PDA

View Full Version : Verlate kerke

Die Filadelfieer
Aug 13th 2012, 10:48 AM
In vandag se koerant is daar 'n artikel (http://www.beeld.com/Suid-Afrika/Nuus/Kerke-verloor-baie-20120812)oor Suid Afrikaanse kerke wat leeg loop. Ons almal weet dit gebeur, maar HOEKOM is dit besig om te gebeur ? Die komentators in die artikel het verskillende en uiteenlopende menings, maar wie is reg ? Is almal reg ? Is dit waar dat mense al hoe meer ongelowing raak, of is dit 'n geval waar Christene eenvoudig nie meer tuis voel in kerklike organisasies wat al hoe meer eenvormig aan die wreld probeer wees nie ?

Om dit nou sommer reguit te vra :

Word godsdiens, soos voorgehou deur die hoofstroom kerke, al hoe meer in teenstelling gesien met 'n werklike en persoonlike verhouding met Jesus Christus ?

Meer verlaat kerke

2012-08-12 20:48

Neels Jackson

Die verlies aan godsdienstigheid onder Suid-Afrikaners is nie n verrassing nie, maar die omvang daarvan is wel skokkend.

So het prof. Nelus Niemandt, moderator van die NG Kerk, gister gereageer op die nuutste peiling van die Win-Galup International Religiosity and Atheism Index.

Daarvolgens het die aantal Suid-Afrikaners wat godsdienstig is, van 2005 tot 2012 geval van 83% van die bevolking tot 64%.

Di daling van 19 persentasiepunte word net oortref deur dalings in Vitnam (23%), Ierland (22%), Switserland en Frankryk (21% elk).

Niemandt s die tendens bevestig die vermoede van groeiende sekularisasie.

Hy meen kerke moet diep vrae aan hulself stel. Hulle moet die geweldige kragte van die verbruikerskultuur beter verstaan en n alternatiewe leefstyl aan hul mense bied.

Dr. Wim Dreyer van die Hervormde Kerk se Sentrum vir Missionale Bediening s dis nie n nuwe tendens nie. Dit kom al sedert die dae dat Galileo en Darwin vir denkskuiwe gesorg het wat mense laat vra het waar God inpas.

Kerke moet nou vra of daar weer so n denkskuif aan die gang is. Hy verwys na die opkoms van postmodernisme en die verlies van n waarheids­begrip wat mense die geloof laat bevraagteken.

Volgens hom is daar tog hoop vir die kerke. Daar is plekke waar mense by die egtheid van die geloof uitkom waar dit weer groei.

Dit is waar mense verby die verbruikerskultuur kyk en herontdek wat dit beteken om n egte dissipel van Jesus te wees.

Geloof self is nie die groot probleem nie, s Dreyer. Die probleem is om dit sinvol te kommunikeer in veranderende omstandighede.

Niemandt s mense stel deesdae minder belang in dogma en meer in ervaring van God.

Kerke is egter nog op dogma ingestel.

Hy meen kerke moet skuif van n benadering waar dit van mense verwag word om eers te bely, dan om tot n kerk te behoort en dan om hul geloof in God te ervaar, na n omgekeerde volgorde waarin die ervaring met God eerste kom, die behoort tweede en die bely eers daarna.

Ta-An
Aug 13th 2012, 10:58 AM
Ja Fila, sommige kerke loop leeg, waar ander weer groei... hier by ons groei die Metodiste kerke baie...Hoekom??:hmm:

Johnny
Aug 13th 2012, 12:34 PM
Ja Fila, sommige kerke loop leeg, waar ander weer groei... hier by ons groei die Metodiste kerke baie...Hoekom??:hmm:

Ek weet van 'n sekere Angus Buchan wat op elke stadion.....en plaas 'n herlewing voorspel het! So.....waar is die herlewing? Miskien loop die kerke leeg omdat almal stadions en plase toe gaan. OOoppppsssss......sorry. :spin:

Die Filadelfieer
Aug 13th 2012, 01:09 PM
Ek weet van 'n sekere Angus Buchan wat op elke stadion.....en plaas 'n herlewing voorspel het! So.....waar is die herlewing? Miskien loop die kerke leeg omdat almal stadions en plase toe gaan. OOoppppsssss......sorry. :spin:

Ek dink nie jy verstaan die onderwerp van die draad reg nie. Die idee is nie om klippe in 'n persoon se rigting te gooi nie, maar om te probeer vasstel of mense nog vir Christus in kerklike instansies vind, en of die antwoord dalk die rede is vir die le kerke. Hierdie draad gaan met ander woorde nie oor Angus, die doop, of Israel nie.

