PDA

View Full Version : Kerk toe of nie?

Louis F Brits
May 24th 2009, 06:24 AM
Moet ek kerk toe gaan of kan ek die Woord op my eie bestudeer.Ek behoort nie aan n gemeente nie.Die Here is met my,:pray:nog altyd.

CFJ
May 24th 2009, 07:48 AM
Waarheid,

Eintlik sal 'n akkurater begrip wees, moet ek deel wees van die liggaam van Jesus? Ek vra dit juis, want dan plaas dit mens geensins onder gesag van menslike strukture nie. Eintlik gee dit perspektief aan gesag, eerste Jesus se liggaam en dan menslike strukture.

Ek is al sedert 1998 in geen struktuur nie en het al met tye gewonder of ek nie moet deel raak van een of ander stuktuur nie, maar die Here het telkens aan my gewys, ek is waar Hy my wil h. Tog sal mens nooit in selfvoldane tevredenheid, amptelik kan besluit, hier waar ek nou is, hier bly ek nie. God het 'n plan en kan as Hy wil, my mre deel maak van een of ander denominasie.

Ek dink dit gaan bloot oor wat God se plan met mens is. 'n Plek soos Lighuis, het meegebring dat mens daagliks funksioneer in die liggaam van Christus en dit kom eerste! Daar is baie mense wat vanoggend na een of ander Kerk toe is, en nie funksioneer in Jesus se liggaam nie. In sulke gevalle beteken "Kerk" niks. Jesus se liggaam kan egter nooit, "niks", beteken nie.

Louis F Brits
May 24th 2009, 08:08 AM
Dankie CFJ.Ek het al n skuldgevoel ontwikkel ek berus by jou antwoord.

CFJ
May 24th 2009, 09:52 AM
Waarheid,

Hier waar ek bly, het ek basies net so ongeveer 5 goeie geestelike vriende. Dit hoef seker nie so te wees nie, maar as die Here dit so beskik, dan aanvaar mens dit so, omdat Hy 'n verhewe doel daarmee kan h. As dit nie daarvoor was nie, sou ek waarskynlik nooit so baie tyd aan die internet as bedieningsveld spandeer het nie. Ek glo nie mens sal geestelik oorleef, as mens heeltemal alleen staan nie en in jou eie soeke glo ek land jy ook op plekke waar Jesus jou in Sy liggaam wil en kan gebruik.

Lanie
May 24th 2009, 10:01 AM
Ek het baie begrip vir kinders van God wat nie meer kans sien om kerk toe te gaan agv die verwronge beeld wat sommige denominasies van die liggaam van Christus het. Ek verstaan en respekteer dit heeltmal, maar ek wil tog met julle deel wat ek op die oomblik ervaar en ek wens almal kan so gelukkig wees om 'n kerk te vind waar hulle dit ook kan ervaar. Ek weet die kerk waar ek my nou bevind is nie die enigste wat die Woord suiwer verkondig nie, en het defnitief ook baie foute, maar ek deel dit want dalk help dit tog iemand, rens.

Ek was van geboorte af tot op die ouderdom van 14 in die Gereformeerde Kerk. My ouers is toe geskei en ons moes saam met my stiefpa na die Hervormde Kerk gaan, waar ek ook belydenis van geloof afgel het. Na skool het ek weer lidmaat van 'n Gereformeerde Kerk geword, is getroud daar en my man het oorgekom van die NG Kerk af en 'n "Dopper" geword. Ons was baie aktief by die kerk betrokke, by sondagskool, die jeug, kleingroepe en ander gemeente-aktiwiteite. Maar ons was le-dop-Christene. Ons het nie 'n persoonlike verhouding met die Here gehad nie, ons kennis van die Bybel was skandelik beperk, daar was nie sprake van 'n aktiewe gebedslewe nie. Ons het verhuis na 'n nuwe dorpie en het 3 keer kerk toe gegaan voordat my man vir my ges het, ek kry hom nie weer oor sy dooie liggaam terug in daardie kerk nie, want elke boodskap is 'n bakleiery van die kansel af oor hoe sleg die mense is wat nie hulle offergawes betaal nie.

So, toe is ons kerkloos vir 'n jaar,...maar ek het intussen 'n vriendin gemaak wat 'n baie lewendige verhouding met God het. Aan die begin wou ek regtig weghol wanneer sy by my wou kuier want sy het my verskriklik ongemaklik laat voel, en ek was nie lus om met haar oor die Here te gesels nie, en dis al waaroor sy wou gesels. Genadiglik het sy nie moed opgegee nie, en saam met ons vriendskap het my verhouding met die Here stadig maar seker begin groei. Na 'n jaar sonder kerk het ek besluit genoeg is genoeg en ons het die NG Kerk se eredienste begin bywoon.

