PDA

View Full Version : Bespreking Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?

Johnny
Jun 29th 2011, 05:57 AM
'n Eenvoudige "poll" om uit te vind of Israel die middelpunt van eindtyd gebeure is of nie? Net 'n JA of 'n NEE.

http://www.adullamfilms.com/Product Images/IsraelIslamArmageddon2.jpg

trudie
Jun 29th 2011, 06:51 AM
My siening is beslis JA

Johnny
Jun 29th 2011, 10:25 AM
Dankie Trudie. Wil jy nie miskien gaan "vote" nie?

trudie
Jun 29th 2011, 10:27 AM
waar?Is dit by 'n ander webtuiste.Laat weet.

Die Filadelfieer
Jun 29th 2011, 10:36 AM
Ek sal Ja en Nee geantwoord het as ek kon.
Natuurlik is daar baie eindtydgebeure wat in Israel plaasvind, maar dit is nie net die hele aarde nie, maar ook die ganse heelal wat beinvloed gaan word deur eindtyd gebeure. Om slegs op Israel te fokus klink vir my so asof Jesus NET vir die jode terugkom, wat natuurlik glad nie waar is nie. Die sg. Groot Verdrukking gaan ook die ganse aarde en alles daarin raak, en nie net Israel en die jode nie.

Die kort van die lank dus : alles en almal het betrekking op die einde van tye, en dit is hoekom ek nee gestem het.

trudie
Jun 29th 2011, 10:56 AM
Ek is ook maar lekker toe vanoggend,het nooit heel bo-aan bladsy gekyk nie.Ek het ja gestem.Ek stem ja omdat ek glo Israel is die middelpunt van wat gebeur.As dinge daar baie vinnig verkeerd loop ,dan gaan dit net so vinnig uitkring na die res van die wereld.

Johnny
Jun 29th 2011, 11:12 AM
Ek is ook maar lekker toe vanoggend,het nooit heel bo-aan bladsy gekyk nie.Ek het ja gestem.Ek stem ja omdat ek glo Israel is die middelpunt van wat gebeur.As dinge daar baie vinnig verkeerd loop ,dan gaan dit net so vinnig uitkring na die res van die wereld.

Fila...ek hoor ook wat jy se, maar ek weet dat wanneer Hy terugkom....dit is nou Jesus....sal Sy voete op die Olyfberg staan....en AL die nasies sal na Jerusalem optrek om daar te aanbid. Verseker is die hele werled deel van die eindtyd, maar sonder 'n fisiese Israel sou al hierdie dinge NOOIT moontlik gewees het nie. Dit was ook nooit moontlik voor 14 Mei 1948 nie........en skielik is Israel daar.......op die wereldkaart......waar hy vir 2500 jaar nie was nie.:pp

http://www.mezuzahministries.org/sitebuilder/images/Israel_now_and_forever-309x239.jpg

Johnny
Jun 29th 2011, 11:29 AM
Ag......sommer gou 'n search gaan doen in E-Sword (1953 AOV) met die woord Israel daarin.....en ander name soos hieronder.

WOORD:
Israel

VERSE
2291

HITS
2563

WOORD:
Amerika

VERSE
0

HITS
0

WOORD:
Suid Afrika

VERSE
0

HITS
0

WOORD:
Engeland

VERSE
0

HITS
0

WOORD:
Zimbabwe

VERSE
0

HITS
0

WOORD:
Jerusalem

VERSE
768

HITS
816

WOORD:
New York

VERSE
0

HITS
0

WOORD:
Pretoria

VERSE
0

HITS
0

WOORD:
Londen

VERSE
0

HITS
0

Ek wil my weereens verstout om te se dit gaan oor Israel...........en Jerusalem;)

Die Filadelfieer
Jun 29th 2011, 11:44 AM
Ek wil my weereens verstout om te se dit gaan oor Israel...........en Jerusalem.

Dit is presies die rede hoekom ek nee gestem het Johnny, oor hierdie ongesonde balans wat kort-kort sy kop uitsteek. Volgens jou eie logika is Jesus, Wie se naam 974 keer in die Bybel voorkom, oook dan minder belangrik as Israel, en al die mense wie in die stede en lande wat jy heel logies (?) nie in die Bybel gaan vind nie ( het jy regtig gaan soek vir Pretoria ?) glad nie belangrik nie, terwyl Jesus nie aan 'n kruis gesterf het vir 'n dorp of 'n stad of 'n land nie, maar vir die mense wat in hierdie dorpe, stede en lande bly.

Johnny
Jun 29th 2011, 11:56 AM
Dit is presies die rede hoekom ek nee gestem het Johnny, oor hierdie ongesonde balans wat kort-kort sy kop uitsteek. Volgens jou eie logika is Jesus, Wie se naam 974 keer in die Bybel voorkom, oook dan minder belangrik as Israel, en al die mense wie in die stede en lande wat jy heel logies (?) nie in die Bybel gaan vind nie ( het jy regtig gaan soek vir Pretoria ?) glad nie belangrik nie, terwyl Jesus nie aan 'n kruis gesterf het vir 'n dorp of 'n stad of 'n land nie, maar vir die mense wat in hierdie dorpe, stede en lande bly.

Dit is maar net my siening en wat jy hier bo se het ek nie gese nie. Ek dink nie ons benader eindtyd gebeure uit dieselfde hoek nie. Dis maar al.

trudie
Jun 29th 2011, 12:41 PM
Ek glo Israel is die middelpunt.Israel is vir my die mees sigbare bewys dat God se Beloftes sonder twyfel geglo kan word.Daar was altyd mense wat Israel probeer venietig het en dit is net God wat hulle kon laat voortbestaan het.Die jaloesie en haat van ander nasies jeens Israel woed nog steeds voort van isak se tyd voort.Van Amerika ,ons ,Australie word nie eens in die Bybel gemeld nie en dit is seker omdat ons nog onder die Romeinse deel val.

Johnny
Jun 29th 2011, 01:20 PM
Ek glo Israel is die middelpunt.Israel is vir my die mees sigbare bewys dat God se Beloftes sonder twyfel geglo kan word.Daar was altyd mense wat Israel probeer venietig het en dit is net God wat hulle kon laat voortbestaan het.Die jaloesie en haat van ander nasies jeens Israel woed nog steeds voort van isak se tyd voort.Van Amerika ,ons ,Australie word nie eens in die Bybel gemeld nie en dit is seker omdat ons nog onder die Romeinse deel val.

Dit is vir my opvallend in die +2 jaar wat ek op die forum is hoe vinnig daar opstand/teenstand kom sodra jy oor Israel gesels. Seker geen wonder dat as jy nuus kyk soos CNN, BBC, Aljazera, Sky News, NBC......of watter kanaal ookal, daar omtrent 99% van die keer oor Israel gesels word. Israel is altyd in die nuus, op die voorgrond........in die moeilikheid! Menigmaal is ek aangevat, vasgevat, verbied om deel te neem......net omdat ek lief is vir Israel....of iets goeds van hulle praat. Ons leef voorwaar in die tyd waar daar soos in Hitler se dae nie veel tyd vir Israel sal wees nie....by christinne en nie-chrsitinne.:cry:

Ek dink vir enige iemand wat nie kan sien....uit die Bybel dat Israel en God se volk, die Jode, in die middel van Sy raadsplan staan vir die laaste dae nie......dan kort daar iets, en JA....die hele wereld is deel van die eindtyd raadsplan.

VOORBEELD:
Neem Israel uit die "equation"......dan kan dinge net eenvoudig nie meer uitwerk nie, van die begin van Genisis tot die einde van Openbaring. Neem enige ander land uit die "equation".......NO PROBLEM!

Die Filadelfieer
Jun 29th 2011, 01:54 PM
Dit is vir my opvallend in die +2 jaar wat ek op die forum is hoe vinnig daar opstand/teenstand kom sodra jy oor Israel gesels. Seker geen wonder dat as jy nuus kyk soos CNN, BBC, Aljazera, Sky News, NBC......of watter kanaal ookal, daar omtrent 99% van die keer oor Israel gesels word. Israel is altyd in die nuus, op die voorgrond........in die moeilikheid! Menigmaal is ek aangevat, vasgevat, verbied om deel te neem......net omdat ek lief is vir Israel....of iets goeds van hulle praat. Ons leef voorwaar in die tyd waar daar soos in Hitler se dae nie veel tyd vir Israel sal wees nie....by christinne en nie-chrsitinne.:cry:

Ek dink vir enige iemand wat nie kan sien....uit die Bybel dat Israel en God se volk, die Jode, in die middel van Sy raadsplan staan vir die laaste dae nie......dan kort daar iets, en JA....die hele wereld is deel van die eindtyd raadsplan.

VOORBEELD:
Neem Israel uit die "equation"......dan kan dinge net eenvoudig nie meer uitwerk nie, van die begin van Genisis tot die einde van Openbaring. Neem enige ander land uit die "equation".......NO PROBLEM!

Hierdie pos is weereens 'n klinklaar voorbeeld van ongesonde balans Johnny, waaroor jy wel in die verlede al aangevat is oor. Om iets anders te beweer, of om een of ander sinistere plot of aksie teen jou uit te dink is bloot oneerlik. Nou gaan jy so ver as om die ander sieninge op die forum met "Hitler se dae" te vergelyk, terwyl ek vir jou boontoe presies gewys het hoe jou omgang met halwe waarhede so ver gaan as om selfs die Evangelie te probeer verdof.
Hierdie het begin as 'n gesprek wat oordentlik gevoer word, maar met al die self-geskepte komplotte teen jou kan mens net so ver gesels.

Johnny
Jun 29th 2011, 04:09 PM
Hierdie pos is weereens 'n klinklaar voorbeeld van ongesonde balans Johnny, waaroor jy wel in die verlede al aangevat is oor. Om iets anders te beweer, of om een of ander sinistere plot of aksie teen jou uit te dink is bloot oneerlik. Nou gaan jy so ver as om die ander sieninge op die forum met "Hitler se dae" te vergelyk, terwyl ek vir jou boontoe presies gewys het hoe jou omgang met halwe waarhede so ver gaan as om selfs die Evangelie te probeer verdof.
Hierdie het begin as 'n gesprek wat oordentlik gevoer word, maar met al die self-geskepte komplotte teen jou kan mens net so ver gesels.

Fila jy verstom my elke dag. Halwe waarhede....komplotte.......?:o Sorry, ek het geen name genoem behalwe Hitler sin nie. ;) Was dit nou weer Ta-An of Mari wat so 'n jaar gelede iets genoem het van as die skoen pas....of so iets.:hmm: Kan nie lekker onthou nie. Wel, vir my is dit nogsteeds net 'n gesprek en die speelgoed word nognie uit die kot gegooi nie. Ek het meer as 'n jaar gelede laas 'n infraksie gehad........is seker weer tyd vir een. Weet nie hoe ek so lank sonder een kon klaarkom nie anyways.:cool:

Kom ek deel gou met jou 'n geheim. Ek is BAIE lief vir my land en BAIE lief vir sy mense en BAIE lief vir biltong, braaivleis en pap.......maar ek moet hier op die forum bely ek is BAIE liewer vir Israel. Ek het ook jare gelede voor my bekering gewonder waaroor al die bohaai gaan rondom Israel? Wie baklei nou vir 'n stuk woestyn land? Maar boeta....as jy waarlik tot bekering gekom het en jy was al daar.......DAN.....eers DAN vestaan jy waaroor dit gaan.

So, no hard feelings :hug: aan enige een wat nie soos ek voel oor Israel nie.......miskien sal julle eendag diep binne ervaar wat ek ervaar. :pray:

trudie
Jun 29th 2011, 04:17 PM
Ek sal graag wil weet hoekom word mense so hiper ogewerk sodra iemand in die bres tree vir Israel.Tot ek die teendeel in die Bybel lees sal ek Israel steun.

Johnny
Jun 29th 2011, 04:21 PM
Ek sal graag wil weet hoekom word mense so hiper ogewerk sodra iemand in die bres tree vir Israel.Tot ek die teendeel in die Bybel lees sal ek Israel steun.

