PDA

View Full Version : Die Groot Verdrukking, hoe werk dit?

CFJ
Jul 24th 2010, 08:18 AM
Mense verskil hieroor, want daar is diegene wat glo dat dit net aan die einde vir 7 jaar gaan wees en dan is daar ander wat s dit is deurgaans, ongeag die tyd, na Christus natuurlik. My eie gevoel is dat dit beide is, maar dit is nie iets wat ekself teologies neergepen het nie en daarom ondersoek mens dit nog. Hier is 3 vrae vir elkeen om te bespreek, wat sou belangstel om deel te wees van die gesprek...

As jy glo dit is net aan die einde 'n 7 jaar tydperk, hoekom is dit net hierdie interpretasie wat jy as bybels beskou?
As jy glo dat dit deurgaans plaasgevind het, na Christus, hoekom s jy so?
As jy glo dit is 'n kombinasie van punt #1 en #2, wat is jou siening hieroor?

As daar nog opsies is wat julle wil bespreek, voeg dit by, maar in wese blyk dit dat hierdie drie, wat wel simplisties voorgestel is, die 3 vernaamste opsies is om te oorweeg.

CFJ
Jul 25th 2010, 09:43 AM
Net 'n vraag wat mens in verband wil bring met verdrukking van enige aard, hoe groot of klein dit ook mag wees, is daar 'n groter vorm van verdrukking as om jou lewe te gee of om met jou lewe te boet?

David2
Jul 25th 2010, 05:58 PM
Ferdi
Jesus het die dissipels gewaarsku dat hulle in die wreld verdruk sal word. Verder is die briewe van Petrus ook vol van die verdrukkinge en vervolginge wat die gelowiges gely het en nog sou ly. Maar daar is 'n besliste verskil tussen "die groot verdrukking" en die verdrukkinge en vervolginge wat deur die eeue plaasgevind het.

Die hele sewe jaar van die verdrukking is 'n tyd goddelike toorn oor die sondaars. Aanvanklik sal dit geestelike intimidasie en misleiding wees (vgl. Op. 13:3-4), gevolg deur 'n tyd van groot fisiese rampe en oorlo. Die Antichris sal die hele sewe jaar lank oor die wreld regeer. Nog nooit in die geskiedenis het God de gelowiges saam met die ongelowiges geoordeel nie, daarom sal hulle noodwendig voor die Antichris se openbaring uit die weg geruim word. In die tyd van Noag en Lot was daar ook so 'n uitredding van gelowiges vr die uitstorting van toorn. Voor die vernietiging van Jerusalem in die jaar 70, het die Here gesorg dat die ware Christene uit die stad vlug en sodoende die toorn van God oor die geestelik verharde Joodse volk ontkom (Luk. 21:20-24). 'n Soortgelyke ontvlugting sal tydens die wegraping plaasvind (Luk. 21:36).

Die verdrukking en vervolging wat ons tans ervaar, is ter wille van ons geloof en kom van 'n vyandige wreld wat in die mag van die Bose l. Ons word nie deur God geoordeel of verdruk nie. Ons moet ten alle tye 'n duidelike onderskeid tref tussen verdrukking ter wille van ons geloof, en verdrukking as God se straf oor sondaars. Die poorte van die doderyk sal die kerk van Christus nie oorweldig en uitwis nie (Matt. 16:18), maar n die wegraping sal die seun van die verderf (die Antichris) groot mag oor alle mense kry: "Dit is ook aan hom gegee om oorlog te voer teen die heiliges en hulle te oorwin, en aan hom is mag gegee oor elke stam en taal en nasie" (Op. 13:7). Hoewel hy aanvanklik as 'n valse vredevors sal optree, sal sy diktatuur oor die hele sewe jaar van die verdrukking strek.

Die groot verdrukking word ook by name in die Bybel genoem as 'n besondere tyd van beproewing en toetsing. Daar word gepraat van "die dag van die Here", "die tyd van Jakob se benoudheid", "Daniel se sewentigste jaarweek" en "die groot verdrukking". In hierdie tyd is dit nie net dat Christene vir hulle geloof gaan ly nie, maar die wreld wat weens hulle ongeloof gaan ly. Dit is van 'n gans ander orde en iets waarby Christene nie betrek kan word nie. Die bekende argument dat ons ook maar bereid moet wees om vir ons geloof te ly en dus bereid moet wees om die verdrukking in te gaan, is 'n bietjie misplaas. Christene het die laaste 2000 jaar reeds op verskillende maniere vir hulle geloof gely, maar die groot verdrukking gaan oor baie meer as dit. Ja, die antichris gaan gelowiges ook in die verdrukking teiken. Jy sal nie kan koop of verkoop as jy 'n gelowige is nie, maar dit gaan oor baie meer as dit. Die ganse wreld gaan onder God se toorn staan, maar voor die dinge begin gebeur, sien ek die 24 ouderlinge in die hemel voor die troon van God (Openb. 4,5). Wel, daar was 'n geopende hemel in Openb. 4:1. Is dit nie dalk deur hierdie geopende hemel wat die 24 ouderlinge in die hemel gekom het nie? Is dit nie dalk die wegraping nie?

