PDA

View Full Version : Help asseblief Rokers ondersteunings groep

manieverster
Feb 27th 2009, 08:30 PM
Hallo almal, ek is 'n roker wat al 'n paar keer probeer het om op te hou rook en julle weet, daar is geen ondersteunings groepe vir rokers wat probeer ophou rook nie. So, toe dog ek hoekom nie hier nie. Om te begin wil ek vir die van julle wat opgehou het en nog vasbyt vra om te kom vertel hoe om dit te doen. Ek is geen ekspert nie en ook nie 'n siekundige of terapeut of dier voege nie maar as enige een voel dit raak te veel kom los 'n boodskap hier en ek sal altyd probeer om dit so gou moontlik te antwoord en dalk bystaan met gebed of 'n bemoedigende woord. As daar enige van julle is wat die kennis het wil ek vra dat julle ook sal help. Kom ons ondersteun mekaar en vertel van ons ondervindinge in die gebied. Ek hoop om sommer baie poste op die draad te kry. Dankie by voorbaat!:help::help::help:

Willem
Feb 27th 2009, 10:10 PM
Sterkte Manie,
dink dis gesonde ding om te doen. my pa moes eers ding op sy lip kry en dink dis daai groot K woord voor hy kon ophou, maar toe was dit dit.

Vra maar as dit sukkel, intussen dink ek sal jy baie gebede kry vir krag en genade om te kan ophou.:pray:

Lanie
Feb 28th 2009, 04:49 AM
Hi Manie....

Geluk met jou besluit om op te hou rook. Ek is bevrees ek het nie veel raad om te gee oor hoe ek opgehou het nie. Ek het besluit om op te hou en het opgehou. Al meer as 4 jaar gelede... :pp Ek glo dis net 'n geval van "mind over matter". :D Maar ek weet in die praktyk is dit nie altyd so maklik nie want dan sou almal so maklik kon ophou, n. Ek het vir 'n paar mense al hierdie link gegee en sal graag wil h dat jy dit sal uittoets. http://www.settingcaptivesfree.com/home/ (http://www.settingcaptivesfree.com/home/) Jy kry 'n mentor wat jou daagliks ondersteun wat dieselfde verslawing as jy oorwin het terwyl jy deur 'n bybelstudie-gebasseerde kursus werk. Dit kos 'n bietjie tyd en moeite van jou kant af maar lewer resultate wat die opoffering werd is. Laat weet my asseblief wat jy dink en hoe dit gaan. En ek plaas jou op my gebedslys.... Sterkte!!

MercyChild
Feb 28th 2009, 10:33 AM
Hi Manie

Ek wil baie graag saam met jou hier inspring........Ek is ook 'n roker vir die afgelope 20 jaar......ja ek het op 'n baie, baie vroee ouderdom begin, maar weet daar is ook 'n tyd om op te hou....Ek het nou al 'n paar dae probeer ophou, maar natuurlik ook sonder sukses. Soms is dit nogal moeilik want ek wil nie h familie lede moet sien hoe ek sukkel en elke keer maar net terug val nie.......:eek:

Een ding wat ek wel weet, is dat ons baie maal 'n verlsawing met soetigheid wil vervang, en ek het deur rehablilitaise sentrums geleer, dat dit juis hierdie soetigheid wat ons so eet is, wat "cravings" vinniger aanbring......Ek weet nie presies hoe dit werk nie, maar het dit voorheen op die proef gestel, en wanneer ek soetigheid vermy, is die lus vir rook al hoe minder. Ek is beslis nie 'n kenner op die gebied van hoe om op te hou rook nie, anders sou ek seker lankal opgehou het.:D

Ek dink die ding wat dit so moeilik maak om op te hou met rook, is omdat dit sosiaal aanvaarbaar is by ander, en dat mense nie altyd 'n probleem met 'n roker het nie. Wat my wel pla die afgelope tyd, is dat ons liggame aan Christus behoort, en dat ons wel soos ons weet hierdie tempel stelselmatig verwoes......ek weet ook dat ek God moet eer met my liggaam, en daarom is ek ook opsoek na hulp om Hom meer te eer, deur op te hou met rook.........:hmm:

Dankie vir die draad wat jy oopgemaak het. Daardie link wat Lanie gegee het, is beslis die moeite werd om te volg, ek het ook aan die program deelgeneem, en sommer baie geleer!;)

manieverster
Feb 28th 2009, 01:15 PM
Danki vir die positiewe terug voer almal, Lanie dankie vir die skakel, ek nou net by hulle geregistreer en my eerste les gedoen! Wat ek in die les geleer het is dat as 'n mens wil ophou rook moet jy dit tot God se herrlikheid doen!

Lanie
Feb 28th 2009, 05:11 PM
Wat ek in die les geleer het is dat as 'n mens wil ophou rook moet jy dit tot God se herrlikheid doen!

:pp :pp :pp Soos alles in ons lewens, n Manie. Alles wat ons doen moet God verheerlik!

(Ek was vandag by 'n 4x4 kompetisie en tussen al die woeste bierboep, rokende, drinkende, vloekende omies is daar twee ooms wat uitstaan. Hulle drink nie en vloek nie en rook nie.... en wat staan voor op hulle tjorrietjie - "Real men follow Jesus!" Selfs in hulle stokperdjie verheerlik hulle Sy naam! AWESOME!!!

Psalm
Feb 28th 2009, 05:29 PM
Hoe hou ek op rook?
Hoe hou ek op drink?
Hoe hou ek op dit?
Hoe hou ek op dat?

Ek self het gesit met n ding wat ek aangeleer het ongeveer 16 jaar terug, dit was nou nie rook nie, maar dit was wel iets wat nie tot eer van ons Vader in die hemele was nie.

Ek het baie dinge probeer, uitgeredeneer, beplan en uitgevoer, maar niks het gemaak dat ek ophou nie, party idees het baie goed gewerk - vir n ruk, maar nie permanent nie.
Ek het bitter erg baie gebid hieroor en vir Vader ges ek wil graag ophou, en wanneer ek myself kry is die versoeking daar en ek weet nou moet ek kies om dit nie te doen nie en dan doen ek dit weer, en weer en weer, en elke keer val ek op my kniee neer en bid en s vir Vader ek wil graag ophou, hoe moet ek dit doen, wat moet ek doen? Help my Vader!

Julle dit het vir my n groot probleem geword! My gewete het my geweldig baie gepla, baie van my vrymoedigheid is geroof en ek het baie soos n hond gevoel n vuil hond, maar nogsteeds het ek aangehou met die verslawing aan die ding.

Ek het baie kere op my kalender n sekere spesiale merkie gemaak wat net ek geweet het waarvoor die merkie is, want ek wou nou nie h almal moet wanneer hulle my kalender sien weet dit en dat is die probleem nie Nou ek het baie kere op my kalender die spesiale geheime merkie op n sekere dag gemaak en ges, die merkie staan vir dis die dag wat ek ophou met die ding. Hartseer om te s, die merkie het dae, dan weke, dan maande dan jare aangeskuif soos ek elke keer ges het, die dag is die dag wat ek gaan ophou, en dan hou ek nie daai dag op nie, die versoeking is net eenvoudig te groot!

Ek het rerig baie hard probeer ophou op baie maniere soos ek alreeds genoem het en gebid en vir Vader gevra hoe gaan ek ophou? Ek was raadop, het baie boodkappe van mense geluister en bedink en die Woord gelees maar ek kon net eenvoudig nie oorwinning kry nie, tot eendag.

Toe maak die Heilige Gees vir my die deel oop:
(Baie gaan dalk nou teleurgesteld wees, want hier is nou nie n ek swaai my towerstaf en hier is die oplossing oplossing nie, en baie mense kan die stukkie lees en s, ja ja ek ken die stukkie al uit my kop uit, net soos ek self ook baie BAIE ges het, maar as die Heilige Gees dit nie vir jou oopmaak nie, en jy ag gee daarop nie, sal dit altyd net daai eenvoudige stukkie bly wat ons almal maar net ken)

Joh 15:1-5:

Ek is die ware wynstok, en my Vader is die landbouer.
Joh 15:2 Elke loot wat in My nie vrug dra nie, neem Hy weg; en elke loot wat vrug dra, di maak Hy skoon, sodat dit meer vrug kan dra.
Joh 15:3 Julle is alreeds rein deur die woord wat Ek tot julle gespreek het.
Joh 15:4Bly in My, soos Ek in julle. Net soos die loot geen vrug kan dra van homself as dit nie in die wynstok bly nie, so julle ook nie as julle in My nie bly nie.
Joh 15:5 Ek is die wynstok, julle die lote. Wie in My bly, en Ek in hom, hy dra veel vrug; want sonder My kan julle niks doen nie.

Ek het baie gebid en gevra Vader hoe gaan ek ophou, wat moet ek doen Vader het vir my die stukkie oopgemaak deur sy Heilige Gees Geen oplossing gegee wat die ding verslawing probleempie aanspreek nie, maar dat ek in Jesus moet bly en Hy in my anders kan ek niks doen nie.

My vraag was:

Hoe hou ek op rook?
Hoe hou ek op drink?
Hoe hou ek op dit?
Hoe hou ek op dat?

Antwoord:
Ek het die verkeerde vraag gevra, want Hoe hou ek op rook?, Hoe hou ek op drink ens ek kannie. As ek nie in die ware wynstok bly en Hy in my nie, kan ek niks doen nie!

Weet dit net baie goed Die versoeking gaan ALTYD daar wees dit gaan nie weggaan nie, dit gaan nie minder word nie, dit gaan nie kleiner word nie, dit gaan nie weg gaan nie! Nie totdat die duiwel gebind gaan word nie!
Wat het Jakobus geskryf in Jak 1:2-4:

Ag dit louter vreugde, my broeders, wanneer julle in allerhande versoekinge val, omdat julle weet dat die beproewing van julle geloof lydsaamheid bewerk. Maar die lydsaamheid moet tot volle verwerkliking kom, sodat julle volmaak en sonder gebrek kan wees en in niks kortkom nie.

Met baie Blydskap en Dankbaarheid aan my Verlosser, die ware wynstok, die deur, ons rots, kan ek vandag getuig Nadat die Heilige Gees vir my daai 5 versies oopgemaak het, en ek ag gegee het daarop, en dien ooreenkomstig gesorg het dat ek IN HOM bly, het ek oorwinning IN HOM oor die saak gekry, die versoekinge is nogsteeds net so groot soos vroeer, maar ek het oorwinning gekry daaroor IN HOM, en ek kan die versoekinge verdra!

mari
Feb 28th 2009, 05:47 PM
Hallo Manie...

op die " is rook verkeerd " draad het ek 'n paar weke gelede my eie rokery mooitjies verduidelik.... en toe sommer vertel hoe ek 2 weke gelede net opgehou het......... na kerk sondag middag die laaste doodskisspykertjie opgesteek, te lui gewees om op my bike te klim en 'n nuwe pakkie te gaan koop.... en sommer net daar nie weer nie........

( dat oompie Trevour M weer sondetaks van 88c per pakkie opgesit het, het dalkies iets daarmee te doen gehad........ ek is soortvan gefasineerd met syfers en hul Bybelse betekenis, en 8 staan mos mooitjies vir "new beginnings" ...... maar dis 'n ander storie ) ...

die laaste paar weke het ek gedink daaroor om op te hou, maar nie veel motivering gehad nie........ my pa het al die jare gerook en is nog so sterk soos 'n leeu, maar my moederlief, wat nooit eers 'n trekie getrek het nie en baie gesond geleef het, het swaar aan kanker gesterf.... so waarom moes ek nou worrie.... en dit help boonop vir die sinus....... en allerande sulke verskonings......

so 'n ruk gelede kyk manlief mos 'n sitcom - dink dit was George Lopez ( ja,ja, heel unspiritual, maar " the Lord works in mysterious ways".... dan nie ?? ... ;) ) ... dit was 'n komedie waar 'n klomp werkers moes ophou rook om hulle mediese voordele te behou ( of so iets ) .... hulle kry toe 'n terapeut in wat verduidelik dat hulle moet soek wat die "trigger" is vir die rokery - wat maak hulle wil rook? ...... dit sit my toe aan die dink....

.... my rokery was my wegkomkans vir al die verkeerde redes, en toe dit my tref, was dit seker maklikker......:rolleyes:

.... die laaste paar dae ( dis more 2 weke ) is ek erg lus vir 'n stokie wat dit gaan redelik dol...... maar met 'n bietjie dink kom ekke toe mos weer agter dit gaan nie oor die sigaret nie, maar die weghardloop ..... so ek vat dit na die Troonkamer toe, en siedaar ......

arende brand nie exhauste nie....... :o

varslug groete
m

Willem
Feb 28th 2009, 07:37 PM
Ek het rerig baie hard probeer ophou op baie maniere soos ek alreeds genoem het en gebid en vir Vader gevra hoe gaan ek ophou? Ek was raadop, het baie boodkappe van mense geluister en bedink en die Woord gelees maar ek kon net eenvoudig nie oorwinning kry nie, tot eendag.

Kan amper selfde storie vertel. Enigste verskil is ek het nie in Woord gaan soek nie ne ook nie gelees en stiltetyd gehou nie. Net met ete en as ek gaan slaap of in moeilike situasie is gebid..

So die hieronder is vir my kosbaar, het ek dit maar jare terug besef en geweet :cry:

Die Here was my genadig en het my lewe verander en die verlossing gegee en ek leef a.g.v Hom in oorwinning daaroor. Ek het ook gevra dat dit weggeneem sal word want ek kon dit nie oorwin nie.Miskien was die erkenning dat ek sonder Hom dit nie kon doen nie ook deel daarvan? Eendag sal ek weet, nou is ek DANKBAAR en vermy ek situasies wat my na struikeling kan lei.

Joh 15:2 Elke loot wat in My nie vrug dra nie, neem Hy weg; en elke loot wat vrug dra, di maak Hy skoon, sodat dit meer vrug kan dra.
Joh 15:4Bly in My, soos Ek in julle. Net soos die loot geen vrug kan dra van homself as dit nie in die wynstok bly nie, so julle ook nie as julle in My nie bly nie.
Joh 15:5 Ek is die wynstok, julle die lote. Wie in My bly, en Ek in hom, hy dra veel vrug; want sonder My kan julle niks doen nie.

Weet dit net baie goed Die versoeking gaan ALTYD daar wees dit gaan nie weggaan nie, dit gaan nie minder word nie, dit gaan nie kleiner word nie, dit gaan nie weg gaan nie! Nie totdat die duiwel gebind gaan word nie!

Die man praat uit ondervinding, :hug: en ek kan dit beaam!

Ag dit louter vreugde, my broeders, wanneer julle in allerhande versoekinge val, omdat julle weet dat die beproewing van julle geloof lydsaamheid bewerk. Maar die lydsaamheid moet tot volle verwerkliking kom, sodat julle volmaak en sonder gebrek kan wees en in niks kortkom nie.

Met baie Blydskap en Dankbaarheid aan my Verlosser, die ware wynstok, die deur, ons rots, kan ek vandag getuig Nadat die Heilige Gees vir my daai 5 versies oopgemaak het, en ek ag gegee het daarop, en dien ooreenkomstig gesorg het dat ek IN HOM bly, het ek oorwinning IN HOM oor die saak gekry, die versoekinge is nogsteeds net so groot soos vroeer, maar ek het oorwinning gekry daaroor IN HOM, en ek kan die versoekinge verdra!:amen:

Die Filadelfieer
Mar 2nd 2009, 05:43 AM
Manie,
Dit lyk asof jou idee goeie ondersteining het. Baie sterkte, en , soos meer as een keer hier genoem, gaan jy nie sonder Jesus dit regkry nie.

Om op te hou is een ding, maar om nooit weer te begin nie totaal iets anders. Ek is self 'n eks-roker, 40 per dag, maar het so amper 10 maande terug dit gelos. Daar was heelwat dae wat ek regtig lus was om weer te begin, maar die Here het my laat verstaan dat dit in die eerste plek Sy Wil was dat ek moes ophou, en dat Hy baie teleurgesteld in my gaan wees as ek weer begin. (Ek weet dit maak dalk teologies nie sin nie maar dit werk vir my orraait !) Ek weet een ding 100% vir seker : Sonder Jesus se hulp sou ek nooit opgehou het nie. Finish en klaar.

manieverster
Mar 2nd 2009, 08:51 AM
Hoe hou ek op rook?
Hoe hou ek op drink?
Hoe hou ek op dit?
Hoe hou ek op dat?

Ek self het gesit met n ding wat ek aangeleer het ongeveer 16 jaar terug, dit was nou nie rook nie, maar dit was wel iets wat nie tot eer van ons Vader in die hemele was nie.

Ek het baie dinge probeer, uitgeredeneer, beplan en uitgevoer, maar niks het gemaak dat ek ophou nie, party idees het baie goed gewerk - vir n ruk, maar nie permanent nie.
Ek het bitter erg baie gebid hieroor en vir Vader ges ek wil graag ophou, en wanneer ek myself kry is die versoeking daar en ek weet nou moet ek kies om dit nie te doen nie en dan doen ek dit weer, en weer en weer, en elke keer val ek op my kniee neer en bid en s vir Vader ek wil graag ophou, hoe moet ek dit doen, wat moet ek doen? Help my Vader!

Julle dit het vir my n groot probleem geword! My gewete het my geweldig baie gepla, baie van my vrymoedigheid is geroof en ek het baie soos n hond gevoel n vuil hond, maar nogsteeds het ek aangehou met die verslawing aan die ding.

Ek het baie kere op my kalender n sekere spesiale merkie gemaak wat net ek geweet het waarvoor die merkie is, want ek wou nou nie h almal moet wanneer hulle my kalender sien weet dit en dat is die probleem nie Nou ek het baie kere op my kalender die spesiale geheime merkie op n sekere dag gemaak en ges, die merkie staan vir dis die dag wat ek ophou met die ding. Hartseer om te s, die merkie het dae, dan weke, dan maande dan jare aangeskuif soos ek elke keer ges het, die dag is die dag wat ek gaan ophou, en dan hou ek nie daai dag op nie, die versoeking is net eenvoudig te groot!

Toe maak die Heilige Gees vir my die deel oop:
(Baie gaan dalk nou teleurgesteld wees, want hier is nou nie n ek swaai my towerstaf en hier is die oplossing oplossing nie, en baie mense kan die stukkie lees en s, ja ja ek ken die stukkie al uit my kop uit, net soos ek self ook baie BAIE ges het, maar as die Heilige Gees dit nie vir jou oopmaak nie, en jy ag gee daarop nie, sal dit altyd net daai eenvoudige stukkie bly wat ons almal maar net ken)

Ek het baie gebid en gevra Vader hoe gaan ek ophou, wat moet ek doen Vader het vir my die stukkie oopgemaak deur sy Heilige Gees Geen oplossing gegee wat die ding verslawing probleempie aanspreek nie, maar dat ek in Jesus moet bly en Hy in my anders kan ek niks doen nie.

My vraag was:

Hoe hou ek op rook?
Hoe hou ek op drink?
Hoe hou ek op dit?
Hoe hou ek op dat?

Antwoord:
Ek het die verkeerde vraag gevra, want Hoe hou ek op rook?, Hoe hou ek op drink ens ek kannie. As ek nie in die ware wynstok bly en Hy in my nie, kan ek niks doen nie!