"You must spread some Reputation around before you can give it to Trudie" :hug:

Johnny
Jun 29th 2011, 07:53 PM
Prof Johan Malan

http://www.justbychrist.co.za/images/stories/Prof_Malan.jpg

Israel en Jerusalem

Profesie oor die Volk Israel
Profetiese Program in Israel se Feeste
Spanning op die Templeberg
God se Liefde vir sy Volk Israel
Stryd om die Beheer Oor Jerusalem
Geestelike Betekenis van Jerusalem
Moslem-oorlog Teen Israel en sy Bondgenote
Rots van die Eeue in Jerusalem Geklief
Wreld Verwerp Steeds die Koning van die Jode
Die Antichris, die Groot Verdrukking en Israel
Die Belangrikste Rede vir Israel se Benoudheid
Israel se Ergste Lyding Kom Nog
Onwrikbare Toewyding van 'n Messiaanse Jood
Israel se Roeping as God se Getuies
Ontvlugting na Petra, die Rotsstad
Danil se 70 Jaarweke
Derde Tempel-kultuur vat in Israel Pos
Nuwe Sanhedrin Gestig
Israel in die Laste Dae
Israel se Toekoms
Hoe Lank Sal Israel Aanhou Om Jesus Te Verlon?
Twee Groot Oorlo in Israel
Jerusalem se Eindtydse Herstel
Die Vyeboom en Jerusalem
Reaksie op John Hagee se Boek, In Defense of Israel
Episentrum: die Middelpunt van die Aarde n die Heelal
Die Palestynse Gevaar vir Israel
Die Koue Oorlog in die Midde-Ooste
Finale Voorbereidings om die Tempel in Jerusalem te Herbou
Die Messiaanse Kerk in Israel
Finale Fase in die Herlewing van Israel se Tempelkultuur
Palestina: Sy Oorsprong, Samestelling en Toekoms
Die Isolering en Beplande Vernietiging van Israel

......and it is ALL about Israel......:)

http://www.bibleguidance.co.za/Librarylists/Afrikaanseartikelslys Israel.htm

David2
Jun 30th 2011, 05:28 AM
Johnny, let veral op die een opskrif wat jy hier aanhaal:
"Hoe lank sal Israel aanhou om God te verlon?"

Dit is nogal veelseggend. Jy is oral en altyd besig om steun te werf vir 'n land en 'n nasie wat God verlon. Dit is waarom ek in 'n vorige plasing ges het. Hierdie doemprofete wat so tekere gaan oor Israel en almal wil verdoem wat Israel nie ondersteun nie, is besig om te werk teen die geloof en teen die evangelie. Israel is nie vandag die uitverkore volk van God nie. Hulle is 'n hardnekkige bende van vol moordenaars en vertrappers van die ware en enigste evangelie van ons verlossing. En dan wil jy hier op 'n Christelike blad steun kom werf vir so 'n verharde antichristelike beweging. Ek het al baie in die verlede vir jou ges dat jy met jou optrede 'n streep trek deur jou eie Christelike geloof. Los dit. Behandel hulle soos enige verlore mens. Gaan konfronteer hulle met die verlossingsboodskap dat hulle ook deel kan word van die groep verlostes wat in die liggaam van Christus is.

Johnny
Jun 30th 2011, 05:56 AM
Johnny, let veral op die een opskrif wat jy hier aanhaal:
"Hoe lank sal Israel aanhou om God te verlon?"

Dit is nogal veelseggend. Jy is oral en altyd besig om steun te werf vir 'n land en 'n nasie wat God verlon. Dit is waarom ek in 'n vorige plasing ges het. Hierdie doemprofete wat so tekere gaan oor Israel en almal wil verdoem wat Israel nie ondersteun nie, is besig om te werk teen die geloof en teen die evangelie. Israel is nie vandag die uitverkore volk van God nie. Hulle is 'n hardnekkige bende van vol moordenaars en vertrappers van die ware en enigste evangelie van ons verlossing. En dan wil jy hier op 'n Christelike blad steun kom werf vir so 'n verharde antichristelike beweging. Ek het al baie in die verlede vir jou ges dat jy met jou optrede 'n streep trek deur jou eie Christelike geloof. Los dit. Behandel hulle soos enige verlore mens. Gaan konfronteer hulle met die verlossingsboodskap dat hulle ook deel kan word van die groep verlostes wat in die liggaam van Christus is.

David....met alle respek, ek kan sien dat jou kennis van Israel, die Joodse volk (God se volk) en hulle doel vir die laaste dae BAIE beperk is. Daar is al so baie gedebateer oor Israel op die forum.....en dit sluit meeste van jou aantuigings in, dat ek nie weer daarop wil uitbrei nie. Ek bid dat die Here jou oe sal open, dat hierdie skynbare "haat" wat jy het jeens die Joodse volk, dat Hy....net Hy ALLEEN dit kan doen, ook in jou hart sal openbaar. Vir 'n plasing soos joune aangehaal, kan 'n ou baie maklik sonder enige twyfel vir jou 'n "bad" rep gee.....maar weet jy, hierdie is 'n saak tussen jou en God.

Jesaja 1:18 "Kom nou en laat ons die saak uitmaak, s die HERE:"

http://olbroad.com/wp-content/uploads/2009/05/standwithisrael.jpg

Die Filadelfieer
Jun 30th 2011, 06:01 AM
Fila jy verstom my elke dag. Halwe waarhede....komplotte.......?:o Sorry, ek het geen name genoem behalwe Hitler sin nie. ;) Was dit nou weer Ta-An of Mari wat so 'n jaar gelede iets genoem het van as die skoen pas....of so iets.:hmm: Kan nie lekker onthou nie. Wel, vir my is dit nogsteeds net 'n gesprek en die speelgoed word nognie uit die kot gegooi nie. Ek het meer as 'n jaar gelede laas 'n infraksie gehad........is seker weer tyd vir een. Weet nie hoe ek so lank sonder een kon klaarkom nie anyways.:cool:

Kom ek deel gou met jou 'n geheim. Ek is BAIE lief vir my land en BAIE lief vir sy mense en BAIE lief vir biltong, braaivleis en pap.......maar ek moet hier op die forum bely ek is BAIE liewer vir Israel. Ek het ook jare gelede voor my bekering gewonder waaroor al die bohaai gaan rondom Israel? Wie baklei nou vir 'n stuk woestyn land? Maar boeta....as jy waarlik tot bekering gekom het en jy was al daar.......DAN.....eers DAN vestaan jy waaroor dit gaan.

So, no hard feelings :hug: aan enige een wat nie soos ek voel oor Israel nie.......miskien sal julle eendag diep binne ervaar wat ek ervaar. :pray:

Johnny, om te beweer dat jy vervolg word op hierdie forum oor jou sieninge oor Israel is niks anders as 'n infame leun nie. Jou infraksies het gegaan oor jou optrede teenoor ander gebruikers hier, en om DIT as virtuele "medaljes" op jou bors ten toon te stel is nie net skandelik nie, maar wys dat jy nooit regtig verstaan het waaroor dit gaan nie. Redelik almal hier verstaan presies hoe Israel in die eindtye in pas, maar die oomblik as iemand dit waag om Jesus Christus belangriker as die jode te ag, dan "word jy vervolg" en keer ons terug " na die dae van Hitler" .
Kom ek stel dit weer duidelik en onomwonde :

Om te s dat die jode vir Christus in hulle lewens nodig het is nie 'n anti-semitiese uitspraak nie, en ook nie 'n aanval teen Israel nie, dit is 'n Bybelse waarheid.

Jy maak die volgende stelling :

Neem Israel uit die "equation"......dan kan dinge net eenvoudig nie meer uitwerk nie, van die begin van Genisis tot die einde van Openbaring.

Nee meneer, jy is verkeerd. Die sentrale punt van die Bybel ; die spil waarrondom alles draai; is Jesus Christus, die Seun van God, NIE Israel nie. Alle ander dinge is blote skaduprente van dit wat Jesus hier op aarde moes kom volbring.

Dit is regtigwaar so eenvoudig soos dit.

So, los nou maar jou vervolgingsmanie, aanvaar dat jy elke keer gaan opdraende kry as jy nie eerlik is nie, en verstaan dat " ware bekering " soos jy dit stel, nie gaan oor die jode nie, maar oor wat rofweg 2000 jaar terug op 'n houtkruis gebeur het.

Johnny
Jun 30th 2011, 06:13 AM
Goed Fila, kom ek stel myself dan duideliker sodat dit nie so ingewikkeld klink as wat jy en David dit wil uitmaak nie.

1.) Jesus Chistus is die middelpunt van die evangelie. Ek het dit nog nooit ontken nie. ;)
2.) Israel is die middelpunt van Eindtyd gebeure.
3.) Ek dink 'n ware bekeerde is veronderstel om al hierdie dinge te verstaan. :idea:

Ek hoop dit klaar die misverstand op. Sjoe.....uiteindelik weer 'n bietjie deelname hier op die forum :pp .....en dit is natuurlik Israel se skuld......alweer.:rofl: Aaii.....arme Israel.:cry:

David2
Jun 30th 2011, 06:16 AM
Omdat dit 'n klad op die naam van die Christendom is om 'n mens of 'n nasie wat Christus verwerp en tot skande maak, op te hemel en heilig te verklaar. Julle trek 'n streep deur die evangelie.

Die Filadelfieer
Jun 30th 2011, 06:19 AM
Prof Johan Malan

http://www.justbychrist.co.za/images/stories/Prof_Malan.jpg

Israel en Jerusalem

Profesie oor die Volk Israel
Profetiese Program in Israel se Feeste
Spanning op die Templeberg
God se Liefde vir sy Volk Israel
Stryd om die Beheer Oor Jerusalem
Geestelike Betekenis van Jerusalem
Moslem-oorlog Teen Israel en sy Bondgenote
Rots van die Eeue in Jerusalem Geklief
Wreld Verwerp Steeds die Koning van die Jode
Die Antichris, die Groot Verdrukking en Israel
Die Belangrikste Rede vir Israel se Benoudheid
Israel se Ergste Lyding Kom Nog
Onwrikbare Toewyding van 'n Messiaanse Jood
Israel se Roeping as God se Getuies
Ontvlugting na Petra, die Rotsstad
Danil se 70 Jaarweke
Derde Tempel-kultuur vat in Israel Pos
Nuwe Sanhedrin Gestig
Israel in die Laste Dae
Israel se Toekoms
Hoe Lank Sal Israel Aanhou Om Jesus Te Verlon?
Twee Groot Oorlo in Israel
Jerusalem se Eindtydse Herstel
Die Vyeboom en Jerusalem
Reaksie op John Hagee se Boek, In Defense of Israel
Episentrum: die Middelpunt van die Aarde n die Heelal
Die Palestynse Gevaar vir Israel
Die Koue Oorlog in die Midde-Ooste
Finale Voorbereidings om die Tempel in Jerusalem te Herbou
Die Messiaanse Kerk in Israel
Finale Fase in die Herlewing van Israel se Tempelkultuur
Palestina: Sy Oorsprong, Samestelling en Toekoms
Die Isolering en Beplande Vernietiging van Israel

......and it is ALL about Israel......:)

http://www.bibleguidance.co.za/Librarylists/Afrikaanseartikelslys Israel.htm

Vanuit die heel eerste bron wat jy aanhaal :

Verwerping van die Drie-enige God
Om die geweldige tragedie van die lang, internasionale verstrooiing van Israel in die regte perspektief te plaas, moet dit teen die agtergrond van die voortgesette goddeloosheid en diepgaande geestelike doodsheid van di volk verstaan word. Met net enkele uitsonderings van godvresende manne en vroue, het die volk oor baie jare heen die rug op God gedraai, ‘n ho muur van sonde tussen hulle en Hom opgebou, en die maat van hulle ongeregtigheid vol gemaak.

Dit is duidelik dat Israel die Drie-enige God in drie stadiums verwerp het. Eers het hulle die Vader verwerp, toe die Seun en daarna die Heilige Gees. In die gelykenis van die landbouers (Matt. 21:33-43) word die eerste twee verwerpings deur Jesus aan die Joodse volksleiers uitgespel, naamlik hulle verwerping van die Landbouer [God] deur middel van die verwerping van sy gesante, en daarna die verwerping van die Landbouer se Seun, die Messias.

Gaan lees dit gerus, fasinerende leesstof en 'n presiese beaming van wat ek en David op hierdie draad geskryf het, al verskil is ek gebruik jou eie bronnelys.

David2
Jun 30th 2011, 06:22 AM
David....met alle respek, ek kan sien dat jou kennis van Israel, die Joodse volk (God se volk) en hulle doel vir die laaste dae BAIE beperk is. Daar is al so baie gedebateer oor Israel op die forum.....en dit sluit meeste van jou aantuigings in, dat ek nie weer daarop wil uitbrei nie. Ek bid dat die Here jou oe sal open, dat hierdie skynbare "haat" wat jy het jeens die Joodse volk, dat Hy....net Hy ALLEEN dit kan doen, ook in jou hart sal openbaar. Vir 'n plasing soos joune aangehaal, kan 'n ou baie maklik sonder enige twyfel vir jou 'n "bad" rep gee.....maar weet jy, hierdie is 'n saak tussen jou en God.

Jesaja 1:18 "Kom nou en laat ons die saak uitmaak, s die HERE:"

Jy s baie dinge, maar eintlik s jy niks. Jy verduidelik nie waarvandaan jy die reg en die opdrag kry om 'n God-onterende en 'n Christus-verwerpende nasie op te hemel en heilig te verklaar nie. Hierdie optrede van jou is nou presies wat daar in Hebr. 6:4-6 staan. Hierdie mense maak God tot skande en jy hemel hulle op. Dit is werklik in skande op die naam van die Christendom!!

