PDA

View Full Version : Bespreking Oorlog in die Midde-Ooste

Johnny
Mar 5th 2010, 10:51 AM
Dink julle Israel gaan in 2010 Iran aanval? Dink julle daar gaan nog in 2010 'n streeksoorlog begin rondom Israel?

RR van Wyk
Mar 5th 2010, 11:38 AM
Die kanse is seker goed, maar ek glo nie dit sal 'n goeie idiee wees nie, nie met die huidige presedent van Iran nie. Dit lyk asof hy verskoning soek om oorlog te maak en 'n aanval van Israel af sal groot moeilikheid maak. Ek dink Israel weet dit en sal dit seker graag wil verhoed

RR van Wyk
Mar 5th 2010, 12:01 PM
Johnny, hierdie kan eintlik 'n baie interresante gesprek raak met baie moontlikhede.
Iran het skerp tande, hy is nie soos die ander outjies soos irak nie.
Die leier is 'n vreeslose diktator,wat ek natuurlik seker is die geheime organisasie waaroor ons alteid spekuleer oor, sal graag sy diktatorskap wil verweider en sogenaamde demokrasie totstand bring.
Dit wil voorkom of baie sterk onafhanklike lande stadig maar seker beinvloed word, te versag om verandering te vergemaklik.
Diktators soos Mugabe aan die anderkant, pla hulle glad nie, want hy is geen gevaar of struikelblok vir enigeen behalwe die simbabwiese bevolking nie.

Iran sal aangeval word, ons sal net nie weet wanneer nie. Amerika soek seker nog vir 'n geldige verskoning, of wag dat Israel dit sommer vir hulle doen. Of dit is dalk andersom.... Sit Israel dalk agter die stelselmatige afbreek van sy vyand reg om hom? deur middel van Engeland en Amerika?

Wat is die waarheid agter die skerms.... ons kan seker net spekuleer...

Die Filadelfieer
Mar 5th 2010, 12:09 PM
Die probleem is dat Iran besig is om aan sy oorlogmasjien te bou, veral wat ho-tegnologie russies-gebaseerde missiele betref. Dit sluit langafstand kruiser en grond-tot-lug modelle in. Dit beteken natuurlik dat Iran baie meer gepantser raak teen 'n Israeliese "first-strike", bloot omrede missiele van enige plek in die Iranese woestyn Israel kan tref, selfs al het Israel die eerste hou geslaan. Dit raak 'n skaak-mat situasie waar selfs die Amerikaners twee keer sal dink om by betrokke te raak. Russiese lug-tot-grond missiele het die potentiaal om Amerikaanse "battle groups" met hulle vliegdekskepe as die senter van hulle magsprojektering te neutraliseer, iets wat die VSA natuurlik nie baie oor wil praat nie. Dit is op rekord dat Rusland van hierdie missiele aan Iran verkoop het, en nog steeds doen.

Is dit dus moontlik ? Ja dit is, maar slegs God sal Israel kan red as 'n volskaalse konvensionele oorlog uitbreek. Ek noem spesifiek konvensioneel en bedoel juis nie dit wat Israel nou onlangs in die Gasa-strook aangevang het nie.

Johnny
Mar 8th 2010, 05:41 AM
Amerika het reeds ekstra vliegdekskepe na die naby gebied gestuur. Ek dink Amerika en die res van die wereld wil he dat Israel die eerste skuif moet maak sodat hulle die blaam daarvoor kan kry (Julle weet moes, die Jode kry die skuld vir alles). Dan sal al die lande wat direk aan Israel grens (Sirie, Jordanie, Saudie Arabie, Libanon, Egipte en heel moontlik Ethihopie) heel moontlik Israel aanval wat 'n katalisator kan wees vir Psalm 83 oorlog. Ons weet natuurlik dat Israel hulle almla gaan uitdelg en sy grondgebied vergroot gaan word. Damaskus sal daar nie meer wees nie. Hier is 'n e-pos wat ek vanoggend ontvang het. Israel maak reg vir 'n streeks oorlog!

IDF completes drill for two-front war
Even as Iranian President Mahmoud Ahmadinejad visited Damascus for a possible war council with the leaders of Syria, Hizbullah and Hamas on Thursday, the IDF announced it had just finished a broad command-level drill that tested the armys readiness for a conflict on two fronts. Senior officers from the army, navy and air force along with top government leaders participated in the nationwide exercise involving preparations for a potential simultaneous war against Hizbullah in the North and Hamas in South. The simulation included missile strikes from Lebanon and Gaza targeting strategic and national facilities, and focused on the decision-making processes among senior officers, as well as logistics, intelligence, the home front, and communication with the political echelon. IDF officials said the exercise was meant to implement the lessons of previous campaigns, primarily the Second Lebanon War and Operation Cast Lead.
(from ICEJ news service : www.icej.org )
1 Samuel 17:49 "Then David put his hand in his bag and took out a stone; and he slung it and struck the Philistine in his forehead, and the stone sank into his forehead, and he fell on his face to the earth."
(Translation of the words on the bench where Ilay is sitting.)

As i've mentioned, our paratrooper has been re-stationed on the northern border of Israel, with Syria & Lebanon. He will command a group of soldiers who entered the army about nine months ago. From the news flash above, there will be war -- it's only a matter of time!
The terror which Hizb'Allah incite is not without teeth. Let us ask the Father to protect our young brothers from the giants they will encounter.
May the Most High God replace their fears with faith and courage. May He equip the believers with unconventional weapons like He gave David and Gideon and Jehosaphat.
May they receive intelligence, wisdom and divine strategies to shine in troubled times and display the glory of Yeshua!
Amen

RR van Wyk
Mar 8th 2010, 07:05 AM
Ek wonder of die ouens nie maar soos gewoonlik net tande wys nie. Hoe lank al wag ons vir 'n aanval op Iran? Taamlik lank...
Ek begin ernstig te wonder of ons werklik binnekort enige ernstige konflik sal kry. Ek begin dink dat die "valse mesias" waarvoor die oosterse lande wag die "valse vrede" gaan stig, 'n ooreenkoms met Israel sal teken(daardie ooreenkoms wat net kort rukkie gaan hou) En na hierdie valse vrede, het ek 'n idiee, gaan jy net vonke sien spat....

Die ouens is bietjie skrikkerig vir mekaar op huidige oomblik, dit sal baie wys wees om mekaar liewwer uit te los!

Johnny
Mar 8th 2010, 07:28 AM
RR, hierdie ooreenkoms glo ek sal eers in die 7 jaar verdrukking gemaak word, of nadat die wegraping plaasgevind het net voor die verdrukkking. Daar is nog ten minste 2 groot oorloe wat dit sal voorafgaan waarvan die Psalm 83 oorlog een is.

protea
Mar 11th 2010, 11:45 AM
Die gevaar bly natuurlik voortdurend dat een of ander 'jeukende vinger' n kernknoppie kan druk en ek bid dat Israel nie die agitator sal wees nie. Want met n kernoorlog het jy nie wenners en verloorders nie , maar net VERLOORDERS...

