PDA

View Full Version : Is God regtig almagtig?

Gene
Apr 23rd 2009, 07:27 AM
Ek begin hierdie draad hier, omdat dit gaan oor vrae wat n ongelowige vra. Ek loop n pad met iemand wat beweer dat hy gered is, maar ek het baie ernstige bedenkinge hieroor, om verskeie redes waarop ek nie hier sal ingaan nie. Hierdie persoon is bitter moeilik om tot deur te dring, omdat hy alles wat ek vir hom se, op n meesterlike wyse omseil met allerlei twisvrae. Dit voel werklik soms vir my asof ek teen n muur vaspraat waardeur ek nie kan dring nie. Dit is vir my duidelik dat daar n mag in hom aan die werk is, wat ten alle koste wil verhinder dat hy die waarheid hoor. Hier is enkele van die vrae wat hy vra, en ek sal graag ander christene se antwoorde hierop wil hoor, omdat die antwoorde wat ek vir hom gee, oenskynlik geen indruk op hom maak nie.

Oor die hele kwessie van God se genade is hy byvoorbeeld baie skepties. Hy wil weet waarom God sonde wil straf, as Hy dan werklik n genadige en liefdevolle God is. Wanneer ek aan hom probeer verduidelik dat dit die mens is wat teen God gedraai het, en dat die skeiding tussen God en mens aan die mens se eie toedoen te wyte is, is sy argument dat God tog die Een is wat die reels bepaal. Waarom kon Hy nie maar bloot vir Adam en Eva vergewe vir hulle sonde nie? Waarom n hele mensdom straf vir so oenskynlik klein oortreding? Volgens hom is dit nie die toonbeeld van n liefdevolle en genadige God nie. Hy wil ook weet waarom God dan in die eerste plek die boom in die middel van die tuin daar geplaas het. Hy se dat God van die begin af wou he dat die mens moes sondig omdat Hy behae daarin skep om hulle te straf Hy se ook dat God die mens so kon geskape het dat dit nie moontlik sou wees om sonde te doen nie, en dat die vrye wil wat God vir die mens gegee het, ten doel het dat die mens moes sondig sodat God hulle kan straf.

Wat Jesus se kruisdood betref, se hy ook dat dit geen sin maak nie. Waarom sou God Sy eie Seun straf vir die sonde van die wereld? God is mos almagtig, as Hy werklik lief is vir die mensdom, kon Hy mos maar net die sonde van die mensdom afskryf en vergewe. My verduidelikings oor God se regverdigheid, asook die feit dat dit iemand moes wees wat self sonder sonde was, en dat Jesus dus die Enigste Een is wat namens die mensdom gestraf kon word, maak geen indruk nie. Hy se dat n Almagtige God nie so ver sou gaan nie. Hy kon mos maar bloot die reels verander?

Ook die feit dat christene soms swaarkry en teenspoed op die aarde beleef, is n twispunt by hierdie persoon. Weereens is sy argument dat dit God almagtig is en dat dit Sy plig is om Sy kinders te versorg, en te beskerm teen terugslae en teenspoed. Maar dat God dit geniet om Sy kinders te laat swaarkry. My antwoorde en verduidelikings val op dowe ore.

Ek besef terdee dat ek hier te doen het met n bose mag en dat dit nie die moeite werd is om met so persoon te redeneer nie, omdat hy nie oop is vir oortuiging nie. (Ef 6:12) Tog staan hy nie onverskillig nie en ek is oortuig dat hy soekend is, en dat hy op die randjie van n oorgawe is. As n mens net tot hom kon deurdring

Phil Fourie
Apr 23rd 2009, 07:33 AM
Hi Eugene

Ek lig jou net in dat Christenne Antwoord alleenlik daar is vir Nie-Christenne om vrae te vra aan Christenne en dus kan net hulle daar drade begin, want ons as Christenne kan nie teenoor mekaar daar debatteer nie, so ek lig jou net in dat ek die draad skuif na Alles en nog Wat :)

Groete
Phil

Gene
Apr 23rd 2009, 07:45 AM
Phil

Sjoe, Jy's vinnig! (Geen wonder Lanie noem jou "Vinnige vingers Phil" nie)

Dankie, ek was nie seker waar om dit te plaas nie.

