PDA

View Full Version : Tweestryd

Forgiven Sinner
Nov 22nd 2009, 07:46 AM
Wat moet ek doen om gered te word?

As iemand antwoord en 'n ander stem nie saam nie, bespreek dit op die "thread", al lyk dit na 'hi-jacking". Ons Suid-Afrikaners is gewoond aan "hi-jacking". Dis al soos om asem te haal en ek wil graag h almal moet dit bespreek en gee regtig nie om nie.

Ek gaan dit lys en dit gaan weer gebruik word, so as niemand daarmee verskil nie dan aanvaar ek almal stem saam. Dan gaan dit weer later genoem word en ek raak redelik moedeloos as mense dan ewe skielik nie saamstem nie.

CFJ
Nov 22nd 2009, 08:12 AM
Wat moet ek doen om gered te word?

As iemand antwoord en 'n ander stem nie saam nie, bespreek dit op die "thread", al lyk dit na 'hi-jacking". Ons Suid-Afrikaners is gewoond aan "hi-jacking". Dis al soos om asem te haal en ek wil graag h almal moet dit bespreek en gee regtig nie om nie.

Ek gaan dit lys en dit gaan weer gebruik word, so as niemand daarmee verskil nie dan aanvaar ek almal stem saam. Dan gaan dit weer later genoem word en ek raak redelik moedeloos as mense dan ewe skielik nie saamstem nie.

Hallo Forgiven Sinner!

Dit is sekerlik die heel belangrikste vraag wat enige iemand kan vra en die eenvoudigste antwoord soos ek dit self verstaan, is dat elke mens in hom-/haarself moet sterf, sodat Jesus in hulle kan lewe. Die moordenaar aan die kruis is die heel beste voorbeeld, toe sy vlees gesterf het aan 'n kruis en hy geen ander uitkoms gehad het, as om Jesus se naam aan te roep en so gered is nie. 'Want: Elkeen wat die Naam van die Here aanroep, sal gered word.' (Rom 10:13 AOV)

Wanneer mens sterf is dit ook die oomblik wat mens jou totale verlore toestand besef en elke mens wat verlore voel, sal 'n Verlosser nodig h, want niks anders maak dan sin nie. Jesus het juis ges, 'Want die Seun van die mens het gekom om te soek en te red wat verlore was.' (Luk 19:10 AOV)

Niemand behoort hieroor te verskil nie. Die punt waar mense gewoonlik verskil, is h gebeur hierdie dinge? Sekeres voer aan dat God dit alles doen en ander voer weer aan dat die mens se keuses die kruks van die saak is en nog ander posisioneer hulle iewers in die middelgrond van die twee pole.

Forgiven Sinner
Nov 22nd 2009, 08:51 AM
Dan dalk net 'n "alert". Almal wat nog nie goed gevestig is in die geloof nie moet asseblief die "thread" vermy. Ek wil nie die oorsaak wees van iemand wat die bree pad geklim het nie.

Ek wil graag weet hoeveel Dominees en Pastore ons hier het wat die "Afrikaanse Lighuis" bedien, al is hy van oorsee, solank het net hier sy gedagtes deel? Dit is seker 'n moeilike vraag omdat mens nie wil onderskei nie maar name is nie belangrike nie. Dalk weet 'n Mod die getal?

Die rede vir hierdie "thread" of dalk moes dit "threat" gewees het, is dat ek verskil van:
1) Ds x2
2) Prokureur x1
3) Sielkundige x2
4) Pastoor x1
5) Persoon wat kampe aanbied x1

en ek wil weet hoekom.

CFJ
Nov 22nd 2009, 09:08 AM
Hi Forgiven Sinner,

Dit is geensins 'n moet dat iemand 'n dominee of pastoor moet wees, om 'n modereerder te wees nie. Ons is egter bevoorreg om 'n paar opgeleide, wedergebore predikante hier te h, maar vir my persoonlik gaan dit nie werklik oor opleiding nie, maar of mens 'n verhouding met JESUS CHRISTUS het. (Daar is in ons dag baie min predikante wat wedergebore is en dit word bewys deur die stand van die Kerk in die algemeen en ook die feit dat mens heelwat getuienisse hoor van predikante wat tot bekering kom.) Jesus leer diegene wat Hom lief het en ek glo dat die laaste Kerk op aarde soos die eerste een sal wees, toe gewone mense die leiding in Christus se liggaam geneem het.

Forgiven Sinner
Nov 22nd 2009, 09:17 AM
Hi Forgiven Sinner,

Dit is geensins 'n moet dat iemand 'n dominee of pastoor moet wees, om 'n modereerder te wees nie. Ons is egter bevoorreg om 'n paar opgeleide, wedergebore predikante hier te h, maar vir my persoonlik gaan dit nie werklik oor opleiding nie, maar of mens 'n verhouding met JESUS CHRISTUS het. (Daar is in ons dag baie min predikante wat wedergebore is en dit word bewys deur die stand van die Kerk in die algemeen en ook die feit dat mens heelwat getuienisse hoor van predikante wat tot bekering kom.) Jesus leer diegene wat Hom lief het en ek glo dat die laaste Kerk op aarde soos die eerste een sal wees, toe gewone mense die leiding in Christus se liggaam geneem het.

100%. Ek kry amper trane in my o toe ek dit lees. Hoekom? Want is dit beter om:
1) 'n Graad te h in Teologie sonder om gevul te wees met die Heilige Gees
2) 'n Visserman, sonder enige opleiding soos die Farisers en Skrifgeleerdes, wat gevul is met die Heilige Gees

Jy het dit beantwoord (2).

Ta-An
Nov 22nd 2009, 10:20 AM
Ek sal graag wil by voeg, want so baie keer gebruik mense die : "Roep die Here se Naam aan, en jy sal gered word" soos Romeine 8:1 Daar is dan nou geen veroordeling vir die wat in Christus Jesus is nie, (En hier stop hulle, maar hulle lees en leef nie die hele vers uit nie) vir die wat nie na die vlees wandel nie, maar na die Gees. En soos Ferdie reeds ges het dit gaan oor VERHOUDING ;) 'n wandel in die gees saam met God.

JPR
Nov 23rd 2009, 09:46 PM
Ek is nie seker ek snap die doel van die draad nie. Is dit "wat moet ek doen om gered te word?"?

Indien wel sou ek wou getuig dat versoening eers mooi verstaan moet word, daarna kan oor vergifnis, verlossing en redding gepraat word. Dit het glashelder geword toe die Here my dit so verduidelik het.

mari
Nov 23rd 2009, 10:01 PM
FS ...

die tameletjie le seker by wat presies bedoel word met "gered"

1) gaan eendag Hemel toe
2) wedergeboore / nuwe begin
3) verlos van die wereld se elende
4) vry van enige swaarkry
5) geregtig tot 'n verhouding met jou Skepper

....... of wat ? ....

en dan natuurlik ook met wat die "doen" dan nou eintlik beteken ...

1) werke wat lei tot verlossing
2) wetsonderhouding
3) heilige lewe
4) kerklidmaatskap
5) keuse tot verhouding....

....... of wat ? .....

:hmm: ... m

Forgiven Sinner
Nov 29th 2009, 07:22 AM
Ek is nie seker ek snap die doel van die draad nie. Is dit "wat moet ek doen om gered te word?"?

Indien wel sou ek wou getuig dat versoening eers mooi verstaan moet word, daarna kan oor vergifnis, verlossing en redding gepraat word. Dit het glashelder geword toe die Here my dit so verduidelik het.

Is ek nou gediskwalifeseer omdat jy voel my draad het nie 'n doel nie en vir 'n draad om te bestaan moet ek 'n doel h? Wie op aarde vra 'n vraag sonder 'n doel? Die vraag was simpel en reguit: Wat moet ek doen om gered te word?

Forgiven Sinner
Nov 29th 2009, 07:50 AM
FS ...

die tameletjie le seker by wat presies bedoel word met "gered"

1) gaan eendag Hemel toe
2) wedergeboore / nuwe begin
3) verlos van die wereld se elende
4) vry van enige swaarkry
5) geregtig tot 'n verhouding met jou Skepper

....... of wat ? ....

en dan natuurlik ook met wat die "doen" dan nou eintlik beteken ...

1) werke wat lei tot verlossing
2) wetsonderhouding
3) heilige lewe
4) kerklidmaatskap
5) keuse tot verhouding....

....... of wat ? .....

