PDA

View Full Version : BELANGRIK Die Tallit of Prayer Shawl

Johnny
Jan 28th 2010, 06:11 AM
Na aanleiding van Freek se vrae oor die Tallit, hier 'n bietjie meer duidelikeheid oor die betekenis.

Freek, hier is 'n uistekende skakel wat handel oor die Tallit of Prayer Shawl. God is voorwaar oral en alomteenwoordig. Ek vertrou dat dit nie net vir jou nie, maar vir almal op die forum 'n dieper insig sal gee oor God, sy volk en sy manier van dinge doen.

http://www.elisabethsyreministries.net/biblestudies/thetallit/index.php

Hier is 'n kort uitreksel. Sien foto aangeheg.

Background Of The Tallit:

In the tallit is a lot of teaching. The teaching of the numbers called Gematria (Hebrew) it is the knowledge about numerical values.
Each word and number have numerical values. (numerology).
Each tassel (Tzitzis) should have 39 windings (7+8+11+13) they are separated by double knots. 26 is the numerical value of YHWH. (Yahweh)
13 is the value of Echad and (1) unity. Therefore the windings of each Tzitzis equals the value of YHWH Echad (Jehovah G-d is One) This is called the "Shemah" in Hebrew on which the Jewish faith is built.
Yeshuah suffered the same number of stripes for our healing in Isaiah 53:5 repeated in the NT: 1 Peter 2:24

http://en.wikipedia.org/wiki/Tzitzit

Die "Tzitzis" is die tosseltjies op elke hoek van die Tallit. Jy sal sien die foto aangeheg het 'n blou draad in. Vir 2000 jaar het die Jode se Prayer Shawls dit nie ingehad nie. Die rede daarvoor is dat dit na Jesus se kruisiging en hemelvaart verlore geraak het. Dit stel Godheid voor, of God. Die kleur is 'n paar jaar gelede weer herontdek en dit is afkomstig van 'n slak in Indie. Dit is NET die slak wat die kleur kan vervaardig. 'n Diper betekenis daarvan is dat dit vir ons wys dat Jesus oppad terug is. Dit wys vir ons dat die wederkoms van Jesus voor die deur is. Hy het gese Hy kom terug....en Hy wys ons!

Murex Trunculus

The Shell of the Murex Trunculus is the source of the dye in Ptil Techelet, originally researched and endorsed by Rabbi Herzog. Many who believed this ancient snail could be the chilazon were stunned when they could not get a sky-blue dye from this animal. However, in the 1980's, a chemist named Otto Elsner discovered that if a solution of the dye was exposed to sunlight, blue instead of purple would have been produced. Eventually, in 1993, the P'til Techelet foundation was formed to produce this Techelet for the masses as well as commence with further research. Approximatly 30 Murex are needed to produce enough dye for a single Tzitzit, and since 4 are required, this means a total of 120 are needed.

http://www.economicexpert.com/a/Tzitzit.html

Is dit nie "Awesome" nie!

Nog 'n skakel:

http://www.alanhorvath.com/tallit.php

Hier is 2 voorbeelde die Tzitzis in die Bybel. Wat dit vir die vroutjie beteken het en hoe Dawid gevoel het omdat hy dit afgesny het.

Mat 9:20 En daar het Ďn vrou wat twaalf jaar lank aan bloedvloeiing gely het, van agter gekom en die soom van sy kleed aangeraak.
Mat 9:21 Want sy het by haarself gesÍ: As ek maar net sy kleed kan aanraak, sal ek gesond word.
Mat 9:22 En Jesus het omgedraai en haar gesien en gesÍ: Hou goeie moed, dogter, jou geloof het jou gered. En die vrou het gesond geword van daardie uur af.

1Sa 24:4 (24:5) En die manne van Dawid sÍ aan hom: Kyk, dit is die dag dat die HERE aan u sÍ: Nou gee Ek jou vyand in jou hand, en maak met hom soos goed is in jou oŽ. Toe staan Dawid op en sny stilletjies die slip van Saul se mantel af.
1 Sam 24:5(24:6) Maar daarna het Dawid se gewete hom gepla, omdat hy die slip van Saul afgesny het,
1 Sam 24:6(24:7) en hy het aan sy manne gesÍ: Mag die HERE my bewaar dat ek so iets aan my heer, die gesalfde van die HERE, sou doen om my hand teen hom uit te steek; want hy is die gesalfde van die HERE.

Nee....dit is nie sommer 'n stuk lap nie. Dit is veel groter as dit!:pray:

Freek
Jan 28th 2010, 08:32 PM
Johnny, dit laat my wonder oor die blindheid van die Jode. Hoe kan hulle dan nie die vervulling van die professieŽ in Jesus raaksien nie? Dan is hulle mos verdoem??

Johnny
Feb 1st 2010, 05:23 AM
Johnny, dit laat my wonder oor die blindheid van die Jode. Hoe kan hulle dan nie die vervulling van die professieŽ in Jesus raaksien nie? Dan is hulle mos verdoem??

Freek....enige iemand wat Jesus NIE aanneem nie is VERDOEM! Ek verbeel my jy was laasweek nognie 'n christen nie, maar ek sien op jou "profile" jy is nou een. Het jy intussen Jesus aangeneem as jou Verlosser en Saligmaker? As jy intussen Jesus aangeneem het moet ek jou gelukwens met DIE BELANGRIKSE BESLUIT wat enige mens kan neem. Jy is nou 'n "baba" christen en net soos 'n baba groei, sal jy ook groei in die Woord, en glo my, maak nie saak hoe lank jy 'n chriten is nie, jy bly groei. Baie geluk. Al die engele in die hemel juig oor jou besluit. Daar is amper 7 BILJOEN mense op die aarde, waarvan 'n handtjie vol ware wedergebore christinne is. Die Jode beslaan 0,02% van die wereld populasie. As jy my vra is daar meer nie Jode (heidene), waarvan ek en jy ook is voor ons Jesus aanneem, wat VERDOEM is tot die ewige hel as Jode! Laat jou dink......ne? ons besit die hele Woord. In elke huis in Suid Afrika glo ek is ten minste een Bybel.....en tog verwerp ons die reddende genade van die Here.

Philip dT
Feb 1st 2010, 01:14 PM
Hallo Johnny. Ek is nie seker waarom jy na die Talit verwys nie. Dink jy Christene moet dit gebruik?

Ons is mos nie meer onder die Ou Verbond nie.

Philip dT
Feb 1st 2010, 01:19 PM
The teaching of the numbers called Gematria (Hebrew) it is the knowledge about numerical values.
Each word and number have numerical values. (numerology).
Each tassel (Tzitzis) should have 39 windings (7+8+11+13) they are separated by double knots. 26 is the numerical value of YHWH. (Yahweh) Jy weet dat dit 'n Joods-okkultiese toepassing is, 'n vorm van numerologie.

Daardie blad verwys ook na die Mezuza (http://www.elisabethsyreministries.net/biblestudies/themezzuza/index.php), wat 'n talisman vol heksagramme is. Natuurlik ontken hulle dat dit 'n talisman is. Die teks wat aangehaal word (Deut 6:4-9) sÍ niks van so 'n talisman nie, maar verwys na die woorde van God.

Ek bespreek hierdie tipe praktyke in "Die Verborgenheid van Babilon (http://www.truthexposed.co.za/index.php?option=com_wrapper&Itemid=39)."

Johnny
Feb 1st 2010, 01:35 PM
Hallo Johnny. Ek is nie seker waarom jy na die Talit verwys nie. Dink jy Christene moet dit gebruik?

Ons is mos nie meer onder die Ou Verbond nie.

Nee, jy hoef dit nie te gebruik nie. Ek het dood eenvoudig vir hom dieper betekenis in die Talit gewys...iets wat jy skynbaar mis gelees het in die plasing.

Johnny
Feb 1st 2010, 01:37 PM
Jy weet dat dit 'n Joods-okkultiese toepassing is, 'n vorm van numerologie.

Daardie blad verwys ook na die Mezuza (http://www.elisabethsyreministries.net/biblestudies/themezzuza/index.php), wat 'n talisman vol heksagramme is. Natuurlik ontken hulle dat dit 'n talisman is. Die teks wat aangehaal word (Deut 6:4-9) sÍ niks van so 'n talisman nie, maar verwys na die woorde van God.

Ek bespreek hierdie tipe praktyke in "Die Verborgenheid van Babilon (http://www.truthexposed.co.za/index.php?option=com_wrapper&Itemid=39)."

Ek dink jy moet begin kyk na die haan wat op die kerk toring staan. Meer okkultiese waarde as enige stellings wat jy tot dusver gemaak het. Jy sal maar versigtig moet wees met wat jy oor hierdie dinge se. Jy weet natuurlik dat ek nie saam met jou stem nie....maar jy het in elk geval nog nooit ooghare vir die Jode gehad nie.

Philip dT
Feb 1st 2010, 02:17 PM
Heeltemal reg, die haan op die kerktoring is ook okkulties. ;)

Phil Fourie
Feb 1st 2010, 02:25 PM
Hi Johnny

Ek wil tog by Philip hier aanhak en bysÍ, ek het geen haat teenoor die Jode nie, jy ken my posisie.

Maar ons moet versigtig wees wanneer ons na Joodse gebruike kyk of dit vanuit die Woord of vanuit oorgelewerde gebruike en mensgemaakte wette kom. Philip is ongelukkig reg, baie van hierdie oorgelewerde (nie Bybelse) gebruike van die Jode is gewortel in die kaballah (skies Philip, ek spel dis seker nogsteeds verkeerd :lol:) en kom vanuit die babeloniese tydperk.

Freek
Feb 1st 2010, 03:09 PM
Johnny, ek merk op dat jy Israel op nogal erg op die hart dra. Wat is die rede daarvoor? Om hulle te evangeliseer?

Philip dT
Feb 1st 2010, 03:19 PM
gebruike van die Jode is gewortel in die kaballah (skies Philip, ek spel dis seker nogsteeds verkeerdJa nee, onaanvaarbaar! :D : kabbala, die Engels sit 'n "h" aan die einde vir "kabbalah." So, mooi spel hier, anders roep ek vir oom Riaan Kruywagen! :P

Francois Marais
Feb 1st 2010, 06:12 PM
Dankie vir die draad Johnny.
Die vraag oor die Jode. Onthou dit is YHWH se verbondsvolk.
As iemand 'n probleem het, het jy 'n probleem met YHWH se kinders!
As jy nie 'n volk kan verdra nie, is jy 'n rasis, but that is OT.

Nog 'n vraag is waar kan mens 'n Tallid koop. Baie van my vriende vra my, en ek kan hulle nie antwoord nie.
As iemand 'n kontak in Isreal het sal dit lekker wees as mens van hulle van daar kan kry.

Ek sal more kyk na die skakel en dankie weer vir die draad.

Philip dT
Feb 1st 2010, 07:02 PM
Dankie vir die draad Johnny.
Die vraag oor die Jode. Onthou dit is YHWH se verbondsvolk.
As iemand 'n probleem het, het jy 'n probleem met YHWH se kinders!
As jy nie 'n volk kan verdra nie, is jy 'n rasis, but that is OT.

Francois. Niks met rassisme te doen nie. Die Nuwe Verbond het die ou verbond vervang. Dit beteken dat Christus nou die enigste weg, waarheid en lewe is, en dat vlees of vleeslike herkoms nie meer 'n kriterium vir redding is nie, maar geloof alleen. Daar is geen gronde in die NT dat God nog 'n OT volk het nie. God het nou net een volk: die gelowiges:

1 Pet 2:9-10 " Maar julle is ‘n uitverkore geslag, ‘n koninklike priesterdom, ‘n heilige volk, ‘n volk as eiendom verkry, om te verkondig die deugde van Hom wat julle uit die duisternis geroep het tot sy wonderbare lig, (10) julle wat vroeŽr geen volk was nie, maar nou die volk van God is; aan wie toe geen barmhartigheid bewys is nie, maar nou bewys is.

Ek het in elk geval niks teen Jode nie, ek sÍ bloot daar is geen onderskeid tussen Jood en nie-Jood nie. Almal moet tot geloof kom in Christus om gereken te word as God se volk.

Rom 10:12 "Want daar is geen onderskeid tussen Jood en Griek nie; dieselfde Here tog is Here van almal en is ryk oor almal wat Hom aanroep."

Johnny
Feb 2nd 2010, 05:32 AM
Johnny, ek merk op dat jy Israel op nogal erg op die hart dra. Wat is die rede daarvoor? Om hulle te evangeliseer?

Freek, dit is moelik om te verduidelik hoe raak 'n mens lief vir Israel en die Jode. Ek dink eerstens is dit die Here en die Heilige Gees wat dit in 'n mens bewerk na wedergeboorte. Ek was bevoorreg om al 4 keer in Israel te wees, en dit is 'n ongelooflike ervaring. Jode haat is egter hewig aan die opvlam in die wereld en die Jode staar 'n groter verdrukking in die gesig as met Hitler se Holocaust. Die Holocuast van Hitler gaanlyk soos 'n Sondagskool partytjie. Dit is alles deel van die Raadsplan van God. Hy het die land Israel aan die Jode belowe (Verbond met Abraham). God het hulle in die wereld verstrooi maar ook gese daar kom 'n dag wat Hy hulle sal terugneem na hul beloofde land. Dit het begin gebeur op 14 Mei 1948 toe Israel vir die eerste keer in 2000 jaar weer 'n Joodse staat geword het. Die vyeboom het begin bot. Hy het gese nie een Jood sal agter bly in dei wereld nie. Almal sal terugkeer na hul land Israel. Sedert 1948 toe daar slegs 600 0000 JOde in Israel was, is daar vandag al bykans 8 000 000 miljoen Jode terug in hul land.

Anti semitisme is ook deel van God se plan om die Jode terug te kry in hul land. Die wat nie uit vrye wil wil terugkeer nie, sal gejag word en gevorseer word om terug te keer. Ek beleef anti semitisme ook op die forum. Die HELE wereld gaan Israel haat. Die hele wereld gaan oorlog verklaar teen God se volk. As jy belangstel kan ek vir jou gratis dvd's pos vir lering oor die eindtyd. Stuur my jou posadres per e-pos (jvandmerwe@g5.co.za) en stuur dit vir jou.

Gen 17:7 En Ek sal my verbond oprig tussen My en jou en jou nageslag nŠ jou in hulle geslagte as Ďn ewige verbond, om vir jou Ďn God te wees en vir jou nageslag nŠ jou.
Gen 17:8 En Ek sal aan jou en jou nageslag nŠ jou die land van jou vreemdelingskap gee, die hele land Kanašn, as Ďn ewige besitting; en Ek sal vir hulle Ďn God wees.

Kyk wat se die Here vir die wat Sy volk (Jode) liefhet......en die wat hujlle haat:

Gen 12:3 En Ek sal seŽn diegene wat jou seŽn, en hom vervloek wat jou vervloek; en in jou sal al die geslagte van die aarde geseŽn word.

Hier is skakels wat jy kan volg oor die herstel van die land Israel aan die einde van tyd.
http://www.oospoort.co.za/source/israel.html

Phil Fourie
Feb 3rd 2010, 07:49 AM
Francois

Dit gaan nie hier oor God se volk nie, dit gaan nie hier oor Bybelse gebruike nie, dit gaan oor hierdie volk wat afvalligheid in hul midde het wat God ten sterkste teenstaan in die Ou Testament, dit gaan oor mense wat sy volk moet wees wat gehoereer het agter die okkulte aan. Dis waaroor dit gaan. As jy iets wil ondersoek van die Jode, doen jouself die moeite en moet dit nie uit die rabbiniese geskrifte doen nie, doen dit uit die Woord, die rabbieniese geskrifte is erg okkulties.

Die Filadelfieer
Feb 3rd 2010, 08:06 AM
As mens eers bietjie begin grawe is dit ongelooflik om te sien hoeveel van ons eie algemeen aanvaarde gebruike en veral buite-Bybelse gebruike soos wat in ondere andere die rabiniese geskrifte opgeteken is se oorsprong kom eintlik van die eerste okultiesie mekka waarvan ons weet : Babel. Dit is waar baie dinge begin skeef loop het, en ons sien vandag nog die gevolge van die gebeure rondom die eerste Babilon : kabbala is 'n goeie voorbeeld.

Johnny
Feb 3rd 2010, 08:33 AM
As mens eers bietjie begin grawe is dit ongelooflik om te sien hoeveel van ons eie algemeen aanvaarde gebruike en veral buite-Bybelse gebruike soos wat in ondere andere die rabiniese geskrifte opgeteken is se oorsprong kom eintlik van die eerste okultiesie mekka waarvan ons weet : Babel. Dit is waar baie dinge begin skeef loop het, en ons sien vandag nog die gevolge van die gebeure rondom die eerste Babilon : kabbala is 'n goeie voorbeeld.

Jesus het seker sy Tallit by Mohammed gekry. Weet nie wanneer Hy in Mekka was nie. Miskien weet Fila of Phil....of miskien was dit net voor Mohammed en Jesus opgevaar het na die hemel het hulle kledingstukke uitgeruil. As ek moet glo wat julle hier skryf dat die Tallit uit die okkulte kom....dan moet ek glo dat Mohammed opgevaar het....op sy wit perd.:rofl:

Johnny
Feb 3rd 2010, 01:50 PM
Hiermee aan Fila, Philip DT en Phil omverskoning oor my plasing. Julle is reg. Die Tallit is okkulties en ek kan nie glo dat Jesus so 'n fout kon maak om een te dra nie. Ek weet nie wat my besiel het om julle te wantrou in die verband nie. Julle weet beter. Soos Phillip DT tereg se:

Jy weet dat dit 'n Joods-okkultiese toepassing is, 'n vorm van numerologie.

Dit is erger veel erger as dit....dit kom van hekse af:

Daardie blad verwys ook na die Mezuza (http://www.elisabethsyreministries.n...zuza/index.php), wat 'n talisman vol heksagramme is. Natuurlik ontken hulle dat dit 'n talisman is. Die teks wat aangehaal word (Deut 6:4-9) sÍ niks van so 'n talisman nie, maar verwys na die woorde van God.

Fila se nee, dit kom van die kabbala af. Is dit nie in Mecca nie?

Ja nee, onaanvaarbaar! : kabbala, die Engels sit 'n "h" aan die einde vir "kabbalah." So, mooi spel hier, anders roep ek vir oom Riaan Kruywagen!

Ek bid die Here vergewe my vir wat ek hier bo aan die begin kwytgeraak het.

Philip dT
Feb 3rd 2010, 02:12 PM
Johnny. Kom ons begin by die begin. Waar in die Skrif staan dat Jesus 'n Taliet gedra het?

Die Filadelfieer
Feb 4th 2010, 06:11 AM
Phillip,
Ek dink Jesus het wel 'n Taliet gedra, bloot omrede dit standaard kleredrag was vir Joodse mans ? Mis ek iets ?

Wat ek wel wil weet is waar hierdie "mistike" konetasies wat aan die kledingstuk gekoppel word vandaan kom . Staan dit in die Bybel, of kom dit uit een of ander buite-Bybelse bron, tipies deel van die rabiniese geskrifte ?

RR van Wyk
Feb 4th 2010, 07:16 AM
Hoe het ons nou eintlik van numerologie by okulte uitgekom? Wat het hierdie twee dinge nou eintlik in gemeen? Ek verstaan nie wat is nou eintlik die probleem met hierdie taliet ding in die eerste plek nie...

Die Bybel is deurspek van numerologie, van voor tot agter. Openbaring is so vol sewes, dit gaan 'n leeftyd kos om almal te kry. Dit is vir my net 'n bevestiging van die outoriteid van die bybel. Is die bybel ook nou okkulties?

Ek dink weereens ons moet versigtig wees met wat ons sÍ, ons kennis is beperk, baie beperk. Gelukkig, alhoewel dit interresant is, het dit alles met die Jode tedoen en nie veel met ons nie. Maar steeds, dit bly interresant....

Die Filadelfieer
Feb 4th 2010, 07:56 AM
Die Bybel is deurspek van numerologie, van voor tot agter. Openbaring is so vol sewes, dit gaan 'n leeftyd kos om almal te kry. Dit is vir my net 'n bevestiging van die outoriteid van die bybel. Is die bybel ook nou okkulties?

Natuurlik is jy reg RR, die Bybel is inderdaad deurspek van numerologie, maar dit is die BYBEL. Jy sal sien ek bevraagteken die eintlike bron van die numerologiese betekenisse wat aan die Taliet toegeskryf word : is dit inderdaad die Bybel, of kom dit van 'n buite-Bybelse bron af ?

Philip dT
Feb 4th 2010, 08:08 AM
Fila, dit mag so wees, maar ons kan dit nie met sekerheid sÍ nie. En selfs al het Hy een gedra, Jesus het nooit gesÍ dat gelowiges veronderstel is om een te dra nie. Trouens, nuwe wyn kom in nuwe wynsakke.

RR Van Wyk. Die getalle in die bybel is nie numerologie nie. Numerologie is 'n verborge betekenis. Dit is bv. om die getalwaardes van woorde te tel (gematria) en een of ander geheime betekenis daaragter te lees. Die getalle in Openbaring is oop en bloot.

Johnny het bv. aangehaal: "Therefore the windings of each Tzitzis equals the value of YHWH Echad (Jehovah G-d is One) This is called the "Shemah" in Hebrew on which the Jewish faith is built." Daardie "waarde van Jahwe" is 'n verborge getalwaarde wat jy kry as jy die gematriese waardes van die letters van Jahwe bymekaar tel.

RR van Wyk
Feb 4th 2010, 08:28 AM
Interresant.... Ons moet natuurlik ook nie vergeet dat die duiwel niks "invent" het nie. Hy verdraai net alles. Ek wil nou nie in detail ingaan nie, en wat ek eintlik wil sÍ hoort weer in die kontroversiŽle forum. Maar dit wil voorkom of ons Christenne te bang is om te beweeg. Baie goed is verdraai deur byvoorbeeld new age bewegings, wat dan so 'n sterk konotasie aan new age heg dat ons Christenne niks daarmee tedoen wil hÍ nie(natuurlik is dit die veilige opsie, maar intussen word ons geroof)

Ek stem saam dat enigiets wat verborge is, behoort vir ons mense verbode te wees.
So wat julle eintlik pla van hierdie taliet is die verborgenheid, of "geheimsinnigheid" daarvan? As dit die geval is, was dit 'n goeie observasie van julle kant af wat ek duidelik gemis het

Philip dT
Feb 4th 2010, 09:08 AM
RR Van Wyk. Hoe dit ook dikwels werk in die okkulte, is dat bepaalde simbole, getalle, tekens of items nie net verborge betekenis het nie, maar ook verborge krag het, dikwels magiese krag. Kyk bv. hierna:

(ek haal aan uit my dokument hieroor: Verborgenheid van Babilon (http://www.truthexposed.co.za/index.php?option=com_wrapper&Itemid=39))

"Die sg. Shemhamphorasch – ‘n 216-letter geheime naam van God wat gekry word as Eks 14:19-21 in ‘n bepaalde kombinasie gelees word – is bv. ‘n produk van middeleeuse kabbalisme, wat bestaan uit 72 groepe van 3 letters elk, en gerangskik word in ‘n groot sonwiel. Die tetragrammaton (4-letter naam vir God) wat ook die "onuitspreekbare naam" genoem word, het ook belangrike kabbalistiese betekenis (die idee dat die tetragrammaton magiese krag het is van Chaldese / Babiloniese oorsprong), en word dikwels op okkultiese talismans gebruik, bv. op die sg. “Seal of Solomon” wat of in die vorm van ‘n pentagram of heksagram is. Dit is ook interessant dat die letters van die 4-letter naam van God die tekens van die 4 reekse (“suits”) in Tarot kaarte vorm. Die vier letters dui volgens Kabbalistiese tradisie ook na die sg. "vier wÍrelde van die skepping," die vier elemente (water, lug, vuur, aarde), die vier aartsengele en die vier kardinale rigtings. Kennis van die name en funksies van engele gee volgens Kabbala ook die vermoŽ om die natuur en al sy kragte te beheer. Die sg. “bible code” wat populÍr gemaak is deur Michael Drosnin, is ook ‘n bepaalde toepassing van kabbala."

Die oorsprong daarvan is natuurlik Babilon. Wat egter interessant maar ook skokkend van hierdie soort okkultiese praktyk is, is dat die naam van God, die bybel, of te wel, die outentieke openbaring gebruik word, maar dat okkultiese waarde daaraan geheg word. Ons as Christene het dus die onderskeiding nodig oor wanneer dit te doen het met die outentieke openbaring van God, en wanneer okkultiese waarde geheg word aan die outentieke openbaring. Terloops, die woord "okkulties" kom van die latynse "occcultus" en beteken gewoon: "geheim / verborge." Die hele idee van die "Verborgenheid van Babilon (http://www.truthexposed.co.za/index.php?option=com_wrapper&Itemid=39)" verstaan mens beter in hierdie lig. Lees gerus my dokument hieroor. Jy mag dit baie insiggewend vind.

Groete
Philip

RR van Wyk
Feb 4th 2010, 09:31 AM
Dit laat mens nogal wonder.... Ek het 'n rukkie terug vir interresantheid die boek van Henog gelees. Hierdie "verborgenheid van babilon" val nogal mooi in met die gevalle engelle waarvan hy praat wat mense al hierdie "verborge" goed geleer het wat eintlik nie hier op aarde hoort te wees nie.

En ek kan seker maar met sekerheid sÍ dat hierdie "gevalle engelle" tot vandag toe nog mense verlei met hierdie "verborgenheid". En wat sal hierdie entiteite se invloed wees op al hierdie "geheimsinnige"groeppe soos bv. die Illumnatie... En hierdie magiese kragte waaroor jy praat... g'n wonder 'n lid van die vryemesselaars het eendag vir iemand gesÍ dat as hy werklik weet wat alles in die wÍreld gebeur.... dis taamlik skrikkerig...

Ons is werklik deel van iets groter as wat ons ooit kan besef... As ons met 'n geestesoog om ons kon kyk... sou ons dan liewwer hardloop na die naaste grot en onnself bedek sodat ons niks kan sien nie? :) Gelukkig nie, want Jesus beskerm ons. Nee jinne, daar is geen manier wat ek my Fokus van Hom gaan afhaal nie. Dit klink amper soos iets uit die oordeelsdag...

Philip dT
Feb 4th 2010, 09:35 AM
Hi RR Van Wyk, jy praat van Illuminati, Vrymesselary, ens. Ek bespreek alles in daardie dokument. Lees gerus.

Die Filadelfieer
Feb 4th 2010, 09:54 AM
Dit laat mens nogal wonder.... Ek het 'n rukkie terug vir interresantheid die boek van Henog gelees. Hierdie "verborgenheid van babilon" val nogal mooi in met die gevalle engelle waarvan hy praat wat mense al hierdie "verborge" goed geleer het wat eintlik nie hier op aarde hoort te wees nie.

En ek kan seker maar met sekerheid sÍ dat hierdie "gevalle engelle" tot vandag toe nog mense verlei met hierdie "verborgenheid". En wat sal hierdie entiteite se invloed wees op al hierdie "geheimsinnige"groeppe soos bv. die Illumnatie... En hierdie magiese kragte waaroor jy praat... g'n wonder 'n lid van die vryemesselaars het eendag vir iemand gesÍ dat as hy werklik weet wat alles in die wÍreld gebeur.... dis taamlik skrikkerig...

Ons is werklik deel van iets groter as wat ons ooit kan besef... As ons met 'n geestesoog om ons kon kyk... sou ons dan liewwer hardloop na die naaste grot en onnself bedek sodat ons niks kan sien nie? :) Gelukkig nie, want Jesus beskerm ons. Nee jinne, daar is geen manier wat ek my Fokus van Hom gaan afhaal nie. Dit klink amper soos iets uit die oordeelsdag...

BINGO !
Ek stem 100% saam met jou RR, en , soos ek al gesÍ het, is dit absoluut ongelooflik om te sien hoe die dinge wat al by die Toring van Babel verkkerd geloop het vandag nog golwe maak in die wÍreld. Soos jy sÍ :

Ons is werklik deel van iets groter as wat ons ooit kan besef...

Ta-An
Mar 3rd 2010, 07:49 PM
Nog 'n vraag is waar kan mens 'n Tallid koop. Baie van my vriende vra my, en ek kan hulle nie antwoord nie.
d. By Norwood se Pick&Pay is daar 'n Judaiica winkel, hulle het 'n groot verskeidenheid, jy behoort hier geholpe te raak :)

Ta-An
Mar 3rd 2010, 07:54 PM
Johnny. Kom ons begin by die begin. Waar in die Skrif staan dat Jesus 'n Taliet gedra het?
Openb 19:13 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=66&CHAP=19&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=13) En Hy was bekleed met 'n kleed wat in bloed gedoop was, en sy Naam is: Die Woord van God.
Openb 19:16 En Hy dra op sy kleed en op sy heup die Naam wat geskrywe is: Die Koning van die konings en die Here van die here.

Die tzit-zit is geknoop, die knope dui op 'n spesifieke letter van die alefbet, elk letter het 'n nommer waarde.... wanneer die knope se letter geskryf word spel dit die Here se Naam.

Hoe anders verduidelik jy die Skrif Philip?? :hmm:

Johnny
Mar 4th 2010, 05:36 AM
Openb 19:13 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=66&CHAP=19&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=13) En Hy was bekleed met 'n kleed wat in bloed gedoop was, en sy Naam is: Die Woord van God.
Openb 19:16 En Hy dra op sy kleed en op sy heup die Naam wat geskrywe is: Die Koning van die konings en die Here van die here.

Die tzit-zit is geknoop, die knope dui op 'n spesifieke letter van die alefbet, elk letter het 'n nommer waarde.... wanneer die knope se letter geskryf word spel dit die Here se Naam.

Ek verheug my dat daar ander mense op die forum is wat die Grootheid van God kan sien......in die Tallit:pp

Philip dT
Mar 4th 2010, 08:40 AM

Ta-An die groot ding van Joodse mistiek is juis dat dit numeriese waardes heg aan simbole, en dat baie van die simboliek juis te doen het met die naam Jahwe. Hulle glo dit het magiese krag. Daar is niks in die Skrif oor knope in 'n taliet, of dat die kleed van Jesus 'n taliet is met knope in wat sy naam spel nie. Ek meen, die 5 "suits" van Tarot kaarte spel dan ook die naam Jahwe! Wat maak jy daarmee?

Ta-An
Mar 4th 2010, 12:30 PM
Philip, hoe skryf die Jode nommers??

Weet jy of moet ek jou wys??

Philip dT
Mar 4th 2010, 02:59 PM
Philip, hoe skryf die Jode nommers??

Weet jy of moet ek jou wys??

Ek is nie seker wat lÍ agter jou vraag nie?

Ta-An
Mar 4th 2010, 05:23 PM
Ek is nie seker wat lÍ agter jou vraag nie?

Skryf vir my 1-10 in Hebreeus...

Philip dT
Mar 4th 2010, 06:22 PM
Ta-An, ek is heeltemal bewus daarvan dat die Hebreeuse getalle deur Hebreeuse letters aangedui word. Of het jy gedink ek weet dit nie? Ek vra weer, wat lÍ agter jou vraag? Wat is jou punt?

Ek sÍ ook weer: Daar is niks in die Skrif oor knope in 'n taliet, of dat die kleed van Jesus 'n taliet is met knope in wat sy naam spel nie.
En ek vra weer, wat maak jy met die feit dat die "suits" van Tarot kaarte ook die naam "Jahwe" spel?

Ta-An
Mar 4th 2010, 06:50 PM
Ta-An, ek is heeltemal bewus daarvan dat die Hebreeuse getalle deur Hebreeuse letters aangedui word. Of het jy gedink ek weet dit nie? Ek vra weer, wat lÍ agter jou vraag? Wat is jou punt? Openb 19:13 En Hy was bekleed met 'n kleed wat in bloed gedoop was, en sy Naam is: Die Woord van God.

Ek sÍ ook weer: Daar is niks in die Skrif oor knope in 'n taliet, of dat die kleed van Jesus 'n taliet is met knope in wat sy naam spel nie.Numeri 15:38 Spreek met die kinders van Israel en sÍ aan hulle, hulle moet vir hulle klossies maak aan die hoeke van hul klere, in hulle geslagte, en aan die hoekklossies 'n draad van pers stof vasbind.

En ek vra weer, wat maak jy met die feit dat die "suits" van Tarot kaarte ook die naam "Jahwe" spel? ek ken niks van Torot kaarte nie, weet nie eers wat dit is nie.... is dit in Hebreeus??

Philip dT
Mar 4th 2010, 07:13 PM
Openb 19:13 En Hy was bekleed met 'n kleed wat in bloed gedoop was, en sy Naam is: Die Woord van God.

Numeri 15:38 Spreek met die kinders van Israel en sÍ aan hulle, hulle moet vir hulle klossies maak aan die hoeke van hul klere, in hulle geslagte, en aan die hoekklossies 'n draad van pers stof vasbind.
ek ken niks van Torot kaarte nie, weet nie eers wat dit is nie.... is dit in Hebreeus??

Ta_An.

1. Op 19:16 sÍ dat die Naam "Die Koning van die Konings en die Here van die Here" op die kleed wat Christus aan het, geskrywe staan, nie dat die klossies aan sy kleed dit op een of ander geheime wyse spel nie.
2. Num 15:38 praat van klossies aan die klere van Israelieste, en dat die klossies hulle moet laat dink aan die Here en sy gebooie (volgende vers), nie dat die klossies op 'n geheime wyse Jahwe se naam moet spel, of soos dit in moderne JudaÔnme toepassing vind, 'n soort geheime of magiese waarde daaraan geheg moet word nie.
3. Wat Tarot kaarte betref. Kom ek haal vir jou 'n stukkie uit my Verborgenheid van Babilon artikel (http://www.truthexposed.co.za/index.php?option=com_wrapper&Itemid=39) aan:

Die kaballistiese “boom van die lewe,” waarvan die heksagram ‘n integrale komponent is, kan teruggevind word in inskripsies wat nog voor die Babiloniese en Assiriese Ryk dateer, wat by die plek Sumer gevind is, wat in die Bybel genoem word “Land van SŪnear” (bv. Gen 10:10). Die kabbalistiese boom van die lewe is ‘n soort okkultiese plaasvervanger vir die boom van die lewe in die paradys en die hiernamaals (Gen 2:9; 3:22,24; Op 22:2,14).

Dit word ook vermeld in die Gilgamesh Epos wat daar opgegrawe is. Die betekenis van die kabbalistiese boom van die lewe is baie kompleks. Die sirkels (Sefirot) en die 22 verbindinge, wat ooreenstem met die 22 letters van die Hebreeuse alfabet, verteenwoordig die aard van die kragte agter die skepping op alle vlakke, vanaf mikrokosmies tot makrokosmies (die sg. Tarot cards word ook hiermee verbind). Die basis van alle bestaan is opgesluit in die 10 Sefirot. Dit sluit die sg. drie oer-emanasies van lug / gees, water en vuur in. Die ander 6 is die 3 dimensies in alle rigtings. Hierdie nege, tesame met die "Gees van God" vorm die 10 Sefirot.

Die sg. Shemhamphorasch – ‘n 216-letter geheime naam van God wat gekry word as Eks 14:19-21 in ‘n bepaalde kombinasie gelees word – is bv. ‘n produk van middeleeuse kabbalisme, wat bestaan uit 72 groepe van 3 letters elk, en gerangskik word in ‘n groot sonwiel. Die tetragrammaton (4-letter naam vir God) wat ook die "onuitspreekbare naam" genoem word, het ook belangrike kabbalistiese betekenis (die idee dat die tetragrammaton magiese krag het is van Chaldese / Babiloniese oorsprong), en word dikwels op okkultiese talismans gebruik, bv. op die sg. “Seal of Solomon” wat of in die vorm van ‘n pentagram of heksagram is. Dit is ook interessant dat die letters van die 4-letter naam van God die tekens van die 4 reekse (“suits”) in Tarot kaarte vorm. Die vier letters dui volgens Kabbalistiese tradisie ook na die sg. "vier wÍrelde van die skepping," die vier elemente (water, lug, vuur, aarde), die vier aartsengele en die vier kardinale rigtings. Kennis van die name en funksies van engele gee volgens Kabbala ook die vermoŽ om die natuur en al sy kragte te beheer. Die sg. “bible code” wat populÍr gemaak is deur Michael Drosnin, is ook ‘n bepaalde toepassing van kabbala.

Tarot kaarte word gebruik in die okkulte om die toekoms of die noodlot "te voorspel" of om iemand "se fortuin te vertel."

Johnny
Mar 5th 2010, 07:36 AM
Hier is 'n goeie navorsing skakel om te volg oor die Talit of Prayer Shawl

http://www.betemunah.org/tzitzith.html

III. What are Tzitzith?

We use the English word fringes to translate what the Torah calls tzitzith.

Each fringe is made of four (http://www.betemunah.org/four.html) threads and is passed through a point between one and three thumb-breadths away from the corner of the garment so that the eight ends of the threads hang evenly from the corner and are at least four thumb-breadths long; one of the threads is wound around the others and knotted. If possible, one of the threads (which must be of wool) should be dyed with a special blue dye, as it says "And they shall put on the fringe a blue thread"; the other threads should be of the same color as the garment.

Sefardim tie the tzitzith to reflect the gematria of HaShemís name, as illustrated:

vuvh (HaShemís (http://www.betemunah.org/hashem.html) name (http://www.betemunah.org/name.html), AKA the tetragrammaton, AKA YHVH)

h = 10

v = 5

u = 6

v = 5

Thus we have a double knot followed by ten (http://www.betemunah.org/ten.html) windings, a double knot followed by five (http://www.betemunah.org/five.html) windings, a double know followed by six (http://www.betemunah.org/six.html) windings, ending with a double knot followed by five windings followed by a double knot.

Tzitzith tied according to Nusach Sefard:

Each of the tzitzith has a strand longer than the others; this is called the shamash. The significance of the number of times that the shamash is spiraled around the strands is vital to the understanding of this mitzva.

When we tie tzitzith on a four-cornered garment we make the Brakhah or say the following:

"L'shem mitzvat tzitzith"

("For the sake of the commandment of tzitzith").

The four tzitziot (fringes) of the Talit represent the Divine Presence and the Torah in the Four Corners of the world.

Peyotes

We have seen that tzitzith are associated with ďcornersĒ (kanfot). Tzitzith are also used in an unusual way as pertaining to the head. Do heads have corners?

Yahezekel (Ezekiel) 8:3 And he put forth the form of an hand, and took me by a lock (tzitzith) of mine head; and the spirit lifted me up between the earth and the heaven, and brought me in the visions of God to Jerusalem (http://www.betemunah.org/city.html), to the door of the inner gate that looketh toward the north; where [was] the seat of the image of jealousy, which provoketh to jealousy.

In the above pasuk, the Prophet is telling us that tzitzith apply to head. The translator has translated ďtzitzithĒ as ďlockĒ. So, are the tzitzith on the head associated with corners too?

Yayikra (Leviticus) 19:27 Ye shall not round the corners (peah) of your heads, neither shalt thou mar the corners (peah) of thy beard (http://www.betemunah.org/hair.html).

Yayikra (Leviticus) 21:5 They shall not make baldness upon their head (http://www.betemunah.org/body.html), neither shall they shave off the corner (peah) of their beard, nor make any cuttings in their flesh.

Thus we see that the head does indeed have corners and that these corners also have tzitzith!

Peah is the Hebrew (http://www.betemunah.org/hebrew.html) word used to define the edges or borders of the head. Peah is also used to define the corners of a field which must be left for the poor.

Tzitzith Root Meaning

The Torah tells us to "gaze" at the tzitzith, in Bamidbar 16:39. Interestingly, the word tzitzith itself comes from the Hebrew root tzatz, meaning "to peer" or "to gaze." This is seen in:

Shir HaShirim (Song of Songs) 2:9 My Beloved is like a gazelle or a young deer. [I thought He had abandoned me forever, but] behold, He was near the entire time, standing behind our wall, supervising from the windows, peering (me-tzitz) through the lattices.

We will see next in this study that the tekhelet, which is blue in color, is to be gazed at, in order to be reminded of HaShem (http://www.betemunah.org/hashem.html).

Ta-An
Mar 5th 2010, 05:42 PM
Johnny, wanneer jy al die knope se nommer waardes bymekaar tel, en die drade en windings en alles.. kry jy 613,,,, en ons weet die wet het 613 reŽls nÍ.... en Jesus het die wet volbring.....

Die tzitzit aan die klere onthou mens van die wet :).....maar Ja, ek weet ook dat wanneer mens 2 knope se waardes bymekaar tel en... en.... en .... dan spel dit YHVH,,,, maar die 4 knope alleen spel dit nie :)

RR van Wyk
Mar 6th 2010, 07:09 AM
Nee jammer ouens, daar bevestig julle net mooi aan my hoekom ek so ongemaklik voel oor hierdie goed. Dit sal enige gemiddelde Christen net verwar, ek sien meer gevare hierin as enigiets anders. Ek persoonlik sal myself liewwer hiervan distansieer, maar dankie vir die interresante inligting.

Philip dT
Mar 6th 2010, 07:21 AM
Johnny, wanneer jy al die knope se nommer waardes bymekaar tel, en die drade en windings en alles.. kry jy 613,,,, en ons weet die wet het 613 reŽls nÍ.... en Jesus het die wet volbring.....

