PDA

View Full Version : Hoe maak mens staat op Christen mense

Francois Marais
Apr 15th 2013, 06:42 AM
Die antwoord: Jy doen nie.

Hoekom s ek so?

EK is betrokke by Everynation. Nou by EN maak hulle redelik staat op die gemeente lede se hulp met die erediens.
Daar is 'n span outjiesen vroutjies wat saam my werk om voor die diens die babakamer skoon maak en reg maak, en dan die stoele skoon maak voor die diens. Daar is ander pligte wat ek moet verig voor die diens om seker te maak almal voel welkom.

Maar vandat die mense wat my moet help (almal christene) hulle name op gegee het, het hulle nog net een Sondag gehelp. Die een ou het byvoorbeeld gister 08H00 besluit om te kom help. Dit sal nou wees nadat ek als self moes regkry, want almal help mos.

Nou is die vraag. Hoekom is Christen mense so onbetroubaar? Ek kry dit elke dag. Jy kan maar weet as jy met 'n Christen werk, dat die persoon of laat gaan wees of glad net nie hulle afspraak gaan hou nie.

Wat het van ons rekenskap geword. Het ons Christen gemeenskap die slapgat houding ons eie gemaak. Wat van ons dienaarskap? Waar is dit heen? Word ons maar net saam met die stoom mee gesleep?

As dit die houding van die Christen mense is, wel ek regtig glad niks met die mense van die geloof te doen h nie. Dalk hoekom die hele wreld niks met Christen mense te doen wil h nie

Johnny
Apr 15th 2013, 11:32 AM
Francois, lekker om jou weer te "sien" hier op die froum. :hug: Jou geval is nie 'n uitsondering nie. :no: In ons eie gemeente is dit maar dieslefde ou groepie wat altyd "volenteer" om dinge te doen. :pp Dit wat jy moet doen, doen dit vir die Here en nie vir die mense wat veronderstel is om dit saam met jou te doen nie. Wees jy maar die gewillige esel. :) Dit is mos lekker om iets vir die Here te doen, al is dit net om stoele rond te skuif. :pray:

Francois Marais
Apr 15th 2013, 12:58 PM
Goed om te sien jy is ook nog hier Johnny

Ek weet. Ek het vanoggend op twitter die vraag gevra. Dit maak my hartseer om te sien dat mense nie meer wil dien nie. Hulle is net daar om gedien te word. En elke week kan ek die selfde mense van weet wat by die kerk gaan wees. Wat is die storie van die ander mense? Ek weet werke gaan ons nie red nie. Dit staan in die woord. Maar help waar mens kan. Moet nie handjie gevou all high and mighty staan en verwag als gaan maar net gedoen word nie.

Die probleem is net. Ek kan dit nie alleen doen nie. Die preekstoel is nogal swaar om te dra, maar BBM en daai dinge is mos van meer belang vir meeste mense. Nie van kom ons help die een ou goed dra wat ons sien swaar is nie. Nee, staan, draai die rug op hom en kyk na die hoenders op die kerk werf...

Louis F Brits
Apr 15th 2013, 02:27 PM
Dit is maar net weer n bewys dat ons Christene lankal nie meer n familie is nie.Jy wil gesien en bedien word,maar laat ons nie oordeel nie.

Groete.

Johnny
Apr 15th 2013, 04:38 PM
Net nog 'n bewys dat daar nie 'n herlewing kom nie...en "die" wat daar skynbaar is, is almal vals!

Francois Marais
Apr 15th 2013, 07:33 PM
Die ding is ek is nie daar om iets te ontvnag nie. Ek wil nie gesien word nie. Ek is 'n servant at heart. Ek sal eerder in die agtergrond dinge doen as om raak gesien te word. Ek haat dit selfs as hulle die msne s hulle moet my na dienstyd kom sien. And anyway, daar is niks op hierdie aarde wat die mens my kan gee wat beat van wat my Hemelse Vader my gegee het nie. The view of man matters not to me...

Am I now trying to win the approval of human beings, or of God? Or am I trying to please people? If I were still trying to please people, I would not be a servant of Christ. (Galatians 1:10 NIV)

Die groot ding is, moet nie jou naam opgee om iets te doen as 'n servant as jy die pastoor wil please nie. Ek het 'n haat vir sulke mense. Dit begin regtig 'n show raak en mense verloor die fokus oor wat dit werklik gaan.

Francois Marais
Apr 15th 2013, 07:34 PM
Net nog 'n bewys dat daar nie 'n herlewing kom nie...en "die" wat daar skynbaar is, is almal vals!

Daar kan nog herlewing wees. Ek hoop daar gaan wees. Wat ek wil niemand sien in satan se kloue val en deur hom vernietig word nie

Meditator
Apr 16th 2013, 01:50 PM
Francois
God kan nie lieg nie. Die gordel van die waarheid is nie om dowe neute die eerste wapen wat in Efe 6 genoem word nie. In plein Afrikaans beteken om die gordel van die waarheid aan te trek om op te hou lieg!! Mense besef nie hoe kosbaar 'n man van sy woord vir God is nie. Ons hoor te min boodskappe daaroor. (Be ye therefore imitators of God...(Efe 5:1) maw maak soos Hy maak en praat die waarheid onder alle omstandighede, selfs al maak dit seer.)

Francois Marais
Apr 23rd 2013, 05:49 AM
Man en vrou van hulle woord... Christen in een sin. Kan dit nie meer sien nie. Ek was gister aand amper deur 'n vrou van my motorfiets af gery. Sy het net eenvoudig oor 'n rooi robot gery. En sowaar pronk die kruis om haar spieeltjie... Nou wie flous sy? Van my familie. Ons het Vrydag langs 'n oop graf gestaan. En sowaar, vertrou die christen in die family om die hele gesin uitmekaar te skeur. En oor wat? R20 000?

Sy vrou ook 'n Christen kon nie wag om als van my ouma weg te gee nie. En sy het nog gelewe? Daar word nie 'n pastoor genader om by ouma te wees op haar laaste oomblike nie. Net die twee gesig christen wat nie eens langs die bed van 'n persoon wat sterf sal bid nie. Nie eens sal dink om 'n intersessor te kontak (wat in die gesin is) om te kom bid vir ouma nie. En ek was 2 minute van die hospitaal af. Ek moes 'n uur later hoor my ouma is dood?

En dan die selfde christen sal nie dink om te noem dat my ouma in 'n ander dorp wil begrawe word nie? Hoekom, want dit sal in die erf porsie van die christen oom se sak indelf. En ja, hy het geweet van die versoek in die testament, want hy het dit geteken as 'n getuie. Nou vra ek hoe moet ek 'n christen vertrou? Daar is nie 'n manier nie mense!

Johnny
Apr 23rd 2013, 06:27 AM
Man en vrou van hulle woord... Christen in een sin. Kan dit nie meer sien nie. Ek was gister aand amper deur 'n vrou van my motorfiets af gery. Sy het net eenvoudig oor 'n rooi robot gery. En sowaar pronk die kruis om haar spieeltjie... Nou wie flous sy? Van my familie. Ons het Vrydag langs 'n oop graf gestaan. En sowaar, vertrou die christen in die family om die hele gesin uitmekaar te skeur. En oor wat? R20 000?

Sy vrou ook 'n Christen kon nie wag om als van my ouma weg te gee nie. En sy het nog gelewe? Daar word nie 'n pastoor genader om by ouma te wees op haar laaste oomblike nie. Net die twee gesig christen wat nie eens langs die bed van 'n persoon wat sterf sal bid nie. Nie eens sal dink om 'n intersessor te kontak (wat in die gesin is) om te kom bid vir ouma nie. En ek was 2 minute van die hospitaal af. Ek moes 'n uur later hoor my ouma is dood?

En dan die selfde christen sal nie dink om te noem dat my ouma in 'n ander dorp wil begrawe word nie? Hoekom, want dit sal in die erf porsie van die christen oom se sak indelf. En ja, hy het geweet van die versoek in die testament, want hy het dit geteken as 'n getuie. Nou vra ek hoe moet ek 'n christen vertrou? Daar is nie 'n manier nie mense!

Ek dink nie jy kan alle christinne onder dieselfde kam skeer nie. Heel moontlik is hierdie mense van wie jy van praat nie waarlik wedergebore nie of vervul met die Heilige Gees nie.

My pastoor het 'n gesegde: "Ek kan nie eers myself vertrou nie, wat nog van ander mense ". Jy sien ons almal stel iemand teleur een of ander tyd. Ons is nie volmaak nie. Jy weet hoe ek oor die Jode (God se volk) voel. Ons is baie lief vir hulle en Israel, maar die meerderheid van die wereld (insluitend die forum) vertrou nie Jode nie. Hulle word gesien as mense wat jou om elke hoek en draai sal verneuk om geld te maak.

Dit wat jy ervaar staan opgeteken in die Bybel as van die tekens van die Laaste Dae, ja......selfs al doen jy jouself voor as 'n "christen"!

2Ti 3:1 Maar weet dit, dat daar in die laaste dae swaar tye sal kom.
2Ti 3:2 Want die mense sal liefhebbers van hulleself wees, geldgieriges, grootpraters, trotsaards, lasteraars, ongehoorsaam aan hulle ouers, ondankbaar, onheilig,
2Ti 3:3 sonder natuurlike liefde, onversoenlik, kwaadsprekers, bandeloos, wreed, sonder liefde vir die goeie,
2Ti 3:4 verraaiers, roekeloos, verwaand, meer liefhebbers van genot as liefhebbers van God;
2Ti 3:5 mense wat n gedaante van godsaligheid het, maar die krag daarvan verlon het. Keer jou ook van hierdie mense af.

Francois Marais
Apr 23rd 2013, 11:36 AM
Ek weet dit ons is net mense. En die family was wedergebore gewees. Maar hulle is nou afgeskryf. Wil niks met hulle te doen h nie.
En ek het ook geen vertroue om met 'n Christen besigheid te doen nie. Veral as dit kerk mense is....

Francois Marais
Apr 23rd 2013, 11:37 AM
O ja, en meeste Jode wat ek ken is maar baie lief vir geld. Maar ek weet hulle sal gewoonlik nie so erg wees soos 'n Christen nie.

Johnny
Apr 23rd 2013, 11:49 AM
Ek wonder of jy besef hoeveel duisende der duisende chrsitinne reg oor die wereld maak bemoeinis met die Jode, hulle terugkeer na hulle land, ondersteun hulle finansieel, bid vir hulle, staan op vir hulle?

Dit is alles opdragte van God wat ons moet doen vir die Jode, deur die heiden nasies, uit die Woord.

mari
Jul 3rd 2013, 02:31 PM
Le die probleempie nie by LEIERSKAP nie .... ????

.... by ons aanbiddingsgroep word jy sondag vroegoggend begroet met manne wat die blare opvee, dames wat die koppies regkry ens ens met smiles en huggs all round ..... en die leier is self besig met stoele rondstoot .. en die worship spannetjie hul insturmente instel ens ...... almal daar vir Jesus ...... daar is selfs gestremdes in die gemeente wat diens doen soos nodig ....... laat mens dink .....

nobody's perfect....... maar nie almal is heeltemal useless nie ......

mari
Jul 16th 2013, 12:01 PM

Johnny ......

joe gaan die Bruid reg wees sonder herlewing ??? ... kom Jesus vir 'n dikdood "kerk" of 'n lewende, gesalfde Bruid ???

Was die 5 maagde sonder olie wat die bruilof gemis het, dalk die wat op die kantlyn gestaan het en die ander se herlewing ( annointing ) veroordeel het ????

wonner ma net
m

CFJ
Jul 28th 2013, 11:18 AM
Johnny ......

joe gaan die Bruid reg wees sonder herlewing ??? ... kom Jesus vir 'n dikdood "kerk" of 'n lewende, gesalfde Bruid ???

Was die 5 maagde sonder olie wat die bruilof gemis het, dalk die wat op die kantlyn gestaan het en die ander se herlewing ( annointing ) veroordeel het ????

wonner ma net
m

Ek dink daar is meriete vir jou vraag en tog moet mens herlewing op die regte skaal weeg, want die ou Satan se koms gaan nie as Satan wees nie, maar as 'n vals 'Jesus' en hierdie 'Jesus' gaan aanbid word en mense sal nie die vals Jesus kan aanbid, as daar nie eers enorme sogenaamde herlewings gaan wees nie. Die Bybel leer tog dat voor die ware JESUS se koms daar 'n groot afval van die waarheid gaan wees en dit sal gepaard gaan met 'n groot 'herlewing' wanneer die vals 'Jesus' ook siele gaan red en al die mooi goedjies wat die Bybel leer oor ons Heiland, ook gaan leer. Mens moet dit net in gedagte hou...

mari
Jul 30th 2013, 09:10 PM
Die Bybel leer tog dat voor die ware JESUS se koms daar 'n groot afval van die waarheid gaan wees en dit sal gepaard gaan met 'n groot 'herlewing' wanneer die vals 'Jesus' ook siele gaan red en al die mooi goedjies wat die Bybel leer oor ons Heiland, ook gaan leer. Mens moet dit net in gedagte hou...

Ferdi ...

.... hoe gaan die wat die Waarheid soek dan onderskei tussen die ware en valse Jesus as beide lerings uit dieselfde Bybel kom ????

CFJ
Aug 1st 2013, 12:25 PM
Ferdi ...

.... hoe gaan die wat die Waarheid soek dan onderskei tussen die ware en valse Jesus as beide lerings uit dieselfde Bybel kom ????

Mari,

Ek dink die Bybelse boodskap is gerig op persoonlike herlewings en dit is noodwendig so en dit gebeur deurlopend, altyd gemeet aan die tekens wat daarby pas. Massa-herlewings is nie 'n Bybelse noodwendigheid nie en kan so wees, maar moet gemeet word aan die tekens wat daarby pas. Ek het net nie nou alles by my nie, maar sal graag iets plaas daaroor...

By die Satan is massa-herlewings juis 'n noodwendigheid, om deur massa-psigose die massas te mislei... en is persoonlike herlewings nie so groot fokus nie...

Dis hoe ek dit verstaan...

mari
Aug 20th 2013, 01:45 PM
Mari,

Ek dink die Bybelse boodskap is gerig op persoonlike herlewings en dit is noodwendig so en dit gebeur deurlopend, altyd gemeet aan die tekens wat daarby pas....

...

juis, Ferdi ... juis ....

die "herlewing" wat op die oombik in die "kerk" plaasvind is nie soveel om massa byeenkomste nie..... maar in die harte van "kerkgangers" wat besef daar is meer aan geloof as dit wat hulle miskien van 'n kansel af hoor ........ oral om ons loop ons skielik mense raak wat rustig oor hul geloof gesels en die gewone idee van "ek en my kerk" raak al meer in die agtergrond ...........

..... die "herlewing" wat ons nou nodig het en bleikbaar in is, is die gewaarwording van die werklike doel van die "kerk" , nie as gelabelde boksies wat mekaar oor en weer kritiseer en veroordeel nie..... maar 'n lewende dinamiese liggaam wat die boodskap van Christus se verlossing met passie uitbasuin ...

soos die titel van hierdie draad danstel .... wie kan op Christen mense staatmaak ( wat impliseer die wat hulself as "christen" klassifiseer as geloofsgroep en nie as werklike lewenswyse nie )???? ...... niemand nie ..... ons kan net op Christus staat maak om deur sy Gees sy bruid uit haar slaap te bring ....

...... in die eind tye gaan die "christinne" wat staan en vinger wys en oordeel en ander se Gees geleide deurbrake tot Christelike Woordgebonde vryheid vertrap met mensgemaakte voorskrifte en lerings ........ en dit nog sonder om die eenigste wet waaronder ons nog steeds is - die een van LIEFDE - toe te pas ....... se lampies uitloop .....:hmm: