PDA

View Full Version : Bespreking Besoeke aan die hemel....is dit Bybels?

Johnny
Jan 25th 2010, 06:04 AM
Ek lees in Roelof se Eindtyd Nuusflitse 'n bespreking van 'n kind wat uit die hemel terugkeer om te vertel van hoe dit daar is. Is dit Bybels? Wat maak ons dan met die volgende Skrif waar dit NIE toegelaat was in die Bybelse tyd nie....en ook NOOIT nie? Daar was al baie topverkopers op CUM boeke se rakke soos "Heaven is so Real" van Choo Thomas. Hulle verkoop "natuurlik" volgens hulle net "Skrifgefindeerde" publikasies.:lol:

Luk 16:22 En toe die bedelaar sterf, is hy deur die engele weggedra na die boesem van Abraham.
Luk 16:23 En die ryk man het ook gesterwe en is begrawe. En toe hy in die doderyk sy o ophef, terwyl hy in smarte was, sien hy Abraham van ver af en Lasarus aan sy boesem.
Luk 16:24 En hy roep en s: Vader Abraham, wees my barmhartig en stuur Lasarus, dat hy die punt van sy vinger in water kan insteek en my tong verkoel; want ek ly smarte in hierdie vlam.
Luk 16:25 Maar Abraham antwoord: Kind, onthou dat jy jou goeie dinge in jou lewe ontvang het, en so ook Lasarus die slegte. En nou word hy getroos, maar jy ly smarte.
Luk 16:26 En by dit alles is daar tussen ons en julle n groot kloof gevestig, sodat die wat hiervandaan wil oorgaan na julle, nie kan nie; en die wat dr is, nie na ons kan oorkom nie.
Luk 16:27 En hy s: Ek bid u dan, vader, om hom na my vader se huis te stuur
Luk 16:28 want ek het vyf broersom hulle dringend te waarsku, sodat hulle nie ook in hierdie plek van pyniging kom nie.
Luk 16:29 Toe s Abraham vir hom: Hulle het Moses en die Profete; laat hulle na di luister.
Luk 16:30 Maar hy antwoord: Nee, vader Abraham, maar as iemand uit die dode na hulle gaan, sal hulle hul bekeer.
Luk 16:31 Maar hy s vir hom: As hulle na Moses en die Profete nie luister nie, sal hulle nie oortuig word nie, al sou iemand ook uit die dode opstaan.:hmm:

CFJ
Jan 25th 2010, 06:22 AM
Ek nie glo dit is Bybels nie Johnny, nie as mense presies kan vertel wat hulle daar gesien het nie. Die stuk wat jy hier uit Lukas aanhaal gaan oor die hel en of iemand van die anderkant kan kom om ons te waarsku oor die hel. Volgens dit wat daar in Lukas staan, is ons Bybels genoeg om ons oor die hel te waarsku, want die enigste een wat van die anderkant kom, was Jesus en net Hy kan dit doen. Paulus was vrder weggeruk na die 3de hemel en daar het hy dinge gesien wat mens nie kan of mag uitspreek nie. Ek ken persoonlik iemand wat ook die hemel gesien het en hierdie persoon kan nie oorvertel wat hy gesien het nie, want ons is blind vir wat daar is. Dit is soos om vir 'n blinde wat so gebore is, te probeer vertel hoe lyk blou of geel. Jy kan of mag dit nie uitspreek nie (selfde beginsel)!

Wat mens bekommer is al die detail wat Mary Baxter en Choo Thomas kom weergee en dan is daar mense wat presies kom vertel hoe hulle huis in die hemel eendag gaan lyk, want hulle was in die hemel en die huis is selfs presies wat hulle nog begeer het ook...

Johnny
Jan 25th 2010, 06:30 AM
Dankie CFJ....ons verstaan dit ook so dat dit nie deur God toelaatbaar is om terug te keer, hetsy uit die hemel of die hel om mense te vertel of te waarsku wat daar aangaan nie. Vir my persoonlik is dit demonies.

Matteus 13:44 Verder is die koninkryk van die hemele soos n skat wat verborge is in die saailand, wat n man kry en wegsteek; en uit blydskap daaroor gaan hy en verkoop alles wat hy het, en koop daardie saailand.

Freek
Jan 25th 2010, 10:43 AM
Hoe besluit mens of iets Bybels is of nie?

Johnny
Jan 25th 2010, 11:27 AM

'n Goeie maatstaf vir my is .......die Bybel. As ons dit NIE in die blaaie van die Bybel vind nie, dan is dit vir my 'n ander lering en 'n ander evangelie. Hierdie vers wat ek aanhaal is nou nie op jou van toepassing nie Freek, maar ek dink dit is duidelik dat die Here ons waarsku teen 'n ander lering wat nie van Hom kom nie, en dit sal in die laaste dae aangegryp word. Ek sien dit daagliks.

Gal 1:6 Ek verwonder my dat julle so gou afvallig word van hom wat julle deur die genade van Christus geroep het, na n ander evangelie toe,
Gal 1:7 terwyl daar geen ander is nie; behalwe dat daar sommige mense is wat julle in die war bring en die evangelie van Christus wil verdraai.