Die tzitzit aan die klere onthou mens van die wet :).....maar Ja, ek weet ook dat wanneer mens 2 knope se waardes bymekaar tel en... en.... en .... dan spel dit YHVH,,,, maar die 4 knope alleen spel dit nie :)

Ta-An. Het jy al gedink waar kom die Jode aan 613 gebooie? NÍrens in die bybel staan daar is 613 gebooie nie!

Die sg. 613 gebooie word verkry as die woord "Torah" deur middel van Gematria bereken word op 611. Die twee gebooie wat Moses direk by God sou kry, word dan herby getel, en so kry hulle 613 gebooie. Dink jy nie dit is 'n mistiese manier om daarby uit te kom nie?

RR van Wyk
Mar 6th 2010, 08:50 AM
Die probleem is, ons as mens is honger vir inligting, ons wil weet hoe alles werk en ons soek alewig vrae op ons antwoorde. Dit is natuurlik, ons is so geskep.

Moet asseblief nie my kop afbyt nie, maar ek gaan die volgende sÍ net om 'n boodskap oor te dra, en ek sal daarvan hou as julle 'n logiese benadering daaroor sal hÍ as dat julle emosies julle denke oorneem.

Ek verstaan julle het 'n sagte plekkie vir die jode in julle harte. Ek verstaan die mistiek rondom Joodse geskieddenis en gebruike fasineer julle baie, dit is verstaanbaar, dit is interresant, dit is tog, volgens my, die ontstaan van alles.

Ek is seker julle het al die boek van Henog gelees? Die begin, en tot 'n groot mate die ontstaan van die bybel, veral eerste deel van Genesis.
Daar reeds word die menslike ras al gewaarsku oor die hemelwesens wat mense hemelse dinge leer. Ons word duidelik hierteen gewaarsku. Die rede hiervoor, so glo ek, is omdat ons nie naastenby oor die kapasiteit beskik om die volheid van hierdie kennis tenvolle te verstaan nie. Die duiwel gebruik dit, verwrong dit tot sy voordeel. Dit is gevaarlik in die hande van mense. Dit is halwe waarhede. Die duiwel en sy demone gee kennis aan sy aardse slawe soos hy dit nodig vind, net gedeeltes daarvan en weerhou die volle waarheid, verdraai dit selfs.

Nou sal julle dink ek raak nou waarlik die klits kwyt. Kyk maar na programme soos "die ander kant" wat soveel opslae maak.
Julle sal saam my stem dat dit nie afgestorwe familielede is waarmee die vrou komminukeer, maar dimone. Sien julle hoe maklik dit vir sommige mense is om te komminukeer met dimone? Hierdie mense weet dit egter nie, want hulle werk met verdraaide waarheid.
Ek glo egter daar is mense wat bietjie meer waarheid ontvang van dimone. Mense wat weet met wie hulle tedoen het. Hulle leer kennis van hemelse dinge. Net 'n baie klein persentasie van mense weet dus wat tekens en simbole, selfs numeriese waards werklik beteken. Die oorgrote meerderheid ontvang verdraaide "waarheid" hieroor, terwyl die klein minderheid oor meer "waarheid" hieroor beskik. Maar selfs hulle is maar net pionne van hulle hemelse boodskappers wat oor die volle waarheid beskik.
Nou gaan julle eers dink ek het van die bus afgeval met die volgende: Koning Salomo.... die wysste man wat nog ooit gelewe het. Daar is stories dat hy met sy laaste dae vreeslik afvallig geraak het. Hy het dalk tedoenne gekry met hierdie demoniese "boodskappers". Ek het 'n sterk vermoedde dit is waar die hedendaagse kaballa vandaan kom. Dit is hoekom God Salomo se tempel nie net verwoes het nie, maar gelyk gemaak het met die grond. Dit is hoekom geheime organisasies soos vrye messelaars so behep is met Salomo. En dit laat mens wonder hoekom daar mense is wat glo dat die mesias wat moet kom die re-inkarnasie van Salomo gaan wees.

Die Taliet het seker bestaan, julle haal aanhalings uit die bybel daaroor uit. Maar is dit dieselfde Taliet vandag as in die outyd. Hoeveel verborge mistiek is bygevoeg?

Philip dT
Mar 6th 2010, 09:04 AM
Rudi, jy is heeltemal reg. Die hele Vrymesselaarsimboliek wentel baie sterk rondom Salomo en die tempel van Salomo. Trouens die losie (tempel) van die Vrymesselaars word gesien as 'n soort kosmiese tempel wat die misteriegodsdienste verteenwoordig. Hulle glo en beywer hulle daarvoor dat Salomo as't ware weer geinkarneer gaan word en as aardse heerser vanaf Jerusalem gaan regeer.

RR van Wyk
Mar 6th 2010, 09:44 AM
Almal moet net verstaan dat ek niemand probeer ooreed van my oortuigings of enigiets van daardie aard nie. Al wat ek wil hÍ is dat almal uiters versigtig moet wees. Jesus is die enigste weg en die waarheid, die res is ons ietwat onseker oor, tedanke aan die duiwel. Ons kan jare debateer hieroor, en ek kan julle waarborg dat met elke persoon wat hierby gevoeg word om kommentaar te lewer, sal daar verskillende menings wees. Dit laat mens klaar wonder, doen dit nie?

Ta-An
Mar 6th 2010, 02:58 PM
Ta-An. Het jy al gedink waar kom die Jode aan 613 gebooie? NÍrens in die bybel staan daar is 613 gebooie nie!

Die sg. 613 gebooie word verkry as die woord "Torah" deur middel van Gematria bereken word op 611. Die twee gebooie wat Moses direk by God sou kry, word dan herby getel, en so kry hulle 613 gebooie. Dink jy nie dit is 'n mistiese manier om daarby uit te kom nie?

Ek weet nie Philip :)
http://www.jewfaq.org/613.htm

Ta-An
Mar 6th 2010, 04:48 PM
Almal moet net verstaan dat ek niemand probeer ooreed van my oortuigings of enigiets van daardie aard nie. Al wat ek wil hÍ is dat almal uiters versigtig moet wees. Jesus is die enigste weg en die waarheid, die res is ons ietwat onseker oor, tedanke aan die duiwel. Ons kan jare debateer hieroor, en ek kan julle waarborg dat met elke persoon wat hierby gevoeg word om kommentaar te lewer, sal daar verskillende menings wees. Dit laat mens klaar wonder, doen dit nie?

Goeie dag.
Niemand het nog ooit dit betwyfel dat Christus die enigste weg en waarheid is nie :)

Nee, ek het nog nooit die Boek van Henog gelees nie.... en ek het gelukkig nie sateliet TV of M-Net of enige so-iets nie :)

Ta-An
Mar 6th 2010, 05:36 PM
Daar was al besprekinge dat die Tallit eers na Jesus se tyd gedra is..... maar kyk na die verse, ek glo tog dat dit op Sy gebedsmantel dui : WEB Matt9:20 Behold, a woman who had an issue of blood for twelve years came behind him, and touched the tassels of his garment;
21 for she said within herself, "If I just touch his garment, I will be made well."

WEB Matt 14:36 and they begged him that they might just touch the fringe of his garment. As many as touched it were made whole.
Maleagie 4:2 Maar vir julle wat my Naam vrees, sal die son van geregtigheid opgaan, en daar sal genesing onder sy vleuels wees; en julle sal uittrek en huppel soos kalwers uit die stal.
Die vleuels wat gevorm word deur Sy kleed.

Die Talliet /Gebedsmantel is gedra in Jesus se tyd.... Matt 23:5 But all their works they do to be seen by men. They make their phylacteries broad, enlarge the fringes of their garments,

Die Afrikaanse vertalings sÍ bloot die soom van die mantel/klere

Philip dT
Mar 6th 2010, 05:39 PM
Ek weet nie Philip :)
http://www.jewfaq.org/613.htm

Ta-An, baie maklik om tekste aan te haak as jy reeds vooraf weet hoeveel wette jy wil hÍ. Ek weet darem nie...

Ta-An
Mar 6th 2010, 05:49 PM
Philip, die granaat wat tussen die klokkies aan die Priesters kleed hang...... het jy al 'n granaat se pitte (http://www.aquaphoenix.com/misc/pomegranate/)getel?

Ek dink ek moet 'n granaat gaan soek :idea:

Ta-An
Mar 6th 2010, 06:02 PM
Ta-An, baie maklik om tekste aan te haak as jy reeds vooraf weet hoeveel wette jy wil hÍ. Ek weet darem nie...

Philip, hoekom dink jy die keuse vir 613 daar is??

