PDA

View Full Version : Wegraping

MercyChild
Jun 3rd 2009, 01:22 PM
Ek verstaan nie die wegrpaping ten volle nie, ek het so bietjie daarvan opgelees, maar daar is geen skrif wat na die woord "wegraping" verwys nie. Ek wil nie tegnies of ingewikkeld raak omtrent die onderwerp nie, maar verlang om meer te weet aangaandie die onderwerp. Ek is op soek dink ek na skrif verwysings wat na die wegraping verwys. Verder is ek ook nie seker wanneer dit gaan plaasvind nie, of die voor of na die koms van Jesus is. Asb as daar van julle is wat my so bietjie inligting kan gee rondom die onderwerp sal ek dit waardeer. Ek wil dit oplees maar nie so seker waar om te begin.

Philip dT
Jun 3rd 2009, 02:16 PM
Hallo MaryChild. Nie almal hier stem daaroor saam nie.

My beskeie mening is dat daar net een wederkoms gaan wees na die verdrukking waar Christus gaan kom om al sy kinders met Hom te verenig. Ek lees ook nie die woord "wegraping" in die NT nie. Persoonlik het ek egter nie soseer iets teen die term "wegraping" as sodanig nie, maar die konnotasie wat daaraan geheg word, nl. dat diegene wat die "wegraping" voorstaan, gewoonlik daaronder verstaan dat Christus twee keer weer gaan kom, eers voor die millenium (1000 jaar) en weer na die millenium. Tydens die millenium sou diegene wat "agterbly" dan 'n "tweede kans" op verlossing kry.

Dis laasgenoemde lerings waarmee ek nie saamstem nie.

groete

Die Filadelfieer
Jun 3rd 2009, 02:25 PM

My beskeie mening is dat daar net een wederkoms gaan wees na die verdrukking waar Christus gaan kom om al sy kinders met Hom te verenig. Ek lees ook nie die woord "wegraping" in die NT nie. Persoonlik het ek egter nie soseer iets teen die term "wegraping" as sodanig nie, maar die konnotasie wat daaraan geheg word, nl. dat diegene wat die "wegraping" voorstaan, gewoonlik daaronder verstaan dat Christus twee keer weer gaan kom, eers voor die millenium (1000 jaar) en weer na die millenium. Tydens die millenium sou diegene wat "agterbly" dan 'n "tweede kans" op verlossing kry.

groete

Ditto Phillip. Hoe meer ek van die wegraping lees, hoe meer is ek verkoop op die idee.

Johnny
Jun 4th 2009, 07:56 AM
Ek verstaan nie die wegrpaping ten volle nie, ek het so bietjie daarvan opgelees, maar daar is geen skrif wat na die woord "wegraping" verwys nie. Ek wil nie tegnies of ingewikkeld raak omtrent die onderwerp nie, maar verlang om meer te weet aangaandie die onderwerp. Ek is op soek dink ek na skrif verwysings wat na die wegraping verwys. Verder is ek ook nie seker wanneer dit gaan plaasvind nie, of die voor of na die koms van Jesus is. Asb as daar van julle is wat my so bietjie inligting kan gee rondom die onderwerp sal ek dit waardeer. Ek wil dit oplees maar nie so seker waar om te begin.

MercyChild,

Ons gemeente is groot voorstanders van die wegraping gedagte. Dit is so 'n diep saak dat dit amper onmoontlik is om dit op die forum te beskryf. Ek kan vir jou verskeie dvd's van lering daaroor pos, gratis, as jy belangstel. "In a nutshell" het dit alles te doen met hoe 'n Joodse bruilof gehou word.

Ta-An
Jun 4th 2009, 08:52 AM
MercyChild,

Ons gemeente is groot voorstanders van die wegraping gedagte. Dit is so 'n diep saak dat dit amper onmoontlik is om dit op die forum te beskryf. Ek kan vir jou verskeie dvd's van lering daaroor pos, gratis, as jy belangstel. "In a nutshell" het dit alles te doen met hoe 'n Joodse bruilof gehou word.
Mag ons so lewe dat ons waardig geag sal wees om te gaan as Hy ons kom haal voor die verdrukking :saint:

MercyChild
Jun 4th 2009, 09:22 AM

groete

Hierdie onderwerp is beslis nog vir my baie onduidelik en vaag. Maw as ek dit dan reg verstaan is dat ons nie net gaan wegraak, soos wat die woordjie wegraping aandui nie, maar dat Jesus weer gaan kom, soos wat die skrif dit stel, en ons dan saam met Hom neem. Ek lees in Johannes 14 dat Jesus se dat Hy na die Vader gaan om vir ons plek te berei, en dan gaan kom om ons te haal om saam met hom te gaan. Is dit dan wat ek onder wegraping of is dit net die wederkoms?

Waar kom die mense dan aan wegraping, as die woord nie eens in die Bybel aangeteken is nie?:confused

MercyChild
Jun 4th 2009, 09:25 AM
MercyChild,

Kan jy my asb verduidelik hoekom julle dit die wegraping noem en is daar dan volgens wat julle glo 'n verskil tussen die wederkoms en die wegraping, of stuur dit op dieselfde af. Ons gaan seker tog nie liggaamlik die hemel kan ingaan nie, want soos ek dit verstaan is dit die siel wat hier van belang is.

Ta-An
Jun 4th 2009, 09:34 AM
Hallo jy!!

Lukas 21:36 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=42&CHAP=21&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=36) Waak dan en bid altyddeur, sodat julle waardig geag mag word om al hierdie dinge wat kom, te ontvlug en voor die Seun van die mens te staan.

Dit is 'n vers ter steuning van "ontvlugting" of dan "wegraping"

MercyChild
Jun 4th 2009, 09:43 AM
Hallo jy!!

Lukas 21:36 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=42&CHAP=21&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=36) Waak dan en bid altyddeur, sodat julle waardig geag mag word om al hierdie dinge wat kom, te ontvlug en voor die Seun van die mens te staan.

Dit is 'n vers ter steuning van "ontvlugting" of dan "wegraping"

Hi Anneke

Watter dinge is dit wat ons wil ontvlug? Soos ek dit sien bly dit maar die wederkoms, want dan ontvlug ons mos dit wat daarna gaan gebeur, en ons gaan voor die Seun staan. Al wat ek belangrik skou op die vers is dat ons moet waak en bid.......en bid is om verhouding met God te h, en as jy 'n verhouding met iemand het, dan gee julle mos julself aan mekaar. Maw wat ek probeer s is dat ons dan agv ons verhouding met God mos sal verkies om reg te wil lewe. En om saam met Jesus te wees, moet ons reg lewe. En dan die waak gedeelte is seker maar teen die duiwel, soos wat ons baie maal gewaarsku is teen dinge soos valse profete ens......

Gene
Jun 4th 2009, 10:47 AM
Ek verwerp glad nie die gedagte van 'n wegraping voor die verdrukking nie, maar daar is geen enkele teks in die Bybel wat dit klinkklaar en duidelik vir ons uitspel nie. Die tekste wat gebruik word om die standpunt te regeverdig, word bloot so geinterpreteer deur die voorstanders daarvan, maar dit kan almal bloot ook verwys na die wederkoms, wat na die verdrukking sal plaasvind. "Bottom line," ons is glad nie seker nie. Dit mag dalk so gebeur maar dit mag dalk ook nie. Daarom glo ek, leef eerder asof daar nie 'n wegraping voor die verdrukking gaan wees nie en maak seker jy is sterk genoeg om die moeilike tye te deurstaan, en gereed om weggeraap te word indien dit wel sou gebeur. As daar wel 'n wegraping plaasvind, en jy word saamgeneem, dan is dit 'n bonus.

Terloops, soos ek Lukas 12:36 vertolk, se Jesus bloot dat daar gewaak en gebid moet word, sodat jy nie ingesluk word deur die sonde van die wereld in die laaste dae nie, omdat dit bitter moeilik sal wees om staande te bly. (Sien vers 34) Dit is die sonde en die ewige verderf wat daarmee saamgaan, wat "ontvlug" moet word, sodat jy voor die Regterstoel van Christus kan staan op die oordeelsdag...

Ta-An
Jun 4th 2009, 11:40 AM
Hi Anneke

Watter dinge is dit wat ons wil ontvlug? Soos ek dit sien bly dit maar die wederkoms, want dan ontvlug ons mos dit wat daarna gaan gebeur, en ons gaan voor die Seun staan. Al wat ek belangrik skou op die vers is dat ons moet waak en bid.......en bid is om verhouding met God te h, en as jy 'n verhouding met iemand het, dan gee julle mos julself aan mekaar. Maw wat ek probeer s is dat ons dan agv ons verhouding met God mos sal verkies om reg te wil lewe. En om saam met Jesus te wees, moet ons reg lewe. En dan die waak gedeelte is seker maar teen die duiwel, soos wat ons baie maal gewaarsku is teen dinge soos valse profete ens......
Suster, die verdrukking wat kom......dit sal mens graag wil ontvlug :idea:

Johnny
Jun 4th 2009, 12:01 PM
Kan jy my asb verduidelik hoekom julle dit die wegraping noem en is daar dan volgens wat julle glo 'n verskil tussen die wederkoms en die wegraping, of stuur dit op dieselfde af. Ons gaan seker tog nie liggaamlik die hemel kan ingaan nie, want soos ek dit verstaan is dit die siel wat hier van belang is.

MercyChild, soos ek genoem het om die wegraping te verstaan moet jy die Joodse bruilof verstaan. Die Ou Testament is in Hebreeus geskryf en die Nuwe in Grieks. Die woord vir "verdwyn", "wegraak" is Harpazo in die Grieks, wat wegraping beteken. Weereens sal ek vir jou die dvd's moet stuur, en enige iemand wat belang stel....gratis. Jesus kom ons wegneem (wegraping) waar ons (die ware kerk) saam met hom vir 7 jaar in die hemel sal wees terwyl ALLE hel op die aarde losbars, nl die 7 jaar verdrukking, die antichris wat vanuit die 3de tempel die wereld sal regeer. Na die 7 jaar kom Jesus met Sy Bruid terug vir die Bruilofsmaal. Alles sal vir jou duidelik word in die dvd's.

MercyChild
Jun 5th 2009, 09:30 AM
Ek verwerp glad nie die gedagte van 'n wegraping voor die verdrukking nie, maar daar is geen enkele teks in die Bybel wat dit klinkklaar en duidelik vir ons uitspel nie. Die tekste wat gebruik word om die standpunt te regeverdig, word bloot so geinterpreteer deur die voorstanders daarvan, maar dit kan almal bloot ook verwys na die wederkoms, wat na die verdrukking sal plaasvind. "Bottom line," ons is glad nie seker nie. Dit mag dalk so gebeur maar dit mag dalk ook nie. Daarom glo ek, leef eerder asof daar nie 'n wegraping voor die verdrukking gaan wees nie en maak seker jy is sterk genoeg om die moeilike tye te deurstaan, en gereed om weggeraap te word indien dit wel sou gebeur. As daar wel 'n wegraping plaasvind, en jy word saamgeneem, dan is dit 'n bonus.

Terloops, soos ek Lukas 12:36 vertolk, se Jesus bloot dat daar gewaak en gebid moet word, sodat jy nie ingesluk word deur die sonde van die wereld in die laaste dae nie, omdat dit bitter moeilik sal wees om staande te bly. (Sien vers 34) Dit is die sonde en die ewige verderf wat daarmee saamgaan, wat "ontvlug" moet word, sodat jy voor die Regterstoel van Christus kan staan op die oordeelsdag...

Dankie. Miskien is ek nog net nie opgewasse genoeg om sekere onderwerpe te verstaan nie. Lukas 12:36 is vir my op die staduim duidelik genoeg, en dink ek sal vir eers daarby hou. Dis net, ek weet nie werklik waar om 'n beginpunt te maak nie. Ek het hierdie boek oor die wegraping by die Biblioteek gaan uitneem en die inligting rondom dit is verwarrend en klink heeltemal onrealisties. Ek weet van beter as om nie met die Woord te stry nie, maar om iets te skryf of te se, sonder dat die Bybel dit staaf, maak net nie vir my sin nie..........Ek gaan hierdie wegraping op die rak plaas vir eers:giveup:

Gene
Jun 5th 2009, 09:53 AM
Mercychild, ek stem saam, moenie jou moeg maak oor iets wat nie duidelik in die Bybel uitgespel word nie, en geen invloed op jou verhouding met die Here of jou eindbestemming het nie. Ek glo 'n mens hoef nie "opgewasse" te wees om sekere goed in die Bybel te verstaan nie. Die Bybel is vir eenvoudiges gskryf, nie vir "slim en geleerde" mense nie. En dit wat daar staan, bevat alles wat ons nodig het om te weet, en dit wat die Here wil he ons moet weet, is eenvoudig genoeg om te verstaan sonder spesiale eienskappe of kennis. Die Bybel is voldoende, nie die Bybel PLUS 'n meestersgraad, of die Bybel PLUS agtergrondkennis oor Joodse huwelike of wat ookal nie.

