PDA

View Full Version : Bespreking Is Jesus vandag nog 'n Jood in die Hemel?

Johnny
Mar 9th 2010, 12:19 PM
Daar is mense wat beweer dat Jesus NIE meer 'n Jood is daar waar Hy nou is nie. Ek haal 'n Engelse studiestuk aan wat ek op die internet gekry het. Ek glo omonwonde dat Hy nog steeds 'n Jood is.....en tot in ALLE ewigheid!

Jesus was resurrected a Jew

Yeshua the risen Jew told his Jewish disciples to go out and teach all the Gentiles (Matt. 28:19 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/MATT2819.php), Strong's # 1484).
Then, after eating, talking and walking with His disciples, Yeshua, "lifted up His hands and blessed them" (Luke 24:50 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/LUKE2450.php)). What blessing is spoken with lifted hands? The Aaronic Benediction (Num. 6:24-26) is given in Synagogues and in Churches even to our day, and in the Synagogues it is still given as it was more than a thousand years before the resurrected Jew Jesus gave it: with lifted hands. In fact, another name for the Aaronic Benediction is "The Lifting up of Hands." (see Sketches of Jewish Social Life in the Days of Christ. Ch.XVII. A. Edersheim. Eerdmans pub.)
Rav Sha'ul (the apostle Paul (http://jesusisajew.org/Saint_Paul_was_a_Jew.php)) tells us that while he was on the road to Damascus Yeshua spoke to him from heaven in Hebrew (Acts 26:14 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/ACTS2614.php)). Sha'ul, a Jew who was born a Roman citizen (Acts 22:27-28 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/ACTS2227.php)), was fluent in Greek (Acts 21:37 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/ACTS2137.php)) and possibly many other languages, but Yeshua spoke to him in Hebrew, the language of the Jews.
Sha'ul did not become a believer until well after Yeshua's death and resurrection, yet an important part of his message is that Yeshua is a descendant of the Jewish king David (2Tim. 2:8 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/2TIM2V8.php)).
Many years after His resurrection, Yeshua testified that He is the root and offspring of king David (Rev. 22:16 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/REV22V16.php)), and in a time yet future, two of His titles will be Lion of the tribe of Judah, and Root of David (Rev. 5:5 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/REV5V5.php)).
In Matt. 24:20 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/MATT2420.php) He told us to pray concerning the coming tribulation, that we would not have to flee on the Sabbath. And in Matt. 26:27-29 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/MATT2629.php) Yeshua told the disciples that He will celebrate the Passover seder anew with us in His Father's kingdom.
The standard He will use at the judgement is the Law God gave the Jews. To those who do not do the will of God, He will say, "Depart from Me, you who practice lawlessness" (Matt. 7:22-23 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/MATT7V23.php), Strong's # 458, 459).
In (Heb. 13:8 (http://jesusisajew.org/JiaJWord/HEB13V8.php)) we are told Yeshua the Messiah is the same yesterday, today and forever. So, if He ever was a Jew He was resurrected a Jew, and He is one to this day.

Ta-An
Mar 9th 2010, 12:38 PM
Johnny
Jesus is God, Hy verstaan enige taal,
Hy is gebore in die Joodse nasie, omdat Hy aan hulle belowe was.
As Mens was/is Hy Middelaar tussen God en mens.

Hy bestaan in ewigheids vorm as God, nie as mens nie.
Ek glo Hy het mens geword, tot na die kruis, Vir ons om Hom te aanskou, het Hy vlees geword. Wanneer Hy weer kom, sal Hy heel moontlik weer die menslike ligaamsbeeld aanneem.....Ek weet nie.

Johnny
Mar 9th 2010, 12:46 PM
Johnny

Ek glo Hy het mens geword, tot na die kruis, Vir ons om Hom te aanskou, het Hy vlees geword. Wanneer Hy weer kom, sal Hy heel moontlik weer die menslike ligaamsbeeld aanneem.....Ek weet nie.

Dan moes ek nog 'n opsie bygesit het "Ek weet nie", want nou het jy 'n antwoord gegee wat nie pas nie.

