PDA

View Full Version : Israel vs. Palestina

Die Filadelfieer
Jul 22nd 2014, 11:03 AM
Interesant om te sien wie in die wreld ondersteun vir wie n ?

Ditlyk regtig of lande waar die regering oorwegend pro-Christen is ( Amerika as vorbeeld) ook pro Israel is, terwyl lande soos Suid Afrika wat duidelik anti-Christelik is eerder na die Palestynse kant to oorhel.

RR van Wyk
Jul 22nd 2014, 01:13 PM
Dit is nogal interresant. Ek kan aan die een kant nie verstaan hoe mense Palestynse kant kan vat as mens in ag neem dit is terroriste nie. En die publiek daar(die palestynse publiek) wil voorkom of hulle hierdie terroriste ondersteun.

Die wreld is regtig 'n snaakse plek deesdae..

David2
Jul 22nd 2014, 01:14 PM
Ook opvallend is dat regse Afrikaners byna deur die bank gekant is teen Israel. Dit kom uit die dae van WO2 toe die Afrikaners Hitler ondersteun en die Jode gehaat het. Dit kom ook uit ons Afrikaners se gereformeerde erfenis wat in wese 'n anti-Israel teologie is. Regses vandag sal veel eerder die Palistyne ondersteun as om iets goeds van Israel te s.

RR van Wyk
Jul 23rd 2014, 04:43 AM
Ook opvallend is dat regse Afrikaners byna deur die bank gekant is teen Israel. Dit kom uit die dae van WO2 toe die Afrikaners Hitler ondersteun en die Jode gehaat het. Dit kom ook uit ons Afrikaners se gereformeerde erfenis wat in wese 'n anti-Israel teologie is. Regses vandag sal veel eerder die Palistyne ondersteun as om iets goeds van Israel te s.

Interresant, sou dit nooit raai nie.. Sou gereken het hulle ken van terroriste in hierdie landjie van ons.. ek weet donkie jare terug was daar afrikaners wat duitsland ondersteun het, maar dit was meer uit die haat van die engelse en al hul nonsens.

enige iemand wat teen Israel in hierdie kwessie is, dink nie logies oor die gebeure nie en het dalk een of ander wrok teen Israel. Selfs gematigde moslems moet by hulself kan dink dat Hamas 'n groot probleem is en die hoofoorsaak van al die nonsens is.

Die Filadelfieer
Jul 23rd 2014, 08:06 AM

Die indruk wat ek kry is dat die "besadigde" Afrikaner eerder vir Israel ondersteun, maar wat jy s oor ons nasie se "ultra" regses maak sin. Dit verbaas my nog steeds om die haat vir die jodedom onder van hierdie mense raak te lees.

trudie
Jul 23rd 2014, 11:07 AM
Dit is vir my ook heel onverstaanbaar .Gelukkig ken ek of weet ek nie van mense wat ek ken wat teen Israel gekant is nie .

paidforinfull
Jul 23rd 2014, 01:16 PM
Interesant om te sien wie in die wreld ondersteun vir wie n ?

Ditlyk regtig of lande waar die regering oorwegend pro-Christen is ( Amerika as vorbeeld) ook pro Israel is, terwyl lande soos Suid Afrika wat duidelik anti-Christelik is eerder na die Palestynse kant to oorhel.

Hi Filadelfieer:

Jong, jammer om van die OP van hierdie draad af te dwaal, maar sou jy regtig se SA is nou 'duidelik anti-Christelik'? Dis nuus vir my, want toe ek so 8 jaar terug daar gekuier het, het ek dit nie so ervaar nie. My tuiskerk in SA is pro-Israel, en ons bid vir Israel.

'Update' my bietjie, asb.

B.

RR van Wyk
Jul 24th 2014, 07:02 AM
http://www.dievryburger.co.za/2014/07/zuma-skenk-miljoene-aan-gasa/

Ons regering se prioriteite is so agterstevoor dis genoeg om van gek te word. Hulle kan nie eers plaaslike probleme uitsorteer nie soos al die gruwelike geweld by ons, veral in die vorm van "hijackings", dan nog al die stakings wat een na die ander die land stuk vir stuk afbreek.
Ek kan myself voorstel hoeveel ander lande nes ons s'n dan geld aan hulle skenk. Gaan die geld werklik vir humanitere redes gebruik word, of gaan dit Hamas se saak bevorder?

Die Filadelfieer
Jul 24th 2014, 08:34 AM
Hi Filadelfieer:

Jong, jammer om van die OP van hierdie draad af te dwaal, maar sou jy regtig se SA is nou 'duidelik anti-Christelik'? Dis nuus vir my, want toe ek so 8 jaar terug daar gekuier het, het ek dit nie so ervaar nie. My tuiskerk in SA is pro-Israel, en ons bid vir Israel.

'Update' my bietjie, asb.

B.

Sjoe, ek weet nie eintlik waar om te begin nie, maar kom ek probeer :) .

Een voorbeeld van die rigting waarin die land beweeg het is die aksies van die regering van die dag.
Voorvadergeeste (lees : demone) word openlik betrek en aanbid by alle instellings, beginnende by die parlement waar hierdie demone voor elke sitting ingenooi word deur middel van sangomas wat alle verrigtinge moet sen. Na hierdie demoniese "sening" kan die land se bestuur eers bespreek word, met goedkeuring van die demone (wat hulle voordoen as voorvadergeeste) natuurlik.

trudie
Jul 24th 2014, 09:35 AM
Jy het dit goed gestel .Wat my ook bekommerd maak ,is dat ek van nie een Kerkleier weet wat in die openbaar daar teen waarsku nie .Om mense te waarsku het niks met politiek te doe nie en dit is nog vir my 'n groter raaisel .

paidforinfull
Jul 24th 2014, 09:17 PM
Sjoe, ek weet nie eintlik waar om te begin nie, maar kom ek probeer :) .

Een voorbeeld van die rigting waarin die land beweeg het is die aksies van die regering van die dag.
Voorvadergeeste (lees : demone) word openlik betrek en aanbid by alle instellings, beginnende by die parlement waar hierdie demone voor elke sitting ingenooi word deur middel van sangomas wat alle verrigtinge moet sen. Na hierdie demoniese "sening" kan die land se bestuur eers bespreek word, met goedkeuring van die demone (wat hulle voordoen as voorvadergeeste) natuurlik.
Dankie vir die verduideliking :). Ja, ek verstaan nou waarvan jy praat. Ek dink dit gaan maar wereldwyd so - nou nie die demone-betrekking nie, maar regerings draai al hoe meer hulle rugge op die Here. Hy's nie eers meer welkom in skole nie. Selfs Christen skole in die VSA mag nou nie meer voornemende onderwysers vra wat hulle 'orientasie' is nie, as jy weet wat ek bedoel.

Ons kan maar net bid.

B.

Ta-An
Jul 28th 2014, 05:16 PM
Nog 'n "Anti-Christelike" voorbeeld is: SA is deel van BRICS... Rusland, Indie, China....Ek weet nie hoevell Christene daar is nie...:hmm:

CFJ
Jul 29th 2014, 09:39 AM
Ek skryf sommer oor iets wat mens oor die algemeen sien en nie noodwendig wat mens lees in die draad nie. Een ding wat my opval, is dat wanneer dit by Israel kom dan moet hierdie of daardie volk gemeet word aan is hulle vir of teen Israel. Is dit realisties? Watter volk is vir Jesus?

Daar is geen verwagting dat enige volk pertinent vir Jesus moet wees nie, want die Bybel leer tog van die smal weg en die bre weg en tog is daar 'n groot saak of volke vir of teen Israel moet wees of nie?

Wat is die ergste, om anti-semities te wees of anti-Jesus te wees? Ek is glad nie baie positief oor die oordrewe fokus op Israel nie, want 'n gelowige word gemeet aan hul liefde vir mekaar en hul medemens, nie hul liefde vir Israel spesifiek en pertinent Israel nie. Dit klink verdag, as mens dit op die oppervlak beskou en maak nie altyd sin nie.

Die wortel wat Israel dra in Romeine 11 is in my verstaan Jesus en nie 'n aardse volk Israel nie...

David2
Jul 29th 2014, 03:36 PM
En tog Ferdi, die Bybel is daarvan vol dat Israel 'n groot saak in die wreld sal wees teen die tyd van die einde. Dit is nie my of jou keuse nie, dit is eenvoudig so in die Bybel voorspel en so sien ons dit vandag gebeur. Meeste probeer hierdie sentrale swaartepunt van die wreld wegredeneer, maar hulle kan nie. Israel, een van die kleiste landjies wat daar is, skaars so groot soos die Kruger en dan is baie daarvan nog woestyn ook, en tog, hulle voer voedsel uit en as daar byna enige iets daar gebeur, dan is dit hoofopskrifte die wrelddeur, positief of negatief. Meestal negatief maar steeds hoofopskrifte. So was dit sedert 1948 en lyk my so gaan dit bly - wat jy en ek nou ookal daarvan s.

Waarom hierdie oordrewe belangstelling in Israel? Eenvoudig net omdat die duiwel iets weet wat oor en oor in die Bybel profeteer word, iets wat die meeste Chrstene nie meer weet nie, of nie wil weet nie, en dit is dat Israel, of ons dit wil weet of nie, 'n toekoms in die Bybel het - onteenseglik. Satan haat dit en probeer alles om dit te laat misluk en God verkeerd te bewys en baie kerke help hom om dit te doen, maar voor die hand liggend is die feit dat hulle almal, hoe ver hulle ookal in die meerderheid is, beskaamd gaan staan.

trudie
Jul 29th 2014, 05:42 PM
Jy skryf van anti Jesus of pro Israel .Die moslems is nie net anti Jesus nie hulle plaas Hom onder Mohammed ,of ondergeskik .Keuse tussen die 2 groepe behoort nie moelik te wees nie maar een of ander tyd sal ons moet kies.

Ta-An
Jul 29th 2014, 06:21 PM
En tog Ferdi, die Bybel is daarvan vol dat Israel 'n groot saak in die wreld sal wees teen die tyd van die einde. Dit is nie my of jou keuse nie, dit is eenvoudig so in die Bybel voorspel en so sien ons dit vandag gebeur. Meeste probeer hierdie sentrale swaartepunt van die wreld wegredeneer, maar hulle kan nie. Israel, een van die kleiste landjies wat daar is, skaars so groot soos die Kruger en dan is baie daarvan nog woestyn ook, en tog, hulle voer voedsel uit en as daar byna enige iets daar gebeur, dan is dit hoofopskrifte die wrelddeur, positief of negatief. Meestal negatief maar steeds hoofopskrifte. So was dit sedert 1948 en lyk my so gaan dit bly - wat jy en ek nou ookal daarvan s.