Die Filadelfieer
Aug 13th 2012, 01:11 PM

Dit is 'n interesante vraag ! Sou jy reken dat die Metodiste as 'n steeds-behoundende kerk voorkom ? Is dit dalkdie rede vir die groei ?

Ta-An
Aug 13th 2012, 06:32 PM
Dit is 'n interesante vraag ! Sou jy reken dat die Metodiste as 'n steeds-behoundende kerk voorkom ? Is dit dalkdie rede vir die groei ? Fila, ek het al baie gewonder of dit nie dalk gaan oor die "Metodiek" van die Methodiste Kerk nie... ek wonder of dit dalk 'n soort van tevredeheid (gerustheid) by die mense stel omdat daar vir alles 'n vaste patroon en metode van doen is. Die Metodiste Kerke hier in die omgewing (almal loop oor van lidmate) het almal baie aktiewe jeugbedieninge...

RR van Wyk
Aug 14th 2012, 08:44 AM
Kan een rede, dalk 'n groot rede, wees dat mense te besig is? Dit is natuurlik 'n swak verskoning, maar is nogal 'n groot probleem. Die moderne mens is te besig vir hul kinders, te besig vir hul huweliksmaat, te besig vir God..

En daardie "te besig" is 'n groot siekte waarmee ek self worstel. Om 'n goeie balans in die lewe te handhaaf is nogal 'n kuns.

CFJ
Aug 14th 2012, 12:09 PM
Ek dink nie jy verstaan die onderwerp van die draad reg nie. Die idee is nie om klippe in 'n persoon se rigting te gooi nie, maar om te probeer vasstel of mense nog vir Christus in kerklike instansies vind, en of die antwoord dalk die rede is vir die le kerke. Hierdie draad gaan met ander woorde nie oor Angus, die doop, of Israel nie.

Dankie Fila. Dis tyd dat almal besef, mens hou eerstens by die draad van 'n ondnerwerp en tweedens en eintlik gelyk daaraan, die respek wat mens moet h.

Ta-An
Aug 14th 2012, 02:40 PM
Die Methodiste Kerk is nogals die groot voorloper in SA met die Emmaus beweging, (http://www.africasouth.org.za/wp.aspx?i=9) op so 'n naweek, re-dedicate baie Christene weer hulle lewens, en dan beweeg die mense na die kerk waar hulle weer 'n re-konneksie gemaak het.... So dink ek die geval hier in ons omgewing is.

Die Filadelfieer
Aug 15th 2012, 06:21 AM
Die Methodiste Kerk is nogals die groot voorloper in SA met die Emmaus beweging, (http://www.africasouth.org.za/wp.aspx?i=9) op so 'n naweek, re-dedicate baie Christene weer hulle lewens, en dan beweeg die mense na die kerk waar hulle weer 'n re-konneksie gemaak het.... So dink ek die geval hier in ons omgewing is.

Wat is jou opinie oor die Emmaus beweging ? Het jy al daarmee te doen gehad ?

Ta-An
Aug 15th 2012, 06:31 AM
Wat is jou opinie oor die Emmaus beweging ? Het jy al daarmee te doen gehad ? Ek was daar, maar Fila jy weet, ek swem 'stroom-op' so miskien moet ek jou nie my opinie gee nie.., ek is bly ek was daar sodat ek weet waaroor dit gaan,
:D

Ander mense vind dit baie gesend... en ek is bly dat hulle so 'n wonderlike ervaing het...

Mari van der LInde
Aug 18th 2012, 09:48 AM
Om terug te keer na die oorspronklike onderwerp:
Is kerke nie verlate juis omdat mense nie hoor wat hul wil hoor nie? Wat ek bedoel - 2 Tim 4:4 -5 waarsku dat mense nie meer die waarheid sal wil hoor nie, maar eerder "mooi storietjies"... verder waarsku Openbaring ons in die 7e brief wat aan die gemeentes geskryf is - Open 3:15, dat daar 'n louheid in die kerk sal heers... Dws. mense nie die skrif ernstig opneem nie, en dat hul verhoudings met God nie is wat dit moet wees nie.

