PDA

View Full Version : Bespreking Die Islamitiese revolusie

David2
Jan 10th 2010, 10:04 AM
Volgens opnames is slegs 7% van die Moslems in die wreld radikaal en bereid om deel te neem aan selfmoord-bomaanvalle op Israeliese en Westerse teikens. Maar moenie die 7% onderskat nie - dit is ongeveer 95 miljoen Moslems. Dan is daar ook nog die moontlikheid dat die opname nie akkuraat was nie en dat dit veel meer as dit kan wees.

Twee radikale Moslemstate is onlangs deur die Weste omvergewerp en met gematigde regerings vervang (Afganistan en Irak), maar in beide die lande het die radikales nie opgegee nie en veg nog daagliks om die beheer terug te wen. Op 9\11 is 3000 Amerikaners dood, maar sedertdien is daar reeds 5000 in Afganistan en Irak dood.

'n Derde radikale Moslemstaat, Iran, is nog steeds "op vrye voet" en besig om kernwapens te ontwikkel om teen Israel te gebruik.

Radikales in Iran, Irak en Afganistan het lank reeds Pakistan as hulle volgende teiken gedentifiseer vir 'n radikale oorname. Uit nuusberigte is dit alombekend dat bomaanvalle in Pakistan aan die orde van die dag is. Kriekettoernooie in Pakistan moes al gekanseleer word vanwe die onstabiele toestand. Waarom het hulle Pakistan geteiken? Wel, Pakistan het kernwapens, reeds 150 kerntoestelle wat gereed is om gebruik te word.

Israel is 'n baie klein landjie. Twee kernbomme is genoeg om hulle uit te wis.

Het al hierdie dinge iets te doen met die voorspelling in Eseg. 38 dat Rusland in 'n bondgenootskap met Iran sal wees? Let wel: NOU, slegs vir die laaste paar jaar, bestaan daar vir die eerste keer in die geskiedenis so 'n bondgenootskap tussen die twee lande. En dit is hierdie alliansie wat Israel gaan aanval.

Watse effek het hierdie feite op ons as Christene? Is dit sommer bangmaakstories of is dit waar? Moet ons bang wees of moet ons opgewonde wees as ons die dinge sien gebeur?

Hoe reageer ons op die konflik tussen die radikale Moslemstate en Israel? Staan ons neutraal en apaties?

Wat van Christene in Moslemstate? Waar staan hulle wat hierdie konflik betref? Wil hulle ook van Israel ontslae raak?

Wat is die radikale Moslemstate se houding teenoor Christene? Haat huille Christene net soos wat hulle Israel haat?

Sit ons hier met 'n scenario voor ons o wat heel moontlik die laaste eindtydse gebeure gaan inlui? Wat is ons as Christene se reaksie daarop?

protea
Jan 10th 2010, 01:03 PM
Hallo David,
Jy vra baie vrae in hierdie 'grys area' wat nie regte of verkeerde en baie keer onbepaalbare antwoorde het nie. Maar wat soos n paal bo water staan is die feit dat Israel 'in-die-mirrel-Cyril' van al hierdie gebeure en stuasies staan. Israel word aan alle kante deur die Moslems veral geknyp , gedeig en ge-boelie en baie soek sy bloed. Ek glo dat al die gebeure wat in Openbaring voorspel word besig is om 'reg te skuif' vir die Grand Finale in Eseg 38. My oge rek elke dag net groter as daar nog n legkaartstuk in sy plek in skuif. Of ons neutraal moet staan of apaties of bevrees moet wees ? Israel is God se oogappel. Dit staan stoos n paal bo water. En beskerm SAL God hulle beskerm! Daarom ook die opdrag aan ons as 'gentiles' om vir Israel te bid . Maar hierdie tyd se gebeure is werklik 'history in the making' op n daaglikse basis en ek hou dit daagliks in die internasionale media dop, verseker.
Groetnis

David2
Jan 10th 2010, 01:37 PM
Protea, Terwyl jy die goed in die media dop hou, hier is nog twee vars, gesaghebbende "intelligence" artikels om te lees. Gaan kyk mooi, die artikels is oorspronklik in Arabies, deur 'n Arabiese navorser, joernalis geskryf. Ek dink nie dit kan afgemaak word as pro-Joodse propaganda nie.

http://www.americanchronicle.com/articles/view/135627

http://www.americanchronicle.com/articles/view/135936

Groete

protea
Jan 10th 2010, 02:17 PM
Dankie David , ek lees graag!

Die Filadelfieer
Jan 11th 2010, 06:37 AM
Baie interesante artikels David.
Julle weet seker van die groot bekomernis onder Europese burgers dat die Europese unie een van die dae in 'n Islamietiese Unie kan ontaard ? Dit bly maar 'n syfers speletjie : met soveel mense wat Islam ondersteun, is dit bloot 'n kwessie van tyd voor huidige regerings doodeenvoudig die stryd by die stembus gaan verloor.

Johnny
Jan 11th 2010, 07:39 AM
Goeie studies om na te kyk is Dave Hunt van "The Berean Call" oor Islam.
http://www.thebereancall.org/

Uitstekende dvd's wat ek het en al gekyk het is:
http://www.thebereancall.org/node/8041
http://www.thebereancall.org/node/5959

The Koran Calls Jews And Christians...Monkeys and Pigs
http://www.liveleak.com/view?i=ffd_1215632223

KORAN commands to kill infidels
http://www.wvinter.net/~haught/Koran.html

protea
Jan 11th 2010, 12:07 PM
Dieselfde scenario as wat iemand geskets het: As die Kruger Nasionale Park n stemming sou hou , sou die rooibokke wen ,want hulle is net fisies die meeste. Hoe meer harte wat klop , hoe meer stemme....

David2
Feb 2nd 2010, 03:57 AM
Twee belangrike dinge gebeur op die internasionale 65 ste herdenking van die holocaust, die datum waarop Auschwitz deur die Russe bevry is. Die Iranese leier herhaal weer sy dreigement dat Israel vernietig sal word. Onthou net dat dit juis hierdie haat-uitsprake van radikales is was die oorlog van Ps. 83 tot gevolg gaan h. Ps. 83:5 s:
83:5 Hulle s: Kom, laat ons hulle vernietig, dat hulle geen volk meer is nie, sodat aan die naam van Israel nie meer gedink word nie.
Maar hierdie oorlog gaan nie lei tot die vernietiging van Israel nie, maar tot 'n oorwinning wat hulle grondgebied gaan uitbrei tot dit wat aan elk van die 12 stamme toeges is. Lees die res van die Psalm.

Die Iranse leier het verder verklaar dat Israel en die weste op 11 Febr. 'n gevoelige slag toegedien gaan word. Rosenberg skryf: "I learned that Ahmadinejad is threatening to unleash a "harsh blow" to the Judeo-Christian world on February 11th. No one's sure what he means exactly, but the U.S. is moving new naval forces and Patriot missile batteries into the Gulf region, just in case."

