PDA

View Full Version : Bespreking Die wegraping in 2 Thess 2

Henry44
Jul 12th 2012, 10:36 AM
Die Anti-chris kan nie sy verskyning maak alvorens die wegraping (Die Bruid Van Christus se vetrek) nie plaasgevind het nie.Die Anti-chris kan eers geopenbaar word nadat die Kerk weggevoer is saam met Christus. Paulus verwys na die wegraping in 2 Thess 2:3 (Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom EN die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf ) Die afval waarna Paulus verwys hou geensins verband met 1 Tim 4:1 nie.( Maar die Gees sÍ uitdruklik dat in die laaste tye sommige van die geloof afvallig sal word en verleidende geeste en leringe van duiwels sal aanhang )en is die woord afval in 2 Thess 2:3 is in der waarheid verkeerd vertaal en moes dit gelees het: Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die vetrek (ďapostasyí)kom EN die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderfÖ

Die woord ďapostacyĒ is in werklik ní werkwoord en beteken ďvertrekĒ

Sien die Griekse vertalings:
ἀποστασία
apostasia
ap-os-tas-ee'-ah
Feminine of the same as G647; defection from truth (properly the state), (ďapostasyĒ): - falling away, forsake. (Wegval) Wegval van die wat in Christus is

ἀποστάσιον
apostasion
ap-os-tas'-ee-on
Neuter of a (presumed) adjective from a derivative of G868; properly something separative, that is, (specifically) divorce: - (writing of) divorcement.(Skeiding) Skeiding van gelowiges met ongelowige wÍreld.
ἀφίστημι
aphistēmi
af-is'-tay-mee
From G575 and G2476; to remove, that is, (actively) instigate to revolt; usually (reflexively) to desist, desert, etc.: - depart, draw (fall) away, refrain, withdraw self.(Vertrek) Vertrek van die wat in Jesus Christus is soos Paulus verduidelik in 1 Thess 4:17
ἀπό
apo
apo' Apostasy
A primary particle; ďoffĒ, that is, away (from something near), in various senses (of place, time, or relation; literally or figuratively): - (X here-) after, ago, at, because of, before, by (the space of), for (-th), from, in, (out) of, off, (up-) on (-ce), since, with. In composition (as a prefix) it usually denotes separation, departure, cessation, completion, reversal, etc.

2Th 2:1 Maar ons vra julle, broeders, met die oog op die wederkoms van onse Here Jesus Christus EN ons vereniging met Hom (Die Wegraping), om nie gou julle verstand te verloor of verskrik te word nieódeur gees of deur woord of deur brief wat van ons afkomstig sou weesóasof die dag van Christus al daar is. Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die (ďapostasyĒ)(Die Wegraping) kom EN die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf die teŽstander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is. Onthou julle nie dat ek dit altyd vir julle gesÍ het toe ek nog by julle was nie?(Paulus se eerste brief aan die Thessaloniers) En nou, julle weet wat hom teŽhou (Die Bruid van Christus), sodat hy op sy tyd geopenbaar kan word. Want die verborgenheid van die ongeregtigheid is al aan die werk, net totdat hy wat nou teŽhou(Die Bruid van Christus), uit die weg geruim is(Die Wegraping); EN dan sal die ongeregtige geopenbaar word, hy wat die Here met die asem van sy mond sal verdelg en deur die verskyning van Sy wederkoms (Eers na die sewe jaar verdrukking) tot niet sal maak, hy wie se koms is volgens die werking van die Satan met allerhande kragtige dade en tekens en wonders van die leuen en met allerhande verleiding van ongeregtigheid in die wat verlore gaan, omdat hulle die liefde tot die waarheid nie aangeneem het om gered te word nie. En daarom sal God hulle die krag van die dwaling stuur, om die leuen te glo, sodat almal geoordeel kan word wat die waarheid nie geglo het nie, maar behae gehad het in die ongeregtigheid. Maar ons moet God altyd oor julle dank, broeders wat deur die Here bemin word, dat God julle van die begin af verkies het tot saligheid in heiligmaking van die Gees en geloof in die waarheid, waartoe Hy julle geroep het deur ons evangelie om die heerlikheid van onse Here Jesus Christus te verkry. So dan, broeders, staan vas en hou julle aan die voorskrifte wat julle geleer is Úf deur Ďn woord Úf deur Ďn brief van ons. En mag onse Here Jesus Christus self en onse God en Vader, wat ons liefgehad het en Ďn ewige troos en goeie hoop in genade gegee het, julle harte vertroos en julle versterk in alle goeie woorde en werke!

Hoop dit maak sin!

Groete in Christus

Henry:pp

Johnny
Jul 13th 2012, 06:45 AM
Stem saam met jou.

Louwrens Erasmus
Jul 13th 2012, 07:25 AM
Die Anti-chris kan nie sy verskyning maak alvorens die wegraping (Die Bruid Van Christus se vetrek) nie plaasgevind het nie.Die Anti-chris kan eers geopenbaar word nadat die Kerk weggevoer is saam met Christus. Paulus verwys na die wegraping in 2 Thess 2:3 (Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom EN die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf ) Die afval waarna Paulus verwys hou geensins verband met 1 Tim 4:1 nie.( Maar die Gees sÍ uitdruklik dat in die laaste tye sommige van die geloof afvallig sal word en verleidende geeste en leringe van duiwels sal aanhang )en is die woord afval in 2 Thess 2:3 is in der waarheid verkeerd vertaal en moes dit gelees het: Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die vetrek (ďapostasyí)kom EN die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderfÖ

Die woord ďapostacyĒ is in werklik ní werkwoord en beteken ďvertrekĒ

Sien die Griekse vertalings:
ἀποστασία
apostasia
ap-os-tas-ee'-ah
Feminine of the same as G647; defection from truth (properly the state), (ďapostasyĒ): - falling away, forsake. (Wegval) Wegval van die wat in Christus is

ἀποστάσιον
apostasion
ap-os-tas'-ee-on
Neuter of a (presumed) adjective from a derivative of G868; properly something separative, that is, (specifically) divorce: - (writing of) divorcement.(Skeiding) Skeiding van gelowiges met ongelowige wÍreld.
ἀφίστημι
aphistēmi
af-is'-tay-mee
From G575 and G2476; to remove, that is, (actively) instigate to revolt; usually (reflexively) to desist, desert, etc.: - depart, draw (fall) away, refrain, withdraw self.(Vertrek) Vertrek van die wat in Jesus Christus is soos Paulus verduidelik in 1 Thess 4:17
ἀπό
apo
apo' Apostasy
A primary particle; ďoffĒ, that is, away (from something near), in various senses (of place, time, or relation; literally or figuratively): - (X here-) after, ago, at, because of, before, by (the space of), for (-th), from, in, (out) of, off, (up-) on (-ce), since, with. In composition (as a prefix) it usually denotes separation, departure, cessation, completion, reversal, etc.

2Th 2:1 Maar ons vra julle, broeders, met die oog op die wederkoms van onse Here Jesus Christus EN ons vereniging met Hom (Die Wegraping), om nie gou julle verstand te verloor of verskrik te word nieódeur gees of deur woord of deur brief wat van ons afkomstig sou weesóasof die dag van Christus al daar is. Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die (ďapostasyĒ)(Die Wegraping) kom EN die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf die teŽstander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is. Onthou julle nie dat ek dit altyd vir julle gesÍ het toe ek nog by julle was nie?(Paulus se eerste brief aan die Thessaloniers) En nou, julle weet wat hom teŽhou (Die Bruid van Christus), sodat hy op sy tyd geopenbaar kan word. Want die verborgenheid van die ongeregtigheid is al aan die werk, net totdat hy wat nou teŽhou(Die Bruid van Christus), uit die weg geruim is(Die Wegraping); EN dan sal die ongeregtige geopenbaar word, hy wat die Here met die asem van sy mond sal verdelg en deur die verskyning van Sy wederkoms (Eers na die sewe jaar verdrukking) tot niet sal maak, hy wie se koms is volgens die werking van die Satan met allerhande kragtige dade en tekens en wonders van die leuen en met allerhande verleiding van ongeregtigheid in die wat verlore gaan, omdat hulle die liefde tot die waarheid nie aangeneem het om gered te word nie. En daarom sal God hulle die krag van die dwaling stuur, om die leuen te glo, sodat almal geoordeel kan word wat die waarheid nie geglo het nie, maar behae gehad het in die ongeregtigheid. Maar ons moet God altyd oor julle dank, broeders wat deur die Here bemin word, dat God julle van die begin af verkies het tot saligheid in heiligmaking van die Gees en geloof in die waarheid, waartoe Hy julle geroep het deur ons evangelie om die heerlikheid van onse Here Jesus Christus te verkry. So dan, broeders, staan vas en hou julle aan die voorskrifte wat julle geleer is Úf deur Ďn woord Úf deur Ďn brief van ons. En mag onse Here Jesus Christus self en onse God en Vader, wat ons liefgehad het en Ďn ewige troos en goeie hoop in genade gegee het, julle harte vertroos en julle versterk in alle goeie woorde en werke!

Hoop dit maak sin!

Groete in Christus

Watter Bybel lees jy. My Bybel praat van 'n wegval van die gesonde woord, en nie van 'n wegraping nie. Dit is aanhalings soos die wat Paulus ons juis oor waarsku wat sal gebeur, dat mense hulle eie verdwalings sal maak en daarvolgens lewe. My Bybel druk dit uit as volg: Maar ons vra julle, broeders, met die oog op die wederkoms van onse Here Jesus Christus en ons vereniging met Hom, om nie gou julle verstand te verloor of verskrik te word nieódeur gees of deur woord of deur brief wat van ons afkomstig sou weesóasof die dag van Christus al daar is. Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom en die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf die teŽstander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is. (2Th 2:1-4)

Hier word gepraat van 'n wederkoms wanneer Christus kom om te oordeel, en word ons gewaarsku dat daar 'n afval sal kom en sal die leuen ontbloot word. As ek na jou aanhaling kyk is dit presies waarteen Paulus ons waarsku. Dit is die evangelie wat maak dat mense in die kerk voorgee dat hulle God is, en dit is wat jou verdwaling hierbo weergee.

Word wakker, want daar bestaan geen wegraping nie.

Johnny
Jul 13th 2012, 07:31 AM
Watter Bybel lees jy. My Bybel praat van 'n wegval van die gesonde woord, en nie van 'n wegraping nie. Dit is aanhalings soos die wat Paulus ons juis oor waarsku wat sal gebeur, dat mense hulle eie verdwalings sal maak en daarvolgens lewe. My Bybel druk dit uit as volg: Maar ons vra julle, broeders, met die oog op die wederkoms van onse Here Jesus Christus en ons vereniging met Hom, om nie gou julle verstand te verloor of verskrik te word nie—deur gees of deur woord of deur brief wat van ons afkomstig sou wees—asof die dag van Christus al daar is. Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom en die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf die teŽstander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is. (2Th 2:1-4)

Hier word gepraat van 'n wederkoms wanneer Christus kom om te oordeel, en word ons gewaarsku dat daar 'n afval sal kom en sal die leuen ontbloot word. As ek na jou aanhaling kyk is dit presies waarteen Paulus ons waarsku. Dit is die evangelie wat maak dat mense in die kerk voorgee dat hulle God is, en dit is wat jou verdwaling hierbo weergee.