David2
Mar 16th 2010, 04:10 AM
Johnny
Ek is nie bereid om "Ja" te stem vir hierdie oorlog nie. "Salig is die vredemakers want hulle sal God sien". Oorlog is nooit mooi nie, maak nie saak wie betrokke is nie. Ek weet wel dat Israel al 'n paar keer uit selfverdediging tot die aanval moes oorgaan en sal dit waarskynlik binnekort weer moet doen. Maar dit voel net vir my as Christen verkeerd om hier te stem en te s "Ja", ek dink daar gaan vanjaar oorlog wees. Ons is geroep om te bid en te werk vir vrede. Dit is natuurlik eerstens vrede met God, maar nogtans is dit vrede. Oorlog kan nooit 'n instrument wees om vrede met God tot stand te bring nie. Ons lees van baie oorlo in die Bybel waarvan baie nog in die toekoms gaan plaasvind, maar vir my as Christen gee dit geen reg om deur my optrede, gesprekke en uitlatings die indruk te laat dat ek ook nou graag hierdie jaar oorlog in die midde-ooste wil sien nie.

Kom ons as Christene raak betrokke by die enigste stryd waarby ons betrokke mag wees en dit is om Jesus vir Jood, heiden en Moslem aan te bied , wie hy ookal is. Daar is heelwat sendingorganisasies wat in Moslemlande werk. Kom ons maak 'n draad oop waar ons skakels plaas na hierdie soort werke en ons raak betrokke om hierdie mense te ondersteun.

RR van Wyk
Mar 16th 2010, 06:51 AM
Ek stem saam Dawid, dit is nooit mooi as kinders en onskuldige mense moet sterf vir iets wat hulle nooit wou gehad het in die eerste plek nie, maar as gevolg van die onnoselle barbaarse gedrag van 'n handjie vol leiers wat dink 'n weermag is hulle speelgoed....

Dit is bv. vir my die ergste as die amerikaanse publiek hulle regering en soldate prys deur te s hulle baklei vir amerika se veiligheid, terwyl hulle soldate en regering eintlik soos tirranne tekere gaan in "derdewreldse" landjies. "n engelandse persoon het nou die dag dieselfde ges... Hoe is dit ten voordeel van hulle veiligheid? Deur aanvallend op te tree?
Ek sou liewwer s hulle regering maak juis van hulle 'n teiken...
Kamtig om van tiraniese diktatorskap ontslae te raak.... Maar wat dan van Robert Mugabe? Seker omdat hy nie vliegtuie sal kaap en in amerikaanse geboue te laat invlieg nie?

Oorlog maak maar nou net nooit sin nie....

Johnny
Mar 26th 2010, 08:37 AM
Oorlog was nog nooit mooi nie. Ek was self 2 jaar in die weermag, waarvan een jaar as reaksie mag by 101 Bataljon op Ondagwa waar ons net in Angola geopereer het. Ek het my offisiers kursus by Infanterieskool op Oudsthoorn voltooi in 1983. Ek praat geensins oorlog goed nie......of "sien uit" daarna nie. Dit gaan 'n verskriklike tyd wees vir die mens, 'n verdrukking soos die wereld nog NOOIT geken het nie. Dit is wat die Woord ons leer. Ek en jy kan NIKS daaraan doen om dit te verhoed nie, behalwe om te bid dat mense tot redding kom voor die oordeel.

Die feit van die saak is egter dat die volgende 9 oorloe wat nog oorbly deur God beskik is. Glo my, God hou ook nie daarvan nie.

David2
Mar 27th 2010, 03:47 AM
Is hierdie oorlo deur God beskik of het Hy met sy voorkennis geweet dat die oorlo gaan gebeur? Oorlog is sonde en sonde kom ook nie van God af nie. In die 1000 jarige vrederyk gaan daar ook nie oorlog op aarde wees nie want God gaan in geregtigheid en vrede regeer. Dit is maar net een van die redes waarom 'n vrederyk op aarde voor die aarde vernietig gaan word, vir my baie sin maak. God gaan vir ons wys hoe die nasies hier op aarde eintlik in harmonie met mekaar moes saamleef. Hy gaan ook vir ons wys dat geen mens sonder God in sy lewe kan leef nie.

Nee, dit is goed Johnny, ek verstaan waarom jy van die toekomstige oorlo praat. Dit word in die Bybel voorspel en ons moet daarvan kennis neem. Ons moet weet dat wanneer die dinge gebeur, dat dit God is wat dit reeds vooruit vir ons ges het. Ek praat ook dikwels van die oorlog van Ps. 83 en van Eseg. 38 wat op hande is. Net solangk ons altyd duidelik s dat ons nie daardeur aan die kant van oorlog is nie, maar dat ons die kennis van wrede oorlo wat gaan kom, eerder gebruik om mense te waarsku en om Jesus vir hulle aan te bied terwyl daar nog tyd is.

Son of the South
Mar 27th 2010, 05:21 AM
Hi David. Ek weet darem nie of mens kan s dat oorlog sonde is nie. In elk geval dink ek nie dat dit 'n stelling is wat sommer so in die algemeen ges kan word nie. Dink jy mense soos Johnny het gesondig deur ons land se grense te verdedig? (Retoriese vraag, moenie antwoord nie, anders begin ons die bosoorlog bespreek). As ons lees in die Bybel dat die maat van sonde van die volkere in die beloofde land vol geword het en die Israeliete hulle met die banvloek moes tref, sien ons dat dit God was wat oorlog gebruik het as 'n oordeel. In Rigters sien ons waarom die Filistyne saam met die Israeliete die beloofde land binnegekom het: sodat God sy volk kon leer om oorlog te maak (target practice) en as 'n lat om sy volk pakslae te gee as hulle uit lyn is. Of toe die volk nie na God wou luister nie, rig Hy die heidense Babilonirs op.

As ons s oorlog is altyd sonde, dan beweer ons dat God vir Dawid geleer het om te sondig:
‘n Psalm van Dawid. Geloofd sy die HERE, my rots, wat my hande leer om te veg, my vingers om oorlog te voer—
(Psa 144:1)
Ja, telkemale word hierdie 'heidene' gemotiveer deur duistere bedoelings om oorlog te verklaar en kan mens die bose se kloue in elke oorlog raaksien. (Terloops, ek kan ook die bose se kloue in die kruis sien.) Dit beteken egter nie dat elke oorlog boos is en Satan se idee was om mee te begin nie. Hy manupileer die wereld, maar God is in beheer. Die bose speel net telkemale in Sy hand. Wil ek nou daarmee s oorlog is altyd God se idee? Nee, ek s net mens kan nie algemene uitlatings maak nie.