Met baie Blydskap en Dankbaarheid aan my Verlosser, die ware wynstok, die deur, ons rots, kan ek vandag getuig Nadat die Heilige Gees vir my daai 5 versies oopgemaak het, en ek ag gegee het daarop, en dien ooreenkomstig gesorg het dat ek IN HOM bly, het ek oorwinning IN HOM oor die saak gekry, die versoekinge is nogsteeds net so groot soos vroeer, maar ek het oorwinning gekry daaroor IN HOM, en ek kan die versoekinge verdra!
Ek is die ene hoendervleis soos ek hier sit. Ek het nie so 'n reaksie verwag nie. Psalm, jou woorde het my hart aangeroer en die Here het hard met my gepraat hier. Ek sukkel nou al vir meer as 3 weke met sinus en die Vrydag aand voor ek die draad begin het het ek vir die Here gevra om my te help om gesond te word want die medisyne wat die dokter vir my gegee het het net vir 'n rukkie gewerk nou drup die sinus in my keel. Ek steek toe 'n sigaret op en dis of hy vir my se: "Ek kan jou help as jy daardie gewoonte stop." Ek het behoorlik skaam geword en gese ja, ek sal ophou rook. Ek het gedink aan iemand wat gese het daar is geen "support" groepe vir rokers soos vir bv. alkoholiste nie en het die draad begin. Ek moet egter vir julle se dat ek weer gerook het en het sommer nou-nou weer 'n sigaret doodgemaak. Ek het nou niks meer sigarette nie en beplan om nie weer te koop nie. Ek is to alles in staat deur Christus wat my die krag gee en ek wil hierdie ophou rook tot eer van ons Almagtige Hemelse Verlosser doen. Ek weet daar is net een manier om op te hou rook en dit is soos die Engelse se "Cold Turkey". Los dit net en gaan aan met jou lewe en mag God ons genadig wees wat met die versoekings sukkel. Weereens Psalm, dank vir jou inspirerende woorde en aan al julle ander ook. Kom ons bid vir mekaar sonder ophou!

Psalm
Mar 2nd 2009, 11:50 AM
Hi Manie,

al wat ek kan se is dat as die Heilige Gees met jou gepraat het en jy gee ag daarop - HALLELUJAH!

Job 28:28 Maar aan die mens het Hy ges: Kyk, die vrees van die HERE is wysheid; en om van die kwaad af te wyk, is verstand.

1 Kor 3:6-7
Ek het geplant, Apollos het natgemaak, maar God het laat groei. So is dan hy wat plant of hy wat natmaak, niks nie, maar God wat laat groei.

Al die Eer an Vader!

Psalm
Mar 2nd 2009, 11:59 AM
Nog 1 dingetjie - Daar is 'n verskil tussen om net te kwoteer en te se "Ek is tot alles in staat deur Christus wat my die grag gee" en om te sorg dat jy IN CHRISTUS BLY en dan in staat te wees deur Christus wat jou die krag gee.

Nie net lippetaal nie ...
:)

manieverster
Mar 2nd 2009, 06:52 PM
Hi Manie,

al wat ek kan se is dat as die Heilige Gees met jou gepraat het en jy gee ag daarop - HALLELUJAH!

Job 28:28 Maar aan die mens het Hy ges: Kyk, die vrees van die HERE is wysheid; en om van die kwaad af te wyk, is verstand.

1 Kor 3:6-7
Ek het geplant, Apollos het natgemaak, maar God het laat groei. So is dan hy wat plant of hy wat natmaak, niks nie, maar God wat laat groei.

Al die Eer an Vader!

Jy is reg Psalm, lippetaal gaan my nerens bring nie en ek het dit uitgevind. Dis maklik om aan te haal maar om die daad by die woord te voeg. Jy het vroeer ges hoe jy altyd die merkie op die kalender aangeskuif het. Wel, ek het ook. Gisteraand het ek vir myself gese more gaan ek ophou maar heelaas, ek het weer gerook. Toe maak ek my pakkie klaar vandag en het niks meer nie en se toe wel, nou kan ek rerig ophou! Ek het gebum. Ai, ek moet myself oorgee aan die Here se genade maar die versoekings!

Phil Fourie
Mar 3rd 2009, 06:39 AM
Goed, dan kan sondige Phil ook seker maar deelneem :lol:

Ek het ook soos oom Fila die ding gelos gekry toe hy gaan staan het by 40 'n dag. Skokkend, ek is die jonkste omtrent van die lede hier en ek het 40 sigarette 'n dag gerook. Ongelooflik.

Maar in alle geval, ek sit 'n hele ruk terug in kerk die een aand, en daardie aand voel dit vir my asof daar netsowel geen ander persoon in die kerk kan wees nie en die dominee direk met my praat, asof God direk met my praat, wat ek vandag besef wel die geval was, God was besig daardie aand om met my te praat.

In alle geval, ek was al baie male in my lewe onder sterk sondebesef, maar daardie aand het ek vrot gevoel. Ek het daar uit die kerk gestap en nie weer 'n sigaret opgesteek nie. Dit was meer as 'n jaar gelede en ek sal eerlikwaar vir julle se, sonder om 'n oog te knip, ek was nie weer lus vir 'n sigaret nie. Ek prys die Here daarvoor, ek het baie male voor dit probeer opgehou en wel opgehou, dit was moeilik, maar nadat die Here 'n werk in my kom doen het, was dit baie baie baie maklik. Ek se nie dit gaan vir almal maklik wees nie, maar ek is dankbaar vir die Here dat Hy my so vinnig en so volkome van iets kon verlos het.

manieverster
Mar 3rd 2009, 06:32 PM
Goed, dan kan sondige Phil ook seker maar deelneem :lol:

Ek het ook soos oom Fila die ding gelos gekry toe hy gaan staan het by 40 'n dag. Skokkend, ek is die jonkste omtrent van die lede hier en ek het 40 sigarette 'n dag gerook. Ongelooflik.

Maar in alle geval, ek sit 'n hele ruk terug in kerk die een aand, en daardie aand voel dit vir my asof daar netsowel geen ander persoon in die kerk kan wees nie en die dominee direk met my praat, asof God direk met my praat, wat ek vandag besef wel die geval was, God was besig daardie aand om met my te praat.

In alle geval, ek was al baie male in my lewe onder sterk sondebesef, maar daardie aand het ek vrot gevoel. Ek het daar uit die kerk gestap en nie weer 'n sigaret opgesteek nie. Dit was meer as 'n jaar gelede en ek sal eerlikwaar vir julle se, sonder om 'n oog te knip, ek was nie weer lus vir 'n sigaret nie. Ek prys die Here daarvoor, ek het baie male voor dit probeer opgehou en wel opgehou, dit was moeilik, maar nadat die Here 'n werk in my kom doen het, was dit baie baie baie maklik. Ek se nie dit gaan vir almal maklik wees nie, maar ek is dankbaar vir die Here dat Hy my so vinnig en so volkome van iets kon verlos het.
Gefaal het ek maar nog nie gaan le nie. Die dag het goed gegaan, eintlik besonders goed totdat ek by die rook kamer verbygeloop het by die werk. Vandag 3 sigarette gerook. Ek voel of ek die Here skandelik in die steek gelaat het en nie genoeg op sy krag staatgemaak het nie.:B:help::confused

Lanie
Mar 3rd 2009, 08:44 PM
Manie, wees rustig. Ek is seker jy kan ophou rook. Dis dalk moeilik maar dit is nie onmoontlik nie. Dit gaan nie help om jouself met 'n lat te slaan elke keer as jy rook nie. Is dit vir jou moontlik om vir eers nie verby die rookkamer te loop nie? Al moet jy 'n ompad loop vir eers totdat dit makliker gaan. Glo vir my elke dag wat jy nie rook nie raak dit makliker. En na 3 weke is dit baie maklik om nee te s. Ek het nou al meer as 4 jaar terug opgehou en soms word ek nog lus as ek tussen mense is wat rook maar danksy doodgewone wilskrag kan ek kies om nie my gesondheid wat 'n genadegawe van God is in gevaar te stel nie. Mre is 'n nuwe dag! (Hoe gaan dit met jou kursus by Setting Captives Free?)

manieverster
Mar 4th 2009, 09:48 AM
Manie, wees rustig. Ek is seker jy kan ophou rook. Dis dalk moeilik maar dit is nie onmoontlik nie. Dit gaan nie help om jouself met 'n lat te slaan elke keer as jy rook nie. Is dit vir jou moontlik om vir eers nie verby die rookkamer te loop nie? Al moet jy 'n ompad loop vir eers totdat dit makliker gaan. Glo vir my elke dag wat jy nie rook nie raak dit makliker. En na 3 weke is dit baie maklik om nee te s. Ek het nou al meer as 4 jaar terug opgehou en soms word ek nog lus as ek tussen mense is wat rook maar danksy doodgewone wilskrag kan ek kies om nie my gesondheid wat 'n genadegawe van God is in gevaar te stel nie. Mre is 'n nuwe dag! (Hoe gaan dit met jou kursus by Setting Captives Free?)
Weet jy Lanie, vanoggend was ek teen die planke en ek het in die badkamer by die werk gesit en dit was asof die Here met my praat. Hy se vir my: "As jy swak is dan begin Ek werk want ek wil he jy moet weet dis Ek wat werk en nie jy nie. My krag word in swakheid volbring. Toe Gideon teen die vyand geveg het het hy nie tienduisend nie maar 300 honderd troepe teen 'n oormag gehad en Ek het hom gehelp en die oorwinning was Myne." Prrrys die Here in die hoogste hemele en ek sal oorwinning kry deur sy krag en aan Hom alle eer en heerlikheid gee. Ek vermy die rookkamer soos pes maar dis nie altyd moontlik nie en ek gaan nog aan by setthecaptivesfree Weet jy wat my depressief gemaak het is dat Phil en Fila so maklik kon ophou rook toe dog ek ek is 'n mislukking. Dankie vir jou besorgdheid Lanie.:lol::pp

Lanie
Mar 4th 2009, 09:58 AM
Ag Manie.... ek dink daai twee "brag" net....;) :lol:

Nee, staan sterk. Ek sal aanhou bid vir jou om hierdie ding met God se krag en genade te oorwin. Hou net aan om vir jouself te s "My God wat in my is, is groter en sterker as enigeiets en verseker groter en sterker as hierdie verslawing". :hug:

Die Filadelfieer
Mar 4th 2009, 09:59 AM
Weet jy wat my depressief gemaak het is dat Phil en Fila so maklik kon ophou rook toe dog ek ek is 'n mislukking.

Nee man Manie, niemand het ges dit was maklik nie ! Inteendeel, iemand wat vir jou s dit gaan 'n maklike paadjie wees het of nie regtig gerook nie, of is nie eerlik met hom/haarself nie.

Ek stel dit onomwonde : Dit is vrek moeilik om op te hou ! As ek op myself aanwesig was sou ek nooit ooit opgehou het nie.

Nog 'n ding : Ek weet as ek na my dag wat ek opgehou het net weer 'n trek by iemand gevat het, het ek nou nog gerook. As jy besluit jy is klaar, moet jy seker wees dat jy heeltemal klaar is. Niks ge-"bummery" nie, nie 'n trek vat by 'n pl nie, jy moet klaar wees en klaar ! Gaan werk Lanie se captives skakel deur. Dit het al ontelbaar baie mense gehelp.

manieverster
Mar 4th 2009, 11:35 AM
Ag Manie.... ek dink daai twee "brag" net....;) :lol:

Nee, staan sterk. Ek sal aanhou bid vir jou om hierdie ding met God se krag en genade te oorwin. Hou net aan om vir jouself te s "My God wat in my is, is groter en sterker as enigeiets en verseker groter en sterker as hierdie verslawing". :hug:
Haai weet jy Lanie, ek onthou nou net van iemand wat vir my gese het: "Moet nie vir God vertel hoe groot jou probleme is nie maar vertel jou probleme hoe groot jou God is." Dankie vir jou gebede en ondesteuning, dis 'n riem onder my hart.:bounce::pp

Psalm
Mar 4th 2009, 11:43 AM
Hi Manie,

Onthou wat Jesus in Joh 15 gese het : wie IN MY BLY (Joh 15:5)
Let bietjie op, elke keer wanneer die versoeking op jou pad kom Al probeer jy hoe hard om dit te vermy sal daar die iets wees wat iets se soos Nog net nou die laaste keer dans ek klaar, heeltemal klaar Dis die ou sondige vlees wat probeer opstaan, moenie luister na die begeerlikhede van die vlees nie, die stryd is die Gees teen die vlees, en dis waar jy die oorwinning moet behaal. Wees dood vir die sonde, moenie dat die sonde oor jou heers nie, maar onthou, ons is oorwinnaars en dit beteken om te oorwin, dis moeilik om nee te se vir die lekker, maar eintlik tog net so maklik, want dis om net eenvoudig te kies tussen goed en kwaad, dis net n keuse.
Ons ou sondige mens het afgesterf toe ons ons bekeer het en dis versinnebeeld in die onderdompeling doop. Nou het jy as oorwinnaar opgestaan IN CHRISTUS! Nou is die stryd tussen die Gees en die vlees.
Jy sal ook agterkom dat elke keer as jy verkeerd kies, dan is dit asof jy Jesus eenkant toe skuif, en amper jou ore toedruk vir die stem van die Heilige Gees dit is om nie IN MY BLY nie, bly in Jesus, moenie hom wegstoot nie, moenie dat die begeerlikheid sonde baar nie. Dit geld nie net vir rook nie maar vir enige versoekinge.
Onthou om te BLY IN JESUS, moenie Hom wegstoot nie, ja dis waar wat Lanie gese het, in die begin is dit die moeilikste, maar hoe langer jy uithou en IN JESUS BLY (bly beteken om nie weg te gaan nie) hoe makliker raak dit om daai versoeking te weerstaan. Onthou daai skriffie in Jakobus 4:7 en DOEN dit! Ons almal ken die skriffie uit ons koppe uit Weerstaan die duiwel en hy sal van jou af wegvlug Die belangrikste deel is die paar woordjies net voor daai stukkie. Onderwerp jou aan GOD, weerstaan die duiwel en hy sal van jou af wegvlug.

Onderwerp jou aan God - en - BLY IN MY
As jy jou nie total aan God onderwerp nie, kan jy nie die duiwel weerstaan nie.
Onthou en DOEN dit:
Bly in My, soos Ek in julle. Net soos die loot geen vrug kan dra van homself as dit nie in die wynstok bly nie, so julle ook nie as julle in My nie bly nie.
Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug.

Ons wag in afwagting vir jou oorwinnings getuienis!!!

Willem
Mar 4th 2009, 02:41 PM
Weet jy Lanie, vanoggend was ek teen die planke en ek het in die badkamer by die werk gesit en dit was asof die Here met my praat. Hy se vir my: "As jy swak is dan begin Ek werk want ek wil he jy moet weet dis Ek wat werk en nie jy nie. My krag word in swakheid volbring. Toe Gideon teen die vyand geveg het het hy nie tienduisend nie maar 300 honderd troepe teen 'n oormag gehad en Ek het hom gehelp en die oorwinning was Myne." Prrrys die Here in die hoogste hemele en ek sal oorwinning kry deur sy krag en aan Hom alle eer en heerlikheid gee. Ek vermy die rookkamer soos pes maar dis nie altyd moontlik nie en ek gaan nog aan by setthecaptivesfree Weet jy wat my depressief gemaak het is dat Phil en Fila so maklik kon ophou rook toe dog ek ek is 'n mislukking. Dankie vir jou besorgdheid Lanie.:lol::pp
:cry: :pp :hug: Ai Manie, maak jy my so bewoe hierso! As die Here so met jou praat en daai vers wat nogal spesiaal vir my is oor my ma genruik, weet ek sommer jy gaan dit maak! Hy wys jou nou juis dat jy dit nie kan doen nie, dan as jy dit besef en weet jy is tot niks in staat sonder Hom nie, DAN skielik is dit gedoen... die van ons wat skielik verlos is van sonde , het of vergeet van die lang sukkel en stry , of miskien was daai versoekings wat op pad was bo ons vuurmaakplek en Hy sal ons nie bo ons vermoee toets nie.

As jy swak is kom Sy krag tot werking ! :pp ek wil sommer met jou plekke ruil !

Hennie du Buisson
Apr 30th 2009, 12:39 PM
Hi almal

Hier kom nog 'n rokende sukkelaar, met sowat 30 jaar agter die blad.
Ek dink ek is naby ophou, so hier my "taktiek"
Pro 18:21 Dood en lewe is in die mag van die tong; en elkeen wat dit graag gebruik, sal die vrug daarvan eet.
So ek s gereeld die volgende hardop:-
Ek sal ophou rook.
Ek sal nie meer lus word vir rook nie.
Ek sal vergeet dat ek gerook het.

2Ti 1:7 Want God het ons nie 'n gees van vreesagtigheid gegee nie, maar van krag en liefde en selfbeheersing.
So in gebed vra ek dan die Here dat hy die gees van selfbeheersing in my sal versterk. Ook elders staan geskrywe "Herinner my aan My beloftes aan julle"

Groete
Hennie

Die Filadelfieer
Apr 30th 2009, 12:43 PM
Baie sterkte Hennie, ek sal saam met jou bid vir selfbeheersing.
Laat weet wanneer jy opgehou het ! (Jy moet eintlik sommer nou terwyl jy hierdie lees reeds jou laaste sigaret gerook het.....finish en klaar)

Hennie du Buisson
May 17th 2009, 12:52 AM
Hi almal

Kon dit regkry om vir 4 dae op te hou. Maar iewers het dit skeef geloop laat in die 4de dag (gister), en daar rook ek weer.

So nou hou ek maar bietjie nabetragting, gaan die wapenrusting na, bepeins alles, lees hierdie draad weer....

Maar ek gaan weer probeer.

Groete
Hennie

Lanie
May 19th 2009, 05:46 AM
Hi Hennie...

Jammer dat ek nou eers reageer op jou plasing. Die laaste week was my lewe maar bietjie hectic en as my kop te besig raak bly 'n klomp goed agterwe...:blush:

Ek wil graag iets met jou deel, Hennie. Niemand kan God behaag nie, maar ek glo dat elkeen van ons wat Sy kind is en vir Hom lief is wil Hom graag behaag. En wanneer ons iets doen wat ons voor ons siel weet sleg is vir ons, en nie net vir ons nie, maar ook die rondom ons, is dit vir God afskuwelik. Ek het 'n probleem met wyn gehad. Ek was nie 'n volslae alkoholis nie en het my nooit dronk gedrink nie maar ek het wel elke aand wyn gedrink (met die verskoning dat rooiwyn goed is vir mens se gesondheid...:rolleyes:) en ek moes later aan myself erken dat ek 'n probleem het want ek het nooit geweet wanneer om op te hou nie. Ek het baie uit my eie probeer ophou maar dan weer na 'n week of twee begin wanneer iets in my lewe nie lekker was nie, as ek bietjie gestres, of hartseer, of verveeld of kwaad was, was dit 'n baie lekker kruk.

