PDA

View Full Version : BELANGRIK Angus Buchan

Ta-An
Apr 25th 2009, 04:32 PM
Angus het vanoggend 'n hartaanval op die verhoog gehad , Bid asseblief vir spoedige herstel.
Nou net met my seun gepraat wat daar is, hy s Angus is okay, en sal more-oggend weer preek.

:pray:

CFJ
Apr 25th 2009, 05:35 PM
Mens kan net bid dat God sal intree en dat sou daar 'n boodskap hierin verskuil wees, mense en Angus self, dit sal hoor en sal handel soos God wil. Intussen moet ons hom opdra aan die Here... :pray:

Willem
Apr 25th 2009, 09:09 PM
Hi julle , I p v mense wat na Angus luiszter het ons toe 2 uur lank lofsang gehad en ons dink die Here het op die manier mense se fokus van Abgus afgehaal en vol op God se heiligheid, ons berou en bekering en Jesus onsHeer en koning geplaas. Dit was heerlik om God so te loof en prys.
Liefdegroete en onthou ons is familie want ons is ook kinders van Abraham

Ta-An
Apr 26th 2009, 06:26 PM
OK blykbaar was dit hitte uitputting gewees... maar die wolk van sms gebede het hom gedra!!

RR van Wyk
Apr 27th 2009, 08:57 AM
Daar het baie meer hierdie naweek op die mighty men saamtrek gebeur as wat ons dink.
Baie dink wat met Angus gebeur het die naweek was van God... Ek twyfel sterk. Die Here het wel alles tedoen met Angus se gesondheid en dat hy nog leef!

Daar het werklikwaar 'n wonderwerk gebeur. Ek was self nie daar, maar het gehoor van mense wat daar was.

Glo dit of nie, maar die bose magte was ook teenwoordig. Hulle het alles in hulle mag gedoen om Angus stil te maak. Daar is geen manier dat hulle net sal toelaat dat soveel mense bekeer of posetief beinvloed word nie.

Daar is aleewig konflik tussen engele en demone. Ek dink daar was 'n grootskaalse oorlog daar aan die gang wat niemand kon sien... En raai wie het gewen!!!

CFJ
Apr 27th 2009, 09:06 AM
Daar het baie meer hierdie naweek op die mighty men saamtrek gebeur as wat ons dink.
Baie dink wat met Angus gebeur het die naweek was van God... Ek twyfel sterk. Die Here het wel alles tedoen met Angus se gesondheid en dat hy nog leef!

Daar het werklikwaar 'n wonderwerk gebeur. Ek was self nie daar, maar het gehoor van mense wat daar was.

Glo dit of nie, maar die bose magte was ook teenwoordig. Hulle het alles in hulle mag gedoen om Angus stil te maak. Daar is geen manier dat hulle net sal toelaat dat soveel mense bekeer of posetief beinvloed word nie.

Daar is aleewig konflik tussen engele en demone. Ek dink daar was 'n grootskaalse oorlog daar aan die gang wat niemand kon sien... En raai wie het gewen!!!

RR,

Ek dink jy raak iets aan wat mens soms vergeet, want mens se eerste gewaarwording fokus gewoonlik nie op hierdie stryd in die lug nie.

Ta-An
Apr 27th 2009, 09:21 AM

Daar is aleewig konflik tussen engele en demone. Ek dink daar was 'n grootskaalse oorlog daar aan die gang wat niemand kon sien... En raai wie het gewen!!! Was daar enige sigbare geestelike oorlogvoeringe??

Dave Robb
Apr 27th 2009, 10:07 AM
Verskoon asb as ek in Engels skryf:(

I was at the conference. Friday night was absolutely amazing. We were CHALLENGED! Angus is so passionate about Jesus and about people. He lead people in a prayer of salvation and thousands of people made a first time commitment!

On the Saturday morning he really exerted himself. It was very hot but we saw this physical cloud come over only Shalom farm! Just keeping us all cool! All around the cloud was blue sky. There was also a gentle North wind blowing. I knew it was a God thing!
At lunch time he collapsed at his home. We were all called together to pray which we did. There was singing as well. I left in the afternoon with a massive build up of storm clouds brewing. I later found out that the storm had moved right around the farm.

He spoke on Sunday morning but I'm not sure for how long.

I believe that many, many lives were changed and challenged.
Many lives still have to grow with God though and we need to pray for them.

Blessings
Dave

Ta-An
Apr 27th 2009, 10:13 AM
Verskoon asb as ek in Engels skryf:( Solank jy Afrikaans kan lees :)

I believe that many, many lives were changed and challenged.
Many lives still have to grow with God though and we need to pray for them.

Blessings
DaveDave, Angus het saad in die mense se harte gesaai, en die Heilige Gees sal dit laat groei :pray:

RR van Wyk
Apr 27th 2009, 11:11 AM
Ongelukkig is ons almal nie instaat om hierdie geestelike teenwoordigheid fisies raak te sien nie, maar ons almal kan dit aanvoel.
Wat Dave ges het is seker die naaste wat mens fisies met die o kan sien, maar bitter min mense sien blykbaar meer.

Ek wens partykeer ek kan sien wat agter die skerms gebeur, dit behoort nogal aanskoulik en skrikwekkend te wees.

Dave Robb
Apr 28th 2009, 05:22 AM
This is unconfirmed! I have just had an SMS saying that Angus Buchan has been admitted to a Durban hospital and has suffered a stroke.
As I said, it is unconfirmed.
Maar laat ons almal vir hom bid!

Dave Robb
Apr 28th 2009, 05:28 AM
Okay, I've just had a message back that this is not true! PTL
He is at home and is fine.

Die Filadelfieer
Apr 28th 2009, 07:55 AM
Hi julle , I p v mense wat na Angus luiszter het ons toe 2 uur lank lofsang gehad en ons dink die Here het op die manier mense se fokus van Abgus afgehaal en vol op God se heiligheid, ons berou en bekering en Jesus onsHeer en koning geplaas. Dit was heerlik om God so te loof en prys.
Liefdegroete en onthou ons is familie want ons is ook kinders van Abraham

Willem,
Hierdie is werklik 'n goeie invalshoek wat veral die mense wat nie daar was nie ook nie aan gedink het nie. Dit is ook interesant hoe baie verslaggewers in die hoofstroom media MMC in 'n negatiewe lig wil stel, vir redes waaroor ons seker maar oor kan bespiegel. (Voorbeeld (http://jv.news24.com/Rapport/Weekliks/0,,752-2496_2506712,00.html))
Selfs verslaggewers wat bloot net moes gaan om te getuig van die gebeure daar sit 'n vreemde negatiewe spin op die naweek.....