David2
Mar 27th 2010, 06:33 AM
Sos,
Ek glo daar is verskillende dispensasies en dat die verstaan en gebruik van oorlog ook van tyd tot tyd verskil. Ek dink nie ons kan nou van oorlog praat soos dit in ou Israel aan die orde was nie. Israel was 'n teokrasie en ons is nie. Hulle was onder die wet en ons onder genade ens. God het oorlog as 'n wyse van straf gebruik, dit is waar, maar daar kom 'n tyd wanneer alles wat teen God se wil is, nie meer gedoen sal word nie en dit is in die vrederyk. Die mense gaan van hulle swaarde ploegskare smee. Vir my is dit 'n wonderlike idee. Daardie tyd kan nie gou genoeg kom nie.

Ek dink die mens is geskape in die paradys, waar daar net vrede en harmonie was. As gevolg van sonde is die mens toe uit die paradys uitgedryf en dit is ook as gevolg daarvan dat die praktyk van oorkog begin het. Ek staan dus by my standpunt dat oorlog sonde is. Die mens is geskape om in vrede te lewe. Dit is wat God se oorspronklike doel was. Daardie doel sal ook weer in die vrederyk herstel wees. Alles wat intussen gebeur het en wat daarvan afgewyk het, dui vir ons daarop dat God se doel misgeloop is. En wat is sonde? Sonde is om jou doel te mis. Ons is nou nog in die teenswoordige bose wreld en nie soos die groot teologie beweer, in die geestelike vredryk op aarde nie. Ons sit met onvolkomenhede en sondes reg rondom ons, baie daarvan het deel van ons alledaagse bestaan geword en ons aanvaar dit al as "normaal".

Die getuienis van 'n Christen in hierdie wreld is een van ontuis wees in die huidige stelsel. Ons is volgens 2 Kor. 5 gesante (ambassareurs) wat van 'n ander land af gestuur is (die hemel - Fil. 3:20). As ons as Christene nou werklik (soos ons veronderstel is) ambassadeurs van die hemel hier op aarde was, wat sou ons dan van hierdie lelike praktyk van oorlog ges het? Sou ons ges het dit is reg, gaan so aan? Nee, maar ek is ook realisties en besef dat ons nie oorlog nou kan afskaf nie. Dit is onmoontlik. Dit is deel van hierdie wreld - van hierdie bose en sondige wreld. Ons roeping as ambassadeurs is om die wreld te herinner aan sy sonde en verlorenheid en om hom te laat verlang na 'n ander wreld.

Nee, oorlog is een van die dinge wat duidelik God se doel totaal mis en daarom klassifiseer ek dit as sonde. Ek wag ook met groot verlange na die wederkoms waar hierdie soort ding uitgeroei gaan word (Sag. 9:10) en waar God se oorspronklike doel herstel gaan word.

Johnny
Mar 29th 2010, 05:21 AM
Ek dink Matteus 24 vertel vir ons baie duidelik wat in die laaste dae gaan gebeur. Iets wat voorspel is en ons leef in die laaste dae.

Mat 24:6 En julle sal hoor van oorlo en gerugte van oorlo. Pas op, moenie verskrik word nie, want alles moet plaasvind, maar dit is nog nie die einde nie.
Mat 24:7 Want die een nasie sal teen die ander opstaan en die een koninkryk teen die ander; en daar sal hongersnode wees en pessiektes en aardbewings op verskillende plekke.

Let op wat se die Here hier:

"......want alles moet plaasvind......"

BARNES (E-Sword)

Mat 24:6 Wars - Near: Rumours of wars - At a distance. All these things must come to pass - As a foundation for lasting tranquillity. But the end - Concerning which ye inquire, is not yet - So far from it, that this is but the beginning sorrows.

Al hierdie dinge moet juis gebeur....soos God dit bepaal het sodat Hy soos David tereg se vir ons kan kom wys hoe moes ons dit gedoen het. (1000 jaar van vrede)

Paul Pienaar
Mar 29th 2010, 12:38 PM
Hallo Johnny,

Die "laaste dae" van Mat 24:6&7...

Oorlo, gerugte van oorlo, nasies wat teen ander opstaan, koninkryke
wat teen ander opstaan, hongersnode, pessiektes, en aardbewings - hierdie
is dinge wat deel vorm van die geskiedenis van die wreld, vir
so lank as wat ons van kennis het, m.a.w. 1000de jare al. Ons kan hiervan
lees in boeke wat deur geskiedkundiges opgestel is.

Maar Christus het hierdie woorde aan Sy dissipels genoem so om en by 2000
jaar gelede. So, is die korrekte verstaan van hierdie gedeelte dat almal na
die uiting van hierdie woorde, in die laaste dae leef?

En dan kan mens ook seker vra, maar leef alle mense in die "laaste dae"?

Johnny
Mar 29th 2010, 12:58 PM
Hallo Johnny,

Die "laaste dae" van Mat 24:6&7...

Oorlo, gerugte van oorlo, nasies wat teen ander opstaan, koninkryke
wat teen ander opstaan, hongersnode, pessiektes, en aardbewings - hierdie
is dinge wat deel vorm van die geskiedenis van die wreld, vir
so lank as wat ons van kennis het, m.a.w. 1000de jare al. Ons kan hiervan
lees in boeke wat deur geskiedkundiges opgestel is.

Maar Christus het hierdie woorde aan Sy dissipels genoem so om en by 2000
jaar gelede. So, is die korrekte verstaan van hierdie gedeelte dat almal na
die uiting van hierdie woorde, in die laaste dae leef?

En dan kan mens ook seker vra, maar leef alle mense in die "laaste dae"?

Paul,

Ek dink 'n mens moet bietjie dieper kyk as dit. God se horlosie het weer begin aanstap met Israel se totstandkoming as nasie op 15 Mei 1948. Dit is wanneer alles begin het vir die eindtyd. Die 1st en 2de wereld oorlog was die katalisator vir dit. Die Joodse nasie wat omtrent uitgewis was, maar weer opgestaan het....die droe bene. Die Here se duidelik as hierdie dinge gebeur, hef julle oe op, want julle verlossing is naby.

Ek glo dit is voor die deur.

Paul Pienaar
Mar 29th 2010, 01:43 PM
Hi Johnny,

Ek het nou die hele Mat 24 gelees... daar is geweldig baie waaroor 'n mens
sekerlik in diepte kan gesels. Ek kan egter nie sien hoekom jy die Staat van Israel
by hierdie gedeelte sal wil inbring nie.