Johnny
Mar 8th 2010, 06:11 AM

Hier is hulle.....die 613 gebooie...en nie deur Gematria nie.

RR van Wyk
Mar 8th 2010, 07:36 AM
Nee toggie, Johnny hierdie 613 "gebooie" waarvan genoem word hier.... regtig!! Dit kom van mense af, nie van God nie...
Hoeveel keer het hulle deur die geskieddenis beluit hulle het iets uitgelaat, hoeveel keer het hulle iets bygevoeg?

Wraggies!, wat 'n klomp bollie, hoeveel mense hardloop agter hierdie onsen aan? Ek is jammer, ek vra om verskoning, maar dit raak nou regtig teveel vir my... Hierdie Jode is regtig die kluts kwyt... Die ergste van alles, hoekom die Taliet dra as jy die meeste van hulle 613 gebooie nie eers nakom! Hulle het nie eers 'n tabernakel nie, doen geen sonde offers meer nie...

Daar is slegs 10 gebooie in die ou testament en twee in die nuwe testament.... Die res is oorboord en onnodige kettings om die mens se hande en voette... Dat die mens homself so straf, dat die mens homself so tot die ewige dood veroordeel...

Johnny
Mar 8th 2010, 07:59 AM
RR, ek het dit net geplaas omdat Philip wou weet waar dit is. Ek se nie hierdeer dat ek dit gebruik nie.

Philip dT
Mar 8th 2010, 08:45 AM
RR, ek het dit net geplaas omdat Philip wou weet waar dit is. Ek se nie hierdeer dat ek dit gebruik nie.

Johnny. Soos ek vir Ta-An gesÍ het, net omdat daar 'n teks aan elkeen van die gebooie gehaak kan word, sÍ nie vir my waarom daar 613 is nie. Ek is seker mens sou bloot op grond van die OT, meer as 613 kan maak of ook minder, afhangende van wat jy alles as belangrik beskou. Soos ek dit verstaan bepaal die Joodse mistiek o.g.v. die gematria van die woord "Torah" daar moet 611 wees (+2), en dat hulle op grond daarvan 613 wette geÔdentifiseer het en tekste bygehaak het.

RR van Wyk
Mar 8th 2010, 09:02 AM
Ons sal ook moet onderskei tussen Joodse wette en gebooie. Hierdie 613 goed is dalk wette maar beslis nie gebooie nie.

Johnny
Mar 8th 2010, 09:07 AM
Ek kan nie eers 10 onderhou nie......wat nog van 613! EK is elke dag skuldig aan beslis 1-3 van die 10 wat ek verbreek!:cry:

RR van Wyk
Mar 8th 2010, 09:28 AM
Baie waar Johnny, bly om te sien jy is eerlik met jouself, so behoort ons almal te wees. Ek glo nie een van ons kry dit reg om die 10 gebooie alteid 100% te gehoorsaam nie. Maar ons moet baie beslis daarna strewe om dit wel reg te kry. En as ons struikel, lÍ ons redding in Jesus, nie as verskoning om sondig te wees nie natuurlik, want ek glo om opsetlik te sondig,oor en oor, is so goed om Jesus ook te verwerp. Ons moet sonde haat met 'n uitsonderlikke passie, juis omdat dit ons laat struikel en ons lewe bietjie ingewikkelder maak. Ek dink dit is wat gelowiges onderskei van sondaars, om sonde te haat of om sonde te omhels...

Johnny
Mar 8th 2010, 09:32 AM
Baie waar Johnny, bly om te sien jy is eerlik met jouself, so behoort ons almal te wees. Ek glo nie een van ons kry dit reg om die 10 gebooie alteid 100% te gehoorsaam nie. Maar ons moet baie beslis daarna strewe om dit wel reg te kry. En as ons struikel, lÍ ons redding in Jesus, nie as verskoning om sondig te wees nie natuurlik, want ek glo om opsetlik te sondig,oor en oor, is so goed om Jesus ook te verwerp. Ons moet sonde haat met 'n uitsonderlikke passie, juis omdat dit ons laat struikel en ons lewe bietjie ingewikkelder maak. Ek dink dit is wat gelowiges onderskei van sondaars, om sonde te haat of om sonde te omhels...

Ou Testament
(Est 4:8) En hy het hom Ďn afskrif gegee van die bevelskrif wat in Susan uitgevaardig was om hulle te verdelg, sodat hy dit aan Ester kon wys en haar die saak kon meedeel en haar kon opdra om na die koning te gaan om hom genade te vra en by hom Ďn voorspraak te wees vir haar volk.

Nuwe Testament
(1Jn 2:1) My kinders, ek skryf hierdie dinge aan julle, dat julle nie moet sondig nie; en as iemand gesondig het, ons het Ďn Voorspraak by die Vader, Jesus Christus, die Regverdige.

Johnny
Mar 9th 2010, 09:08 AM
Jammer vir die engels.....maar Jesus HET 'n gebedskleed (Prayer Shawl) gedra. Dit was en is nog steeds deel van die Joodse tradisie, in die Ou Testament en die Nuwe Testament.

JESUS' UPBRINGING WAS JEWISH

The wisdom of the Rabbis was that a Jewish father had two responsibilities in bringing up a son, to teach him a trade, and Torah. We know that Jesus was taught a trade typical of the day - he was taught to be a carpenter. Jewish boys were taught that work was honourable, and not a four letter word!

But Jesus was also taught the Hebrew Scriptures. According to what is known as the Babylonian Talmud, Jewish boys were taught the Shema as soon as they could speak. The Shema is found in Deuteronomy 6:4 which in the English language says "Hear of Israel, The Lord our God, the Lord is one." In Hebrew "Shema yisra'el adonai eloheynu adonai ehad." Marvin Wilson in his masterful work entitled "Our Father Abraham" writing about this matter says (quote from page 123) - "Since the Talmud specifies that 'the father must teach him', we may confidently assume that Joseph, Jesus' earthly father, was responsible for fulfilling this task."

But the next reference in the Scriptures to Jesus as he grew up is contained in the well known story recorded in Luke 2:42-49 when He was 12. What is significant in Jewish upbringing for a 12-13 year old? It is the age when a child takes on responsibility for his/her own religious life, it is the biblical age of accountability to the commandments of the Lord.

Up until that time, the parents are responsible to the Lord for their children's accountability. So a Jewish child somewhere between age 12-14 takes an important step in their life and undertakes what is called today the ceremony of "Bar Mitzvah" (or "Bat Mitzvah" in the case of a girl). Now it seems that such an official ceremony did not come about until much later than this, yet it is true that according to the Babylonian Talmud a child of this age was responsible to start taking upon him or herself certain of the commandments and duties such as celebrating the feasts of the Torah.

It is therefore not surprising that when Jesus attended this particular Feast of Passover at age 12 years, that he lingered a little longer in Jerusalem listening and talking to his teachers? He was taking responsibility very seriously indeed.

Just one more point about the upbringing of Jesus. It was not until he was 30 years that He embarked upon His ministry. Why at the age of 30? Was that coincidental? No, there was no coincidence. It was the Jewish custom. In Numbers 4:47 we are told that at age 30 a Levite began his service in the Tabernacle.

THE WAY JESUS DRESSED.

Here is a story with which you will all be familiar, but one that puts Jesus right into His Hebrew context. It is the story about the woman who touched the hem of His garment. It is found in Matthew 9:20-22, and also in Luke 8:43-48. But in Mark 6:56 there's an interesting reference to the fact that whenever Jesus entered into villages, cities, or the country, they laid the sick in the market places, and begged Him that they might just touch the border of His garment. And the verse ends by saying "as many as touched Him were made well".

Now all of these instances show the mighty healing power of Jesus. But there's something fascinating about His practice as a Jew which many of us who are Christians completely miss. Let's look at the rest of the story. To do this we need to turn to the Old Testament in Numbers 15:38-41. For in this passage read about a custom which the Jews practiced in relation to garments (or clothes). What was the garment? What was its purpose? I have a Jewish Prayer Shawl which helps illustrate this custom.

Tassels were to be made on the corners of their garments as you can see on this garment - the Prayer Shawl. For what purpose? To look at, and to remember all the commandments of the Lord, and do them. In Hebrew the tassel is called "tzitzit" or in plural "tzitziyot". This tassel, or tzitzit, or border, or fringe, or hem was a reminder of God's commandments, or God's authority. There are two key words - reminder & authority. (Do you remember Tevye in "Fiddler on the Roof" - we always wear our little prayer shawls, this shows our constant devotion to God!)? If you have been to Israel you will have seen these prayer shawls worn by orthodox men.