Ta-An
Apr 28th 2009, 08:24 AM
Dit is die ho bome wat die wind vang het my ma altyd ges :D

Of soos in Engels : Jealousy makes you nasty

CFJ
Apr 28th 2009, 08:30 AM
Okay, I've just had a message back that this is not true! PTL
He is at home and is fine.

THX Dave!.........

CFJ
Apr 28th 2009, 08:38 AM
Willem,
Hierdie is werklik 'n goeie invalshoek wat veral die mense wat nie daar was nie ook nie aan gedink het nie. Dit is ook interesant hoe baie verslaggewers in die hoofstroom media MMC in 'n negatiewe lig wil stel, vir redes waaroor ons seker maar oor kan bespiegel. (Voorbeeld (http://jv.news24.com/Rapport/Weekliks/0,,752-2496_2506712,00.html))
Selfs verslaggewers wat bloot net moes gaan om te getuig van die gebeure daar sit 'n vreemde negatiewe spin op die naweek.....

Fila,

Wat sal mens nou s oor daardie artikel en ook baie ander wat ek hierdie laaste 2 dae gelees het. Insiggewend dat dit pla hulle, dat God lewe en dat daar mense is wat dit agtergekom het? Angus Buchan is maar net 'n instrument en bepaald kan hy foute maak, maar hy ken die Here, sy getuienis bevestig dit. Aan die einde van die dag is die Here net beskikbaar vir diegene wat Sy genade smaak in die eerste plek en in die 2de plek vir diegene wat bereid is om in hulleself te sterf om Hom te kan ontmoet...; Want die woord van die kruis is wel dwaasheid vir die wat verlore gaan, maar vir ons wat gered word, is dit die krag van God; (1Kor 1:18 AOV)

Die Filadelfieer
Apr 28th 2009, 09:02 AM
Ferdi,
'n Ruk terug het 'n forumganger in 'n gesprek oor Kent Hovind geskryf dat God 'n reguit hou met 'n krom stok slaan. Ek dink ons kan ons almal maar onder daardie beskrywing plaas : krom houte wat , in God se Hande, bruikbare instrumente raak. Soos jy self s, bevestig Buchan se getuienis dat hy inderdaad 'n kind van die Here is, afgesien van foute en soms kommerwekkende uitsprake, waarvan ons almal maar aan die einde van die dag skuldig is.
Mens kan baie maklik die tyd spandeer en Angus Buchan se teologie aan flarde skeur, of mens kan, soos wat broer Willem besig is om te doen, dieselfde energie gebruik en eerder 'n oproep doen op mede broers en susters om diegene wat wel getuig van 'n ontmoeting met Christus soveel as moontlik te ondersteun. (of dit nou by MMC gebeur het of te not.)

Ns :
Ek dink jy vra die regte vraag : Wat presies pla hierdie mense wat so oordrewe negatief is oor die onderwerp ?

Ta-An
Apr 28th 2009, 12:14 PM
Ek dink jy vra die regte vraag : Wat presies pla hierdie mense wat so oordrewe negatief is oor die onderwerp ?Fila, nou net met my seun gepraat..... Hy is baie terleurgesteld in die MMC. Hy s hy het nie MMC toe gegaan vir 'n Rock-konsert nie. :rolleyes:

Hy het gegaan en gedink dat hy saam met toegewyde Christene die naweek gaan deurbring, maar helaas op die slotsom gekom dat baie (meerderheid) manne daar was omdat hulle vroue hulle daar wou h..... en om 'n lekker naweek weg van die huis af te wees sonder die vrouens...
"Hipocrates Mom!" :o :(Meeste van die manne was daar om te kan s:"Ons was by MMC" en nie omdat dit vir hulle oor geloof gegaan het nie.

Die getalle het dit geruiineer en die afwesigheid van Christen erns en dedikasie :(

:hmm:

Phil Fourie
Apr 28th 2009, 12:36 PM
Sjoe ACCM

Dit wat jou seun ervaar het is vir my skokkend :hmm:

Ta-An
Apr 28th 2009, 01:09 PM
Sjoe ACCM

Dit wat jou seun ervaar het is vir my skokkend :hmm:Phil hy ken altwee kante van die wreld, en hy het net meer toewyding van die mense verwag..en nie "Emotional-hype" nie.

:dunno:

CFJ
Apr 28th 2009, 03:01 PM
Phil hy ken altwee kante van die wreld, en hy het net meer toewyding van die mense verwag..en nie "Emotional-hype" nie.

:dunno:

ACCM,

Ek dink mens moet bloot net eerlik wees wat mens sien en ervaar. Ek was self verlede jaar daar gewees en het baie daarvan gehou, ten spyte van 'n ding of twee wat mens sekerlik nie net kan ignoreer nie. Wat myself betref is daar ook dinge wat my versigtig laat, veral dat hier reeds 'n groot herlewing is en dat ons land gaan verander en die musiek is mooi en lekker, tot op 'n punt. Mens mag dit seker nie totaal afskiet nie, maar wat moet mens opgewonde maak, 'n land wat in totaliteit die Here gaan dien, wat Sy wederkoms gaan uitstel aan die eenkant... of moet mens eerder verwag dat die afvalligheid al groter gaan raak, soos mens deeglik van bewus is, dat Sy wederkoms bespoedig moet word?

Op hierdie stadium is ek versigtig om 'n oordeel te fel, want mens moet baie seker van jou saak wees as jy dit doen, aan die ander kant is ek net so versigtig om "boots and all" in hierdie stroomversnelling te spring. So wat doen mens as jy twyfel in jou hart het? Jy is versigtig en kyk maar eers die kat uit die boom uit...

