PDA

View Full Version : Afrikaans is plesierig

Ta-An
Jan 5th 2010, 08:47 PM
Ja, julle lees reg....

:lol: Ek lees so pas raak op 'n ander BB. .... hulle praat van 'n "Nuwe Garing" vir 'n nuwe draad / thread wat hulle oop maak :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Johnny
Jan 6th 2010, 08:52 AM
Kan jy glo.....net een plek in die Bybel word die woord "garing" gebruik.....en DIT klink nie baie plesierig nie. Net vir info.

Jesaja 22:17 Kyk, die HERE sal jou wegslinger, soos n man iets wegslinger, en jou vas inmekaar rol,
Jesaja 22:18 jou vas inmekaar draai soos n tol garing, jou soos n bal wegslinger na n land wat alkante toe wyd is; daar sal jy sterwe, en daar sal jou pronkwaens wees, o skandvlek van die huis van jou heer!

David2
Jan 7th 2010, 11:39 AM
Anneke, ek het self voorheen van 'n "lyn" gepraat voor ek op Lighuis gesien het dit is 'n draad. Lg. maak meer sin, want 'n storie het mos 'n draad!

CFJ
Jan 10th 2010, 08:54 AM
Hehehe, as jy nou 'n draad wil uittorring, moet jy dit net 'n garing in daai draad beet kry...

Ta-An
Jan 10th 2010, 09:53 AM
Hehehe, as jy nou 'n draad wil uittorring, moet jy dit net 'n garing in daai draad beet kry...

Jy is darm slim..... want jy kry my altyd aan die dink..... Wanneer jy 'n draad wil "derail' ="uittorring' gryp jy 'n garing en trek los :lol: