PDA

View Full Version : Facebook Gevaarlik?

Philip dT
Dec 20th 2010, 12:47 PM
Ek kom sopas hierop af:

http://www.facebook.com/about/profile/ (http://www.facebook.com/about/profile/)

Die nuwe profiel-funksie van Facebook maak dat jy nog meer persoonlike inligting vir almal gee. Dit is opvalled hoedat die privaatheidsfunksies van Facebook gaandeweg verslap het.

Die wreld raak al minder privaat. Wikileaks wys ons dat geen inligting wat op internet beskikbaar is regtig privaat is nie.

Soos ek dit sien vorm dit alles deel van totale beheer oor die mensdom.

Wat dink julle hiervan?

CFJ
Dec 20th 2010, 02:31 PM
Hi Philip,

Ek het so paar maande gelede my profiel verwyder van Facebook. My gevoel is dat die sagteware so geskryf is, dat dit mens manipuleer om dinge te doen, wat in jou normale lewe nie eers in jou gedagtes sou wees nie. Jy het ook vinniger nuwe vriende as wat mens koffie en tee drink en alles kom veel meer onnatuurlik as normaalweg. Ek hou net eenvoudig nie daarvan om beheer te word nie en Facebook beheer mens se denke op baie subtiele wyse. Ek dink Facebook gaan dit nie net word nie, maar is reeds 'n manier om ons denke en aksies te rig, die vraag is net, waarheen?

Philip dT
Dec 20th 2010, 02:43 PM
Hi Philip,

Ek het so paar maande gelede my profiel verwyder van Facebook. My gevoel is dat die sagteware so geskryf is, dat dit mens manipuleer om dinge te doen, wat in jou normale lewe nie eers in jou gedagtes sou wees nie. Jy het ook vinniger nuwe vriende as wat mens koffie en tee drink en alles kom veel meer onnatuurlik as normaalweg. Ek hou net eenvoudig nie daarvan om beheer te word nie en Facebook beheer mens se denke op baie subtiele wyse...

Dis nogal 'n belangrike punt wat jy maak! Dis waar. Party mense se facebook(kamma)vriende is oor die duisend. Waar in die regte lewe sien jy dit? Die "friend-of-friend" funksie wat by default aan is met albums (tensy jy dit stel), maak ook dat mens deur wildvreemde mense se persoonlike albums kan blaai, of dat wildvreemde mense deur jou albums kan blaai. Wat as sensitiewe inligting in die verkeerde hande beland?

En wat van kinders wat niksvermoedend hulle inligting op facebook plaas?

Philip dT
Dec 20th 2010, 02:51 PM
Ek kom nou hierop af: Facebook/Illuminati konneksie?

http://gawker.com/5556552/the-facebook-illuminati-symbol-hidden-inside-mark-zuckerbergs-hoodie

Een ding hieruit wat my nou tussen die o tref is die begrip "interconnectedness." Wat is dit anders as die New Age konsep van kosmiese bewussyn / cosmic soul?

Die Filadelfieer
Dec 20th 2010, 06:37 PM
Ek het met rede nie 'n Facebook profiel nie. Soos wat julle reeds genoem het, is daar nie iets soos privaatheid waar die internet betrokke is nie. Facebook is 'n reuse groot teiken en word kort-kort gekraak, met 'n klomp mense wat altyd met rooi gesigte sit omrede inligting gelek word wat eerder (in BAIE gevalle) in die slaapkamer moes gebly het.

Om een of ander rede is dit deesdae mode onder tiener-meisies om kaalfotos van hulleself te neem. Hierdie fotos lek ALTYD uit, veral op facebook. Het so 'n dame nog respek vir haarself na so 'n insident wonder ek ? Wat is die kanse dat haar ouers, en eendag haar man en kinders op hierdie goed gaan af kom ? Ons was almal jonk en het almal foute gemaak, maar facebook maak dit net soveel makliker om hierdie foute te begaan, en dit in 'n reuse blaps te verander wat 'n persoon vir die res van sy/haar lewe gaan volg.

Ta-An
Dec 20th 2010, 06:52 PM
Nee Dankie vir Face-book :idea:

Son of the South
Dec 20th 2010, 06:56 PM
Snaaks dat julle dit noem. Ek vuisboek ook nie.

Ta-An
Dec 20th 2010, 07:27 PM
Snaaks dat julle dit noem. Ek vuisboek ook nie.

Dit is so "Plastic" vir my............. maar nou Ja, ek staan op die wal :D

RR van Wyk
Dec 21st 2010, 06:59 AM
Ek het ook nog nooit daarin belang gestel nie. Dit is maar net nog 'n oop agterdeur vir gemors om in te sluip. Facebook, televisie, videospeletjies, al daai goed is manipulerend van aard sonder dat meeste dit besef. Dis waar dat dit goed in jou gedagtes bring wat nie daar sou wees nie.

14390876
Dec 21st 2010, 08:19 AM
'n geweer kan gevaarlik wees, dat kan ook dood veilig en kan gebruik word vir pret (soos mense wat vir die sport jag). Alkohol kan gevaarlik en duisende mense is verslaaf daaraan, maar dit het ook medisinale eienskappe (alkohol het al lewens gered) en verseker kan dit ook gebruik word op 'n gesellige manier (wat is 'n braai sonder 'n bier). Karre is uiters gevaarlike goed en het baie nadele (ek dink eintlik ander vervoermiddels is beter in alle opsigte) maar 'n rit in 'n mooi kar om 'n bietjie ons mooi landskap te gaan sien is darem lekker. Facebook het sy nadele en kan verseker deur bose magte gebruik word, maar ek twyfel sterk (en daar is geen bewys daarvan) dat dit deel vorm van 'n komplot of iets nie. Ek gebruik dit, want daar is vriende wat oorsee bly met wie ek kan praat asof hulle langs my sit. Dis ook 'n vinnige manier om belangrike boodskappe te stuur en 'n BAIE meer betroubare manier om dinge oor te dra as e-pos. Solank jy internet gebruik kan dit gevaarlik wees. Dit is so maklik vir mense om in te breek. As jy enigsins 'n konneksie het kan iemand baie waarskynlik, sonder veel moeite van 'n selfoon in'hack' en doen net wat hulle wil. Daar is vir my min verskil tussen hierdie forum en facebook. Die enigste belangrike verskil is dat hierdie 'n Christelike oogpunt het. Dit hang alles af van die gebruiker. Dis so veilig soos wat jy dit maak. Ek vergelyk dit met 'n mall. Daar is duisende mense daar, en enige van hulle kan skielik 'n geweer of 'n mes uit ruk. Daar is geen privaatheid nie. Jy self bepaal hoeveel mense van jou sien. Jy is ook self verantwoordelik vir die veiligheid van jou kinders. Hoe is 'n shopping mall dus anders as facebook?

