PDA

View Full Version : Bespreking Hoekom uitreik na Israel?

Johnny
May 2nd 2012, 01:31 PM
http://bobcrossministries.net/lib/images/HP_IsraelBanner.jpg

Hiermee rig ek 'n uitnodiging aan enige deelnemer tans op die forum wat nie dieselfde voel oor Israel en die Jode soos ek nie om saam na die land van die Here te gaan tydens ons beplande toer in Julie 2013.

Ek is bereid om jou toer ten volle te betaal. Al wat jy moet doen is om te voorsien vir jou eie sakgeld en as jy nie naby OR Thambo bly nie, miskien in 'n ander provinsie, om op jou eie onkoste hier uit te kom.

Kom ontdek die wonder van God se Woord op 'n geestelike reistog wat jy nog nie ervaar het nie!

Stuur vir my 'n e-pos (jvandmerwe@g5.co.za) as jy dit persoonlik wil hou.

"As dit die Here se wil is" :pray:

AndreHa
May 2nd 2012, 02:10 PM
http://bobcrossministries.net/lib/images/HP_IsraelBanner.jpg

Hiermee rig ek 'n uitnodiging aan enige deelnemer tans op die forum wat nie dieselfde voel oor Israel en die Jode soos ek nie om saam na die land van die Here te gaan tydens ons beplande toer in Julie 2013.

Ek is bereid om jou toer ten volle te betaal. Al wat jy moet doen is om te voorsien vir jou eie sakgeld en as jy nie naby OR Thambo bly nie, miskien in 'n ander provinsie, om op jou eie onkoste hier uit te kom.

Kom ontdek die wonder van God se Woord op 'n geestelike reistog wat jy nog nie ervaar het nie!

Stuur vir my 'n e-pos (jvandmerwe@g5.co.za) as jy dit persoonlik wil hou.

Dis regtig 'n gawe aanbod, Johnny. Dit sal wonderlik wees - ek beter dan net begin spaar. :)

Johnny
May 2nd 2012, 06:30 PM
Dis regtig 'n gawe aanbod, Johnny. Dit sal wonderlik wees - ek beter dan net begin spaar. :)

Aanvaar jy dus die aanbod?

CFJ
May 2nd 2012, 08:09 PM
Ek sou ook graag jou aanbod aanvaar, dankie vir die aanbod Johnny, dit sien mens nie elke dag nie. Soos Andr sal ek seker ook moet begin spaar... :cool:

Louwrens Erasmus
May 3rd 2012, 04:50 AM
Die verskil wat ek sien, is dat ons verkillend glo oor waar Jesus gaan of waar Hy reeds regeer. Die wat glo dat Israel as staat is waar Jesus kom regeer, verwag soos Israel van ouds dat daar ‘n wereldse koningkryk gevestig moet word. Daarom dan die geveg om die huidige politieke staat van Israel te wil verhoog na die volk van die HERE.

Die wat glo dat die Kerk deel van Israel geword het glo dat Jesus reeds in die hemelse Jerusalem regeer volgens 1 Korintirs 15, en dat Hy net gaan kom aan die einde van die huidige aarde om die wat in Hom glo as verlosser saam te neem, of soos die Bybel dit stel, hulle in die hemel te ontmoet en dan saam met Hom sal wees gedurende die duisendjarige vrederyk waarvan byna al die profete van gepraat het, en wat Johannes in Openbaring 20 beskryf.

Die probleem wat ek het is dat die wat glo in die fisiese Israel, dit so verhoog dat dit wat Jesus vir ons geleer het, op die agtergrond geskuif word. Jesus het ges niemand kom na die Vader behalwe deur Hom nie. Daarom het Petrus ook sy lewe gewy om die evangelie van Jesus aan die Jode te bring, omdat hulle moes besef dat Hy die Christus was. Nou glo die sulkes dat die Jode(Joodse geloof) weer ‘n geleentheid gaan kry om reg te kan maak met die Vader. In Hebrers word daar juis vir hulle, die Hebreeuse volk (Israel) uitgewys dat beide Esau en Kain nie weer ‘n geleentheid gekry om reg te maak nie, so hoekom sal Israel dit dan kry. Onthou net dat Paulus dit ook so stel in 1 Korintirs 10 dat Israel se geskiedenis vir ons opgeteken is as voorbeeld, sodat ons kan weet hoe die HERE teenoor ons almal sal optree, beide Kerk en Israel.

Maar dit is soos Johnny dit gestel het vroer, vir hulle is Israel alles, en lyk dit my Jesus kom ‘n sleg tweede plek. In al my navorsing wat ek oor 5 jaar gedoen het voordat ek begin skryf het oor die eindtyd en hoe die profete van die Ou Testament dit gesien het, het ek nie op een van die webtuistes wat Israel se herstel verkondig afgekom op dieselfde hoeveelheid inligting oor wat Jesus kom doen het nie. Ek glo dit is omdat hulle glo dat die verdrukking slegs vir Israel is, en so hoef hulle nie sterk in hulle geloof te wees nie.
So ek verwag nie ‘n aardse koningkryk nie, maar glo dat Jesus reeds as eersgeborene van die gees in die hemelse Jerusalem is, en dat ek my by die koningryk sal voeg wanneer ek die dag sterf, of indien Jesus kom voor die datum, ek saam met hom sal gaan na Sy koningkryk. En soos vroer in ander antwoorde ges daar geen verskil tussen Israel en die Kerk is na Christus nie, want ons het een geword. So Israel is alle mense wat glo dat Jesus die volmaakte offer was, en vir my en jou sondes betaal het, en dat slegs die wat in Jesus glo, saam met Hom sal wees in die hemelse Jerusalem.

So Johnny, dankie vir die aanbod, maar nee dankie.

CFJ
May 3rd 2012, 07:22 AM
Ek moet saam met Louwrens stem as ek eerlik met myself wil wees en tog sal dit 'n goeie ondervinding wees om Israel te kan sien. Ekself woon in Oudtshoorn en weens die groot hoeveelheid Jode wat hier woon gemeet teen die totale populasie, kry mens baie met hulle te doen en mens raak lief vir hulle. Ek kan baie meriete sien in baie fisiese tekens wat die Jode betref en tog op die keper beskou, beteken dit nie meer as bloot fisiese tekens nie. Hierdie tekens bevestig maar net dat die geestelike koninkryk van God bestaan en dat dit die eintlike motief moet wees van ons bestaan. Ons moet God se koninkryk aan ander bring en alle moontlike tekens in die fisiese is slegs daar as hulpmiddels. Ongelukkig glo ek word hierdie fisiese tekens verhef tot 'n status wat nie reg doen aan ons primre doel nie. Ek hoef nie Golgota te besoek om Jesus te ervaar nie, want die boodskap van die kruis is universeel, kragtig om as krag van God diegene te red, wat die kruis beleef en Jesus se opstanding deelagtig te word. Dit is 'n fisiese oomblik met 'n geweldige geestelike betekenis wat geen gelyke het nie en dit is wat eerste moet kom, die kruisboodskap, nie Golgota nie. Daar is mense wat Israel oor verkeerde redes besoek en dink dat hulle fisiese besoek hul geestelik sal versterk en moontlik mag dit so wees in sekere gevalle, maar God het Sy Woord gegee om Hom resent, tasbaar en geloofwaardig daar te stel en dit is die kruks van elke gelowige se lewe, wanneer God se Gees deur Sy Woord tot ons harte spreek.

As Israel iemand se bediening is, vra dit net perspektief, want Lesotho se verlorenes is niks anders as Israel se verlorenes nie en die kruisboodskap (jy moet sterf sodat Christus kan lewe) is nie minder tasbaar in Lesotho, as in Israel self nie.

Johnny
May 3rd 2012, 09:41 AM
Dit is vir my voorwaar skokkend wat die reaksie op die uitnodiging is.....wel darem nou nie almal se reaksie nie. Daar is gister 'n plasing van my uitgevee deur een van die moderators wat juis hierdie tipe reaksie bevraagteken. Hierdie draad het sover 71 "hits" gehad en die kommentaar en belangstelling wys vir my duidelik dat christinne geen behoefte het om na die land te gaan waar vir hulle sondes betaal is nie. Dat daar geen of weinig liefde vir God se land of se volk is......al belei ons met die mond.

Om die land Israel te besoek het NIKS te doen met meeste van die opmerkings gemaak nie. Dit het ALLES te doen met jou liefde vir die Here. Om 'n liefde vir Israel en die Jode te he......kan NET God in jou hart plaas. Ek is jammer sommige het die draad.....wat bedoel was om 'n positiewe aksie te wees.....in 'n negatiewe, selfgesentreerde (me, myself and I) bespreking (wat dit nie veronderstel was om te wees nie), weens 'n gebrek aan kennis verander het. Die kerk van die Laodicence!

Johnny
May 3rd 2012, 10:17 AM
Julle ouens moet julle maar gereed maak om op te trek na die Godstad.....Jerusalem.......of julle nou wil of nie!

http://unitedwithisrael.org/wp-content/uploads/2011/05/western-wall-jerusalem-day-33.jpg

Sagaria 14:16 "En almal wat oorbly uit al die nasies wat teen Jerusalem aangekom het, sal jaar na jaar optrek om te aanbid voor die Koning, die HERE van die lerskare, en om die huttefees te vier."

Gaan lees maar verder verse.......

Louwrens Erasmus
May 3rd 2012, 11:39 AM
Gelukkig sal ek nie hoef op te gaan nie, want ek sal klaar in Jerusalem wees. Jy moet net soos jy s die hele gedeelte lees. Net voor jou gedeelte staan daar:En in di dag sal daar geen lig wees nie, die sterre sal duister wees. En dit sal n enige dag wees wat aan die HERE bekend isgeen dag en geen nag nie; maar teen die aand sal dit lig word. Sag 14 6-7. So dit sal eers gebeur na Jesus se wederkoms, in die duisendjarige vrederyk, nie nou al nie. Daai dag wat hiervan gepraat word het sekerlik nog nie gekom nie, of ek het dit gemis saam met baie ander mense. Vroer skryf Sagaria ook dat Jesus die tempel sal kom bou, en geen mens sal die voorreg h nie: en s vir hom dit: So spreek die HERE van die lerskare: Kyk, daar kom n Man wie se Naam is Spruit, en Hy sal uit sy plek uitspruit, en Hy sal die tempel van die HERE bou. Ja, Hy sal die tempel van die HERE bou, en Hy sal majesteit verkry en sit en heers op sy troon; ook sal Hy n priester wees op sy troon, en die raad van vrede sal tussen hulle twee bestaan. (Sag 6:12-13).

Indien ek ooit Jerusalem toe sal gaan in die vlees, sal my motiewe verseker anders wees as joune, maar ek het geen behoefte huidiglik daarvoor nie.

Die Filadelfieer
May 3rd 2012, 11:42 AM
Ek moet s ek vind van die reaksies op hierdie draad verblydend. Ek self sal graag nog eendag wil sien hoe lyk Israel, maar nie veel meer as wat ek die Gisa piramides, die Australiese great barrier see-rif, of die Engel-watervalle in Suid Amerika wil sien nie. Dit is nie vir my nodig om een of ander Mekka-agtige, geestelike reis te onderneem ter sonde-virgifnis of ander redes nie, bloot omrede Jesus se kinders, anders as ander gelowe, bloot daarvoor hoef te vra.