Johnny
Mar 29th 2010, 01:48 PM
Juis oor die feit dat mense se: "Ag.....daar is al oorloe, aarbewings ens vir 1000de jare. Die wederkoms kan eers oor nog 'n 1000 jaar plaasvind. Dit is die rede, want Israel is die "key".

2Pe 3:4 en s: Waar is die belofte van sy wederkoms? Want vandat die vaders ontslaap het, bly alles soos dit was van die begin van die skepping af.

Paul Pienaar
Mar 29th 2010, 02:44 PM
Johnny,

'n Ander siening is ook dat Christus vir party alreeds weer gekom het.
Dit sal ook verklaar hoe Christus ges het, "Voorwaar Ek s vir julle, hierdie geslag sal sekerlik nie verbygaan voordat al hierdie dinge gebeur het nie." - Mat 24:34

Hoe kan ek so s? Omdat Christus hier s, "Dit is die Gees wat lewend maak, die vlees is van geen nut nie; die woorde wat Ek tot julle spreek, is gees en is lewe." - Joh 6:63

En dan kan mens ook vir verdere oorweging bylas wat Lukas geskryf het, "En toe Hy deur die Farisers gevra is wanneer die koninkryk van God sal kom, het Hy hulle geantwoord en ges: Die koninkryk van God kom nie met sigbare tekens nie." - Luk 17:20

So, ek is ietwat huiwerig om te kyk na die Staat van Israel of enige fisiese tekens.
As iemand s dat Christus in hom of haar, lewe, is dit dan nie al 'n "wederkoms" nie?

Johnny
Mar 30th 2010, 05:59 AM
Johnny,

'n Ander siening is ook dat Christus vir party alreeds weer gekom het.
Dit sal ook verklaar hoe Christus ges het, "Voorwaar Ek s vir julle, hierdie geslag sal sekerlik nie verbygaan voordat al hierdie dinge gebeur het nie." - Mat 24:34

Hoe kan ek so s? Omdat Christus hier s, "Dit is die Gees wat lewend maak, die vlees is van geen nut nie; die woorde wat Ek tot julle spreek, is gees en is lewe." - Joh 6:63

En dan kan mens ook vir verdere oorweging bylas wat Lukas geskryf het, "En toe Hy deur die Farisers gevra is wanneer die koninkryk van God sal kom, het Hy hulle geantwoord en ges: Die koninkryk van God kom nie met sigbare tekens nie." - Luk 17:20

So, ek is ietwat huiwerig om te kyk na die Staat van Israel of enige fisiese tekens.
As iemand s dat Christus in hom of haar, lewe, is dit dan nie al 'n "wederkoms" nie?

Natuurlik stem ek nie saam met jou dat Israel NIE betekenis aan die eindtyg gee nie. Ek glo die wederkoms sal 'n fisiese teken wees wanneer Jesus met Sy Bruid sal wees wanneer Hy Sy voete op die Olyfberg sit na die 7 jaar verdrukking.

Act 1:9 En nadat Hy dit ges het, is Hy opgeneem terwyl hulle dit sien; en n wolk het Hom voor hulle o weggeneem.
Act 1:10 En toe hulle nog stip na die hemel kyk terwyl Hy weggaan, staan daar twee manne in wit klere by hulle,
Act 1:11 wat s: Galilse manne, waarom staan julle en kyk na die hemel? Hierdie Jesus wat van julle opgeneem is in die hemel, sal net so kom soos julle Hom na die hemel sien wegvaar het.
Act 1:12 Daarop draai hulle om na Jerusalem van die berg af wat genoem word Olyfberg, wat naby Jerusalem is, n sabbatsreis ver.

Paul Pienaar
Mar 30th 2010, 07:38 AM
Dag Johnny,

Reken jy dat die koninkryk van God kom met die koms van Jesus?
M.a.w. nie nou alreeds hier is nie.

En ook dat Jesus sal heers en oorlog maak nadat Hy geland het op
die Olyfberg?

Johnny
Mar 30th 2010, 07:45 AM
Dag Johnny,

Reken jy dat die koninkryk van God kom met die koms van Jesus?
M.a.w. nie nou alreeds hier is nie.

En ook dat Jesus sal heers en oorlog maak nadat Hy geland het op
die Olyfberg?

As die koninkryk nou al op aarde is dan is dit maar 'n siek een. Nee, as Hy kom sal dit 'n heel ander storie wees.......nie die gemors wat nou in die wereld aan die gang is nie......VERAL nie wat in die kerk aangaan nie.

Ek stel voor jy doen bietjie studie oor die oorloe wat aan kom is. EK kan vir jou dvd pos van die laaste 9 oorloe wat voorle, dan kan jy sien wie almal betrokke gaan wees......en ja, die bloed gaan getrap word deur die Koning om die wereld te oordeel.

RR van Wyk
Mar 30th 2010, 08:18 AM
Dit is 'n goeie vraag of die nuwe koninkryk fisies iets gaan wees wat mens kan sien. Maar dan nou weer aan die ander kant s die Bybel dat "elke oog sal Hom sien"

Ek twyfel ook sterk dat die Koninkryk reeds hier is, behalwe as ons dalk praat van die koninkryk van Satan. Die Koninkryk kan wel reeds hier wees, maar nie gesien deur die blote oog nie, maar in die harte en lewens van die ware kerk.

Dit klink half dubbelsinnig...?

So ek verstaan albei sienings... Ek sal dit egter verkies as die Ware Koninkryk van Jesus Christus fisies begin sigbaar word en die koninkryk van die opposisie oorweldig en vernietig...

Dit kan nogal 'n interresante gesprek raak hierdie...

Paul Pienaar
Mar 30th 2010, 08:24 AM
Johnny,

Ek stem saam dat dinge na 'n gemors lyk. Ek dink die kerk is egter heel ok.
Wat ek wel ook dan moet byvoeg is, dat die wreld 'n totaal verkeerde idee
het van wat met "kerk" bedoel word. Die kerk is natuurlik nie die georganiseerde
instellings met skrifgeleerde teoloe, ens ens nie. Ek dink ons stem op daardie
punt saam met mekaar.

Maar oorweg hierdie idee - Vir daardie mense, die ware kerk, daardie mense wie
Christus as hul verlosser en saligmaker aangeneem het, en dag vir dag leef met
die wil om aan Sy wil gehoorsaam te wees, leef Christus dan nie reeds in hierdie
mense nie? Het Christus dus nie weer gekom nie? Die keer, geestelik na die mense,
in hul harte(gees) nie? Sou ek verkeerd wees om te beweer dat die Koninkryk van God,
m.a.w. alreeds gedeeltelik hier is, in Sy kerk?
Verstaan jy hoekom ek kan beweer dat Christus se wederkoms reeds plaasgevind het,
steeds plaasvind, en nog sal plaasvind?

Toe die dissipels vir Christus gevra het, WANNEER die koninkryk kom, het Hy hulle nie
geantwoord op hulle WANNEER nie, maar wel oor WAAR die koninkryk is.

Luk 17:21 En hulle sal nie s: Kyk hier! of: Kyk daar! nie; want die koninkryk van God is binne-in julle.

Johnny, sien jy dus hierbo hoekom ek nie hierdie tekens, oorlo ens. nie fisies op neem
nie? Dit lyk vir my asof ons iets groter mis as ons ons o plaas op die WANNEER van
hierdie dinge.

Johnny
Mar 30th 2010, 08:43 AM
Paul ek stem heelhartig saam as jy dit in daardie lig sien. EK dink hierdie vers verduidelik alles:

Rom 14:8 Want as ons lewe, leef ons tot eer van die Here; en as ons sterwe, sterf ons tot eer van die Here; of ons dan lewe en of ons sterwe, ons behoort aan die Here.

RR van Wyk
Mar 30th 2010, 09:00 AM
Hi Paul,

Ek hou van jou siening, maar wat sou jy s waar beweeg ons van hier af? Die wreld gaan al meer agteruit, dit is geen geheim nie. Dink jy die Ware kerk sal darrem die wreld insluk en nie andersom nie? Want partykeer voel dit werklik asof ons ingesluk gaan word, verwarring en imoraliteit die wreld soos wurms van binne na buite opvreet. Gaan ons staande bly, of gaan ons maar buig onder druk om by die alewig veranderende wreld aan te pas?

Dink jy die wegraping sal 'n fisiese verskynsel wees? Dalk ons enigste redding aan die einde?

Johnny
Mar 30th 2010, 09:46 AM
Hi Paul,

Ek hou van jou siening, maar wat sou jy s waar beweeg ons van hier af? Die wreld gaan al meer agteruit, dit is geen geheim nie. Dink jy die Ware kerk sal darrem die wreld insluk en nie andersom nie? Want partykeer voel dit werklik asof ons ingesluk gaan word, verwarring en imoraliteit die wreld soos wurms van binne na buite opvreet. Gaan ons staande bly, of gaan ons maar buig onder druk om by die alewig veranderende wreld aan te pas?

Dink jy die wegraping sal 'n fisiese verskynsel wees? Dalk ons enigste redding aan die einde?

Vir die WARE kerk is dit die enigste uitweg. Dit is ook al wat staan tussen die openbaar making van die antichris vir die verdrukking. As die ware kerk weg is (en die Heilige Gees), dan sal hierdie wereld nie 'n plek wees waar ek en jy nog WIL wees nie. Dit verbaas my nie Jesus se "Stry hard om in te gaan, want BAIE sal probeer en nie instaat wees nie", of "min sal gered word", of "die poort is nou na die ewige lewe maar breed na die verderf", of "gaan wweg, ek ken julle nie", ens, ens.

Ek wil nie weer ingaan oor wie die ware kerk is en wie nie, of wie die Bruid is en wie nie. My siening veroorsaak net tweedrag op die forum en ek wil my weerhou darvan, nietemin sal ek bly glo wat ek glo oor die wegraping, die Bruid en wie deur die verdrukking gaan......en natuurlik die vereistes vir Bruid van Chrisrus. Soos jy self weet glo ek nie alle christinne gaan deel van die Bruid wees nie, maar dit daar gelaat.

RR van Wyk
Mar 30th 2010, 10:38 AM
Ek stem saam met jou siening Johnny, al wat my kwel is met al die gelowiges steeds teenwoordig word die wreld reeds 'n plek waar mens al meer ongemaklik voel, wat nog as die gelowiges weg is...

Paul Pienaar
Mar 30th 2010, 01:52 PM
Hi Paul,

Hallo,

Kyk gerus na die volgende teks:
1Pe 4:16 Maar wanneer iemand as n Christen ly, moet hy hom nie skaam nie, maar God verheerlik in hierdie opsig.
1Pe 4:17 Want die tyd is daar dat die oordeel moet begin by die huis van God. En as dit eers by ons begin, wat sal die einde wees van die wat aan die evangelie van God ongehoorsaam is?
1Pe 4:18 En as die regverdige nouliks gered word, waar sal die goddelose en die sondaar verskyn?

Boonste is vir my 'n baie opbouende gedeelte. As ons vandag, as Christen ly, s
God dat ons geoordeel word. Die Christen word geoordeel voor die goddelose.
So, as ons as regverdiges lewe, en die lewe druk ons meer en meer, lyk dit my
asof God vir ons s dat Hy ons reeds nou al oordeel. En dit is 'n goeie ding, want
'oordeel', se doel is om te reinig.

Ek dink nie die wegraping sal 'n fisiese verskynsel wees nie. Soos ek verstaan
is die wegraping leer in reaksie op die idee dat God op een of ander stadium so
kwaad gaan raak, dat Hy Sy skepping geweldig sal laat ly en pynig, maar darem
die kerk sal verwyder. Interessant genoeg, het ek ook al 'n verduideliking gehoor
dat God juis die goddeloses gaan verwyder (m.a.w. die probleem weg neem).
Hoe dit ookal sy, ek kan nie regtig hierop antwoord nie, sienende dat ek dit nog nie
eintlik bestudeer het nie. Maar nou het ek rede om daarna te gaan kyk.

David2
Mar 31st 2010, 04:20 AM
Hi Johnny,

Ek het nou die hele Mat 24 gelees... daar is geweldig baie waaroor 'n mens
sekerlik in diepte kan gesels. Ek kan egter nie sien hoekom jy die Staat van Israel
by hierdie gedeelte sal wil inbring nie.

Paul, as ons wil verstaan wat 'n teks in die Bybels s, dan moet ons eintlik by wyse van spreke 'n paar Joodse sandale aantrek en maak of ons deel van die mense was aan wie die goed die eerste keer ges is. Gaan luister dus ook na Matt. 24 deur die ore van die dissipels wat dit die eerste keer aangehoor het. Net voordat Jesus met die vertelling van Matt. 24 begin het, het Hy pas in 'n kort sinnetjie 'n geweldige oordeel oor Israel uitgespreek: "Kyk julle huis word vir julle woes gelaat!" (Matt. 23:38).