Johnny
Mar 9th 2010, 01:01 PM
Johnny

Hoekom sou Hy dan in Hebreeus aan 'n Romein antwoord, terwyl die wereld taal van die Nuwe Testament Grieks was?

Ta-An
Mar 9th 2010, 01:13 PM
Hoekom sou Hy dan in Hebreeus aan 'n Romein antwoord, terwyl die wereld taal van die Nuwe Testament Grieks was?

Hy was 100% mens gewees op aarde.... en sekerlik kon die Romeine Hebreeus verstaan :??:

Johnny
Mar 9th 2010, 01:20 PM
Hy was 100% mens gewees op aarde.... en sekerlik kon die Romeine Hebreeus verstaan :??:

So dit is iets wat ons moet "aanneem" sonder konkrete bewyse?

Ta-An
Mar 9th 2010, 01:32 PM
So dit is iets wat ons moet "aanneem" sonder konkrete bewyse?
Dat Jesus 100% mens was ??

Ta-An
Mar 9th 2010, 01:33 PM
Johnny, was Jesus altyd mens gewees??

RR van Wyk
Mar 9th 2010, 01:36 PM
Die Bybel hammer nrens enige plek daarop dat Jesus vandag 'n Jood is nie. Let wel, vandag. Die Bybel noem Jesus baie dinge soos die waardige geslagte lam en 'n string ander goed, maar nie Jood nie. Dus glo ek nie ons moet ons koppe hieroor breek nie. Dit is nie belangrik nie en is nie die punt nie. Hy is BAIE meer as net daardie verwysing.

Johnny
Mar 9th 2010, 01:37 PM
Johnny, was Jesus altyd mens gewees??

Hoekom praat ek en jy Afrikaans op die forum? Hoekom nie engels of Hebreeus nie? Want ons is Afrikaans. Hoekom praat Jesus Hebreeus met die Romein? Omdat Hy nog steeds 'n Jood is. Dink jy Jesus kan nie Grieks praat nie? Hy wat almagtig en alwetend is sal tog met jou en my Afrikaans praat.....dan nie? Of sal Hy met ons Henreeus praat?

Johnny
Mar 9th 2010, 01:39 PM
Die Bybel hammer nrens enige plek daarop dat Jesus vandag 'n Jood is nie. Let wel, vandag. Die Bybel noem Jesus baie dinge soos die waardige geslagte lam en 'n string ander goed, maar nie Jood nie. Dus glo ek nie ons moet ons koppe hieroor breek nie. Dit is nie belangrik nie en is nie die punt nie. Hy is BAIE meer as net daardie verwysing.

RR, dit is NIE ek wat hierdie draad wou gehad het nie. Die persoon wat dit wou gehad het neem nie eers deel aan die gesprek nie.

Paul Pienaar
Mar 9th 2010, 01:58 PM
Johnny,

Wie is die Jesus oor wie jy gesels, en waar is Hy nou?

Ta-An
Mar 9th 2010, 02:05 PM
Hoekom praat ek en jy Afrikaans op die forum? Hoekom nie engels of Hebreeus nie? Want ons is Afrikaans. Hoekom praat Jesus Hebreeus met die Romein? Omdat Hy nog steeds 'n Jood is. Dink jy Jesus kan nie Grieks praat nie? Hy wat almagtig en alwetend is sal tog met jou en my Afrikaans praat.....dan nie? Of sal Hy met ons Henreeus praat?

Johnny, jy weerspreek jou self so biki :)
As Jesus nog steeds 'n Jood is, sal hy met ons Hebreeus/Aramees praat.
Hy is God en nie beperk tot een taal nie, Hy is Almagtig.....

As Hy nog steeds Jood en nie God was nie, sou Hy steeds net Hebreeus praat?:hmm:

Ek praat Afrikaans met jou omdat dit die Afrikaanse kant van die forum is,

Francois Marais
Mar 9th 2010, 05:13 PM
Hmm okay. Soos ek die Bybel verstaan (let op nie die woord nie) het Jesus vlees geword. So Jesus was soos ons vleesmens. Jesus is dood as 'n Jood (as ek die woord reg verstaan sal daar uit die lyn van David 'n kind gebore geword het - Jesus) David was deel van die uitverkieste volk van YHWH (reg of verkeerd?). As Jesus dood is as 'n jood glo ek dat Hy steeds vandag 'n Jood is anders glo ek nie dat Jesus as VLEESMENS uit die graf opgestaan het nie, maar net soos van die Teoloe wat ek saam moet werk opgestaan het as gees...