Die Israelse eersteminister was in Auschwitz en het daar in 'n toespraak verklaar dat hy glo Eseg. 37 se profesie is vervul. Die doodsbeendere en die graf waaruit Israel opgestaan het, was die holocaust. Dit is hoe ek dit ook verstaan het. Dit kan tog nie 'n geestelike betekenis h nie, want Israel het nog nie geestelik ontwaak nie. Dit is werklik 'n fisiese graf waaruit hulle opgestaan het, tallose massagrafte waarin Jode met stootskrapers ingedompel is.

protea
Feb 2nd 2010, 12:33 PM
Die neiging in die media deesdae laat my so dink aan mense wat n oorlog SOEK. Een mooi more se Ahmadinejad : Ek gaan Israel dik tik! en die volgende dag reageer die Isrealse eerste minister: Maar kom , laat ek jou wys waar Dawid die wortels gegrawe het... En so grom en brom en dreig die supermagte nou al vir maande oor en weer en die spanning raak al hoe meer en die senuwees raak rou geskawe nie soseer oor wat die vyand gaan doen nie ,maar wat hulle KAN doen. En is dit nie nie die kern van terreur nie , daardie onsekerheid : Gaan hy regtig doen wat hy gese het of is alles net bangmaakstories? Ons sal maar sien wat ons sal sien ,maar interessant is dit gewis!

FNell
Apr 6th 2010, 07:11 PM
Ek struggle al lank met die Islam issue, en veral oor die rol wat Jihad speel. Hier in Kaapstad is dit 'n baie teenwoordige issue en werk 'n mens nou saam met Moslems. Ek het al vele boeke gelees wat oor hierdie saak handel en het laasweek die nuwe boek van Mosab Yousef, "Son of Hamas", gelees ('n "must read", gaan kyk gerus op Amazon/Kalahari (http://www.amazon.com/Son-of-Hamas-ebook/dp/B003917VOU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&m=AJZ1BLME50KG1&s=digital-text&qid=1270580216&sr=1-1)). Een van die vrae wat ek mee sukkel is: In watter verhouding staan elke Moslem met Jihad en is daar werklik so iets soos 'n "vreedsame" Islam en iterpretasie van die Koran. Mosab Yousef het dit vir by baie mooi in sy boek beskryf en hy doen dit as volg: Islam is 'n baie ho leer waarteen elke Moslem uitklim. Heel bo, daar waar meeste Moslems nie kan sien nie (te hoog op), en waar meeste nie kom nie, is Jihad. Jihad is onafskeidbaar deel van Islam maar meeste Moslems weet nie wat daar bo is nie en sal dan ontken dat geweld deel is van hulle geloof.

Daar is 'n baie interessante boek (self nog nie gelees nie) wat beweer dat die Mahdi die komende antichris is (http://www.amazon.com/Islamic-Antichrist-Shocking-Nature-ebook/dp/B002LE88NE/ref=pd_rhf_p_t_2). Die Sjite (nie seker van die Afrikaanse spelling nie) glo dat die 12e Imam oppad is en dat hy die Kalifaat gaan vestig regoor die wreld (en in die proses alle nie-gelowiges gaan uitwis). Hulle glo dan die Mahdi se koms moet aangehelp word deur chaos op aarde te veroorsaak (wat Iran, wat sterk in die Mahdi glo, dan ook wil bewerkstellig).

In 'n boek wat ek tans lees, "Atomic Iran" (http://www.amazon.com/Atomic-Iran-Countdown-Armageddon-How-ebook/dp/B002Q8HFRA/ref=pd_rhf_p_t_3) word die verhaal rondom die Iranese Islamitiese Revolusie mooi vertel. In die vertelling kom dit uit hoe Jimmy Carter se swak leierskap/presidentskap daartoe gelei het en hoe die gevolge daarvan groot probleme vir Amerika en die Weste gaan beteken. Iran staan op die drumpel om sy eie kernwapens te h, en met hulle fanatiese eskatologiese siening wil hulle baie graag met kernwapens die pad voorberei vir die 12e Imam se koms. Onderhandelinge en mooipraat gaan nie werk hier nie. Isreal sal weer MOET met 'n verrassingsaanval moet kom (soos teen Osirak in Irak) of hulle gaan die in 'n onmoontlike posisie wees. Amerika onder Obama is net so swak as Amrika onder Carter ... so daar gaan nie daadwerklike optrede kom voor Irak kernwapens het nie ... en Israel staan waarskynlik alleen.

Paul Pienaar
Apr 7th 2010, 02:19 AM
:o

So, wat het toe op die 11de Februarie gebeur!?

Johnny
Apr 7th 2010, 05:34 AM
Amerika onder Obama is net so swak as Amrika onder Carter ... so daar gaan nie daadwerklike optrede kom voor Irak kernwapens het nie ... en Israel staan waarskynlik alleen.

Sad to say.....maar Israel sal as nasie alleen wees teen 'n wereldmag. Dit is verbasend hoe baie christinne selfs teen Israel is. Gelukkig is God aan hulle kant en dit is al wat saak maak. Hy sal vir hulle die oorwinning gee. Ek het al op 'n vorige draad gese dat ons sal een oggend wakker word en hoor Israel het Iran se kernaanlegte aangeval. Ek glo ook dat die Psalm 83 oorlog voor die deur is waar ek op 'n ander draad hieroor praat.

http://bibleforums.org/showthread.php?202267-Psalm-83-oorlog.

http://bibleforums.org/showthread.php?204183-Oorlog-in-die-Midde-Ooste/page3

Johnny
Apr 7th 2010, 05:35 AM
:o

So, wat het toe op die 11de Februarie gebeur!?

Weet nie, vertel my. Wat was dit en wat moes gebeur het?

Paul Pienaar
Apr 7th 2010, 05:47 AM
Hallo Johnny,

Pos #8 praat van 'iets' wat blykbaar sou gebeur het op die 11de Feb.

Enige datum konnotasies en gebeure wat dan nie plaasvind nie, ontneem
geloofwaardigheid. Maar, dit lyk my nie dit word raak gesien nie.
Om dit onder die mat in te veeg, gaan ook nie werk nie.

Lees gerus pos #8 in hierdie draad.

Johnny
Apr 7th 2010, 05:55 AM
Paul, ek is nou met jou. Het nie al die poste op die draad gelees nie. Ahmadinejad blaf maar soos 'n skoothondtjie wat 'n nuwe teef op die blok gesien het maar is te klein om enige iets aan haar te doen. Ons weet wat die Bybels se en wie gaan seevier wanneer dit ookal gaan gebeur. Jy is reg, ons kan nie datums koppel nie, maar kan wel uit die Woord min of meer voorspel wat volgende behoort te gebeur.

Die Filadelfieer
Apr 7th 2010, 06:20 AM
Hallo Johnny,

Pos #8 praat van 'iets' wat blykbaar sou gebeur het op die 11de Feb.

Enige datum konnotasies en gebeure wat dan nie plaasvind nie, ontneem
geloofwaardigheid. Maar, dit lyk my nie dit word raak gesien nie.
Om dit onder die mat in te veeg, gaan ook nie werk nie.

Lees gerus pos #8 in hierdie draad.

Ontneem geloofwaardigheid van wie Paul ?

Ek lees in pos # 8 die volgende :

Die Iranse leier het verder verklaar dat Israel en die weste op 11 Febr. 'n gevoelige slag toegedien gaan word.

As die Iranese leier nie by sy datums hou nie, is dit seer sekerlik nie die persoon wat hom aanhaal of verslag lewer daaroor wat se geloofwaardigheid skipbreuk lei nie, of hoe ?

RR van Wyk
Apr 7th 2010, 06:27 AM
Al wat dit doen is dit maak die res van die wreld mak. Ons lig nie eers meer ons wenkbroue as hierdie ouens sulke aanmerkings maak nie. Ons s maar net:"ja, watookal, grootbek..."

Paul Pienaar
Apr 7th 2010, 03:07 PM
Hallo Julle,

Ek is nie 'n verdediger van Ahmadinejad nie, maar ek is wel bewus
daarvan dat woorde aan hom toegedig word wat hy nie gespreek het nie,
of in ander gevalle waar hy 'n ander persoon gekwoteer het, daardie
woorde gedraai word en dan in die bre media as syne voorgehou word.