Dit moes hierdie groepie Jode ongelooflik ontstel het. Om dit te vererger voeg Jesus toe in Matt. 24:2 ook by: "Voorwaar ek s vir julle, daar sal hier sekerlik nie een klip op die ander gelaat word, wat nie afgebreek sal word nie." En ten spyte van dit alles het die gelowige Jode goed geweet dat Jesus bestem is om vanuit Jerusalem saam met die Jode oor die aarde te regeer in reg en geregtigheid. OT profesie is daarvan vol en dit was ook die duidelike verwagting wat by Jesus se geboorte uitgespreek is. Maar nou s Jesus hier 'n ontstellende ding. Israel gaan verwoes word en die tempel gaan afgebreek word. Hierdie is die hele konteks van Matt. 24 wat ons nooit uit die oog moet verloor nie. Moet dus nooit dink dat Israel niks met Matt. 24 te doen het nie.

Vergelyk nou net vir 'n oomblik Matt. 24:2 en 24:15. Vers twee s die tempel gaan afgebreek word en kort daarna het dit in 70 nC gebeur presies soos die Here voorspel het. Nie een klip het op die ander bly staan nie soos die Romeine al die goud beslag van die tempel tussen die runes uitgegrawe het. Maar dan staan daar in 24:15 dat die anthichris in die heiligdom gaan sit en voorgee dat hy god is. Hoe kry ons nou die kloutjie by die oor? Tempel verwoes ..... maar die antichris is tydens die verdrukking in die tempel. Maar hier is meer. Jerusalem sou verwoes word en die volk in ballingskap weggevoer word ..... maar in die verdrukking moet die gelowiges op 'n sekere stadium uit Judea en Jerusalem uit vlug na die rotsvesting in Petra (Matt. 24:16-19). Nou wie is hierdie mense wat uit Israel moet uitvlug miskien? Is dit ons? Is dit mense van die heidennasies wat op daardie stadium in Israel gaan woon? NEE! Dit is Jode, Jode, Jode!

Dus, tempel verwoes, tempel herstel. Jode se huis woes gelaat, Jode terug in Israel. En nou kom mense nog steeds en hulle s: "Nee wat, die teenwoordigheid van die Jode in Israel is vandag net 'n toevalligheid." Of hulle s dit was manupilasie van bose organisasies wat die bewerk het. Dit het niks met die Bybel te doen. En so gaan hulle aan. Mense sal enige iets doen om die Jode uit die Bybel uit te kry en uit Israel uit te ignoreer. Agter dit alles is daar net een doel: Mense moet nie die duidelike tekens van die wederkoms sien nie. Mense moet aan die slaap gevang word wanneer die goed gebeur. Dit speel reg voor ons o af maar ons mag dit nie sien nie.

Paul, nee, die hele ding van die herstel van Israel vorm die ganse konteks en agtergrond van Matt. 24. Ek kan nie sien hoe mens dit kan lees as jy dit ignoreer nie.

Groete

Paul Pienaar
Mar 31st 2010, 05:29 AM
Hallo David,

Dankie vir die tyd wat jy geneem het met jou verduideliking.
Ek dink ek gaan jou egter teleurstel met my reaksie.

Ek betwyfel nie die gebeure wat in die Staat van Israel gebeur
nie, of die terugkeer na hierdie staat deur mense wat beweer
dat hulle afstammelinge is van die ou Israeleite nie, MAAR ek
skryf dit toe aan o verblindery. Weinig van daardie mense wat
so terugkeer, is werklik van Joodse agtergrond, ('n deeglike studie
hieroor sal dit bewys) en net omdat daar nou 'n staat genaamd Israel
is, dink ek in my beskeie opinie, word baie mense gevang met die
idee dat hierdie nou die Israel van die Bybel is, OT en NT s'n.
Ek dink wat God bewerk is dat Hy daar fisiese dinge plaas vir die wat
in die fisiese WIL glo, en die geestelike nie raak sien nie.

Jy skryf, "Agter dit alles is daar net een doel: Mense moet nie die duidelike tekens van die wederkoms sien nie. Mense moet aan die slaap gevang word wanneer die goed gebeur. Dit speel reg voor ons o af maar ons mag dit nie sien nie."
(My bold)

"En toe Hy deur die Farisers gevra is wanneer die koninkryk van God sal kom, het Hy hulle geantwoord en ges: Die koninkryk van God kom nie met sigbare tekens nie." - Luk 17:20

Is die "duidelike tekens" waarna jy verwys, nie in teenstelling met
Christus se woorde hierbo nie?

En om by te las,
"En hulle sal nie s: Kyk hier! of: Kyk daar! nie; want die koninkryk van God is binne-in julle."
Luk 17:21

Hieronder is wat ek glo 'n Jood en Israel is:
Rom 2:28 Want nie hy is n Jood wat dit in die openbaar is nie, en nie dt is besnydenis wat dit in die openbaar in die vlees is nie;
Rom 2:29 maar hy is n Jood wat dit in die verborgene is, en besnydenis is di van die hart, in die gees, nie na die letter nie. Sy lof is nie uit mense nie, maar uit God.

Gal 3:29 En as julle aan Christus behoort, dan is julle die nageslag van Abraham en volgens die belofte erfgename.

En die volgende vers ondersteun vir my die siening:
"Dit is die Gees wat lewend maak, die vlees is van geen nut nie; die woorde wat Ek tot julle spreek, is gees en is lewe." - Joh 6:63

So, om saam te vat, elke keer as iemand praat van Israel, in fisiese
terme, verstaan ek daarmee dat die persoon eintlik praat van die
Staat van Israel met mense wat bestaan uit 'n mengsel van verskillende
gelowe, agtergronde, bloedlyne ens. , maar snaaks genoeg gesien
word as Jode en Israel.

David2
Mar 31st 2010, 06:10 AM
Paul
Bekering in die Evangelies sluit nie 'n fisiese koninkryk uit nie. Die geestelike waarheid van die koninkryk sluit nie die fisiese aspekte daarvan uit nie. Jesus het gekom om eerstens bekering te verkondig aan 'n verlore en verharde volk. Hulle kon nie die koninkryk in ontvangs neem sonder bekering nie. As Johannes s: "Bekeer julle want die koninkryk het naby gekom", dan verstaan jy daaruit dat bekering nou die koninkryk IS. As hulle dus tot bekering kom, dan HET hulle die koninkryk ontvang. In geestelike terme, ja, goed en wel. Daar is 'n geestelike koninkryk en Jode moes eers geestelik vernuwe word, anders kon hulle nie die Messiasryk op aarde wat in die OT beloof is, ingaan nie. Daardie koninkryk het toe naby gekom. Hulle moes bekeer om daarvoor te kon kwalifiseer. Maar hulle het nie. Die verwoesteing wat oor die volk gevolg het, is geskiedenis.