Johnny
Jun 30th 2011, 06:23 AM
Omdat dit 'n klad op die naam van die Christendom is om 'n mens of 'n nasie wat Christus verwerp men tot skande maak, op te hemel en heilig te verklaar. Julle trek 'n streep deur die evangelie.

David, het jy geweet dat ek en jy.......en die HELE wereld ook Christus verwerp het en tot skande gemaak het.....voor ons bekering? As dit nie vir God se genade was nie, was ek en jy nou nog verlore....en oppad hel toe. Daar is BAIE Messiaanse Jode, Jode wat Jesus aangeneem het.....en weet jy dat God besig is om Sy uitverkore volk bymekaar te maak in hulle land (Aliyah) om met hulle 'n strafgerig te hou in die verdrukking.......en dat hulle gaan dan as 'n volk tot bekering gaan kom?

Hulle weet dit nie.....en skynbaar jy ook nie.:cry:

Johnny
Jun 30th 2011, 06:27 AM
Vanuit die heel eerste bron wat jy aanhaal :

Gaan lees dit gerus, fasinerende leesstof en 'n presiese beaming van wat ek en David op hierdie draad geskryf het, al verskil is ek gebruik jou eie bronnelys.

Jy is 100% reg. Die Jode is nie meer verlore as die res van die 6 biljoen mense op aarde wat God nie dien nie en Hom nie volg nie. Daar is 6 biljoen ander mense wat God, Jesus en die Heilige Gees verwerp......maar daaroor kraai julle nie!

David2
Jun 30th 2011, 06:36 AM
Jy is 100% reg. Die Jode is nie meer verlore as die res van die 6 biljoen mense op aarde wat God nie dien nie en Hom nie volg nie. Daar is 6 biljoen ander mense wat God, Jesus en die Heilige Gees verwerp......maar daaroor kraai julle nie!
Johnny, jy verstaan NIKS

As jy nou begin om die Russe of Mugabe of Gaddafi op te hemel, sal ek net so ernstig daarteen te velde trek. Ek "kraai" oor Israel se verlorenheid omdat JY HULLE HEILIG VERKLAAR. Hou op daarmee. Jy maak die Christendom goedkoop en tot skande!

Die Filadelfieer
Jun 30th 2011, 06:39 AM
Daar is 6 biljoen ander mense wat God, Jesus en die Heilige Gees verwerp......maar daaroor kraai julle nie!

'n Strooipop argument wat jy self gebou het, en ook (weereens) nie die waarheid nie. Kan jy debateer sonder om te jok ?
Hoekom word artikels soos hierdie (http://bibleforums.org/showthread.php/223890-AIG-Artikel-quot-fool-proof-quot-apologetika?p=2702789#post2702789), hierdie (http://bibleforums.org/showthread.php/116382-Luister-na-aanlyn-preke-en-video-preke),hierdie (http://bibleforums.org/showthread.php/100645-Antwoord-n-Jehova-Getuienis), hierdie (http://bibleforums.org/showthread.php/105959-Hoe-word-iemand-gered-van-n-ewigheid-in-die-hel), en hierdie (http://bibleforums.org/showthread.php/99212-Bediening-en-Sending-op-die-Net) geplaas as dit wat jy s die waarheid is ?
Het jy geweet dat David 'n Christelike Facebook blad bestuur met letterlik duisende lede ?

Nee wat, Johnny, as jy nie kan argumenteer sonder om te jok of swak saamgeflanste strooipoppe te bou nie nie dan doen jy werklikwaar jou saak meer skade as goed.

Johnny
Jun 30th 2011, 06:43 AM
Jy s baie dinge, maar eintlik s jy niks. Jy verduidelik nie waarvandaan jy die reg en die opdrag kry om 'n God-onterende en 'n Christus-verwerpende nasie op te hemel en heilig te verklaar nie. Hierdie optrede van jou is nou presies wat daar in Hebr. 6:4-6 staan. Hierdie mense maak God tot skande en jy hemel hulle op. Dit is werklik in skande op die naam van die Christendom!!

Dit lyk my God het 'n plan met Sy volk, wel ek weet dit, en dit lyk vir my of Hy hulle gaan verhoog?

Jeremia 24:4 Toe het die woord van die HERE tot my gekom en ges:
Jeremia 24:5 So spreek die HERE, die God van Israel: Soos hierdie goeie vye, so sal Ek ten goede aansien die ballinge van Juda wat Ek uit hierdie plek na die land van die Chalders weggestuur het;
Jeremia 24:6 en Ek sal my oog op hulle slaan ten goede en hulle terugbring in hierdie land; en Ek sal hulle bou en nie afbreek nie, en hulle plant en nie uitruk nie. Jeremia 24:7 En Ek sal hulle n hart gee om My te ken, dat Ek die HERE is; en hulle sal vir My n volk wees, en Ek sal vir hulle n God wees, want hulle sal na My terugkeer met hul hele hart.

Waar die Here hulle (Israel,Jode) ten goede wil bou, plant en 'n hart gee......wil julle hulle afbreek, uitruk en hulle harte verskeur.

Johnny
Jun 30th 2011, 06:46 AM
'n Strooipop argument wat jy self gebou het, en ook (weereens) nie die waarheid nie. Kan jy debateer sonder om te jok ?
Hoekom word artikels soos hierdie (http://bibleforums.org/showthread.php/223890-AIG-Artikel-quot-fool-proof-quot-apologetika?p=2702789#post2702789), hierdie (http://bibleforums.org/showthread.php/116382-Luister-na-aanlyn-preke-en-video-preke),hierdie (http://bibleforums.org/showthread.php/100645-Antwoord-n-Jehova-Getuienis), hierdie (http://bibleforums.org/showthread.php/105959-Hoe-word-iemand-gered-van-n-ewigheid-in-die-hel), en hierdie (http://bibleforums.org/showthread.php/99212-Bediening-en-Sending-op-die-Net) geplaas as dit wat jy s die waarheid is ?
Het jy geweet dat David 'n Christelike Facebook blad bestuur met letterlik duisende lede ?

Nee wat, Johnny, as jy nie kan argumenteer sonder om te jok of swak saamgeflanste strooipoppe te bou nie nie dan doen jy werklikwaar jou saak meer skade as goed.

Dankie Fila vir die opbouende plasing. David....baie geluk met jou Facebook. Ek het nou nie duisende aanhangers nie.....ek volg maar die smal en nou paadtjie.....waar min aanhangers is.

Johnny
Jun 30th 2011, 06:54 AM
Johnny, jy verstaan NIKS

As jy nou begin om die Russe of Mugabe of Gaddafi op te hemel, sal ek net so ernstig daarteen te velde trek. Ek "kraai" oor Israel se verlorenheid omdat JY HULLE HEILIG VERKLAAR. Hou op daarmee. Jy maak die Christendom goedkoop en tot skande!

Nog 'n opbouende plasing. Jammer David dat ek so 'n skandelike voorbeeld hier op die forum is. Wil jy nie miskien ook begin nuwe drade skep met onderwerpe vir bespreking nie. Dit lyk my jy het die vermoe om miljoene sondaars na die Here te lei......en heel moonltik die ledetal op die forum verhoog, want hier is nou nie eintlik 'n herlewing nie.

Johnny
Jun 30th 2011, 07:26 AM
Vanoggend op John McTernan se blog gaan inloer.......en sal die ou wat nou aangevat word as 'n doemprofeet hieer op die forum nie oor dieselfde onderwerp skryf nie. Toevallig......ek glo nie.

Wednesday, June 29, 2011

Blessing Israeli Believers

Romans 15:26

For it hath pleased them of Macedonia and Achaia to make a certain contribution for the poor saints which are at Jerusalem. (27) It hath pleased them verily; and their debtors they are. For if the Gentiles have been made partakers of their spiritual things, their duty is also to minister unto them in carnal (material) things.

David....het jy nie ook 'n Skrif uit Romeine aangehaal nie?

Romeine 15:26 Want Macedni en Achje het dit goedgevind om iets by te dra vir die armes onder die heiliges in Jerusalem.
Romeine 15:27 Hulle het dit goedgevind, s ek, en hulle is ook hul skuldenaars; want as die heidene deel gekry het aan hulle geestelike voorregte, is hulle ook verskuldig om hulle met stoflike goedere te dien.

Commentary

In 2004, I was visiting in Israel and became aware of the plight of many of the Israeli believers in the Lord Jesus. I stayed in their homes and toured Israel with them.They all have a real love for Israel and their Jewish brothers and sisters, even though some were suffering for their faith in the Lord.

Two events stand out in my mind from this trip. I met with an Israeli believer in a very secluded section of Old Jerusalem. There was garden in the back, but you could not been seen from the outside. The Israeli was teaching two Palestinian believers the word of God. The Palestinians came twice a week to be tutored by the Israeli! I spoke with the Palestinians who told me their life was in danger if it was found out they were meeting with an Israeli. They were in danger because of believing in the Lord Jesus but meeting with an Israeli was death! They were so happy to be tutored in the word of God by the Israeli. I prayed for both of them, and they then slipped out the alleyway and disappeared. This incident left a lasting impression on me.

I met an America pastor who lives in Jerusalem, and we fast became friends. I shared with him my knowledge of the Messiah's temple as found in Ezekiel 40-48. I gained this knowledge from debating Judaism's Anti-Missionaries. As a result of this knowledge, I wrote my book Only Jesus of Nazareth Can Sit on the Throne of David. He wanted me to debate a rabbi who was an expert on the temple and was instrumental in getting things in order to rebuild the temple. He told me that Christians had donated $ millions to his cause, but that he did not like Christians but would take their money. The pastor then said that this rabbi despised Jewish believers in the Lord Jesus. The debate never took place as we could not find the time.

A few days later I was in a Christian bookstore at the Sea of Galilee. I was with Steve an Israeli believer. Steve was having trouble with the Israeli government because he was a believer. He could not leave Israeli as he would not be allowed back. There was a small group of American Christians women in the store. I struck up a conversation with them, and I asked what did they enjoyed the most about the trip. To my utter amazement, they said they had spent a day with the temple rabbi and loved his teaching. They did not want to leave! They then took up a collection and made a large donation to his ministry.

Standing next to these Americans was an Israeli believer who was suffering for his faith and needed financial help. These Americans were enthralled with this rabbi who hated the believing brother standing right next to them! This left a lasting impression on me that the church had no clue to the needs of the believers in Israeli. The believers were under the radar and not to be seen.

About four years later, I started Blessing Israeli Believers. The ministry is help meet the material needs of the believers in Israel. I have not promoted this ministry, but simply placed a banner on the blog. God had really blessed this ministry, and I was able to get funds to the believers. A lot of support came from the Houston, TX area.

Die Filadelfieer
Jun 30th 2011, 07:39 AM
Vanoggend op John McTernan se blog gaan inloer.......en sal die ou wat nou aangevat word as 'n doemprofeet hieer op die forum nie oor dieselfde onderwerp skryf nie. Toevallig......ek glo nie.

.

Wat bedoel jy met "dieselfde onderwerp" Johnny ? Ons gesels hier oor jode wat nog nie vir Christus aangeneem het nie, en jy plak 'n artikel oor Christene in Israel ? Het iemand hier 'n probleem met Christene in Israel ?

Volgens jou aanhaling : "Steve was having trouble with the Israeli government because he was a believer."
So ons sit hier met 'n regering wat sterk ant-Christelik is, en nie huiwer om dit te erken nie....alles weereens volgens jou eie bron aangehaal.

Johnny
Jun 30th 2011, 07:53 AM
Wat bedoel jy met "dieselfde onderwerp" Johnny ? Ons gesels hier oor jode wat nog nie vir Christus aangeneem het nie, en jy plak 'n artikel oor Christene in Israel ? Het iemand hier 'n probleem met Christene in Israel ?

Volgens jou aanhaling : "Steve was having trouble with the Israeli government because he was a believer."
So ons sit hier met 'n regering wat sterk ant-Christelik is, en nie huiwer om dit te erken nie....alles weereens volgens jou eie bron aangehaal.

Ek het ook 'n probleem met my regering.......my president het 5 vroue en dien ook NIE die Here nie!

Die Filadelfieer
Jun 30th 2011, 08:02 AM
Ek het ook 'n probleem met my regering.......my president het 5 vroue en dien ook NIE die Here nie!

Het ek erens jou regering goed gepraat dat jy dit nou aanhaal Johnny ?
Jy weet seker dat die oorgrote meerderheid van jou land se mense gestem het om jou regering in plek te kry.......presies net soos in Israel. Die oorgrote meerderheid van jou land stem dus saam dat jou president maar 5 vroue kan h en afgode kan aanbid, net soos die oorgrote meerderheid van Israel se bevolking telkemaal 'n regering instem wat openlik ant-Christelik is.