So ek glo dat Jesus dood is as 'n Jood wat al die wette en goed van die jode nageleef het. En dat die koning van die Jode (Gaan soek dit, dit staan in julle bybels) vir my sonde gesterf het.

Ta-An
Mar 9th 2010, 06:51 PM
Galate 3:28 Daar is nie meer Jood of Griek nie, daar is nie meer slaaf of vryman nie, daar is nie meer man en vrou nie; want julle is almal een in Christus Jesus.

Francois, ek verstaan nie wat jy s nie :hmm:

Francois Marais
Mar 9th 2010, 09:05 PM
Tannie wat ek probeer se is as Jesus nie 'n jood was nie sou Herod hom nie in Matt 2:2 the King of Jews genoem het nie.

Onthou daai teks wat tannie genoem het was vir Galathians en ons gewees. Jesus is steeds as mens op aarde 'n Joodse Rabbi gewees.

Ons moet ook net mooi trap, want ons bevraagteken nou Jesus se bestaan en die Bybel. Jesus was en is 'n Jood, en ons kan niks verander daaraan nie. Ek sal steeds die Joodse Rabbi Jesus vertrou, en vas staan op die Heilige Gees wat ons leer meester is.

As ek moet se dat Jesus nie 'n Jood is nie dan se ek dat die woord van YHWH vir my niks beteken nie, en dan kan ek netsowel 'n katoliek word!

RR van Wyk
Mar 10th 2010, 06:23 AM
Tannie wat ek probeer se is as Jesus nie 'n jood was nie sou Herod hom nie in Matt 2:2 the King of Jews genoem het nie.

Onthou daai teks wat tannie genoem het was vir Galathians en ons gewees. Jesus is steeds as mens op aarde 'n Joodse Rabbi gewees.

Ons moet ook net mooi trap, want ons bevraagteken nou Jesus se bestaan en die Bybel. Jesus was en is 'n Jood, en ons kan niks verander daaraan nie. Ek sal steeds die Joodse Rabbi Jesus vertrou, en vas staan op die Heilige Gees wat ons leer meester is.

As ek moet se dat Jesus nie 'n Jood is nie dan se ek dat die woord van YHWH vir my niks beteken nie, en dan kan ek netsowel 'n katoliek word!

Ek stem nie hiermee saam nie. Herod het ges wat hy het as gevolg van beperking in kennis, dit maak dit nie wat hy uit onkunde ges het skielik wet nie. Almal, selfs die Jode het daardie tyd 'n aardse Koning en verlosser verwag, hulle het geen benul gehad van 'n ewige hemlse Koningkryk wat gestig sou word deur Jesus nie.

Ek stem wel saam dat ons mooi moet trap om hierdie onderwerp. Ons "ondermyn" Jesus se Koningskap en Heerlikheid met hierdie laegraadse draad met goed wat nou waarlik nie van belang of van toepassing vandag is nie.
Jesus was 'n Jood gebore, het as een gesterf, maar het opgestaan as ons Koning, Verlosser en Saligmaker.

Die Filadelfieer
Mar 10th 2010, 08:26 AM
Jesus was 'n Jood gebore, het as een gesterf, maar het opgestaan as ons Koning, Verlosser en Saligmaker.

Aaamen ! Ek wil so ver gaan en s dat die draad vir my amper na laster begin lyk. Daar is ook geen manier hoe mens logies hierdie kwessie in lyn kan bring met die drie-eenheidler nie.

RR van Wyk
Mar 10th 2010, 08:47 AM
Ek stem saam met jou, dit grens baie naby aan lastering, hierdie draad laat my ongemaklik voel. Ek glo nie die ontstaan van hierdie draad was goed deurdink nie

Ta-An
Mar 10th 2010, 09:18 AM
Dit bring ons terug by die vraag: Wie/wat is 'n Jood ??