:hmm: ... m

Ek hoop nie dit klink of ek my nou hier wip nie maar dalk moet ek gou antwoord deur 'n paar vrae te vra.

Eerste vyf punte:
Wie se visie is om als reg te doen volgens God se wil en dan hel toe te gaan? Ek glo alle kinders van God wil graag saam met God in die HEMEL wees en om in die hemel te kom is daar 'n paar goedjies wat in plek moet wees. (Verlos van die wreld se ellende/swaarkry....slegs deur dood want op geen ander manier sal ons dit vryspring in die gebroke wreld nie.) Kan ook nie sien hoe jy in die hemel kan eindig sonder 'n verhouding met God nie...maar ja, God e genade iis onbeskryflik groot al het Hy net ie Isrealiete as Sy volk aangeneem en al die ander oorgegee aan hulle hartsbegeertes.
Wedergeboorte...dit hoef nie 'n seremonie te wees nie, dit kan slegs 'n oorswaai van gedagte(besluit) wees soos die skurk aan die kruis langs Jesus.
Dus, ja, om hemel toe te gaan, want as ek in Kaapstad is weet ek, ek gaan Tafelberg sien en moes ek reg gery het om daar te kom of wat?

Tweede lys punte:
Ek moes dit dalk anders gestel het. Reg. Ek wil in die hiernamaals op Jesus se skoot sit soos almal wat vandag sondig en volhard daarin dink hulle gaan net op Liewe Jesus se skoot sit en dan word al hulle sondes vergewe. Okay, die skootsit ding kom nog, los dit net eers daar en fokus op my eerste vraag asseblief. Ek glo dit is voor die hand liggend dat kerklidmaatskap jou nrens gaan bring nie. Punte twee en drie loop hand aan hand en punt een is nie te vr agter nie. Keuse tot 'n verhouding...ek glo nie dit is 'n opsie nie...

Forgiven Sinner
Nov 29th 2009, 08:18 AM
Ons ken mekaar nie en dis moeilik vir 'n dokter om na 'n pasint te kyk en te s wat is fout met hom as die pasint nie praat of toetse laat doen nie en dus het ek begrip vir die "takke" wat ontstaan vanuit my oorspronklike vraag.

Dalk moes ek eers my "Stats" gegee het:
Ek is 'n Christen soos julle kon sien
Is in die Hervormde Kerk (glo dus in die Drie-Eenheid/Kruisdood/Vergifnis van sonde/Opstanding)maar het in die aande in die verlede na ander kerke gegaan en onder andere die PPK (lewendige klomp daai). "Nice" boodskap maar te "loud" vir my. (Niks daarmee verkeerd nie)
Is getroud vir nou maar vrou bly vir amper drie maande nie meer by my nie en is besig met die skeibriewe omdat:
1) Haar lewe saam met my gaan by haar verbygaan (Wil Jol en Drink)
2) Sy kan nie kerk eet, slaap en leef nie, wat ek NIE doen nie, maar dis haar opinie waarop sy geregtig is
3) Sy kan nie onderdanig aan enige iemand kan wees nie en haar wil geld ongelukkig bo God ook, so ek is gevurk

Dis vir my so interessant dat gesinsgeweld so 'n groot probleem geword het vandat God eenkant geskuif is. Weereens 'n topic wat later bespreek gaan word. Maar ja, vandag hoef jy nie meer te skei oor:
1) Egbreuk
2) Dood
3) Ongelowige toelaat om van jou te skei
4) Life over limb (Nuwe toevoeging tot die Bybel deur die moderne mens)

Jy skei sommer as jou man jou irriteer en as jy teveel snork.

Dis kort opgesom. Nou weet julle ek is nie 'n Satanis nie en ek probeer dinge net beter verstaan.

Henry
Nov 29th 2009, 12:38 PM
FS, jou gebruikernaam warrie my, want ek lei daaruit af dat jy nie verstaan wat gebeur het toe jy wederbaar is nie. Gaan lees bietjie wat die Bybel oor wedergeboorte te se het.

Forgiven Sinner
Nov 29th 2009, 02:28 PM
FS, jou gebruikernaam warrie my, want ek lei daaruit af dat jy nie verstaan wat gebeur het toe jy wederbaar is nie. Gaan lees bietjie wat die Bybel oor wedergeboorte te se het.

Hahaha. Ek weet. Ek is besig met 'n helse brief op die engelse forum juis oor die mense wat net op Liewe Jesus se skoot wil sit and dan is "gays" reg want almal doen mos sonde.

http://bibleforums.org/showthread.php?p=2284310&posted=1#post2284310

Nee man, moet my nou nie verskeur nie. Maar ja, as ek dink wat jy dink dan stem ek saam maar tog sal daar maar altyd hier en daar 'n "glipsie" wees en alle sonde is ewe groot. Mens moet net nie in sonde volhard nie en aanhou breek met enige vorm van sonde. En ja, my "glipsie" verwys nie na om jou vrou te verneuk nie. Dalk maak dit sin anders sal ek maar 'n boek hier tik.

mari
Nov 30th 2009, 10:50 AM
Liefste FoSi ....

sorrie man as jy dink ek probeer slim wees .... al wat ek eintlik probeer oordra is dat "dit wat jy moet doen om gered te word" glad nie so complicated is soos wat teologie en sommige "kerke" daarvan maak nie, een emmers vol meer is as 'n ticket Hemel toe .....

God het alles van Sy kant af gedoen vir jou om gered te word, al wat Hy jou vra is om te kies om te glo ( selfs die geloof gee Hy vir jou, as jy dit wil he ..... dus .... al wat jy moet "doen" is oorgee aan wat Hy gedoen het in Christus .....

en "gered" beteken soveel meer as net "eendag Hemel toe" ....
dit beteken ook :

* ek is gered van die skuldlas van sonde en van die houvas van sonde op my lewe hier en nou ..... ek is gered van die "hier en nou" nagevolge van sonde as ek vertrou op sy genadige versoeningsoffer en Hom vertrou om my die krag te gee om versoeking te weerstaan ......

* ek is gered binne die aanslae van die aardse lewe, want ek kan op God vertrou om alles ten goede te laat meewerk ...

* ek is gered van 'n skuldlewe in afsondering van my Skepper en herstel tot 'n ware geregtige verhouding met my Hemelse Vader - en dit nie uit my effort nie, maar slegs in vertroue in Jesus .......

* die ou dinge is verby en ek is nuut in Christus met 'n nuwe geestelike identiteit, nie net eendag nie, maar hier en nou ....

* ek is geder van vrees ..... tot 'n lewe van geloof....

* ek is gered tot 'n verhouding met die Heilige Gees met toegang tot geestelike gawes hier en nou wat my soveel dieper insig gee in God se plan in my en ander se lewe, en in die dinge en mense om my ....

* en nog soveel meer .........

so .... in kort : wat moet ek doen om gered te word ?

plaas jou vertroue in God se versoeningswerk in Christus .... kies om te glo en Hy doen die doen ...... en kom dan in verhouding met Hom .....

dit is ook nie, alles inaggenome, net 'n eenmalige gedoente nie, maar 'n daaglikse paadjie .....

.........

nou nie juis 'n goeie teologiese redenasie nie ..... maar dis hoe ek dit beleef en ander dit sien ervaar .... :pp

Forgiven Sinner
Dec 6th 2009, 02:07 PM
Ag nee mense, is hier mense wat nou die monopoly beheer? Als wat bespreek word en net lyk asof dit vrae kan veroorsaak word afgevee. Daar was 'n pos na Mari sin en die persoon het baie moeite gedoen en nou is dit weg saam met my reply. Dit is tog die gedeelte waar ons vrae kan vra en opinies kan bespreek? As daar 'n ander rede hiervoor is, bv. loading problems dan vra ek omverskoning vir my opmerking.
Nie almal kan 100% dieselfde glo nie, maar nie almal tik 20 bladsye om te s wat hulle glo nie. Ek is juis hier omdat ek binne die Christendom op 'n sekere manier glo en ek wil myself aan ander meet MET BEWYSE uit die WOORD as ek dan nie 100% reg glo nie en ek wil groei in geloof en dit voel of ek die ceiling bereik het deur kerk toe te gaan behalwe dit is lekker om as 'n groep te sing, wat 'n forum jou nie kan bied nie.

Reg, ek stem saam, maar kom ons kyk of die ander saamstem.
Dus moet ek glo en die wette onderhou om gered te word? Ja? Nee? Net glo? Net wette onderhou?