Volg gerus van die skakels om sommige van die verval in die kerk te sien.

www.falseteachersexposed.com
www.deceptioninthechurch.com

CFJ
Jan 25th 2010, 11:46 AM

Freek,

In eie krag sal selfs 'n gelowige nie weet of iets Bybels is nie. Mens moet God se stem hoor om bevestiging te kry, oor wat Bybels is. Om dit te illustreer is moontlik die beste om 'n praktiese voorbeeld te gee. Jy is moontlik in 'n debat oor een of ander onderwerp en sonder dat jy dit doelbewus soek, gee die Here een aand terwyl jy rustig deur die Bybel blaai, 'n gedeelte wat die debat 100% aanspreek en ook sommer die antwoord gee van iets wat jyself nie seker van was nie. Dit is een voorbeeld van wat Bybels is, wanneer God self iets aan jou bevestig en daaroor kan mens 100% sekerheid h.

Francois Marais
Jan 25th 2010, 12:14 PM
ander vraag wat nie helemal op die draad pas nie (regtig die teenoorgestelde) wat van mense wat al hel toe was?

Johnny
Jan 25th 2010, 12:28 PM
ander vraag wat nie helemal op die draad pas nie (regtig die teenoorgestelde) wat van mense wat al hel toe was?

Ek dink Lukas 16:22 en verdere verse wys juis vir ons dat jy nie kan terugkeer nie. Die verhaal speel juis in die hel af.

Freek
Jan 25th 2010, 12:49 PM
'n Goeie maatstaf vir my is .......die Bybel. As ons dit NIE in die blaaie van die Bybel vind nie, dan is dit vir my 'n ander lering en 'n ander evangelie. Hierdie vers wat ek aanhaal is nou nie op jou van toepassing nie Freek, maar ek dink dit is duidelik dat die Here ons waarsku teen 'n ander lering wat nie van Hom kom nie, en dit sal in die laaste dae aangegryp word. Ek sien dit daagliks.

Johnny, met respek, die Bybel is 'n dik boek en om te kan s dat iets nie daarin voorkom nie, moes mens die hele Bybel al 'n paar keer deurgelees het. Net vir ingeval mens die eerste keer iets mis. Net my 2 sent.

Johnny
Jan 25th 2010, 01:02 PM
Johnny, met respek, die Bybel is 'n dik boek en om te kan s dat iets nie daarin voorkom nie, moes mens die hele Bybel al 'n paar keer deurgelees het. Net vir ingeval mens die eerste keer iets mis. Net my 2 sent.

Freek, ek sien op 'n ander draad jy het die Nuwe Testament al 'n paar keer deurgelees. Kon jy enige iets opspoor oor besoeke aan die hemel/hel, die terugkeer daarvandaan en waarskuwings/verkondigings aan die mense hier op aarde?

Sal graag die Skrifgedeeltes daarvan wil bestudeer. Moet erken, ek het nog nie die Nuwe Testament deurgelees nie. Die woord hemel kom 391 keer voor in die Ou Testament en 194 keer in die Nuwe Testament. Die woord hel kom 0 keer voor in die Ou Testament en 10 keer in die Nuwe Testament. Kan nie by een van hulle vind dat iemand besoek afgele het en teruggekeer het nie.

Ek vind wel baie verwysings in die Bybel dat jy of hemel toe of hel toe GAAN, maar nerens dat jy TERUGKEER nie.:hmm:

RR van Wyk
Jan 25th 2010, 01:07 PM
Hi Freek,
Die Bybel is 'n dik boek en dit is so dat ons gereeld iets mis of vergeet. Dit is hoekom dit so belangrik is om gereeld die bybel te lees, en die ouens hier op lighuis leer my gereeld iets nuus uit die bybel.

Bybelse beginsels bly egter dieselfde en die Bybel weerspreek homself nie. Dus as daar 'n vers in die bybel is wat teen iets is, gaan jy beslis nie die teenoorgestelde iewwers anders lees nie. Om 'n boek te h wat jou verwys na wat staan waar in die bybel, is dit ook gelukkig nie nodig om deur die hele bybel te lees om iets spessefiek uit te vind nie..

RR van Wyk
Jan 25th 2010, 01:13 PM
Hi Johnny,

Wat van die ou wat openbaring geskryf het? Was hy nie in die hemel nie? Was dit net 'n droom, visioen, of was hy werklik in die hemel?
En dan is daar Henog en Elia...

As mens dit vergelyk met die bybelverse wat jy aanhaal, kon dit dalk net visioenne wees wat hulle gehad het... of is daar uitsonderings?

Johnny
Jan 25th 2010, 01:42 PM
Hi Johnny,

Wat van die ou wat openbaring geskryf het? Was hy nie in die hemel nie? Was dit net 'n droom, visioen, of was hy werklik in die hemel?
En dan is daar Henog en Elia...

As mens dit vergelyk met die bybelverse wat jy aanhaal, kon dit dalk net visioenne wees wat hulle gehad het... of is daar uitsonderings?

Uit die gedeeltes is dit duidelik dat dit nie duidelik is nie en dat net GOD weet. So, boeke en mense wat dit beweer, is blykbaar meer bevoorreg as die mense van die Bybelse tyd en het dieselfde voorregte as GOD om te weet wat NET HY WEET.

2Co 12:1 Dit is waarlik vir my nie nuttig om te roem nie, want ek sal kom tot gesigte en openbaringe van die Here.
2Co 12:2 Ek weet van n man in Christus, veertien jaar geledeof dit in die liggaam was, weet ek nie, of buite die liggaam, weet ek nie, God weet ditdat so iemand weggeruk is tot in die derde hemel.
2Co 12:3 En ek weet van so n manof dit in die liggaam of buite die liggaam was, weet ek nie, God weet dit
2Co 12:4 dat hy weggeruk is in die Paradys en onuitspreeklike woorde gehoor het wat n mens nie mag uitspreek nie.
2Co 12:5 Oor so n man sal ek roem, maar oor myself sal ek nie roem nie, behalwe in my swakhede.

Freek
Jan 25th 2010, 01:49 PM
Paulus was daar.

Freek
Jan 25th 2010, 06:52 PM
Freek,

In eie krag sal selfs 'n gelowige nie weet of iets Bybels is nie. Mens moet God se stem hoor om bevestiging te kry, oor wat Bybels is. Om dit te illustreer is moontlik die beste om 'n praktiese voorbeeld te gee. Jy is moontlik in 'n debat oor een of ander onderwerp en sonder dat jy dit doelbewus soek, gee die Here een aand terwyl jy rustig deur die Bybel blaai, 'n gedeelte wat die debat 100% aanspreek en ook sommer die antwoord gee van iets wat jyself nie seker van was nie. Dit is een voorbeeld van wat Bybels is, wanneer God self iets aan jou bevestig en daaroor kan mens 100% sekerheid h.

CFJ,
Ek was my lewe lank in al wat kerk is en elke leraar beweer dis God wat hom die boodskap gegee het en tog is daar verskille in skrifuitleg - partymaal is dit subtiel en ander kere is die verskille blatant. Hoe werk dit? Beteken dit 'n mens kan maar glo wat jy wil solank jy nie met die fondament (1 Kor 3:10 - 15) lol nie?

Freek
Jan 25th 2010, 07:01 PM
Persoonlik het ek nie 'n probleem met sulke besoeke nie. Ek is partymaal jaloers op die mense met wie so-iets gebeur. Die probleem ontstaan by wat met die terugkomslag verkondig word. Ek het 'n bekende prediker van sy besoek hoor vertel en toe s hy 'n ding wat my aan die dink gesit het.

Hy het vertel dat babas se geeste van God afkom. Hulle hang glo om die troon rond en smeek God om aarde toe te kom, want hulle wil "redeem" word. Nou wonder ek, hulle is reeds in die hemel, watter waarborg het hulle dat hulle ooit die evangelie gaan hoor? S nou hulle beland by 'n Moslem gesin? Hulle is reeds in die hemel, waarom die risiko loop om ewig hel toe te gaan??

As ek God was, het ek hulle net daar by my gehou waar hulle veilig is. Dus dink ek nie dis waar wat hy vertel het nie.

Johnny
Jan 26th 2010, 05:41 AM
Persoonlik het ek nie 'n probleem met sulke besoeke nie. Ek is partymaal jaloers op die mense met wie so-iets gebeur. Die probleem ontstaan by wat met die terugkomslag verkondig word. Ek het 'n bekende prediker van sy besoek hoor vertel en toe s hy 'n ding wat my aan die dink gesit het.

Hy het vertel dat babas se geeste van God afkom. Hulle hang glo om die troon rond en smeek God om aarde toe te kom, want hulle wil "redeem" word. Nou wonder ek, hulle is reeds in die hemel, watter waarborg het hulle dat hulle ooit die evangelie gaan hoor? S nou hulle beland by 'n Moslem gesin? Hulle is reeds in die hemel, waarom die risiko loop om ewig hel toe te gaan??

As ek God was, het ek hulle net daar by my gehou waar hulle veilig is. Dus dink ek nie dis waar wat hy vertel het nie.

Freek, hierdie is "freeky"! Ek is 200% oortuig dit is 'n wolhaarstorie. Bly en dankbaar ek is nie in daai prediker se gemeente nie.

Freek
Jan 28th 2010, 01:40 PM
Freek, hierdie is "freeky"! Ek is 200% oortuig dit is 'n wolhaarstorie. Bly en dankbaar ek is nie in daai prediker se gemeente nie.

Dis nie heeltemal so freaky nie. As jy glo dat die uitverkiesing waar is, maak dit 100% sin. Op grond waarvan is jy oortuig dat dit nie die waarheid is nie?

Johnny
Jan 28th 2010, 01:51 PM
Dis nie heeltemal so freaky nie. As jy glo dat die uitverkiesing waar is, maak dit 100% sin. Op grond waarvan is jy oortuig dat dit nie die waarheid is nie?

As jy my Skrif kan wys wat dit ondersteun wat die prediker se, dan sal ek dit graag wil lees.

Freek
Jan 28th 2010, 03:10 PM
As jy my Skrif kan wys wat dit ondersteun wat die prediker se, dan sal ek dit graag wil lees.

Psa 139:13-15 Want U het my niere gevorm, my in my moeder se skoot geweef. Ek loof U, omdat ek so vreeslik wonderbaar is; wonderbaar is u werke! En my siel weet dit alte goed. My gebeente was vir U nie verborge toe ek in die geheim gemaak is nie, kunstig geweef in die dieptes van die aarde.

Kyk Johnny, ek stem ook nie saam met die man nie en wel om die redes wat ek voorheen genoem het. Daar is egter mense wat tekste soos die een sal gebruik om te s, dit is so.

Freek
Jan 29th 2010, 03:28 PM
Is dit OK om God te vra om ook in die hemel te gaan kuier? Daar is al soveel mense wat daar was. Ek bedoel as Hy dit vir een doen, kan Hy dit mos vir 'n ander ook doen?

Johnny
Feb 1st 2010, 05:34 AM
Is dit OK om God te vra om ook in die hemel te gaan kuier? Daar is al soveel mense wat daar was. Ek bedoel as Hy dit vir een doen, kan Hy dit mos vir 'n ander ook doen?

Freek, ek weet nie hoe jy die Skrif koppel aan of jy in die hemel was en terug kom. Op jou volgende plasing "dat daar al sovell mense daar was", kan ek nie saam mee stem nie, want dit is NIE Skriftuurlik nie.

Gene
Feb 1st 2010, 09:22 AM
Ek dink nie ons moet vir God in 'n "blik probeer druk" nie. Soos bewys deur mense soos Paulus en Johannes, is dit wel vir God moontlik om iemand, vir watter rede ookal, 'n kykie in die hemel (of dan, die hel) te gee. Wie is ons om vir God te wil "belet"?

Laat ek dit duidelik maak, persoonlik neem ek sulke stories ALTYD met 'n knippe sout, veral as mens kyk na wat daardie persoon wat kwansuis so ondervinding gehad het, daarmee doen. ('n Boek gaan skryf en hope geld daaruit maak? Of daarmee loop en spog?) En baie van die goed wat deur sulke mense vertel word (soos die voorbeeld wat Freek aangehaal het) is duidelik snert, wat deur liggelowige mense opgeslurp word vir die waarheid.... Dit bly ons plig om leuens te ontbloot en alles wat teenstrydig is met die Woord, te verwerp.

MAAR ek het al baie geloofwaardige verhale gehoor. Iemand wat ek ken, was dood verklaar vir byna 5 minute op 'n operasietafel, en hy vertel dat hy in daardie tyd 'n kykie in die hel gekry het. Hy kan dit in detail beskryf, selfs die walglike reuk wat in die lug hang... Die punt is, hierdie man se hele lewe het verander na sy ervaring. Waar hy vroeer 'n erkende ateis was, het hy daarna vir Jesus aangeneem en word hy vandag kragtig deur die Here gebruik. Die verskil met so baie ander wat sulke stories vertel, is dat hierdie man oneindig nederig is en baie huiwerig om te praat oor sy ondervinding. Hy loop beslis nie daarmee te koop nie, en slaan nog minder munt daaruit deur 'n boek te skryf of voor gehore op te tree. Maar hy verkondig die evangelie, en hy bring siele in...! Ek ken hom persoonlik en ek is oortuig dat dit wat hy ervaar het, nie 'n opgemaakte storie is nie, en ook dat dit beslis nie van die bose was nie. Of hy werklik in die hel was, en of dit 'n blote gesig (droom) is wat hy gesien het, weet ons nie, maar dat dit vir hom werklik was, en dat dit sy lewe verander het, is 'n feit. God werk met elke mens op 'n ander manier. Luister maar na die getuienisse van baie moslems wat tot bekering kom. Meeste van hulle praat van 'n ontmoeting met God (Jesus) soos wat Saulus op die Damaskuspad gehad het. In ons kultuur hoor mens min van sulke goed, want die Here praat op ander maniere met ons. Maar vir 'n moslem is dit bitter moeilik om tot inkeer te kom, as gevolg van die wyse waarop hulle as't ware "gebreinspoel" is, en die hoe prys wat hulle moet betaal as hulle sou christene word. Dis duidelik dat God in baie gevalle 'n baie meer drastiese stap gebruik om sulke mense te bereik... Wie weet of Hy dit dalk nodig ag om sommige mense (hetsy in die persoon, soos Paulus en Johannes, of in 'n gesig wat ewe werklik ervaar word) 'n kykie in die hemel of hel te gee, vir watter rede ookal? Wie is ons om te se dat dit onmoontlik is? Dat God nie so kan of mag werk nie?

Is die sonde teen die Heilige Gees dan nie juis om iets wat van Hom af kom, te ontken en dit aan die satan toe te dig nie? Daarom dink ek ons moet versigtig wees om vinnig uitsprake te maak, soos dat sulke ervarings "demonies" is.... Ek se weer, natuurlik mag (en moet) ons skepties wees, maar hoe sal ons ooit werklik weet?

Freek
Feb 1st 2010, 11:21 AM
Freek, ek weet nie hoe jy die Skrif koppel aan of jy in die hemel was en terug kom. Op jou volgende plasing "dat daar al sovell mense daar was", kan ek nie saam mee stem nie, want dit is NIE Skriftuurlik nie.

Psa 37:4 en verlustig jou in die HERE; dan sal Hy jou gee die begeertes van jou hart.

Johnny
Feb 1st 2010, 12:05 PM
Psa 37:4 en verlustig jou in die HERE; dan sal Hy jou gee die begeertes van jou hart.

Freek, net die vorige vers se die volgende:

Psa 37:3 Bet. Vertrou op die HERE, en doen wat goed is; bewoon die aarde en beoefen getrouheid,

Geensins verwys die Here hier dat Hy ons hemel toe en terug sal neem nie, nee, Hy se "Bewoon die aarde". Daar kom 'n tyd wat ons wel in die hemel sal woon.

Gene
Feb 1st 2010, 12:18 PM
Johnny, ekskuus, maar jou redenasie hou nie water nie.... Ons praat nie daarvan om die hemel te "bewoon" nie, maar om dit te besoek. Paulus sowel as Johannes het albei die aarde bewoon, maar God het 'n rede gehad om hulle ook die hemel te "wys" Waarom nie ander mense ook nie?

En Freek, onthou altyd dat die kruks van die teks wat jy aanhaal, die eerste deel is : "VERLUSTIG JOU IN DIE HERE.....!" Daar is heelwat tekste waar beloftes gemaak word dat God ons gebede SAL verhoor, en mense gryp gewoonlik daarna, maar vergeet gerieflikheidshalwe die deel van die teks (en al sodanige tekste bevat ook dieselfde voorwaarde) waar God 'n voorwaarde stel. Verlustig jou in Hom... Bly in Hom.... wees een met Hom.... soek Sy belange eerste.... DAN (en slegs DAN) kan jy vra wat jy wil, en God SAL dit vir jou gee. Nie een enkele een van ons voldoen aan God se vereistes nie, en daarom kan ons nooit aanspraak maak op verhoring van ons gebede nie. (Dit beteken nie dat God nie in elk geval ons gebede wil verhoor nie, maar Hy moet nou daardeur sif en besluit wat vir ons goed is en wat nie, want ons verhouding met Hom is nie van so aard dat Hy voor die voet gebede kan verhoor nie.) En om die hemel te wil sien voor God se tyd, is 'n selfsugtige begeerte wat nie oor God en Sy eer gaan nie, maar oor my eie. Daarom glo ek nie God sal dit sommer verhoor nie. BEHALWE..... as Hy iets daarmee wil bereik (soos in die geval van Johannes en Paulus)

Johnny
Feb 1st 2010, 01:00 PM
Johnny, ekskuus, maar jou redenasie hou nie water nie.... Ons praat nie daarvan om die hemel te "bewoon" nie, maar om dit te besoek. Paulus sowel as Johannes het albei die aarde bewoon, maar God het 'n rede gehad om hulle ook die hemel te "wys" Waarom nie ander mense ook nie?

En Freek, onthou altyd dat die kruks van die teks wat jy aanhaal, die eerste deel is : "VERLUSTIG JOU IN DIE HERE.....!" Daar is heelwat tekste waar beloftes gemaak word dat God ons gebede SAL verhoor, en mense gryp gewoonlik daarna, maar vergeet gerieflikheidshalwe die deel van die teks (en al sodanige tekste bevat ook dieselfde voorwaarde) waar God 'n voorwaarde stel. Verlustig jou in Hom... Bly in Hom.... wees een met Hom.... soek Sy belange eerste.... DAN (en slegs DAN) kan jy vra wat jy wil, en God SAL dit vir jou gee. Nie een enkele een van ons voldoen aan God se vereistes nie, en daarom kan ons nooit aanspraak maak op verhoring van ons gebede nie. (Dit beteken nie dat God nie in elk geval ons gebede wil verhoor nie, maar Hy moet nou daardeur sif en besluit wat vir ons goed is en wat nie, want ons verhouding met Hom is nie van so aard dat Hy voor die voet gebede kan verhoor nie.) En om die hemel te wil sien voor God se tyd, is 'n selfsugtige begeerte wat nie oor God en Sy eer gaan nie, maar oor my eie. Daarom glo ek nie God sal dit sommer verhoor nie. BEHALWE..... as Hy iets daarmee wil bereik (soos in die geval van Johannes en Paulus)

Goed Gene, ek hoor wat jy se oor "bewoon". Verduidelik dan vir my Lukas 16:20 en verdere verse, en ek haal die 3 belangrikstes aan. As God dit nie hier toegelaat het nie.....hoekom nou? Ons het nie net Moses en die profete nie (Ou Testament), maar ook die HELE Nuwe Testament. Waarom sal God nou eweskielik mense heen en weer stuur om ons te waarsku? Doesn't make sense and NOT scriptual for our times. Dit is om te se dat die Woord en die Heilige Gees NIE genoeg is om sondaards vandag te oortuig nie.

Luk 16:29 Toe s Abraham vir hom: Hulle het Moses en die Profete; laat hulle na di luister.
Luk 16:30 Maar hy antwoord: Nee, vader Abraham, maar as iemand uit die dode na hulle gaan, sal hulle hul bekeer.
Luk 16:31 Maar hy s vir hom: As hulle na Moses en die Profete nie luister nie, sal hulle nie oortuig word nie, al sou iemand ook uit die dode opstaan.

Gene
Feb 1st 2010, 01:18 PM
Goed Gene, ek hoor wat jy se oor "bewoon". Verduidelik dan vir my Lukas 16:20 en verdere verse, en ek haal die 3 belangrikstes aan. As God dit nie hier toegelaat het nie.....hoekom nou? Ons het nie net Moses en die profete nie (Ou Testament), maar ook die HELE Nuwe Testament. Waarom sal God nou eweskielik mense heen en weer stuur om ons te waarsku? Doesn't make sense and NOT scriptual for our times. Dit is om te se dat die Woord en die Heilige Gees NIE genoeg is om sondaards vandag te oortuig nie.

Luk 16:31 Maar hy s vir hom: As hulle na Moses en die Profete nie luister nie, sal hulle nie oortuig word nie, al sou iemand ook uit die dode opstaan.

Johnny, tog het God vir Johannes gestuur om ons te waarsku - hy het Openbaring gaan skryf as 'n direkte gevolg van sy "besoek" aan die hemel?

Maar hoe ookal, ek se bloot dat God in sekere gevalle 'n rede mag he (wat die rede ookal mag wees... ) om vir iemand die hemel of hel te wys, hetsy in die vlees of in die gees. Dis nie vir ons om te se dat God dit nooit kan of mag doen nie. Die gelykenis in Lukas 16 impliseer ook glad nie dat God nooit so iets sal doen nie. Wat daar gebeur, is dat die ryk man, wat nie tydens sy aardse lewe wou glo nie, skielik in die hiernamaals ontnugter is toe hy besef daar IS inderdaad 'n lewe na die dood. En toe dink hy aan sy broers wat ook nie wil glo nie. En hy vra om uit die dood terug te keer na die lewe om sy broers te gaan waarsku, of dat Lasarus dit moes doen. Die antwoord op daardie versoek is eenvoudig: Nee, want hulle het genoeg om hulle tot inkeer te bring, maar hulle wil nie luister nie! Dis nie vir God in hierdie geval nodig om iemand uit die dood te stuur om hulle tot inkeer te bring nie. Die dooies en die lewendes het niks met mekaar te doen nie. Hoe bring jy dit in verband met wanneer God vir iemand 'n kykie in die hemel of hel gee? Die twee sake het niks met mekaar te doen nie.

Maar ek se weer, ek vat meeste van hierdie verhale met 'n knippie sout, want almal wat verkondig dat hulle kwansuis die hemel (of hel) gesien het, praat beslis nie die waarheid nie. Al wat ek se, is dat ons nie in 'n posisie is om te se dat God dit nie kan doen of nog nooit gedoen het nie....

CFJ
Feb 1st 2010, 01:41 PM

Hi Johnny,

Alhoewel ek 100% saam met jou stem oor die laster van 'n Choo Thomas en 'n Mary Baxter, oor die detail wat hulle van die hemel en hel weergee, glo ek tog mense kan weggeruk word hemel toe en heel moontlik hel toe ook. Wat ek nie glo nie, is wanneer sulkes in detail begin vertel wat hulle alles daar gesien het, want die Skrif is duidelik daaroor, Paulus kon nie dit wat hy daar gesien het, oorvertel nie. Ek ken 'n oom wat na die hemel weggeruk was en hy kan onthou wat hy daar gesien het, maar kan dit nie oorvertel nie en Johannes se openbaring van die hemel en die hel was die vervulling van die kanon, niks kan bygevoeg word nie. Ons is blind vir wat daar is en dit sou dieselfde wees as om vir 'n persoon wat blind gebore is, te probeer verduidelik hoe blou of geel lyk. Jy kan nie, presies soos Paulus hier ges het...

Ek weet van ‘n man in Christus, veertien jaar gelede—of dit in die liggaam was, weet ek nie, of buite die liggaam, weet ek nie, God weet dit—dat so iemand weggeruk is tot in die derde hemel. En ek weet van so ‘n man—of dit in die liggaam of buite die liggaam was, weet ek nie, God weet dit— dat hy weggeruk is in die Paradys en onuitspreeklike woorde gehoor het wat ‘n mens nie mag uitspreek nie.
(2Kor 12:2-4 AOV)
Ook die deel wat jy aanhaal, wys daarop dat ons Bybel genoeg is, om ons oor die hel te waarsku, ons het nie openbarings van die anderkant af nodig nie.

Freek
Feb 1st 2010, 02:08 PM
Freek, net die vorige vers se die volgende:

Psa 37:3 Bet. Vertrou op die HERE, en doen wat goed is; bewoon die aarde en beoefen getrouheid,

Geensins verwys die Here hier dat Hy ons hemel toe en terug sal neem nie, nee, Hy se "Bewoon die aarde". Daar kom 'n tyd wat ons wel in die hemel sal woon.

Moses het dit tog versoek. Exo 33:18 Daarop vra hy: Laat my tog u heerlikheid sien. God kon hom egter nie Sy heerlikheid wys nie, want hy- Moses - was nog nie wedergebore nie. Ek is egter nou wedergebore en deel van die huisgesin van God. Ek dink ek kan Hom dieselfde ding vra. Kyk, Johnny, dis nie belangrik nie, maar dit sal nice wees. Wat dink jy?

Johnny
Feb 2nd 2010, 05:13 AM
Moses het dit tog versoek. Exo 33:18 Daarop vra hy: Laat my tog u heerlikheid sien. God kon hom egter nie Sy heerlikheid wys nie, want hy- Moses - was nog nie wedergebore nie. Ek is egter nou wedergebore en deel van die huisgesin van God. Ek dink ek kan Hom dieselfde ding vra. Kyk, Johnny, dis nie belangrik nie, maar dit sal nice wees. Wat dink jy?

CFJ, dankie vir die antwoord. Ek volstaan daarby. Freek ,dit sal beslis wonderlik wees om te kan sien hoe die hemel lyk. Kom ek wys jou gou wat se die Bybel wat op ns wag:

1Co 2:7 Maar ons spreek die wysheid van God, wat bestaan in verborgenheid wat bedek was en wat God van ewigheid af voorbeskik het tot ons heerlikheid,
1Co 2:8 wat niemand van die heersers van hierdie wreld geken het niewant as hulle dit geken het, sou hulle die Here van die heerlikheid nie gekruisig het nie
1Co 2:9 maar soos geskrywe is: Wat die oog nie gesien en die oor nie gehoor en in die hart van n mens nie opgekom het nie, wat God berei het vir die wat Hom liefhet.

Dit wat op ons wag, kan ons nie in ons wildste drome "imagine" nie. Nee, dit is iets buite wat ons kan dink, sien of hoor. Let op na vers 8. God se as die mens geweet het wat op ons wag in die hiernamaals, sou hulle nooit Jesus gekruisig het nie. Dit bevestig vir my dat niemand dit gesien het. En as iemand dit gesien het, sal dit nooit aan die mensdom geopenbaar kan word tot op die dag wat ons self daar is nie.

Johnny
May 27th 2010, 10:50 AM
Hier is nog mense wat hemel toe en terug is. Nou soos ek al tevore gese het glo ek nie daarin nie.......maar dit is maar my eie beskeie mening.

Although a motor car accident left my eldest son Aldo, with severe brain injuries, I can testify that God is good. He has awakened my spirit to Him and Ive come to know Him as a holy God who wants my life, not only my heart. When Aldo was in a coma, he had a supernatural experience where he went to heaven, saw God, the angels, Moses and Abraham. Aldo came back with one message:

(Retha McPherson)

http://www.rethamcpherson.com/

mari
Jun 2nd 2010, 10:30 AM
Liewe Johnny ...

..... jy het vir my 'n dvd gestuur waar julle pastoor Dries die saak aanraak en die gelykenis van Laserus in Abraham se skoot en die ryk man in die hel gebruik as "bewys" dat dit nie kan gebeur nie - sy oortuiging dat as iets een keer sus en so in die Bybel gebeur, dit dan absiluut die reel is....... hy verwerp dus Paulus en Johannes se ervarings soos in die Bybel vertel, ten koste van 'n gelykenis gebasseer op die Farisseers se bygelowe ! ......... jy is geleer om nie daarin te glo nie, maar die spesifieke prediking was ongelukkig nie Bybelgefundeer nie ......... sorrie, man ......

..... ek vertou ook nie die megaskrywers se vertellinge nie, het nie eers Cho Thomas se boek gelees nie ............ maar omdat 'n paar dit te ver vat, beteken nie dat dit nie gebeur nie ..... inteendeel..... dit is maar net bewys dat ou satan bang is vir sulke getuienis en dinge moet vervomfaai om wantroue te saai .......... maar ons as Godskinders het die voordeel van die Gees en onderskeuiding om tussen die koring en kaf te onderskei ...... daar is baie sulke gebeurtenisse wat vir die een wat daarmee te doen het, tot groot seen is, maar nooit die media haal nie ....... dit is kosbare openbaringe van die Vader aan Sy kinders deur die Gees, meestal lewesveranderend ........ ongelukkig is dit maar soms ons mensekinders se giertes om agter sensasie aan te bondel, maar dit sit nie die Gees van stryk af nie ........

shalom ....

Johnny
Jun 2nd 2010, 12:01 PM
(2Co 12:2) Ek weet van n man in Christus, veertien jaar geledeof dit in die liggaam was, weet ek nie, of buite die liggaam, weet ek nie, God weet ditdat so iemand weggeruk is tot in die derde hemel.

(2Co 12:3) En ek weet van so n manof dit in die liggaam of buite die liggaam was, weet ek nie, God weet dit

mari
Jun 3rd 2010, 01:46 PM
Ja Johnny ...... jy antwoord alweer jouself ......

Paulus weet nie of hy in liggaam of gees weggeruk is nie ..... wel dat hy daar was ....... ;) .....

Johnny
Jun 4th 2010, 05:27 AM
Ja Johnny ...... jy antwoord alweer jouself ......

Paulus weet nie of hy in liggaam of gees weggeruk is nie ..... wel dat hy daar was ....... ;) .....

Ja Mari.........een van die grootste Godsmanne weet nie, maar elke jan rap en sy maat op aarde weet dat hy/sy daar was. Meer nog....hulle het God gesien!.

mari
Jun 7th 2010, 07:15 PM
aaaaiii, aaaaai ..... Johannes !!!!! .... lees bietjie die HELE sin ( nevermaaind konteks, net die sin ) ....

Paulus weet nie of hy in liggaam of in gees daar was nie ...... maar hy weet defnitief hy was daar .........

2Kor 12 ..
1 Dit is waarlik vir my nie nuttig om te roem nie, want ek sal kom tot gesigte en openbaringe van die Here.

2 Ek weet van 'n man in Christus, veertien jaar gelede--of dit in die liggaam was, weet ek nie, of buite die liggaam, weet ek nie, God weet dit--dat so iemand weggeruk is tot in die derde hemel.

3 En ek weet van so 'n man--of dit in die liggaam of buite die liggaam was, weet ek nie, God weet dit--

4 dat hy weggeruk is in die Paradys en onuitspreeklike woorde gehoor het wat 'n mens nie mag uitspreek nie.

... na my mening is hierdie ervaringe erg persoonlik en moet daar seker nie wins gejag worg uit so 'n getuienis nie ..... soos Paulus juis in hierdie skrewe dit beklemtoon dat hy hom nie ROEM op die ondervinding nie .........

......... m

David2
Jun 8th 2010, 04:51 AM
Net gou my bydrae oor hierdie onderwerp:

Selfs al is die nabyheid van die wegraping 'n feit, is dit onwaarskynlik dat die Here dit deur drome sal herbevestig. Met die skryf van al die Bybelboeke is die hele raad van God aan die mens verkondig (Hand. 20:27). Dit is die rede waarom die Here nie meer deur drome, visioene, engele, ens. sy woord aan mense verkondig nie (Heb. 1:1). Ons het net die Bybel, en moet daarby volstaan. Die Bybel het gesag omdat dit God se Woord is. Drome en visioene het geen gesag nie, daarom sou dit baie riskant wees om jou geloof daarop te bou.

Mense wat van die Bybel wegneem deur bv. sekere beloftes te vergeestelik, te verswyg of te ontken, bring die Here se oordele oor hulleself. Diegene wat tot die Bybel probeer toevoeg, bv. deur drome, visioene of stemme wat met hulle praat, beweeg ook op ernstige terrein (vgl. Op. 22:18-19). Daar is geen plek vir buite-Bybelse openbarings nie, want dit was al dikwels in die verlede 'n bron van groot misleiding en ook valse verwagtings. Selfs al kom 'n engel om iets te verkondig wat van die Bybel verskil, moet hy 'n vervloeking genoem word (Gal. 1:8-9).

Indien 'n droom presies met die Bybel ooreenstem, dan moet ons glad nie die droom verkondig nie, maar die Bybel. Indien dit van die Bybel verskil, is dit in elk geval vals. Ons opdrag is om net die Bybel te verkondig (2 Tim. 4:2). Net dit het geloofwaardigheid.

Dit is nie ongewoon dat Christene soms "Christelike drome" droom nie, veral as hulle baie aan iets dink. Hulle moet dit egter nie as spesiale openbarings sien nie en dit beslis nie aan ander verkondig nie. Dit sou van veel meer waarde wees om die belofte van die wegraping uit die Bybel te verduidelik, en ook in die lig van die tekens van die tye te bewys dat dit beslis naby moet wees (ons weet nie presies hoe naby nie).

Paulus het 'n paar hoogs uitsonderlike ervarings gehad en die Here het aangesig tot aangesig met hom gepraat. Hy het die nuwe bedeling aan ons kom verkondig. Hy moes vir die wreld kom s dat alle Joodse instellings van die wet verby gegaan het (Jesus het dit self op aarde nie eers ges nie). Hy het vir die eerste keer kom s dat daar nou geen onderskeid tussen Jood en heiden is nie. Hy het vir die eerste keer kom s dat die grond vir ons verlossing eksklusief, enkel en alleen op die kruis gebou is (Jesus op aarde en Petrus op Pinksterdag het dit nie eers ges nie). Dus: Paulus was uniek. Daar was nuwe Bybelse waarheid wat aan hom openbaar is. Hoe sou hy dit kon doen as hy nie in die hemel was om dit te hoor nie? Maar elke mens wat nou beweer dat hy dit vir Paulus kan nadoen, is vals.

Kalahari
Jun 8th 2010, 10:24 AM
Ek moet s dat ek nie glo dat almal wat s dat hulle in die Hemel was werklik daar was nie. Tog glo ek nie ons moet die Here beperk in hoe en wat Hy vir ons wil openbaar nie.

Dit is vir my duidelik dat profete deel van die bediening in die Nuwe Testament is. Die Here waarsku ons egter dat ons nie alles moet glo wat ons hoor nie. Ons moet dit ondersoek en Hy skenk aan ons die gees van onderskeiding om te bepaal tussen dit wat van Hom afkom en nie.

Daar sal geen ander verlossing kom as deur Jesus nie. Indien enige iemand so verkondig as in 'n gesig, visioen of engel aan hom meegedeel, moet ons weet dat dit vals is.

Jesus is ons enigste redder en middelaar!

Alhoewel daar baie valse profete gaan wees, beteken dit nie dat die Here nie meer deur middel van profete en visoene met ons gaan kommunikeer nie. In die OT het mens net die profete en priesters gehad om met God te kommunikeer. Ons het gelukkig vandag Sy Seun deur wie ons direk tot die Vader kan nader.