Jy staan eenvoudig op die standpunt van geestelik OF fisies vir Israel. Dit is nie hoe die Bybel oor Israel praat nie. Volgens die Evangelies hulle eers geestelik herstel en dan kon die fisiese aspekte van die koninkryk beslag kry. Let wel, daar was fisies 'n paradys op aarde. Gaan die aarde nou met oorlog, dorings en distels en al verwoes word? Gaan God dus toegee aan die duiwel en die fisiese verwoestingswerk wat hy hier aangerig het, net so laat staan en s: So is dit, die aarde is wel "goed" geskape, maar die duiwel het dit verwoes en nou los ons dit maar so" Nee, Paul, nee. Jy mag dit miskien nou nie glo nie, maar ek glo verseker dat die paradys hier op aarde herstel gaan word soos hy was. Die satan kan nie die skepping verongeluk en dan maar net daarmee wegkom nie. Dit lyk nie vir my na die boodskap van die Bybel nie.

Ek glo Hand. 2:19-22 dat die wederherstelling van alle dinge, soos deur die profete beloof, wel by die terugkeer van die Here gaan plaasvind.

Ek glo ook dat Op. 20 waar is en dat die Here na sy koms die satan in 'n put gaan werp en dat daar vrede op aarde sal wees vir 1000 jaar.

Maar ek glo ook dat Matt. 24 waar is en dat die tempel verwoes sou word en dat dit in die tyd van die verdrukking weer sal staan; dat die volk uit die land verdyf sou word en dat hulle in die tyd van die verdrukking weer daar sal woon (waarop jy nog nie gereageer het nie).

Oor hiedie ding van geestelik en fisies wil ek dit net baie duidelik stel dat ons nou in die bedeling van die kerk leef, geen onderskeid tussen enige nasie nie. verder is dit in ons bedeling ook waar dat alle beloftes wat aan ons gegee is geestelik van aard is (Ef. 1:3). Die uiteinde van die kerk is toaal geestelik. Die Here kom ons haal en ons sal in 'n oomblik en 'n oogwenk verander word. Ek wag dus nie vir die antichris, die slag van armagedon ens. nie. Maar as die bedeling van die kerk verby is, sal die waarheid van al die beloftes wat aan ou Israel gemaak is, gedemonstreer word. En die paradys gaan herstel word voordat hierdie aarde tot sy einde kom.

Paul Pienaar
Mar 31st 2010, 05:01 PM
Hallo David,

Jong, ek's bevrees ons gaan nie sommer tot 'n vergelyk kom
met hierdie onderwerp nie.

Ek huldig steeds die standpunt van:

1) "En toe Hy deur die Farisers gevra is wanneer die koninkryk van God sal kom, het Hy hulle geantwoord en ges: Die koninkryk van God kom nie met sigbare tekens nie." - Luk 17:20

2) "En hulle sal nie s: Kyk hier! of: Kyk daar! nie; want die koninkryk van God is binne-in julle."

En dan wil ek graag die volgende bylas t.o.v. Mat 24 se tekens:

Mat 24:34 Voorwaar Ek s vir julle, hierdie geslag sal sekerlik nie verbygaan voordat al hierdie dinge gebeur het nie.
"Hierdie geslag sal sekerlik nie verbygaan" nie, is die woorde wat
Christus 2000 jaar gelede aan hierdie dissipels ges het.
Hy't nie ges die komende of daardie geslag nie, Hy het aan die
dissipels ges dat 'hierdie' geslag, m.a.w. die geslag van die dissipels,
hierdie dinge van Mat 24 sou sien en beleef.

Maar vir die persoon wat fisiese tekens verwag, sal dit dus blyk of
dit nie plaasgevind het nie. Daarom sal die redenasie gevolg word dat
vers 34 se "hierdie geslag" op 'n toekomstige geslag dui. Wat dus die
agterdeur oop laat vir 'n lering dat daar fisiese oorlo, tekens ens. ens.
sal wees. Met die gevolg dat wanneer volgelinge van hierdie lering vir
tekens uitkyk, hulle die geestelike boodskap van Mat 24 nie verwag nie,
en dus nie daarvoor soek nie. Daar word nie gekyk na wat bedoel word
met "hongersnode, pessiektes en aardbewings" ens. nie. Want die fokus
is op die fisiese...die verwikkelinge tussen Israel, Iran, die VSA en dies
meer soos berig deur hoofsaaklik die bre media.

Maar , wat maak dit dan van ons wat vandag nog hierdie woorde lees?
As ek vandag vers 34 lees, staan daar steeds "hierdie geslag", en ek is
mos hierdie geslag, die een wat nou hierdie woorde lees.
En daarom lees ons dat Christus s:

Mat 24:35 Die hemel en die aarde sal verbygaan, maar my woorde sal nooit verbygaan nie.
m.a.w. die woorde van "hierdie geslag" sal nooit verbygaan nie, maar elke
leser hiervan sal dit ervaar, vir sover sy of haar geloof die persoon dra.

David, jy't in jou laaste plasing genoem van die Paradys, Satan, die
bedeling van die kerk en ook in die 2de paragraaf genoem dat ek
eenvoudig staan op die standpunt van geestelik OF fisies vir Israel.
Oor die laaste opmerking kan ek net s dat ek dink jy my verkeerd
verstaan, en op die ander aspekte dink ek nie ek graag wil reageer nie,
want anders gaan hierdie draad geweldig deurmekaar begin raak.

Dit is ook nou al 1 uur in die oggend hier by my, so ek moet nou eers
afsluit.

Johnny
Apr 1st 2010, 06:43 AM
Jammer vir die engels

Luk 17:20
Was demanded - Was asked.
Of the Pharisees - This was a matter of much importance to them, and they had taught that it would come with parade and pomp. It is not unlikely that they asked this merely in contempt, and for the purpose of drawing out something that would expose him to ridicule.
The kingdom of God - The reign of God; or the dispensation under the Messiah. See the notes at Mat_3:2.
With observation - With scrupulous and attentive looking for it, or with such an appearance as to attract observation - that is, with pomp, majesty, splendor. He did not deny that, according to their views, the time was drawing near; but he denied that his kingdom would come in the manner in which they expected. The Messiah would not come with pomp like an earthly prince; perhaps not in such a manner as to be discerned by the eyes of sagacious and artful people, who were expecting him in a way agreeable to their own feelings. The kingdom of God is within people, and it makes its way, not by pomp and noise, but by silence, decency, and order, 1Co_14:40.

Lo here! or, Lo there! When an earthly prince visits different parts of his territories, he does it with pomp. His movements attract observation, and become the common topic of conversation. The inquiry is, Where is he? which way will he go? and it is a matter of important news to be able to say where he is. Jesus says that the Messiah would not come in that manner. It would not be with such pomp and public attention. It would be silent, obscure, and attracting comparatively little notice. Or the passage may have reference to the custom of the pretended Messiahs, who appeared in this manner. They said that in this place or in that, in this mountain or that desert, they would show signs that would convince the people that they were the Messiah. Compare the notes at Act_5:36-37.
Is within you - This is capable of two interpretations.
1. The reign of God is in the heart. It does not come with pomp and splendor, like the reign of temporal kings, merely to control the external actions and strike the senses of people with awe, but it reigns in the heart by the law of God; it sets up its dominion over the passions, and brings every thought into captivity to the obedience of Christ.
2. It may mean the new dispensation is even now among you. The Messiah has come. John has ushered in the kingdom of God, and you are not to expect the appearance of the Messiah with great pomp and splendor, for he is now among you. Most critics at present incline to this latter interpretation. The ancient versions chiefly follow the former.

