PDA

View Full Version : Laaste Avond-maal versus Pasga

Ta-An
Feb 11th 2009, 06:04 PM
Ek het so pas ietsie ontdek wat seker vir baie van julle vanselfsprekend was/is.... of ek gooi klippies in julle skoene :hmm: Ek bedoel, wat ek ontdek het is dat andere van my verskil :o

Die laaste Avond-maal of soos seker meer bekend: The Last Supper, sien ek as die eerste Nagmaal, en nie dat dit die Pasga ete was wat Jesus saam met Sy dissipels geniet het nie.....
Lees bietjie Lukas 22
Nagmaal
Olyfberg
Lukas 23
Pilatus
Kruisiging
v54.... En dit was die dag van voorbereiding, en die Sabbat wou aanbreek.
Die Pasga word op die Sabbat geeet, die lam word op voorbereidings dag geslag, die dag begin wanneer die son ondergaan........ Christus was in die graf teen die tyd wat die Pasga geeet is :idea:

Ek glo dat Jesus gekruisig is op die tyd wat die lam vir die Pasga geslag was....

Ek was gevra om 'n maaltyd plan (menu) voor te l vir 'n "Last Supper" en ek s toe, dit is 'n Nagmaal, toe verskil ons so bietjie, ek s toe dat ek hulle sal help met 'n Pasga ete.... toe is hulle bietjie "bang" vir my hulp, want ek is mos "weird" :o

Is ek so "weird"?? of stem julle saam met my?? :hmm:

Willem
Feb 12th 2009, 03:41 AM
Ta-An

Ek dink jy is in die kol. Jesus wa mos die lam wat vir ons sondes geslag is!
En die laaste avondmaal soos dit genoem word is mos die instelling van die nagmaal?

So nee , ek dink nie jy is wierd nie, miskien eerder gelei deur Sy Gees :hug:

Die Filadelfieer
Feb 13th 2009, 10:48 AM
:idea:

Ek glo dat Jesus gekruisig is op die tyd wat die lam vir die Pasga geslag was....

Ek stem 100 % saam met jou, en veral die Johannes Evangelie bring dit mooi bymekaar. Daar was ook blykbaar 'n gebruik in die tempel waar, wanneer die laaste (en beste) lam geslag is, die ho priester iets in die lyn van "dit is volbring" uitgespreek het.

Ek was gevra om 'n maaltyd plan (menu) voor te l vir 'n "Last Supper" en ek s toe, dit is 'n Nagmaal, toe verskil ons so bietjie, ek s toe dat ek hulle sal help met 'n Pasga ete.... toe is hulle bietjie "bang" vir my hulp, want ek is mos "weird" :o

Is ek so "weird"?? of stem julle saam met my?? :hmm:

Ek is ook bietjie versigtig hier. Nagmaal het Pasga vervang, en die gebruike is definitief nie dieselfde nie : ons eet bv. nie meer lam nie, maar brood. (As teken van Christus se liggaam) As ons aanhou om Pasga te vier, kan ons net sowel nog saam met die jode diere offer.

Franciscus
Mar 11th 2009, 03:29 AM
ACCM,

Jy is korrek. Jesus het die pasga in vervulling laat gaan. Onthou net dat slegs die dag van voorbereiding die Pasga genoem was. Die volgende dag (heilige vierdag) was die eerste dag van die fees van die ongesuurde brode, wat ook in vervulling gegaan het.

Die Filadelfieer,

Miskien verstaan ek jou verkeerd. Die nagmaal het na my mening nie in die plek van die Pasga gekom nie. Die eerste nagmaal was wel op die Pasga, maar soos ek hierbo probeer verduidelik was dit die dag van voorbereiding. Nie op dieselfde dag toe die pasgalam ge-eet is nie.

Die nagmaal is 'n nuwe instelling deur Jesus. 'n Tussentydse instelling vir 'n tydelike fase tot Sy wederkoms.

Die Filadelfieer
Mar 11th 2009, 05:42 AM
Fransiscus,
Nee, ek stem nie saam nie. Daar was inderdaad 'n "dag van voorbereiding" waarop sekere dinge gedoen is, maar dit was ter voorbereiding vir die pasga, dit was nie die pasga self nie. Die pasga -lam is inderdaad op pasga ge-eet, maar is geslag in die dag van voorbereiding.