Ons leef in 'n era van "so what?" ... vandaar is kerk toe gaan nie meer belangrik. ....

Johnny
Aug 20th 2012, 12:17 PM
Is kerke nie verlate juis omdat mense nie hoor wat hul wil hoor nie? Wat ek bedoel - 2 Tim 4:4 -5 waarsku dat mense nie meer die waarheid sal wil hoor nie, maar eerder "mooi storietjies"... verder waarsku Openbaring ons in die 7e brief wat aan die gemeentes geskryf is - Open 3:15, dat daar 'n louheid in die kerk sal heers... Dws. mense nie die skrif ernstig opneem nie, en dat hul verhoudings met God nie is wat dit moet wees nie.

Ons leef in 'n era van "so what?" ... vandaar is kerk toe gaan nie meer belangrik. ....

Jy het dit reg.

2 Petrus 2:1 Maar daar was ook valse profete onder die volk, net soos daar onder julle valse leraars sal wees wat verderflike ketterye heimlik (mooi storietjies) sal invoer, en ook die Here wat hulle gekoop het, verlon en n vinnige verderf oor hulleself bring;

Ta-An
Aug 20th 2012, 03:32 PM

Ons leef in 'n era van "so what?" ... vandaar is kerk toe gaan nie meer belangrik. .... Loop die Afrikaanse kerke leeg?? :hmm:

Johnny
Aug 21st 2012, 07:20 AM
Loop die Afrikaanse kerke leeg?? :hmm:

Kleiner kerke loop leeg en groter kerke word net groter. Vandag se generasie gaan na 'n kerk waar hulle wil hoor wat hulle WIL hoor.

2 Timoteus 4:3 "....want daar sal n tyd wees wanneer hulle die gesonde leer nie sal verdra nie, maar, omdat hulle in hul gehoor gestreel wil wees, vir hulle n menigte leraars sal versamel volgens hulle eie begeerlikhede,....."

Hulle soek opwinding en "nuwe winde" wat waai. Kerke wat dramaties groei dink hulle is besig met 'n herlewing, maar is hulle werklik? 'n Mens moet kyk wat is dit wat mense na so 'n gemeente trek. Die Woord was nog NOOIT gerieflik nie, inteendeel se Jesus ons sal vervolg word in die laaste dae. 'n Kerk wat vervolg word is nie 'n Mega kerk nie, want dinge gaan net te lekker daar.

Ta-An
Aug 21st 2012, 01:06 PM
Kleiner kerke loop leeg en groter kerke word net groter.. Johnny, sou jy s dat by kleiner kerke dit moeiliker is om harmonie te bewerkstelling as by groter kerke?
By groter kerke is dit makliker om iemand te kry wat met jou saam stem as by 'n kleiner kerk :hmm:

Johnny
Aug 21st 2012, 01:25 PM
Johnny, sou jy s dat by kleiner kerke dit moeiliker is om harmonie te bewerkstelling as by groter kerke?
By groter kerke is dit makliker om iemand te kry wat met jou saam stem as by 'n kleiner kerk :hmm:

Jammer dat ek ons gemeente as 'n voorbeeld gebruik, maar ons stem redelik saam met die lering wat ons ontvang. Ek dink dit is omdat ons Woordgebaseerde lering ontvang. Daar is al wel gevalle waar 'n gemeente lid anders oor 'n saak voel, en ons pastore se gebruik is om dit daar en dan (veral op 'n Woensdag aand) uit te klaar. Sou daar 'n verskil wees met 'n betrokke pastoor word dit dan ook privaat hanteer, maar uitsorteer.....dit doen ons. Wat lekker is van 'n gemeente soos ons sin (+450 lidmate), en nie almal is noodwendig altyd in 'n diens nie, is dat daar persoonlike aandag gegee kan word. Ons ken mekaar op die naam. Wat 'n nagmerrie is dit nie as jou gemeente 20 000 sterk is en daar is geen persoonlike verhouding met mekaar of die leraar nie......dit is te se as hy ooit kennis dra van jou.

Ek weet ook dat sommige groot kerke soos Moreletta Park verskeie leraars het, en dan ook meer as een oggend diens omdat daar net eenvoudig te veel lidmate is. Verskeie leraars behartig dan veskillende dienste...en die lidmate weet nie noodwendig waaroor die ander ou gaan preek nie, want jy kan ook net een diens bywoon, en of al die verskillende dienste dieselfde lering volg nie. Nee wat......gee my maar my klein gemeente. Ek is baie gelukkig. Daar is nie ent 'n persoonlike verhouding tussen lidmate nie, maar ook 'n 1 tot 1 verhouding met die pastoors pare.

Ta-An
Aug 21st 2012, 01:37 PM
Jammer dat ek ons gemeente as 'n voorbeeld gebruik, maar ons stem redelik saam met die lering wat ons ontvang. Ek dink dit is omdat ons Woordgebaseerde lering ontvang. Daar is al wel gevalle waar 'n gemeente lid anders oor 'n saak voel, en ons pastore se gebruik is om dit daar en dan (veral op 'n Woensdag aand) uit te klaar. Sou daar 'n verskil wees met 'n betrokke pastoor word dit dan ook privaat hanteer, maar uitsorteer.....dit doen ons.
. Dit is absoluut wonderlik Johnny, dat die Predikant/Pastoor oop is tot kommunikasie met die gemeente om sekere goed te bespreek.... ek hou veral daarvan dat mens dan op 'n informele manier kan sit en die preek bespreek. 10/10 vir julle gemeente en pastore!!

Johnny
Aug 21st 2012, 01:42 PM
Dit is absoluut wonderlik Johnny, dat die Predikant/Pastoor oop is tot kommunikasie met die gemeente om sekere goed te bespreek.... ek hou veral daarvan dat mens dan op 'n informele manier kan sit en die preek bespreek. 10/10 vir julle gemeente en pastore!!

Ta-An....ons is nie 'n volmaakte gemeente nie, maar daar is baie broederliefde en as daar onenigheid is, wat min gebeur, dan sorteer ons dit in liefde uit.

RR van Wyk
Aug 22nd 2012, 06:03 AM
Die feit dat mense in sekere gevalle kerke verlaat omdat hulle nie hou waarvan hulle hoor nie, weet ek nie of ek 100% daarmee saamstem.

Ek glo dat as 'n gemeente lede verloor, is dit nie die skuld van die lede, of as gevolg van die lede nie, maar omdat die kerk self nie funksioneer soos dit moet. As die Heilige Gees teenwoordig is, en die absolute eerlike waarheid word verkondig, sal daardie kerk groei, al word daar op tone getrap.

Ek glo ook dit is heeltemal verkeerd om heeldag aldag te preek oor die mens se sonde en hoe die mens gestraf en vernietig gaan word daarvoor. Dit is nie die regte boodskap nie. Die regte boodskap is Jesus, die enigste weg en God se genade vir ons deur Jesus. Die dood en veroordeling hoort eintlik nie in die kerk, dit is vir die mense wat nie glo nie.

En selfs as ons as kerk uitbeweeg in die res van die wreld, moet ons nie verkondig hoe God hulle gaan straf omdat hulle nie glo, Maar hoe Jesus hulle kan red en hul hele lewe verander, sodat hulle nie sal vergaan nie.

Sy my opinie, kerke wat leegloop, sit dalk die pot bietjie mis..

Johnny
Aug 22nd 2012, 08:50 AM
Die feit dat mense in sekere gevalle kerke verlaat omdat hulle nie hou waarvan hulle hoor nie, weet ek nie of ek 100% daarmee saamstem.

Ek glo dat as 'n gemeente lede verloor, is dit nie die skuld van die lede, of as gevolg van die lede nie, maar omdat die kerk self nie funksioneer soos dit moet. As die Heilige Gees teenwoordig is, en die absolute eerlike waarheid word verkondig, sal daardie kerk groei, al word daar op tone getrap.

Ek glo ook dit is heeltemal verkeerd om heeldag aldag te preek oor die mens se sonde en hoe die mens gestraf en vernietig gaan word daarvoor. Dit is nie die regte boodskap nie. Die regte boodskap is Jesus, die enigste weg en God se genade vir ons deur Jesus. Die dood en veroordeling hoort eintlik nie in die kerk, dit is vir die mense wat nie glo nie.

En selfs as ons as kerk uitbeweeg in die res van die wreld, moet ons nie verkondig hoe God hulle gaan straf omdat hulle nie glo, Maar hoe Jesus hulle kan red en hul hele lewe verander, sodat hulle nie sal vergaan nie.

Sy my opinie, kerke wat leegloop, sit dalk die pot bietjie mis..

RR, ek kan met van jou stellings saamstem. Ek glo en vertrou dat elke preek wat ons ontvang deur die Heilige Gees ingegee word, en al hoor ek dan met elke diens oor sonde, dan kom dit van die Here af. Ek haal graag aan:

Heb 10:23 Laat ons die belydenis van die hoop onwankelbaar vashou, want Hy wat dit beloof het, is getrou;

Heb 10:24 en laat ons op mekaar ag gee om tot liefde en goeie werke aan te spoor;
Heb 10:25 en laat ons ons onderlinge byeenkoms nie versuim soos sommige die gewoonte het nie, maar laat ons mekaar vermaan, en dit des te meer namate julle die dag sien nader kom.
Heb 10:26 Want as ons opsetlik sondig, nadat ons die kennis van die waarheid ontvang het, bly daar geen offer vir die sondes meer oor nie,
Heb 10:27 maar n verskriklike verwagting van oordeel en n vuurgloed wat die testanders sal verteer.

Die skrif spreek spesifiek op die tye waarin ons lewe...die laaste dae. God se ons moet JUIS nou meer doen (vermaan) as ooit tevore "namate ons die dag sien nader kom"!
My ervaring is juis dat baie kerke (nie almal) vol is omdat daar juis nie oor sonde gepreek word nie, want mense wil hoor hoe goed hulle is, en nie hoe sleg hulle is nie!

2Ti 4:3 want daar sal n tyd wees wanneer hulle die gesonde leer nie sal verdra nie, maar, omdat hulle in hul gehoor gestreel wil wees, vir hulle n menigte leraars sal versamel volgens hulle eie begeerlikhede,

Daar is niemand wat goed doen nie.....ons ALMAL verdien die hel. Ja, ons moet hoor van Jesus se verlossingswerk. Ons moet verkondig, maar as ons nie voortdurend Heiligmaking nastreef en toepas nie, gaan die Here ons kandelaar van sy staanplek verwyder, en mooi boodskappies gaan jou nie dan terug in die hemel kry nie!

Rev 2:5 Onthou dan waarvandaan jy uitgeval het, en bekeer jou en doen die eerste werke. Anders kom Ek gou na jou toe en sal jou kandelaar van sy plek verwyder as jy jou nie bekeer nie.

Rom 3:10 soos geskrywe is: Daar is niemand regverdig nie, selfs nie een nie.
Rom 3:11 Daar is niemand wat verstandig is nie, daar is niemand wat God soek nie.
Rom 3:12 Hulle het almal afgewyk, saam het hulle ontaard. Daar is niemand wat goed doen nie, daar is selfs nie een nie.

Dit is 'n "REMANT" wat gaan survive....net 'n "OORBLYFSEL" en nie meniges soos wat verkondig word nie.

11314

Johnny
Aug 22nd 2012, 11:12 AM
Hier is 'n artikel wat ek op John McTernan se blog gaan haal het wat half in lyn is met RR se comment oor dat daar oor sonde gepraat word. Moet net nie vir my vertel ek is 'n sondaar nie, of daarop hammer nie. Ek val RR geensins aan nie, maar dit is die tendens in die kerk en die mens vandag. Haal sommer ook die kruise van die kerke af sodat die man op straat welkom kan voel in jou kerk.

The Hard Left
Boy Scouts of America Logo: the enemy of the Hard Left

http://www.defendproclaimthefaith.org/blog/wp-content/uploads/Boy-scouts-of-america-bas-homosexuality-300x292.jpg

Atlantic Editor: Take Down Boy Scouts Like Rabid Dog With Figurative Shotgun 08/16/12

This is just one-step away from violence. They cannot stand anything that convicts them of their sin. They must destroy anyone and anything that stands for God. Once the violence starts, it will quickly escalate with no turning back. I think that Mr. Hamblin needs a psychological evaluation as he appears to be a danger to the Boy Scouts.

Only one day after what appears to be a politically-motivated shooting at the offices of the Family Research Council, a conservative Christian organization in our nations capital, any hope that the domestic terror incident or hate crime might scare the Left into ratcheting down their recent hateful rhetoric aimed at conservative Christians who oppose gay marriage appears to be a false hope.

The website of The Atlantic magazine today carries an article shocking in its use of incendiary and hateful rhetoric laden with violent imagery, all aimed at the Boys Scouts of America.

The article, by James Hamblin, a medical doctor and an editor for the magazine, attacks the BSA for its policy of not admitting gays as members or leaders. Hamblin also proposes that organizations like the Boy Scouts a private organization be forced to bend to the demands of the Left on gay rights based on a dangerous concept that could mean the end of First Amendment freedoms like the freedom of religion, speech and assembly.

Boy Scouts is an organization that was and is so close to being great. Remember when they had to put Old Yeller down because he got rabies? Its not like he was a bad dog, but he got a brain infection and he tried to eat Travis. He looked the same and wasnt about to die, but the good dog who used to save him from bears and boars just wasnt there anymore. The policy is embarrassing and archaic, sure. But the real value in speaking against it is that its dangerous. When a group as massive (2.7 million youth members) and respected as the Boy Scouts makes a move like this, it stands to exacerbate a public health hazard in such a way that we cant just agree to disagree.

Perpetuating a culture where gay teenagers who are already commonly battling notions of inferiority and self-hatred can be openly and decidedly told they arent welcome among a preeminent organization that purports to represent and define a standard of behavioral ideals, is dangerous. Its a decided step back in rejecting the culture of gay bullying. We will see more depression, and more suicide. Well see more discrimination of every sort, and more hatred.

If the BSA wont change, then the burden falls on a just society to take them out behind the barn with whatever sort of shotgun revokes credibility.

http://www.defendproclaimthefaith.org/blog/

RR van Wyk
Aug 23rd 2012, 08:31 AM
Interresante artikel Johnny
Ek glo dat alles wat huidiglik in Amerika gebeur is 'n goeie indikasie wat in Suid Afrika gaan volg 'n paar jaar later. Amerikaanse kerke word hewig aangeval en artikels soos hierdie is maar net een voorbeeld van baie sulke verhale.

Ek het myself al baie die vraag gevra hoe ek die situasie sal hanteer as dit hier in ons kerke moet gebeur. As ek my geloof moet kompromeer om ander mense te akkomodeer. Want in Amerika moet jy mense of akomodeer of hoor dat jy diskrimineer teenoor ander en dat jy 'n baie baie slegte mens is.

Die vraag is, wanneer draai ons as Christenne die ander wang, en wanneer baklei ons terug? Gaan terugbaklei dalk groter skade doen? En die groot vraag:is dit al te laat?
Hoe lank kan mens hierdie korrupte mense uit kerke uithou? Want in baie gevalle is dit van binne die kerk wat die korrupsie soos kanker begin vreet.

Dit is moeilike tye waarin ons leef..

Mari van der LInde
Aug 25th 2012, 01:47 PM
Wat die dinge erger maak, as die mense nie hoor wat hul wil hoor nie, dan word die dominee, pastoor, of wie ookal, uit mekaar getrek. Onmin word gesaai, en skeurings vind plaas. (Het dit ongelukkig, 'n paar jaar terug in ons eie gemeente beleef. Dank die Here vir wat Hy vir ons gedoen het, ons is besig om te herstel.... stadig maar seker).

Die gene wat werklik vas staan in die waarheid van die Skrif, en dit verkondig, kan verseker wees, een of ander tyd gaan hul hul vas loop in 'n muur van teenstand.

En Ta-An, ongelukkig gebeur dit in Afrikaanse kerke, .... oral... in die land ... ek seker daarvan, dit gebeur ook in Engelse kerke... taal is nie die probleem nie, maar Skriftuurlikheid is die probleem, by wyse van spreke.

Ta-An
Aug 26th 2012, 06:48 PM
Ek het vandag 'n NG kerk besoek in 'n aangrensend dorp, en hoor toe hulle praat van samesmelting met 'n ander gemeente, die betrokke gemeente het slegs 'n paar lidmate...... die kerk word gedeel met 'n Kleurling gemeente wat omtrent 10 minute nadat die diens klaar was begin het, en die byeenkoms het oorgeloop van kerkbywoners..... Nou wonder ek maar net..... loop die kerke nie leeg omdat so BAIE Blanke Suid-Afrikaners hulleself in die buiteland bevind nie??

In ons eie gemeente is daar voortdurig mense wat besig is om te immigreer ...

:hmm:

Mari van der LInde
Sep 1st 2012, 10:53 AM
Mmmm .... ek dink nie die antwoord is so ooglopend nie.... daar l 'n waarheid dieper as wat die oog kan sien.... hieroor sal ons nog baie kan debateer....

Emigrasie, dink ek is maar net een van die redes,
Geloofs tamheid,
'n "don't care" houding,
More is nog 'n dag,
Mense wat eerder "shopping" doen op 'n Sondag.
en nog baie meer... is van die ooglopende redes...

Maar al die redes is op die oppervlak, .... hulle is beskrywend van simptome, die dinge wat dieper l, die oorsake is verborge. Dis nou maar my opinie hieroor.

Ta-An
Sep 2nd 2012, 03:18 PM
Mmmm .... ek dink nie die antwoord is so ooglopend nie.... daar l 'n waarheid dieper as wat die oog kan sien.... hieroor sal ons nog baie kan debateer....

Emigrasie, dink ek is maar net een van die redes,
Geloofs tamheid,
'n "don't care" houding,
More is nog 'n dag,
Mense wat eerder "shopping" doen op 'n Sondag.
en nog baie meer... is van die ooglopende redes...

Maar al die redes is op die oppervlak, .... hulle is beskrywend van simptome, die dinge wat dieper l, die oorsake is verborge. Dis nou maar my opinie hieroor.Ja, wat jy s is baie waar.... ek het vandag iemand wou gelukwens met haar verjaarsdag by die kerk,,,, toe s haar man, Nee jong, sy het saam haar dogter gaan 'galavant' vir haar verjaarsdag... So, Ja, more is nog 'n dag, ons shop eerder op Sondag, want daar is nogals baie 'specials' vir die wat op Sondag shop...
Ek dink baie mense raak "moeg gewag" :hmm:
Sommiges hou ook nie daarvan dat die Ds hulle van hulle sondes moet vertel nie..... :D
Mense is nie meer bereid om opofferinge te maak nie...

Johnny
Sep 3rd 2012, 10:21 AM
Die e-pos nou ontvang en pas dalk in by die draad. Eina......vir myself partykeer!

Skuldig!Xanthe Galanis

Luister, hemele, gee aandag, aarde, want die Here het ges: Ek het kinders grootgemaak en opgevoed, maar hulle het teen My in opstand gekom. 'n Bees ken sy eienaar en 'n donkie die krip van sy baas, maar Israel ken My nie, my volk het geen begrip van wat Ek doen nie. Jesaja 1:2-3

Ek is baie lief vir TV-programme wat handel oor die regswreld en die interessante sake wat prokureurs en advokate moet verdedig. Voor die kern van die saak aangepak word en ons uitvind wie het wat gedoen of nie gedoen nie, verduidelik die aanklaer altyd eers die klag teen die beskuldigde. Jesaja begin sy boek so 'n bietjie soos 'n hofsaak; hy is 'n aanklaer wat die saak vir die jurie stel.

Dit is duidelik hoekom daar 'n klag teen Juda en Jerusalem gel word, hulle het die heilige verbond wat die Here met hulle gesluit het, verbreek. Hulle is korrup. Hulle hou aan met die sonde en minag God.

Maar wat van die verdediging? Wat het die beskuldigdes vir hulleself te s? Ek dink hulle was baie verontwaardig want, hierdie mense wat verhoor word, het 'n lang lys van al die "regverdige" dinge wat hulle doen. Hulle s iets soos: "Maar Edelagbare, ons gee ons tiendes, ons bely ons sondes, ons gaan kerk toe en ons bid." Die probleem is egter hulle houding. Hulle gaan maar net deur die handelinge, s die een ding op Sondag en doen die teenoorgestelde Maandagoggend.

God haat skynheiligheid in die tyd van Jesja en steeds vandag. Wanneer mense net deur die godsdienstige handelinge gaan of kerk toe gaan om ander te bendruk, of om dit wat hulle verkeerd doen te probeer wegsteek, haat God dit. Wanneer jy moet oorweeg of jy 'n regverdige lewe ly, is jou gereelde kerkbywoning bo-aan jou "Ek leef reg"-lys? Of kyk jy ook na hoe jy van Maandag tot Saterdag leef?

Gebed: Here, vergeef my asseblief vir al die kere wat my geloof oppervlakkig en leeg was. Help my om vandag, hierdie week en al die dae wat kom volgens u wil te leef. Amen

Mari van der LInde
Sep 8th 2012, 08:16 AM
Dis so waar wat die persoon ges het:....
is jou gereelde kerkbywoning bo-aan jou "Ek leef reg"-lys? Of kyk jy ook na hoe jy van Maandag tot Saterdag leef?....

Almal van ons moet waak teen die gewoonte om kerk by te woon, teen die leef reg lysie.... As ek en jy nie elke dag saam met God die dag kan begin, en deur gaan nie, moet ons onsself afvra; Watse geloof het ek? Kan ek dit ooit 'n geloof noem?

Dis maklik om 'n gewoonte aan te leer, veral nog as dit so reg lyk.... maar wat bring dit God in die sak? Wat sien Hy in my hart? ... 'n le dop, 'n lou warm siel.... dan moet ons weet, ons sal uitgespoeg word.....

Die stryd in kerke is om daardie lou warm siele wakker te maak, 'n begeerte na 'n persoonlike verhouding met die Here aan te wakker, en met alle respek ges, as die leraar nie daardie verhouding het nie, hoe kan hy sy mense lei...

In die week het ek gehoor dat daar SA predikers is wat dink die Bybel is net 'n mooi storieboek, en dat Jesus nie 'n werklikheid is nie.... dit; mense is regtig 'n kwade dag....

Dan vra ons hoekom die kerke leeg is.... wie het tyd om elke Sondag na 'n ou wat mooi stories vertel te luister? ... dan gaan "shop" mense eerder.........

Natuurlik, kan mens dit nie net voor die deur van die prediker l nie, dit is nog 'n bydraende faktor tot die probleem .... Die louwarm houding van die mensdom is egter mooi deur Johannes uit gewys.... dit is volgens my net nog 'n teken van die tyd.

Johnny
Sep 10th 2012, 05:53 AM
Dis so waar wat die persoon ges het:.... ....

Almal van ons moet waak teen die gewoonte om kerk by te woon, teen die leef reg lysie.... As ek en jy nie elke dag saam met God die dag kan begin, en deur gaan nie, moet ons onsself afvra; Watse geloof het ek? Kan ek dit ooit 'n geloof noem?

Dis maklik om 'n gewoonte aan te leer, veral nog as dit so reg lyk.... maar wat bring dit God in die sak? Wat sien Hy in my hart? ... 'n le dop, 'n lou warm siel.... dan moet ons weet, ons sal uitgespoeg word.....

Die stryd in kerke is om daardie lou warm siele wakker te maak, 'n begeerte na 'n persoonlike verhouding met die Here aan te wakker, en met alle respek ges, as die leraar nie daardie verhouding het nie, hoe kan hy sy mense lei...

In die week het ek gehoor dat daar SA predikers is wat dink die Bybel is net 'n mooi storieboek, en dat Jesus nie 'n werklikheid is nie.... dit; mense is regtig 'n kwade dag....

Dan vra ons hoekom die kerke leeg is.... wie het tyd om elke Sondag na 'n ou wat mooi stories vertel te luister? ... dan gaan "shop" mense eerder.........

Natuurlik, kan mens dit nie net voor die deur van die prediker l nie, dit is nog 'n bydraende faktor tot die probleem .... Die louwarm houding van die mensdom is egter mooi deur Johannes uit gewys.... dit is volgens my net nog 'n teken van die tyd.

Ons het gister 'n kosbare boodskap ontvang wat juis handel oor die onderwerp. 'n Vy aan 'n vyeboom het nie 'n blommetjie wat bot soos 'n vrugteboom nie. Die vy is 'n blom! Hy blom nie na buite nie, maar na binne. Dit is hoe ons geloof en liefde vir God ook moet wees. Nie net die uiterlike blom na buite nie, maar ook na binne.

http://static.ddmcdn.com/gif/fig-wasp-3.jpg

Jesus waarsku ons (Kerk van die Laodicense) dat ons alles reg doen, maar Hy het dit teen ons dat ons ons eerste liefde verlaat het. Ons is nie warm nie en ook nie oud nie, maar lou!

Openbaring 3:16 "Maar nou, omdat jy lou is en nie koud of warm nie, sal Ek jou uit my mond spuug."

Daarom ook een van die redes hoekom daar nie 'n "herlewing" in die kerk gaan kom soos wat baie dit wil sien nie of van die kansels af verkondig nie, maar 'n afval van die ware geloof. 'n Valse herlewing!