Francois Marais
Jan 2nd 2011, 06:12 PM
Die wat steeds op FaceBook is moet maar by Vader se voete gaan sit en vra wat hulle oor die saak moet doen.

Ek moes my profile delete op FB. Maar weet julle een ding.... Once on Facebook... Always on Facebook. Jou profile is nooit totaal en al weg van Facebook af nie. En ja FB is lekker om op te wees, mens ontmoet mense daar en word vriende... Selfs verlief en dan kom mens agter dat die persoon nie regtig die ware persoon is wat jy op FB ontmoet het nie, want daai persoon mag dalk voorgee dat hulle iets is wat hulle glad nie is nie, soos 'n Christen

Son of the South
Jan 2nd 2011, 06:17 PM
Francois, ons het nie 'n smiley van iemand wat net sy arm om jou skouer sit nie, so di ene moet maar doen. :hug:

Dit wat die Vader vir ons het is telkens baie beter.

David2
Jan 6th 2011, 10:24 AM
En as ons facebook gebruik om die evangelie uit te dra, wat dan? Party mense gebruik nagklubs om die evangelie uit te dra. Ons almal wat die evangelie uitdra gebruik "die wreld" om die evangelie uit te dra en volgens die Bybel is "die wreld" die troon van satan. Nee, facebook bied baie sterk moontlikhede vir Christene om betrokke te raak. Vergelyk nou byvoorbeeld bibleforums met facebook. Bibleforums het sy plek, baie beslis, maar as 'n instrument om "die wreld" te bereik is hy uiters beperk. Ek het nie 'n saak daarmee as die bose magte uitvind dat ek met Elsa getroud is, in Lichtenburg op skool was en in Stellenbosch geswot het en wat die naam van my website is nie. As ek hierdie inligting moet verskaf vir 'n geleentheid om met mense kontak te maak en te kommunikeer wat ek andersins nooit sou h nie, dan doen ek dit graag.

Die Filadelfieer
Jan 6th 2011, 10:43 AM
in Lichtenburg op skool was ...

Lichtenburg ! Regtig ? Jou ou Wes Transvaler jy ! Kom jy nog in die beskawing David ? :)

David2
Jan 6th 2011, 01:13 PM
Ja, ek was in Lichtenburg in die Horskool, maar s nou eers vir my. Wat s jy van my plasing hierbo? S jy dat Christene van facebook moet wegbly omdat dit "gevaarlik" is ten spyte daarvan dat daar byna onbeperkte moontlikhede bestaan om met buitestaanders te netwerk en die evangelie te deel? Wie het nouweer ges "ons is in die wreld maar ons is nie van die wreld nie". Ek is in facebook maar ek is nie van facebook nie.

CFJ
Jan 6th 2011, 04:23 PM
En as ons facebook gebruik om die evangelie uit te dra, wat dan? Party mense gebruik nagklubs om die evangelie uit te dra. Ons almal wat die evangelie uitdra gebruik "die wreld" om die evangelie uit te dra en volgens die Bybel is "die wreld" die troon van satan. Nee, facebook bied baie sterk moontlikhede vir Christene om betrokke te raak. Vergelyk nou byvoorbeeld bibleforums met facebook. Bibleforums het sy plek, baie beslis, maar as 'n instrument om "die wreld" te bereik is hy uiters beperk. Ek het nie 'n saak daarmee as die bose magte uitvind dat ek met Elsa getroud is, in Lichtenburg op skool was en in Stellenbosch geswot het en wat die naam van my website is nie. As ek hierdie inligting moet verskaf vir 'n geleentheid om met mense kontak te maak en te kommunikeer wat ek andersins nooit sou h nie, dan doen ek dit graag.

Hi David,

Ek dink jy gee 'n perspektief wat mens maklik kleiner kan maak as wat dit veronderstel is om te wees, want mens sal nooit die evangelie kan uitdra, sonder presies dit wat jy hier voorhou nie. In wese was die algemene sieninge in hierdie draad soos ekself dit verstaan, spesifiek gemik op mense se naiwiteit aan die een kant en aan die anderkant, bloot die realiteit van 'n plek soos Facebook. Jou argument sien ek as die balans wat mens nie uit gedagte moet neem nie, teen die agtergrond van die versigtigheid wat ook deel van mens se aanslag moet wees.

As ek eerlik moet wees, dink ek Facebook het myself bietjie onkant gevang en moes ek eers onttrek daar (wat 'n waarskuwing ook inhou) , maar jou grondige argument sal mens nooit kan wegredeneer nie.

David2
Jan 6th 2011, 06:19 PM
Dankie Ferdi
So terloops, ter illustrasie van wat ek op facebook probeer doen, hier is 'n plasing wat ek vroeg vanoggend op facebook geplaas het, nog voor ek van julle bespreking oor facebook geweet het:

Nie nuwe voornemens nie, maar nuwe mense. Maak 2011 anders as die ander jare. Moet nie die jaar ingaan met voornemens en beloftes nie. Dit help nie. Die mens is te onbetroubaar. Verander die beheerkamer van jou lewe. Gal. 2:20:

Ek is met Christus gekruisig, en k leef nie meer nie, maar Christus leef in my. En wat ek nou in die vlees lewe, leef ek deur die geloof in die Seun van God wat my liefgehad het en Homself vir my oorgegee het.

Glo jy dat Jesus sekere dinge vir jou gaan doen in hierdie jaar? Met ander woorde Hy is in jou diens? Of het jy gesterf en is alleen deur die Woord soekende na die belange van God in jou lewe? Is Jesus in jou diens of jy in sy diens?