David2
Aug 20th 2010, 09:34 AM
Baie word ges oor Israel se voorbereidings vir 'n aanval teen Iran en natuurlik ook van Iran se voorbereidings om Israel van die gras af te maak.

Hier is nou 'n paar videos om na te kyk wat nogal daarin slaag om die feite meer visueel en oortuigend voor te hou.

Kliek op hierdie skakel en kyk dan die videos een vir een. Eers "Will Israel attack Iran in 2010 part 1" en dan part 2-4.

Dan kan jy ook op dieselfde skakel kyk na Iran se "defence industry" en ander videos.

Hierdie draad wat in Januarie begin is, was reg. Hier kom 'n oorlog en waarskynlik nog vanjaar.

http://www.pakpasban.com/category/military-videos/

Johnny
Oct 25th 2010, 09:58 AM
Modedrators laat my toe om hierdie artikel van John McTernan te plaas. Ek dink dit sluit aan by die Psalm 83 oorlog draad wat ek alreeds geplaas het en bevestig net dit wat ons in die eindtyd gebeure sien ontvou. Dinge kan anders wees, maar God is op die ou end die een wat dinge in plek sal laat val soos Hy beplan het.

Sunday, October 24, 2010
Islam and the Anti-christ

Revelation 19:19
And I saw the beast, and the kings of the earth, and their armies, gathered together to make war against him that sat on the horse, and against his army. (20) And the beast was taken, and with him the false prophet that wrought miracles before him, with which he deceived them that had received the mark of the beast, and them that worshipped his image. These both were cast alive into a lake of fire burning with brimstone.
Commentary
I have received several emails asking for my opinion on whether Islam is going to be the end time religion and whether the Anti-christ is going to be a Muslim. I have looked at the arguments promoting that the Anti-christ is going to be a Muslim, and at this point I reject it. As time goes on and events clear up the prophetic picture, I might change my view.
The main reason that I reject this argument is that I believe the Bible teaches that God is going to destroy Islam, as we approach the Day of the LORD. I teach this both in my book As America Has Done To Israel and the DVD: America and the Day of the LORD.
To summarize my view, I believe that according to the prophet Obadiah, the first battle leading to Armageddon results in the destruction of all the Arab/Muslims surrounding Israel. Obadiah is crystal clear that all, yes all, the Palestinians will be killed or driven from Israel. When the smoke clears after the war, Jordan, Lebanon, Syria, Egypt, Iraq, and possibly Saudi Arabia are completely destroyed. Lebanon, Jordan, Iraq and Egypt no longer exist. The surviving Egyptians have to flee into all the world. This is what is going to happen to the Palestinians as a result of this war:
Obadiah 1:18 And the house of Jacob shall be a fire, and the house of Joseph a flame, and the house of Esau for stubble, and they shall kindle in them, and devour them; and there shall not be any remaining of the house of Esau; for the LORD hath spoken it.
The Israeli army is going to be awesome and destroy all the attacking nations! Israel is going to be like a fire in kindling to the surrounding Muslim nations:
Zechariah 12:6 In that day will I make the governors of Judah like an hearth of fire among the wood, and like a torch of fire in a sheaf; and they shall devour all the people round about, on the right hand and on the left: and Jerusalem shall be inhabited again in her own place, even in Jerusalem.
With the Arab heart cut out of Islam, how is it going to take over the world? These Muslims nations are going to be totally destroyed in war with Israel. The Holy God of Israel is going to display His mighty power through the defeat of these confederated nations against Israel. Psalm 83 describes this battle, and this will be the result:
Psalm 83:16 Fill their faces with shame; that they may seek thy name, O LORD.
(17) Let them be confounded and troubled for ever; yea, let them be put to shame, and perish: (18) That men may know that thou, whose name alone is JEHOVAH, art the most high over all the earth.
After this battle, Muslims will be seeking the God of Israel. I believe this will turn many of them to the Lord Jesus Christ for salvation. It also appears, that after this battle, the Jewish people will rebuild their temple in Jerusalem. If this happens, it would show to the world the crushing defeat of Islam.
The Book of Revelation tells us what is going to be the world-wide religion during the end time. It is going to be a form of paganism, or I would call it today the New Age religion, which involves the worship of man. Revelation 17 calls it mystery Babylon the mother of harlots.
Revelation 9:20 And the rest of the men which were not killed by these plagues yet repented not of the works of their hands, that they should not worship devils, and idols of gold, and silver, and brass, and stone, and of wood: which neither can see, nor hear, nor walk:
The worship of the Beast and His Image in Revelation 13 fits perfectly with the New Age religion and not with Islam.
There is also a teaching connected with this that Islam is the beast of Revelation. The Bible is very clear that the Anti-christ is a person and not a political system. When the Lord Jesus returns, He is going to personally throw the Beast into the Lake of Fire. People are thrown into the Lake of Fire and not a political system. The Beast or Anti-christ is a person and not Islam or any other type of political system.
Revelation 19:20 And the beast was taken, and with him the false prophet that wrought miracles before him, with which he deceived them that had received the mark of the beast, and them that worshipped his image. These both were cast alive into a lake of fire burning with brimstone.
This is what I think is about to happen. This coming war in the Middle East is going to result in the destruction of the heart of Islam. Muslims are going to start turning away from Islam in huge numbers. Israel will rebuild the temple which will further show the defeat of Islam. Into this void will come a revival of paganism, which will set the stage to worship the Anti-christ and his image.
I could be wrong about this, but at this point in time, I see God destroying Islam. I do not see it becoming the dominant world religion. In time, it will become very clear whether Islam becomes the dominant world religion. In any event, continue to stay focused on the Lord Jesus Christ and His coming for His church.
In Revelation 19, the church is part of the armies of heaven, which return with the Lord. We are with Him, when He personally tosses the Anti-christ and false prophet into the Lake of Fire!
Revelation 19:14 And the armies which were in heaven followed him upon white horses, clothed in fine linen, white and clean.
Revelation 19:19 And I saw the beast, and the kings of the earth, and their armies, gathered together to make war against him that sat on the horse, and against his army.

May the Holy God of Israel bless and protect you.

http://johnmcternansinsights.blogspot.com/