CFJ
Dec 6th 2009, 02:25 PM
Ag nee mense, is hier mense wat nou die monopoly beheer? Als wat bespreek word en net lyk asof dit vrae kan veroorsaak word afgevee. Daar was 'n pos na Mari sin en die persoon het baie moeite gedoen en nou is dit weg saam met my reply. Dit is tog die gedeelte waar ons vrae kan vra en opinies kan bespreek? As daar 'n ander rede hiervoor is, bv. loading problems dan vra ek omverskoning vir my opmerking.
Nie almal kan 100% dieselfde glo nie, maar nie almal tik 20 bladsye om te s wat hulle glo nie. Ek is juis hier omdat ek binne die Christendom op 'n sekere manier glo en ek wil myself aan ander meet MET BEWYSE uit die WOORD as ek dan nie 100% reg glo nie en ek wil groei in geloof en dit voel of ek die ceiling bereik het deur kerk toe te gaan behalwe dit is lekker om as 'n groep te sing, wat 'n forum jou nie kan bied nie.

Reg, ek stem saam, maar kom ons kyk of die ander saamstem.
Dus moet ek glo en die wette onderhou om gered te word? Ja? Nee? Net glo? Net wette onderhou?

Jy het niks verkeerd gedoen nie Forgiven Sinner, die plasings is tydelik in die modereerders-forum vir 'n oorsig oor 'n stelling rakende doop-saligheid (doop met water).

Forgiven Sinner
Dec 6th 2009, 06:35 PM
Okay, dit maak sin al verstaan ek nie omdat ek dit dalk nie so opgemerk het nie. Dankie vir die terugvoer.

Ek het amper moedeloos geraak omdat 'n stuk op die engelse forum van my uitgesny is omdat ek sarkasties was en ek dink daar is mense wat dink ek was ernstig, of hulle het gekla omdat ek hulle "offend" het deur die waarheid, en toe trap ek op tone. <Het gegaan oor drank waartydens ek toe s drugs is ook nie slegs nie, jy moet net die volume en tyd beheer, net soos drank, maar drank is reg en dwelms is van die duiwel. Hulle "offend" my net so met hulle drank praatjies weens sekere redes en drank, dwelms en rook val vir my in dieselfde klas net soos mens nie goeie en slegte drank/dwelms kry nie>

Gene
Dec 7th 2009, 09:39 AM
Okay, dit maak sin al verstaan ek nie omdat ek dit dalk nie so opgemerk het nie. Dankie vir die terugvoer.

Ek het amper moedeloos geraak omdat 'n stuk op die engelse forum van my uitgesny is omdat ek sarkasties was en ek dink daar is mense wat dink ek was ernstig, of hulle het gekla omdat ek hulle "offend" het deur die waarheid, en toe trap ek op tone. <Het gegaan oor drank waartydens ek toe s drugs is ook nie slegs nie, jy moet net die volume en tyd beheer, net soos drank, maar drank is reg en dwelms is van die duiwel. Hulle "offend" my net so met hulle drank praatjies weens sekere redes en drank, dwelms en rook val vir my in dieselfde klas net soos mens nie goeie en slegte drank/dwelms kry nie>

Forgiven Sinner, jy is nie die eerste Afrikaanse deelnemer wat pobleme optel aan die engelse kant nie. Die probleem is dat 'n mens maklik onbewustelik verkeerd kan oorkom, veral omdat dit in 'n ander taal is. Boonop verstaan die "Rooinekke" nie altyd ons humor/sarkasme nie.... So jy moenie die engelse mods te veel kwalik neem nie. (Ek dink in elk geval hulle het hulle hande behoorlik vol daar om orde te handhaaf, omdat die engelse deel van die forum so geweldig bedrywig is.)

Forgiven Sinner
Dec 13th 2009, 08:23 AM
Dit maak 100% sin en boonop is ek nie 'n skrywer van formaat nie en skrif dra moeilik emosie oor so die leser kan soms dink die skrywer is kwaad maar eintlik is hy net opgewonde.

Ek kry nie baie terugvoer op my vrae nie so dit klink my ek gaan maar MOET oorskuif engels toe. Die kort rukkie wat ek weer terug is kry ek die gevoel die afrikaanse forum is "meer" op die nou pad as die engelse forum. Op die engelse forum is meer dinge toelaatbaar en reg. Maar ja, om die einde te bereik moet ons stadig maar seker oorswaai na 'n losbandige lewenstyl.
Ek hoor Vrydag oor Jakaranda hoe Martin 'n gay ou prys (kunstenaar of iets) omdat hy net homself is en dit nie wegsteek nie of dit nie doen vir aandag nie. Later daardie middag bespreek hulle hoe Kersfees ook maar "Happy Holidays" genoem kan word want 'n mens moet "spasie" maak vir ander mense. Dis die nadeel van 'n "rainbow" nasie. Jou kultuur en geloof bots met die ander en die minderheid gee in. Kersfees gaan afsterf soos die 16de Desember. In net 'n paar jaar weet mense nie meer dit was Gelofte dag nie en word produksie gewerk want dit is net nog 'n vakansiedag.
Dit kos net een geslag om als te verloor.
Ek wonder soms hoe 'n ma vir haar dogter gaan s sy mag nie seksueel verkeer op 16 as sy dit self gedoen het en niks daarmee verkeerd gesien het nie.
Die mans begin ook op 'n meer gevorderde ouderdom te trou want hulle kry dit op 'n goeie skinkbord. Baie van my vriende is al in hulle 30's en ongetroud. Ek weet ook nie hoe lang "trou" 'n moet gaan wees nie.
Soms wonder ek oor my eie geval....is dit beter om in sonde saam te leef of om te skei (breek wat heilig is voor God). Alle sonde is ewe groot maar bly jy in sonde, volhard jy in sonde. Skei jy, sondig jy want wat God saamgevoeg het mag mens skei nie (Matt 19:6) en is dit egbreuk teensy die twee partye weer met mekaar versoen, so, dus doen jy sonde tot jul weer versoen is. (Matt 5:31/Luk 16:18/Rom 7:2-3/1 Kor 7:10-11).
Glo my, ek sou veel eerder iets anders hier wou lees sodat dit my kan pas maar dit is hoe dit staan, swart op wit. Dit is 'n vreeslike las om te dra as jy dink jy het een kans en jou tweede kans kan dalk nooit kom nie want jy sit nou soos 'n aasvol en wag dat een van die twee partye sterf dat die ander "los gekoop" kan word.
Ek moet nog met 'n studie begin oor die onderwerp maar tydens my studie oor "Jy mag nie skei nie" het ek reeds die opgetel en dit lyk nie belowend nie. Al staan daar liefde bedek baie sonde en al staan daar God se genade is groot, is daar ongelukkig ook 'n 1 Kor 7:10-11, en al was dit die enigste vers in die Bybel oor skei, geld dit 100%, al is daar 300 ander wat anders s.
Dit gaan daaroor vir my dat as die Bybel s: "Glo, en jy sal gered word" en later "Onderhou die wet en jy sal gered word", watter een gaan jy doen? Hoekom doen jy nie altwee nie en wees 100% verseker van jou saak? Die twee is tog nie teenstrydig nie? Die hel is nie 'n "gamble" nie. Dit is soos die mense wat drank wil regverdig en s hulle suip nie. Hoe gaan jy met God verskil as Hy vir jou die datums opnoem wat jy net 10ml teveel gedrink het. Die lyn is so fyn maar tog is die "gamble" vir die mense die moeite werd. Hoekom los hulle dit nie heeltemal nie en wees 100% verseker. Is drank so 'n wonderlike onvermydelike bron van wysheid?
Drank in my lewe het nog NIKS goeds tot stand gebring nie en dit sal ook nooit. Dit los net merke aan die vlees en gees en is 'n wonderlike gereedskapstuk in Satan se hande.
As mens geld, drank en die seksuele dinge uit die lewe kon haal so ons hemel op aarde gehad het want dan sit Satan sonder gereedskap. (Daar is natuurlik nog die klein goedjies wat iemand nog aan peuter tot hy iets slegs daarvan kan maak maar dit is aan die minderheid)

