PDA

View Full Version : Woolworths en die eindtye

CFJ
Oct 20th 2010, 08:42 AM
'n Redelike drastiese titel vir hierdie draad, maar ek verstaan dat Woolworths geen Christelike lektuur voortaan op hul rakke gaan toelaat nie. Dit is 'n redelike arrogante besluit wat hul bestuur geneem het, want mens wonder, watter skade kan Woolworths nou hÍ, deur Christelike lektuur te verkoop? Dit lyk werklik of die tye waarin ons is, geen tolleransie vir God en die Christendom het nie.

As dit vir almal moet geld, sou mens seker reken dat die halaal teken (Halaal Trust) van die Moslems op voedsel ook nie meer toegelaat kan word nie. Daar is dus nog godsdienstige lektuur op hul produkte, maar die Christendom mag soos in absoluut geen lektuur in hul winkels daarstel nie..., laat mens dink...

CFJ
Oct 20th 2010, 08:55 AM
Woolworths verkoop glo nie 'godsdiens en politiek'

Die winkelketting Woolworths het besluit het om onder meer Christelike tydskrifte van sy winkelrakke te verwyder en dit nie langer te koop aan te bied nie.
Tydskrifte soos Lig, Juig, Joy en Lťťf sal dus nie langer in Woolworths-winkels te koop wees nie.

Adri-Louise van Renen, redakteur van Lig, het gister aan Die Burger gesÍ dat sy ingelig is oor Woolworths se besluit nadat hulle 'n e-pos van hul verspreider ontvang het.

Woolworths het 'n sakebesluit geneem om nie langer enige godsdienste tydskrifte in voorraad te hou nie, met onmiddellike effek. Hulle het reeds al hulle winkels opdrag gegee om godsdienstige titels van die winkelrakke te verwyder, het Van Renen gesÍ.

Nietemin gebruik die winkelgroep die bemarkingsgeleentheid van godsdienstige dae soos Kersfees en Paasfees tot sy eie voordeel.

Simon Susman, hoofbeampte van Woolworths, het op navraag van Die Burger gesÍ dit is strydig met die winkelgroep se beleid om godsdienstige en politieke tydskrifte te verkoop.

Bron (http://www.praag.co.za/nuus-magazine-402/suider-afrika-magazine-400/8915-woolworths-verkoop-glo-nie-godsdiens-en-politiek.html)

Kersfees en Paasfees sal hulle benut, dankie. Vertel dit nie maar iets nie?

Die Filadelfieer
Oct 20th 2010, 09:20 AM
Ek het glad nie aan die Halaal kwessie gedink nie CFJ, skerp van jou om dit op te tel !
"Sakebesluit" nogal, sal graag wil hÍ Woolworths moet uitbrei daarop ? Hoe dit ookal sy, twyfel ek of Woolies iets soos 'n boikot aan hulle sakke gaan voel, die mense wat daar koop WIL daar koop, en min gaan daaraan verander, nie eers 'n anti-Christen/ pro moslem houding nie. Ek kom agter ons voel nog nie die moslem bedreiging so aan ons basse hier in SA soos in Europa nie.

Ta-An
Oct 20th 2010, 09:31 AM
Presies so Fila,
Mens kan maar ou tydskrif op 'n ander plak loop koop, want 'n boikot van Christene teen Woolies...?? Wie sal dit doen, en Woolies sal nie eers die handjievol wat dit sal doen voel nie :o

Phil Fourie
Oct 20th 2010, 09:41 AM
Dit kan jy weer sÍ Fila, wat ons nie raaksien nie is dat die wÍreld stadig maar seker besig is om in 'n moslem wÍreld te verander en die gees van die anti-chris dryf hierdie dinge soos ons dit ook hier in hierdie draad sien, hy sal nie teen Islam staan nie, Islam is 'n anti-christelike godsdiens en hy kan homself maklik daarmee vereenselwig, dit is vir Christus wat hulle wil ondermein, Hom en sy bruid.

Kyk bietjie na hierdie video, dit is skrikwekkend. Ek hoop dit is die regte video, my internet is gedood vandag, so ek kan nie die ding kyk nie:

Islam Immigration (http://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY)

Phil Fourie
Oct 20th 2010, 09:44 AM
Dit kan jy weer sÍ Fila, wat ons nie raaksien nie is dat die wÍreld stadig maar seker besig is om in 'n moslem wÍreld te verander en die gees van die anti-chris dryf hierdie dinge soos ons dit ook hier in hierdie draad sien, hy sal nie teen Islam staan nie, Islam is 'n anti-christelike godsdiens en hy kan homself maklik daarmee vereenselwig, dit is vir Christus wat hulle wil ondermein, Hom en sy bruid.

Kyk bietjie na hierdie video, dit is skrikwekkend. Ek hoop dit is die regte video, my internet is gedood vandag, so ek kan nie die ding kyk nie:

Ta-An
Oct 20th 2010, 09:44 AM
Wel ek hoor dat M-o-l-e-m-a ook by hulle (Islam) besig is om sy bed te maak...

CFJ
Oct 20th 2010, 09:46 AM
Ek het glad nie aan die Halaal kwessie gedink nie CFJ, skerp van jou om dit op te tel !
"Sakebesluit" nogal, sal graag wil hÍ Woolworths moet uitbrei daarop ? Hoe dit ookal sy, twyfel ek of Woolies iets soos 'n boikot aan hulle sakke gaan voel, die mense wat daar koop WIL daar koop, en min gaan daaraan verander, nie eers 'n anti-Christen/ pro moslem houding nie. Ek kom agter ons voel nog nie die moslem bedreiging so aan ons basse hier in SA soos in Europa nie.

Fila,

Die ding is, waar trek mens die streep, want alles is so ingevleg in alles, dat mens die bose op geen plek kan mis nie. Woolies se besluit verander eintlik niks aan enige gelowige Christen nie, want mens bevind jou in 'n wÍreld wat in die mag van die bose lÍ. Hierdie besluit van hulle gee mens net meer oordeelsvermoŽ, dat mens kan wťťt, dit is regtig so, die wÍreld lÍ in die mag van die bose.

Dit bring mens weer terug na die beginsel van koop en verkoop, want wanneer mag mens nie meer by 'n plek koop nie en wanneer mag jy? Ek het self nie 'n antwoord wat ek dink waterdig is nie, maar dit sal interessant wees om dit bietjie te ondersoek...

