PDA

View Full Version : Bekering en goeie werke

David2
Jan 31st 2010, 06:54 AM
Ek en Johnny en enige een wat belangstel wil graag verder gesels oor bekering en die rol van goeie werke soos wat die Jode dit doen.

RR van Wyk
Apr 15th 2010, 07:03 AM
Goeie punt Dawid. Of hulle ywer vir God sonder kennis het of nie, hulle het ten minste ywer. Ek probeer nie Jode verdedig nie, inteendeel het ek net soveel bejammering vir hulle..

Maar Hoeveel Christenne is beter af as die Jode wat die kennis oor waarheid betref, maar waneer dit by leefsteil en optrede kom is hulle erger af as die Jood? Is dit nie veel erger nie? Met kennis kom verantwoordelikheid, 'n toets wat ons dop.

trudie
Apr 15th 2010, 02:17 PM
Baie waar.Ek dink ons skiet baie keer te kort om waarlik Christus in ons daaglikse optrede te wys.

Johnny
Apr 19th 2010, 06:34 AM
David ,RR en Trudie,

Ek sien die MEESTE chrsitinne gaan deur die lewe met die idee jy gaan hemel toe as jy net Jesus se naam bely of net glo. Dit is ongelukkig nie waar nie. Die duiwels glo ook en hulle sidder. As ek na "christinne" se lewenswyse kyk, dan is ons baie keer slegter af as die Jode...en wag daar 'n GROOT ondugtering op ons: Hoe stel Jesus dit......."Gaan weg van my af, ek ken julle nie"!

David2
Apr 25th 2010, 04:21 AM
Ek sien die MEESTE chrsitinne gaan deur die lewe met die idee jy gaan hemel toe as jy net Jesus se naam bely of net glo. Dit is ongelukkig nie waar nie. Die duiwels glo ook en hulle sidder. As ek na "christinne" se lewenswyse kyk, dan is ons baie keer slegter af as die Jode...en wag daar 'n GROOT ondugtering op ons: Hoe stel Jesus dit......."Gaan weg van my af, ek ken julle nie"!Johnny
Wat help dit mens het al die ywer in die wreld en kom duisende gebooie na, maar jy verwerp die Seun van God? Die heel grootste sonde is ongeloof in Jesus Christus. Daar is geen groter sonde as dit nie.

Joh 16:8 en as Hy kom, sal Hy die wreld oortuig van sonde en van geregtigheid en van oordeel:
16:9 van sonde, omdat hulle in My nie glo nie;

1 Joh. 2:22 Wie is die leuenaar, behalwe hy wat ontken dat Jesus die Christus is? Dit is die Antichris wat die Vader en die Seun lon.
2:23 Elkeen wat die Seun lon, het ook nie die Vader nie.

Wie is die antichris? Die Bybel gee 'n baie duidelike antwoord op hierdie vraag. Dit is hy wat ontken dat God in die vlees na die aarde toe gekom het in Jesus Christus. Dit is dus ook presies wat die Jode ontken. Hulle is deel van die antichris hier op aarde. Ons maak dus 'n bitterlike groot fout om "Bewondering" te h vir die antichris en om hom aan te prys omdat hy die wet so mooi onderhou ens. ens.

Hierdie arme mense is tragies en totaal verlore. Hulle kan nog 'n duisend ander werke van wetsonderhouding doen (alles mensgemaak) en dit sal hulle steeds nie een sentimenter nader aan die verlossing bring nie. Net Jesus red. En sonder Jesus is jy in die hel.

