PDA

View Full Version : Wegraping...alweer!

Die Filadelfieer
May 18th 2014, 04:02 PM
So hier is my dilemma : ek het nog nooit werklik ingekoop in die hele wegraping "ding" nie, maar na 'n onlangse Bybelstudie besef ek die volgende :

- Ek glo dat daar 'n letterlike "Groot Verdrukking" gaan wees in die toekoms
- Ek glo dat ons Jesus enige tyd kan verwag
- Bg. stellings staan reglynig teenoor mekaar as Jesus se wederkoms eers na die groot verdrukking gaan wees !

Help my reg asseblief ?

David2
May 18th 2014, 06:40 PM
Daar is seker ander wat jou sal wil reghelp, maar ek sal nie. Jy is op die regte spoor. Ons wag nie op die antichris of die verdrukking nie. Ons verwag die Here uit die hemel. En verseker verwag ons Hom enige oomblik. Dit is waarom ons ontmoeting met die Here EERS in I Thess. 4 beskryf word en DAARNA die HULLE wat deur die verdrukking OORVAL sal word. Dit is waarom die 24 ouderlinge in Openb. 4 en 5 in die hemel is net voordat die verdrukking begin. Die ouderlinge is tog die kerk, hulle wat, soos daar staan, verlos is uit elke volk en stam en nasie. Dit is waarom Noag en sy mense eers in die ark ingeneem is en die deur gesluit is voor dit begin reen het. Dit is waarom Lot eers uit Sodom verwyder is voor die vuur en swawel neergedaal het. Dit is warom die dwase maagde nog winkel toe kon gaan om olie te koop terwyl die wyses ingeneem is en die deur toegemaak is. Daar sal nog winkels wees wat oop is na die wyses weggevat is! Dit is waarom God EERS vir Hom 'n volk uit al die nasies bymekaarmaak (die bedeling van die kerk) en DAARNA gaan TERUGKEER om die vervalle hut van Dawid (Israel) weer op te rig (Hand. 15:16).

Israel kan nie herstel word terwyl die bedeling van die kerk nog aan die gang is nie, want in die bedeling van die kerk is daar nou geen onderskeid tussen Jood en heiden nie, soos by herhaling by Paulus verduidelik. Tog sal Israel herstel word. Mense wat dit nie glo nie, glo nie die Bybel nie want daar is letterlik honderde profesiŽ daaroor is nie Bybel. Maar dan moet die kerk uit die pad uit kom voordat die herstelproses van Israel kan begin, want nou is daar geen Israel nie en geen spesiale behandeling vir hulle nie. Aan die einde van die verdrukking kom die Here terug NA JERUSALEM. Dit is waar die wedrkoms plaasvind. Dit is waar Hy sy voete op die Olyfberg gaan neersit.

Waarom Jeusalem? Waarom nie Chicago nie? Daar is verseker honderd keer meer Christene in Chicago as in Jerusalem. Nee, maar ons Here kom terug NA SY VOLK toe. Israel. Die openbare wederkoms aan die einde van die verdrukking is ISRAEL TYD so duidelik soos daglig. So iets is vir vandag totaal onmoontlik. Vandag is daar geen onderskeid tussen Israel en die nasies nie. Vandag is een volk nie belangriker as 'n ander volk nie. Vandag se bedeling moet verbygaan (die wegraping) sodat God sy uitgewerkte plan met Israel kan afhandel. Die grootste deel van Israel se geskiedenis lÍ nog voor. (Tensy ons dit alles met die gereformeerde metode van "vergeesteliking" uit die Bybel uit verwyder. Dit is die metode van interpretasie wat jou die reg gee on enige profetiese uitspraak willekeurig te verander en honderde onvervulde profesiŽ oor Israel te verwyder. Ook die SDA en die RKK is hier saam met die Geref. op die wa.)

Laat ek dit weer sÍ. Hierdie toekomstige handeling met Israel KAN NIE NOU GEBEUR NIE. Daar is nou geen onderskeid tussen volkere nie. In die verdrukking IS DAAR BESLIS onderskeid tussen Israel en die nasies. Dan is dit weer Israel-tyd. Die tyd van die kerk moet eers tot 'n end kom sodat die horlosie van Israel weer kan begin tik. Dit is ook die rede waarom daar so 'n gaping is tussen Daniel 9 se 69 ste en 70 ste week. Die 70 ste week is duidelik die verdrukking en dan loop Israel se horlosie weer.

CFJ
May 19th 2014, 07:53 AM
Persoonlik glo ek dat alles tydelik-resent en ewig tegelyk is of dan nou geestelik en letterlik saam is. My persoonlike ondervinding is dat verdrukking iets is wat nodig is, om geloof te stig en die geskiedenis bewys ook dat daar in die verlede al dinge plaasgevind het, wat dramaties was. Daar was byvoorbeeld met die BartelomťŁs-nag moorde meer as 30 duisend gelowiges op brandstapels verbrand en vermoor. Hierdie mense het ten spyte van hierdie uiterste van uiterste vorms van verdrukking (neem in ag dat die hel met vuur vergelyk word en dat hierdie mense deur vuur vermoor was en wat is erger as dit?????), lofliedere gesing terwyl hulle besig was om al halflyf te brand. Dit is 'n getuienis vir geloof en is nodig en onafwendbaar, want so gaan almal deur 'n smeltkroes in die lewe om gelouter te word.

Persoonlik glo ek ook dat daar 'n laaste groot verdrukking sal wees, maar oor watter rede sal slegs 'n baie, baie klein groepie mense deur hierdie verdrukking moet gaan en voor hulle het die groot menigte wat reeds dood is dit gemis? Maak nie sin nie en daarom is die boodskap van Bybelse profesie in my verstaan tydelik-resent en ewig tegelyk. Die merk van die dier illustreer dit goed...

As die merk van die dier net in die heel laaste peilvak 'n gegewe is, waar mense 'n letterlike merk op die regterhand en voorhoof gaan ontvang, het al die mense voor daardie klein groepie die merk vrygespring? Ek glo wel daar gaan so merk op mense geplaas word, waar ons reeds in ons dag dat as jy sekere dinge nie wil doen nie, soos om byvoorbeeld BEE te registreer, jy nie kan koop en verkoop nie. BEE is bepaald 'n wyse waarop mens omdat dit oor koop en verkoop gaan, die merk kan dra in jou aksies (denke en dade). Ek is oortuig dat ook in die verlede, was daar vele geleenthede waar mense weens druk op hulle, besluite moes neem om te koop of te verkoop, waar hulle deur hul aksies of die Satan gediend kon wees of die Here.

Die groot verdrukking was deurgaans nog met ons en geestelik word mense verdruk as hulle Jesus bely en leef. Die wÍreld is lief vir hul eiendom en haat die gelowiges, staan daar en Jesus self het gesÍ, in die wÍreld sal julle verdruk word, maar hou goeie moed want Ek het die wÍreld oorwin. Hoekom sou Hy ons bemoedig, as dit net so effense verdrukking sou wees? Die groot verdrukking manifesteer geestelik (tydelik-resent) en sal ook fisies (ewig-finaal) manifesteer. Waarom is mense bang vir 'n fisiese verdrukking, as die geestelike verdrukking heeltyd nog met ons is en was?

VÍrder, hoe kan mens die leer van die wegraping werklik glo, as hierdie leer oor eeue afwesig in die Kerk was? Is die waarheid iets wat afwesig kan wees? VÍrder, moet die laaste groot verdukking as spesiale wyse daargestel word om Jode te verdruk, sodat hulle ook tot bekering kan kom? Is die Evangelie nie reeds genoegsaam in die hier en die nou nie?

Jode kry dus 'n tweede kans, as dit die doel van die groot verdrukking is...

Kalahari
May 20th 2014, 02:15 PM
So hier is my dilemma : ek het nog nooit werklik ingekoop in die hele wegraping "ding" nie, maar na 'n onlangse Bybelstudie besef ek die volgende :

- Ek glo dat daar 'n letterlike "Groot Verdrukking" gaan wees in die toekoms
- Ek glo dat ons Jesus enige tyd kan verwag
- Bg. stellings staan reglynig teenoor mekaar as Jesus se wederkoms eers na die groot verdrukking gaan wees !

Help my reg asseblief ?

Fila

Help my asb. Hoekom staan dit reglynig teenoor mekaar?

Mat 24:22 En as daardie dae nie verkort was nie, sou geen vlees gered word nie; maar ter wille van die uitverkorenes sal daardie dae verkort word.

Die Filadelfieer
May 22nd 2014, 05:53 AM
Fila

Help my asb. Hoekom staan dit reglynig teenoor mekaar?

Mat 24:22 En as daardie dae nie verkort was nie, sou geen vlees gered word nie; maar ter wille van die uitverkorenes sal daardie dae verkort word.

Eenvoudig dit : soos ek dit verstaan is ons nie nou in die groot verdrukking van openbaring nie. As dit so is, en daar nie 'n wegraping is nie, dan kan ons nie nou vir Jesus verwag nie, maar moet wag tot na die groot verdrukking. Die "skielike en onverwagte" koms van Jesus kan dus , soos ek dit verstaan, m.a.w. nie gebeur sonder 'n eerste wederkoms voor die verdrukking nie.

Kalahari
May 22nd 2014, 08:22 PM
Fila

Ek dink dat jy weer moet besin of daar 'n groot verdrukking van sewejaar gaan wees. Dit is nie noodwendig so nie dus kan die wederkoms enige tyd plaasvind. Die Bybel leer dat ons verdrukking sal hÍ, dus nou ook. Ek persoonlik is van die opinie dat die groot verdrukking van Mat 24 wel al plaasgevind het by die vernietiging van die tempel. Dit rym vir my met Open 6 en 7.

Groete
Kalahari

Die Filadelfieer
May 23rd 2014, 05:40 AM
Fila

Ek dink dat jy weer moet besin of daar 'n groot verdrukking van sewejaar gaan wees. Dit is nie noodwendig so nie dus kan die wederkoms enige tyd plaasvind. Die Bybel leer dat ons verdrukking sal hÍ, dus nou ook. Ek persoonlik is van die opinie dat die groot verdrukking van Mat 24 wel al plaasgevind het by die vernietiging van die tempel. Dit rym vir my met Open 6 en 7.

Groete
Kalahari

Hier moet ek van jou verskil my vriend. Ek dink ons lees die Bybel nogals op dieselde manier,maar ek het nog nooit iets anders as 'n "einde van tye" , letterlike groot verdrukking verstaan uit die betrokke tekste nie.

Kalahari
May 23rd 2014, 06:43 AM
Fila

Indien ek Mat 24 reg verstaan is daar twee vrae op die tafel. Die eerste oor die vernietiging van die tempel en die tweede die wederkoms en einde van die wÍreld.

Die verse oor die vernietiging van die tempel volgens hoe ek dit lees is vers 15 tot 25. Die ander handel oor die eindtye wat ooreenstem met die seŽls van Open 6.

Mat 24:21 Want dan sal daar groot verdrukking wees soos daar van die begin van die wÍreld af tot nou toe nie gewees het en ook nooit sal wees nie.

Die gedeelte is reg in die middel van die gedeelte oor die vernietiging van die tempel en moet ek dus aanvaar dat dit van toepassing is op die tydperk.

Mat 24:9 Dan sal hulle jul aan verdrukking oorgee en julle doodmaak; en julle sal deur al die nasies gehaat word ter wille van my Naam.

Die gedeelte bevestig vir my dat ons verdrukking sal hÍ tot die dag dat Jesus ons kom verlos van die wÍreld, dit is ook hoekom daar 'n ontelbare skare is in Open 7:9 uit alle nasies en tale wat uit die verdrukking kom en gewas is deur die bloed van die Lam.

As ons weer na die vyfde seŽl kyk en sien dat dit gaan oor die dood van die gelowiges ter wille van die woord van God. Dit vind plaas sedert Stefanus tot vandag toe. Aan hulle word wit klere gegee soos ook in Open 7:9 wat dui dat die verdrukking nie net 'n spesifieke tyd is nie, maar ewigdurend tot Sy wederkoms. Ek ontken nie dat daar in die eindtye ook verdrukking sal wees nie, daar sal wees, maar ek dink ons word mislei om te dink dat daar nie vandag ook verdrukking is nie en dat ons nog erger dinge moet verwag.

Groete
Kalahari

Die Filadelfieer
May 23rd 2014, 11:50 AM
Kalahari,
Soos ek dit verstaan, verander die prentjie aansienlik as mens Mattheus binne die konteks van apokoloptiese gebeure sien soos wat veral in DaniŽl en Openbaring beskryf word. Om te sÍ dat ons nou al te midde van die sekere gebeure is klop net eenvoudig nie vir my nie. ( Die Nebukadneser beeld is 'n goeie voorbeeld hiervan)

Ek is ook baie versigtig om 'n boek soos Openbaring te alogories te wil maak. Dit strook nie met die manier hoe ek die res van die Bybel lees nie.

'n Baie liberale NG predikant het op 'n keer vir my gesÍ Openbaring het absoluut geen waarde as 'n blik op ons toekoms nie, nie eers wat 'n "moontlike Wederkoms" (sy woorde) betref nie. Wat hierdie skepsel in sy kerk preek kan mens natuurlik net raai. Ek wil jou nie beledig en sÍ dat julle dieselfde ding verkondig nie, want dit is nie waar nie, maar jy moet toegee dat julle sieninge wat die aard van Openbaring betref 'n hanetree uit mekaar is.

Kalahari
May 26th 2014, 09:57 AM
Kalahari,
Soos ek dit verstaan, verander die prentjie aansienlik as mens Mattheus binne die konteks van apokoloptiese gebeure sien soos wat veral in DaniŽl en Openbaring beskryf word. Om te sÍ dat ons nou al te midde van die sekere gebeure is klop net eenvoudig nie vir my nie. ( Die Nebukadneser beeld is 'n goeie voorbeeld hiervan)

Ek is ook baie versigtig om 'n boek soos Openbaring te alogories te wil maak. Dit strook nie met die manier hoe ek die res van die Bybel lees nie.

'n Baie liberale NG predikant het op 'n keer vir my gesÍ Openbaring het absoluut geen waarde as 'n blik op ons toekoms nie, nie eers wat 'n "moontlike Wederkoms" (sy woorde) betref nie. Wat hierdie skepsel in sy kerk preek kan mens natuurlik net raai. Ek wil jou nie beledig en sÍ dat julle dieselfde ding verkondig nie, want dit is nie waar nie, maar jy moet toegee dat julle sieninge wat die aard van Openbaring betref 'n hanetree uit mekaar is.

Fila

Ek probeer om vir eers DaniŽl en ander profesiŽ juis nie deel te maak nie, aangesien daar baie verskille is oor of dit dui op tye wat nog moet kom en of dit al klaar gebeur het. Ek dink dat die woorde van Jesus soos in Mat duidelik genoeg is indien mens dit lees saam met die profesie in Openbaring.

Ek verstaan nie hoe jy die Nebukadneser beeld sien in terme van die eindtyd nie en kan dus nie kommentaar daarop lewer nie.

Ek glo ek en daardie predikant sou ook nie langs dieselfde vuur gesit het nie. Openbaring is dan 'n bevestiging op wat Jesus gesÍ het en dui vir ons dat die Here sal kom en ons in die nuwe hemel en aarde sal woon saam met Hom. Dit dui aan dat ons kan hoop op die werk wat Christus vir ons gaan voorberei het en dat ons nou al in die oorwinning en hoop kan lewe. Openbaring is vir my duidelik in lig van die res van die Skrif dat ons 'n wederkoms kan verwag wat enige tyd kan plaasvind.

Groete
Kalahari