Dra mens die merk van die dier eers as jy letterlik die merk ontvang of dra mens dit reeds as jou aksies en denke alles vooraf goedkeur en veral goedkeuring gee aan hulle wat reeds blatant alles so rig? Moeilike een...

Ta-An
Oct 20th 2010, 09:53 AM
Net so CFJ, hoe warmder die vuur, hoe suiwerder die eindproduk.

As 'n beweging onderdruk word bv, Christendom, sal dit groei,
Vryheid van geloof het dalk gemaak dat die Christen geloof op die bree vlak beland het en mense makliker afvallig geword het.
Deesdae sÍ mense nog "Ek is 'n Christen" maar sien nooit die binnekant van die kerk nie, maar jol eerder op 'n Sondag as om in 'n aanbiddings diens te sit..

Die Filadelfieer
Oct 20th 2010, 09:56 AM
Alles wat julle skryf stem ek mee saam, en wil ek ook vra : "Wat nou?" As 'n mens streng gesproke net goed wil eet wat nie op een of ander tyd "ingeseŽn" is nie, gaan mens net reg kom as jy jou eie goed groei en slag. Mens kan dan seker ook vra hoekom dit by kos stop ? Wat van ander produkte ? (Klere skoene ens... )

Is daar 'n reel/wet wat sÍ dat ons nie hierdie goed mag gebruik nie ? Is ons dan nie juis vry van hierdie wette nie ?

Phil Fourie
Oct 20th 2010, 10:24 AM
Afgodsvleis en kosse, hier is Romeine 14 en 1 Kor 8 ter sprake, ek het geen probleem om dit te gebruik nie, maar as 'n broer van my 'n probleem het, sal ek hom nie daarin laat struikel nie. Ek glo in elk geval die teken van die anti-chris gaan nie so 'n spekulasie wees nie, dit gaan verskriklik wees, soos dit verskriklik gaan wees as ons deur Islamietiese Suriha Law (sp?) regeer gaan word. Dit is iets meer om oor bang te word.

Veral as mens kyk na seker dinge in Openbaring:

Perde - Die Arabiere is lief vir hulle perde jong
Onthoofings - Die Islam word nie verniet The People of the Sword genoem nie, kyk hulle landsvlae, veral Saudi ArabiŽ en die hoeveelheid onthoofings wat hulle vandag nog pleeg vir diegene wat hul geloof nie wil aaneem nie. Islam kom vir my nogals baie prominent voor as ek Openbaring lees en dit is ook logies as ons terug gaan na Abraham toe.

My 2 Zim $

Die Filadelfieer
Oct 20th 2010, 10:39 AM
BAIE goeie pos Phil ! ( Stem nie heeltemal saam met die Abraham-Ishmael konneksie nie maar ok :) )

Soos ek geskryf het, is die moslem-kwessie nog nie hier so promenent soos op ander plekke nie, dalk omrede ons as derde-wÍreld land met probleme sit wat dit verdoesel. Mens moet egter verstaan dat, om 'n Afrika land oor te neem nie 'n sterk weermag benodig nie, maar 'n vet tjekboek : iets wat die moslem-lande tradisioneel nie 'n probleem mee het nie.

Francois Marais
Oct 20th 2010, 10:40 AM
Go Woolies!

Ek kan nie wag dat als in plek val nie, want dan weet ons net meer en meer dat Jesus oppad is! En niemand gaan dit stop sit nie!

Gene
Oct 20th 2010, 10:47 AM
Hierdie is maar net 'n kenmerk wat vandag om ons aan die gebeur is... ek dink ons moet aanvaar, christene sal in die toekoms net al hoe meer "uitgeskuif" word soos die tyd vorder. Ware, wedergebore kinders van die Here word alreeds beskou as 'n klein groepie "fanatics" en daar is nie werklik meer plek vir ons nie. Maar dit daar gelaat. Iets wat by my opkom, is die feit dat hierdie aanslag op die christendom slegs op christene toegepas word, en op geen ander godsdiens nie. Niemand het 'n probleem met die moslem geloof, of hindoeisme, boedisme, (noem maar op), nie. Dit laat mens nogal dink, nie waar nie? Waarom is juis die christendom so in die spervuur? Is dit nie so dat alles deur die satan geinisieer word nie? Sien, slegs die christendom is vir hom 'n bedreiging, hy is nie bekommerd oor ander godsdienste nie. Is dit nie ook waarom slegs ons God se Naam as vloekwoord gebruik word nie? Is dit nie 'n baie duidelike bewys dat ons God, die enigste ware, Lewende God is nie? EfesiŽrs 6:12 waarsku ons nie verniet dat ons stryd nie teen vlees en bloed is nie.....

Fila, is Romeine 8, wat handel oor die eet van vleis wat aan afgode geoffer is, nie ook hier van toepassing nie? Paulus reken daar is niks mee verkeerd nie, omdat daardie afgod in elk geval 'n dooie god is, maar hy sÍ dat ons versigtig moet wees dat hierdie vryheid nie ander, wat swakker in die geloof is, laat struikel nie...

CFJ
Oct 20th 2010, 11:04 AM

Regtig 'n baie insiggewende video en ek glo dis die regte een Phil. Die argument is dat 'n kultuur net kan oorleef as daar kinders gebore word en die groei in 'n bevolking 2.11 vir elke huwelik is. In die westerse wÍreld en in Europa spesifiek is hierdie syfer tans gemiddeld net bo 1.3. Moslems se gemiddelde aanwas kom neer op 'n syfer net bo 8! In minder as 30 jaar, sal die hele Europa slegs weens hierdie feite, Islam-state wees. Islam gaan oor grondgebied en op hierdie wyse blyk dit dat Europa bloot statisties gesproke, reeds hul grondgebied is, want hoe gaan dit omgedraai word?

Phil Fourie
Oct 20th 2010, 11:29 AM
Ferdi

Dit kan nie omgedraai word nie, soos hulle ook in die video sÍ, wel altans, dit kan nie omgedraai word wat bevolkingsgroei aanbetref nie, al wat dit nou kan omdraai is nie tenks en masjiengewere en atoombomme en al die mag van wÍreldleiers nie, maar die evangelie, en tog weet ons ook, die dinge moet kom namate die einde nader kom, dit is sekerlik die voortekens, maar hoe lank nog weet niemand van ons nie

Phil Fourie
Oct 20th 2010, 11:35 AM
Nou kan ons seker verstaan hoekom God die opdrag gegee het, gaan en vermeerder en vul die aarde

CFJ
Oct 20th 2010, 12:19 PM
Nou kan ons seker verstaan hoekom God die opdrag gegee het, gaan en vermeerder en vul die aarde

Dit is eintlik 'n baie ernstige onderwerp, maar ek 'smile' sommer om te sien waar die draad begin het, by Woolworths!... en sonder dat ons die draad ontspoor het, staan ons nou hier.

Soos in die dae van Noag, net so sal dit wees met die wederkoms. Ek het 'n baie goeie artikel gelees 'n hele ruk terug, wat basies daarop neergekom het, dat in die dae van Noag het ouers onder andere, nie meer baie kinders verwek nie. Die wÍreld het net soos vandag, rondom seks en perversie gedraai en vrouens was byvoorbeeld, baie gesteld op hul mooi 'lyfies' en het derhalwe minder belang gestel in kinders. VÍrder was homoseksualiteit aan die orde van die dag, wat ook gelei het tot minder siele vir God se koninkryk.

Iets sÍ my net, dat die oomblik as die Here nie meer siele kry vir Sy koninkryk nie, niks meer die moeite werd is vir Hom nie en vir solank baie siele toegevoeg word, is Hy lankmoedig, maar is die uurglas besig om nou finaal uit te loop, met diť dat so min nuwe siele toegevoeg word?

Phil Fourie
Oct 20th 2010, 12:39 PM
Ferdi

Het jy nog daardie artikel, dan kan lekker wees om dit te lees, ek gaan dit seker nie op Woolworths se rakke kry nie?

Ta-An
Oct 20th 2010, 12:42 PM
Ferdi

Het jy nog daardie artikel, dan kan lekker wees om dit te lees, ek gaan dit seker nie op Woolworths se rakke kry nie?

Dit was ook oor Radio Kansel uitgesaai vanoggend

CFJ
Oct 20th 2010, 12:44 PM
Ek sal moet gaan soek Phil, maar ek het nog die artikel iewers en ja, op Woolworths se rakke gaan mens dit seker nie maklik kry nie en dan wonder mens, wat is wol-werd? :lol:

Phil Fourie
Oct 20th 2010, 01:01 PM
Hierdie dinge los ons nogals met 'n probleem, wat gaan ons as Christenne later doen, ons kan nie meer by MacDonalds koop nie, want hulle is diep in met die sodomiete ("no pun intended") Woolworths doen nou wat hulle hier doen en en en en. Tog hoor ons hierdie skynbare profesiee dat SA terug draai na God toe? Strooi mense, absolute bog, SA draai weg van God af, anders sou ons nie hierdie dinge net so aanvaar het nie.

Die Filadelfieer
Oct 20th 2010, 01:17 PM
Soos in die dae van Noag, net so sal dit wees met die wederkoms. Ek het 'n baie goeie artikel gelees 'n hele ruk terug, wat basies daarop neergekom het, dat in die dae van Noag het ouers onder andere, nie meer baie kinders verwek nie. Die wÍreld het net soos vandag, rondom seks en perversie gedraai en vrouens was byvoorbeeld, baie gesteld op hul mooi 'lyfies' en het derhalwe minder belang gestel in kinders. VÍrder was homoseksualiteit aan die orde van die dag, wat ook gelei het tot minder siele vir God se koninkryk.

Iets sÍ my net, dat die oomblik as die Here nie meer siele kry vir Sy koninkryk nie, niks meer die moeite werd is vir Hom nie en vir solank baie siele toegevoeg word, is Hy lankmoedig, maar is die uurglas besig om nou finaal uit te loop, met diť dat so min nuwe siele toegevoeg word?

Ek sal ook baie graag die artikel wil lees asb ! Klink baie interesant .......... vir al wat ons weet kry God perdalks net weer spyt en verkort die tydlyn drasties. :) Wat die Woolworths ding betref vermoed ek dit gaan uitdraai op een reuse "non-event". Daar gaan geraas van bepaalde kante af kom , maar niks daadwerklik gaan gebeur nie, en bitter min mense gaan ophou koop by Woolies.(Al hoe minder mense kan dit in elk geval bekostig.)

As 'n mens regtig 'n ding wil hÍ, dan gaan jy mos na die plek waar dit beskikbaar is, of hoe ? Dieselfde geld vir die tydskrifte, dus twyfel ek of die uitgewers skade gaan lei in die proses.

Van die os op die jas, Phil, jy skryf :

ons kan nie meer by MacDonalds koop nie....

Ek het nou die dag vir die eerste keer in 'n laaaang tyd by McD's iets gekoop, en het op 'n stadium mooi gekyk of ek nie dalk besig is om die verpakking te eet in plaas van die burger nie, want gin ding kan teoreties so sleg wees behalwe as hulle miskien karton in die resep gebruik nie.

CFJ
Oct 20th 2010, 01:42 PM
Dieselfde geld vir die tydskrifte, dus twyfel ek of die uitgewers skade gaan lei in die proses.

Fila,

Ek is half versigtig om te sÍ wat ek al wou sÍ, maar eers so rukkie gewag om my bewoording mooi uit te pluis en gaan sommer aansluit by hierdie stelling van jou. Van die tydskrifte, Juig, Lig en nog 'n een of ander wat mens wel by Woolworths kon koop tot onlangs, is seker nie niks werd nie, maar ek twyfel of ek ooit sou belangstel in enige van daardie tydskrifte. Dis nou ook nie of Woolworths werklik sielskos verkoop het in die verlede nie..., want daar is sekerlik 'n paar goeie artikels hier en daar in van hierdie tydskrifte, maar is baie van dit nie so effe aan die "dun" kant nie?

Dit is miskien meer die houding van Woolworths om alle Christelike lektuur aan bande te lÍ wat die probleem is en mens sal maar moet besin hoe mens hieroor moet redeneer...

(NS: -ek soek nog al die pad na daardie artikel en ek hoop nie mens kry dit as die stof al gaan lÍ het nie)

Francois Marais
Oct 20th 2010, 05:23 PM
Een dom vraag.... Baie mense is nou in rep en roer oor die besluit van Woolies reg... Maar nou die vraag wat ek vra.

Wie van daai mense het al OOIT 'n christelike tydskrif by Woolies gekoop?

Ek het nie eens geweet Woolies verkoop ander goed behalwe koeke, muffins, lekker kossies en mooi klere (en moet ek nou nie my hoed vergeet vir die bles area nie), maar ek het nog nooit tydskrifte daar gesien nie. Die nuusblad ja, maar nog nie tydskrifte nie.

Ek sal maar more gaan kyk as ek appels en brood daar gaan koop of hulle tydskrifte ook daar het.... Hmm, nou is ek lus vir sop...

Francois Marais
Oct 20th 2010, 05:41 PM
O ja nog iets.... En dit mag dalk kras wees vir julle

WELL DONE SATAN! Jy het al weer die Christen mense laat fokus verloor op wat on moet doen!

Phil Fourie
Oct 21st 2010, 05:54 AM
Ek verstaan mense dink ons moet nie hierdie goed teenstaan nie, maar in lig van die Islam beweging is ek baie bly oor die onlangse verwikkelinge en die druk wat op Woolworths geplaas is wat gemaak het dat hulle nou weer die tydskrifte terugsit op die rak, al is dit tydskrifte wat ek nie lees nie, dit gaan oor die prinsiep

CFJ
Oct 21st 2010, 07:40 AM
Hier is die nuusberig Phil. Mens is nogal verbaas om hierdie te lees, maar dit wys maar net wat beginsels beteken, as mens aanspraak maak daarop...

Woolworths knak
2010-10-20 16:52

http://www.nuus24.com/Suid-Afrika/Nu...-knak-20101020

Esti Brandt
Kaapstad – Die herrie rondom godsdienstige tydskrifte wat van Woolworths se rakke sou verdwyn, het Woensdagmiddag met ‘n omkeer van diť besluit deur die supermarkgroep geŽindig.

Woolworths is deur woedende Christene op Facebook en in die media gebombardeer nadat die supermark die oggend aangekondig het dat hulle onder andere nie meer Christelike tydskrifte gaan verkoop nie.

In ‘n verklaring wat die winkelgroep Woensdag op hul Facebook-blad geplaas het, het hulle gesÍ dat hulle besluit het om die godsdienstige tydskrifte terug op die rakke te plaas.

“Ons is oorweldig deur die reaksie. Dankie aan almal wat ons ondersteun het – ons waardeer dit regtig,” lui die verklaring.

“Dit was nie ons bedoeling om enige geloofsgroepe aanstoot te gee nie. Woolies het groot aansien vir alle gelowe en sal voortgaan om al ons kliŽnte se gelowe te respekteer.

Die Woolworths Facebook-blad is deur die dag deur duisende ontevrede mense geteiken met sommige gebruikers wat selfs beweer het hulle sal nooit weer by die winkel koop nie.

“Ons kan met trots sÍ dat ons nog altyd na ons kliŽnte luister en ons wil regtig hÍ ons sosiale media-blaaie moet ‘n tweegesprek wees.

“As ‘n handelaar hersien ons gereeld al ons produkte, insluitende tydskrifte, en ons hou produkte aan wat ons kliŽnte wil koop.

"Julle het geskryf – ons het geluister en het nou besluit om alle tydskrifte terug op die rakke te plaas."

- Nuus24

CFJ
Oct 21st 2010, 07:49 AM
Ek is oortuig dat hulle nie vÍr van vandag af nie, weer met so aanslag kan kom en elke keer sal die water maar net getoets word, om te sien of mense kan staan vir 'n saak. Dit geld nie net vir Woolworths nie en hierdie aanslae sal aanhou tot die damwal breek. Dit is maar hoe 'n 'geestelike abnormaliteit' gekweek word en op die regte tyd, sal sulke besluite onomkeerbaar word, as mense genoeg geÔndoktrineer is of geestelik 'siek' genoeg is om nie weerstand te bied nie.

Ta-An
Oct 21st 2010, 08:34 AM
http://www.beeld.com/Suid-Afrika/Nuus/Christen-tydskrifte-verbode-in-Woolies-20101019

Christen-tydskrifte verbode in Woolies
2010-10-19 21
Seugnet Esterhuyse

Christene dreig om die winkelgroep Woolworths te boikot oor ’n besluit om nie langer Christelike tydskrifte te verkoop nie.

Dit beteken lesers sal tydskrifte soos Lig, Juig, Joy en Lťťf elders moet gaan koop.

Jean Oosthuizen, webmeester van die gespreksforum Kletskerk het gister op www.koerant.co.za geskryf ontstoke lesers van godsdienstige tydskrifte dreig om Woolworths te boikot totdat diť besluit herroep word.

’n Herrie daaroor woed ook op Facebook.

“Persoonlik gee van die tydskrifte my ook ’n yslike pyn, maar ek dink dit is verkeerd dat alle godsdienstige tydskrifte nou van die rakke verwyder word.

“Dan moet Woolworths alle ander tydskrifte met ’n kleiner sirkulasiesyfer ook van die rakke afhaal,” het Oosthuizen gesÍ.

Hy is ook die nuusredakteur van die Kerkbode.

Adri-Louise van Renen, redakteur van Lig, het gister bevestig dat sy oor die besluit van Woolworths ingelig is nadat hulle ’n e-pos van hul verspreider ontvang het.

“Ek wil nie die saak nou in die media dryf nie. Ek wil dit met Woolworths probeer uitklaar,” het Van Renen gesÍ.

Van Renen het in ’n brief aan haar lesers geskryf: “Alle sodanige tydskrifte word onmiddellik van hul winkelrakke verwyder.

“Die besluit lui soos volg: ‘Woolworths het ’n sakebesluit geneem om nie langer enige godsdienstige tydskrifte in voorraad te hou nie, met onmiddellike effek.

“Ons het reeds al ons winkels opdrag gegee om godsdienstige titels van die winkelrakke te verwyder,’ ” lui Van Renen se brief.

“Waarom sal Woolworths alle godsdienstige tydskrifte van hul rakke haal, maar hulle benut die bemarkingsgeleentheid van godsdienstige dae soos Kersfees en Paasfees tot hul eie voordeel?” sÍ Van Renen.