Waarom hierdie oordrewe belangstelling in Israel? Eenvoudig net omdat die duiwel iets weet wat oor en oor in die Bybel profeteer word, iets wat die meeste Chrstene nie meer weet nie, of nie wil weet nie, en dit is dat Israel, of ons dit wil weet of nie, 'n toekoms in die Bybel het - onteenseglik. Satan haat dit en probeer alles om dit te laat misluk en God verkeerd te bewys en baie kerke help hom om dit te doen, maar voor die hand liggend is die feit dat hulle almal, hoe ver hulle ookal in die meerderheid is, beskaamd gaan staan.
Ek stem heelhartig saam met jou David.... Ons (Christene) is nie Israel nie, en ons is nie Jode nie... ons is 'anders' soos my huishulp s... Ons is ingeeent....

CFJ
Jul 29th 2014, 07:52 PM

David,

Die dinge wat jy oor Israel skryf glo ek se waarde l daarin dat ons die Here daarin kan verheerlik. 'n Verlore Israeliet in moderne tye is niks anders as 'n verlore mens van enige ander volksverband nie. Die sonde wat enige mens pleeg teenoor 'n ander ontstaan in liefdeloosheid en dit moet mens kan erken. Dit is egter nie 'n sonde as jy Israel nie uitsonder nie, oor redes wat meriete kan h, gegewe die bediening wat die Here op 'n mens se hart plaas en die tyd wat dit in beslag mag neem. Vir dieselfde argument wat baie Israel bedien, is daar baie wat Moslems bedien en nie een is noodwendig verkeerd nie, behalwe as hulle sou redeneer jy moet Moslems bedien en almal moet hulle tyd daaraan spandeer.

Dit is juis hier waar die perspektief gegewe Israel, na blyke skeef getrek word, asof mens sondig as Israel nie eerste op elkeen se agenda is nie. My probleem is nie die Israeliete nie, maar die oordrewe fokus van baie om Israel eerste te stel wat nie regverdigbaar is nie... Die Evangelie ken nie so boodskap nie...

CFJ
Jul 29th 2014, 07:57 PM
Ek stem heelhartig saam met jou David.... Ons (Christene) is nie Israel nie, en ons is nie Jode nie... ons is 'anders' soos my huishulp s... Ons is ingeeent....

Anneke,

Ek dink as mens sien waaroor die verbond gehandel het, sal mens Israel nie kan uitsonder nie, want dit het van die begin heel eerste gehandel oor Abraham wat die vader van 'n menigte van nasies sou wees...

En Ek wil my verbond sluit tussen My en jou, en jou buitengewoon vermeerder. Toe val Abram op sy aangesig, en God het met hom gespreek en ges: Wat My aangaan, kyk, my verbond is met jou, en jy sal die vader van ‘n menigte van nasies word. Daarom sal hulle jou nie meer Abram noem nie, maar jou naam sal wees Abraham, want Ek maak jou ‘n vader van ‘n menigte van nasies. En Ek sal jou buitengewoon vrugbaar maak: Ek sal jou tot nasies maak, en konings sal uit jou voortkom. En Ek sal my verbond oprig tussen My en jou en jou nageslag n jou in hulle geslagte as ‘n ewige verbond, om vir jou ‘n God te wees en vir jou nageslag n jou.
(Gen 17:2-7)

Israel was die vervoermiddel om die verbond na die nasies te neem. Die verbond is nou by die nasies en Israel is net een van hierdie nasies...

Ta-An
Jul 29th 2014, 08:05 PM
Anneke,

Ek dink as mens sien waaroor die verbond gehandel het, sal mens Israel nie kan uitsonder nie, want dit het van die begin heel eerste gehandel oor Abraham wat die vader van 'n menigte van nasies sou wees...

En Ek wil my verbond sluit tussen My en jou, en jou buitengewoon vermeerder. Toe val Abram op sy aangesig, en God het met hom gespreek en ges: Wat My aangaan, kyk, my verbond is met jou, en jy sal die vader van ‘n menigte van nasies word. Daarom sal hulle jou nie meer Abram noem nie, maar jou naam sal wees Abraham, want Ek maak jou ‘n vader van ‘n menigte van nasies. En Ek sal jou buitengewoon vrugbaar maak: Ek sal jou tot nasies maak, en konings sal uit jou voortkom. En Ek sal my verbond oprig tussen My en jou en jou nageslag n jou in hulle geslagte as ‘n ewige verbond, om vir jou ‘n God te wees en vir jou nageslag n jou.
(Gen 17:2-7)

Israel was die vervoermiddel om die verbond na die nasies te neem. Die verbond is nou by die nasies en Israel is net een van hierdie nasies... Ja, maar dit maak ons nie Isreal nie.

CFJ
Jul 29th 2014, 08:05 PM
Jy skryf van anti Jesus of pro Israel .Die moslems is nie net anti Jesus nie hulle plaas Hom onder Mohammed ,of ondergeskik .Keuse tussen die 2 groepe behoort nie moelik te wees nie maar een of ander tyd sal ons moet kies.

Ek dink mens kies waar die Here jou lei om te bedien Trudie. Soos ons nou gesels is daar vir meer as 'n dekade al iets buitengewoons wat byvoorbeeld met Moslems gebeur, sou mens hulle as voorbeeld neem. Hulle droom spontaan van Jesus en so ontmoet hulle Hom in hul drome. Daar is vele gelowiges wat geroepe voel en ook geroep word om hierdie mense by te staan. As enige een van hulle jou of my onder 'n verpligting wil plaas om ook soos hulle geroepe vir nt Moslems te wees, dan word die aanvanklike roepe van die verbond tot Abraham om 'n vader vir alle nasies te wees, geminag en verbuig om iets anders te beteken...

CFJ
Jul 29th 2014, 08:25 PM
Ja, maar dit maak ons nie Isreal nie.

Ek het so rukkie terug 'n onderhoud met 'n Joodse rabbi gesit en kyk en hoe hy aanvoer dat die moderne wreld en al die tegnologiese vooruitgang en spesifiek ontdekkings daarvan, iets soos 97% toegeskryf kan word aan Christene en Jode tesame. Kyk maar Europa en miskien Engeland en Duitsland as enkele voorbeelde (sluit hierby Amerika as verlengstuk van Europa in), hoeveel inspirasie het vanuit hulle voortgevloei om ons wreld so modern te kon kry? Dit is beide Jode en Christene, nie net die Jode alleen, wat hierdie vooruitgang vir die ganse wreld gebring het. Mens kan inderwaarheid s, die mense van die Ou Testament (die Israeliete) en die mense van die Nuwe Testament (die Christene) staan op presies dieselfde voet.

Hierdie voet waarop beide staan, is om God te verheerlik, want die inspirasie in beide hierdie groepe, het presies dieselfde Outeur. Dat Israel die volk van God in die Ou Testament was en dat God steeds 'n Israel (Christene) in die Nuwe Testament het, het net een doel. Ek glo mens moet nie na Israel kyk asof hulle spesiaal is nie, maar dat as mens na hulle kyk mens kan sien, God het Homself deur hulle verheerlik en doen dit steeds vandag. Net so verheerlik die Here Hom deur Christene en presies dieselfde spoor kan vandag gesien word. Met die tsunami by Phuket, het hoofsaaklik Europese volke daar kom help en dit verheerlik nie hierdie volke nie, maar iets in hulle wortels wys dat God daar was, wat heenwys na 'n tyd toe Europa die eerste plek op aarde was, waar 'n hele streek selfs kontinent 'n Christelike kultuur gehad het. Dit is soortgelyk aan dit wat mens vandag by Jode/Israeliete sien. Dis nie die mense wat spesiaal is nie, dis God wat vir ons wys, dat daar waar Hy was, Hy steeds gesien kan word, al is dit net om Homself te verheerlik en ook om aan die mens Homself te openbaar...

Ta-An
Jul 29th 2014, 08:28 PM
Ja Ferdie, ons en die Jode kan net saam een volk wees deur Jesus Christus die Messias

CFJ
Jul 29th 2014, 08:42 PM
Ja, maar dit maak ons nie Isreal nie.

Anneke,

Ek dink mens kan net wees wie jy is, wat die fisiese betref en 'n Afrikaner is nie 'n Jood of Israeliet nie. Tog het die betekenis van Israel baie meer te doen as net 'n fisiese volk. Dit het met 'n geestelike volk te doen. Die eerste wedergeboorte in die Bybel wys hoe Jakob..., Israel geword het...

Toe s Hy: Jy sal nie meer Jakob genoem word nie, maar Israel; want jy het geworstel met God en met die mense en het oorwin. Daarop vra Jakob en s: Maak tog u Naam bekend! En Hy antwoord: Waarom vra jy tog na my Naam? En Hy het hom daar gesen. Toe noem Jakob die plek Pnil; want, het hy ges, ek het God gesien van aangesig tot aangesig, en tog is my lewe gered.
(Gen 32:28-30)

Die wedergeboorte is juis dit, om God en Sy koninkryk te sien...

Jesus antwoord en s vir hom: Voorwaar, voorwaar Ek s vir jou, as iemand nie weer gebore word nie, kan hy die koninkryk van God nie sien nie.
(Joh 3:3)

Jakob het 'n nuwe skepsel geword en toe noem God hom Israel en so het hy nie net Israel geword nie, maar deel van Israel geword. Dit het 'n ryk geestelike betekenis en mens kan nie net na die fisiese hier kyk nie, van wie en wat Israel is nie. So word ons by wedergeboorte nuwe skepsels en ook deel van Israel...

God se Israel, is nog altyd Sy geestelike volk gewees, in beide die Nuwe- en Ou Testamente. Die vleeslike of fisiese volk Israel was God se fisiese volk, niemand anders kan dit wees behalwe Israeliete nie en tog was hulle nie almal deel van God se Israel nie (Rom 9:6). Dit was egter nooit bedoel om fisies alleen te wees nie en het 'n veel dieper betekenis om die geestelike daarin te volvoer soos ek dit verstaan...

paidforinfull
Jul 29th 2014, 09:10 PM
Efesirs 1:5 "Deur wat Christus gedoen het, het God vooraf besluit om ons as Sy kinders aan te neem. Hy het dit gedoen omdat dit is hoe Hy dit wou he."

Dus, Israel (die volk) is God se ware kind, en ons (Christene) is Sy aangenome kinders. God het nie Israel afgeskryf of onteien toe Hy ons aangeneem het nie.

Beide Israel die volk en Christene is 'Israel'. Ons is in der waarheid broers, en behoort mekaar te ondersteun, beskerm en verdedig.

Jode sal dit miskien nie nou alreeds so insien nie, maar die tyd sal wel kom wat dit gaan gebeur. Soos dinge nou gaan verloor hulle ander nasies se ondersteuning, en ons as Christene sal hulle ware ondersteuners word.

Dis hoe ek die saak verstaan en insien.

:hug:
B.