Phil Fourie
Apr 23rd 2009, 07:52 AM
Doodreg Eugene.

Ek gaan netnou deur jou plasing hier lees en kyk of ek uit my beperkte kennis enige nuttige raad vir jou kan gee ;)

Groete
Phil

Die Filadelfieer
Apr 23rd 2009, 08:54 AM
My antwoorde en verduidelikings val op dowe ore.

Ek besef terdee dat ek hier te doen het met n bose mag en dat dit nie die moeite werd is om met so persoon te redeneer nie, omdat hy nie oop is vir oortuiging nie. (Ef 6:12) Tog staan hy nie onverskillig nie en ek is oortuig dat hy soekend is, en dat hy op die randjie van n oorgawe is. As n mens net tot hom kon deurdring

Gene,
Uit ondervinding van jou poste hier op Lighuis en jou kennis van die Woord twyfel ek nie vir een oomblik dat jy die regte antwoorde en verduidelikings vir hierdie persoon gee nie. Uit persoonlike ondervindinge en ervarings in dieselfde verband as hierdie is my raad aan jou om Jesus se gelykenis van die saaier in ag te neem as jy met so 'n mens werk. Jou eie oorredingsvermo kan net tot op 'n punt gaan, die res hang af van die tipe grond waarop die saadjie gesaai is, en soos jy self weet het jy absoluut geen beheer daaroor nie.

Willem
Apr 23rd 2009, 06:05 PM
Gene,

doen wat jy kan en dra hom aan die Here op. Hy sal die werk verder vat. Ons kan natuurlik almal bid vir hom dat God sy hart sal verander dat daai grond goed geploeg sal word vir die saad.

Patykeer maai die een wat saai nie, maar vra die Here om hom te ooruig van sy sondige toestand. onthou iewers dat iemand gese het wet is perfek om ons van sonde te oortuig.

groete

Gene
Apr 24th 2009, 12:31 PM
Fila en Willem

Dankie vir julle plasings. Dit is maar wat ek ook op my hart voel, maar ek sou graag met hierdie draad wou hoor hoe ander christene hierdie vrae sou beantwoord, al is dit net interressantheidhalwe. Maar miskien moet 'n mens nie te veel daaroor tob nie....

RR van Wyk
Apr 24th 2009, 07:50 PM
Op antwoord van volgende deel:
"Ook die feit dat christene soms swaarkry en teenspoed op die aarde beleef, is ‘n twispunt by hierdie persoon. Weereens is sy argument dat dit God almagtig is en dat dit Sy “plig” is om Sy kinders te versorg, en te beskerm teen terugslae en teenspoed. Maar dat God dit geniet om Sy kinders te laat swaarkry. My antwoorde en verduidelikings val op dowe ore."

Kyk hoe baie kinders vandag grootgemaak word.. Kinders word als gegee wat oop en toemaak, bederf tot in die afgrond in. Enigiemand wat bietjie verder dink kan die implikasie hiervan in die toekoms raaksien.
Dit is net so met ons verhouding met ons Hemelse Vader. As ons als van Hom kry wat oop en toemaak, wat doen ons dan? Hoe leer ons bietjie van self besluite neem, van onafhanklikheid en om te leef soos 'n mens, van vlees en bloed, van stof gemaak?

Hierdie is maar net 'n voorbeeld, ek is seker daar is baie mense wat heelwat kan verbeter daarop.
'n mens kan baie verklaar en verduidelik deur te dink aan alledaagse gebeure en "oorsaak en gevolg" stories wat ons as mens beleef.

Die groot ding is, hoe kan ons sulke vrae vra, ons Skepper so bevraagteken, so waaghalsig wees, sonder dat ons als weet?

Aanvaar liewwer dat ons Skepper die alomteenwoordige alweetende God is. Die Here het wel geldige redes.

Byvoorbeeld: Hoekom moes Hy Sy enigste Seun gestuur het om vir ons sondes te sterf?
Dalk om nie een van Sy eie rels te verbreek nie...

chisel
Apr 25th 2009, 07:31 AM
Hallo Gene,

Hoop dit gaan goed met jou...

Hoe ek die vrae sou antwoord is as volg:

Hoekom het God nie net vir Adam en Eva vergewe nie?
Die meeste mense kan geen fout sien met die volgende versie nie:
Pro 17:15 Hy wat die goddelose regverdig verklaar en die regverdige skuldig verklaar, hulle altwee is vir die HERE n gruwel.

Niemand hou immers van 'n korrupte regter wat skuldige mense laat vrygaan nie. Dit is juis een van klagtes wat die meeste mense in Suid Afrika het. Iemand wat boosheid regverdig en onskuldiges straf is selfs vir mense wat nie Christene is nie, 'n gruwel. Dit is waaroor die meeste rolprente handel en ons is bly wanneer die 'good guys' aan die einde van die dag wraak neem teen diegene wat 'n onreg doen.

Die groot vraag is hoe het God dit reg gekry dat Hyself die volgende term aan Homself kan toeken:
Rom 4:5 aan hom egter wat nie werk nie, maar glo in Hom wat die goddelose regverdig, word sy geloof tot geregtigheid gereken.

Die antwoord is die evangelie van Christus.

Ek dink die bostaande vraag is 'n goeie manier om iemand na die kruis van Christus te bring aangesien dit die essensie van die dilemma (Hoe kan God regverdig en terselfde tyd genadig wees) uitlig.
Mens kan dalk vir so iemand C.H. Spurgeon se boekie 'All of grace' gee om te bestudeer. http://www.spurgeon.org/all_of_g.htm

Waarom so 'n groot straf vir so 'n klein oortreding?
As mens dit vanuit 'n menslike oogpunt aanskou is dit dalk 'n klein oortreding. Een enkele misdaadjie in die eet van 'n verbode vrug. Ons is alreeds gevalle en korrup en is blind t.o.v. ons ware sondige toestand en presies hoe vr ons van God se Heiligheid verwyder is. As mens na die verhaal van die tuin van Eden kyk vanuit God se oogpunt sien mens 'n God, wat in sy liefde 'n pragtige tuin geplant het, met 'n verskeidenheid van diere, plante, vrugte om te eet. ens. Hy het die mens geskep in Sy eie beeld en gelykenis. In die mens die asem van die lewe geblaas. Hy het vir die mens 'n maat gegee, om by hom te pas. Hy het die mens aangestel oor al die Goddelike rykdom, en Hy het vir die mens slegs een ding gevra, om nie van die verbode vrugte te eet nie. En wat het die mens gedoen?
Die mens het teen God gedraai, God se regverdigheid en Sy mag in twyfel getrek, en homself met God se vyand die duiwel geallieer. Die mens is toe deur God gekonfronteer en het God blameer vir die sonde. Adam het gekla dat die vrou wat God hom gegee het, hom mislei het, en Eva het God blammeer vir die slang.

Die volgende videoclip gevat die bostaande in meer detail: http://www.youtube.com/watch?v=jxX3kEJT88g

As God geweet het die mens gaan sondig, waarom het Hy die boom in die tuin van Eden geplaas?

As daar geen sonde en geen oortreding was nie, so twee van God se attribute nooit geeer word nie, naamlik God se regverdigheid en God se genade. God is alwetend en het dus verseker geweet dat Adam en Eva sou sondig. God het beslis nie rondgehardloop en geskree 'Plan B, Plan B' nie, maar die feit dat God 'weet' dat Adam en Eva gaan sondig, maak Hom nie vir sonde verantwoordelik nie. Kennis werk slegs in een rigting. Kennis gaan vanaf dit van geken word, na die kenner en nie andersom nie. Ek weet dat die son gewoonlik soggens opkom, maar die son kom beslis nie soggens op omdat ek dit weet nie. Soortgelyk kan God kennis h van sonde, en weet dat Adam en Eva sou sondig, maar self is Hy nie direk die uitvoerder van die sonde nie. God se regverdigheid en sy genade kan wel deur hierdie sondigheid van die mensdom geeer word.