Ter interessantheid, daar is tans hoofsaaklik slegs 6 groot invloedryke
media huise. Hul nuus verkry hulle vanaf Reuters en Associated Press.
Beide Reuters en AP behoort aan die Rothschild familie, wat o.a. ook aan
die bo punt van die finansile piramide is. Die lesers is seker bewus daarvan
dat hierdie Rothschild familie Duits-Joods is. Dit laat my wonder oor
watter nuus, regtig nuus is.

So, ek dink die Rosenberg skrywer, is ongeloofwaardig.

Verder is dit ook snaaks hoe die Christendom al hoe meer 'seker' raak
dat hul interpretasie van hoofsaaklik Eseg. 37 korrek is, en hoe hulle dan
ook verder 'seker' raak dat daar nou na Iran verwys word in hierdie gedeelte.
Ek wonder watter rol die kollektiewe bewustheid van die Christendom, tesame
met die hoofstroom media en politiese groepe speel in die, ek kan seker s,
aktiewe dryf na oorlog in die midde-Ooste, sodat dit kan in pas in die
huidige verstaan van wat Eseg 37 na verwys.

Dit blyk asof daar 'n al groter verwagting (dalk selfs hoop?) is, dat daar oorlog
sal uitbreek. En in hierdie verwagting, val die klem 'rock solid' op die fisiese.
Die geestelike, en daarmee die geestelike interpretasies van die Ou Testament, en
veral Eseg 37, se boodskap is nou klaarblyklik net dit, 'n letterlike fisiese oorlog.

Op watter stadium het die Christendom tot op die punt gekom waar die letterlike of
fisiese, swaarder dra as die geestelike? Wanneer het dit meer belangrik geraak om tye
en tekens van oorlo en toekomstighede raak te sien, as om op die hier en die nou
van ons eie en ons naaste (nie my naaste aan die ander kant van die wreld) se
redding en verlossing te bewerk?

Dit is nie my idee om enigiemand hier aan te val nie. Ek skiet partykeer van die heup
af, en is ook al heel partykeer gewond. Koes maar en skiet terug. Ek voel net dat
daar op hierdie stadium baie verwys word na die letterlike en fisiese, hier op die forum
en ook in die bre Christendom. Ek dink ons het die balans verloor.

Nou ja, nou't ek ook al weer meer geskryf as wat ek wou.

Lilly
Apr 30th 2010, 02:01 PM
Hallo Julle,

Ek is nie 'n verdediger van Ahmadinejad nie, maar ek is wel bewus
daarvan dat woorde aan hom toegedig word wat hy nie gespreek het nie,
of in ander gevalle waar hy 'n ander persoon gekwoteer het, daardie
woorde gedraai word en dan in die bre media as syne voorgehou word.

Ter interessantheid, daar is tans hoofsaaklik slegs 6 groot invloedryke
media huise. Hul nuus verkry hulle vanaf Reuters en Associated Press.
Beide Reuters en AP behoort aan die Rothschild familie, wat o.a. ook aan
die bo punt van die finansile piramide is. Die lesers is seker bewus daarvan
dat hierdie Rothschild familie Duits-Joods is. Dit laat my wonder oor
watter nuus, regtig nuus is.

So, ek dink die Rosenberg skrywer, is ongeloofwaardig.

Verder is dit ook snaaks hoe die Christendom al hoe meer 'seker' raak
dat hul interpretasie van hoofsaaklik Eseg. 37 korrek is, en hoe hulle dan
ook verder 'seker' raak dat daar nou na Iran verwys word in hierdie gedeelte.
Ek wonder watter rol die kollektiewe bewustheid van die Christendom, tesame
met die hoofstroom media en politiese groepe speel in die, ek kan seker s,
aktiewe dryf na oorlog in die midde-Ooste, sodat dit kan in pas in die
huidige verstaan van wat Eseg 37 na verwys.

Dit blyk asof daar 'n al groter verwagting (dalk selfs hoop?) is, dat daar oorlog
sal uitbreek. En in hierdie verwagting, val die klem 'rock solid' op die fisiese.
Die geestelike, en daarmee die geestelike interpretasies van die Ou Testament, en
veral Eseg 37, se boodskap is nou klaarblyklik net dit, 'n letterlike fisiese oorlog.

Op watter stadium het die Christendom tot op die punt gekom waar die letterlike of
fisiese, swaarder dra as die geestelike? Wanneer het dit meer belangrik geraak om tye
en tekens van oorlo en toekomstighede raak te sien, as om op die hier en die nou
van ons eie en ons naaste (nie my naaste aan die ander kant van die wreld) se
redding en verlossing te bewerk?

Dit is nie my idee om enigiemand hier aan te val nie. Ek skiet partykeer van die heup
af, en is ook al heel partykeer gewond. Koes maar en skiet terug. Ek voel net dat
daar op hierdie stadium baie verwys word na die letterlike en fisiese, hier op die forum
en ook in die bre Christendom. Ek dink ons het die balans verloor.

Nou ja, nou't ek ook al weer meer geskryf as wat ek wou.

Paul Pienaar, hoe meer ek van jou skrywes lees, hoe meer hou ek van jou.

Jy is soos n vars briesie in hierdie kamers wat vir my maar heel bedompig begin voorkom het.

Hou aan met wees wie jy is. Jy skyn. Jys amasing, oopkop, intelligent en sagmoedig. Jou gesindheid openbaar Christus.

David2
Apr 30th 2010, 03:16 PM
Paul
Jy klink nou soos die kerke in Duitsland voor die tweede wreldoorlog. "Ag nee wat, Hitler het nooit so iets ges nie. Hy is ook nie so sleg nie. Hy sal nooit ....... en hy sal nooit .........."

Wel, dit is vir my 'n bietjie onrusbarend dat mense so kan reageer oor totaal duidelike en bewese uitsprake van hierdie diaboliese antichristelike leier. Maar nou ja, Lilly hou ook van wat jy s. Mens kan dit verstaan. As ons almal eendag saam in die goeie plek gaan wees, insluitende Hitler, Mugabe, Idi Amin en Ahmadinejad, dan kan ons mos nou nie negatiewe dinge van die ouens s nie.

Paul Pienaar
Apr 30th 2010, 04:53 PM
David,

Die klem van my skrywe l eintlik
in die 3de laaste paragraaf waar ek
noem van die geestelike.

Dit word steeds gemis.

David2
Apr 30th 2010, 06:55 PM
Paul
Ek glo darem nie. Die geestelike hersyel van Israel kom baie sterk na vore in Eseg. 36-37 en dit word presies net so verstaan en interpreteer. Nee, ek verlang nie na oorlog nie en het al op verskeie drade my teenkanting teen oorlog uitgespreek. As die Bybel 'n oorlog voorspel beteken dit nie dat ek nou daardie oorlog ondersteun nie. As die Bybel die Antichris voorspel, beteken dit by verre ook nie dat ek hom nou ondersteun nie.

Johnny
May 3rd 2010, 05:54 AM
Paul, jy en Lilly het skynbaar nie veel kennis van Israel en God se plan vir die terugkeer van Sy volk na hul beloofde land nie. Dit nadat hulle as volk amper heeltemal uitgewis was deur Hitler. Dit nadat hulle vir 2000 jaar nog GEEN land van hul eie gehad het nie. Geen ander nasie of volk in die wereld kon so 'n vervolging vir langer as 300 jaar hanteer nie. Vandag skaars 60 jaar nadat hulle weer hulle eie land in besit geneem het is hulle een van die magtigste en rykste lande in die Midde Ooste. Hulle het 'n "swaar" klip vir die hele wereld geword. Nee wat, julle sal bietjie navorsing moet doen.