En wat van Openb. 3:10. God sou daardie gemeente red uit die uur van beproewing wat oor die hele wreld kom om die bewoners van die aarde op die proef te stel. In hierdie vers kry ons dus nog 'n term vir die groot verdrukking: "die uur van beproewing". Dan word daar ook 'n definiesie en doel aan toegevoeg. Dit is om die bewoners van die aarde op die proef te stel. Christene is nie bewoners van die aarde nie, hulle is reeds saam met Christus in die hemel (Ef. 2:6) en hulle is burgers van die hemel (Fil. 3:20). In elk geval s die vers dit ook duidelik dat die gemeente uit hierdie uur gered sal word. Openb. 3:10 klink in Afrikaans asof ons deur die verdrukking moet gaan: "bewaar in die uur van beproewing", maar die meer akkurate American standard s: "I also will keep thee from the hour of trial". Mense, neem kennis. Daar is 'n spesifieke uur van beproewing aan die kom, en dit is duidelik nie vir Chrstene bedoel nie.

CFJ
Jul 26th 2010, 05:59 AM
Nog nooit in die geskiedenis het God de gelowiges saam met die ongelowiges geoordeel nie, daarom sal hulle noodwendig voor die Antichris se openbaring uit die weg geruim word.

Hi David,

Maar wat dan van die gelowige Jode wat uit die verdrukking kom, hoekom moet hulle hierdie oordele trotseer en wat maak hierdie gelowiges anders as gelowiges in die Kerk?

David2
Jul 26th 2010, 01:44 PM
Ferdi, ek dink nie daar is iets soos 'n gelowige Jood nie. As jy vandag die evangelie van die kruis aanneem en daarmee saam die wette en regulasies van die Judasme afsweer, is jy 'n Christen en hou jy op om 'n Jood te wees. Alle mense in hierdie kategorie sal by die wegraping weggeneem word. Dat daar weer daarna mense in die tyd van die verdrukking tot die geloof sal kom, is ook waar, maar hulle is dan reeds in die verdrukking.

Johnny
Jul 26th 2010, 01:53 PM
Ferdi, ek dink nie daar is iets soos 'n gelowige Jood nie. As jy vandag die evangelie van die kruis aanneem en daarmee saam die wette en regulasies van die Judasme afsweer, is jy 'n Christen en hou jy op om 'n Jood te wees. Alle mense in hierdie kategorie sal by die wegraping weggeneem word. Dat daar weer daarna mense in die tyd van die verdrukking tot die geloof sal kom, is ook waar, maar hulle is dan reeds in die verdrukking.

Ek dink jy moet weer besin oor "Daar is nie iets soos 'n gelowige Jood nie". Ek ken gelowige Jode. Volg maar net die skakel:

http://www.jewsforjesus.co.za/faith.htm

......en o ja, moenie vergeet van die "Kerk van die Laodisense" wat ook deur die verdurkking sal gaan wat NIE deel van die Bruid gaan wees nie.

David2
Jul 26th 2010, 02:28 PM
Johnny, ek dink nie jy verstaan so mooi waaroor dit hier gaan nie. Ek het reeds ges as iemand Jesus as Here en Verlosser anneem en die wette en seremonies van die Jodendom laat vaar, dan is hy 'n Christen. Dat daar wel van hulle is wat hulleself dan 'n "gelowige Jood" wil noem, is seker moontlik, maar dan is dit net 'n verskil in terminologie en nie in die wese nie. My uitgangapunt is eenvoudig dat mense wat by die kruis uitgekom het, is Christene, en hulle sal almal by die wegraping opgeneem word.

Wat ek dus bedoel as ek s daar bestaan nie so iets soos 'n gelowige Jood nie, is dat die term "Jood" vir my (en ook vir die meeste aanhangers van die Judasme) verwys na 'n persoon wat die Joodse kultuur en godsdiens aanhang, of wat ten minste 'n redelike hoeveelheid van die Joodse godsdienstige gebruike nakom. Maar in Paulus se briewe is dit duidelik dat 'n Christen hierdie gebruike moet los. Daarom kan jy dus nie 'n Christen wees en ook 'n klomp Joodse bagasie met jou saamdra nie. Paulus se briewe laat dit nie toe nie.

Wat die Laodisense betref is dit ook maar 'n standpunt wat nie eintlik enige betekenis het nie. Dit gaan nie oor die naam van die kerk waaraan jy behoort nie, maar oor jou persoonlike geloofsverhouding met Jesus Christus. Daar bestaan nie so 'n ding dat mense wat deel is van die kerk van Laodisense moet agterbly nie. Dit is alle mense wat nie gewederbaar is nie wat moet agterbly en die wat wel gewederbaar is, sal saamgaan. Ek glo daar sal selfs Katolieke en en Adventiste wees wat ook sal saamgaan, net solank hulle verhouding met Jesus Christus reg was.