JPR
Dec 18th 2009, 07:49 PM
Glo my, ek sou veel eerder iets anders hier wou lees sodat dit my kan pas maar dit is hoe dit staan, swart op wit. Dit is 'n vreeslike las om te dra as jy dink jy het een kans en jou tweede kans kan dalk nooit kom nie want jy sit nou soos 'n aasvol en wag dat een van die twee partye sterf dat die ander "los gekoop" kan word.
Jammer niemand reageer nie, Forgiven sinner. Ek dreig al lank maar kom nie daarby uit nie. Jou getuienis is baie kragtig, ek is baie bemoedig daardeur. Hou asb. aan om te glo. Jy kan nie verkeerd gaan nie. Moet veral nie gou na mense luister nie. Hoewel ons dit goed bedoel, is ons nie waar jy is nie en kan ons nie die situasie altyd reg lees nie. Dankie tog ons hoef nie op eie insigte staatmaak nie. Glo, glo en nogmaals glo. Jy is veilig net "in Hom"

Dit gaan daaroor vir my dat as die Bybel s: "Glo, en jy sal gered word" en later "Onderhou die wet en jy sal gered word", watter een gaan jy doen? Hoekom doen jy nie altwee nie en wees 100% verseker van jou saak? Dis presies hoe ek dit ook doen. Baie dikwels vind ek dan na die tyd uit dat die twee sake nie oponerend is soos ek aanvanklik gemeen het nie, ek het net nie genoeg waarheid gehad om alles te verstaan nie. Ek glo dis beter om aan die konserwatiewe kant te fouteer. Daar is 'n Here wat jou sien en Sy o deurkruis die aarde om die kragtig te ondersteun wat met hulle hele hart op Hom steun".

Sterkte met jou las. Dit word gou lig in die vreugdevolle (nie die verwerping nie maar die uitkoms tenspyte van die verwerping) wete dat Y'shuah se bruid hom ook verwerp het.

Forgiven Sinner
Dec 20th 2009, 12:13 PM
Dankie vir die terugvoer JPR. Ek weet hier is mense wat op hulle tande kners om nie te antwoord nie want hulle weet moontlik waarheen stuur ek en dalk is dit beter so. Dis eintlik n goeie eienskap soos Salomo dit sou stel.
Dit laat mens darem beter voel as daar "iemand" in vlees is wat verstaan want waar ek is bots mens met baie...soos julle ook maar. Maar ja, natuurlike wil jy nie hoor drank is nie goed as jy dit gebruik nie of skei is sonde as jy weet jy het 'n skelm nie. Ek is vandag n vreemdeling in die wreld oor wat in die Woord staan en omdat ek myself laat vorm het daardeur en dit is nie lekker nie, maar dit moet gedoen word. Ek is nie n engel nie en dit was maar n taai stryd en is nog.
Mens voel soms soos n Alien in die samelewing maar ek troos myself dat mens nooit te goed kan doen nie....Ek het nog nooit die woorde gehoor nie en dit maak ook nie sin nie: Hoor hier, jy gaan hel toe want jy doen te goed.

CFJ
Dec 21st 2009, 06:53 PM
Mens voel soms soos ‘n “Alien” in die samelewing maar ek troos myself dat mens nooit te goed kan doen nie....Ek het nog nooit die woorde gehoor nie en dit maak ook nie sin nie: ”Hoor hier, jy gaan hel toe want jy doen te goed.”

Hi Forgiven Sinner,

Dis 'n gevoel wat elke kind van die Here moet h, want as mens eers die realiteit van 'n hemel besef en dit nou en dan kan smaak, dan is hierdie plek waar ons woon 'n plek van ons vreemdelingskap en 'n tentwoning. Enige eerlike observasie behoort alle mense te laat besef dat hierdie plek stukkend is en net dan sal mense besef hulle moet verlos word, nie net van hierdie plek nie, maar ook van hulleself. Ek voel baie van die tyd uit my plek uit hier en ek is seker meeste van ons deelnemers hier voel ook so...

mari
Dec 22nd 2009, 10:19 AM
....Ek het nog nooit die woorde gehoor nie en dit maak ook nie sin nie: Hoor hier, jy gaan hel toe want jy doen te goed.

Liewe FoSi

.... probleem is, jy kan wroeg om so goed te doen soos jy wil, maar sonder die regte motief, geloof wat deur liefde werk, is dit geheel en al useless .... as jou fokus op die werk van "goed doen" met die doel tot verlossing is ........ wag daar so bietjie van 'n suprise op jou .......:(

1 Kor 13: 3 En al sou ek al my goed uitdeel, en al sou ek my liggaam oorgee om verbrand te word, en ek het nie die liefde nie, dan sou dit my niks baat nie..............

"goed doen" kan nie uit dwang of "obligation" kom nie, dan het dit geen waarde nie ..... Goed doen wat uit die hart van Liefde kom, is 'n ander storie ...... die wetsonderhouding wat te doen het met ( nuwe verbond ) verlossing in Christus, is nie die Ou Testamentiese ( ou verbond ) voorskrifte nie, maar onderhouding van die wet van Liefde in Christus .....

.... dis nie net wat jy "goed" doen nie, maar ook hoe / hoekom ......

ek wroeg nie om God met alles in my lief te he nie, ek kan eenvoudig nie anders as om my Vader se teenwoordigheid te soek elke oomblik nie, wat in Christus het ek onvoorwaardelike toegang ....
of om my naaste, lief te he soos myself nie, want die liefde van Christus is in my hart uitgestort...

Ek wroeg nie oor die Sabbat nie, want in Christus het ek die Sabatsrus van elke dag in God se teenwoordigheid .......

ek wroeg nie om my ouers te eer nie, want die liefde van Christus omvou ons ..... ek kan hulle liefhe sonder pyn, met vergifnis en sonder oordeel ...

Ek wroeg nie om asseblief toggie nie te steel of om versoekings en begeerste teen te staan nie, want al my behoeftes is gevul in Christus en ek vertrou my Vader vir Sy beloftes ....

Ek wroeg nie om nie te moor nie, en ek kan my oordeel beteul deur Godsgegronde onvoorwaardelik liefde teenoor my broer uit te leef ....

ens .... ens ...

:hug: ... m

JPR
Dec 22nd 2009, 04:46 PM
Forgiven sinner, dankie vir jou antwoord op my antwoord. Dit was, soos jou oorspronklike vraag, 'n heerlike gevoel van "'n broer wat ervaar wat ek ervaar".

CFJ vat dit ook goed saam.

Ek het van my heerlikste tye ooit saam met die Here beleef maar ook van my swaerste en seerste tye. Aanvanklik min, maar later het ek My Vader se tugtiging meer gereeld ervaar en nie een keer was dit lekker nie. Dit is pynlik om getugtig te word, veral as jy weet dat daar weereens nog 'n stukkie van jou vlees aan jou geopenbaar is wat in die slag moet bly. Ek kan getuig dat ek waarlik die "Vader vrees".

Alle mense moet sterf maar ons as gelowiges word die geleentheid gegun om op aarde vroegtydig te sterf. Moenie die proses stop nie. Net dooie (vlees) mense (wat wedergebore is) gaan opstaan (1 Kor 15) As nuwe mense word die sonde in ons vlees, deur die Heilige Gees afgebrand. Die brandende braambos wat Moses gesien het was 'n visie van die eindtyd kerk: 'n groep gelowiges wat brand maar niks oorkom nie. Ons nuutgebore liggame is vuurbestand, ons vlees nie. Die oordeel begin by die huis van God. Dankie dat jy my bemoedig het.

Willem
Dec 22nd 2009, 10:08 PM
Hi forgiven sinner,

(terloops, dis wat ons almal maar is , ne'? :hug: )

Jong, ek weet nie wat om te se nie, jy raak die kern aan van wat elke mens moet face na jy besef maar dis nie maar net big bang gewees nie...so die los ek maar vir die wat al vleis eet , maar wat ek wel kan se en wil se, is dat die bybel Hom nie weerspreek nie!:pp dis ma ons wat soms sukkel omte verstaan , maar daai dag as die Here vir jou wys hoe die impossible wel saampas dan kan jy net in verwondering staan...

Hoe ek die "Glo, en jy sal gered word" en later "Onderhou die wet en jy sal gered word" verstaan is; die wet moet vervul word in terme van as ek sondig gaan ek sterf . (punt) en as jy die wet onderhou sal jy lewe . (punt ) .... ding is net ek en jy kan nie... toe kom die Here en Hy vervul dit tot laaste jota an tittel en Hy lewe ( is nie ter dood veroordeel deur wet nie ) omdat Hy sondeloos was , wat vereis was onder wet het Hy vir my en jou gedoen...nou kan ons deur Hom , die weg en die waarheid , niemand kom na die Vader behalwe deur My nie , toegang tot die Vader kry en eendag in die hemel ook kom...

Ek glo nogal in stelling wat Chuck Missler maak " die ou testament is in nuwe testament onthul en enuwe testament is in ou testament verberg" en " op ou einde gaan alles in ou en nuwe testament oor God se verlossing deur Jesus Christus ons Here" .... die wet en glo is net nog voorbeeld vir my dat ek nie kan nie , maar deur God se genade en Jesus se prys aan die kruis kan is ek nou tot alles in staat, want dis nie ek nie maar Hy

So vra Hom oor hoekom en bid vir Sy wil vir jou huwelik , ons sal saam bid en wag , maar vertrou op Hom alleen, nie soos ek te veel op my brein nie en ook nie op mense nie ( sluit my in :() self al werk dit soos met vriend se broer wat na jaar plus se egskeiding weer by mekaar is en getroud is en die Here apart met elkeen pad moes loop en hulle net weer terug bymekaar gebring het soos net Hy kan :cry:..Hy weet hoe en wat en wanneer en hoekom. :hug:

Forgiven Sinner
Dec 23rd 2009, 05:23 PM
Liewe FoSi

.... probleem is, jy kan wroeg om so goed te doen soos jy wil, maar sonder die regte motief, geloof wat deur liefde werk, is dit geheel en al useless .... as jou fokus op die werk van "goed doen" met die doel tot verlossing is ........ wag daar so bietjie van 'n suprise op jou .......:(

1 Kor 13: 3 En al sou ek al my goed uitdeel, en al sou ek my liggaam oorgee om verbrand te word, en ek het nie die liefde nie, dan sou dit my niks baat nie..............

"goed doen" kan nie uit dwang of "obligation" kom nie, dan het dit geen waarde nie ..... Goed doen wat uit die hart van Liefde kom, is 'n ander storie ...... die wetsonderhouding wat te doen het met ( nuwe verbond ) verlossing in Christus, is nie die Ou Testamentiese ( ou verbond ) voorskrifte nie, maar onderhouding van die wet van Liefde in Christus .....

.... dis nie net wat jy "goed" doen nie, maar ook hoe / hoekom ......

ek wroeg nie om God met alles in my lief te he nie, ek kan eenvoudig nie anders as om my Vader se teenwoordigheid te soek elke oomblik nie, wat in Christus het ek onvoorwaardelike toegang ....
of om my naaste, lief te he soos myself nie, want die liefde van Christus is in my hart uitgestort...

Ek wroeg nie oor die Sabbat nie, want in Christus het ek die Sabatsrus van elke dag in God se teenwoordigheid .......

ek wroeg nie om my ouers te eer nie, want die liefde van Christus omvou ons ..... ek kan hulle liefhe sonder pyn, met vergifnis en sonder oordeel ...

Ek wroeg nie om asseblief toggie nie te steel of om versoekings en begeerste teen te staan nie, want al my behoeftes is gevul in Christus en ek vertrou my Vader vir Sy beloftes ....

Ek wroeg nie om nie te moor nie, en ek kan my oordeel beteul deur Godsgegronde onvoorwaardelik liefde teenoor my broer uit te leef ....

ens .... ens ...

:hug: ... m

Joe, nou voel ek soos 'n loser...:)

Ek het dan seker 'n lang pad om te stap. Ek het die liefde ding onder die knie. Ek kan darem vir my vrou lief bly (seergemaak maar lief) na wat gebeur het en 'n handjie vol kan dit regkry. Gewoonlik kry woede die oorhand een als skeur uitmekaar.

Die goed doen om iets terug te kry verstaan ek en dis hoekom ek net 'n derde gee van my verdienste want dit is wat ek wil gee en gee dit nie omdat ek MOET nie. My oog het 'n "Tiende" draad gevang wat ek nog wil deur lees.

Ek dien God ook nie om hemel toe te gaan nie maar uit dankbaarheid maar die laaste jaar dink ek ek het bang geword vir die hel.Ek sien regtig nie kans vir daardie pyn nie alhoewel ek dink dit is letterlik 'n "tweede dood" waar jou siel ook sterf. Dit gaan seker met pyn gepaard gaan maar ek dink dit is net die Satan en sy demone wat 'n rukkie gaan braai maar dis van die punt af.
Ek dink dat al was daar nie 'n hemel nie sou ek nog goed probeer doen het want ek verkies dit en ek hou van orde.

Ek haat onregverdigheid en dit saam met 'n kort humeur is 'n wenresep vir moeilikheid. Ek wil nog sien hoe bid mens 'n kort humeur weg. Dis een of ander reaksie in mens se brein wat nie 'n balans kan handhaaf nie en as selfbeheersing min is, sit jy moonlik met 'n moordenaar. Die selfbeheersing het ek darem redelik. Voel vry om vir my te bid. Eerlikheid is een van my goeie eienskappe. Ek sal laat weet as dit gewerk het.:B

Forgiven Sinner
Dec 23rd 2009, 05:26 PM
Hi Forgiven Sinner,

Dis 'n gevoel wat elke kind van die Here moet h, want as mens eers die realiteit van 'n hemel besef en dit nou en dan kan smaak, dan is hierdie plek waar ons woon 'n plek van ons vreemdelingskap en 'n tentwoning. Enige eerlike observasie behoort alle mense te laat besef dat hierdie plek stukkend is en net dan sal mense besef hulle moet verlos word, nie net van hierdie plek nie, maar ook van hulleself. Ek voel baie van die tyd uit my plek uit hier en ek is seker meeste van ons deelnemers hier voel ook so...

Jy (en ek moet seker s oom maar ons word deesdae gou grys) klink vir my na 'n mens wat 'n goeie pa kan wees. So 'n gevoel van 'n vrou op die engelse forum ook gekry.

Dankie vir die deelname.

Forgiven Sinner
Dec 23rd 2009, 05:45 PM
Willem,
Ek verskil so bietjie van die wet met van die mense. Ek gaan sommer die verse “paste” wat ek op die engelse forum (dink ek, of was dit nou op die afrikaanse forum?) gesit het. Daar word duidelik ges wie die is wat nie hemel toe gaan nie soos moordenaars en egbrekers ens MAAR as jy repent van jou sonde was Jesus se bloed jou skoon en gee jou ‘n nuwe begin sodat jy nie meer hoef om te kyk nie. Jesus se bloed is nie ‘n “ticket” om sonde te doen nie. Jesus se eie woorde het self duidelik gestel wat met jou gaan gebeur as jy nie die wet onderhou nie maar ek dink die mense “rebelleer” teen die wet of ontneem die naam “Liewe Jesus” van Jesus vir hulle as jy praat van ‘n God wat so “streng” is want dan is dit nie meer ‘n “Liewe Jesus” nie. Tog kan ek nie sien wat die issue is nie want as jy opregte liefde vir God het sal jy nie wil sondig nie of, soos in my geval, aanhou opstaan tot jy nie meer val nie. As God my laat sterf het op 21, wie weet waar sou ek geindig het MAAR God was my genadig en het my nog tyd gegee om op te staan.
Oor wetsonderhouding:
Matt 5:19
Matt 5:20
Matt 7:19
Matt 7:23
Matt 13:41-42
Matt 18:8-9
Matt 19:17
Matt 24:12 (The biggest of all will fail due to sin)
Matt 25:26
Mark 10:17-19
Luk 12:47
Luk 13:27
Luk 16:17
John 3:19-21
John 3:36
John 5:24
John 6:53
Rom 1:21-32
Rom 2:8
Rom 2:13
Rom 6:1-2
Rom 6:16
Rom 6:21
Rom 6:23
Rom 8:6
Rom 8:13
Rom 10:5
Rom 14:17
1 Cor 2:14
1 Cor 5:10
1 Cor 5:11
1 Cor 6:9-11
Gal 3:12
Gal 5:19-21
Gal 6:8
Eph 4:18
Eph 5:5
1 Thess 5:7
2 Thess 1:8-9

Ek wens ek kon bid en ‘n antwoord kry en jy gaan s ek gee op voor ek probeer maar dit werk net nie vir my nie. Ek bid geduldig elke aand teen die ceiling vas en so sal ek seker doodgaan.