Ta-An
Apr 28th 2009, 06:59 PM
Ek is aan die een kant bly hy dit so ervaar, en aan die anderkant is ek spyt daaroor.... Maar,,, wat die meeste tel is dat die hype hom nie saam gesleep het nie, dat hy nugter kon bly en weet..... dit gaan oor dieper dinge :idea:

Willem
Apr 28th 2009, 08:46 PM
Die Here is wel in beheer van alles en soos ek nou hier sit dink ek aan die gelykenis van die saaier, sommige saad het geval langs die pad, sommige tussen die dorings , sommige in goeie grond.

Dit som dit vir my op.Daar was goed wat mens laat wonder het, soos ouens wat met ou vlag daar was, ouens wat gese het kom ons gaan drink 'n dop na die naweek verby was ens.

Maar :pp :pray: :hug: :D :thumbsup::bible::amen:

God is in beheer, selfs met Angus se omval en regkom.

Saterdagaand met kort boodskap van gee wat jy het vir die Here en laat Hy daarmee werk en toe net lofsang was werklik aanbidding.

Andy het gepraat oor ons wat God ons enigste bron moet maak en ten volle op Hom moet vertrou vir alles en ek het half gedink die Here weet party ouens is net hier om die experience te beleef en nou spoil die Here dit vir hulle en bring hulle face to face met die realiteit. Dis God en God alleen wat jy moet aanbid......

Die sang was glad nie so awesome soos laasjaar nie, want daar was geen tent om die klank terug te bounce nie; MAAR dit was asof die woorde van wat jy sing skielik werklik geword het en jy gekonfronteer word met "I will never know the price to see my sin upon that cross" en dis net jy en jou gewete en die Here wat jou liefhet en die waarheid van die prys wat Hy betaal het al weet Hy alles van jou lewe en ten spyte daarvan het Hy nog die prys vir jou betaal, het Hy jou nog lief....

En om nou en dan bewus te word van iemand wat op sy kniee is en bid en dat dit net so normale ding is om te doen..soos asemhaal.. sonder dit trek jou bors toe... jy besef skielik die ou wat op en af wip en sing en soos 'n energizer bunny geen einde het nie, se oe toe is en hy en jy kan sien hoe hy bid en die trane loop... en die ras issue is nie 'n issue nie, dis net nog iemand wat daar is om die Here te loof....

Die liggaam is voorwaar uiteenlopend in hoe hulle aanbid en uiting gee en party ouens het wierd maniere, maar hulle doen dit to Sy eer en ek kan nie harte oordeel nie, maar ek weet dat ek vrede gehad het met hulle en hoe hulle optree dis al wat ek het om op te gaan.

Op die einde van die dag is ek oortuig die Here het ons geseen, Hy het met ons almal gepraat op verskeie maniere en om deur afrikaanse mansvriende ge"bearhug" te word toe ons groet het vir my boekdele gespreek.

Miskien is Angus se boodskap Sondag oggend dat ons moet uitgaan en begin om lief te he , eers God, dan vrou, dan kinders,(familie) dan werknemers , kollegas ens. die punt.

Die Filadelfieer
Apr 29th 2009, 06:29 AM
God is in beheer, selfs met Angus se omval en regkom.

Dit is min of meer die kruks van die saak Willem.
Hierdie "Angus-kwessie" spook nou al 'n ruk by my, maar telkemaal wat ek daaroor wonder dan kom ek by die Saaier-gelykenis uit. Mat 15:13 som my gedagtes baie mooi op :

Maar Hy antwoord en s: Elke plant wat my hemelse Vader nie geplant het nie, sal ontwortel word.

Ek vind berusting by bogenoemde teks, dit beantwoord vir my al die probleem-vrae rondom MMC, en die verskillende en uiteenlopende ervarings wat die mans daar gehad het.

Gene
Apr 29th 2009, 07:04 AM
Ek besef dat ek myself met hierdie plasing blootstel vir kritiek, want ek is lynreg teen die stroom op.......maar om die eerlike waarheid te se, MMC laat my koud. En die bohaai daaroor is vir my persoonlik 'n bron tot kommer.

Verstaan my baie mooi - ek het al vir Angus Buchan gehoor preek, op DVD's en TV. En ek is mal oor wat ek hoor. As hy hier in die omgewing preek, sal ek beslis bitter graag wil gaan luister, want hy is 'n man van God en hy is nie bang om kaalvuis die waarheid te praat nie. Ek dink die Here gebruik hom op 'n baie besondere en kragtige wyse. Maar hy is NIE 'n "god" nie, en ek is jammer om te se, dit is wat hy besig is om te word in die oe van duisende mense wat geen geld of moeite ontsien om sy byeenkomste by te woon nie. En dit is vir my die gevaar. Is mense nie besig om Angus Buchan te verhef en van God te vergeet nie?

Neem die afgelope naweek as voorbeeld. 160 000 mans van oral oor die land ruk op na sy plaas......dink net hoeveel geld is gespandeer om dit moontlik te maak. Dink net hoeveel moeite, deur ure op die pad deur te bring, verkeer wat ontwrig was, hoeveel manne het dae lank verlof geneem om daar te vertoef, ens ens ens. En op die ou end is my vraag, vir wat? Wat het al daardie mans daar gaan maak? Na die verkondiging van die Woord gaan luister? Om gemeenskap met ander gelowiges te ervaar? Om die Here te loof en prys? Ek koop dit nie, want dit kan mens in bykans elke dorp in hierdie land ook hoor of beleef. Daar is honderde ander geesvervulde predikers in SA. Of was dit dalk vir 'n emosionele belewenis? Ook dit kan mens plaaslik bekom, as jy daarop ingestel is. Of was dit net om te kan se, "ek was by MMC..."

Persoonlik dink ek dat dit by die oorgrote meerderheid van daardie manne gaan oor Angus, en dit bekommer my. Wie is Angus Buchan eintlik? Sy boodskappe is nie uniek nie. Hy se werklik niks nuut nie en daar is ook nie werklik vreeslik baie diepte in sy boodskappe nie. En ASSEBLIEF, hoor my as ek se dat ek hom NIE kritiseer nie, ek se weer, ek dink die Here gebruik hom kragtig! Ek se net ons moet nie perspektief verloor nie.