Aan die begin het dit goed gegaan, ons het die lewendige lofprysing geweldig geniet en ons het selfs ons eie kleingroep op die been gebring. Ongelukkig het ons in die twee jaar wat ons daar was net babapoeier-preke oor 'n "marshmallow-god" ontvang. Ek is jammer, ek probeer nie lelik of lasterlik wees nie, maar dis ongelukkig die waarheid. Na omtrent 2 jaar in die kerk het ek en my man se huwelik op 'n stadium deur 'n geweldige krisis gegaan en ons het opgehou kerk toe gaan. Nie net oor ons huweliksprobleme nie maar ook omdat ek al hoe meer ongemaklik geraak het met die tipe verkondiging van die Woord en ook agv die kompromie wat die sinode gemaak het met die wreld ten koste van die Woord. Ons was toe weer vir 6 maande kerkloos.

Maar met die Here se genade en ongelooflike leiding ontvang ek toe raad op hierdie einste forum toe ek na Hom uitroep dat ek nodig het om deel te wees van 'n gemeenskap van gelowiges waar ek suiwer lering kan ontvang en geestelik kan groei. Die Here het ons toe gelei na die kerk waar ons nou is (die Evangelies-Gereformeerde Kerk).

By hierdie kerk het ek vir die eerste keer in my lewe besef wat dit beteken om deel te wees van 'n gemeenskap van gelowiges, wat dit beteken om 'n familie in Christus te h. En nog meer belangrik ervaar ek vir die eerste keer hoe ongelooflik belangrik suiwer, eerlike, soms, (wel meeste van die tyd) harde lering uit die Woord, is vir mens se geestelike groei. Dit moet natuurlik nooit jou eie persoolike bybelstudie en stiltetyd vervang nie, maar ek kan met die grootste eerlikheid s dat om by die regte kerk te wees oneindig baie vir mens se geestelike lewe kan beteken. Daarvan kan ek eerstehands getuig. Verder kan ek ook getuig dat selfs my twee klein dogtertjies (6 & 8), so geestlik gestimuleer word daar dat my 8-jarige 'n beter kennis van die Bybel het as wat ek op horskool gehad het en my 6-jarige met meer vrymoedigheid bid as wat ek tot op die ouderdom van 30 kon doen.

Dis my ervaring. Ek het ook vir 'n ruk gevoel dat ek my siel meer besoedel deur kerk toe te gaan as om daar weg te bly. Totdat ek met die Here se leiding by die regte plek uitgekom het. Ek bid dit vir elke kind van God.

Groete
Lanie :hug:

lukeskywalker
May 24th 2009, 10:18 AM
Moet ons kerk toe gaan?

Gewis nie, daar is nie moets in ons verhouding met God nie, al wat Hy vra is dat ons in Hom sal glo.

Maar as ons waarlik in Hom glo, sal ons die vrug van die Gees dra, naamlik liefde, blydskap, vrede, lankmoedigheid, vriendelikheid, goedheid, getrouheid, sagmoedigheid, selfbeheersing (Volgens Galasieers 5:22)

As ek dan nie gemeenskap met ander gelowiges het nie, hoe stel ek hierdie gawes ten toon?

Dit klink vir my reg dat CFJ se gevoel is dat hy hierdie gawes in gemeenskap met ander gelowiges ten toon stel hier by die lighuis, maar ander mense voel dalk gemakliker om dit by 'n kerk te doen.

Hou ook in gedagte dat ander mense by die kerk dalk baat daarby kan vind as 'n ware gelowige hierdie gawes by 'n kerk ten toon stel, so dit moet nie net wees wat ek daaruit kan kry nie, maar wat het ek om te bied.

Lanie
May 24th 2009, 10:25 AM
Hou ook in gedagte dat ander mense by die kerk dalk baat daarby kan vind as 'n ware gelowige hierdie gawes by 'n kerk ten toon stel, so dit moet nie net wees wat ek daaruit kan kry nie, maar wat het ek om te bied.