Johnny
Jul 27th 2010, 09:05 AM
David......miskien is jy eintlik die een wat nie so mooi verstaan nie. As ek 'n "search" doen in E-Sword in die 1953 AOV en ek soek vir die woord "christen", dan kom dit net 2 keer voor in die Nuwe Testament en die woord "christinne NIE EEN KEER in die HELE BYBEL nie.:hmm:

Snaaks dat daar so baie bewyse van die woord JODE in die Bybel is maar SO MIN bewys van die woord CHRISTINNE nie. Ek wonder......was Jesus 'n JOOD of 'n CHRISTEN? Wel....in die eerste plek was, is en sal Hy ALTYD 'n Jood wees.:hug:

As ek vir die woord JODE soek, dan kry ek 73 keer in die Ou Testament en 172 keer in die Nuwe Testament. So........wat maak ons as "christinne" so spesiaal. Ek weet ons noem onsself dit, maar probeer 'n punt maak. Ek is van mening jy oordeel sonder kennis van Jode wat werklik Jesus aangeneem het. Ek weet van miljoene "chrsitnne" wat die naam van Jesus bely met hulle monde, maar hulle HARTE is VER van Jesus af......en sal agterbly met die wegraping om deur die verdrukking te gaan. Ongelukkig gaan die woord of term "chrsiten" nie dan veel van 'n rol speel nie.:B Het jy ook dalk iets teen die Jode :o ......dit is nou God se volk om dit net bietjie duideliker te stel. :pp

Regstelling.....nie ALMAL sal deel wees van die wegraping nie. Vereistes vir Bruidskap behels ongelukkig meer as net om jou hand op te steek saam 60 000 ander in 'n vol Loftus Versveld een Saterdagmiddag 5 jaar gelede.;)

Wat die Laodisense betref is dit ook maar 'n standpunt wat nie eintlik enige betekenis het nie

Hoe verklaar jy nou jou stelling in pos #3 van die draad? Lees maar weer my "signature" hier onder......jy is besig met 'n HALWE WAARHEID!

Re: Die sewe gemeentes van Openbaring

Ek stem saam dat die eienskappe van vandag se kerke baie sterk by Laodicense teenwoordig is.

CFJ
Jul 27th 2010, 10:33 AM

David,

Wat ek werklik oor wonder, is dat sou net een enkele mens in die verdrukking tot bekering kan kom en sou so mens deel wees van Jesus se wederkoms, hoekom is dit dan onmoontlik vir die wat weggeraap is, om nie ook stand te hou nie? Is dit 'n spesiale soort geloof wat nodig is vir spesiale mense om in die groot verdrukking stand te hou, anders as wat die Skrif reeds leer?

Ek is van mening dat sou net een enkele mens tot wedergeboorte kom in die groot verdrukking, alle mense deur die groot verdrukking sal moet gaan.

David2
Jul 27th 2010, 03:26 PM
Ferdi
Ons menings oor wie deur die verdrukking moet gaan is nie ter sake nie. Ek probeer maar net uit die Skrif duidelikheid kry oor die feite van die wegraping en daar is na my mening heelwat om in die Bybel te leer oor die wegraping. Ek lees uit genoeg verse dat gelowiges nie bestem is vir die toorn van die verdrukking nie en na my mening is dit hoe dit verstaan moet word. Ek glo nie ons moet logika inbring en s iets maak nie sin nie en daarom mag dit nie wees nie.

Johnny
Ek sal nou maar nie verder met jou praat nie want jy is op 'n totaal anderse soort bladsy as ek. Jy praat oor goed waaroor ek nooit gepraat het nie en nie 'n opinie oor uitgespreek et nie. As jy met my wil praat oor iets wat ek hierbo ges het is jy welkom, maar ek verstaan gladnie waar jy vandaan kom met die goed wat jy hier s nie. En dan stamp jy nogal jou kop teen die muur en gooi jou hande in die lug en gaan tekere oor goed waaroor ek nooit gepraat het nie!

Willem
Jul 27th 2010, 10:18 PM
Hi Dawid, Hi Johnny,

dink julle twee het begin tech jargon gebruik waar dieselfde woord verskillende betekenisse vir julle elkeen het.
Dit daar gelaat.

hoe sal julle op 13:7-8 en einde vers 10 verduidelik? soos ek lees gaan die antichris mag he om die heiliges te oorwin en almal sal hom aanbid behalwe die wie se name in boek van Lam is... dan eindig vers 10 ook met dit is die lydsaamheid van die heiliges... dink ook daar is baie verse wat se ons sal nie hier wees nie, maar gaan party hier moet wees om te getuig?

Ook 12:17 die getuienis van Jesus Christus onderhou ( evangelie?) jammer as ek nie mooi verstaan nie....

Ferdi, dink dis #1 want dis verduideliking wat sover meeste by Woord inpas en sin maak volgens wat ek lees ...