Aan die ander kant sien mens duidelik dat 'n ongesonde fokus op Israel en die jode lei daartoe dat 'n persoon totaal fokus kan verloor vir die eintlike Rede vir ons verlossing : Jesus Christus en Sy Kruisdood. 'n Kind van Christus hoef nie Israel toe te gaan om sy of haar liefde vir Hom te bewys op een of ander vreemde manier nie, en om so iets te beweer of te glo wys op 'n totale misverstaan en, selfs erger, miskenning van die suiwer CHRISTUS-gesentreerde evangelie-boodskap.

Die kort van die lank is dit : met Jesus in jou hart en die Bybel in jou hand, is dit nie nodig om rens heen te gaan nie, want jy is klaar waar jy moet wees.

Johnny
May 3rd 2012, 12:01 PM
Gelukkig sal ek nie hoef op te gaan nie, want ek sal klaar in Jerusalem wees. Jy moet net soos jy s die hele gedeelte lees. Net voor jou gedeelte staan daar:En in di dag sal daar geen lig wees nie, die sterre sal duister wees. En dit sal ‘n enige dag wees wat aan die HERE bekend is—geen dag en geen nag nie; maar teen die aand sal dit lig word. Sag 14 6-7. So dit sal eers gebeur na Jesus se wederkoms, in die duisendjarige vrederyk, nie nou al nie. Daai dag wat hiervan gepraat word het sekerlik nog nie gekom nie, of ek het dit gemis saam met baie ander mense. Vroer skryf Sagaria ook dat Jesus die tempel sal kom bou, en geen mens sal die voorreg h nie: en s vir hom dit: So spreek die HERE van die lerskare: Kyk, daar kom ‘n Man wie se Naam is Spruit, en Hy sal uit sy plek uitspruit, en Hy sal die tempel van die HERE bou. Ja, Hy sal die tempel van die HERE bou, en Hy sal majesteit verkry en sit en heers op sy troon; ook sal Hy ‘n priester wees op sy troon, en die raad van vrede sal tussen hulle twee bestaan. (Sag 6:12-13). Indien ek ooit Jerusalem toe sal gaan in die vlees, sal my motiewe verseker anders wees as joune, maar ek het geen behoefte huidiglik daarvoor nie.

As jy nie nou al die begeerte het om daar te wees nie, dan weet ek nie as jy eendag daar is.....of jy wel daar sal WIL wees nie? Die hartseer vandag is dat die skepping 'n groter wederkoms verwagting as christinne het. (Ag....en noudat ek dit lees, hierdie is sommer 'n antwoord op ou Fila se kommentaar ook. Nou verstaan ek die onkunde.)

Romeine 8:22
"Want ons weet dat die hele skepping tesame sug en tesame in barensnood is tot nou toe."

Die Psalm digter roep uit:

Psalm 122:2
"Ons voete staan in jou poorte, o Jerusalem!"

Vandag se kerk:

Jeremia 15:5
"Want wie sal jou bejammer, o Jerusalem? Of wie sal met jou medelyde h? Of wie sal uitdraai om na jou welstand te vra?"

Mag ek Jerusalem nooit vergeet nie:

Psalm 137:5
"As ek jou vergeet, o Jerusalem, laat my regterhand dan homself vergeet!"

God het nie Sy stad vergeet nie:

God's Name in Jerusalem

http://nuggetnetreview.com/images/2-1.jpg

In the verses shown below the God states that He has chosen Jerusalem and would put His name there. How might God put his name on Jerusalem?
And unto his son will I give one tribe, that David my servant may have a light alway before me in Jerusalem, the city which I have chosen me to put my name there. 1 Kings 11:36 (http://bibleforums.org/s-1ki11.htm)
And he built altars in the house of the LORD, of which the LORD said, In Jerusalem will I put my name. 2 Kings 21:4 (http://bibleforums.org/s-2ki21.htm)

And he set a graven image of the grove that he had made in the house, of which the LORD said to David, and to Solomon his son, In this house, and in Jerusalem, which I have chosen out of all tribes of Israel, will I put my name for ever: 2 Kings 21:7 (http://bibleforums.org/s-2ki21.htm)
But I have chosen Jerusalem, that my name might be there; and have chosen David to be over my people Israel. 2 Chronicles 6:6 (http://bibleforums.org/s-2ch6.htm)
Also he built altars in the house of the LORD, whereof the LORD had said, In Jerusalem shall my name be for ever. 2 Chronicles 33:4 (http://bibleforums.org/s-2ch33.htm)

In the Hebrew alphabet the letter Shin http://nuggetnetreview.com/images/2-2.jpgis the first letter in the name of God, Shaddai. Shaddai, meaning "the keeper of the doors of Israel", is inscribed on the mezuzot on all the doorways of the Jews. The "Mezuzah" is a small scroll that is attached to the doorpost of a Jewish home with small cover. The exhibition of the Hebrew letter Shin is prominently displayed on the cover. The sanctity of the home is symbolized by this small scroll and covering. It is a solemn reminder to all who enter and leave the home that the house is Jewish and those who live there are devoted to the ideals of the scripture passages appearing on the scroll. Interestingly each home, so configured with the mezuzot, could be said to have the name of God on it.
The map below identifies the geography of ancient Jerusalem during times of the scriptures referenced above. Three valleys surround Jerusalem, the Kidron Valley on the east, The Refaiim Valley, just east of the City of Zion, and the Hinom Valley south and west of the City of Zion. Together with the Temple Mount and Jerusalem in their midst, they form the Hebrew letter Shin (high-lighted in red). Could it be that God constructed the geography of the region to fulfill the verses above and actually, and physically, put His name on Jerusalem? Is the "fingerprint of God on Jerusalem for all to see? Maybe. Just a coincidence, perhaps, perhaps not, but it is something to meditate on.

http://nuggetnetreview.com/images/2-3.jpg

http://nuggetnetreview.com/m-gods-name-in-jerusalem.htm

CFJ
May 3rd 2012, 12:19 PM
Dit is vir my voorwaar skokkend wat die reaksie op die uitnodiging is.....wel darem nou nie almal se reaksie nie. !

Johnny,

Om hieroor te verskil sal slegs skokkend wees as dit Jesus se Godheid en die kruis se krag wegneem. Jy is geregtig om dinge te sien soos jy wel doen en net seker te maak, dit verydel nie Jesus en Hom as gekruisigde nie. Die reaksies wat jy moontlik as negatief mag ervaar, glo ek bring verantwoordelikheid na die tafel en is nodig, om met die regte perspektief hierna te kyk.

As ek dit reg het, het Jesus ges dat die Sy volgelinge moet uitgaan na die wreld en nie dat die wreld Jerusalem toe moet kom nie. Tog is daar niks fout daarin om Jerusalem te besoek nie... En Hy het vir hulle ges: Gaan die hele wreld in en verkondig die evangelie aan die ganse mensdom.
(Mar 16:15)

Johnny
May 3rd 2012, 12:36 PM
Johnny,

Om hieroor te verskil sal slegs skokkend wees as dit Jesus se Godheid en die kruis se krag wegneem. Jy is geregtig om dinge te sien soos jy wel doen en net seker te maak, dit verydel nie Jesus en Hom as gekruisigde nie. Die reaksies wat jy moontlik as negatief mag ervaar, glo ek bring verantwoordelikheid na die tafel en is nodig, om met die regte perspektief hierna te kyk.

As ek dit reg het, het Jesus ges dat die Sy volgelinge moet uitgaan na die wreld en nie dat die wreld Jerusalem toe moet kom nie. Tog is daar niks fout daarin om Jerusalem te besoek nie... En Hy het vir hulle ges: Gaan die hele wreld in en verkondig die evangelie aan die ganse mensdom.
(Mar 16:15)

Hierdie draad was 'n uitnodiging vir iemand wat WIL gaan en nie vir die wat NIE wil gaan nie. Hoekom verander julle dit in 'n politieke debat? Dit was nie vir bespreking oor hoe jy of hy of sy voel oor om Israel toe te gaan nie. Gaan maak vir julle 'n draad oop en bespreek die "pro's" en "con's" daar asseblief, of sal ek weer namens julle die draad oopmaak sodat julle hom kan delete? Kan julle niks goeds te se het oor Israel of die Jode nie? Weereens.....hoekom bly julle my drade HIJACK tot julle voordeel.......en God se nadeel.......want julle raak die appel van Sy oog aan!!

Genesis 12:3 "En Ek sal sen diegene wat jou sen, en hom vervloek wat jou vervloek; en in jou sal al die geslagte van die aarde gesen word."

Die Filadelfieer
May 3rd 2012, 12:52 PM
Weereens.....hoekom bly julle my drade HIJACK tot julle voordeel.......en God se nadeel.......want julle raak die appel van Sy oog aan!!

Jou skrywe is 'n perfekte voorbeeld van hoe mens fokus kan verloor Johnny. Om nie Israel toe te gaan nie is NIE tot God, of Sy kinders se nadeel nie. Om nie Mekka toe te gaan nie is wel tot nadeel vir 'n moslem volgens hulle geloof.

Hoe lyk dit vir my jy meng bietjie die twee gelowe deurmekaar ?

Johnny
May 3rd 2012, 01:19 PM
Jou skrywe is 'n perfekte voorbeeld van hoe mens fokus kan verloor Johnny. Om nie Israel toe te gaan nie is NIE tot God, of Sy kinders se nadeel nie. Om nie Mekka toe te gaan nie is wel tot nadeel vir 'n moslem volgens hulle geloof.

Hoe lyk dit vir my jy meng bietjie die twee gelowe deurmekaar ?

Ek moet bely.....ek sien jou eerder in Mekka as in Jerusalem. Sluit nou maar die draad. Ek dink ek het (een) (1) brandende hart gekry wat belangstel uit die +70 wat sover die draad besoek het. 'n Oorblyfsel........

Johnny
May 3rd 2012, 01:49 PM
Verse om oor te ponder:

Gal 4:26 Maar Jerusalem daarbo is vry; en dit is die moeder van ons almal.

Rom 15:31 dat ek verlos mag word van die ongehoorsame mense in Juda en dat my diensbetoning aan Jerusalem aanneemlik mag wees vir die heiliges,

Rom 15:26 Want Macedni en Achje het dit goedgevind om iets by te dra vir die armes onder die heiliges in Jerusalem.

Rom 15:25 Maar nou reis ek na Jerusalem in diens van die heiliges.

Act 21:17 En toe ons in Jerusalem aankom, het die broeders ons met blydskap ontvang.

Act 20:16 Want Paulus het besluit om by fese verby te vaar, sodat hy nie in Asi tyd sou verloor nie; want hy het hom gehaas om, as dit vir hom moontlik was, op die pinksterdag in Jerusalem te wees.

AndreHa
May 4th 2012, 05:08 AM
Aanvaar jy dus die aanbod?