Johnny
Jun 5th 2009, 06:27 PM
Mercychild, ek stem saam, moenie jou moeg maak oor iets wat nie duidelik in die Bybel uitgespel word nie, en geen invloed op jou verhouding met die Here of jou eindbestemming het nie. Ek glo 'n mens hoef nie "opgewasse" te wees om sekere goed in die Bybel te verstaan nie. Die Bybel is vir eenvoudiges gskryf, nie vir "slim en geleerde" mense nie. En dit wat daar staan, bevat alles wat ons nodig het om te weet, en dit wat die Here wil he ons moet weet, is eenvoudig genoeg om te verstaan sonder spesiale eienskappe of kennis. Die Bybel is voldoende, nie die Bybel PLUS 'n meestersgraad, of die Bybel PLUS agtergrondkennis oor Joodse huwelike of wat ookal nie.

Gene, wat of hoeveel weet jy van 'n Joodse huwelik en hoe dit in pas by die wederkoms? Noem maar die punte hieronder. Hoor graag van jou.

Henry
Jun 6th 2009, 05:56 PM
Dankie. Miskien is ek nog net nie opgewasse genoeg om sekere onderwerpe te verstaan nie. Lukas 12:36 is vir my op die staduim duidelik genoeg, en dink ek sal vir eers daarby hou. Dis net, ek weet nie werklik waar om 'n beginpunt te maak nie. Ek het hierdie boek oor die wegraping by die Biblioteek gaan uitneem en die inligting rondom dit is verwarrend en klink heeltemal onrealisties. Ek weet van beter as om nie met die Woord te stry nie, maar om iets te skryf of te se, sonder dat die Bybel dit staaf, maak net nie vir my sin nie..........Ek gaan hierdie wegraping op die rak plaas vir eers:giveup:

MC as jy more of netnou voor 'n Putco beland, is jy weggeraap. :D Moenie warrie daaroor nie. Nie belangrik nie.

Ta-An
Jun 6th 2009, 06:00 PM
MC as jy more of netnou voor 'n Putco beland, is jy weggeraap. :D Moenie warrie daaroor nie. Nie belangrik nie.Wys jou, dit gaan oor die siel, nie die liggaam :pp

Henry
Jun 6th 2009, 06:08 PM
Wys jou, dit gaan oor die siel, nie die liggaam :pp

Antie, ek weet daai goeters, maar (ek wil nou nie die draad ontspoor nie) daar is ouens wat as hulle bid, gaan kuier hulle sommer vir God in Sy troonkamer en praat daar met Hom - face to face s ek jou. Waarom is ons tevrede met biekie???

Ta-An
Jun 6th 2009, 06:38 PM
Antie, ek weet daai goeters, maar (ek wil nou nie die draad ontspoor nie) daar is ouens wat as hulle bid, gaan kuier hulle sommer vir God in Sy troonkamer en praat daar met Hom - face to face s ek jou. Waarom is ons tevrede met biekie??? Want as Hy meer gee dan gaan ons dink ons is in charge :rolleyes:

Henry
Jun 7th 2009, 01:14 AM
Want as Hy meer gee dan gaan ons dink ons is in charge :rolleyes:

Nee wat, jy is verkeerd!!! Hoe goed ken jy God? Wie is Hy vir jou? Die ou Man daar bo wat met 'n sweep links en regs van jou klap om jou op die nou paadjie te hou??

Awa, ek ken Hom nie so nie.

Groetnis

PS. Sien, ek moes net innie middel van die nag opstaan om dit vir jou te kom s. :D

CFJ
Jun 7th 2009, 04:10 AM
Henry,

Ek dink julle het beide 'n punt beet, want soos ekself verstaan het hierdie argument twee kante, een van onbeperktheid en een van beperktheid. Enige kind van die Here lei 'n tweeledige geloofsbestaan, van oorwinning aan die eenkant en dankbaarheid aan die anderkant. Daar is twee kante van geloof. Die een manifesteer vanuit 'n oorwinningslewe en die ander vanuit 'n dankbaarheidslewe en saam vorm dit die realiteit van hemelse en aardse konsepte. Ons is hemelse wesens wat net oorwinnings kan smaak wat vanuit die hemel manifesteer, maar ons woon op die aarde en aanvaar hierdie dinge in ons beperkte aardse bestaan met vergenoegdheid en uiteraard dankbaarheid. As mens nie die oorwinningslewe lei nie, dan val mens in die strik van jou vleeslike swakheid. As mens egter nie die dankbaarheidslewe lei nie, dan val mens in die strik van geestelike hoogmoed. 'n Gelowige moet in balans van hierdie beginsel lewe.

Henry
Jun 7th 2009, 04:23 AM
Henry,

Ek dink julle het beide 'n punt beet, want soos ekself verstaan het hierdie argument twee kante, een van onbeperktheid en een van beperktheid. Enige kind van die Here lei 'n tweeledige geloofsbestaan, van oorwinning aan die eenkant en dankbaarheid aan die anderkant. Daar is twee kante van geloof. Die een manifesteer vanuit 'n oorwinningslewe en die ander vanuit 'n dankbaarheidslewe en saam vorm dit die realiteit van hemelse en aardse konsepte. Ons is hemelse wesens wat net oorwinnings kan smaak wat vanuit die hemel manifesteer, maar ons woon op die aarde en aanvaar hierdie dinge in ons beperkte aardse bestaan met vergenoegdheid en uiteraard dankbaarheid. As mens nie die oorwinningslewe lei nie, dan val mens in die strik van jou vleeslike swakheid. As mens egter nie die dankbaarheidslewe lei nie, dan val mens in die strik van geestelike hoogmoed. 'n Gelowige moet in balans van hierdie beginsel lewe.

Ferdi, ek kon dit nie beter stel nie. Nou wonder ek, beklemtoon baie van ons nie dankbaarheid ten koste van 'n oorwinningslewe nie?

CFJ
Jun 7th 2009, 07:40 AM
Ferdi, ek kon dit nie beter stel nie. Nou wonder ek, beklemtoon baie van ons nie dankbaarheid ten koste van 'n oorwinningslewe nie?

Ek dink jy is reg Henry, maar dit werk na beide kante toe en almal van ons gaan op 'n stadium die een eerste ontdek en dan te veel daarvan maak en eintlik op 'n dwaalweg wees. Dit is seker maar die uitdaging, om die balans te vind wat neerkom op vryheid in Christus. Baie debatte trek skeef, omdat die wat daaraan deelneem, myself ingesluit, nie die balans verstaan wat deurgaans gesoek moet word nie.