Die afval is reeds hier en 100% teenwoordig in die kerk. Ouens wat redeneer dat daar nie 'n wegraping bestaan nie, glo ook dat Israel nie bestaan nie.....nog minder 'n uitverkore Joodse volk.....en natuurlik is die groot doop heeltemal taboo. Iemand moet beslis wakker word......en ek glo nie dit is ons nie!

Louwrens Erasmus
Jul 13th 2012, 07:43 AM
Ja Johnny. Ongelukkig vir jou is ek gedoop op 42. So die doop is nie taboe nie, en het ek alvir jou bewys dat Israel van die Bybel en die Kerk dieselfde is. Daar is geen bewys behalwe Darby se leer dat daar 'n wegraping is nie. En o ja, as jy elke boek van die left behind series gelees het sal jy ook so glo, maar die skrywer self sÍ dit is fiksie in die inhoud van die reeks. Maar ek weet dat die Antichris is alive and well in die kerk. So ek hoef nie wakker te word nie. Ek lees net wat die Bybel werklik sÍ, en nie hoe iemand dit verdraai om by sy standpunt aan te pas nie. Die gedeelte praat van die wederkoms van Christus, en weet ek die bybel en Jesus self verklaar dat Hy net een keer kom, en dit is wat die skrifgedeelte hierbo na verwys. As dit anders was sou dit so gesÍ het.

Johnny
Jul 13th 2012, 07:57 AM
Ja Johnny. Ongelukkig vir jou is ek gedoop op 42. So die doop is nie taboe nie, en het ek alvir jou bewys dat Israel van die Bybel en die Kerk dieselfde is. Daar is geen bewys behalwe Darby se leer dat daar 'n wegraping is nie. En o ja, as jy elke boek van die left behind series gelees het sal jy ook so glo, maar die skrywer self sÍ dit is fiksie in die inhoud van die reeks. Maar ek weet dat die Antichris is alive and well in die kerk. So ek hoef nie wakker te word nie. Ek lees net wat die Bybel werklik sÍ, en nie hoe iemand dit verdraai om by sy standpunt aan te pas nie. Die gedeelte praat van die wederkoms van Christus, en weet ek die bybel en Jesus self verklaar dat Hy net een keer kom, en dit is wat die skrifgedeelte hierbo na verwys. As dit anders was sou dit so gesÍ het.

Hier is 'n ander Skrif wat verwys na die wegraping.

1Co 15:50 Maar dit verklaar ek, broeders, dat vlees en bloed die koninkryk van God nie kan beŽrwe nie; ook beŽrwe die verganklikheid nie die onverganklikheid nie.
1Co 15:51 Kyk, ek deel julle Ďn verborgenheid mee: Ons sal wel nie almal ontslaap nie, maar ons sal almal verander word,
1Co 15:52 in Ďn oomblik, in Ďn oogwink, by die laaste basuin; want die basuin sal weerklink, en die dode sal onverganklik opgewek word; en ons sal verander word.

Die laaste basuin.....op Rosh Hashana. Dit is wanneer die wegraping gaan plaasvind. Die Fees van die Trompette.

http://static.sgv2.com/img/190815/aspect/700x500/content/1/1207092146327417-rosh_hashanah.png

Louwrens Erasmus
Jul 13th 2012, 08:06 AM
So? Dit sÍ net vir ons dat die wat nog lewe wanneer Christus kom, sal ons hemelse liggame ontvang wanneer Hy kom, en sal ons nie dood gaan nie, maar Hom in die wolke ontmoet. En moet nou nie Paulus se basuin en Johannes se basuin in Openbaring as dieselfde basuin beskryf nie. Die basuin word in die Bybel gebruik om aan te toon dat daar 'n aankondiging volg, en die aankondiging verklaar net dat almal hulle hemelse liggame gaan ontvang, almal wat nog leef wanneer Christus kom om die lewende en die wat reeds gesterf het, te oordeel.

Johnny
Jul 13th 2012, 08:09 AM
So? Dit sÍ net vir ons dat die wat nog lewe wanneer Christus kom, sal ons hemelse liggame ontvang wanneer Hy kom, en sal ons nie dood gaan nie, maar Hom in die wolke ontmoet. En moet nou nie Paulus se basuin en Johannes se basuin in Openbaring as dieselfde basuin beskryf nie. Die basuin word in die Bybel gebruik om aan te toon dat daar 'n aankondiging volg, en die aankondiging verklaar net dat almal hulle hemelse liggame gaan ontvang, almal wat nog leef wanneer Christus kom om die lewende en die wat reeds gesterf het, te oordeel.

Reg so Louwrens.

Amazing grace! How sweet the sound
That saved a wretch like me.
I once was lost, but now am found,
Was blind but now I see.

Henry44
Jul 13th 2012, 09:47 AM
Hi Louwrens,

Watter Bybel lees jy. My Bybel praat van 'n wegval van die gesonde woord, en nie van 'n wegraping nie. Dit is aanhalings soos die wat Paulus ons juis oor waarsku wat sal gebeur, dat mense hulle eie verdwalings sal maak en daarvolgens lewe. My Bybel druk dit uit as volg: Maar ons vra julle, broeders, met die oog op die wederkoms van onse Here Jesus Christus en ons vereniging met Hom, om nie gou julle verstand te verloor of verskrik te word nie—deur gees of deur woord of deur brief wat van ons afkomstig sou wees—asof die dag van Christus al daar is. Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom en die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf die teŽstander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is. (2Th 2:1-4)

Jy beskuldig my van dwaalleringe en dat ek moet wakker word en kom jy aggressief voor net omdat jou sienswyse met my verskil .Ek het spesifiek aangetoon en dit uiteengesit dat die woord "afval" verkeerd vertaal is en het ek ook die Griekse vertaling so laat aandui.

Hoekom plaas jy nie jou sienswyse nie, dan kan ons lekker gesels.

Groete in Christus

Henry

Louwrens Erasmus
Jul 13th 2012, 11:00 AM
Wel jou bewyse van 'n woord wat verkeerd vertaal is het my nie oortuig nie. Hoekom is al die ander 40+ vertalings wat ek het almal dit een dat die woord "afval" of "apostacy" beteken en nie wegraap nie. Ek hoef my nie aan sulke denkwyse te steur nie.

Hoekom kom ek agresief voor? Omdat mense mislei word. Dis hoekom. Want as jy mislei is jy deel van die misleier.

Henry44
Jul 13th 2012, 11:34 AM
Louwrens,

Weereens het jy my as n' dwaal misleier hier gebrandmerk en my dan so veroordeel,maar dit daar gelaat. Die woord "afval" in die vers se bedoeling in verkeerd en is die betekenis uit die griekse vertaling " vertrek ".

As jy dan nie in die wegraping leer glo nie, hoekom wys jy ons dan nie jou waarheid nie Louwrens?

Louwrens Erasmus
Jul 13th 2012, 12:11 PM
Ek sÍ net dat jy my nie oortuig het dat jou vertaling van die woord reg is nie. En ek nie alleen nie, nie een Bybel vertaling vertaal dit so nie. Selfs jou aanhaling sÍ dis 'n defection of the truth. Nie 'n "rapture" nie.

As jy wil weet wat my standpunt is gaan na my website. Ek is 'n skrywer en Bybelskool leraar wat my daarop toe spits om mense weer te kry om die Bybel te lees, en nie vir hulle leraars aanstel wat sÍ net wat hulle wil hoor nie. Gaan kyk maar by http://shamaministries.org.za/wp/ontwaak-jy-wat-slaap/ en krap maar verder rond om my standpunte te sien.

Die Filadelfieer
Jul 13th 2012, 12:41 PM
Dit is 'n interesante interpretasie waarvan ek nog nie gehoor het nie. Het bietjie gaan loer na 'n paar bekende kommentare oor die teks maar hulle gaan redelik saam met die meer tradisionele vertaling van 2 Thes 2:3

Adam Clarke sÍ egter iets baie interesant oor hierdie afval :

Except there come a falling away first - We have the original word αποστασια in our word apostasy; and by this term we understand a dereliction of the essential principles of religious truth - either a total abandonment of Christianity itself, or such a corruption of its doctrines as renders the whole system completely inefficient to salvation. But what this apostasy means is a question which has not yet, and perhaps never will be, answered to general satisfaction.

Dit wil dus voorkom asof daar nie eenstemigheid oor die presiese betekenis van hierdie woord is nie. Dit lyk egter asof die gebrek aan eenstemigheid nie gaan oor die afval self nie, maar eerder die wesenlike aard van waarvan daar af geval word.

Gill beaam dit basies en sÍ die volgende :

except there come a falling away first; either in a political sense, of the nations from the Roman empire, which was divided into the eastern and western empire; for which, way was made by translating the seat of empire from Rome to Byzantium, or Constantinople; the former of these empires was seized by Mahomet, and still possessed by the Turks; and the latter was overrun by the Goths, Huns, and Vandals, and torn to pieces; Italy particularly was ravaged by them, and Rome itself was sacked and taken: or rather in a religious sense, of the falling of men from the faith of the Gospel, from the purity of Gospel doctrines, discipline, worship, and ordinances; and this not of some Jews who professed faith in Christ, and departed from it, or of some Christians who went off to the Gnostics; but is to be understood of a more general defection in the times of the Papacy; when not only the eastern churches were perverted and corrupted by Mahomet, and drawn off to his religion, but the western churches were most sadly depraved by the man of sin, by bringing in errors of all sorts in doctrine, making innovations in every ordinance, and appointing new ones, and introducing both Judaism and Paganism into the churches; which general defection continued until the times of the reformation, and is what the apostle has respect to in 1Ti_4:1 where he manifestly points out some of the Popish tenets, as forbidding marriage to priests, and ordering abstinence from meats on certain days, and at certain times of the year: this was one thing that was to precede the coming of Christ, another follows, which should take place at the same time;

trudie
Jul 13th 2012, 12:49 PM
Louwrens dit klink of jy kwaad is vir iets of iemand.Die feit dat baie van ons glo dat die Jode nog God se uitverkore volk is maak dit nie van ons ongelwig nie.Ek glo ook aan die wegraping en ek kan jou versker dat dit nie van my ongered maak nie.God is God van Waarheid,daarom kan ons Hom ten volle vertrou omdat ten spyte van wat jy glo,God gaan Sy Belofte aan Abraham,Isak en Jacob nakom.