In antwoord op ’n vraag van ’n kliŽnt op Woolworths se Facebook-muur het ’n woordvoerder van die winkelgroep bloot gesÍ dat Woolworths hul algehele tydskrif-katalogus hersien en rasionaliseer.

Mnr. Simon Susman, hoofbeampte van Woolworths, het op navraag van Beeld gesÍ dit is strydig met die winkelgroep se beleid om godsdienstige en politieke tydskrifte te verkoop.

“Ons hersien tans alle tydskrifte wat Woolworths te koop aanbied.

“Ons sal voortgaan om tydskrifte van ons rakke te verwyder wat nie gewild onder kliŽnte is nie.

“Ons probeer om geen gemeenskap aanstoot te gee deur die beleid nie,” het Susman gesÍ.

Phil Fourie
Oct 21st 2010, 08:34 AM
Ek wil nou nie snaaks wees nie, maar daardie antwoord van Woolworths soos net hierbo geplaas deur Ferdi skree vir my van skynheiligheid, miskien lees ek dit net verkeerd

Ta-An
Oct 21st 2010, 08:38 AM
Ek verstaan mense dink ons moet nie hierdie goed teenstaan nie, maar in lig van die Islam beweging is ek baie bly oor die onlangse verwikkelinge en die druk wat op Woolworths geplaas is wat gemaak het dat hulle nou weer die tydskrifte terugsit op die rak, al is dit tydskrifte wat ek nie lees nie, dit gaan oor die prinsiep

Ek stem saam Phil....
Islam kom in voetjie vir voetjie..... baie geleidelik... tot ons die verskil nie eers meer raak sien nie, en dan, kort voor lank is dit te laat!! :o

CFJ
Oct 21st 2010, 08:48 AM
Ek wil nou nie snaaks wees nie, maar daardie antwoord van Woolworths soos net hierbo geplaas deur Ferdi skree vir my van skynheiligheid, miskien lees ek dit net verkeerd

Woolworths se verteenwoordiger skryf...

“Ons kan met trots sÍ dat ons nog altyd na ons kliŽnte luister en ons wil regtig hÍ ons sosiale media-blaaie moet ‘n tweegesprek wees.

“As ‘n handelaar hersien ons gereeld al ons produkte, insluitende tydskrifte, en ons hou produkte aan wat ons kliŽnte wil koop.

"Julle het geskryf – ons het geluister en het nou besluit om alle tydskrifte terug op die rakke te plaas."

Die vraag is, het hulle ook na hulle kliŽnte geluister toe hulle die aanvanklike besluit geneem het?

CFJ
Oct 21st 2010, 08:50 AM
Ek stem saam Phil....
Islam kom in voetjie vir voetjie..... baie geleidelik... tot ons die verskil nie eers meer raak sien nie, en dan, kort voor lank is dit te laat!! :o

Anneke,

Kyk hierdie interessante stukkie oor spesifiek halaal. Dit was ongelukkig reeds in 2008 geskryf en ek weet nie wie die outeur is nie en dan is dit in Ingels ook, maar nie te min, mens kan dit sekerlik nie ignoreer nie en ek glo werklik daar is meriete hierin!

Hoodwinked by Halaal!

The manner in which "halaal" is implemented in SA is exploitative, dishonest, and an outright scam. It is a cleverly cloaked pyramid scheme and I can prove it! It fleeces the consumer who is forced to buy halaal because he doesn't have a choice, and 98.5% of the time he is not even a Muslim. I wish to extend a challenge to the halaal certification bodies, the food manufacturers, and the major supermarkets to disprove this statement. And if swallowing the halaal hoax is not hard enough, we may soon be taking halaal intravenously and also wearing halaal. Cuba and Malaysia are presently working on producing a halaal vaccine for meningitis, which will undoubtedly be exported to SA.

South Africans are hoodwinked daily by the ingenious halaal hoax. You ask, "How am I being ripped off?" Well, like other South Africans, every time you buy a halaal product, you unknowingly pay a surcharge that goes into the bank account of a halaal certification body. The halaal surcharge accumulates into millions of rands every year. Khairy Jamalludin, chairman of the World Halaal Forum says globally, the halaal industry is estimated at $580 billion per year. The people that run the certification bodies have become fat-cats with your hard-earned money. Since more than 80% of items on supermarket shelves are halaal, almost every consumer is an unwitting victim of this evil practice (survey of 20 basic food items conducted at national stores). Have you noticed that almost anything you buy these days, from meat products to toothpicks, is halaal. Non-halaal alternatives are becoming non-existent. Halaal products usually bear a moon and star symbol or something similar together with "SANHA", or MJC", or "NIHT", or "ICSA". The abbreviations stand for the names of the halaal certification bodies in SA. The fact that there are 4 bodies instead of one is evidence that the halaal hoax is lucrative. Please read on.

How does the scheme operate? Companies are pressurised by the halaal bodies to pay tens of thousands of Rands for a piece of paper that says they are halaal certified. Rainbow Chicken, for example, pays over R320 000.00 a year for only its KZN operation. Unilever pays over R65 000.00 for its Durban plants (there are signed agreements and computer printouts). These huge amounts are not a problem for the companies because they simply include them in the cost of the product and it is passed on to the end consumer, viz. you and I. That means everytime you fill your trolley, unbeknown to you, a significant portion of your bill consists of the halaal surcharges. Companies say they pay these large halaal certification fees in order to penetrate the Muslim market. This is hogwash since the total Muslim population in SA is only slightly over half a million, the majority of whom are women and children that are not economically active. So who do you think is paying off the hefty halaal tab? Mostly the other 47.5 million non-muslim South Africans.

What is halaal? Who are these bodies? What are the Islamic authorities saying about all of this? What happens to all this money and what is the government doing about this? How do other religions view this practice?

Halaal is a Sharia Law requirement of Islam. Koranic law requires that animals for consumption are made to face the Ka'aba (a shrine in Mecca where there is a black stone) and slaughtered in the name of Allah, the god of the Islam. Non-meat products must be free from pork or alcohol. The irony is that pork-eating, wine-drinking non-muslims (called "*******" in the Koran) handle the carcasses at the abattoirs and you will find pork and halaal side by side in all the major supermarkets like Pic 'n Pay, Checkers, etc., and, the fact is, very few Muslims actually shop at these stores. They usually support Muslim-owned stores even if the price is higher or the quality inferior. The height of hypocrisy is that over 98% of shoppers at the major food stores that stock mostly halaal are non-muslims that are forced to pay the halaal surcharge because of a lack of non-halaal alternatives. Many poor South Africans that live below the breadline have no choice but to pay the halaal surcharge.