Johnny
Apr 29th 2009, 01:05 PM
Ek het in Rapport gelees dat die registrasie (ingang) R150 gekos het. Nou ek weet nie of almal dit wel betaal het nie, maar 160 000 mense x R150 = R 24 000 000. (Vier en twintig miljoen rand). Uit my salaris gee ek 10% aan my kerk elke maand. Dit is wat God se Woord s ons moet doen. Dit behoort aan hom. Nou, 10% van R 24 000 000-00 is R 2 400 000-00. Een of ander "kerk" moet dit kry, want dit behoort aan God. Dit los jou met R 21 600 000-00. Dit klink na GOEIE besigheid....?:hmm:

S maar net. Dit laat my ook dink aan Openbaring. Hier praat die Here met ons, die kerk van die laaste dae:

Rev 3:11 Kyk, Ek kom gou! Hou vas wat jy het, sodat niemand jou kroon kan neem nie.
Rev 3:12 Wie oorwin, Ek sal hom n pilaar in die tempel van my God maak, en hy sal daar nooit weer uitgaan nie; en Ek sal op hom die Naam van my God skrywe en die naam van die stad van my God, van die nuwe Jerusalem, wat uit die hemel van my God neerdaal, en my nuwe Naam.
Rev 3:13 Wie n oor het, laat hom hoor wat die Gees aan die gemeentes s.
Rev 3:14 En skryf aan die engel van die gemeente van die Laodicense: Dt s die Amen, die getroue en waaragtige Getuie, die begin van die skepping van God:
Rev 3:15 Ek ken jou werke, dat jy nie koud is en ook nie warm nie. Was jy tog maar koud of warm!
Rev 3:16 Maar nou, omdat jy lou is en nie koud of warm nie, sal Ek jou uit my mond spuug.
Rev 3:17 Want jy s: Ek is ryk en het verryk geword en het aan niks gebrek nie; en jy weet nie dat dit jy is wat ellendig en beklaenswaardig en arm en blind en naak is nie.
Rev 3:18 Ek raai jou aan om van My te koop goud wat deur vuur gelouter is, sodat jy kan ryk word; en wit klere, dat jy jou kan aantrek en die skande van jou naaktheid nie openbaar word nie; en salf om jou o te salf, sodat jy kan sien.

Gene
Apr 29th 2009, 01:13 PM
Ek het in Rapport gelees dat die registrasie (ingang) R150 gekos het. Nou ek weet nie of almal dit wel betaal het nie, maar 160 000 mense x R150 = R 24 000 000. (Vier en twintig miljoen rand). Uit my salaris gee ek 10% aan my kerk elke maand. Dit is wat God se Woord s ons moet doen. Dit behoort aan hom. Nou, 10% van R 24 000 000-00 is R 2 400 000-00. Een of ander "kerk" moet dit kry, want dit behoort aan God. Dit los jou met R 21 600 000-00. Dit klink na GOEIE besigheid....?:hmm:

S maar net. Dit laat my ook dink aan Openbaring. Hier praat die Here met ons, die kerk van die laaste dae:

Rev 3:11 Kyk, Ek kom gou! Hou vas wat jy het, sodat niemand jou kroon kan neem nie.
Rev 3:12 Wie oorwin, Ek sal hom n pilaar in die tempel van my God maak, en hy sal daar nooit weer uitgaan nie; en Ek sal op hom die Naam van my God skrywe en die naam van die stad van my God, van die nuwe Jerusalem, wat uit die hemel van my God neerdaal, en my nuwe Naam.
Rev 3:14 En skryf aan die engel van die gemeente van die Laodicense: Dt s die Amen, die getroue en waaragtige Getuie, die begin van die skepping van God:
Rev 3:15 Ek ken jou werke, dat jy nie koud is en ook nie warm nie. Was jy tog maar koud of warm!
Rev 3:16 Maar nou, omdat jy lou is en nie koud of warm nie, sal Ek jou uit my mond spuug.
Rev 3:17 Want jy s: Ek is ryk en het verryk geword en het aan niks gebrek nie; en jy weet nie dat dit jy is wat ellendig en beklaenswaardig en arm en blind en naak is nie.
Rev 3:18 Ek raai jou aan om van My te koop goud wat deur vuur gelouter is, sodat jy kan ryk word; en wit klere, dat jy jou kan aantrek en die skande van jou naaktheid nie openbaar word nie; en salf om jou o te salf, sodat jy kan sien.

Johnny

Sover ek weet, was daar geen toegangsgeld gevra nie. Die R150 was vir kampeerplekke op buurplase, en die geld is na die eienaars van die plase. Ek praat onder korreksie......

Die Filadelfieer
Apr 29th 2009, 01:18 PM
Dit klink na GOEIE besigheid....?:hmm:

Ek wonder soms wat verdagmakery ons in die sak bring ?
Volgens die MMC webtuiste het slegs 'n derde van die mense teenwoordig betaal. Dit maak jou bedrag baie minder. Uit hierdie geld moet daar natuurlik kostes gedra word van ondere andere pype wat aangel is, grondverskuiwings wat goedoen is, huur van klanktoerusting, beligting ensovoorts. Dan het ons natuurlik nog nie die omliggende boere se verlies van inkomste in berekening gebring nie, wat byges baie moeilik berekenbaar is sonder om te weet wat normaalweg op die grond gebeur.

mari
Apr 29th 2009, 02:26 PM
Ek het in Rapport gelees .......

en jy glo dit ????? ........

:giveup:..m

CFJ
Apr 29th 2009, 04:39 PM

Johnny,

Hier is 'n ander perspektief, wat ek van JEFourie gekry het,

'Ek kan net byvoeg dat enige iemand wat dink dis 'n 'geldmaak'-storie duidelik nie bewus is van die logistieke omvang om 200 000 mense op 'n stuk grond sonder bestaande infrastruktuur te huisves vir 'n week nie.

My internet 'cap' vir die maand is klaar, maar ek sal foto's plaas sodra ek weer 'geld' op my foon het, tans is ek op 'pay-as-u-go'

200 000 manne...

Daar was duisende toilette (chemies sowel as 'longdrops' met plastiek sitplekke en skadu-net afskortings)

Daar was duisende storte aangel, ook met skadunet afskortings. Met warm water! Ek weet nie waar die water vandaan gekom het nie, sekerlik moes dit met pompe aangepomp gewees het. Weet ook nie hoe dit warm gekry is nie, seker met 'n massiewe donkie. Ek weet nie, maar ek weet dat dit gedoen is.