Geregtigheid in Christus, is nie net 'n oorwinningslewe nie, maar die gekombineerde resultaat van 'n dankbaarheidslewe daarby. Mens kan nie met een van die twee op hulle eie, geregtigheid in Christus beleef of bereik nie. As mens net deur 'n oorwinningslewe jou volle stand in Christus wil bereik, is dit nie meer geloof nie, maar lei tot verhewe arrogansie en as mens net in 'n dankbaarheidslewe Jesus se volheid wil beleef, is dit ook nie meer geloof nie, maar lei tot geestelike doodsheid en vormgodsdiens.

Lanie
Jun 7th 2009, 10:13 AM
Antie, ek weet daai goeters, maar (ek wil nou nie die draad ontspoor nie) daar is ouens wat as hulle bid, gaan kuier hulle sommer vir God in Sy troonkamer en praat daar met Hom - face to face s ek jou. Waarom is ons tevrede met biekie???

Askies, kan ek net hier inchip....

Jy kan nie face to face met God praat nie. Jy sal dood neerslaan.

Henry
Jun 7th 2009, 12:43 PM

Nie waar nie. Ons leef onder 'n nuwe, beter verbond as die Jode van ouds. Jesus het gesorg daarvoor. Ons het baie meer voorregte as wat ons besef. :D

(Heb 8:6) Maar nou het Hy ‘n voortrefliker bediening verkry vir sover Hy ook Middelaar is van ‘n beter verbond wat op beter beloftes wettelik gegrond is.

Ek dink ons moet die openbaringe van Paulus 'n bietjie in detail gaan bestudeer om uit te vind wat Jesus se dood presies vermag het. Ons is bv nie meer knegte van die Allerhoogste nie, maar kinders. Ons is oorgebring uit die koninkryk van die duisternis in die koninkryk van die Seun van Sy Liefde. Ons is erfgename van God en mede-erfgename met Jesus.

Almal ken daai versies, maar besef ons aldag die implikasie? :D Nog belangriker, glo ons dit?

Johnny
Jun 7th 2009, 01:53 PM

Amen Lanie....Amen! Nie eers Moses kon dit regkry nie. Jy sal soos mis voor die son verdwyn, daarom is ons met Sy Seun, Jesus beklee omdat sonde nie in God se teenwoordigheid kan bestaan nie. Di is waarom ons eendag in Sy teenwoordigheid sal kan wees, wanneer ons 'n nuwe verheerdelike liggaam ontvang het, sonder sonde en gebreke.

Henry
Jun 7th 2009, 01:59 PM
Amen Lanie....Amen! Nie eers Moses kon dit regkry nie.

Moses het onder die ou verbond geleef.

Ta-An
Jun 7th 2009, 02:32 PM
Wel hoekom dink jy het die voorhangsel in 2 geskeur?? :D :hmm:

Henry
Jun 7th 2009, 02:36 PM
Wel hoekom dink jy het die voorhangsel in 2 geskeur?? :D :hmm:

Sodat ons self na God toe kan gaan sonder die hulp van die hopriester en sonder om al daai offerhandes te maak??

Ta-An
Jun 7th 2009, 02:58 PM
Sodat ons self na God toe kan gaan sonder die hulp van die hopriester en sonder om al daai offerhandes te maak??Reg in SY teenwoordigheid in.......................:D

Ta-An
Jun 7th 2009, 03:01 PM
Nee wat, jy is verkeerd!!! Hoe goed ken jy God? Wie is Hy vir jou? Die ou Man daar bo wat met 'n sweep links en regs van jou klap om jou op die nou paadjie te hou??

Awa, ek ken Hom nie so nie.

Groetnis

Nee, HY is my Pa, na wie toe ek kan gaan, op Sy skoot kan klim, en my hart uithuil by Hom, vir wie ek my stukkende speelgoed gee, by wie ek my teestanders aankla :idea:

Ta-An
Jun 7th 2009, 03:03 PM
PS. Sien, ek moes net innie middel van die nag opstaan om dit vir jou te kom s. :D:rolleyes: So dis jy wat my rus verstoor het :rolleyes:

:lol:

Henry
Jun 7th 2009, 03:12 PM
:rolleyes: So dis jy wat my rus verstoor het :rolleyes:

en ek dag ek loop saggies. Sal maar nuwe slippers moet kry - daai skaapvel tipe. :idea:

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 07:01 AM
MercyChild, soos ek genoem het om die wegraping te verstaan moet jy die Joodse bruilof verstaan. Die Ou Testament is in Hebreeus geskryf en die Nuwe in Grieks. Die woord vir "verdwyn", "wegraak" is Harpazo in die Grieks, wat wegraping beteken. Weereens sal ek vir jou die dvd's moet stuur, en enige iemand wat belang stel....gratis. Jesus kom ons wegneem (wegraping) waar ons (die ware kerk) saam met hom vir 7 jaar in die hemel sal wees terwyl ALLE hel op die aarde losbars, nl die 7 jaar verdrukking, die antichris wat vanuit die 3de tempel die wereld sal regeer. Na die 7 jaar kom Jesus met Sy Bruid terug vir die Bruilofsmaal. Alles sal vir jou duidelik word in die dvd's.

Johnny verstaan ek jou reg? S jy die wegraping gaan voor die openbaarmaking en 7 jaar regeer van die Antichrist wees?

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 08:22 AM
Ek glo nie in belediging nie, dit is sonde en dus was dit die laaste motief wat ek in my skrywe sou wou deurbring. Daarvoor vra ek om verskoning! Kan ek dus aflei dat dit wel aanvaarbaar is om GOD te beledig op hierdie forum maar nie die mense nie?? Ek hoop nie so nie! Want dit is beslis beledigend om van onse HERE en GOD as die ou man daarbo te verwys!

Die Filadelfieer
Jun 11th 2009, 08:29 AM
Ek glo nie in belediging nie, dit is sonde en dus was dit die laaste motief wat ek in my skrywe sou wou deurbring. Daarvoor vra ek om verskoning! Kan ek dus aflei dat dit wel aanvaarbaar is om GOD te beledig op hierdie forum maar nie die mense nie?? Ek hoop nie so nie! Want dit is beslis beledigend om van onse HERE en GOD as die ou man daarbo te verwys!

Dit wat jy geskryf het was verseker 'n belediging teenoor 'n ander gebruiker, en nee, jou afleiding is 100% verkeerd. Dalk het dit met die feit te doen dat jy nie die plasing ter sprake reg lees nie ? Henry vra 'n vraag, en antwoord dit dan sommer self : "ek ken Hom nie so nie" ....

