PDA

View Full Version : My gebed is verhoor!

lukeskywalker
Nov 5th 2009, 05:06 PM
Ek is al 4 jaar by my huidige maatskappy, en alles het nog altyd reg hier verloop, en ek dink die ouens was gelukkig met wat ek hier doen.

Ek self het so Augustus/September se kant onrustig begin raak, weet nie waaroor nie, maar toe gebid dat as die Here my op 'n ander pad in my lewe wil plaas, as Hy wil he dat ek iets anders moet doen, dat Hy sal ingryp in my lewe en my lewe in daardie rigting wat Hy wil he sal dwing.

Toe op 16 September roep my bestuurder my in, tyd vir my jaarlikse verhoging, en hy se toe ek kry nie hierdie jaar verhoging nie. Ek het soort van dadelik gesnap dat dit my gebed is wat verhoor word/in die proses is om verhoor te word, en toe sommer dadelik vir hom gese dat ek in daardie geval dan maar ander werk sal soek.

Ek was vir 'n paar onderhoude by agentskappe en maatskappye, maar het ook gebid dat die een wat die Here wil he ek moet doen/kry, die een sonder struikelblokke sal wees, nou ja, ek is toe vandag 'n aanbod gemaak by 'n nuwe maatskappy, vir so 11% meer as wat ek nou kry, en ek glo vas dat die Here hierdie werk en skuif vir my bedoel het.

Al wat ek kan se is dat jy ook vandag jou lewe in die hande van die Here kan plaas, vertrou Hom om die regte ding in jou lewe te doen, jy sal nooit teleurgesteld wees nie.

Dankie Here dat U my gebed verhoor het en my lewe in 'n nuwe rigting stuur!

Willem
Nov 10th 2009, 10:03 PM
Dankie boet,

jy het sopas my gebed verhoor/ rigting gewys!

lukeskywalker
Nov 12th 2009, 11:53 AM
Dwing ons Here jou lewe ook in 'n ander rigting?

CFJ
Nov 13th 2009, 04:30 PM
Dis altyd lekker om sulke getuienisse te lees en ek het al verstom getsaan dat mens net nooit genoeg van die liewe Here se alwerksaamheid kan kry nie.

protea
Nov 14th 2009, 03:06 PM
Om in die MIRREL van die Here se wil vir my lewe te wees , is AL plek waar ek begeer om te wees!

AndreHa
Dec 3rd 2009, 07:07 AM
Die Here is wonderlik! :)

Ek is al 4 jaar by my huidige maatskappy, en alles het nog altyd reg hier verloop, en ek dink die ouens was gelukkig met wat ek hier doen.

Ek self het so Augustus/September se kant onrustig begin raak, weet nie waaroor nie, maar toe gebid dat as die Here my op 'n ander pad in my lewe wil plaas, as Hy wil he dat ek iets anders moet doen, dat Hy sal ingryp in my lewe en my lewe in daardie rigting wat Hy wil he sal dwing.

Toe op 16 September roep my bestuurder my in, tyd vir my jaarlikse verhoging, en hy se toe ek kry nie hierdie jaar verhoging nie. Ek het soort van dadelik gesnap dat dit my gebed is wat verhoor word/in die proses is om verhoor te word, en toe sommer dadelik vir hom gese dat ek in daardie geval dan maar ander werk sal soek.

Ek was vir 'n paar onderhoude by agentskappe en maatskappye, maar het ook gebid dat die een wat die Here wil he ek moet doen/kry, die een sonder struikelblokke sal wees, nou ja, ek is toe vandag 'n aanbod gemaak by 'n nuwe maatskappy, vir so 11% meer as wat ek nou kry, en ek glo vas dat die Here hierdie werk en skuif vir my bedoel het.

Al wat ek kan se is dat jy ook vandag jou lewe in die hande van die Here kan plaas, vertrou Hom om die regte ding in jou lewe te doen, jy sal nooit teleurgesteld wees nie.

Dankie Here dat U my gebed verhoor het en my lewe in 'n nuwe rigting stuur!

AndreHa
Dec 3rd 2009, 07:10 AM
Hy doen so baie in my lewe. Ek het so 16 maande gelede sonder werk gesit, en Hom gevra om te help. Ek het gevra om met Sy kinders te werk - maak nie saak hoe of waar nie. Daar was meer as een aanbod, toe vra ek Hom om al die verkeerde deure toe te maak. Toe bly net een geleentheid oor, en nou versorg ek 'n selgroep hier by die werk. Dit is wonderlik hoe Hy my gebed verhoor het - ek werk nou inderdaad saam met Sy kinders - op meer as een manier. :)

Willem
Dec 3rd 2009, 07:22 PM

Hmmm... ek sukkel om uit te figure... groot verandering by die werk en party dae is dit rof en dan ander dae kan ek weer mense help en vir hulle omgee terwyl ek my werk doen en dan is dit weer vuur doodslaan op vuur doodslaan en alles :B

Vra ek of ek daar moet bly of moet ry ( soos wat ek nogal gevoel het op tydstip ) dan is dit net stilte.... so al wat ek kan doen op oomblik is maar aanhou aanhou ( soos Angus se; doen dit wat jou hand vind tot God se eer tot Hy vir jou iets anders se )

Dis nou dat ek wonder of die Here besig is om my lewe te verander en dan besef jy ma dis nie soos jy dink dit moes verander nie ! WANNEER sal ek leer om nie self te try nie , maar te vertrou ?! Dis al die uitfigure wat my so opstretch en moeg maak... ok ma lekker mens ne'

:idea: miskien soos broer Maans vandag gese het; besig wees met die dinge van die Here of die Here van die dinge ?

lukeskywalker
Mar 10th 2010, 08:07 PM
Ons kan maar net vra dat die Here ook in jou lewe sal ingryp as Hy 'n ander paadjie vir jou in gedagte het. Laat ons almal se ore oopgaan om Sy stem te hoor sodat ons Sy wil vir ons lewens kan bepaal.

Ek het ook julle voorbidding nodig. Ek en my gesin het in Mei verlede jaar binne kerkverband na 'n ander gemeente geskuif. Ons is dus nou net bietjie meer as 9 maande daar. Ek is Sondag gekies as ouderling in die nuwe gemeente. Bid asseblief vir my dat ek die regte besluit sal neem.