PDA

View Full Version : Help asseblief Die 7 jaar verdrukking.....was dit of kom dit?

Johnny
Jan 9th 2013, 07:14 AM
http://www.according2prophecy.org/Merchant2/graphics/00000001/Great-Tribulation-Period-lg.jpg

Na aanleiding van menige drade oor die 7 jaar verdukking en Ben se siening dat dit reeds tydens die kruisiging van Jesus plaasgevind het wil ek graag toets hoe sien ander deelnemers dit. Jy hoef nie kommentaar te lewer of jou naam te noem nie. Vul eenvoudig die "POLL" in.

Nou ja, as ek reg is behoort daar ten minste 2 te wees wat gaan stem dat dit tydens Jesus se kruisiging was. Kom ons kyk hoe sien ander deelnemers dit en volgens my berekening behoort daar ongeveer 15 ander van die gereelde deelnemers se stemme te wees. Jy kan natuurlik die draad ontspoor deur te stem om ander te bevoordeel, maar dit gaan jou niks in die sak bring nie.

Wees dus eerlik in jou stemming.

Ben Cronje
Jan 9th 2013, 12:00 PM
Wel Johnny, die Bybel is nie 'n demokrasie nie. As Sewe Wolwe en 'n Skaap stem oor wat volgende vir ete gaan wees, dink jy die skaap gaan wen? :cool:

Inelkgeval, Hopelik het almal wat hier gaan stem darem eers die Probleme met 'n 7 Jaar verdrukking hier (http://bibleforums.org/showthread.php/243752-Wil-Jy-Regtig-Weg-Geraap-Word/page6) in plasing #87 en hier (http://bibleforums.org/showthread.php/243752-Wil-Jy-Regtig-Weg-Geraap-Word/page7) in plasings # 91 en 93 gelees om 'n pro en con geheelbeeld te kry? En aangesien jy s dat dit MY siening is sal hul ook hopelik net in ag neem:

Ek sit hom nie daar nie, Johnny. Die Bybel self sit hom daar en gee ook die rede hoekom:

Dan 9:25 Nou moet jy weet en verstaan: van die uitgang van die woord af om Jerusalem te herstel en op te bou tot op n Gesalfde, n Vors, is sewe sewetalle; en twee en sestig sewetalle lank sal dit herstel en opgebou word, met pleine en slote, maar in tye van benoudheid. 26 En n die twee en sestig sewetalle sal n Gesalfde uitgeroei word, maar sonder iets vir Hom; en die volk van n vors wat sal kom, sal die stad en die heiligdom verwoes, maar sy einde sal met n oorstroming wees, en tot die einde toe sal dit oorlog wees, vasbeslote verwoestings.
Dan 9:25 Know therefore and understand, that from the going forth of the commandment to restore and to build Jerusalem unto the Messiah the Prince shall be seven weeks, and threescore and two weeks: the street shall be built again, and the wall, even in troublous times. 26 And after threescore and two weeks shall Messiah be cut off, but not for himself: and the people of the prince that shall come shall destroy the city and the sanctuary; and the end thereof shall be with a flood, and unto the end of the war desolations are determined.
Na die 69 weke (met ander woorde in die 70ste week) word die Messias in die middel van die week afgesny (gekruisig). In die middel van die 70ste week, Johnny. Dis wat die Bybel SELF s, Johnny.

:thumbsup:

Johnny
Jan 9th 2013, 12:04 PM
Wel Johnny, die Bybel is nie 'n demokrasie nie. As Sewe Wolwe en 'n Skaap stem oor wat volgende vir ete gaan wees, dink jy die skaap gaan wen? :cool:

Inelkgeval, Hopelik het almal wat hier gaan stem darem eers die Probleme met 'n 7 Jaar verdrukking hier (http://bibleforums.org/showthread.php/243752-Wil-Jy-Regtig-Weg-Geraap-Word/page6) in plasing #87 en hier (http://bibleforums.org/showthread.php/243752-Wil-Jy-Regtig-Weg-Geraap-Word/page7) in plasings # 91 en 93 gelees om 'n pro en con geheelbeeld te kry? En aangesien jy s dat dit MY siening is sal hul ook hopelik net in ag neem:

:thumbsup:

Watse "SPAM " plak jy hier.......:rofl:

HammerHead
Jan 10th 2013, 06:23 AM
Ek sien nog niks het verander vandat ek weg is nie...:no:

Ai tog, as daar maar net n tyd wil kom dat die Bybel as riglyn gebruik wil word...

Johnny, as daar n 7 jaar verdrukking kom, gaan jy PRESIES kan uitwerk wanneer Christus se koms is of nie??? (Natuurlik nie jy persoonlik nie, want jy gaan mos weggeraap word, maar ek bedoel nou ek wat nie weggeraap gaan word nie)

Dink jy nie dit is teenstrydig met wat die Bybel se nie?

Dit is wat ek bly se, daar is soveel teoriee wat mense uit die Bybel uit kan vind, maar net een waarheid wat maak dat die Bybel nie homself telkemaal weerspreek nie!

