PDA

View Full Version : 'BEE' en die merk van die dier...?

CFJ
Jul 16th 2010, 07:42 AM
Die huidige wetgewing rondom swart ekonomiese bemagtiging (BEE - black ecomomic empowerment), blyk vanuit 'n bybelse perspektief, nie bybels te wees nie. Dit is moeilik om te sien hoe iemand 'gedwing' kan word om 'n vennoot aan te stel, wat nie gewerk het daarvoor nie.

Die hartseer vir baie besighede, is dat sou hulle nie 'n 'BEE' geregistreerde besigheid wees nie, hulle nie normale handel sal kan dryf nie en in baie gevalle glad nie besigheid sal kan doen nie. Hulle sal bepaald nie kan koop of verkoop nie. Die vraag is nou, hoe moet mens dit beskou t.o.v. van hierdie gedeelte in Openbaring 13?

En hy maak dat aan almal, klein en groot, en die rykes en die armes, en die vrymense en die slawe ‘n merk op hulle regterhand en op hulle voorhoofde gegee word; sodat niemand kan koop of verkoop nie, behalwe hy wat die merk of die naam van die dier of die getal van sy naam het. Hier kom die wysheid te pas. Wie die verstand het, laat hom die getal van die dier bereken, want dit is die getal van ‘n mens; en sy getal is ses honderd ses en sestig.
Is hierdie net 'n letterlike fisiese merk of 'chip' soos redelik algemeen aanvaar word... of moet mens bietjie dieper kyk, sodat jy nie miskien reeds die merk dra in jou denke en dade en doodluiters jouself gerusstel, dat die merk eers hier is, as dit letterlik op jou ingeplant of geplaas word nie?

mari
Jul 17th 2010, 06:57 PM
Liewe Ferdi ....

daar is ander goed waarsonder jy ook nie kan handel dryf nie ..... soos geld ( kontant ) en deesdae moet jy 'n bankrekening he en baie transaksies is ommer "online" ........

om BEE by die Bybelse konsep van merk van die bees in te sleep, is bietjie ver gevat, dan nie ? ..... die hele rede vir BEE is juis die onbybelse "bybelse" interpretasies van "ander nasies" uit jou besigheid hou ....... nou moet onse blekes opmaak daarvoor deur heel onlogiese voorskrifte ......

...... en onthou, "regstellende aksie" gaan verder as net velkleur ..... vroue en gestremdes word ook ingesleep en die wat poste kry op daardie grondslag voel nie so lekker met hul aanstellings nie ....... mens wil eerder weet jy is aangestel omdat jy die beste ou ( of vrou dan ) vir die job is ............

CFJ
Jul 17th 2010, 07:50 PM
Hallo Mari,

Ekself sou nie BEE wil uitsonder nie en het hierdie bloot as voorbeeld gebruik. Ek skryf ongelukkig nou van 'n selfoon af en sal later graag meer in detail op jou plasing wil reageer...

Francois Marais
Jul 17th 2010, 09:29 PM
Ek sien BEE in die selfde lig as wat Hitler die Jode gesien het. Mens word op jou eienskappe gekies vir 'n werk en nie vir of jy die werk kan doen of nie.

Ek Was gister juis in die kantore van die BEE mense van TUKS. Die knaap vra my toe hoekom ek nie vir TUKS werk nie, en toe ek sÍ dat dit is omdat ek nie swart is nie, toe meen hy dit is nie die rede en wat BEE wil bewerk nie????

En daar is 'n kans dat ek op swak sig gekies kan word vir poste, maar ek is 'n blanke persoon oppad 30 toe. Al ooit gekyk na daai krediet kaart met sy voeltjie op en chip wat mens niks sonder kan eet nie? (en ja daar is plekke wat nie met kontant handel in Pretoria)

En ek dink hierdie merk wat Openbaring gebruik is nog oppad en nie die merk wat ons hier verwys nie. Maar is BEE bybels? Ek dink glad nie so nie.

Die Filadelfieer
Jul 19th 2010, 05:55 AM
Interesante idee Ferdi ! Iets waaroor ek heelhartig saamstem is die punt wat gemaak is dat BEE verseker nie 'n Bybelse konsep is nie.

CFJ
Jul 19th 2010, 09:10 AM
Liewe Ferdi ....

daar is ander goed waarsonder jy ook nie kan handel dryf nie ..... soos geld ( kontant ) en deesdae moet jy 'n bankrekening he en baie transaksies is ommer "online" ........

Hi Mari,

Maar is dit nie presies waaroor die merk van die dier handel nie? Dat jy nie sal kan koop en verkoop, gegewe dat jy sekere manipulerende wetgewing aanneem nie? Is die hele bankwese nie maar die wyse waarop alles gevorm gaan word tot en met die finale slotsom, waar 'n letterlike merk in jou geplant of op jou geplaas gaan word nie?

Die grootste vraag is natuurlik, wanneer neem mens hierdie merk? Daar staan dat Abraham al besny was, voor hy die teken (mens kan dit ook 'n merk noem) van die besnydenis ontvang het. Abraham het byvoorbeeld in sy denke en dade reeds vir Isak ge-offer, al weet ons vandag dat hy dit nie gedoen het nie.

Dink jy nie daar gaan 'n hele rits wegbereiders wees, wat al klaar dui op die merk van die dier nie? Wanneer neem mens die merk aan, as jy jou laat manipuleer op welke wyse dit gedoen word..., of nťt as jy letterlik fisies 'n merk op jou regterhand en voorhoof laat aanbring. Die vraag wat by my ontstaan, vervlak dit nie ons godsdiens om nie ook na 'n dieper geestelike kant van die merk te kyk nie? Soos ek verstaan, dui die regterhand simbolies ůůk op ons dade en die voorhoof simbolies ůůk op ons denke en moontlik is dit raadsaam om reeds nou al te sien, hoe ons gemanipuleer word deur wetgewing, sodat ons denke en dade satan se plan in werking kan laat kom. Mense neem die merk van die dier aan, voor hulle die merk ontvang. Dit is die gesindheid wat tel en nie noodwendig die merk self nie. Wat gebeur as iemand letterlik vasgedruk word en dan met so merk daar wegloop, sonder dat hulle dit self wou neem? Is so een ook skuldig?

Net 'n laaste gedagte, wie is almal skuldig, dat hulle wel die merk geneem het? Is dit net 'n klein groepie in die laaste peilvak met die groot verdrukking of is dit almal na Christus, wat weens die verdrukkinge in hierdie wÍreld, kompromieŽ aangegaan het om te kan koop en verkoop?

om BEE by die Bybelse konsep van merk van die bees in te sleep, is bietjie ver gevat, dan nie ? ..... die hele rede vir BEE is juis die onbybelse "bybelse" interpretasies van "ander nasies" uit jou besigheid hou ....... nou moet onse blekes opmaak daarvoor deur heel onlogiese voorskrifte ......

Die vraag is net, veroorsaak BEE-wetgewing dat sekere mense nie kan koop of verkoop nie?

...... en onthou, "regstellende aksie" gaan verder as net velkleur ..... vroue en gestremdes word ook ingesleep en die wat poste kry op daardie grondslag voel nie so lekker met hul aanstellings nie ....... mens wil eerder weet jy is aangestel omdat jy die beste ou ( of vrou dan ) vir die job is ............

Enige manipulering is van satan af, want ons liewe Here manipuleer nie mense nie en al hierdie dinge spreek sonder twyfel van die gees van die Antichris wat reeds nůķ, vandŠg, met ons is....

Philip dT
Jul 19th 2010, 09:21 AM
Ja, ten diepste gaan die merk van die dier oor die sisteem wat dit verteenwoordig. BEE is beslis nie 'n bybelse konsep nie. Ek dink BEE kom naby aan dit waarna die merk van die dier verwys, want dit gaan nie net oor 'n kontantlose samelewing as sodanig nie, maar oor 'n verbintenis aan 'n onbybelse, onheilige sisteem. Ek sou sÍ dat die aanvaarding van die merk van die dier gaan gepaard met'n verloŽning van die evangelie en van Christus as die enigste verlosser.

Nog iets anders wat ek sommar wil ingooi. Baie mense het al gespekuleer dat Mandela die antichirs is. Ek dink nie noodwendig so nie, maar daar is 'n paar dinge wat ontstellend is daaroor, naamlik dat hy as't ware aanbid word deur baie, dat daar oral standbeelde vir hom is, dat daar nou 'n internasionale dag vir hom is, ens. Hy word beslis as 'n soort moderne messias gesien. Vir my is die proporsies wat Mandela verering aanneem ongesond. Mandela is in elk geval 'n groot vrymesselaar, en het al heelwat medalje's van esoteriese organisasies ontvang, waarvan die nobelprys vir vrede een is. Kyk maar op wiki se blad vir Mandela.
En dan is daar natuurlik nog nie 4 666 4

Groete

CFJ
Jul 19th 2010, 10:11 AM
Ja, ten diepste gaan die merk van die dier oor die sisteem wat dit verteenwoordig. BEE is beslis nie 'n bybelse konsep nie. Ek dink BEE kom naby aan dit waarna die merk van die dier verwys, want dit gaan nie net oor 'n kontantlose samelewing as sodanig nie, maar oor 'n verbintenis aan 'n onbybelse, onheilige sisteem. Ek sou sÍ dat die aanvaarding van die merk van die dier gaan gepaard met'n verloŽning van die evangelie en van Christus as die enigste verlosser.

Nog iets anders wat ek sommar wil ingooi. Baie mense het al gespekuleer dat Mandela die antichirs is. Ek dink nie noodwendig so nie, maar daar is 'n paar dinge wat ontstellend is daaroor, naamlik dat hy as't ware aanbid word deur baie, dat daar oral standbeelde vir hom is, dat daar nou 'n internasionale dag vir hom is, ens. Hy word beslis as 'n soort moderne messias gesien. Vir my is die proporsies wat Mandela verering aanneem ongesond. Mandela is in elk geval 'n groot vrymesselaar, en het al heelwat medalje's van esoteriese organisasies ontvang, waarvan die nobelprys vir vrede een is. Kyk maar op wiki se blad vir Mandela.
En dan is daar natuurlik nog nie 4 666 4

Groete

Goeie plasing Philip en ek dink sommer aan die manier hoe mens 'n padda in kookwater gaan kry, as die manier hoe die merk van die dier ons in die kookwater gaan kry. Chip jy sommer gou almal en siedaar..., of werk mens langsamerhand op subtiele wyse aan 'n plan? Soos ek die storie van die padda onthou, was hy in koue water gegooi en toe word die koue water gekook en stadig maar seker het padda se kind gewoond geraak aan die hitte, tot dit te laat was.

Nou wonder ek, is dit nie maar hoe satan ook werk nie, want as ons almal wag vir die chip, het ons lankal die merk voor die chip hier is en dan is dit te laat. Mense moet nou al sien dat hierdie water gaan warm raak en al die tekens is reeds daar! Jy moet uitspring voor die water te warm is, voor die chip hier is!

Johnny
Jul 19th 2010, 12:25 PM
Ek dink alles in die wereld is vinnig besig om te beweeg na 'n "beheerde" sisteem, wat natuurlik gebruik sal word deur die antichris vir wereld beheer. Hier in Gauteng en PTA is hulle alreeds oral besig om nuwe elektroniese tolhekke op te rig sonder dat jy daar hoef te stop. Jou nommer plaat sal 'n "chip" in he en hulle sal al jou bewegings kan monitor, saam met al die kamera's wat alreeds langs die hoof paaie is. Die verskoning wat hulle gebruik om dit te regverdig is dat daar nie meer nommers bsekikbaar is nie. Net so sal dit wees met 'n een wereld geldstelsel.....kamstig om vervalsing, diefstal en korrupsie hok te slaan.

Johannesburg - The plastic number plates of all Gauteng-registered vehicles will have to be replaced with aluminium plates within the next four years.

Bheki Nkosi, MEC for roads and transport, said on Wednesday in an answer to a question in the legislature that the province is compelled to intervene, as the present registration numbers (series) will run out during the World Cup next year.
He also believes the new number plates will help to reduce crime.
The new number plates will be equipped with a 2D barcode and a passive electronic chip.
Using the new IT system, the government will be able to see where and by whom each number plate has been manufactured, as well as identify the details of the vehicle and its owner.

http://www.news24.com/SouthAfrica/News/New-GP-number-plates-unveiled-20091112

How Gauteng freeways will be tolled from 2011; Cape Town next?

When Gauteng motorists will be tolled for using the province's busiest freeways in early 2011, the system will work somewhat like a prepaid cell phone contract.

http://www.engineeringnews.co.za/article/how-gautengers-will-be-tolled-from-2011-cape-town-next-2009-10-01

Ek dink nie dat BEE direk verbind kan word met die merk van die dier (nie bees nie Mari) nie, maar sekerlik is dit maar alles voorlopers vir die antichris.

http://www.environment.co.za/gauteng-transvaal-developments/toll-road-tollgate-plans-for-gauteng-roads.html

CFJ
Jul 21st 2010, 07:05 AM
Ek dink BEE kom naby aan dit waarna die merk van die dier verwys, want dit gaan nie net oor 'n kontantlose samelewing as sodanig nie, maar oor 'n verbintenis aan 'n onbybelse, onheilige sisteem. Ek sou sÍ dat die aanvaarding van die merk van die dier gaan gepaard met 'n verloŽning van die evangelie en van Christus as die enigste verlosser.

Persoonlik glo ek dit is presies waaroor dit gaan, 'n verbintenis aan enige onbybelse, onheilige sisteem maak dat mens jouself merk as bereid om die vyand (satan en sy magte) gediend te wees.

mari
Jul 21st 2010, 09:04 AM
Ferdi ....

onthou die sisteem van apartheid, wat nou as verskoning vir BEE gebruik word, was ook wetgewing waarvolgeans net sekeres met 'n bepaalde "merk" ( wit ) vrylik kon handel dryf ........ so ons word al lankal opgesoft vir sulke sisteme .........

..... self dink ek onse Vader van Genade sal die wat in verhouding met Hom staan en sensitief is vir die Gees se leiding, tog op die regte tyd beskerm ........ 'n merk wat gedwonge aangebring is, sal seker nie as "ontvang" geklasifiseer word nie - die wat dit willens en wetens ontvang is egter 'n ander storie ........

en Ferdie, ek stem nogal saam dat dit 'n doen en dink storie is lank voor 'n fisiese merk ..... juis daarom moet ons spesifiek ons kinders beskerm deur die stories wat deesdae op TV en DVD opgedis word, in realiteit t.o.v. te bespreek en die desensitasie wat daarmee gepaard gaan juis so aan te vat ....... gebruik die stories om die kinders bewus te maak van die subtiele verleiding .......

>>>>>>>>>>>>>>

klipinniebos .... 1

as ons die merk storie regtig erenstig opneem, hoe moet ons voorberei vir so iets ? ..... daar is bv. mense wat al selfonderhoudende plase aan die gang het ......

klipinniebos 2 ...

...... wat van die merkie met ons verkiesings ? ................ m

CFJ
Jul 22nd 2010, 05:52 AM
klipinniebos .... 1

as ons die merk storie regtig erenstig opneem, hoe moet ons voorberei vir so iets ? ..... daar is bv. mense wat al selfonderhoudende plase aan die gang het ......

klipinniebos 2 ...

...... wat van die merkie met ons verkiesings ? ................ m

Hi Mari,

Ek dink nie ons kan voorberei vir iets, as die iets waarvoor ons voorberei nie reeds waar is nie. As jy weet in watteer uur van die nag die dief inbreek, sal jy in daardie uur waak, maar mens weet nie altyd nie en meesal slaap mense as die dief in die nag inbreek. Baie mense doen eintlik net iets as dit aan hulle-self raak en die merk van die dier glo ek, is ook so. Mens kan by geen transaksie betrokke wees, waar die waarheid nie eerste kom nie. By myself moes ek al honderde kere mense daarop wys, dat BTW gehef word en mens nie die koper sy sin kan gee, omdat hulle nie BTW wil betaal nie. Tog het ek al 'n paar kere van hierdie kopers hulle sin gegee, maar ek weet dit moes nie so gewees het nie.

Ek is 1000% oortuig dat iemand wat as 'n reŽl iets soos BTW minag tot voordeel van hul eie sak, reeds in beginsel die merk van die dier in hul denke en dade geneem het. So kan mens baie voorbeelde gebruik, nie net waar dit noodwendig met geld te doen het nie, maar daar waar geld is, is 'toevallig' baie voorbeelde. Op 'n stadium het ek besigheid gedoen met mense wat feitlik 70% van al my besigheid was. Hulle oneerlike manier van pryse manipuleer het later direk veroorsaak dat ek nie wins gemaak het nie. Ek moes net eenvoudig my voet neersit, maar met so groot kliŽnt, is mens maar versigtig, want hoe vervang mens so iemand? Een kersfees was ek egter oortuig dat dit nou D-dag is en in 'n oomblik, was alle besigheid tussen my en die kliŽnt iets van die verlede. Interessant is dat Januarie tradisioneel in my soort besigheid relatief stil is en dan maak mens nog toe ook en begin eers in die tweede week van Januarie. In die derde week van Januarie daardie jaar, toe het 3 nuwe kliŽnte bygekom en gesamentlik het hulle sedert daardie jaar konstant meer bestel as hierdie een groot kliŽnt wat ek net moes afsit. Dit was vir my maar 'n toets, maar ek glo dat mens nie 'n kruis hoef te dra ter wille van geld nie, dan neem jy in beginsel eintlik maar die merk, maar mens dra jou kruis net ter wille van die waarheid en die vrugte wat hieruit voortvloei, spreek vanself...

Wat jou tweede klip innie bos betref, glo ek sedert 1994, dat ek nie merkies maak in verkiesings nie en dit gaan nie oor hierdie bedeling nie, maar dat ek oortuig is, politiek is 'n klug. Omdat ek van geen politiek hou nie, vergun my hierdie ene..., die Nasionale Party het in 1997 (as ek reg onthou) se tussenverkiesings openlik verklaar dat 'n wegbly-stem, 'n stem vir die ANC is. Toe was die ANC die NP se vyand en die voorbok in hierdie verklarings was die leier self (jy weet mos wie dit is?). Daardie selfde leier het 'n jaar later die NP ontbind en sy eie stem by die ANC gevoeg... soveel vir politiek ja...

Ek dink dat politiek in wese binne 'n bepaalde 'gees' funksioneer en dat in wese, meeste politikuste nie staande kan bly a.g.v. hierdie gees nie.

Johnny
Jul 22nd 2010, 07:11 AM
as ons die merk storie regtig erenstig opneem, hoe moet ons voorberei vir so iets ? .....

Sorg dat jy deel is van die wegraping.

CFJ
Jul 23rd 2010, 07:55 AM
Sorg dat jy deel is van die wegraping.

