PDA

View Full Version : Inligting Visioene

Ta-An
May 30th 2012, 08:43 PM
Ek deel graag met julle twee visioene van twee mense wat mekaar gladnie ken nie, ietsie vir Suid Afrika

Shalom! I was in the radio Metro Studios on Sunday (27 May 2012) talking about Dreams and Visions with Thami Ngubeni, when all of a sudden the Glory of God filled the studio while we were live on air and God showed me a vision, then gave me a prophetic word for SA which I spoke out. The Word impacted so many lives and so many experienced the Glory and miracles while listening to the show. Thami was in tears as the Glory continued to linger even after the show was over. Here is what happened: It was Pentecost Sunday. While speaking about our nation and the need for prayer, all of a sudden the Lord opened my spiritual eyes and I saw the Host of Heaven, with the glory of God in the atmosphere over the ENTIRE country, ready to invade. Now in my miracle crusades and Holy Spirit outpourings, I see a similar vision (but ONLY over the church building or the miracle crusade/conference). Then immediately the glory of God comes and miracles break out all over the place. This is the way God appears to me when I minister in a place letting me know He is about to make His entrance. I have grown used to this in over 25 years of ministry. BUT I have never seen the GLORY over the entire country. Then the Glory in the atmosphere started to invade SA. I saw it enter into shopping malls first (I don't know why shopping malls first), then schools, libraries, our Government, hospitals, businesses, homes, our SAPS. I saw Holy Spirit filled police men and women. The glory continued to filled every inch of SA. All of a sudden there was no violence, only joy. All of a sudden no prejudice only love. Then the Lord spoke through me: "As I brought revival to the world through Azusa street, so will I bring the next major revival through SA. I am about to invade this country with my Glory. Its is time for My body - the church to stand up so that the Kingdom can prevail. It is time to cry out loud ” Come Lord Jesus Come!” and to blow the shofar. Revival is here upon you. I am about to invade you with my Glory - cry out and prepare the way. Never again will violence and fear prevail but my Kingdom. Families will be restored. Marriages will be restored. Sons and daughters will know their fathers and fathers will know their children. South Africa - you will be the envy of many. I will dispatch from this country missionaries to every continent of the earth and so that all may experience the miracles I am about to do upon you!" (The Word of the Lord as given to Bishop Dr. Siva Moodley on Penetcost Sunday. Visit www.sivamoodley.com (http://www.sivamoodley.com) for more info.)
Die volgende visioen was ook op Pentecost Sondag gegee aan Shagem.

In a vision last night, I saw an announcer blowing a trumpet, north, south, west and east and I heard the words:"Herald the nations. I am about to bring the greatest move of God that you have ever seen. Be ready for my visiation. Again I say: 'Be ready' "

Jammer ek weet nie wat "Pentecost" in Afrikaans is nie

Son of the South
May 31st 2012, 06:33 AM
Jammer ek weet nie wat "Pentecost" in Afrikaans is nie Pinkster.

Hier is meer oor Azusa Street (http://en.wikipedia.org/wiki/Azusa_Street_Revival).

CFJ
May 31st 2012, 07:19 AM
Hi Anneke,

In die eerste visioen lees mens die volgende stelling...

Never again will violence and fear prevail but my Kingdom.

Die einde van die węreld soos mens in die Bybel lees, word afgesluit met geweld en oorlog en afvalligheid soos nooit tevore gesien nie en eers na die wederkoms sal dit wees soos hier voorspel of dan nou geprofeteer word. Miskien is ek verkeerd, maar my eerste indruk is dat mens hierdie visioen met versigtigheid moet benader...

Ek dink wat mens nooit uit die oog moet verloor nie, is dat die Anti-Chris se koms vooraf gegaan sal word deur groot herlewings węreldwyd, want hy moet aanbid word en mense sal hom net kan aanbid as hulle hul bekeer tot hom...

Ta-An
Jun 1st 2012, 12:01 PM
.....Ek dink wat mens nooit uit die oog moet verloor nie,....okay ek ruk nou die gesegde heel uit verband uit :D maar die woorde maak saak...

Ek dink dit is goed dat mense visioene kry en dit deel, want dit gee ons 'n toekoms verwagting..."Jesus Kom!!"
Die tyd is in die Vader se hande... maar ons moet nogtangs altyd leef met 'n lewende hoop en verwagting tot Sy wederkoms :pp

Die Filadelfieer
Jun 4th 2012, 09:11 AM
Vanaf die webtuiste (skakel (http://www.sivamoodley.com/)) :

A few of the highlights of his ministry (more info on website):

In 1988, Jesus Christ appeared in person to Pastor Siva.
In June 2003, Caid Bailey became the first person raised from the dead in Pastor Siva’s meetings.
In 2006, the glory revival started in Logos Prophetic Ministries, Randburg, South Africa. People from all over the world started visiting this church, many witnessing the glory as a cloud.
In 2007, Pastor Benny Hinn confirmed the Signs and Wonders Ministry of Pastor Siva through prophecy.
In 2008, people started getting healed in Pastor Siva’s shadow, like the apostle Peter
In April 2009, gold dust first appeared on David (Pastors Siva’s son) as he played the keyboard. It soon spread to the entire church and is a regular occurrence. Precious jewels have also appeared several times.

In 2009, an angel on commission, travelled to India to fetch Pastor Siva’s stolen wedding ring for him and delivered it to Randburg.
In 2009,” baby boom” hit Logos Prophetic Ministries, as almost every married woman, of child bearing age fell pregnant (including those who could not fall pregnant and those to whom doctors said is impossible)
In 2010, supernatural weight loss occurred in Logos Prophetic Ministries, Randburg as kilograms instantly fell off people.

Die Filadelfieer
Jun 4th 2012, 09:14 AM
...okay ek ruk nou die gesegde heel uit verband uit :D maar die woorde maak saak...

Ek dink dit is goed dat mense visioene kry en dit deel, want dit gee ons 'n toekoms verwagting..."Jesus Kom!!"
Die tyd is in die Vader se hande... maar ons moet nogtangs altyd leef met 'n lewende hoop en verwagting tot Sy wederkoms :pp

Profesië is baie belangrik volgens Paulus :

Ek wens dat julle almal in tale spreek, maar nog liewer dat julle profeteer. Want hy wat profeteer, is groter as hy wat in tale spreek, of hy moet dit uitlę, sodat die gemeente stigting kan ontvang.

....maar wat is die gevolg as mense valse profesië lewer ?

Ta-An
Jun 4th 2012, 09:25 AM
....maar wat is die gevolg as mense valse profesië lewer ? Jesus kom..... dit is waarheid :)

CFJ
Jun 4th 2012, 08:04 PM
....maar wat is die gevolg as mense valse profesië lewer ?

Wat my koue rillings gee oor veral die misleiding daarin, is dat die anti-chris nie as die anti-chris kom nie, maar as 'n ander 'Jesus'. Hierdie ander 'Jesus' se koms word ook as die wederkoms verkoop en voor Christus weer kom, sal daar eers 'n vals Christus op die węreldtoneel verskyn en baie sal mislei word. Ek het so rukkie terug 'n artikel in Juig gelees, wat gehandel het oor die vinnigste groeiende godsdiens węreldwyd, 'counterfeit Christianity'. Mens moet eintlik 'n draad oopmaak daarvoor, want dit is geweldig relevant en oorspoel die godsdienstoneel op 'n skaal wat mens eintlik heeltemal onderskat.

Ta-An
Jun 5th 2012, 11:16 AM
Wat my pla oor die eerste visioen is dat ek glo dat daar eers ten volle bekering moet kom voor so 'n groot herlewing