David2
Jul 30th 2014, 04:44 AM
Efesirs 1:5 "Deur wat Christus gedoen het, het God vooraf besluit om ons as Sy kinders aan te neem. Hy het dit gedoen omdat dit is hoe Hy dit wou he."
Dus, Israel (die volk) is God se ware kind, en ons (Christene) is Sy aangenome kinders. God het nie Israel afgeskryf of onteien toe Hy ons aangeneem het nie.
Beide Israel die volk en Christene is 'Israel'. Ons is in der waarheid broers, en behoort mekaar te ondersteun, beskerm en verdedig.
Jode sal dit miskien nie nou alreeds so insien nie, maar die tyd sal wel kom wat dit gaan gebeur. Soos dinge nou gaan verloor hulle ander nasies se ondersteuning, en ons as Christene sal hulle ware ondersteuners word.
B.
Ek dink nie Ef. 1:5 s enige iets oor die volk Israel nie. Wat daardie volk betref is hulle huis vir hulle woes gelaat (Matt. 23) en dit was die laaste woorde wat Jesus oor hulle uitgespreek het en dit is nog steeds so geldig. Volgens Hosea is hulle nou 'n hoervolk en hulle is verwerp en dit sal volgens Hosea so aanhou totdat hulle bekeer het en as volk Jesus as Here en Messias aangeneem het. Dit sal eers by die wederkoms gebeur. Op die oomblik glo die volk Israel nog presies net soos die fariseers en die skrifgeleerdes van Jesus se dag en hulle is herhaaldelik in die Evangelies verdoem, veroordeel eb vervloek.

So, gewis en seker is Christene nie vandag "broers en susters" met Israel nie. Hulle is deel van die duisternis. Jesus het die lig na die wreld toe gebring "maar hulle het die duisternis liewer gehad as die lig".

Ja ek bid vir Israel, maar ek bid net vir hulle redding. Hulle is so stokverlore as wat enige ander verlorene op aarde kan wees.

Ons wil h dat Israel na sy land moet terugkeer en Christene moedig hulle aan en betaal selfs vir hulle om dit te doen. Maar hierdie Christene weet nie wat hulle doen nie. Die Bybel voorspel helder en duidelik in Openbaring dat twee derdes van die Jode in Israel tydens die verdrukking gaan omkom. S die Christene dit vir daardie Jode dat dit is wat in daardie land vir hulle wag? En wat meer is, die oorgrote deel van daardie twee derdes wat gaan omkom, gaan nog steeds sonder Christus wees en gaan hulle o in die hel oopmaak. Die Bybel is duidelik oor hierdie dinge en dit is tyd dat Christene begin wakker skrik en die waarheid begin praat.

CFJ
Jul 30th 2014, 08:06 AM
Ek dink nie Ef. 1:5 s enige iets oor die volk Israel nie. Wat daardie volk betref is hulle huis vir hulle woes gelaat (Matt. 23) en dit was die laaste woorde wat Jesus oor hulle uitgespreek het en dit is nog steeds so geldig. Volgens Hosea is hulle nou 'n hoervolk en hulle is verwerp en dit sal volgens Hosea so aanhou totdat hulle bekeer het en as volk Jesus as Here en Messias aangeneem het. Dit sal eers by die wederkoms gebeur. Op die oomblik glo die volk Israel nog presies net soos die fariseers en die skrifgeleerdes van Jesus se dag en hulle is herhaaldelik in die Evangelies verdoem, veroordeel eb vervloek.

So, gewis en seker is Christene nie vandag "broers en susters" met Israel nie. Hulle is deel van die duisternis. Jesus het die lig na die wreld toe gebring "maar hulle het die duisternis liewer gehad as die lig".

Ja ek bid vir Israel, maar ek bid net vir hulle redding. Hulle is so stokverlore as wat enige ander verlorene op aarde kan wees.

Ons wil h dat Israel na sy land moet terugkeer en Christene moedig hulle aan en betaal selfs vir hulle om dit te doen. Maar hierdie Christene weet nie wat hulle doen nie. Die Bybel voorspel helder en duidelik in Openbaring dat twee derdes van die Jode in Israel tydens die verdrukking gaan omkom. S die Christene dit vir daardie Jode dat dit is wat in daardie land vir hulle wag? En wat meer is, die oorgrote deel van daardie twee derdes wat gaan omkom, gaan nog steeds sonder Christus wees en gaan hulle o in die hel oopmaak. Die Bybel is duidelik oor hierdie dinge en dit is tyd dat Christene begin wakker skrik en die waarheid begin praat.

Goeie plasing David. Ek kan in die bre saamstem met hoe jy dit hier stel...

Wat mens egter oor wonder, is hoe moet die verbond van Genesis 17 wat vir die nasies bedoel was en deur Israel na hulle geneem is en reeds deur die nasies ontvang is, verstaan word vanuit 'n profetiese hoek? Is die verbond wat by die kruis in vervulling gegaan het sentraal in die profesie en primr of is dit slegs 'n sekondre konsep?

Die Filadelfieer
Jul 30th 2014, 08:11 AM

Ek stem 100% saam met hierdie stelling van jou.
Om terug te keer na die onderwerp van die draad, wonder ek of Christenne identifiseer met Israel op die oomblik juis omrede daar 'n algemene verstaan is dat Israel 'n groot rol in die einde van tye gaan speel nie ? Of gaan die identifisering bloot omrede Israel rens in die Bybel genoem word ?

paidforinfull
Jul 30th 2014, 10:47 PM

Ja-nee, dis duidelik hierdie is een van daardie onderwerpe waar mense nou maar eenmaal nie oor gaan saamstem nie.

David2, ek weet Ef 1:5 praat oor Christene en nie oor Israel nie - die res van die Bybel is wel vol van Israel. God het hulle nie afgeskryf nie, en van hulle gaan nog na die Here draai.

Ek weet niks van Christene wat Jode aanmoedig om terug te keer na Israel nie; dis redelik belaglik. Die Here sal self die wat Hy daar wil he soontoe lei.

Ja, daar gaan vreeslike dinge in Israel gebeur, maar op die ou einde gaan die Here hulle die oorwinning gee. Wat geskryf staan gaan gebeur, maar ons weet nie wanneer nie. Dinge lyk sleg daar op die oomblik, maar dis ook niks nuut nie.

Persoonlik lyk dit vir my asof hierdie ou wereld onderstebo gekeer is, en wens ek tog die Here wil terugkom, maar dit beinvloed nie hoe ek oor Israel voel nie. God het met my baie spesifiek oor die Jode hier waar ons bly gepraat. Hy het vir my gese almal gaan nog teen hulle draai, en ons Christene moet hulle bystaan. Dit is my oortuiging, en daar gaan ek by bly. Interessant genoeg lees ek toe vanoggend in die koerant dat Paraguay die enigste land van die Mercosur lande is wat besluit het om nie met Israel te breek nie. Wat in die toekoms gaan gebeur weet ek nie.

Nee wat, die nasies moet maar maak wat hulle wil maak, ek staan vir Israel. Ek bid vir hulle redding, en ek bid dat die Here se perfekte wil sal geskied.

Waak en bid.
Blessings,
B.

David2
Jul 31st 2014, 02:48 AM
David,

Die dinge wat jy oor Israel skryf glo ek se waarde l daarin dat ons die Here daarin kan verheerlik. 'n Verlore Israeliet in moderne tye is niks anders as 'n verlore mens van enige ander volksverband nie. Die sonde wat enige mens pleeg teenoor 'n ander ontstaan in liefdeloosheid en dit moet mens kan erken. Dit is egter nie 'n sonde as jy Israel nie uitsonder nie, oor redes wat meriete kan h, gegewe die bediening wat die Here op 'n mens se hart plaas en die tyd wat dit in beslag mag neem. Vir dieselfde argument wat baie Israel bedien, is daar baie wat Moslems bedien en nie een is noodwendig verkeerd nie, behalwe as hulle sou redeneer jy moet Moslems bedien en almal moet hulle tyd daaraan spandeer.

Dit is juis hier waar die perspektief gegewe Israel, na blyke skeef getrek word, asof mens sondig as Israel nie eerste op elkeen se agenda is nie. My probleem is nie die Israeliete nie, maar die oordrewe fokus van baie om Israel eerste te stel wat nie regverdigbaar is nie... Die Evangelie ken nie so boodskap nie...
Korrek. Ons hoef nie vir Israel op te hemel nie. Hulle is 'n verlore en afvallige volk wat Christus verwerp het en Hom vandag nog steeds verwerp.

Die verskil kom net in by Israel se toekoms. Daar is Christene wat gelowig in die Woord sien wat God nog in en deur daardie land gaan doen en dan is daar ander met skille oor hulle o wat Israel so haat dat hulle hele teologie daarop ingestel is om Israel as volk uit die Bybel uit te ban en dan effektief die vervulling van enige profesie weg te redeneer net om van Israel ontslae te raak. Dit is maar net 'n ander vorm van ongeloof in die Bybel.

Dit is juis hierdie laaste groep, die Israel-haters (onder Christene en nie-Christene), wat veroorsaak dat Israel so geweldig oordrewe aandag kry in die wreld. En hierdie haat gaan jy ook nie stop nie. Dit word aangevuur deur die duiwel self.

CFJ
Jul 31st 2014, 07:24 AM
Korrek. Ons hoef nie vir Israel op te hemel nie. Hulle is 'n verlore en afvallige volk wat Christus verwerp het en Hom vandag nog steeds verwerp.

Die verskil kom net in by Israel se toekoms. Daar is Christene wat gelowig in die Woord sien wat God nog in en deur daardie land gaan doen en dan is daar ander met skille oor hulle o wat Israel so haat dat hulle hele teologie daarop ingestel is om Israel as volk uit die Bybel uit te ban en dan effektief die vervulling van enige profesie weg te redeneer net om van Israel ontslae te raak. Dit is maar net 'n ander vorm van ongeloof in die Bybel.

Dit is juis hierdie laaste groep, die Israel-haters (onder Christene en nie-Christene), wat veroorsaak dat Israel so geweldig oordrewe aandag kry in die wreld. En hierdie haat gaan jy ook nie stop nie. Dit word aangevuur deur die duiwel self.

Jy is doodreg, dis hoe ek dit ook sien. Ek bly in 'n plek wat bekend is as 'little Jerusalem', weens die groot hoeveelheid Jode wat hier gebly het en steeds bly. Dit maak maar net dat mens 'n hart vir hulle het as jy hulle as vriende het, maar steeds glo ek moet mens perspektief behou. Jode is nie meer spesiaal as ander mense nie...

CFJ
Jul 31st 2014, 10:25 AM
Ja-nee, dis duidelik hierdie is een van daardie onderwerpe waar mense nou maar eenmaal nie oor gaan saamstem nie.

David2, ek weet Ef 1:5 praat oor Christene en nie oor Israel nie - die res van die Bybel is wel vol van Israel. God het hulle nie afgeskryf nie, en van hulle gaan nog na die Here draai.