Ek sit toe een Sondagoggend in 'n nagmaal-erediens en die Here praat so hard met my deur die predikant dat ek in trane uitbars. Ek het daai dag besef dat ek onmoontlik nie kan aangaan met sondige gewoontes as ek wil h dat my grootste begeerte moet waar word nie... en dit is dat my verhouding met my Verlosser sal groei en dat ek Hom in my binnekamer kan ontmoet nie. Want Hennie, God is Heilig, mens kan Hom nie ontmoet en in gemeenskap met Hom verkeer wanneer mens jou sondes koester en vertroetel nie. Gaan kyk in Genesis waar die Here Jesus en twee engele aan Abraham verskyn het.... en net bietjie verder toe Sodom en Gomorra verdelg is het slegs die twee engele na die twee stede gegaan, die Here het nie saamgegaan nie want Hy is heilig en kon nie voor die goddeloosheid verskyn nie. Ons almal is sondig en val daagliks maar wanneer mens dieselfde sonde oor en oor en oor doen, soos drink en rook ;), klou mens aan daardie sonde vas en daardeur kniehalter mens jou verhouding met God.

Hennie, gryp vas aan die krag wat die Here jou kan gee om hierdie verslawing te oorwin. Dit kos net 'n bietjie wilskrag en ek belowe jou dat as mens eerlikwaar die besluit neem, nie omdat jy voel jy moet nie, maar omdat jy God nie verder wil bedroef nie en jy wil h jou verhouding met Hom moet groei, dan is dit baie maklik......

Ek bid vir jou en glo dat jy saam met die Here hierdie verslawing kan oorwin.

Ek dink nou net aan 'n goeie plan. Dra 'n klein bybeltjie saam met jou. Daai wat in jou hemp se sak pas, en wanneer jy lus voel vir 'n sigaret, haal dit uit en lees so paar verse.... ek hoop dit werk..... Sterkte!!!

manieverster
May 19th 2009, 08:59 AM
Hi almal

Kon dit regkry om vir 4 dae op te hou. Maar iewers het dit skeef geloop laat in die 4de dag (gister), en daar rook ek weer.

So nou hou ek maar bietjie nabetragting, gaan die wapenrusting na, bepeins alles, lees hierdie draad weer....

Maar ek gaan weer probeer.

Groete
Hennie

Hennie, jy is brawer as ek. Ek was nogal die wat ewe dapper die draad begin het en met alle geweld wou ophou rook. Ek was te skaam toe ek na die soveelste keer gefaal het om weer te kom se ek het gefaal. Weet jy, toe Sondag in die kerk word gepraat van Petrus wat Jesus verloen het en ek dink: "Petrus was 'n man van groot geloof en alhoewel hy vir Jesus verloen het, was Jesus nog baie lief vir hom." Ons probeer maar weer. Jy het my bemoedig met jou dapperheid om weer te probeer. Ek sal laat weet wat gebeur maar moet nou ook soos jy se nabetragting doen. Sterkte vir jou my broer. Kom ons gee dit alles wat ons het!:idea:

Lanie
May 19th 2009, 09:05 AM
Manie, Manie, Manie! Ek het gewonder wat van jou geword het. Ek bid nog getrou vir jou omdat jy mens nie laat weet hoe dit gaan nie. Maar ek het 'n vermoede gehad dat jy so skaars is omdat jy weer begin rook het. Moenie skaam wees as jy faal nie. Ons is nie hier om mekaar te veroordeel nie maar om mekaar by te staan en aan te moedig. Ek is bly om te sien jy is terug en bid nogsteeds vir jou. Kom broer, staan sterk!

manieverster
May 19th 2009, 10:03 AM
Manie, Manie, Manie! Ek het gewonder wat van jou geword het. Ek bid nog getrou vir jou omdat jy mens nie laat weet hoe dit gaan nie. Maar ek het 'n vermoede gehad dat jy so skaars is omdat jy weer begin rook het. Moenie skaam wees as jy faal nie. Ons is nie hier om mekaar te veroordeel nie maar om mekaar by te staan en aan te moedig. Ek is bly om te sien jy is terug en bid nogsteeds vir jou. Kom broer, staan sterk!
:pray:
Dankie Lanie, jy is die een oor wie ek die meeste skaam voel. Haai weet jy, ek kon dit net nie vat dat ek weer gefaal het nie maar Lanie, jy gee my rede om weer te probeer. Toe ek die antwoord vir Hennie gepos het, het ek gedink dat jy die eerste sal wees om te reageer. Dankie Lanie, jy is 'n suster so na my hart. Moet asb. nie moed opgee met my nie. Vervlaks, weet jy hoe dit gevoel het? Ek is die ou wat die draad begin het en ek hol weg soos 'n lafaard! Askies man, en dankie dat jy my nie oordeel nie! Hennie, nou weet jy dat as jy eers hierdie groepie gejoin het dat hulle nooit met jou sal moed opgee nie. Soos Lanie gese het: Staan sterk broer!

Tonton
May 19th 2009, 10:27 AM
...Ek was te skaam toe ek na die soveelste keer gefaal het om weer te kom se ek het gefaal. ...

Manie,

As jy getrip word moet jy daaruit leer. Satan HAAT dit as ons uit sy slawerny probeer wegbreek, en hy ken ons intiem - hy weet waarvoor ons sal val, en hoe om die vuil water op te dis om aantreklik te lyk - sodoende ons van die lewende water weg te hou.

Ons het die krag in Jesus om te heers. Met wedergeboorte seevier die (jou) gees oor die (jou) vlees. Jy kan. Wees op jou hoede vir Satan se strikke. Jy ken jouself beter as hy - so jy weet agter watter bos hy sal skuil.

Satan wil he jy moet voel jy is 'n "failure". Dan is jy sag in sy vuil hande. As jy Jesus aanvaar het, is jy nie 'n failure nie. As jy jou sondes bely is jy skoon gewas.

Neem 'n verantwoordelikheidsmaat saam met jou. Vermy die geleenthede om getrip te word. Neem 'n posisie in teen daardie persone wat jou aanmoedig om te rook - hulle dra nie jou belang op hul harte nie. Hulle wil net hul eie posisie (en swakheid) regverdig.

"Do not tempt fate" - bly weg van areas waar jy swak mag wees.

Wanneer ek in die versoeking kom om terug te val na my sondige verlede, neem ek 'n spesifieke aksie teen Satan - ek bid vir 'n heilige erens. Sommer random - iemand wie in my gedagte opkom. So elke keer as ek in die versoeking kom, bles ek iemand met 'n gebed - dieselfde tyd maak dit my gedagtes skoon.

Sterk wees, broeder!

Anton

manieverster
May 19th 2009, 11:26 AM
Dankie Psalm, ek sal laat weet hoe dit gaan.

manieverster
May 19th 2009, 11:58 AM
Dankie Anton, al die ondesteuning is 'n riem onder die hart. Hennie, wat se jy, sal ons mekaar se verantwoordelikheids vennote word.:idea:

Hennie du Buisson
May 21st 2009, 06:58 AM
Hi Manie & almal

Lanie - Ek het gevind dat as ek wil rook, die drang so sterk word dat ek nie meer aan Bybel versies kan dink nie. So, ek het toe vir my kaartjies so groot soos 'n pakkie sigarette gesny wat in my hempsak pas. Die woorde en versies daarop het ek opgebou soos wat ek kon agterkom waar steek ek vas met die ophou rook.
Dit bevat my eie gedagtes, soos in "dis lekker om nie te rook nie" "is jy honger" ( ek het gevind dat as ek honger is, dan is ek meer geneig om te rook), ensovoorts.
Die Bybel versies gaan ek net 'n paar noem, Manie, as jy ook so wil doen, vra die Heilige Gees om jou hier te lei dan is jy verseker van die regte versies.

Wat het Jesus gedoen toe hy versoek was in die woestyn?
Mat 4:10
Toe s Jesus vir hom:- Gaan weg Satan! want daar is geskrywe:- Die Here jou God moet jy aanbid en Hom alleen dien.

Wat maak ek mre met die ophou?
Mat 6:34
Kwel julle dus nie oor mre nie, want mre sal hom oor sy eie ding kwel. Elke dag het genoeg aan sy eie kwaad.

Sal Hy my werklik help?
1 Kol 10:13
Geen versoeking het julle aangegryp behalwe 'n menslike nie; maar God is getrou wat nie sal toelaat dat julle bo julle kragte versoek word nie; maar hy sal saam met die versoeking ook die uitkoms gee, sodat julle dit sal kan verdra.

Is dit die moeite werd om op te hou?
1 Pet 4:1
Omdat Christus dan vir ons na die vlees gely het, moet julle jul ook wapen met dieselfde gedagte, dat wie na die vlees gely het, opgehou het met die sonde,

Ek het 23 kaartjies.

Manie, om "verantwoordelikheids vennoot" te wees, wat word van my verwag? Eerste keer dat ek van so-iets hoor.

Dankie aan almal vir julle ondersteuning.
Hennie

Tonton
May 21st 2009, 08:32 AM
Hennie,

Ek hou van jou idee van kaartjies in die sak.

Ek het aan Manie voorgestel om 'n verantwoordelikheidsvennoot saam te neem. Dit is 'n mede-gelowige met wie jy persoonlik kan praat, en aan wie jy verslag doen oor jou issue (rooksug in hierdie geval). Die persoon help jou met raad, gebed, bemoediging, ens. Die verhouding is persoonlik, en wat bespreek word is privaat. Tensy hulle ooreenkom om iets te openbaar - byvoorbeeld as 'n getuienis, of om ander lyers te waarsku oor slange in die pad.

Dit is 'n groot verantwoordelikheid, en die vennoot moet in kontak bly.

Groete,
Anton

Hennie du Buisson
May 21st 2009, 09:20 AM
Hi

Dankie Anton. Ek dink dit kan werk.

Manie, ons kan so maak, hoe kommunikeer ons, per foon? of E-mail? As jy nie 'n perk op jou internet het nie, dan kan ons oor die internet gesels. Jy het 'n luidspreker of oorfoontjies en 'n mikrofoon nodig. Die sagteware is gratis.

Laat weet my hoe jy wil doen.

Groete
Hennie

manieverster
May 22nd 2009, 10:21 AM
:ppHennie, ek is bly om te hoor van jou. Ja dis 'n baie goeie idee die kaartjies en ek gaan die naweek my bewapen om van Sondag af in alle erns die stryd teen rook weer aan te pak. Ek berei myself al voor, emosioneel en geestelik, en ek kan maar net op krag van Bo staatmaak en al julle gebede hier.
Wat die verantwoordelikheids vennoot betref, dit was 'n voorstel van Lanie, reken ek dis maar net om mekaar te ondersteun en basies 'n gewete te wees vir mekaar en altyd verbinding te hou met mekaar en as een swak word kan die ander help. Miskien kan Lanie ons 'n bietjie inlig hieroor. Hennie, ek wens jou Gods rykste seen toe met die stryd en mag Sy genade ons altyd dek.:pray:

manieverster
May 24th 2009, 05:32 PM
Hallo al julle mooi mense,
Ek dog net ek wil darem vir julle kom vertel dat ek en Hennie besluit het om saam op te hou rook en vandag Sondag 24 May 2009 is ons eerste dag. Ons het julle gebede nodig ouens, want maklik is dit nie. 'n Paar keer vandag het so amper handdoek ingegooi.

protea
May 25th 2009, 05:58 AM
Manie , wil jy en Hennie nie ook op die forum kommunikeer nie sodat ander wat ook met die probleem sit ,kan sien wat is die verloop van 2 manne se stryd om rook op te gee. Want julle is definitief nie al mense wat wil ophou nie!

Lanie
May 25th 2009, 07:05 AM
Want julle is definitief nie al mense wat wil ophou nie!

Protea rook skelm. :P

manieverster
May 25th 2009, 08:28 AM
Manie , wil jy en Hennie nie ook op die forum kommunikeer nie sodat ander wat ook met die probleem sit ,kan sien wat is die verloop van 2 manne se stryd om rook op te gee. Want julle is definitief nie al mense wat wil ophou nie!
Alte seker protea, dit is immers die doel van die draad om mense wat wil ophou rook te help deur middel van hulp van die draad af. Ek dink ek en Hennie se groep gaan nog groei en ek sal wil sien dat die groep nog lank nadat ons nie meer daar is nie nog sal aangaan. Kom ons brei die groep verder uit en laat enige een wat wil ophou rook by ons aansluit!
Verder wil ek net se dis nie maklik nie en ons moet styf vashou aan Jesus se hand en Hom toelaat om ons te onderskraag en ondersteun. Een tip wat ek gekry het wat nogal voel of dit goed werk is drink suiwer Vitamiene C (een naam is Scorbex) - nie meer as 1000mg per dag - om jou bloed vinnig skoon te kry. My stiefdogter het ook vir my "Happiness" 'n stress bal wat haar gehelp het om op te hou rook geleen en dit trek net die aandag so 'n bietjie af. BID ASB!:B

Lanie
May 25th 2009, 08:32 AM
Manie, ek is trots op jou. :hug:

manieverster
May 25th 2009, 08:52 AM
Manie, ek is trots op jou. :hug:
Lanie, ek wil amper se moet nie te gou trots word nie maar dan dink ek Manie waar is jou geloof? Dankie Lanie en almal op die draad, julle ondersteuning is 'n riem onder die hart. Julle is die wondelikste broers en susters wat enigeen kan hoop om te he. :pray: Dankie Vader in die Hemel vir die wonderlike broers en susters wat U my gegee het. En dankie vir Hennie wat die stryd saam met my aangese het. Ek is trots op hom.Amen:lol::pp:rofl:

protea
May 25th 2009, 12:33 PM
Protea rook skelm. :P

:rofl:Wot jui wo krui...?

Hennie du Buisson
May 25th 2009, 01:32 PM
Hi Almal

Protea, daardie gesegde "wot jy wa kry" Hm.... Baie verdag. My skoonsuster gebruik dit ook!

Goed, ek en Manie het ooreengekom om verder op die forum te pos. Ons is besig om 'n gesprek ook oor die internet op te stel tussen ons waar ons kan gesels.

Eers maar die volgende storie:-
'n Wetenskaplike doen navorsing oor 'n siekte toestand. En een aand kom hy huis toe, baie opgewonde, en sy vrou vra hom, "Het jy die oplossing gekry"?
En hy s "Nee"
Sy vra toe "Waarom is jy dan so opgewonde"?
Hy antwoord :- "Ek het vandag 2 dinge probeer, en nie een het gewerk nie. Van al die moonlikhede wat kan werk, is daar nou 2 goed wat ek weet dit werk nie"!
Mislukking bestaan slegs as jy verkeerd daarna kyk.

So dink ek gaan dit maar met die ophou rook. Ek het vandag besef dat dit 'n fout was om my besigheid op "ys" te sit en net op die nie rokery te konsentreer. Jy loop naderhand soos 'n afkop hoender rond en soek iets om te doen. Verskoon tog, halusinasie is lyk my somtyds deel van die ophou. Kan dit verstaan, die ding speel immers met jou denke rond.

Ek dink dit is belangrik dat by elke mislukking, mens die oorsaak daarvan navors om so dan nader aan die sukses te kom. Vir ouens wat laaaaaank rook, is dit 'n aanpassing, amper soos 'n nuwe lewe. Alles leer jy weer nuut, Gal 5:16 s immers, wandel in die gees, en dan sal jy nie die begeerlikhede van die vlees volbring nie. .... Maar as jy deur die Gees gelei word, dan is jy nie meer onder die wet nie". Rom 8:13 vra dat jy die Gees moet be-oefen (exploiting, practice frequently), aldus die Latynse weergawe.

Broers en susters, hier ry ek nou wipplank, hoop die satan voeter af.:lol:(onder my voete in)

Prys die Here:hug:, wat my en Manie lei, wat ons krag en insig gee.
Groete
Hennie

manieverster
May 25th 2009, 01:51 PM
:rofl:Wot jui wo krui...?
Protea, jy hoef nie skaam te wees nie, my broer. Op 'n ernstige noot, mense, ek voel wonderlik. Ek sukkel moenie worry nie maar elke keer as ek nee se vir die sigaret is dit 'n oorwinning in Christus. Ons het nou nety 'n vergadering gehad by die werk en genadiglik kon ek nie kans kry om aan rook te dink nie. Nou gaan ek huis toe en die dag is amper om. Kom amal wat verslaaf is aan sigarette en sluit aan by ons groep.

Lanie
May 25th 2009, 02:50 PM
:lol: Manie nou-nou laat jy Protea begin rook omdat jy haar broer noem..... Ek dink regtig dis wonderlik wat jy en Hennie doen. Dis waarvoor die Here ons vir mekaar gegee het. Om mekaar te dra. Ek is sommer opgewonde vir julle, man!

Tonton
May 25th 2009, 03:20 PM
:lol: Manie nou-nou laat jy Protea begin rook omdat jy haar broer noem.....

Bwahahaha!

Hier's hoe dit lyk as protea rook:

Anton

manieverster
May 25th 2009, 04:51 PM
:lol: Manie nou-nou laat jy Protea begin rook omdat jy haar broer noem..... Ek dink regtig dis wonderlik wat jy en Hennie doen. Dis waarvoor die Here ons vir mekaar gegee het. Om mekaar te dra. Ek is sommer opgewonde vir julle, man!
Askies Protea, maar jy weet met 'n naam soos daai kan 'n mens nooit weet nie!:rofl:

manieverster
May 25th 2009, 05:06 PM
Hi Almal

Protea, daardie gesegde "wot jy wa kry" Hm.... Baie verdag. My skoonsuster gebruik dit ook!

Goed, ek en Manie het ooreengekom om verder op die forum te pos. Ons is besig om 'n gesprek ook oor die internet op te stel tussen ons waar ons kan gesels.

Eers maar die volgende storie:-
'n Wetenskaplike doen navorsing oor 'n siekte toestand. En een aand kom hy huis toe, baie opgewonde, en sy vrou vra hom, "Het jy die oplossing gekry"?
En hy s "Nee"
Sy vra toe "Waarom is jy dan so opgewonde"?
Hy antwoord :- "Ek het vandag 2 dinge probeer, en nie een het gewerk nie. Van al die moonlikhede wat kan werk, is daar nou 2 goed wat ek weet dit werk nie"!
Mislukking bestaan slegs as jy verkeerd daarna kyk.

So dink ek gaan dit maar met die ophou rook. Ek het vandag besef dat dit 'n fout was om my besigheid op "ys" te sit en net op die nie rokery te konsentreer. Jy loop naderhand soos 'n afkop hoender rond en soek iets om te doen. Verskoon tog, halusinasie is lyk my somtyds deel van die ophou. Kan dit verstaan, die ding speel immers met jou denke rond.

Ek dink dit is belangrik dat by elke mislukking, mens die oorsaak daarvan navors om so dan nader aan die sukses te kom. Vir ouens wat laaaaaank rook, is dit 'n aanpassing, amper soos 'n nuwe lewe. Alles leer jy weer nuut, Gal 5:16 s immers, wandel in die gees, en dan sal jy nie die begeerlikhede van die vlees volbring nie. .... Maar as jy deur die Gees gelei word, dan is jy nie meer onder die wet nie". Rom 8:13 vra dat jy die Gees moet be-oefen (exploiting, practice frequently), aldus die Latynse weergawe.