Sagaria 12:3 En in di dag maak Ek Jerusalem tot n baie swaar klip vir al die volke: elkeen wat dit optel, sal hom daarmee sekerlik seer maak; en al die nasies van die aarde sal daarteen vergader word.

Hoe se hulle in engels: "Moenie worry nie, watch net!"

Philip dT
May 3rd 2010, 07:11 AM
As mens Eseg 37 se einde vergelyk met Op 21, is dit tog betreklik duidelik dat dit verwys na die hiernamaals:

Eseg 37:23-28 "En hulle sal hul nie meer verontreinig met hulle drekgode [geen sonde meer nie] en hulle verfoeisels en met al hulle oortredinge nie; en Ek sal hulle verlos uit al hulle woonplekke waarin hulle gesondig het, en sal hulle reinig. So sal hulle dan vir my n volk wees, en Ek vir hulle n God wees. (24) En my kneg Dawid sal koning oor hulle wees, en hulle sal almal een herder h; en hulle sal in my verordeninge wandel en my insettinge onderhou en daarna handel [geen sonde meer nie]. (25) En hulle sal woon in die land [nuwe aarde] wat Ek aan my kneg Jakob gegee het, waar julle vaders in gewoon het; ja, hlle sal daarin woon, hulle kinders en hulle kindskinders tot in ewigheid; en my kneg Dawid sal hulle vors wees vir ewig [dui op die hiernamaals]. (26) En Ek sal n verbond van vrede met hulle sluit, dit sal n ewige verbond [dui op die hiernamaals] met hulle wees; en Ek sal hulle daar bring en hulle vermenigvuldig; en Ek sal my heiligdom in hulle midde vestig vir ewig [dui op die hiernamaals]. (27) En my tabernakel sal oor hulle wees, en Ek sal vir hulle n God wees en hulle vir my n volk wees. (28) En die nasies sal weet dat Ek die HERE is wat Israel heilig as my heiligdom vir ewig in hulle midde sal wees."

Op 21:3-4 "En ek het n groot stem uit die hemel hoor s: Kyk, die tabernakel van God is by die mense, en Hy sal by hulle woon, en hulle sal sy volk wees; en God self sal by hulle wees as hulle God. (4) En God sal al die trane van hulle o afvee, en daar sal geen dood meer wees nie; ook droefheid en geween en moeite sal daar nie meer wees nie, want die eerste dinge het verbygegaan."

Johnny
May 3rd 2010, 09:19 AM
Philip, heeltemal reg, maar 'n einde het ook 'n begin. Van vers 1 tot vers 22 gaan dit oor die herstel van Israel en die terugkeer van die Jode sedert 1948 tot nou toe. Dan kom daar 'n 7 jaar verdrukking en dan die einde.

Eze 37:16-28
A prophecy of the reunion of Israel and Judah, the incorporation of Israel under one Ruler, the kingdom of Messiah upon earth and in heaven.
Eze_37:16
One stick - So in the marginal reference the names of the tribes had been written on rods or sticks.
For Judah ... - To the house of David had remained faithful, not only Judah, but also Benjamin, Levi, and part of Simeon, and individual members of various tribes 2Ch_11:12-16. Compare the marginal references.
Joseph ... Ephraim - Compare Psa_78:67; Hos_5:5 ff Joseph is the general name here for the ten tribes, including Ephraim, the chief tribe, and his companions. Omit for before all. All the house of Israel is here the ten tribes.
Eze_37:19
In the hand of Ephraim - Because Ephraim was the ruling tribe; the words are contrasted with in mine hand.
Eze_37:20
This sign was literally enacted in the presence of the people, not, like some signs, merely in vision (see the Eze_3:1 note).
Eze_37:21
The gathering together of the children of Israel was to take effect in the first place in the return from Babylon, when the distinction of Israel and Judah should cease. The full completion concerns times still future, when all Israel shall come in to acknowledge the rule of Christ.
Eze_37:22
One king - The restoration of Israel to their native soil will lead the way to the coming of the promised King, the Son of David, who will gather into His kingdom the true Israel, all who shall by faith be acknowledged as the Israel of God. The reign of the One King David is the reign of Christ in His kingdom, the Church.
Eze_37:25, Eze_37:26
An enlargement of the promises. The kingdom is to be forever, the covenant everlasting. This looks forward to the consummation of all Gods promises 1Co_15:24, 1Co_15:28.
Eze_37:27
This gives a final blessing reserved for Gods accepted servants. The tabernacle and temple were outward symbols of His presence. The re-erection of the temple by Zerubbabel was the first step to a restoration of the presence of God. The second step was the presence of Christ, first in the flesh, then in His Church, and finally the eternal presence of God and of the Lamb in the New Jerusalem Rev. 21.

Paul Pienaar
May 3rd 2010, 09:21 AM
Paul, jy en Lilly het skynbaar nie veel kennis van Israel en God se plan vir die terugkeer van Sy volk na hul beloofde land nie. Dit nadat hulle as volk amper heeltemal uitgewis was deur Hitler. Dit nadat hulle vir 2000 jaar nog GEEN land van hul eie gehad het nie. Geen ander nasie of volk in die wereld kon so 'n vervolging vir langer as 300 jaar hanteer nie. Vandag skaars 60 jaar nadat hulle weer hulle eie land in besit geneem het is hulle een van die magtigste en rykste lande in die Midde Ooste. Hulle het 'n "swaar" klip vir die hele wereld geword. Nee wat, julle sal bietjie navorsing moet doen.

Sagaria 12:3 En in di dag maak Ek Jerusalem tot n baie swaar klip vir al die volke: elkeen wat dit optel, sal hom daarmee sekerlik seer maak; en al die nasies van die aarde sal daarteen vergader word.

Hoe se hulle in engels: "Moenie worry nie, watch net!"

Johnny,

Is jy van mening dat die Bybel, die Woord van God,
vanaf Genesis tot Openbaring, 'n manier is hoe Christus
met ons 'spreek'?
En is jy 'n dissipel van Christus?

Jou antwoord sal my help om beter te reageer op jou
skrywe aan my.

Johnny
May 3rd 2010, 10:36 AM
Johnny,

Is jy van mening dat die Bybel, die Woord van God,
vanaf Genesis tot Openbaring, 'n manier is hoe Christus
met ons 'spreek'?
En is jy 'n dissipel van Christus?

Jou antwoord sal my help om beter te reageer op jou
skrywe aan my.

Paul, is dit nie juis tekens wat die Here duisende jare gelede voorspel het wat in die eindtyd sal gebeur nie en dat ons juis daarna moet oplet dat die einde naby is? Behalwe boeke van die Ou Testament soos Daniel, Jeremia, Jesaja en Essegiel om maar 'n paar te noem, ook as ons kyk na Matteus 24 wat hierdie tekens duidelik beskryf. Daar is so baie skrifte om na te kyk en ek wil nou nie die hele Bybel hier oorskryf nie. Miskien glo julle nie dat ons wel in die laaste dae lewe nie....ek weet nie?

Paul Pienaar
May 3rd 2010, 12:37 PM
Ok Johnny,

Kom ons speel 'n bietjie rond met tekste en kyk
waar ons uit kom.