You will by now know that the part of the garment which this woman reached out to touch was clearly one of the Tassels or "tzitzit" on the prayer shawl worn by Jesus. The Jewish New Testament leaves you in no doubt, it calls it "tzitzit". It was a reminder of God's commandments, it was a reminder of God's authority, by touching that tassel she was getting in touch with God.

CONCLUSION
Jesus was a Jew. His Ancestry was Jewish. His family was Jewish. His upbringing was Jewish. His own life's practices were thoroughly Jewish, in what He said, in the way He spoke, in what He did, even in the way He dressed. Speaking at a personal level I can say that in coming to an understanding of the fact that Jesus was Jewish, has been a rich experience and has given me a deeper understanding of my faith as a Christian.
In 1997 a tour group and I were privileged to be in Jerusalem on the day of Yom Kippur, (the Day of Atonement) and in the afternoon we spent several hours at the Western Wall observing the customs of the people, entering into the spirit of what was happening as the men read the Torah, and finally blew the Shofar. Behind us was a group of American tourists who were Christians. Unfortunately Christian Tourists are not always very sensitive to Jewish customs (whether from America or Australia). One man wearing a cap with "Jesus loves you" after having observed the rituals at the Western Wall on this extremely important Holy Day in the Jewish calendar, remarked in a very loud voice "Huh! This is not my religion!" One of our tour group looked around and quietly said "No, but it was the religion of Jesus".

Die Filadelfieer
Mar 9th 2010, 10:12 AM
Johnny, sou jy reken Christene moet ook gebedklede dra ?

Johnny
Mar 9th 2010, 10:24 AM
Johnny, sou jy reken Christene moet ook gebedklede dra ?

Fila, moet mans en vroue hoedens kerk toe dra? Wie het gese ek moet 'n "suit" aantrek kerk toe.....dalk was dit 'n "money making scheme"? Ek dink die gebedskleed is spesifiek vir die Jode bedoel, so ek glo nie dit is nodig nie. Sou dit enige skade berokken sou ons dit doen? Ek glo nie. Ek gebruik myne van tyd tot tyd by die huis, veral as ek vroegoggend bid. Dit is nie 'n sonde of onbybels nie, glo ek. Ek ervaar 'n dieper en intiemer gebedslewe met die Here.

Die Filadelfieer
Mar 9th 2010, 10:36 AM
Johnny,
Die punt wat ek probeer maak is om Jesus aan 'n geloof te probeer vaspen, veral 'n geloof wat vandag Hom en die Boodskap waarvoor ons as Sy kinders lewe so te negeer, in my opinie afbreuk maak aan Wie Jesus was en is, en die essensie van hierdie einste Boodskap afwater.

Jesus was inderdaad in die joodse geloof groot gemaak, maar dit was tog duidelik dat Hy soveel meer as net 'n jood was, nie waar nie ? Sy deurgaande Boodskap van 'n inklusiewe Evangelie en Sy optrede teenoor byvoorbeeld die joodse raad is baie duidelike tekens hiervan.

Johnny
Mar 9th 2010, 10:40 AM
Johnny,
Die punt wat ek probeer maak is om Jesus aan 'n geloof te probeer vaspen, veral 'n geloof wat vandag Hom en die Boodskap waarvoor ons as Sy kinders lewe so te negeer, in my opinie afbreuk maak aan Wie Jesus was en is, en die essensie van hierdie einste Boodskap afwater.

Jesus was inderdaad in die joodse geloof groot gemaak, maar dit was tog duidelik dat Hy soveel meer as net 'n jood was, nie waar nie ? Sy deurgaande Boodskap van 'n inklusiewe Evangelie en Sy optrede teenoor byvoorbeeld die joodse raad is baie duidelike tekens hiervan.

Ek stem saam......maar Hy was, is en SAL altyd 'n Jood bly....en God daarby. Ek reken Hy sal met Sy gebedskleed terugkeer op die wolke.

Die Filadelfieer
Mar 9th 2010, 10:46 AM
Nee, duidelik stem jy nie saam nie, of jy verstaan nie my pos reg nie. Hoe kan Jesus deel wees van 'n geloof wat Hom nie as God erken nie ?

Johnny
Mar 9th 2010, 10:55 AM
Nee, duidelik stem jy nie saam nie, of jy verstaan nie my pos reg nie. Hoe kan Jesus deel wees van 'n geloof wat Hom nie as God erken nie ?

So wat probeer jy dan nou eintlik se.....dat Hy nie meer 'n Jood is nie?

Die Filadelfieer
Mar 9th 2010, 10:58 AM
Dit is PRESIES wat ek sÍ , ja.

Johnny
Mar 9th 2010, 11:08 AM
My vraag aan jou was of Jesus dan nie meer 'n Jood is nie, en hier is jou antwoord.

Dit is PRESIES wat ek sÍ , ja.

Hoe verduidelik jy nou hierdie plasing van jou 'n paar dae gelede?

Vir die rekord, en dit het ek in die verlede ook al geskryf, was Jesus 100% jood. Sy pa en ma was 'n jood, en Hy is duidelik in die joodse tradisies groot gemaak. Dit is tog duidelik te lese reg oor die Evangelies. Om egter dit as motivering te gebruik vir hoekom ons almal blykbaar meer moet "ver-joods" in plaas daar van om die suiwer Evangelie aan te hang weet nugter alleen.

Die Filadelfieer
Mar 9th 2010, 11:25 AM
Hoe is dit teenstrydig met my antwoord Johnny ? Ek plaas die antwoord, waarmee jy saamgestem het, weer :

Was Jesus 'n Jood ? Natturlik !
Is Hy nog steeds 'n Jood ? Natuurlik nie !

Johnny
Mar 9th 2010, 11:40 AM
Hoe is dit teenstrydig met my antwoord Johnny ? Ek plaas die antwoord, waarmee jy saamgestem het, weer :

Was Jesus 'n Jood ? Natturlik !
Is Hy nog steeds 'n Jood ? Natuurlik nie !

Kan jy vir my Skrif gee dat Hy NIE meer 'n Jood is nie? Ek het nog NOOIT gese dat Hy nie 'n Jood is nie! Inteendeel, ek is die wat dit juis beaam!

Die Filadelfieer
Mar 9th 2010, 11:47 AM
Kan jy vir my Skrif gee dat Hy NIE meer 'n Jood is nie?

Johnny, is jy regtig onder die indruk dat Christus op hierdie oomblik, waar Hy aan die regterhand van God sit, nog die joodse geloof aanhang ?
Ek dink dit verdien 'n draad op sye eie !

Johnny
Mar 9th 2010, 11:53 AM
Johnny, is jy regtig onder die indruk dat Christus op hierdie oomblik, waar Hy aan die regterhand van God sit, nog die joodse geloof aanhang ?
Ek dink dit verdien 'n draad op sye eie !

Was die vraag of Hy die Joodse geloof aanhang en of dat Hy nog 'n Jood is?:hmm:

Joh 20:17 Jesus sÍ vir haar: Raak My nie aan nie, want Ek het nog nie opgevaar na my Vader nie; maar gaan na my broeders en sÍ vir hulle: Ek vaar op na my Vader en julle Vader, en my God en julle God.

Jesus het hier 'n verheerlikde liggaam gehad, en tog vereenselwig Hy hom met die wat nog nie 'n verheerlikde liggaam het nie?

Eph 4:10 Hy wat neergedaal het, is dieselfde as Hy wat opgevaar het bokant al die hemele, sodat Hy alles tot volheid kan bring.

Die kernwoord in die vers bo is: "Dieselfde".

Ta-An
Mar 10th 2010, 11:26 AM
Was die vraag of Hy die Joodse geloof aanhang en of dat Hy nog 'n Jood is?:hmm:

Joh 20:17 Jesus sÍ vir haar: Raak My nie aan nie, want Ek het nog nie opgevaar na my Vader nie; maar gaan na my broeders en sÍ vir hulle: Ek vaar op na my Vader en julle Vader, en my God en julle God.

Jesus het hier 'n verheerlikde liggaam gehad, en tog vereenselwig Hy hom met die wat nog nie 'n verheerlikde liggaam het nie?

Eph 4:10 Hy wat neergedaal het, is dieselfde as Hy wat opgevaar het bokant al die hemele, sodat Hy alles tot volheid kan bring.

Die kernwoord in die vers bo is: "Dieselfde".
Dieselfde.... as mens of as God....
Vir my beteken dieselfde hier, God, en nie sodanig 'mens' nie :hmm: