PDA

View Full Version : Bespreking Gog & Magog

Ta-An
Mar 12th 2011, 06:16 PM
1. Dink julle dat ons nog hierdie oorlag sal beleef :hmm:

Fila oor die aardbewings het jy gesÍ, die een trigger die ander... dink jy dit sal ook so wees met dinge wat in die eind tye sal gebeur ?

2. Volgens hoe ek die Bybel verstaan 'figure' Amerika nie juis daar nie.... is dit omdat Iran Amerika wil uitwis soort van as die Kersie op die koek omdat hulle Israel bystand sal verleen ??

Die Filadelfieer
Mar 13th 2011, 02:39 PM
1. Dink julle dat ons nog hierdie oorlag sal beleef :hmm:

Fila oor die aardbewings het jy gesÍ, die een trigger die ander... dink jy dit sal ook so wees met dinge wat in die eind tye sal gebeur ?

2. Volgens hoe ek die Bybel verstaan 'figure' Amerika nie juis daar nie.... is dit omdat Iran Amerika wil uitwis soort van as die Kersie op die koek omdat hulle Israel bystand sal verleen ??

1. Moeilik om te sÍ.... maar ek persoonlik dink so ja. Daar is net te veel dinge wat besig is om te gebeur om een of ander groot verandering in ons huidige lewens uit te skakel, of mens nou gelowig is of nie, en of mens "glo in hierdie dinge" of nie. Dit maak nie saak nie.

Wat die "triggers" betref ..... VERSEKER ! Kyk hoe steek die een land se anti-regeringbeweging die ander aan... die volgende land blyk Angola te wees, sommer hier op ons stoep se deur.

2. As ek moet raai, gaan Amerika nie vir ewig 'n wereldmoontheid wees nie. Hulle ekonomie is aan flarde, en word kunsmatig aan die gang gehou. Alle oŽ is op Shina om Amerika se plek vol te staan in die nabye toekoms.

Ta-An
Mar 13th 2011, 03:13 PM
2. As ek moet raai, gaan Amerika nie vir ewig 'n wereldmoontheid wees nie. Hulle ekonomie is aan flarde, en word kunsmatig aan die gang gehou. Alle oŽ is op Shina om Amerika se plek vol te staan in die nabye toekoms. Jy praat van Elonomies?
Maar wat van fisies :hmm:
Veral as mens LibiŽ se "liefde" vir Amerika bedink

Johnny
Mar 15th 2011, 08:51 AM
Ek dink nie Amerika gaan meer enigsins 'n wereldmag wees nie. Nie op ekonomiese of millitere gebied nie. Alle mag volgens my gaan Europa se kant toe verskuif. Amerika is lankal nie meer Israel se bondgenoot nie. Israel het nie meer vriende in die wereld nie en die HELE wereld gaan opstaan teen Israel. Dit is profesie.

NTEB: As America Has Done To Israel Book Order PagePresenting the best-selling book by end times author John McTernan, "As America Has Done To Israel". NTEB is proud to provide these excellent resources to ...
www.nowtheendbegins.com/.../mcternan/as-america-has-done-to-israel-book- offer.htm - Cached