in die vlees gekom, ek het altyd gedink hulle kan Hom nie as Christus bely nie? Dink nou spesifiek aan klomp teolooe :cry:

En dit n.a.v in e-sword bekeer en bely opsoek en Wesley se comentare daaroor lees vir sel! Die Here werk in "strange and mysterious ways" wat net awesome is!:pp

P.S. kan julle asb ok vir my bid as ek Shack tackle? Ek het mense in sel en familie wat liries daaroor is en dit ...ek is benoud vir hulle... NEE! bid asb dat hulle oe sal oopgaan en hulle die leuen daarin sal sien! ( probeer self en self moet vre* :B )

Lanie
Feb 5th 2009, 06:12 AM
Willem...

Phil is besig om "The Shack" te lees en 'n volledige resensie van die boek te doen wat hy hier gaan plaas op die Shack draad, so kyk ook uit daarvoor...

Son of the South
Feb 6th 2009, 03:41 PM
Ek het die volgende vandag gekry in 'n nuussbrief van Truth to Tell (http://www.truthtotell.co.za/)(dis mos die ouens wat David Pawson se materiaal versprei) (skies vir die Brits):

The Shack: Losing the Bibleís PlotlineÖ

Next time we will continue with how people today divide Godís truth in part 2 of Truth vs Love.
But this constant sinful desire to split God up has appeared in a new book Ė a book that has successfully convinced many people that it correctly pictures the God of the Bible, but doesnít.
The Shack..
(Whatís it about? (http://www.truthtotell.net/rdetail.php?value=1082))
What does this book tell us? That if you paint a one-sided, irreverent picture of God and you colour it just right, people will fall over themselves to see it.

ĎÖ it is not just your normal garden variety kind of heresyÖí

But how many believers have seen that The Shack is not just your normal garden variety kind of heresy, but pure blasphemy dressed up nicely?
Which is why unbelievers fall over themselves to read this book (itís on all the bestseller lists) Ė this is after all the harmless, domestic God theyíve always known to existÖ

Thereís no space here to elaborate further and weíll have to leave it for next time, but to get you thinking: Have you noticed that this book does something that the Bible never dares?
A book like The Shack has lost the essential plotline of the Bible, it has shaved it, filed it and blunted it with such skilful writing that few have noticed that this candy is toxic. But it is the anthem of ĎChristianity liteí and fashion-conscious movements like the emerging church.

That so many Christians have been seduced by this message, points to a deep, pervading misunderstanding about the nature of God in this generation of Christians.
ĎWhat fresh blasphemy is this?í they should have expressed in shock. Instead, they fawned over it. We must be deeply worried. But we must also be equipped to help correct it.

If you cannot see the red lights this kind of teaching holds for the coming generation of Christians, see our next newsletterÖ
OK, nou is ons myle ver van die draad af. Piets maar. :OFFT:

Lanie
Feb 6th 2009, 04:30 PM
OK, nou is ons myle ver van die draad af. Piets maar. :OFFT:

Ek sal nie daarvan droom nie.....:D

Phil Fourie
Feb 9th 2009, 05:42 AM
Die rede hoekom ek dit op my geneem het om die volledige bladsy vir bladsy resensie op myself te neem is die feit dat (al weet ek die boek is erg van die pad af) al die resensies daarbuite vreeslik veralgemeen en so oorkom dat dit lyk asof die mense wat die kritiek teen die boek skryf dit nooit self heeltemal gelees het nie.

As ek iets wil se soos: Die boek skep 'n verwronge beeld van die Drie-Eenheid (wat dit wel doen), dan moet ek vir jou volledig vanuit die konteks van die boek kan aandui waar en wanneer hierdie verwronge beeld geskets word.

Julle moet maar geduldig wees met my, want dit vat lank as mens 'n boek nie net vir soetkoek en as 'n storieboek lees nie, maar as mens elke woord moet opweeg en in diepte moet ondersoek. Ek sal hopelik hierdie week daarmee kan klaarmaak.

Groete
Phil

Willem
Feb 11th 2009, 01:51 PM
Die rede hoekom ek dit op my geneem het om die volledige bladsy vir bladsy resensie op myself te neem is die feit dat (al weet ek die boek is erg van die pad af) al die resensies daarbuite vreeslik veralgemeen en so oorkom dat dit lyk asof die mense wat die kritiek teen die boek skryf dit nooit self heeltemal gelees het nie.

As ek iets wil se soos: Die boek skep 'n verwronge beeld van die Drie-Eenheid (wat dit wel doen), dan moet ek vir jou volledig vanuit die konteks van die boek kan aandui waar en wanneer hierdie verwronge beeld geskets word.

Julle moet maar geduldig wees met my, want dit vat lank as mens 'n boek nie net vir soetkoek en as 'n storieboek lees nie, maar as mens elke woord moet opweeg en in diepte moet ondersoek. Ek sal hopelik hierdie week daarmee kan klaarmaak.

Groete
Phil
Ja en almal wat dit al gelees het rave so ,dat enige kritiek wat mens gehoor het, geklap word, moenie kritiseer vooor jy nie slef gelees het nie.

So ek wag in spanning ( luigat wat ek is ) dat jy die klaarmaak, want ek is nie lus vir die boek nie, die ou het gladde b*k en dit sal lekker wees om te weet iemand wat baie kennis het en leiding het die review gedoen.