My enigste bekommernis is net my finansies - sien, ek is 'n kontrakteur, so ek kry nie regtig betaalde verlof nie. So, ek wil nie nou "commit" en later moet kanselleer nie. Kom ons kyk hoe lyk dinge vroeg volgende jaar as daar nog 'n plekkie of 3 is?

Die Filadelfieer
May 4th 2012, 05:30 AM
Verse om oor te ponder:

Gal 4:26 Maar Jerusalem daarbo is vry; en dit is die moeder van ons almal.

Rom 15:31 dat ek verlos mag word van die ongehoorsame mense in Juda en dat my diensbetoning aan Jerusalem aanneemlik mag wees vir die heiliges,

Rom 15:26 Want Macedni en Achje het dit goedgevind om iets by te dra vir die armes onder die heiliges in Jerusalem.

Rom 15:25 Maar nou reis ek na Jerusalem in diens van die heiliges.

Act 21:17 En toe ons in Jerusalem aankom, het die broeders ons met blydskap ontvang.

Act 20:16 Want Paulus het besluit om by fese verby te vaar, sodat hy nie in Asi tyd sou verloor nie; want hy het hom gehaas om, as dit vir hom moontlik was, op die pinksterdag in Jerusalem te wees.

Is jy van mening dat hierdie lukrake verse Christene gebied om 'n geestelike reis na Israel te onderneem Johnny ?

RR van Wyk
May 4th 2012, 06:00 AM
Aangesien jou draad reeds "ge hijack" is voel ek dis heel gepas dat ek ook sommer so maak :)

Dit is goed as mense Jerusalem toe gaan. Vir die regte redes natuurlik. Nie om soontoe te gaan om die grond te aanbid of iets in daai lyn nie. Maar om mense na die waarheid te lei.

Johnny, as ek lees wat jy skryf klink dit regtig baie asof jy Jerusalem ophef bo Jesus. Dit is dalk nie jou intensie nie, maar dit skep daardie indruk. Ek voel dit is belangrik om na Jesus te gaan en om as Here in jou lewe te h as om na 'n lappie aarde te gaan en die grond te aanbid wat nie eers Sy voetsole werd is nie. Dalk is ek bietjie kras, maar ek dink ons moet beslis Fokus op waarom ons Christenne is in die eerste plek.

AndreHa
May 4th 2012, 06:09 AM
Vir my sal my God altyd nommer 1 wees. Persoonlik sal dit vir my 'n belewenis wees om Israel te sien voor ek my laaste asem uitblaas. :)

Johnny
May 4th 2012, 06:20 AM
My enigste bekommernis is net my finansies - sien, ek is 'n kontrakteur, so ek kry nie regtig betaalde verlof nie. So, ek wil nie nou "commit" en later moet kanselleer nie. Kom ons kyk hoe lyk dinge vroeg volgende jaar as daar nog 'n plekkie of 3 is?

Ek was self 'n kontrakteur tekenaar vir baie jare en het net een week 'n jaar verlof geneem omdat dit onbetaald was. Ek verstaan 100%. As ek sommer hier kan getuig het ek nog nooit geld gehad om te gaan nie, maar omdat God my hartsbegeerte geken het en my liefde vir Sy land en volk......het HY ALTYD voorsien.

Ek was al 5 keer daar, my dogter 4 keer en my vrou 2 keer. Dus was ons hele gesin al twee keer saam daar. God het voorsien. Aan Hom al die eer. Hy ken ook jou hartsbegeerte en jou liedfde.

Johnny
May 4th 2012, 06:26 AM
Is jy van mening dat hierdie lukrake verse Christene gebied om 'n geestelike reis na Israel te onderneem Johnny ?

Dis nie wat ek se nie, maar wat ek wel sien in die Skrifgedeeltes is dat die dissipels alles in hulle vermoe gedoen het om Jerusalem toe te gaan en selfs Israel. Fila, net soos wat God niemand dwing om Hom te dien nie, net so dwing Hy niemand om Israel toe te gaan nie. Jy dien God omdat jy Hom lief het. Jy gaan Israel toe omdat jy Israel en die Joodse volk lief het. As dit nie in jou hart bestaan nie......dan mis jy uit....."BIG TIME!"

Johnny
May 4th 2012, 06:28 AM
Aangesien jou draad reeds "ge hijack" is voel ek dis heel gepas dat ek ook sommer so maak :)

Dit is goed as mense Jerusalem toe gaan. Vir die regte redes natuurlik. Nie om soontoe te gaan om die grond te aanbid of iets in daai lyn nie. Maar om mense na die waarheid te lei.

Johnny, as ek lees wat jy skryf klink dit regtig baie asof jy Jerusalem ophef bo Jesus. Dit is dalk nie jou intensie nie, maar dit skep daardie indruk. Ek voel dit is belangrik om na Jesus te gaan en om as Here in jou lewe te h as om na 'n lappie aarde te gaan en die grond te aanbid wat nie eers Sy voetsole werd is nie. Dalk is ek bietjie kras, maar ek dink ons moet beslis Fokus op waarom ons Christenne is in die eerste plek.

RR.....ongelukkig is dit hoe julle al my plasing WIL sien, sodat julle nie skuldig of sleg hoef te voel omdat julle so koud is heens Israel en God se volk die Jode nie.

CFJ
May 4th 2012, 10:26 AM
Jy gaan Israel toe omdat jy Israel en die Joodse volk lief het. As dit nie in jou hart bestaan nie......dan mis jy uit....."BIG TIME!"

Ek verstaan jou hart Johnny en dit sal gemeen wees om jou daaroor aan te kla. Ek wil jou egter vra, as ek 'n hart het vir mense in Lesotho of Zambi en ek neem jou kwalik omdat jy nie ook na hierdie plekke gaan omdat ek 'n hart vir hulle het nie, wat gaan jy daarvan maak?

Kom ek verduidelik jou iets van Lesotho wat jy moontlik nie besef nie. In daardie land is daar spesifiek twee dele, wat werklik onbereikbaar is. Die een deel waar ekself was, Thaba Tseka, het 'n beraamde meer as 50 000 mense wat nog NOOIT die evangelie gehoor het nie. Daar is van daardie pastore wat smeek dat mens hulle moet kom help om in daardie bergagtige dele in te gaan. Hoe gaan jy voel as ek jou verkwalik omdat jy siele van die Here nie wil bereik, omdat ek jou aanspoor of selfs beveel om dit te doen nie? Jy gaan jouself verdedig en die waarheid oor wat God op jou hart l beredeneer en ek dink baie van wat in hierdie draad gebeur, is mense wat juis dit doen omdat hulle voel, dit as 'n absolute moet verkondig word, om in Israel betrokke te wees. Die ganse aarde is God se domein en Sy siele moet bereik word en daar is verskeie bedieninge wat dit behels. Almal kan nie orals betrokke wees nie!

Johnny
May 4th 2012, 12:06 PM
Ek verstaan jou hart Johnny en dit sal gemeen wees om jou daaroor aan te kla. Ek wil jou egter vra, as ek 'n hart het vir mense in Lesotho of Zambi en ek neem jou kwalik omdat jy nie ook na hierdie plekke gaan omdat ek 'n hart vir hulle het nie, wat gaan jy daarvan maak?

Kom ek verduidelik jou iets van Lesotho wat jy moontlik nie besef nie. In daardie land is daar spesifiek twee dele, wat werklik onbereikbaar is. Die een deel waar ekself was, Thaba Tseka, het 'n beraamde meer as 50 000 mense wat nog NOOIT die evangelie gehoor het nie. Daar is van daardie pastore wat smeek dat mens hulle moet kom help om in daardie bergagtige dele in te gaan. Hoe gaan jy voel as ek jou verkwalik omdat jy siele van die Here nie wil bereik, omdat ek jou aanspoor of selfs beveel om dit te doen nie? Jy gaan jouself verdedig en die waarheid oor wat God op jou hart l beredeneer en ek dink baie van wat in hierdie draad gebeur, is mense wat juis dit doen omdat hulle voel, dit as 'n absolute moet verkondig word, om in Israel betrokke te wees. Die ganse aarde is God se domein en Sy siele moet bereik word en daar is verskeie bedieninge wat dit behels. Almal kan nie orals betrokke wees nie!

My Verlosser het in Israel vir my sondes gesterf en nie in Lesotho (of Orania) nie. Dit is waar ek in Sy voetspore loop, van Kyafas se huis deur die Lydingsweg, tot by die Tuingraf en Golgota. Rondom die See van Galailea waar Hy vir 3 jaar bedien het, Kapernaum, Mensa Christ waar Petrus herstel is. Vaar op die See van Galilea waar Hy geloop het.....en jy kan nie ander as om hier te WEEN nie! Ag.....daar is SO baie wat ek julle kan vertel, maar persoonlike ervaring is die beste leermeester. Die Bybel kry vir jou nuwe betekenis as jy terugkom. 'n Besoek aan Israel het niks met evangelisasie of die verkondiging van die Woord te doen nie. Daarvoor het die Here reeds ander middele en metodes om die verlorenes in Israel te bereik en natuurlik Sy afsraak met Sy volk tydens die 7 jaar verdrukking in hulle land wanneer hulle as 'n volk gered gaan word. Jy kan dit NET verstaan as jy daar was. Geen video of foto kan in jou hart die ervaring (en heimwee) plaas as jy eers weer op eie bodem en in jou eie gemeente is van wat jy daar ervaar het nie.

CFJ
May 4th 2012, 01:24 PM
My Verlosser het in Israel vir my sondes gesterf en nie in Lesotho (of Orania) nie. Dit is waar ek in Sy voetspore loop, van Kyafas se huis deur die Lydingsweg, tot by die Tuingraf en Golgota. Rondom die See van Galailea waar Hy vir 3 jaar bedien het, Kapernaum, Mensa Christ waar Petrus herstel is. Vaar op die See van Galilea waar Hy geloop het.....en jy kan nie ander as om hier te WEEN nie! Ag.....daar is SO baie wat ek julle kan vertel, maar persoonlike ervaring is die beste leermeester. Die Bybel kry vir jou nuwe betekenis as jy terugkom. 'n Besoek aan Israel het niks met evangelisasie of die verkondiging van die Woord te doen nie. Daarvoor het die Here reeds ander middele en metodes om die verlorenes in Israel te bereik en natuurlik Sy afsraak met Sy volk tydens die 7 jaar verdrukking in hulle land wanneer hulle as 'n volk gered gaan word. Jy kan dit NET verstaan as jy daar was. Geen video of foto kan in jou hart die ervaring (en heimwee) plaas as jy eers weer op eie bodem en in jou eie gemeente is van wat jy daar ervaar het nie.

