PDA

View Full Version : Groete vriende

MoreMercy
Oct 11th 2010, 05:55 PM
Groete vriende het. Ek is wil om te lees wat hier gedeel word op hierdie bord en selfs deel hier is my self. maar spreek nie jou tong jy. Maar ek het 'n maklik om nou instrument vertaal ja, HELLO

Vader volk seŽn.

Francois Marais
Oct 28th 2010, 02:42 PM
LOL Google translate left you in the dark there :) It is good to see more friends that tread into Afrikaans. I have a friend in New York that I helped with Afrikaans. What helped her is that there is a few South Africans in NY, so they taught her a bit of Afrikaans. So like we say in Afrikaans: Welkom, en geniet die dag saam met kinders van die Vader

Johnny
Oct 29th 2010, 06:11 AM
Welcome on this side of the forum. God works in any language....isn't great! Hoop jy geniet die kant van die forum. Dit is anders as aan daardie kant.

MoreMercy
Oct 30th 2010, 02:04 AM
LOL Google translate left you in the dark there :) It is good to see more friends that tread into Afrikaans. I have a friend in New York that I helped with Afrikaans. What helped her is that there is a few South Africans in NY, so they taught her a bit of Afrikaans. So like we say in Afrikaans: Welkom, en geniet die dag saam met kinders van die Vader
Dankie dat jy

Welcome on this side of the forum. God works in any language....isn't great! Hoop jy geniet die kant van die forum. Dit is anders as aan daardie kant.
Dankie dat jy
Ek sien daarna uit om te sien hoe die verskil van die kante.

Vader seŽn julle almal meer en meer.