PDA

View Full Version : Hoeveel malles is op die forum?

Henry
Jun 11th 2009, 08:01 AM
Ek het iewers gelees dat the definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting a different result every time. :D

Ek merk iets soortgelyk hier op. Bybelversies word aangehaal om te bewys dat dit God se wil is dat dit met jou sleg gaan op hierdie ou tranedal. (Die Bybel is God se wil!!!) Dan tref disasater jou en dan bid jy om uitkoms. Kyk maar na die gebedsversoeke. Hoe de swernoot werk mense se koppe? Dan bid jy mos teen God se wil. :confused:

Ek laat julle met Jak 1: 6-7 Maar hy moet in die geloof bid, sonder om te twyfel; want hy wat twyfel, is soos n golf van die see wat deur die wind gedrywe en voortgesweep word. Want di mens moenie dink dat hy iets van die Here sal ontvang nie

Hoe kan jy in geloof bid vir "goeie dinge" as jy glo dat God se wil "slegte dinge" is?

Wonder maar net. :D

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 09:29 AM
Rom 12:1-2 AOV
(1) Ek vermaan julle dan, broeders, by die ontferminge van God, dat julle jul liggame stel as n lewende, heilige en aan God welgevallige offer dit is julle redelike godsdiens.
(2) En word nie aan hierdie wreld gelykvormig nie, maar word verander deur die vernuwing van julle gemoed, sodat julle kan beproef wat die goeie en welgevallige en volmaakte wil van God is.

Een van die eienskappe van God se wil is dat dit n volmaakte wil is! God se wil is volmaak! Geen swak plek nie! Nie uit balans nie! Nie hier goed en daar sleg nie! GOD se WIL is 100% volmaak!

Rom 8:28-29 AOV
(28) En ons weet dat vir hulle wat God liefhet, alles ten goede meewerk, vir hulle wat na sy voorneme geroep is.
(29) Want die wat Hy vantevore geken het, di het Hy ook vantevore verordineer om gelykvormig te wees aan die beeld van sy Seun, sodat Hy die eersgeborene kan wees onder baie broeders;

Alles waarmee God met die ware weergebore Christen handel het net een doel! Om hom of haar gelykvormig aan die beeld van Christus te maak.

Henry
Jun 11th 2009, 09:37 AM
As dit Sy volmaakte wil is dat jy moet "suffer" waarvoor bid jy dan vir uitkoms? Is dit nie bietjie crazy nie?

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 09:43 AM
Want 80% van die keer was dit nie GOD se wil nie maar jou eie dade! Ook praat God van hulle wat hom liefhet. Daar is baie faktore wat n rol speel en ondervinding het bewys dat dit meeste deur jou eie doen en late is. Jou keuses. Sonde! Die vraag is, wandel jy in God se wil? Ek kan nie n bank gaan roof en dan bid dat dit in God se wil is nie. En wanneer hulle my skiet dan was God nou verkeerd.

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 09:47 AM
As dit Sy volmaakte wil is dat jy moet "suffer" waarvoor bid jy dan vir uitkoms? Is dit nie bietjie crazy nie?

Tog as dit sy volmaakte wil is, sal ek eerder bid dat HY dit wat die einddoel is te bereik (gelykvormig aan Christus) as om nie te suffer nie! Ek bid gereeld dat die HERE mense in chaos moet dompel want dis daar waar die maskers afkom.

Henry
Jun 11th 2009, 09:55 AM
Tog as dit sy volmaakte wil is, sal ek eerder bid dat HY dit wat die einddoel is te bereik (gelykvormig aan Christus) as om nie te suffer nie! Ek bid gereeld dat die HERE mense in chaos moet dompel want dis daar waar die maskers afkom.

My ou maat, jy het die kat aan die stert beet. Ek gaan nou begin bid dat daai gebede van jou nie verhoor word nie.

Wilderness Voice
Jun 11th 2009, 10:09 AM
Natuurlik sal iemand so reageer as hy nie die waarde van die ewigheid besef of die groot werklikheid van wat sonde aan die mens gedoen het nie. Dis verskoon ek jou opmerking!

Henry
Jun 11th 2009, 10:23 AM
Natuurlik sal iemand so reageer as hy nie die waarde van die ewigheid besef of die groot werklikheid van wat sonde aan die mens gedoen het nie. Dis verskoon ek jou opmerking!

Ek het my met my aansluiting hier voorgeneem om nie in 'n stryery ingetrek te word nie. Dus laat ek my gesprek met jou daar, maar ek wil graag hoor wat die ander dink.

Henry
Jun 11th 2009, 04:48 PM
Een van die eienskappe van God se wil is dat dit n volmaakte wil is! God se wil is volmaak! Geen swak plek nie! Nie uit balans nie! Nie hier goed en daar sleg nie! GOD se WIL is 100% volmaak!

Nee, dis nie reg nie. Goed is nie welgevallig nie en welgevallig is nie volmaak nie. Dus is goed nie volmaak nie. Elementre logika. :D Gaan kyk weer na die oorspronklike Grieks.

Eish, hier verbreek ek my voorneme. Gelukkig is God nie soos ou Henry nie. :D

Ta-An
Jun 11th 2009, 04:53 PM
:D Gaan kyk weer na die oorspronklike Grieks.

Ek ken nie Grieks nie,,,, dis heeltemal Chinese vir my :P

Henry
Jun 11th 2009, 04:58 PM
Ek ken nie Grieks nie,,,, dis heeltemal Chinese vir my :P

Ich liebe dich ook. :D

Ta-An
Jun 11th 2009, 05:16 PM
Ich liebe dich ook. :DAval, ani ohevet otcha ;)

Henry
Jun 11th 2009, 05:24 PM
Aval, ani ohevet otcha ;)

Is dit mal taal?? :D

Ta-An
Jun 11th 2009, 05:47 PM
Is dit mal taal?? :DDit dear Henry is Hebreeus :saint:

Weet jy wat ek kyk op die oomblik na die gebruik van die woord "fool" oftewel "dwaas", wat ons so maklik mee los op die tong loop..... of om vir iemand te s dat hy 'n le kop het of 'n "good-for-nothing" is.... en boeta, dis warm plek toe daai, gaan kyk hier
(http://bibleforums.org/showthread.php?p=2100148#post2100148)

Henry
Jun 11th 2009, 06:21 PM
Dit dear Henry is Hebreeus :saint:

Hebreeus gebruik nie ons alfabet nie!! Getranslitereer miskien??

Ta-An
Jun 11th 2009, 06:40 PM
Hebreeus gebruik nie ons alfabet nie!! Getranslitereer miskien??
Inderdaad transliterated. So lyk dit in script אני אוהבת אותך

Henry
Jun 11th 2009, 06:43 PM
Inderdaad transliterated. So lyk dit in script אני אוהבת אותך

Wat sou dit beteken? :OFFT:

Ta-An
Jun 11th 2009, 06:51 PM
Wat sou dit beteken? :OFFT:Dieselfde as pos#11 :idea:

:OFFT: :OFFT: :OFFT: :OFFT: :OFFT:

Henry
Jun 11th 2009, 07:01 PM
Dieselfde as pos#11 :idea:

:OFFT: :OFFT: :OFFT: :OFFT: :OFFT:

So ons praat dieselle taal!! ... dink ek.

Ta-An
Jun 11th 2009, 07:06 PM
So ons praat dieselle taal!! ... dink ek.Net nie Grieks nie asseblief Oom :P

Gene
Jun 17th 2009, 08:46 AM
Ek het iewers gelees dat the definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting a different result every time. :D

Ek merk iets soortgelyk hier op. Bybelversies word aangehaal om te bewys dat dit God se wil is dat dit met jou sleg gaan op hierdie ou tranedal. (Die Bybel is God se wil!!!) Dan tref disasater jou en dan bid jy om uitkoms. Kyk maar na die gebedsversoeke. Hoe de swernoot werk mense se koppe? Dan bid jy mos teen God se wil. :confused:

Ek laat julle met Jak 1: 6-7 Maar hy moet in die geloof bid, sonder om te twyfel; want hy wat twyfel, is soos n golf van die see wat deur die wind gedrywe en voortgesweep word. Want di mens moenie dink dat hy iets van die Here sal ontvang nie

Hoe kan jy in geloof bid vir "goeie dinge" as jy glo dat God se wil "slegte dinge" is?

Wonder maar net. :D

Terug by die onderwerp - Ons weet nie altyd wat God se wil is nie. En daarom moet ons vra as ons iets nodig het, of graag wil he. En natuurlik moet ons onwrikbaar glo.... glo dat God in staat is om ons gebed te verhoor, glo dat Hy vir ons die beste wil he, en dat dit nie Sy wil is dat ons onnodig swaarkry nie, glo dat Hy die beste weet en dat Hy nooit 'n fout maak nie, ens. Maar soms (dikwels??) se God "nee!" Dink jy Jesus het in die Tuin van Getsemane 'n "nee" as antwoord gekry omdat Hy nie reg geglo het nie? Dink jy Job en Josef, en Paulus (doring in die vlees) en vele ander in die Bybel het "nee" as antwoorde gekry omdat hulle geloof nie sterk genoeg was nie, of omdat hulle verkeerd gebid het? Nee, hulle het opreg (en "reg") gebid, maar God het 'n rede gehad om nee te se. 'n Rede wat hulle dalk nie op daardie tydstip kon verstaan nie, en wat nie sin gemaak het nie, maar wat uiteindelik geopenbaar is as God se volmaakte plan.

Filippense 4:6 leer "Wees oor niks besorg nie, maar laat julle begeertes in alles deur gebed en smeking met danksegging bekend word by God." Maar gaan kyk bietjie wat staan in die volgende vers. Wat beloof die Bybel as ons alles aan God bekend maak en bid vir ons behoeftes? Dat Hy vir ons sal gee wat ons vra? Nee, Hy beloof slegs vrede.... maar 'n vrede wat alle verstand te bowe gaan, 'n vrede wat nie vir die wereld sin maak nie. Vrede, omdat 'n mens weet dat God in beheer is, en dat alles ten goede sal meewerk, al is die antwoord dalk "nee"

Henry
Jun 19th 2009, 04:22 AM
Terug by die onderwerp - Ons weet nie altyd wat God se wil is nie. En daarom moet ons vra as ons iets nodig het, of graag wil he. En natuurlik moet ons onwrikbaar glo.... glo dat God in staat is om ons gebed te verhoor, glo dat Hy vir ons die beste wil he, en dat dit nie Sy wil is dat ons onnodig swaarkry nie, glo dat Hy die beste weet en dat Hy nooit 'n fout maak nie, ens. Maar soms (dikwels??) se God "nee!" Dink jy Jesus het in die Tuin van Getsemane 'n "nee" as antwoord gekry omdat Hy nie reg geglo het nie? Dink jy Job en Josef, en Paulus (doring in die vlees) en vele ander in die Bybel het "nee" as antwoorde gekry omdat hulle geloof nie sterk genoeg was nie, of omdat hulle verkeerd gebid het? Nee, hulle het opreg (en "reg") gebid, maar God het 'n rede gehad om nee te se. 'n Rede wat hulle dalk nie op daardie tydstip kon verstaan nie, en wat nie sin gemaak het nie, maar wat uiteindelik geopenbaar is as God se volmaakte plan.

Filippense 4:6 leer "Wees oor niks besorg nie, maar laat julle begeertes in alles deur gebed en smeking met danksegging bekend word by God." Maar gaan kyk bietjie wat staan in die volgende vers. Wat beloof die Bybel as ons alles aan God bekend maak en bid vir ons behoeftes? Dat Hy vir ons sal gee wat ons vra? Nee, Hy beloof slegs vrede.... maar 'n vrede wat alle verstand te bowe gaan, 'n vrede wat nie vir die wereld sin maak nie. Vrede, omdat 'n mens weet dat God in beheer is, en dat alles ten goede sal meewerk, al is die antwoord dalk "nee"

Gene, jammer ek kom nou eers terug, maar ons kreun en stres onder die seninge hier. Ken jy Psalm 23:5? As die Skinker gaan aanhou skink, gaan ek letterlik binnekort nie meer plek h vir al die werk nie - en dis WINTER!!! :pp

Gene, 'n ou kan nie vrede eet nie. Jy kan in vrede bly, maar dis nie 'n dak oor jou kop nie. Jy kry daardie vrede omdat jy WEET die geld gaan daar wees as die rekeninge betaal moet word. Jy kry daardie vrede as jy WEET jy sal jou verpligtinge kan nakom. Jy kan nie daai vrede h as die balju met 'n uitsettingsbevel op jou stoep staan en jy het nrens om heen te gaan met jou gesin nie.

Onthou dat Jesus vir mense ges het, Laat dit vir jou wees volgens jou geloof. Wat jy ook al glo, is reg en van daardie vrugte sal jy eet. :D

Lanie
Jun 19th 2009, 05:27 AM
Jy kry daardie vrede omdat jy WEET die geld gaan daar wees as die rekeninge betaal moet word. Jy kry daardie vrede as jy WEET jy sal jou verpligtinge kan nakom. Jy kan nie daai vrede h as die balju met 'n uitsettingsbevel op jou stoep staan en jy het nrens om heen te gaan met jou gesin nie.

Uit persoonlike ondervinding kan ek vir jou s jy is verkeerd. Mens kan in vertroue en met vrede in jou hart op die Here wag vir antwoorde. Die Here sorg vir Sy kinders en weet wat is die beste vir hulle. As ek nie die Here gehad het, Henry, en die vrede wat kom deur op Hom te vetrou nie, was ek lankal in Weskoppies.

Gene
Jun 19th 2009, 06:36 AM
Gene, 'n ou kan nie vrede eet nie. Jy kan in vrede bly, maar dis nie 'n dak oor jou kop nie. Jy kry daardie vrede omdat jy WEET die geld gaan daar wees as die rekeninge betaal moet word. Jy kry daardie vrede as jy WEET jy sal jou verpligtinge kan nakom. Jy kan nie daai vrede h as die balju met 'n uitsettingsbevel op jou stoep staan en jy het nrens om heen te gaan met jou gesin nie.

Henry, ek stem saam met jou..... maar die vrede waarna jy verwys is 'n wereldse vrede. En daar is voorwaar 'n verband tussen sulke vrede en jou omstandighede. Sulke vrede is inderdaad onmoontlik as dit met jou sleg gaan. Maar die vrede waarna ek verwys is nie 'n aardse vrede nie. Jesus het gese dat Sy vrede nie vrede is soos die wereld dit verstaan nie. Dis 'n innerlike vrede wat NIKS te doen het met jou aardse omstandighede nie. Dis die vrede wat Job gehad het om in die moeilikste omstandighede te kon se : "Prys die Here!" Dis die vrede wat Habakuk kon laat se: "Al verloor ek ALLES wat ek het, NOGTANS sal ek jubel in die Here...!" Dis die vrede wat Paulus en Silas laat LOFLIEDERE sing het terwyl hulle in die tronk was en gemartel was.

Ek praat uit ondervinding. Ek het 'n aantal jare gelede my werk verloor, en omdat ek te oud is om weer 'n geskikte werk te kry, leef ons bitter swaar sedertdien. Ek wil nie hier op die detail ingaan nie, maar ek kan vir jou se dat ek werklik dikwels nie weet waar my gesin more of volgende week kos gaan kry nie. Die salaris wat ek tans verdien, is minder as die paaiement op my huis. Ek WEET van rekeninge wat nie betaal kan word nie. En tog kan ek getuig van daardie innerlike vrede in my hart.... Die Here belowe NERENS vir ons dat dit met ons goed sal gaan op aarde nie. Inteendeel! Sy beloftes het betrekking op 'n volmaakte lewe hierna, en DIT is wat vir 'n mens daardie innerlike vrede gee. Psalm 23 se "niks sal my ontbreek nie" (Nuwe vertaling: "Ek kom niks kort nie..") Maar dit het niks te doen met aardse besittings en welvaart nie.

Henry
Jun 19th 2009, 08:06 AM
Lanie en Gene, ek is saam met julle bly as julle vrede het oor julle omstandighede. Dis GREAT!! Julle het gekry waarvoor julle gevra het. Ek is egter 'n ander tipe mens as julle en ek soek meer. Ek is 'n vraat as dit by die dinge van God kom. Ek soek die bonatuurlike. Ek het dit al ervaar, maar ek soek nog. Hy sal my gee die begeertes van my hart, want Hy s so.

Gene
Jun 19th 2009, 08:32 AM
Lanie en Gene, ek is saam met julle bly as julle vrede het oor julle omstandighede. Dis GREAT!! Julle het gekry waarvoor julle gevra het. Ek is egter 'n ander tipe mens as julle en ek soek meer. Ek is 'n vraat as dit by die dinge van God kom. Ek soek die bonatuurlike. Ek het dit al ervaar, maar ek soek nog. Hy sal my gee die begeertes van my hart, want Hy s so.
Henry,

Jy is so verkeerd! Dis hierdie tipe teologie wat mense van die Here afvallig maak, want iemand wat onder die (valse) indruk verkeer dat God onder 'n soort van verpligting verkeer om aan ons goed te doen op aarde as ons geloof net reg is, word gou kwaad vir God, of moedeloos wanneer dinge skeef loop.

Die Bybel belowe NERENS dat God altyd vir ons sal gee wat ons vra nie. Hy het selfs Sy eie Seun se gebed in die Tuin van Getsemane nie verhoor nie! En ook mense soos Job, Paulus, Josef en vele ander in die Bybel. As dit so is dat God belowe om te gee wat ons vra, wat van hierdie mense? Was hulle geloof dan nie opreg nie? Waarom het God nie hulle gebede verhoor nie? Waarom het dit met hulle sleg gegaan?

Die Bybel is baie duidelik daaroor, ons as christene sal swaarkry en beproewinge beleef terwyl ons op aarde is. Hier is maar enkele voorbeelde:

Jakobus 1:2 "My broers, julle moet baie bly wees wanneer allerlei beproewings oor julle kom, 3want, soos julle weet, as julle geloof die toets deurstaan het, stel dit julle in staat om te volhard. 4En die volharding moet end-uit volgehou word sodat julle tot volle geestelike rypheid kan kom, sonder enige tekortkoming."

1 Petrus 1:5 "wat in die krag van God bewaar word deur die geloof tot die saligheid wat gereed is om geopenbaar te word in die laaste tyd.

6 Daarin verheug julle jul, al word julle nouas dit nodig isn kort tydjie bedroef onder allerhande beproewinge,
7 sodat die beproefdheid van julle geloof, wat baie kosbaarder is as goud wat vergaan maar deur vuur gelouter word, bevind mag word tot lof en eer en heerlikheid by die openbaring van Jesus Christus;"

Romeine 12:12 "Verbly julle in die hoop; staan vas in verdrukking; volhard in gebed. 13Help die medegelowiges in hulle nood" (Watter nood? As hulle "reg glo" dan sal daar mos nie nood wees nie...?)

2 Korintiers 6:3 "maar in alles laat ons ons ken as dienaars van God. Dit doen ons met baie geduld in verdrukking, ontbering en nood'

2 Korintiers 8:2 "Al was hulle swaar beproef deur verdrukking, hulle blydskap was oorvloedig; en al was hulle baie arm, hulle was ryk in hulle oorvloedige vrygewigheid"

ens ens ens.

Jesus leer dat ons vir onsself skatte bymekaar moet maak in die hemel, nie hier op aarde waar dit slegs tydelik is nie. Hy het ook geleer dat Sy Koninkryk nie van hierdie aarde is nie.....

Henry
Jun 19th 2009, 08:56 AM
Gene, ek probeer niemand meer oortuig nie. Wat vir my werk, werk vir my. Dis vir almal beskikbaar.

Ek kan net soveel versies kwout dat God wil h dit moet met ons goed gaan.

Gene
Jun 19th 2009, 11:12 AM
Gene, ek probeer niemand meer oortuig nie. Wat vir my werk, werk vir my. Dis vir almal beskikbaar.

Ek kan net soveel versies kwout dat God wil h dit moet met ons goed gaan.

Ek verstaan dat jy se jy wil niemand oortuig nie. Die probleem vir my is egter dat dit 'n teologie is wat redelik algemeen verkondig word en dit mislei mense. Ek is 'n berader en ek kan getuig van hoeveel skade hierdie siening veroorsaak, want dit gee mense 'n totale wanindruk van Wie en Wat God is.

Jy is welkom om versies te "kwout" Maar onthou om die konteks waarin dit geskryf is ook in ag te neem, want dan sal jy sien dat nie 'n enkele een van daardie verse regtig 'n waarborg gee dat die Here altyd positief op ons gebedsversoeke kan of sal reageer nie.

Jy sien, ek stem saam met jou dat God wil he dat dit met ons moet goed gaan. Ongeluk en teespoed is beslis nie Sy wil nie. Maar ons leef in 'n gebroke wereld as gevolg van sonde, en dit veroorsaak dikwels teespoed en ongeluk. En om 'n kind van God te wees, vrywaar jou nie daarvan nie. Soms laat God toe dat dit met jou sleg gaan, omdat Hy 'n doel daarmee het (hetsy om jou iets te leer, of om jou by 'n sekere punt uit te bring, of om vir iemand anders tot voordeel te wees, of wat ookal) Soos Hy dit vir baie jare met Josef laat sleg gaan het omdat Hy uiteindelik ten doel gehad het om Josef se hele familie te red van 'n hongerdood. Of soos wat Hy dit met Job al slegter en slegter laatgaan het omdat dit 'n getuienis van tot Sy eer moes wees. Of soos wat Hy dit met Jesus sleg laat gaan het, sodat jy en ek kan lewe. En so kan ek aangaan.

Henry
Jun 19th 2009, 11:28 AM
Ek is 'n berader en ek kan getuig van hoeveel skade hierdie siening veroorsaak, want dit gee mense 'n totale wanindruk van Wie en Wat God is.

Ek sal graag meer hiervan wil hoor. Ek is nuuskierig. Vertel...

Gene
Jun 19th 2009, 12:17 PM
Ek sal graag meer hiervan wil hoor. Ek is nuuskierig. Vertel...

Soos ek in een van my vorige poste gese het, mense hoor hierdie boodskap en begin glo dat hulle net reg hoef te glo, dan kan niks met hulle verkeerd gaan nie, want die Here belowe mos dat Hy vir hulle sal gee wat hulle vra, as hulle opreg glo en bid. Maar omdat dit 'n leuen is, gebeur dit meesal dat sulke mense bid vir iets, wat dan nie realiseer nie. Omdat hulle nie verstaan Wie en Wat God is, en dat hierdie aardse lewe nie is waaroor alles gaan nie, gebeur een van twee dinge gewoonlik:

Hulle kom in opstand teen God en word kwaad vir Hom omdat Hy "nie Sy beloftes nagekom" het nie, wat kan lei daartoe dat hulle heeltemal geloof in die Here verloor en niks meer van Hom wil weet nie. (Iemand het bv onlangs vir my gese: "Wie dink God is Hy miskien dat Hy met menselewens kan speel en lekkerkry as mense swaarkry.....?"

Of hulle glo dat die fout by hulle le. Hulle geloof is nie sterk genoeg nie, of watter snert ookal, en dan raak hulle heeltemal moedeloos en wanhopig. ("Wat baat dit tog, ek sal nooit daarby kan kom nie....ek is eenvoudig nie goed genoeg nie")

In beide gevalle doen dit skade aan mense se verhouding met God. Maar wanneer mense van die begin af die waarheid snap dat, om die Here te aanbid, beteken NIE noodwendig aardse voorspoed nie, beteken NIE noodwendig skatte op aarde waar mot en roes verniel nie, wanneer mense snap dat al gaan dit ook hoe swaar met hulle op aarde, daar 'n doel daarmee is en dat God steeds in beheer is, en dat Sy liefde vir hulle steeds geld, dan bring beproewinge hulle eerder nader aan die Here as om hulle van die Here af weg te dryf, soos Jakobus 1:2 ook duidelik se.

Dis waarom ek se dat die sogenaamde "voorspoed teologie" baie meer skade doen as goed.

Henry
Jun 19th 2009, 02:38 PM
Iemand het bv onlangs vir my gese: "Wie dink God is Hy miskien dat Hy met menselewens kan speel en lekkerkry as mense swaarkry.....?"

Wie het hulle die vertel? Daardie leraar lieg!!

Of hulle glo dat die fout by hulle le. Hulle geloof is nie sterk genoeg nie, of watter snert ookal, en dan raak hulle heeltemal moedeloos en wanhopig. ("Wat baat dit tog, ek sal nooit daarby kan kom nie....ek is eenvoudig nie goed genoeg nie") In beide gevalle doen dit skade aan mense se verhouding met God.

My ondervinding is dat die fout gewoonlik by mense l. Dis nie snert nie. Daar is ongelukkig bitter min mense met 'n sterk geloof. Baie weet nie eers wat geloof is nie.

Maar wanneer mense van die begin af die waarheid snap dat, om die Here te aanbid, beteken NIE noodwendig aardse voorspoed nie, beteken NIE noodwendig skatte op aarde waar mot en roes verniel nie, wanneer mense snap dat al gaan dit ook hoe swaar met hulle op aarde, daar 'n doel daarmee is en dat God steeds in beheer is, en dat Sy liefde vir hulle steeds geld, dan bring beproewinge hulle eerder nader aan die Here as om hulle van die Here af weg te dryf, soos Jakobus 1:2 ook duidelik se. Dis waarom ek se dat die sogenaamde "voorspoed teologie" baie meer skade doen as goed.

Jy het vroer gepraat oor konteks en dat ek dinge in konteks moet lees. Dis presies wat ek doen.

Paul Pienaar
Jun 19th 2009, 03:07 PM
Henry en Gene,

en andere ook........

Ek dink dat ons baie keer nie met mekaar kan saam stem nie, juis omlat GOD met elkeen NIE soseer dieselfde werk nie.

As ek of julle of enigiemand die vermoe gehad het om in 'n ander se posisie te kon gestaan het, dink ek dat ons mekaar baie keer beter sou verstaan en baie meer sagkens met mekaar gewerk het. Die sagkens werk is egter vir ons mans effens moeiliker sou ek dink.

Ek lees julle albei se skrywes graag. En in beide julle skrywes sien en leer ek meer oor GOD, al is dit so verskillend van mekaar.

Net my 2 sente.

Lekker naweek vir julle ouens.

Paul

Henry
Jun 19th 2009, 05:02 PM
Henry en Gene,

en andere ook........

Ek dink dat ons baie keer nie met mekaar kan saam stem nie, juis omlat GOD met elkeen NIE soseer dieselfde werk nie.

As ek of julle of enigiemand die vermoe gehad het om in 'n ander se posisie te kon gestaan het, dink ek dat ons mekaar baie keer beter sou verstaan en baie meer sagkens met mekaar gewerk het. Die sagkens werk is egter vir ons mans effens moeiliker sou ek dink.

Ek lees julle albei se skrywes graag. En in beide julle skrywes sien en leer ek meer oor GOD, al is dit so verskillend van mekaar.

Net my 2 sente.

Lekker naweek vir julle ouens.

Paul

Eish Paul,
Dis nou vurige kole daai. Skuus almal. :blush:

Henry
Jun 19th 2009, 06:10 PM
Gene, ek het agtergekom waar ons verskil l. Ek beskou die Bybel as die Volledige Woord van God. Sy Woord is ook Sy wil. Dis nie moontlik vir mense om van mekaar te verskil indien hulle daardie selfde beskouing het nie. Ek het al mense op hulle woord geneem en is male sonder tal teleurgestel. Ek op 'n dag besluit om God op Sy Woord neem en agtergekom dat Hy my nie teleurstel nie. Jakobus gaan verder in sy brief en vertel dat geloof sonder werke dood is. Dit het oa gelei tot teologiese argumente dat mens gered kan word deur jou werke. Dis egter nie reg nie.

Wat hy s is dat as jy geloof het sal die werke volg. Jesus het mos dieselle ges in die verhaal van die man wat sy huis op die rots gebou het. Hy het ges, Elkeen dan wat na hierdie woorde van My luister en dit doen, hom sal Ek vergelyk met ‘n verstandige man wat sy huis op die rots gebou het. Let op die gevolge.

Jesus is die Woord wat vlees geword het, daarom beskou ek die hele Bybel as Sy Woorde.

Kom ons kyk eers na Jak 1:2.

Ek is nie 'n teoloog nie, maar het agtergekom dat dit nogal help om na die oorspronklike tale te gaan kyk al is dit net om konteks te kan verstaan. Strongs in E-Sword is 'n groot hulp.

Die woord beproewings in Jakobus 1:2 is in Grieks peirasmos. Die woord wat gebruik word om die versoeking van Jesus in die woestyn te beskryf, is peirazō. Dit het dieselfde wortel. Daaruit lei ek af dat beproewings eintlik met die woord versoekings vertaal moes wees. In Matt 4:3 is die duiwel die versoeker. Weereens is Strongs van groot hulp. Die woord wat gebruik word is peirazō!!!

Jak 1:13 s, Laat niemand, as hy in versoeking kom, s: Ek word deur God versoek nie. Want God kan deur die kwaad nie versoek word nie, en self versoek Hy niemand nie. Die woord versoek in rooi is ook in Grieks peirazō.

Wat kan ons hieruit aflei? Versoekings gaan ons kry en dis waar ons karakter ontwikkel of afgebreek word. Wat egter ook duidelik is, is dat versoekings nie van God af kom nie, maar van die duiwel af. Dan is dit mos maklik van hier af.

Jakobus s verderaan in sy brief in hoofstuk 4:7, Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug. Ons het gesag gekry, want ons het die bloed van Jesus, Sy Woord – daar staan geskrywe!!! - en Sy Naam voor wie elke knie moet buig!!!

Ek sal bietjie later aandag aan jou ander gekwoteerde tekste gee.

Henry
Jun 20th 2009, 10:43 AM
1 Petrus 1:5*"wat in die krag van God bewaar word deur die geloof tot die saligheid wat gereed is om geopenbaar te word in die laaste tyd.
6 Daarin verheug julle jul, al word julle nou—as dit nodig is—’n kort tydjie bedroef onder allerhande beproewinge,
7 sodat die beproefdheid van julle geloof, wat baie kosbaarder is as goud wat vergaan maar deur vuur gelouter word, bevind mag word tot lof en eer en heerlikheid by die openbaring van Jesus Christus;"

Hier gebruik die apostel weer die woord peirasmos, wat versoeking beteken en hy verduidelik mooi hoe dit werk. Dis soos om te gaan gym. As jy 50 kg kan bench, gaan jy mos nie daar wil bly nie. Jy wil sterker word en stel bv 'n doelwit van 100 kg binne 'n jaar. As jy dan 100 kg maklik kan bench is 50 kg mos niks. Daar is egter 'n belangrike verskil. Mens gaan soek nie versoekings nie, hulle soek jou. Hierdie tekste gaan oor die ontwikkeling van karakter.

Romeine 12:12*"Verbly julle in die hoop; staan vas in verdrukking; volhard in gebed. 13Help die medegelowiges in hulle nood" (Watter nood? As hulle "reg glo" dan sal daar mos nie nood wees nie...?)

Lees jy nou nie dinge hier wat nie werklik daar staan nie? Dit kom voor dat jy dit wat daar staan rek om in te pas by wat jy glo en dis wat mens nie moet doen nie. Ek weet nie wat die omstandighede van daardie heiliges was nie. Mens moet seker bietjie daarna gaan kyk, maar soos ek s, ek is nie 'n teoloog nie en weet nie lekker waar om te begin nie.

Wat ek egter duidelik agterkom vanuit die konteks is dat ons moet deel met die wat minder het as ons. Dis wat die ander party tot die “transaksie” moet doen. Paulus s tog in sy brief aan Titus dat geldgierigheid die wortel van alle euwel is. Dis waarom christene moet gee. Dis saliger om te gee as om te ontvang. Weereens is konteks belangrik, net soos jy ges het. Let op dat dit nie geld is wat die wortel van alle euwel is nie, maar die liefde vir geld.

2 Korintiers 8:2*"Al was hulle swaar beproef deur verdrukking, hulle blydskap was oorvloedig; en al was hulle baie arm, hulle was ryk in hulle oorvloedige vrygewigheid"

'n Vinnige vragie voor ek verder gaan. Hoe sien jy vers 10 in 2Kor 8?

Marinda
Jun 21st 2009, 11:44 AM
Amen, ek stem 100% saam met jou. Baie mense het al vir my gese ek moet nie vir God in 'n boksie sit nie, maar ek weet wat ek in my God het, Hy het net voorspoed vir my in Sy hart, ek weet dat teespoed my kan tref, maar dis nie van Hom nie, en Hy laat dit ook nie toe nie, dis ek wat dit toe laat, as ek laat slap le, wat baie gebeur. Ek moet 100% de voted wees aan Hom, maar daar is so baie wereldsgoed wat my aandag aftrek. My Pa is die Koning van die Universe en ek's Sy dogter, so dit maak my 'n prinses, wat Syne is - is myne, en Hy deel graag.

Gene
Jun 22nd 2009, 06:35 AM
2 Korintiers 8:2*"Al was hulle swaar beproef deur verdrukking, hulle blydskap was oorvloedig; en al was hulle baie arm, hulle was ryk in hulle oorvloedige vrygewigheid"

'n Vinnige vragie voor ek verder gaan. Hoe sien jy vers 10 in 2Kor 8?

Henry

2 Kor 8:10 "En ek gee in hierdie saak my oordeel, want dit is voordelig vir julle, omdat julle alreeds n jaar gelede begin het, nie alleen om te doen nie, maar ook om te wil."
Ek verstaan nie wat jy probeer se nie......

Wat jou uitleg van die ander tekste betref, stem ek saam met jou oor die betekenis en die boodskap in die tekste, ek het dit nie ontken nie. Maar daar is verwysings in daardie tekste wat impliseer dat gelowiges wel teenspoed beleef het, of sal beleef. En die is maar enkele tekste. Die Bybel is vol daarvan. Nietemin, ek aanvaar dat jy dit anders lees en ek gaan nie verder daarop bly voortborduur nie.

Die probleem, soos ek dit sien, (en Marinda maak myns insiens dieselfde fout) is dat julle die Koninkryk waarvan ons deel is, verwar met n aardse Koninkryk. Soos Marinda ook tereg opmerk, sy is n prinses. Ons is almal prinse en prinsesse in God se Koninkryk! Maar dit is nie n aardse Koninkryk nie. Jesus het, toe Hy gekonfronteer was daarmee, dit ook duidelik gemaak dat Sy Koninkryk nie van hierdie aarde is nie. Daarom het Hy ook gemaan dat ons NIE skatte hier op aarde moet bymekaar maak nie. Ons is slegs bywonders hier, en aardse voorspoed het niks te doen met God se beloftes en ons erfdeel nie. Die beloftes van voorspoed het alles te make met n hemelse (ewige) voorspoed en niks met aardse voorspoed nie.

Ek kry die gevoel dat dit nie regtig enige doel sal dien om verder hieroor te debatteer nie. Ek wil egter net weer vir jou vra hoe jy dan Jesus, en Paulus, en Josef, en Job en vele ander se teenspoed verklaar. Sou jy se dis oor hulle geloof nie sterk genoeg was nie, dat hulle teenspoed beleef het en dat God nie hulle gebede verhoor het toe hulle gebid het vir uitkoms nie?

(En terloops, ek stem saam met jou oor geloof. Wanneer 'n mens bid vir iets, moet jy vas glo - nie dat jy dit sal ontvang nie, maar dat God volkome in staat is om aan jou versoek te voldoen, mits dit Sy wil is)

Henry
Jun 22nd 2009, 06:03 PM
Henry

2 Kor 8:10 "En ek gee in hierdie saak my oordeel, want dit is voordelig vir julle, omdat julle alreeds ’n jaar gelede begin het, nie alleen om te doen nie, maar ook om te wil."
Ek verstaan nie wat jy probeer se nie......

Wat jou uitleg van die ander tekste betref, stem ek saam met jou oor die betekenis en die boodskap in die tekste, ek het dit nie ontken nie. Maar daar is verwysings in daardie tekste wat impliseer dat gelowiges wel teenspoed beleef het, of sal beleef. En die is maar enkele tekste. Die Bybel is vol daarvan. Nietemin, ek aanvaar dat jy dit anders lees en ek gaan nie verder daarop bly voortborduur nie.

Die probleem, soos ek dit sien, (en Marinda maak myns insiens dieselfde fout) is dat julle die Koninkryk waarvan ons deel is, verwar met ‘n aardse Koninkryk. Soos Marinda ook tereg opmerk, sy is ‘n prinses. Ons is almal prinse en prinsesse in God se Koninkryk! Maar dit is nie ‘n aardse Koninkryk nie. Jesus het, toe Hy gekonfronteer was daarmee, dit ook duidelik gemaak dat Sy Koninkryk nie van hierdie aarde is nie. Daarom het Hy ook gemaan dat ons NIE skatte hier op aarde moet bymekaar maak nie. Ons is slegs bywonders hier, en aardse voorspoed het niks te doen met God se beloftes en ons erfdeel nie. Die beloftes van voorspoed het alles te make met ‘n hemelse (ewige) voorspoed en niks met aardse voorspoed nie.

Ek kry die gevoel dat dit nie regtig enige doel sal dien om verder hieroor te debatteer nie. Ek wil egter net weer vir jou vra hoe jy dan Jesus, en Paulus, en Josef, en Job en vele ander se teenspoed verklaar. Sou jy se dis oor hulle geloof nie sterk genoeg was nie, dat hulle teenspoed beleef het en dat God nie hulle gebede verhoor het toe hulle gebid het vir uitkoms nie?

(En terloops, ek stem saam met jou oor geloof. Wanneer 'n mens bid vir iets, moet jy vas glo - nie dat jy dit sal ontvang nie, maar dat God volkome in staat is om aan jou versoek te voldoen, mits dit Sy wil is)

Gene, skuus ek het die verkeerde teks aangehaal. Dit moes vers 9 wees. Maar ek stem saam. Om te stry baat niemand niks. Daar is egter veel meer in hierdie lewe beskikbaar as wat ons dink en ek het al 'n voorsmakie gehad. Die probleem kom by teologiese balans. Net soos dit lyk asof ek "prosperity" teologie beklemtoon kom dit voor of jy lyding beklemtoon. Elkeen van hierdie aspekte van die geloofslewe kan in detail ontleed word sodat ons kan agterkom waar die balans l.

CFJ
Jun 22nd 2009, 07:32 PM
Gene, skuus ek het die verkeerde teks aangehaal. Dit moes vers 9 wees. Maar ek stem saam. Om te stry baat niemand niks. Daar is egter veel meer in hierdie lewe beskikbaar as wat ons dink en ek het al 'n voorsmakie gehad. Die probleem kom by teologiese balans. Net soos dit lyk asof ek "prosperity" teologie beklemtoon kom dit voor of jy lyding beklemtoon. Elkeen van hierdie aspekte van die geloofslewe kan in detail ontleed word sodat ons kan agterkom waar die balans l.

Ek dink dit gaan juis oor balans Henry. Ons moet besef, dat God se genade soms genoeg is en dat ons nie onbeperk net kan opeis nie, maar net so moet ons ook besef dat ons oorwinnings kan en moet behaal en dat ons nie onbeperk hoef te ly nie. Mens kan nie net 'n oorwinningslewe lei nie, maar moet in balans hiervan ter selfder tyd 'n dankbaarheidslewe ook lei en andersom.

Gene
Jun 23rd 2009, 06:26 AM
Ek stem saam met CFJ. En as dit lyk asof ek lyding en nood oorbeklemtoon, dan vra ek om verskoning, want dit is glad nie wat ek probeer se nie. God gun vir ons net die heel beste, en Hy sal niemand onnodig laat seerkry en ly nie. Hy verhoor daagliks gebede van Sy kinders op 'n wonderbaarlike wyse en ek kan persoonlik daarvan getuig. Daarom se Hy ook in Sy Woord dat ons met ons behoeftes en begeertes na Hom toe kan (en moet) gaan. Die laaste ding wat Hy vir ons wil he, is dat ons in sak en as moet gaan sit wanneer dinge verkeerd loop, en gelate aanvaar dat dit nou maar eenmaal die lot van 'n Christen is om te ly.

Al wat ek probeer se, is dat ons geen waarborge het dat ons aardse voorspoed sal beleef nie. Al is ons geloof ook hoe sterk, en ons gebede ook hoe opreg. Die verhoor van ons gebede hang nie (net) af van ons geloof en opregtheid nie. Dit hang af van God se wil. Soms het Hy 'n rede om nie vir ons te gee wat ons vra nie.

Henry, tot nou toe het dit bepaald vir my gelyk asof jy "voospoed teologie" aanhang. Na jou laaste pos lei ek af dat jy saamstem dat daar soms wel nood sal wees? As ek die regte gevolgtrekking maak, dan verskil ons nie werklik so baie nie......

(En terloops, ek sien hierdie debat nie as "stry" nie)

Henry
Jun 23rd 2009, 04:01 PM
Ek stem saam met CFJ. En as dit lyk asof ek lyding en nood oorbeklemtoon, dan vra ek om verskoning, want dit is glad nie wat ek probeer se nie. God gun vir ons net die heel beste, en Hy sal niemand onnodig laat seerkry en ly nie. Hy verhoor daagliks gebede van Sy kinders op 'n wonderbaarlike wyse en ek kan persoonlik daarvan getuig. Daarom se Hy ook in Sy Woord dat ons met ons behoeftes en begeertes na Hom toe kan (en moet) gaan. Die laaste ding wat Hy vir ons wil he, is dat ons in sak en as moet gaan sit wanneer dinge verkeerd loop, en gelate aanvaar dat dit nou maar eenmaal die lot van 'n Christen is om te ly.

Al wat ek probeer se, is dat ons geen waarborge het dat ons aardse voorspoed sal beleef nie. Al is ons geloof ook hoe sterk, en ons gebede ook hoe opreg. Die verhoor van ons gebede hang nie (net) af van ons geloof en opregtheid nie. Dit hang af van God se wil. Soms het Hy 'n rede om nie vir ons te gee wat ons vra nie.

Henry, tot nou toe het dit bepaald vir my gelyk asof jy "voospoed teologie" aanhang. Na jou laaste pos lei ek af dat jy saamstem dat daar soms wel nood sal wees? As ek die regte gevolgtrekking maak, dan verskil ons nie werklik so baie nie......

(En terloops, ek sien hierdie debat nie as "stry" nie)

Gene, die Bybel is mos God se wil. As jy bv jou woord gee ten opsigte van iets, dan is dit mos jou wil. Waarom God se Woord anders hanteer? Die probleem is dat te veel christene die Bybel nie as God se wil beskou nie en nog meer beskou dit nie werklik as Sy Woord nie. Ek dink ons gaan eendag 'n moewiese verrassing kry.

Gene, daar is lyding. Dis gewis, maar wat ek probeer beklemtoon is dat dit gaan oor hoe jy dit hanteer. Hanteer jy dit nav God's Woord of op die wreldse manier? Vra jy ander om maar vir jou te bid of het jy die "rooi telefoon" se nommer? Ek hoop jy verstaan wat ek probeer s. :D

As Sy Woord Sy wil is, is dit maklik om te glo, want ... kyk my handtekening!! As jy net sekere goed in die Bybel glo, raak dit problematies, want wat in die Bybel glo jy en wat nie en hoe neem jy daardie besluit?

Ons is nou in 'n nuwe dispensasie en wonderwerke het "verval"?
Ons is nou in 'n nuwe dispensasie en tale het tot niet gegaan?
Ons is nou in 'n nuwe dispensasie en ...

As dit die geval is, kan sekere goed wat met my gebeur het, nie verklaar word nie. Wat nou??

Hier kom die vraag of gebed soos die Lotto is, weer na vore. Verstaan jy wat ek probeer s?

Marinda
Jun 24th 2009, 05:58 AM
Ek stem saam dat die Bybel God se wil is, en ja daar kan baie dinge op aarde verkeerd loop, maar ek stem nie saam dat dit God toelaat nie, Jesus se dan as ons wat sleg is weet wat goed is vir ons kinders hoeveel nie te meer ons Hemelse Vader nie. Ek weet dat toe Jesus aan die kruis gesterf het en ter helle neergedaal het, het Hy ons heerskap py oor die aarde by die duiwel terug gevat wat Adam en Eva met die sondeval aan Hom oorgegee het, die duiwel is uit die hemel uitgeskop. Hy kan ons nie meer by God aan kla nie, soos met Job, Jesus het sy plek ingeneem aan die regterkant van die troon, wat daagliks vir ons intree, en nie aankla nie. Waarvoor is die mens geskape op aarde, om te heers, so baie dinge wat gebeur is 80% ons eie skuld, 15% satan se skuld en 5% ander mense se skuld. Ek se 80% ons eie skuld, want ons weet nie wat ons in God het nie, die selfde HG wat in Jesus is, is ook 100% in ons, en Hy het gese, ons sal dieselfde wonder werke doen as Hy en nog meer, hoekom het Jesus mens geword, om vir ons te wys hoe om met God te wandel, het Petrus nie 'n geldstuk in 'n vis se bek gekry nie. Natuurlik se die Bybel ons gaan nie maanskyn en rose he nie, maar ek weet wat ek weet as God vir jou is, wie kan teen jou wees. As ek 100% devoted is teenoor Hom, ek praat nie van spaarwiel nie, wat kan met jou gebeur waarteen jy nie gewaarsku sal word nie. Hy se dan die engele sal ons bewaar, kyk in die Ou Testament, almal wat 100% met God 'n paadjie geloop het, en Hom op Sy Woord gevat het, was geseen, geestelik en met aard se goed, maar hul het ook maar geval en opgestaan net soos ons, Abraham, Moses, Job, Salomo, David ens. Net soos wat ek my arm sal afsny vir my kinders, so het Jesus Sy lewe vir ons gegee, om ons te herstel waarvoor ons geskape is, om ons Regverdig te ver klaar en as ons nie daar in glo nie, hoe kan ons God die skuld gee?

Gene
Jun 24th 2009, 07:14 AM
Gene, die Bybel is mos God se wil. As jy bv jou woord gee ten opsigte van iets, dan is dit mos jou wil. Waarom God se Woord anders hanteer? Die probleem is dat te veel christene die Bybel nie as God se wil beskou nie en nog meer beskou dit nie werklik as Sy Woord nie. Ek dink ons gaan eendag 'n moewiese verrassing kry.

Gene, daar is lyding. Dis gewis, maar wat ek probeer beklemtoon is dat dit gaan oor hoe jy dit hanteer. Hanteer jy dit nav God's Woord of op die wreldse manier? Vra jy ander om maar vir jou te bid of het jy die "rooi telefoon" se nommer? Ek hoop jy verstaan wat ek probeer s. :D

As Sy Woord Sy wil is, is dit maklik om te glo, want ... kyk my handtekening!! As jy net sekere goed in die Bybel glo, raak dit problematies, want wat in die Bybel glo jy en wat nie en hoe neem jy daardie besluit?

Ons is nou in 'n nuwe dispensasie en wonderwerke het "verval"?
Ons is nou in 'n nuwe dispensasie en tale het tot niet gegaan?
Ons is nou in 'n nuwe dispensasie en ...

As dit die geval is, kan sekere goed wat met my gebeur het, nie verklaar word nie. Wat nou??

Hier kom die vraag of gebed soos die Lotto is, weer na vore. Verstaan jy wat ek probeer s?

Henry

Nee, ek dink nie ek verstaan wat jy probeer se nie. Gebed kan nooit soos die Lotto wees nie, want die Lotto speel jy "mogge troffe" m.a.w. jy maak staat op die geluksgodin - wie weet of jy DALK gelukkig gaan wees? Maar gebed is gerig tot ons hemelse Vader wat beloof het dat Hy ons nooit in die steek sal laat nie, wat Sy liefde vir ons bewys het en wat vir ons net die beste wil gee. Wanneer jy met 'n opregte gemoed in geloof na Hom toe gaan met jou versoeke, dan ervaar jy volkome vrede, omdat jy weet dat Hy in beheer is, en dat Hy werklik omgee. As jou gebed nie verhoor word soos wat jy dit graag sou wou he nie, weet jy dat Hy steeds in beheer is, en dat daar 'n rede is waarom jy nie kry wat jy vra nie..... Met die Lotto hou jy maar duim vas, en as dit misluk, dan probeer jy maar weer, en weer, en weer.

Ek se weer, ek dink nie ons verskil werklik so baie van mekaar nie. (Dis te se as ek jou reg verstaan) Ek stem saam dat dit belangrik is hoe jy teenspoed en lyding hanteer. M.a.w. neem jy God op Sy Woord en aanvaar jy dat Hy in beheer is en dat Hy die beste weet. Indien wel, sal jy Sy vrede ervaar wanneer jou gebedsversoeke nie toegestaan word nie. (soos Habakuk) Indien nie, sal jy in opstand kom en wil weet waarom Hy dan nie jou gebede verhoor nie. Dit kom by 'n persoonlike verhouding met Hom (ek neem aan dis waarna jy verwys as die "rooi telefoon"?) En natuurlik moet Sy Woord in geheel geglo word - nie net sekere dele nie.

Marinda, ek verstaan nie hoe jy kan se dat jy nie glo God laat sekere dinge toe nie. Het Hy nie toegelaat dat Job deur die satan tot die uiterste beproef word nie? Het Hy nie toegelaat dat Jesus mishandel, verneder en vermoor word nie? Het Hy nie toegelaat dat Josef deur sy broers as slaaf verkoop en selfs in die tronk beland nie? In al hierdie gevalle het die betrokkenes gebid en gepleit dat God hulle omstandighede moes verander, maar dit het nie gebeur nie..... Dink jy nie Hy het toegelaat dat vliegtuie in die New York torings vasvlieg nie? Ja, hierdie goed gebeur as gevolg van die wereld waarin ons leef en as gevolg van die sonde van die mens. As dit nie vir sonde was nie, het ons in 'n volmaakte wereld geleef en geen teenspoed en lyding ervaar nie. Maar God is en bly volkome in beheer. En wanneer dinge verkeerd loop, dan is dit omdat Hy 'n rede het om dit toe te laat.

CFJ
Jun 24th 2009, 07:30 AM
Henry,

As ek by Gene kan aansluit, sal ek graag wil wys daarop dat 'n dankbare hart, tevrede sal wees met die uitslag van gebed. Ons kan nie onbepaald net opeis, oor wat ons behoeftes is nie, want dan sal selfsug die hemelruim beset en vergenoegdheid sal iets wees wat net op die maan gevind sal word.

Tog verstaan ek, altans en dink so, wat jy probeer s, want daar is verseker beloftes wat God gegee het, wat ons met beide hande kan aangryp en opeis. Mens moet egter deeglik bewus wees daarvan, dat geloof op twee bene staan, dit wat ons genadiglik kan opeis en dit wat ons vergenoegd moet aanvaar. Jy gaan soms meer kry as wat jy verwag het en aan die anderkant gaan jy weer nie altyd kry wat jy wil h nie. Die Here weet wanneer ons onvergenoegd verwag en gee dan minder en dan weet Hy ook wanneer ons in dankbaarheid verwag het en gee dan meer.

Hy bly in beheer, want as ons net kan opeis, sal ons nooit die streep sien wat wel getrek is nie. Nie dat ek dit uit gebrek s nie, want ek het geleer om vergenoeg te wees met die omstandighede waarin ek is. Ek weet om verneder te word, ek weet ook om oorvloed te h; in elke opsig en in alle dinge is ek onderrig: om versadig te word sowel as om honger te ly, om oorvloed te h sowel as om gebrek te ly. Ek is tot alles in staat deur Christus wat my krag gee. (Filp 4:11-13 AOV) Die Here weet wanneer ons klein gemaak moet word en wanneer ons groot gemaak moet word. Hierdie klein- en grootmaak, is die balans wat daar moet wees tussen 'n dankbaarheidslewe en 'n oorwinningslewe.

Marinda
Jun 24th 2009, 11:50 AM
Ons is in 'n liefdesverhouding met God, in 'n liefdesverhouding moet daar vryheid wees. Jy kan nie iemand dwing om vir jou lief te wees nie, daar is in liefde altyd 'n keuse, vry heid en 'n verantwoordelikheid. Lees die gelykenis van die Verlore Seun, niks wat daar ge beur het was die pa se skuld nie, die pa het geweet die seun maak 'n fout, maar die lief de dwing nie en manipileer nie, al wat die pa toegelaat het, was vir die seun om sy eie keuses te maak, maar dit het niks verander aan die pa se liefde nie. God reel nie omstan dighede nie, nie verkragting, nie moord nie. Dis nie God se karakter nie, Hy gebruik nie sonde om van my 'n beter mens te maak nie. Maar wat wel waar is, is dat God in alle om standighede by ons is, en Hy begin werk in die mate wat jy Hom toelaat. Die Gees se hart is om ons in die volle waarheid te oortuig, net soos met Adam en Eva.
Hoekom gebeur slegte goed met goeie Christene, ons leef in 'n gevalle wereld, maar Je sus het gesterf om die gebroke verhouding met God en die mens te herstel. Die mens is die toppunt van die natuur, ons is geskape om te heers. Hy werk in 'n rangorde, God her stel die mens, sodat die mens die herstel verder kan bewerk na die natuur toe, jy het 'n verantwoordelikheid, soos Jesus storm stil gemaak het ens.Vyand wat kyk hoe hy kan steel, slag en verwoes, anders moet ons se dat elke verkragting uit God se hand is. God hou Hom nie op met sonde nie, want dis dan waarvoor Hy gesterf het. Hoeveel keer waarsku die Gees van die Here nie die mens nie, maar omdat ons nie Sy stem ken nie hoor ons nie, dan is dit God se toelatende wil. Wat is toelaat? Dit is toestemming, same werking. Job het aan die begin gese dat hy 'n godvresende man was, maar aan die einde se hy dat hy van hoorse vir God geken het. "Ek het uit vrees en godsdiens U beskuldig as die een wat die skade in my lewe gedoen het en ek is jammer daaroor." God het die mag en outoriteit aan die mens gegee om te heers met die HG, so die toelatende wil bestaan eerstens omdat die mensdom dit toelaat, omdat ons in onkunde stap en ons nie weet wat ons outoriteit en wat ons gesag en mag is nie. Dis hoekom die vyand steel daar waar hy plek kry.

Gene
Jun 24th 2009, 12:25 PM
Ons is in 'n liefdesverhouding met God, in 'n liefdesverhouding moet daar vryheid wees. Jy kan nie iemand dwing om vir jou lief te wees nie, daar is in liefde altyd 'n keuse, vry heid en 'n verantwoordelikheid. Lees die gelykenis van die Verlore Seun, niks wat daar ge beur het was die pa se skuld nie, die pa het geweet die seun maak 'n fout, maar die lief de dwing nie en manipileer nie, al wat die pa toegelaat het, was vir die seun om sy eie keuses te maak, maar dit het niks verander aan die pa se liefde nie. God reel nie omstan dighede nie, nie verkragting, nie moord nie. Dis nie God se karakter nie, Hy gebruik nie sonde om van my 'n beter mens te maak nie. Maar wat wel waar is, is dat God in alle om standighede by ons is, en Hy begin werk in die mate wat jy Hom toelaat. Die Gees se hart is om ons in die volle waarheid te oortuig, net soos met Adam en Eva.
Hoekom gebeur slegte goed met goeie Christene, ons leef in 'n gevalle wereld, maar Je sus het gesterf om die gebroke verhouding met God en die mens te herstel. Die mens is die toppunt van die natuur, ons is geskape om te heers. Hy werk in 'n rangorde, God her stel die mens, sodat die mens die herstel verder kan bewerk na die natuur toe, jy het 'n verantwoordelikheid, soos Jesus storm stil gemaak het ens.Vyand wat kyk hoe hy kan steel, slag en verwoes, anders moet ons se dat elke verkragting uit God se hand is. God hou Hom nie op met sonde nie, want dis dan waarvoor Hy gesterf het. Hoeveel keer waarsku die Gees van die Here nie die mens nie, maar omdat ons nie Sy stem ken nie hoor ons nie, dan is dit God se toelatende wil. Wat is toelaat? Dit is toestemming, same werking. Job het aan die begin gese dat hy 'n godvresende man was, maar aan die einde se hy dat hy van hoorse vir God geken het. "Ek het uit vrees en godsdiens U beskuldig as die een wat die skade in my lewe gedoen het en ek is jammer daaroor." God het die mag en outoriteit aan die mens gegee om te heers met die HG, so die toelatende wil bestaan eerstens omdat die mensdom dit toelaat, omdat ons in onkunde stap en ons nie weet wat ons outoriteit en wat ons gesag en mag is nie. Dis hoekom die vyand steel daar waar hy plek kry.
Marinda

ek hoor wat jy se en daar is baie waarheid in. Maar ek kan nie heeltemal met jou saamstem nie. God is en bly in beheer en niks kan met jou of my gebeur sonder dat Hy dit toelaat nie. Dis nie noodwendig altyd Sy wil nie, en dit is verseker as gevolg van sonde en verkeerde keuses, maar God laat dit steeds toe. (Ek dink nie die verlore seun kan hier effektef as voorbeeld aangehaal word nie - die gelykenis het 'n heel ander boodskap.)

Maar as jy byvoorbeeld die boek Job gaan lees, dan sien jy dat die satan God se toestemming moes gevra het om Job se rykdom weg te neem. God het dit toegelaat, maar 'n perk daar gestel wat die satan nie kon verbysteek sonder God se toestemming nie, naamlik dat hy Job se gesondheid nie mag aangeraak het nie. Later het God egter wel ook toegelaat dat Job se gesondheid aangetas kon word, maar nie sy lewe nie. God was elke oomblik in beheer, en Job se sonde was nie die oorsaak van sy lyding nie, daaroor is die Bybel ook baie duidelik. Die fout het nie by Job gele nie. En so is daar vele voorbeelde. Wat met Josef gebeur het, is deur God toegelaat omdat Hy 'n plan daarmee gehad het. Josef se sonde was nie die oorsaak van sy lyding nie. So is Jesus se lyding ook nie deur Sy sonde of ongeloof veroorsaak nie. God was in staat om oombliklik 'n einde daaraan te maak. Jesus het dit besef en daarom by Sy Vader gepleit om dit te doen, maar God het besluit om die lyding toe te laat, ter wille van die mensdom.

'n Ramp soos die 9/11 ramp in Amerika is ook geensins deur God geinisieer nie en ek glo ook geen oomblik dat dit Sy wil was nie. Maar Hy het dit toegelaat om 'n rede waaroor ons op hierde stadium net kan bespiegel, maar in die lewe hierna sal verstaan. Maar 'n mens hoor ongelooflike verhale van mense wat bv in die geboue of vliegtuie moes wees, maar op 'n wonderbaarlike (bonatuurlike) wyse verhinder was om daar te wees, en dus die ramp oorleef het. Dit is vir my net weereens 'n bewys van God se ingryping en beheer. Dinge gebeur dus maar net so ver as wat God dit toelaat om te gebeur.

Marinda
Jun 24th 2009, 03:54 PM
Nee dis waar, Jesus se lyding is nie deur Sy sonde of ongeloof veroorsaak nie, maar deur ons s'n. Hy het nie gebid dat die beker moet verby gaan oor Hy nie die kruisiging kon deur gaan nie, maar omdat Hy wat sonder sonde was, ons sonde op die kruis moes dra en sonder God verlate moes wees ( want God kan die teenwoordigheid van sonde nie verdra nie).
Die gesprek tussen God en die duiwel oor Job vind plaas omdat Adam se plek nou deur die duiwel ingeneem is, Adam se verraad teen die hemel was veel groter, as die teen sy eie nageslag. Hy het die hemel en God se teenwoordigheid met die boosheid van die duiwel besoedel. Die gesprek tussen God en die duiwel is niks anders, as die duiwel wat Job as Adam se nageslag, by God kom opeis nie, hy het die heerskappy oor Adam en sy nageslag gekoop, en nou eis hy sy goedere by God op. God het volgens Sy eie regspraak geen keuse as om te se: "Kyk hy is in jou hand". Die gesag op aarde beheer ook die natuurkragte, en nadat Jesus die duiwel uitgeklee het, is daardie gesag op aarde ons s'n.
Wat met Job gebeur het, het als te doen met 'n heerser op aarde, Adam, wat die gesag uitverkoop hat aan die dief wat steel, slag en verwoes, soos met 9/11, en wat satan ook getrou aan sy karakter ook aan Job kom doen het. Toe Job dit verstaan, verloor die vader van die leuen sy houvas op hom, daar is vir die duiwel geen wins aan klein vee, 'n siek mens of 'n dooie mens nie, sy aanslag is slegs gemik op Job se verhouding met God.
En vandag nog steeds hoe hy ons verhouding met God kan skaad, toe Job erken dat hy altyd net op hoorse geglo het, verloor die duiwel sy houvas op hom en God seen hom veelvuldig. Ek glo nie God se toelatende wil is dat duisende mense, soos met 9/11 hel toe moet gaan omdat hul nog nie Sy offer aanvaar het nie. God se toelatende wil dat jy vermoor word en ek nie, ens. Nee ek glo Sy toelatende wil is dat elkeen op aarde 'n keuse vir Hom moet maak, en die offer van Sy Seun sal ervaar, en die heerskappy sal opneem op aarde en begin heers dat ons die vyand 'n voetbank vir Sy voete kan maak dat Hy kan terug kom om ons te kom haal.