Johnny,

Jesus Christus wat Christene aanbid, is alomteenwoordig. Jesus is lewend en almagtig genoeg om presies in Suid-Afrika te doen vir 'n volgeling van Hom, as 'n volgeling van Hom in Israel. As ons Jesus net kan ervaar in Jerusalem of selfs net in die land Israel, dan vergelyk mens Hom met Satan, waar Jesus self in Openbaring verklaar dat Satan se hoofkwartier in Pergamus was (Ek ken jou werke en die plek waar jy woon, waar die troon van die Satan is... - Open 2:13). Satan is nie alomteenwoordig nie en moet van 'n hoofkwartier af werk en hierdie uitgangspunt wat jy huldig, mag die indruk laat dat ons Jesus net in Israel kan ervaar, want Hy is blykbaar net daar teenwoordig. Dit is nie net 'n dwaling nie, maar blatant vals, gegewe die perspektief wat dit laat. Wat van mense wat nooit Israel kon besoek nie, is hulle ontneem van een of ander vrede? Ek beskuldig jou egter nie dat jy iets vals voorhou nie, maar probeer net aan jou wys waar so siening kan eindig en daar is geen meriete in hierdie siening wat jy huldig nie.

Die liewe Here van hemel en aarde het 'n vrede nagelaat, sodat diegene wat verdrukking in hierdie wreld ervaar, kalmte en rus kan h, want Hy het die wreld oorwin en ons bemoedig om goeie moed te h (Joh 14). Dit gaan oor 'n persoonlike verhouding met Hom, waar jy jouself ookal mag bevind en dit gaan nie oor die plekke wat ons moet besoek, sodat ons Hom net daar kan vind nie.

Johnny
May 4th 2012, 03:22 PM
Johnny,

Jesus Christus wat Christene aanbid, is alomteenwoordig. Jesus is lewend en almagtig genoeg om presies in Suid-Afrika te doen vir 'n volgeling van Hom, as 'n volgeling van Hom in Israel. As ons Jesus net kan ervaar in Jerusalem of selfs net in die land Israel, dan vergelyk mens Hom met Satan, waar Jesus self in Openbaring verklaar dat Satan se hoofkwartier in Pergamus was (Ek ken jou werke en die plek waar jy woon, waar die troon van die Satan is... - Open 2:13). Satan is nie alomteenwoordig nie en moet van 'n hoofkwartier af werk en hierdie uitgangspunt wat jy huldig, mag die indruk laat dat ons Jesus net in Israel kan ervaar, want Hy is blykbaar net daar teenwoordig. Dit is nie net 'n dwaling nie, maar blatant vals, gegewe die perspektief wat dit laat. Wat van mense wat nooit Israel kon besoek nie, is hulle ontneem van een of ander vrede? Ek beskuldig jou egter nie dat jy iets vals voorhou nie, maar probeer net aan jou wys waar so siening kan eindig en daar is geen meriete in hierdie siening wat jy huldig nie.

Die liewe Here van hemel en aarde het 'n vrede nagelaat, sodat diegene wat verdrukking in hierdie wreld ervaar, kalmte en rus kan h, want Hy het die wreld oorwin en ons bemoedig om goeie moed te h (Joh 14). Dit gaan oor 'n persoonlike verhouding met Hom, waar jy jouself ookal mag bevind en dit gaan nie oor die plekke wat ons moet besoek, sodat ons Hom net daar kan vind nie.

Ek stem saam met jou. Kom ek verduidelik so dat gewone mense dit ook kan verstaan. Hier by "The Lost City" is 'n strand met 'n golf wat so eenkeer elke 5 minute uitspoel en almal wag met opgewondeheid vir daardie oomblik.....om so 'n bietjie van die see te ervaar......maar ons is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeer van die regte see af. Jy kan net die see vokome en en al sy glorie ervaar as jy daar is. Dit is amper so met die Here. In Israel het jy 'n "spesiale" ontmoeting met Hom, want daar ervaar jy Hom soos op geen ander plek nie......in Sy hoofkwartier.....Jerusalem!

Kan jy die verskil sien?

http://3.bp.blogspot.com/-ayQMTX8hesU/T14M2c2JePI/AAAAAAAAJhI/PYNpdRejU3s/s1600/DSC03540.JPG
http://www.zastavki.com/pictures/1280x800/2010/Nature_Sundown_Sea_waves_at_sunset_025656_.jpg

CFJ
May 5th 2012, 09:26 AM
Ek stem saam met jou. Kom ek verduidelik so dat gewone mense dit ook kan verstaan. Hier by "The Lost City" is 'n strand met 'n golf wat so eenkeer elke 5 minute uitspoel en almal wag met opgewondeheid vir daardie oomblik.....om so 'n bietjie van die see te ervaar......maar ons is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeer van die regte see af. Jy kan net die see vokome en en al sy glorie ervaar as jy daar is. Dit is amper so met die Here. In Israel het jy 'n "spesiale" ontmoeting met Hom, want daar ervaar jy Hom soos op geen ander plek nie......in Sy hoofkwartier.....Jerusalem!

Kan jy die verskil sien?

Hi Johnny,

Ek verstaan nie werklik hoe jy kan aanvoer wat jy wel doen nie.

Kan jy vir mens wys waar in die Bybel staan dit dat mens Jesus beter ervaar in Jerusalem as elders?
Kan jy ook wys hoekom die Here in die Bybel van ons sou verwag om Israel toe te gaan, om 'n 'spesiale ontmoeting' daar te kan h met Hom?
Kan jy ook wys dat terwyl ons nou op aarde is, Jerusalem die hoofkwartier van Jesus is, waar staan dit?

Johnny
May 5th 2012, 10:06 AM
:giveup: Ok ....ek weet nie meer wat om vir jou te antwoord nie want nie een antwoord sal vir julle goed genoeg wees nie. Al hoe jy sal uitvind is om self te gaan. Ek kan wel aan nog een ding dink. Miskien het ons 'n "unfair advantage"...........ons is PINKSTER! Ek weet toe daar een jaar 'n promosie toer was vir pastore en dominees kon die dominees nie wag vir die bootvaart op die See van Galilea om klaar te maak nie sodat hulle 'n bier kon gaan drink het nie. Vir ons is dit een van die kosbaarste ervarings op ons toer en jy wens eintlik die bootrit wil nie verby gaan nie.

CFJ
May 5th 2012, 10:58 AM
:giveup: Ok ....ek weet nie meer wat om vir jou te antwoord nie want nie een antwoord sal vir julle goed genoeg wees nie. Al hoe jy sal uitvind is om self te gaan. Ek kan wel aan nog een ding dink. Miskien het ons 'n "unfair advantage"...........ons is PINKSTER! Ek weet toe daar een jaar 'n promosie toer was vir pastore en dominees kon die dominees nie wag vir die bootvaart op die See van Galilea om klaar te maak nie sodat hulle 'n bier kon gaan drink het nie. Vir ons is dit een van die kosbaarste ervarings op ons toer en jy wens eintlik die bootrit wil nie verby gaan nie.

Sulke karnallies, hierdie dominees wat jy van praat. Maar ongeag hoeveel die dominees daar bier gedrink het, as iets nie in God se Woord staan nie, hoekom moet ek dit glo? Die 3 vrae het bloot 3 antwoorde nodig... en ek glo nie daardie antwoorde gaan mens in die Bybel vind nie.

Ek glo wel dat mens prakties die Here ervaar, as mens in Sy akker alwerksaam is en dat jy ervaar het in Israel wat jy van getuig, kan en behoort mens te kan koop. Jy sal egter ook enige getuienis van 'n gelowige wat elders in die wreld in God se akker alwerksaam was, moet kan koop. Om die Here eerstehands te ervaar, vra nie dat jy Israel toe gaan nie, maar dat jy bloot in gehoorsaamheid sal doen wat Hy van jou vra. Dit lyk nogal arrogant as mens net dit wat jyself ervaar, as reg en opreg beskrywe en wat ander getuig is nie dieselfde nie, nie op gelyke vlak nie, nie opgewasse teen my eie ondervindinge nie. Mens moet ruimte kan laat vir hoe die Here soewerein werk in elkeen en in hul spesifieke bediening. Een bediening is nie verhewe bo 'n ander nie en Israel is nie groter as Lesotho, as mens die Here intens en eerstehands wil of kan of mag ervaar nie.

Geen Skrif in die Bybel, dui daarop dat Israel verhef moet word, sodat ons God moet ervaar nie. Die Skrif dui egter onomwonde daarop, dat Jesus verhef moet word, as ons God wil ervaar! Die Bybel se doel is om ons in 'n persoonlike verhouding met Jesus te plaas, ongeag waar ons is en nie in 'n persoonlike verhouding met Israel nie!!! Israel as 'n bediening is nie die sentrale boodskap van die Skrif nie en sou mens dit so verkoop, verkoop mens iets wat die Bybel so verklaar... Lees mooi wat Paulus hier verduidelik en veral hoe Petrus deur hom bestraf was, omdat Petrus net Israel voorgehou het en almal na Jode wou verander...

Maar van die wat in aansien waswat hulle vroer was, maak by my geen verskil nie; God neem die persoon van die mens nie aan niehulle dan wat in aansien was, het my niks meer opgel nie. Maar, inteendeel, toe hulle sien dat aan my die evangelie vir die onbesnedenes toevertrou is, net soos aan Petrus di vir die besnedenes want Hy wat Petrus bekragtig het met die oog op die apostelskap vir die besnedenes, het my ook bekragtig met die oog op die heidene en toe hulle merk die genade wat aan my gegee is, het Jakobus en Cfas en Johannes, wat as pilare geag is, aan my en Barnabas die regterhand van gemeenskap gegee, sodat ons na die heidene en hulle na die besnedenes kon gaan; alleen moes ons aan die armes dink, wat ek my juis ook beywer het om te doen. Maar toe Petrus in Antioch gekom het, het ek hom openlik tegestaan, omdat hy veroordeeld gestaan het. Want voordat sommige van Jakobus af gekom het, was hy gewoond om saam met die heidene te eet; maar n hulle koms het hy hom teruggetrek en hom eenkant gehou uit vrees vir die wat uit die besnydenis is. En saam met hom het ook die ander Jode geveins, sodat selfs Barnabas hom laat meevoer het deur hulle geveins. Maar toe ek sien dat hulle nie reguit loop volgens die waarheid van die evangelie nie, het ek vir Petrus in teenwoordigheid van almal ges: As jy wat n Jood is, soos n heiden lewe en nie soos n Jood nie, waarom dwing jy die heidene om soos Jode te lewe? Ons wat van nature Jode en nie sondaars uit die heidene is nie, terwyl ons weet dat die mens nie geregverdig word uit die werke van die wet nie, maar alleen deur die geloof in Jesus Christus, selfs ons het in Christus Jesus geglo, sodat ons geregverdig kan word uit die geloof in Christus en nie uit die werke van die wet nie; omdat uit die werke van die wet geen vlees geregverdig sal word nie. Maar as ons wat streef om in Christus geregverdig te word, self ook sondaars bevind is, is Christus dan n dienaar van die sonde? Nee, stellig nie! Want as ek weer opbou wat ek afgebreek het, dan betoon ek myself n oortreder; want deur die wet is ek vir die wet dood om vir God te lewe. Ek is met Christus gekruisig, en k leef nie meer nie, maar Christus leef in my. En wat ek nou in die vlees lewe, leef ek deur die geloof in die Seun van God wat my liefgehad het en Homself vir my oorgegee het. Ek verwerp nie die genade van God nie; want as daar geregtigheid deur die wet is, dan het Christus tevergeefs gesterwe.
(Gal 2:6-21)

Paulus het hierdie stuk hierbo geskrywe om te wys waarop die evangelie neerkom, dit is nou vir almal gelyk en God het nie spesiale witbroodjies nie. Die evangelie is vir almal en as iemand iets anders verkondig, s hy by voorbaat voor hy dit in detail verduidelik het...

Ek verwonder my dat julle so gou afvallig word van hom wat julle deur die genade van Christus geroep het, na n ander evangelie toe, terwyl daar geen ander is nie; behalwe dat daar sommige mense is wat julle in die war bring en die evangelie van Christus wil verdraai. Maar al sou ons of n engel uit die hemel julle n evangelie verkondig in stryd met die wat ons julle verkondig het, laat hom n vervloeking wees!
(Gal 1:6-8)

Johnny
May 5th 2012, 02:09 PM
CFJ ek glo nie ek het in enige van my plasings gese jy MOET Israel besoek nie. Ek stem saam met wat jy se en ek ervaar die teenwoordigheid van die Here hier net soos daar. Wat ek wel se is dat dit in Israel en Jerusalem en die See van Galilea baie spesiaal is. 'n Ou in 'n tronk in Nigerie kan dieslefde ervaring he as ek hier in Vaalpark....of in Israel.

Hierdie draad was bloot 'n uitnoging aan enige iemand wat WIL gaan, en nie iemand wat NIE wil gaan nie. Dit was nie 'n uitnodiging dat jy MOET gaan nie, maar die draad is ongelukkig in 'n sinnelose debat verander deur mense wat geen behofte het om te gaan nie. So be it! If you don't want to go.....STAY! Ek glo egter dat daar reeds iemand is wat graag wil gaan, en ek bid dat die Here dit sal verwesenlik soos net Hy kan. Mag daardie persoon terugkom met 'n lied in die hart, met 'n groter liefde vir die Here en beter verstaan van Sy Woord.....want hy was daar. Hy het in die voetspore van Jesus geloop. Ek het al van mense gehoor wat leeg terug gekom het, want hulle het in die eerste plek met geen verwagtiging gegaan nie. 'n Israel toer moet jy biddend ingaan, met 'n hart vol verwagting.

CFJ
May 5th 2012, 06:00 PM
Hierdie draad was bloot 'n uitnoging aan enige iemand wat WIL gaan, en nie iemand wat NIE wil gaan nie. Dit was nie 'n uitnodiging dat jy MOET gaan nie, maar die draad is ongelukkig in 'n sinnelose debat verander deur mense wat geen behofte het om te gaan nie.

Hi Johnny,

Jy sal sien die oorspronklike draad wat handel oor die uitnodiging, is herstel soos jyself dit wou gehad het en dit was niks minder as reg om al die plasings te verwyder wat debat gevoer het oor jou uitnodiging nie. Hierdie draad is egter nuut geskep met 'n nuwe onderwerp en ek hoop jy kan sien dat dit dus nie jou oorspronlike uitnodiging negeer nie, maar dat dit hier handel oor 'n debat en die debat is in goeie gees, jy behoort mos nie 'n probleem te h nie.

Johnny
May 6th 2012, 12:10 PM
Hi Johnny,

Jy sal sien die oorspronklike draad wat handel oor die uitnodiging, is herstel soos jyself dit wou gehad het en dit was niks minder as reg om al die plasings te verwyder wat debat gevoer het oor jou uitnodiging nie. Hierdie draad is egter nuut geskep met 'n nuwe onderwerp en ek hoop jy kan sien dat dit dus nie jou oorspronlike uitnodiging negeer nie, maar dat dit hier handel oor 'n debat en die debat is in goeie gees, jy behoort mos nie 'n probleem te h nie.

O....sorry. Dan kan die ouens maar begin deelneem, want my s het ek ges. Ek twyfel of hier veel deelname gaan wees want 95% van deelnemers hier glo nie eers in 'n Israel of 'n Joodse volk nie.....wat nog van "Uitreik na Israel"? Ek weet iemand gaan ou weer s: "Johnny....ek glo nie in Israel nie, maar in Jesus". Mooi so. Hou so aan. Jy is op die regte pad wat Jesus en verlossing aanbetref, maar het van die wa afgeval wat Israel en die Jode aanbetref.

Louwrens Erasmus
May 6th 2012, 12:39 PM
Ek wil graag by Ferdie aansluit. Die boodskap wat jy dus glo is dat dit gaan oor hoe jy voel. Dit is ook die boodskap wat ons seker in 90% van kerke kry vandag dat Ons moet net dink aan wat jesus vir Ons kom doen het, hoe hy Ons wil help en hoe Ons in oorwinning en rykdom kan leef. Die boodskap van die Bybel gaan nie oor Ons nie, maar oor Hom. ons moet leer om soos Hy te word. Paulus stel ons roeping as gelowiges so: "En Hy het gegee sommige as apostels, ander as profete, ander as evangeliste, ander as herders en leraars, om die heiliges toe te rus vir hulle dienswerk, tot opbouing van die liggaam van Christus, totdat ons almal kom tot die eenheid van die geloof en van die kennis van die Seun van God, tot n volwasse man, tot die mate van die volle grootte van Christus; sodat ons nie meer kinders sou wees nie wat soos golwe geslinger en heen en weer gedryf word deur elke wind van lering, deur die bedriery van die mense, deur sluheid om listiglik tot dwaling te bring; maar, terwyl ons in liefde die waarheid betrag, in alles sou opgroei in Hom wat die Hoof is, naamlik Christus, uit wie die hele liggaamgoed saamgevoeg en saamverbind deur die ondersteuning wat elke lid gee volgens die werking van elke afsonderlike deel in sy matedie groei van die liggaam bevorder vir sy eie opbouing in liefde. Eph 4:11-16)

Ons elkeen is geroep om toegerus te word vir jou eie bediening, en dit is om mense Sy dissipels te maak.

Net so vir interresantheid, al die verse wat jy so vrylik kwoteer dat selfs Paulus nie kon wag om Jerusalem toe te gaan nie, het gegaan omdat hy by die gemeente in Jerusalem wou wees. Die aan wie die Hebrersboek gerig is in die Bybel.

Die Jerusalem wat jy aanbid, het Paulus aan die Roomse soldate uitgelewer: En hy het twee van die hoofmanne oor honderd na hom geroep en ges: Hou twee honderd soldate gereed om na Cesara te gaan, en sewentig ruiters en twee honderd lig gewapende manne, teen die derde uur van die nag. En sorg vir pakdiere, dat hulle Paulus daarop kan sit en veilig na Felix, die goewerneur, oorbring. En hy het n brief geskrywe met ongeveer hierdie inhoud: Claudius Lsias aan die hoogedele goewerneur Felix: Groete! Toe hierdie man wat deur die Jode gevang is, op die punt gestaan het om deur hulle omgebring te word, het ek met die soldate bygekom en hom gered, omdat ek verneem het dat hy n Romein is. Maar omdat ek te wete wou kom wat die oorsaak was waarom hulle hom beskuldig, het ek hom na hulle Raad afgebring en uitgevind dat hy beskuldig word oor twisvrae van hulle wet, maar dat hy nie aangeklaag word van iets wat die dood of boeie verdien nie. En omdat aan my meegedeel is dat daar deur die Jode n komplot teen die man sou gesmee word, het ek hom meteens na u gestuur en ook sy beskuldigers gelas om wat hulle teen hom het, voor u te s. Vaarwel! En die soldate het Paulus geneem soos hulle beveel is, en hom in die nag na Antpatris gebring. En die volgende dag het hulle die ruiters met hom verder laat gaan en self na die kamp teruggekeer. En di het in Cesara gekom en die brief aan die goewerneur afgegee en ook Paulus voor hom gestel. En die goewerneur het die brief gelees en gevra uit watter provinsie hy was; en toe hy verneem dat hy uit Cilci was, s hy: Ek sal jou in verhoor neem wanneer jou beskuldigers ook aangekom het. Toe gee hy bevel dat hy in die paleis van Herodes bewaak moes word. (Act 23:23-35)

Stephanus gekruisig: "Maar die Allerhoogste woon nie in tempels wat met hande gemaak is nie, soos die profeet s: Die hemel is my troon en die aarde die voetbank van my voete. Watter soort huis sal julle vir My bou, s die Here, of hoedanig is die plek van my rus? Het my hand nie al hierdie dinge gemaak nie? Julle hardnekkiges en onbesnedenes van hart en ore, julle weerstaan altyd die Heilige Gees; net soos julle vaders, so ook julle. Watter een van die profete het julle vaders nie vervolg nie? Ja, hulle het di gedood wat vooraf die koms verkondig het van die Regverdige, van wie julle nou verraaiers en moordenaars geword het; julle wat die wet deur die beskikkinge van engele ontvang het en tog nie onderhou het nie! En toe hulle dit hoor, was hulle woedend in hul harte en het teen hom op die tande gekners Maar hy was vol van die Heilige Gees en het die o na die hemel gehou en die heerlikheid van God gesien en Jesus wat staan aan die regterhand van God. En hy het ges: Kyk, ek sien die hemele geopend en die Seun van die mens aan die regterhand van God staan. Maar hulle het met n groot stem geskreeu en hulle ore toegestop en soos een man op hom aangestorm. En hulle het hom buitekant die stad uitgewerp en hom gestenig; en die getuies het hulle klere neergel by die voete van n jongman met die naam van Saulus. En hulle het Stfanus gestenig terwyl hy die Here aanroep en s: Here Jesus, ontvang my gees! En hy het op sy knie neergeval en met n groot stem uitgeroep: Here, reken hulle hierdie sonde nie toe nie! En met di woorde het hy ontslaap. (Act 7:48-60)

Waarvan die Hebrers skrywer die volgende s: As iemand die wet van Moses verwerp het, sterf hy sonder ontferming op die getuienis van twee of drie; hoeveel swaarder straf, dink julle, sal hy verdien wat die Seun van God vertrap het en die bloed van die testament waardeur hy geheilig is, onrein geag en die Gees van genade gesmaad het? Want ons ken Hom wat ges het: My kom die wraak toe, Ek sal vergelde, spreek die Here; en weer: Die Here sal sy volk oordeel. Vreeslik is dit om te val in die hande van die lewende God. Maar onthou die vorige dae waarin julle, toe julle verlig geword het, n groot lydensworsteling deurstaan het, gedeeltelik omdat julle deur smaad en verdrukkinge n skouspel geword het, gedeeltelik omdat julle deelgenote geword het van die wat in so n toestand verkeer het. Want julle het ook saam met my gevoel in my boeie, en julle het die berowing van julle goed met blydskap aanvaar, omdat julle geweet het dat julle in julself n beter en blywende besitting in die hemele het. Werp dan julle vrymoedigheid, wat n groot beloning het, nie weg nie. Want julle het lydsaamheid nodig, om, nadat julle die wil van God gedoen het, die belofte te verkry. Want nog n klein tydjie, en Hy wat kom, sal kom en nie versuim nie. Maar die regverdige sal uit die geloof lewe; en as hy hom onttrek, het my siel geen welbehae in hom nie. Maar by ons is daar geen onttrekking tot verderf nie, maar geloof tot behoud van die lewe.(Heb 10:28-39)

So jou trippies Jerusalem toe gaan daaroor om te gaan buig voor die wat Jesus gekruisig het, wat die Kerk wou uitwis, die dissipels wou dood maak. Dit is die Jerusalem wat jy aanbid.

trudie
May 6th 2012, 05:29 PM
Louwrens ek lei nie af van Johnny se skrywe dat hy die Jode wil aanbid nie.As hy 'n passie vir Jerusalem het,hoekom nie.Jy moet ook nie vergeet dat die Joodse leiers van daardie tyd was politieke aanstellings.Hulle sou enige iets doen net om nie hulle posisie te verloor nie.Hulle was nie en ook nie die enigste wat volgelinge van Jesus vermoor het nie.Ons Christene se geskiedenis is vol van vervolgings wat onder die dekmantel van Christus gepleeg is.

Johnny
May 6th 2012, 06:07 PM
Met elke plasing wat ek lees van "anti Israel" en "anti Jode" word ek al hoe meer spyt dat ek ooit die uitnodiging op die ope forum geplaas het. Ek moes uit my +3 jaar deelname op die forum geweet het wat die reaksie sou wees, ja......van christinne. Ek moes liewer 1 of 2 persone geidentifiseer het en 'n persoonlike boodskap gestuur het, dan sou al hierdie haatspraak jeens Israel en God se uitverkore verbondsvolk....die Jode nie gebeur het nie.

Die ander kant van die sy is egter dat ek gehoorsaam moet wees aan Jesaja 62:1.

Jesaja 62:1 Ter wille van Sion sal Ek nie swyg nie en ter wille van Jerusalem nie stil wees nie, totdat sy geregtigheid uitbreek soos n glans en sy heil soos n fakkel wat brand.

Johnny
May 9th 2012, 08:23 AM
Ek hoop die volgende skrywe "settle" hierdie debat "once and for all" wat ook wys wat God se plan met Sy volk die Jode en Sy land Israel is in die laaste dae.

http://jeremiah111.org/Israel%20Future%20Topics/large-map-journey-of-abraham-to-promised-land.jpg

Aliyah Skrif

God het n ewige verbond met Abraham

http://www.bible-researcher.com/isaiah-scroll1.jpg

Genesis 17:7, 8

En Ek sal my verbond oprig tussen My en jou en jou nageslag n jou in hulle geslagte as n ewige verbond, om vir jou n God te wees en vir jou nageslag n jou.
En Ek sal aan jou en jou nageslag n jou die land van jou vreemdelingskap gee, die hele land Kanan, as n ewige besitting; en Ek sal vir hulle n God wees.

Psalm 105:811

Hy dink vir ewig aan sy verbond, aan die woord wat Hy ingestel het vir duisend geslagte
die verbond wat Hy met Abraham gesluit het, en sy eed aan Isak;
wat Hy ook vir Jakob as insetting bekragtig het, vir Israel as n ewige verbond,
met die woorde: Ek sal aan jou die land Kanan gee, julle aangewese erfdeel.

God het nie sy Joodse volk vergeet of verstoot nie

http://www.bibleandscience.com/store/catalog/images/Ark%20of%20Covenant%20Banner.jpg

Jeremiah 33:2326

Verder het die woord van die HERE tot Jeremia gekom en ges:
Het jy nie gemerk wat hierdie volk spreek nie as hulle s: Die twee geslagte wat die HERE uitverkies het, di het Hy verwerp? En hulle verag my volk, sodat dit geen nasie voor hulle meer is nie.
So s die HERE: As Ek my verbond met dag en nag, die insettinge van hemel en aarde, nie vasgestel het nie,
dan sal Ek ook die nageslag van Jakob en van my kneg Dawid verwerp, dat Ek nie uit sy nageslag heersers sal neem oor die nageslag van Abraham, Isak en Jakob nie; want Ek sal hulle lot verander en My oor hulle ontferm.

Romans 11:1, 2, 29

Ek vra dan: Het God miskien sy volk verstoot? Nee, stellig nie! Want ek is ook n Israeliet uit die nageslag van Abraham, van die stam van Benjamin.
God het sy volk wat Hy vantevore geken het, nie verstoot nie. Of weet julle nie wat die Skrif in die gedeelte oor Ela s nie? hoe hy by God optree teen Israel en s:
Want die genadegawes en die roeping van God is onberoulik.

Wat God verstrooi bring Hy weer bymekaar

http://blessings-to-israel.nextmeta.com/images/library/state_of_israel_is_born.jpg

Jeremiah 31:10

Hoor die woord van die HERE, o nasies, en verkondig in die kuslande wat ver is, en s: Hy wat Israel verstrooi het, sal hom vergader en hom bewaak soos n herder sy kudde.

God sal sy volk die Jode herstel en weer bymekaar maak in die land Israel

http://www.messianictemple.org/img/PropheticRofIsrael.jpg

Jesaja 43:5, 6

Wees nie bevrees nie, want Ek is met jou; Ek sal jou geslag van die ooste af aanbring en jou versamel van die weste af.
Ek sal s aan die noorde: Gee! en aan die suide: Hou nie terug nie! Bring my seuns van ver, en my dogters van die einde van die aarde af,

Jeremiah 23:3, 7, 8

En Ek self sal die oorblyfsel van my skape versamel uit al die lande waarheen Ek hulle verdryf het; en Ek sal hulle terugbring na hulle weiveld, en hulle sal vrugbaar wees en vermenigvuldig.
Daarom kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat hulle nie meer sal s: So waar as die HERE leef wat die kinders van Israel uit Egipteland laat optrek het nie,
maar: So waar as die HERE leef wat die geslag van die huis van Israel laat optrek en laat kom het uit die Noordland en uit al die lande waarheen Ek hulle verdryf het. En hulle sal woon in hulle land.

God sal dit met sy hele hart en siel doen

http://destination-yisrael.biblesearchers.com/.a/6a0120a610bec4970c0147e2a5be0e970b-500wi

Jeremiah 32:3741

.kyk, Ek laat hulle bymekaarkom uit al die lande waarheen Ek hulle verdryf het in my toorn en in my grimmigheid en in groot gramskap; en Ek sal hulle na hierdie plek terugbring en hulle veilig laat woon.
En hulle sal vir My n volk wees, en Ek sal vir hulle n God wees.
En Ek sal hulle een hart en een weg gee om My altyd te vrees, hulle ten goede en hulle kinders n hulle.
En Ek sal n ewige verbond met hulle sluit, dat Ek My van hulle nie sal afwend om aan hulle goed te doen nie; en Ek sal my vrees in hulle hart gee, sodat hulle van My nie afwyk nie.
En Ek sal My oor hulle verheug om aan hulle goed te doen; en Ek sal hulle duursaam in hierdie land plant, met my hele hart en met my hele siel.

Die Heidene sal help

http://www.kh-uia.org.il/PublishingImages/Aliyah.jpg10831

Jesaja 49:22

So s die Here HERE: Kyk, Ek sal my hand ophef na die nasies en my banier opsteek na die volke; dan sal hulle jou seuns aan die boesem bring, en jou dogters sal op die skouer gedra word;

Deur lof en verkondiging sal hulle vrygelaat word!

http://www.theworshipcommunity.com/wp-content/uploads/2008/07/worship1.jpg

Jeremiah 31:7, 8

Want so s die HERE: Jubel oor Jakob van vreugde, en juig oor die hoof van die nasies; laat dit hoor, sing lof en s: o HERE, verlos u volk, die oorblyfsel van Israel!
Kyk, Ek bring hulle aan uit die Noordland en sal hulle bymekaar laat kom uit die agterhoeke van die aarde; blindes en lammes, swangeres en barendes onder hulle, almal saam; in n groot vergadering sal hulle terugkom hiernatoe.

In hulle land sal hulle n nuwe hart ontvang!

http://www.restoringisrael.com/auto_fix_levels_Copy_of_the-prodigal-son.jpg

Ezekiel 36:2428

En Ek sal julle uit die nasies gaan haal en julle uit al die lande bymekaar laat kom, en Ek sal julle in jul land bring.
Dan sal Ek skoon water op julle giet, sodat julle rein kan word; van al jul onreinhede en van al jul drekgode sal Ek julle reinig.
En Ek sal julle n nuwe hart gee en n nuwe gees in jul binneste gee; en Ek sal die hart van klip uit julle vlees wegneem en julle n hart van vlees gee.
En Ek sal my Gees in jul binneste gee en sal maak dat julle in my insettinge wandel en my verordeninge onderhou en doen.
En julle sal woon in die land wat Ek aan jul vaders gegee het; en julle sal vir My n volk en Ek sal vir julle n God wees.

Nie een sal agtergelaat word nie!

http://static.ibsrv.net/car-finance/zero-percent-loan.jpg

Ezekiel 39:28

En hulle sal weet dat Ek, die HERE, hulle God is, daaraan dat Ek hulle in ballingskap laat gaan het na die nasies, maar hulle weer versamel het in hulle land en dr niemand meer uit hulle agter laat bly het nie.

Die Messias sal kom.

http://www.dianedew.com/secd-cmg.jpg

Jeremiah 23:3, 5, 6

En Ek self sal die oorblyfsel van my skape versamel uit al die lande waarheen Ek hulle verdryf het; en Ek sal hulle terugbring na hulle weiveld, en hulle sal vrugbaar wees en vermenigvuldig.
Kyk, daar kom dae, spreek die HERE, dat Ek vir Dawid n regverdige Spruit sal verwek, en as Koning sal Hy regeer en verstandig handel en reg en geregtigheid doen in die land.
In sy dae sal Juda verlos word en Israel veilig woon; en dit is sy naam waarmee Hy genoem sal word: DIE HERE ONS GEREGTIGHEID.

http://www.operation-exodus.org/israel/html/Praise_Prayer_Proclamation.html (http://www.operation-exodus.org/israel/html/Praise_Prayer_Proclamation.html)
http://www.operation-exodus.org/israel/ (http://www.operation-exodus.org/israel/)

RR van Wyk
May 9th 2012, 09:18 AM
Johnny, ek persoonlik waardeer jou houding teenoor die Jode. Ek waardeer ook die baie goeie werk wat jy doen. Maar ek en die Jode is wrelde van mekaar geskei. Ek kan myself nie vereenselwig met al die verbode wat God met Sy volk gesluit het nie. Ek is nie deel daarvan nie want ek is nie 'n Jood nie. Ek staan ook nie onder die wet nie. Ek glo ook nie soos die moderne Jood dat goeie dade my in die Hemel gaan kry nie.

Ek staan slegs in Jesus. My menswees, my lewe, my wese, is deur Hom. Geen ander reels of wette of enigiets met Jode of enigiets tedoen nie. Geen ander mens of voorwerp kan of sal in die pad daarvan staan nie.

Alhoewel daar wel Jodehaat regoor die wreld is, en dit daagliks toeneem, is dit nie wat ek of enige ander deelnemers hier(ek is taamlik seker van) ervaar nie.

Ek het respek vir hulle en weet goed, soos meeste ander Christenne van watter rol hulle gespeel het en nog gaan speel. Hulle het egter iewwers van die bus afgeval. En tog reken ek dat dit sekerlik so moes wees. Dit is tussen hulle en God. Persoonlik bly ek maar liewwer 'n toeskouer van ver want daardie deel van die aarde gaan binnekort baie bedrywig raak.(en is natuurlik reeds heeltemal bedreiwig genoeg..)

En ja. Jesus sal seker baie beslis heel moontlik uit Jerusalem die wreld regeer tuidens die duisend jaar vrede periode. Maar ek kan dan ook heel verseker s dat die Jode dan die volle waarheid sal ken en weet wat jy en baie ander hulle nog heelteid probeer s!! Dat hulle verkeerd is.

Jerusalem en die Joodse volk is net vir my 'n aanwysing van die tekens tot die eindtye. Hulle is nie vir my die begin en einde nie. God is, Sy Seun is.

Sal ek eendag Israel toe wil gaan? Natuurlik!! wie in hul gesonde verstand sal nie graag wil gaan kyk hoe dit daar lyk nie!! Wil ek soontoe gaan omdat Jesus daar gelewe en gekruisig is? Ek glo nie, ek is nie eers so seker of enige Jood wat in daardie tyd gelewe het, Israel sal herken nie..

My probleem is, ek sukkel partykeer om jou passie vir die Joodse volk te skei met jou Christenskap. Alhoewel dit nie regtig enigiets met my tedoen het nie en ek eintlik my neus uit jou en God se verhouding moet hou, is ons egter gereeld in gesprek met mekaar en dit is maar net vir my vreemd. Ek sukkel met die idiee om Jood en Christen te meng. Want na regte kan mens nie. Ek sukkel om te kan sien hoe dit sal werk.

Johnny
May 9th 2012, 09:32 AM
Johnny, ek persoonlik waardeer jou houding teenoor die Jode. Ek waardeer ook die baie goeie werk wat jy doen. Maar ek en die Jode is wrelde van mekaar geskei. Ek kan myself nie vereenselwig met al die verbode wat God met Sy volk gesluit het nie. Ek is nie deel daarvan nie want ek is nie 'n Jood nie. Ek staan ook nie onder die wet nie. Ek glo ook nie soos die moderne Jood dat goeie dade my in die Hemel gaan kry nie.

Ek staan slegs in Jesus. My menswees, my lewe, my wese, is deur Hom. Geen ander reels of wette of enigiets met Jode of enigiets tedoen nie. Geen ander mens of voorwerp kan of sal in die pad daarvan staan nie.

Alhoewel daar wel Jodehaat regoor die wreld is, en dit daagliks toeneem, is dit nie wat ek of enige ander deelnemers hier(ek is taamlik seker van) ervaar nie.

Ek het respek vir hulle en weet goed, soos meeste ander Christenne van watter rol hulle gespeel het en nog gaan speel. Hulle het egter iewwers van die bus afgeval. En tog reken ek dat dit sekerlik so moes wees. Dit is tussen hulle en God. Persoonlik bly ek maar liewwer 'n toeskouer van ver want daardie deel van die aarde gaan binnekort baie bedrywig raak.(en is natuurlik reeds heeltemal bedreiwig genoeg..)

En ja. Jesus sal seker baie beslis heel moontlik uit Jerusalem die wreld regeer tuidens die duisend jaar vrede periode. Maar ek kan dan ook heel verseker s dat die Jode dan die volle waarheid sal ken en weet wat jy en baie ander hulle nog heelteid probeer s!! Dat hulle verkeerd is.

Jerusalem en die Joodse volk is net vir my 'n aanwysing van die tekens tot die eindtye. Hulle is nie vir my die begin en einde nie. God is, Sy Seun is.

Sal ek eendag Israel toe wil gaan? Natuurlik!! wie in hul gesonde verstand sal nie graag wil gaan kyk hoe dit daar lyk nie!! Wil ek soontoe gaan omdat Jesus daar gelewe en gekruisig is? Ek glo nie, ek is nie eers so seker of enige Jood wat in daardie tyd gelewe het, Israel sal herken nie..

My probleem is, ek sukkel partykeer om jou passie vir die Joodse volk te skei met jou Christenskap. Alhoewel dit nie regtig enigiets met my tedoen het nie en ek eintlik my neus uit jou en God se verhouding moet hou, is ons egter gereeld in gesprek met mekaar en dit is maar net vir my vreemd. Ek sukkel met die idiee om Jood en Christen te meng. Want na regte kan mens nie. Ek sukkel om te kan sien hoe dit sal werk.

RR in wese stem ons eintlik saam oor baie dinge. Om een van jou laaste aanhalings te antwoord:

My probleem is, ek sukkel partykeer om jou passie vir die Joodse volk te skei met jou Christenskap.

"Dit is juis a.g.v my Christenskap dat ek 'n passie vir Israel en die Jode het"

Kalahari
May 9th 2012, 09:44 AM
Johnny

Ek wil ook nie kom staan tussen 'n persoon en sy verhouding met God nie, maar dit is vir my interessant of dalk net toevallig dat Israel en Jode in jou antwoord begin met hoofletters terwyl jy Christenskap in klein letters skryf.

Dit laat my net wonder.

Groete
Kalahari

Johnny
May 9th 2012, 10:07 AM
Johnny

Ek wil ook nie kom staan tussen 'n persoon en sy verhouding met God nie, maar dit is vir my interessant of dalk net toevallig dat Israel en Jode in jou antwoord begin met hoofletters terwyl jy Christenskap in klein letters skryf.

Dit laat my net wonder.

Groete
Kalahari

Ag nee regtig...ek is nou nie eintlik 'n taalkundige nie. Dit voel my ons is nou met "Loslip" besig op RSG waar luisteraars gedurig inbel oor die omroepers se inkorrekte taal gebruik. Ek dink as jy moeite gaan doen en van my vorige plasings opspoor dan sal jy sien dat ek normaalweg Christenskap met 'n hoofletter "C" skryf. Laat ons nou nie kleinlik wees nie. Elke outjie maak 'n foutjie. Ek het dit vir jou reggemaak.

Die Filadelfieer
May 9th 2012, 11:43 AM
[COLOR=#0000ff]Ek hoop die volgende skrywe "settle" hierdie debat "once and for all" wat ook wys wat God se plan met Sy volk die Jode en Sy land Israel is in die laaste dae.

Dit vat jou sieninge mooi saam Johnny, maar ongelukkig los dit meer vrae as antwoorde.

Op 'n ander plek skryf jy :

As julle vandag se Jode onder die selfde kam skeer as die Bybelse tyd se Jode as dit kom by offers, aanbidding, ens ens dan kan ons mos se dat vandag se Jode ook God se volk is soos van Bybel se dae. 'n Jood bly 'n Jood en God se verbond was EWIG!

Voel jy dus dit is reg dat die jode nog bloedoffers wil bring, "soos in die Bybel se dae", soos jy dit self stel ?

Ek heg die ander vrae ook aan, wat jy nog steeds nie geantwoord het nie :

- Glo jy dat die enigste "gelowiges" in die Ou Testament Israeliete was ?
- Sluit jou definisie van anti-semmitisme die standpunt in dat moderne jode nie die verbondsvolk is nie ?

Johnny
May 9th 2012, 11:54 AM
Dit vat jou sieninge mooi saam Johnny, maar ongelukkig los dit meer vrae as antwoorde.

Op 'n ander plek skryf jy :

Voel jy dus dit is reg dat die jode nog bloedoffers wil bring, "soos in die Bybel se dae", soos jy dit self stel ?

Ek heg die ander vrae ook aan, wat jy nog steeds nie geantwoord het nie :

- Glo jy dat die enigste "gelowiges" in die Ou Testament Israeliete was ?
- Sluit jou definisie van anti-semmitisme die standpunt in dat moderne jode nie die verbondsvolk is nie ?

Hoe het Lanie gese toe ek net op die forum begin het en ek dink die onderwerp was oor die doop en ek haal aan: "O gonnatjie Piet....hier gaan ons alweer" . Fila, wat ek weet is dat GEEN verduideliking binne of buite die Skrifte van die Bybel jou standpunt sal laat verander nie. Dus aanvaar maar dat Israel God se land is en dat die Jode Sy uitverkore volk is. As jy daarmee vrede wil of kan maak nie, sal niks wat ek se enige verskil maak nie. Wat ek wel kan se is "Wait and see for yourself".

http://0.tqn.com/d/goisrael/1/0/N/3/-/-/leadwith.jpg

Die Filadelfieer
May 9th 2012, 12:02 PM
Johnny,
Die blote feit dat jy verseg om my vrae openlik te antwoord spreek boekdele.

Johnny
May 9th 2012, 12:35 PM
Johnny,
Die blote feit dat jy verseg om my vrae openlik te antwoord spreek boekdele.

Moenie my woord daarvoor vat nie......;)

2 Timoteus 3:16 "Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysing, tot onderwysing in die geregtigheid,...."

Die Filadelfieer
May 9th 2012, 01:21 PM
Moenie my woord daarvoor vat nie......;)

2 Timoteus 3:16 "Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysing, tot onderwysing in die geregtigheid,...."

Wat het hierdie teks met die onderwerp te doen Johnny ? Natuurlik kan jy die Skrif gebruik om my vrae te antwoord ?

RR van Wyk
May 9th 2012, 02:42 PM
Johnny, ek weet nou nie of jy my sal antwoord nie, maar dis maar net iets waaraan ek vandag gedink en wonder het.
As julle Israel toe gaan, omhels julle die Jode en s vir hulle: "wel gedaan ouens, julle is net die manne!!" God staan bankvas agter julle, gaan maar voort soos julle doen. Julle gaan nog die res van die wreld 'n les leer...

Of gaan julle uit en verkondig net die waarheid van Christus aan hulle. Of dalk sommer bietjie van albei?

My punt is, hoe kan mens twee verskillende standpunte opneem in dieselfde asem? Ek sien net dat dit verwarring meebring.
Ek hoop maar dat as julle Israel toe gaan en Christenne verteenwoordig is dit darrem uit 'n Christelike perspektief, en nie 'n mengelslaai tussen Jood en Christen nie.

Johnny
May 9th 2012, 02:51 PM
Johnny, ek weet nou nie of jy my sal antwoord nie, maar dis maar net iets waaraan ek vandag gedink en wonder het.
As julle Israel toe gaan, omhels julle die Jode en s vir hulle: "wel gedaan ouens, julle is net die manne!!" God staan bankvas agter julle, gaan maar voort soos julle doen. Julle gaan nog die res van die wreld 'n les leer...

Of gaan julle uit en verkondig net die waarheid van Christus aan hulle. Of dalk sommer bietjie van albei?

My punt is, hoe kan mens twee verskillende standpunte opneem in dieselfde asem? Ek sien net dat dit verwarring meebring.
Ek hoop maar dat as julle Israel toe gaan en Christenne verteenwoordig is dit darrem uit 'n Christelike perspektief, en nie 'n mengelslaai tussen Jood en Christen nie.

Weereens 'n uitnodiging....ongelukkig sal jy vir jouself moet betaal. Kom volgende jaar saam.....dan beleef jy dit self. Be AMAZED!

http://www.jewlicious.com/wp-content/uploads/2009/02/001_logo.gif

Johnny
May 9th 2012, 02:53 PM
Wat het hierdie teks met die onderwerp te doen Johnny ? Natuurlik kan jy die Skrif gebruik om my vrae te antwoord ?

Lees jou Bybel en bid elke dag, bid elke dag, bid elke dag....en jy sal groei, groei, groei.......

Johnny
May 10th 2012, 12:30 PM
Matteus 22:37
En Jesus antwoord hom: Jy moet die Here jou God liefh met jou hele hart en met jou hele siel en met jou hele verstand.

Wie van ons voldoen aan die Skrifgedeelte in Matteus?

Weet julle dat God net op een plek in die HELE Bybel ook hierdie belofte maak? Dit aan sy land Israel en sy volk die Jode. Jeremia handel oor die eindtyd en veral die terugkeer van die Jode in die laaste dae na Israel. Kyk hoe voel God oor die saak in vers 41!

Jer 32:37
kyk, Ek laat hulle bymekaarkom uit al die lande waarheen Ek hulle verdryf het in my toorn en in my grimmigheid en in groot gramskap; en Ek sal hulle na hierdie plek terugbring en hulle veilig laat woon.
Jer 32:38
En hulle sal vir My n volk wees, en Ek sal vir hulle n God wees.
Jer 32:39
En Ek sal hulle een hart en een weg gee om My altyd te vrees, hulle ten goede en hulle kinders n hulle.
Jer 32:40
En Ek sal n ewige verbond met hulle sluit, dat Ek My van hulle nie sal afwend om aan hulle goed te doen nie; en Ek sal my vrees in hulle hart gee, sodat hulle van My nie afwyk nie.
Jer 32:41
En Ek sal My oor hulle verheug om aan hulle goed te doen; en Ek sal hulle duursaam in hierdie land plant, met my hele hart en met my hele siel.
Jer 32:42
Want so s die HERE: Soos Ek oor hierdie volk gebring het al hierdie groot onheile, so bring Ek oor hulle al die goeie wat Ek oor hulle spreek.
Jer 32:43
En daar sal grond gekoop word in hierdie land waarvan julle s: Dit is n wildernis, sonder mens of dier; dit is in die hand van die Chalders oorgegee.
Jer 32:44
Gronde sal hulle vir geld koop en die briewe onderteken en versel en getuies neem, in die land Benjamin en in die omstreke van Jerusalem en in die stede van Juda en in die stede van die Gebergte en in die stede van die Laeveld en in die stede van die Suidland; want Ek sal hulle lot verander, spreek die HERE.

Selfs vers 44 het in ons tyd in vervulling gekom. Al behoort die land aan die Jode soos deur die verbond met Abraham....het hulle die grond wetiglik gekoop soos 1000 jare gelede voorspel in Jeremia 32:44. Het God 'n plan met sy volk en land in die laaste dae? Hoeveel bewyse soek julle nog?

Jewish land purchase in Palestine
The Talmud (http://bibleforums.org/wiki/Talmud) mentions the religious duty of colonising the Land of Israel (http://bibleforums.org/wiki/Land_of_Israel).[1] (http://bibleforums.org/#cite_note-Herzog1967-0) So significant in Judaism is the act of purchasing land in Palestine, the Talmud allows for the lifting of certain religious restrictions of Sabbath (http://bibleforums.org/wiki/Shabbat) observance to further its acquisition and settlement.[2] (http://bibleforums.org/#cite_note-Zahavi1962-1)
Towards the end of the 19th-century, the creation of the Zionist movement resulted in many European Jews emigrating to Palestine, their ancestral homeland. Most land purchases between the late 1880s and the 1930s were located in the coastal plain (http://bibleforums.org/wiki/Coastal_plain) area, including "Acre to the North and Rehovoth to the South, the Esdraelon (Jezreel) and Jordan Valleys and to the lesser extent in Galilee".[3] (http://bibleforums.org/#cite_note-porath80-2) The migration affected Palestine in many ways, including economically, socially, and politically.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_land_purchase_in_Palestine

Die Filadelfieer
May 10th 2012, 12:48 PM
Matteus 22:37
En Jesus antwoord hom: Jy moet die Here jou God liefh met jou hele hart en met jou hele siel en met jou hele verstand.

Wie van ons voldoen aan die Skrifgedeelte in Matteus?

Weet julle dat God net op een plek in die HELE Bybel ook hierdie belofte maak? Dit aan sy land Israel en sy volk die Jode. Jeremia handel oor die eindtyd en veral die terugkeer van die Jode in die laaste dae na Israel. Kyk hoe voel God oor die saak in vers 41!

Dit is bloot onwaar Johnny.
In die eerste plek, is Mat 22:37 nie 'n belofte nie. Die antwoord, van wat Jesus se woorde hier in wese is, is ook die antwoord oor hoekom daar soveel verset teen jou standpunt op hierdie draad is .... kyk of jy dit self kan uitpluis.

Tweedens, is daar heelwat verwysings na hierdie teks reg oor die Bybel, soos o.a. Deut 6, 10, en 30, Rom 8, Heb 10 ,1 Joh, ensovoorts ensovoorts ensovoorts.

Johnny
May 10th 2012, 01:14 PM
Dit is bloot onwaar Johnny.
In die eerste plek, is Mat 22:37 nie 'n belofte nie. Die antwoord, van wat Jesus se woorde hier in wese is, is ook die antwoord oor hoekom daar soveel verset teen jou standpunt op hierdie draad is .... kyk of jy dit self kan uitpluis.

Tweedens, is daar heelwat verwysings na hierdie teks reg oor die Bybel, soos o.a. Deut 6, 10, en 30, Rom 8, Heb 10 ,1 Joh, ensovoorts ensovoorts ensovoorts.

Wat ek bedoel het is dat dit vir ons baie moeilik is om God met ons hele hart, hele siel en hele verstand lief te he.....omdat ons so baie struikel. Wat die ander kwessie aanbetref en waarna ek verwys, is dat daar net in Jeremia deur God self verwys word na hele verstand en hele siel. Ek wil nie he ons moet iets anders daarin sien nie. Jy sal dit nie op 'n ander plek kry in daai konteks nie.....of is ek verkeer? As dit so is sal ek graag die presiese Skrifgedeelte wil sien.

Die Filadelfieer
May 10th 2012, 01:27 PM
Wat ek bedoel het is dat dit vir ons baie moeilik is om God met ons hele hart, hele siel en hele verstand lief te he.....omdat ons so baie struikel. Wat die ander kwessie aanbetref en waarna ek verwys, is dat daar net in Jeremia deur God self verwys word na hele verstand en hele siel. Ek wil nie he ons moet iets anders daarin sien nie. Jy sal dit nie op 'n ander plek kry in daai konteks nie.....of is ek verkeer? As dit so is sal ek graag die presiese Skrifgedeelte wil sien.

Johnny, hoe dink jy voel God oor die feit dat Israel Sy Seun verwerp ? Dink jy Hulle het Hom nog steeds met hart en siel lief ?

Deut 6:5 s :

Daarom moet jy die HERE jou God liefh met jou hele hart en met jou hele siel en met al jou krag.

Deut 10 s dieselfde ding, en so kan mens aangaan. ( E-sword gee die kruisverwysings baie oulik en maklik om te volg )

Johnny
May 10th 2012, 01:41 PM
Johnny, hoe dink jy voel God oor die feit dat Israel Sy Seun verwerp ? Dink jy Hulle het Hom nog steeds met hart en siel lief ?

Deut 6:5 s :

Deut 10 s dieselfde ding, en so kan mens aangaan. ( E-sword gee die kruisverwysings baie oulik en maklik om te volg )

Hoe dink jy moet God voel dat die HELE wereld Hom verwerp? Ek dink nie jy verstaan die konteks wat in Jeremia staan nie.

With all of My heart and soul
There is only one place in God's Word where He says He will do something with all of His heart and soul. What follower of Yeshua would knowingly fight this? Yet fighting this is what believers opposing Israel's physical restoration are doing. I will rejoice over them to do them good, and I will plant them in this land assuredly [lit: 'in truth'] with My whole heart and with My whole soul. (Jer. 32:41)

What excuse will they make when standing before Yeshua? "Lord, what we saw on TV, and read in the media, swayed us!" But trusting BBC, CNN, The NY Times, etc., is walking by "sight" and not by faith in God's Word. "Lord, we stood for social justice for the poor Palestinians against evil Israel!" Yet in hypocrisy they keep silent at repeated threats to destroy Israel or when terrorist rockets from Gaza rain down on Israeli citizens - over a thousand each year since Israel left Gaza.
They might say, "Lord, we are New Testament believers and we never read or heard Jeremiah 32:41, or the other 200 times You promised to give the land to the Jewish people."

Yet without the Old Testament [Tanach], the foundations of the New crumble. For example, why did Yeshua have to shed His blood on the cross (Lev. 17:11)? Why is Yeshua called the Lamb of God (Ex. 12:5-13; 1 Cor. 5:7)? What is sin (1 John 3:4)? Why was Messiah born in Bethlehem (Mic. 5:2)? Is Messiah really God the Son (Psa. 2:6-12; Prov. 30:4b; Isa. 7:14; 9:6-7)? To where will Yeshua return (Zech. 14:3-4)? How do we know that nations are being judged today because of how they relate to Israel (Gen. 12:3; Joel 3:1-2; Zech. 2:8)?
Not believing the only Bible Yeshua, the apostles and the first Church quoted from, grieves the One who died for us. Yeshua said to His disciples, Fools, and slow of heart to believe all that the prophets have spoken… (Luke 24:25, see vv. 27,44)

Die Filadelfieer
May 10th 2012, 01:52 PM
Hoe dink jy moet God voel dat die HELE wereld Hom verwerp? Ek dink nie jy verstaan die konteks wat in Jeremia staan nie.

Jy gooi die jode se ongeloof deurentyd terug in die gesig van Christene Johnny, soveel so dat ek begin wonder hoekom jy jou mede broers en susters in Christus so absoluut verag.

Om 'n kind van die Here te wees, is om Jesus Christus lief te h, NIE om Hom te "verwerp" nie. Die "hele wreld" verwerp nie vir God nie. Ek kan sommer hier op Lighuis vir jou 'n hoop getuienisse bymekaar kry van mense wat nie vir God verwerp nie.

Johnny
May 10th 2012, 03:08 PM
Jy gooi die jode se ongeloof deurentyd terug in die gesig van Christene Johnny, soveel so dat ek begin wonder hoekom jy jou mede broers en susters in Christus so absoluut verag.

Om 'n kind van die Here te wees, is om Jesus Christus lief te h, NIE om Hom te "verwerp" nie. Die "hele wreld" verwerp nie vir God nie. Ek kan sommer hier op Lighuis vir jou 'n hoop getuienisse bymekaar kry van mense wat nie vir God verwerp nie.

En so ook verwerp nie alle Jode vir Jesus nie. Jy "bypass" my laste plasing in "Qoutes". Hier 'n paar voorbeelde. Ek gee sommer die skakels ook. Lekker "surf".