Ek hou van die saambid. Daar is baie meer hoop daarin. Baie dankie daarvoor. Ek waardeer dit.
Kyk, ek gaan my vrou n deal prober maak. Sy kan maar kom en gaan soos sy wil maar moet my net s wanneer sy oor die tou getrap het date k nie HIV besmet word nie maar nou weet ek ook nie of sy dit gaan doen nie. Die positiewe kant van die saak is as ek dan sterf aan vigs is al die gemors iets van die verlede. Niks op aarde maak dit die moeite werd om hier te wees nie. Ek is maar hier want ek is nou maar eenmaal hier. Ek wil nie als hier tik nie want dit is ‚n boek in die engelse forum maar dit is maar ‘n gemors. As egskeiding en weer trou nie Adultery was nie het ek dit lankal gedoen.

mari
Jan 19th 2010, 07:00 PM
Joe, nou voel ek soos 'n loser...:)

:B

Hey, hey... FoSi ...
watter Bybel lees jy ??? ..... ;)

in Christus is jy MEER AS 'N OORWINNAAR .... nie in jou wroeging tot goeddoen nie, maar in jou KEUSE om HOM en SY krag te aanvaar ........

:) ... m

Ta-An
Jan 19th 2010, 07:27 PM
Niks op aarde maak dit die moeite werd om hier te wees nie. Ek is maar hier want ek is nou maar eenmaal hier.. Die rede hoekom jy geskape is, is om ere aan die Here te bring :hug: for such a time as this....

FS, as daar egbreuk is, kan jy skie...

mari
Jan 30th 2010, 12:12 AM
Liewe FoSi ...

hierdie draad het my breins behoorlik aan die gons ..... dit is 'n taamlike isseu vir baie gelowiges .....

..... die kern rondom wetsonderhouding, t.o.v. ou testament voorskrifte, tot verlossing ( soos ek dit sien ) is oordeel ......... ouens wat wetsonderhouding voorstaan as voorwaarde tot verlossing is gou om vinger te wys na ander ....... probleem is :

.... soos jy oordeel word jy geoordeel ....
.... soos jy vergewe word jy vergewe ......

ek ken mensekinders wat geen vleis eet nie, want hulle is oortuig dis wat God van hulle verwag ......... ek hou van braai, maar veroordeel nie die wat verkies om net by die slaaie te hou nie en vra net dat hulle nie my ou vleisie veras nie .......

ek ken mense wat heel hoogdrawend "geheelonthouers" is .... dieselfde ouens het ook nie 'n klue hoe om "dronk in die Gees" te wees nie.... maar dis hulle probleem en nie myne nie ..... ek ken ook alkoholiste wat intiem met die donker kant van die wingerdstok saamleef ........ tog as Kapenaar geniet ek 'n goeie wyntjie saam met kos ( sit nie en elmboog lig saam met pelle vir die sports tot die maan bommelakiesie slaan nie ) ..... en ek weet ook hoe dit voel om myself te verloor in die Gees ......... so ek het simpatie met beide die wat kies om die bottel eenkant te hou .... en die wat die Gees eerder vermy ..... dis nie my plek om te oordeel nie .......

.......

anyways .... hiers 'n tip uit 'n langpad van duiweltjies :

gaan dink bietjie oor die *verskil tussen :
die kennis van goed en kwaad - wat is "reg" en wat is "verkeerd" ....
Lewe - die uitleef van liefde .....

'n paar sinarios :

die man vertrap sy vrou en wyer dat sy kerk toe gaa ens, ens ens .... daar is geen maar geen liefde in die huwelik nie en die kinders word erg getraumatiseer ..... maar vroulief glo egskeiding is egbreuk en laat toe dat haar kinders lei ..... wat is hier "reg" en wat is "verkeerd" .... en wie gaan oordeel ...

Ouderling Boeppens Ben staan met sy T-bone by die braaivleisvuur en vertel van die sleg bedelaar wat seker net drankgeld soek .....

Diaken Dirk staan en bedink die gemeentelede wat nie tiendes gee nie - in die ry voor die lotto masjien ....

ens .... ens ....

* die een lei tot oordeel, die ander tot oorwinning .....

:blush::pp .....

m

JPR
Jan 30th 2010, 08:18 AM
Mari, ek stem saam oor oordeel. Ons oordeelsvermo kry ons by Satan. Ons moet dit liefs nooit gebruik op mense nie.

Ek het iets kosbaar geleer oor Jakobus se "wet van vryheid".

Die eerste is: Sonde word deur God se wet gedefinieer. Alles buite die wet is sonde en alles wat aan die wet se vereistes voldoen is nie sonde nie.

Tweedens: Almal se vlees is onlosmaaklik aan sonde gekoppel en ons tweestryd is om deur die Gees, die werke (wetsoortreding) van die vlees dood te maak. (Dit kan alleenlik na wedergeboorte gebeur wanneer jy 'n geesliggaam gekry het)
Hierdie stryd tussen vlees en gees duur waarskynlik 'n leeftyd (so lyk dit vir my want ek is nog daarmee besig) maar word deur saam met Christus te sterf, bereik en oorwinning is definitief moontlik.

Derdens: Om die wet na te kom en ander aan te moedig om dit te doen beteken "dat jy die grootste genoem gaan word in die koninkryk van die hemele" (Mat 5:19) Ons moet liefs nie praat oor sonde en wat mense in die duisternis doen nie maar ons moet gedurig praat oor wat God se wil is en mense gedurig aanmoedig om daarin te lewe (Om binne die wet te lewe)

Vierdens: Om oor God se wet te praat bring noodwendig die sonde aan die lig en alle mense is skuldig aan sonde so almal voel alewig veroordeeld as oor God se wet gepraat word. Moenie dat dit jou verhinder om daaroor te praat nie.

Vyfdens: Om sonde aan 'n spesifieke mens te koppel is om regter te wees. Dit is nie ons werk nie. Per definisie is 'n wetsgehoorsame burger nie 'n regter nie. As jy regter wil wees, verval jou reg tot wetsgehoorsaamheid. God is die wetgewer en die regter en ons is wetsgehoorsame kinders.

Na alles, onthou dat as jy God liefhet, jy sy wet sal gehoorsaam: 1Jo 5:3 Want dit is die liefde tot God, dat ons sy gebooie bewaar; en sy gebooie is nie swaar nie. Onthou dat jy na gelang jou wetsgehoorsaamheid vergeld gaan word: Opn 22:12 En kyk, Ek kom gou, en my loon is by My, om elkeen te vergeld soos sy werk sal wees. en onthou dat die reg tot toegang van die boom van die lewe hang af of jy wetsgehoorsaam is: Opn 22:14 Salig is die wat sy gebooie doen, sodat hulle reg kan h op die boom van die lewe en ingaan deur die poorte in die stad.

mari
Jan 31st 2010, 11:41 AM
Liewe JPR ....

Pragtige uiteensetting ...

net 'n paar notas tot uitbreiding van die gesprek ...

t.o.v. punt 1 : Watter wet .... tien gebooie, OT voorskrifte ......... of is daar 'n nuwe wet in die NT ?

2 ..... is ons as gelowiges ( die wat kies on God se Woord wat Vlees geword het as waarheid te aanvaar ) nie dalk in Gees wedergebore tot die volheid van Christus, met die siel / denke / "gemoed" wat vernuwe moet word om daardie verlossing te laat uitwerk nie ( ek soek die vers wat in Eng se "work out your own salvation" ... wie kan help ? ) ... ons liggaam is verbind aan die aardse skepping wat verdoem is .... in Gees het ons al die beloftes van Christus, maar dis ons siel / denke / wil wat vernuwe moet word tot 'n heilig/afgesonderde lewe ......

3 .... jy word geoordeel soos jy oordeel en vergewe soos jy vergewe ...... die ding was die Vader mos haat bo alles is onewe maatstawe .....

4 .... om die wet te preek sonder die verlossingsboodskap is 'n halwe waarheid ...... ( nog 'n vers wat ek nie in Afr kan kry nie is " where the Law is read, the veil remains .... )

5 ... sonde as sulks in in Christus veroordeel ...... dieselfde bloed wat jou sonde wegvee, vee ook jou naaste s'n weg ..... die enigste vinger wat ons kan wys, is na die spieel ...... en selfs daar moet ons sien soos Christus sien ....

Na alles, ja ..... Liefde is die grootste, en as jy agape liefde nastreef sal jy in verhouding met jou Skepper Vader God staan deur sy Seun in die Gees en sal sonde nie 'n isue wees nie .... jy sal wil leef soos Hy vra ........ en jou naaste se verlossing sal vir jou baie belangriker wees as die spesifieke label van sy sonde .......

groete...m

JPR
Feb 9th 2010, 08:13 AM
Mari, ekskuus, het 'n besige week gehad

t.o.v. punt 1 : Watter wet .... tien gebooie, OT voorskrifte ......... of is daar 'n nuwe wet in die NT ?
Jy gaan die antwoord net by die Rabbi kry. Yeshuah is die nuwe hopriester en met verandering in priester, kom daar verandering in wet (Heb 7:12) . Net Yeshuah gee die wet (Jak 4:12) en net Hy kan besluit watter wet hy in jou hart gaan skryf. Dit is die verbond wat God ingestel het. (Jer 31:31) Wat ek wel vir jou kan s is dat geen van die wette wat in enige van die Heilige Geskrifte aangeteken is, per enige definisie uitgesluit is nie. So staan daar oa. geskryf dat as mens Moses se geskrifte nie glo nie, mens Yeshuah ook nie sal glo nie (Joh 5:46) . Toe Yeshuah oor die wet gepraat het, het hy nie die nuwe testamentiese geskrifte in gedagte gehad nie want dit het nog nie bestaan nie en sy opmerking dat mens moet doen wat die Fariseers s juis omdat hulle Moses se wette leer , moet juis teen die agtergrond gesien word. Daar is mense wat allerhande buite Bybelse resepte formuleer ingevolge waarvan sekere wette kwansuis nie deur God op ons harte geskryf sal word nie. So asof hulle daaroor besluit en/of beheer het. So is daar diegene wat alles wat Yeshuah op aarde geleer het slegs op die fisiese Jode van toepassing maak en daarom verkondig dat mens jou nie daaraan hoef te steur nie. Die nuwe verbond sou volgens hulle eers met sy dood ingestel wees (wat gekwalifiseerd waar is) maar daardeur word geimpliseer dat wat Hy ges het nie op ons van toepassing is nie (wat vals is)

2 ..... is ons as gelowiges ( die wat kies on God se Woord wat Vlees geword het as waarheid te aanvaar ) nie dalk in Gees wedergebore tot die volheid van Christus, met die siel / denke / "gemoed" wat vernuwe moet word om daardie verlossing te laat uitwerk nie ( ek soek die vers wat in Eng se "work out your own salvation" ... wie kan help ? ) ... ons liggaam is verbind aan die aardse skepping wat verdoem is .... in Gees het ons al die beloftes van Christus, maar dis ons siel / denke / wil wat vernuwe moet word tot 'n heilig/afgesonderde lewe ......Die vers waarna jy verwys is Fil 2:12 . Ek sien dit soos jy dit hier uiteensit.

3 .... jy word geoordeel soos jy oordeel en vergewe soos jy vergewe ...... die ding was die Vader mos haat bo alles is onewe maatstawe .....
Die Here het ons juis hierdie week hieraan herinner. As ons nie ons broers vergewe nie sal ons ook deur Hom vergewe word nie en sal sy kruisdood ons niks baat nie. Om die tweede dood vry te spring, moet ons vergifnis kry en vergifnis uitdeel.
Dis soms nodig om te besin oor die doel van vergifnis: Vergifnis is nodig om God se toorn te ontsnap. Dis of vergifnis of die dood. Ons word nie sommer so non-spesifiek vergewe nie, ons word spesifiek vir sonde vergewe en sonde word deur die wet gedefinieer. Ons word dus vergewe vir die feit dat ons die wet oortree het. Hierdie is al God se wette, van die tien gebooie, deur Levitikus tot die bergpredikasie en beyond. As ons nie so dan en wan mekaar aan die wet herinner nie sal ons heeltemal vergeet waarvoor ons nou eintlik vergewe is. As ons God se wet verwater, verwater ons die hele vergifnis boodskap.

4 .... om die wet te preek sonder die verlossingsboodskap is 'n halwe waarheid ...... ( nog 'n vers wat ek nie in Afr kan kry nie is " where the Law is read, the veil remains .... )
Ek hou van wat jy hier s maar ek sou die ander kant van die munstuk op die stadium van my lewe wou beklemtoon; ons preek nie meer waarvan ons vergewe is nie want ons definieer nie meer sonde nie. Hoe duideliker ons sonde uitspel, hoe wonderliker word die verlossing daarvan en hoe meer waardeer ons Yeshuah. Ek dink baie aan die plakkaat wat s; Jesus is die antwoord en toe skryf iemand onderaan; maar wat is die vraag?

Jy verwys na 2 Kor 3:15 wat s: (in my eie woorde) as Moses se gekrifte gelees word, is daar n bedekking oor n mens se hart (kan dit nie verstaan nie) maar juis as jy jou tot die Here bekeer, neem Hy daardie bedekking weg sodat jy die waarheid van Moses se gekrifte kan verstaan. Die implikasie is dat onbekeerde (mag dissipels van Yeshuah wees maar moet hulle nog van die stukkie ongeloof bekeer) mense loop met n bedekking oor hulle hart rond waar dit Moses se geskrifte aangaan.

5 ... sonde as sulks in in Christus veroordeel ...... dieselfde bloed wat jou sonde wegvee, vee ook jou naaste s'n weg ..... die enigste vinger wat ons kan wys, is na die spieel ...... en selfs daar moet ons sien soos Christus sien ....
Ek dink jy haal Romeine 8 in die eerste deel van hierdie paragraaf aan. Ek is baie al vir jare baie onder die indruk van die vers: Dit s (in my eie woorde); Yeshuah het die sonde in die vlees veroordeel omdat dit te swak is om die wet na te kom maar die wat deur die Heilige Gees gelei word, kan die wet tot sy reg laat kom. (Rom 8:3 -4).

Na alles, ja ..... Liefde is die grootste, en as jy agape liefde nastreef sal jy in verhouding met jou Skepper Vader God staan deur sy Seun in die Gees en sal sonde nie 'n isue wees nie .... jy sal wil leef soos Hy vra ........ en jou naaste se verlossing sal vir jou baie belangriker wees as die spesifieke label van sy sonde .......

Dankie M, jy bemoedig my.

mari
Feb 9th 2010, 03:25 PM
Liewe JPR ...

nou's ek so bietjie konfoesed met jou punt 1 antwoord ..... lees ek verkeerd ? bedoel jy elke liewe voorskrif van Deutrenomium, Levitkus ens ...... al die reinheids wette, wette van wie mag bedien en wie nie..... voorskrifte oor vroue, feeste, ens ens .... ??????? .......

:o .............

JPR
Feb 13th 2010, 09:03 AM
nou's ek so bietjie konfoesed met jou punt 1 antwoord ..... lees ek verkeerd ? bedoel jy elke liewe voorskrif van Deutrenomium, Levitkus ens ...... al die reinheids wette, wette van wie mag bedien en wie nie..... voorskrifte oor vroue, feeste, ens ens .... ??????? .......

Mari, ek was verkeerd en is jammer vir enige misleiding wat ek kon veroorsaak het. Ek hoop ek stel dit die keer reg. Ook net jammer s dat ons hierdie draad gebruik vir n onderwerp wat miskien elders tuis hoort.

Om deel van die nuwe verbond of ooreenkoms tussen God en mens te wees beteken dat God Sy Wette op jou hart gaan skryf (Es 11:19) (Heb 8:10) . Dit is n gegewe (Heb 10:16) . Die Nuwe verbond het ten doel om ons sondes weg te neem (Rom 11:27) en aangesien sonde die oortreding van God se Wet is (1 Joh 3:4) , maak die wet in jou hart baie goeie sin, nie waar nie? So tussen hakies; die wegneem (wet op die hart) van sondes, en die vergifnis van sondes (dood saam met Christus) vind deur twee verskillende prosesse plaas. Vir eersgenoemde om te gebeur is daar twee voorwaardes:- n Lewende God en n mens met geloof. Watter wet Hy op jou hart gaan skryf en op watter stadium in jou lewe dit gaan gebeur hang van Hom af en of jy geloof het wanneer Hy dit wil doen.

God se wil betreffende die aangeleentheid is deur mense op skrif gestel en binne die Geskrifte is daar aanduidings van wette en instansies wat Hy nie meer op jou hart sal skryf nie. Ek kan aan twee dink.