Broers en susters, hier ry ek nou wipplank, hoop die satan voeter af.:lol:(onder my voete in)

Prys die Here, wat my en Manie lei, wat ons krag en insig gee.
Groete
Hennie

Prys die Here wat ons almal lei. Ek hou van jou storie oor mislukking en dit laat my dink aan Thomas Edison wat ook een aand so opgewonde by die huis gekom het en vir sy vrou gese het: "Ek ken nou al 1000 maniere hoe om NIE 'n lamp te maak nie."
Hennie, ek dink ons moet mislukking uit ons woordeskat uithaal en net opkyk en hoop op God se genade.

manieverster
May 26th 2009, 04:38 AM
More almal,
Die newe effekte (of is dit dalk die effekte) van die opjou rook tref my nou. Iewers staan daar geskrywe: "... en daar sal 'n gekners van tande wees" wel ek is nou op daai stadium. Ek kners nou tanne. 'n Aanwendsel wat ek as gevolg van stres iewers aangeleer het en nou as ek stres dan kners ek my tanne. My hele linkerkant van my gesig is opgeswel van infeksie a.g.v. kners. Een van die dae sal julle my ook seker Knersus noem. Ek kry elke dag 'n vers met verduideliking van bybel.co.za wat ek vandag met julle wil deel. Baie toepaslik op ek en Hennie.

Die man by die bad van Betesda

Johannes 5:1-14
Die sieke het Hom geantwoord: Meneer, ek het niemand om my in die bad te sit as die water in beweging kom nie Jesus s toe vir hom: Staan op, tel jou goed op en loop. Oombliklik het die man gesond geword, sy goed opgetel en geloop (Joh 5:7-9).

By die bad van Betesda is siekes en kreupeles genees as hulle in die water kon kom wanneer dit in beweging gekom het. Onder hierdie siekes was daar n man wat al ag en dertig jaar lank siek was. Op Jesus se vraag of hy graag gesond wil word, antwoord die man dat daar niemand is om hom in die bad te sit as die water begin roer nie. Staan op, tel jou goed op en loop, s Jesus hierop vir hom. Oombliklik was die man gesond en het hy sy goed opgetel en geloop.

Hierdie man moes al baie moedeloos gewees het toe Jesus uiteindelik by hom uitgekom het. Maar alhoewel hy al so lank op genesing wag, is hy onmiddellik bereid om Jesus op sy woord te neem.
Jesus het nie water wat in beweging kom nodig om sy wonders te doen nie. Al wat Hy van ons vra is geloof. n Rukkie later kry Jesus die man wat Hy gesond gemaak het in die tempel en beveel hom om nie meer sonde te doen nie.

Jesus genees mense nie net van hulle liggaamlike kwale nie, maar Hy maak ook hulle hart gesond. Di mense wat deur Hom gesond gemaak word, is mense wat van nou af in Hom glo en Hom volg.
Here Jesus, dankie dat U vandag nog mense kan gesond maak. Help my om in U te glo en U te volg, ook al maak U nie altyd alle siekes gesond nie.

Ek is ook op soek na Willem. Willem my broer, is jy nou so kwaad vir my dat jy nie met my wil praat nie. Jy was, nes Lanie, altyd vir my 'n aansporing en toe ek laas weer begin rook het was ek te skaam om julle twee in die gesig te kyk. Wil jy my nie ook maar vergewe nie asb.?

manieverster
May 26th 2009, 04:57 AM
Ek het nodig om te praat vandag. Die woorde moet vloei en as daar enigiemand is wat wil saampraat dan praat met my asb.:o:confused

manieverster
May 26th 2009, 05:32 AM
Bwahahaha!

Hier's hoe dit lyk as protea rook:

Anton
Protea, ek hoop jy neem nie al die geterg ernstig op nie. Jy is baie still en ek hoor niks van jou nie. Wel Anton, hier is hoe Manie lyk as hy tande kners.

manieverster
May 26th 2009, 05:38 AM
Hi Manie

Ek wil baie graag saam met jou hier inspring........Ek is ook 'n roker vir die afgelope 20 jaar......ja ek het op 'n baie, baie vroee ouderdom begin, maar weet daar is ook 'n tyd om op te hou....Ek het nou al 'n paar dae probeer ophou, maar natuurlik ook sonder sukses. Soms is dit nogal moeilik want ek wil nie h familie lede moet sien hoe ek sukkel en elke keer maar net terug val nie.......:eek:

Een ding wat ek wel weet, is dat ons baie maal 'n verlsawing met soetigheid wil vervang, en ek het deur rehablilitaise sentrums geleer, dat dit juis hierdie soetigheid wat ons so eet is, wat "cravings" vinniger aanbring......Ek weet nie presies hoe dit werk nie, maar het dit voorheen op die proef gestel, en wanneer ek soetigheid vermy, is die lus vir rook al hoe minder. Ek is beslis nie 'n kenner op die gebied van hoe om op te hou rook nie, anders sou ek seker lankal opgehou het.:D

Ek dink die ding wat dit so moeilik maak om op te hou met rook, is omdat dit sosiaal aanvaarbaar is by ander, en dat mense nie altyd 'n probleem met 'n roker het nie. Wat my wel pla die afgelope tyd, is dat ons liggame aan Christus behoort, en dat ons wel soos ons weet hierdie tempel stelselmatig verwoes......ek weet ook dat ek God moet eer met my liggaam, en daarom is ek ook opsoek na hulp om Hom meer te eer, deur op te hou met rook.........:hmm:

Dankie vir die draad wat jy oopgemaak het. Daardie link wat Lanie gegee het, is beslis die moeite werd om te volg, ek het ook aan die program deelgeneem, en sommer baie geleer!;)
MercyChild, Ek het lank laas van jou gehoor en ja, ek het weggehol toe ek weer begin rook het maar nou is ek terug met mening. Hoe gaan dit met die ophou rook aan jou kant? Wil jy nie vir ons kom vertel nie asb.? en vergewe my asb. vir die weghollery?

Lanie
May 26th 2009, 06:04 AM
Ek dog dis net ons vroumense wat praatsiek is, Manie....:rofl: Hoe gaan dit? Moenie stres en dink mense ignoreer jou nie. MC is nie op die oomblik baie op die forum nie agv persoonlike omstandighede en Willem word nie maklik kwaad nie, hy het dalk net nie die draad raakgesien nie, of hy is te besig met die uitverkorenes draad waar ek en Fila hom probeer indoktrineer.....:lol:

Lanie
May 26th 2009, 06:06 AM
O ja, en Protea kan grappe vat. Sy is die hppie-go-luckyste mens hier.

(Wat bedoel jy met 'n naam soos daai, 'n protea is 'n blommetjie en hier om die forum is nie manlike blommetjies nie - ek hoop...:rolleyes:)

protea
May 26th 2009, 06:17 AM
Protea, ek hoop jy neem nie al die geterg ernstig op nie. Jy is baie still en ek hoor niks van jou nie. Wel Anton, hier is hoe Manie lyk as hy tande kners.

Nee,nee, gelukkig is ek geseen met n humorsin! Ons was net gisteraand by ons bure. En na half ag in die aand skakel ek my 'enjinkie' af. Dis dan my tyd by die Here.
Of jy nou rook , of jy aan kos of dwelms of internet of geld of wat ook al verslaaf is , verslawing is verslawing. En ek het op n tyd die 'wete' gekry dat ek te veel tyd op die internet (alhoewel dit net e posse en Christen forums is) spandeer . En toe het ek n ooreenkoms met die Here gesluit : Na half ag is dit Jesus -tyd! So jy gaan biki sukkel om my op die internet te kry na half ag saans.....;)

manieverster
May 26th 2009, 06:33 AM
Hi Manie....

Geluk met jou besluit om op te hou rook. Ek is bevrees ek het nie veel raad om te gee oor hoe ek opgehou het nie. Ek het besluit om op te hou en het opgehou. Al meer as 4 jaar gelede... :pp Ek glo dis net 'n geval van "mind over matter". :D Maar ek weet in die praktyk is dit nie altyd so maklik nie want dan sou almal so maklik kon ophou, n. Ek het vir 'n paar mense al hierdie link gegee en sal graag wil h dat jy dit sal uittoets. http://www.settingcaptivesfree.com/home/ (http://www.settingcaptivesfree.com/home/) Jy kry 'n mentor wat jou daagliks ondersteun wat dieselfde verslawing as jy oorwin het terwyl jy deur 'n bybelstudie-gebasseerde kursus werk. Dit kos 'n bietjie tyd en moeite van jou kant af maar lewer resultate wat die opoffering werd is. Laat weet my asseblief wat jy dink en hoe dit gaan. En ek plaas jou op my gebedslys.... Sterkte!!
Ek blaai so 'n bietjie deur die ouer poste en kom toe af op die een van Lanie. Hennie, jy kan die gerus probeer. Gaan kyk na die web blad en se my wat jy dink. Hier is 'n aanhangsel aangeheg vir julle om te lees oor onttrekking simptome. Die ding wat ek agterkom is dat 'n mens jou fokus moet verskuif. Fokus daarop om elker keer as jy lus raak vir 'n sigaret te bid of die bybel te lees as jy kan. Ons moet nou ons lewenswyse verander. Ek het nog niks van enigiemand gehoor nie so ek neem aan dat julle of laat slaap of dat julle nog op pad is werk toe. Laat ek hoor van julle asb. Ek het dit nodig. Ek sal maar solank bid:
Onse God en Almagtige Vader, in Jesus Naam kom ons vanoggend om u te loof en te prys dat U ons gehelp het to vandag - dag 3. Dankie dat U ons deur hierdie dag sal help en dat U aan ons oorwinning deur Jesus Christus sal gee. Amen

Lanie
May 26th 2009, 06:43 AM
Ek het nog niks van enigiemand gehoor nie so ek neem aan dat julle of laat slaap of dat julle nog op pad is werk toe. Laat ek hoor van julle asb. Ek het dit nodig.

Is ek nou deurskynend? :confused

manieverster
May 26th 2009, 07:08 AM
Is ek nou deurskynend? :confused
Askies Lanie, maar ek kyk my oe deur op die e-mails en ek sien niks. Ek weet nie wanneer jou pos deur gekom het nie maar het hom nie gesien nie.Het jy al gesien as 'n hond probeer krap waar hy nie kan bykom nie? Dis hoe ek voel vandag en ek het iemand nodig om te krap. Dis hoekom ek so baie praat. Nou, stuur 'n bietjie vir Willem die kant toe dat ek met hom kan gesels nadat julle hom geindoktrineer het. Ek wil ten hemele skree maar weet nie waaroor nie want ek is nie regtig lus vir 'n sigaret nie , ek dink ek moet 'n draai gaan loop. Sien julle.:B

Die Filadelfieer
May 26th 2009, 07:13 AM
Julle boytjies moet sterk wees !
Hennie, Manie, met sulke ondersteuning kan julle nie anders as om te slaag nie. Bietjie praktiese raad van my kant af :

- As jy lus raak vir rook, gaan hou jouself besig met iets. Ek het op die eerste dag van nie-rook kort kort my seuntjie in sy stootwaentjie geboender en net gaan stap. Dit het my eindeloos baie gehelp.
- As jy lus raak vir rook, herrinner jouself aan die redes hoekom jy opgehou het in die eerste plek.
- Wees trots op jouself. Elke uur sonder 'n sigaret is 'n prestasie. Onthou die ure word dae, en die dae weke, en die weke maande .....
- Geniet jou nuutgevonde energie ! Na 'n week gaan jy agterkom hoe sleg daai kankerstokkies eintlik vir jou was.

manieverster
May 26th 2009, 07:18 AM
Askies ouens maar lyk my die aanhangsel het nie gewerk nie. Ek pos sommer die hele ding as 'n aanhaling hier en dit kom van die onderstaande web blad af.http://www.settingcaptivesfree.com/home/ (http://www.settingcaptivesfree.com/home/)

Nicotine withdrawal is something that scares a lot of us. I won't lie to you, its no fun. But it is temporary, and it can be overcome, no matter how long you've smoked or how much you've smoked.
The only way to overcome the physical effects of nicotine withdrawal is to totally flush the drug from your body. The maximum time before the physical effects begin to subside is 3 days. Cutting back doesn't diminish the withdrawal, it only prolongs it. Also, improper diet sometimes intensifies the effects. Eat regular meals and drink lots of fruit juices; the juices also help flush the nicotine from your body.
Here is what has been going on in your body while you have been smoking. Each time you take nicotine into your body, it causes your body to release stored sugars into your bloodstream. This is why nicotine is an appetite suppressant. You dont feel the natural signals of hunger because cigarettes are always in a sense feeding you.
This is also why some people become trapped in overeating when they try to quit smoking as well. When we eat, our bodies break up the foods into energy, but this can take as long as twenty minutes to put sugar in our bloodstream. Because were used to this happening in a few seconds when we smoked, we keep eating until we feel the rise in our blood sugar and the symptoms abate. And we can eat a lot in those twenty minutes!
Thus, many of the symptoms associated with nicotine withdrawal are actually symptoms of hypoglycemia (low blood sugar). Mild hypoglycemia is characterized by the following symptoms:
Nausea; extreme hunger.
Feeling nervous or jittery.
Cold, clammy, wet skin; excessive sweating that is not caused by exercise.
A rapid heartbeat (tachycardia)
Numbness or tingling of the fingertips or lips.
Trembling
More intense cases of hypoglycemia can include these symptoms:
Mood changes, such as irritability, anxiety, restlessness, or anger.
Confusion, difficulty in thinking, or inability to concentrate.
Blurred vision, dizziness, or headache.
Weakness, lack of energy.
Poor coordination.
Difficulty walking or talking, such as staggering or slurred speech.
Fatigue, lethargy, or drowsiness.
So in those first few days when you are making the transition from drug-controlled metabolism to a natural one, natural fruit juices can greatly help stabilize your blood sugar level and mitigate many of the physical symptoms you will experience. You will also need to work on establishing good, regular, eating habits. When we were smoking, we had much more flexibility in our eating habits, but now we will need to be more disciplined. If you have been one to skip breakfast or lunch in the past, this could derail your attempt to quit smoking, as your mind will be in a fog and you wont realize whats happening. You might do what many others have done and decide that youve been smoking too long and just cant possibly overcome this.
Its also critical to remember that once you have begun experiencing physical withdrawal from nicotine, each cigarette you smoke starts the process over! I hate to see someone go through a day or two of difficulty, and then go back to square one because they thought just one cigarette wouldnt hurt. Sometimes we even convince ourselves that we deserve it since we have done so well for a day or two. But that one cigarette completely undoes the hard work that was done, and the process has to be started over. Dont fall into that trap! Persevere for those three days and you will never regret it.
Of course, physical withdrawal is only one of our hurdles in finding freedom in Christ Jesus from habitual smoking. There are still the mental cravings and sheer force of habit that must be overcome. Radical steps are needed to clear these hurdles.
I took some pretty extreme steps to break free. Thats because I knew how weak I was. One was giving my wife custody of my cash and credit cards for awhile so I wouldn't be able to buy more. When I did take money to work I only took what was needed and brought a receipt and change for what I bought. This is humbling for a grown man to do, but it worked. We don't have to live like this forever, but it is important to be radical at the beginning when it is such a struggle. Without cigarettes to turn to, I found God in a way I'd never experienced before. That's something I don't regret! I also made sure everyone knew I was not going to be smoking anymore, and NOT to give me one even if I begged for it. This helped quite a bit too.
Another important thing is replacing our bad habits with good ones. Develop a habit of praying and seeking God instead of instinctively reaching for that cigarette. Set aside time for Him and invest in your relationship with Him. If our focus is on "not smoking", we'll be miserable. But if we're growing closer to Him, we can endure!
You CAN do it! Believe it! We can do ALL things through Christ as Philippians 4:13 says, and I greatly look forward to seeing each and every one of you prove it to be true. It is a great feeling to give them up for good and leave them at the foot of the cross. No more guilt, no more fear that you'll never be able to quit, no more shame... only the joy of victory. Have faith! Pray specifically for deliverance and the strength to get rid of them and for Him to teach you how to turn to Him for comfort. And BELIEVE that He can and will do these things! Consider these verses:
Don't worry about anything, but pray about everything. With thankful hearts offer up your prayers and requests to God. Then, because you belong to Christ Jesus, God will bless you with peace that no one can completely understand. And this peace will control the way you think and feel. (Phi 4:6-7 CEV)
And when we take our requests to God, note the importance of having FAITH that He will answer:
Jesus told his disciples: Have faith in God! If you have faith in God and don't doubt, you can tell this mountain to get up and jump into the sea, and it will. Everything you ask for in prayer will be yours, if you only have faith. (Mar 11:22-24 CEV)
Do you see that? Everything we ask will be ours, IF we have faith.
And when he was come into the house, the blind men came to him: and Jesus saith unto them, Believe ye that I am able to do this? They said unto him, Yea, Lord. Then touched he their eyes, saying, According to your faith be it unto you. (Mat 9:28-29 KJV)
And, behold, a woman, which was diseased with an issue of blood twelve years, came behind him, and touched the hem of his garment: For she said within herself, If I may but touch his garment, I shall be whole. But Jesus turned him about, and when he saw her, he said, Daughter, be of good comfort; thy faith hath made thee whole. And the woman was made whole from that hour. (Mat 9:20-22 KJV)
Do you believe that He can set you free? I hope so. Let me know. Remember that you can email me at anytime, I am here to help. Im no expert, just one who found freedom in Christ from habitual smoking. And my one burning desire is for you to find it too.
grace,
Chad Degenhart
chad@settingcaptivesfree.com

Hennie du Buisson
May 26th 2009, 07:21 AM
Hi Manie en Almal

Ja, ek was op daardie website. Sommer so ook na di-eet en goed gekyk. Iewers iets gelees van voedselsoorte wat jou adrenalien opjaag, dink nie dit is wat 'n mens wil h as jy probeer ophou rook nie.

Ek probeer nou net min rook, en dan so progressief verminder. Het dit nog nie eintlik beproef nie. Eintlik dink ek ek is 'n bietjie planloos.

Manie, sterkte, ek moet weghol, maar sal per sel met tye beskikbaar wees.

Het Skype afgelaai, maar HD is vol, sal hier ook moet poets. Lyk my vandag slaan ek net vure dood. O ja, ek was voor jou op, so +/- 01h00.