Kom ek stel dit so, Indien 'n mens onder die indruk is dat daar nog steeds 'n lam ge-offer moet word, soos die pasga gebruik voorskryf, het jy Jesus in jou lewe nodig.

Ta-An
Mar 11th 2009, 11:27 AM
Nee boetie Fila..... :o

Nagmaal en Pasga is nie dieselfde nie

Die Filadelfieer
Mar 11th 2009, 11:32 AM
Nee boetie Fila..... :o

Nagmaal en Pasga is nie dieselfde nie

.........maar dit is die punt wat ek mos ook maak !!

Ta-An
Mar 11th 2009, 11:40 AM
.........maar dit is die punt wat ek mos ook maak !! oh ok.... nee ons slag nie meer lam nie, Jesus was die finale Lam offer gebring vir sonde, maar ons eet nog lam met PaasFees ter nagedagtenis.....

Die Filadelfieer
Mar 11th 2009, 01:35 PM
oh ok.... nee ons slag nie meer lam nie, Jesus was die finale Lam offer gebring vir sonde, maar ons eet nog lam met PaasFees ter nagedagtenis.....

Nie eers meer die regte egte jode hou hulle feeste volgens Bybelse voorskrifte vandat hulle nie meer 'n tempel het nie, hulle word genoop om vas te klou aan afgewaterde weergawes van die oorspronklike dae. Ek sou s dat dit wat op die oomblik gedoen word nie eers die Bybelse naam daarvoor werd is nie.

Franciscus
Mar 11th 2009, 10:13 PM
Fransiscus,
Nee, ek stem nie saam nie. Daar was inderdaad 'n "dag van voorbereiding" waarop sekere dinge gedoen is, maar dit was ter voorbereiding vir die pasga, dit was nie die pasga self nie. Die pasga -lam is inderdaad op pasga ge-eet, maar is geslag in die dag van voorbereiding.

Kom ek stel dit so, Indien 'n mens onder die indruk is dat daar nog steeds 'n lam ge-offer moet word, soos die pasga gebruik voorskryf, het jy Jesus in jou lewe nodig.

Lev 23:5 In die eerste maand, op die veertiende van die maand, teen die aand, is die pasga van die HERE;
Lev 23:6 en op die vyftiende dag van hierdie maand is die fees van die ongesuurde brode van die HERE; sewe dae lank moet julle ongesuurde brode eet.

Exo 12:6 En julle moet dit in bewaring hou tot die veertiende dag van hierdie maand; en die hele vergadering van die gemeente van Israel moet dit slag teen die aand.
Exo 12:7 En hulle moet van die bloed neem en dit stryk aan die twee deurposte en aan die bo-drumpel, aan die huise waarin hulle dit eet.
Exo 12:8 En hulle moet die vleis in dieselfde nag eet, oor die vuur gebraai; saam met ongesuurde brode moet hulle dit met bitter kruie eet.

Dieselfde nag, beteken hier op die eerste dag van die ongesuurde brode.
Sononder tot sononder.

Dus baie duidelik. Die voorbereiding was die pasga, en op die eerste heilige vierdag van die fees van ongesuurde brode was die pasgalam ge-eet.

Is dit nie pragtig hoe die Bybel werk nie. Die nagmaal word ingestel op die dag van voorbereiding. Dit is vir ons as teken om die nagmaal te hou ter voorbereiding van die Messiah se wederkoms.

Groete

Franciscus
Mar 12th 2009, 01:09 AM
Lev 23:5 In die eerste maand, op die veertiende van die maand, teen die aand, is die pasga van die HERE;
Lev 23:6 en op die vyftiende dag van hierdie maand is die fees van die ongesuurde brode van die HERE; sewe dae lank moet julle ongesuurde brode eet.

Exo 12:6 En julle moet dit in bewaring hou tot die veertiende dag van hierdie maand; en die hele vergadering van die gemeente van Israel moet dit slag teen die aand.
Exo 12:7 En hulle moet van die bloed neem en dit stryk aan die twee deurposte en aan die bo-drumpel, aan die huise waarin hulle dit eet.
Exo 12:8 En hulle moet die vleis in dieselfde nag eet, oor die vuur gebraai; saam met ongesuurde brode moet hulle dit met bitter kruie eet.

Dieselfde nag, beteken hier op die eerste dag van die ongesuurde brode.
Sononder tot sononder.