The halaal certification bodies are privately run organisations even though they may be registered as NPOs. Amongst the directors of these organisations are ex-politicians that have been barred from holding public office and another that had been charged for paedophilia.There is bitter rivalry amongst the halaal bodies because each wants a bigger piece of the pie. They are not mandated by the Muslim population and generally do not have the support of the Islamic theological authorities (ulamas). In fact, many of the ulamas have distanced themselves from the certification bodies, stating that their practices are grossly unscrupulous and they have called on the Ummah (Muslims) to boycott products that have been certified by these charlatans. Why are these authorities not exposing this evil to the general public? They will not speak to the broader public because it is humiliating and they may also be seen to be disloyal. But the truth must come out!

The revenue from halaal is used to pay fat salaries to the directors of the halaal bodies, to create employment for Muslims only, to propagate Islam, to advance Islamic political causes both locally and abroad (there is documented evidence to support these allegations). Ninety-eight percent of unwary South Africans are forced, through lack of alternatives, to financially support this religious requirement of Islam which Muslims themselves are called upon, by their some of their spiritual leaders, to boycott. The government's lame view is that halaal "does not harm the consumer". The Department of Trade and Industry misses the point completely that there is a surcharge involved and therefore halaal certification is a financial business that must be regulated - it is NOT just a religious matter!

Nominal Christians do not really have a problem with halaal from a religious perspective. Others say, however, there are clear and consistent warnings in the Bible not to eat animals that have been offered to any other god. They say that Allah is not the God of the Bible since Allah has no Son through whose substitutionary death and resurrection a person's sins can be forgiven, thereby allowing him to be reconciled to God. Hindus do not have a religious problem with halaal since, they say, all gods are one. Many are offended, however, by the economic exploitation. Jews have a similar practice to Muslims, which they call "kosher" but they will not eat each other’s foods. Kosher is, however, practiced on a much smaller scale and it does not restrict consumer choices or affect prices significantly. Muslims have the right, in terms of the SA constitution, to practice their religion and to eat halaal if they so wish. The constitution does not, however, allow any religion to impose its laws on others, as in the case of halaal (Muslims are, after all, a very small minority, yet every household in SA consumes halaal).

No matter what your religious persuasion, you are a victim of the halaal scam. The per unit surcharge for halaal may be small but it adds up to millions of rands that adversely affects consumer prices and, subsequently, your pocket.

chisel
Oct 21st 2010, 08:53 AM
Jammer as ek 'n klip in die bos gooi, maar die plekke wat wťl Christelike materiaal verkoop (soos Gospel direct, CUM boeke en PNA) is hoofsaaklik die self-help Christenskap van Joyce Meyer en Joel Osteen.
Mens kan tereg sÍ dat Woolies nie die enigste is nie...Christen boekwinkels het al jare nie meer Christen material op hul rakke nie. :)

hmm...dalk is die bostaande bietjie oordrewe want ek het darem 'n eensame strowwerige copie van Wilberforce se "Real Christianity" eenkeer in Gospel Direct gekry. Ek was stom geslaan.

Wat die woolies kwessie aanbetref, hulle verkoop ordentlike (albeit duur) kos, en klere. Dis hoekom mens soontoe gaan. Ek gaan nie kla as die hardeware winkel onder in die straat nie Christelike material verkoop nie, en ek gaan nie kla as die slagter nie Christelike boeke saam met die wors en die tjops verkoop nie, so ek kan regtig nie kla as Woolies 'sekulÍre' besigheids besluite neem nie.

Dis 'n hartseer realiteit van die wÍreld waarin ons leef... Christene behoort in elk geval nie hul geestelike voedsel in Woolies te gaan soek nie.

CFJ
Oct 21st 2010, 09:15 AM
Hi chisel,

Jy raak nou iets aan wat mens nie aldag besef nie, maar die skaal van misleiding en hoe mense se aandag gemanipuleer kan word in al wat 'n rigting is, maak misleiding presies wat dit is; - gevaarlik en subtiel en mens moet die vyand (satan en sy engele) nie onderskat nie. Die feit dat Christelike boekwinkels in ons dag bestaan en 'sorgloos' handel dryf, is al klaar 'n bewys van iets wat nie pluis is nie, want die aanslag is verskuil in so mate, mens sien nie in die vlees nie. Mens vergeet soms dat ons nie teen vlees en bloed in stryd is nie...

Ta-An
Oct 21st 2010, 09:29 AM

:lol: Raak aan jou geld en jy sing 'n ander storie... In die ekonimiese klimaat van vandag kan self Woolies nie die kans waag om op sy turn-over te verloor nie :D

Die Filadelfieer
Oct 21st 2010, 09:39 AM
:lol: Raak aan jou geld en jy sing 'n ander storie... In die ekonimiese klimaat van vandag kan self Woolies nie die kans waag om op sy turn-over te verloor nie :D

Ek dink nie ons het die hele storie nie, die inisiele besluit kon nie net ekonomies gewees het nie. Hoe ek dit verstaan betaal 'n winkel net vir die tydskrifte wat verkoop is, en die res word weer opgelaai deur die verskaffer. Dit het Woolworths dus nie meer gekos om hierdie tydskrifte op hulle rak te hou as wat Huisgenoot/You/Sarie/ens kos om op dieselfde rak te hou nie.

Daar was 'n ander rede hoekom juis boeke met 'n Christen-tema uitgesonder is....dalk 'n bemarkingsfoefie voor kersfees ?

14390876
Oct 21st 2010, 10:07 AM
Ok. Dis net ek, maar ek beskou nie die afhaal van hierdie tydskrifte as baie erenstig nie.Eerstens is die tydskrifte wat afgehaal is in die selfde klas as huisgenoot, maw nie besonder goed nie (dis nou maar my sieining). Moet daar regtig spesifiek Chritlike tydskrifte wees? Ek kan regtig nie insien hoekom nie. Ek dink die artikel in Die burger is BAIE oordrewe. Ek vertrou gladnie die burger nie nie en ek glo dus dat hulle doelbewus die artikel so laat skryf het sodat dit reaksie sal uitlok. Nie net dit nie maar, as gedrukte media, sou ek dink dit baat die burger om enige vorm van gedrukte media te ondersteun. Ek is oortuig dat dit net een kant van die storie is. Het julle al gehoor van a`n islamietiese, joodse or budhistiese tydskrif? want ek het nie. Woolworths is nie primÍr `n tydskrif winkel nie en die besluit lyk vir my soos `n besigheids besluit. Ek sie n GEEN koneksie tussen Woolworths en Islam nie. Woolworths word, so ver as ek weet, nie deur moslems besit of bestuur nie en het geen spesifieke belang daarby om Islam te bevorder nie. Dus kan ek nie sien wat dit te doen het met die bedreiging van Islam nie. Ek sou voortgegaan het om by Woolworths te koop al het hulle nie hulle besluit terug getrek nie. Ek kyky nooit eers of iets halaal is of nie want ek beskou nie my inkopies as besonder gewigtig in die groter skaal van dinge nie. Ek het geen vrees vir wat kom nie. Ek is nie eers bekommered nie, want ek weet waar ek staan. Ja, woolworths gebruik "Christilike" feesdae, maar aangesien ek nie hierdie dae as Christlike feesdae beskou nie, maak dit vir my ook nie veel verskil nie. En nou, voor almal my gedagtes hier uitmekaar skeur, gaan ek loop. Ek wou net my opinie hieroor gee

Ta-An
Oct 21st 2010, 11:09 AM
Ek dink nie ons het die hele storie nie, die inisiele besluit kon nie net ekonomies gewees het nie. Hoe ek dit verstaan betaal 'n winkel net vir die tydskrifte wat verkoop is, en die res word weer opgelaai deur die verskaffer. Dit het Woolworths dus nie meer gekos om hierdie tydskrifte op hulle rak te hou as wat Huisgenoot/You/Sarie/ens kos om op dieselfde rak te hou nie.

Daar was 'n ander rede hoekom juis boeke met 'n Christen-tema uitgesonder is....dalk 'n bemarkingsfoefie voor kersfees ?

Fila, as baie Christene Woolies boikot met hulle aankope... en veral nou voor Kersfees, wat sou dit aan sy monetÍre omset doen ?? :hmm:

Phil Fourie
Oct 21st 2010, 11:47 AM
Eerlik het ek nie 'n saak met die publikasies nie, ek dink ook nie dit is goeie Christelike publikasies nie, ek het 'n probleem met die prinsiep en veral dit wat uitgelig is deur Ferdi op hierdie draad, ons mag nie dinge met 'n Christelike ondertoon verkoop nie, want dit gaan sekerlik aanstoot vir sekere van hulle kliente, maar halaal produkte word in elke "isle" verkoop.

Dit is my probleem, hulle wil nie politieke en godsdienstige materiaal in hulle winkel hÍ nie, maar die halaal merkies is oral en ons weet, daardie halaal merkie dui juis op beide, Islam as godsdiens en 'n baie sterk opkomende politiese beweging.

Johnny
Oct 21st 2010, 12:32 PM
Dit is my probleem, hulle wil nie politieke en godsdienstige materiaal in hulle winkel hÍ nie, maar die halaal merkies is oral en ons weet, daardie halaal merkie dui juis op beide, Islam as godsdiens en 'n baie sterk opkomende politiese beweging.

Moenie so worry nie. Binnekort gaan die Psalm 83 oorlog alles verander en gaan die Moslems die regte Here aanbid. Dan is hulle doppie geklink. En wie moet ons bedank........ISRAEL!

14390876
Oct 21st 2010, 12:39 PM
Ek kan dit nie weerstaan nie :blush::D

Well hier is `n interessante stukkie statistiek:

Interesting fact: "Lig" magazine had sales of 42,504 April - June 2010 (for a national mag). The Alberton Record had sales of 38,523 over that period (Alberton - with no disrespect meant - is not exactly the world's largest city).

ek weet nie of dit verwys na totale verkope of na distrubisie nie, maar dieprentjie is duidelik. Die tydskrifte verkoop nie. Die halaal producte verkoop.Dis so eenvoudig soos dit is.

Moet `n suksesvolle winkel groep produk X aanbied, al verkoop dit nie, net omdat die produk X `n sekere groep verteenwoordig en moet dieseldfe winkel groep nie meer Produk Y verkoop nie, al verkoop dit goed, net omdat die verkoop daarvan `n sekere groep aanstoot gee. Tydskrifte en voedsel produkte kan doodeenvoudig nie veergelyk word nie. As daar `n klomp spesifiek christelike produkte (soos in voedsel) op die rak was wat hulle dan besluit het om af te haal, dan sou ek dalk erken dit is `n probleem. Ek sÍ ook weer dt aangesien daar nie Islamietiese of Joodse tyskrifte is nie, wee ons nie of die winkelgroep nie sulke tydsrifte ook sou verwyder indien dit swak verkoop het nie. Min mense wat ek ken stel regtig belang in tydskrifte,wat nog van Christilike tydskrifte. Dit is dus vir my `n teken vn die weg beweeg van gedrukte media. Alle winkels moet hulle voorsiening van gedrukte media hersien, want daar is altyd die gevaar dat dit nie sal verkoop nie, omdat mense voel hulle kan alles sommer op die internet kry. Ek beskou Woolworths se besluit as a besigheids besluit omdat ek voel kan sien hoe so `n besluit `n goeie besigheid besluit sou kon wees. moenie appels met lemoene (of in die geval, ttydskrifte) vergelyk nie :D. Ek is seker as daar `n tydskrif was wat baie goed was en regtig belowe het om goed te verkoop sou hulle dit nie nodig gevind het nie. As jy wil sÍ dat die winkelgroep skynheilig is dan sou ek met jou saamstem, maar dit is tog nie iets nuuts nie.besighede doen sulke soort dinge al amper so lank as wat daar winkels is. Daar is baie dinge wat ek as a`n teken van die tye sou beskou maar hierdie is nie regtig een van hulle nie

Johnny
Oct 21st 2010, 12:48 PM
Of ek nou my stukkie steak by Woolworths koop of by die boere slaghuis.......braai gaan ek braai!

Die Filadelfieer
Oct 21st 2010, 01:03 PM
Fila, as baie Christene Woolies boikot met hulle aankope... en veral nou voor Kersfees, wat sou dit aan sy monetÍre omset doen ?? :hmm:

Dit is baie waar Ta-An, maar dink aan al die publisiteit wat Woolies met hierdie ding in die proses gekry het.

Phil skryf :

Ek dionk jy slaan die spyker op die kop ! Een van die probleme is dat ons al so afgestomp geraak het hiervoor dat dit net nie meer 'n impak maak nie.

chisel
Oct 21st 2010, 01:14 PM

Is die halaal kosse in Woolies daar om die Islam geloof te promoveer of is dit om die Islam leefstyl te akkomodeer?

Ek dink nie dit is 'n geloofs kwessie vir Woolworths nie.
Hulle akkommodeer spesiale dieete en beskou halaal kosse in dieselfde lig as die Kosher, Vegerarian, Vegan en Gluten vrye kosse wat hulle verkoop.
Die Christen geloof het nie kos voorskrifte nie, maar as daar was, glo ek Woolworths sou dit op die rakke hÍ.

Dalk is ek verkeerd, maar ek dink miskien lees ons meer in die woolies ding in as wat dit werklik is.

Die Filadelfieer
Oct 21st 2010, 01:47 PM
Dalk is ek verkeerd, maar ek dink miskien lees ons meer in die woolies ding in as wat dit werklik is.

Ek sal wel toegee dat dit nie nodig is om met brandende fakkels en hooivurke op te ruk na jou naaste Woolworths tak nie, maar ek glo wel dat daar 'n punt bewys moes word, wat wel gedoen is.... hopelik beweeg die kwaai omies en tannies wat sulke lelike dinge vir Woolies te sÍ gehad het ook aan en besin bietjie oor hulle houding teenoor ander.

chisel
Oct 21st 2010, 01:52 PM
Ek sal wel toegee dat dit nie nodig is om met brandende fakkels en hooivurke op te ruk na jou naaste Woolworths tak nie...
hahahaha. Skerp! :)

CFJ
Oct 21st 2010, 02:00 PM
Of ek nou my stukkie steak by Woolworths koop of by die boere slaghuis.......braai gaan ek braai!

Hehehe Johnny, lekker om jou weer te sien skryf en wie sou nou kon dink Woolies sou soveel aandag oor die eindtye trek...

Johnny
Oct 22nd 2010, 05:15 AM
Ek sien vanoggend op die lamppale waar Beeld hul hoofberigte vir die dag adverteer:

"Woolies sien die Lig". Ek wonder of hulle verwys na die "Lig" tydskrif. Hulle sien dalk 'n ander lig en nie die LIG wat in die wereld ingekom het nie.

Phil Fourie
Oct 22nd 2010, 06:11 AM
Die hele punt wat ek probeer maak hier is - Om die halaal merk op kosse aan te bring word teen 'n koste gedoen, jy betaal die Islamitiese raad daarvoor en daardie gelde gaan net so vir die bevondsing van Islam agenda. Islam gebruik sy rykdom uit goed soos Halaal en hulle olie skatkis om mense om te koop in hul geloof in. In ons eie land, onder ons eie wit mense gaan hulle na enkel sukkelende ma's en bied hulle werk aan, gee vir hulle kos, gee gratis onderrig vir hulle kinders en probeer hul so draai na Isalm toe.

Nou ek het nie slapelose nagte hier nie en ek wil ook nie in 'n oorlog betrokke raak oor die koop of nie koop van halaal produkte nie, maar die feit dat Woolworths hulle sou ondersteun en nie die Christen publikasies nie (wat nou verander het), beteken hulle sal eerder direk/indirek Islam en sy beweging vir 'n een wÍreld godsdiens onder geweld bevonds. Dit is waar my probleem lÍ m.b.t. hierdie optrede, dit stuur vir ons as Christenne 'n baie duidelike boodskap uit, ons is nie meer welkom nie (wat ons nooit was nie), die geloof wat bevonds sal word in hierdie wÍreld voorts is Islam.

Johnny
Oct 22nd 2010, 06:40 AM
Ons almal ken die ou Yskor. Die grootste staal vervaardiger in Suid Afrika en seker ook noemenswaardig in die wereld. Wie het Yskor gekoop so 2 jaar gelede?

Lakshmi Niwas Mittal (Rajasthani: लक्ष्मी मित्तल; born 15 June 1950)[3] is an Indian[4][5][6][7][8] steel tycoon and the chairman and chief executive officer of ArcelorMittal.

As of July 2010, Mittal is the richest man in Europe[2] and the fifth richest in the world with a personal wealth of US$28.7 billion or £19.3 billion.[2] The Financial Times named Mittal Person of the Year in 2006. In May 2007, he was named one of the "100 Most Influential People" by Time magazine.

He is a board council member of the Prime Minister of India's Global Advisory Council of Overseas Indians[9]. He serves as a non-executive director of Goldman Sachs, EADS and ICICI Bank[10] and is presently the vice chairman of the World Steel Association. Mittal is a member of the Foreign Investment Council in Kazakhstan, the International Investment Council in South Africa, the World Economic Forumís International Business Council and the International Iron and Steel Instituteís Executive Committee.[11] He is a member in the Advisory Board of the Kellogg School of Management and is part of St. Xavier's College, Calcutta Alumni Association, London Chapter.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lakshmi_Mittal
http://www.iloveindia.com/indian-heroes/lakshmi-mittal.html

As ons alles wil koppel aan 'n geloof, dan moet ons ook nie meer karre koop nie, of enige iets wat van staal gemaak word nie, want dan ondersteun ons die hindoes in hul geloof.

1Co 7:29 Maar dit sÍ ek, broeders, die tyd is kort; van nou af moet ook die wat vroue het, wees asof hulle nie het nie;
1Co 7:30 en die wat ween, asof hulle nie ween nie; en die wat bly is, asof hulle nie bly is nie; en die wat koop, asof hulle nie besit nie;
1Co 7:31 en die wat hierdie wÍreld gebruik, asof hulle dit nie ten volle gebruik nie; want die gedaante van hierdie wÍreld gaan verby.