Henry
Jun 11th 2009, 08:30 AM
Ek glo nie in belediging nie, dit is sonde en dus was dit die laaste motief wat ek in my skrywe sou wou deurbring. Daarvoor vra ek om verskoning! Kan ek dus aflei dat dit wel aanvaarbaar is om GOD te beledig op hierdie forum maar nie die mense nie?? Ek hoop nie so nie! Want dit is beslis beledigend om van onse HERE en GOD as die “ou man daarbo” te verwys!

Lees asb die konteks waarbinne ek geskryf het wat ek geskryf het. Dis hoe baie mense, selfs sogenaamde christene van Hom praat en dit maak my hartseer, maar ek probeer om oor die karakter van God te getuig.

Johnny
Jun 11th 2009, 08:43 AM
Johnny verstaan ek jou reg? S jy die wegraping gaan voor die openbaarmaking en 7 jaar regeer van die Antichrist wees?

Ek glo so ja. Die Here gaan nie Sy Bruid saam met die wereld oordeel nie.

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 08:44 AM
Henry, ek s weer: Vergewe my nawiteit maar ek weet nie hoe kan enige iemand wat face to face met God n ontmoeting gehad het so van hom praat nie. Ek sien jou konteks en is bly jy aanskou hom nie so nie. Dus vergewe my maar vir my vorige skrywe dit was onredelik!

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 08:48 AM
Ek glo so ja. Die Here gaan nie Sy Bruid saam met die wereld oordeel nie.

2Th 2:1-4 AOV
(1) Maar ons vra julle, broeders, met die oog op die wederkoms van onse Here Jesus Christus en ons vereniging met Hom,
(2) om nie gou julle verstand te verloor of verskrik te word niedeur gees of deur woord of deur brief wat van ons afkomstig sou weesasof die dag van Christus al daar is.
(3) Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom en die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf
(4) die testander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is.

Verklaar dan seblief vir my hierdie skrif?

Johnny
Jun 11th 2009, 08:54 AM
2Th 2:1-4 AOV
(1) Maar ons vra julle, broeders, met die oog op die wederkoms van onse Here Jesus Christus en ons vereniging met Hom,
(2) om nie gou julle verstand te verloor of verskrik te word niedeur gees of deur woord of deur brief wat van ons afkomstig sou weesasof die dag van Christus al daar is.
(3) Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom en die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf
(4) die testander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is.

Verklaar dan seblief vir my hierdie skrif?

Ek glo die afval waarvan gepraat word is die kerk wat verflou het. Hulle wat nie meer aan die waarheid wil vashou nie. Hulle wat 'n ander Jesus, ander Evangelie en ander Heilige Gees najaag. Dit sal die valse Een Wereld kerk wees wat alreeds in die wereld is. Die ware kerk (Bruid van Christus) sal by Hom wees. Dit sal ook by verre die minderheid wees.

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 08:57 AM
Rev 13:5-9 AOV
(5) En n mond is aan hom gegee wat groot woorde en godslasteringe uitspreek, en aan hom is mag gegee om dit twee en veertig maande lank te doen.
(6) En hy het sy mond oopgemaak om te laster teen God, om sy Naam en sy tabernakel en die wat in die hemel woon, te laster.
(7) Dit is ook aan hom gegee om oorlog te voer teen die heiliges en hulle te oorwin, en aan hom is mag gegee oor elke stam en taal en nasie.
(8) En al die bewoners van die aarde sal hom aanbid, almal wie se name nie van die grondlegging van die wreld af in die boek van die lewe van die Lam wat geslag is, geskrywe is nie.
(9) As iemand n oor het, laat hom hoor.

Ook hoe kan hy (die antichrist) aan die heiliges oorlog voer indien hulle weggeraap is?

Rev 20:4 En ek het trone gesien, en hulle het daarop gaan sit, en aan hulle is die oordeel gegee; en ek het die siele gesien van die wat onthoof is oor die getuienis van Jesus en oor die woord van God, en die wat die dier en sy beeld nie aanbid het nie, en die merk op hulle voorhoof en op hulle hand nie ontvang het nie; en hulle het geleef en as konings geregeer saam met Christus die duisend jaar lank.

Hoe kon daar mense wees wat nie die dier se beeld aanbid en nie die merk neem as hulle nie eens daar was nie. Dan is dit mos van self sprekend

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 09:04 AM
Ek glo die afval waarvan gepraat word is die kerk wat verflou het. Hulle wat nie meer aan die waarheid wil vashou nie. Hulle wat 'n ander Jesus, ander Evangelie en ander Heilige Gees najaag. Dit sal die valse Een Wereld kerk wees wat alreeds in die wereld is. Die ware kerk (Bruid van Christus) sal by Hom wees. Dit sal ook by verre die minderheid wees.
Ek stem 100% saam, maar dit is net die eerste deel van die skrif:

(3) Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom - (dit is die kerk)

en die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf (dit is die antichrist)
(4) die testander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is. (ook die antichrist)

Johnny
Jun 11th 2009, 09:07 AM
Rev 13:5-9 AOV
(5) En n mond is aan hom gegee wat groot woorde en godslasteringe uitspreek, en aan hom is mag gegee om dit twee en veertig maande lank te doen.
(6) En hy het sy mond oopgemaak om te laster teen God, om sy Naam en sy tabernakel en die wat in die hemel woon, te laster.
(7) Dit is ook aan hom gegee om oorlog te voer teen die heiliges en hulle te oorwin, en aan hom is mag gegee oor elke stam en taal en nasie.
(8) En al die bewoners van die aarde sal hom aanbid, almal wie se name nie van die grondlegging van die wreld af in die boek van die lewe van die Lam wat geslag is, geskrywe is nie.
(9) As iemand n oor het, laat hom hoor.

Ook hoe kan hy (die antichrist) aan die heiliges oorlog voer indien hulle weggeraap is?

Rev 20:4 En ek het trone gesien, en hulle het daarop gaan sit, en aan hulle is die oordeel gegee; en ek het die siele gesien van die wat onthoof is oor die getuienis van Jesus en oor die woord van God, en die wat die dier en sy beeld nie aanbid het nie, en die merk op hulle voorhoof en op hulle hand nie ontvang het nie; en hulle het geleef en as konings geregeer saam met Christus die duisend jaar lank.