Daar was 10 x 5mx3m (skat ek) plasma skerms waarop lofgesange se woorde tydens die dienste verskyn het, asook beeldmateriaal vanaf die verhoog vir die wat te ver gesit het.

Daar was 150 000 plastiek stoele gehuur

Daar was 'n magdom elektriese ligte by die verhoog asook deur die 'tent'-dorp aangebring sodat dit werklik soos 'n dorp gelyk het.

Daar was 25+ kiosks met yskaste om 2miljoen blikkies koeldrank koud te hou.

Daar was selfs van die bure se grond gehuur vir kampeerplek.

Daar was 20+ mediese tente tenvolle toegerus

Daar was 'n helikopter vir lugfoto's (dink egter dit het aan die media behoort)

Daar was duisende kaf/lusern/strooi bale vir die ekstra 50 000 wat nie op die stoele kon sitplek kry nie

Daar was 'n klanksisteem beter as die een in Loftus of Ellispark

Daar was duisende skoonmakers

Daar was duisende verkeer-reguleerders (gemiddeld 4 man per kar, laat jou met 50 000 karre, trek selfs die busse af as jy wil, en ons sit steeds met 30 000 karre), tente, sleepwaens ens.

Die kosstalletjies (met yskaste) en mediesetente (met beddens en benodighede) was weermag-grote markies tente wat gehuur is. En soos reeds genoem was daar 50+ sulke tente.

Elektrisieteit, ek het reeds genoem van die beligting, tv-skerms en klank. Waar die4 elektriesiteit vandaan gekom het weet ek ook nie, maar ek kan dink dat dit 'n redelikke rekening was. Geen generators gehoor nie, dink ook nie mens kan al daai goed met generators aan die gang hou, en indien wel sou die diesel 'n astronomiese bedrag gewees het.

Grondwerke, ja, dis was nou wel op ou landerye, maar daar was duidelik bietjie met stootskrapers ingeklim ook om paaie, brandpaaie en gelyktes wat horisontaal genoeg vir tente is, te maak. werk bietjie uit wat 'n 'grader' per uur aan diesel kos asook die huurkoste.

Duisende, en ek bedoel duisende brandblussers.

Onthou, die hele infrastruktuur was vir 'n week ingerig, nie net vir die naweek. Daar was kampeerders al van Donderdag of vroeer af. En die prys was dieselfde vir die naweek. R150.

Ek kan nie nou aan nog goed dink, maar ek sal later met foto's bietjie meer wys as net die Rapport se paar foto's of nog beter, gaan kyk gerus op www.mmc09.co.za

Al hierdie geriewe vir R150!!! Wys my waar julle gaan kamp vir dieselfde bedrag en met dieselfde geriewe. Ek praat nie van reeds bestaande oorde, ek praat dorre landbou-areas wat skielik tydelik vir 'n week so omskep moet word.

Onthou, die landbou grond het 'n oes gemis. Dit moet ook ingereken word.'

CFJ
Apr 29th 2009, 04:50 PM
Hier is net 'n som, wat betref die oes wat gemis was, verskaf deur PIONIER,

'Bergie maak bietjie jou somme ja, die grond waarop die manne gekamp het is mielie grond, die man plant saadmielies, die opbrengs daar is sowat 7t/ha die prys van saadmielies anders as gewone mielies is R7000 per ton dit gee jou sowat R50 0000 per hektaar na raming het hulle 200hektaar uitgesit vir MM'09. Dit gee my 'n verlies van R10miljoen se inkomste, as dit aartappel grond was, was dit drie keer soveel.

Dan hoor ek hy het nog grond by die bure gehuur.'

Ta-An
Apr 29th 2009, 04:52 PM
Presies CFJ mense wat kla oor die geld is 'n pyn..... daar is baie geld gestoot vir al die voorbereidings...

Die wat so kla moet bietjie self 'n konferensie van so skaal rel....as hulle wil geld maak :idea: :rofl:

Johnny
Apr 30th 2009, 05:10 AM
Hier is net 'n som, wat betref die oes wat gemis was, verskaf deur PIONIER,

'Bergie maak bietjie jou somme ja, die grond waarop die manne gekamp het is mielie grond, die man plant saadmielies, die opbrengs daar is sowat 7t/ha die prys van saadmielies anders as gewone mielies is R7000 per ton dit gee jou sowat R50 0000 per hektaar na raming het hulle 200hektaar uitgesit vir MM'09. Dit gee my 'n verlies van R10miljoen se inkomste, as dit aartappel grond was, was dit drie keer soveel.

Dan hoor ek hy het nog grond by die bure gehuur.'

Lyk my ek het julle aan die gons, of hoe ACCM. Dalk was dit die 7de (sewende) jaar wat die grond moes rus....:idea:

Johnny
Apr 30th 2009, 06:30 AM
Presies CFJ mense wat kla oor die geld is 'n pyn..... daar is baie geld gestoot vir al die voorbereidings...

Die wat so kla moet bietjie self 'n konferensie van so skaal rel....as hulle wil geld maak :idea: :rofl:

Die konferensie is ook direk uitgesaai na ongeveer 500 miljoen mense wreldwyd deur God TV en TBN, 2 van die grootste "promoter's" van valse leraars en valse lering. Ek wonder hoeveel "royalty's" hy daarvoor kry?

PS - Die Here sorg baie goed vir my....al is dit min, het Hy belowe Hy sal vir Sy kinders sorg.

Luk 12:29 Julle moet ook nie soek wat jule sal eet of drink nie, en julle nie ongerus maak nie;
Luk 12:30 want al hierdie dinge soek die nasies van die wreld, en julle Vader weet dat julle hierdie dinge nodig het.

CFJ
Apr 30th 2009, 07:54 AM
Die konferensie is ook direk uitgesaai na ongeveer 500 miljoen mense wreldwyd deur God TV en TBN, 2 van die grootste "promoter's" van valse leraars en valse lering. Ek wonder hoeveel "royalty's" hy daarvoor kry?