Ek weet niks van Christene wat Jode aanmoedig om terug te keer na Israel nie; dis redelik belaglik. Die Here sal self die wat Hy daar wil he soontoe lei.

Ja, daar gaan vreeslike dinge in Israel gebeur, maar op die ou einde gaan die Here hulle die oorwinning gee. Wat geskryf staan gaan gebeur, maar ons weet nie wanneer nie. Dinge lyk sleg daar op die oomblik, maar dis ook niks nuut nie.

Persoonlik lyk dit vir my asof hierdie ou wereld onderstebo gekeer is, en wens ek tog die Here wil terugkom, maar dit beinvloed nie hoe ek oor Israel voel nie. God het met my baie spesifiek oor die Jode hier waar ons bly gepraat. Hy het vir my gese almal gaan nog teen hulle draai, en ons Christene moet hulle bystaan. Dit is my oortuiging, en daar gaan ek by bly. Interessant genoeg lees ek toe vanoggend in die koerant dat Paraguay die enigste land van die Mercosur lande is wat besluit het om nie met Israel te breek nie. Wat in die toekoms gaan gebeur weet ek nie.

Nee wat, die nasies moet maar maak wat hulle wil maak, ek staan vir Israel. Ek bid vir hulle redding, en ek bid dat die Here se perfekte wil sal geskied.

Waak en bid.
Blessings,
B.

Ek glo mens moet gehoorsaam wees aan die bediening wat die Here op mens se hart l en oor daardie rede kan jy nie verkeerd wees nie B...

RR van Wyk
Aug 1st 2014, 06:43 AM
Ek stem 100% saam met hierdie stelling van jou.
Om terug te keer na die onderwerp van die draad, wonder ek of Christenne identifiseer met Israel op die oomblik juis omrede daar 'n algemene verstaan is dat Israel 'n groot rol in die einde van tye gaan speel nie ? Of gaan die identifisering bloot omrede Israel rens in die Bybel genoem word ?

Die rede hoekom ek meer aan Israel se kant sal staan, is grootendeels omdat hulle seker die enigste land in daardie streek is wat eerstens in die ware Lewende God glo. Ek besef dit is nie genoeg nie, maar dit is alreed 'n stap in die regte rigting. Hulle is nader aan die waarheid as die omringende moslem lande. Hulle heg waarde aan lewe en probeer die streek aanmekaar hou. Die res van die midde ooste is besig om te brand en beweeg agteruit as gevolg van ekstrimiste en terroriste.

Doen Israel alteid die regte ding? Ek is seker hulle doen nie, maar dit is tog menslik. Wie doen..

Verder is mense van Israel net soos enige ander mens op aarde. Ek glo as Christen kan mens nie glo, en is daar nie plek daarvoor, om een groep mense te verhewe bo 'n ander nie.

Buitendien, geen mens weet wie werklik die ware fisiese Isreal is vandag nie. Die landjie is nou dalk daar, Maar ek glo die ware fisiese Israel is vandag selfs onder meerderheid moslems, en selfs Hamas lede sonder dat hulle besef..

David2
Aug 1st 2014, 10:03 AM
Die rede hoekom ek meer aan Israel se kant sal staan, is grootendeels omdat hulle seker die enigste land in daardie streek is wat eerstens in die ware Lewende God glo.
Ek is nie so seker van hierdie stelling nie RR. Trouens, ek betwis dit beslis. Die ware lewende God is geopenbaar in Jesus Christus. Verwerp Jesus en jy het geen maar geen ware lewende God nie. Mens kan nie 'n halwe God aanbid nie. Yahwe sonder Jesus Christus bestaan nie. Daar is nie so iets nie. Israel as volk is nog presies waar hulle was toe hulle Jesus verwerp het. 'n Klein minderheid het Hom destyds aanvaar en so ook vandag, maar die volk is stokverlore sonder enige God hoegenaamd. Jesus het reguit vir die Jode ges:

AS JULLE DIE VADER GEKEN HET, SOU JULLE MY OOK GEKEN HET.

Moenie vir 'n Jood s dat hy dieselfde God as jy aanbid nie. Dit is 'n leuen. Mense wat die ware lewende God ken, ken ook vir Jesus, of hulle het niks. So was dit in Jesus se tyd op aarde en so is dit nou nog steeds.

Kalahari
Aug 1st 2014, 12:49 PM
David

Ek stem saam dat daar net een ware God is en dit is God drie-enig. Indien mens sou toegee dat die Jode ook die ware God aanbid, dan verhoed niks die Moslem ook nie. Ek weet dit is hard vir party om te hoor, soos ons ou vriend Johnny, maar ons kan nie toelaat dat ons gevoelens die waarheid ondermyn nie.

Kalahari

trudie
Aug 1st 2014, 03:11 PM
Kalahari die moslems aanbid die maangod , 'n afgod .Dit gaan altyd God se besliut wees om die Jode te hanteer .God kan immers barmhartig wees oor wie ookal .Ons moet nie so voorbarig wees on namens God te besluit nie .In elke geval is die tye op die oomblik baie moeilik vir Israel en bietjie empatie gaan niemand in die hel laat beland nie .

David2
Aug 1st 2014, 03:30 PM
Trudie, God is barmhartig oor alle mense wat hulle geloof in Jesus Christus plaas, maar nie daarsonder nie. Hy het vir die Jode in sy dag ges hulle het die duisternis liewer gehad as die lig omdat hulle Hom verwerp het. Daar is nou nog steeds geen barmhartigheid buiten Jesus om nie. Die God wat hulle aanbid bestaan net op papier. Ek s dit geensins om hulle af te kraak nie. Ek s dit omdat ek wil h dat hulle gered moet word en dit kan alleen gebeur as mens die waarheid praat. Dit help nie om Israel in hulle ongeloof en verharding te pamperlang nie. Hulle is op pad na die hel.

Kalahari
Aug 1st 2014, 05:06 PM
Trudie

Ek aanvaar jou stelling dat die Moslems 'n maangod aanbid, maar volgens hulle is hul god ook 'n skeppergod en Jesus 'n profeet net soos die Jode tereg glo dat God die Vader die skepper is, maar hulle glo ook dat Jesus op die beste 'n profeet of leermeester was. Ek het empatie met Israel en my ondersteuning is eerder by hulle as by die Palestyne, maar dit is nie om godsdienstige redes nie maar ander dat ek hulle sal ondersteun. Volgens die evangelie is hulle nie bondgenote nie, maar verlorenes aan wie die evangelie verkondig moet word, net soos aan die Palestyne. Eerlikwaar moet ek erken tot my eie nadeel dat ek eerder die evangelie aan hulle as aan die Palestyne sal wou verkondig, maar God sal mens lei soos wat Hy wil.

Kalahari

paidforinfull
Aug 1st 2014, 08:47 PM
Trudie

Ek aanvaar jou stelling dat die Moslems 'n maangod aanbid, maar volgens hulle is hul god ook 'n skeppergod en Jesus 'n profeet net soos die Jode tereg glo dat God die Vader die skepper is, maar hulle glo ook dat Jesus op die beste 'n profeet of leermeester was. Ek het empatie met Israel en my ondersteuning is eerder by hulle as by die Palestyne, maar dit is nie om godsdienstige redes nie maar ander dat ek hulle sal ondersteun. Volgens die evangelie is hulle nie bondgenote nie, maar verlorenes aan wie die evangelie verkondig moet word, net soos aan die Palestyne. Eerlikwaar moet ek erken tot my eie nadeel dat ek eerder die evangelie aan hulle as aan die Palestyne sal wou verkondig, maar God sal mens lei soos wat Hy wil.

Kalahari

Albei groepe het die Here nodig, maar Israel is nie wreedaardige, bloedlustige bangbroeke soos die Hamas aanhangers nie. Ek het al baie gaan nalees oor die Moslems se geskiedenis, en dit is absoluut afgryslik wat hulle met mense doen.

Israel, aan die ander kant, verdedig hulleself.

Wie sal mens nou bystaan, wonder ek?

B.

Kalahari
Aug 1st 2014, 08:57 PM
Albei groepe het die Here nodig, maar Israel is nie wreedaardige, bloedlustige bangbroeke soos die Hamas aanhangers nie. Ek het al baie gaan nalees oor die Moslems se geskiedenis, en dit is absoluut afgryslik wat hulle met mense doen.

Israel, aan die ander kant, verdedig hulleself.

Wie sal mens nou bystaan, wonder ek?

B.

Soos ek die situasie verstaan sal ek verseker vir Israel ondersteun in plaas van Hamas, wat terroriste en wreedaards is. Tog ondersteun ek Israel nie omrede hulle godsdienstige geloof nie, maar omrede hulle meer regverdig, menslik en demokraties is in my opinie. Ek ondersteun hulle nie omrede mens verkeerdelik sou glo dat hulle God se volk is nie. Hulle is nie, aangesien hulle God verlon het en Sy Seun verwerp het. Die God van Abraham, Isak en Jakob wat hulle aanbid is nie die God van die Bybel nie, want die God van die Bybel is die God van Abraham, Isak en Jakob wat Sy enige Seun Jesus Christus gestuur het om aan die kruis vir ons sondes te sterf, Jesus wat ons Sy Gees gestuur het om ons by te staan. Dit is die God van die Bybel nie die menslike god wat die Jode vir hulle self geskep het nie.

paidforinfull
Aug 1st 2014, 09:25 PM
Soos ek die situasie verstaan sal ek verseker vir Israel ondersteun in plaas van Hamas, wat terroriste en wreedaards is. Tog ondersteun ek Israel nie omrede hulle godsdienstige geloof nie, maar omrede hulle meer regverdig, menslik en demokraties is in my opinie. Ek ondersteun hulle nie omrede mens verkeerdelik sou glo dat hulle God se volk is nie. Hulle is nie, aangesien hulle God verlon het en Sy Seun verwerp het. Die God van Abraham, Isak en Jakob wat hulle aanbid is nie die God van die Bybel nie, want die God van die Bybel is die God van Abraham, Isak en Jakob wat Sy enige Seun Jesus Christus gestuur het om aan die kruis vir ons sondes te sterf, Jesus wat ons Sy Gees gestuur het om ons by te staan. Dit is die God van die Bybel nie die menslike god wat die Jode vir hulle self geskep het nie.
Ek verstaan wat jy se, Kalahari, maar ek stem nie heeltemal met jou saam nie - ek glo God het nog glad nie vir Israel (die volk) afgeskryf nie, en dat Hy nog groot planne vir hulle het. (Dis natuurlik 'n onderwerp vir 'n ander draad.)

Lekker dag,
B.

Kalahari
Aug 1st 2014, 09:39 PM
Ek verstaan wat jy se, Kalahari, maar ek stem nie heeltemal met jou saam nie - ek glo God het nog glad nie vir Israel (die volk) afgeskryf nie, en dat Hy nog groot planne vir hulle het. (Dis natuurlik 'n onderwerp vir 'n ander draad.)