As God goed is, waarom kry Christene swaar?
God se bedoeling was nooit dat mense moet swaarkry nie. Die tuin van Eden was 'n paradys, sonder swaarkry en sonder dood. Maar die mensdom het teen God oorlog verklaar, en nou leef ons in 'n gevalle wreld. Wat wel belangrik is, is die hoop wat elke mens in Christus het. 'n lewe van totale swaarkry is niks in vergelyking met 'n ewigheid saam met Christus nie. As hierdie lewe al was wat mens het, selfs dan is God regverdig vanwee die sondeval, maar hierdie lewe is geensins al nie. Hierdie lewe is 'n skadu van wat kom en daarom is daar hoop, selfs in tye van lyding.

Annie Johnston Flint het die meeste van haar lewe in pyn spandeer, 'n weeskind, haar liggaam deur kanker verteer en geknoop deur 'rheumatoid arthritis'. Sy was vir so lank bedgebonde dat mense s dat sy oortrek was van rou sere.

Haar outobiografie is getiteld, "The making of the beautiful" en een van haar gedigte is oorgesit in musiek:
"He giveth more grace when the burdens grow greater, He sendeth more strength when the labors increase: To added affliction, He addeth His mercy, To multiplied trials His multiplied peace.
When we have exhausted our store of endurance, When our strength has failed e're the day is half done, When we reach the end of our hoarded resources Our Father's full giving has only begun.
His love has no limit, His grace has no measure, His power has no boundary known unto men; For out of His infinite riches in Jesus He giveth, and giveth, and giveth again! "

Mens kan kyk na die swaarkry van die lewe en s dat God nie bestaan nie, maar watse klagte het mens dan? As daar nie 'n God is nie, waarom ons vyandskap met die dood? Dan is elke mens niks beter as protoplasma nie, en die dood daarvan is 'n blote chemiese proses. Geen mens se lewe het enige waarde nie. Dit kom en gaan en alles is soos die liedjie s, "Dust in the wind". Maar dit is nie hoe die mens is nie. God het 'n sin van die ewigheid in ons harte gesit, en daarom, selfs al haat ons God en ons swaai ons vuiste in die lug, is die idee van doodgaan 'n vreemde ding.

C.S. Lewis s die volgende in 'Mere Christianity', wat in my opinie 'n uitstekende antwoord is:

"My argument against God was that the universe seemed so cruel and unjust. But how had I got this idea of just and unjust? A man does not call a line crooked unless he has some idea of a straight line. What was I comparing this universe with when I called it unjust? If the whole show was bad and senseless from A to Z, so to speak, why did I, who was supposed to be part of the show, find myself in such violent reaction against it? A man feels wet when he falls into water, because man is not a water animal: a fish would not feel wet. Of course, I could have given up my idea of justice by saying that it was nothing but a private idea of my own. But if I did that, then my argument against God collapsed too--for the argument depended on saying that the world was really unjust, not simply that it did not happen to please my private fancies. Thus in the very act of trying to prove that God did not exist--in other words, that the whole of reality was senseless--I found I was forced to assume that one part of reality--namely my idea of justice--was full of sense. Consequently atheism turns out to be too simple. If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning."

Groete

V.

Hennie du Buisson
May 1st 2009, 06:58 AM
Hi Almal

Eugene, die ou maat klink vir my baie soos iemand wat met niks tevrede is nie. Koffie is te soet, melk te min, en as jy 'n kompetisie sou rel, dan kla hy dadelik oor die rels. Maak nie saak of hy daaraan deelneem of nie.

Hierdie persoon is bitter moeilik om tot deur te dring, omdat hy alles wat ek vir hom se, op n "meesterlike wyse" omseil met allerlei twisvrae.

Die geheim hier is om die ou te kry dat hy hom vaspraat, sonder dat jy betrokke raak in detail of argument oor die Bybel en God se besluite. Dus, hy moet verduidelik, nie jy nie. Byvoorbeeld, uit jou eerste paragraaf sou ek andwoord:- "Ja, God is 'n God van genade, dink jy nie dit is so dat deur vir jou 'n wil te gee tot besluitneming is 'n teken van Sy genade nie?" So hier het ons twee elemente:- kort bevestiging van die Woord en 'n teenvraag.
Beweeg gerus weg met voorbeelde uit die lewe, ek dink aan rels soos in wat sal gebeur as in 'n rugby span elke speler sy eie rels volg? Watter rels wil hy dan verander h? Stel byvoorbeeld diefstal voor.