Johnny,

Baie dinge in die Christendom gaan oor balans... en jy is nie verkeerd om skepties te wees nie, want mens moet skepties wees, soos wat die mense van Berea met Paulus ook was. Wat jy hier s oor God TV en TBN, veral TBN, is iets wat mens moet in ag neem. Ek glo mens moet versigtig wees om te oordeel aan die een kant, maar net so versigtig wees om alles vir soetkoek op te eet. Alhoewel ek nie dink Angus Buchan is vals nie, is daar dinge rondom hom (nie noodwendig hyself altyd nie) wat my bepaald skepties laat..., maar vir eers kyk ek die kat uit die boom en gaan nie 'n mening huldig op hierdie stadium nie...

janoosthuizen
May 1st 2009, 05:35 PM
Daar het wonderlike dinge vir christene gebeur die naweek,ek was daar en het in B2 gebly dis die kampnommer.Baie mense wat negatiewe kommentaar lewer oor Angus en die byeenkoms se ongeloof is ongelukkig hulle enigste geloof.

CFJ
May 1st 2009, 08:28 PM
Welkom by ons Jan en dankie vir jou getuienis.

Ta-An
May 2nd 2009, 12:11 PM
Oor die geld issue:
Ek het geen probleem daarmee nie :D
Dit is reg, mense wil altyd iets verniet h, maar wanneer dit kom by die verlossings werk wat aan die kruis gedoen is, sodat ons 'verniet' die ewige lewe kan h, dan wil mense dit nie verniet h nie....... :o

So die vraag is net.... sal die mens ooit tevrede wees met wat hulle het? Is dit nie maar net nog 'n streek van die sonde nie??

janoosthuizen
May 2nd 2009, 12:43 PM
Welkom by ons Jan en dankie vir jou getuienis. ek hou van hierdie nuwe familie in Christus.

CFJ
May 2nd 2009, 01:22 PM
Danikie Jan. Ons verteenwoordig geen spesifieke denominasie nie, maar ons verteenwoordig wel dit wat in hoofstroom Protestantisme geld. Dit is nie die maklikste term om te verduidelik nie, maar dit is die beste moontlike definisie van wat ons glo. Mens kan miskien ook s, dit wat tussen/vanaf Gereformeerdheid en/tot die Charismatiese beweging l. 'n Hele paar van ons glo in 'n ongeskrewe middelgrond tussen hierdie bewegings, maar dit som basies Afrikaanse Lighuis en ook Bibleforums op.

Ta-An
May 3rd 2009, 10:24 AM
Lyk my ek het julle aan die gons, of hoe ACCM. Dalk was dit die 7de (sewende) jaar wat die grond moes rus....:idea: Ongelukkig mag ek my nie op die forum daaroor uitspreek nie :D

Dave Robb
May 3rd 2009, 04:21 PM
Dis hoe dit gelyk het.
http://www.youtube.com/watch?v=zyplvCqxs5A
PS. Ek is die ou wat die Land Rover T-hemp dra.

Ta-An
May 3rd 2009, 05:07 PM
Dankie vir die link Dave

CFJ
May 3rd 2009, 05:57 PM
Dis hoe dit gelyk het.
http://www.youtube.com/watch?v=zyplvCqxs5A
PS. Ek is die ou wat die Land Rover T-hemp dra.

Dankie Dave..., ek was verlede jaar daar en dit het my sommer laat verlang, toe ek van voor tot agter na die video gekyk het. Dit is 'n goeie ondervinding vir my gewees en as daar iemand is wat oor verkeerde redes daar was of as Angus Buchan, soos sommige beweer nie suiwer is nie (al moet mens dit ondersoek is baie beweringe sonder twyfel nie gegrond nie), dan verander dit niks wat God self aan my bevestig het nie.

Johnny
May 4th 2009, 07:07 AM
Ek was die langnaweek in die Kalahari. My eerste keer daar. Ek het terugvoering geskryf oor Angus op 'n ander draad in die forum wat Phil my gegee het. Ek is bly om te sien die ouens begin 2 en 2 bymekaar sit. Ek glo Angus probeer regtig, maar laat ons maar ondersoek en nie deur elke wind van lering rondgewaai word nie.;)

Tonton
May 6th 2009, 10:10 AM
Ouens, kyk na hierdie medic se getuienis.

Ek dink dis stunning!

Testimony of medic at Mighty Men Conference 2009 (http://rippel.co.za/blog/testimony-of-medic-at-mighty-men-conference-2009.html)

Anton

.

mari
May 7th 2009, 09:00 AM
Tonton .... dankie vir die awesome link ! ...

ons is in grensoorlog en dis tyd dat die wat hulself Christin noem en dan vinger wys na die wat in geloof opstaan, dit agterkom en by die regte linies aansluit, pleks van die vyand se belhalms aanhits .........

blessings aan al die manne wat daar was ....

Lanie
May 7th 2009, 09:09 AM
Mari...

Dit sal die Christendom net goed doen as mense meer skepties raak en dinge gaan ondersoek en nie alles wat hulle gevoer word vir soetkoek opvreet nie. Ek s dit met soveel liefde en deernis as wat ek kan, maar ek was ook jare bollie gevoer en moes op 'n baie harde en seer manier uitvind dat dit nie die waarheid was nie. Ek weet nie hoekom ek so skepties voel oor hierdie medic se getuienis nie, maar al die storietjies rondom wat met oom Angus gebeur het raak nou bietjies te veel om te sluk.... Sorry, ek weet ek is skepties, maar die wreld is besig om my skepties te maak, en met baie goeie rede....:sad:

Phil Fourie
May 7th 2009, 09:14 AM
Ek moet my stem hier by Lanie sin voeg, ondersoek dinge mooi en moenie emosioneel besluite neem nie mense, voor jy sien is jy dalk aan die verkeerde kant besig om oorlog te maak.

Ek verseker jou mari, my ondersoek aangaande hierdie dinge en my harde kritiek dikwels is juis oor my diepe begeerte om waardig geag te word om in die voorste linies te mag veg vir God.

Gene
May 7th 2009, 09:50 AM
Ek stem saam dat alles ondersoek en getoets moet word aan die Skrif.... maar ons moenie perspektief veroor nie. En asseblief, hierdie is nie 'n voortsetting van die debat oor Angus Buchan nie - ek het reeds gese wat nodig is oor daardie onderwerp.

Ek vra by voorbaat om verskoning as ek verkeerd is, maar die indruk wat ek kry, is dat die skeptisisme oor die voorval gebasseer word op persoonlike oortuigings. Omdat sommige glo dat Angus Buchan nie is wat hy voorgee om te wees nie, is dit moeilik om te aanvaar dat die Here hom wonderbaarlik kon genees.... en nou soek ons redes om dit in twyfel te trek. Kom ons kyk bietjie na die gebeurtenis in perspektief (ongeag ons persepsies oor Angus Buchan se bediening)

Feit: Angus Buchan het inmekaargestort.
Feit: Die eerste ondersoeke het gedui op 'n hartaanval. (later, nadat toetse in die hospitaal gedoen is, is gese dat dit "waarskynlik" hitte - uitputting was.)
Feit: Hy is deur paramedici behandel en per helikopter afgevoer na Pietermaritzburg.
Feit : Duisende christene (ware, wedergebore christene) het vir hom gebid
Feit : God is by magte om enige siekte te genees na gebed
Feit: Hy het teen alle verwagtinge in, sodanig herstel dat hy Sondag weer kon preek.

Hierdie is onweerlegbare feite, nie gefabriseerde stories nie. Dit kan bevestig word deur baie mense. Die groot vraag is nou natuurlik, het daar 'n wonderwerk gebeur of nie? Almal sal met met my saamstem dat wanneer iemand so inmekaar sak en sy bewussyn verloor, en op daardie wyse in 'n hospitaal opgeneem word, of dit nou weens 'n hartaanval of weens hitte uitputting of wat ookal was, dat dit onwaarskynlik is dat so persoon sodanig kan herstel dat hy slegs 'n paar uur later sou kon preek. Waarom is daar twyfel in die paramedikus se getuienis? Dit maak nie saak wat die oorsaak van Angus se ineenstorting was nie, die feit is dat hy teen alle menslike verwagtinge in binne 'n paar uur herstel het. Is dit so moeilik om aan God die eer te gee? Al is Angus Buchan die duiwel se gesant self, is God steeds by magte om hom te genees - veral as so baie van Sy kinders daarvoor vra.

Ek onthou 'n geleentheid toe my motor op 'n sending uitreik onklaar geraak het en na gebed wonderbaarlik herstel het (wil nie hier op die detail ingaan nie) Ek het later in die openbaar daarvan getuig. Verskeie "kenners" het vir my kom vertel dat dit nie 'n ernstige fout was soos ons gedink het nie, maar net 'n vuilgheidjie in die vergasser, wat vanself deurgegaan het. Maar vir my verander dit geensins aan die feit dat God 'n wonderwerk gedoen het nie. So what as dit net 'n klein foutjie was - die feit is dat dit dit wonderbaarlik herstel het na gebed, en ek is oortuig dat die Here 'n wonderwerk gedoen het!

Kom ons gee aan God die eer en die krediet wat Hom toekom. Hy is die Een wat in beheer was die Saterdag by MMC, en wat ookal die mediese redes, kom ons glo dat God dit so beskik het.

Phil Fourie
May 7th 2009, 10:04 AM
Eugene

Jy ken my oortuiging hieraangaande baie goed, ek wil nie daarop uitbrei hier op die ope forum nie, maar vergun my die geleentheid om perspektief te gee. Ek gee nie hierdie perspektief en s daardeur dat God nie kan gesnees nie, want ek glo Hy kan.

Ek speel golf, is baie lief vir golf en kyk ook amper elke naweek se USPGA toernooie. Ek dink amper dit was by die CA Championships waar Mickleson (sp?) gewen het, voor die laaste rondte is hy ook die aand opgeneem na groot drama oordat hy ge-dehidreer het en aan hitteuitputting gelei het. Dievolgende dag na sy behandeling in hospitaal daai aand was hy terug vir nog 4 ure se golf in die hitte van die dag vir 18 gaatjies en het gewen ook.

Soos ek s, net vir bietjie perspektief ;)

Ons moet a.s.b. ophou om diegene wat met erns skepties na dinge kyk en die geeste ondersoek afmaak asof hulle teen die werk van God staan of Hom Sy eer wil ontneem, dit is juis vir Sy naam en eer wat ons opstaan.

Groete
Phil

Tonton
May 7th 2009, 10:08 AM
Kom ons gee aan God die eer en die krediet wat Hom toekom. Hy is die Een wat in beheer was die Saterdag by MMC, en wat ookal die mediese redes, kom ons glo dat God dit so beskik het.

Amen!

Anton

..................

Lanie
May 7th 2009, 10:12 AM
Hi Gene...

My probleem is die volgende...

In die eerste plek is daar hoeveel stertjies wat by die storie gevoeg word. Soos die ketting sms'e dat oom Angus later die week 'n beroerte gehad het en mense heeltemal op hol gehad het. Dit terwyl hy rustig by sy huis gesit het.

Ek hou baie, baie, baie van oom Angus al stem ek nie saam met alles in sy bediening nie. Ek hou byvoorbeeld nie van die feit dat hy so baie melding maak en storietjies vertel van 'n ene Smith Wigglesworth, wie soos ek verstaan rens iets te doen het met die okkultiese wortels van die Word of Faith Movement. Ek hou veral nie van die massa histerie nie... en al die storietjies en spin-offs na wat met hom gebeur het, het hy sekerlik nie 'n hand in nie.... maar ek is skepties oor die medic se storie agv al die stertjies wat na die tyd bykom.

My ander groot probleem is dat mense nou hoor sy vrou en al die mans daar het vir hom gebid en hy het wonderbaarlik gesond geword en dat daar 'n hele media hype rondom dit is. Nou kry jy geredde mense wat siek is of wie 'n geliefde het wat siek is en aanhoudend voor bid en vra vir genesing, maar dit gebeur nie. Nou begin mense twyfel in hulle geloof en vra vrae soos hoekom doen God dit vir Angus maar nie vir my nie.... Dis een van die groot probleme wat ons met die Word of Faith Movement ook het, en ek sien ongelukkig baie van WOF in oom Angus se bediening en my eie man wat laasjaar by MMC was, het besluit om nie hierdie jaar te gaan nie, nadat ons 'n ordentlik kursus oor WOF gedoen het en hy na die tyd vir my ges het dat oom Angus preek baie van wat die WOFM glo.....

mari
May 7th 2009, 10:32 AM
Sorrie as my vinnige kommentaar tone trap, dis nie die intensie nie...

wat vir my die meeste uitstaan uit hierdie getuienis ( en ek verstaan die mediese stories - was mos 'n nursie ) ..... is nie soseer die wonderbaarlike herste nie, maar :

With a heavy heart I get back to the tent. I am dismayed at the number of people packing up their tents and leaving. At the same time, I have no doubt that Angus will not be back soon, if at all. However, I know that I am not here to meet Angus. I am here to meet Jesus. That night, rumors spread that Angus has been discharged. However, I know better. I was there, I had seen the cardiac rhythm, had seen the low blood-pressure, and had personally infused the adrenalin. Either way, I attend the night meeting, and find peace and joy in knowing God.......

Angus has his preach, and many more give their lives to the Lord. It is a war, and those that left before Sunday, are the casualties of this war. Those that stayed saw the greatness of our God. Those that came to meet Angus, were disappointed. Those that came to meet God, met him.

God gebruik gewond, feilbare mense ...... daar sal altyd iets wees om te kritiseer by enige byeenkoms of watookal waar mense betroke ..... en vanselfsprekend is dit belangrik om in die Gees te oordeelmaar die boom sal geken word aan die vrug........

:hug: ......

Gene
May 7th 2009, 01:28 PM
Ek is regtig nie eers lus om verder te reageer nie. Mense, ons praat NIE van Angus Buchan se bediening NIE, ook nie van hom as persoon nie. Ons praat NIE van stertjies en storietjies NIE. Ons praat NIE van spekulasie NIE. Ons praat hier oor die feite waaroor almal saamstem, soos ek dit in my vorige plasing uiteengesit het. Dat Angus inmekaar gestort het, is 'n feit, nie spekulasie nie - maak nie saak wie en wat hy is nie. Dat daar aanvanklik gedink is dat dit 'n hartaanval was, is 'n feit, nie spekulasie nie. Dat hy per helikopter hospitaal toe afgevoer is, is 'n feit, nie spekulasie nie. Dat duisende van die mense wat vir hom gebid het, by die konferensie en elders in die land, ware, wedegebore kinders van die Here is en hulle gebede opreg was, is 'n feit, nie spekulasie nie - maak nie saak wat Angus preek of hoeveel ongeredde mense dalk ook gebid het nie. Dat hy teen alle menslike verwagtinge in herstel het is 'n feit, nie spekulasie nie..... Dat God in staat is om enige siekte, (hartaanval, hitte uitputting, seer toon of kanker) oombliklik wonderbaarlik kan genees, is 'n feit, nie spekulasie nie! Veral wanneer so baie opregte gebede opgaan.

mari
May 7th 2009, 02:28 PM
Hi Gene...

My probleem is die volgende...

In die eerste plek is daar hoeveel stertjies wat by die storie gevoeg word. Soos die ketting sms'e dat oom Angus later die week 'n beroerte gehad het en mense heeltemal op hol gehad het. Dit terwyl hy rustig by sy huis gesit het.

Ek hou baie, baie, baie van oom Angus al stem ek nie saam met alles in sy bediening nie. Ek hou byvoorbeeld nie van die feit dat hy so baie melding maak en storietjies vertel van 'n ene Smith Wigglesworth, wie soos ek verstaan rens iets te doen het met die okkultiese wortels van die Word of Faith Movement. Ek hou veral nie van die massa histerie nie... en al die storietjies en spin-offs na wat met hom gebeur het, het hy sekerlik nie 'n hand in nie.... maar ek is skepties oor die medic se storie agv al die stertjies wat na die tyd bykom.

My ander groot probleem is dat mense nou hoor sy vrou en al die mans daar het vir hom gebid en hy het wonderbaarlik gesond geword en dat daar 'n hele media hype rondom dit is. Nou kry jy geredde mense wat siek is of wie 'n geliefde het wat siek is en aanhoudend voor bid en vra vir genesing, maar dit gebeur nie. Nou begin mense twyfel in hulle geloof en vra vrae soos hoekom doen God dit vir Angus maar nie vir my nie.... Dis een van die groot probleme wat ons met die Word of Faith Movement ook het, en ek sien ongelukkig baie van WOF in oom Angus se bediening en my eie man wat laasjaar by MMC was, het besluit om nie hierdie jaar te gaan nie, nadat ons 'n ordentlik kursus oor WOF gedoen het en hy na die tyd vir my ges het dat oom Angus preek baie van wat die WOFM glo.....

Liewe Lanie ........ jammer, sus, maar nou moet ek met jou verskil ( en nie uit baklei nie, a.s.b. verstaan )

... die vyand gaan nie direkte leuens vertel nie, maar hy vat die waarheid en sit "stertjies" en verdraaiings daaraan..... die uiteinde, die stertjies maak die feite tot nuut en hy slaag is sy plan ......... maar die Vader gee ons as gelowiges die onderskeiding ( as ons daarvoor soek ) om juis die stertjies teen te staan ...... en Hom te Loof vir die Waarheid ...... ( verwys na Gene se "feite" bydra ) .... soms ( net soms ) is hierdie verdraaiings juis getuienis dat die vyand iets het om voor bang te wees :o

....... ( gaan a.s.b. jou inligting oor Smith Wiggelswith na, en onthou, soos Luther, en andere, was hy 'n feilbare mens...... ) .........

... en om getuienis van genesing en Goddelikke ingryping terug te hou uit vrees dat dit ander se geloof sou teleurstel, kan ek nie verstaan nie.... dis getuienisse soos die wat juis geloof bou ...... die vrug van hierdie gebeurtenis, onder andere, as ek reg verstaan, is juis dat van die "medics" wat diens gedoen het, 'n ander insig in geloof gekry het en selfs tot Christus gekom het deur die ondervinding .....

:hug: ....

Tonton
May 7th 2009, 02:50 PM
God gebruik gewonde, feilbare mense ...... daar sal altyd iets wees om te kritiseer by enige byeenkoms of wat ookal waar mense betroke ..... en vanselfsprekend is dit belangrik om in die Gees te oordeel maar die boom sal geken word aan die vrug.

Ja! Soms moet jy takke snoei om die boom "in toom" te hou, maar as sy vrug goed is kap jy hom nie sommer af nie.

Anton

Ta-An
May 11th 2009, 06:14 PM
Hierdie draad is laaaaankal nie meer in lyn met die OP nie, dit was 'n gebedsversoek.
So ek dink almal sal saamstem ons kan dit nou maar sluit.
Dankie
:kiss: