PDA

View Full Version : Dit is wat Gen15:1 eintlik sÍ

Ta-An
Mar 18th 2009, 08:43 AM
אָנֹכִי מָגֵן לָךְ--שְׂכָרְךָ, הַרְבֵּה מְאֹד.

Gen.15:1NŠ hierdie dinge het die woord van die HERE tot Abram gekom in 'n gesig en gesÍ: Vrees nie, Abram, Ek is vir jou 'n skild en jou loon is baie groot.

Eintlik sÍ dit: Ek is jou skild en jou (exceedinly great reward) groot loon.

(I am shield of your exceedingly great reward)

Henry
Jun 3rd 2009, 05:43 PM
אָנֹכִי מָגֵן לָךְ--שְׂכָרְךָ, הַרְבֵּה מְאֹד.

Gen.15:1NŠ hierdie dinge het die woord van die HERE tot Abram gekom in 'n gesig en gesÍ: Vrees nie, Abram, Ek is vir jou 'n skild en jou loon is baie groot.

Eintlik sÍ dit: Ek is jou skild en jou (exceedinly great reward) groot loon.

(I am shield of your exceedingly great reward)

Tante, hierdie teks is deel van die verbond seremonie wat God met Abram gesluit het. Dis 'n interessante storie. Een van die ouens hier wat weet, kan dalk die agtergrond tot verbonde (covenants) van daardie tyd skets. Ek is nie heeltemaal op hoogte met die geskiedenis van verbonde nie en sal graag meer daaroor wil leer.

Ta-An
Jun 3rd 2009, 06:12 PM
Henry dankie dat jy hierdie pos gaan 'wakker' maak het.... dit pas so wonderlik aan by waarmee ek op die oomblik besig is...
Die Here wat sÍ: EK is [die teken van] jou groot loon.
Lukas 21:36 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=42&CHAP=21&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=36) Waak dan en bid altyddeur, sodat julle waardig geag mag word om al hierdie dinge wat kom, te ontvlug en voor die Seun van die mens te staan.

Dat ons waardig geag mag word, en Hom as teken daarvan te ontvang :pray:

Ta-An
Jun 3rd 2009, 06:17 PM
Die volgende e-pos pas net so mooi hierby aan::: My vraag is net,,,,Check ons op ons self op of ons waardig geag sal wees???

n Ongeletterde jong knaap van so 23 jaar oud, wat geen skoolopleiding gehad het nie, stap eendag die apteek binne. Hy gaan reguit na die apteker en vra vir hom of hy asseblief net gou sy telefoon vir 'n plaaslike oproep kan gebruik. Die apteker moes vir hom die nommer skakel want die knaap kon nie lees of skryf nie. Die apteker doen dit en oorhandig die spreekbuis aan die ongeskoolde jongman om te praat.

"Hello", sÍ die jongman, "Hello, dr Anderson." "Dr Anderson . . . soek u nie dalk iemand om te huur om u gras vir u te sny, u motor te was en u aflewerings en al die ander los werkies vir u te doen nie? O, u het alreeds 'n knaap wat dit vir u doen, maar dr.Anderson, is u doodseker, u is 100% heeltemal tevrede met die werk wat die knaap wat u het vir u doen?

'OK' dan, 'good-bye', dr. Anderson." Toe die jongman die gehoorstuk terug plaas en die apteker bedank vir die oproep, sÍ die apteker vir hom......
"Wag so 'n bietjie."

Soek jy werk, want ek kan doen met 'n handlanger soos jy?
"Dankie oom," sÍ die jongman, "maar ek het 'n 'job'."
Verbaas vra die apteker; "Het jy dan nie nou net probeer om by dr Anderson werk te kry nie?"

"Nee oom," sÍ hy, "u sien ek is die knaap wat vir dr. Anderson werk. Ek het myself maar net 'n bietjie 'opgecheck'."

Weet jy, dit is wat Paulus sÍ ons moet doen. In 2 Kor. 13:5 sÍ hy;
"Ondersoek julleself en stel julleself op die proef of julle in die geloof lewe." Paulus sÍ ons moet 'n slag "opcheck" of ons verhouding met die Here nog is wat dit moet wees.

HERE LEER VIR ONS HOE BELANGRIK DIT IS OM 'N SLAG DEEGLIK SELFONDERSOEK TE
DOEN * NIE NET OOR ONS GEESTELIKE LEWE NIE, MAAR OOK OOR ONS LEWE TUIS MET ONS GESIN EN BY DIE WERK TEENOOR ONS KOLLEGAS EN OOK TEENOOR DIE WERK SELF WAT U VIR ONS GEGEE HET OM TE DOEN. AMEN.

Henry
Jun 3rd 2009, 06:18 PM
Hierdie is 'n "GROOT STORIE". Ek wil graag verduidelik hoe dit mi werk, maar dis baie skryfwerk en ek tik met een vbinger en damn maak ek nog foute ook. :)

Ta-An
Jun 3rd 2009, 06:23 PM
Hierdie is 'n "GROOT STORIE". Ek wil graag verduidelik hoe dit mi werk, maar dis baie skryfwerk en ek tik met een vbinger en damn maak ek nog foute ook. :)Henry as jy hom tik, sal ek hom lees en spelfoute edit etc. :idea: :D

Henry
Jun 3rd 2009, 06:26 PM
Die volgende e-pos pas net so mooi hierby aan::: My vraag is net,,,,Check ons op ons self op of ons waardig geag sal wees???

Dit sluit aan by 1Co 11:31. For if we would judge ourselves, we should not be judged. Kan jou mind hierdie begryp? Die twee woorde wat in die Grieks hier gebruik word is nie dieselfde nie. Die laaste een beteken "condemn" of "punish". :OFFT:

Ta-An
Jun 3rd 2009, 06:37 PM
Dit sluit aan by 1Co 11:31. For if we would judge ourselves, we should not be judged. Kan jou mind hierdie begryp? Die twee woorde wat in die Grieks hier gebruik word is nie dieselfde nie. Die laaste een beteken "condemn" of "punish". :OFFT:Henry ek ken nie Grieks nie, gooi maar eerder bietjie Hebreeus .... maar dan NT :D so okay..... Wil dit dan sÍ as ons seker maak ons lewens is en bly op die nou pad, dan sal ons nie iets hÍ wat teen ons tel waarvoor ons hoef bestraf/weggewys te word nie :hmm: :pp

Maar jy weet, dit is so.... want as ons bly check op ons self.... ons hardloop mos die resies van die lewe om die kroon te ontvang ....so ons moet fiks bly, bly oefen.... en skielik onthou ek...."...as Hy weer kom, as Hy weer kom, kom haal haal Hy Sy pÍrels, mooie pÍrels vraaie pÍrels vir Jesus se kroon, al die kinder gesiggies soos die sterre se liggies....."

Ta-An
Jun 3rd 2009, 06:44 PM
Dit sluit aan by 1Co 11:31. For if we would judge ourselves, we should not be judged. Kan jou mind hierdie begryp? Die twee woorde wat in die Grieks hier gebruik word is nie dieselfde nie. Die laaste een beteken "condemn" of "punish". :OFFT:Daar is nogals 'n verskil tussen : beoordeel, geoordeel, en veroordeel :hmm:

1 KorintieŽrs 11: 31 Want as ons onsself beoordeel het, sou ons nie geoordeel word nie.

32 Maar as ons geoordeel word, word ons deur die Here getugtig, sodat ons nie saam met die wÍreld veroordeel mag word nie.

Henry
Jun 3rd 2009, 07:29 PM
Henry as jy hom tik, sal ek hom lees en spelfoute edit etc. :idea: :D

Dit gaan 'n tydjie neem. :)

Ta-An
Jun 3rd 2009, 07:37 PM
Dit gaan 'n tydjie neem. :)Ek lees stadig :D

Maak net seker jy 'save' dit en loop nie risiko om alles te tik en dan wanneer jy pos jy die link verloor nie....

wanneer jy kans het.... :D

Ta-An
Jun 3rd 2009, 07:41 PM
:o Is Gen15:1 nie 'n Messias belofte nie....???? :hmm:

Henry
Jun 3rd 2009, 08:20 PM
:o Is Gen15:1 nie 'n Messias belofte nie....???? :hmm:

Ek moet erken dat ek nog nie so daaraan gedink het nie. Nou raak jy 'n nog groter storie aan nl. Christus in die Ou Testament.

Willem
Jun 3rd 2009, 08:49 PM
Dit sluit aan by 1Co 11:31. For if we would judge ourselves, we should not be judged. Kan jou mind hierdie begryp? Die twee woorde wat in die Grieks hier gebruik word is nie dieselfde nie. Die laaste een beteken "condemn" of "punish". :OFFT:

Pas dit miskien aan by "toets jou of jy in die geloof is"?

Ta-An
Jun 3rd 2009, 09:05 PM
Pas dit miskien aan by "toets jou of jy in die geloof is"?Willem, of ons is terug by wie ons die donkie voor los maak :idea:
Sien jy hoe groot kring hierdie onderwerp uit.....

Ta-An
Jun 3rd 2009, 09:23 PM
Die Hebreeus sÍ: " אָנֹכִי מָגֵן לָךְ" Anochi magen lacha... ani is 'ek' maar wanneer God na Homself verwys is die woord: Anochi, magen is skild en lacha is vir jou. Kyk nou wat sÍ Psalms 18:3 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=19&CHAP=18&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=3) Die HERE is myrots en my bergvesting en my redder; my God, my rots by wie ek skuil; my skild en die horing van my heil, my rotsvesting.

El Magini = 'n Naam van God = Die Here is my Skild