Lekker dag,
B.

Nes jy s. Lekker dag vir jou ek gaan nou lekker slaap.

Groete
Kalahari

David2
Aug 3rd 2014, 06:48 AM

Lekker dag,
B.
Dat God groot planne vir Israel het, is seker en gewis. Net mense wat met hulle verstand bo oor die Bybel staan kan dit ontken ...
Maar om te s dat God hulle nie afgesny het nie, is net so onBybels. Rom. 11 s uitdruklik hulle is afgekap en verwerp. Hosea s 'n paar keer hulle is verwerp, hulle is uitverkoop aan 'n hoer en hulle is "nie God se volk nie". Jesus Christus was God, opebaar in die vlees, en hulle het Hom verwerp en verwerp om nog steeds. Dit beteken dat hulle volkome God-loos lewe. Uit hierdie toestand gaan God hulle weer optel en hulle herstel. Dit word in detail in menige profesie beskryf. Esegil s hulle is vandag net 'n hoop doodsbeendere.

Kom nou P en Anneke en Trudie en RR en al die ander wat Israel ondersteun. Om Israel vandag "God se volk" te noem, is 'n skurwe aantasting van die waarheid van die Bybel. As julle dit doen, dan het julle geen respek vir wat in die Bybel staan nie. Dan maak julle presies dieselfde fout as al die gereformeerdes en die ander Israel-haters hier rondom ons. Help nie jy ondersteun Israel en hou 'n toekoms vir hulle oop maar jy is slimmer as God en s "hulle was nooit afgekap nie", "hulle was nooit verwerp nie", "hulle was nooit aan 'n hoer uitgelewer nie", "hulle was nooit verban, vervloek en hulle huis was nooit vir hulle woes gelaat nie".

As jy by die Bybelse waarheid van Israel wil staan, staan dan by die hele waarheid. Maar die meeste van ons Israel-ondersteuners staan net by 'n halwe waarheid en julle behoort te weet dat 'n halwe waarheid erger is as 'n leuen. Dit is waarom dit so maklik is vir die Israel-haters om julle teorie af te skiet, want ook julle staan by 'n leuen.

Paidfor, Anneke, RR en Trudie, julle weet nie wat julle doen nie. Deur Israel se werwerping, vervloeking en huidige hoer-status te ontken, maak julle dit onmoontlik vir hulle om gered te word. Ek s dit met respek en eerbied, maar dit is julle skuld en die skuld van mense soos julle dat Israel nog steeds verwerp en verlore en van God afgesny is. Hoe kan ek so s? Wel, julle hemel hulle op terwyl hulle volkome, totaal stokverlore is. Hulle is net so verlore as Hamas of nog erger. Jy help nie 'n verlorene deur vir hom te s hy is "OK" nie.

As jy nou 'n berader was en 'n ongerede drankverslaafde en egbreker kom na jou vir berading, wat s jy vir hom? Volg jy die "sielkundige" metode en s vir hom "jy is inherent 'n goeie mens", "jy het die krag om te herstel in jouself", "niemand anders kan jou help nie, jy moet net jouself help en vertroue kry in jou eie vermoens". Is dit wat jy vir 'n sondeverlore mens s? Of s jy vir hom hy is op pad hel toe en hy het Jesus Christus in sy lewe nodig?

Maar wat doen julle met Israel? Julle maak dit volkome onmoontlik vir hulle om gered te word. Israel gaan nie by hulle Here uitkom deur mense soos julle wat hulle vooraf heilig verklaar nie. Wat hulle nodig het is om die aakligheid en diepte van die verrotte put te sien waarin hulle verval het. Daar is geen bekering sonder erkenning van jou volkome en hopelose verlorenheid nie. Of glo julle ook die Armeniaanse verlossingsleer wat s Jesus red ons net halfpad en die ander halfpad is ons eie goeie dade en innerlike krag? Asseblief mense, daardie is 'n vervloekte dwaling. Dit beteken dat Jesus verniet aan die kruis gesterf het. Jesus het gekom vir verlorenes. Maar julle gaan s vir Israel "julle is nie verlore nie", "julle is so oulik", "julle probeer so hard om die Here te dien", "julle is ons broers en susters".

Weet julle wie is Israel se heel grootste vyand op aarde? Dit is nie Hamas en Hezbolah en ISIS en die Moslem brotherhood nie. Dit is die Christelike sioniste van ons dag, soos julle vier en Johnny wat ons verlaat het en vele ander wat Israel ophemel en tot in die hemel in ondersteun en onderskraag en dit terwyl God hulle sien soos die Skrif helder en duidelik vir ons s, maar julle glo dit nie. Julle verwerp God se diagnose en sy prognose van Israel. Julle verwerp die waarheid van die Bybel. Julle maak dit vir Israel volkome onmoontlik om gered te word. Israel het nie een enkele groter vyand as julle vier nie.

Daar is net een waarheid wat HOOP bring en dit is die erkenning van SONDE. Verklaar 'n sondaar heilig en jy maak hom onredbaar en dan het jy bloed aan jou hande. Israel staan reg voor die deur van die groot verdrukking waar twee derdes van hulle uitgewis gaan word - in hulle sonde gaan hulle uitgewis word en hulle voorland is die hel. Maar wat s julle vier vir hulle? Mag God julle vergewe! God se oordeel oor die Israel se hoerery is nie by Hitler afgehandel nie. Die ergste l nog voor. Waar staan julle vier wat die waarheid van die Bybel aanbetref? Kies nou vandag. Verdedig en ondersteun julle die posisie van Christus-haters of erken julle die onverbiddelike eis van die evangelie? Die eis is Jesus of die hel. En iemand wat teen Jesus gekies het, kan nie jou broer en suster wees nie. Hulle is saam met al die ander godlonaars van die wreld in een en dieselfde kamp.

Dit wat Israel vandag nodig het, is nie dit wat julle vier vir hulle gee nie. Hulle het die waarheid nodig van presies wat die Bybel s wie en wat hulle nou is. Daardie beskrywende woorde staan herhaaldelik en baie duidelik in vele boeke van die Bybel opgeteken en sonder dat Israel dit erken en bely, is daar geen hoop en geen herstel vir hulle nie. (Wit gepleisterde grafstene, hoervolk, verwerp, vervloek, duisternis liewer gehad as die lig, hulle is die anti-chris wat reeds verskyn het, nie God se volk nie, as julle God geken het, sou julle My ook geken het, ens.ens.ens.) Daarna kom Jesus. Erken jou sonde en neem jou toevlug tot Hom, met volle erkenning dat jy NIKS bydra nie en Hy ALLES. Dit beteken dat die hele godsdienssteem van Israel daarmee verdoem is. Hulle godsdiens het in Jesus se tyd hulle ondergang beteken want dit het hulle opgeblase en hooghartig gemaak en hulle TEEN Jesus laat kies. Dit is presies waar hulle vandag nog is. As godsdienstige volk op pad hel toe.

Wil jy nie help om 'n paar Jode te red uit die komende verdoemende oordeel in die verdrukking wat op hulle wag nie? Dit gaan jy nie regkry deur vir hulle kant te kees teen Hamas nie. Ook nie deur hulle "God se volk" te noem nie want dit is 'n leuen wat net tot hulle ondergang kan lei. Ook nie deur te beweer dat hulle reeds "die lewende God aanbid" nie want dit is ook 'n volslae leuen. Die keuse is Jesus Christus of die hel en daardie keuse is NOU. Hebr. 13:13 s dat die enigste hoop vir 'n Jood in hierdie tyd is om UIT DIE KAMP VAN ISRAEL UIT PAD TE GEE en Jesus buite die lear te ontmoet. Dit is waar Jesus se kruis getaan het. Nie binne die kamp van Israel nie want binne die kamp van Israel is daar geen hoop nie. Gee pad en gaan ontmoet hom buite die laer van die Judasme.

Doreen Joubert
Aug 3rd 2014, 08:33 AM
Wat ek hier lees maak sin. Ek was bevoorreg om in die voetspore van Jesus te kon loop in 2010 toe ons Isreal besoek het. Dit was 'n wonderlike ondervinding, maar as jy kyk na hoeveel van die Jode glo nie dat Jesus as 'n kindjie gebore is nie, aangesien hulle die Messias verwag het, maar nie as 'n baba nie en daarom het hulle Hom van kleins af verwerp. Die Woord is die waarheid en wat in die Woord staan kan toegepas word op wat vandag in ons lewe gebeur. Hoekom bly die vers in die Woord van God se dat as ons ons sonde bely, Hy ons land sal herstel, dis nie net vir Suid Afrika nie, geld dit nie ook vir alle lande nie? Vra net? Isreal ingesluit?

Ta-An
Aug 3rd 2014, 08:12 PM
Dat God groot planne vir Israel het, is seker en gewis. Net mense wat met hulle verstand bo oor die Bybel staan kan dit ontken ...
Maar om te s dat God hulle nie afgesny het nie, is net so onBybels. Rom. 11 s uitdruklik hulle is afgekap en verwerp. Lees verder...daar staan ook, die wat daarop trots is kan nog makliker weer uitgekap word, en Israel terug geplant word

Paidfor, Anneke, RR en Trudie, julle weet nie wat julle doen nie. D
Lees die Boek van Openbaring, dan gesels ons weer ;)
God is 'n God wat Sy beloftes onthou...:pp

paidforinfull
Aug 4th 2014, 12:40 AM
Lees verder...daar staan ook, die wat daarop trots is kan nog makliker weer uitgekap word, en Israel terug geplant word
Lees die Boek van Openbaring, dan gesels ons weer ;)
God is 'n God wat Sy beloftes onthou...:pp

Ek stem saam, Ta-An.

Nog iets: volgens Romeine 11 het God vir Hom 'n oorblyfsel van Israel eenkant gehou - en dit was in Paul se dae na Jesus se Hemelvaart.

Romeine 11:17 "En as sommige van die takke afgebreek is, en jy wat ’n wilde olyfboom was, onder hulle ingent is en deel gekry het aan die wortel en die vettigheid van die olyfboom, "

Dus: sommige takke - nie AL die takke nie
Deel gekry - Christene deel God met die Israeliete

God is die wortel, Israel die olyfboom, en ons die takke van 'n wilde olyfboom wat ingeent is en die wortel met die boom deel. God sal ons mos nie inent by 'n dooie stomp nie.

Galasiers 3:8-9 "En die Skrif wat vooruit gesien het dat God die heidene uit die geloof sou regverdig, het vooraf aan Abraham die evangelie verkondig met die woorde: In jou sal al die volke gesen word. Sodat die wat uit die geloof is, gesen word saam met die gelowige Abraham."

So, Christene word IN en SAAM met Abraham geseen. Dit klink vir my baie soos die 'inenting' storie.