Hoe kon daar mense wees wat nie die dier se beeld aanbid en nie die merk neem as hulle nie eens daar was nie. Dan is dit mos van self sprekend

Om deel te wees van die Bruid, en hieroor het ek al baie koppe gestamp op die forum, moet jy waarlik wedergebore wees en tweedens gedoop (deur onderdompeling) wees. Baie wedergebore christinne sal deur die verdrukking gaan waar hulle met hulle lewens sal betaal as hulle nie die merk aanvaar nie. Mense wat wedergebore is, maar nie gedoop nie. (nie baba doop nie) Onthou ook dat daar miljoene sal wees wat nog tydens die verdrukking Jesus gaan aanneem. So byvoorbeeld gaan die hele Joodse volk die Here kragdadig aanneem wanneer hulle sien dat die antchris nie hulle Messias is nie.

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 09:13 AM
Kom ek vra jou eers iets anders:

2Th 2:6 En nou, julle weet wat hom tehou, sodat hy op sy tyd geopenbaar kan word.

Wat of wie is dit wat hom (die antichrist) tehou??

Johnny
Jun 11th 2009, 09:23 AM
Kom ek vra jou eers iets anders:

2Th 2:6 En nou, julle weet wat hom tehou, sodat hy op sy tyd geopenbaar kan word.

Wat of wie is dit wat hom (die antichrist) tehou??

Ek glo dit is juis die feit dat die Bruid nog op die aarde is. As ons weg is....dan is hy vry om te doen wat hy wil.

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 09:36 AM
So wat sal jy s hou hom te?

Ek glo nie dat mense na die wegraping gered sal word nie, ook nie na die dood nie. Ek kan ook nie sien dat die wegraping voor die 7 jaar verdrukking gaan wees nie. Dis juis hierdie verdrukking wat die kaf van die koring sal skei in die kerk. Die ware christen van die valse. Interessant: Die plae in Egipte! n vinnige studie sal jou toon dat die eerste paar plae sowel die Egiptenare asook die Israelite getref het. En hier na n paar toe s GOD nou sal hy skeiding bring tussen die Egiptenare en die Israelitiese land en dus het die daarop volgende plae net die Egiptenare getref.

Johnny
Jun 11th 2009, 09:51 AM
So wat sal jy s hou hom te?

Ek glo nie dat mense na die wegraping gered sal word nie, ook nie na die dood nie. Ek kan ook nie sien dat die wegraping voor die 7 jaar verdrukking gaan wees nie. Dis juis hierdie verdrukking wat die kaf van die koring sal skei in die kerk. Die ware christen van die valse. Interessant: Die plae in Egipte! n vinnige studie sal jou toon dat die eerste paar plae sowel die Egiptenare asook die Israelite getref het. En hier na n paar toe s GOD nou sal hy skeiding bring tussen die Egiptenare en die Israelitiese land en dus het die daarop volgende plae net die Egiptenare getref.

Dan glo ek en jy wel daar is 'n wegraping, maar stem nie saam oor die tyd nie.:hmm:

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 10:00 AM
Baie beslis die bybel leer van ‘n wegraping en ek is van mening dat dit iewers in die middel van die 7 jaar sal plaas vind. Ek is baie bang vir die “pre-trib” siening want indien dit sou plaasvind verlore ek niks en ontmoet my GOD. Maar indien nie dan is daar baie wat glad nie gereed sal wees vir wat kom en ook in hulle geloof sal skade lei.

Johnny
Jun 11th 2009, 10:51 AM
Baie beslis die bybel leer van n wegraping en ek is van mening dat dit iewers in die middel van die 7 jaar sal plaas vind. Ek is baie bang vir die pre-trib siening want indien dit sou plaasvind verlore ek niks en ontmoet my GOD. Maar indien nie dan is daar baie wat glad nie gereed sal wees vir wat kom en ook in hulle geloof sal skade lei.

Exactly....min sal gered word.

Mat 22:8 Daarop s hy vir sy diensknegte: Die bruilof is wel gereed, maar die genooides was dit nie werd nie.
Mat 24:44 Daarom moet julle ook gereed wees, want die Seun van die mens kom op n uur dat julle dit nie verwag nie
Mat 25:10 En onderwyl hulle gaan om te koop, het die bruidegom gekom. En die wat gereed was, het saam met hom ingegaan na die bruilof, en die deur is gesluit.
1Pe 3:20 wat eertyds ongehoorsaam was toe die lankmoedigheid van God een maal gewag het in die dae van Noag, onderwyl die ark gereed gemaak is, waarin weinig, dit is agt, siele deur water heen gered is;
Rev 19:7 Laat ons bly wees en ons verheug en aan Hom die heerlikheid gee, want die bruilof van die Lam het gekom en sy vrou het haar gereed gemaak.
Luk 13:24 Stry hard om in te gaan deur die nou poort, want baie, s Ek vir julle, sal probeer om in te gaan en sal nie in staat wees nie.
Mat 7:21 Nie elkeen wat vir My s: Here, Here! sal ingaan in die koninkryk van die hemele nie, maar hy wat die wil doen van my Vader wat in die hemele is.
Mat 7:22 Baie sal in daardie dag vir My s: Here, Here, het ons nie in u Naam geprofeteer en in u Naam duiwels uitgedrywe en in u Naam baie kragte gedoen nie?
Mat 7:23 En dan sal Ek aan hulle s: Ek het julle nooit geken nie. Gaan weg van My, julle wat die ongeregtigheid werk!
Luk 13:25 Wanneer die eienaar van die huis opgestaan en die deur gesluit het, en julle begin buitekant te staan en aan die deur te klop en te s: Here, Here, maak vir ons oopsal Hy antwoord en vir julle s: Ek ken julle nie waar julle vandaan is nie.
Mat 7:14 Want die poort is nou en die pad is smal wat na die lewe lei, en daar is min wat dit vind.

Henry
Jun 11th 2009, 11:40 AM
Hoeveel is min? Tien? Twintig? 'n Miljoen? Tien miljoen? Duisend miljoen?

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 12:18 PM
Mat 18:7 Wee die wreld weens die struikelblokke! Want dit is noodsaaklik dat daar struikelblokke kom, maar wee die mens deur wie die struikelblok kom.

Johnny
Jun 11th 2009, 12:52 PM
Hoeveel is min? Tien? Twintig? 'n Miljoen? Tien miljoen? Duisend miljoen?

Onthou, dit is God aan die woord. Hy se stry hard om in te gaan want min sal gered word. Ek dink ons moet Hom op Sy Woord vat. Daar is amper 7 biljoen mense op aarde. Hoeveel van hulle dink jy gaan dit maak. Neem al die skrifte in aanmerking wat ek aangehaal het, dan kan ek nie anders as om te dink dit gaan nie veel van die 7 biljoen wees nie. Hoe lank dink jy gaan dit nog wees voor die Here kom? Hoeveel tyd is daar oor. Ek glo dit is nader as wat jy kan se "mes".