Johnny,

Sou jy dus reken daar gaan eers druk wees op mense om die merk van die dier te neem, na die wegraping en dat die Bose eers dan mense gaan teister? Sou jy dus vÍrder reken daar is niks soos ons nou hier skrywe, wat reeds druk op mense plaas nie? As dit is wat jy sou reken, dink jy nie mense word mislei deur die wegraping, om dit as ontvlugting te gebruik, terwyl Jesus self gesÍ het... 'Ek bid nie dat U hulle uit die wÍreld wegneem nie, maar dat U hulle van die Bose bewaar.' (Joh 17:15 AOV)

Elders staan daar ook, 'Maar die Here is getrou; Hy sal julle versterk en bewaar van die Bose.' (2Thes 3:3 AOV)

Johnny
Jul 23rd 2010, 10:23 AM
Johnny,

Sou jy dus reken daar gaan eers druk wees op mense om die merk van die dier te neem, na die wegraping en dat die Bose eers dan mense gaan teister? Sou jy dus vÍrder reken daar is niks soos ons nou hier skrywe, wat reeds druk op mense plaas nie? As dit is wat jy sou reken, dink jy nie mense word mislei deur die wegraping, om dit as ontvlugting te gebruik, terwyl Jesus self gesÍ het... 'Ek bid nie dat U hulle uit die wÍreld wegneem nie, maar dat U hulle van die Bose bewaar.' (Joh 17:15 AOV)

Elders staan daar ook, 'Maar die Here is getrou; Hy sal julle versterk en bewaar van die Bose.' (2Thes 3:3 AOV)

Ek dink dit word algemeen aanvaar dat die antichris tydens die 7 jaar verdrukking gaan heers. Dit is wanneer hierdie sisteem of stelsel in plek sal kom. As jy glo in 'n voor verdrukking wegraping, dan sal jy dit mis as jy deel van die wegraping is. As jy nie in die wegraping glo nie.....wel dan help dit nie regtig om verder hieroor te gesels nie.......of hoe.:hmm:

CFJ
Jul 23rd 2010, 10:40 AM
Ek dink dit word algemeen aanvaar dat die antichris tydens die 7 jaar verdrukking gaan heers. Dit is wanneer hierdie sisteem of stelsel in plek sal kom. As jy glo in 'n voor verdrukking wegraping, dan sal jy dit mis as jy deel van die wegraping is. As jy nie in die wegraping glo nie.....wel dan help dit nie regtig om verder hieroor te gesels nie.......of hoe.:hmm:

Hi Johnny,

Iets wat ek jou net graag wil bemoedig mee, is dat mens nie vrae vra om ander te ontmoedig nie, maar mens dit juis doen weens die verantwoordelikheid wat elkeen persoonlik met die waarheid mee moet omgaan. Daar is baie dinge in die Christelike sfeer wat mense glo, waarmee hulle nog nooit gekonfronteer was om presies te verstaan hoekom hulle daarin glo nie. Dit is juis die doel van hierdie forum, om ons te beproef in die dinge waarin mens glo. Jy het my wel 'n antwoord gegee en ek aanvaar dit so, maar hoe sou jy op die presiese vrae antwoord, wat ek aan jou gestel het (wat jy nie geantwoord het nie en dit is vrae wat meriete het, sou jy eerlik met die waarheid wil omgaan), buiten die eerste een wat jy reeds geantwoord het, naamlik...?,

Sou jy dus vÍrder reken daar is niks soos ons nou hier skrywe, wat reeds druk op mense plaas nie? As dit is wat jy sou reken, dink jy nie mense word mislei deur die wegraping, om dit as ontvlugting te gebruik, terwyl Jesus self gesÍ het... 'Ek bid nie dat U hulle uit die wÍreld wegneem nie, maar dat U hulle van die Bose bewaar.' (Joh 17:15 AOV)

Johnny
Jul 26th 2010, 07:07 AM
Johannes 17:15 gaan beslis nie oor die wegraping nie en ja, soos ek gese het is dinge wat besig is om in die wereld te gebeur voorlopers is van die antichris se eenwereld regering stelsel. Mense word reed gebrein spoel om al hierdie dinge te aanvaar wanneer die antichsris wel op die toneel verskyn....veral die een werled kerk wat gaan agterbly......want NIE alle gelowiges sal deel van die wegraping wees nie.