David2
Jun 30th 2011, 09:04 AM
Nog 'n opbouende plasing. Jammer David dat ek so 'n skandelike voorbeeld hier op die forum is. Wil jy nie miskien ook begin nuwe drade skep met onderwerpe vir bespreking nie. Dit lyk my jy het die vermoe om miljoene sondaars na die Here te lei......en heel moonltik die ledetal op die forum verhoog, want hier is nou nie eintlik 'n herlewing nie.
Fooitog Jonny
Wie het nou gepraat van miljoene mense te red.
Ek praat van die Christelike skandaal om om ant-chritelike mense heilig te verklaar. Dit is al waaroor ons nog die heel tyd praat.

David2
Jun 30th 2011, 09:11 AM
David, het jy geweet dat ek en jy.......en die HELE wereld ook Christus verwerp het en tot skande gemaak het.....voor ons bekering? As dit nie vir God se genade was nie, was ek en jy nou nog verlore....en oppad hel toe. Daar is BAIE Messiaanse Jode, Jode wat Jesus aangeneem het.....en weet jy dat God besig is om Sy uitverkore volk bymekaar te maak in hulle land (Aliyah) om met hulle 'n strafgerig te hou in die verdrukking.......en dat hulle gaan dan as 'n volk tot bekering gaan kom?

Hulle weet dit nie.....en skynbaar jy ook nie.:cry:
Ja Johnny, ek weet God gaan die klein oorblyfsel aan die end van die verdrukking red.
Maar ek weet ook dat die volk wat vandag vir Jesus Christus bespot en verlon byna almal in die verdrukking gaan sterf en in die hel gaan beland. En ten spyte daarvan verklaar jy hulle heilig. Hulle is nou vir jou "die volk van God" Volgens jou kan mens deel van God se volk wees terwyl jy Jesus verlon. Wat beteken Jesus vir jou Johnny, dat jy sulke dinge van Hom s?

David2
Jun 30th 2011, 09:19 AM
Terloops, ek het nog nie die vraag aan die kop van hierdie draad beantwoord nie. Hier kom dit nou:
Ja, ek glo dat Israel die middelpunt van die eindtydse gebeure is.
Maar ek glo nie dat Israel nou God se volk is nie en ek glo ook nie dat mens hulle moet ondersteun asof hulle 'n heilige volk is nie.
Hulle is dit nie. Hulle het Christus verwerp en verlon en is op presies dieselfde vlak as enige onheilige nasie.
Gaan lees die vloeke en veroordelings wat in Matt. 23, Hand. 13 en Hand. 28 oor hulle uitgespreek is oor hulle ongeloof en verharding.
Het hulle intussen verander? Glo hulle nou? Is hulle nou nie meer soos in die tyd van die Farisers en die Skrifgeleerdes nie?
Nee, hulle is. Daar is nog geen verskil nie. Hulle is na Hand. 13, 28 en Rom. 11 deel van die verlore ongelowige wreld en niks het nog sedertdien verander nie.

CFJ
Jun 30th 2011, 10:03 AM
Ek sal Ja en Nee geantwoord het as ek kon.
Natuurlik is daar baie eindtydgebeure wat in Israel plaasvind, maar dit is nie net die hele aarde nie, maar ook die ganse heelal wat beinvloed gaan word deur eindtyd gebeure. Om slegs op Israel te fokus klink vir my so asof Jesus NET vir die jode terugkom, wat natuurlik glad nie waar is nie. Die sg. Groot Verdrukking gaan ook die ganse aarde en alles daarin raak, en nie net Israel en die jode nie.

Die kort van die lank dus : alles en almal het betrekking op die einde van tye, en dit is hoekom ek nee gestem het.

Ek kan net saamstem Fila. Die middelpunt van eindtyd gebeure is die kommunikasie tussen God en die individu en dit wat algemeen lokaal en ook wreldwyd gebeur. Die invloed oor dinge van die eindtye is omvattend en as jy nt op Israel fokus of nt op dit of dat, gaan jy die punt mis...

David2
Jun 30th 2011, 11:34 AM
Tog bly dit 'n feit dat Hy terugkom om sy voet op die Olyfberg neer te sit (as mens dit glo) en dit alleen is vir my genoeg om te s "ja", Israel is die sentrum van eindtydse gebeurtenisse. Onthou, die vraag gaan nie daaroor of dit in die eindtyd NET oor Israel gaan nie. As dit die vraag was, sou ek ook nee gestem het. Maar dat Israel sentraal staan, lei geen twyfel nie. Die ganse profesie is daarvan vol. Wat sal gebeur in die Messiasryk? mense sal die slip van 'n joodse man aangryp. Sommige s dit is Christus. Ek dink dit is enige joodse man. Maar selfs as dit Christus is, waarom dan "n Joodse man"? Natuurlik, want Israel staan sentraal. En wat van die 144000, die tempel in die verdrukking, die vrou met die som, maan en sterre, die die feit dat Jesaja s Israel sal 'n banier vir die nasies wees (as mens dit glo) ens. ens. Hopeloos te veel om op te noem. Nee, daar is nie eers 'n argument nie. Israel is sentraal.

Johnny
Jun 30th 2011, 12:33 PM
en dit alleen is vir my genoeg om te s "ja", Israel is die sentrum van eindtydse gebeurtenisse.

Nee, daar is nie eers 'n argument nie. Israel is sentraal.

Die vraag was eenvoudig....en so ook die antwoord........'n JA of 'n NEE. Hoekom moes jy en Fila my eers tot in die grond in druk en sleg se voor dat jy doodluiters hier op die stuiptrekkings van die draad antwoord wat jy veronderstel was om in die begin van die draad te doen.

Met comments soos joune en Fila sin, sou ek BAIE vinnig die volgende boodskap gekry het, toevallig was die een ook oor 'n Israel draad:

Expired: Is Israel deel van jou...
Insulted Other Member(s)

May 25th 2010 02:34 PM
Die Filadelfieer

Ek moet se die vrug van die Gees het omtrent uit julle "uitgestraal" deur hierdie draad. Ek wonder wat het van die ander moderators geword.....dat hulle nie julle ook aanspreek nie, of is daar 'n "kliek" agter die skerms op die forum?

Die Filadelfieer
Jun 30th 2011, 12:58 PM
Ek moet se die vrug van die Gees het omtrent uit julle "uitgestraal" deur hierdie draad. Ek wonder wat het van die ander moderators geword.....dat hulle nie julle ook aanspreek nie, of is daar 'n "kliek" agter die skerms op die forum?

Ek kan verstaan dat jy suur is omrede hierdie debat nie verloop het in jou guns nie Johnny, maar soos ek aan die begin vir jou geskryf het, gaan oneerlikheid en valse strooipop argumente altyd 'n reaksie lok, al is dit nie die reaksie waarop jy hoop nie. Ek is 100% seker en het die vertroue in jou dat jy gesprek kan voer sonder al hierdie dinge, as jy net wil.
Natuurlik gaan mense hulle antwoorde kwantifiseer, en word dit in werklikheid aangemoedig, soos verwag van 'n openbare forum.

Johnny
Jun 30th 2011, 01:06 PM
Ek kan verstaan dat jy suur is omrede hierdie debat nie verloop het in jou guns nie Johnny, maar soos ek aan die begin vir jou geskryf het, gaan oneerlikheid en valse strooipop argumente altyd 'n reaksie lok, al is dit nie die reaksie waarop jy hoop nie. Ek is 100% seker en het die vertroue in jou dat jy gesprek kan voer sonder al hierdie dinge, as jy net wil.
Natuurlik gaan mense hulle antwoorde kwantifiseer, en word dit in werklikheid aangemoedig, soos verwag van 'n openbare forum.

Geen probleem. Julle het 'n mond vol "strooipop" aantuigings gemaak, en my die skuldige gemaak, maar gelukkig, deur genade kan en mag ek lief wees vir Israel en die Joodse volk, ongeag wat julle van Israel en die Joodse volk maak of dink. Die skille sal eendag verdwyn, :pray: en dan sal ek saam met julle juig.:pp

Johnny
Jul 1st 2011, 05:37 AM
Ek het dit dalk al iewers op die forum geplaas, maar veskoon maar dat ek weer.

DIE HERSTEL VAN ISRAEL AAN DIE EINDE VAN TYD

http://lib.store.yahoo.net/lib/dokosite/israel-birth-of-a-nation.jpg

(Enkele Skrifte)

Die rede vir Israel se verstrooiing

Lev. 26:13-16 en 33 13 “Ek is die HERE julle God wat julle uit Egipteland uitgelei het, dat julle nie hulle slawe moet wees nie; en Ek het julle jukskeie verbreek en het julle regop laat loop.
14 Maar as julle nie na My luister en al hierdie gebooie nie doen nie;
15 en as julle my insettinge verwerp, en as julle siel van my verordeninge ’n afsku het, sodat julle nie al my gebooie doen nie en my verbond verbreek -
16 dan sal k dit ook aan julle doen:
33 En Ek sal julle onder die volke verstrooi en ’n swaard agter julle uittrek; en julle land sal ’n
wildernis en julle stede puinhope word.”

Deut. 4:27 “En die HERE sal julle onder die volke verstrooi, en ’n klein klompie van julle sal onder die nasies oorbly waarheen die HERE julle sal drywe.”

Deut. 28:64-65 “64 En die HERE sal jou verstrooi onder al die volke, van die een einde van die aarde tot by die ander einde van die aarde; en daar sal jy ander gode, hout en klip, dien, wat jy en jou vaders nie geken het nie.
65 En onder di nasies sal jy geen rus h nie, en vir jou voetsool sal daar geen rusplek wees nie; maar die HERE sal jou daar ’n bewende hart gee en smagtende o en ’n kwynende siel. ..........”

Beloftes van herstel
http://www.shopisraeltoday.com/images/1212070205_MD-CD-IM-34-300x300.jpg

Gen. 49:1 “DAARNA het Jakob sy seuns geroep en ges: Kom bymekaar, dat ek julle kan verkondig wat julle aan die einde van die dae sal wedervaar.”

Deut. 4:30 “As jy in die nood is en al hierdie dinge aan die einde van die dae oor jou kom, sal jy na die HERE jou God terugkeer en na sy stem luister.”

Deut. 30:3vv “dan sal die HERE jou God jou lot verander en Hom oor jou ontferm; en Hy sal jou weer versamel uit al die volke waarheen die HERE jou God jou verstrooi het.
4 Al was jou verstrooides aan die einde van die hemel, daarvandaan sal die HERE jou God jou versamel, en daarvandaan sal Hy jou gaan haal.
5 En die HERE jou God sal jou bring in die land wat jou vaders in besit geneem het, en jy sal dit in besit neem; en Hy sal aan jou goed doen en jou vermenigvuldig meer as jou vaders.
6 En die HERE jou God sal jou hart besny en die hart van jou nageslag, om die HERE jou God lief te h met jou hele hart en met jou hele siel, dat jy kan lewe.”

Neh. 1:9 “maar as julle jul tot My bekeer en my gebooie onderhou en dit doen al was julle verjaagdes aan die einde van die hemel, dan sal Ek hulle daarvandaan versamel en hulle bring na die plek wat Ek verkies het om my Naam daar te laat woon.”

Jes. 2:2vv “2 En aan die einde van die dae sal die berg van die huis van die HERE vasstaan op die top van die berge en verhewe wees bo die heuwels, en al die nasies sal daarheen toestroom.
3 En baie volke sal heengaan en s: Kom laat ons optrek na die berg van die HERE, na die huis van die God van Jakob, dat Hy ons sy we kan leer en ons in sy paaie kan wandel. Want uit Sion sal die wet uitgaan en die woord van die HERE uit Jerusalem.”

Jer. 23:7-8 ” 7Daarom kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat hulle nie meer sal s: So waar as die HERE leef wat die kinders van Israel uit Egipteland laat optrek het nie,
8 maar: So waar as die HERE leef wat die geslag van die huis van Israel laat optrek en laat kom het uit die Noordland en uit al die lande waarheen Ek hulle verdryf het. En hulle sal woon in hulle land.”

Jer. 23:20 “Die toorn van die HERE sal nie afgewend word nie, totdat Hy uitgevoer en tot stand gebring het die raadslae van sy hart; aan die einde van die dae sal julle dit duidelik verstaan.”