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 12:57 PM
Jer 3:14 Keer terug, o afkerige kinders, spreek die HERE, want Ek is heer oor julle; en Ek sal julle neem, een uit n stad en twee uit n geslag en sal julle in Sion bring.

Henry
Jun 11th 2009, 01:09 PM
Onthou, dit is God aan die woord. Hy se stry hard om in te gaan want min sal gered word. Ek dink ons moet Hom op Sy Woord vat. Daar is amper 7 biljoen mense op aarde. Hoeveel van hulle dink jy gaan dit maak. Neem al die skrifte in aanmerking wat ek aangehaal het, dan kan ek nie anders as om te dink dit gaan nie veel van die 7 biljoen wees nie. Hoe lank dink jy gaan dit nog wees voor die Here kom? Hoeveel tyd is daar oor. Ek glo dit is nader as wat jy kan se "mes".

Ek neem Hom op Sy Woord. :D Die probleem wat ek het met "min" is interpretasie, want dan word bv ges dat Angus van die duiwel is, want daar gaan "baie" mense na sy saamtrekke toe. Daar is nog vele ander interpretasies wat myns insiens verkeerd is, soos die bevraagtekening van evangelisasie. Ek dink ons moet versigtig wees om in ons gedagtes syfers aan sulke woorde te koppel.

Johnny
Jun 11th 2009, 01:31 PM
Ek neem Hom op Sy Woord. :D Die probleem wat ek het met "min" is interpretasie, want dan word bv ges dat Angus van die duiwel is, want daar gaan "baie" mense na sy saamtrekke toe. Daar is nog vele ander interpretasies wat myns insiens verkeerd is, soos die bevraagtekening van evangelisasie. Ek dink ons moet versigtig wees om in ons gedagtes syfers aan sulke woorde te koppel.

God s wat Hy bedoel en Hy bedoel wat Hy s. As God se min, dan is dit min. Daar is nie fisies 'n getal wat Hy daaraan koppel nie. Die feit dat baie na Angus toe gaan beteken nie dat baie gered gaan word nie.

Henry
Jun 11th 2009, 01:56 PM
God s wat Hy bedoel en Hy bedoel wat Hy s. As God se min, dan is dit min. Daar is nie fisies 'n getal wat Hy daaraan koppel nie. Die feit dat baie na Angus toe gaan beteken nie dat baie gered gaan word nie.

Ag nee wat. Hoeveel is min? As jy weet, s my. Is God se min en jou min dieselle en is God se baie en jou baie dieselle?

Johnny
Jun 11th 2009, 05:47 PM
Ag nee wat. Hoeveel is min? As jy weet, s my. Is God se min en jou min dieselle en is God se baie en jou baie dieselle?

Verklaar jy dan wat verstaan jy met die woord "min" in al die skrifte aangehaal en laat weet my wat God nou eintlik daarmee bedoel. Miskien is ek verkeerd op skool geleer.

Ta-An
Jun 11th 2009, 06:29 PM
Sal ek 'n stoel en springmielies nader trek ??:hmm:

Henry
Jun 11th 2009, 06:37 PM
Sal ek 'n stoel en springmielies nader trek ??:hmm:

Ek dink jy moet dalk. :D

Henry
Jun 11th 2009, 06:39 PM
Verklaar jy dan wat verstaan jy met die woord "min" in al die skrifte aangehaal en laat weet my wat God nou eintlik daarmee bedoel. Miskien is ek verkeerd op skool geleer.

1000 000 000+ Of wat van 'n tiende van die huidige wreldbevolking + 10% van die wreldbevolking 'n eeu van nou af + ...

Johnny
Jun 11th 2009, 06:46 PM
Laat ons maar weer na die oorspronklike gaan.

AOV
Mat 7:13 Gaan in deur die nou poort, want breed is die poort en wyd is die pad wat na die verderf lei, en daar is baie wat daardeur ingaan.
Mat 7:14 Want die poort is nou en die pad is smal wat na die lewe lei, en daar is min wat dit vind.

KJV
Mat 7:13 EnterG1525 ye inG1223 at theG3588 straitG4728 gate:G4439 forG3754 wideG4116 is theG3588 gate,G4439 andG2532 broadG2149 is theG3588 way,G3598 that leadethG520 toG1519 destruction,G684 andG2532 manyG4183 there beG1526 which go inG1525 thereat:G1223 G846
Mat 7:14 BecauseG3754 straitG4728 is theG3588 gate,G4439 andG2532 narrowG2346 is theG3588 way,G3598 whichG3588 leadethG520 untoG1519 life,G2222 andG2532 fewG3641 there beG1526 that findG2147 it.G846

G4183
πολύς, πολλός
polus polos
pol-oos'
Including the forms from the alternate "pollos"; (singular) much (in any respect) or (plural) many; neuter (singular) as adverb largely; neuter (plural) as adverb or noun often, mostly, largely: - abundant, + altogether, common, + far (passed, spent), (+ be of a) great (age, deal, -ly, while), long, many, much, oft (-en [-times]), plenteous, sore, straitly. Compare G4118, G4119.

G3641
ὀλίγος
oligos
ol-ee'-gos
Of uncertain affinity; puny (in extent, degree, number, duration or value); especially neuter (adverbially) somewhat: - + almost, brief [-ly], few, (a) little, + long, a season, short, small, a while.

"Puny"....dit is eintlik baie klein, nie net klein nie.

Henry
Jun 11th 2009, 06:51 PM
Laat ons maar weer na die oorspronklike gaan.

AOV
Mat 7:13 Gaan in deur die nou poort, want breed is die poort en wyd is die pad wat na die verderf lei, en daar is baie wat daardeur ingaan.

KJV
Mat 7:13 EnterG1525 ye inG1223 at theG3588 straitG4728 gate:G4439 forG3754 wideG4116 is theG3588 gate,G4439 andG2532 broadG2149 is theG3588 way,G3598 that leadethG520 toG1519 destruction,G684 andG2532 manyG4183 there beG1526 which go inG1525 thereat:G1223 G846
Mat 7:14 BecauseG3754 straitG4728 is theG3588 gate,G4439 andG2532 narrowG2346 is theG3588 way,G3598 whichG3588 leadethG520 untoG1519 life,G2222 andG2532 fewG3641 there beG1526 that findG2147 it.G846

G4183
πολύς, πολλός
polus polos
pol-oos'
Including the forms from the alternate "pollos"; (singular) much (in any respect) or (plural) many; neuter (singular) as adverb largely; neuter (plural) as adverb or noun often, mostly, largely: - abundant, + altogether, common, + far (passed, spent), (+ be of a) great (age, deal, -ly, while), long, many, much, oft (-en [-times]), plenteous, sore, straitly. Compare G4118, G4119.

G3641
ὀλίγος
oligos
ol-ee'-gos
Of uncertain affinity; puny (in extent, degree, number, duration or value); especially neuter (adverbially) somewhat: - + almost, brief [-ly], few, (a) little, + long, a season, short, small, a while.

"Puny"....dit is eintlik baie klein, nie net klein nie.

en as % van die bevolking???

Wilderness Voice
Jun 12th 2009, 05:50 AM
Spr 9:8 Bestraf n spotter nie, anders haat hy jou; bestraf n wyse, en hy sal jou liefh.

Spr 14:6 Die spotter soek wysheid, en dit is nie daar nie; maar vir die verstandige is kennis maklik.

2Pe 3:3-4 AOV
(3) Dit moet julle veral weet, dat daar aan die einde van die dae spotters sal kom wat volgens hulle eie begeerlikhede wandel
(4) en s: Waar is die belofte van sy wederkoms? Want vandat die vaders ontslaap het, bly alles soos dit was van die begin van die skepping af.

Johnny
Jun 12th 2009, 06:15 AM
Henry, jy kan nie 'n % koppel aan so iets nie. Die Skrif is duidelik genoeg daaroor. My gesonde verstand (Heilige Gees) vertel my om na die Woord te luister, en die Woord s MIN. Wat is so moelik daaraan om dit te verstaan? Ek het die Skrifte gegee wat dit bevsetig, as jy soek na "wonders & tekens" om jou siening te bevestig, dan sal jy dit nie uit die Skrif kry nie....miskien by 'n massa byeenkoms op 'n stadion of op 'n plaas! Kan net bid dat die Gees van die Here die naprediker sal wees in ons harte.

Wilderness Voice
Jun 12th 2009, 06:23 AM
as jy soek na "wonders & tekens" om jou siening te bevestig, dan sal jy dit nie uit die Skrif kry nie....miskien by 'n massa byeenkoms op 'n stadion of op 'n plaas!

By Benny Hinn, Joyce Meyer of Wally Frisby

Ta-An
Jun 12th 2009, 06:31 AM
By Benny Hinn, Joyce Meyer of Wally FrisbyStem in die wildernis..... wat s jou pos?? :hmm:

Johnny
Jun 12th 2009, 07:03 AM
By Benny Hinn, Joyce Meyer of Wally Frisby

En natuurlik nog BAIE meer....ook in Suid Afrika soos Kobus van Rensburg en andere.

koekoes
Jun 14th 2009, 10:01 PM
Rev 1:7 Kyk, Hy kom met die wolke, en elke oog sal Hom sien, ook hulle wat Hom deursteek het; en al die geslagte van die aarde sal oor Hom rou bedryf; ja, amen!

Is dit nie die wederkoms wat hier beskryf word nie?
Vind daar nie opstanding by die gebeurtenis plaas nie?
Word Satan nie gebind,hier vir 1000 jaar nie?

ev 20:4 En ek het trone gesien, en hulle het daarop gaan sit, en aan hulle is die oordeel gegee; en ek het die siele gesien van die wat onthoof is oor die getuienis van Jesus en oor die woord van God, en die wat die dier en sy beeld nie aanbid het nie, en die merk op hulle voorhoof en op hulle hand nie ontvang het nie; en hulle het geleef en as konings geregeer saam met Christus die duisend jaar lank.
Rev 20:5 En die ander dode het nie herlewe totdat die duisend jaar voleindig was nie. Dit is die eerste opstanding.
Rev 20:6 Salig en heilig is hy wat deel het aan die eerste opstanding; oor hulle het die tweede dood geen mag nie, maar hulle sal priesters van God en van Christus wees en sal saam met Hom as konings regeer duisend jaar lank.
Rev 20:7 En wanneer die duisend jaar voleindig is, sal die Satan uit sy gevangenis ontbind word;
Rev 20:8 en hy sal uitgaan om die nasies te verlei wat in die vier hoeke van die aarde is, die Gog en die Magog, om hulle te versamel vir die oorlog; en hulle getal is soos die sand van die see.
Rev 20:9 En hulle het opgekom oor die breedte van die aarde en die laer van die heiliges en die geliefde stad omsingel, en vuur het van God uit die hemel neergedaal en hulle verslind.
Rev 20:10 En die duiwel wat hulle verlei het, is in die poel van vuur en swawel gewerp waar die dier en die valse profeet is; en hulle sal dag en nag gepynig word tot in alle ewigheid.
Rev 20:11 En ek het n groot wit troon gesien en Hom wat daarop sit, voor wie se aangesig die aarde en die hemel weggevlug het; en daar is geen plek vir hulle gevind nie.
Rev 20:12 En ek het die dode, klein en groot, voor God sien staan, en die boeke is geopen; en n ander boek, die boek van die lewe, is geopen. En die dode is geoordeel na wat in die boeke geskryf is, volgens hulle werke.
Rev 20:13 En die see het die dode gegee wat daarin was, en die dood en die doderyk het die dode gegee wat daarin was; en hulle is geoordeel, elkeen volgens sy werke.
Rev 20:14 En die dood en die doderyk is in die poel van vuur gewerp. Dit is die tweede dood.
Rev 20:15 En as dit bevind is dat iemand nie opgeskryf was in die boek van die lewe nie, is hy in die poel van vuur gewerp.

En die boeke is geopen.Daar vind nou weer n oordeel plaas?Soos ek dit sien.

Die deel pas ook in:
Mat 19:28 En Jesus s vir hulle: Voorwaar Ek s vir julle dat julle wat My gevolg het, in die wedergeboorte wanneer die Seun van die mens op sy heerlike troon gaan sit, julle ook op twaalf trone sal sit en die twaalf stamme van Israel sal oordeel.

1Co 6:2 Weet julle nie dat die heiliges die wreld sal oordeel nie? En as die wreld deur julle geoordeel word, is julle dan onbevoeg vir die geringste regsake?

Met Sy wedekoms gaan die grafte van die gelowiges oop.En die lewede gelowiges kry verheerlikte liggaame en almal gaan na Jesus in die wolke.

Daar is dus geen geheim hieraan nie.Almal sal dit sien wat nog lewe.
Die deur is gesluit en geen verdere bekerings kan plaas vind nie.