En wanneer gaan ons die Moslems hier bespreek? Hulle etiese kodes en wetsgehoorsaamheid (alles ook mensgemaak) is ook baie strenger as die van die Christene. Moet ons hulle nou ook krediet gee vir hulle godsdienstige werke? Gee God hulle krediet vir al hulle godsdienstige wette en werke van toewyding aan "die almagtige"? Nee, niks nie, en net so min aan die Jode. Die sleutel is Jesus Christus. Wat het hulle met Hom gemaak en wat beteken Hy vir hulle? Sonder Jesus is al hulle werke vir God verwerplik en afstootlik. Dit is 'n poging van die mens om die soenverdienste van Christus eenkant toe te skuif en te s" Ek is goed genoeg. Ek het nie 'n Verlosser nodig nie! Wee hierdie mense! Hulle weet nie wat hulle doen nie!

Hulle het baie gebed, getuienis en ware Christusgesentreerde Woordbediening nodig.

Christendom is anders as Islam en Judasme. Laasgenoemde is prestasiegebaseerde (mensgesentreerde) godsdiensstelsels. Die Christendom kan egter nie in dieselfde asem genoem word nie. Ons het 'n geloofsgebaseerde persoonlike verhouding met ons een Verlosser, Jesus Christus en daaruit word ons van binne af deur Hom genspireer tot die goeie werke wat Hy vir ons voorberei (en dit sluit wetsonderhouding uit).

Johnny, ek hoop nie jy was ernstig toe jy ges het dat geloof en belydenis van Jesus Christus nie genoeg in om ons te red nie? Wat dan van Paulus en die tronkbewaarder? "Glo in die Here Jesus Christus en jy sal gered word." Het Paulus ook vir hom opgenoem hoeveel werke hy moet doen nadat hy geglo het, om gered te kan word? Johnny, glo jy mens word gered deur geloof plus werke?

Johnny
Apr 26th 2010, 06:09 AM
David, nee......GEEN werke kan jou red nie. Net bekering.

Johannes 3:3 Jesus antwoord en s vir hom: Voorwaar, voorwaar Ek s vir jou, as iemand nie weer gebore word nie, kan hy die koninkryk van God nie sien nie.

Geloof alleen glo ek nie is genoeg om jou te red nie. Bekering of weder geboorte is die aanneming van Jesus as jou Verlosser. Dit is Jesus se woorde en vereiste. Soos ons in vandag se advertensie wese altyd hoor: "Conditions apply". Wel, conditions apply om hemel toe te gaan en dit is "bekering of wedergeboorte".

Die antichris? Daar is verskeie. Jy noem hier die Jode wat antchriste is. Verkeerd. ALMAL wat Jesus NIE aanneem nie is 'n antichris. Dit sluit alle volke en tale in.

David, kom ek haal net die verband aan wat jy aanhaal oor die tronkbewaarder. Jy kan NIE net een versie gebruik om jou punt te "support" nie. Kom ons kyk na die verste rondom Handelinge 16:31. Ek highlight jou vers wat jy aanhaal in rooi.

Act 16:27 En die tronkbewaarder het wakker geword; en toe hy sien dat die deure van die gevangenis oop was, het hy ‘n swaard getrek en wou homself om die lewe bring, in die mening dat die gevangenes ontvlug het.
Act 16:28 Maar Paulus het met ‘n groot stem geroep en ges: Moenie jouself kwaad aandoen nie, want ons is almal hier.
Act 16:29 En toe hy lig gevra het, spring hy na binne en val bewende voor Paulus en Silas neer.
Act 16:30 En hy het hulle na buite gebring en ges: Menere, wat moet ek doen om gered te word?
Act 16:31 Toe s hulle: Glo in die Here Jesus Christus en jy sal gered word, jy en jou huisgesin.
Act 16:32 En hulle het aan hom die woord van die Here verkondig en aan almal wat in sy huis was.
Act 16:33 En in dieselfde uur van die nag het hy hulle geneem en hulle wonde gewas, en hy is onmiddellik gedoop, hy en al sy mense.
Act 16:34 Toe bring hy hulle in sy huis en sit hulle ‘n maaltyd voor; en hy het hom verheug met sy hele huisgesin dat hy tot geloof in God gekom het.

Die tronkbewaarder moes "iets" gesien het wat hom laat neerval van vrees en bewing.

BARNES (E-Sword)
Act 16:29
Then he called for a light - Greek: lights, in the plural. Probably several torches were brought by his attendants.
And came trembling - Alarmed at the earthquake; amazed that the prisoners were still there; confounded at the calmness of Paul and Silas and overwhelmed at the proof of the presence of God. Compare Jer_5:22, "Fear ye not me, saith the Lord? will ye not tremble at my presence? etc."
And fell down - This was an act of profound reverence. See the notes on Mat_2:11. It is evident that he regarded them as the favorites of God, and was con strained to recognize them as religious teachers.

Hy het NIE net geglo nie.....hy vra in vers 30: "Menere, wat moet ek done om gered te word?"

In vers 32 verkondig hulle aan hom EN sy hele gesin die evangelie. Was sy gesin ook by die tronk? Nee, Paulus is heel moontlik na sy huis toe en het daar aan almal die Woord gebring, en nadat hulle die evangelie gehoor en ontvang het, het hulle Jesus aangeneem. Meer nog meer, en ek gooi sommer 'n doop boodskap hierby in. Dit was vir SO belangrik dat hulle ONMIDDELIK daarna gedoop is, almal wat die evangelie gehoor (hulle wat kon verstaan) het en Jesus aangeneem het.

Dus bewys ek hier jou stelling verkeerd dat hy net moes "glo" om gered te word. En dit is wat vandag ongelukkig verkondig word. Glo en jy sal gered word.....pleks van "GLO en BEKEER" jouself sodat jy die ewige lewe kan beerwe. Jy sien met bekering moet jy WERK maak met jou sonde, jy moet afstand doen van jou verkeerde wee, jou rug op die wereld draai.....maar om net te GLO.....gaan jy nog aan met die dinge waarmee jy nog altyd besig was, want jy het nie die knieg in opregtheid en vol BEROU voor die Here gebuig om Hom aan te neem nie.

SLOTSOM

1.) Almal wat Jesus NIE aanneem nie....is antichriste, of jy nou Jood is of nie!
2.) Daar kom 'n Antichrist in die verdrukking wat die wereld gaan beheer...en ja, die Jode (dit sluit NIE alle Jode in nie) gaan hom aanneem as hul Messias want hy gaan uit die 3de Tempel regeer. Hy sal die Antchris van alle antichriste wees!
3.) Geloof alleen is nie genoeg vir redding. As jy dit glo dan is dit 'n ander evangelie.
4.) Werke kan jou NIE red nie....dit is Rooms Katoliek.

David2
Apr 27th 2010, 04:39 AM
Goed Johnny, ek gaan nie nou op hierdie draad daaroor verder praat nie. Ek wou net seker maak ons verstaan mekaar reg. Jy praat dubbeld oor die Jode. Eers s jy jy het groot bewondering vir hulle wetsgehoorsaamheid en nou erken jy hulle is deel van die antichris. Mens kan tog nie bewondering h vir die antichris nie. Ek het geen bewondering vir hulle nie.

Jy glo bekering is deel van die weg tot saligheid. Wel, ek het niks teen bekering nie. Dit is wonderlik as iemand sy rug draai op die sonde en hom hartlik toekeer tot Jesus Christus. Maar is dit die weg tot saligheid? Nee, ek glo dit nie. Dit is alleen die "vrug" van die saligheid. Ware verlossing kom van die Here en van Hom alleen en sluit geen werke van die mens in nie. Ek verstaan bekering nie as 'n eenmalige gebeurtenis wat plaasvind as mens gered word nie. Nooit nie. Bekering is 'n proses. Bekering is ook nie iets wat jy aan 'n ongelowige kan voorhou nie. Geen ongelowige antichris kan hom bekeer nie. Hy moet eers deur die geloof gewederbaar word en God moet die krag en die begeerte in sy hart plaas om as reaksie op sy wedergeboorte ook sy lewe te herstel en om te draai. Dus, weereens, bekering is nie deel van wedergeboorte nie, dit is wel 'n gevolg daarvan. Miskien kan ons op 'n ander draad 'n bietjie lekker hieroor saamgesels.

Groete

Johnny
Apr 28th 2010, 06:05 AM
Jy praat dubbeld oor die Jode. Eers s jy jy het groot bewondering vir hulle wetsgehoorsaamheid en nou erken jy hulle is deel van die antichris.

Ek dink nie jy verstan my reg as ek oor die antichris praat nie. Ek glo almal wat Jesus nie aannneem as saligmaker nie, is 'n antichris. Daar kom 'n Antichris in die 7jaar verdrukking wat nie dieselfde is as waarvan ek praat nie. Hy gaan 'n vlase Messias en wereld heerser wees, wat homself as God gaan verhef. Ek se NIE die Jode is die antichris nie. Jy le woorde in my mond.

Ek stem saam, wedergeboorte is 'n eenmalige gebeurtenis, maar ek kan my opnuut elek dag tot die Here bekeer. Jou punt was dat GELOOF jou red, en ek het bloot gewys dat dit NIE so is nie. Ek dink ons stem oor die meeste dinge reeds saam.

David2
Apr 30th 2010, 07:02 PM
Johnny nee, ek het nooit woorde in jou mond gel nie. Jy s nou weer dat mense wat Jesus nie aanneem nie, 'n antichris is. Ek s dit ook en ons stem daaroor saam. My vraag bly dus steeds: Hoe op aarde is dit moontlik om die Jode as antichris uit te wys en nog steeds groot bewondering vir hulle (mensgemaakte) goeie werke en (mensgemaakte) orde te h. Ek dink nie ons behoort bewondering te h vir mense wat antichriste is nie.

Eben
May 1st 2010, 08:31 PM
Ek dink te probleem is dat meeste mense nie werklik verstaan wat Christus vir ons gedoen het nie en die noodwendige uitwerking wat dit op jou as mens het. God het na ons toe gekom en ons met Homself versoen. Ons het nie na Hom gegaan nie. Nou moet ek net glo. As ek glo dan gebeur daar iets in my, ek verander, as ek nie verander nie dan is jy 'n suigling in die geloof, en moet jy nog met melk gevoed word en het jy sede preke nodig sodat jou gewete geprikkel kan word. Maar as ek glo en ek verander is ek besig om te groei in die gees.
Ek dink Paulus vat dit mooi saam in IIKor.

2Co 5:14 Want die liefde van Christus dring ons,
2Co 5:15 omdat ons van oordeel is, dat as een vir almal gesterf het, hulle dan almal gesterf het; en Hy het vir almal gesterwe, sodat die wat lewe, nie meer vir hulself moet lewe nie, maar vir Hom wat vir hulle gesterf het en opgewek is. 2Co 5:16 Ons ken dus van nou af niemand meer na die vlees nie; en al het ons ook Christus na die vlees geken, nou ken ons Hom tg nie meer so nie.
2Co 5:17 Daarom, as iemand in Christus is, is hy ‘n nuwe skepsel; die ou dinge het verbygegaan, kyk, dit het alles nuut geword.
2Co 5:18 En dit alles is uit God wat ons met Homself versoen het deur Jesus Christus en ons die bediening van die versoening gegee het,
2Co 5:19 naamlik dat God in Christus die wreld met Homself versoen het deur hulle hul misdade nie toe te reken nie en die woord van die versoening aan ons toe te vertrou.
2Co 5:20 Ons tree dan op as gesante om Christus wil, asof God deur ons vermaan. Ons bid julle om Christus wil: Laat julle met God versoen.
2Co 5:21 Want Hy het Hom wat geen sonde geken het nie, sonde vir ons gemaak, sodat ons kan word geregtigheid van God in Hom.