Son of the South
Jan 10th 2013, 07:22 AM
Ek het gestem dat die Verdrukking nog kom, maar ek stem saam met HH: Ek sal graag vanuit die Woord wil sien waar die teorie van 7 jaar vandaan kom.

Ben Cronje
Jan 10th 2013, 08:27 AM
Ek het gestem dat die Verdrukking nog kom, maar ek stem saam met HH: Ek sal graag vanuit die Woord wil sien waar die teorie van 7 jaar vandaan kom.

SoS, ek stem ook 100% saam met jou. Maar het teen 7 Jaar verdrukking gestem, want dit was die vraag....:P

Inelkgeval, Johnny se Steekproef is nou skeef getrek. Dit gaan sy dag reuneer! :lol:

Johnny
Jan 10th 2013, 03:21 PM
Dankie ouens vir al julle insette. Hierdie is nie 'n besprekingsdraad nie. Daarvoor is Ben se draad daar. Hierdie is maar net om die gevoel te toets van ander deelnemers.
Daar kort nog heelwat ander deelnemers se stemme. Dit is ook nie om te kyk wie is reg of verkeerd nie, maar dalk sal ons verbaas wees hoeveel "sluk" nie Ben se teorie nie.

HammerHead
Jan 11th 2013, 05:20 AM
Dankie ouens vir al julle insette. Hierdie is nie 'n besprekingsdraad nie. Daarvoor is Ben se draad daar. Hierdie is maar net om die gevoel te toets van ander deelnemers.
Daar kort nog heelwat ander deelnemers se stemme. Dit is ook nie om te kyk wie is reg of verkeerd nie, maar dalk sal ons verbaas wees hoeveel "sluk" nie Ben se teorie nie.

Johnny, jy moet probeer om maar nie so baie op Ben te fokus nie, want dan gaan jy n ander fokus verloor.

Miskien moes jy liewers gevra het wie dink die teorie wat Ben voorle, is n Bybelse begrip, of sommer net Ben se teorie. (Ek dink jy sal vind daar is nie veel wat sal kan stry dit is n Bybelse teorie as hulle waarlik hulle ondersoek gedoen het nie)

Jou vraag is ook misleidend, want meeste van ons glo daar kom nog n tyd van verdrukking, dit gaan oor die tydperk van die verdrukking wat ons nie mee eens is nie...:thumbsup:

RR van Wyk
Jan 11th 2013, 08:33 AM
Ek het gestem dat die sewe jaar verdrukking reeds in Jesus se tyd plaasgevind het. Dit was 'n verdrukking wat ek glo net op 'n klein deel van die aarde was, wat meer spesefiek deur die Jode beleef is.

Maar daar is baie beslis 'n groot verdrukking wat nog kom. Wanneer presies weet ons nog nie, maar as ek na al die tekens kyk is dit heel moontlik in ons leeftyd. Hoeveel van daardie verdrukking ons gaan moet deurgaan voordat Jesus kom sal ons ook nie weet nie.

Ek sal Daniel weer moet gaan lees.

Johnny
Jan 11th 2013, 10:04 AM
Johnny, jy moet probeer om maar nie so baie op Ben te fokus nie, want dan gaan jy n ander fokus verloor.

Miskien moes jy liewers gevra het wie dink die teorie wat Ben voorle, is n Bybelse begrip, of sommer net Ben se teorie. (Ek dink jy sal vind daar is nie veel wat sal kan stry dit is n Bybelse teorie as hulle waarlik hulle ondersoek gedoen het nie)

Jou vraag is ook misleidend, want meeste van ons glo daar kom nog n tyd van verdrukking, dit gaan oor die tydperk van die verdrukking wat ons nie mee eens is nie...:thumbsup:

Ek weet nie wat verstaan julle nie onder die vraag van "7 jaar" verdrukking nie. Die christendom is al eeue onder verdrukking, maar dit het NIKS te make met die 7 jaar verdrukking wat kom nie. Dus het bevoorbeeld RR se keuse om dit tydens Jesus te plaas nie relevansie nie, want dit gaan nie oor die verdukking wat daar nog altyd was nie. Ek dink eerder dat julle dus almal wat so redeneer soos jy....die pot mis sit, want daar was nog nooit 'n 7 jaar verdukking nie......en dit is die een wat Jesus van praat daar nog NOOIT was en en NOOIT weer sal wees nie. MAtteus 24 gaan UITSLUITLIK oor die laaste dae....en dit is waar JEsus dit se.

Matteus 24:21 "Want dan sal daar groot verdrukking wees soos daar van die begin van die wreld af tot nou toe nie gewees het en ook nooit sal wees nie."

Die 7 verdrukkng wat kom gaan die res na 'n Sondagskool piekniek lyk. Dit word ook genoem die "the abomination of desolation".