Mat 13:34 Al hierdie dinge het Jesus deur gelykenisse vir die skare ges, en sonder gelykenis het Hy vir hulle niks ges nie;
Mat 13:35 sodat vervul sou word die woord wat gespreek is deur die profeet: Ek sal my mond open deur gelykenisse; Ek sal uitspreek dinge wat verborge was van die grondlegging van die wreld af.

Maar hier vandag lees ons daardie selfde gelykenisse,
maar meer as dit nog, ons lees die meer as 60 boeke
wat die Bybel vorm. Alles geinspireerde boeke n?
M.a.w. alles Jesus se 'woorde'. Jy's bewus dat Openbaring
eintlik die Openbaring van Jesus Christus is? En dat die boek
amper gesien kan word as 'n soort van 'n opsomming of
sleutel vir die res van die boeke?

Lees jy die Ou Testament as letterlik of lees jy dit as 'n
gelykenis? Vers 34 s Hy't niks vir hulle (ons) ges sonder
gelykenisse nie.
Op watter stadium het Christus gestop om in gelykenisse
met Sy mense te praat?

Toe sy dissipels Hom gevra het hoekom Hy met die mense
in gelykenisse spreek, was Sy antwoord die volgende:

Mat 13:11 Toe antwoord Hy en s vir hulle: Omdat dit aan julle gegee is om die verborgenhede van die koninkryk van die hemele te ken, maar aan hulle is dit nie gegee nie.

Nou kom ons kyk. Sien jy verborgenhede wanneer jy
hoofsaaklik die Ou Testament en die profesie lees, of neem
jy dit op 'face value', menende jy glo dit soos wat dit daar
staan, reguit en normaal, menende letterlik, sonder om in ag
te neem dat Christus met almal, insluitende Sy dissipels in
gelykenisse gespreek het?

Let ook op dat selfs Sy dissipels Hom nie verstaan het nie.
Nie tot Hy hulle een kant toe geneem het en verduidelik het
nie. Maar selfs toe was dit gelykenisse, wat Hy net 'oopgemaak'
het vir hulle.

Hieronder is 'n beginsel wat ons MOET volg om te verstaan.

1Co 2:13 Daarvan spreek ons ook, nie met woorde wat die menslike wysheid leer nie, maar met di wat die Heilige Gees leer, sodat ons geestelike dinge met geestelike vergelyk.

Geestelik met geestelik. Hierbo staan dit duidelik.
Nie letterlik met geestelik, of letterlik met letterlik en
dan dink dat ons dit geestelik begryp nie.

Johnny
May 3rd 2010, 01:06 PM
Paul, ek neem die profesiee oor die eindtyd letterlik op. Ek glo dat ons aan die einde van hierdie despensasie is. Genadetyd is so te se verby. Die grootste teken dat ons baie skielik die einde nader was die geboorte van Israel op 14 Mei 1948. Ek glo God se horlosie het weer begin loop na daardie dag. As ek dus reg is glo jy dat die einde nie eers in sig is nie. Is my aanname reg?

Philip dT
May 3rd 2010, 01:26 PM
Philip, heeltemal reg, maar 'n einde het ook 'n begin. Van vers 1 tot vers 22 gaan dit oor die herstel van Israel en die terugkeer van die Jode sedert 1948 tot nou toe. Dan kom daar 'n 7 jaar verdrukking en dan die einde.

Eze 37:16-28
A prophecy of the reunion of Israel and Judah, the incorporation of Israel under one Ruler, the kingdom of Messiah upon earth and in heaven.
Eze_37:16
One stick - So in the marginal reference the names of the tribes had been written on rods or sticks.
For Judah ... - To the house of David had remained faithful, not only Judah, but also Benjamin, Levi, and part of Simeon, and individual members of various tribes 2Ch_11:12-16. Compare the marginal references.
Joseph ... Ephraim - Compare Psa_78:67; Hos_5:5 ff “Joseph” is the general name here for the ten tribes, including “Ephraim,” the chief tribe, and his companions. Omit “for” before “all.” “All the house of Israel” is here the ten tribes.
Eze_37:19
In the hand of Ephraim - Because Ephraim was the ruling tribe; the words are contrasted with “in mine hand.”
Eze_37:20
This sign was literally enacted in the presence of the people, not, like some signs, merely in vision (see the Eze_3:1 note).
Eze_37:21
The gathering together of the children of Israel was to take effect in the first place in the return from Babylon, when the distinction of Israel and Judah should cease. The full completion concerns times still future, when all Israel shall come in to acknowledge the rule of Christ.
Eze_37:22
One king - The restoration of Israel to their native soil will lead the way to the coming of the promised King, the Son of David, who will gather into His kingdom the true Israel, all who shall by faith be acknowledged as the Israel of God. The reign of the One King David is the reign of Christ in His kingdom, the Church.
Eze_37:25, Eze_37:26
An enlargement of the promises. The kingdom is to be “forever,” the covenant “everlasting.” This looks forward to the consummation of all God’s promises 1Co_15:24, 1Co_15:28.
Eze_37:27
This gives a final blessing reserved for God’s accepted servants. The tabernacle and temple were outward symbols of His presence. The re-erection of the temple by Zerubbabel was the first step to a restoration of the presence of God. The second step was the presence of Christ, first in the flesh, then in His Church, and finally the eternal presence of God and of the Lamb in the New Jerusalem Rev. 21.

Johhny. Ek is nie seker hoe jy daarby uitkom nie. Dit praat dan van die mense wat uit die grafte opstaan en lewendig word, van God se Israel, nie van Jode wat na 'n fisiese land terugkeer nie. Die "land" wat in Eseg 37:12,14,21,22 genoem word, is tog dieselfde land wat in vers 25 genoem word. Dit dui nie op 'n fisiese land op die huidige aarde nie maar die nuwe beloofde land van die nuwe hemel en die nuwe aarde met die nuwe, hemelse Jerusalem. Net so verwys Israel nie net na 'n fisiese Israel nie, maar na God se Israel, na al sy kinders.

Kyk na hierdie teks:
Heb 11:11-16 "Deur die geloof het Sara self ook krag ontvang om bevrug te word; en toe sy oor die leeftyd was, het sy gebaar, omdat sy Hom getrou geag het wat dit beloof het. (12) Daarom is daar ook gebore uit een vader, en dit ‘n verstorwene, kinders soos sterre van die hemel in menigte en soos die sand aan die strand van die see, wat ontelbaar is. (13) In die geloof het hulle almal gesterwe sonder om die beloftes te verkry, maar hulle het dit uit die verte gesien en geglo en begroet, en het bely dat hulle vreemdelinge en bywoners op aarde was. (14) Want die wat sulke dinge s, verklaar dat hulle ‘n vaderland soek. (15) En as hulle bly dink het aan di vaderland waaruit hulle weggetrek het, sou hulle geleentheid gehad het om terug te keer. (16) Maar nou verlang hulle na ‘n beter een, dit is ‘n hemelse. Daarom skaam God Hom nie vir hulle om hulle God genoem te word nie, want Hy het vir hulle ‘n stad berei."

Die beloftes van God aan sy volk was nooit bedoel op blote fisiese dinge nie. Abraham se nageslag het gedui op sy saad - nie sade nie: Christus. (Gal 3:16). Daarom is ons nou kinders van Abraham deur die geloof (Gal 3:7). Sy nageslag was dus uiteindelik geestelik, nie fisies nie. Net so word die belofte op die land uiteindelik geestelik vervul in die hemelse Jerusalem - die nuwe hemel en die nuwe aarde.