Dus baie duidelik. Die voorbereiding was die pasga, en op die eerste heilige vierdag van die fees van ongesuurde brode was die pasgalam ge-eet.

Is dit nie pragtig hoe die Bybel werk nie. Die nagmaal word ingestel op die dag van voorbereiding. Dit is vir ons as teken om die nagmaal te hou ter voorbereiding van die Messiah se wederkoms.

Groete

Nadat ek hierdie plasing gemaak het, het ek weer ondersoek gaan instel.

Exo 12:11 En s moet julle dit eet: Julle heupe moet omgord wees, julle skoene aan jul voete en julle staf in jul hand; baie haastig moet julle dit eet. 'n Pasga van die HERE is dit.

Hierdie teks blyk teenstrydig te wees met Levitikus. Ek kan aan baie teori dink, maar miskien is daar iemand wat kan help.

Antonvs
Mar 12th 2009, 04:15 AM
Die saak rakende die Pasga en Nagmaal. Hier is twee uiteenlopende interpretasies. Nee twee uiteenlopende verwysings raamwerke, twee verskillende wrelde teologies. Daar is net geen kans dat daar ontmoeting gaan wees nie. . . so glo ek dat daar nie heeltemal voorsienning vir Adventiste, Jehovah Getuies, Mormone, Katolieke, Kabbahliste, Zioniste ens op hierdie Forum nie.

Weereens ek vra ook as een van jou Oupas of Oumas nie 100% volbloed Jood was nie, dan vra ek wat maak jy met Joodse gebruike en Joodse instellings. Ek wonder hoeveel van ons besef dat bv. die Groot verdrukking (Daniel se 70ste week) vir die Jode is a.g.v. van hulle afvalligheid. Hoeveel van julle wil dit deelmaak van jou teologie, hoeveel van julle wil julle laat besny?

Die Filadelfieer
Mar 12th 2009, 05:49 AM
Ek wonder hoeveel van ons besef dat bv. die Groot verdrukking (Daniel se 70ste week) vir die Jode is a.g.v. van hulle afvalligheid. Hoeveel van julle wil dit deelmaak van jou teologie, hoeveel van julle wil julle laat besny?

Anton,
Eerstens glo ek, soos jy, dat daar GEEN plek vir Zionisme/Hebreuse wortels/whatever in die Christelike geloof is nie. Hierdie verskynsel wat nou weer sy kop uitsteek veral onder ons Afrikaanses is baie kommerwekkend, en mens hoef maar net Israel te besoek om agter te kom dat die Jode daar glad nie dieselfde afiniteit met die Christene het as wat ons probeer afmaak daar veronderstel is om te wees nie. Kyk ter voorbeeld hoe Christen sendelinge daar hanteer word.

Tweedens, is dit nie die eerste keer dat ek hoor van hierdie idee dat die sg Groot Verdrukking slegs vir Israel ter sprake is nie. Sal jy omgee om hierop uit te brei, miskien 'n draad oop te maak in die "eindtye" Forum ? Ek dink dit is iets wat ondersoek kan word, en behoort baie interesant te wees.

Die Filadelfieer
Mar 12th 2009, 06:42 AM

Nee, nog steeds stem ek nie saam nie. Pasga was/is te belangrik vir die jode om as bloot 'n voorbereiding vir 'n ander fees te wees.

Leviticus 23:5 In die eerste maand, op die veertiende van die maand, teen die aand, is die pasga van die HERE;
6 en op die vyftiende dag van hierdie maand is die fees van die ongesuurde brode van die HERE; sewe dae lank moet julle ongesuurde brode eet.

Dus : die 14de Nisan Pasga, die 15de Nisan Ongesuurde brode. Een dag uitmekaar uit, twee verskillende datums, soos wat die jode dae reken. Pasga is gereken as 'n Sabbat, Ongesuurde brode nie, dit is hoekom die lam reeds geslag moes wees voor Pasga aanbreek, en dit is hoekom Jesus se lyk van die kruis moes af voor Pasga aanbreek.

Ta-An
Mar 12th 2009, 07:15 PM
,,,,, en mens hoef maar net Israel te besoek om agter te kom dat die Jode daar glad nie dieselfde afiniteit met die Christene het as wat ons probeer afmaak daar veronderstel is om te wees nie. Kyk ter voorbeeld hoe Christen sendelinge daar hanteer word.