Louwrens Erasmus
Jul 14th 2012, 08:13 AM
Trudie, ja. Ek weet die lede van die forum het baie verskillende uitkyke op Christenskap, en ek aanvaar dit. Dit mag selfs moeilik wees vir jou om te glo maar in ons bediening, waar ek persone leer uit die Bybel, is daar selfs twee pastore wat by AGS gemeentes as pastore optree, so ek het nie ‘n problem met verskille nie. Wat my wel warm onder die kraag maak is wanneer mense skielik impliseer dat hulle ‘n nuwe waarheid ontdek het en al die ander vertalings van die Bybel, asook almal wat oor die afgelope 2000 jaar geleef het, as leuens uitmaak. Dit maak my kwaad, veral as dit wat hulle plaas as bewyse nie eers rym met die gevolgtrekking nie. Daaroor my reaksie.

trudie
Jul 14th 2012, 06:19 PM
Al wat ek doen is om te vertrou en te glo dat God ons nie in die steek sal laat nie.Ek sal nooit die Bybel in die oorspronklike taal lees nie maar ek weet dat God ons die kennis gee soos dit vir ons die beste is.Ek het al baie deur die jare geleer dat om God te vertrou en om vir God te vra as ek nie seker is van iets nie.Die getrouheid van God is al wat my in die verlede staande gehou het.As dit nie vir Sy getrouheid was nie ,sal nie een van ons dit maak nie.

Henry44
Jul 16th 2012, 07:37 AM
Want die evangelie het tot julle nie gekom in woord alleen nie,maar ook in krag en in die Heilige Gees en in volle versekerdheid,soos julle weet hoedaning ons onder julle om julle ontwil gewees het. En julle het navolgers van ons geword en van die Here deurdat julle die woord in baie verdrukking ontvang met die blydskap van die Heilige Gees..1 Thes 1:5,6” Want hulle vertel self aangaande ons watter ingang ons by julle gehad het en hoe julle van die afgode bekeer het tot God,om die lewende en waaragtige God te dien en Sy Seun uit die hemele te verwag,wat Hy uit die dode opgewek het,Jesus wat ons van die toekomstige toorn verlos.” 1 Thes 1:9,10
Paulus wys ons daarop dat ons Jesus uit die hemele verwag wat ons van die toekomstige toorn kom verlos, met ander woorde ons sal nie deel uitmaak van God se toekomstige toorn en grimmigheid nie.Jesus het met Sy profetiese rede ons vermaan tot waaksaamheid sodat ons, ons nie miskien moet oorgee aan die sorge van die lewe nie sodat hierdie gebeurtenis ons nie skielik sal oorval soos n’ dief in die nag nie.Want soos n’ strik sal hy kom oor almal wat op die hele aarde woon.Waak dan en bid altyddeur,sodat julle waardig geag mag word om al hierdie dinge wat kom, te ontvlug en voor die Seun van die mens te staan. Luk 21:35,36.Hierdie ontvlugting is wanneer Jesus kom soos n’ dief in die nag om Sy heiliges te kom haal.

Waarvan moet ons onvlug?

Die Groot Verdrukking wanneer die Antichris gaan heers en wanneer die toorn van God oor die hele aarde gaan losbars tot en met die Wederkoms van Christus met al Sy heiliges.Openbaring 6 tot 19 Wanneer hierdie gebeurtenis gaan plaasvind gaan ons nie deel uitmaak van hierdie toorn en heerskappy van die Antichris nie en bied God vir ons bonatuurlike ontvlugting.
Paulus verkondig hierdie ontvluting (Harpazo)in 1 Thess 4:13-18. Verder beklemtoon Paulus in 1 Thess 5 die volgende:”Maar oor die tye en geleenthede, broeders,het julle nie nodig dat aan julle geskrywe word nie;want julle weet self baie goed dat die dag van die Here kom net soos n’ dief in die nag. Want wanneer hulle sÍ:Vrede en veiligheid – dan oorval n’ skielike verderf hulle soos die barensnood n’swanger vrou,(wanneer die Antichris geopenbaar gaan word.) en hulle sal sekerlik nie ontvlug nie. (Ons ontvlug, hulle ontvlug nie.)Maar julle broeders,is nie in die duisternis,dat die dag julle soos n’ dief sou oorval nie”.(Hoekom nie? Want ons is waaksaam!)Vers 9:”Want God het ons nie bestem tot toorn nie,maar om die saligheid te verkry deur onse Here Jesus Christus wat vir ons gesterf het,sodat ons,of ons waak en of ons slaap ,saam met Hom kan lewe.
In 2 Petrus 2:4-8 het God presies dieselfde gedoen met die goddelose wÍreld toe Hy vir Noag en sewe ander uitgered het van die sonvloed en ook vir Lot uit die stede van Sodom en Gomorra en die goddelose mense as voorbeeld gestel vir die wat in die toekoms goddeloos sou wees. God gaan dit weer so doen! Sien ook Matt 24:36-44.Rom 5:9 “Veel meer dan sal ons, nou dat ons geregverdig is in Sy bloed, deur Hom gered word van die toorn.”Rom 1:18”Want die toorn van God word van die hemel af geopenbaar oor al die goddeloosheid en ongeregtigheid van die mense wat in ongeregtigheid die waarheid onderdruk,”
Die Thessaloniers was deur valse leraars onder n’ wanindruk gebring dat hulle nie waaksaam genoeg was nie en dat hulle aan die slaap gevang is en dat hulle die gebeurtenis in(1 Thess 4:13-18) misgeloop het aangesien hulle onder geweldige verdrukking verkeer het.(2 Thess 1:4) Dit het Paulus genoop om hulle gerus te stel en het hy dit vir hulle uiteengesit in 2 Thess 2 (sien weer my verduideliking hierbo). Die hele eerste brief en die hele tweede brief aan die Thessaloniers gaan nie oor afvalligheid van die mensdom nie,maar gaan oor Jesus wat Sy heiliges wegvoer na die Hemel en hulle uitred van die toorn van God.Die woord “afval” in 2 Thess 2: 3 beteken in Grieks “Apostasia” en is die woord afgelei van die woord afistemi,wat beteken “om te vertrek”of “weg te gaan” en moet dit in die verband en konteks so gebruik en verstaan word. Daar was reeds in die dae toe Paulus hierdie aan die Thessaloniers verkondig het al groot afvalligheid in die wÍreld, afvalligheid kom al van Adam en Eva met die sonde val. Hoekom sou Paulus dan verkondig dat “want eers moet die afval kom” as afvalligheid al reeds van die begin van die wÍreld teenwoordig is.

Die Engelse vertaling van die Tyndale Bible van 1526 vertaal 2 Thess 2 as volg: ∂ We beseech you brethren by the coming of our Lord Iesu Christ, and in that we shall assemble unto him, that ye be not suddenly moved from your mind, and be not troubled, neither by spirit, neither by words, nor yet by letter, which should seem to come from us, as though the day of Christ were at hand. Let no man deceive you by any means, for the Lord cometh not, except there come a departing first, and that that sinful man be opened, the son of perdition which is an adversary, and is exalted above all that is called God, or that is worshipped: so that he shall sit in the temple of god, and shew himself as god.
∂ Remember ye not, that when I was yet with you, I told you these things? And now ye know what withholdeth: even that he might be uttered at his time. For already the mystery of iniquity worketh. Only he that holdeth, let him now hold, until hit be taken out of the way, and then shall that wicked be uttered, whom the Lord shall consume with the spirit of his mouth, and shall destroy with the appearance of his coming, even him whose coming is by the working of Satan, with all lying power, signs, and wonders: and in all deceivableness of unrighteousness, among them that perish: because they received not the love of the trueth, that they might have been saved. And therefore God shall send them strong delusion, that they should believe lies: that all they might be damned which believed not the truth, but had pleasure in unrighteousness.
∂ We are bound to give thanks alwaye to God for you brethren beloved of the Lord, for because that God hath from the beginning chosen you to health, thorow sanctifying of the spirit, And thorow believing the trueth: whereunto he called you by our gospell, to obtain the glory that cometh of our Lord Iesu Christ.
∂ Therefore brethren stand fast and keep the ordinations, which ye have learned: whether it were by our preaching, or by our pistel: Our Lord Iesu Christ himself, and God our father, which hath loved us, and hath given us everlasting consolation, and good hope thorow grace, comfort your hearts, and establish you in all saying, and good doing.
Nog Bybels wat dit reg vertaal: Wycliffe Bible (1384); Tyndale Bible (1526); Coverdale Bible (1535); Cranmer Bible (1539); Breeches Bible (1576); Beza Bible (1583); Geneva Bible (1608).

Wie gaan ontvlug en wie nie?
Die wat in Jesus Christus gesterf het en die wat nog lewe in Christus sal waardig geag word om die wegvoering (ontvlugting) meet te maak.(Onderwerp op sy eie).
Alle goddelose mense, vals leraars en Israel (Die wat Jesus verwerp) sal blootgestel word aan die Antichris se heerskappy en dan ook God se toorn.
Net vir kennis.Die woord Dinosaurus kom glad nie in die bybel voor nie, maar word die diere in Job beskrywe.Dieselfde met die woord “wegraping” of “Rapture”

Louwrens Erasmus skep by sy gemeente die indruk dat hierdie gebeurtenis soos hierbo beskryf, nie die waarheid is nie en brandmerk en veroordeel hy ons as gewetenlose misleiers van die Evangelie van Jesus Christus.Hy noem sy boek “ontwaak jy wat slaap” en dit terwyl hy juis waaroor Jesus ons vermaan om oor waaksaam te wees, weg redeneer uit die Woord van God.Met sy verkondiging en verkeerde vertolking van Bybelse ProfesieŽ, sus hy juis sy gemeente tot vas aan die slaap met n’ fluistering van “ontwaak jy wat slaap”.

Ek versoek dan alle mede Christen Gelowiges om die saak in die Sagmoedigheid, Liefde en Leiding van die Heilige Gees te ondersoek.

Groete in Christus,

Henry

Johnny
Jul 16th 2012, 09:17 AM
Louwrens Erasmus skep by sy gemeente die indruk dat hierdie gebeurtenis soos hierbo beskryf, nie die waarheid is nie en brandmerk en veroordeel hy ons as gewetenlose misleiers van die Evangelie van Jesus Christus.Hy noem sy boek “ontwaak jy wat slaap” en dit terwyl hy juis waaroor Jesus ons vermaan om oor waaksaam te wees, weg redeneer uit die Woord van God.Met sy verkondiging en verkeerde vertolking van Bybelse ProfesieŽ, sus hy juis sy gemeente tot vas aan die slaap met n’ fluistering van “ontwaak jy wat slaap”.

Henri, ek dink oor die algemeen is die meerderheid van die wereld, die kerk, insluitend christinne vas aan die slaap betreffende eindtyd gebeure. My ondervinding is dat hulle weinig....indien enige kennis van eindtyd gebeure het....en dit is die uur waarin ons leef. Die kerk verwag 'n (valse) herlewing, altans dit is wat vooraanstaande leraars soos Angus Buchan en andere verkondig.

http://cdn.marshill.com/files/2012/06/17/20120617_lukewarm-in-laodicea-comfort-and-convenience-before-christ_poster_img.jpg

Henry44
Jul 16th 2012, 09:33 AM
Henri, ek dink oor die algemeen is die meerderheid van die wereld, die kerk, insluitend christinne vas aan die slaap betreffende eindtyd gebeure. My ondervinding is dat hulle weinig....indien enige kennis van eindtyd gebeure het....en dit is die uur waarin ons leef. Die kerk verwag 'n (valse) herlewing, altans dit is wat vooraanstaande leraars soos Angus Buchan en andere verkondig.

Stem 100 % saam Johnny.Meeste kerke skram weg en staan Christene onkundig hieroor en gaan baie mense onkant gevang word.:hmm:.Dankie ook vir jou nuusflitse daagliks.