Paul Pienaar
May 3rd 2010, 01:28 PM
Johnny,

Ek glo dat die einde in sig is, was en sal wees.
Menende dat elkeen se einde in sig is. Die eindtyd
is m.a.w. hier en nou vir almal.
Dit is dan ook hoe ek kan glo dat Openbaring vir elkeen
van toepassing is, maak nie saak in watter eeu, nou,
of 100de jare gelede die persoon geleef het nie.

Rev 1:1 Die openbaring van Jesus Christus wat God Hom gegee het om aan sy diensknegte te toon wat gou moet gebeur, en wat Hy deur die sending van sy engel aan sy dienskneg Johannes te kenne gegee het,

Vir elkeen wat hierdie woorde lees, maak nie saak
van die datum nie, kom hierdie gebeure gou.

Rev 1:3 Salig is hy wat die woorde van die profesie lees, en die wat dit hoor en bewaar wat daarin geskrywe is, want die tyd is naby.

Weereens, dieselfde argument as vir vers 1, maar
daarby dat ons wie woorde, oftewel die storie soos
in Openbaring, moet, lees (in neem), hoor (dit begryp)
en bewaar (toepas en leef).

Ekskuus dat ek dit weer gaan gee Johnny, maar
ek doen dit omdat ek van oortuiging is dat jou siening
aangaande wie en wat Israel is, verkeerd is, en ek dink
dat om die verborgenhede wat deur die Gees aan ons
openbaar word, te verstaan, vir jou van onskatbare
waarde sal wees. Hier's dit weer:

Mat 13:34 Al hierdie dinge het Jesus deur gelykenisse vir die skare ges, en sonder gelykenis het Hy vir hulle niks ges nie;

Gelykenisse!!!

Oorweeg dit.

Johnny
May 4th 2010, 05:25 AM
Paul, ek stem met jou 100% saam dat elke persoon se einde enige oomblik kan wees, maar jy weet baie goed wat ek bedoel as ek praat van die einde. Wat sou die volgende vers beteken:

1 Petrus 4:7 En die einde van alle dinge is naby; wees dan ingeto en nugter, om te kan bid.

'n Mens is tog nie 'n "ding" nie? Wel......ek se partykeer vir my vrou: "Hallo my ding".:rofl:

Daar is 134 verse in die Bybele met die woorde "die einde". Ek kan nou nie almal aanhaal nie. Die eerste een is die een:

Genesis 6:13 En God s vir Noag: Die einde van alle vlees het volgens my besluit gekom; want die aarde is deur hulle vervul met geweld. En kyk, Ek gaan hulle saam met die aarde verdelg.

Die laaste een is die een:

Openbaring 22:13 Ek is die Alfa en die Omga, die begin en die einde, die eerste en die laaste.

God verkondig "die einde" van die begin af! Vir God is daar 'n einde, en hiermee bedoel Hy nie net 'n einde aan ons lewens hier op aarde nie!

Kom ek haal die hele 2 Petrus 3 aan en lig 'n paar gedagtes uit in rooi:

2Pe 3:1 Dit is reeds die tweede brief, geliefdes, wat ek aan julle skrywe. In albei wil ek deur herinnering julle suiwere gesindheid opwek,
2Pe 3:2 sodat julle die woorde kan onthou wat deur die heilige profete tevore gespreek is, en die gebod van ons, apostels van die Here en Verlosser.
2Pe 3:3 Dit moet julle veral weet, dat daar aan die einde van die dae spotters sal kom wat volgens hulle eie begeerlikhede wandel
2Pe 3:4 en s: Waar is die belofte van sy wederkoms? Want vandat die vaders ontslaap het, bly alles soos dit was van die begin van die skepping af.
2Pe 3:5 Want moedswillig vergeet hulle dat daar van lankal af hemele was en ‘n aarde wat uit water en deur water ontstaan het deur die woord van God,
2Pe 3:6 waardeur die toenmalige wreld met water oorstroom is en vergaan het.
2Pe 3:7 Maar die teenswoordige hemele en die aarde is deur dieselfde woord as ‘n skat weggel en word vir die vuur bewaar teen die dag van die oordeel en die verderf van die goddelose mense.
2Pe 3:8 Maar laat hierdie een ding julle nie ontgaan nie, geliefdes, dat een dag by die Here soos duisend jaar is en duisend jaar soos een dag.
2Pe 3:9 Die Here vertraag nie die belofte soos sommige dit vertraging ag nie, maar Hy is lankmoedig oor ons en wil nie h dat sommige moet vergaan nie, maar dat almal tot bekering moet kom.
2Pe 3:10 Maar die dag van die Here sal kom soos ‘n dief in die nag, waarin die hemele met gedruis sal verbygaan en die elemente sal brand en vergaan, en die aarde en die werke wat daarop is, sal verbrand.
2Pe 3:11 Terwyl al hierdie dinge dan vergaan, hoedanig moet julle nie wees in heilige wandel en godsvrug nie? —
2Pe 3:12 julle wat die koms van die dag van God verwag en verhaas, waardeur die hemele deur vuur sal vergaan en die elemente sal brand en versmelt.
2Pe 3:13 Maar ons verwag volgens sy belofte nuwe hemele en ‘n nuwe aarde waarin geregtigheid woon.
2Pe 3:14 Daarom, geliefdes, terwyl julle hierdie dinge verwag, beywer julle dat julle vlekkeloos en onberispelik voor Hom bevind mag word in vrede.
2Pe 3:15 En ag die lankmoedigheid van onse Here as saligheid, soos ons geliefde broeder Paulus ook met die wysheid wat aan hom gegee is, aan julle geskryf het,
2Pe 3:16 net soos in al die briewe. Hy spreek daarin oor hierdie dinge, waarvan sommige swaar is om te verstaan, wat die ongeleerde en onvaste mense verdraai, net soos die ander Skrifte, tot hul eie verderf.
2Pe 3:17 Noudat julle dit dan vooruit weet, geliefdes, moet julle op jul hoede wees dat julle nie miskien meegesleep word deur die dwaling van sedelose mense en wegval uit jul eie vastigheid nie.
2Pe 3:18 Maar julle moet toeneem in die genade en kennis van onse Here en Saligmaker, Jesus Christus. Aan Hom kom die heerlikheid toe, nou sowel as in die dag van die ewigheid. Amen.

Ek wil saam uitroep:

Openbaring 22:20 Hy wat dit getuig, s: Ja, Ek kom gou. Amen, ja kom, Here Jesus!

Paul Pienaar
May 4th 2010, 07:34 AM
Hallo Johnny,

Kom ons gestel daar was 'n fiktiewe persoon, ons noem haar Susan,
wat gebore was in, kom ons s 1920. Sy's oorlede in 2009.
Sy was gelowig en het ook alles in die Bybel geglo en letterlik
vertolk.

Nou is my vraag, hoe sou sy die hele gedeelte uit Petrus
verstaan het? Sou die gedeelte vir haar waar geword het?
Nee, as sy dit alles letterlik verstaan het. Maar ja, as sy dit
geestelik verstaan het.

Jy gebruik die gedeelte hier uit 2 Petrus en vergelyk nou
letterlik met letterlik en dink daarmee dat jy geestelike
waarhede spreek.

1Co 2:13 Daarvan spreek ons ook, nie met woorde wat die menslike wysheid leer nie, maar met di wat die Heilige Gees leer, sodat ons geestelike dinge met geestelike vergelyk.

Nrens stry ek met jou dat daar nie ook fisiese
eindes kom nie. Maar ek probeer vir jou uitwys dat
die Woord uit gelykenisse bestaan en dat daar altyd
dieper en waardevolle geestelike waarhede daar agter
die gelykenis,of dan storie, wegkruip - die verborgenhede
van die koninkryk.

Deur te dink dat jy die toekoms soort van kan 'voorspel'
deur na die gebeure in die nuus te kyk, en dan daarvoor
te soek in die Bybel, kan jou 'n mate van akkuraatheid gee.
Maar wat word van die geetelike boodskap?

Het die fiktiewe Susan haar Christus se wederkoms gesien,
toe sy die woorde van Ope. 22:20 ( Amen, ja kom, HereJesus!)
uitgeroep het?
Het sy haar dag van oordeel beleef, volgens vers 7?
Sy sou so 'n dag van oordeel kon beleef het, gegrond op
die volgende vers:

1Pe 4:17 Want die tyd is daar dat die oordeel moet begin by die huis van God. En as dit eers by ons begin, wat sal die einde wees van die wat aan die evangelie van God ongehoorsaam is?

Hoe dink jy, spreek Christus met ons vandag nog met
gelykenisse, of nie meer nie?

Johnny
May 4th 2010, 08:23 AM
1Co 2:13 Which also we speak - As well as know. In words taught by the Holy Spirit - Such are all the words of scripture. How high a regard ought we, then, to retain for them! Explaining spiritual things by spiritual words; or, adapting spiritual words to spiritual things - Being taught of the Spirit to express the things of the Spirit.

Die oordeel van die Here het alreeds by die kerk begin......kyk maar na die toestgand van die kerk vandag. Dit is 'n SIRKUS!

Wel.....Susan is by die Here, maar daar wag nog 'n wit troon oordeel op haar.

Rev 20:11 En ek het n groot wit troon gesien en Hom wat daarop sit, voor wie se aangesig die aarde en die hemel weggevlug het; en daar is geen plek vir hulle gevind nie.
Rev 20:12 En ek het die dode, klein en groot, voor God sien staan, en die boeke is geopen; en n ander boek, die boek van die lewe, is geopen. En die dode is geoordeel na wat in die boeke geskryf is, volgens hulle werke.

Paul Pienaar
May 7th 2010, 02:25 PM
Johnny,

Ek deel nie die mening dat die kerk 'n sirkus is nie.
Mens kan seker die argument uitmaak dat die godsdienstige
instansies met hul BTW nommers, afgestudeerde leraars en
dies meer, 'n soort van sirkus is, in meerde of mindere
mate, maar die kerk, nee.

Om terug te kom na Susan, hoekom sou sy by die wit troon
geoordeel word? Sy was dan volgens die argument hier, wedergebore.
M.a.w. deel van die huis van God, wat sou beteken dat haar
oordeel moes gewees het tydens haar lewe. Nou hoe dan?
Meen jy dan dat sy twee keer geoordel word, of dat sy nie geoordeel
was tydens haar lewe nie? Wat sou dit doen aan 1Pet 4:17?

1Pe 4:17 Want die tyd is daar dat die oordeel moet begin by die huis van God. En as dit eers by ons begin, wat sal die einde wees van die wat aan die evangelie van God ongehoorsaam is?

Ek wonder nog steeds of jy van mening is, al dan nie,
of Christus vandag steeds met ons spreek deur gelykenisse?

Johnny
May 10th 2010, 07:20 AM
Johnny,

Ek deel nie die mening dat die kerk 'n sirkus is nie.
Mens kan seker die argument uitmaak dat die godsdienstige
instansies met hul BTW nommers, afgestudeerde leraars en
dies meer, 'n soort van sirkus is, in meerde of mindere
mate, maar die kerk, nee.

Om terug te kom na Susan, hoekom sou sy by die wit troon
geoordeel word? Sy was dan volgens die argument hier, wedergebore.
M.a.w. deel van die huis van God, wat sou beteken dat haar
oordeel moes gewees het tydens haar lewe. Nou hoe dan?
Meen jy dan dat sy twee keer geoordel word, of dat sy nie geoordeel
was tydens haar lewe nie? Wat sou dit doen aan 1Pet 4:17?

Ek wonder nog steeds of jy van mening is, al dan nie,
of Christus vandag steeds met ons spreek deur gelykenisse?

Paul as ek kyk na die kerk vandag met hulle "Prosperity teachings", "Entertainment" en "Valse lering" dan is die kerk 'n sirkus.

Ons word nognie hier op aarde geoordeel nie. Jy gaan nog moet verantwoording doen voor die Here vir jou werke, goed en sleg hier op aarde al is jy wedergeboore, en daarvolgens sal jy krone ontvang.

Paul Pienaar
May 10th 2010, 09:16 AM
Maar Johnny,

Daai "kerk" waarvan jy praat is nie die kerk nie.
Is dit dan nie juis waaruit Christus wil h ons moet
kom nie - Babilon?

Ek s weer, die kerk is goed, en dit word reeds
geoordeel, soos wat 1Pet 4:17 noem. Die oordeel
begin by die huis van God. As iemand s, maar nee,
dan impliseer dit dat daardie persoon nie nou geoordeel
word nie, m.a.w., nie gesterwe het en saam met Christus
opgestaan het, en nou 'n nuwe skepsel is nie. Dus wagtend
vir 'n komende oordeel iewers in die toekoms.

Kyk hierna:
1Co 11:31 Want as ons onsself beoordeel het, sou ons nie geoordeel word nie.
1Co 11:32 Maar as ons geoordeel word, word ons deur die Here getugtig, sodat ons nie saam met die wreld veroordeel mag word nie.

Heb 12:6 want die Here tugtig hom wat Hy liefhet, en Hy kasty elke seun wat Hy aanneem.
Heb 12:7 As julle die tugtiging verdra, behandel God julle as seuns; want watter seun is daar wat die vader nie tugtig nie?

Dit klink nie hierbo of die oordeel 'n toekomstige gebeurtenis
vir hierdie mense is nie.

En wat is dan die doel van oordeel?

Heb 12:11 Nou lyk elke tugtiging of dit op die oomblik nie n saak van blydskap is nie, maar van droefheid; later lewer dit egter n vredevolle vrug van geregtigheid vir die wat daardeur geoefen is.

Ek probeer nie 'om die argument te wen nie. Ek sou niks
daarby baat nie. Oorweeg ten minste die boonste voor
jy vinnig daarop reageer.

Groete

Johnny
May 10th 2010, 09:28 AM
Ek haal aan uit E-Sword:

Rev 20:12
And I saw the dead, small and great - All the dead - for this language would express that - the whole race being composed of the “small and great.” Thus, in other language, the same idea might be expressed by saying, the young and old; the rich and poor; the bond and free; the sick and well; the happy and the unhappy; the righteous and the wicked; for all the human family might, in these respects, be considered as thus divided. The fair meaning in this place therefore is, that all the dead would be there, and of course this would preclude the idea of a “previous” resurrection of any part of the dead, as of the saints, at the beginning of the millennium. There is no intimation here that it is the wicked dead that are referred to in this description of the final judgment. It is the judgment of all the dead.
Stand before God - That is, they appear thus to be judged. The word “God” here must naturally refer to the final Judge on the throne, and there can be no doubt (see Mat_25:31) that this is the Lord Jesus. Compare 2Co_5:10. None can judge the secrets of the heart; none can pronounce on the moral character of all mankind, of all countries and ages, and determine their everlasting allotment, but he who is divine.
And the books were opened - That is, the books containing the record of human deeds. The representation is, that all that people have done is recorded, and that it will be exhibited on the final trial, and will constitute the basis of the last judgment. The imagery seems to be derived from the accusations made against such as are arraigned before human courts of justice.
And another book was opened, which is the book of life - The book containing the record of the names of all who shall enter into life, or into heaven. See the notes on Rev_3:5. The meaning here is, that John saw not only the general books opened containing the records of the deeds of people, but that he had a distinct view of the list or roll of those who were the followers of the Lamb. It would seem that in regard to the multitudes of the impenitent and the wicked, the judgment will proceed “on their deeds” in general; in regard to the righteous, it will turn on the fact that their names had been enrolled in the book of life. That will be sufficient to determine the nature of the sentence that is to be passed on them. He will be safe whose name is found in the book of life; no one will be safe who is to have his eternal destiny determined by his own deeds. This passage proves particularly that the righteous dead are referred to here as being present at the final judgment; and is thus an additional argument against the supposition of a resurrection of the righteous, and a judgment on them, at the beginning of the millennium.

Let op wat se Barnes hier:
And the dead were judged out of those things which were written in the books - The records which had been made of their deeds. The final judgment will proceed on the record that has been made. It will not be arbitrary, and will not be determined by rank, condition, or profession, but it will be according to the record.
According to their works - See the notes on 2Co_5:10. The fact that the name of anyone was found in the book of life would seem, as above remarked, to determine the “certainty” of salvation; but the amount of reward would be in proportion to the service rendered to the Redeemer, and the attainments made in piety.

As ek dit reg verstaan sal die opregtes nog aan hulle werke geoordeel of dan "vergoed" word. Ons gaan LOON ontvang.

Openbaring 11:18 En die nasies was vertoornd, en u toorn het gekom en die tyd van die dode om geoordeel te word en om die loon te gee aan u diensknegte, die profete, en aan die heiliges en aan die wat u Naam vrees, klein en groot, en om die verderwers van die aarde te verderf.

Openbaring 22:12 En kyk, Ek kom gou, en my loon is by My, om elkeen te vergeld soos sy werk sal wees.

Paul Pienaar
May 10th 2010, 12:20 PM
Ok Johnny,

Die loon is iets wat gegee word na die oordeel
gevel is.
Maar ek dink tog ons gesprek berus op die stadium
meer op die oordeel as die loon.
Is jy dus van mening dat die huis van God nie
nou reeds geoordeel word nie?

Johnny
May 10th 2010, 12:29 PM
Pos #34 van my:

Die oordeel van die Here het alreeds by die kerk begin......kyk maar na die toestgand van die kerk vandag. Dit is 'n SIRKUS!

Ek sien die ware kerk as die Bruid van Christus....terwyl ander alle gelowiges en kerke as die Bruid sien. Wie is die ware kerk? Ek het my standpunt en is al "verban" oor my siening, so ek gaan dit nie weer herhaal nie. As ons verwys na die kerk as die sameavatting van denominasies....dan het God se oordeel reds begin in die "kerk".

Paul Pienaar
May 10th 2010, 01:29 PM
Johnny,

Ek dink weer nie die oordeel het alreeds in die
sirkus begin nie, want die sirkus gaan maar net
voort soos in die verlede. Bv. die tele-evangeliste
word ryker en ryker en die getalle meer en meer.

Maar, wat kom uit hierdie sirkus uit?
Dit bly nie 'n sirkus vir die wat daaruit kom nie,
oftewel vir die wat deur die oordeel gaan nie, die
wat oorkom nie. My siening is dat God uit hierdie
geroepenes(of soos ons nou praat van 'sirkus', ons
moet seker nie, n), Sy eerstelinge uitverkies.
Daarom sien ek die oordeel dus as 'n ongelooflike
versoenings daad, tesame met Christus se offer.
Christus het ges dat ons sal wees soos Hy was in
hierdie wreld. Menende dat ons sal ly soos Hy ook
gely het. Jammer, ek kan nie nou daardie vers opspoor
nie.

Verwys jy hierna wanneer jy melding maak van die
ware kerk? Dalk deel ons gemene gronde op hierdie
gedeelte.
Mat 22:14 Want baie is geroep, maar min uitverkies.
(of soos ek dit lees....baie is in die kerk se geboue en
sisteem, maar min daarin, is uitverkies)

Hieronder is 'n duidelike gedeelte wat daarop wys dat
oordeel reeds nou plaasvind, beginnende by die
huis van God. Oordeel is nie iets slegs in die hand van God
nie. Hy weet hoe om dit tot voordeel vir Sy skepping te gebruik.

1Pe 4:12 Geliefdes, verbaas julle nie oor die vuurgloed van vervolging onder julle wat tot julle beproewing dien, asof iets vreemds oor julle kom nie;
1Pe 4:13 maar namate julle gemeenskap het aan die lyde van Christus, moet julle bly wees, sodat julle ook by die openbaring van sy heerlikheid met blydskap kan jubel.

Ek skryf vanuit die standpunt dat oordeel nie is
om te verdoem en te torture (Engels?) nie, want ek
lees nie van so 'n eienskap oor God nie, en dat straf
gegee word om te vorm ten goede, nie te breek nie.

Nou Johnny, hoe bring ons al hierdie saam met
Ope 1, verse 1 en 3 en hoe Christus met ons praat
in gelykenisse?

Johnny
May 10th 2010, 01:39 PM
Ek dink nie Openbaring 1:1 & 3 is 'n gelykenis nie. EK glo dit gaan 'n werklikheid word. Openbaring is immers vir die eindtyd geskryf, dit wat in die laaste dae moet gebeur. Ek vind die woord "gelykenis" nerens in Openbaring nie

Paul Pienaar
May 10th 2010, 02:16 PM
Ek is dit een met jou dat Ope 1:1 en 3 nie 'n gelykenis is, in die
fisiese sin nie.

Jy sal nie die woord 'gelykenis' vind in die Openbaring van
Jesus Christus nie. Hy't immers reeds vroeg
in die Nuwe Testament vir ons ges dat Hy met ons praat
in gelykenisse, en sonder gelykenisse praat Hy nie met
ons nie. En die hele Bybel is Sy Woord. Daarom kan ek s dat
Hy altyd, en hier in Openbaring ook, in gelykenisse met ons praat.
Wat is die Boek Openbaring in elke geval behalwe as 'n samevatting
van Genesis reg deur tot Judas!?

Ek glo in die fisiese koms van Christus, maar ek glo ook in die geestelike
koms, dat dit m.a.w. reeds gebeur het, en steeds gebeur. Ek glo dat vir elkeen
wat geroep en uitverkies is (Mat 22:14), Christus reeds weer gekom
het, in gees. Hy leef mos binne-in sy uitverkorenes. Hy is dus met
ons. Maar Hy gaan ook fisies weer Sy verskyning maak.
Sien jy hoekom ek noem van gelykenisse? Dit is meer belangrik
om Hom geestelik in ons te h en te verstaan hoe dit gebeur,
hoe dit werk, hoekom ens. as om ons verwagtinge op Sy fisiese
koms te plaas.

In elke geval Johnny, as jy glo hierdie Openbaring gebeurtenisse is
toekomstig, wat maak jy met vers 1 se "dinge wat GOU moet gebeur,
vers 3 se "die tyd is naby". Dit moet mos waar wees vir enigiemand,
in enige tyd, selfs die wat reeds geleef het, of anders is daardie verse
vals. Dit is tog nie vals nie, is dit?

Johnny
May 11th 2010, 07:27 AM
Paul jy vat dit mooi saam. Ek stem saam met jou. In elk geval as ons deel is van die Bruid behoort ons saam met Hom na die 7 jaar verdrukkking ons verskyning te maak met Sy wederkoms. (As jy glo in die wegraping)