The "Abomination of Desolation" Identified At Last (By 7 Clues)
Although the average Christian wouldnt know an "abomination of desolation" even if it came up and bit them in the rear, Jesus gave important end time survival instructions for "when you see the abomination." This cryptic phrase describes the key event that immediately precedes the Great Tribulation and is the last chance to flee to safety from the Antichrist. Nevertheless, people continue to disagree on what the abomination of desolation is or even whether it is past or future! Find out why its not the Dome of the Rock or any past event, and what exactly Revelation says it will be.

Abomination of Desolation?
Daniel's "abomination of desolation" is a very familiar term to most Christians thanks to Jesus' reference to it in the Gospels. At the same time, it is easily the least understood major prophetic term compared to say the great tribulation, the mark of the beast or even the 70th week. Most Christians have no clue what it is because the terms "abomination" and "desolation" do not have the same significance to a modern Western reader as they did to ancient Torah-savvy/Jewish audiences.

This opacity can leave the modern reader troubled when they read what it says about the abomination of desolation:

Matthew 24:15-16 (ESV) 'So when you see the abomination of desolation ... then let those who are in Judea flee to the mountains.'
These urgent survival instructions Jesus gave for end time believers are of course difficult to follow when you have no concept of what you're supposed to be watching for!

Naturally, this ignorance makes it easy for Christians to entertain very diverse theories for what the abomination is; based in either the past or future. For example, one historical theory is that the abomination of desolation is the Dome of the Rock finished on the Temple Mount in 691 AD. Preterists believe the abomination happened when the Roman general Pompey conquered the city and entered the Holy of Holies (where only the Aaronic high priest was allowed) before they destroyed the temple in 70 AD. Others think Antiochus IV Epiphanes completely fulfilled the abomination after he violated the temple in 167 BC in the time of the Maccabees. Of course, there is also the "futurist" perspective that the abomination relates to the work of the end time Beast or "Antichrist."

Fortunately, there are several clues in Scripture about the abomination of desolation. When you look at them all together, it becomes possible to identify the one interpretation that they all fit. Here are seven clues from simple, plainly read Scripture that will help us do that.

Vir die "CLUES" kan julle die skakel volg.
http://www.escapeallthesethings.com/abomination-desolation.htm

Ben Cronje
Jan 11th 2013, 11:11 AM
Ek weet nie wat verstaan julle nie onder die vraag van "7 jaar" verdrukking nie. Die christendom is al eeue onder verdrukking, maar dit het NIKS te make met die 7 jaar verdrukking wat kom nie. Dus het bevoorbeeld RR se keuse om dit tydens Jesus te plaas nie relevansie nie, want dit gaan nie oor die verdukking wat daar nog altyd was nie. Ek dink eerder dat julle dus almal wat so redeneer soos jy....die pot mis sit, want daar was nog nooit 'n 7 jaar verdukking nie......en dit is die een wat Jesus van praat daar nog NOOIT was en en NOOIT weer sal wees nie. MAtteus 24 gaan UITSLUITLIK oor die laaste dae....en dit is waar JEsus dit se.

Matteus 24:21 "Want dan sal daar groot verdrukking wees soos daar van die begin van die wreld af tot nou toe nie gewees het en ook nooit sal wees nie."

Johnny, ons het nog nooit ontken dat daar 'n verdrukking aan die eindtyd gaan wees nie, en ja, Matt 24:21 getuig daarvan. Hier is maar een voorbeeld waar ek dit ges het:

Ek is besig om iets oor die 7 jaar verdrukking te skryf, "As we speak". Gaan egter 'n rukkie vat. Ja, daar gaan groot verdrukking wees voor Jesus se koms, en dit gaan groter wees as enige iets wat nog ooit voorheen op die aarde was. Maak geen fout nie. 7 Jaar egter???? Die verdrukking gaan soos ek vroeer genoem het, dit gaan 'n smeltkroes wees.

Maar dit gaan vir seker nie net 7 jaar lank of kort wees nie. Die 7 jaar en die wegraping is iets wat julle tussen-in verse lees en nerens nog kon julle dit direk uit die Bybel uit wys nie....

Johnny
Jan 11th 2013, 07:51 PM
Johnny, ons het nog nooit ontken dat daar 'n verdrukking aan die eindtyd gaan wees nie, en ja, Matt 24:21 getuig daarvan. Hier is maar een voorbeeld waar ek dit ges het:

Maar dit gaan vir seker nie net 7 jaar lank of kort wees nie. Die 7 jaar en die wegraping is iets wat julle tussen-in verse lees en nerens nog kon julle dit direk uit die Bybel uit wys nie....

Ben, in a nutshell.....

http://3.bp.blogspot.com/_NVbGxxojoV0/Sar3HCsKYPI/AAAAAAAABdo/YFrXZ471zd0/s400/Bible+in+a+nutshell.jpg

Openbaring 11:3 "En Ek sal aan my twee getuies gee dat hulle, met sakke bekleed, duisend twee honderd en sestig dae lank sal profeteer."

http://www.nowtheendbegins.com/images/bible-images/the-two-witnesses-of-revelation.jpg

Boonste gedeelte verwys na die eerste 3,5 jaar van die 7 jaar verdrukking: Twee getuies, moontlik Henog en Elia.

