PDA

View Full Version : Sintetiese "lewe" geskep.

Philip dT
May 21st 2010, 12:54 PM
Wetenskaplikes het met sagteware 'n genoom geskep wat hulle in 'n bakteriesel ingeplant het en toe self nuwe selle geskep het.

Lees hier:

http://www.guardian.co.uk/science/2010/may/20/craig-venter-synthetic-life-form
http://www.guardian.co.uk/science/2010/may/20/craig-venter-synthetic-life-genome (sien ook video).
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/andrewbrown/2010/may/20/craig-venter-life-god

Wat dink julle hiervan?

Willem
May 23rd 2010, 09:27 PM
Hulle raak al weer opgewonde oor "lewe skep" sonder dat hulle iets skep...sonder die rna en dna wat reeds bestaan het en die bakterie sel sou niks gebeur het nie.... die vraag is eerder verstaan hulle wat eers gese het 90% van menslike dna is net junk O en net so 14000? ( as ek reg onthou ) gene i.p.v die paar honderduisend wat toe op die einde gesequence was; al werklik die programming language wat nie biner is nie maar (* wat is iets wat nie base 2 is nie maar base 4 is en in 3dimensies werk ? ) en nou begin hulle in selle "programmeer" !?

Die Filadelfieer
May 26th 2010, 07:02 AM
Dit is inderdaad baie interesant .... hopelik draai dit nie uit soos die Si-Fi moovies waar die geskepte ding in 'n monster verander en dan ontsnap en dan ..... julle ken die storie. :)

Vraag : Is hierdie nie 'n goeie argument vir sg. "Inteligente Ontwerp" nie ?

Ta-An
May 26th 2010, 07:14 AM
Ek dink aan die staaltjie wat ek gehoor het....oor die skep van lewe.

Die duiwel wat se maar hy kan oor 'skep' en begin met 'n biki grond bymekaar te skraap, en die Here se vir hom, Nee, maak jou eie grond,

Philip dT
May 26th 2010, 08:24 AM
Ek wens ek het beter verstaan hoe hierdie veld presies werk. Soos ek dit verstaan is die genoom / chromosoom / DNS geskep, maar dit is nie duidelik hoe nie. Ek vermoed dit is op die model van bestaande genome geskep. Dit is dan in 'n lewende sel ingeplant, en die sel het verdeel. Buiten DNS is daar ook RNS, wat klaarblyklik net so 'n balangrike rol speel in die verdeling van 'n sel.

Die Filadelfieer
May 26th 2010, 08:38 AM
Ek stem saam Phillip, hierdie is baie gepesialiseerd. Soos ek verstaan is daar ekstra aminosure gebruik, of kan die geskepte DNA nuwe aminosure kodeer , of iets van die aard. Ek dink jy is reg dat 'n bestaande genoom model gebruik is.

Ta-An
May 26th 2010, 08:44 AM
Waar is die Venter vandaan??

Ek weet dat omtrent 30 jaar gelede al daar eksperiment hiermee was by Onderstepoort :)

EDit:

Ok hy is 'n Amerikaner :D

Willem
May 26th 2010, 09:15 PM
Dit is inderdaad baie interesant .... hopelik draai dit nie uit soos die Si-Fi moovies waar die geskepte ding in 'n monster verander en dan ontsnap en dan ..... julle ken die storie. :)

Vraag : Is hierdie nie 'n goeie argument vir sg. "Inteligente Ontwerp" nie ?
Nee die si fi s verstaan nie die basiese wette van energie nie, jy het energie nodig om metabolisme te bou en dan te groei en dit kan teen maks tempo gebeur want jy moet ook nog van die hitte ontslae raak anders raak jy voortydig braaitjop letterlik aan brand slaan ! ( dis die wat nie Here ken nie.... tip leer van Hom praat met Hom .. dis daai ding wat hulle bid noem.. praat met God en dan lees jy Sy Woord ...Hy sal res doen ) .. ditto die groot goggos, hulle kan nie veel groter word nie want die asemhaling ding?.... aaah respirasie proses is nie effektief bo sekere grootte nie.... so geen 6 voet miere nie he he he..

As to intelligent design... ons probeer al hoeveel dusiend jaar ( gelowiges ) of biljoene jare ( ongelowiges ) uitfigure hoe dit werk.... dink net hoe intellegent die design was om dit in ses dae nie net te plan nie maar alles te maak ook nog ...... alwetend...... vir seker alwetend ...:idea

Willem
May 26th 2010, 09:19 PM
Ek dink aan die staaltjie wat ek gehoor het....oor die skep van lewe.

Die duiwel wat se maar hy kan oor 'skep' en begin met 'n biki grond bymekaar te skraap, en die Here se vir hom, Nee, maak jou eie grond,

Teh difference between creation and creative.... GOD !