Hierdie hele 'replacement theology' kan eintlik baie gevaarlik wees. Dit het hier in die vroee 1900's in Duitsland begin, en het blykbaar selfs vir Hitler beinvloed.

Die Kerk vervang nie Israel nie. Die Israeliete is nog steeds God se kinders, alhoewel God hulle eenkant geskuif het (nie afgeskryf het nie) vir 'n ruk en vir 'n rede.

Dit verklaar hoe Israel vir amper 2000 jaar as a volk bly voortbestaan het, en hoekom God hulle weer na hulle eie land teruggebring het. Soos jy se, die Boek van Openbaring praat baie van wat met Israel in die toekoms gaan gebeur.

B.

David2
Aug 4th 2014, 04:00 AM
Lees die Boek van Openbaring, dan gesels ons weer
God is 'n God wat Sy beloftes onthou...
En God se belofte is dat twee derdes van Israel in die komende verdrukking afgemaai sal word en in die hel sal beland vanwee hulle hardnekkige sonde. Eers daarna sal die oorblyfsel deur erge loutering gered word. Mense wat hulle vandag die volk van God noem, het nog nie eers begin om te lees wie Israel vandag is nie en hulle is die groot oorsaak dat hulle nie gered kan word nie.

As jy vir 'n verlore sondaar omgee, vertel jy hom die waarheid. As jy mooi broodjies bak, stuur jy hom hel toe. Is julle evangeliepredikers of is julle Jobstroosters?

paidforinfull
Aug 4th 2014, 04:17 AM
En God se belofte is dat twee derdes van Israel in die komende verdrukking afgemaai sal word en in die hel sal beland vanwee hulle hardnekkige sonde. Eers daarna sal die oorblyfsel deur erge loutering gered word. Mense wat hulle vandag die volk van God noem, het nog nie eers begin om te lees wie Israel vandag is nie en hulle is die groot oorsaak dat hulle nie gered kan word nie.

As jy vir 'n verlore sondaar omgee, vertel jy hom die waarheid. As jy mooi broodjies bak, stuur jy hom hel toe. Is julle evangeliepredikers of is julle Jobstroosters?
David, wat het die feit dat ek glo dat God nie vir Israel afgeskryf het nie te doen met 'Jobtroostery'? Ek kan dit nie verstaan nie. :hmm:

In elk geval:

Romeine 11:1-2 "EK vra dan: Het God miskien sy volk verstoot? Nee, stellig nie! Want ek is ook ’n Israeliet uit die nageslag van Abraham, van die stam van Benjamin. God het sy volk wat Hy vantevore geken het, nie verstoot nie. " ens.

Duideliker as dit kan jy dit nie kry nie. God het Israel nie verstoot nie.

Hy het wel van hulle se harte vir 'n tydperk verhard.

Romeine 11:24-28 "Want as jy afgekap is van die olyfboom wat van nature wild was, en teen die natuur op die mak olyfboom ingent kan word, hoeveel te meer kan hulle dan wat dit van nature is, op hul eie olyfboom ingent word? Want ek wil nie h, broeders, dat julle hierdie verborgenheid nie moet weet nie, sodat julle nie eiewys mag wees nie: dat die verharding ten dele oor Israel gekom het totdat die volheid van die heidene ingegaan het; en so sal die hele Israel gered word, soos geskrywe is: Die Verlosser sal uit Sion kom en sal die goddelooshede van Jakob afwend; en dit is van my kant die verbond met hulle as Ek hulle sondes wegneem. Wat die evangelie betref, is hulle wel vyande ter wille van julle; maar wat die uitverkiesing betref, bemindes ter wille van die vaders. "

Wel, daar het jy dit: Israel is steeds die uitverkorenes en bemindes ter wille van hulle vaders.

Die Skrif se dit, en ek glo dit.

B.

(NS: hierdie gaan saam met my vorige pos # 45)

David2
Aug 4th 2014, 04:53 AM
'n "Jobstrooster" is in die volksmond iemand wat net wil "nice" wees met jou en nie eerlik en reguit met jou praat nie. Dit is wat julle met Israel doen. Julle noem hulle "die volk van God" en julle beskou hulle as mense wat die lewende God van die Bybel aanbid, maar hulle is alles behalwe dit. Hulle verwerp Christus en is stokverlore op pad hel toe. Hulle enigste hoop is dat daar iemand sal kom wat vir hulle die WAARHEID sal kom vertel sodat hulle kan omdraai en Jesus as Here kan aanneem. Om hulle "God se volk" te noem is eerstens 'n leuen en tweedens gaan dit hulle net valse gerustheid gee en hulle effektief uit die hemel uit hou. 95% van alle Jode verwerp Christus en Johannes het in sy brief aan hulle (hy skryf aan Jode - I Johannes) hulle as die antichris wat reeds openbaar is, identifiseer. Stop met julle leuens en gaan vertel vir Israel die waarheid sodat daar weer hoop kan kom dat hulle gered kan word.

paidforinfull
Aug 4th 2014, 08:32 AM
'n "Jobstrooster" is in die volksmond iemand wat net wil "nice" wees met jou en nie eerlik en reguit met jou praat nie. Dit is wat julle met Israel doen. Julle noem hulle "die volk van God" en julle beskou hulle as mense wat die lewende God van die Bybel aanbid, maar hulle is alles behalwe dit. Hulle verwerp Christus en is stokverlore op pad hel toe. Hulle enigste hoop is dat daar iemand sal kom wat vir hulle die WAARHEID sal kom vertel sodat hulle kan omdraai en Jesus as Here kan aanneem. Om hulle "God se volk" te noem is eerstens 'n leuen en tweedens gaan dit hulle net valse gerustheid gee en hulle effektief uit die hemel uit hou. 95% van alle Jode verwerp Christus en Johannes het in sy brief aan hulle (hy skryf aan Jode - I Johannes) hulle as die antichris wat reeds openbaar is, identifiseer. Stop met julle leuens en gaan vertel vir Israel die waarheid sodat daar weer hoop kan kom dat hulle gered kan word.

Maar David, waar kom jy aan hierdie dinge? Dit beteken mos glad nie dat al die Israeliete gered is net omdat hulle God se uitverkore volk is nie. Ek kan glad nie sien hoe jy hierby uitgekom het nie.

Daar is geredde Jode, maar meeste is nie. Hulle het God nodig. Onthou, van die takke van die olyfboom was afgepluk; nie almal nie. Meeste van hulle se harte is verhard - vir 'n ruk en vir 'n rede.

Ons moet vir Israel bid en ons moet haar bystaan, en natuurlik moet ons vir haar redding ook bid. Daar is baie Christene wat glo Israel is God se uitverkore volk wat hullle ook evangeliseer.

Die punt is dat ons nie teen haar behoort te kant kies nie - dis juis waaroor hierdie draad gaan. God het haar nie afgeskryf of weggegooi nie - Israel is nog steeds God se geliefde, en ons ook. Net soos altyd was nie al die Israeliete in God se wil nie.

Moet nie sommer mense leuenaars noem nie. Dis nie mooi nie.

Ek het vir jou baie Skrifte gegee om te staaf wat ek gese het. Hoe reageer jy op hulle?

Ek hoop dit klaar dinge vir jou op, David.

B.

David2
Aug 4th 2014, 01:59 PM
Rom. 11:1,2 s hulle is nie verwerp nie. Dan haal Paulus homself net daarna aan as voorbeeld. Hy is 'n Jood en is nie verwerp nie. Dus Rom. 11 se eerste verse s INDIVIDUELE Jode is nie verwerp nie. Enige Jood kan nog steeds gered word, soos Paulus ook 'n voorbeeld is. MAAR Israel as volk is wel verwerp. Dit s Rom. 11:15 tog duidelik. Hulle het hulle uitsonderlike status as God se volk VERLOOR deurdat hulle as volk Christus verwerp het. Die mak takke is afgekap. Nou is die heidene op die boom ingeent. En Israel is nou net een van die heidennasies.

Waar kan jy in jou wildste drome dink aan 'n volk wat God se uitverkore volk is, maar 95% van hulle ken nie vir God en en is verlore. Dit is tog malligheid.
Gaan tel in Paulus se briewe hoeveel keer daar staan DAAR IS GEEN ONDERSKEID TUSSEN JOOD EN HEIDEN NIE. Die Jood het as volk sy voorrang totaal verloor. Daar is geen voorrang nie.
Hulle is vervloek. Jesus het die vyeboom vervloek.
Hulle is verwerp (drie keer staan die in Hosea, een keer in Rom 11 en nog baie in verskillende profetiese boeke in die OT.
Hulle huis is vir hulle woes gelaat (Matt. 23)
Hulle het geen verhouding met God nie, net met die hoer (Hosea)
Hulle het geen tempel en gosdiens en altaar nie (minstens 4 van die profete s dit).
Hulle moet padgee uit Israel en Jesus buite die laer ontmoet (Hebr. 13). Maar bitter min van hulle is bereid om dit te doen. Paulus het die gedoen. Hy het in Filipense aangekondig dat AL DIE JOODSE VOORDELE, WET GODSDIENS EN UITVERKIESING HET HY VAN HOM AF WEGGEWERP. Waarom sou hy dit doen? Hy gee die antwoord: OM CHRISTUS AS WINS TE VERKRY !!!!
Jy kry nie vir Christus binne die Judastiese sisteem nie!!!
Hoeveel s Paulus in Hebrers vir die Jood dat sy wet, sy tempel, sy feesdae, sy rituele en sy offers IS ALLES GESKIEDENIS. Christus het net een offer gebring EN DIT IS NOU DIE GANSE VOLMAAKTE GELOOF VAN DIE WAT GERED WORD, beide Jood en heiden.
Noem 'n volk wat God en Christus nou verwerp "die uitverkore verbondsvolk van God". Asseblief!! Dit is volkome gekkerny!
Daar is vandag NET EEN WEG TOT GOD en dit is JESUS CHRISTUS. Maar jy wil die Christus verlonaars "die volk van God noem"!

Gaan lees Hosea en glo wat jy daar lees. Hulle is NIE GOD SE VOLK NIE. Hulle behoort aan 'n hoer. Hulle is DOOD. Dan gee Hosea nogal die tydperke ook duidelik aan. Van die hemelvaart af, totdat Israel in hulle radeloosheid op die punt waar hulle totaal vernietig gaan word, na Jesus Christus gaan roep. Dit het nou nog nie gebeur nie. Dit is nou al 2000 jaar en ons wag nog vir Israel om na hulle Here te roep, en sy naam is Jesus Christus. En dit gaan daardie klein minderheid oorblyfsel wees wat dit gaan doen aan die einde van die verdrukking. Miljoene van hulle gaan in die verdrukking afgemaai word en gaan sonder Christus in die hel eindig. "God se volk" soos jy hulle noem, gaan by die miljoene hel toe. Maar nee, dit is nie "God se volk" wat hel toe gaan nie!!! God se volk is so seker as die son daarbuite skyn nie Israel nie!!! Dit is godslasterlik om so 'n hoervolk "God se volk" te noem.

Dit is wat Hosea s. Vir die hele tyd wat hy daar beskryf, van die hemelvaart af, totdat hulle gaan roep na Jesus aan die end van die verdruking, is hulle "nie my volk nie", behoort hulle aan die hoer, en is hulle dood.

Om vandag vir hierdie hoervolk te s julle is God se volk, is (1) Godslasterlik. (2). 'n Volkome leuen. (3) 'n Roekelose onverskillige dwaling en 'n massiewe ernstige FOUT. JY DRA NIE BY TOT MENSE SE REDDING DEUR VIR HULLE TE S HULLE IS GOD SE VOLK NIE!!! Iemand wat hoor hy is deel van God se volk gaan onmiddelik homself op die skouer klop en soos die fariseers van destyds s: Ai maar ons is darem oulik. Ons is nie soos die slegte ou tollenaars en heidene nie. Ons is "God se volk" Met hierdie moedelose verskriklike patetiese leuen waarmee julle rondloop kry julle net een ding reg. Julle sterk die reeds hooghartige en onredbare Jood nog verder in sy kwaad en JY VERSEKER DAT DAARDIE JOOD IN DIE VERDRUKKING SONDER CHRISTUS SAL MOET STERF.

SIONISTIESE CHRISTENE MOET HULLE BEKEER VAN HULLE GROOT SONDE en die waarheid begin praat oor Israel. Alleen as die waarheid oor hierdie hoervolk gepraat gaan word en as daar vir hulle reguit ges gaan word dat God se woord voorspel dat meer miljoene van hulle in die verdrukking nou een van die dae sonder Christus hel toe sal gaan as onder Hitler, dan mag ons dalk 'n kans staan dat hier een en daar een sal wakker skrik en Jesus as Here sal aanneem. 'n Jobstrooster het nog nooit enige mens met die evangelie bereik nie. Israel vandag het nie die vaagste benul wat in die verdrukking vir hulle wag nie. Gaan praat maar met Fenris hier aan die Engelse kant. Hy is volkome oortuig dat Yahwe hulle God is, en die patetiese sionistiese Christene sterk hulle in daardie bose leuen. Wanneer gaan ons openlik en reguit die waarheid begin praat? Of dink julle werklik dat julle Jode met 'n leuen kan red?

Ta-An
Aug 4th 2014, 04:06 PM
Lees die, David, dan praat ons verder
GREAT MIRACLE IN ISRAEL Morning of 8/1. ! A head of Yeshiva in Jaffa posted this message (and I am ROUGHLY paraphrasing into English. "I observed the hand of Gd today with my own eyes. Now I know FOR SURE that there is a Gd!! No one told it to me...I didn't hear it from someone else...I saw this happen with my own eyes. I am an integral part of the iron dome operation. What we do here is an exact science and I cannot give many details of what we do. we knew that a missile was headed directly for Tel Aviv...aimed at one of the 3 big towers, a shopping center in the middle of the city. We sent up one missile to intercept it, and we missed. We sent a second one, and we missed. We sent a third one to intercept...and we missed. Something even remotely like this has only happened other other time ever that I am aware of. We are very exact and very good at what we do. We do not miss. So to miss 3 times is not possible. By this time, disaster was eminent. We alerted all of the emergency crews within and around Tel Aviv to evacuate, but by this time there was little that could be done. Their missile was only minutes from detonation. We began the procedure of sending off one final missile to try and intercept it just before it came down, but we knew that casualties would still be imminent. Now, you must understand, our calculations based on physics and aerodynamics and weather (wind, atmosphere, humidity) are complete...there is NOTHING we don't take into account. This is how it is able to work so precisely. But all of a sudden, as we were scrambling to do anything and everything we could to save Tel Aviv, all of a sudden OUT OF NOWHERE came up a huge wind...one that was not on the radar...one that DID NOT EXIST before...and blew the missile from over Tel Aviv all the way into the Sea and dropped it off exactly safely into the water where no one was injured!!! You must understand...there was NO WIND...and then there was A HUGE WIND. This is not a couple of inches of a "move" that any gentle breeze could influence...this is MILES. It was nothing other than the hand of Gd!! I saw it with my very own eyes!!! The wind was not there before and it was not there after. It didn't come from somewhere, it came from NOWHERE. And after it moved the missile to the sea, it disappeared! So, after seeing this, I can no longer deny the existence of Gd. I put tfellin on right after this, and I took upon myself to keep Shabbat. Yesterday was my first Shabbat to keep and it was the best Shabbat of my life."

This is from a friend's friend who lives in Israel. wow!
Our God is an awesome God
He is the God of Israel He is the God of the universe
There is nothing He cannot do!

Lyk nie vir my of God hulle weg gegooi het nie :pp
:pp

David2
Aug 4th 2014, 04:41 PM
Ek dink nie die twee sake het veel met mekaar te doen nie. As die Bybel s Israel is verwerp, dan is hulle verwerp. As Paulus oor en oor s daar is geen onderskeid tussen volkere nie, dan is dit waar. Dan kan Israel nie nou 'n ander status geniet as ander volkere nie. As Jesus s die vyeboom is vervloek dan is dit wat dit is. God se hand van beskerming om Israel na hulle land terug te bring is gans 'n ander saak. Die Bybel voorspel dit dat hulle teruggebring sal word en dit gebeur net so onder die beskikking van God. Maar waarvoor bring Hy hulle terug? Waarvoor? Kom ek s vir jou. Dit is o.a. om met geweldige oordeel oor hulle gerig te hou in die komende verdrukking en twee derdes van hulle te laat sterf in hulle sonde soos Sagaria en Openbaring dit duidelik uitspel. Of glo jy nie die Bybel nie? Israel is 'n hoop doodsbeendere en die gees sal eers in hulle ingeblaas word die dag wanneer hulle as volk Jesus as Here aanvaar soos in Esegiel en Sagaria uitgespel. Dit is vir my verstommend dat Christene die Bybel so selektief kan lees soos julle. Die verdoemende oordeel wat nou oor Israel hang kom in menige Bybelboeke voor en die tyd waarin ons nou leef is "sonder onderskeid" en daarom het Israel geen voordeel nie.

Anneke, jy het bloed aan jou hande. Jy pamperlang en hemel Israel op in hulle verrotte verlore toestand en jy steur jou niks aan die massiewe geweldige doodsoordeel wat nou in die verdrukking op hulle ongeloof wag nie. Jy gee nie in die minste om dat miljoene van hulle in hulle sonde moet sterf nie. As jy omgegee het, sou jy die waarheid van die Bybel aan hulle begin oordra. Die waarheid rakende die feit dat hulle met hulle verwerping van Christus hulle totaal van YAHWE afsny en dat hulle geen deel aan Hom het nie - en dat die hel hulle voorland is.

Ta-An
Aug 4th 2014, 04:53 PM
Ek dink nie die twee sake het veel met mekaar te doen nie. As die Bybel s Israel is verwerp, dan is hulle verwerp. As Paulus oor en oor s daar is geen onderskeid tussen volkere nie, dan is dit waar. Dan kan Israel nie nou 'n ander status geniet as ander volkere nie. As Jesus s die vyeboom is vervloek dan is dit wat dit is. God se hand van beskerming om Israel na hulle land terug te bring is gans 'n ander saak. Die Bybel voorspel dit dat hulle teruggebring sal word en dit gebeur net so onder die beskikking van God. Maar waarvoor bring Hy hulle terug? Waarvoor? Kom ek s vir jou. Dit is o.a. om met geweldige oordeel oor hulle gerig te hou in die komende verdrukking en twee derdes van hulle te laat sterf in hulle sonde soos Sagaria en Openbaring dit duidelik uitspel. Of glo jy nie die Bybel nie? Israel is 'n hoop doodsbeendere en die gees sal eers in hulle ingeblaas word die dag wanneer hulle as volk Jesus as Here aanvaar soos in Esegiel en Sagaria uitgespel. Dit is vir my verstommend dat Christene die Bybel so selektief kan lees soos julle. Die verdoemende oordeel wat nou oor Israel hang kom in menige Bybelboeke voor en die tyd waarin ons nou leef is "sonder onderskeid" en daarom het Israel geen voordeel nie.

Anneke, jy het bloed aan jou hande. Jy pamperlang en hemel Israel op in hulle verrotte verlore toestand en jy steur jou niks aan die massiewe geweldige doodsoordeel wat nou in die verdrukking op hulle ongeloof wag nie. Jy gee nie in die minste om dat miljoene van hulle in hulle sonde moet sterf nie. As jy omgegee het, sou jy die waarheid van die Bybel aan hulle begin oordra. Die waarheid rakende die feit dat hulle met hulle verwerping van Christus hulle totaal van YAHWE afsny en dat hulle geen deel aan Hom het nie - en dat die hel hulle voorland is.
En wat van jou David, is jy 'n Sendeling tot die Jode??

David2
Aug 4th 2014, 05:29 PM
Ek het nie gevra of jy 'n sendeling tot die Jode is nie. Ek het beweer dat jy met jou uitsprake oor Israel hulle verder versterk in hulle hooghartige idee dat Yahwe hulle God is terwyl hulle volgens menige Bybelse uitsprake volkome van Hom afgesny is. Jy versterk hulle valse gerustheid dat hulle "God se volk" is en jy neem 'n aandeel daarin dat hulle net meer onredbaar word en by die miljoene in die hel gaan eindig. As jy iets vir Israel omgee soos jy beweer jy doen, dan sal jy nou gou begin leer wat die waarheid i.v.m. hulle in die Bybel is en die waarheid begin praat.

paidforinfull
Aug 4th 2014, 08:07 PM
Rom. 11:1,2 s hulle is nie verwerp nie. Dan haal Paulus homself net daarna aan as voorbeeld. Hy is 'n Jood en is nie verwerp nie. Dus Rom. 11 se eerste verse s INDIVIDUELE Jode is nie verwerp nie. Enige Jood kan nog steeds gered word, soos Paulus ook 'n voorbeeld is. MAAR Israel as volk is wel verwerp. Dit s Rom. 11:15 tog duidelik. Hulle het hulle uitsonderlike status as God se volk VERLOOR deurdat hulle as volk Christus verwerp het. Die mak takke is afgekap. Nou is die heidene op die boom ingeent. En Israel is nou net een van die heidennasies.

