PDA

View Full Version : Bespreking Pynlike eerlikheid

Lilly
Apr 28th 2010, 02:29 PM
As ek nou pynlik eerlik nadink oor die hele Christelike leerstelling en algemene uitlewing onder die grootste gros gelowiges, dan durf ek nou die volgende redelike ongemaklike observasies maak.

Ek vra jou af : as ek jou sou se daar is tien biljoen rand gister in n rekening inbetaal deur die eksekuteur van n ryk oom, wat dit aan jou bemaak het, sal jy sekerlik verbly wees.
Die eerste ding is : glo jy dit.
As jy dit nie glo nie sal dit geen verskil maak of dit so is of nie.
Jy sal dan in elk geval nie beslag le op die bedrag of die rekening probeer opspoor nie.

Maar as jy dit glo, en ek bedoel werklik glo, laat dit jou nou met meer vrae.
Waar is die rekening waar die geld gedeponeer is?
Hoe kry ek dit in die hande?
Is daar iets wat ek moet doen om te kwalifiseer of is dit bloot n geskenk?

Jou lewe kan onmoontlik dieselfde wees daarna, MITS jy dit kan "access".

Ons het n finominale erfenis in Christus.

Partymense se "ja wonderlik" maar gaan aan asof dit niks is nie. Hul glo dit nie werklik nie.
Ander probeer toegang tot dit als verkry, maar word so verstrengel in die proses.

Daar is
1. Die "Word of Faith" mense wat jou wil laat verstaan dat deur "confessions" en genoeg "saai" (veral geestelik saai) en deur die bybel genoeg hardop te lees en reg te bid, kan mens toegang verkry tot als wat Jesus ons gegee het.
Dit klink vir my na net nog n "self-righteous" werke program, wat iets wil byvoeg tot wat Christus gedoen het. Asof my "contributions" nodig is om Sy offer te vervolmaak.

2. Dan is daar diegene wat predestination aanhang. Gods water oor Gods akker tipe mentaliteit. Hul houding is God sal in elk geval doen wat hy moet doen en ek kan gemaklik agteroorsit en my besig hou met wat ek ookal wil, als sal anyway uitwerk soos God dit beskik het.
Dit val vir my ook hoegenaamd verkeerd op my gees.

Ek sou se, van waar ek staan, het dit te doen met n rus in Christus. Om jou posisie as n Seun van God te verstaan. Maar dan kom daar n element ook by, en ek wil glo dit is n honger, n verwagting, n hunkering.
Iemand het gese onlangs "you need an expecation to have a visitation".
Kernbegrippe wat ek dink belangrik is is;
I n besef van ons absolute afhanklikheid, en onvermoe om self enigeiets hieromtrent uit te rig.
II totale oorgawe aan God en vertroue in Hom
Maar steeds is dit nie n resep nie.
Sodra dit n resep is is dit iets wat ek kan leer vir ander en kan volg om iets "reg te kry", en dan is ek alweer by n "werkeprogram" en val ek weer weg van genade af.
Dis "tricky". My vlees vind dit baie frustrerend. Maar my gees bly SO honger vir die volheid van God.
Dis soos sirkels waarom ek gaan.

As Moses, wat in die ou verbond was, God se aangesig kon sien, en so kon skyn van die heerlikheid van God, Moses wat onder n minderwaardige verbond was, hoekom kan ek en jy nie wat seuns van ons Vader is? Watter Vader bedek sy aangesig van sy kinders?
Moses moes sy aangesig verberg met n lap na die tyd, want die heerlikheid was te veel, die mense om hom kon dit nie hanteer nie.
Paulus lig hierdie ding uit in sy brief, maar het Paulus dit dan self beleef? Ek twyfel, want hoe sou dan daar nog enige twyfel by die jode en goddelose wees oor die egtheid van sy boodskap as hy letterlik geskyn het soos Moses?
So hoe kan Paulus dit dan so verduidelik, dat ons in n beter verbond is en meer heerlikheid kan dra as Moses, as hy dit nie so beleef het nie?

Waar is die krag, die heerlikheid, die groter dinge, die manifestasie van die glorie van God vandag in die seuns van God wat hul erfenis in besit geneem het?

Adam en Eva het in heerlikheid geleef.
Dit was so intens, hul het nie eers klere benodig.
Daardie heerlikheid is verloor.
Maar in Christus het ons dit EN MEER teruggekry.
Hoekom lyk die wereld, en self Christene se lewens dan so misrabel steeds baie keer.

Wat mis ons!!!!!!!!!!!!!!??????

Soos ek die bybel lees, gaan alles oor "Redemption". (Wat is Redemption in afrikaans?).

Die wereld het geval.
Ons het die glorie van God verloor.

Jesus het gekom om alles te redeem, en Sy offer daarvoor was volmaak.

Sy offer daarvoor was volmaak, nie net vir nou nie maar vir alle ewigheid.
(So terloops, ek glo aan hel, maar nie n ewige hel nie, kyk gerus God se groot plan in Efesiers 1, en ook hoe alles sal eindig in Openbaring 5:13)

Iemand soos Authur Burke praat graag oor die "redemptive purposes" van elke stad, elke kontinent, elke nasie.
Daar is selfs vir elke familie.
Dit kan n hele bespreking op sy eie wees.

Maar ons moet beslag le op hierdie "Redemption" wat Christus vir ons gekoop het, sodat die heerlikheid herstel kan word, in lyn met God se objeksies.

Die ding is - hoe beweeg ons daarin. Korporatief. Want ek sien nog bitter min daarvan MANIFESTEER, hoewel baie praat daaroor in konsep en teorie.

Paul Pienaar
Apr 28th 2010, 04:14 PM
Hallo Lilly,

En welkom hier op die forum.

Daar is iets wat my prikkel aan jou skrywe.
Hoekom se jy dat jy glo aan 'hel', maar nie aan 'n 'ewige hel' nie?

Sou jy dalk wou verduidelik asseblief.

Lilly
Apr 29th 2010, 08:54 AM
Hallo Lilly,

En welkom hier op die forum.

Daar is iets wat my prikkel aan jou skrywe.
Hoekom se jy dat jy glo aan 'hel', maar nie aan 'n 'ewige hel' nie?

Sou jy dalk wou verduidelik asseblief.

Liewe Paul

Dit is nou eintlik bietjie van die onderwerp af wat ek wou bespreek het. Miskien sou n aparte draad meer gepas wees.

Het jy na die 2 skrifverwysings gekyk?

Daar is baie wat ek hieroor kan se.

Gaan kyk op Wikipedia onder die onderwerp Universalism.

Daar is verskeie groepe Universalists.

Jy kry jou Liberal Universalists : Hulle is die new agers wat glo aan reinkarnasie en eindelose siklusse. Hulle is nie bybelgefundeerd nie.

Maar daar is ook wat getrou aan die bybel vashou as enigste anker en fondasie en kan hulle teologie getrou uit die bybel bewys.

Een so teoloog was Elkana Winchester uit die 18 honderds.

Gaan lees gerus meer hieroor op die internet.

PS: Ek het hier voor my n boek van Elkana Winscester genaamd "Four dialogues between a minister and his friends" wat hierdie onderwerp in diepte deurtrap.
Elkana het jare geneem homself om oortuig te word van hierdie siening en het dit probeer beveg van alle kante, maar eventueel kon hy nie teen die waarheid staan nie en het n Universalist geword.
Hy is n man van erns met die Woord, solid en gewortel.

Daar is ook ander sites wat ek van weet wat baie goeie uiteensetting gee van die misvertaling van die woord "aion" na ewig in die Woord wat die huidige sienswyses in kerke teweeggebring het.

As daar n sterk genoeg belangstelling is, is ek bereid om dit wat ek lees in die boek so sistematies op te som en in n draad te deel. Ek leer ook nog so saam met julle, maar my innerlike oortuiging se vir my hierdie is die waarheid vandat ek daarmee te doen gekry het, en dit lyn ook op met skrifverwysings wat ek spesifiek gekry het hieromtrent.

Laat my weet, dan deel ek graag.

Dit is gladnie my ambisie om mense te probeer oortuig van goed en debatte te probeer voer nie, maar as ander bereid is om met n oop gemoed hierdie waarheid saam met my te "explore" sal ek dit met liefde deel.

Philip dT
Apr 29th 2010, 11:02 AM
Lilly. Hallo en welkom hier. Soos ek dit verstaan is een van die belangrikste beginsels waarvolgens ons moet lewe = geloof.

Die regverdige sal uit die geloof lewe, uit geloof tot geloof. Maar ek is glad nie 'n word-of-faither nie (wat basies sÍ dat ons net reg moet bely dan gebeur alles). Wanneer ons uit geloof lewe, gee ons vir God die ruimte om sy wil in ons lewens te doen. Ek kan persoonlik getuig van baie werklike geestelike ervarings waarin ek baie bewus was van God se bonatuurlike teenwoordigheid en werking, maar ek bou nie my geloof op ervarings of sienlike dinge nie, maar op die Lewende Woord. So, ek glo die wonderlike erfenis in Christus is alles reeds ons deel. Dit beteken nie ons gaan nooit in hierdie lewe swaarkry of lyding ervaar nie. Maar in alles is ons meer as oorwinnaars.

Groete

Die Filadelfieer
Apr 29th 2010, 11:06 AM
Hallo Lilly, en welkom hier by ons !
Ek weet jy is nog nuut hier, so ek gaan darem nie te kwaai wees met jou nie, maar verstaan asseblief dat Universialisme, in enige vorm watookal, glad nie toegelaat word op Bibleforum en Lighuis nie.

Dankie !

Lilly
Apr 29th 2010, 11:15 AM
Lilly. Hallo en welkom hier. Soos ek dit verstaan is een van die belangrikste beginsels waarvolgens ons moet lewe = geloof.

Die regverdige sal uit die geloof lewe, uit geloof tot geloof. Maar ek is glad nie 'n word-of-faither nie (wat basies sÍ dat ons net reg moet bely dan gebeur alles). Wanneer ons uit geloof lewe, gee ons vir God die ruimte om sy wil in ons lewens te doen. Ek kan persoonlik getuig van baie werklike geestelike ervarings waarin ek baie bewus was van God se bonatuurlike teenwoordigheid en werking, maar ek bou nie my geloof op ervarings of sienlike dinge nie, maar op die Lewende Woord. So, ek glo die wonderlike erfenis in Christus is alles reeds ons deel. Dit beteken nie ons gaan nooit in hierdie lewe swaarkry of lyding ervaar nie. Maar in alles is ons meer as oorwinnaars.

Groete

Dankie. Ek stem saam met jou hieroor.
Wat sien jy as ons erfenis in Christus?

Lilly
Apr 29th 2010, 11:18 AM
Hallo Lilly, en welkom hier by ons !
Ek verstaan jy is nog nuut hier, so ek gaan darem nie te kwaai wees met jou nie, maar verstaan asseblief dat Universialisme, in enige vorm watookal, glad nie toegelaat word op Bibleforum en Lighuis nie.

Dankie !

Mag ek dalk vra hoekom nie?

Die Filadelfieer
Apr 29th 2010, 11:25 AM
Mag ek dalk vra hoekom nie?

Jy mag natuurlik !
As jy deur die rŽels van die forum lees sal jy sien dat ons hoofsaaklik hier is om alles binne die hoofstroom protestante beweging te ondersoek. Die siening vanaf moderator/bestuurskant is dat Universialisme binne hierdie gegewe raamwerk 'n dwaling is wat nie goed gepraat gaan word nie. Jy is meer as welkom om 'n draad in "Chat to the Moderators" (http://bibleforums.org/forumdisplay.php?84-Chat-to-the-moderators) oop te maak as jy verder hieroor wil gesels, maar enige verdere pro-Universialsme op die oop forum gaan uitgevee word.

Edit:

Ek dink egter dat jou aanvangspos nie suiwer rondom bg. onderwerp handel nie, en genoeg om die lyf het om definitief oor te praat.

Lilly
Apr 29th 2010, 11:48 AM
Jy mag natuurlik !
As jy deur die rŽels van die forum lees sal jy sien dat ons hoofsaaklik hier is om alles binne die hoofstroom protestante beweging te ondersoek. Die siening vanaf moderator/bestuurskant is dat Universialisme binne hierdie gegewe raamwerk 'n dwaling is wat nie goed gepraat gaan word nie. Jy is meer as welkom om 'n draad in "Chat to the Moderators" (http://bibleforums.org/forumdisplay.php?84-Chat-to-the-moderators) oop te maak as jy verder hieroor wil gesels, maar enige verdere pro-Universialsme op die oop forum gaan uitgevee word.

Edit:

Ek dink egter dat jou aanvangspos nie suiwer rondom bg. onderwerp handel nie, en genoeg om die lyf het om definitief oor te praat.

Absoluut alles gaan oor God se groot plan van Redemption soos uiteengesit in Efesiers 1.
Dit is waarvoor God sy Seun gestuur het, om die heerlikheid wat verloor was te herstel

Almal kan sien die wereld is in n gevalle staat.

Wit okkultisme leringe gaan alles daaroor om n boodskap van ewige redemption te verkondig wat verkry word deur goeie werke en "spirituality" (bv meditasie tegnieke, suiweringstegnieke en liefdesbetonings).

Christenskap gaan alles daaroor om n boodskap van Redemption wat verkry kan word ALLEEN deur die offer van Christus aan die kruis en ons erfenis in Hom in besit te neem.

As ons nie almal saamwerk in lyn met God se ewige plan om alles eventueel in Christus te "redeem" nie, sal ons met wedlope en wederstrewinge onder mekaar besig wees om te kyk wie kan vir homself die beste posisie in die hemel bewerk, terwyl die arme res wat dit toe mis vir alle ewigheid in die hel moet brand want, so word geglo, Christus se verlossingswerk, is vir ewig verbeur vir hulle, dit was n tydelike werk, en God se genade en barmhartigheid was ook tydelik. Totaal teenstrydig met die beeld van die Vader, soos uiteengesit in die skrif, m.b.t. die verlore seun op die varkhoop.

Dit is een boodskap in die bybel. En wanneer mens die totaliteit van God se verlossingswerk begin insien, is dit baie moeilik om daardie lig wat jy gesien het ooit weer te ignoreer.

Hoofstroom protestantisme was op n stadium BAIE deurspek met Universalisme, as jy bietjie oplees daaroor, daar was n groot beweging in Amerika daaroor op een stadium. Maar dit was geleidelilk gesmoor.

As hoofstroom protestantisme as n vereiste meer belangrik is om aangehang te word as die Skrif, tot so mate dat mense bang is om eers bybelse stawing aan te hoor, word die liefde vir die waarheid mos sekonder gestel aan die liefde vir n dinominasie of kultuur?

Ek laat jou hiermee.

Soos gese, ek het geen plan om te debateer of argumenteer hieroor.
As mense nie oop is vir iets nie, waarom sou mens dit in hulle kele wil druk?
Daar moet tog eers n honger wees.

Ek praat in liefde.

Philip dT
Apr 29th 2010, 12:06 PM
Hallo Fila. Ek wil net my bearings hier kry. Wat verstaan Lighuis onder Universalisme.

Wiki (http://en.wikipedia.org/wiki/Universalism)sÍ:

a) "In Christianity, Universalism refers to the belief that all humans can be saved through Jesus Christ and eventually come to harmony in God's kingdom."

Maar dit sÍ ook:

b) "In the 17th-century and 18th-century Europe and America, other Christian reformers came to believe in a universally loving God and felt that God would grant all human beings salvation. They became known as the Universalists."

Dit sÍ eintlik 2 verskillende goed.

a) Klink nie sover af nie. Natuurlik kan alle mense gered word wat Christus in geloof aanvaar. Maar dit sÍ nog nie alle mense is gered nie.

Om eerlik te wees om a) en b) by mekaar uit te bring is bietjie confusing. Lilly, wat is jou standpunt hieroor?

Lilly
Apr 29th 2010, 12:19 PM
Hallo Fila. Ek wil net my bearings hier kry. Wat verstaan Lighuis onder Universalisme.

Wiki (http://en.wikipedia.org/wiki/Universalism)sÍ:

a) "In Christianity, Universalism refers to the belief that all humans can be saved through Jesus Christ and eventually come to harmony in God's kingdom."

Maar dit sÍ ook:

b) "In the 17th-century and 18th-century Europe and America, other Christian reformers came to believe in a universally loving God and felt that God would grant all human beings salvation. They became known as the Universalists."

Dit sÍ eintlik 2 verskillende goed.

a) Klink nie sover af nie. Natuurlik kan alle mense gered word wat Christus in geloof aanvaar. Maar dit sÍ nog nie alle mense is gered nie.

Om eerlik te wees om a) en b) by mekaar uit te bring is bietjie confusing. Lilly, wat is jou standpunt hieroor?

Laat ek dit herbewoord:

a) "In Christianity, Universalism refers to the belief that all humans WILL EVENTUALLY be saved through Jesus Christ and eventually come to harmony in God's kingdom."

Lilly
Apr 29th 2010, 12:28 PM
Laat ek dit herbewoord:

a) "In Christianity, Universalism refers to the belief that all humans WILL EVENTUALLY be saved through Jesus Christ and eventually come to harmony in God's kingdom."

Sien ook wiki oor Unversal reconciliation
http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_reconciliation

Philip dT
Apr 29th 2010, 12:52 PM
Laat ek dit herbewoord:

Is dit jou standpunt?

Die Filadelfieer
Apr 29th 2010, 12:58 PM
Laat ek dit herbewoord:

Dit is dan ook die groot probleem met universialisme : alle mense is gered, die hel is slegs tydelik, ensovoorts.

Draad gesluit