Sterkte
Hennie

Lanie
May 26th 2009, 08:09 AM
Manie, as ek so na jou luister sal eks s jy sukkel op die oomblik met "feeling nervous en jittery"...... Doen jy enigsens enige iets aktief... enige oefening?

manieverster
May 26th 2009, 08:25 AM
Julle boytjies moet sterk wees !
Hennie, Manie, met sulke ondersteuning kan julle nie anders as om te slaag nie. Bietjie praktiese raad van my kant af :

- As jy lus raak vir rook, gaan hou jouself besig met iets. Ek het op die eerste dag van nie-rook kort kort my seuntjie in sy stootwaentjie geboender en net gaan stap. Dit het my eindeloos baie gehelp.
- As jy lus raak vir rook, herrinner jouself aan die redes hoekom jy opgehou het in die eerste plek.
- Wees trots op jouself. Elke uur sonder 'n sigaret is 'n prestasie. Onthou die ure word dae, en die dae weke, en die weke maande .....
- Geniet jou nuutgevonde energie ! Na 'n week gaan jy agterkom hoe sleg daai kankerstokkies eintlik vir jou was.
Dankie Fil, ek het jou stap raad reeds toegepas. Ek het gevoel asof ek teen die mure uitgedryf word en toe stap ek gou kafee toe om brood en melk te koop. Ek het vinnig geloop juis om 'n bietjie te sweet en toe ek terugkom hoes ek my longe uit en ek prys die Here want ek hoes al die gemors uit my longe uit. Nou sien ek weer kans en ons gaan aan. Die probleem is net, intussen deur moet 'n ou 'n salaris verdien en ek werk vir 'n baas. Hy sal nie baie trots wees as hy sien hoe ek sy tyd gebruik nie.:pp

manieverster
May 26th 2009, 08:32 AM
Manie, as ek so na jou luister sal eks s jy sukkel op die oomblik met "feeling nervous en jittery"...... Doen jy enigsens enige iets aktief... enige oefening?
Dankie Lanie, dis presies my probleem toe lees ek Fil se advies on te gaan stap en doen dit. Nou voel ek beter dankie.:pp

manieverster
May 26th 2009, 10:15 AM
Julle sa ook almal dink ek is 'n woos wat nie eens 'n bietjie druk kan hanteer nie. Wel, ek doen dit nou met die Here se hulp. Ja, ek is geneig om van Hom te vergeet in die hitte van die oomblik. Wenk:Moet Hom nooit uitsluit nie.

manieverster
May 26th 2009, 12:29 PM
Dankie Fil, ek het jou stap raad reeds toegepas. Ek het gevoel asof ek teen die mure uitgedryf word en toe stap ek gou kafee toe om brood en melk te koop. Ek het vinnig geloop juis om 'n bietjie te sweet en toe ek terugkom hoes ek my longe uit en ek prys die Here want ek hoes al die gemors uit my longe uit. Nou sien ek weer kans en ons gaan aan. Die probleem is net, intussen deur moet 'n ou 'n salaris verdien en ek werk vir 'n baas. Hy sal nie baie trots wees as hy sien hoe ek sy tyd gebruik nie.:pp
As 'n ou jouself begin aanhaal as gevolg van 'n gebrek aan geselskap dan moet jy weet!;) Ok, Fil, dit wat jy vanoggend gese het werk. Die oefening bedoel ek. As dit vir jou voel jy raak mal dan oefen of stap wat ook al jou beter laat voel. Ek is nogal redelik onaktief en vir my is dit nogal moelik om te begin oefen want ek is maar lui waar dit by goed soos oefeninge ens.kom. Ek het vanoggend al twee keer kan stap. Een keer kafee toe en een keer sommer net en ek het vinnig geloop. My longe uitgehoes toe ek by die huis kom maar goed gevoel daarna en die Here geloofen geprys vir sy hulp en vir julle ondesteuning. Besluit toe om navorsing te doen na tuis oefeninge en op een web afgekom wat dit nogal vir my doen. n Paar basiese oefeninge om mee te begin en dan natuurlik meer ernstige oefeninge soos jy aangaan. Hieronder is die skakel:
http://www.weightlossforgood.co.uk/home_exercise/improve_joint_mobility.htm (http://www.weightlossforgood.co.uk/home_exercise/improve_joint_mobility.htm)
Orraait Lanie en Protea, ek besef dis 'n weight loss site maar die oefening is goed. Protea, ek het nog niks van jou gehoor vandag nie. Laat weet tog maar en Lanie jy hoef nie weer vir haar te antwoord nie. Ek is seker sy kan vir haar self antwoord.
Een laaste woord, dankie vir julle ondersteuning en ek is lief vir almal van julle. :kiss::hug:

Lanie
May 26th 2009, 12:35 PM
Orraait Lanie en Protea, ek besef dis 'n weight loss site maar die oefening is goed. Protea, ek het nog niks van jou gehoor vandag nie. Laat weet tog maar en Lanie jy hoef nie weer vir haar te antwoord nie. Ek is seker sy kan vir haar self antwoord.
Een laaste woord, dankie vir julle ondersteuning en ek is lief vir almal van julle.

Manie, ek en Protea worry nie oor gewig nie want ons is altwee invisible....:lol:

Nee,nee, gelukkig is ek geseen met n humorsin! Ons was net gisteraand by ons bure. En na half ag in die aand skakel ek my 'enjinkie' af. Dis dan my tyd by die Here.
Of jy nou rook , of jy aan kos of dwelms of internet of geld of wat ook al verslaaf is , verslawing is verslawing. En ek het op n tyd die 'wete' gekry dat ek te veel tyd op die internet (alhoewel dit net e posse en Christen forums is) spandeer . En toe het ek n ooreenkoms met die Here gesluit : Na half ag is dit Jesus -tyd! So jy gaan biki sukkel om my op die internet te kry na half ag saans.....;)

manieverster
May 26th 2009, 01:17 PM
Hier gaat ek weer. Askies dat ek nie jou pos raakgesien het nie en dis reg en goed dat 'n mens Jesus-tyd het. Ons is mos so geneig om van Jesus in ons lewens te vergeet.

manieverster
May 26th 2009, 01:21 PM
Manie, ek en Protea worry nie oor gewig nie want ons is altwee invisible....:lol:
Lanie, sarkasme pas nie by jou nie. Lyk my 'n gebrek aan nikotien tas mens se oe aan. 'Skies man!

manieverster
May 26th 2009, 02:27 PM
Weet julle wat, oefening is goed vir die liggaam en die brein. Ek het op 'n website afgekom wat die brein oefen en as dit nie goed is om die brein besig te hou nie en te vergeet van rook nie dan wat dan? die web is by http://www.lumosity.com. Jy moet registreer maar dit is definitief goed vir die brein. My baas slag my af as hy weet hoe min ek gewerk het vandag. Ek sal maar more 5 uur opstaan en vroeg by die werk wees om op te vang wat ek vandag verloor het. Mense, ek hoop julle bid nog sterk. Vanaand, Protea, gaan ek 'n bietjie Jesus tyd spandeer in die form van ons kerk koor.

protea
May 26th 2009, 02:50 PM

Ma djy kan leka djok Manie! Ek het al vroe more vi djou a love letta gastuu! Hierdie draad se pas is VINnig, jy moet byhou ou!
Die raad van die fisiese oefening dink ek is n blink idee. Julle moet sterk hou ouens. Ek gaan vir 2 dae na n heuningtee konferensie en as ek terugkom , dan moet julle kom rapporteer. En ek soek resutate! Iets soos : 4 dae 42 min en 4 sek sonder die gifstokkies.....Grappies op n stokkie ouens, ek bid regtig vir julle. My pa het vir 40 jr gerook en op n goeie dag (nie eers Kersfees of Nuwejaar.. ) het hy net opgehou en sy getuienis was : NET met die Here se hulp kon hy dit regkry. So julle weet waar julle Anker en Hulp is . Net n knie-buig ver.:pray:

manieverster
May 26th 2009, 07:39 PM
Ma djy kan leka djok Manie! Ek het al vroe more vi djou a love letta gastuu! Hierdie draad se pas is VINnig, jy moet byhou ou!
Die raad van die fisiese oefening dink ek is n blink idee. Julle moet sterk hou ouens. Ek gaan vir 2 dae na n heuningtee konferensie en as ek terugkom , dan moet julle kom rapporteer. En ek soek resutate! Iets soos : 4 dae 42 min en 4 sek sonder die gifstokkies.....Grappies op n stokkie ouens, ek bid regtig vir julle. My pa het vir 40 jr gerook en op n goeie dag (nie eers Kersfees of Nuwejaar.. ) het hy net opgehou en sy getuienis was : NET met die Here se hulp kon hy dit regkry. So julle weet waar julle Anker en Hulp is . Net n knie-buig ver.:pray:
Djy se va my, nou preshir nie ne! Protea, dit sal nie meer 4 dae wees as jy terug kom nie maar 5 dae en ek se nou vir jou vir solank as wat die Here saam met my staan sal ek nie weer rook nie. Die dag van vandag is hel gewees en ek wil nooit weer so 'n dag deurmaak nie en as ek nou weer begin rook dan moet ek weer so 'n dag deurmaak. Die ander ding is julle gebede. Onthou ons asb altyd in julle gebede. Soms, in die hitte van die oomblik, vergeet 'n ou om te bid en as julle gebede daar is dan kan ons die versoeking weerstaan. Dit is wat so wonderlik is van gebede, selfs al bid ek self nie op 'n sekere oomblik nie, is daar altyd erens 'n gebed wat vir my of enigiemand opgaan.
Die groot ding wat ek agtergekom het van rook is dat jou hele lewe moet verander. Jou fokus moet skuif. As jy byvoorbeeld in die oggend opstaan en die hand het sommer dadelik uitgegaan na daai sigaret toe dan moet jy iets anders vind om daai gat toe te stop. Net nie 'n kruk nie(bedoelende 'n plaasvervanger soos lekkergoed) maar iets produktiefs wat goed sal wees vir jou. Jou fokus moet nou skuif van die lus vir 'n sigaret na byvoorbeeld dadelik opstaan en gaan bad of was en tandeborsel. Weet julle hoe geniet ek 'n bad, harewas, tandeborsel ens. Om die lekker reuk van 'n vars handdoek te kry as jy afdroog. Nog 'n ding is jou kop. As die nie reg is nie dan sal dit nie werk nie. Ek was byvoorbeeld gewoond om 'n sigaretjie op te steek as ek huis toe ry van die kerk af. My kop het my bly vertel jy het daai sigaret nodig maar toe besweer ek die gees van begeerlikheid en toe gaan dit beter maar niks sonder die Here se hulp nie. Ons kan nie alleen staan nie. :pray::hug::lol:

manieverster
May 27th 2009, 04:57 AM
More almal, dis 06:45 en ek sit voor my werk en wag dat iemand moet kom oopsluit en besluit toe om my e-pos op datum te bring. Ek lees to my daaglikse vers van bybel.co.za. Die blinde man van Jerigo wat so hard geskree het ten spyte van mense wat hom wou stilmaak dat Jesus hom tog net moet hoor. Toe vra Jesus hom Wat wil jy he en hy se Ek wil sien en Jesus se vir hom Jou geloof het jou gered en hy het weer gesien. Vanmore is ek die man wat langs die pad sit en skree en ek wil julle graag uitnodig om saam te kom skree sodat Jesus by my kan stop en ek vir Hom kan se: Ek wil sien, maak my geestelike blindheid gesond dat ek nie teen die rokery sal vaskyk nie maar kan sien die heerlikheid wat U vir my voorberei het.
Mense, ek voel goed vandag. Vanmore kon ek nie wag om uit die bed uit te kom en my tande te borsel en gesig te was en aan die werk te kom nie. Ek het net een probleem. My bors voel vreeslik styf. Enige raad om die bors oop te kry, enigiemand?

Die Filadelfieer
May 27th 2009, 06:08 AM
Ek het net een probleem. My bors voel vreeslik styf. Enige raad om die bors oop te kry, enigiemand?

Manie,
Jy moet onthou jou lyf gaan dalk nou 'n bietjie rebelleer, maar ook net vir 'n rukkie. Ek vermoed jou bors voels tyf omrede jy effens gespanne is. Haal lekker diep en stadig asem en ontspan 'n bietjie man. Vandag is nog 'n rookvrye dag ! Iets om in gedagte te hou : Die slim mense reken dat die fisiese nikotien verslawing na 72 uur gebreek is. Dit beteken dat enige "cravings" hierna bloot sielkundig is. :hmm:

Dit is goed dat jy 'n slegte dag gehad het. Dank die Here vir jou slegte dag. As jy in die vervolg lus raak vir rook, onthou wat jy moes deurmaak om die verslawing te breek, en dink of jy dit alles ongedaan wil maak : jou swaarkry, al die mense wat jou aanmoedig en vir jou bid. Jy sal agter kom dat dit bloot nie die moeie werd gaan wees om weer te begin nie.

(Want dink daaraan : jy het klaar opgehou ! Jy is klaar met sigarette !!! )

Hennie du Buisson
May 27th 2009, 06:29 AM
Hi Manie

Ja-nee, lyk my jy is oor die ergste, nou is dit afdraand. Ek stoei nog, maar agteros kom ook in die kraal.
GELUK MANIE!!!!!!

Hennie

manieverster
May 27th 2009, 07:06 AM
Dankie Hennie en Fila,
Ja-nee, ek het gereken die lyf sal rebelleer en dit maak sin wat jy se Fila, maar ek dink dis ook maar die slym op die bors wat sukkel om los te kom. Hennie, ek het jou nier vergeet nie my pel, ek staan nog saam met jou en jy kan my nog e-pos en sms as jy privaat wil praat. Die beste van die hele storie is dat ek nog nie juis my humeur verloor het nie. Ek en my vrou het 'n mooi verstandhouding en sy kan sien as ek ge-irriteerd raak dan los sy my. In die verlede sou sy boots-'n-all ingeklim het en my laat verstaan het ek is verkeerd. Koop toe mos nou die dag vir blomme om jammer te se vir wat dalk kan gebeur en nie wat klaar gebeur het nie. Ek se toe vir haar mans koop blomme as hulle gesondig het maar ek het nie gesondig nie maar ver in case ek sal kwaad word. My humeur, sal nie in diepte ingaan hier nie, kan goed hand uit ruk en dan moet my arme vrou ly. Die Here was nog baie goed vir my die slag. Ek voel skuldig want ek het Hom nog nie genoeg eer gegee vir Sy hulp nie. Moet asb nie ophou bid nie hoor en onthou vir Hennie ook asb!

manieverster
May 27th 2009, 12:48 PM
:kiss::hug::pp:):saint::idea:;):cool:
Wel, ouens, van vanoggend af het ek nog net gedraf. Dank die Hemelse Vader daarvoor. Ek het nie een kans gehad om aan rook tye dink nie miskien net so in 'n vlietende oomblik. Wat nou my gedagtes vul is: Dankie Vader, ek rook nie meer nie! Dankie vir julle gebede en ondersteuning so ver en vir verder.

manieverster
May 27th 2009, 01:27 PM
Haai shame, ek moet net gou die storie vertel. Ek was in so 'n goeie bui vanoggend toe ek opstaan dat ek my vrou so 'n bietjie geterg het en so aan en ek dink sy was so ophol en bly oor mky goeie bui dat toe sy vanoggend by die werk aankom eers agterkom sy het een slipper en een tekkie aan. Sy bel my en lag so dat sy skaars kan praat. Vroumense! Ai jai jai! Maar ek is lief vir haar!

manieverster
May 28th 2009, 05:56 AM
:kiss::hug::pp:):saint::idea:;):cool:
Wel, ouens, van vanoggend af het ek nog net gedraf. Dank die Hemelse Vader daarvoor. Ek het nie een kans gehad om aan rook tye dink nie miskien net so in 'n vlietende oomblik. Wat nou my gedagtes vul is: Dankie Vader, ek rook nie meer nie! Dankie vir julle gebede en ondersteuning so ver en vir verder.
Askies ouens, die titel moes dag 4 gewees het. Bedoel nie om die dae te spring nie. Lanie, hoekom so onsigbaar!

Lanie
May 28th 2009, 06:16 AM
Askies ouens, die titel moes dag 4 gewees het. Bedoel nie om die dae te spring nie. Lanie, hoekom so onsigbaar!

:lol: :lol: :lol:

Ek's nog hier Manie.... ek hou jou vordering met groot opgewondenheid en belangstelling dop. Askies as ek bietjie stil raak, jong... ek leef maar meeste van die tyd in my eie klein wreldtjie ek kom net uit om te eet......:P Was gister effens down want ek word ewe skielik links en regs gekonfronteer oor sekere aspekte van my geloof en leringe waaraan ek glo en raak moedeloos wanneer ek dit nie effektief kan oordra nie, en mense sukkel om my te verstaan. Maar vandag voel ek weer beter....

manieverster
May 28th 2009, 10:30 AM
:lol: :lol: :lol:

Ek's nog hier Manie.... ek hou jou vordering met groot opgewondenheid en belangstelling dop. Askies as ek bietjie stil raak, jong... ek leef maar meeste van die tyd in my eie klein wreldtjie ek kom net uit om te eet......:P Was gister effens down want ek word ewe skielik links en regs gekonfronteer oor sekere aspekte van my geloof en leringe waaraan ek glo en raak moedeloos wanneer ek dit nie effektief kan oordra nie, en mense sukkel om my te verstaan. Maar vandag voel ek weer beter....
Ek ken die gevoel Lanie, ek kan nogal redelik hittig raak wanneer ek nie 'n boodskap ordentlik kan oor dra nie en dit by sake van geloof kom. Lanie, die Here ken jou hart en Hy alleen weet wat daar aangaan en Hy weet ook hoe ernstig jy jou geloof opneem. Maar, as jy moedloos is moet jy juis nie wegbly nie. Al het dit niks met die draad te doen nie kom vertel wat pla of begin jou eie draad.:hug:
Luister almal, ek wil nou net vir julle se dat ek nou 'n bietjie gaan afklim hier maar as enigiemand hulp nodig het sal ek nog kom pos hier maar ek gaan nou nie meer so baie pos nie. Ek voel nou 'n bietjie sterker met die rokery saam en wil nou 'n bietjie ander drade en forums gaan opsoek. Ek sal nog e-posse kry as julle pos. Hennie, ons twee kan nog mos gesels privaat en as daar iets is om te pos kan jy maar dit hier kom pos asb. as jy nie omgee nie.

protea
May 28th 2009, 01:31 PM
Joe-ee! Ek is terug en ek sien dit gaan sommer baie goed met julle. Al is dit op n 'een-tekkie-een-pantoffel-'mode'... Ons is almal SO dankbaar!
So n wenkie waaraan ek gedink het: As julle weer n 'craving' kry hou n bottel met water gereed en so met die drink van jou ses glase water per dag begin en help jy die ontgiftingsproses in jou liggaam ook aan. Hoe klink dit? Bietjie TE gesond?:lol:

Lanie
May 28th 2009, 03:22 PM
Daar is nie so 'n ding soos TE gesond nie......... Ek s GAAN GROOT.....:pp Saam met die water, eet sommer ook baie vars vrugte en groente wat jou liggaam nog verder gaan help om van die gifstowwe ontslae te raak.

manieverster
May 28th 2009, 04:48 PM
Joe-ee! Ek is terug en ek sien dit gaan sommer baie goed met julle. Al is dit op n 'een-tekkie-een-pantoffel-'mode'... Ons is almal SO dankbaar!
So n wenkie waaraan ek gedink het: As julle weer n 'craving' kry hou n bottel met water gereed en so met die drink van jou ses glase water per dag begin en help jy die ontgiftingsproses in jou liggaam ook aan. Hoe klink dit? Bietjie TE gesond?:lol:
Nee, dit klink baie goed Protea, en hou was jou heuning tee kongres toe gewees. Ek hoop nie hulle leer julle daar om skelm te rook nie, hoor. Man, al julle ondersteuning is 'n riem onder die hart. Ek het vanmiddag na werk gaan stap saam met my stiefdogter maar my bors het so gebrand na 'n rukkie en ek het vreeslik gehoes. Enige raad om die longe te detox en vinnig ook. Miskien 'n bietjie van jou heuning tee of wat?

protea
May 28th 2009, 05:30 PM
Nee, dit klink baie goed Protea, en hou was jou heuning tee kongres toe gewees. Ek hoop nie hulle leer julle daar om skelm te rook nie, hoor. Man, al julle ondersteuning is 'n riem onder die hart. Ek het vanmiddag na werk gaan stap saam met my stiefdogter maar my bors het so gebrand na 'n rukkie en ek het vreeslik gehoes. Enige raad om die longe te detox en vinnig ook. Miskien 'n bietjie van jou heuning tee of wat?

Ons is al so gewaarsku om GEEN aannames oor heuningtee te maak wat nog nie wetenskaplik bewys is nie, veral van wat op die verpakking geskryf is. Maar DIE heuning tee ghoeroe wat ons al SO ondersteun het , het so n paar jaar gelede n hand operasie ondergaan wat behels het dat die hele vel op die hand oopgevlek moes word en na die operasie weer vasgewerk moes word. Dit het n lelike letsel op sy hand gelaat en uit sy eie neem hy toe van die heuningtee stof wat een van die 'afvalprodukte'(word ook in shampoo en seep gebruik) is in die verwerkingsfase, meng dit met aguasroom en smeer dit voor slapenstyd aan sy hand. Binne n baie kort tydjie het die letsel totaal verdwyn.
Maar of dit gaan help met die benoude bors en die detox proses gaan aanhelp ,daarvan is ek nie so seker nie....:hmm: Onthou net jou longe is besig om van die nikotien ontslae te raak in die hoesproses. So moenie die hoesproses minag nie. Dis alles deel van die reinigingsproses.

protea
May 29th 2009, 08:51 AM
Ek het gisteraand so biki deur die boek God se Apteek geblaai om te sien of hulle n kruie of boereraat het om die detox proses aan te help, maar ongelukkig is daar nie so-iets nie.
Maar toe dink ek aan n ander storie : n Klomp boere het eendag by n boeredag of konferensie kwaai voedselvergiftiging opgedoen (seker maar die ou 'crooks' vis of hoender?)en hulle is toe na die naaste dorp se dokter toe. Hy se toe : Kerels, ek kan vir julle baie duur en 'fensie' medesyne gee , maar die goedkoopste en mees doeltreffende is : Gaan koop die groentewinkel se papajas op en eet soveel daarvan (pitte ook) as wat jy kan inkry. Hulle maak toe so en dis die end van hulle ellende. So die papaja moet in sy samestelling n kragtige ontgiftigingsmeganisme inhe. Ek weet nie of dit die nikotien detox ook gaan aanhelp nie , maar dis so gesond en kan nie skade doen as jy jou papaja inname daagliks verhoog nie. So hoekom probeer julle 2 'proefkonyne' dit nie en vertel hoe dit werk nie?

Die Filadelfieer
May 29th 2009, 12:30 PM
Manie en kie, loer biejie hierso (http://www.health24.com/medical/Condition_centres/777-792-1952-1978,50922.asp#).
Moontlike nuwe ontwerpe vir sigaretpakkies ...... eeeeeuuuwwww !!!!!

manieverster
May 30th 2009, 06:50 PM
Manie en kie, loer biejie hierso (http://www.health24.com/medical/Condition_centres/777-792-1952-1978,50922.asp#).
Moontlike nuwe ontwerpe vir sigaretpakkies ...... eeeeeuuuwwww !!!!!
Ek gril my dood, maar Fila het jy die kommentaar gelees? Weet jy, dis waar dat rook 'n mens se gesondheid verwoes maar alkohol verwoes families, ander mense se families, veroorsaak ongelukke en, en, en.... So wat gaan ons op die drank bottels sit om mense te waarsku?
Ek was gisteraand so emosioneel ek kon myself nie help nie. Dit was so amper of ek het weer gerook. Dit was hard en vandag moes ek myself net besig hou anders wil ek rook.

Ta-An
May 30th 2009, 07:19 PM
Nice prentjies daai :rofl:

protea
May 31st 2009, 04:54 PM
Manie en Hennie, sal dit nie help om elke keer as julle lus kry vir rook n appel te eet nie? 'Apple Adiction' is vir seker beter as nikotien afhanklikheid....;)

Ta-An
May 31st 2009, 05:22 PM
protea, kan jy glo ek het ook gerook :o

Dit is hoe ek ophou rook het : Ek het swanger geraak :rolleyes:, weet nie of die manne dit sal kan na-doen nie :D

Mercy Child doen ook baie goed met ophou..... sy is nou al by 10 'n dag ipv 60 :pp

manieverster
Jun 1st 2009, 07:46 AM
protea, kan jy glo ek het ook gerook :o

Dit is hoe ek ophou rook het : Ek het swanger geraak :rolleyes:, weet nie of die manne dit sal kan na-doen nie :D

Mercy Child doen ook baie goed met ophou..... sy is nou al by 10 'n dag ipv 60
Ta-an, wil jy nie vir Mercy Child vra om haar ondervindings met ons te deel hier op die draad nie.
Ek dink die appel idee is goed en ja, ek eet reeds baie vrugte en ek kan nou nie onthou wie dit geskryf het nie maar blykbaar is papajas is ook goed. Die gevolg is dat ek maar sommer alle vrugte eet. Ek het nou die dag eintlik'n maag aandoening gehad van al die vrugte. Ek het maar so 'n bietjie "menopause" ook gehad want ek was vreeslik emosioneel en wou met tye net huil. Dankie vir julle raad en ondersteuning. Dit help ontsettend baie en vier saam met my fees vandag en loof die Here want dit is nou al 8 dae sedert ek laas gerook het. Bid sonder ophou!:pray::pray::pray:

Lanie
Jun 1st 2009, 08:26 AM
Wow Manie! 'n Hele 8 dae! Ek is baie trots op jou en bly nogsteeds bid vir jou en Hennie. Man, dink nou net..... tussen die water en al die vrugte en die oefening en die ophou rook gaan mense jou nie herken nie... jy is besig om 'n blinknuwe sikspens te word!!!!! :pp :pp :pp

Ta-An
Jun 1st 2009, 08:59 AM
Nou moet julle bietjie by Run-Walk-for-Life aansluit :pp

manieverster
Jun 1st 2009, 09:33 AM
Wow Manie! 'n Hele 8 dae! Ek is baie trots op jou en bly nogsteeds bid vir jou en Hennie. Man, dink nou net..... tussen die water en al die vrugte en die oefening en die ophou rook gaan mense jou nie herken nie... jy is besig om 'n blinknuwe sikspens te word!!!!! :pp :pp :pp
Spot jy met my?! Ek voel net op die stadium of ek wil my hare uit my kop trek van frustrasie oor ek nog steeds so lus kry vir rook! Maar, moenie worry nie, ek byt nog vas!:B:mad::pray::rofl:Ta-an, waar kan ek aansluit by Run walk for Life.

Lanie
Jun 1st 2009, 09:37 AM
Ek spot nie, Manie. Ek is regtig trots op jou. Byt vas! Elke dag raak dit makliker...:)

Ta-An
Jun 1st 2009, 11:27 AM
Ta-an, waar kan ek aansluit by Run walk for Life.Hang af watter klub naaste is aan jou, Gaan kyk hier (http://www.runwalkforlife.co.za/branchcities.asp?icity=6)
en kontak besonderhede hier (http://www.runwalkforlife.co.za/contact.asp)

manieverster
Jun 1st 2009, 12:50 PM
Hang af watter klub naaste is aan jou, Gaan kyk hier (http://www.runwalkforlife.co.za/branchcities.asp?icity=6)
en kontak besonderhede hier (http://www.runwalkforlife.co.za/contact.asp)
Dankie, ek sal hulle 'n bietjie gaan bekyk daar

Willem
Jun 3rd 2009, 08:45 PM
Eers bely, dan die help aanbied

Ek het ook al gerook. :eek: Die 3 sigarette in my lewe, jammer 4 keer gerook die laaste was iets anders :B

1. 3-4 jaar oud met bure se dogter,dink dit was Rembrandt wat my pa gerook het
2. So std 6 ,met vriend , ons het geld bymekaar gesit en iets gekoop wat rerig so sleg was dat selfs Frans nie meer as 2 trekke kon vat voor ons dit weggegooi het nie :rofl:
3. Na skool op date met "ou vrou" ( ek was 20 sy 28 en my ma het gefreak oor haar seuntjie en boetie was net impressed met my , pa het stilgebly hhhmmm dink daar was wysheid daar... ) ek was polite en het die ding vir haar aangesteek. :crazy:

en laaste keer was dagga wat ek trek gevat het een aand by 'n braai...:monkeyd:

Elke keer dit afskuwelik gevind en die dagga was selfde , so met hindsight maar genade?

Dis omtrent soos die drug trip wat ek gehad het :eek: :rofl:.....wag nou hou op stik aan die tee, los die pakkie NOU dis nie so ernstig nie :lol:

Ek moes in matriek ingaan dat hulle na my longe kyk.... nou raak dit scary ne' ? veral vir julle :hug: ....nou ek en naalde is NIE MAATJIES NIE :help: en toe die oom narkotiseer vir my die keuse gee toe vat ek die PIL

WEG met daai stekerig goed :( hulle maak ALTYD SEER ( julle girls mag nie lag nie , dis genetic ek is 'n man met 'nlaer pyndrempel as julle want ek kannie kinners baar nie ) anyway ek enma het gepraat en ek het grappies gemaak oor die nurse en toe knip ek my oe en 3 uur was verby.. :huh:
Dit was my valium ? trip :sleeping: so my opinie van dit is :thumbsdn:
Miskien het die Here geweet dat my personality tipe nie self moet experimenteer nie , en dit toe veilig in hospitaal vir my gewys het as twak.

More sal ek julle verder bangmaak met longe stories en ook hoe die Here toe al vir my gesorg het.

(werk die Manie ? ;) )

manieverster
Jun 4th 2009, 03:15 AM
Haai Willem,

Ek het jou gemis hier my vriend. Willem, ek het nou vir 11 dae opgehou rook en dit is nie regtig vir my dat ek jou gvra het om te help nie maar vir enigiemand wat hulp nodig het hier. My idee is dat ek wil mense wat wel gerook het en opgehou het om hier te pos en te se hoe hulle dit gedoen het. Ek weetnie waarom ek gedink het dat jy tevore gerook het nie maar enige goeie advies vir die wat wil ophou of wat opgehou het en so wil bly is welkom. Ek wil nie graag he dat die draad moet dood loop nie want ek sal graag wil sien dat nog vele ander mense hier gehelp kan word.

Ta-An
Jun 4th 2009, 07:00 AM
Manie, maar jy wil nie my raad vat nie...... ek het ophou rook toe ek swanger raak, en jy hoor Willem s die pyndrempel vir mans is maar laag.....

My verslawing is kos :eek:..... prombleempie is dat ons wel moet eet om aan die lewe te bly.... :( gelukkig hoef jy nie te rook om aan die lewe te bly nie :idea:

* Die winter is hier.... so as jy rook gaan jy te veel hoes met verkoue, en makliker siek word as jy rook.....
** Jou klere sal weer vars ruik as jy ophou rook :idea:
*** Dis nie lekker om 'n asbak te soen nie :D

Help dit??

:pray: 4 U

MercyChild
Jun 4th 2009, 09:54 AM
Manie, maar jy wil nie my raad vat nie...... ek het ophou rook toe ek swanger raak, en jy hoor Willem s die pyndrempel vir mans is maar laag.....

Oe la la, jy gerook? Geen wonder jy is 'n redelike kenner op die gebied nie!:rolleyes:

Ek gaan net gou vir jou fluister.........ek dink dit gaan nog 'n tydjie neem vir my om die baas te wees, maar ek spaar al daagliks hope geld!:D

manieverster
Jun 4th 2009, 10:19 AM
Oe la la, jy gerook? Geen wonder jy is 'n redelike kenner op die gebied nie!:rolleyes:

Ek gaan net gou vir jou fluister.........ek dink dit gaan nog 'n tydjie neem vir my om die baas te wees, maar ek spaar al daagliks hope geld!:D
Hallo MercyChild,

Ek sal nou nie juis se ek het nie meer hulp nodig nie maar daar ia andere ook wat hulp nodig het en as jy nog in die proses is om op te hou rook dan kom vertel vir ons daarvan en miskien kan ons jou selfs help. Ek sal jou se wie die groot oorsaak was van my op hou rook op die einde, bedoelende hie op die forum, en dit is Lanie. Sy het my nie gespaar nie en my bygestaan toe dit die moelikste was, Lanie, moenie dat die kop swel nie maar dis waar. Elke keer as ek wou rook sien ek daai oog met die kruis en se: Ek wonder wat lanie sal se as sy dit hoor! Die ander persoon was Hennie du Buisson. Soms as ek voel ek wil nie pos op die forum nie want dit wat ek voel is te privaat het ek vir Hennie 'n e-pos gestuur en al die ander was ewe belangrik maar die twee het die deurslag gegee.

manieverster
Jun 4th 2009, 10:23 AM

My verslawing is kos :eek:..... prombleempie is dat ons wel moet eet om aan die lewe te bly.... :( gelukkig hoef jy nie te rook om aan die lewe te bly nie :idea:

* Die winter is hier.... so as jy rook gaan jy te veel hoes met verkoue, en makliker siek word as jy rook.....
** Jou klere sal weer vars ruik as jy ophou rook :idea:
*** Dis nie lekker om 'n asbak te soen nie :D

Help dit??

Wat bedoel jy ek wil nie jou raad vat nie?:confused Ek het almal se raad gevat hier op die forum en dis hoekom ek nou alreeds by dag 12 trek!

protea
Jun 4th 2009, 02:49 PM
Manie , is die begeerte na sigarette al minder (na hoeveel- 13 dae ? )of is dit juis nou die krisis? Ons bly bid vir julle!:pray:

manieverster
Jun 4th 2009, 06:04 PM
Manie , is die begeerte na sigarette al minder (na hoeveel- 13 dae ? )of is dit juis nou die krisis? Ons bly bid vir julle!:pray:
Protea, my skat, ek weet dat ek op jou kan staatmaak. Uit vorige ondervinding waar ek opgehou rook het vir lang tye, weet ek dat die cravings miskien 'n bietjie vervaag maar dis 'n stille gevaar wat bly le en wag vir jou en jy moet waak. Amper soos toe God vir Kain gese het: Die sonde le en loer vir jou. Dankie dat jy nog bid en moet asb nie ophou nie. O, dis vanaand 12 dae hoor en weet jy wat ek wil vanaand aan almal wat al hier gepos het 'n spesiale versoek rig. Protea, Lanie, Willem, Filadelfieer, MercyChild, Ta-An, Mari, en almal wat ookal vanaand hierdie boodskap lees. Kom ons maak 'n spesiale poging en bid saam vir Hennie du Buisson. Die man sukkel nog om op te hou rook en net soos die gemeente vir Petrus en sy mede dissipels gebid het toe hulle in die tronk was en die kettings van hulle afgeval het en hulle bevry was, laat ons eendragtig saam bid vir Hennie dat die kettings van rook ook van hom kan afval. Daar is krag in gebed en Jesus het gese as twee en drie in My Naam bymekaarkom en saamstem, daar sal ek ook wees.:pray::pray::pray::pray::pray::pray::pray::pr ay::pray::pray::help::help::help: Ons moet 'n daadwerklike poging aanwend.

Willem
Jun 4th 2009, 09:26 PM
Haai Willem,

Ek het jou gemis hier my vriend. Willem, ek het nou vir 11 dae opgehou rook en dit is nie regtig vir my dat ek jou gvra het om te help nie maar vir enigiemand wat hulp nodig het hier. My idee is dat ek wil mense wat wel gerook het en opgehou het om hier te pos en te se hoe hulle dit gedoen het. Ek weetnie waarom ek gedink het dat jy tevore gerook het nie maar enige goeie advies vir die wat wil ophou of wat opgehou het en so wil bly is welkom. Ek wil nie graag he dat die draad moet dood loop nie want ek sal graag wil sien dat nog vele ander mense hier gehelp kan word.

Hi Manie,

baie bly dat dit so goed gaan, maar ek is beter net die vuurhoutjie koppe in die siegrets wegsteek ( leer jou laaitie of vroulief , hier weet ek nie so mooi nie, om dit te doen en dan sal jy nervous raak voor jy enige een wil aansteek :rofl: )

Maar ernstig. Jy is kind van Here en in Jesus is jy tot alles in staat, gee dit vir Hom om weg te vat en jou van vry te maak en volhard in daai gebed. Hy verhoor dit selfs al het jy nie sterk verhouding of baie geloof nie, ek het laaaaaank gesukkel met iets en kon self niks regkry nie, tot ek opgegee het en Hy die dag my vrygemaak het en soos die Woord se : "
Joh 8:36 As die Seun julle dan vrygemaak het, sal julle waarlik vry wees.":rofl: sonde waar is jou krag , ons is vry :pp :pray:

Hennie du Buisson
Jun 8th 2009, 01:50 PM
Hi Almal

Ek het nou amper 80 uur laas gerook. Prys die Here wat my vyand in my hand gegee het. Die rook verslawing het ek met Sy krag verslaan.
Ook groot dank aan my ou vriend Manie wat my saamgesleep het tot oorwinning, en ook vir almal hier op die forum se gebede.

Of ek nog lus word vir rook?.... So af en toe kom die gedagte op, maar verdwyn dan amper weer dadelik. Dit voel vir my soos jy maak net 'n klomp keer weer dieselfde regte keuse, soos in, "nee dankie, ek rook nie"

Nagevolge?.... Nee, ek het vrugte ge-et om te keer dat ek nie gewig aansit met die outomaties meer eet nie. Ek weet die eetlus sal weer normaliseer.

Ontrekking simptome?... Niks

Humerig, fyngevoelig, gou kwaad?.... Niks

Brg ek nou?..... Noudat ek 'n man geword het, is ek klaar met die dinge van 'n kind.

So, vir die wat dit nie raaksien nie, ek loof God met die bo-genoemde, sodat almal kan hoor en lees wat Hy vir 'n roker kan doen.

Groete
Hennie

P.S. Ek gaan ook op die Gebeds draad pos, dit hang met die rook saam.

Tonton
Jun 8th 2009, 03:25 PM
WOW Hennie, dis groot!

Hou aan om Jesus die eer te gee en om die vyand te "rebuke"!

Anton

Henry
Jun 8th 2009, 03:31 PM
Hennie, wat het jy gedoen om dit reg te kry?

manieverster
Jun 8th 2009, 07:14 PM
Hennie, wat het jy gedoen om dit reg te kry?
Ek kan vir julle se hoe hy dit reggekry het. Baie gebede self en op die draad. Henry, as jy wil ophou rook kom vertel vir ons daarvan hier op die draad en ons sal saamspan om vir jou te bid sodat die kettings van rook kan afval. Ons is 'n gedugte spannetjie hier, almal wat al hier gepos het. Hennie, hou so aan my broer ek is trots op jou en ek is seker almal van ons hier is.:pp:pp

Hennie du Buisson
Jun 9th 2009, 04:25 AM
Henry

Ek gaan maar so probeer lys, ek het nie detail met Manie gedeel nie, ek was soos die Sunamietiese vrou teenoor haar dienskneg, soos in "hou my nie op nie!" (Sorry Manie, maar jy was al klaar bo-op die berg) :-

1. Positiewe denke moes ek kry, so ek het na positiewe preke geluister, en nie kerk toe gegaan nie. Klink snaaks, maar een "negatiewe" preek, en dan is ek weer in sak en as.

2. Gebed. Ek het aan 2 "opsies" gedink, a) Die vrou wat knaend na die regter gegaan het en aangehou vra het en op haar reg gestaan het. Luk 18:3 en
b) Die Here weet wat jy wil h nog voordat jy hom vra, en hou jou gebed kort. Ek het besluit dat b) is die weg.

So het ek die Vrydag toe ek begin ophou het, 'n kort gebed gedoen. Basies het ek gevra vir krag om op te hou, dat Hy my vyand in my hande sal gee (die gees van verslawing), dat ek geen ontrekking simptome sal kry nie, en geen onbeheerbare lus vir rook na die ophou nie. Ek het die Here ook aan sy beloftes herinner, as ek reg kan onthou, dan het ek ook voorbeelde gebruik uit die Bybel waar mense 'n tweede kans gekry het.

Ek het my sinne sover ek kon uit die Bybel geneem, en eie sinbou vermy, ten alle koste. Alles wat ons nodig het, aan woorde en sinne, is in die Bybel.

Dit was die laaste keer dat ek "formeel" in my binnekamer was. Van die Vrydag tot na 72 uur van ophou, was ek nie weer in my binnekamer nie, maar "bid sonder ophou" was heeltyd daar. Ek dink ek kan s ek het aan Hom vasgeklou, en in my gedagtes Hom by my gehou. Amper soos wat Hy s, as jy my laat inkom, dan sal ek met jou maaltyd hou. Ek dink die maaltyd het 72 uur geduur. Hoop jy verstaan wat ek hier probeer s.

Na die 72 uur of te wel die 3de dag om was, was ek binnekamer toe om aan Hom die lof te gee vir die oorwinning.

Ek het Hom ook gevra om my te verlos van hierdie bloeddruk pille wat ek moet neem, nes 'n regte pille junkie moet ek elke mre pille sluk. Wel, ek monitor my bloeddruk nou gereeld deur die dag, en dit lyk asof ek met 'n bietjie di-eet aanpassing die pille kan weggooi. Ek drink hulle reeds vir 2 dae nie meer nie.

Toe Petrus op die water loop en die oomblik toe hy twyfel, toe sink hy. Bou jou geloof so dat daar nie 'n split sekonde van twyfel in jou gedagtes kan voorkom nie. Leef in die Woord, kry die Woord in jou sisteem, praat die Woord, en dan laat jy alles oor in jou skepper se hande. Vir elke negatiewe gedagte wat die vyand in jou kop in loslaat, moet jy 'n antwoord voor h, uit die Woord.

Dan is jy meer as oorwinnaar in Jesus Christus.

Hennie

Lanie
Jun 9th 2009, 05:40 AM
Hennie, dis nou regtig wonderlike praktiese raad. Wel gedaan met die uithou en aanhou. Dis nou regtig 'n getuienis van hoe God ons dra wanneer ons te swak is om iets self te doen. Hou so aan! :hug:

manieverster
Jun 9th 2009, 06:14 AM
Hennie, ek is beindruk! Jy het die definitief beter gedoen as wat ek ooit kon dink. Henry, verder tot Hennie se pos wil ek net se: Ek het 'n klomp mense hier opgekommandeer met pm's en gevra hulle moet tog asb ook vir Hennie bid dat die kettings van rook kan afval. So, as jy ooit besluit om op te hou rook spreek net die woord en ons sal jou bystaan met alles wat ons het.

protea
Jun 9th 2009, 09:29 AM
Die gebede van gelowiges stel die Here se krag in werking en KYK WAARVAN KAN ONS VRINNE GETUIG! Prys die wonderlike Naam bo alle name! Ons bly bid vir julle dat julle sal vassstaan en by Hom skuil!:pp

Willem
Jun 10th 2009, 09:40 PM
Wens nou sommer ek ly aan insomnia Hennie. Daai tag line is nice !

Dankie ook vir die howto: Basies , staan op Woord ( ons Rots :pp , Redder , Verlosser ) en bevestig wat Woord se en glo dit en bid sonder ophou.

Dankie vir die getuienis, dis tyd om die Here te dank vir gebede wat verhoor is en dat Hy oor ALLLLLEEESSS regeer en mag het.

Henry
Jun 11th 2009, 11:49 AM
Hennie, dit klink so WOF - erig. :D

manieverster
Jun 11th 2009, 01:48 PM
Hennie, dit klink so WOF - erig. :D
Wat sou dit beteken? Ken nie die term WOF-erig nie.:lol:

Lanie
Jun 11th 2009, 01:59 PM
Henry... Word of Faith. As jy wil weet wat is die Word of Faith Movement, kyk net TBN. Benny Hinn, Joyce Meyer, Joel Osteen....... en die hele spulletjie saam met hulle preek die Word of Faith dwaling.

Henry
Jun 11th 2009, 02:14 PM
Henry... Word of Faith. As jy wil weet wat is die Word of Faith Movement, kyk net TBN. Benny Hinn, Joyce Meyer, Joel Osteen....... en die hele spulletjie saam met hulle preek die Word of Faith dwaling.

Lanie, alles in die lewe moet balans h. As iemand iets oorbeklemtoon ten koste van iets anders, maak dit nie 'n Bybelse beginsel tot niet nie. Hierdie ouens beklemtoon materiele welvaart. Ek het ook op 'n kol daarna gesoek, maar dit raak minder belangrik.

Ek moet erken dat ek daarvan sal hou om my nie oor finansies hoef te bekommer nie, want dan kan ek my aswiets van die wreld af vir 'n tydperk en ure per dag God se teenwoordigheid deurbring. :D Ek weet Hy is in my, maar ek hoop jy verstaan wat ek bedoel.

Ons kan nie hierdie teks uit die Bybel skrap nie, al wil ons.
(Rom 10:8) But what saith it? The word is nigh thee, even in thy mouth, and in thy heart: that is, the word of faith, which we preach

Lanie
Jun 11th 2009, 02:29 PM

Askies, ek wou eintlik vir Manie antwoord en toe skryf ek Henry.

Manie.. hierdie verduideliking hier bo is eintlik vir jou

Henry.... ons kan nie een vers in die Bybel (buite konteks nogal) neem en 'n hele dwaalleer beweging probeer regverdig nie. Die WOF gaan oor baie meer as net welvaartsteologie. Vir 'n goeie eye opener probeer Justin Peters Ministries se dvd's "A Call for Discernment - A biblical Critique of the Word of Faith Movement" in die hande kry.

Henry
Jun 11th 2009, 02:35 PM
Askies, ek wou eintlik vir Manie antwoord en toe skryf ek Henry.

Manie.. hierdie verduideliking hier bo is eintlik vir jou

Henry.... ons kan nie een vers in die Bybel (buite konteks nogal) neem en 'n hele dwaalleer beweging probeer regverdig nie. Die WOF gaan oor baie meer as net welvaartsteologie. Vir 'n goeie eye opener probeer Justin Peters Ministries se dvd's "A Call for Discernment - A biblical Critique of the Word of Faith Movement" in die hande kry.

Lanie, ek dink die draad gaan ontspoor as ons hierdie saak verder hier bespreek. Kom ons doen doen dit op 'n nuwe draad. Wat s jy?

Lanie
Jun 11th 2009, 02:38 PM
Jy is heeltemal reg. :thumbsup:

protea
Jun 22nd 2009, 07:18 AM
Wanneer ek vir ManIE en HennIE bid, sit ek sommer vir LanIE ook by al is haar behoeftes aan gebed nie dieselfde as Manie en Hennie s'n nie.
Hoe gaan dit met julle ous? Ons hoop dat julle HOOP nog steeds op Jesus is , julle VERWAGTING van Hom alleen is en dat julle Sy wonderlike VREDE ondervind. :kiss::hug::pray:

manieverster
Jun 22nd 2009, 01:14 PM
Wanneer ek vir ManIE en HennIE bid, sit ek sommer vir LanIE ook by al is haar behoeftes aan gebed nie dieselfde as Manie en Hennie s'n nie.
Hoe gaan dit met julle ous? Ons hoop dat julle HOOP nog steeds op Jesus is , julle VERWAGTING van Hom alleen is en dat julle Sy wonderlike VREDE ondervind. :kiss::hug::pray:Waar anders kan my hoop dan nou wees Protea, Ek slaan my oe op na die berge Waar sal my hulp vandaan kom? My hulp kom van die Here wat hemel en aarde geskape het. Ek is nog skoon ou sussa, prys die Here.

protea
Jun 22nd 2009, 04:48 PM
Dis wonderlik Manie! Doet zo voort en alle eer aan die Here wat julle versterk om staande te bly en die versoeking te weerstaan! :pp

manieverster
Jun 23rd 2009, 06:14 AM
Dankie Protea and dit ook danksy julle ondersteuning hier. Doet ook so voort met ander.

Francois Marais
Jul 16th 2009, 01:51 PM
Ek het 18 Desember 2008 vir Jesus gevra vir hulp om optehou rook. Ek het agter gekom dat ek die tempel van God afbreek wat Hy in my het. Dit was seker die maklikste ding wat ek opgegee het. En ek glo dat ek dit net deur Jesus Christus se hulp gedoen het, en nie op my eie krag nie.
Vir enige ding wat ons verslaaf aan is kan ons op God vertrou om ons te help en ons daar deur te dra. God is so getrou!

protea
Jul 17th 2009, 01:01 PM
Ek het 18 Desember 2008 vir Jesus gevra vir hulp om optehou rook. Ek het agter gekom dat ek die tempel van God afbreek wat Hy in my het. Dit was seker die maklikste ding wat ek opgegee het. En ek glo dat ek dit net deur Jesus Christus se hulp gedoen het, en nie op my eie krag nie.

Francois, het jy nooit onttrekkingssimptome gehad nie? Iemand van die narkotika buro het eenkeer in n onderhoud gese dat mens makliker iemand van dagga-verslawing rehabiliteer as van nikotien-verslawing.

Vir enige ding wat ons verslaaf aan is kan ons op God vertrou om ons te help en ons daar deur te dra. God is so getrou!

Na wie toe behalwe na ons Hemelse Vader sal ons draai vir bevryding van verslawing?! Aan Hom al die eer!

manieverster
Jul 18th 2009, 05:14 AM
Na wie toe behalwe na ons Hemelse Vader sal ons draai vir bevryding van verslawing?! Aan Hom al die eer!

Jan-Nee Protea, ek sekondeer jou daar. Franscois, geen onttrekking simptome nie? Jou geloof moes welis waar sterk gewees het want ek het geswoeg en gesweet en gebid en dit toe reggekry tot eer van die Here en al die maters hier op BF. Baie gebede het vir my opgegaan en simptome of nie ek is bevry. Proteam vandag is die einde van my agste week. Prys die Here en ek se nog gereeld dankie dat ek nie rook nie.:bounce::pp:lol::spin:

protea
Jul 18th 2009, 08:25 AM
Manie , ek is SO bly oor jou goeie nuus ook. n Hele ag weke = 56 dae..... En jy wat SO geswoeg en gesweet het om net verby dag een te kom... Ek was op die punt om jou 'op te kommandeer' om te kom rapporteer hier op die forum!:lol: Sodat ons kan vertel van die wonderlike dade van ons Here, ons Rots en Verlosser van sonde en bindinge!:pp

Francois Marais
Jul 18th 2009, 09:14 AM

AMEN! Mense kan als probeer, maar slegs die Vader kan jou help met die verslawing. Niemand anders nie.

Jan-Nee Protea, ek sekondeer jou daar. Franscois, geen onttrekking simptome nie? Jou geloof moes welis waar sterk gewees het want ek het geswoeg en gesweet en gebid en dit toe reggekry tot eer van die Here en al die maters hier op BF. Baie gebede het vir my opgegaan en simptome of nie ek is bevry. Proteam vandag is die einde van my agste week. Prys die Here en ek se nog gereeld dankie dat ek nie rook nie.:bounce::pp:lol::spin:

Well done! 8 weke is great.
Ek het 5 keer voor die tyd probeer. Tot die dag tot ek besef gekom het dat ek slegs met God se hulp kan teenstand gee aan rook. EK het geen ontrekkings gehad nie, behalwe dat kos 100000000 maal beter proe as toe ek gerook het. En elke dag word dit net beter. So almal wat sukkel met rook staan sterk! Met God se hulp kan jy als oorkom!

manieverster
Jul 18th 2009, 10:00 AM
Manie , ek is SO bly oor jou goeie nuus ook. n Hele ag weke = 56 dae..... En jy wat SO geswoeg en gesweet het om net verby dag een te kom... Ek was op die punt om jou 'op te kommandeer' om te kom rapporteer hier op die forum!:lol: Sodat ons kan vertel van die wonderlike dade van ons Here, ons Rots en Verlosser van sonde en bindinge!:pp
Protea, danksy God se help en die ondersteuning wat jy, Lanie, Fila, Hennie en al die vele ander wie se name ek nie nou kan onthou nie gegee het, kan ek nou hier vir jou se agt weke. Francois, ek hoop jy jy het ook sulke ondersteuning gehad en dankie dat jy hier kom pos het. Ja, ek het ook gesukkel en dit het my 'n paar probeerslae gevat voor ek dit kon regkry. Dis eers toe ek die draad begin het en ek die ondersteuning van al die mooi mense gekry het dat ek die rook finaal kon besweer het.:hug::pp

Francois Marais
Jul 18th 2009, 10:07 AM
. Francois, ek hoop jy jy het ook sulke ondersteuning gehad en dankie dat jy hier kom pos het. Ja, ek het ook gesukkel en dit het my 'n paar probeerslae gevat voor ek dit kon regkry. Dis eers toe ek die draad begin het en ek die ondersteuning van al die mooi mense gekry het dat ek die rook finaal kon besweer het.:hug::pp

Dit is 'n plesier.
Manie om die waarheid te s het die mense wat naby my is my altyd afgeskiet en ges ek gaan weer rook en ek gaan nie kan ophou nie, en al sulke goed. My een vriendin is die enigste persoon wat geweet het ek gaan ophou toe ek vir haar vertel hoe God dit gaan reg kry :)

Maar een groot ding is mens moet self wil ophou, en regtig vertrou dat God die probleem gaan weg neem. Van my gesin en selgroep lede sukkel en kan nie ophou rook nie. En rigtig dit is so maklik!

manieverster
Jul 18th 2009, 10:54 AM
Manie om die waarheid te s het die mense wat naby my is my altyd afgeskiet en ges ek gaan weer rook en ek gaan nie kan ophou nie

Is dit nie die ergste nie. Hulle het altyd hulle monde volgehad oor my rook gewoonte maar toe ek wil ophou was hulle negatief. Kan dit nie verstaan nie.

Van my gesin en selgroep lede sukkel en kan nie ophou rook nie.

Hoekom verwys jy hulle nie na die draad toe nie en se hier sal hulle tonne ondersteuning kry. Almal hier sal hulle verwelkom en die nodige ondersteuning gee. Ons oordeel niemand as hulle faal nie. Ek het immers gefaal en gefaal en weer opgestaan. Ek was ook bang dat ek veroordeel sal word en het vir lank nie gepos nie en toe ek weer pos verwelkom hulle my met ope arms. Hier sal hulle :hug: omhels word met liefde en :kiss: bejeen word soos broers en susters en ons sal vir hulle :pray: bid.

Francois Marais
Jul 20th 2009, 05:14 AM
Is dit nie die ergste nie. Hulle het altyd hulle monde volgehad oor my rook gewoonte maar toe ek wil ophou was hulle negatief. Kan dit nie verstaan nie.

Hoekom verwys jy hulle nie na die draad toe nie en se hier sal hulle tonne ondersteuning kry. Almal hier sal hulle verwelkom en die nodige ondersteuning gee. Ons oordeel niemand as hulle faal nie. Ek het immers gefaal en gefaal en weer opgestaan. Ek was ook bang dat ek veroordeel sal word en het vir lank nie gepos nie en toe ek weer pos verwelkom hulle my met ope arms. Hier sal hulle :hug: omhels word met liefde en :kiss: bejeen word soos broers en susters en ons sal vir hulle :pray: bid.

So waar wat jy s. Die enigeste probleem is dat meeste mense in die selgroep nie toegang tot die internet het nie. Dit is regtig jammer. Die enigste manier wat ek nou sien is om hulle met God se liefde toe te vou en te glo dat hulle die slegste vloek kan afskud!

Tonton
Jul 20th 2009, 09:34 AM
So waar wat jy s. Die enigeste probleem is dat meeste mense in die selgroep nie toegang tot die internet het nie. Dit is regtig jammer. Die enigste manier wat ek nou sien is om hulle met god se liefde toe te vou en te glo dat hulle die slegste vloek kan afskud!

Hulle verstaan nie dat God jou werklik kan bevry nie. Eers wanneer hulle dit sien sal hulle dit glo (soos Thomas).

Jou getuienis wanneer jy bevry is sal hulle oortuig - al neem dit jare. In elk geval, dit gaan hier oor jou en jou bevryding - nie oor daardie ouens wat nie glo jy sal bevry word nie.

Anton

Hannelie Pretorius
Jul 20th 2009, 10:23 AM
Ek is so dankbaar vir julle almal wat sterk staan. Alle eer aan ons Hemelse Vader. My ouma het emfiseem opgedoen agv van rook en sy is nou 24 uur per dag op suurstof. Sy sukkel regtig om asem te kry en as ek aan haar dink en lees wat almal hier skryf dan wens ek met my hele hart dat sy ook jare terug van die slegte gewoonte bevry was

manieverster
Oct 17th 2009, 09:15 AM
Hallo daar al julle pragtige mense, ek prys die Here vandag want vanaand 22:00 is dit 21 weke sedert die dag dat ek bed toe gegaan het met die besluit om more (die volgende dag - Sondag) op te hou rook! Dank die genadige Vader ek hetnog nie weer aan 'n sigaret gevat nie! Ek dank Hom elke dag! Hier het ek die ondersteuning gekry en van bo die krag en bevryding!:pp:pp:pp:pp:pp:pp:pp:pp:pp:pp

protea
Oct 18th 2009, 12:17 PM
Hallo Manie ! Ek het werklik gedink jy het 'verloor'...;) Dis WONDERLIKE nuus en ons eer ons Vader sonder wie dit nie moontlik sou wees nie!!! Hoe gaan dit met Hennie in hierdie verband?

manieverster
Oct 18th 2009, 03:09 PM
Hallo Manie ! Ek het werklik gedink jy het 'verloor'...;) Dis WONDERLIKE nuus en ons eer ons Vader sonder wie dit nie moontlik sou wees nie!!! Hoe gaan dit met Hennie in hierdie verband?
Protea! Is dit min vertroue wat ek hier sien?! Toemaar, ek grap net. Toe ek jou booskappie kryse el hardop "ek het geweet!" en my vrou vra: wat nou en ek se protea is die eerste persoon om te antwoord. Jy en Lanie het my die meeste ge-ondersteun. Dankie hoor! Die 23ste is dit 5 maande!!

Jammer, ek het bitter lanklaas gehoor van Hennie. Moet hom dalk weer 'n e-pos gooi.

Die Filadelfieer
Oct 19th 2009, 12:44 PM
My jitte Manie !
Jy was so lanklaas hier ek voel jy moet jouself eers weer voorstel aan die mense ! :D

manieverster
Oct 19th 2009, 05:42 PM
My jitte Manie !
Jy was so lanklaas hier ek voel jy moet jouself eers weer voorstel aan die mense ! :D
Hello almal my naam is Manie en ek is trots om te se dat ek die draad begin het en ek rook na amper 5 maande nog steeds nie. Alles danksy die krag and genade van die Here.

Hallo Fila, goed om van jou ook te hoor. Ek het julle manne nodig daar by Ietsie vir die manne want ons wil dit 'n forum maak!:lol:

protea
Oct 22nd 2009, 04:57 PM

Hallo Manie,
Nee , ek het myself verkeerd uitgedruk. Ek het bedoel dat jy verloor het van die forum af, nie wat terugval in die rookgewoonte betref nie. Ons is SO trots op jou. Jammer ek antwoord nou eers. Die liewe internet......need I say more.....?:o Groetnis!

Francois Marais
Nov 3rd 2009, 06:12 AM
My aarde sal ek vanoggend lus raak in my motor vir so slegte kanker stokkie. Mensdom ek kon die rook ryk, die smaak proe. JIG!!!!

Mense wat ophou rook verstaan dit is nie maklik nie. Die duiwel sal kom en mens so lus maak vir rook dit is nie eens snaaks nie.

Sterkte almal wat wil ophou en reeds opgehou het, maar weet julle kan die nie aleen doen nie, maar net met die hulp van Vader en Jesus!

Die Filadelfieer
Nov 3rd 2009, 06:39 AM
Dit gebeur Francois, maar gelukkig het jy die almagtige Here aan jou kant om te help NEE s. :pp:pp

Ta-An
Nov 3rd 2009, 06:48 AM
Wel dis nou al 25 jaar sedert ek die gewoonte gelos het...... en ek kry gald nie meer 'n hunkering daarna nie.... inteendeel.... ek kan dit nie verdra nie..

Francois Marais
Nov 3rd 2009, 12:16 PM
Wel dis nou al 25 jaar sedert ek die gewoonte gelos het...... en ek kry gald nie meer 'n hunkering daarna nie.... inteendeel.... ek kan dit nie verdra nie..
Tannie dit is waar na selfs 11 maande. Ek haat die reuk van rook, maar ek dink ek loop swaar deur die bokgesig satan se aanvalle vandag...

Ta-An
Nov 3rd 2009, 03:12 PM
Tannie dit is waar na selfs 11 maande. Ek haat die reuk van rook, maar ek dink ek loop swaar deur die bokgesig satan se aanvalle vandag...
"Get behind me Satan!" Ek dink die die enigste Engels wat my Ouma kon praat, en sy het dit goed geofen. :)

Francois Marais
Dec 17th 2009, 06:21 AM
Vandag is dit 1 jaar vandag ek opgehou rook het. :pp

Om dit te celebrate het ek 25km gaan fiets ry vanoggend. Was so lekker gewees om die koue wind op my gesig te voel. Was great gewees!:blushhap:

MercyChild
Dec 17th 2009, 07:36 AM

Om dit te celebrate het ek 25km gaan fiets ry vanoggend. Was so lekker gewees om die koue wind op my gesig te voel. Was great gewees!:blushhap:

Hey, hey, well done! Nogal 'n inspirasie. Rook is nog my doring in die vlees...... Jy het jouself beslis goed van jou taak gewkyt jong man!:hug:

Francois Marais
Dec 17th 2009, 07:44 AM
Hey, hey, well done! Nogal 'n inspirasie. Rook is nog my doring in die vlees...... Jy het jouself beslis goed van jou taak gewkyt jong man!:hug:
Ek sou dit nie sonder die hulp van Jesus kon doen nie. En ook nie sonder die hulp van YHWH nie. Dit is regtig maklik om op te hou, maar die aanvalle kan mens nie alleen teen staan nie.

:hug:

MercyChild
Dec 17th 2009, 07:52 AM
Ek sou dit nie sonder die hulp van Jesus kon doen nie. En ook nie sonder die hulp van YHWH nie. Dit is regtig maklik om op te hou, maar die aanvalle kan mens nie alleen teen staan nie.

:hug:

Maklik.......Lol! Ja reg. As ek net eers my een jaar kan vuur van skoon wees van alle ander dinge wat huidiglik vir my 'n stryd is, wil ek wragties probeer ophou rook ook:giveup:. Ek probeer maar stap vir stap nuwe grongebied inbeweeg. Ek verstaan wat jy bedoel as jy s ons kan nie sonder die hulp van Jesus of Vader hierdie dinge alleen oorwin nie.;)

Geniet jou skoon tyd in Jesus en gee aan Hom al die lof en die eer, wat waardig is om dit te ontvang, want Hy alleen kan breek die bande! :hug:

manieverster
Dec 17th 2009, 08:04 AM

Baie geluk Francois, ek byt ook nog vas en die 23ste sal ek sewe maande wees. Dit is oor en oor die moeite werd. Prys die Here vir sy bystand en hulp. Hou net vas aan Hom en onthou, moet nooit op jou louere rus nie hoor. Net wanneer jy dit nie verwag nie slaat hy toe. Pasop!!!:hug::huh:

manieverster
Dec 17th 2009, 08:09 AM
Maklik.......Lol! Ja reg. As ek net eers my een jaar kan vuur van skoon wees van alle ander dinge wat huidiglik vir my 'n stryd is, wil ek wragties probeer ophou rook ook:giveup:. Ek probeer maar stap vir stap nuwe grongebied inbeweeg. Ek verstaan wat jy bedoel as jy s ons kan nie sonder die hulp van Jesus of Vader hierdie dinge alleen oorwin nie.;)

Geniet jou skoon tyd in Jesus en gee aan Hom al die lof en die eer, wat waardig is om dit te ontvang, want Hy alleen kan breek die bande! :hug:
Haai, hallo Mercy Child en hoe gaan dit nog? Luister ons is almal hier as jy hulp nodig het hoor. Wou jou nog se die seun van my het net eenkeer crack gerook en toe nie weer nie en het intussen sy hart vir Jesus gegee.

Niemand hoef alleen te staan nie, die Here is met almal van ons en ons is hier vir mekaar.:hug::hug::pray:

MercyChild
Dec 17th 2009, 08:25 AM
[QUOTE=manieverster;2302295]
Wou jou nog se die seun van my het net eenkeer crack gerook en toe nie weer nie en het intussen sy hart vir Jesus gegee.
QUOTE]

Dit is die beste nuus wat ek die afgelope tyd kon hoor! :pp Ek jubel saam met julle en die engele :pp:hug:

Francois Marais
Dec 17th 2009, 08:40 AM
Hou net vas aan Hom en onthou, moet nooit op jou louere rus nie hoor. Net wanneer jy dit nie verwag nie slaat hy toe. Pasop!!!:hug::huh:
Ken daai een. Ek het amper eendag 'n suig gevat aan daai goor stink stokkies. Maar ek weet in die woord staan dat "no weapon formed against us will prosper" en mag ek byvoeg... NEVER!
Sterkte MC. Take it one step at a time...

Die Filadelfieer
Dec 17th 2009, 08:50 AM
Ek is so bly dit gaan goed met julle ouens en die nie-rook ding ! Baie geluk vir almal wat dit reg gekry het, en vir die wat nog sukkel : Die beste tyd is NOU, op dieselfde oomblik as wat jy hierdie pos lees. Moenie eers daaroor dink nie : staan op, vat jou siggies en jou aansteker, en gaan gooi dit in die asblik. Klaar ! Jy is besig om jou liggaam skade aan te doen waarvan jy eers die omvang gaan besef as jy die dag rookvry is, en agter kom hoe jou lyf eintlik veronderstel is om te funksioneer.

MercyChild
Dec 17th 2009, 09:03 AM
Ek is so bly dit gaan goed met julle ouens en die nie-rook ding ! Baie geluk vir almal wat dit reg gekry het, en vir die wat nog sukkel : Die beste tyd is NOU, op dieselfde oomblik as wat jy hierdie pos lees. Moenie eers daaroor dink nie : staan op, vat jou siggies en jou aansteker, en gaan gooi dit in die asblik. Klaar ! Jy is besig om jou liggaam skade aan te doen waarvan jy eers die omvang gaan besef as jy die dag rookvry is, en agter kom hoe jou lyf eintlik veronderstel is om te funksioneer.

My hart is oortuig jy is reg, maar die liggaam funksioneer nie saam nie.:eek: Ek besef wat jy s is waar en reg!

protea
Dec 17th 2009, 02:56 PM
Mercy Child, ons bid vir jou ook hiervoor! Kyk net na al die ouens se getuienisse wat aan JESUS vasgehou het . Amper sewe maande of n jaar vry van rook.... Dis BEVRYDENDE nuus! En al die bevrydes getuig saam: Daardie krag om op te hou kom van die Here alleen! Hy sal jou nooit verlaat in jou stryd as jy aan Hom vashou nie! Alle sukses en seen!

marline
Jan 4th 2010, 02:41 PM
My man stook soos 'n koorsteen, ek baklei en raas verniet. Ek sien mos wat dit aan hom doen, en my Ma is hoeka dood van die rokery!! Nou het ek vir hom 'n elektriese sigaretjie gekry. Dit maak tot rokies, en die kooltjie gloei as mens dit suig. Dit is sonder die teer en ongesonde goete. Nou sal ons maar sien of dit help, want as die wil nie daar is nie, sal niks help nie.

manieverster
Jan 5th 2010, 07:24 AM
Laat ek net weer 'n paar wenke hier pos wat ek gebruik het:

Stel vir jou 'n datum wanneer jy wil ophou rook. Nie te ver nie want dan verloor jy tred. Maksimum 1 week. Ek het die Maandag 'n doelwit gestel vir die volgende Sondag. Hierdie doen jy om jouself geestelik en emosioneel voor te berei. Bid baie vir krag in die week om op daardie dag op te hou.
Wanneer jy begin drink baie water en raak aktief as jy kan. Gaan loop ver ente of hardloop en soos jy gaan haal diep asem deur jou neus. Dis nie gesond om deur jou mond asem te haal nie.
Ek het baie vrugte geeet saam met die water drink. Die dien as middel om jou liggaam te ontgif.
Ek was vreeslik onfiks saam met die rokery en as jy so gaan stap of hardloop dan brand jou bors baie. My bors was op 'n stadium vreeslik styf en al wat gehelp het was om meer te loop sodat ek meer kon hoes om die slym los te kry op die bors.
Terwyl jy al die goed doen bid sonder ophou en vra Jesus om jou te bevry van die band van rook.
Indien moontlik kry iemand om saam met jou op te hou rook.
As enigiemand meer wenke het pos dit gerus hier. Aangeheg is meer wenke wat ek afgelaai het van die internet. Ek het sommige gebruik en het ek nou hier gepos. Ek heg ook 'n dokument aan wat ek vir myself gebruik het :pray::pray::pray::pray::pray:

manieverster
Jan 5th 2010, 07:31 AM
O! kan ek net byvoeg dat Protea e Lanie 'n baie groot ondersteuning vir my was. So, as dit teveel raak kom vertel vir ons almal maar spesifiek vir Protea. Ek wil weer vir jou en Lanie dankie se vir julle spesiale ondersteuning en gebede en ook vir almal hier by die Lighuis.

Phil Fourie
Jan 5th 2010, 09:14 AM
vat jou siggies en jou aansteker, en gaan gooi dit in die asblik.

Laat my tog toe om net hier ietsie te s:lol:

Gaan bre eerder die aansteker in die kas, toe ek gerook het het ek nooit gesukkel om 'n braaivleis vuur aan te steek nie, toe ek ophou en die aanstekers ook weggooi, toe het ek wraggies nooit iets om die vuur aan te steek nie :lol:

Dit nou net op 'n ligte noot natuurlik :rolleyes: Ek kon nie die presiese dag onthou nie, maar hierdie maand sal dit 2 jaar wees wat ek opgehou het, ek is werklik baie dankbaar.

Nou net so ietsie om by te voeg wat vir my snaaks is van rokers, mens kan hulle vir jou planne beraam, waar om vinnig skelm 'n rokie te maak, hoe om 'n 'n vergadering uit te glip as dit nie meer kan uithou nie en nog baie ander dinge maar die verstommendste is juis wanneer dit kom by daai aanstekers en die goed weg is of iemand dit weggedra het of hoe dit ookal sy, jy nie een het nie en daai sigaret aangesteek moet word, man, ek het sigarette al in die oond aangesteek, met die toaster,my gesig al amper verbrand om hom aangesteek te kry by 'n kuier vuur, die verstommendste maniere darm maar:rolleyes:

Die Filadelfieer
Jan 11th 2010, 06:30 AM
Gaan bre eerder die aansteker in die kas, toe ek gerook het het ek nooit gesukkel om 'n braaivleis vuur aan te steek nie, toe ek ophou en die aanstekers ook weggooi, toe het ek wraggies nooit iets om die vuur aan te steek nie :lol:

Jy praat nou so, maar dit het my wraggies gekos Game toe ry om van daardie spesiale aanstekers met die lang punte (dit is nou daai wat spesiaal vir vuur-aansteek ontwerp is, maar te ongemaklik is om in jou sak te hou) te gaan koop want ek het met die presiese probleem gesit !

Phil Fourie
Jan 11th 2010, 06:53 AM
Probeer 'n vuur aansteek met jou kar se aansteker, dis pret :lol:

manster
Aug 4th 2011, 07:48 AM
Hallo almal, ek hoop julle kan my nog onthou. My "user name" is nou wel anders maar ek is nog dieselfde ou. Manie Verster is my naam en ek het hierdie draad begin and na die lank tyd wat ek weg was is ek bly om te sien die forum staan nog. Ek moes agv spam my e-pos adres kanselleer en het my wagwoord vergeet om hier in te teken en het nou besluit genoeg is genoeg. Ek verlang na my vrinne en wel hier is ek!!! Kan nie wag om van julle te hoor nie!!!!

Son of the South
Aug 4th 2011, 09:32 AM
Hallo almal, ek hoop julle kan my nog onthou. My "user name" is nou wel anders maar ek is nog dieselfde ou. Manie Verster is my naam en ek het hierdie draad begin and na die lank tyd wat ek weg was is ek bly om te sien die forum staan nog. Ek moes agv spam my e-pos adres kanselleer en het my wagwoord vergeet om hier in te teken en het nou besluit genoeg is genoeg. Ek verlang na my vrinne en wel hier is ek!!! Kan nie wag om van julle te hoor nie!!!!Kan jy nou meer! Manie, welkom terug! Daar is nie 'n smiley vir 'n broederlike klop op die skouer nie, so ek gebruik maar die ene: :hug:

manster
Aug 4th 2011, 02:00 PM
Dankie my broer!!! Dis nou 'n lekker verwelkoming!!! Sien jou in die rondte!!!

manster
Aug 4th 2011, 05:45 PM
:huh: Nou ja, ek wil graag die draad weer lewe in blaas want jy sien ek het weer begin rook en ook weer opgehou!! Enigiemand wat wil ophou rook?!

protea
Aug 7th 2011, 06:52 AM
Hallo Manie! Ek het al gewonder wat het van jou geword en of jy nog vasstaan in die nie-rook-gewoonte. Hou so aan!

Francois Marais
Aug 8th 2011, 04:42 AM
Het ook opgehou so tydjie terug en nie weer begin rook nie. Is baie beter vir my, behalf dat die vark wat bo my woon nou rook, en sy stompies van bo af op my gras gooi (dit is hoekom hy 'n vark titel dra)

Die ouens wat wil ophou... Onthou jy kan dit nie sonder Yeshua se hulp doen nie. As jy waarlik wil ophou rook, vertrou op Yeshua om jou krag te gee. Onthou ook om die bose te weerstaan. Dit help regtig nie jy wil ophou, maar koop steeds pakkies kanker stokkies nie.
En onthou rook is maar op die einde van die dag 'n oop deur wat satan krag gee om jou lewe uit mekaar te ruk... Al ooit gewonder hoekom mense wat 'n drank problem het so lekker kan rook... Die goedjies werk saam mense...

Son of the South
Aug 8th 2011, 08:03 AM
Die BESTE ding wat 'n roker kan doen om sy gesondheid te verbeter is: Om op te hou rook!

Sterkte maters! Vra maar sodat ons julle in gebed kan opdra...

Mazal
Jan 3rd 2012, 02:59 PM
Ek het 6 Desember 2011 laas 'n sigaret gerook. Amper 'n maand nou. Ek het soveel keer misluk tydens my filistyn dae. Maar toe ek nou die Here in my lewe gekry het het ek met Sy krag die sigarette weer aangevat. Sonder die Here se hulp sou ek dit nie kon los nie.

paidforinfull
Jan 3rd 2012, 05:41 PM
Ek het 6 Desember 2011 laas 'n sigaret gerook. Amper 'n maand nou. Ek het soveel keer misluk tydens my filistyn dae. Maar toe ek nou die Here in my lewe gekry het het ek met Sy krag die sigarette weer aangevat. Sonder die Here se hulp sou ek dit nie kon los nie.

Mazal, ek is nou al jaaare vry van rook - dit was nie maklik nie (om die waarheid te se was die eerste drie maande letterlik hel), maar die Here het my sterk gemaak en gedra. Met die krag van Jesus, die Eniggebore Seun van God, kan ons van enige verdowingsmiddel (insluitende drank en rook) bevry word.

Ek wil jou aanmoedig om net styf vas te hou aan God, en om nie in te gee of op te gee nie. Mag God jou krag gee en heeltemal vry maak van die rookgewoonte en nikotien afhanklikheid.

in Hom
B.

Mazal
Jan 3rd 2012, 05:57 PM
Mazal, ek is nou al jaaare vry van rook - dit was nie maklik nie (om die waarheid te se was die eerste drie maande letterlik hel), maar die Here het my sterk gemaak en gedra. Met die krag van Jesus, die Eniggebore Seun van God, kan ons van enige verdowingsmiddel (insluitende drank en rook) bevry word.

Ek wil jou aanmoedig om net styf vas te hou aan God, en om nie in te gee of op te gee nie. Mag God jou krag gee en heeltemal vry maak van die rookgewoonte en nikotien afhanklikheid.

in Hom
B.

Baie dankie , ja dit was bitter moeilik die eerste week. Toe voel ek puik in die tweede week. En toe op week 3 tot nou toe kry ek weer baie swaar met die lus. En dis dan wat mens se kop allerhande dinge kwyt raak. Maar ek hou net vas aan die Here. Is al waarop ek my hoop vestig.

paidforinfull
Jan 3rd 2012, 06:09 PM
Baie dankie , ja dit was bitter moeilik die eerste week. Toe voel ek puik in die tweede week. En toe op week 3 tot nou toe kry ek weer baie swaar met die lus. En dis dan wat mens se kop allerhande dinge kwyt raak. Maar ek hou net vas aan die Here. Is al waarop ek my hoop vestig.

Ek bid vir jou:

"Hemelse Vader, ek vra in die Naam van U Eniggebore Seun Jesus, die Christus, om Mazal aan te raak, te versterk en te bevry van nikotien-verslawing. Dankie Here. Amen."

Mazal
Jan 3rd 2012, 06:14 PM
Baie dankie , ek sal aanhou veg met die Here se krag.

Mazal
Jan 6th 2012, 05:34 AM
Wil net s , eer aan die Here vir die krag wat Hy my gee , ek het vandag die 1 maand merk bereik !!! :)

protea
Jan 6th 2012, 06:52 AM
Mooi so !! Hou aan , hou uit en so kom jy met die Here se krag bo uit!