Die Filadelfieer
Jan 7th 2011, 06:18 AM
Dankie Ferdi
So terloops, ter illustrasie van wat ek op facebook probeer doen, hier is 'n plasing wat ek vroeg vanoggend op facebook geplaas het, nog voor ek van julle bespreking oor facebook geweet het:

Nie nuwe voornemens nie, maar nuwe mense. Maak 2011 anders as die ander jare. Moet nie die jaar ingaan met voornemens en beloftes nie. Dit help nie. Die mens is te onbetroubaar. Verander die beheerkamer van jou lewe. Gal. 2:20:

Ek is met Christus gekruisig, en k leef nie meer nie, maar Christus leef in my. En wat ek nou in die vlees lewe, leef ek deur die geloof in die Seun van God wat my liefgehad het en Homself vir my oorgegee het.

Glo jy dat Jesus sekere dinge vir jou gaan doen in hierdie jaar? Met ander woorde Hy is in jou diens? Of het jy gesterf en is alleen deur die Woord soekende na die belange van God in jou lewe? Is Jesus in jou diens of jy in sy diens?

Jy maak natuurlik 'n baie goeie punt wat mens nie sommer kan wegpraat nie David. Dankie vir 'n ander perspektief !

CFJ
Jan 7th 2011, 08:11 AM
Dankie Ferdi

Eintlik moet ek vir jou dankie s David, want die uitdra van die evangelie is juis na plekke soos Facebook en alhoewel baie mense kan val daar, is daar egter geleenthede soos min om mense daar te bereik. Mens kan maklik TE versigtig raak met die plekke waar die plae val en dan vergeet mens, dit is juis daar waar die oes groot is, maar die arbeiders min!

RR van Wyk
Jan 7th 2011, 09:14 AM
Eintlik moet ek vir jou dankie s David, want die uitdra van die evangelie is juis na plekke soos Facebook en alhoewel baie mense kan val daar, is daar egter geleenthede soos min om mense daar te bereik. Mens kan maklik TE versigtig raak met die plekke waar die plae val en dan vergeet mens, dit is juis daar waar die oes groot is, maar die arbeiders min!

Goeie stelling! Maar mens moet alteid bewus wees van mens se eie swakplekke en tekortkominge. As jy gaan na plekke waar die plae val en jy is nie opgewasse daarvoor nie, vreet die plae jou ook op :)

Philip dT
Jan 7th 2011, 09:47 AM
Ja, ek was in Lichtenburg in die Horskool, maar s nou eers vir my. Wat s jy van my plasing hierbo? S jy dat Christene van facebook moet wegbly omdat dit "gevaarlik" is ten spyte daarvan dat daar byna onbeperkte moontlikhede bestaan om met buitestaanders te netwerk en die evangelie te deel? Wie het nouweer ges "ons is in die wreld maar ons is nie van die wreld nie". Ek is in facebook maar ek is nie van facebook nie.

Dankie vir jou plasing. Ek sien dit baie dieselfde. Die bybel s ook ons moet opreg wees soos die duiwe en (Mat 10:16) versigtig (eintlik "wys", "skrander," "diskreet") soos die slange. So ek stem saam. As mens bedag is op die sekuriteitsaspek van Facebook en dit diskreet kan gebruik, is dit beslis 'n groot sendingveld, veral onder jou familie en vriende.

David2
Jan 13th 2011, 07:40 PM
Nog so 'n klein brokkie op facebook:
Rom.1:28 - Nogal erg, mense wat kies om hulle nie aan God te steur nie of wat dink hulle weet beter as Hy. Hulle dink hulle kom weg daarmee, maar eintlik nie. Daar is 'n vernietigende reaksie van God wat hulle tref: Hy gee hulle oor aan hulle keuse. Daar is een van twee opsies: Kry vir jou wat jy gekies het (dit is tog regverdig), of ontvang vergifnis van die Een wat jy verlon het (dit word genoem GENADE).

CFJ
Jan 14th 2011, 06:16 AM
Goeie stelling! Maar mens moet alteid bewus wees van mens se eie swakplekke en tekortkominge. As jy gaan na plekke waar die plae val en jy is nie opgewasse daarvoor nie, vreet die plae jou ook op :)

Daar sal altyd 'n ander kant ook wees met plekke waar mens versigtig ook moet wees RR. Altans, so glo ek, want iemand wat nie deur die Here self voorberei is nie, sal ook nie deur Hom gestuur word nie. Ek is van mening dat daar vele mense is wat vandag sendingwerk doen en nooit gestuur was nie, want hulle was nie gereed en veral voorberei deur die Here vir dienswerk nie.

lukeskywalker
Jan 18th 2011, 08:18 PM
My vrou het kontak met haar pa verloor vir so ongeveer 33 jaar, en hom weer deur middel van facebook opgespoor, en ons het nou weer daaglikse kontak met hom. So ons is nogal eerlikwaar dankbaar dat daar so iets soos facebook is. En ek stem saam dat ons dit kan gebruik om die Evangelie uit te dra.

RR van Wyk
Jan 19th 2011, 06:05 AM
Elkeen het sy siening oor facebook. Almal erfaar dit anders. Persoonlik sal dit vir my 'n slegte ding wees, want ek sien klaar hoe meer van my werkstyd en produktitwiteid verlore sal gaan as ek by dit betrokke raak. Ek sal tien teen een mense probeer opspoor wat in die verlede hoort. Daar is allerhande volksvreemde goetters op facebook wat ek glad nie van hou nie(my persoonlike gevoel).

Facebook kan dalk 'n goeie plek wees om die evangelie uit te bassuin. Ek was nie opgeroep om dit te doen nie. So het elkeen sy rol om te speel. As die slegte die goeie oorheers en selfs uitvee, is dit vir my 'n teken om weg te bly.

David2
Jan 22nd 2011, 06:14 AM
RR, in hierdie lewe oorheers die goeie nooit die slegte nie, behalwe in die lewe van 'n Christenmens wat wat die tekens van die heiligmaking van die Gees in hom omdra. Maar wat die wreld betref, is die slegte altyd aan die wenkant. As ons net wil wegbly van die plekke waar die slegte die goeie oorheers, gaan ons nooit op die plekke kom waar die woord van bevryding werklik uitgesaai moet word nie. Ons kan onsself nie teen die slegte beskerm deur altyd daarvan weg te bly nie. As dit so was, kan ons ons kinders nie eers skool toe stuur nie. Die metode om ons teen die slegte te beskerm is om die volle wapenrusting van God op te neem en dan staande te bly teen die aanslag van die bose. Trek ook die soldate-skoene aan jou voete om parraat te wees om op plekke waar mens kan gly vas te staan en die evangelie te laat hoor.