In die middel van die 7 jaar verdrukking word die antichris geopenbaar vir wie hy regtig is. Die valse messias. Hy vervolg die Jode en die Here open hulle oe om die ware Messias aan te neem. Hulle vlug na die berge by Petra waar die Here hulle verberg die 2de helfte van die 7 jaar verdrukking.

Nou volg die 2de 3,5 jaar van die 7 jaar verdrukking. Die oorblywende Jode vlug na Petra.

http://www.breakaway.cc/place-images/petra01.jpg

Openbaring 12:6 "En die vrou het na die woestyn gevlug waar sy n plek het wat deur God gereed gemaak is, dat hulle haar daar sou onderhou duisend twee honderd en sestig dae lank."

Julle verdukking verwys geensins na 'n spesifieke tydperk van 7 jaar nie. Een duisend tweehonderd en sestig dae is 3,5 jaar. Openbaring verwys na 2 sulke tydperke wat direk na mekaar volg, wat 100% by die 7 jaar verdrukking inpas. Die wegraping vind voor die 7 jaar verdukking plaas en die wederkoms van Jesus met sy Bruid na die verdukking vir die Bruilofsmaal.

As jy die Joodse Bruilof, die wegraping en die 7 jaar verdrukking gaan bestudeer sal jy klok kry wat jy op die stadium net hoor lui.....iewerster tussen niks en nerens.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/519ddN14ywL.jpg

http://www.his-forever.com/jewish_weddings_rapture.htm

SIEN OOK:

Die Antichris, die Groot Verdrukking en Israel - Bibleguidance.co.zawww.bibleguidance.co.za/Afrartikels/Futurisme.htmCached - Translate this page
You +1'd this publicly. Undo
Johan Malan, Universiteit van die Noorde, Suid-Afrika ... Die komende verdrukking van sewe jaar is 'n goed ontwikkelde tema in Bybelse profesie, wat .... In daardie tyd sal die Antichris teen die heiliges oorlog voer en hulle oorwin ( Op. 13:7).
http://www.bibleguidance.co.za/Afrartikels/Futurisme.htm

Dit is nou net jammer dat die wat nou verkeerdelik gestem het nie hulle stem kan omswaai nadat hulle die studie gedoen het en tot kennis van die waarheid gekom het nie. :B

2 Timoteus 3:7 ".......wat altyd leer en nooit tot die kennis van die waarheid kan kom nie."

HammerHead
Jan 12th 2013, 07:06 AM
Boonste gedeelte verwys na die eerste 3,5 jaar van die 7 jaar verdrukking: Twee getuies, moontlik Henog en Elia.

In die middel van die 7 jaar verdrukking word die antichris geopenbaar vir wie hy regtig is. Die valse messias. Hy vervolg die Jode en die Here open hulle oe om die ware Messias aan te neem. Hulle vlug na die berge by Petra waar die Here hulle verberg die 2de helfte van die 7 jaar verdrukking.

Nou volg die 2de 3,5 jaar van die 7 jaar verdrukking. Die oorblywende Jode vlug na Petra.

Julle verdukking verwys geensins na 'n spesifieke tydperk van 7 jaar nie. Een duisend tweehonderd en sestig dae is 3,5 jaar. Openbaring verwys na 2 sulke tydperke wat direk na mekaar volg, wat 100% by die 7 jaar verdrukking inpas.

Johnny, in n nutshell...

Jy moet so baie "tussen die lyne lees" om by jou teorie uit te kom, jy kan amper n volledige bybel oorskryf daarmee...

Nerens in die bybel word daar gepraat van n 7 jaar nie, jy vat conveniently Dieselfde 1260 dae, en gebruik dit appart om jou teorie te staaf...

Daardie 1260 dae, is Presies dieselfde tydperk want dit vorm deel van n groter profesie, wat Ben al tot vervelendsheid vir jou verduidelik het...

Hy het jou ook al gewys dat jy dubbel standaarde het wanneer jy profesie tydperk gebruik, want in die een sin gebruik jy:

1 dag = 1 jaar.

En op ander plekke gebruik jy:

1 dag = 1 dag...

Neewat Johnny, dis n jammer dat mense nou nie hul stemme kan verander nadat hulle jou "studie" goed geondersoek het nie...

Johnny
Jan 12th 2013, 07:31 AM
Johnny, in n nutshell...

Jy moet so baie "tussen die lyne lees" om by jou teorie uit te kom, jy kan amper n volledige bybel oorskryf daarmee...

Nerens in die bybel word daar gepraat van n 7 jaar nie, jy vat conveniently Dieselfde 1260 dae, en gebruik dit appart om jou teorie te staaf...

Daardie 1260 dae, is Presies dieselfde tydperk want dit vorm deel van n groter profesie, wat Ben al tot vervelendsheid vir jou verduidelik het...