Groete

Henry

Johnny
Jul 16th 2012, 09:43 AM
Stem 100 % saam Johnny.Meeste kerke skram weg en staan Christene onkundig hieroor en gaan baie mense onkant gevang word.:hmm:.Dankie ook vir jou nuusflitse daagliks.

Groete

Henry

Gaan kyk hier:

http://bibleforums.org/showthread.php/213667-Nuwe-DVD-Gratis

As jy belangstel e-pos my jou posadres na jvandmerwe@g5.co.za

Henry44
Jul 16th 2012, 09:49 AM
Trudie, ja. Ek weet die lede van die forum het baie verskillende uitkyke op Christenskap, en ek aanvaar dit. Dit mag selfs moeilik wees vir jou om te glo maar in ons bediening, waar ek persone leer uit die Bybel, is daar selfs twee pastore wat by AGS gemeentes as pastore optree, so ek het nie ‘n problem met verskille nie. Wat my wel warm onder die kraag maak is wanneer mense skielik impliseer dat hulle ‘n nuwe waarheid ontdek het en al die ander vertalings van die Bybel, asook almal wat oor die afgelope 2000 jaar geleef het, as leuens uitmaak. Dit maak my kwaad, veral as dit wat hulle plaas as bewyse nie eers rym met die gevolgtrekking nie. Daaroor my reaksie.

Louwrens niemand het so iets hier gedoen nie en en praat jy nie die waarheid nie met Trudie nie.Gaan kyk maar weer na die ou vertalings.
Nog Bybels wat dit reg vertaal: Wycliffe Bible (1384); Tyndale Bible (1526); Coverdale Bible (1535); Cranmer Bible (1539); Breeches Bible (1576); Beza Bible (1583); Geneva Bible (1608).

Henry

Henry44
Jul 16th 2012, 10:37 AM
Tyndale 1526
2:3 3 No man disseyue you in ony manere. For but dissencioun come first, and the man of synne be schewid, the sonne of perdicioun, 3 Let no man deceive you by any means, for the lord cometh not, except there come a departing first, and that that sinful man be opened, the son of perdition
Tyndale 1534
3 Let no ma deceave you by eny meanes for the lorde commeth not excepte ther come a departynge fyrst and that that synfnll man be opened ye sonne of perdicion
Coverdale
3 Let noman disceaue you by eny meanes. For the LORDE commeth not, excepte the departynge come first, and that that Man of synne be opened, euen the sonne of perdicion,
Geneva
3 Let no man deceiue you by any meanes: for that day shall not come, except there come a departing first, and that that man of sinne be disclosed, euen the sonne of perdition,
Bishops
3 Let no man deceaue you by any meanes, for [the Lorde shall not come] excepte there come a fallyng away first, & that that man of sinne be reuealed, the sonne of perdition,
KJV
3 Let no man deceiue you by any meanes, for that day shall not come, except there come a falling away first, and th at man of sinne bee reuealed, the sonne of perdition,

trudie
Jul 16th 2012, 11:59 AM
Henry ek glo ook dat dinge net gaan erger raak.Ek dink min mense is nie regtig bewus van hoe" uit kontrole die mens is nie.".As ons om ons kyk hoe mens se kennis vermeerder het,is dit tragies om te sien dat daar minder kennis is van wat regtig saak maak.

Henry44
Jul 16th 2012, 12:13 PM
Henry ek glo ook dat dinge net gaan erger raak.Ek dink min mense is nie regtig bewus van hoe" uit kontrole die mens is nie.".As ons om ons kyk hoe mens se kennis vermeerder het,is dit tragies om te sien dat daar minder kennis is van wat regtig saak maak.

Trudie, ja dis waar.Die mense se wÍredse wysheid het ontsettend vermeerder die laaste tyd ,weg van God, maar is dit totaal dwaas in God se oŽ. Hoe meer ons strewe na Heiligheid, hoe meer dwaas is ons in die wÍreld se oŽ.

Dankie ook vir jou ywer hier.

Louwrens Erasmus
Jul 16th 2012, 02:51 PM
Net so Ďn paar punte vinnig. Henry jy hoef nie bekommerd te wees oor my gemeente nie want soos ek op my webtuiste sÍ ek het nie Ďn gemeente nie. Ek lei slegs mense op in die Bybel, en soos ek in Ďn vroeŽr pos vermeld het, ja ek het ook twee pastore wat deel is van ons bediening wat pastore in die AGS is, opgelei. Verder skryf ek en werk ek as Ďn finansiŽle adviseur.

Die statistiek van Ďn onafhanklike webtuiste waar ek ook my werk publiseer is egter seker die kopseer. Die statistiek is: Totale werk gepubliseer : 70 Totale kere gelees : 75,509 Totale kommentaar : 73. Die mense op Kindle en Amazon hou ook nogal van my standpunt want op Kindle is daar tot en met verlede week so 500 boeke per maand gekoop, en by Amazon is daar so 1000 gedrukte boeke die afgelope 6 maande verkoop.

Ek is gewoonlik op datum wat deur verskillende kante van Christenskap geleer word. Ek het nou nie geweet die ďevangelicalsĒ gebruik die woord as wegraping nie, aangesien ek dit nog nooit raakgeloop het nie, en my pastoorvrinne dit nog nooit met my gedeel het nie.

So ek het ook gaan soek wat Tyndale sÍ, en is sy Ingels maar partykeer moeilik. Ons moet onthou dit is al in 1526 en 1534 vertaal, so baie woorde se betekenis het ook verander in die tyd tot nou toe. So het ek toe maar ook in die Tyndale Bible Dictionary wat ek so Ďn ruk terug aangeskaf het gaan kyk wat die woordeboek van Tyndale leer oor die woord. Net eers Strongs se verklaring, en dan volg die Tyndale.

G646
ἀποστασία
apostasia
ap-os-tas-ee'-ah
Feminine of the same as G647; defection from truth (properly the state), (ďapostasyĒ): - falling away, forsake.

APOSTASY

Turning against God, as evidenced by abandonment and repudiation of former beliefs. The term generally refers to a deliberate renouncing of the faith by a once sincere believer rather than a state of ignorance or mistaken knowledge. Apostasy is distinguished from heresy (denial of a part of the faith) and from transfer of allegiance from one religious body to another within the same faith. Also, it is possible to deny the faith, as Peter once did, and then at a later time reaffirm it.

Originally, ďapostasyĒ meant literal rebellion. Thus the Jews were described as ďrebelsĒ against King Artaxerxes (1 Esd 2:23) and Jason as a ďrebel against the lawsĒ (2 Macc 5:6-8). OF descriptions of spiritual rebellion include departure from the law, forsaking temple worship, and willful disobedience toward God himself (Jos 22:22; 2 Chr 29:19; Jer 2:19), The prophetic writings of Isaiah and Jeremiah provide many examples of Israelís defections (Is 1:2-4; Icr 2:19). Israelite kings were often guilty of apostasy: Rehoboam (I Kgs 14:22-24); Ahab (1 Kgs 16:30-33); Ahaziah (1 Kgs 22:51-53); Jehoram(2 Chr 21:6, 10); Ahaz (2 Chr 28:1-4); Manasseh (2 Chr 33:1-19); Amon (2 Chr 33:21-23).

In NT times many disciples withdrew from Christ (Jn 6:66)óthe most notorious example being Judas Iscartot.Ďthe Greek word from which apostasyĒ is derived appears in only two passages. The apostle Paul was accused of apostasy for teaching others ďto turn their backs on the laws of MosesĒ (Acts 21:2 1, NLT).

And apostasy is given an eschatological (end times) significance in 2 Thessalonians 2:3. Christians were warned not to be carried away and deceived in the widespread apostasy to come in the end times before the Lordís return. That apostasy is linked to the rise of a man of rebellion who will be Satanís tool (2 Thes 2:3-12; cf. 1 Tm 4:1-3).

WARNINGS AGAINST APOSTASY
Many NT passages, using different words, convey warnings against apostasy. In the last days, tribulation and persecution will cause many to ďfall awayĒ (Mt 24:9-10); false prophets will arise and ďlead many astrayĒ (Mt 24:11), Other causes of apostasy include temptation (1k 8:13) and unbelief (Heb 3:12). Paul cited Hymenaeus and Alexander as examples of those who had rejected the faith (1 Tm 1:20). The writer of Hebrews referred to those who had believed and then departed from the faith as being in a hopeless stateówith no possibility of further repentance (Heb 6:1-6). The consequences of willful sinning after receiving Christ are terrifying (Heb 10:26-31). The apostle Peter said that for believers in Christ who knowingly turned away, ďthey are worse off than beforeĒ (2 Pt 2:20-22). The apostle John addresses this same problem (1 Jn 2:18-19).

Johnny
Jul 17th 2012, 07:48 AM
Jammer vir die Engels moderators. Daar is selfs voorbeelde in die Ou Testament van die wegraping. (Henog)

http://images.sodahead.com/polls/002112135/4219299188_the_rapture_xlarge.jpeg

(Jesaja 57:1) Die regverdige kom om, en daar is niemand wat dit ter harte neem nie; en die vromes word weggeruk sonder dat iemand daarop let; want die regverdige word weggeruk vanweŽ die boosheid.

H622
אסף
'âsaph
aw-saf'
A primitive root; to gather for any purpose; hence to receive, take away, that is, remove (destroy, leave behind, put up, restore, etc.): - assemble, bring, consume, destroy, fetch, gather (in, together, up again), X generally, get (him), lose, put all together, receive, recover [another from leprosy], (be) rereward, X surely, take (away, into, up), X utterly, withdraw.

(2 Korinthiers 12:2) Ek weet van ‘n man in Christus, veertien jaar gelede—of dit in die liggaam was, weet ek nie, of buite die liggaam, weet ek nie, God weet dit—dat so iemand weggeruk is tot in die derde hemel.
(2 Korinthiers 12:4) dat hy weggeruk is in die Paradys en onuitspreeklike woorde gehoor het wat ‘n mens nie mag uitspreek nie.
(Openbaring 12:5) En sy het ‘n manlike kind gebaar, wat al die nasies met ‘n ystersepter sou regeer; en haar kind is weggeruk na God en sy troon.

G726
ἁρπάζω
harpazō
har-pad'-zo
From a derivative of G138; to seize (in various applications): - catch (away, up), pluck, pull, take (by force).

Kliek op prent om te vergroot!

11210

Enoch was a type of the pre-tribulation harpazō

• NORTHERN MAINE CHRISTIANITY
• APRIL 21, 2012
• BY: GARY HILL

Enoch is an Old Testament type. What is a type? A figure or example of something future, and more or less prophetic, and also called an antitype. Enoch's name means "teaching", so it is appropriate that he is a "type" of the church. Lets review some of the scripture in the bible on Enoch:

Gen 5:21-24, "And Enoch lived sixty and five years, and begat Methuselah: And Enoch walked with God after he begat Methuselah three hundred years, and begat sons and daughters: And all the days of Enoch were three hundred sixty and five years: And Enoch walked with God: and he was not; for God took him."

