PDA

View Full Version : Wegraping, 'n ander siening

Ta-An
Aug 27th 2012, 08:10 PM
Gen 5:24 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=1&CHAP=5&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=24) En Henog het met God gewandel; en hy was daar nie meer nie, want God het hom weggeneem.

Is dit nie hoe ons as Christene moet lewe nie?? Soos Henog :idea:

Diegene wat 'n wegraping verwag (Bruid).....se kwalifikasie sal gemeet word aan die wandel van Henog met God :idea:

Johnny
Aug 28th 2012, 06:15 AM
Gen 5:24 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=1&CHAP=5&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=24) En Henog het met God gewandel; en hy was daar nie meer nie, want God het hom weggeneem.

Is dit nie hoe ons as Christene moet lewe nie?? Soos Henog :idea:

Diegene wat 'n wegraping verwag (Bruid).....se kwalifikasie sal gemeet word aan die wandel van Henog met God :idea:

Jy bevestig eintlik 'n punt wat ek al hoeveel maal probeer beklemtoon het i.v.m. die Bruid. Jesus kom vir skoongewaste, rein, onberispelike Bruid. Nie baie van ons voldoen hieraan nie, al is ons bekeer, want ons pad van Heiligmaking skiet ver tekort. Terloops, ons glo Henog gaan een van die 2 getuienis wees saam met Elia tydens die 7 jaar verdrukking hier op aarde, wat gedood gaan word en drie dae in die strate van Jerusalem gaan le en dan weer opstaan. Hulle moet nog 'n natuurlike (eerste dood) sterf.

HammerHead
Aug 28th 2012, 06:56 AM
Jy bevestig eintlik 'n punt wat ek al hoeveel maal probeer beklemtoon het i.v.m. die Bruid. Jesus kom vir skoongewaste, rein, onberispelike Bruid. Nie baie van ons voldoen hieraan nie, al is ons bekeer, want ons pad van Heiligmaking skiet ver tekort. Terloops, ons glo Henog gaan een van die 2 getuienis wees saam met Elia tydens die 7 jaar verdrukking hier op aarde, wat gedood gaan word en drie dae in die strate van Jerusalem gaan le en dan weer opstaan. Hulle moet nog 'n natuurlike (eerste dood) sterf.

Kan ek asb bewyse kry van waar Henog en Elia terug gaan kom aarde toe voor die verdrukking, dan n dood sterf, en weer gaan opstaan, omdat hulle die eerste dood MOET sterf?

Want ek kan nie insien hoekom hulle die eerste dood MOET sterf nie, daar gaan mense wees met God se wederkoms wat OOK nie die eerste dood sterf nie...

En om daaroor te dink, as ek Henog of Elia is sal ek darm baie upset wees op soveel jaar in die Hemel te wees, sonder ENIGE sonde te leef, en dan weer terug aarde toe gestuur te word om te kom STERF...

Daar is baie dinge wat nie sin maak as ek daaroor dink nie...Sal graag die verse wil sien!

:pray:

Johnny
Aug 28th 2012, 09:41 AM
Kan ek asb bewyse kry van waar Henog en Elia terug gaan kom aarde toe voor die verdrukking, dan n dood sterf, en weer gaan opstaan, omdat hulle die eerste dood MOET sterf?

Want ek kan nie insien hoekom hulle die eerste dood MOET sterf nie, daar gaan mense wees met God se wederkoms wat OOK nie die eerste dood sterf nie...

En om daaroor te dink, as ek Henog of Elia is sal ek darm baie upset wees op soveel jaar in die Hemel te wees, sonder ENIGE sonde te leef, en dan weer terug aarde toe gestuur te word om te kom STERF...

Daar is baie dinge wat nie sin maak as ek daaroor dink nie...Sal graag die verse wil sien!

:pray:

Hammerhead, dit gebeur nie voor die verdrukking nie, maar tydens die verdrukking.