Hy het jou ook al gewys dat jy dubbel standaarde het wanneer jy profesie tydperk gebruik, want in die een sin gebruik jy:

1 dag = 1 jaar.

En op ander plekke gebruik jy:

1 dag = 1 dag...

Neewat Johnny, dis n jammer dat mense nou nie hul stemme kan verander nadat hulle jou "studie" goed geondersoek het nie...

Ek is so dankbaar ons ontvang Woordgebaseerde Eindtyd Lering anders was ons ook in die duister soos julle. As ek alles "tussen die lyne" aan julle moet probeer verduidelik is ek bevrees hierdie draad het nie genoeg plek nie en ek weet ook nie of jy al die inligting sal kan verwerk as jy nie eers 2 skrifgedeeltes kan ontleed nie. Hier is vir jou gratis studie materiaal oor Openbaring.......MAHALA! ;)

http://www.oospoort.co.za/Oospoort_files/openbaring%20copy.jpg

http://www.oospoort.co.za/source/openbaring.html

RR van Wyk
Jan 12th 2013, 09:07 AM
Johnny, hoe glo jy, sal ons weet wanneer die sewe jaar verdrukking begin? Gaan daar 'n duidelike teken wees vir die begin daarvan?

Ek glo daar gaan 'n groot verdrukking wees, maar ek glo nie ek persoonlik gaan tyd daaraan probeer koppel nie. Dit raak dan te gekompliseerd. Die kans dat ek verkeerd gaan wees is dan ook heel moontlik 100%
So baie mense wat al voorheen voorspellings gemaak het en datums vasgemaak het, net om verkeerd te wees.

Ben Cronje
Jan 13th 2013, 07:51 PM
Ben, in a nutshell.....
Openbaring 11:3 "En Ek sal aan my twee getuies gee dat hulle, met sakke bekleed, duisend twee honderd en sestig dae lank sal profeteer."
Openbaring 12:6 "En die vrou het na die woestyn gevlug waar sy ‘n plek het wat deur God gereed gemaak is, dat hulle haar daar sou onderhou duisend twee honderd en sestig dae lank."
Julle verdukking verwys geensins na 'n spesifieke tydperk van 7 jaar nie. Een duisend tweehonderd en sestig dae is 3,5 jaar.
OK Johnny, hier s julle ‘n profetiese dag is EEN DAG lank. En hier:

Groep 1 s: Jerusalem word herbou tot op n’ Gesalfde en Sy kruisiging (Jesus Christus) maw Jesus is gekruisig aan die einde van die 69 jaarweke = 483 jaar ( 7 + 62 x 7 = 483 Jaar)
Hier bo s julle ‘n profetiese dag is EEN JAAR lank!

So watter een is dit nou Johnny? Is ‘n profetiese dag een jaar of een dag lank? Of is ‘n profetiese dag een jaar lank wanneer dit julle pas, en een dag lank wanneer ‘n jaar julle nie pas nie omdat dit jul teorie doodmaak?

En waar in die Bybel wys dit dat die “Jode” na Petra gaan vlug? Inteendeel, hierdie artikel s die hele teorie is gebore uit anti-semitisme. Met ander woorde, die Ouens wat dit begin het, was Jode-haters! Iets wat jy verafsku, is dit nie? :hmm:. En toe ek so vinnig deur die artikel vlug-lees, het dit vir my gelyk soos jou eie manne wat dit s........

http://www.americaisraelprophecy.com/what.about.petra.html

http://nabataea.net/prophecy.html

Johnny
Jan 14th 2013, 08:37 AM
Ek glo dat as SOS en RR die byKomende inligting bestudeer wat ek geplaas het dan sal hulle heel moontlik hulle stemme wil vernader. RR, as ons na Pastoor Dries se studie kyk van die laaste 9 oorloe wat aan kom is, dan kan ons "moontlik" bepaal wanneer die wegraping behoort plaas te vind. Ons weet dit vind op Rosh Hashana (Fees van die Trompette) plaas, maar weet nie watter jaar presies nie. Die oorloe sal vir ons 'n aanduiding kan gee vir dit.

SKAKEL:
http://www.agsvaalpark.co.za/reekse/oorloe.html

Ben, ek het weer die naweek einltik opgetel dat julle stelling eintlik maar die lering van Walter Veith is van die SDA soos op die DVD's wat jy vir my gestuur het en soos reeds bespreek op onderstaande draad. Dit is maar "tong in die kies" lering deur hom.

11493 11494

SKAKEL:
http://bibleforums.org/showthread.php/241709-SDA-Walter-Veith-(geskuif-vanaf-eindtye)

Ben Cronje
Jan 14th 2013, 09:32 AM
Korreksie: Walter Veith praat oor ons siening. Hy is nie ons siening nie! En snaaks, hy rugsteun ook ELKE LIEWE stelling wat hy maak met die Bybel. Waarmee rugsteun jy jou stellings, Johnny?

RR, as ons na Pastoor Dries se studie kyk van die laaste 9 oorloe wat aan kom is, dan kan ons "moontlik" bepaal wanneer die wegraping behoort plaas te vind. Ons weet dit vind op Rosh Hashana (Fees van die Trompette) plaas, maar weet nie watter jaar presies nie. Die oorloe sal vir ons 'n aanduiding kan gee vir dit.

Daarom is jou inligting volgens jou feitlik en Veith s'n "tong in die kies"......:hmm:

Johnny, hou nou op om die gesprek te probeer verander. Die hele wereld kan sien hoe jy probleem-vrae net ignoreer, en die gesprekke probeer verander. "Die beste manier van verdedig is aanval", reg?

Ons kan onomwonde s dat 'n Profetiese dag EEN JAAR lank is. Want nie net s die Bybel dit vir ons in Num 14:34 en Eseg 4:6 nie, maar ons hoef GEEN vrae te ignoreer nie...;). Sien jy Johnny, die Bybelverse s so, nie Pastoor Dries of die Internet nie.;)

Hoe lank is 'n profetiese dag, Johnny? Een dag of een jaar? Dit kan nie albei wees nie.
Ongeag watter een jy kies, die ander een wat jy nie kies nie, wys jul doktrine as onBybels uit en sink dit. Daarom het jy geen ander opsie as om die vrae te ignoreer nie. Jy het ook GEEN ander opsie as om op Pastoor Dries en die Internet te steun nie.:cry:

Wys nou vir my ek mors nie my tyd verder op hierdie draad met jou nie; dat jy nie weereens die vraag gaan ignoreer en nie vir my gaan s hoe lank 'n profetiese dag nou eintlik is nie....:thumbsup:

En aangesien jy al die antwoorde het, dan gaan jy na elke stelling wat ek gemaak het in plasings # 86, 87, 91 en 93 deur hierop te klik (http://bibleforums.org/showthread.php/243752-Wil-Jy-Regtig-Weg-Geraap-Word/page6) en bewys my verkeerd uit die Bybel uit veral op die Probleme wat ek uitgelig het daarin...:hmm:

Wys vir ons almal dat ons jou werklik ernstig kan opneem, Johnny.:thumbsup:

Johnny
Jan 14th 2013, 09:36 AM
Korreksie: Walter Veith praat oor ons siening. Hy is nie ons siening nie! En snaaks, hy rugsteun ook ELKE LIEWE stelling wat hy maak met die Bybel. Waarmee rugsteun jy jou stellings, Johnny?

Daarom is jou inligting volgens jou feitlik en Veith s'n "tong in die kies"......:hmm:

Johnny, hou nou op om die gesprek te probeer verander. Die hele wereld kan sien hoe jy probleem-vrae net ignoreer, en die gesprekke probeer verander. "Die beste manier van verdedig is aanval", reg?

Ons kan onomwonde s dat 'n Profetiese dag EEN JAAR lank is. Want nie net s die Bybel dit vir ons in Num 14:34 en Eseg 4:6 nie, maar ons hoef GEEN vrae te ignoreer nie...;). Sien jy Johnny, die Bybelverse s so, nie Pastoor Dries of die Internet nie.;)

Hoe lank is 'n profetiese dag, Johnny? Een dag of een jaar? Dit kan nie albei wees nie.
Ongeag watter een jy kies, die ander een wat jy nie kies nie, wys jul doktrine as onBybels uit en sink dit. Daarom het jy geen ander opsie as om die vrae te ignoreer nie. Jy het ook GEEN ander opsie as om op Pastoor Dries en die Internet te steun nie.:cry:

Wys nou vir my ek mors nie my tyd verder op hierdie draad met jou nie; dat jy nie weereens die vraag gaan ignoreer en nie vir my gaan s hoe lank 'n profetiese dag nou eintlik is nie....:thumbsup:

En aangesien jy al die antwoorde het, dan gaan jy na elke stelling wat ek gemaak het in plasings # 86, 87, 91 en 93 deur hierop te klik (http://bibleforums.org/showthread.php/243752-Wil-Jy-Regtig-Weg-Geraap-Word/page6) en bewys my verkeerd uit die Bybel uit veral op die Probleme wat ek uitgelig het daarin...:hmm:

Wys vir ons almal dat ons jou werklik ernstig kan opneem, Johnny.:thumbsup:

Ben jy is welkom om jou stellings verder op jou draad te plaas. Hierdie was van die begin af nie 'n besprekings draad nie en respekteer dit ook so. Dit is ook wat die opskrif van die draad se. Al wat die deelnemers hier moes doen is om hulle kruisies te trek. Ek gaan dus nie deelneem aan enige verder bespreking hier nie. ;)

HammerHead
Jan 15th 2013, 07:02 AM
Ben jy is welkom om jou stellings verder op jou draad te plaas. Hierdie was van die begin af nie 'n besprekings draad nie en respekteer dit ook so. Dit is ook wat die opskrif van die draad se. Al wat die deelnemers hier moes doen is om hulle kruisies te trek. Ek gaan dus nie deelneem aan enige verder bespreking hier nie. ;)

Nes ons gedink het Johnny...:giveup:

Jy bevestig maar net wat ons heeltyd se...

Hierdie is tog jou draad, en jy kan hom n "besprekingsdraad" maak as jy regtig antwoorde gehad het. (Nie dat ek kan insien hoekom hierdie draad NIE n besprekingsdraad alreeds is nie.)

Ek het tenminste gedink jy sal hierdie keer die "challenge" kan opvat, sienende dat dit alles wat jy in glo direk bevraagteken...:cry:

Gaan jy maar voort en glo jou pastoor, "maar ek en my huis, ons sal die HERE dien" - Jos 24:15 :thumbsup:

Johnny
Jan 15th 2013, 08:22 AM
Nes ons gedink het Johnny...:giveup:

Jy bevestig maar net wat ons heeltyd se...

Hierdie is tog jou draad, en jy kan hom n "besprekingsdraad" maak as jy regtig antwoorde gehad het. (Nie dat ek kan insien hoekom hierdie draad NIE n besprekingsdraad alreeds is nie.)

Ek het tenminste gedink jy sal hierdie keer die "challenge" kan opvat, sienende dat dit alles wat jy in glo direk bevraagteken...:cry:

Gaan jy maar voort en glo jou pastoor, "maar ek en my huis, ons sal die HERE dien" - Jos 24:15 :thumbsup:

Wel HH....as jy net jou oe so bietjie sal oplig van jou keyboard en na die "POLL" kyk sal jy sien dat 9 vir my stelling is en 4 daarteen, wel....sover.....en ek se nog steeds as SOS en RR weer besin, hulle heel moontlik dit 11 teen 2 sal maak. Julle moet dus teen die FORUM julle denke motiveer (oortuig) .....en nie teen Johnny nie! :P

Ben Cronje
Jan 15th 2013, 04:28 PM
Johnny, wees versigtig met Steekproewe ("Polls"), my vriend. Wat is die gesegde?

"As jy IN is by die wereld, is jy UIT by God, en as jy IN is by God, is jy UIT by die wereld".
Wat ek hiermee probeer s is dit:

Open 12:9 En die groot draak is neergewerp, die ou slang wat genoem word duiwel en Satan, wat die hele wreld verlei, hy is neergewerp op die aarde, en sy engele is saam met hom neergewerp.
Open 13:3 En ek het een van sy koppe gesien net of dit dodelik gewond was, en sy dodelike wond is genees. En die hele wreld het verwonderd agter die dier aan gegaan.
Open 16:14 Want dit is geeste van duiwels wat tekens doen, wat uitgaan na die konings van die aarde en die hele wreld, om hulle te versamel vir die oorlog van daardie groot dag van die almagtige God.
Wie gaan verlei word? Die minderheid of die meerderheid? Duidelik die MEERDERHEID.
Wie glo in die wegraping (sover op hierdie forum op 'n snaakse "poll", en in die Christen wereld daar buite)?; die meerderheid.

Is God se mense in die eindtyd die meerderheid of minderheid?

Rom 9:27 En Jesaja roep oor Israel uit: Al is die getal van die kinders van Israel soos die sand van die see, net die oorblyfsel sal gered word;
Rom 11:5 Net so is daar dan ook in die teenwoordige tyd ‘n oorblyfsel, ooreenkomstig die verkiesing van die genade.
Open 11:13 En in di uur het daar ‘n groot aardbewing gekom, en ‘n tiende van die stad het geval, en sewe duisend mense het in die aardbewing omgekom, en die ander het bevrees geword en aan die God van die hemel heerlikheid toegebring.
Rev 11:13 And the same hour was there a great earthquake, and the tenth part of the city fell, and in the earthquake were slain of men seven thousand: and the remnant were affrighted, and gave glory to the God of heaven.

Die minderheid gaan die waarheid h. Die meerderheid van die Christen wereld glo vandag Wegraping, Johnny. Maar ek sien nie die meerderheid my verkeerd bewys in enige van die plasings wat ek gemaak het hierso (http://bibleforums.org/showthread.php/243752-Wil-Jy-Regtig-Weg-Geraap-Word/page6) in plasings # 86, 87, 91 en 93 hierso nie! Inteendeel, ek sien NIEMAND wat elke liewe stelling, gevolg deur die relefante in-konteks-bybelverse vat en my verkeerd bewys deur die Bybel nie. As die siening wat ek verteenwoordig so BYBELS verkeerd is, hoekom word die siening nie toe gegooi met BYBELSE bewyse teen dit nie, Johnny?:hmm: Hoekom, as jy al die waarheid en dus BYBELSE bewyse het, vlug jy in jou plasing # 19, en sorteer jy dit nie uit daar en dan nie, Johnny?:hmm:

Rerig, Johnny, hierdie is 'n sirkus van ontwyk, ignoreer, vals beskuldigings, vae pogings tot antwoorde, verandering van die tema, toegooi met irrelefante internet babbel; enige iets, behalwe om die vrae direk te beantwoord.

So laat al dieselfde Forum mense wat saam met jou gestem het op 'n toekomstige 7 JAAR VERDRUKKING (nie 'n toekomstige verdrukking van onbepaalde tyd nie) na die "Wil Jy Regtig Weg Geraap Word?" draad toe gaan en BYBELS alles wat ek daar genoem het, verkeerd bewys. Laat hulle ALMAL na die PROBLEME wat ek daar genoem het, toe gaan en wys dat dit nie probleme is nie, maar BYBELS verantwoordbaar is, deur elke vers wat ek noem, in konteks te interpreteer en vir my te wys dat ek dit uit konteks uit geinterpreteer het.. Laat hulle ALMAL vir my wys dat my stelling hierso (http://bibleforums.org/showthread.php/243752-Wil-Jy-Regtig-Weg-Geraap-Word/page8) verkeerd is in plasing #114.

En as julle my verkeerd kan bewys, sal ek in alle opregtheid en eerlikheid erken dat ek God se woord verkeerd interpreteer op hierdie punt. Ek sal dit in hoofletters op hierdie forum doen. Want God se waarheid is vir my EERSTE, my trots en "eie ek" heel laaste.
So asseblief:
Red my of wees eerlik met jouself.

Kom ons kyk hoeveel van die 7 (nie SoS en RR nie) wat in 'n spesifieke 7 jaar verdrukking glo, gaan dit doen. En dit sluit jou in Johnny! Dit sluit jou in. Henry is sover die enigste een. En hy skuld 'n antwoord. ;)
Enige een van julle wat in die SEWE JAAR verdrukking spesifiek (en dan sluit dus per deffinisie Wegraping in) glo is meer as welkom om dit natuurlik namens Henry te antwoord:yes:. Mens kan mos nie in 'n bepaalde doktrine glo sonder om dit nie net uit die Bybels uit te kan ondersteun nie, maar teen-redenasies ook uit die Bybel uit te kan weerl. Of is ek verkeerd?
En die HELE 7 Jaar verdrukking staan of val by hierdie vraag: Hoe lank is 'n profetiese dag? Een jaar of een dag?

En NIEMAND wat in die 7 Jaar verdrukking glo wil dit antwoord nie! Die Bybel antwoord dit, maar nie die Wegraping-mense nie! Hoekom nie? Dis maklik! Vra die Bybel..... Kom julle, iemand, antwoord dit???????? Dis maklik. Dis of warm of koud, lou werk nie. Dis "een jaar" of "een dag", nie altwee nie. "Altwee" is lou.

Johnny
Jan 16th 2013, 05:29 AM
Die minderheid gaan die waarheid h.

Dankie Ben vir jou terugvoer. Ek dink jy het so pas bevestig wat ons al lank op die forum se en dit is dat die SDA onder die indruk is dat net hulle gered gaan word omdat hulle die JOODSE Sabat (probeer) hou....en die res van ons arme christinne wat Sondae die Here dien oppad hel toe is. Aaiii.....was ek maar een van "julle" minderheid wat die waarheid gehad het.......of dalk liewer nie! :pray:

HammerHead
Jan 16th 2013, 09:55 AM
Dankie Ben vir jou terugvoer. Ek dink jy het so pas bevestig wat ons al lank op die forum se en dit is dat die SDA onder die indruk is dat net hulle gered gaan word omdat hulle die JOODSE Sabat (probeer) hou....en die res van ons arme christinne wat Sondae die Here dien oppad hel toe is. Aaiii.....was ek maar een van "julle" minderheid wat die waarheid gehad het.......of dalk liewer nie! :pray:

En nogsteeds bevestig jy ook wat ek en Ben al lankal op die forum se...

Jou terug aanvalle op die SDA om die onderwerp te verander, of om die fokus te verskuif, bevestig maar net dat jy nie Bybelse antwoorde het vir jou misleidende teorie nie.

Sterkte Johnny, want dit lyk my jy is weereens reg, en die Bybel verkeerd.:sad:

HH

Johnny
Jan 17th 2013, 05:30 AM
En nogsteeds bevestig jy ook wat ek en Ben al lankal op die forum se...

Jou terug aanvalle op die SDA om die onderwerp te verander, of om die fokus te verskuif, bevestig maar net dat jy nie Bybelse antwoorde het vir jou misleidende teorie nie.

Sterkte Johnny, want dit lyk my jy is weereens reg, en die Bybel verkeerd.:sad:

HH

:hug: ---------------------------------------------

Grace Alone
Nov 6th 2013, 12:16 PM
I just love this picture. If you are part of the Rapture you won't be here on earth for the 7 year Tribulation.

http://www.prophecyupdate.com/uploads/2/0/8/4/20844754/5134246.jpg