RR van Wyk
Jan 22nd 2011, 07:33 AM
Hi Dawid, dis presies my punt, stem 100% saam met jou. Ek persoonlik is nie geroeppe om betrokke te wees by facebook. Nes jy s oorheers die goeie nooit die slegte, maar presies dit gee my nie die verskoning om met slegte deurmekaar te raak as dit juis nie nodig is(in my geval) nie.

Ek verstaan dat ons almal se siening natuurlik verskil en ek respekteer dit. Jou rol in hierdie lewe is anders as myne. 'n ander punt wat ek kan maak, is dat ons nie weet wat in die volgende se hart aangaan, net God weet. Net die persoon en God weet of die persoon net verskonings opmaak om betrokke te wees by iets omdat hy daarvan hou, of omdat hy eerlik is met homself, 'n eerlike hart het en waarlik betrokke is by iets soos hy s hy is, soos om verskil te maak.
Hiermee wil ek nie op tone trap nie, maar ongelukkig gebeur dit in die werklike lewe daarbuite en gebruik dit maar as 'n voorbeeld. Ek wil nie by goed betrokke wees waarmee ek ongemaklik voel, met die pretensie dat ek sielle red nie. Dan bedrieg ek dalk net myself. As ek dalk werklik geroeppe was daarvoor is dit natuurlik 'n ander saak. As jy nie gestuur is nie, het jy geen rede om rond te hang nie(in my geval)

Ek is op 'n konstante missie om my lewe skoon te maak, skoon te hou en 'n meer nader persoonlike verhouding met my Skepper te h. As 'n mens net af en toe miskien as besoekker in facebook kan wees om te s wat op jou hart l en dan weer te verkas sou dit een ding wees. Maar dis asof jy 'n permanente resedensie in facebook het. Jy verbind jouself daaraan. Maak jouself vas daaraan. Ek wil nie myself vasmaak aan hierdie wreld nie, as jy verstaan wat ek bedoel.

David2
Jan 22nd 2011, 07:53 AM
RR, Jy weet, ek gaan ook nie preek in nagklubs nie, maar daar is mense wat dit doen en ek haal my hoed vir hulle af. Ek dink ook nie dat ons almal op al die slegte plekke moet uithang om die evangelie uit te dra nie. Ons kan dit nie doen nie. Maar die feit bly staan dat alle Christene geroep is om die evangelie in die wreld in te dra, en die wreld is juis die slegte plekke.

Ek het maar my vraagtekens oor die hele ding van roeping. Wat is roeping? Is dit 'n gevoel? Nee, 'n gevoel is totaal aards en onbetroubaar. Is dit 'n stem? Nee, ek het nog nooit 'n stem gehoor wat vir my s waar ek die evangelie moet uitdra nie. So wat is dit dan? Ek weet nie. Maar ek weet wel wat my opdrag as Christen is en daarom soek ek na redes om op slegte plekke betrokke te raak met die evangelie en ek wag nie vir 'n stem of 'n gevoel wat dit vir my s nie.

RR van Wyk
Jan 22nd 2011, 08:09 AM
Ons stem grootliks saam, maar natuurlik met die feiner punte verskil ons. Jou heel laaste sinnetjie laat my egter ongemaklik voel. Ek gaan beslis nie voor die wind ooral instorm, almal platloop en die evangelie verkondig sover ek gaan nie. Sou ideaal wees as mens kon, maar weereens is die lewe nie so eenvoudig nie.
Natuurlik het jy vraagtekens oor die hele ding van roeping, wie het nie? God kommunikeer nie eenders met almal nie. God hanteer nie ons almal dieselfde nie.
Die stem waarvoor jy nie wag nie, is die stem van God waarvoor jy nie wag nie. Ons is alteid geneig om ons eie ding te wil doen sonder om te vra wat God wil h ons moet doen. Daardie stem of gevoel kan jou red uit baie moeilike ongemaklike situasies, of jou juis daarin sit as God dit so sou wil h.

Dit vat 'n leeftyd partykeer om te leer van daardie "stem", dit hang net af hoe getrou ons is om daarna te luister.

David2
Jan 22nd 2011, 09:38 AM
Toe ek nog 'n predikant van die groot kerk was, het ek baie stories (alles net stories) aangehoor van predikante wat "geroep" was om na 'n sekere gemeente toe te gaan. Hulle is altyd "geroep" na die ryker stedelike gemeentes en nooit na die moeiliker plattelandse gemeentes nie. Persoonlike voorkeure bepaal waarheen ek "geroep" word en daar is niemand om my keuse te bevraagteken nie. "Die Here het dit duidelik vir my ges", s hulle altyd en dan kan niemand dit tog durf waag om met hulle te stry nie. Nee wat, hierdie "roepings" en "stemme" van mense is bloot pretensie. Plaas dat hulle nugter en eerlik na die Woord toe gaan en kennis opdoen van God se plan en aksie hier in die wreld en dan gaan kyk na hulle eie situasie en in geloof en gebed 'n verantwoordelike besluit neem van waar hulle die saak van die Here ten beste kan dien. Met inagneming van die vraag waar die grootste nood en die minste arbeiders is en nie persoonlike voorkeure of afkeure as 'n "roeping" of 'n "opdrag van die Here" beskou nie.

RR van Wyk
Jan 22nd 2011, 01:09 PM
Goeie plasing Dawid. Ek wonder ook baie watter rol persoonlike voorkeure op mense se geesteslewe speel.(Watter rol speel persoonlike voorkeure op myne?) Partykeer, soos die voorbeelde wat jy hierbo noem, klink die mense taamlik baie teenstrydig met wat die Bybel s, wat die Bybel ons leer.
Baie mense se roepings en stemme wat jy noem as pretensie is seker waar. Alhoewel dit vir my klink na om soos met vuur te speel, sulke mense kan nie werklik glo in 'n ware lewende God nie, anders sou hulle die nagevolge daarvan vrees.

Op 'n ander draad op die engelse kant het iemand ook vir my ges ek moet nie "persoonlike voorkeure" op ander afdwing nie. Dit is nie die eerste keer wat ek hiervan hoor nie. Om dood eerlik met jou te wees, stoei ek bietjie met hierdie een. Hoe op aarde onderskei jy hierdie persoonlike voorkeure van wat die Bybel ons leer? Partykeer is dit so na aan dieselfde, partykeer eenders, dat ek sukkel om onderskeid te tref.
Hoe ek voel oor facebook, vertel my, is dit maar my persoonlike voorkeur, of is dit 'n waarskuwing gerig op my van die gevare van facebook en die honderde redes hoekom ek ongemaklik daaroor voel? Wat is die verskil tussen intuisie en persoonlike voorkeur?

Waar kom hierdie woord "persoonlike voorkeur" nou eintlik vandaan en is dit nie maar net 'n verskoning wat Christenne gebruik as hulle nie hou van wat iemand anders s nie?
Wanneer vermaan jy 'n mede Christen, en wanneer dwing jy jou persoonlike voorkeure op iemand anders af?

Jy het my baie gegee om te kyk na, om baie meer in diepte te ondersoek. Om veral meer in diepte na myself te kyk.

Facebook is gevaarlik. Vir party minder as ander. Maar so is die res van die wreld ook gevaarlik. Het ek 'n probleem met mense wat deelneem aan facebook? natuurlik nie. Daar is heelwat mense wat die woord verkondig op facebook. Dis glad nie 'n plek wat gesien kan word as 'n plek met 'n tekort aan Christenne nie. So ek is seker ek kan my energie beter spandeer op ander gebiedde.

Ek verstaan egter dat mens nie net moet sit en wag totdat jy 'n "stem" hoor voordat jy die woord verkondig nie, dis seker wat jy eintlik bedoel het. Maar mens moet versigtig wees om bossies te gaan en jou eie ding te doen sonder leiding. Geskiedenis het al gewys hoe problematies dit is.

RR van Wyk
Jan 22nd 2011, 02:39 PM
Ek stoei regtig hard met hierdie persoonlike voorkeur ding. Al wat ek kan s, deur myself te ondersoek, dat juis die feit dat ek 'n Christen is, dat ek die waardes het wat ek het, getroud is, ens. my tot dusver verhoed het om deel te wees van facebook. Noem mens dit persoonlike voorkeur?
Ek is nie heeltemal oortuig nie. Kan ek myself so baie krediet gee? My sondige natuur? As ek nie so lief was vir my Skepper nie het ek seker lankal by facebook aangesluit. Maar dan moet ek ook bys dat ek nooit facebook gesien het as opsie om die evangelie uit te dra nie. Nog alteid net gesien as 'n euwel.

'n paar jaar van nou gaan mense seker vir my s dis my persoonlike voorkeur dat ek nie gay is nie... tye verander...

Ek wil niemand ontstel of kwaadmaak deur wat ek s nie. Ek probeer net sin maak van hierdie onderwerp. Ons sieninge verskil partykeer nogal drasties.

RR van Wyk
Jan 24th 2011, 05:08 AM
Ek het amper die hele naweek spandeer op hierdie onderwerp. Toevallig het die preek sondagoggend ook aangesluit by dit.

Mens moet baie duidelik onderskeid tref tussen "groentjie" Christenne en "ouer" Christenne. Mens erken die groentjies partykeer nogal vinnig uit. Daar is natuurlik niks daarmee verkeerd om 'n groentjie te wees nie, dis maar net waar jou geestelike groei is, en dit is beter as om glad nie 'n Christen te wees nie.
Dawid, dit wat jy genoem het, van die mense wat ges het: "God het vir my ges", terwyl die Bybel vir jou s dit kan nie wees nie, hierdie persoon praat nonsens, ek ly af dat dit jou vreeslik ontstel? Waarom laat jy 'n ander se onkunde, se soekke na die waarheid, jou so laat ontstel?

As ons die Bybel lees, dan lees ons in die ou testament van die ou profete en Joodse leiers, waardeur God duidelik, met 'n duidelik herkenbare stem praat, of deur drome, of 'n brandende bos, of hoe ookal. Baie dink dit is hoe God steeds met die mens komminukeer... lankal nie meer nie!

Dit is baie meer persoonlik, baie nader en intens, soveel so dat jy dit baie keer verwar met jou eie denke. Die Heilige Gees, die deel van God in elkeen van ons. Die vervulling van die wet, want die Heilige Gees is soveel beter as 'n geskrewe wet, deurdat die wet op ons harte is. Wie besef dit? Wie herken daai stem? Daardie invloed op jou lewe?

'n Christen, wat sy lewe oorgee aan sy Skepper, wie kan s hy het persoonlike voorkeuses? Kan daar werklik so iets bestaan? Mens sal natuurlik redeneer elkeen het 'n keuse om te maak wat hy wil, om te kies. Maar hoe suiwer is daardie keuse van jou? Kan mens werklik steeds daardie keuse appart hou van die invloed van die Heilge Gees, of speel die Heilige Gees juis 'n integrale rol in die keuses wat jy maak?

Natuurlik het ons 'n keuse om te luister, of nie te luister. Wat ek wel weet, is dat as ek teen die Heilige Gees in my gaan, teen die wet wat op my hart geskrywe is, dan sondig ek. Dan bedrieg ek myself. dan maak ek my lewe vir myself moeiliker. Dan gaan my Huwelik in gedrang kom, of my verhouding met ouers of vriende en familie. Die Heilige Gees in jou en my is die rooi liggie wat s oppas, wees versigtig. Party is dalk sensitiewwer as ander vir hierdie waarskuwings, of baie dink dalk hy sal dit kan oorkom, of dis nie so erg soos dit lyk nie.

Wat het facebook daarmee tedoen? alles. Soos baie goed in die lewe voel ek ongemaklik daaroor. Die rooi ligte, die waarskuwingtekens. Sal ek ongehoorsaam wees as ek sommer skielik nou by Facebook aansluit? Ek glo so.
Geld dit vir almal? Ek weet nie. Ek weet nie hoe werk die Heilge Gees in ander, ek weet net hoe werk Hy in my. Ek kan nie vir ander voorskryf nie, ek kan net vra dat hulle eerlik is met hulself. Ek sal nooit weet nie, maar jy en God wel.

Francois Marais
Feb 8th 2011, 03:53 AM
Wonder of dit 'n hack was of 'n verkoop transaksie...

http://www.beeld.com/Suid-Afrika/Nuus/Liefdeswebwerf-steel-Facebook-profiele-20110207

Lean du Plessis

Suid-Afrikaners is onder die sowat 250 000 mense wie se persoonlike inligting deur ’n Amerikaanse afspraakwebwerf van Facebook afgesteel is.

Die webwerf www.lovely-faces. com beloof om jou met “jou liefdesmaat” in verbinding te bring.

Hulle het mans en vroue in kategorie verdeel op grond van inligting wat die niksvermoedende slagoffers op Facebook weergegee het. Die slagoffers word gekategoriseer as “sagsinnig”, “agteraf”, “snaaks” of “gemaksugtig”.

Die skeppers van di webwerf verdeel die mense ook volgens nasionaliteit.
Gebruikers van die webwerf kan op enige mens se naam klik en word dan na ’n beskrywing van die persoon gelei.
Me. Chris Gandy, ’n Amerikaner wat as “sagsinnig” beskryf word, is een van die onwetendes wie se profiel gekaap is.
“Sy hou van Apple-studente, Tuckermax en Jeanette Howell-fotografie,” beskryf die webwerf haar belange.
Dit is dieselfde belange wat sy op Facebook geskryf het vir haar vriende om te sien.
Gebruikers kan haar daarna ’n punt uit vyf gee op grond van hoe “oulik” sy is.
Daarna word hulle direk na haar Facebook-profiel gelei.
Die webwerf is glo ’n eksperiment om mense te waarsku hoe gevaarlik sosiale netwerke op die internet is, het mnre. Paolo Cirio en Alessandro Ludovic, die skeppers van die afspraakwebwerf, aan Mailonline.com probeer verduidelik.
“Facebook is ’n eindelose koel plek vir soveel mense, maar dit word terselfdertyd ’n goudmyn vir identiteitsdiefstal waaroor die gebruiker nie beheer het nie.
“Dis die hele aard van Facebook en die sosiale media in die algemeen,” lui ’n verklaring op hul webwerf.
Die base van Facebook het hulle sterk teen die webwerf se misbruik van hul gebruikers se inligting uitgespreek.
Hulle het ges hulle gaan “die nodige stappe” doen.
“Om mense se inligting te steel, is ’n skending van ons bepalings en voorwaardes.
“Ons het al voorheen sterk regstappe teen sulke maatskappye gedoen en ons sal dit in di geval ook doen,” het mnr. Barry Schnitt, Facebook se direkteur van beleidskommunikasie, aan Wired.com ges.

Hoe steel mens net 'n profile van FB af? Maak vandag nie saak wat mens doen nie, maar lyk my die cyber voetspoor wat mens laat, moet mens maar mooi oppas...

David2
Jun 2nd 2011, 03:52 AM
Net in opvolging van vorige plasings wat al op hierdie draad verskyn het. Ons bediening op Facebook groei met "leaps and bounds". Het in Januarie vanjaar begin om gereeld 'n paar stigtelike gedagtes en kort stukkies lering uit die Bybel op my muur op facebook te plaas. Het gou agter gekom dat daar 'n paar ander ouens is wat dieselfde idee gehad het en ons het begin saamwerk. Vroeg in Februarie het ons ons eie "bladsy" op facebook oopgemaak wat saamgaan met ons tydskrif, "Die volle wapenrusting". Ons het op verskillende maniere die boodskap uitgedra en mense ingelig oor ons aksie en die ding het begin groei. Op die oomblik het ons meer as 7000 kontakte en die ding groei nog steeds.

Ons het ook reeds begin met gereelde daaglikse oordenkings op ons bladsy en noem dit "Pitkos vir die Gees". Ons kontakte op die blad het gestem vir hierdie naam. Verder het ons uit die 7000 kontakte 'n spesiale groep gestig vir mense wat georganiseerd Bybelstudie wil doen en in die fundamentele waarheid van die Bybel onderrig wil word. Daar is reeds meer as 150 mense aktief in die groep betrokke. Ons het ook reeds begin met reelings om ons eerste konferensie te hou. Die mense van die 7000 wat binne bereik van Pretoria is gaan uitgenooi word vir 'n konferensie in September en dan wil ons daarvandaan rondbeweeg in ander gebiede ook.

www.facebook.com/wapenrusting (http://www.facebook.com/wapenrusting)

RR van Wyk
Jun 2nd 2011, 04:49 AM
Dankie Dawid, dit is lekker om so nou en dan goeie nuus ook te hoor!!

Die Filadelfieer
Jun 2nd 2011, 05:42 AM
Dit is inderdaad goeie nuus, dankie vir die terugvoer David ! :)

Ta-An
Jun 2nd 2011, 12:10 PM
Die mense van die 7000 wat binne bereik van Pretoria is gaan uitgenooi word vir 'n konferensie in September en dan wil ons daarvandaan rondbeweeg in ander gebiede ook.

www.facebook.com/wapenrusting (http://www.facebook.com/wapenrusting) Onthou van my :D

En ek is facebook illiterate... wat is die teaching oor die "WAPENRUSTING" ??

Johnny
Jun 2nd 2011, 12:17 PM
Onthou van my :D

Ons kan tegnologie tot ons voordeel gebruik. So op 'n ligter noot. Ek hoor dat "Youtube", "Twitter" en "Facebook" gaan saamsmelt. Hulle gaan dit nou "YouTwitFace" noem.:lol:

Ta-An
Jun 2nd 2011, 12:56 PM
Ons kan tegnologie tot ons voordeel gebruik. So op 'n ligter noot. Ek hoor dat "Youtube", "Twitter" en "Facebook" gaan saamsmelt. Hulle gaan dit nou "YouTwitFace" noem.:lol:

:lol: :lol: :lol:

.

David2
Jun 2nd 2011, 01:21 PM
Onthou van my :D

Ta-an, jy hoef nie eers facebook litterate te wees om te gaan kyk wat ons leer nie. Kliek op die link en as jy daar op die Wapenrusting se blad is, kyk aan die linkerkant vir "video's" en kliek daarop.
Dan sal jy by 'n bladsy uitkom met nou alreeds 39 kort video's, +- so 10 minute elk. Kyk hulle van nommer een af. Die fundamentele verstaan van die Bybel word daarin uitgel.
www.facebook.com/wapenrusting

Ta-An
Jun 2nd 2011, 01:36 PM
Ta-an, jy hoef nie eers facebook litterate te wees om te gaan kyk wat ons leer nie. Kliek op die link en as jy daar op die Wapenrusting se blad is, kyk aan die linkerkant vir "video's" en kliek daarop.
Dan sal jy by 'n bladsy uitkom met nou alreeds 39 kort video's, +- so 10 minute elk. Kyk hulle van nommer een af. Die fundamentele verstaan van die Bybel word daarin uitgel.

Ok David...watter een is nr.1 :hmm:

EDIT oops ok ek sien ....heel onder begin #1

Son of the South
Jun 2nd 2011, 02:18 PM
Ok David...watter een is nr.1 :hmm:

EDIT oops ok ek sien ....heel onder begin #1Ek moes ook eers bietjie soek. Ek is nie dom nie, ek het net bitter min tyd en daar is klomp goed wat my aandag opeis. :blush:

Ek kon darem so tydjie afknyp om die eerste enetjie te kyk: baie sinvol. Dankie, David, sodra ek 'n kansie het sal ek graag nog 'n paar kyk.

Ta-An
Jun 2nd 2011, 02:50 PM
Ek is nie dom nie, Dis die winter SoS.... die temperatuur was -1 gisternag hier by ons Brrrrrrr

David2
Jun 2nd 2011, 03:04 PM
Ek waardeer julle belangstelling ....

Die Filadelfieer
Jun 3rd 2011, 05:33 AM
Dis die winter SoS.... die temperatuur was -1 gisternag hier by ons Brrrrrrr

Dit klink soos somertemparature daai Ta-An, ons het 'n -7'tjie gehad gister. :)

Son of the South
Jun 3rd 2011, 07:03 AM
Dit klink soos somertemparature daai Ta-An, ons het 'n -7'tjie gehad gister. :)So dis eintlik ys daai...en ek dag jou baard is besig om grys te word...

CFJ
Jun 3rd 2011, 07:22 AM
Net in opvolging van vorige plasings wat al op hierdie draad verskyn het. Ons bediening op Facebook groei met "leaps and bounds". Het in Januarie vanjaar begin om gereeld 'n paar stigtelike gedagtes en kort stukkies lering uit die Bybel op my muur op facebook te plaas. Het gou agter gekom dat daar 'n paar ander ouens is wat dieselfde idee gehad het en ons het begin saamwerk. Vroeg in Februarie het ons ons eie "bladsy" op facebook oopgemaak wat saamgaan met ons tydskrif, "Die volle wapenrusting". Ons het op verskillende maniere die boodskap uitgedra en mense ingelig oor ons aksie en die ding het begin groei. Op die oomblik het ons meer as 7000 kontakte en die ding groei nog steeds.

Ons het ook reeds begin met gereelde daaglikse oordenkings op ons bladsy en noem dit "Pitkos vir die Gees". Ons kontakte op die blad het gestem vir hierdie naam. Verder het ons uit die 7000 kontakte 'n spesiale groep gestig vir mense wat georganiseerd Bybelstudie wil doen en in die fundamentele waarheid van die Bybel onderrig wil word. Daar is reeds meer as 150 mense aktief in die groep betrokke. Ons het ook reeds begin met reelings om ons eerste konferensie te hou. Die mense van die 7000 wat binne bereik van Pretoria is gaan uitgenooi word vir 'n konferensie in September en dan wil ons daarvandaan rondbeweeg in ander gebiede ook.

Ek dink Facebook is sekerlik die plek waar mens die maklikste op die internet by mense gaan uitkom en hierdie inligting wat jy hier weergee bewys dit David. Dit is goed om te hoor hoe vinnig julle gegroei het en ek weet nie eintlik van enige ander plek op die internet waar dit moontlik sal wees nie. Ek gaan loer graag op jou skakel... en het dit ook hier (http://bibleforums.org/showthread.php/165202-Goeie-Christelike-Afrikaanse-Webwerwe) gaan opdateer op Lighuis.

Forums soos hierdie het egter ander voordele, want mens kan jou onderwerpe wat bespreek word baie goed organiseer met byvoorbeeld sub-forums en dan die bondigheid daarvan. Tog kan mens die voordele van Facebook insien of behoort mens dit te kan insien en die ideaal sou seker wees om die twee te kan kombineer.

David2
Jun 4th 2011, 05:06 AM
Baie dankie Ferdie. Ek wou ook daar op die ander draad erkenning gee aan jou gebaar om ons facebook bladsy daar bekend te stel, maar ek kon nie. Lyk my die draad is gesluit.
Wat jy s oor forums teenoor 'n facebook bladsy is baie waar. Soos jy weet het ons ook 'n Afrikaanse forum bedryf op ons blad www. bybelglo .com (http://www.bybelglo.com). Dit is waar ek ook vir Philip ontmoet het voor ek na Lighuis oorgekom het. Ons forum het te min mense gehad en ons het hom gesluit toe ek hier na Lighuis oorgekom het. Maar nou begin dinge anders lyk. Dit raak moeilik om al die mense wat ons daar op facebook het te organiseer in verskillende onderwerpe en aksies wat ons aan die gang het en nog mee wil begin. Daar bestaan dus die opsie om weer met 'n forum te begin op ons blad. Maar mens is ook maar onseker. Party facebook mense is ook maar net op facebook en ek weet nie hoeveel van hulle ons op 'n forum sal kan betrek nie.

CFJ
Jun 4th 2011, 12:40 PM
Hi David,

Wat myself betref is dit nie belangrik dat Afrikaanse Lighuis meer verkeer moet h as enige ander Afrikaanse webruimte nie. Dit is veel meer belangrik om myself net te geniet hier in die Here en in myself, ongeag hoe groot of hoe klein ons is. Ek moes leer dat mense gestimuleer wil wees en een enkele plek maak dit moelik, sou dit die enigste plek wees waar iemand geestelike voedsel kry. Dit is vir myself goed om op verskeie webblaaie gelyktydig te kan skryf en te kommunikeer met mense en dit kan vir baie ander ook goed wees. Oor hierdie rede pla dit my glad nie om veral goeie Christelike Afrikaanse webruimtes bekend te stel aan soveel moontlik mense, want dit stimuleer mens. Ek dink dit sal totaal onvanpas wees om in kompetise te wees met ander webruimtes, as eenheid in Christus die hoofdoel van 'n gelowige se lewe behoort te wees.

Jy is welkom om Lighuis te gebruik vir hierdie doel, sou jy belangstel, maar as jy jou eie forum as rugsteun vir die Facebook-groep wil begin sou dit ook reg wees. So in my agterkop is daar 'n gedagte om Lighuis op Facebook te plaas, maar dit sal ons nog eers sien. Ek dink mens moet die wisselwerking van forums in die Christelike sfeer aanmoedig, maar dit is nogal jammer dat mens soms vind daar mense is, wat hul eie belang of eie forums op selfsugtige wyse eerste stel. Mens kan sekerlik jou eie eerste stel, maar nooit op so wyse dat jy ander versaak of verguis of ignoreer of gebruik of selfs misbruik deur dit te doen nie.

Ek is werklik oortuig, dat die Here forums en webruimtes sal sen, as hulle vir ander 'n pad oopmaak om saam vir die Here te kan werk. Daar is nie een rede hoekom gelowiges nie saam kan werk nie...

lukeskywalker
Jun 15th 2011, 04:39 PM
Hi David,

So in my agterkop is daar 'n gedagte om Lighuis op Facebook te plaas, maar dit sal ons nog eers sien.

Ja man doen dit, ek sal help as jy sukkel! Dis eintlik baie maklik...skep net 'n bladsy en dis gedoen...

CFJ
Jan 22nd 2012, 09:46 AM
Hieronder is 'n baie insiggewende artikel oor Facebook. Alhoewel ekself geen probleem het met enige iemand wat daar vir die Here werk nie, dink ek tog daar is beter plekke, al is die verkeer ook minder, want Facebook laat maar vrae en hier is nog een om te oordink... Gesig-identifiserings-sagteware, maak jou eie gesig jou eie grootste vyand op Facebook (http://www.prophecynewswatch.com/2011/August06/0672.html)

Mazal
Feb 1st 2012, 12:19 PM
Ek stem saam met David. Ek gebruik facebook om elke dag teks verse op te sit vir my vriende en ek het al gereelde goeie terugvoer gekry van mense wat dit waardeer. Ek gaan op en ek gaan irriteer die vyand en gee hom 'n kopseer. :) Dis hoe mens iets gebruik en waarvoor jy dit aanwend wat saak maak. En wat ander gebruik vir sleg gebruik ek om goed te doen mee.

David2
Feb 5th 2012, 10:47 AM
Net 'n vinnige "update". Die 7000 kontakte wat ons hierbo van praat is nou 20 000. Goed, in vergeleke met Angus se blad is dit maar nog 'n druppel in die emmer, maar vir my is dit baie! Ons daaglike oordenkings loop nog steeds. Hoeveel dit lees weet ek nie maar vandag se dagstukkie het 170 "likes" gehad, 18 het kommentaar gelewer en 25 het die oordenking op hulle eie muur ge"share" waar hulle vriende dit weer kan lees. "n Ou het laasweek weer op een van ons plasings kommentaar gelewer en ges: Wat maak julle ouens hier? Is julle besig om die hele facebook oor te neem met julle christelike leringe?" Wel, ek weet nie presies met watter bedoeling hy dit s nie, maar een ding is seker, ons gaan groot en ons wil soveel as moontlik mense betrek. En wat ons leerstelling nou ookal is (ons is fundamenteel), maar die verlossingsboodskap staan voorop en ons is van plan om dit so te hou.

Johnny
Apr 12th 2012, 04:39 PM
Duane has just done a new YouTube video about deleting Facebook. He believes Facebook is emblematic of whats wrong with American culture and society today. Everything about Facebook is superficial and unreal: the way people look, the messages communicated, and the friends people claim to have but dont really. What passed to meaningful and important in contemporary society, is but an illusion. Just like our money and the nutritional value of our feed, theres a fundamental lack of substance.

This false paradigm is quickly coming to an end. With the eventual collapse of the dollar and the return to real honest money, soon much of the fake structures in todays world will cease to function and will no longer exist. While getting to this place will be challenging, it is well worth the journey.

Source: Delete Facebook

Facebook will probably reach 1 billion users sometime in August 2012. In the past, active has meant that these people log in once a month. Whats truly stunning is that Facebook says more than 50% of its users log in every day.

Facebook buys Instagram: is the latest internet bubble about to pop?

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02189/instagram_2189992b.jpg

One billion dollars for a company that has not even hit its second birthday, makes virtually no money and has just 13 employees on its payroll. It all sounds a bit fantastical and worryingly familiar.
Facebook's acquisition of Instagram has immediately sparked fears of another dotcom bubble, turning a handful of bright entrepreneurs into overnight multi-millionaires but threatening to leave a wider pool of investors with their fingers badly burnt.

Kevin Systrom and Mike Krieger, the two young Stanford University graduates who developed the addictive photosharing app, will make around $400m and $100m respectively from the deal. Mr Systrom, who turned down a job offer from Facebook in 2004 in order to finish his studies, joked that the sale will enable him to afford a few more bottles of Champagne. With that sort of money he could buy the Champagne producer and a lot more besides.

Facebook has doubled the value put on Instagram just a week ago, when it closed a $50m funding round from investors including Sequoia Capital. Put another way, it has paid $80m per employee and more than $33 for every one of Instagram's 30m users. It's even valued the company ahead of The New York Times, which has a market capitalisation of $942m.

This trajectory and these sorts of overnight riches call to mind the gold rush of the late 1990s and early 2000s, typified by AOL's $400m payout for Mirabilis, an Israeli instant messaging firm, or Lastminute.com's extraordinary flotation. The online travel business placed at 380p a share in March 2000, two years after its launch, valuing the business at 571m and netting its 20-something founders, Brent Hoberman and Martha Lane Fox, 300m.

On its first day of trading, its share price closed at 492.5p, turning the pair into the posterchildren for dotcom success. However, within weeks Lastminute's share price had dropped to below 190p, and markets around the world crashed as rattled investors cashed out of the sector. More than $1 trillion was wiped off the US markets in a single day.