Hebreers 9:27 "En net soos die mense bestem is om een maal te sterwe en daarna die oordeel,...."

http://blogandmayblog.com/wp-content/uploads/2011/05/moses_and_elijah.jpg

Rev 11:2 Maar die voorhof buitekant die tempel moet jy uitlaat en dit nie meet nie, want dit is aan die heidene gegee; en hulle sal die heilige stad twee en veertig maande lank vertrap.
Rev 11:3 En Ek sal aan my twee getuies gee dat hulle, met sakke bekleed, duisend twee honderd en sestig dae lank sal profeteer.
Rev 11:4 Hulle is die twee olyfbome en die twee kandelaars wat voor die God van die aarde staan.
Rev 11:5 En as iemand hulle wil beskadig, gaan daar vuur uit hulle mond en verslind hulle vyande; en as iemand hulle wil beskadig, moet hy op dieselfde manier gedood word.
Rev 11:6 Hulle het mag om die hemel te sluit, sodat daar in die dae van hulle profesie geen reën val nie; en hulle het mag oor die waters, om dit in bloed te verander en om die aarde te tref met allerhande plae so dikwels as hulle wil.
Rev 11:7 En wanneer hulle hul getuienis voleindig het, sal die dier wat uit die afgrond opkom, teen hulle oorlog voer en hulle oorwin en hulle doodmaak;
Rev 11:8 en hulle lyke sal lę op die straat van die groot stad wat geestelik genoem word Sodom en Egipte, waar ook onse Here gekruisig is.
Rev 11:9 En mense uit die volke en stamme en tale en nasies sal hulle lyke drie en ‘n halwe dag lank sien en nie toelaat dat hulle lyke in die graf gelę word nie.
Rev 11:10 Die bewoners van die aarde sal bly en verheug wees oor hulle en sal vir mekaar geskenke stuur, omdat dié twee profete die bewoners van die aarde gepynig het.
Rev 11:11 En ná die drie en ‘n halwe dag het ‘n gees van die lewe uit God in hulle ingegaan, en hulle het op hul voete gaan staan, en ‘n groot vrees het geval op die wat hulle aanskou het.
Rev 11:12 En hulle het ‘n groot stem uit die hemel vir hulle hoor sę: Kom op hierheen! En hulle het opgevaar na die hemel in die wolk, en hul vyande het hulle aanskou.

Question: "Who are the two witnesses in the book of Revelation?"

http://www.gotquestions.org/two-witnesses.html
Answer: There are three primary viewpoints on the identity of the two witnesses in Revelation 11:3-12: (1) Moses and Elijah, (2) Enoch and Elijah, (3) two unknown believers whom God calls to be His witnesses in the end times. (1) Moses and Elijah are seen as possibilities for the two witnesses due to the witnesses' power to turn water into blood (Revelation 11:6), which Moses is known for (Exodus chapter 7), and their power to destroy people with fire (Revelation 11:5), which Elijah is known for (2 Kings chapter 1). Also giving strength to this view is the fact that Moses and Elijah appeared with Jesus at the transfiguration (Matthew 17:3-4). Further, Jewish tradition expected Moses and Elijah to return in the future. Malachi 4:5 predicted the return of Elijah, and the Jews believed that God’s promise to raise up a prophet like Moses (Deuteronomy 18:15, 18) necessitated his return.

(2) Enoch and Elijah are seen as possibilities for the two witnesses because they are the two individuals whom God has taken to heaven apart from experiencing death (Genesis 5:23; 2 Kings 2:11). The fact that neither Enoch or Elijah have experienced death seems to qualify them to experience death and resurrection, as the two witnesses experience (Revelation 11:7-12). Proponents of this view claim that Hebrews 9:27 (all men die once) disqualifies Moses from being one of the two witnesses, as Moses has died once already (Deuteronomy 34:5). However, there are several others in the Bible who died twice—e.g., Lazarus, Dorcas, and the daughter of the synagogue ruler—so there is really no reason why Moses should be eliminated on this basis.

View (3) essentially argues that Revelation chapter 11 does not attach any famous identity to the two witnesses. If their identities were Moses and Elijah, or Enoch and Elijah, why would Scripture be silent about this? God is perfectly capable of taking two "ordinary" believers and enabling them to perform the same signs and wonders that Moses and Elijah did. There is nothing in Revelation 11 that requires us to assume a "famous" identity for the two witnesses.

Which view is correct? The possible weakness of (1) is that Moses has already died once, and therefore could not be one of the two witnesses, who die, which would make Moses a contradiction of Hebrews 9:27. Proponents of (1) will argue that all of the people who were miraculously resurrected in the Bible (e.g., Lazarus) later died again. Hebrews 9:27 is viewed, then, as a "general rule," not a universal principle. There are no clear weaknesses to view (2), as it solves the "die once" problem, and it makes sense that if God took two people to heaven without dying, Enoch and Elijah, it was to prepare them for a special purpose. There are also no clear weaknesses to view (3). All three views are valid and plausible interpretations that Christians can have. The identities of the two witnesses is an issue Christians should not be dogmatic about.

Recommended Resource: Understanding End Times Prophecy by Paul Benware (http://www.christianbook.com/Christian/Books/product?event=AFF&p=1011693&item_no=90796).

HammerHead
Aug 29th 2012, 07:14 AM
Johnny, Sal jy saamstem dat die twee getuies direk gekoppel is aan die profesie van die 1260 dae?...

Daarom sal ek graag eers wil hoor wat jou uitleg is van die 1260 dae profesie voordat die twee getuies ontleed word...

Net iets om aan te dink…

Wanneer Sagaria twee olyfbome en kandelare in n visioen sien, het hy vir die engel gevra wat dit beteken, en die engel het hom geantwoord:

Sag 4:6 "Dit is die woord van die HERE"...

Jammer Ta-An dat ons die onderwerp heel verander het, miskien kan dit verder in n ander draar bespreek word.:confused

Johnny
Aug 29th 2012, 08:43 AM
Johnny, Sal jy saamstem dat die twee getuies direk gekoppel is aan die profesie van die 1260 dae?...

Daarom sal ek graag eers wil hoor wat jou uitleg is van die 1260 dae profesie voordat die twee getuies ontleed word...

Net iets om aan te dink…

Wanneer Sagaria twee olyfbome en kandelare in n visioen sien, het hy vir die engel gevra wat dit beteken, en die engel het hom geantwoord:

Jammer Ta-An dat ons die onderwerp heel verander het, miskien kan dit verder in n ander draar bespreek word.:confused

Die 7 jaar verdrukking is 7 jaar lank (:cool:) en word in 2 gesplit deur gebeure tydens daardie tydperk van 1260 dae elk.

http://christiankonnections.com/assets/images/autogen/a_Rapture_Pre-Tribulation.gif

HammerHead
Aug 29th 2012, 01:21 PM
Hi Johnny

Ek kan nerens in die bybel bewyse kry van n 7 jaar verdukking nie. n 7 jaar tydperk word nie eers een keer in Openbaring genoem nie..Openbaring 11 praat van n 1260 dae profesie. Die enigste plek waar daar aan 7 jaar gekom word, is om die 1260 “dae” van verse 2 en 3 van Open 11 bymekaar te tel… Maar die 2 verse praat van dieselfde 1260 “dae”…nie 2 verskillendes nie…

Ek weet nie of dit alom bekend is hoe om n profesie uit te le nie, maar die bybel is baie duidelik oor sekere “sleutels”:

In Eseg 4 le een van die “sleutels” - Daar praat dit van n 390 dae profesie, “en vir elke jaar le ek jou een dag op” (Eseg 4:6)

Dit is n God gegewe sleutel van interpretasie.

D.W.S 1 dag = 1 jaar in profesie-taal.

Daarom in Open 11 is die 1260 dae profesie gelyk aan 1260 jaar profesie, soos die Here dit gegee het om te interpreter…

En as Open 11 deel is van n 1260 jaar profesie, dan het dit niks tedoen met n 7 jaar verdrukking wat nog moet kom nie…

Die 1260 jaar profesie is deel van n baie groter profesie in Daniel, maar soos ek in my vorige kommentaar gese het, die onderwerp van die draad die wegraping, so die profesie kan in n ander draad bespreek word…

Ben Cronje
Aug 29th 2012, 09:23 PM
Hi julle...

Ek stem saam met Hammerhead. Dis 1260 jaar, nie 1260 dae nie. Mens moet mens self 'n paar vrae afvra: Hoekom gebruik mens jare met al die tyd profesiee, maar skielik dae met hierdie een?
Ook: Paulus (2 Thes 2:7) en Johannes (1 Joh 4:3) bevestig dat die antichris reeds in hul tyd daar is en gaan wees tot die einde van tyd. Hoekom moet mens hierdie twee se getuienis ignoreer om 'n antichris te wil kry wat skielik in die eindtyd uitpop?
Die twee getuies is die Ou en Nuwe Testament. HammerHead, jy is reg met:

Soos Openbaring leen uit Daniel uit, word hier geleen uit Saggaria uit.:). Die Bybel verklaar homself altyd, as dit by profesie kom.....

Johnny, as ek mag vra: Hoe interpreteer jy 1 Joh 4:3 en 2 Thes 2:7? :hmm:

Johnny
Aug 30th 2012, 05:51 AM
Hammerhead en Ben, as julle nie in 'n 7 jaar verdrukking glo nie dan is dit vir my sinneloos om die gesprek enigsins verder te neem. Onthou....as die laaste basuin blaas....dan is dit tyd vir julle om bekommerd te raak! :pray:

Ben Cronje
Aug 30th 2012, 07:22 AM
Hammerhead en Ben, as julle nie in 'n 7 jaar verdrukking glo nie dan is dit vir my sinneloos om die gesprek enigsins verder te neem. Onthou....as die laaste basuin blaas....dan is dit tyd vir julle om bekommerd te raak! :pray:

Jy speel nie "fair" nie, Johnny.....:sad: Jy kan nie stellings maak wat jy nie bereid is om te kan verdedig nie. Hoe kan ons van jou leer as jy dit nie wil doen nie???
1 Joh 4:3 en 2 Thes 2:7 gaan nie uit die Bybel verdwyn nie.... Hoe interpreteer JY daai twee verse? :help:
En Saggaria 4:6 terwyl ons besig is...:cool:

HammerHead
Aug 30th 2012, 10:04 AM
Eina Johnny...Net omdat iemand nie saam met jou stem nie, nou besluit jy sommer ons is verkeerd ?

Dan 12:10 Baie sal gereinig en gesuiwer en gelouter word, maar die goddelose sal goddeloos handel; en geeneen van die goddelose mense sal verstaan nie, maar die verstandiges sal verstaan.

As ek verkeerd verstaan, wil ek graag he iemand moet my reghelp, want ek wil nie goddeloos wees nie...Net so moet ENIGE iemand homself belangrik genoeg ag om die waarheid te verstaan. Hoe verstaan mens die waarheid? Jy antwoord die bybel met die bybel!!

Die bybel le vir ons AL die profesie uit, ons moet net dit raak lees..As jy die regte "tools" gebruik, is enige taak baie maklik...Net so, as jy die regte verduidelikings gebruik uit die bybel uit, maak die profesiee baie sin, en is maklik om te interpreteer!

Ek is bereid om die hele uitleg van die profesiee te doen in n draad, maar ek het tyd nodig om dit aan mekaar te slaan, maar sodra ek dit gedoen het, doen elkeen homsself n guns en gaan KYK of dit bybels is, want dis nie my uitleg nie, dis God se uitleg...

Hoekom het God vir ons profesiee gegee?

1 - Om die God van die bybel as die enigste WARE God te verklaar, van alle ander gode!
2 - Om die toekoms AKKURAAT te verklaar en sodoende GELOOF in die hoorder daarvan te skep.
3 - Om aan die hoorder van die profesiee te openbaar wat God se wil en gedagtes is vir sy lewe.
4 - Om Jesus Christus aan die hoorder voor te stel, want Openbaring 1:1 se nie verniet die boek se TEMA is die openbaring van Jesus nie..

Nou as n profesie verkeerd verstaan word, klink dit vir my BAIE belangrik dat dit reggestel word, anders kan die bogenoemde punte nie geskiet in daardie persoon se lewe nie! En as jy nie weet wat God se wil is in jou lewe nie, hoe kan jy doen wat God behaag?

Hoop dit is elke Christen se DOEL om God se wil in hulle lewe te ontdek.

Johnny
Aug 31st 2012, 05:45 AM
Hi julle. Daar is al vele drade en gesprekke oor die onderwerp op die forum en ek sien nie hoekom ek ALLES weer en weer en weer moet aanpsreek nie. As julle 'n search gaan doen is ek seker julle sal (of nie) die antwoorde kry waarna julle opsoek is. As dit nie werk nie, kan ek vir julle gratis dvd's oor die onderwerp en vele meer pos wat julle ure se kykgenot en lering sal verskaf. Julle kan vir my 'n e-pos (jvandmerwe@g5.co.za) stuur. ;)Sien die skakel:

11337

http://bibleforums.org/showthread.php/213667-Nuwe-DVD-Gratis

HammerHead
Aug 31st 2012, 06:18 AM
Hi Johnny...

Dankie vir jou offer, ek dink die enigste manier om uit te vind wat die BYBEL daaroor se, is om altwee opsies te vat, en dit met die bybel te vergelyk...

Ek sal op een voorwaarde na jou dvd's kyk, as jy instem om na dvd's te kyk wat EK jou ook, natuurlik gratis, kan stuur...Sodra jy instem, sal ek jou n epos stuur met my posadres ens...

En dan doen ons mekaar n guns, en gan SOEK waar die ander persoon verkeerd is, en hoekom ek dit so se is, want as jy gaan SOEK waar iemand anders nie saamstem met die bybel nie, dan sal die Here vir jou wys waar daardie persoon verkeerd is, en as jy niks kry wat verkeerd is nie, dan is daar net een antwoord, dit moet waar wees...

Hoop om van jou te hoor!;)

Ben Cronje
Aug 31st 2012, 09:29 AM
Hi Johnny. Ek het 'n aks meer as 'n maand terug al vir jou 'n epos gestuur met my pos adres, maar nog geen dvd's gekry nie....:cry: Ek glo jy het nie my epos gekry nie, so ek stuur dit weer vir jou.

Hammerhead, het ons twee dieselfde dvd's? Indien nie, het ek ook baie "cool" dvd's wat ek vir jul altwee wil stuur (vir seker ook gratis). Myne is 'n stel van 13 dvd's + 2 dvd's oor Skeppingsleer vs Evolusie. Ongelooflik! Voorwaardes dieselfde: ek kyk julle s'n en julle myne...:lol: Hierdie gaan in 'n DVD-kyk bonanza ontaard! :lol: Ek weet van my kant af sal ek vir seker jou DVD's kyk, Johnny (Self vir jou my aantekeninge daaroor terug epos as bewys dat ek dit in detail gekyk het). Maar dan moet jy myne ook kyk. :)

As jou DVD's anders as myne is, Hammerhead, sal ek graag ook daarna wil kyk.

HammerHead
Aug 31st 2012, 10:55 AM
As jou DVD's anders as myne is, Hammerhead, sal ek graag ook daarna wil kyk.

Haha, Ben, eks nie seker of dit dieselfde is nie, ek wou jou n privaat boodskap stuur, maar ek het dit 'aparantly' gedisable...:idea: so ek probeer uitvind hoe om dit aan te sit, en dan sal ek dit doen...:cool:

HammerHead
Aug 31st 2012, 11:09 AM
Hi Ben, ek het my PB reggekry:pp, maar dit lyk my jou PB is ook disabled...As jy wil, kan jy dit aansit en dan kan ek jou my epos adres gee, of sommer net vir jou die DVD's se naam gee....Laatweet my!

Ta-An
Aug 31st 2012, 03:32 PM
???????
Wat het julle met my draad gemaak :o :hmm:

:hug: Dis okay....

Al wat ek wou sę is, dat dit darm lekker moet wees om so 'n verhouding met God te hę soos Henog gehad het. :pp

Ben Cronje
Aug 31st 2012, 04:26 PM
???????
Al wat ek wou sę is, dat dit darm lekker moet wees om so 'n verhouding met God te hę soos Henog gehad het. :pp

Amen op daai stelling!:pray:

Jammer oor die draad, tannie...:( (Ek voel skielik weer 8 jaar oud toe die buurvrou met my geraas het :lol:)

Ta-An
Aug 31st 2012, 05:02 PM
Amen op daai stelling!:pray:

Jammer oor die draad, tannie...:( (Ek voel skielik weer 8 jaar oud toe die buurvrou met my geraas het :lol:)
Ek is 'n Tannie nę :yes:
Ek is twee hande se vingers oud :D

:monkeyd:

Ben Cronje
Aug 31st 2012, 05:16 PM
Hi Ben, ek het my PB reggekry:pp, maar dit lyk my jou PB is ook disabled...As jy wil, kan jy dit aansit en dan kan ek jou my epos adres gee, of sommer net vir jou die DVD's se naam gee....Laatweet my!

:huh: Hoe aktiveer mens mens se PB???? Is daar 'n plek wat dit verduidelik?

Ta-An
Sep 3rd 2012, 07:28 AM
http://bibleforums.org/faq.php?s=&do=search&q=private+messaging&titleandtext=1&match=all

:huh: Hoe aktiveer mens mens se PB???? Is daar 'n plek wat dit verduidelik?

Johnny
Sep 3rd 2012, 07:36 AM
Ben, ek het joune gepos. As jy dit nie ontvang het nie, dan het dit weggeraak. Ek kry ook pakkies terug (gereeld) van mense wat nie hulle sin afhaal nie....dan moet ek dit weer pos. Ek stuur weer 'n stel. Vir jou en Hammerhead my posadres is:

Johnny van der Merwe
Posbus 63349
Vaalpark
1948

E-Pos: johnny@oospoort.co.za of jvandmerwe@g5.co.za
Web: www.oospoort.co.za (http://www.oospoort.co.za)

Ben Cronje
Sep 4th 2012, 07:52 AM
Ben, ek het joune gepos. As jy dit nie ontvang het nie, dan het dit weggeraak. Ek kry ook pakkies terug (gereeld) van mense wat nie hulle sin afhaal nie....dan moet ek dit weer pos. Ek stuur weer 'n stel. Vir jou en Hammerhead my posadres is:

Johnny van der Merwe
Posbus 63349
Vaalpark
1948

E-Pos: johnny@oospoort.co.za of jvandmerwe@g5.co.za
Web: www.oospoort.co.za (http://www.oospoort.co.za)

Dankie Johnny. :). Waardeer die moeite.

Ben Cronje
Sep 4th 2012, 07:54 AM
http://bibleforums.org/faq.php?s=&do=search&q=private+messaging&titleandtext=1&match=all

Dankie....:pp. Ek waardeer dit baie.