Die Filadelfieer
Mar 10th 2010, 09:27 AM
Dit bring ons terug by die vraag: Wie/wat is 'n Jood ??

Wonder ek toe presies dieselfde ding ! Wat s hulle nou weer van great minds ..... ?

mari
Mar 10th 2010, 09:54 AM
RR...ja .... dit is 'n oppielyn onderwerp, maar dink jy nie sommiges mag dalk wonder hieroor nie.... dan is dit mos goed as ons dit bespreek en die Woord nagaan daaroor ...

My mening :

Jesus het as mens aarde toe gekom en is as Jood gebore en het as Jood gesterf om die ou verbond met 'n uitverkore volk onklaar te maak ..... ( die enigste manier hoe 'n verbond tot niet kon kom, is as beide die verbondslede sterf ...... wonderbaarlik het dit in Christus gebeur ....
MAAR Hy het as koning en verlosser van die mensdom opgestaan as insteller van die nuwe verbond tot die ganse mensdom .....

In Christus is daar geen Jood, Griek etc...etc.... nie ........ Christus self kan dus mos nie steeds so 'n onderskeiding dra nie .......

shalom
m

Ta-An
Mar 10th 2010, 10:16 AM
Filipense 3:21 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=50&CHAP=3&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=21) wat ons vernederde liggaam van gedaante sal verander, om gelykvormig te word aan sy verheerlikte liggaam volgens die werking waardeur Hy ook alles aan Homself kan onderwerp.

Vraag: Is 'n Verheerlikte liggaam dieselfde as a Vleeslike liggaam?? :hmm:

Wanneer ons in die hemel gaan wees, gaan ons nog steeds Afrikaners etc. wees??
Wat se taal gaan ons praat?
Gaan ons herkenbaar wees?

Een ding weet ek wel.... daar gaan nie meer trane wees nie :pp:pp:pp:pp:pp:pp:ppOpenb 21:4 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=66&CHAP=21&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=4) En God sal al die trane van hulle o afvee, en daar sal geen dood meer wees nie; ook droefheid en geween en moeite sal daar nie meer wees nie, want die eerste dinge het verbygegaan.

Ta-An
Mar 10th 2010, 10:26 AM
As ek moet se dat Jesus nie 'n Jood is nie dan se ek dat die woord van YHWH vir my niks beteken nie, en dan kan ek netsowel 'n katoliek word!Francois, hoe gaan ons Yeshua herken wanneer Hy weer kom??
Gaan ons Hom net herken as Hy soos 'n Jood lyk?
Dink aan die mmas gangers....eers het hulle Jesus nie herken nie, en toe begin Hy die Woord aan hulle uitklaar..... en toe eers herken hulle Hom... toe gaan hulle o oop..... Ons Sal Yeshua herken aan Sy Persoonlikheid eerder as aan hoe Hy sal lyk.

Ek weet dat ek in 'n ander draad s dat ek glo Hy Sy gebedsmantel sal dra wanneer Hy kom...... maar dit is Sy persoonlikheid waaraan ek Hom eerder sal herken as aan sy persoonlike voorkoms.

RR van Wyk
Mar 10th 2010, 10:36 AM
Hi Mari,
Dit is 'n goeie antwoord wat jy gegee het.
Ek wonder net partykeer en dit geld seker vir my meer as ander, of ons nie te diep in onderwerpe in delf nie. Dit lei net tot 'n alewige gestryery tussen ons en dit raak partykeer half onsmaaklik. Dit plaas onself in 'n swak lig en ons maak 'n bespotting van onself en van Christus.

Ek rig dit seker meer op myself as op enigiemand anders. Ek glo nie dit is hoe ek moet optree nie, en gaan my plasings heelwat afskaal. Drade waar daar onsekerheid heers gaan ek liewwer wegbly van, want ek wil nie in konflik kom met medechristenne nie, ek sal liewwer my Skepper se naam wil verheerlik.

mari
Mar 10th 2010, 12:53 PM
RR, ek verstaan dat dit soms beter is om sekere besprekings te vermy, maar ek kry dit baie dat een vraag 'n blomtuin van ander onderwerpe oopmaak .... soos bv hierdie een ............

Soms is daar ook onderwerpe wat vermy word wat jong Christinne oor kan wonder, selfs kan laat twyfel, en oop gesprek ( sonder oordeel, maar met 'n fokus op die Woord as bron ) kan juis keer dat nuwe gelowiges in 'n strik van onwaarhede val uit entosiasme om die Waarheid te soek ......

Jesus se Joodsheid het uit en uit te doen met die verbonde en dit is 'n skatkis van blessings wat ons nie elke dag oor gesels nie .......

shalom
m

JPR
Mar 11th 2010, 12:10 AM
1 Ko 15 : 47 Die eerste mens was uit die aarde aards, die tweede mens is die Here uit die hemel. 48 Soos die aardse mens was, so is ook die aardse mense; en soos die hemelse mens is, so is ook die hemelse mense. 49 En soos ons die beeld van die aardse gedra het, so sal ons ook die beeld van die hemelse dra.

Daar is twee soorte mense: aards en hemels (1 Kor 15:47 48) Die twee verskil van mekaar (1 Kor 15:48). Yeshuah was die eerste (1 Kor 15:20) hemelse mens (1 Kor 15:47) maar daar is baie na hom. (1 Kor 15:48) Jou eerste geboorte maak van jou n aardse mens en jou tweede geboorte, deur Yeshuah wedergeboorte genoem (Joh 3:3), maak van jou n hemelse mens.

Aardse mense wat hemelse mense geword het, sal uit die dode opstaan deurdat hulle aardse liggame soos koringkorreljie in die grond sterf (1 Kor 15:44). Hierdie planting van jou aardse liggaam in die dood van Yehushau (Rom 6:4), of inenting van jou vlees liggaam (Rom 11:19) in die Olyfboom, word besnydenis genoem, en vind by die doop plaas (1 Kor 15:29). Na hulle opstanding uit die dode word hemelse mense met n hemelse beeld beklee (1 Kor 15:49). Hierdie word n onverganklike bekleding genoem (1 Kor 15:53). Hierdie onverganklike geesliggaam (1 Kor 15:44), bestaan ook uit vlees en bene (Lukas 24:39), maar bloed is afwesig aangesien die woord van God die murg (bloed produserende deel van die been) en die gewrigte (opstandingsdeel van die been) van mekaar skei (Heb 4:12).

Yehushuah het as mens gesterf (Fil 2:8), as mens uit die dood opgestaan (Mark 9:9), as mens opgevaar hemel toe (Joh 13:13) waar Hy tans as mens langs sy Hemelse Vader staan (Hand 7:56) en as mens gaan hy eendag met groot vertoon terugkeer aarde toe (Luk 17:24). As mens is Hy die enigste middelaar (1 Tit 2:5) wat die wreld ooit sal sien (Han 4:12).

Hy is en was n Jood, eers vleeslik, nou geestelik. Ek het deur my sterwe saam met hom, sy identiteit as geestelike of innerlike Jood aangeneem (Rom 2:29). Omdat sowel Hy as ek uit ons Vader Yehovah ontstaan het, skaam Hy hom nie my Sy broer te noem nie (Heb 2:11).

Gene
Mar 11th 2010, 07:35 AM
Ai, as ek die plasings op hierdie draad lees, dan besef ek hoe "aards" ons denke is. Ons probeer vanuit ons aardse verwysingsraamwerk dink en redeneer oor Goddelike dinge, wat so ver bo ons verstand is, dat ons dit nooit sal verstaan terwyl ons hier op die aarde leef nie. Die mense het by geleentheid vir Jesus gevra oor 'n vrou wat verskeie mans op aarde gehad het, hulle wou weet met wie sy dan in die hemel getroud sou wees. (Matt 22:23-33) En Sy antwoord was: "julle dwaal, omdat julle nie die Skrifte en die krag van God ken nie...." Met ander woorde, julle dwaal, omdat julle God nie verstaan nie, omdat julle op 'n aardse manier oor hierdie goed dink... Hy gaan toe voort en se dat daar nie in die hemel huwelike sal wees soos op die aarde nie, mense sal soos die engele wees. Engele is hemelwesens, hulle is nie Jode en Grieke en Afrikaners nie....

Nadat Jesus opgestaan het uit die dood, het Hy 'n verheerlikte liggaam ontvang - 'n liggaam wat nie met 'n aardse liggaam vergelyk kan word nie. 'n Liggaam wat deur toe deure kan loop, wat kan opvaar na die hemel, 'n liggaam wat volmaak is, met geen gebreke of siekte nie. En beslis ook nie gebonde is aan enige nasionaliteit nie. Om bloot die vraag te vra wat in hierdie draad gevra word, getuig van onkunde en van 'n totaal wereldse manier van dink. Wanneer ons eendag in die hiernamaals gaan wees, gaan ons dieselfde verheerlikte liggame ontvang. Daar gaan geen nasionaliteite wees nie en geen wereldse tale sal gepraat word nie. Nasionaliteite skep verdeeldheid, in die hemel gaan ons in alle opsigte volmaak wees.

Nee, ek glo beslis nie dat Jesus vandag 'n Jood, of enige ander aardse nasionaliteit is nie.....

Ta-An
Mar 11th 2010, 05:30 PM
Ai, as ek die plasings op hierdie draad lees, dan besef ek hoe "aards" ons denke is. Ons probeer vanuit ons aardse verwysingsraamwerk dink en redeneer oor Goddelike dinge, wat so ver bo ons verstand is, dat ons dit nooit sal verstaan terwyl ons hier op die aarde leef nie..
Dankie Gene,,,,,

Ek dink soms dat ons probeer God in 'n boks druk sodat ons Hom kan verstaan, maar Hy is vr bo wat ons ooit kan dink om Hom te beskryf. My woordeskat skiet by verre te kort om eers te begin om Hom te beskryf.

Johannes 8:23 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=43&CHAP=8&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=23) En Hy s vir hulle: Julle is van benede, Ek is van bo; Julle is uit hierdie wreld, Ek is nie uit hierdie wreld nie.

mari
Mar 12th 2010, 12:08 PM
...............
Nadat Jesus opgestaan het uit die dood, het Hy 'n verheerlikte liggaam ontvang - 'n liggaam wat nie met 'n aardse liggaam vergelyk kan word nie. 'n Liggaam wat deur toe deure kan loop, wat kan opvaar na die hemel, 'n liggaam wat volmaak is, met geen gebreke of siekte nie...........

'askies, Gene, maar Jesus se liggaam dra nog die lidtekens van die nuwe verbond, sy deurboorde hande en sy ,as ons die storie van Thomas reg lees ...........

'n preek wat my al jare bybly, was van 'n dominee wat juis gewonder het hoe Jesus nou lyk .... hy het o.a. gepraat van die Emausgangers wat Jesus eers nie erken het nie...... iewers het van die dissipels hom ook eers aan sy stem erken ...... toe vertel die dominee van al die lyding wat Jesus as mens deur is voor en met die kruisinging ..... Sy baard is uit sy gesig getrek, Hy is 39 houe met 'n karwats geslaan ens ..... en vele meer onbeskryfbare marteling .......... al hierdie beserings sou lidtekens laat wat Hom heeltemal onherkenbaar, self aan bekendes, sou maak ............................. laat mens dink ..........

Gene
Mar 12th 2010, 12:56 PM
'askies, Gene, maar Jesus se liggaam dra nog die lidtekens van die nuwe verbond, sy deurboorde hande en sy ,as ons die storie van Thomas reg lees ...........

'n preek wat my al jare bybly, was van 'n dominee wat juis gewonder het hoe Jesus nou lyk .... hy het o.a. gepraat van die Emausgangers wat Jesus eers nie erken het nie...... iewers het van die dissipels hom ook eers aan sy stem erken ...... toe vertel die dominee van al die lyding wat Jesus as mens deur is voor en met die kruisinging ..... Sy baard is uit sy gesig getrek, Hy is 39 houe met 'n karwats geslaan ens ..... en vele meer onbeskryfbare marteling .......... al hierdie beserings sou lidtekens laat wat Hom heeltemal onherkenbaar, self aan bekendes, sou maak ............................. laat mens dink ..........

Mari

Ja, ek glo dat Jesus steeds die merke van Sy lyding aan sy verheerlikte liggaam dra. Maar ek glo dat dit daar is vir 'n rede. Daardie merke sal vir ewig sigbaar wees, as 'n getuienis van Sy oorwinning! Ek dink nie dit beteken dat almal van ons se aardse littekens noodwendig aan ons verheerlikte liggame sigbaar sal wees nie. (Dink maar aan iemand wie se aardse liggaam totaal vernietig is, soos mense wat in die toring geboue in New York onder die beton vergruis was... ) Maar ek gee toe, ons weet nie regtig nie..... dis maar wat vir my sin maak. Onthou dat Jesus se verheerlikte liggaam nie 'n geestelke liggaam was nie, maar 'n fisiese liggaam. Ons lees dat Jesus ge-eet het, dat Thomas aan Hom kon raak, maar tog kon Hy deur toe deure beweeg, en in die hemel opvaar.

Meeste plekke waar ons lees van waar Jesus na Sy opstanding aan mense verskyn het, het hulle geen probleem gehad om Hom te herken nie, wat vir my daarop dui dat Sy verheerlikte liggaam in voorkoms nie veel verskil het van hoe Sy aardse liggaam gelyk het nie. Slegs op twee plekke, waarvan ek kan onthou, lees ons dat hulle Hom nie dadelik herken het nie. Eerste was daar die Emmausgangers. Maar Lukas 24:16 stel dit duidelik dat hulle verhinder was om hom te herken ("Maar hulle o is weerhou, sodat hulle Hom nie kon herken nie") En dan is daar die gedeelte in Johannes 21 waar Jesus op die strand gewag het vir die dissipels wat die nag uit was om te gaan visvang. Hier lees ons dat dit met skemeroggend plaasgevind het (Johannes 21:4 "toe dit al dag begin word het, het Jesus op die strand gestaan..." Dit was sterk skemer, en die dissipels het Jesus van 'n afstand gesien. Dis nie vreemd dat hulle Hom nie dadelik kon herken nie. Tog staan daar in vers 12 "En niemand van die dissipels het gewaag om Hom te vra: Wie is U nie? omdat hulle wis dat dit die Here was"

Ek dink ons verheerlikte liggame gaan maar baie dieselfde lyk as wat ons aardse liggame lyk - net veel beter. Sonder enige tekortkominge, sonder beperkinge, sonder siekte, dood, veroudering ens. Maar ons sal mekaar herken, soos wat die ryk man onmiddellik vir Lasarus herken het toe hy hom in die hiernamaals sien.

Paul Pienaar
Mar 12th 2010, 02:47 PM
Hallo,

Ek het op e-sword gesoek vir "verheerlikte", om te probeer verstaan.
Ek het slegs die volgende gekry:

Php 3:21 wat ons vernederde liggaam van gedaante sal verander, om gelykvormig te word aan sy verheerlikte liggaam volgens die werking waardeur Hy ook alles aan Homself kan onderwerp.

Is daar ander gedeeltes wat verwys na 'n verheerlikte liggaam?
Hoe kom daar by die idee dat ons fisiese liggame gaan h met
die opstanding?

Ek vra dit, want aan die hand van die volgende verse blyk dit asof ons
slegs uit gees gaan bestaan.

1Co 15:44 ‘n Natuurlike liggaam word gesaai, ‘n geestelike liggaam word opgewek. Daar is ‘n natuurlike liggaam, en daar is ‘n geestelike liggaam.

1Co 15:45 So is daar ook geskrywe: Die eerste mens, Adam, het ‘n lewende siel geword; die laaste Adam ‘n lewendmakende Gees.

1Co 15:50 Maar dit verklaar ek, broeders, dat vlees en bloed die koninkryk van God nie kan berwe nie; ook berwe die verganklikheid nie die onverganklikheid nie.

mari
Mar 16th 2010, 08:26 AM
Ja, Gene & Paul, ek stem saam .......

die enigste wonde in die Hemel is Jesus s'n ...... en juis daarom sal ons sonder pyn of trane daar wees .....

ek sien nogal uit na 'n bestaan sonder my "draadwerk" - plate & skroewe in skouer ....... :)