Jer. 30:3 “want kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat Ek die lot van my volk Israel en Juda sal verander, s die HERE; en Ek sal hulle terugbring in die land wat Ek aan hulle vaders gegee het, en hulle sal dit in besit neem “

Jer. 31:8vv “Kyk, Ek bring hulle aan uit die Noordland en sal hulle bymekaar laat kom uit die agterhoeke van die aarde; blindes en lammes, swangeres en barendes onder hulle, almal saam; in ’n groot vergadering sal hulle terugkom hiernatoe.
9 Hulle sal kom met geween, en met smekinge sal Ek hulle lei; Ek sal hulle bring by waterstrome, op ’n gelyk pad waarop hulle nie sal struikel nie; want Ek is vir Israel ’n Vader, en Efraim is my eersgeborene. …….. “

Jer.31:35vv “So s die HERE wat die son gee tot ’n lig oordag, die ordeninge van die maan en van die sterre tot ’n lig in die nag; wat die see in beroering bring, sodat sy golwe bruis, HERE van die lerskare is sy Naam:
36 As hierdie verordeninge voor my aangesig sal wyk, spreek die HERE, dan sal die nageslag van Israel ook ophou om ’n volk te wees voor my aangesig vir altyd.
37 So s die HERE: As die hemele daarbo gemeet en die fondamente van die aarde daaronder nagespeur kan word, dan sal Ek ook die hele nageslag van Israel verwerp weens alles wat hulle gedoen het, spreek die HERE.
38 Kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat die stad vir die HERE herbou sal word, …..”

Eseg. 37:11vv “Toe s Hy vir my: Mensekind, hierdie bene is die hele huis van Israel. Kyk, hulle s: Ons bene is verdor, en ons verwagting is verlore; dit is klaar met ons!
12 Daarom, profeteer en s aan hulle: So spreek die Here HERE: Kyk, Ek sal julle grafte oopmaak en julle uit jul grafte laat opkom, o my volk! En Ek sal julle bring in die land van Israel.
13 En julle sal weet dat Ek die HERE is as Ek julle grafte oopmaak en julle uit jul grafte laat opkom, o my volk!
14 En Ek sal my Gees in julle gee, dat julle lewendig kan word; en Ek sal julle vestig in jul land; en julle sal weet dat Ek, die HERE, dit gespreek en gedoen het, spreek die HERE.”

Dan. 10:14 “Ek het dan gekom om jou inligting te gee oor wat jou volk aan die einde van die dae te beurt sal val, want die gesig sien nog op die verre toekoms.”

Hosea 3:4-5 “4 Want die kinders van Israel sal ’n lang tyd bly sit sonder koning en sonder vors en sonder slagoffer en sonder klippilare en sonder efod en huisgode.
5 Daarna sal die kinders van Israel hulle bekeer en die HERE hulle God soek en Dawid hulle koning, en met siddering aankom na die HERE en na sy goedheid in die laaste van die dae.”

Miga 4:1vv “EN aan die einde van die dae sal die berg van die huis van die HERE vasstaan op die top van die berge en verhewe wees bo die heuwels, en die volke sal daarheen toestroom.”

Jol 3:1vv “WANT kyk, in di dae en in di tyd wanneer Ek die lot van Juda en Jerusalem verander,
2 sal Ek al die nasies versamel en hulle na die dal van Jsafat laat aftrek, om daar met hulle ’n strafgerig te hou ter wille van my volk en my erfdeel Israel wat hulle onder die nasies verstrooi het, en my land wat hulle verdeel het. ……..”

Amos 9:11vv “In di dag sal Ek die vervalle hut van Dawid weer oprig, en Ek sal sy skeure toebou en sy puinhope herstel, en Ek sal dit opbou soos in die ou tyd;
12 sodat hulle in besit kan neem die oorblyfsel van Edom en al die nasies oor wie my Naam uitgeroep is, spreek die HERE wat dit doen.”

Sag. 1:17 “Roep verder en s: So spreek die HERE van die lerskare: My stede sal weer oorstroom wees van goeie dinge, en die HERE sal Sion weer vertroos, en Hy sal Jerusalem weer verkies.”

Sag. 12:3 “En in di dag maak Ek Jerusalem tot ’n baie swaar klip vir al die volke: elkeen wat dit optel, sal hom daarmee sekerlik seer maak; en al die nasies van die aarde sal daarteen vergader word.”

Luk.21:20-24 “En wanneer julle Jerusalem deur lers omsingeld sien, ….... 24 En hulle sal deur die skerpte van die swaard val en as krygsgevangenes geneem word na al die nasies, en Jerusalem sal vertrap word deur die nasies totdat die tye van die nasies vervul is.”

Hand. 15:14vv “Smeon het vertel hoe God in die begin uitgesien het om ’n volk uit die heidene [die kerk] vir sy Naam aan te neem.
15 En hiermee stem die woorde van die profete ooreen, soos geskrywe is:
16 Daarna sal Ek terugkom en die vervalle hut van Dawid weer oprig, en wat daarvan verwoes is, sal Ek weer oprig en dit herstel,
17 sodat die oorblyfsel van die mense [in die groot verdrukking] die Here kan soek, en al die nasies oor wie my Naam uitgeroep is, spreek die Here wat al hierdie dinge doen.”

Hoe gaan hulle terugkom

http://ebenezerusa.org/wp-content/uploads/2010/12/whyshouldicare.jpg

Jes. 14:1-2 “WANT die HERE sal Hom oor Jakob ontferm, en Hy sal Israel nog verkies en hulle in hul land laat vestig; en die vreemdeling sal hom by hulle voeg, en hulle sal hul aansluit by die huis van Jakob.
2 En die volke sal hulle neem en op hul woonplek bring; en die huis van Israel sal hulle in die land van die HERE as besitting verwerwe, as slawe en slavinne; en hulle sal di gevange hou wat hulle as gevangenes weggevoer het, en oor hulle drywers heers.”

Jes. 43:5-6 “5 Wees nie bevrees nie, want Ek is met jou; Ek sal jou geslag van die ooste af aanbring en jou versamel van die weste af.
6 Ek sal s aan die noorde: Gee! en aan die suide: Hou nie terug nie! Bring my seuns van ver, en my dogters van die einde van die aarde af,”

Jes. 49:22 “So s die Here HERE: Kyk, Ek sal my hand ophef na die nasies en my banier opsteek na die volke; dan sal hulle jou seuns aan die boesem bring, en jou dogters sal op die skouer gedra word;”

Jes. 60:8-9 “Wie is dit wat daar aangevlieg kom soos ’n wolk en soos duiwe na hulle vensters? [vliegtuie]
9 Ja, op My wag die eilande, en die skepe van Tarsis kom vooraan, om jou seuns van ver te bring. Hul silwer en hul goud is by hulle, vir die Naam van die HERE jou God en vir die Heilige van Israel, omdat Hy jou heerlik gemaak het.”

Rom. 15:26-27 “om iets by te dra vir die armes onder die heiliges in Jerusalem.
27 Hulle het dit goedgevind, s ek, en hulle is ook hul skuldenaars; want as die heidene deel gekry het aan hulle geestelike voorregte, is hulle ook verskuldig om hulle met stoflike goedere te dien.”

Wat gaan met hulle gebeur in hulle land

http://www.the-tribulation-network.com/ebooks/antichrist_reflections_on_the_desolator/israels_prophetic_witness_files/image012.jpg

Jer.31:8-9 “Kyk, Ek bring hulle aan uit die Noordland en sal hulle bymekaar laat kom uit die agterhoeke van die aarde; blindes en lammes, swangeres en barendes onder hulle, almal saam; in ’n groot vergadering sal hulle terugkom hiernatoe.
9 Hulle sal kom met geween, en met smekinge sal Ek hulle lei; .......

Jer.31:31-34 Kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat Ek met die huis van Israel en die huis van Juda ’n nuwe verbond sal sluit;
32 nie soos die verbond wat Ek met hulle vaders gesluit het op di dag toe Ek hulle hand gegryp het om hulle uit Egipteland uit te lei nie - my verbond wat hulle verbreek het, alhoewel k gebieder oor hulle was, spreek die HERE.
33 Maar dit is die verbond wat Ek n di dae met die huis van Israel sal sluit, spreek die HERE: Ek gee my wet in hulle binneste en skrywe dit op hulle hart; en Ek sal vir hulle ’n God wees, en hulle sal vir My ’n volk wees.
34 En hulle sal nie meer elkeen sy naaste en elkeen sy broer leer nie en s: Ken die HERE; want hulle sal My almal ken, klein en groot onder hulle, spreek die HERE; want Ek sal hulle ongeregtigheid vergewe en aan hulle sonde nie meer dink nie.”

Sag. 12:10 “Maar oor die huis van Dawid en oor die inwoners van Jerusalem sal Ek uitgiet die Gees van genade en smekinge; en hulle sal opsien na My vir wie hulle deurboor het, en hulle sal oor Hom rouklaag soos ’n mens rouklaag oor ’n enigste seun en bitterlik oor Hom ween soos ’n mens bitterlik ween oor ’n eersgebore kind.”

Rom. 11:1vv “EK vra dan: Het God miskien sy volk verstoot? Nee, stellig nie! Want ek is ook ’n Israeliet uit die nageslag van Abraham, van die stam van Benjamin.
2 God het sy volk wat Hy vantevore geken het, nie verstoot nie. ….
11 Ek vra dan: Het hulle miskien gestruikel om te val? Nee, stellig nie! Maar deur hulle val het die saligheid tot die heidene gekom om hulle jaloers te maak.
12 En as hulle val die rykdom van die wreld is en hulle tekort die rykdom van die heidene, hoeveel te meer sal hulle volheid dit nie wees nie! …….
25 Want ek wil nie h, broeders, dat julle hierdie verborgenheid nie moet weet nie, sodat julle nie eiewys mag wees nie: dat die verharding ten dele oor Israel gekom het totdat die volheid van die heidene [die kerk] ingegaan het;
26 en so sal die hele Israel gered word, soos geskrywe is: Die Verlosser sal uit Sion kom en sal die goddelooshede van Jakob afwend;
27 en dit is van my kant die verbond met hulle as Ek hulle sondes wegneem.
28 Wat die evangelie betref, is hulle wel vyande ter wille van julle; maar wat die uitverkiesing betref, bemindes ter wille van die vaders.
29 Want die genadegawes en die roeping van God is onberoulik.”

RR van Wyk
Jul 1st 2011, 06:53 AM
Johnny, wat ek nou wil s is niks persoonliks teen jou as mens nie. Baie van die goed wat jy s, webblaaie wat jy aanhaal, is MEESTE van die tyd net spekulasie deur mense wat meeste van die tyd net wenkbroue laat lig.

Spekulasie is seker goed, maar as dit aangehou word as die waarheid en nog vergelyk word met die Bybel is dit lank nie meer goed nie.
Ons is hier om van mekaar te leer en saam te groei. Daar is wel 'n plan met die Jode, hulle keur wel terug na 'n fisiese land, maar dit is maar net als deel van 'n groter prentjie. Hulle was wel God se volk.... vandag? ek weet nie, ek gaan beslis nie teen hulle oorlog verklaar om uit te vind nie, dis verseker!! As God 'n belofte maak, is ek seker Sy belofte sal nog staan al het die ander party Hom teleurgestel, of nie meer deel is van Sy huis nie, omdat Hy Heilig is.. Nie om die Jode op te hef en te verheerlik nie, maar Sy Heilige naam.

Wat Dawid en Fila ges het is Bybels en dit verstom my dat jy liewwer snert op die internet glo as wat Bybels is, dit is skokkend. :(

Ek het hierdie ges nie om jou nog verder warm onder die kraag te maak nie en is geensens 'n aanval teen jou nie. Ek is net moeg dat soveel goeie Christenmense soos jouself so verlei word deur leuens..

Ek vra net dat ons met goeie gesonde verstand soos grootmese na mekaar se stanpunte luister, bepaal waar dit vandaan kom, vergelyk met die Bybel en al hierdie groot name wat so op die internet rondswerf ernstiglik te bevraagteken.
Ho bome wat so baie wind vang bekommer my, Jesus was nie hier om faam en gewildheid te kry nie..

CFJ
Jul 1st 2011, 07:05 AM
Tog bly dit 'n feit dat Hy terugkom om sy voet op die Olyfberg neer te sit (as mens dit glo) en dit alleen is vir my genoeg om te s "ja", Israel is die sentrum van eindtydse gebeurtenisse. Onthou, die vraag gaan nie daaroor of dit in die eindtyd NET oor Israel gaan nie. As dit die vraag was, sou ek ook nee gestem het. Maar dat Israel sentraal staan, lei geen twyfel nie. Die ganse profesie is daarvan vol. Wat sal gebeur in die Messiasryk? mense sal die slip van 'n joodse man aangryp. Sommige s dit is Christus. Ek dink dit is enige joodse man. Maar selfs as dit Christus is, waarom dan "n Joodse man"? Natuurlik, want Israel staan sentraal. En wat van die 144000, die tempel in die verdrukking, die vrou met die som, maan en sterre, die die feit dat Jesaja s Israel sal 'n banier vir die nasies wees (as mens dit glo) ens. ens. Hopeloos te veel om op te noem. Nee, daar is nie eers 'n argument nie. Israel is sentraal.

Ek dink dit gaan oor persepsies David. Wat jy hier skryf is iets wat ek nie sal betwyfel nie. Wat ek wel betwyfel, is of dit vir alle mense oor alle tye noodwendig Israel gaan wees wat sentraal in eindtydgebeure sal staan. Daar is mense wat byvoorbeeld weens 'n ramp soos nou in Japan of ook in Christchurch (NZ), sal aanvoer dat dit sentraal in hul siening en veral ervaring van eindtye staan, weens die buitengewone effek daarvan op mense se lewens en veral as hulle dit aan hul lyf voel. Tegnies gesproke sal mens nog kan aanvoer dat Israel sentraal staan, maar baie se ervaringsveld oor eindtydgebeure sal hulle nie sommer in of oor die praktyk kan negeer nie. Is eindtydgebeure nie hoofsaaklik mens se praktiese ervarings ook nie? As God nie prakties was nie, sou Hy nie regverdig wees nie en juis daaroor sal niemand kan s, hulle het nie geweet nie. Weens die praktyk in eindtydgebeure, kan ekself nie anders nie, as om nee te kon stem nie...

Om verdruk te word en om onreg te smaak en om anargie te sien en om gereed te wees, is dinge wat aan jou lyf moet vat en ek glo Israel is te vr van baie, om Israel die middelpunt te maak, as die praktyk in elkeen se lewe wat eerder die middelpunt moet wees en wat prakties so bewys is oor die eeue. Tegnies kan mens Israel wel die middelpunt maak, maar prakties sal mens dit nie kan doen nie, nie vir almal te alle tye nie. In die middeleeue het mense ook 'n eindtydverwagting gehad (hoe moes dit voel vir mense in die praktyk, toe 30 000 op brandstapels tydens die Bartlomsnag-moorde gesterf het?), die boere in die anglo-boere oorlog het dit ook gehad (hoe het hulle gevoel toe die aarde letterlik verbrand was en 'n volk gedeeltelik uitgewis was?) en Israel was nie by hulle sentraal nie!

Die Filadelfieer
Jul 1st 2011, 09:19 AM
Ek dink dit gaan oor persepsies David. Wat jy hier skryf is iets wat ek nie sal betwyfel nie. Wat ek wel betwyfel, is of dit vir alle mense oor alle tye noodwendig Israel gaan wees wat sentraal in eindtydgebeure sal staan. Daar is mense wat byvoorbeeld weens 'n ramp soos nou in Japan of ook in Christchurch (NZ), sal aanvoer dat dit sentraal in hul siening en veral ervaring van eindtye staan, weens die buitengewone effek daarvan op mense se lewens en veral as hulle dit aan hul lyf voel. Tegnies gesproke sal mens nog kan aanvoer dat Israel sentraal staan, maar baie se ervaringsveld oor eindtydgebeure sal hulle nie sommer in of oor die praktyk kan negeer nie. Is eindtydgebeure nie hoofsaaklik mens se praktiese ervarings ook nie? As God nie prakties was nie, sou Hy nie regverdig wees nie en juis daaroor sal niemand kan s, hulle het nie geweet nie. Weens die praktyk in eindtydgebeure, kan ekself nie anders nie, as om nee te kon stem nie...

Om verdruk te word en om onreg te smaak en om anargie te sien en om gereed te wees, is dinge wat aan jou lyf moet vat en ek glo Israel is te vr van baie, om Israel die middelpunt te maak, as die praktyk in elkeen se lewe wat eerder die middelpunt moet wees en wat prakties so bewys is oor die eeue. Tegnies kan mens Israel wel die middelpunt maak, maar prakties sal mens dit nie kan doen nie, nie vir almal te alle tye nie. In die middeleeue het mense ook 'n eindtydverwagting gehad (hoe moes dit voel vir mense in die praktyk, toe 30 000 op brandstapels tydens die Bartlomsnag-moorde gesterf het?), die boere in die anglo-boere oorlog het dit ook gehad (hoe het hulle gevoel toe die aarde letterlik verbrand was en 'n volk gedeeltelik uitgewis was?) en Israel was nie by hulle sentraal nie!

Jy stel dit baie goed Ferdi, en dit is presies soos ek dit ook sien. Daar is nou, soos ons hier voor ons rekenaars sit, mense wat doodgemaak word omrede hulle Christene is, wie se kinders doodgaan van die honger en siektes, wat alreeds dit beleef wat in die Groot Verdrukking genoem word. Daardie mense beleef klaar hulle eie Bybelse "eindtye", en geen argument op die internet gaan hulle dit anders kan vertel nie. Dit raak dan inderdaand 'n baie persoonlike ding, wat elkeen vanuit sy of haar eie ervaringsveld gaan beleef.

David2
Jul 1st 2011, 02:40 PM

Frdie nee. Ek val jou nou nie aan nie, maar dit is nou mos 'n Bybellose argument wat jy daar aanhaal. As ons praat van Israel sentraal in die eindtyd, praat ons van wat die Bybel s. Ten miste dit is wat ek doen. Ek praat nie van die eindtyd sonder die Bybel nie, anders is dit nuttelose spekulasie. En wanneer jy na die Bybel kyk, is Israel sentraal teenwoordig in elke enkele profetiese hoofstuk in die Bybel. Enige soort argument om hulle daar uit te haal, is 'n argument wat die Bybel op die kantlyn wil skuif. As fundamentalis is die Bybel vir my alles en die res is niks. En as ons die Bybel oor die vraag raadpleeg is die argument afgehandel. Israel is sentraal.

Kalahari
Jul 1st 2011, 02:53 PM
Is ek reg as ek beweer dat Israel soos verwoord in die nuwe testament gelowiges is?

Verklaar Paulus in Romeine nie dat nie almal wat as Jood gebore is, Israeliete is nie, maar slegs die wat glo. Daarom is Israel sentraal in die eindtyd, maar nie die joodse Israel nie, maar die gelowige Israel.

Johnny
Jul 1st 2011, 07:57 PM
vergelyk met die Bybel

RR......hoeveel bybel Skrifte wil julle nog he? Ek sien nie veel van julle kant af om julle standpunte te verdedig nie. Kom ons los maar die bespreking verder op die draad en wag maar net vir die uitlsae. As julle dan weer kans sien om te debateer.....of te verskeur.........is julle welkom. Ek is seker ons kan tot in ewigheid hieroor redeneer, en nogsteeds nie tot 'n vergelyk kom nie. Dus, kom ons wag maar en kyk.

trudie
Jul 2nd 2011, 06:31 AM
Johnny ek dink jy is reg,maar ek dink miskien moet mens die Bybel Boeke in sy geheel lees en nie net op sekere teksverse konsentreer nie.ek kan ook veral in Romeine tekse aanhaal omte bewys dat die nageslag van Isak die kinders van die belofte is.

CFJ
Jul 3rd 2011, 06:17 PM
Frdie nee. Ek val jou nou nie aan nie, maar dit is nou mos 'n Bybellose argument wat jy daar aanhaal. As ons praat van Israel sentraal in die eindtyd, praat ons van wat die Bybel s. Ten miste dit is wat ek doen. Ek praat nie van die eindtyd sonder die Bybel nie, anders is dit nuttelose spekulasie. En wanneer jy na die Bybel kyk, is Israel sentraal teenwoordig in elke enkele profetiese hoofstuk in die Bybel. Enige soort argument om hulle daar uit te haal, is 'n argument wat die Bybel op die kantlyn wil skuif. As fundamentalis is die Bybel vir my alles en die res is niks. En as ons die Bybel oor die vraag raadpleeg is die argument afgehandel. Israel is sentraal.

Hi David,

Ek weet werklik nie hoe kan mens ander tekens van die eindtye (ander as Israel self), 'Bybellose' argumente noem nie. Ek skryf ongelukkig van my selfoon af en sal later meer wil skryf oor tekens van die eindtye, wat absoluut niks met Israel as sulks te doen het nie. Israel is slegs een van hierdie tekens, daar is tientalle meer, soos aardbewings, pessiektes, afvalligheid van die waarheid, hongersnode om n paar noem, wat onder geen omstandighede, rondom Israel funksioneer asof hierdie tekens Israel nodig het, om die eindtye resent vir elke skepsel te maak nie. Weens God se genade sal enige mens die tekens van die eindtye kan ervaar en sien, sonder om Israel noodwendig in ag te neem. Hoekom sou Israel spesifiek nodig wees, om ander tekens te legitimeer?

Die Filadelfieer
Jul 4th 2011, 05:50 AM
Ek het 'n mooi term oor die naweek raak gelees. Calvinistiese Fasisme.

Hoe op dees aarde kan mens vir iemand anders voorskryf wat sy of haar persepsies "behoort" te wees ?
" Nee Grietjie, die hongersnood in jou land, wat voorspel is in die Bybel, is Bybelloos, want jy bly nie in Israel nie "

Cavivistiese Fasisme. Ek moet dit onthou.

Johnny
Jul 4th 2011, 12:19 PM
Ek het 'n mooi term oor die naweek raak gelees. Calvinistiese Fasisme.

Hoe op dees aarde kan mens vir iemand anders voorskryf wat sy of haar persepsies "behoort" te wees ?
" Nee Grietjie, die hongersnood in jou land, wat voorspel is in die Bybel, is Bybelloos, want jy bly nie in Israel nie "

Cavivistiese Fasisme. Ek moet dit onthou.

Het ook nogal oor die naweek aan iets gedink.

DIE PAD NA GOLGOTA:

1.) Vat die R21 na Oliver Thambo lughawe.:idea:
2.) Klim op 'n El Al vliegtuig.....dit is die een met die blou Dawid ster op die stert. :hug:(SAL vlieg nie Israel toe nie:mad:)
3.) Land op Ben Gurion lughawe......in Israel.:pp
4.) Neem 'n bus na Jerusalem. ;)(God se stad)
5.) As jy wil kan jy eers shopping doen, anders neem jy 'n huurmotor na Golgota.:kiss:
6.) Jy is nou op die plek.....en die land waar vir my en jou sondes betaal is aan 'n houtkruis....deur 'n Jood.:pray:

Ongelukkig is daar mense wat die kat aan die stert beet het. Hulle dink jy vlieg vanaf Israel na Suid Afrika......en dan kom jy in die beloofde land aan?:rofl:

Die Filadelfieer
Jul 4th 2011, 12:29 PM
[COLOR="#0000CD"].

DIE PAD NA GOLGOTA:

Die Man wat aan daardie kruis gehang het, is inderdaad die Persoon wat ons almal opnuut verenig, veral so na 'n lekker gestry !

....deur 'n Jood.

Een van die wonders van die kruis is juis dat ons nie jode hoef te wees om Jesus se kinders genoem te word nie. Ons hoef nie eers jode te wil wees om Sy kinders te wees nie ! :)

Johnny
Jul 4th 2011, 12:35 PM
Ons hoef nie eers jode te wil wees om Sy kinders te wees nie !

......of in die middelpunt te wees waar alles gaan afspeel nie.

Die Filadelfieer
Jul 4th 2011, 12:47 PM
......of in die middelpunt te wees waar alles gaan afspeel nie.

... en tog lees mens dinge soos ...

Omdat jy die woord van my lydsaamheid bewaar het, sal Ek jou ook bewaar in die uur van beproewing wat oor die hele wreld kom om die bewoners van die aarde op die proef te stel.

En elke skepsel wat in die hemel en op die aarde en onder die aarde en wat op die see is, en alles wat in hulle is, het ek hoor s: Aan Hom wat op die troon sit, en aan die Lam kom toe die lof en die eer en die heerlikheid en die krag tot in alle ewigheid!

En ‘n ander perd, ‘n vuurrooie, het uitgekom, en aan hom wat daarop sit, is dit gegee om die vrede van die aarde af weg te neem en dat hulle mekaar sou doodmaak; en ‘n groot swaard is aan hom gegee.

en die sterre van die hemel het op die aarde geval, soos ‘n vyeboom wat deur ‘n groot wind geskud word, sy navye laat afval;

en die konings van die aarde en die grotes en die rykes en die owerstes oor duisend en die magtiges en al die slawe en al die vrymense het hulle weggesteek in die spelonke en in die rotse van die berge,

En n hierdie dinge het ek vier engele op die vier hoeke van die aarde sien staan, en hulle het die vier winde van die aarde vasgehou, sodat geen wind sou waai op die aarde of op die see of teen enige boom nie.

..... en so kan mens aangaan en aangaan. Teks op teks wys dat die eindtyd en die gebeure van die groot verdrukking nie net tot Israel beperk is nie.
Om dus te s dat "alles" daar gaan afspeel is verkeerd....of is die leiding van die res van die aarde nie so belangrik soos die jode in Israel se leiding nie ?

Johnny
Jul 4th 2011, 01:02 PM
... en tog lees mens dinge soos ...

..... en so kan mens aangaan en aangaan. Teks op teks wys dat die eindtyd en die gebeure van die groot verdrukking nie net tot Israel beperk is nie.
Om dus te s dat "alles" daar gaan afspeel is verkeerd....of is die leiding van die res van die aarde nie so belangrik soos die jode in Israel se leiding nie ?

Ja nee kyk....die hele wereld is in vir 'n groot surprise.....en al die nasies sal versamel word in die dal van Josafat......in Israel.

Joel 3:2 "......sal Ek al die nasies versamel en hulle na die dal van Jsafat laat aftrek, om daar met hulle n strafgerig te hou ter wille van my volk en my erfdeel Israel wat hulle onder die nasies verstrooi het, en my land wat hulle verdeel het."

CFJ
Jul 4th 2011, 01:36 PM
Om aan te sluit by jou plasing Fila, wie sou hierdie mense noodwendig verteenwoordig, aan wie hierdie waarskuwings gerig word?

Maar weet dit, dat daar in die laaste dae swaar tye sal kom. Want die mense sal liefhebbers van hulleself wees, geldgieriges, grootpraters, trotsaards, lasteraars, ongehoorsaam aan hulle ouers, ondankbaar, onheilig, sonder natuurlike liefde, onversoenlik, kwaadsprekers, bandeloos, wreed, sonder liefde vir die goeie, verraaiers, roekeloos, verwaand, meer liefhebbers van genot as liefhebbers van God; mense wat ‘n gedaante van godsaligheid het, maar die krag daarvan verlon het. Keer jou ook van hierdie mense af.
(2Tim 3:1-5)

want daar sal ‘n tyd wees wanneer hulle die gesonde leer nie sal verdra nie, maar, omdat hulle in hul gehoor gestreel wil wees, vir hulle ‘n menigte leraars sal versamel volgens hulle eie begeerlikhede, en die oor sal afkeer van die waarheid en hulle sal wend tot fabels.
(2Tim 4:3-4)

Maar die Gees s uitdruklik dat in die laaste tye sommige van die geloof afvallig sal word en verleidende geeste en leringe van duiwels sal aanhang deur die geveinsdheid van leuenaars wat gebrandmerk is in hulle eie gewete, wat verbied om te trou en gebied dat die mense hulle moet onthou van voedsel wat God geskape het om met danksegging gebruik te word deur die gelowiges en die wat die waarheid ken.
(1Tim 4:1-3)

Dit moet julle veral weet, dat daar aan die einde van die dae spotters sal kom wat volgens hulle eie begeerlikhede wandel en s: Waar is die belofte van sy wederkoms? Want vandat die vaders ontslaap het, bly alles soos dit was van die begin van die skepping af. Want moedswillig vergeet hulle dat daar van lankal af hemele was en ‘n aarde wat uit water en deur water ontstaan het deur die woord van God, waardeur die toenmalige wreld met water oorstroom is en vergaan het.
(2Pet 3:3-6)
Verseker wys dit dat die laaste dae of eindtye, veel meer behels as net Israel en dit gaan oor resente dinge wat mense in hulle normale lewenswandel oor die hele aarde ervaar en sien en beleef. Uiteraard speel sekere dinge af in Israel, maar niemand hoef pertinent daarop te let, om hul eie omstandighede te verstaan nie, rakende die uitwerking van dinge oor die eindtye nie.

Johnny
Jul 5th 2011, 05:22 AM
Miskien moet ek die vraag net weer stel.....en duidelik.

"Is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure?"

Ek het nie gese dat alle eindtyd gebeure in Israel gaan plaasvind nie, en as ek iewers so gese het, dan trek ek my woorde terug, want dit is nie wat ek bedoel het nie. Verseker is die hele wereld betrokke, maar Israel gaan die kersie op die koek wees. Ek het nooit gedink ek sal rugby gebruik om 'n Bybelse waarheid te staaf nie.

Die super 15 word nie net in een land gespeel nie. Dit is ook nie net een land wat betrokke is nie. Die finaal, die eindstryd waar al hierdie lande en spelers op die ou end bymekaar kom vir die finale slagting....is op 'n spesifieke plek. Die finaal word nie by al die ander lande en stadions gespeel waar die aanloop tot die finaal plaasgevind het nie.

Net so sal eindtyd gebeure reg oor die wereld wees......maar die "Grand Finale" is in Israel, dus is Israel die middelpunt van eindtyd gebeure. Verstaan julle nou?

Johnny
Jul 5th 2011, 05:57 AM
Johnny ek dink jy is reg,maar ek dink miskien moet mens die Bybel Boeke in sy geheel lees en nie net op sekere teksverse konsentreer nie.ek kan ook veral in Romeine tekse aanhaal omte bewys dat die nageslag van Isak die kinders van die belofte is.

Ek weet Trudie. Ek dink die punt wat ek probeer maak is dat Israel die middelpunt van eindtyd gebeure gaan wees. Dit speel wel af reg oor die wereld, maar alles gaan op die ou end van die dag in Israel op eindig.

Son of the South
Jul 5th 2011, 07:49 AM
Ons is op die oomblik besig om (stadig) deur Jesaja te lees. Daarin is 'n hele paar gedeeltes wat vir my daarop dui dat die Here nog nie klaar is met daai stukkie aarde wat ons ken as Israel nie.

Ons het juis gister aand 'n interessante versie raakgelees:
In die dae wat kom, sal Jakob wortel skiet, Israel sal bloei en uitbot, sodat hulle die wreld vol vrugte sal maak.
(Isa 27:6)Daar word ges dat Israel tans een van die grootste uitvoerders van vrugte (en blomme!) is...

Johnny
Jul 5th 2011, 08:43 AM
Ons is op die oomblik besig om (stadig) deur Jesaja te lees. Daarin is 'n hele paar gedeeltes wat vir my daarop dui dat die Here nog nie klaar is met daai stukkie aarde wat ons ken as Israel nie.

Ons het juis gister aand 'n interessante versie raakgelees: Daar word ges dat Israel tans een van die grootste uitvoerders van vrugte (en blomme!) is...

AMEN! Dit is 'n feit soos 'n koei.

trudie
Jul 5th 2011, 12:03 PM
Johnny dit was eintlik bedoel om vir mense wat nie meer glo Israel is die middelpunt nie.Daar is reg deur die Bybel beloftes en dit is vir my hartseer as mense dit "ignoreer ' en net sommige tekse wat op Israel se straf aandui voorhou as bewys dat Israel verwerp is.

Johnny
Jul 5th 2011, 12:08 PM
Johnny dit was eintlik bedoel om vir mense wat nie meer glo Israel is die middelpunt nie.Daar is reg deur die Bybel beloftes en dit is vir my hartseer as mense dit "ignoreer ' en net sommige tekse wat op Israel se straf aandui voorhou as bewys dat Israel verwerp is.
Sorry as ek jou verkeerd verstaan het. Gelukkig ken ek jou hart!

trudie
Jul 5th 2011, 12:44 PM
Johnny jy moet maar vergewe,my gedagtes loop vinniger as my skryf.Ek sukkel met my somtydse gebrek aan kort termyn geheue en dan is my konsentrasie ook nie meer wat dit was nie.Enn van die dinge wat my altyd bybly is my dogter se geloof dat Israel steeds God se volk is.Sy is heeltemaal doof en kon nog nooit hoor nie en toe sy begin leer het was dit woorde,taal en begrippe aanleer en ek het destyds nie daaraan gedink om die Israel kwessie aan haar te verduidlik nie.Dit was tydens een van daardie bomme in 'n eeplek wat op die nuus was en sy heel ontsteld op my afsorm met die woorde"hulle sukkel alweer met Israel".Ek wou nog verduidelok toe se sy,dat die dag as God regtig kwaad word,hulle gaan jammer wees.Ek is oortuig dat dit net God kan wees wat die liefde vir Israel aan haar openbaar het.

Johnny
Jul 5th 2011, 01:07 PM
Ek is oortuig dat dit net God kan wees wat die liefde vir Israel aan haar openbaar het.

What more can I say?:hug: As jy nie toelaat dat die Here daai liefde in jou wakker maak nie.......dan sal niks nie.:pray: Dit is 'n onverklaarbare liefde wat ek in die + 2 jaar wat ek op die forum is......nognie kon oordra nie.:cry:

http://www.dazzlejunction.com/graphics/boys-names/i-love-israel.gif

Kalahari
Jul 5th 2011, 02:36 PM
Johnny

Wat beteken Israel vir jou? Is Israel die land Israel? Is dit die Israelietiese volk of die Jode? Is dit die gelowiges of die Messiaanse Jode?

Miskien het jy dit al geantwoord dan kan jy my net verwys.

Groete
Kalahari

Johnny
Jul 6th 2011, 08:29 AM
Johnny

Wat beteken Israel vir jou? Is Israel die land Israel? Is dit die Israelietiese volk of die Jode? Is dit die gelowiges of die Messiaanse Jode?

Miskien het jy dit al geantwoord dan kan jy my net verwys.

Groete
Kalahari

Hi Kalahari,

Israel is vir my die fisiese land en die Jode, of hulle nou bekeer is of nie, en of hulle nou in Israel bly of nie. Hulle almal is oppad terug na hul beloofde land en God het gese Hy sal nie een agterwee laat nie. Almal MOET terug. Dit is ook die land waar vir my sondes betaal is.

CFJ
Jul 6th 2011, 10:11 AM
Hi Kalahari,

Israel is vir my die fisiese land en die Jode, of hulle nou bekeer is of nie, en of hulle nou in Israel bly of nie. Hulle almal is oppad terug na hul beloofde land en God het gese Hy sal nie een agterwee laat nie. Almal MOET terug. Dit is ook die land waar vir my sondes betaal is.

Hi Johnny,

Waaroor gaan Golgota? Gaan dit oor die plek, die land, die volk van die land of gaan dit oor verlossing van 'n verlore mensdom? Dit is baie relatief dat dit juis in Israel as volk of grondgebied is, waar die wreld se Verlosser vandaan kom en waar hierdie tonele afgespeel het. In Christus is nou waaroor dit gaan en handel, dit gaan nie meer oor vleeslike dinge nie. Die vleeslike dinge het 'n plek en het betekenis, maar kan en mag nooit sentraal wees nie, want die kruis se krag l nie gesetel op Golgota nie, maar is die krag van God vir verlore sondaars... (1Kor 1)

Want die woord van die kruis is wel dwaasheid vir die wat verlore gaan, maar vir ons wat gered word, is dit die krag van God; want daar is geskrywe: Ek sal die wysheid van die wyse mense vernietig en die verstand van die verstandige mense tot niet maak. Waar bly die wyse? Waar bly die skrifgeleerde? Waar die redetwister van hierdie eeu? Het God nie die wysheid van hierdie wreld dwaas gemaak nie? Want aangesien in die wysheid van God die wreld deur die wysheid God nie geken het nie, het dit God behaag om deur die dwaasheid van die prediking die wat glo, te red; want die Jode vra ‘n teken en die Grieke soek wysheid, maar ons verkondig Christus wat gekruisig is, ‘n struikelblok vir die Jode en dwaasheid vir die Grieke; maar vir die wat geroep is, Jode sowel as Grieke: Christus, die krag van God en die wysheid van God. Want wat dwaas is by God, is wyser as die mense; en wat swak is by God, is sterker as die mense. Want let op julle roeping, broeders: julle is nie baie wyse na die vlees nie, nie baie magtiges, nie baie edeles nie; maar wat dwaas is by die wreld, het God uitverkies om die wyse te beskaam; en wat swak is by die wreld, het God uitverkies om wat sterk is, te beskaam; en wat onedel is by die wreld en wat verag is, het God uitverkies, en wat niks is nie, om wat iets is, tot niet te maak, sodat geen vlees voor Hom sou roem nie. Maar deur Hom is julle in Christus Jesus, wat vir ons geword het wysheid uit God en geregtigheid en heiligmaking en verlossing. Daarom, soos geskrywe is: Die wat roem, moet in die Here roem.
(1Kor 1:18-31 AOV)

Lees hierdie stukkie mooi deur en kyk wat skryf Paulus, 'want die Jode vra ‘n teken en die Grieke soek wysheid, maar ons verkondig Christus wat gekruisig is, ‘n struikelblok vir die Jode en dwaasheid vir die Grieke; maar vir die wat geroep is, Jode sowel as Grieke: Christus, die krag van God en die wysheid van God.' Hy s ons wat geroep is en praat nou van 'n nuwe bedeling, 'n nuwe volk. Dit gaan nie meer oor Jood of Griek nie. As die Jode dwaas was toe, hoekom sou vlees nou belangriker wees as toe?

o, Onverstandige Galsirs, wie het julle betower om die waarheid nie gehoorsaam te wees nie, julle voor wie se o Jesus Christus afgeskilder is as onder julle gekruisig? Dit alleen wil ek van julle weet: het julle die Gees ontvang uit die werke van die wet of uit die prediking van die geloof? Is julle so onverstandig? Nadat julle met die Gees begin het, eindig julle nou met die vlees?
(Gal 3:1-3 AOV)

Dit gaan verseker nou oor iets groter as vlees en hoeveel maal was dit nodig t... en hoeveel maal het Paulus dit nie oor en oor herhaal nie?

Want ns is die besnydenis, ons wat God in die Gees dien en in Christus Jesus roem en nie op die vlees vertrou nie; alhoewel ek rede het om ook te vertrou op die vlees. As iemand anders meen dat hy op die vlees kan vertrou, ek nog meer. Ek is besny op die agtste dag, uit die geslag van Israel, uit die stam van Benjamin, ‘n Hebrer uit die Hebrers; wat die wet betref, ‘n Fariser; wat ywer betref, ‘n vervolger van die gemeente; wat die geregtigheid in die wet betref, onberispelik. Maar wat vir my wins was, dit het ek om Christus wil skade geag. Ja waarlik, ek ag ook alles skade om die uitnemendheid van die kennis van Christus Jesus, my Here, ter wille van wie ek alles prysgegee het en as drek beskou, om Christus as wins te verkry en in Hom gevind te word, nie met my geregtigheid wat uit die wet is nie, maar met di wat deur die geloof in Christus is, die geregtigheid wat uit God is deur die geloof; sodat ek Hom kan ken en die krag van sy opstanding en die gemeenskap aan sy lyde terwyl ek aan sy dood gelykvormig word, of ek miskien die opstanding uit die dode kan bereik.
(Filp 3:3-11 AOV)

Ek verstaan jou passie en het inderwaarheid geen probleem daarmee nie, maar dit is 'n bediening onder Jode, soos wat 'n ander een 'n bediening onder Moslems kan h. Die een mag nie sy eie bediening verhef tot skande van die ander een wat nie dieselfde passie deel nie. Heel moontlik is dit nie wat jy doen nie en ek is oortuig dit is nie jou bedoeling nie, maar mens moet versigtig wees vir persepsies wat mens se passie mag laat. Mens se passie moet nie alles anders as jou eie passie (wat nie verkeerd is nie), verdoem as verkeerd of onvolkome nie. Jy sal moet aanvaar dat alle gelowiges nie dieselfde passie vir Jode kan h nie, want gelowiges word deur God gerig vir hulle take en mens gee jou alles... of niks vir dit waarvoor God jou roep. Dit maak ons egter nie vyande van mekaar, deur verskillende passies en roepinge te h nie... en een wat 'n passie vir Moslems het, gaan 100% vir hulle moet lewe, soos wat jyself 100% vir Jode lewe! Ek dink dit is verkeerd as iemand jou sou veroordeel oor jou passie vir Jode, soos wat dit verkeerd sou wees dat al passie wat mens mag h, nt vir Jode moet wees.

Johnny
Jul 6th 2011, 10:28 AM
Hi Johnny,

Waaroor gaan Golgota? Gaan dit oor die plek, die land, die volk van die land of gaan dit oor verlossing van 'n verlore mensdom? Dit is baie relatief dat dit juis in Israel as volk of grondgebied is, waar die wreld se Verlosser vandaan kom en waar hierdie tonele afgespeel het. In Christus is nou waaroor dit gaan en handel, dit gaan nie meer oor vleeslike dinge nie. Die vleeslike dinge het 'n plek en het betekenis, maar kan en mag nooit sentraal wees nie, want die kruis se krag l nie gesetel op Golgota nie, maar is die krag van God vir verlore sondaars... (1Kor 1)

Ek verstaan jou passie en het inderwaarheid geen probleem daarmee nie, maar dit is 'n bediening onder Jode, soos wat 'n ander een 'n bediening onder Moslems kan h. Die een mag nie sy eie bediening verhef tot skande van die ander een wat nie dieselfde passie deel nie. Heel moontlik is dit nie wat jy doen nie en ek is oortuig dit is nie jou bedoeling nie, maar mens moet versigtig wees vir persepsies wat mens se passie mag laat. Mens se passie moet nie alles anders as jou eie passie (wat nie verkeerd is nie), verdoem as verkeerd of onvolkome nie. Jy sal moet aanvaar dat alle gelowiges nie dieselfde passie vir Jode kan h nie, want gelowiges word deur God gerig vir hulle take en mens gee jou alles... of niks vir dit waarvoor God jou roep. Dit maak ons egter nie vyande van mekaar, deur verskillende passies en roepinge te h nie... en een wat 'n passie vir Moslems het, gaan 100% vir hulle moet lewe, soos wat jyself 100% vir Jode lewe! Ek dink dit is verkeerd as iemand jou sou veroordeel oor jou passie vir Jode, soos wat dit verkeerd sou wees dat al passie wat mens mag h, vir Jode moet wees.

Ek weet CFJ....ek weet. Ek het net Kalahari se vraag beantwoord. Ek het nog nooit op hierdie forum van enige iemand anders se passie gehoor nie. Dit sal dalk goed wees as hulle dit met ons wil deel. Ek is so bly Golgota is in Jerusalem, Israel....en nie in Mecca nie.

CFJ
Jul 6th 2011, 10:35 AM
Ek weet CFJ....ek weet. Ek het net Kalahari se vraag beantwoord. Ek het nog nooit op hierdie forum van enige iemand anders se passie gehoor nie. Dit sal dalk goed wees as hulle dit met ons wil deel. Ek is so bly Golgota is in Jerusalem, Israel....en nie in Mecca nie.

Ek sal graag my passie wil deel, maar wat mens wel kan bevestig, is dat meeste wat hier deelneem, 'n passie sal of behoort te h om die internet as medium vir verkondiging van die evangelie aan te wend.

Johnny
Jul 6th 2011, 10:59 AM
Ek sal graag my passie wil deel, maar wat mens wel kan bevestig, is dat meeste wat hier deelneem, 'n passie sal of behoort te h om die internet as medium vir verkondiging van die evangelie aan te wend.

Ons het so baie geleenthede om die evangelie te deel....dit is eintlik scary. Hoeveel mense saam met wie ek en jy werk dien nie die Here nie, en tog is dit die plek waar ons 8 - 10 ure van ons dag deurbring. Die oes is GROOT maar die arbeiders is min se die Here. Hoekom........want miskien het ons net nie die passie om verlore siele na die Here te lei nie.......of ons besef nie die erns van die uur waarin ons leef nie........of ons sal eerder ure en ure spandeer op die forum om 'n ander se passie aanval of probeer afbreek. Tyd wat verlore gaan wat ons eerder met iemand kon deel oor wat Jesus vir hom/haar gedoen het. Dan is daar nog familie lede wat oppad hel toe is, maar ons laat hulle aan hulle eie lot oor. Ek is mos gered en BASTA met die res.......of altans ek hoop ek is gered.

"Hy wat meen dat hy staan....moet oppas dat hy nie val nie" se die Skrif in die Bybel, en ek besef dan maar net weer dat ek ook in sak en as voor die Here staan.

Wie het al in die Mall geloop en 'n vreemdeling voorgekeer en hom/haar gevra of hy/sy die Here ken? Ons doen dit van tyd tot tyd en dit is AWESOME! Die kursus is "Way of the Master".

Ek moet erken ek het nog weinig of OOIT hier op die forum die volgende gehoor:

"Hy my BF maats......ek het die naweek met iemand gedeel en deur die Here se genade daardie persoon na die Here gelei". Loof die HERE!

Dit bestaan net eenvoudig nie. Waar is ons passie dan.......by Saterdag se rugby?

CFJ
Jul 6th 2011, 11:10 AM
Ons het so baie geleenthede om die evangelie te deel....dit is eintlik scary. Hoeveel mense saam met wie ek en jy werk dien nie die Here nie, en tog is dit die plek waar ons 8 - 10 ure van ons dag deurbring. Die oes is GROOT maar die arbeiders is min se die Here. Hoekom........want miskien het ons net nie die passie om verlore siele na die Here te lei nie.......of ons besef nie die erns van die uur waarin ons leef nie........of ons sal eerder ure en ure spandeer op die forum om 'n ander se passie aanval of probeer afbreek. Tyd wat verlore gaan wat ons eerder met iemand kon deel oor wat Jesus vir hom/haar gedoen het. Dan is daar nog familie lede wat oppad hel toe is, maar ons laat hulle aan hulle eie lot oor. Ek is mos gered en BASTA met die res.......of altans ek hoop ek is gered.

"Hy wat meen dat hy staan....moet oppas dat hy nie val nie" se die Skrif in die Bybel, en ek besef dan maar net weer dat ek ook in sak en as voor die Here staan.

Wie het al in die Mall geloop en 'n vreemdeling voorgekeer en hom/haar gevra of hy/sy die Here ken? Ons doen dit van tyd tot tyd en dit is AWESOME! Die kursus is "Way of the Master".

Ek moet erken ek het nog weinig of OOIT hier op die forum die volgende gehoor:

"Hy my BF maats......ek het die naweek met iemand gedeel en deur die Here se genade daardie persoon na die Here gelei". Loof die HERE!

Dit bestaan net eenvoudig nie. Waar is ons passie dan.......by Saterdag se rugby?

Jip, kan net saamstem Johnny, jou passie vir die waarheid is aansteeklik en hier was al baie dae waar jy my inspirasie was, ongeag die verskil of twee... en mag elkeen van ons meer en meer besef hoe groot oes daar is om in te samel en hoe min arbeiders werklik bereid is om dit met oorgawe te doen. :)

Johnny
Jul 6th 2011, 11:23 AM
Jip, kan net saamstem Johnny, jou passie vir die waarheid is aansteeklik en hier was al baie dae waar jy my inspirasie was, ongeag die verskil of twee... en mag elkeen van ons meer en meer besef hoe groot oes daar is om in te samel en hoe min arbeiders werklik bereid is om dit met oorgawe te doen. :)
CFJ.....ek het so 2 weke gelede die gedagte gekry om 'n draad oop te maak en elke een op die forum by die naam te noem en te se wat elkeen vir my beteken, want ons ALMAL ondersteun en onderrig mekaar op sy/haar eie spesiale manier. Ons kan ALMAL by mekaar leer....en ja, ek moet erken, ek is 'n groot aanhanger van Israel, maar hier is ook ouens wat groter aanhangers van sport of televisie is. Dan glo ek nie ek so 'n groot culprit om Israel of die Jode te ondersteun nie.

Kalahari
Jul 6th 2011, 01:43 PM
Johnny

Ek is bly as jy 'n passie vir Israel het. In die begin van die draad het ek egter die gedagte gekry dat jy 'n verering vir Israel het. Dit is waarmee ek 'n probleem het. Ons God is 'n jaloerse God, jy mag nie van Israel of enigiets anders 'n afgod maak nie. Jy bedoel dit seker nie so nie, maar dit is hoe dit vir my oorgekom het. Ons moet vir Israel eer, want hulle is God se volk of God se land. Dit is definitief nie Bybels nie en duidelik verkeerd.

Ek persoonlik heg nie veel waarde aan Israel in die eindtye nie. Dit s nie dat daar iets belangrik met hulle gaan gebeur nie. Vir my is die eindtyd iets waarna ek kan uitsien, want dan ontmoet ek my Verlosser. 'n Ander rede hoekom dit nie vir my belangrik is nie, is omdat ek nie glo aan die wegraping en die fisiese 1000 jaar vrederyk nie. Daarom het ek nie erg aan die fisiese Israel nie. Jy glo dalk anders en daarom is dit vir jou belangrik. Net so terloops, jy het nog nooit geantwoord oor die artikel van die wederkoms wat ek geplaas het nie. Ek wag graag op jou opinie.

Groete
Kalahari

Johnny
Jul 8th 2011, 06:27 AM
[QUOTE]Ons God is 'n jaloerse God, jy mag nie van Israel of enigiets anders 'n afgod maak nie.QUOTE]

Jy kan net 'n afgod van iets maak as jy jou voor hom neerbuig. Jy het nie die hele Skrif aangehaal wat van toepassing is nie. Dit is die gevaar as 'n mens nie die Skrif in verband lees nie.[/

Exodus 20:5 Jy mag jou voor hulle nie neerbuig en hulle nie dien nie; want Ek, die HERE jou God, is n jaloerse God wat die misdaad van die vaders besoek aan die kinders, aan die derde en aan die vierde geslag van die wat My haat;

Wat jou siening oor die wegraping en so meer is respekteer ek jou. Jammer ek het nognie teruggekom nie......het eintlik daarvan vergeet. Baie profesiee sal ons eers verstaan as en wanneer dit gebeur. Dan kan ons met 100% sekerheid.....dit was voorspel. Daar was meer as 300 profesiee oor Jesus se eerste koms, maar kon eers verifieer word toe dit gebeur het. Selfde met eindtyd gebeure.