Hoofsaak is hier dat hy aan die praat is en veral ouens wat so "logies" probeer praat is gou vas in hul eie skema. Glo my vry, een of ander tyd sal hy sy eie vrae begin beantwoord of hy sal homself begin weerspreek.

'n Paar jaar gelede het ek met 'n sendeling oor dit gepraat en hy het my dit vertel wat ek nou hier met jou deel. Ek het dit met hom op die proef gestel, en alhoewel ek geweet het hy gaan my manupileer, kon ek hom nie klop nie. Hy het my 'n strik gestel waar ek of moes erken ek is verkeerd, of ek is besig om myself te weerspreek of onlogies te wees.

Ek s nie hierdie is die enigste benadering nie, maar slegs een wat ek self ook probeer het en dit werk.

Sterkte
Hennie

CFJ
May 1st 2009, 08:01 AM
Hennie,

Ek sien jy en Eugene is beide van Lichtenburg se wreld. :cool:

protea
May 1st 2009, 02:36 PM
Hi Almal

Eugene, die ou maat klink vir my baie soos iemand wat met niks tevrede is nie. Koffie is te soet, melk te min, en as jy 'n kompetisie sou rel, dan kla hy dadelik oor die rels. Maak nie saak of hy daaraan deelneem of nie.

Hierdie persoon is bitter moeilik om tot deur te dring, omdat hy alles wat ek vir hom se, op n "meesterlike wyse" omseil met allerlei twisvrae.

Die geheim hier is om die ou te kry dat hy hom vaspraat, sonder dat jy betrokke raak in detail of argument oor die Bybel en God se besluite. Dus, hy moet verduidelik, nie jy nie. Byvoorbeeld, uit jou eerste paragraaf sou ek andwoord:- "Ja, God is 'n God van genade, dink jy nie dit is so dat deur vir jou 'n wil te gee tot besluitneming is 'n teken van Sy genade nie?" So hier het ons twee elemente:- kort bevestiging van die Woord en 'n teenvraag.
Beweeg gerus weg met voorbeelde uit die lewe, ek dink aan rels soos in wat sal gebeur as in 'n rugby span elke speler sy eie rels volg? Watter rels wil hy dan verander h? Stel byvoorbeeld diefstal voor.

Hoofsaak is hier dat hy aan die praat is en veral ouens wat so "logies" probeer praat is gou vas in hul eie skema. Glo my vry, een of ander tyd sal hy sy eie vrae begin beantwoord of hy sal homself begin weerspreek.

'n Paar jaar gelede het ek met 'n sendeling oor dit gepraat en hy het my dit vertel wat ek nou hier met jou deel. Ek het dit met hom op die proef gestel, en alhoewel ek geweet het hy gaan my manupileer, kon ek hom nie klop nie. Hy het my 'n strik gestel waar ek of moes erken ek is verkeerd, of ek is besig om myself te weerspreek of onlogies te wees.

Ek s nie hierdie is die enigste benadering nie, maar slegs een wat ek self ook probeer het en dit werk.

Sterkte
Hennie

Hennie , dis n baie oulike 'oorlogsplan' hierdie. Dieselfde kan mens in berading ook doen. Kry die 'pasient' aan die praat want deur sy praat en gesels en verduidelik kom hy nie agter dat jy die hele tyd die bal teruggooi in sy baan nie. En mettertyd kry hy antwoorde op baie van sy probleme en vrae. En die berader stuur net die gesprek in die rigting van die probleem ,maar gee nie self raad nie.

Gene , ek glo dat die Heilige Gees vir jou woorde in jou mond sal le wat jy op die regte tyd moet uiter en dit sal presies die regte woorde wees wat die man moet hoor. Ons bid saam met jou vir die voorbereiding van die 'grond' sodat die saad op vrugbare aarde val.

Gene
May 4th 2009, 07:48 AM
Hennie,

Ek sien jy en Eugene is beide van Lichtenburg se wreld. :cool:

Sowaar! Nog 'n Lichtenburger! Dankie vir jou plasing hierbo, Hennie, dit maak sin. En welkom op die forum!

