PDA

View Full Version : Bespreking Massas diere sterf regoor die węreld

Die Filadelfieer
Jan 26th 2011, 06:53 AM
Mens hoor en lees van hierdie dinge, maar dit is skokkend om al die berigte so bymekaar te sien. Selfs Suid Afrika word nie gespaar nie !
So, wat gaan hier aan ? Natuurlike verklaring, of tekens dat die węreld se tydlyn op 'n einde is ?

ARTIKEL : Massive animal die offs (http://heavenawaits.wordpress.com/massive-animal-die-offs/)

Ta-An
Jan 26th 2011, 07:18 AM
Miskien die: Sefanja 1:2 Saamskraap, wegraap sal Ek alles van die aardbodem af weg, spreek die HERE.

3 Ek sal wegraap mense en diere, Ek sal wegraap die voëls van die hemel en die visse van die see en die struikelblokke saam met die goddelose, ja, Ek sal die mense uitroei van die aardbodem af weg, spreek die HERE.

AndreHa
Jan 26th 2011, 12:01 PM
Goeie een, Ta-An

Hier's nog ene uit handelinge

(Act 2:19) En Ek sal wonders gee bo in die hemel en tekens onder op die aarde, bloed en vuur en rookdamp.

(Act 2:20) Die son sal verander in duisternis en die maan in bloed voordat die groot en deurlugtige dag van die Here kom.Ek reken dis die tekens van bloed. Al die vulkane wat deesdae begin uitbars is heel moontlik die tekens van vuur/rookdamp. Ons Meester gaan terugkom. Ek dink nie dis nog honderde jare meer nie..

Johnny
Jan 28th 2011, 05:57 AM
Ek self volg die storie ook al 'n geruime tyd. Ook op John McTernan se blog het hy hieroor gepraat 'n ruk gelede. Ta-An, hy haal ook 'n ander Skrif aan. Ek haal aan:Monday, January 3, 2011Special Attention ArkansasHosea 4:1 Hear the word of the LORD, ye children of Israel: for the LORD hath a controversy with the inhabitants of the land, because there is no truth, nor mercy, nor knowledge of God in the land. (2) By swearing, and lying, and killing, and stealing, and committing adultery, they break out, and blood toucheth blood. (3) Therefore shall the land mourn, and every one that dwelleth therein shall languish, with the beasts of the field, and with the fowls of heaven; yea, the fishes of the sea also shall be taken away.CommentaryI have received a flood of inquires about what is happening in Arkansas. It is not clear what has happened, but remember I alerted you to the unusual amount of earthquakes hitting Arkansas since September. There have been over 500 hundred minor earthquakes! The scientists have no idea what is causing these earthquakes. The quakes are centered near Guy, Arkansas. The fish and bird kills are in the same area. Something very strange is happening in this area, as the earthquakes, fish kill and bird kill are all in the same location.Odd Earthquakes Not Letting Up In Central Arkansas 12/25/10 The large number of earthquakes are still occurring in Central Arkansas. They are not on the New Madrid fault line, and the scientists have no idea what is causing them. Dead fish cover 20-miles of Arkansas River 01/03/11Blackbirds falling in the dead of night: Investigation under way after 1,000 tumble from Arkansas skyThis area is west of the New Madrid fault and is not on the fault line. I have no idea if there could be a connection with the massive New Madrid fault line. I will keep you posted on what is happening in Arkansas.