Omdat ek glo en gered is wil ek God behaag. Ek kan nie eers God behaag en dan daardeur gered word nie.

David2
May 2nd 2010, 04:08 AM
Eben, jy maak my baie opgewonde as jy so skryf. Die dinge wat jy hier skryf, hoor mens nie baie nie. Die algemene tendens is om wedergeboorte te vermeng met goeie werke. Dit is ook waarom daar groot onduidelikheid is oor die hele ding van ewige sekerheid. Mense het nie sekerheid nie, omdat hulle nie bereid is om hulle verlossing algeheel op Jesus en die kruis te bou nie. Hulle wil altyd daarheen terugkeer om na hulleself te kyk om te bepaal of hulle "goed genoeg" is om hemel toe te gaan. Is daar een van ons wat ooit "goed genoeg" kan wees? Hoe goed moet mens wees om dit te maak?

Gaan kyk maar in die sirkus. Ek staan altyd verstom oor die ouens wat so heen en weer swaai op daardie ho swaaie. Dan los die een sy swaai, tol 'n paar slae deur die lug en gryp dan die hande dan die ander een wat van die oorkant af swaai. Hoe akkuraat moet jy wees om daardie ander ou se hande te vang? Is 60% OK? Of is dit dalk 70 of 80%? Nee, sorry, as jy 'n half sekonde te laat is, dan mis jy dit. Is dit ook hoe dit met ons is? Jy moet 100% reg wees of jy gaan hel toe?

Nee, goedheid bring jou nrens. Al wat dit kan doen is om nog sand onder jou voete te plaas sodat jou huise op dieper en dieper sand gebou kan word. Die rots waarop ons gebou moet wees, is nie goedheid nie, maar geloof in Jesus Christus. "Die regverdige sal uit die geloof lewe" het Habakuk alreeds ges en Paulus haal dit drie keer aan.

En wanneer ons enkel en alleen na die rots onder ons voete soek en na geen goedheid van onsself nie, dan gebeur dit dat my lewe as 'n gevolg van Christus daarin verander tot sy eer. Dan dring die liefde van Christus my om tot sy eer te lewe en nie die wet soos in die tragiese voorbeel van die Jood en die Moslem nie.

Wat ewige sekerheid betref, wil ek die volgende stelling maak. Wat s julle daarvan? "Ons is gered uit genade en nie uit onsself nie. God se genade hou nooit op nie. Daarom kan geen mens wat uit genade gered is, ooit weer verlore gaan nie."

Of, kom ons stel dit soos MR de Haan in sy kommentaar oor Galasirs: " Geen mens kan ooit voor God verskyn in sy eie menslike geregtigheid nie (Rom. 10:1-3), maar geen mens wat God se geregtigheid deur Jesus Christus aanvaar het, kan iets anders as om by God te wees nie."

Of nog 'n ander manier om dit te s: "Ons kan ons stand in genade nooit verloor deur sleg te doen nie (nie dat ons dit sal probeer nie), omdat ons dit nie gekry het deur goed te doen nie" (James Kirkwood in "Unlimited Grace").

Die Filadelfieer
May 3rd 2010, 07:59 AM
Ek moes gister tot my skok, vanaf 'n preekstoel nogals, hoor dat geloof in Christus nie genoeg is vir verlossing nie....dat daar nog "werke" kort . Eers gedink ek hoor verkeerd, maar toe word dit herhaal. Ek het my in so 'n vieste in gewip dat ek nie eers na die res van die preek geluister het nie. Die werke in hierdie geval was evangelisasie, maar dit is ongeag.

Son of the South
May 3rd 2010, 08:46 AM
Paulus keur sy eie werke vr Jesus in die sterkste terme af. Iemand wat dink dat hy in eie krag enige iets kan doen om God te behaag sit die pot heeltemal mis. Daar is NIKS wat ons by die verlossingswerk van Jesus kan byvoeg nie.

Maar geloof sonder werke is soos 'n asbakkie op 'n motorfiets - van geen waarde. God het vir sy kinders 'werke voorberei om in te wandel'. Dit is werke van die Gees, nie tot ons verlossing nie, maar ter verheerliking van God.

Vr Jesus = waardeloos

As gevolg van Jesus = Goddelik

Johnny
May 3rd 2010, 12:11 PM
Johnny nee, ek het nooit woorde in jou mond gel nie. Jy s nou weer dat mense wat Jesus nie aanneem nie, 'n antichris is. Ek s dit ook en ons stem daaroor saam. My vraag bly dus steeds: Hoe op aarde is dit moontlik om die Jode as antichris uit te wys en nog steeds groot bewondering vir hulle (mensgemaakte) goeie werke en (mensgemaakte) orde te h. Ek dink nie ons behoort bewondering te h vir mense wat antichriste is nie.

1 Johannes 2:22 Wie is die leuenaar, behalwe hy wat ontken dat Jesus die Christus is? Dit is die Antichris wat die Vader en die Seun lon.

As ek hierdie vers reg verstaan dan IS almal wat Jesus NIE erken nie......'n antichris! Of jy nou Jood is of nie. Interesting verse i'd say.

Philip dT
May 3rd 2010, 02:12 PM
Mense praat dikwels van die indikatief en die imperatief. Die indikatief verwys na die volkome werk in Christus en dit wat ons in Christus reeds het. Ons kan dit nie verdien nie en nie daarvoor werk nie. Ons ontvang dit in geloof. Die imperatief verwys na dit wat ons as geredde mense moet doen en hoe ons moet lewe nadat ons wedergeboorte/verlossing ontvang het.

Die verband tussen die indikatief en die imperatief, dink ek l daarin dat die imperatief 'n natuurlike uitvloeisel behoort te wees van 'n wedergebore mens. As dit nie teenwoordig is nie, kan mens dalk wonder of die wedergeboorte eg is. So, die werke red jou nie en verdien ook nie jou verlossing nie, maar wys dat jy gered is, en dit is die manier waarop jy jou verlossing uitleef na buite, iets wat 'n noodwendige gevolg van 'n wedergeborene behoort te wees. Daarom is geloof sonder werke dood.

David2
May 3rd 2010, 08:25 PM
1 Johannes 2:22 Wie is die leuenaar, behalwe hy wat ontken dat Jesus die Christus is? Dit is die Antichris wat die Vader en die Seun lon.

As ek hierdie vers reg verstaan dan IS almal wat Jesus NIE erken nie......'n antichris! Of jy nou Jood is of nie. Interesting verse i'd say.

Ja Johnny, ons stem saam. Almal wat Jesus nie erken nie, is 'n antichris, ook die Jode. Daarom kan ons tog nie bewondering h vir hulle werke nie, want dit kom nie uit die geloof nie. In die Nuwe Testament verstaan ons "geloof" mos nie as die navolging van enige godsdiens nie, maar slegs die aanvaarding en navolging van God se enigste Middelaar, Jesus Christus.

Johnny
May 4th 2010, 05:40 AM
Ja Johnny, ons stem saam. Almal wat Jesus nie erken nie, is 'n antichris, ook die Jode. Daarom kan ons tog nie bewondering h vir hulle werke nie, want dit kom nie uit die geloof nie. In die Nuwe Testament verstaan ons "geloof" mos nie as die navolging van enige godsdiens nie, maar slegs die aanvaarding en navolging van God se enigste Middelaar, Jesus Christus.

David, help my met watter werke van die Jode het ek bewondering voor? Ek weet van 'n magdom predikers daar buite (nie Jode) waarvoor mense bewondering het (vir werke) ......selfs hier in Suid Afrika. Wil nou nie name noem nie.