Terloops, ek sien op 'n ander draad dat jy op soek is (was) na 'n geskikte kerk hier rond. Het jy al so geestelike tuiste gevind? Ek het so jaar gelede na 'n lang soektog 'n ware geestelike tuiste gevind waar ek baie gelukkig is en waar die Woord suiwer verkondig word. As jy belang stel, kan ek vir jou meer inligting gee.....

Eugene

Die Filadelfieer
May 4th 2009, 07:59 AM
Sowaar! Nog 'n Lichtenburger!

Moet julle ouens beurte maak om die internet te gebruik ? :D

Gene
May 4th 2009, 08:11 AM
Moet julle ouens beurte maak om die internet te gebruik ? :D
Fila

Ek vergewe jou, want jy weet nie wat jy se nie..........

Johnny
May 5th 2009, 12:35 PM
Jy moet so ou se intelek aanspreek. Vra hom so 'n paar vrae en gee 'n riglyn:

Dink jy dat jy 'n goeie mens is? En hy sal heel moonltik JA antwoord.
Dink jy dat jy sal hemel toe gaan as jy vandag sterf? En heel moontlik is sy antwoord weer JA.
Ken jy die 10 gebooie en onderhou jy hulle? Wel...mmmm...ja?
Kom ons kyk. Het jy al 'n leuen vertel? Ja, ek het.
Wat maak dit jou...? 'n Slegte mens?
Nee, dit maak jou 'n....leuenaar!
Het jy al iets gesteel, al is dit iets kleins? Ja ek het.
En dit maak jou 'n....dief.
Het jy al ooit na 'n vrou gekyk met 'n vleeslike begeerte in jou hart? Ja, ek het.
God s dat as jy na 'n vrou kyk om haar te begeer, dan het jy reeds owerspel gepleeg.
Volgens jou eie belydenis is jy 'n dief, 'n leuenaar en iemand wat owerspel pleeg!
As God 'n regverdige God is en Hy moet jou oordeel volgens jou eie belydenis, sal jy hemel toe gaan? Nee.
Dit was maar net 3 van die 10 bebooie. Nou kan jy begin om met hom die evangelie te deel. Wat kan hy doen om hemel toe te gaan. Verduidelik aan hom dat Jesus ook vir hom aan die kruis gesterf het. Dat he wedergebore moet word.

Ja, maar God is 'n God van liefde. Hy sal my "oorsien" by die dag van oordeel!

Goed, gestel jy verskyn in die hof op 'n aanklag van dronkbestuur. Die boete is R50 000-00. Sal die regter jou laat vrygaan omdat jy 'n goeie mens is. Nee, hy sal nie, anders is hy nie 'n regverdige regter nie. Jy het nie die R50 000-00 nie, so nou moet jy tronk toe gaan, maar net voordat jy jou vonnis ontvang, stap een van jou beste vriende in en s hy sal jou boete betaal. Jy kan dus vry uitloop.

As jy voor God staan eendag om die oordeel te ontvang wat jy verdien vir jou sondige lewe, dan sal Jesus ook instap en s: "Wag, ek het sy sonde vir hom betaal. Hy het die kwitansie naamlik bekering of wedergeboorte."

God is 'n regverdige God en kan nie sonde ongestraf laat bly nie. As jy eers sy intelek aangespreek het, behoort hy nie meer so te hammer op al die ander kwesies wat hom pla nie. As hy sy hart opreg vir die Here gee dan sal die Heilige Gees die na-prediker wees.

As jy 'n passie het om mense na die Here te lei, dan kan jy ook gaan kyk na "Way of the Master". Dit is 'n puik middel deur die akteur Kirk Cameron en ons gebruik dit tans in die kursus wat ons doen.

Sterkte.

Gene
May 5th 2009, 01:04 PM
Johnny,

Dankie vir die! (Is ek reg as ek se dat jy die EEIII gedoen het?) Maar weet jy, die probleem met die persoon is dat hierdie tipe evangelisasie nie werk nie. Hy ken al die antwoorde - hy bely dat hy gered is. Hy omseil die waarheid op 'n meesterlike manier, wat dit regtig baie moeilik maak om tot hom deur te dring. Ek vertrou maar die Here om vir my die regte woorde te gee, en ek glo dat die saad geplant is. Wat hy dan daarmee maak, is sy keuse.