Hebrews 11:5, "By faith Enoch was translated that he should not see death; and was not found, because God had translated him: for before his translation he had this testimony, that he pleased God."

Enoch was taken before the flood. I sincerely believe that this is clearly a type of the pre-tribulation harpazō. Chuck Missler states, "I believe that it is very possible that the Church will be taken alive to Heaven on Pentecost on the very same feast day when the Bride of Christ was born. The Church like Enoch was born on Pentecost and tradition tells us Enoch was taken on Pentecost.
Enoch was taken because he walked with God before the judgment of the flood. The bride of Christ will also not reap the coming judgment of God because she is the Bride of Christ. Only after Jesus takes his rightful role as King of Israel and takes a Gentile bride can Israel’s promised restoration come."
"For the Lord himself shall descend from heaven with a shout, with the voice of the archangel, and with the trump of God: and the dead in Christ shall rise first: Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord. Wherefore comfort one another with these words." (1 Thessalonians, 4:16-18).

" Behold, I tell you a mystery; we will not all sleep, but we will all be changed, in a moment, in the twinkling of an eye, at the last trumpet; for the trumpet will sound, and the dead will be raised imperishable, and we will be changed." (1 Cor. 15:51-53).
So, many Christians apparently want to go through Tribulation. But a good question to ask them, "Would you put your bride through a Satanic tribulation before the wedding and the feast?"

If you need a speaker that loves the Lord with all his heart, soul, mind and strength, perhaps I'm your man. My calling is evangelism and teaching the body of Christ to be ready for what is surely to come. Email me at gehill@yahoo.com with the proposed dates, the point of contact, and phone numbers of the church. God's blessings to you and your family. Please subscribe to get updates of the articles published here with your email address at the link by my picture above and below the article.
Sources used: Cosmic Codes, Dr. Chuck Missler, Koinonia House Publications, third printing 2011, pages 71-72.

Greg Laurie Daily Devotion - Oct. 11, 2011
Tuesday, October 11, 2011

Encouraging Words
And now, dear brothers and sisters, we want you to know what will happen to the believers who have died so you will not grieve like people who have no hope. —1 Thessalonians 4:13

Critics of the rapture will say the word is not found in the Bible. But the word used for “rapture” is the Greek word harpazō, and the Latin translation of harpazō is rapturus, from which we get our English word “rapture.”
A literal definition of harpazō is “to take forcibly, to snatch, or to be caught up.” This is the word Paul used in 1 Thessalonians 4:16–17 when he wrote,
For the Lord himself will come down from heaven with a commanding shout, with the voice of the archangel, and with the trumpet call of God. First, the Christians who have died will rise from their graves. Then, together with them, we who are still alive and remain on the earth will be caught up in the clouds to meet the Lord in the air . . . (emphasis added).

The context of Paul’s teaching on the rapture was a response to believers in Thessalonica whose friends and loved ones had died. They were concerned these friends and family members would never see the rapture. So Paul wanted to educate them. A few verses earlier he wrote, “And now, dear brothers and sisters, we want you to know what will happen to the believers who have diedso you will not grieve like people who have no hope” (verse 13). Paul concluded his teaching on the rapture by saying, “So encourage each other with these words” (verse 18).
Here is the good news for anyone whose believing friends or loved ones have died. In the rapture, not only will you be reunited with your friends and loved ones who have gone on before you, but you will be in the presence of Jesus himself. Therefore, Paul says, you do not need to grieve as those who have no hope.

Summary sentence: Encouraging one another with last days prophecy can bring hope and comfort to believers.

Henry44
Jul 17th 2012, 08:48 AM
Die Amplified se vertaling.

2 Thessalonians 2
Amplified Bible (AMP)
2 But relative to the coming of our Lord Jesus Christ (the Messiah) and our gathering together to [meet] Him, we beg you, brethren,
2 Not to allow your minds to be quickly unsettled or disturbed or kept excited or alarmed, whether it be by some [pretended] revelation of [the] Spirit or by word or by letter [alleged to be] from us, to the effect that the day of the Lord has [already] arrived and is here.
3 Let no one deceive or beguile you in any way, for that day will not come except the [a]apostasy comes first [unless the predicted great [b]falling away of those who have professed to be Christians has come], and the man of lawlessness (sin) is revealed, who is the son of doom (of perdition),
4 Who opposes and exalts himself so proudly and insolently against and over all that is called God or that is worshiped, [even to his actually] taking his seat in the temple of God, proclaiming that he himself is God.
5 Do you not recollect that when I was still with you, I told you these things?
6 And now you know what is restraining him [from being revealed at this time]; it is so that he may be manifested (revealed) in his own [appointed] time.
7 For the mystery of lawlessness (that hidden principle of rebellion against constituted authority) is already at work in the world, [but it is] restrained only until [c]he who restrains is taken out of the way.
8 And then the lawless one (the antichrist) will be revealed and the Lord Jesus will slay him with the breath of His mouth and bring him to an end by His appearing at His coming.
9 The coming [of the lawless one, the antichrist] is through the activity and working of Satan and will be attended by great power and with all sorts of [pretended] miracles and signs and delusive marvels—[all of them] lying wonders—
10 And by unlimited seduction to evil and with all wicked deception for those who are perishing (going to perdition) because they did not welcome the Truth but refused to love it that they might be saved.
11 Therefore God sends upon them a misleading influence, a working of error and a strong delusion to make them believe what is false,
12 In order that all may be judged and condemned who did not believe in [who refused to adhere to, trust in, and rely on] the Truth, but [instead] took pleasure in unrighteousness.
13 But we, brethren beloved by the Lord, ought and are obligated [as those who are in debt] to give thanks always to God for you, because God chose you from the beginning [d]as His firstfruits (first converts) for salvation through the sanctifying work of the [Holy] Spirit and [your] belief in (adherence to, trust in, and reliance on) the Truth.
14 [It was] to this end that He called you through our Gospel, so that you may obtain and share in the glory of our Lord Jesus Christ (the Messiah).
15 So then, brethren, stand firm and hold fast to the traditions and instructions which you were taught by us, whether by our word of mouth or by letter.
16 Now may our Lord Jesus Christ Himself and God our Father, Who loved us and gave us everlasting consolation and encouragement and well-founded hope through [His] grace (unmerited favor),
17 Comfort and encourage your hearts and strengthen them [make them steadfast and keep them unswerving] in every good work and word.
Footnotes:
a. 2 Thessalonians 2:3 A possible rendering of the Greek apostasia is “departure [of the church].”
b. 2 Thessalonians 2:3 A possible rendering of the Greek apostasia is “departure [of the church].”
c. 2 Thessalonians 2:7 Many believe this One Who restrains the antichrist to be the Holy Spirit, Who lives in all believers and will be removed with them at Christ’s coming; yet a majority thinks it refers to the Roman Empire.
d. 2 Thessalonians 2:13 Many ancient manuscripts so read.

Ben Cronje
Jul 26th 2012, 03:05 PM
Hallo julle. Ek het deur die gesprek gelees oor die wegraping en is nou totaal verward! Ek het nou skielik opreg baie praktiese vrae.

Henry skryf en Johnny stem saam:

en ook:

Paulus wys ons daarop dat ons Jesus uit die hemele verwag wat ons van die toekomstige toorn kom verlos, met ander woorde ons sal nie deel uitmaak van God se toekomstige toorn en grimmigheid nie.Jesus het met Sy profetiese rede ons vermaan tot waaksaamheid sodat ons, ons nie miskien moet oorgee aan die sorge van die lewe nie sodat hierdie gebeurtenis ons nie skielik sal oorval soos ní dief in die nag nie.Want soos ní strik sal hy kom oor almal wat op die hele aarde woon.Waak dan en bid altyddeur,sodat julle waardig geag mag word om al hierdie dinge wat kom, te ontvlug en voor die Seun van die mens te staan. Luk 21:35,36.Hierdie ontvlugting is wanneer Jesus kom soos ní dief in die nag om Sy heiliges te kom haal.

en dan:

Waarvan moet ons onvlug?

Die Groot Verdrukking wanneer die Antichris gaan heers en wanneer die toorn van God oor die hele aarde gaan losbars tot en met die Wederkoms van Christus met al Sy heiliges.Openbaring 6 tot 19 Wanneer hierdie gebeurtenis gaan plaasvind gaan ons nie deel uitmaak van hierdie toorn en heerskappy van die Antichris nie en bied God vir ons bonatuurlike ontvlugting.
Paulus verkondig hierdie ontvluting (Harpazo)in 1 Thess 4:13-18. Verder beklemtoon Paulus in 1 Thess 5 die volgende:ĒMaar oor die tye en geleenthede, broeders,het julle nie nodig dat aan julle geskrywe word nie;want julle weet self baie goed dat die dag van die Here kom net soos ní dief in die nag. Want wanneer hulle sÍ:Vrede en veiligheid Ė dan oorval ní skielike verderf hulle soos die barensnood níswanger vrou,(wanneer die Antichris geopenbaar gaan word.) en hulle sal sekerlik nie ontvlug nie. (Ons ontvlug, hulle ontvlug nie.)Maar julle broeders,is nie in die duisternis,dat die dag julle soos ní dief sou oorval nieĒ.(Hoekom nie? Want ons is waaksaam!)Vers 9:ĒWant God het ons nie bestem tot toorn nie,maar om die saligheid te verkry deur onse Here Jesus Christus wat vir ons gesterf het,sodat ons,of ons waak en of ons slaap ,saam met Hom kan lewe.

So Henry, verstaan ek reg as ek die gevolgtrekking sou maak dat al jou quotes hier bo opgesom kan word in jou eerste sin, nl:

ďDie Anti-chris kan nie sy verskyning maak alvorens die wegraping (Die Bruid Van Christus se vetrek) nie plaasgevind het nie. Die Anti-chris kan eers geopenbaar word nadat die Kerk weggevoer is saam met Christus.Ē??

Wat my biedjie deurmekaar maak en baie vrae by my laat ontstaan is jou volgende stelling dan:

ďWaarvan moet ons onvlug?

Soos dit vir my lyk is die twee stellings direk teenoorgesteld. En ek probeer nou prakties hieroor dink. Eers sÍ jy word AL God se kinders weggeraap hemel toe, en net die verlorenes bly agter! Dan kom die antichris!
Wie onderdruk die Antichris dan met die Groot Verdrukking? Want net sy volgelinge, die wat reeds verlore is, bly dan op die aarde agter!
Hoekom sal God dan vir Sy kinders ďbonatuurlike ontvlugtingĒ gee hier op aarde tydens die Groot Verdrukking as hulle reeds in die hemel in weggeraap is?
As al God se kinders hemel toe is met die geheime wegraping, en net die verlorenes bly agter, hoekom moet die antichris dan nog kom? Dis mos onnodig.
Hoekom sal die Antichris sy eie volgelinge wat reeds verlore is en nie hemel toe is nie, onderdruk? Wat kan hy daaruit baat? Hulle is net soos hy klaar verlore! Hulle kan nie as gevolg van die verdrukking MEER verlore raak nie, kan hulle?
Die antichris soek ook soveel volgelinge moontlik, dis hoekom hy mense verlei ensomeer! Aangesien hy direk aan die duiwel raporteer, beteken dit dan ook dat die duiwel soveel volgelinge moontlik soek. Dis hoekom hy sonde ontdek het. So hoekom sal hy en sy anti-chris-puppet nou hul eie volgelinge onderdruk en die risiko loop dat hul bekeer. Dan maak hul nie MEER volgelinge nie, maar minder. En dit is teen-produktief!
Hul kan ook nie nuwe volgelinge kry deur God se kinders te verlei en onderdruk nie, want hulle is almal weg geraap hemel toe. Dis 'n probleem.

Nog Ďn vraag:

2Th 2:7 Want die verborgenheid van die ongeregtigheid is al aan die werk, net totdat hy wat nou teŽhou, uit die weg geruim is;

Hierdie vers sÍ ook dat in Paulus se tyd al is die antichris al REEDS aan die werk. Johannes bevestig dit onomwonde in:

1Johannes 4:3 en elke gees wat nie bely dat Jesus Christus in die vlees gekom het nie, is nie uit God nie; en dit is die gees van die Antichris waarvan julle gehoor het dat hy kom, en hy is nou al in die wÍreld.

So kom die antichrist dan twee keer? Een keer in Paulus en Johannes se tyd en dan weer in die eind tyd?
Dan verstaan ek ook nie die volgende vers nie:

1Th 4:16 Want die Here self sal van die hemel neerdaal met Ďn geroep, met die stem van Ďn aartsengel en met geklank van die basuin van God; en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan.
1Th 4:17 Daarna sal ons wat in die lewe oorbly, saam met hulle in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees.

Moet al God se kinders (wat weg geraap is hemel toe) dan weer terug kom aarde toe sodat hul Hom weer in die lug kan ontmoet? Ek sien ook hier in vers 16 dat Jesus kom met Ďn stem van Ďn aardsengel en met geklank van die basuin! Daar is niks ďgeheimsinnigĒ daaraan soos Ďn dief in die nag nie!

Verstaan my asseblief reg, ek is nie sarkasties of uitlokkend nie. Ek is hier omdat ek graag my kennis wil verbreed en al nader na God se waarheid toe wil kom. En al hoe mens dit gaan regkry is deur gebed en om na al die opinies te kyk en dit teen die Bybel te meet en gesonde, praktiese beginsels. En as mens nie iets verstaan nie, moet mens vrae vra. So vrae ek nou vrae. Help my asblief reg hier. :-). Ek is oop vir oortuiging, mits alles in harmonie is met God se Woord.

SeŽn Groete, julle.

Johnny
Jul 27th 2012, 05:22 AM
Ben.....nie alle gelowiges gaan deel wees van die wegraping nie. Die vervalste (vervloude) kerk gaan saam met die res van die wereld deur die verdrukking. Die antchris se doel gaan wees om 'n oenskynlike olosiing te bring vir wereld probleme soos finansies, oorloe, misdaad, ens, ens. Hy gaan hom ook daar stel as "God" self tydens die 2de helfte van die 7 jaar verdrukking in die 3de Tempel waarmee die Jode reeds besig is. Onthou die Jode gaan hom aanvaar....saam met die res van die werld as die ware messias...wat hy natuurlik nie is nie. Tydens die 2de helfte vanm die verdrukking gaan hy geopenbaar word as die valse messias en gaan hy die Jode vervolg erger as wat Hitler gedoen het. Tydens die verdrukking gaan daar nog miljoene tot bekering kom.....en as jy nie die merk aanneem nie, gaan jy met jou lewe betaal omdat jy Jesus aangeneem het. Die bekeerde christinne van die verdrukking gaan die Bruilofsgaste wees wanneer Jesus saam met Sy Bruid terugkeer (wederkoms) na die verdrukking vir die Bruiof van die Lam.

Dit in 'n "nutshell" en jy kan verder by die skakel meer inligting bekom.

http://www.oospoort.co.za/source/openbaring.html

Ek versprei ook 2 gratis dvd's wat baie van jou vrae sal beanmtwoord. As jy belangstel e-pos (jvandmerwe@g5.co.za) my met jou posadres.

11234

Ben Cronje
Jul 27th 2012, 07:01 AM
Hallo Johnny.
Baie dankie vir jou vinnige terugvoer. Ek moet toegee, Jou "neute dop" verduideliking maak opsigself sin, en ek verstaan nou meer van waar jy vandaan kom daarmee. Dit is verteenwoordigend uit die Futurisme-stal. Maar dit verduidelik nie 2 Thes 2:7 nie. Ooknie 1 Johannes 4:3 nie. Ek moet eerlik bieg, ek verstaan 2 Tes heeltemal anders. As jy na die "Thread" gaan: "Hy wat nou tee hou" sal jy sien dat ek my verstaan daarop geplaas het, om te sien waar ek vandaan kom. Dit behoort ons gesprek interessanter te maak. :-)

Tot later dan. :-)

Henry44
Jul 27th 2012, 09:53 AM
Hi Johnny en Ben,

1Th 4:14 Want as ONS glo dat Jesus gesterwe en opgestaan het, dan sal God ook so die wat IN JESUS ontslaap het, saam met Hom bring.
1Th 4:15 Want dit sÍ ons vir julle deur die woord van die Here, dat ONS WAT IN DIE LEWE OORBLY tot by die wederkoms van die Here, die ontslapenes hoegenaamd nie sal vůůr wees nie.
1Th 4:16 Want die Here self sal van die hemel neerdaal met ‘n geroep, met die stem van ‘n aartsengel en met geklank van die basuin van God; en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan.
1Th 4:17 DAARNA SAL ONS wat in die lewe oorbly, saam met HULLE in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees.

Die vraag is: wie is die ONS waarna Paulus verwys? Natuurlik diŤ wat IN JESUS IS.

Johnny, ek stem saam.Dit sal ook goed wees as ons weer na die gelykenis van Jesus gaan kyk:

Mat 25:1-13 Dan sal die koninkryk van die hemele wees soos tien maagde wat hulle lampe geneem en uitgegaan het om die bruidegom te ontmoet.En vyf van hulle was verstandig en vyf dwaas. En toe die wat dwaas was, hul lampe neem, het hulle geen olie met hulle saamgeneem nie. Maar die verstandiges het olie in hulle kanne saam met hul lampe geneem.
En terwyl die bruidegom talm om te kom, het hulle almal vaak geword en aan die slaap geraak.
En middernag was daar ‘n geroep: Daar kom die bruidegom; gaan uit hom tegemoet!
Toe staan al daardie maagde op en maak hulle lampe gereed. En die wat dwaas was, sÍ aan die verstandiges: Gee vir ons van julle olie, want ons lampe gaan uit. Maar die verstandiges antwoord en sÍ: Miskien sal daar nie genoeg wees vir ons en vir julle nie. Maar gaan liewer na die verkopers en koop vir julleself. En onderwyl hulle gaan om te koop, het die bruidegom gekom. En die wat gereed was, het saam met hom ingegaan na die bruilof, en die deur is gesluit. Later kom toe die ander maagde ook en sÍ: Meneer, meneer, maak vir ons oop! Maar hy antwoord en sÍ: Voorwaar ek sÍ vir julle, ek ken julle nie.Waak dan, omdat julle die dag en die uur nie weet waarop die Seun van die mens kom nie.

Die afleiding wat ek maak is dat gelowiges uit twee kategorie bestaan, nl:Verstandig (Die wat in Jesus Is gaan nie die verdrukking meemaak nie.) en Dwaas(die wat nie in Jesus is nie gaan deur die verdrukking)

Groete

Henry

Die Filadelfieer
Jul 27th 2012, 10:01 AM
Die vraag is: wie is die ONS waarna Paulus verwys? Natuurlik diŤ wat IN JESUS IS.

Maak hierdie tekste enige melding daarvan dat hierdie "ons" eers 'n waterdoop moet ondergaan voor "hulle" in Jesus kan of mag wees ?

Henry44
Jul 27th 2012, 11:02 AM
Maak hierdie tekste enige melding daarvan dat hierdie "ons" eers 'n waterdoop moet ondergaan voor "hulle" in Jesus kan of mag wees ?

Nee Fil, Paulus vermeld nie na die waterdoop nie.

Ben Cronje
Jul 27th 2012, 11:35 AM
Hallo Henry.

Hierdie vers lyk vir my.......

1Th 4:15 Want dit sÍ ons vir julle deur die woord van die Here, dat ons wat in die lewe oorbly tot by die wederkoms van die Here, die ontslapenes hoegenaamd nie sal vůůr wees nie.

.....as of dit JUIS lynreg teen 'n wegraping staan! Ek verstaan die sin dat daar slegs twee groeperings is; die ontslapenes en die wat lewe (in die lewe oorbly), wanneer die wederkoms van die Here plaasvind. Inteendeel, die hele vers 14-17 staan lynreg met 'n wegraping, as mens hul saam lees as 'n eenheid. Dit se onomwonde dat die lewendes hoegenaamd NIE die ontslapenes sal voor wees nie. Inteendeel, Paulus beklemtoon in vers 15 dat hy dit noem deur die woord van die Here . As daar 'n wegraping tussen-in is, dan gaan die lewendes die ontslapenes vooraf! As dit dus waar is hier dat "deur die woord van die Here" die lewendes die ontslapenes HOEGENAAMD NIE vooraf sal wees nie, dan is vooraf wegrapins van lewendes nie by implikasie "deur die woord van die Here" nie. En word die gelykenis dalk dus verkeerd geinterpreteer?

Die Filadelfieer
Jul 27th 2012, 12:26 PM
Nee Fil, Paulus vermeld nie na die waterdoop nie.

Waarvan af dan kom die onderskeid tussen gedoopte Christene, wat weg geraap gaan word, en nie-gedoopte Christene, wat nie deel gaan wees van die wegraping nie ?

Henry44
Jul 27th 2012, 12:39 PM
Ben,

Jammer, ek dink jy het my miskien verkeerd verstaan.Ek het die gelykenis geplaas, om Johnny se standpunt te beklemtoon en hoegenaamd nie verwys na die ontslapenes en die lewendes nie.

Groete

Henry.

Johnny, ek stem saam.Dit sal ook goed wees as ons weer na die gelykenis van Jesus gaan kyk:

Mat 25:1-13 Dan sal die koninkryk van die hemele wees soos tien maagde wat hulle lampe geneem en uitgegaan het om die bruidegom te ontmoet.En vyf van hulle was verstandig en vyf dwaas. En toe die wat dwaas was, hul lampe neem, het hulle geen olie met hulle saamgeneem nie. Maar die verstandiges het olie in hulle kanne saam met hul lampe geneem.
En terwyl die bruidegom talm om te kom, het hulle almal vaak geword en aan die slaap geraak.
En middernag was daar ‘n geroep: Daar kom die bruidegom; gaan uit hom tegemoet!
Toe staan al daardie maagde op en maak hulle lampe gereed. En die wat dwaas was, sÍ aan die verstandiges: Gee vir ons van julle olie, want ons lampe gaan uit. Maar die verstandiges antwoord en sÍ: Miskien sal daar nie genoeg wees vir ons en vir julle nie. Maar gaan liewer na die verkopers en koop vir julleself. En onderwyl hulle gaan om te koop, het die bruidegom gekom. En die wat gereed was, het saam met hom ingegaan na die bruilof, en die deur is gesluit. Later kom toe die ander maagde ook en sÍ: Meneer, meneer, maak vir ons oop! Maar hy antwoord en sÍ: Voorwaar ek sÍ vir julle, ek ken julle nie.Waak dan, omdat julle die dag en die uur nie weet waarop die Seun van die mens kom nie.

Die afleiding wat ek maak is dat gelowiges uit twee kategorie bestaan, nl:Verstandig (Die wat in Jesus Is gaan nie die verdrukking meemaak nie.) en Dwaas(die wat nie in Jesus is nie gaan deur die verdrukking)

Henry44
Jul 27th 2012, 01:09 PM
Fil,

Waarvan af dan kom die onderskeid tussen gedoopte Christene, wat weg geraap gaan word, en nie-gedoopte Christene, wat nie deel gaan wees van die wegraping nie ?

Ek het nÍrens soiets vermeld nie!:) Waar het jy dit gesien?

Die Filadelfieer
Jul 27th 2012, 01:14 PM
Fil,

Ek het nÍrens soiets vermeld nie!:) Waar het jy dit gesien?

Ek vra groot omverskoning Henry, ek het verstaan jy stem saam met Johnny wat hierdie vreemde siening betref.

Ben Cronje
Jul 27th 2012, 01:45 PM
Ben,

Jammer, ek dink jy het my miskien verkeerd verstaan.Ek het die gelykenis geplaas, om Johnny se standpunt te beklemtoon en hoegenaamd nie verwys na die ontslapenes en die lewendes nie.

Groete

Henry.

Huh?? :confused

Jy's reg Henry. Ek het nie-net verkeerd dan verstaan nie, ek is ook nou verlore... :D
Verskoon my asseblief as ek nou remidiaal klink met hierdie vraag, maar watter standpunt van Johnny het jy beklemtoon met die gelykenis? sodat ek ook op dieselfde bladsy kan wees..;)
Inelkgeval, toe jy my naam ingesluit het by die gelykenis, het ek half aangeneem dat dit by die hele wegraping-konsep aansluit. Inelkgeval, ongeag die bedoeling beteken 1 The 4:14-17 steeds wat dit doen. En dryf dit my al hoe verder wag van 'n oorweging dat die wegraping enigsins as konsep moontlik en Bybels is.

Verlig my...:idea:

Ben Cronje
Jul 27th 2012, 02:04 PM
PS: Henry...

Ek neem aan jy het my toetrede tot hierdie Thread gelees? Asook my plasing op die thread "Hy wat nou tee hou"? Dit sal help om my te "verlig". :). Soos ek daarin dan ook vermeld het; ek is oop vir oortuiging. Hoewel my vrae en die Woord wat sover gekwoteer is swaar leun teen die moontlikheid van 'n wegraping....

Henry44
Jul 27th 2012, 02:10 PM
Ben,

My hele "thread" 31 was in werklikheid om Johnny se antwoord aan jou te ondersteun.

Ben.....nie alle gelowiges gaan deel wees van die wegraping nie. Die vervalste (vervloude) kerk gaan saam met die res van die wereld deur die verdrukking. Die antchris se doel gaan wees om 'n oenskynlike olosiing te bring vir wereld probleme soos finansies, oorloe, misdaad, ens, ens. Hy gaan hom ook daar stel as "God" self tydens die 2de helfte van die 7 jaar verdrukking in die 3de Tempel waarmee die Jode reeds besig is. Onthou die Jode gaan hom aanvaar....saam met die res van die werld as die ware messias...wat hy natuurlik nie is nie. Tydens die 2de helfte vanm die verdrukking gaan hy geopenbaar word as die valse messias en gaan hy die Jode vervolg erger as wat Hitler gedoen het. Tydens die verdrukking gaan daar nog miljoene tot bekering kom.....en as jy nie die merk aanneem nie, gaan jy met jou lewe betaal omdat jy Jesus aangeneem het. Die bekeerde christinne van die verdrukking gaan die Bruilofsgaste wees wanneer Jesus saam met Sy Bruid terugkeer (wederkoms) na die verdrukking vir die Bruiof van die Lam.

:)

Henry44
Jul 27th 2012, 02:23 PM
Ben,

PS: Henry...

Ek neem aan jy het my toetrede tot hierdie Thread gelees? Asook my plasing op die thread "Hy wat nou tee hou"? Dit sal help om my te "verlig". . Soos ek daarin dan ook vermeld het; ek is oop vir oortuiging. Hoewel my vrae en die Woord wat sover gekwoteer is swaar leun teen die moontlikheid van 'n wegraping....

Dis reg ek sal bietjie gaan loer by "hy wat nou teŽhou":)

Ben Cronje
Jul 27th 2012, 03:32 PM
Henry............

Ben,

My hele "thread" 31 was in werklikheid om Johnny se antwoord aan jou te ondersteun.

.......ek het 'n vermoede dit het gebackfire...:cool:. Lyk my vrae is soos konyne, hulle kry kleintjies dat dit bars.
Oor die gelykenis van die maagde; ekt hom weer gaan lees. En ek het nog 'n vermoede......:idea:

Dit lui soos volg: Iemand het een maal kwytgeraak dat die oorspronklike geskrifte van die Bybel sonder hoofstukke en versnommers geskryf was. Mense het dit eers baie baie later die hoofstukke en vers nommers ingesit sodat mens makliker mens se plek kon vind. As dit waar is (ek het dit nog nie self gaan google om myself te vergewis daarvan nie), kan mens die volgende doen:

Mat 25:11 Later kom toe die ander maagde ook en sÍ: Meneer, meneer, maak vir ons oop!
Mat 25:12 Maar hy antwoord en sÍ: Voorwaar ek sÍ vir julle, ek ken julle nie.

Mat 25:13 Waak dan, omdat julle die dag en die uur nie weet waarop die Seun van die mens kom nie.
Mat 25:14 Want dit is soos ‘n man wat op reis wou gaan en sy diensknegte roep en aan hulle sy besittings toevertrou.
Mat 25:15 En aan die een gee hy vyf talente en aan die ander twee en aan die ander een, aan elkeen na sy vermoŽ; en hy het dadelik op reis gegaan.

Dan einndig die gelykenis van die maagde met die laaste klomp wat permanent weg gewys word! Hulle is verdoem. Vers 13 begin dan met 'n waarskuwing en nog 'n gelykenis om die eerste gelykenis meer te verduidelik, maar ook die waarskuwing van vers 13 ook meer te verduidelik! Die einde van vers 12 word dus herhaal in die einde van die tweede gelykenis in vers 30:

Mat 25:30 En werp die nuttelose dienskneg uit in die buitenste duisternis; daar sal geween wees en gekners van die tande.

Vanaf vers 31 word altwee gelykenisse dan saamgevat in die verduideliking:

Mat 25:31 En wanneer die Seun van die mens in sy heerlikheid kom en al die heilige engele saam met Hom, dan sal Hy op sy heerlike troon sit;
Mat 25:32 en voor Hom sal al die nasies versamel word, en Hy sal hulle van mekaar afskei soos die herder die skape van die bokke afskei;
Mat 25:33 en Hy sal die skape aan sy regterhand en die bokke aan sy linkerhand sit.
Mat 25:34 Dan sal die Koning vir die wat aan sy regterhand is, sÍ: Kom, julle geseŽndes van my Vader, beŽrf die koninkryk wat vir julle berei is van die grondlegging van die wÍreld af.
Mat 25:35 Want Ek het honger gehad, en julle het My te ete gegee; Ek het dors gehad, en julle het My te drinke gegee; Ek was ‘n vreemdeling, en julle het My herberg gegee;
Mat 25:36 Ek was naak, en julle het My geklee; Ek was siek, en julle het My besoek; in die gevangenis was Ek, en julle het na My gekom.
Mat 25:37 Dan sal die regverdiges Hom antwoord en sÍ: Here, wanneer het ons U honger gesien en gevoed; of dors, en te drinke gegee?
Mat 25:38 En wanneer het ons U ‘n vreemdeling gesien, en herberg gegee; of naak, en geklee?
Mat 25:39 En wanneer het ons U siek gesien of in die gevangenis, en na U gekom?
Mat 25:40 En die Koning sal antwoord en vir hulle sÍ: Voorwaar Ek sÍ vir julle, vir sover julle dit gedoen het aan een van die geringstes van hierdie broeders van My, het julle dit aan My gedoen.
Mat 25:41 Dan sal Hy ook vir diť aan sy linkerhand sÍ: Gaan weg van My, julle vervloektes, in die ewige vuur wat berei is vir die duiwel en sy engele.
Mat 25:42 Want Ek het honger gehad, en julle het My nie te ete gegee nie; Ek het dors gehad, en julle het My nie te drinke gegee nie.
Mat 25:43 Ek was ‘n vreemdeling, en julle het vir My nie herberg gegee nie; naak, en julle het My nie geklee nie; siek en in die gevangenis, en julle het My nie besoek nie.
Mat 25:44 Dan sal hulle Hom ook antwoord en sÍ: Here, wanneer het ons U honger gesien of dors of ‘n vreemdeling of naak of siek of in die gevangenis, en U nie gedien nie?
Mat 25:45 Dan sal Hy hulle antwoord en sÍ: Voorwaar Ek sÍ vir julle, vir sover julle dit nie gedoen het aan een van hierdie geringstes nie, het julle dit aan My ook nie gedoen nie.
Mat 25:46 En hulle sal weggaan in die ewige straf, maar die regverdiges in die ewige lewe.

Dan is daar weereens net twee groeperinge. Die wat vir God is en gered is, en die wat teen God was (die loues wat God uit sy mond uit spoeg (Openbaing 3:16) en die wat absoluut teen God is). Daar is dan weereens nie:

Verstaan wat ek bedoel...:thumbsup:

Henry44
Jul 30th 2012, 06:07 AM
Hi Ben,

Ek sal jou graag antw op al jou vra veral in "Thread" "28" asook 43.My tyd is net bietjie beperk oor die einde van die maand.

As ek miskien n' voorstel aan jou kan maak Ben?
Sal jy al jou vra Puntsgewys vra,met my stellings, dan kan ek jou ook puntsgewys antw. Dit sal miskien net makliker wees vir almal om te sien.

Byvoorbaat Dankie

Groete

Henry:)

Ben Cronje
Jul 31st 2012, 12:33 PM
Henry. Sal so maak. Ek self beleef so 'n biedjie van 'n administratiewe terugslag :), wat my ook 'n dag of twee gaan besig hou. Behoort weer later die week meer prominent op die elektroniese golwe te wees....

HammerHead
Aug 24th 2012, 08:16 PM
Ek glo dat omdat die bybel deur God geinspireer is, dat hy homself NOOIT sal weerspreek nie, en as dit lyk of die bybel hom weerspreek, dan moet jy gaan kyk waar jy die bybel misverstaan het.

Nou as ons moet kyk na die wegraping, dan, net soos Ben, los dit my met baie vrae en ander verse wat nie sin maak nie...vrae soos:

- Hoekom gaan daar n Wederkoms wees, as ALLE regverdiges reeds in die Hemel is, en die "dooies in Christus" is OOK reeds in die hemel?

- Hoekom se die bybel dat die regverdiges sal geen voorsprong he oor die dooies, (maar dit lyk my meer of die dooies n voorsprong het oor die lewendiges) as hulle Hemel toe gaan voor die wederkoms?

Daarom as iets nie sin maak nie, moet mens gaan kyk waar iets verkeerd geinterpreteer is:

2 Thess 2:3 - soos vroer in die "thread" verduidelik is, " apostasy" beteken n VERVALLING van die geloof, dit is soos om jou rug op Christenskap te draai, of soos Clarke se bybel kommentaar, kan dit ook n "corruption of the principles in Christianity". Dit het geensins iets tedoen met n wegraping nie...

Nou maak dit sin dat daar n affalligheid gaan wees net voor die Wederkoms? Absoluut! Net anderdag het ek gehoor die nuutste statistiek van gelowiges het geval van 80% tot iewers in die 60%...

Jesaja 57:1 - "The righteous perisheth, and no man layeth it to heart: and merciful men are taken away, none considering that the righteous is taken away from the evil to come. 2 He shall enter into peace: they shall rest in their beds, each one walking in his uprightness." (jammer vir die engels, maar dis n beter vertaling)

Vers 2 se vir ons presies wat gebeur met die vromes na hul "weggeruk" is, hulle rus in hul beddens! Nou die toestand van die dooies is n ander dag se gesprek, maar hulle word " weggeruk" van die lewe af, en gaan in VREDE in, hoekom vrede? Want hulle het Christus aangeneem en weet as hulle weer hulle oe oopmaak, sal dit wees met Christus se Wederkoms...

2 Korintiers 12: 1 - 10 - goeiste, Paulus se duidelik hy praat hier van n gesig/visioen/openbaring wat "iemand" gehad het!!! En hy begin deur te se dis iemand wat hy ken, maar later vanaf vers 5 omtrent, begin jy agterkom hy praat eintlik van homself!! En hy doen dit omdat hy wil beklemtoon dat hy nie in homself wil roem omdat sulke dinge met hom gebeur het nie...(diesele as wat jy na iemand toe gan en se jou vriend het dit en dat gedoen, maar jy praat eintlik van jouself)

Die "in die liggaam/buite die liggaam" maak dit meer duidelik want Paulus se hy weet nie eers of God die visioen na hom toe gebring het, en of God hom weggeruk het hemel toe en FISIES die hemel gewys het nie!

Weereens het dit niks met wegraping tedoen nie...

Openb 12 - hier praat Johannes van n visioen, het geensins tedoen met n wegraping nie, en alles is simbole wat ander betekenisse het..

Daar is honderde verse, nes Matt 25 hierbo, wat presies verduidelik hoe die wederkoms van die Here gaan plaasvind, en daarom as n ander vers iets anders se, is een van die 2 verkeerd geinterpreteer...

Mari van der LInde
Aug 25th 2012, 06:29 PM
Sjoe, dit is nou baie debatte oor of daar 'n wegraping is, of nie.
Ek wil my nou nie uitspreek oor die waarheid daarvan nie, maar ek het tog deur dit alles myself die vraag afgevra:

Wat sal dit aan my, jou of enigeen se saligheid doen of daar 'n wegraping is of nie?

Is dit nie die hoofsaak of ons wedergebore Christene is, ... in Jesus Christus as ons enigste Saligmaker glo, en ons afhanklikheid van Hom herken nie? Is dit nie belangriker om Sy Skrif te volg, en in dankbaarheid, en bereidwilligheid dit na te streef om Hom na te volg en diensbaar in Sy Koninkryk (wat nou reeds bestaan) te wees nie?

Ben Cronje
Aug 26th 2012, 08:43 AM
Hi Mari :)

Sjoe, dit is nou baie debatte oor of daar 'n wegraping is, of nie.
Ek wil my nou nie uitspreek oor die waarheid daarvan nie, maar ek het tog deur dit alles myself die vraag afgevra:

Wat sal dit aan my, jou of enigeen se saligheid doen of daar 'n wegraping is of nie?

Is dit nie die hoofsaak of ons wedergebore Christene is, ... in Jesus Christus as ons enigste Saligmaker glo, en ons afhanklikheid van Hom herken nie? Is dit nie belangriker om Sy Skrif te volg, en in dankbaarheid, en bereidwilligheid dit na te streef om Hom na te volg en diensbaar in Sy Koninkryk (wat nou reeds bestaan) te wees nie?

As ek mag vra: Doen jy Bybelstudie?
Indien wel, hoekom?
Die antwoord lÍ daarin ;)

Ben Cronje
Aug 26th 2012, 11:05 AM
Wat ek daarmee bedoel, raak jy aan in jou stelling/vraag hierso:

Is dit nie belangriker om Sy Skrif te volg, en in dankbaarheid, en bereidwilligheid dit na te streef om Hom na te volg en diensbaar in Sy Koninkryk (wat nou reeds bestaan) te wees nie?

Ons almal wil graag Sy skrif volg, maar ons almal verstaan dit nie altyd dieselfde nie. Deur hierdie forum kan ons ons verskillende verstane met vrymoedigheid deel en sodoende tot 'n groter verstaan kom. Ons doen Bybelstudie om juis meer te wete te kom oor ons Verlosser en wat Hy alles vir ons sÍ. Selfs die dissipels het onder mekaar gesels en geredeneer oor sekere punte van verstaan.

Dis 'n baie goeie vraag wat jy egter vra. Moenie ophou nie. :). En jou avatar bly "cool". Baie "cool". :cool:

HammerHead
Aug 26th 2012, 03:59 PM
Hi Mari :)As ek mag vra: Doen jy Bybelstudie?Indien wel, hoekom?Die antwoord lÍ daarin ;)Ek stem saam hier, daar is baie goeie redes hoekom God ons Sy Woord gegee het. As dit nie belangrik was dat ons dit alles geweet het nie, hoekom sou God Johannes al die profesie in Openbaring gegee het wat gewys het op die einde van tyd, (en die boek geslote gehou het tot die einde van tyd toe) as dit nie belangrik was dat ons geweet het HOE die einde van tyd gaan afloop nie?Ek dink dis veral belangrik dat ons onsself kan voorberei vir die moeilike tyd, maar MEER belangrik, dat ons die versekering kan he dat God ons daardeur gaan dra!!

HammerHead
Aug 26th 2012, 04:06 PM
En nog n ding, satan kom nie na ons toe met een groot leuen, en dink hy gan ons so om die bos lei nie, nee, hy bring die waarheid soos die bybel dit openbaar, maar baie subtiel verdraai die waarheid n bietjie, sodat jy dit kan glo...

En, sonder om op enige tone te trap (want dis elkgeval my siening) maar ek dink iets soos die wegraping is n manier wat satan gebruik om die GROOT en ONBESKRYFLIKE dag van die wederkoms, tot niks te maak nie, want nou fokus niemand op die dag van Sy wederkoms nie, maar eerder op die dag van die wegraping... En ons moet uitsien na God se wederkoms, en dit is al! Ek weet verseker ek kan nie wag nie...

Mari van der LInde
Sep 1st 2012, 01:12 PM
As ek mag vra: Doen jy Bybelstudie?
Indien wel, hoekom?
Die antwoord lÍ daarin en

Ons almal wil graag Sy skrif volg, maar ons almal verstaan dit nie altyd dieselfde nie. Deur hierdie forum kan ons ons verskillende verstane met vrymoedigheid deel en sodoende tot 'n groter verstaan kom. Ons doen Bybelstudie om juis meer te wete te kom oor ons Verlosser en wat Hy alles vir ons sÍ. Selfs die dissipels het onder mekaar gesels en geredeneer oor sekere punte van verstaan.

Hi Ben, dis juis oor ek Bybelstudie en eksegeses doen, dat ek my besorgdheid geopper het...
Eerstens omdat die Bybel ons waarsku om nie ondermekaar te redekawel en te argumenteer nie ... wat hier in sommige gevalle wel gebeur het...
Ook omdat ek myself gevra het, wat as daar nie 'n wegraping is nie, wat 'n geestelike skok wag daar nie vir die wat daarvoor wag nie,
en soos HammerHead bedink het
En, sonder om op enige tone te trap (want dis elkgeval my siening) maar ek dink iets soos die wegraping is n manier wat satan gebruik om die GROOT en ONBESKRYFLIKE dag van die wederkoms, tot niks te maak nie, want nou fokus niemand op die dag van Sy wederkoms nie, maar eerder op die dag van die wegraping... En ons moet uitsien na God se wederkoms, en dit is al! Ek weet verseker ek kan nie wag nie.. dit 'n strik van die duiwel is? Wat dan?

Moenie my verkeerd verstaan nie, soos ander, het ek ook vrae oor sekere gedeeltes in die Bybel wat nog nie vir my duidelik is nie. Dit is hoekom forums soos die goed is, om die vrae aan ander gelowiges te vra. Maar ons moet nooit uit die oog verloor... Alles wat ons in die Bybel lees, draai om een sentrale boodskap.... "Die verlossing deur Jesus Christus".

En moet ons die feit dat mense nie altyd met ons gaan saam stem nie, in gedagte hou. Ons met verdraagsaamheid en liefde ander se opinies oorweeg, en ons opinies in nederigheid verdedig.

HammerHead
Sep 3rd 2012, 05:40 AM
Hi Mari

Ek stem saam met jou dat ons nie onder mekaar moet redekawel nie, dit is nie hoe ons n voorbeeld van Jesus vir ander moet wees nie. Maar dan kan mens ook byvoeg dat Jesus nie geskroom het om iemand reg te help, of die skrifgeleerdes vertel het dat hulle eintlik heeltemal verkeerd was, terwyl hulle vas oortuig was dat hulle die regte ding gedoen het nie..

Jy sien die ding is, ons besef nie dat wat ons se, kan iemand anders se EWIGE toekoms beinvloed nie...En as ons nie pasop vir wat ons se nie, kan ons iemand van Christus se pad af laat draai, en ek glo vas dit sal van daardie persoon geeis word...Dit is werklik n saak van lewe en dood...

Mari van der LInde
Sep 8th 2012, 08:28 AM
Hi HammerHead,
dit is so, wat ons sÍ kan iemand wegdryf, of nader lei.... daarom dat ek nie van 'n geredekawel hou nie, veral nie as dit kom by die Bybel nie.... Wat is die beeld wat ons van Jesus uitdra?

Ja Jesus het nie geskroom om mense tereg te wys nie, maar kyk hoe het Hy dit gedoen het? .... elke keer met 'n hart van liefde....

En die geval by die tempel toe hy alles uitmekaar gegooi het, self toe was sy teregwysing ferm maar liefdevol....

Soos jou avatar sÍ: "The truth will set you free" .... die waarheid soos in die Skrif staan, sal ons bevry .... Ons moet toelaat dat die Gees ons lei, in wat ons sÍ, en in wat ons doen.... dan sal ons mekaar nie verkeerd opvryf nie, maar eerder mekaar help om na ander perspektiewe te kyk, en toe te laat dat die Gees ons help om dit te sif.