Goeie punt, Lukeskywalker, baie goeie punt. ;)

CFJ
May 24th 2009, 12:43 PM
As ek sommer so in die algemeen by Lanie kan aansluit, hier in my dorp is van al die gemeentes wat ek al besoek het, net 4 gemeentes aan myself bekend, waar mens werklik geestelike lewe sien en beleef. Al die ander of meeste ander, is suiwer godsdienstigheid en die maklikste om dit te kan beoordeel, is wat is hulle vereiste vir lidmaatskap en word daar toegelaat om te getuig vir 'n ontmoeting met Jesus. By twee van die 4 wat ek genoem het is die hoofvereiste, dat jy 'n getuienis van jou ontmoeting met Christus moet kan gee, sou jy daar 'n lidmaat wil word. Onder andere, is dit ons plaaslike Evangelies Gereformeerde Kerk en die Afrikaanse Baptiste. Dan is hier nog twee wat ook oulike gemeentes is, die een is die Living Waters Bediening en die ander een die NGK De Rust. Daar is 'n dinamika in hierdie NGK-gemeente wat moontlik in ander plekke ook kan wees, maar dit is anders as die hoofstroom NGK-gemeentes. Daar is moontlik nog denominasies/gemeentes in my dorp, waarvan ek net nie bewus van is op hierdie stadium nie. Ek weet dat by NGK Park-gemeente, daar 'n jeugwerker is wat werklik wedergebore is en hy word toegelaat om God se duur genade daar te verkondig, wat opsig self boekdele spreek van die predikant/e en kerkraad wat hom legitimeer om dit te kan doen. Oor die algemeen is denominasies egter nie baie suiwer nie en kan mens geen ander afleiding maak, as dat daar 'n groot afvalligheid is, waar hierdie algemene tendens ook vanuit die Bybel bevestig kan word. Ek besoek veral hierdie 4 so van tyd tot tyd, maar het nog geen bevestiging gekry oor lidmaatskap by enige een, soos die Here my gewys het nie.

Iets wat my net opval, is dat twee van hierdie gemeentes in die kleindoop glo en twee in die bekeringsdoop. Twee glo in die wegraping en twee in 'n direkte wederkoms. Die dogma bepaal dus nie uitsluitlik of God se Gees werk nie, maar ek is oortuig dat goedkoop genade 'n gemeente se geestelike dood kan beteken. Hierdie gemeentes verkondig nie een goedkoop genade nie en elke siel wat hier besoek afl, word ten diepste gekonfronteer deur die kruisboodskap. Suiwerheid het dus soos ek dit eerstehands ervaar nie te doen met dogma pers nie, maar met goedkoop versus duur genade. Mense kry maklik 'n skouerklop met, 'jy is gered man, moenie so bekommerd wees nie'. Dit is juis nie so nie, mens word net gered as die ou mens sterf en 'n nuwe skepsel gebore is en die siel ten diepste gekonfronteer is. Dit is oor hierdie rede dat die wreld 'n gelowige sal haat, want 'n ware gelowige bring die onverdunde Evangelie en die Evangelie bring verdeeldheid tussen vlees en gees. Dit kom neer op 'n persoonlike ontmoeting met Jesus Christus en dit moet 'n oomblik in jou lewe wees, nie 'n proses wat oor jare strek nie. Dit is juis 'n oomblik omdat dit 'n skeppingswerk van God is en God skep nie volgens die evolusie-hipotese nie, maar onmiddelik! Die proses om jou by hierdie oomblik te kry, mag dalk oor jare strek.

Persoonlik glo ek mens moet 'n onderskeid tref tussen die klein Kerkie en die groot Kerk. Die klein Kerkie is die huisgesin en dit is hier waar Kerk begin. As al godsdienstigheid in mens se lewe die struktuur-bedrywighede van die groot Kerk is, dan is mens nie werksaam in die liggaam van Christus nie. Die groot Kerk is slegs daar, om die klein Kerkie stukrag en volhoubaarheid te gee, dit werk nie andersom nie, want dan is daar duidelik nie 'n persoonlike verhouding met Jesus nie. As jou onmiddelike omstandighede jou heeltyd by Jesus hou, net dan, het die groot stuktuur Kerk enige waarde.

Louis F Brits
May 24th 2009, 02:18 PM
CFJ hoe sien jy Hebreers10 vers 25?

CFJ
May 24th 2009, 03:29 PM
CFJ hoe sien jy Hebreers10 vers 25?

Hi Waarheid,

Miskien moet mens dit aanhaal..., en laat ons ons onderlinge byeenkoms nie versuim soos sommige die gewoonte het nie, maar laat ons mekaar vermaan, en dit des te meer namate julle die dag sien nader kom. (Heb 10:25 AOV)

Prakties kan dit meer as een ding beteken. Vir myself is dit bloot die dinge wat jou verantwoordbaar voor die Here maak, waar jy 'n voorbeeld vir ander moet wees. As jy elke oggend by jou werkplek open met Skriflesing en gebed, moet jy dit nie sonder rede oorslaan nie. As jy elke aand huisgodsdiens hou, moet dit nie oorslaan nie en as jy een keer per week bybelstudie iewers hou, slaan dit nie oor nie. Van ons het 'n verpligting hier by Lighuis en ons moet dit daagliks nakom. Onderlinge byeenkomste is nie spesifiek die erediens op 'n Sondagoggend nie, dit is bloot die dinge wat jy gereeld moet nakom t.o.v. ander mense (spesifiek gelowiges) en die voorbeeld wat die Here wil h ons deurgaans moet stel vir mekaar. As jy jou eie rels het rakende 'n erediens, al is mens net 2, moet mens dit as 'n onderlinge byeenkoms sien. Aan die einde van die dag is 'n vergadering volgens die Here gelegitimeer en is dit 'n onderlinge byeenkoms soos hieronder staan...

Want waar twee of drie in my Naam vergader, daar is Ek in hul midde.
(Mat 18:20 AOV)

lukeskywalker
May 24th 2009, 06:48 PM
Nog iets waaraan ek vandag gedink het, en dit sluit maar aan by my eerste gedagtes op hierdie draad, is dat die kerk vir ons geleentheid skep om diens aan ander te lewer.

Ons gemeente het byvoorbeeld gister iets gedoen wat ons een keer per maand doen, naamlik om so 30 tot 40 kinders te gaan oplaai wat in karavaanparke en plakkerskampe woon, en dan na ons kerkterrein te bring, waar ons 'n kort kerkdiens vir hulle hou, en bietjie Bybelstudie in groepies, en dan ook speletjies speel (boeresport) en dan ook vir hulle kos gee, en dan ook klere wat voor die tyd onder die gemeentelede versamel is.

As ons gemeente nie bestaan het nie, sou so aksie baie moielik vir individue gewees het om te loods, en die gemeente skep die struktuur om sulke aksies te loods.

Willem
May 24th 2009, 09:24 PM
Hi Julle,
Maar net my 2 sente..

Ferdi het die hart uitgewys, die kerk is die gelowiges , nie die denominasie of gebou nie:pp

Stem ook met Luke saam.
Ook as die Here jou nie se om te skuif nie, bly maar daar, maar bid asb en kry sekerheid! Ek sit nou al 4 jaar in gemeente en dis spark plugs en al die goed wat godsdiens leer in denominasies is in sekere mate daar ; MAAR ek glo God is in beheer,WANT

die nuwe ds. het 3 jaar gevat om gevind te word... en die gemeente se besluit en vereistes was konstant ... God se wil , die suiwer leer en 'n persoonlike verhouding met Jesus in die leraar se lewe.

In ons selgroep en vriende van het daar goed gebeur en lidmate het vriende en broers geword.

Die werk wat die kerk ook doen kan enkelinge nie doen nie, ( behalwe waar God dinge doen ) maar baie mense word bedien op baie maniere.

Miskien moet die vraag wees... as ek daar sit tussen 400 - 700 miskien ander mense en daar is 2 of 3 daar in Sy naam, moet ek nie bid vir Sy wil in die preek , Sy wil in die boodskap , Sy gees in ons harte werk en Sy glorie in die aanbidding nie? ook vir al die ander want net Hy ken die harte en weet wie wat nodig het ( ek inkluis ):bounce:

RR van Wyk
May 25th 2009, 06:17 AM
Ek wil ook net my ondervinding byvoeg.

Ek voel persoonlik dat jy van niemand af roof, behalwe van jouself, om nie deel te wees van 'n kerk nie. Die probleem is net om die regte een te vind, veral vandag, waar 'n mens tuis voel.

Ek is deel van seker die beste gemeente ooit, daar hoor mens net van ons Hemelse Vader se liefde, die beste inspirerende preke deur passievolle mense en hulle maak werklik 'n GROOT verskil in die gemeenskap wat landwyd uitkring, selfs deur uitryke tot in die diepste mees afgele gaatjies wat meeste nog nie eers gehoor het van.

Daar kry ek die beste geestelike groei wat 'n mens seker kan kry. As iemand wat posetiewwe ervarings het, kan ek julle net meedeel deur te s hierdie forum is nie NAASTENBY genoeg om jou geloof uit te leef en te groei nie, dit moet net 'n klein deel daarvan uitmaak.

Ek vermaan julle om nie op te gee op ons kerke en gemeentes nie, maar aan te hou soek.
Bid liewwer vir ons leraars sodat hulle ons inspireer en bid vir ons gemeentes sodat ons in die waarheid kan groei, sodat ons kan verander in een groot vredeliewwende gemenskap van eensgesinde Suid-Afrikaners.

CFJ
May 25th 2009, 06:46 AM
Ek wil ook net my ondervinding byvoeg.

Ek voel persoonlik dat jy van niemand af roof, behalwe van jouself, om nie deel te wees van 'n kerk nie. Die probleem is net om die regte een te vind, veral vandag, waar 'n mens tuis voel.

Ek is deel van seker die beste gemeente ooit, daar hoor mens net van ons Hemelse Vader se liefde, die beste inspirerende preke deur passievolle mense en hulle maak werklik 'n GROOT verskil in die gemeenskap wat landwyd uitkring, selfs deur uitryke tot in die diepste mees afgele gaatjies wat meeste nog nie eers gehoor het van.

Daar kry ek die beste geestelike groei wat 'n mens seker kan kry. As iemand wat posetiewwe ervarings het, kan ek julle net meedeel deur te s hierdie forum is nie NAASTENBY genoeg om jou geloof uit te leef en te groei nie, dit moet net 'n klein deel daarvan uitmaak.

Ek vermaan julle om nie op te gee op ons kerke en gemeentes nie, maar aan te hou soek.
Bid liewwer vir ons leraars sodat hulle ons inspireer en bid vir ons gemeentes sodat ons in die waarheid kan groei, sodat ons kan verander in een groot vredeliewwende gemenskap van eensgesinde Suid-Afrikaners.

Ek dink jy maak 'n geldige punt RR, een wat balans bring aan die draad. Tog moet jy verstaan daar is verskillende bedieninge en dat die Here mens aan die einde van die dag rig in die pad wat mens moet loop. Wat myself betref sal ek mre aansluit by 'n gemeente, ongeag watter een dit mag wees, maar dan moet die Here dit aan my wys en bevestig. 'n Gemeente kan 2 of 3 ook wees, hoe vreemd dit ook mag klink, maar dit is wat die Here self legitimeer as 'n samekoms waar Hy teenwoordig is. As die Here teenwoordig is, is die kruks waarom alles draai. In die Bybel is daar talle voorbeelde waar dit net die Here en een van Sy profete of diensknegte was en vandag is dit deel van die boodskap en hoe die boodskap van die Bybel behoue gebly het.

Dit is egter so dat mens nie net op 'n forum soos Lighuis kan wees nie, bloot oor die feit dat 'n pad met die Here divers is en uit vele fasette bestaan. Tog kan ek jou die versekering gee, dat 'n plek soos Lighuis myself en ander ook al, met tye gedra het. Ons leef in 'n wreld waar almal nie altyd toegang het tot gemeentes nie of waar almal miskien weens sekere redes nie gereed is in hulleself, om deel te kan raak van 'n gemeente nie. Sekeres het nie altyd die vrymoedigheid om met mense naby aan hulle oor sensitiewe aangeleenthede te gesels nie, maar hier doen hulle dit makliker.

Persoonlik glo ek dat Lighuis nie mens se permanente geestelike woning kan wees nie, maar met tye kan dit al wees wat iemand het en miskien moet mens dit besef, dat mens nie iemand moet ontmoedig, wat miskien weens redes buite mens se eie verstaan, niks anders het nie.

Vrder moes ek al leer dat alles in seisoene werk, selfs die gemeente waar jy jouself bevind, kan oor 3 jaar 'n totaal ander plek wees en die pad wat die Here met jou as persoon wil loop, kan dan eers aan jou openbaar word. Mense begin normaalweg nie in 'n spesifieke bedieningsveld, as hulle omstandighede nie verander nie. Ons leef aan die einde van die dag in 'n geweldig diverse wreld en al wat die Here vra is bloot net dit, maak 'n verskil, daar waar Ek jou wil gebruik en vertel almal van Jesus se soenverdienste aan die kruis. Wanneer ons met mense se kosbare siele werk, is geen plek of geen bediening, verhewe bo 'n ander nie, maar behoort die een die ander aan te vul. Om in 'n gemeente te wees met bepaalde strukture is goed, maar is nie noodwendig vir almal op 'n bepaalde tyd nie. Huiskerke neem geweldig toe in ons land en ek glo het gekom om te bly.

Die internet het kommunikasie totaal verander en ek dink nie ons besef watter bedienings-moontlikhede nog braak l nie. Die oes is groot en die arbeiders min, sal seker altyd geld, ongeag waar mens jouself bevind.

RR van Wyk
May 25th 2009, 07:05 AM
Ek stem ten volle saam met jou CFJ. Ek gee nie om waar mens as "gemeente" bymekaarkom nie, en hoeveel mense daar teenwoordig is nie. Dit sal net lekker wees om te sien dat mense meer betrokke raak met mekaar en omsien na mekaar se behoeftes, veral die tye waarin ons besig is om in te beweeg. En dit is seker ook waar wat jy s met mense wat op 'n sekere punt staan wat nog nie reg is om die volgende tree te vat nie. Ons almal was al daar. Maar op 'n punt voel dit of jou geestelike groei beperk word en dit is dan waar jy die volgende stap moet neem.

Dit is lekker en vervullend om geestelik te groei en niemand moet in sy eie pad staan en homself daarvan roof nie. Alles kom en gebeur op sy tyd, maar jy moet jouself steeds beskikbaar maak om gelei te word, wanneer die tyd ryp is om aan te beweeg.

Tonton
May 25th 2009, 01:14 PM
Moet ek kerk toe gaan of kan ek die Woord op my eie bestudeer. Ek behoort nie aan n gemeente nie. Die Here is met my,:pray: nog altyd.

Waarheid,

Die versplinterde denominasie-verdeelde kerk is nie die kerk nie - hulle is deel daarvan, maar Jesus het net een liggaam. Dele van die liggaam verskil, en die hande moenie probeer voete wees nie, maar die liggaam is 'n eenheid.

Jy is deel van die liggaam.

Ek is ook nie by 'n dinominasie-kerk nie. So ook duisende van vandag se gelowiges. Ek glo dis deels omdat ons nie vrede het met die talle mens-gemaakte rels en leerstellinge nie, maar ek glo in elk geval dat die oorspronklike kerk (die handelinge-kerk) bloot 'n huiskerk is. 'n Groepering van huishoudings wat saamkom, Woord deel, mekaar bedien, en dissipelskap uitdra.

Elke Christen behoort rens onder die gesag van gelowiges te kom. Ons moet mekaar leer en teregwys, en as ons nie in verbibtenis met mekaar staan nie, is dit te maklik om te dwaal.

Ek stel voor jy begin by die huis, en vind uit oor andere wat ook huis-kerk hou. Oppas vir groepe wat hulself bo die Woord plaas, of bo teregwysing. Toets hul gees, en maak seker hulle onderwerp hulself aan die suiwer Woord.

Ek heg 'n skrywe aan van Albert Theron - 'n leraar in die Kaap. Hul bediening is hier: http://www.diehandelingegemeente.org.za/

Groete,
Anton

Hennie du Buisson
May 25th 2009, 03:11 PM
Hi almal

My ervaring was so:-

Groot geveg gehad jare terug met 'n predikant. En toe besluit ek om soos die voortrekkers my Bybel te vat en te loop. En die ouderling s agterna "hy is jammer dat dit gebeur het, soiets moes hulle nooit toegelaat het nie" (ek was reg, in plain taal)

Maar toe vergeet ek langs die pad van die Bybel.

En jare later, toe bekeer ek, en ek gaan weer kerk toe. Eerste 7 keer van besoek, moet ek 5 keer hoor ek sit op iemand anders se plek. (oom, my ma s jy sit op ons plek!) Was naderhand lus en vat my kampstoel saam. Die gemeente het finansieele probleme en ook egskeidings. Toe bly ek maar weer by die huis. Anner kerk toe, en weer, na een of twee preke, dieselfde. Probleme word aangespreek wat ek nie het nie. Probleme en vrae is taboe. Tiendes is in.

Nog 'n ander probleem. Dis koekies bak, bazaars ens. (ek is die chief cook in die huis, lag nie, maar ek kan nie koekies bak nie.) Moet ek dan alewig please explain waarom? En na die bazaar word almal by name geprys vir hulle hulp, en ek voel soos 'n wurm.
So, nou ry ek deur die strate op die motorfiets, en ek vra groot asseblief, verby al wat 'n kerk is. Mens, en in Pretoria is daar plenty. En ek kry geen "gevoel" oor enige nie.

Anton, help, "die Here het na die sinagoge gegaan om te leer" Wat beteken dit. Het hy onderrig gegee? Beduie dit nie dat ons ook moet gaan nie?

Ek besef dat die kerk baie kan doen, maar ek voel dat al die rompslomp beperk my in dit wat ek wil doen. Noem dit maar dinamies wat kort, ek weet nie. Baie jare terug het ons in die KJV uitgegaan en die Woord bedien, ek mis dit.

Dis 'n groot besluit hierdie vir my.

Groete
Hennie

Tonton
May 25th 2009, 04:14 PM
Eerste 7 keer van besoek, moet ek 5 keer hoor ek sit op iemand anders se plek

Pleks dat sy agterkom jy is nuut daar en jou kom groet

Die gemeente het finansile probleme en ook egskeidings. Probleme en vrae is taboe. Tiendes is in.
Eina!

koekies bak, bazaars ens.
Ja, die sakrament van die bazaar!

"die Here het na die sinagoge gegaan om te leer" Wat beteken dit. Het hy onderrig gegee? Beduie dit nie dat ons ook moet gaan nie?
Jesus was n Jood se kind, en moes deur die volle leerproses van die Wet gaan. Ek glo hy het daarnatoe gegaan om self te leer? Hoe dit ookal sy ons moet orals dissipels wees.

Ek besef dat die kerk baie kan doen, maar ek voel dat al die rompslomp beperk my in dit wat ek wil doen. Noem dit maar dinamies wat kort, ek weet nie.
Ja. Ek glo dat die kerk soos ons dit vandag ken nie die kerk van die Nuwe testament (Handelinge) is nie, en nooit bedoel was om sulke swaar strukture en mens-gemaakte leerstellinge te h nie.

Baie jare terug het ons in die KJV uitgegaan en die Woord bedien, ek mis dit.
Die KJV is waar ek die eerste keer Jesus leer ken het. Ek is die kerk dankbaar vir daardie inisiatief.

Dis 'n groot besluit hierdie vir my.
Vra vir die Here wat om te doen, en wag op Sy tyd.

Sengroete,
Anton

Ta-An
May 25th 2009, 04:26 PM
'n Blou Bul kan net 'n Blou-Bul wees as hy in die span speel.

Die haker en die slot en die vleuel en 8ste man, kan nie op hul eie die game speel nie, hulle almal saam maak deel van die span, net so ook met gelowiges, saam maak ons deel van die liggaam, elkeen bring sy deel, sy talente en saam ondersteun ons mekaar.

My gawe is om te 'worship'en daarmee getuig ek en help ek andere om saam te groei.
Andere in die gemeente het ander gawes, wat ek nie het nie,,, maar saam werk ons tot verheerliking van die opdrag as gelowiges

Lanie
May 26th 2009, 05:50 AM
Ek gaan nou maar die kans waag en 'n onpopulre woord gebruik, maar my bekommernis met huiskerke is... wie kontrolleer die dogma? Aan wie word daar verantwoording gedoen dat die Woord suiwer en reg oopgebreek word? En nou sal iemand seker vir my kom s, hulle doen verantwoording aan God en nie aan menslike strukture nie, en dis reg, ons moet in die eerste plek verantwoording doen aan God, maar.... mense is maklik misleibaar en mense se harte is bedrieglik. Daar moet 'n hor gesagsstruktuur wees wat kan kontroleer dat mense nie dwaal nie.

Ek verstaan en ondersteun mense wat 'n huiskerk bywoon wanneer daar nie 'n gesonde behoudende kerk naby is nie, maar as jy weet van so 'n kerk in jou omgewing is dit net reg dat jy daar sal inskakel.

Ek weet goeie kerke is miskien dun gesaai maar hulle is daar. En dink nou net as almal wat van kerke wegbly oor die verdraaiing van die Woord, kerke begin bywoon waar die Woord suiwer verkondig word. Dan sal daardie denominasies groter word en hulle gemeentes sal meer en wyer verspreid begin voorkom, wat sal veroorsaak dat meer mense suiwer Woordverkongiging sal ontvang.

CFJ
May 26th 2009, 07:03 AM
Lanie,

Ek dink daar is baie persoonlike beloftes wat suiwer op individue gerig is wat hier geld. Wie soek, sal vind. My eie ondervinding met huiskerke is dat sulkes meesal hulle direkte verantwoordbaarheid voor God makliker besef, want daar is nie 'n struktuur wat dit namens mens doen nie. Geen dogma kan gekontroleer word deur iemand anders vir jou, as jy nie self die dogma gekontroleer het nie. Daar is mense wat net op die strukture vertrou en glad nie self moeite doen om dogma te kontroleer nie en einde ten laaste saam met 'n struktuur kan ondergaan. In Berea het daardie mense Paulus elke keer gekontroleer, omdat hulle in huiskerke was en hul verantwoordbaarheid onder God se direkte gesag, prakties geleef het.

Jy het egter 'n goeie punt beet, maar net so kan die teenargument wees dat groter strukture die sekuriteit bied met tye en nie God self nie. Alle situasies kan gevaarlik wees, huisKerke en ook struktuur-Kerke, as God nie eerste kom wanneer onderskei moet word nie. Ons het aan die einde van die dag net een gesag om aan verantwoording te doen.

Daar is mense wat glad nie in 'n huisKerk op 'n gegewe oomblik kan funksioneer nie en daar is ander wat op 'n gegewe oomblik net in 'n huisKerk kan funksioneer. So geld dit vir struktuur-Kerke ook. Mens moet maar doen wat die Here op jou pad bring.

Hennie du Buisson
May 27th 2009, 06:24 AM
Hi Almal

Dankie vir julle insette. Moeilik is die naamsverandering wat sommige kerke doen, en nie almal het 'n webtuiste nie. (Selfs duplikaat name kom voor) Ek wonder of die "ander" naam geregistreer word? Lyk nie so nie.

Lekker dag
Hennie

Ta-An
Jan 18th 2010, 07:03 PM
Okay, Phil bring my terug na die draad toe....

Sondag oggend preek die ouderling oor gawes (gifts) en hy s: Deur gawes wat ons ontvang het om mekaar mee te bedien, bedien ons die Here, want ons s eintlik Dankie aan Hom, deur dit wat ons van Hom af ontvang het, te gebruik.
We are ministering to the Lord, by useing the gifts He gave us..... en watter beter plek as in die gemeenskap van die kerk.

:)

Johnny
Jan 19th 2010, 09:25 AM
We are ministering to the Lord, by useing the gifts He gave us..... en watter beter plek as in die gemeenskap van die kerk.

Ta-An, kan ek iets bylas in jou sin:

We are ministering to the Lord, by useing the gifts He gave us..... en watter beter plek as in die gemeenskap van die "WARE" kerk.

Ta-An
Jan 19th 2010, 12:31 PM
Ta-An, kan ek iets bylas in jou sin:
... en watter beter plek as in die gemeenskap van die "WARE" kerk.
Johnny.... die Here se ren val op regverdiges en onregverdiges ewe gelyk.

Wat se loon is daar om net die regverdiges lief te h??

Johnny
Jan 20th 2010, 07:21 AM
Johnny.... die Here se ren val op regverdiges en onregverdiges ewe gelyk.

Wat se loon is daar om net die regverdiges lief te h??

Reg so, maar die Here se ook dat Hy in die laaste dae die valse kerk (ongeregtigheid) NIE sal ken nie.:hmm:

Mat 7:22 Baie sal in daardie dag vir My s: Here, Here, het ons nie in u Naam geprofeteer en in u Naam duiwels uitgedrywe en in u Naam baie kragte gedoen nie?
Mat 7:23 En dan sal Ek aan hulle s: Ek het julle nooit geken nie. Gaan weg van My, julle wat die ongeregtigheid werk!

Ta-An
Jan 20th 2010, 07:58 AM
Johnny, ja, maar mens gee genade tot op die einde, en dan wie dit nie met altwee hande aangegryp het nie, laat die judgement aan die Here oor.... Hy s : Gaan Mattheus 28:19 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=40&CHAP=28&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=19)Gaan dan heen, maak dissipels van al die nasies, en doop hulle in die Naam van die Vader en die Seun en die Heilige Gees; en leer hulle om alles te onderhou wat Ek julle beveel het.
En al wat ons moet doen is om te gaan, en doen wat Hy s :)
Sien, in die skrif wat jy aangehaal het.... die Here s :"Gaan weg....." aan die wat nie aangeneem het wat aan hulle gebied was nie.... ons moet gaan en aanbied..

Johnny
Jan 20th 2010, 08:01 AM
Ta-An...ek is met jou en stem volkome saam. Niemand sal 'n verskoning he nie, maar die meerderhied sal die genade van die Here van die hand wys.

Tit 2:11 Want die reddende genade van God het aan alle mense verskyn

Ta-An
Jan 20th 2010, 08:25 AM
Ta-An...ek is met jou en stem volkome saam. Niemand sal 'n verskoning he nie, maar die meerderhied sal die genade van die Here van die hand wys.

Tit 2:11 Want die reddende genade van God het aan alle mense verskyn

Amen.

.