Die Heilige Gees maak dit duidelik dat die instellings rondom die tabernakel nie meer geld nie (Heb 9:8) .
God het die besnydenis ingestel as n verbondsteken (Gen 17:11) tussen Homself en die fisiese nageslag van Abraham maar verwag nie dat ons dit nou meer sal doen nie (1 Ko 7:18) . Enige mens wat dit vandag om godsdienstige redes (mediese redes uitgesluit) doen, doen dit uit onkunde, tradisie of maak hulleself los van Christus en verloor die genade wat God vir hulle het (Gal 5:2 4) .

Net n woord oor tradisie; tradisie of oorlewering maak God se Wet kragteloos en vrugteloos (Mat 15:6) . Sy Wet of wil kom tot niks nie. Die sen, vrymaking, en voorspoed (Deut 30:16) wat God daardeur bestem het, materialiseer nie omdat een mens vir n ander mens vertel God verwag dit nie van jou nie. Hierdie oorlewering is in alle samelewings teenwoordig maar sal net deel van n gelowige bly as Hy in eiewysheid volhard. (Voorbeeld hiervan is op die draad wat oor tiendes handel sigbaar)

Hieronder verduidelik ek graag aan jou hoe die Heilige Gees n paar skrifgedeeltes oor die onderwerp my laat verstaan het. Dit is skrifte wat ander gelowiges en soms teenstanders van die waarheid dikwels anders verduidelik. Ek glo dit sal help om God se wil beter te verstaan;

Paulus gebruik dikwels die woorde uit en onder om herkoms en posisie aan te dui. Hy skryf van uit die vlees en onder die vloek en uit God. Beskou Gal 3:10 wat s: Want almal wat uit die werke van die wet is, is onder die vloek; want daar is geskrywe: Vervloek is elkeen wat nie bly in alles wat geskryf is in die boek van die wet om dit te doen nie. Hier kontrasteer hy mense wat uit geloof is met mense wat uit die werke van die wet is. Let op die woord uit en let op die woord werke. Hy praat van mense wat nog nie uit geloof ontstaan het nie, en wat dus nog uit werke leef, bedoelende eintlik maar net vlees mense itm. gees mense. Hierdie verse s glad nie jy moet nie die wet nakom nie!! Wat dit wel s is dat vlees mense wat die wet werk nog onder die vloek is.

In Rom 3:28 skryf Paulus dat selfs as iemand nie die wet werk nie hy nogtans deur geloof gered kan word. Dit staan so geskryf: Ons neem dus aan dat die mens geregverdig word deur die geloof sonder die werke van die wet. Weereens, om vanuit die vlees die wet te werk is nie noodwendig verkeerd nie, maar of jy dit doen of nie, dit red jou nie. Wat jou red is geloof.

Beskou ook Gal 3:13 Christus het ons losgekoop van die vloek van die wet deur vir ons n vloek te wordwant daar is geskrywe: Vervloek is elkeen wat aan n hout hang Ons is nie van die wet losgekoop nie, ons is van die vloek van die wet losgekoop. Dit is n groot verskil. Hy het n ransom betaal om al sy broers los te koop van die vloek wat die wet op hulle vlees geplaas het.

Rom 10:4 "Want Christus is die einde van die wet tot geregtigheid vir elkeen wat glo". (Christus is nie die einde van die wet nie, hy is die einde van die wet tot geregtigheid. Hy het spesifiek ges; ek het nie gekom om die wet te beindig nie maar om dit te laat gebeur (Matt 5:17) (dit is wat vervul beteken)

Rom 10:5 "Want Moses beskrywe die geregtigheid wat uit die wet is: Die mens wat hierdie dinge doen, sal daardeur lewe". Wetsgehoorsaamheid gee n vorm van geregtigheid wat lewe gee en of handhaaf. Dit was nog altyd so en het nie verander nie (Deut 4:1 ; Deut 8:3 ; Lev 18:5 ; Esegil 18:21 ; Eseg 20:11 ; Neh 9:29 ). Die lewe waarvan hier gepraat word is geestelik maar sluit mynsinsiens glad nie die vleeslike lewe uit nie. Die wet is geestelik (Rom 7:14) en harmonieer met die wedergeborene wat soortegelyke natuur het. Yeshuah het ges; doen dit (die wet) en jy sal lewe (Luk 10:28 ) en Hy het ook ges as jy die lewe wil ingaan onderhou die gebooie (Matt 19:17 ).

Rom 10:6 "Maar die geregtigheid wat uit die geloof is, s dit: Moenie in jou hart s nie: Wie sal in die hemel opvaar, naamlik om Christus af te bring;" Geloof lei tot geregtigheid en geregtigheid is uit geloof. Geloof word deur die hart gedoen en dit is waar God se wet moet opeindig. Geloof bring geregtigheid juis omdat die Wet van God deur geloof in die hart gevestig raak.

As jy vandag op jou knie gaan en vir Yeshuah vra watter van God se gebooie die belangrikste is, is die kanse baie goed dat Sy antwoord dieselfde sal wees as wat dit 2000 jaar gelede was toe Sy ander dissipels, toe jy nog nie by was nie, Hom dieselfde vraag gevra het. Sy antwoord kom oa. uit Deuteronium 30:16 . Gaan lees dit aandagtig en glo dit met jou hele hart as jy regtig n goeie definisie van liefde wil sien en wil verstaan wat Yeshuah met daardie stelling bedoel het.

Om jou vraag dus direk te beantwoord; moenie die Bybel in twee seksies indeel en dink God gaan net met jou uit die een deel wil praat nie. Elkeen van daardie boeke is deur God ingegee en uit elkeen is daar n boodskap uit Sy mond spesifiek net vir jou! Gaan soek dit en as jy dit kry, GLO DIT!!

Forgiven Sinner
Apr 2nd 2010, 10:38 AM
Liewe Mari,

Ek wil vra dat julle asseblief in plein afrikaans antwoord want ek is nie baie vinnig nie...

So, ek kan sonde doen en vergewe word? (Ek stem saam want niemand is "goed" nie maar ek dink dit kan lekker raak). Ek glo in God en als wat daarmee saamgaan. So, "Glo en jy sal gered word" is onder die knie. Hier staan niks van "doen" nie.

Ek kan 3-somes hou, egbreuk pleeg, vloek en skel, suip, onsedelik lewe en steel want dan hoef ek dit nie te koop nie en pas my salaris bietjie aan. Ek is maar net 'n mens en die vlees is swak. Jesus het mos vir my sondes gesterf so hoekom kan ek nie in die plesiertjies deel nie? Die wet kan my nie veroordeel nie en mense kan ook nie. Is jou skinder 'n kleiner sonde as my 3-some? Aangesien niemand sonder sondes is nie, gaan almal wat glo gered word. Ons moet nou besluit of die wet 'n plek het en of hy nie 'n plek het nie? Die wet kan nie net plek h as jy 3-somes hoor maar wegval as jy skinder hoor nie. Moet ook nie vir my s sonde doen is nie lekker nie. Hoekom val soveel mense dan as gevolg van sonde? Hoekom is jy nie volmaak nie? Want jy sondig. Hoekom sondig jy dan? Kyk jy neer op my omdat ek "groter" sonde het?

Om nou te s: "As jy die Gees in jou het sal jy dit nie wil doen nie"....STOP. Dit gaan oor die wet. Mense wat die Gees in hulle het sondig ook, so dit bring my terug na die wet! Om te s jy onderhou die wet net uit liefde....hmmm, wat van jy dien God daardeur? Dit kan ons ook nou in stukke skeur. Jy dien jou ouers uit vrees(dalk word jy half dood geslaan en sit met 'n blou oog en bloed wat teen jou gesig afloop en jy sal dit doen of jy eet nie of jy soek vir jou ander blyplek) of respek(want jy eer jou vader en moeder) of liefde(jy wil graag jou ouers gelukkig maak en trots want jy wil hul nie teleurstel nie, en dit is 'n vrye keuse wat jy self maak) of 'n passie(jy hou daarvan as jy iemand daardeur kan impress) of jy weet nie hoekom jy dit doen nie maar almal doen dit en nou doen jy dit ook maar of 'n kombinasie hiervan. Hoekom dien jy God? Uit vrees vir die hel? Die ewige dood? Vir 'n plek in die hemel? Omdat jy God wil dien ongeag of jy dit vanuit die hel kan doen(as dit moontlik sou wees)? Hoeveel sou God gedien het as almal hel toe sou gaan as die kruisdood nie plaasgevind het nie? Okay, van die punt af maar dink maar daaraan....