PDA

View Full Version : "God verantwoordelik vir Oerknal"

Die Filadelfieer
Jan 7th 2011, 07:00 PM
Interesante uitlatings van pous Benedictus (bron hier (http://www.news24.com/SciTech/News/God-was-behind-Big-Bang-Pope-20110106)) :

The Catholic Church no longer teaches creationism - the belief that God created the world in six days as described in the Bible - and says that the account in the book of Genesis is an allegory for the way God created the world.

But it objects to using evolution to back an atheist philosophy that denies God's existence or any divine role in creation. It also objects to using Genesis as a scientific text.

Dit is interesant dat hy die Bybel verdedig soos wat hy doen in die res van die artikel, maar ook interesant dat die RKK die ses dag skepping verwerp.Wat dink julle van die pous se stellings ?

Ta-An
Jan 7th 2011, 07:03 PM
Interesante uitlatings van pous Benedictus (bron hier (http://www.news24.com/SciTech/News/God-was-behind-Big-Bang-Pope-20110106)) :

Dit is interesant dat hy die Bybel verdedig soos wat hy doen in die res van die artikel, maar ook interesant dat die RKK die ses dag skepping verwerp.Wat dink julle van die pous se stellings ?Hoe lank is 'n dag Fila??:hmm:

Son of the South
Jan 7th 2011, 07:27 PM
Hoe lank is 'n dag Fila??:hmm:Ek weet nie presies hoe lank nie Ta-An, waarom vra jy? Al wat ek weet is dat 'n dag is een omwenteling van die aarde om die son.
En God het gesÍ: Laat daar ligte wees aan die uitspansel van die hemel, om skeiding te maak tussen die dag en die nag; en laat hulle dien as tekens sowel vir vaste tye, asook vir dae sowel as jare. Laat hulle ook dien as ligte aan die uitspansel van die hemel om lig te gee op die aarde. En dit was so. God het toe die twee groot ligte gemaak: die groot lig om te heers oor die dag en die klein lig om te heers oor die nag; ook die sterre.
(Gen 1:14-16)

CFJ
Jan 8th 2011, 09:16 AM

Dit is interesant dat hy die Bybel verdedig soos wat hy doen in die res van die artikel, maar ook interesant dat die RKK die ses dag skepping verwerp.Wat dink julle van die pous se stellings ?

Fila,

Iets sÍ net vir my dat Genesis die waterskeiding is, wanneer dit by God se bestaan en Sy almag kom. Iemand wat nie werklik in die Here glo nie, gaan iewers by sy herkoms 'n krakie begin wys. Pous en piesang klink naby genoeg aanmekaar, maar ek weet of glo darem Fila kom nie naastenby van 'n fietspomp af nie... :D

CFJ
Jan 8th 2011, 09:18 AM
Ek weet nie presies hoe lank nie Ta-An, waarom vra jy? Al wat ek weet is dat 'n dag is een omwenteling van die aarde om die son.

U, uhmmm, ek weet wat jy bedoel SoS, maar daai'se jaar wat jy nou beet het... :)

Son of the South
Jan 8th 2011, 02:05 PM
U, uhmmm, ek weet wat jy bedoel SoS, maar daai'se jaar wat jy nou beet het... :)Haai oe Blondie, ja, een omwenteling om sy eie as meen ek. :blush:

Philip dT
Jan 10th 2011, 07:40 AM
Wel, ook in die NG kerk word diegene wat glo in die skepping in 6 dae as randfigure beskou. Ek het sopas die Trojaanse Perd boekie gelees.

Die Filadelfieer
Jan 16th 2011, 05:08 PM
Hoe lank is 'n dag Fila??:hmm:

Dit bly natuurlik 'n pertinente vraag hierdie Ta-An, met lang en kort antwoorde.

Hier is 'n oulike artikel oor die onderwerp. (http://www.answersingenesis.org/articles/nab/why-christians-shouldnt-accept-millions)

trudie
Jan 18th 2011, 05:49 AM
ek het die artikel nou net gelees.As ons kyk na die vloed skade oor sulke groot dele dan kan ek my net verwonder aan mense wat nie glo dat daar 'n werklike vloed was nie.In Noag se tyd het dit veertig dae en nagte lank gereen en hier het dit net 'n paar dae gereen en ook nie so aanmekaar nie, en kyk na die verwoesting.

Willem
Jan 23rd 2011, 10:42 PM
Hi,

die vraag is nie of God verantwoordelik was of nie, "deur Hom het alles tot stand gekom" as ek reg onthou......

DIE VRAAG IS : Glo jy God? Ex 20:11 dis Sy getuienes hieroor..... ek verstaan nie hoe nie, maar ek WEET Hy is GOD en Hy bestaan en Hy lieg nooit nie........ SO as Hy se" ses dae" dan kies ek om Hom te glo..... is dit nie die hele punt van geloof nie ? Om te glo wat jy nog nie sien nie.......:hmm:

Terloops, die oerknal is teorie..... of paar teoriee saam.... kan basies vir kinders as volg vertaal word::idea:

Eeendag laaank lank terug was daar niks nie en toe ontplof dit en is die heelal daar..... :confused

dit maak vir my nog minder sin as dat alwetende almagtige God dit geskep het.....:D

EN tyd is nie konstant nie......hoogte bo seespieel laat horlosies stadiger en vinnger gaan en as jy een kant of ander kant om ewenaar reis dan wen en verloor jy tyd...... vat nou die beginsel na die hele heelal toe wat volgens oerknal besig is om uitmekaar te spat en tyd in middel van heelal behoort te verskil van tyd aan rant van heelal a.g.v selfde beginsel wat dit op aarde laat verskil met hoogte bo seespieel..... dit moet nou net met ligjare vermenigvuldig word om impak op heelaal en tyd ervaring te bepaal.....

Wie of wat is meer betroubaar? natuurwette, wat God ingestel het EN soms ophef om Sy wil te doen.... Jesus wat opstaan uit dood uit.....dis die kern van wat ons glo ; God is in beheer ..... Jesus HET opgestaan:pp

Johnny
Jan 25th 2011, 12:30 PM

Ek wonder of hy al ooit die Bybel gelees het.......of enige van sy "priesters"?