Hy se dat hy al hierdie dinge weet, want hy het dit in die kerk geleer. Maar sy vraag is, waarom? Waarom se God dat Hy sonde moet straf? Waarom se ons dat God sonde straf omdat Hy regverdig is? Sy argument is eenvoudig : God is die Een wat die reels maak, waarom kan Hy nie die reels buig nie? As Hy werklik so lief is vir die mensdom soos Hy se, waarom verander Hy nie die "reels en vergewe Hy nie bloot die sonde van die mensdom nie? Waarom so ver gaan om Sy eie Seun te offer? Waarom laat Hy slegte dinge toe in die lewe van "goeie" mense? As Hy werklik lief is vir Sy kinders, sal Hy mos beter vir hulle sorg.......en so kan ek aangaan. Maar hoor jy die tipe vrae wat hy vra? Dis niks anders as strikvrae met die doel om 'n argument te ontlok nie. En hy doen dit werklik geweldig "slim" Ek is nie iemand wat met hierdie goed op hol gaan nie, maar die Bybel se dat ons stryd nie teen vlees en bloed is nie.... dit voel letterlik met tye vir my ek praat met 'n demoon - so slim soos die houtjie van die galg! En dis frustrerend. Maar soos ek se, ek vertrou dat die Here my telkens die regte antwoorde gee. Ek wou net hoor hoe ander christene hierop sou reageer. (Ek het in elk geval nou die punt bereik waar ek nie verder met hierdie persoon gaan redeneer nie - hy ken die waarheid)

Nietemin baie dankie vir al julle raad. Terloops, ek ken Kirk Cameron goed en weet dat hy 'n wedergebore christen is (Hy speel ook in Fireproof) Waar kan ek "Way of the Master" in die hande kry? Weet jy dalk of dit in christelike boekwinkels te koop sal wees, of dalk in DVD winkels beskikbaar is?

Johnny
May 5th 2009, 01:49 PM
Ek sal vir jou uitvind en laat weet.

Die Filadelfieer
May 5th 2009, 02:14 PM
Gene,
Loer bietjie na hierdie (http://www.christian-thinktank.com/nextseat.html) skakel, ek dink jy kan dit selfs uitdruk en vir jou vriend gee.
Wat WOTM betref, het ek al van hulle goed by CUM kon kry, maar sover ek weet hou hulle nie die hele evangelisasie-reeks aan nie.

Willem
May 7th 2009, 10:59 PM
google "way of the master " en volg die link, hulle het ook aanlyn bybel skool van evangelisasie.

Cum verkoop ook dan en wan die boek outeur is Ray Comfort

Willem
May 7th 2009, 11:18 PM
Gene,

nou net gedink.... die ou se hy ken die bybel.... volgende keer as hy se maar hoekom is Here so of so, se hy moet maar in Woord gaan soek en dat julle dan oor so week weer oor die vraag sal praat en dan bid jy en soek antwoorde in Woord en as hy nie ook die Woord bestudeer en antwoorde soek nie, dan kan jy mos vir die man aanvat en se hy is nie ernstig oor sy vrae nie.... punt is as hy eers tyd in Woord spandeer , sal hy mettertyd waarheid in hom kry want die Woord is waar ;en die wet spesifiek ( werk dit so elke nou en dan in, dit veroordeel hom in sy gewete ) en die Gees dink ek nie gaan hy op gewasse teen wees nie :hmm:

Beginsel van Way of the Master , Jesus het basies nie vir mense van goeie plan vir hulle lewe vertel nie , maar gekonfronteer met hulle sonde en die wet

Hennie du Buisson
May 16th 2009, 11:48 PM
Hi almal

Ja, Lichtenburg is my naaste dorp. Fila, ek het nogal gegiggel oor die deel van die internet, maar moenie glo wat ander jou van die dorp vertel nie.... as jy blyplek soek, kan jy hier gerus oorweeg.:D

Gene, dankie vir die aanbod, ek het reggekom met die kerk.

Groete
Hennie