PDA

View Full Version : Hulp benodig

lukeskywalker
Jun 25th 2009, 06:24 AM
Once a month our church reaches out to children that live in shacks and caravan parks in the Benoni area.

We pick them up and bring them to our church and then feed them and hand out clothes to them and also do Bible study with them.

They range in age from about 4 years to 13 years.

The help I need: If you perhaps have access to any old clothes for boys or girls in that age range, or any other warm things like blankets, that you can donate to these needy kids, it would be much appreciated, please bring it to me or arrange that I pick it up from you, and I will make sure that it gets to them.

Regards,
Walter
082-572-5492

CFJ
Jun 25th 2009, 08:36 AM
Hi lukeskywalker,

Ek los eers die foon nommer, want die versoek gaan niks beteken as Walter nie gekontak kan word nie. Miskien kan mens dit net vir Walter noem, dat mens 'n spesiale nommer moet gebruik vir sulke navrae, bloot oor sekuriteits-redes.

lukeskywalker
Jul 1st 2009, 05:12 AM
'n Vriend van my se broer en sy gesin het in die week Australie toe verhuis, en ek het gisteraand van die goed wat hulle nie kon saamneem nie, gaan oplaai, so dit gaan baie help vir hierdie aksie.

Dan 'n ander ding, my suster het hierdie Christelike webwerf begin, gaan kyk gerus:

EDIT;
Ek gaan die link verwyder en vra dat jy dit in jou profiel pos, aangesien dit 'n website is wat 'handeldryf'..... jy kan ook vra dat die link in ons databasis geadverteer word, sien die link bo-regs op die bladsy :D