.En jy was in Israel :hmm:

bennie
Mar 12th 2009, 07:27 PM
Anton,
Eerstens glo ek, soos jy, dat daar GEEN plek vir Zionisme/Hebreuse wortels/whatever in die Christelike geloof is nie. Hierdie verskynsel wat nou weer sy kop uitsteek veral onder ons Afrikaanses is baie kommerwekkend, en mens hoef maar net Israel te besoek om agter te kom dat die Jode daar glad nie dieselfde afiniteit met die Christene het as wat ons probeer afmaak daar veronderstel is om te wees nie. Kyk ter voorbeeld hoe Christen sendelinge daar hanteer word.

Tweedens, is dit nie die eerste keer dat ek hoor van hierdie idee dat die sg Groot Verdrukking slegs vir Israel ter sprake is nie. Sal jy omgee om hierop uit te brei, miskien 'n draad oop te maak in die "eindtye" Forum ? Ek dink dit is iets wat ondersoek kan word, en behoort baie interesant te wees.

En jy was in Israel :hmm:

Ek stem saam met jou Filadelfieer. Ek het 'n hele ruk in Israel gebly. Hulle is glad nie fanaties oor Christene nie. Veral die gelowiges. Om die eerlike waarheid te se, Meeste van die gelowiges behandel Christene soos honde. Ons is niks meer as iets vuil in hull oe nie.
Ek het 'n tyd terug in die Joodse Insiklopedia gelees wat hulle ding van Gentiles. Nie baie nice nie.
Die stelling wat ek maak is uit ondervinding. NIE hoor se of iets anders nie.

Bennie

Ta-An
Mar 12th 2009, 07:43 PM
Anton, jy klink soos 'n Hilary Clinton aanhanger.... eg anti-semities.

My (Ons) G_d is die G_d van Abraham , Isak en Jakob.... hulle was Jode :idea: :D

Antonvs
Mar 12th 2009, 10:19 PM
Ek is geensins anti-Jood nie. Ek weet wel dat die Jode in die meederheid, dalk 90% plus Jesus Haat. Is hulle nog God se volk - Beslis, maar hulle is nog onder God se oordeel, en die 70ste Week wag nog vir hulle sondes teen hul verbonds God.

Hier is paar gedagtes

1) Die Kerk wat uit meestal Heidene bestaan is vir hierdie bedeling die kern van God se mense.

2) Joode moet na die Kerk, kom vir redding, in die OT moes heidene na Israel kom vir redding.

3) Daar is geen skeiding tussen Jood en Griek (heiden) doel van Ephesiers 3-4 en ook Kolossense.

4) Joode gaan weer 'n rol speel in God se raadsplan, maar eers met die aanbreek van die Messianse ryk.

5) Joode wat in die Kerk era tot bekering kom, moet saam met "heiden-gelowiges" dien - daar is GEEN plek vir iets soos 'n Messiaanse Kerk nie. Dit druis in op die boodskap van die NT.

6) Het die Kerk - Israel vervang nee - gaan lees Rom 9.

So, ek het Joode lief, as hulle in Jesus glo - soos broeders, en as hulle in vyandskap is met hom soos wat ek enige ander persoon sal sien wat die evangelie verwerp - onwys en bejammerings waardig.

Die tyd gaan weer kom waarneer Joode na hul Messiaas sal draai en met die tong belei - wat 'n wonderlike dag.

Franciscus
Mar 12th 2009, 11:11 PM
Die saak rakende die Pasga en Nagmaal. Hier is twee uiteenlopende interpretasies. Nee twee uiteenlopende verwysings raamwerke, twee verskillende wrelde teologies. Daar is net geen kans dat daar ontmoeting gaan wees nie. . . so glo ek dat daar nie heeltemal voorsienning vir Adventiste, Jehovah Getuies, Mormone, Katolieke, Kabbahliste, Zioniste ens op hierdie Forum nie.

Weereens ek vra ook as een van jou Oupas of Oumas nie 100% volbloed Jood was nie, dan vra ek wat maak jy met Joodse gebruike en Joodse instellings. Ek wonder hoeveel van ons besef dat bv. die Groot verdrukking (Daniel se 70ste week) vir die Jode is a.g.v. van hulle afvalligheid. Hoeveel van julle wil dit deelmaak van jou teologie, hoeveel van julle wil julle laat besny?

In my eerste plasing op die draad het ek baie duidelik gestel dat die pasga deur Jesus vervul is. Dit is verby, sloes, klaar. Verder stel ek dit ook dat die nagmaal nie in die plek van die pasga gekom het nie. Ek dink nie een op die draad het gepropageer dat die pasga nog gehou moet word nie. Die opskrif va die draad stel baie duidelik wat my aanbetref dat nagmaal en pasga twee begrippe is.

Nee, nog steeds stem ek nie saam nie. Pasga was/is te belangrik vir die jode om as bloot 'n voorbereiding vir 'n ander fees te wees.

Ek het werklik nie 'n saak met die Jode nie en wat hulle vandag doen nie. Ek was bloot besig om oor wat in die bybel staan te bespreek.

My (Ons) G_d is die G_d van Abraham , Isak en Jakob.... hulle was Jode

Jy kan stellig reg of verkeerd wees, maar in die Bybel staan dat hulle Hebreers was, en dat Jakob se naam na Israel verander is. Die nageslag van esau was ook later jode genoem, maar sy naam was nooit verander na Israel nie.

Die Filadelfieer
Mar 13th 2009, 05:55 AM
En jy was in Israel :hmm:

Hierdie sal my allerlaaste plasing op hierdie draad wees.
'n Vinnige soek op die Web gee vir my die volgende artikels (Ek haal slegs sleutel woorde aan) :

Bron (http://www.christianpost.com/Intl/Overseas/2007/08/evangelical-pastor-ordered-to-leave-israel-over-missionary-suspicions-17/index.html)

An American evangelical pastor and his wife who have lived in Israel for nearly two decades were told to leave the country over suspicion of mission activities, officials said Thursday.

Bron (http://www.wwrn.org/article.php?idd=28829&sec=35&con=35)

As many as 200 Hebrew versions of the New Testament were burned in a bonfire here last month, according to police, allegedly by a group of ultra-Orthodox Jewish students.

It was the latest in a string of incidents targeting Messianic Jews in Israel, a trend that has alarmed Christian Zionist organizations.

Bron (http://web.israelinsider.com/Articles/Culture/12861.htm)

Israeli Jews burned copies of the New Testament in the town of Ohr Yehuda after its deputy mayor called for a purge of missionary texts following an accelerating campaign by evangelists seeking to convert residents to Christianity.

Bron (http://www.usatoday.com/news/world/2008-06-22-israel-missionaries_N.htm)

Police say they are still searching for the assailants. But to the Ortiz family the motive of the attackers is clear: The Ortizes are Jews who believe that Jesus was the Messiah.
Israel's tiny community of Messianic Jews, a mixed group of 10,000 people who include the California-based Jews for Jesus, complains of threats, harassment and police indifference.

En so kan mens aangaan en aangaan en aangaan, ad infinitum.
Die kruks vandie saak ? Toeriste en Christen evangeliste word nie dieselfde hanteer nie, en ek hoef nie my hand in die braaivleisvuur te druk om te weet dit gaan brand nie.

Phil Fourie
Mar 13th 2009, 07:46 AM
Ek is geensins anti-Jood nie. Ek weet wel dat die Jode in die meederheid, dalk 90% plus Jesus Haat. Is hulle nog God se volk - Beslis, maar hulle is nog onder God se oordeel, en die 70ste Week wag nog vir hulle sondes teen hul verbonds God.

Hier is paar gedagtes

1) Die Kerk wat uit meestal Heidene bestaan is vir hierdie bedeling die kern van God se mense.

2) Joode moet na die Kerk, kom vir redding, in die OT moes heidene na Israel kom vir redding.

3) Daar is geen skeiding tussen Jood en Griek (heiden) doel van Ephesiers 3-4 en ook Kolossense.

4) Joode gaan weer 'n rol speel in God se raadsplan, maar eers met die aanbreek van die Messianse ryk.

5) Joode wat in die Kerk era tot bekering kom, moet saam met "heiden-gelowiges" dien - daar is GEEN plek vir iets soos 'n Messiaanse Kerk nie. Dit druis in op die boodskap van die NT.

6) Het die Kerk - Israel vervang nee - gaan lees Rom 9.

So, ek het Joode lief, as hulle in Jesus glo - soos broeders, en as hulle in vyandskap is met hom soos wat ek enige ander persoon sal sien wat die evangelie verwerp - onwys en bejammerings waardig.

Die tyd gaan weer kom waarneer Joode na hul Messiaas sal draai en met die tong belei - wat 'n wonderlike dag.

Dankie hiervoor anton, hierdie is vir my werklik 'n baie goeie samevatting van die huidige stand van sake, indien jy omgee nie, gaan ek hierdie van jou uitdruk en persoonlik gebruik.

Ta-An
Mar 16th 2009, 12:01 PM
2) Joode moet na die Kerk, kom vir redding, in die OT moes heidene na Israel kom vir redding. Nee, die Jode moet na ons/hulle Messias keer, nie na die 'kerk' nie :hmm:

3) Daar is geen skeiding tussen Jood en Griek (heiden) doel van Ephesiers 3-4 en ook Kolossense. Ek sal met die versies vir jou antwoord : Romeine 1:16 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=45&CHAP=1&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=16) Want ek skaam my nie oor die evangelie van Christus nie, want dit is 'n krag van God tot redding vir elkeen wat glo, eerste virdieJood en ook vir die Griek.

Romeine 2:10 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=45&CHAP=2&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=10) maar heerlikheid en eer en vrede vir elkeen wat goed doen, vir die Jood eerste en ook vir die Griek.

Phil Fourie
Mar 17th 2009, 05:23 AM
Anneke

Jy sal vind dat die teksgedeeltes wat jy aanhaal gaan oor die verskeining van die evangelie aan die betrokke groepe, eers aan die Jood, toe aan die Griek, dit gaan nie oor iemand se posisie voor God nie, voor God is almal in wat in Jesus Christus is in saligheid gelyk. Om die waarheid te s, die Griek in Christus is in 'n verhouding met God, die Jood buite Christus is nie in 'n verhouding met God nie.

En met betrekking tot die Kerk, ek gaan nie vir Anton antwoord nie, maar ek glo wat hy s is absoluut korrek, redding berus in die liggaam van Christus, die kerk, elkeen wat wedergebore word, word deel van die liggaam van Christus, die kerk, Sy bruid. Redding is in Jesus Christus, dit is nie wat ons verwerp nie, maar daardie redding bring jou in die kerk in, in die liggaam van Christus in, in die bruid in en daarom s ons dat redding in die kerk is, want die gereddes is in die kerk.

Ta-An
Mar 17th 2009, 12:37 PM
Phil, veel makliker sal dit wees om die wilde olyf takkie af te knip en 'n ware olyftakkie weer terug te ent in die Olyfboom :)

Phil Fourie
Mar 17th 2009, 12:50 PM
Hi tannie Ann

Weereens, dit gaan nie oor jou posisie voor God in saligheid nie, maar die orde waarin God die evangelie aan die mens geopengbaar het ;)

Groete
Phil

Ta-An
Mar 17th 2009, 03:07 PM
Hi tannie Ann

Weereens, dit gaan nie oor jou posisie voor God in saligheid nie, maar die orde waarin God die evangelie aan die mens geopengbaar het ;)

Groete
PhilPresies Boetie Phil, eers vir die Jood en dan vir die Griek :P

Phil Fourie
Mar 18th 2009, 05:36 AM
Maar dit beteken nie dat die Jood 'n hor posisie beklee voor God in saligheid nie.

Ta-An
Mar 18th 2009, 08:47 AM
Maar dit beteken nie dat die Jood 'n hor posisie beklee voor God in saligheid nie.Jy is reg :) , nie meer nie. .

Gerhard Ebersoehn
Oct 30th 2013, 06:34 PM
Oor:

Ta’ An
<<Die laaste Avond-maal of soos seker meer bekend: The Last Supper, sien ek as die eerste Nagmaal, en nie dat dit die Pasga ete was wat Jesus saam met Sy dissipels geniet het nie.....>>

Ek stem! Absoluut! Maar wag ‘n bietjie …

… oor:

<<Kruisiging
v54.... En dit was die dag van voorbereiding, en die Sabbat wou aanbreek.>>

Aikna! Lukas 22:7,14 ja! Dr begin die Kruisigingsdag!

En die Kruisigingsdag begin om te eindig, hier, Lukas 23:46-49.

Ditsem!

En ons Here se BEGRAFNISDAG—“daardie dag” KJV “THAT DAY”—begin om te eindig, hier—waar jy van praat—<<Lukas 23…v54>>.

Mooi man!

Maar jy was reg: “Die Maaltyd van die Here”- ‘estien kuurjakn dpnon’ was terselfdertyd wat die Wet “die Pasga-Lyding van Jawe” genoem het, en s het die Protestantse Kerke nog altyd geglo.

Gerhard Ebersoehn
Oct 30th 2013, 07:19 PM
ACCM,
Jy is korrek. Jesus het die pasga in vervulling laat gaan. Onthou net dat slegs die dag van voorbereiding die Pasga genoem was. Die volgende dag (heilige vierdag) was die eerste dag van die fees van die ongesuurde brode, wat ook in vervulling gegaan het.

Die Filadelfieer,

Miskien verstaan ek jou verkeerd. Die nagmaal het na my mening nie in die plek van die Pasga gekom nie. Die eerste nagmaal was wel op die Pasga, maar soos ek hierbo probeer verduidelik was dit die dag van voorbereiding. Nie op dieselfde dag toe die pasgalam ge-eet is nie.

Die nagmaal is 'n nuwe instelling deur Jesus. 'n Tussentydse instelling vir 'n tydelike fase tot Sy wederkoms.

Weereens stem ek saam! … met voorbehoude …

Oor:

<<Jesus het die pasga in vervulling laat gaan.>>

Jesus _WAS_ “ons Pasga” 1Korintirs 5:7— “Ons Pasgalam is vir ons geslag, naamlik Christus.”
[NB: 1933 se ‘paaslam’ is ’n gruwelike ontoelaatbaarheid.]

Oor:

<<Onthou net dat slegs die dag van voorbereiding die Pasga genoem was.>>

Nee; dit is nie so nie, jammer om te s.

Johannes vertel wat op “Die Voorbereiding VAN DIE PASGA” gebeur het die oggend “die sesde uur” toe Jesus voor Pilatus gestaan het en wat daarop gevolg het totdat Hy natuurlik gekruisig was en gesterf het op daardie dag “Die Voorbereiding VAN DIE PASGA”, 3 namiddag—volgens die ander Evangelies: “die negende (daglig-)uur”.

Nou was “die eerste dag wat hulle altyd die pasga moes geslag het”, “die veertiende dag van die Eerste Maand” van die jaar vir Israel, “die pasga” IN EIE REG.

Dit was <<Nie op dieselfde dag toe die pasgalam ge-eet is nie.>> Hondered persent korrek!
Want “ongesuurde brood moet julle [Israel] EET, SAAM MET die vleis” van die vorige dag—die veertiende—, se slagoffer: “op die vyftiende dag van die Eerste Maand” van die jaar.
Daarom was <<dag toe die pasgalam ge-eet is>>, “die eerste dag [wat] julle niks gesuurde brood mag eet nie”; want dit was “die eerste dag van Ongesuurde Brood”—“Feesdag”!

“Die eerste dag van ongesuurde brood (eet)", was die tweede, “eerste dag” van “pasga” IN EIE REG.

Gerhard Ebersoehn
Oct 30th 2013, 07:31 PM
Antonvs:

<<Joode wat in die Kerk era tot bekering kom, moet saam met "heiden-gelowiges" dien - daar is GEEN plek vir iets soos 'n Messiaanse Kerk nie. Dit druis in op die boodskap van die NT.>>

Amen!

Ta-An
Oct 30th 2013, 08:50 PM
Sjoe...dit is 'n "ou draad" wat jy hier kom wakker maak het .. ;)

Gerhard Ebersoehn
Oct 31st 2013, 05:29 PM
... <wakker gemaak>? Helaas nie! Al 24 ure later en die ding slaap nog.

Hoe gaat ons hom wakker kry?

Met die vraag wat niemand blykbaar kan antwoord nie:

Al gehoor van Jesus se Laaste Pasga se Been-Dag?

Ek is nie verbaas dat niemand weet waarvan ek praat nie. Dink eerder ek’s mal …

Want die Jode het ou bene gaan begrawe doer in die valley van die dooie bene.

Maar raai wat: God het die lewe in die dooie ou bene TERUGGEBRING!

… en skielik herlewe ook Jesus se Laaste Pasga se Been-Dag!

NOU WIE sou ooit kon raai?

EINSTE ons liefste vertalers van ons geliefde ‘Nuwe Afrikaanse Bybel’! En hulle het nie geraai nie; hulle het goed gewt!

[[[… saggies broer! Saggies! Moenie slapende honde ook nog wakker maak nie!]]]