Waar kan jy in jou wildste drome dink aan 'n volk wat God se uitverkore volk is, maar 95% van hulle ken nie vir God en en is verlore. Dit is tog malligheid.
Gaan tel in Paulus se briewe hoeveel keer daar staan DAAR IS GEEN ONDERSKEID TUSSEN JOOD EN HEIDEN NIE. Die Jood het as volk sy voorrang totaal verloor. Daar is geen voorrang nie.
Hulle is vervloek. Jesus het die vyeboom vervloek.
Hulle is verwerp (drie keer staan die in Hosea, een keer in Rom 11 en nog baie in verskillende profetiese boeke in die OT.
Hulle huis is vir hulle woes gelaat (Matt. 23)
Hulle het geen verhouding met God nie, net met die hoer (Hosea)
Hulle het geen tempel en gosdiens en altaar nie (minstens 4 van die profete s dit).
Hulle moet padgee uit Israel en Jesus buite die laer ontmoet (Hebr. 13). Maar bitter min van hulle is bereid om dit te doen. Paulus het die gedoen. Hy het in Filipense aangekondig dat AL DIE JOODSE VOORDELE, WET GODSDIENS EN UITVERKIESING HET HY VAN HOM AF WEGGEWERP. Waarom sou hy dit doen? Hy gee die antwoord: OM CHRISTUS AS WINS TE VERKRY !!!!
Jy kry nie vir Christus binne die Judastiese sisteem nie!!!
Hoeveel s Paulus in Hebrers vir die Jood dat sy wet, sy tempel, sy feesdae, sy rituele en sy offers IS ALLES GESKIEDENIS. Christus het net een offer gebring EN DIT IS NOU DIE GANSE VOLMAAKTE GELOOF VAN DIE WAT GERED WORD, beide Jood en heiden.
Noem 'n volk wat God en Christus nou verwerp "die uitverkore verbondsvolk van God". Asseblief!! Dit is volkome gekkerny!
Daar is vandag NET EEN WEG TOT GOD en dit is JESUS CHRISTUS. Maar jy wil die Christus verlonaars "die volk van God noem"!

Gaan lees Hosea en glo wat jy daar lees. Hulle is NIE GOD SE VOLK NIE. Hulle behoort aan 'n hoer. Hulle is DOOD. Dan gee Hosea nogal die tydperke ook duidelik aan. Van die hemelvaart af, totdat Israel in hulle radeloosheid op die punt waar hulle totaal vernietig gaan word, na Jesus Christus gaan roep. Dit het nou nog nie gebeur nie. Dit is nou al 2000 jaar en ons wag nog vir Israel om na hulle Here te roep, en sy naam is Jesus Christus. En dit gaan daardie klein minderheid oorblyfsel wees wat dit gaan doen aan die einde van die verdrukking. Miljoene van hulle gaan in die verdrukking afgemaai word en gaan sonder Christus in die hel eindig. "God se volk" soos jy hulle noem, gaan by die miljoene hel toe. Maar nee, dit is nie "God se volk" wat hel toe gaan nie!!! God se volk is so seker as die son daarbuite skyn nie Israel nie!!! Dit is godslasterlik om so 'n hoervolk "God se volk" te noem.

Dit is wat Hosea s. Vir die hele tyd wat hy daar beskryf, van die hemelvaart af, totdat hulle gaan roep na Jesus aan die end van die verdruking, is hulle "nie my volk nie", behoort hulle aan die hoer, en is hulle dood.

Om vandag vir hierdie hoervolk te s julle is God se volk, is (1) Godslasterlik. (2). 'n Volkome leuen. (3) 'n Roekelose onverskillige dwaling en 'n massiewe ernstige FOUT. JY DRA NIE BY TOT MENSE SE REDDING DEUR VIR HULLE TE S HULLE IS GOD SE VOLK NIE!!! Iemand wat hoor hy is deel van God se volk gaan onmiddelik homself op die skouer klop en soos die fariseers van destyds s: Ai maar ons is darem oulik. Ons is nie soos die slegte ou tollenaars en heidene nie. Ons is "God se volk" Met hierdie moedelose verskriklike patetiese leuen waarmee julle rondloop kry julle net een ding reg. Julle sterk die reeds hooghartige en onredbare Jood nog verder in sy kwaad en JY VERSEKER DAT DAARDIE JOOD IN DIE VERDRUKKING SONDER CHRISTUS SAL MOET STERF.

SIONISTIESE CHRISTENE MOET HULLE BEKEER VAN HULLE GROOT SONDE en die waarheid begin praat oor Israel. Alleen as die waarheid oor hierdie hoervolk gepraat gaan word en as daar vir hulle reguit ges gaan word dat God se woord voorspel dat meer miljoene van hulle in die verdrukking nou een van die dae sonder Christus hel toe sal gaan as onder Hitler, dan mag ons dalk 'n kans staan dat hier een en daar een sal wakker skrik en Jesus as Here sal aanneem. 'n Jobstrooster het nog nooit enige mens met die evangelie bereik nie. Israel vandag het nie die vaagste benul wat in die verdrukking vir hulle wag nie. Gaan praat maar met Fenris hier aan die Engelse kant. Hy is volkome oortuig dat Yahwe hulle God is, en die patetiese sionistiese Christene sterk hulle in daardie bose leuen. Wanneer gaan ons openlik en reguit die waarheid begin praat? Of dink julle werklik dat julle Jode met 'n leuen kan red?

Sies man, jy praat lelik en oordeel maklik, David. As jy soos 'n ordentlike mens wil gesels en redeneer, laat my weet asb. Ek gaan jou vir nou op 'ignore' sit want ek weier om geboelie te word.

Ons het almal ons standpunte, en jy verstaan glad nie wat ons bedoel nie. Hou op om woorde in my mond te sit, asb. Interpreteer jy die Skrif soos jy wil, maar hou op om ander sleg te se.

Belinda

FYI: Bybelforum Reels (Algemene Reels):
c. Toon respek aan ander gebruikers. Geen beledigings, naam noemery of persoonlike aanvalle ens. nie. As iemand nie met jou saamstem nie, voel vry om dit te bespreek, maar wees traag om kwaad te word en wees eerder gretig om die Woord te ondersoek vir antwoorde

David2
Aug 4th 2014, 09:11 PM
Ek staan by wat ek ges het. Daar was niks inkriminerend teen jou as persoon nie. Om Israel op te hemel as "volk van God" in 'n tyd waarin hulle duidelik volgens die Bybel verval het tot die heel laagste vlak van bestaan, is eenvoudig onverskoonbaar en 'n moedswillige verdraaiing van die Bybel. Dit is ook totaal teenproduktief en gaan die Israel wat jy wil verdedig net verder verdoem. Asseblief. As jy iets positief vir Israel wil beteken, gaan vertel hulle die waarheid. 'n Leuen kan hulle nie red nie.

RR van Wyk
Aug 5th 2014, 08:40 AM
Ek het nie gevra of jy 'n sendeling tot die Jode is nie. Ek het beweer dat jy met jou uitsprake oor Israel hulle verder versterk in hulle hooghartige idee dat Yahwe hulle God is terwyl hulle volgens menige Bybelse uitsprake volkome van Hom afgesny is. Jy versterk hulle valse gerustheid dat hulle "God se volk" is en jy neem 'n aandeel daarin dat hulle net meer onredbaar word en by die miljoene in die hel gaan eindig. As jy iets vir Israel omgee soos jy beweer jy doen, dan sal jy nou gou begin leer wat die waarheid i.v.m. hulle in die Bybel is en die waarheid begin praat.

Hi Dawid,
Ek waardeer jou siening en dat jy so sterk daaroor voel. Tot'n groot mate stem ek saam met jou. Dit irriteer my ook dat daar Christenne is wat Jode ophemel. Maar daar is 'n fein lyn wat mens sukkel om altyd raak te sien..

Ek sien baie van ons het heelwat meningsverskille, wat goed is seker want anders sou ons niks gehad het om oor te gesels nie. Baie reken ek is verkeerd dat hulle die ware God aanbid. Ek bly staan dat hulle WEL die ware God aanbid, maar dit sal natuurlik nie redding bring vir hulle nie. Ons weet almal hier dat mens na die Vader gaan slegs deur Jesus.

Is ek verkeerd? Ek glo nie, maar seker nie onmoontlik nie. Dit is 'n baie moeilike onderwerp hierdie, op die einde van die dag is dit tussen God en hulle. Maar natuurlik is dit terselftertyd belangrik om hulle die waarheid te leer. Hulle God het juis Sy Seun vir ons gestuur, ter vervulling van die gebooie, die skeiding tussen ons en God is geskeur deur Jesus.

Aan Abraham was 'n belofte gegee lank gelede dat hy 'n groot nasie sal word, baie mense soos die sand op 'n strand. Vandag baklei daardie nageslagte van hom teen mekaar, kom hulle in opstand teen mekaar, moor hulle mekaar. Besef hulle dit?
Nie hulle of ons weet wie die ware fisiese Israel vandag is nie. Soos ek reeds ges het, kan 'n ware Israeliet 'n hamas terroris wees sonder dat hy besef sy groot groot groot oupa grootjie was Jakob....

trudie
Aug 5th 2014, 03:13 PM
Dawid wie volgens jou is die Volk van God en hoekom .onthou Isreal het 12 stamme en hoe besluit jy wie is wie in watter stam .

David2
Aug 5th 2014, 04:46 PM
Soos hierbo aangetoon is daar nou geen "volk van God" nie. Paulus s in 'n paar briewe by herhaling dat daar nou GEEN ONDERSKEID is nie. 'n Jood is voor God soos 'n Boer en soos 'n Palistyn en soos 'n Zoeloe. Werklik geen onderskeid nie. Dit is reeds in Hosea bevestig dat Israel vir 'n baie lang tyd "nie My volk" sal wees nie. Natuurlik is dit ook bevestig in Rom 11 wat s dat hulle afgekap is.

Ja, Israel sal weer God se volk WORD. Maar dit sal eers gebeur nadat die klein oorblyfsel aan die einde van die verdrukking Chrstus as hulle Here en God sal aanneem, soos Esegiel, Sagaria, Hosea en baie ander dit beskryf. My en jou taak as Christene wat Israel ondersteun, is om nou bekommerd te wees oor die MILJOENE JODE wat in die verdrukking sonder God gaan sterf. Ons kan iets daaraan probeer doen, maar een ding wat ons BESLIS NIE moet doen nie, is om daardie verlore Jode "God se volk" te noem nie. Want dan praat jy hulle verhardheid en verlorenheid goed en jy dra by tot die oordeel wat oor hulle gaan kom.

paidforinfull
Aug 5th 2014, 09:51 PM
Ek glo mens moet gehoorsaam wees aan die bediening wat die Here op mens se hart l en oor daardie rede kan jy nie verkeerd wees nie B...

Dankie, F. Ja, ek verstaan dit ook so. (Jammer, ek dog ek het al op hierdie pos geantwoord, en toe ek teruglees toe sien ek ek het nie.)

Blessings,
B.

David2
Aug 6th 2014, 04:05 AM
Hi Dawid,
Ek bly staan dat hulle WEL die ware God aanbid, maar dit sal natuurlik nie redding bring vir hulle nie. Ons weet almal hier dat mens na die Vader gaan slegs deur Jesus.

Is ek verkeerd? Ek glo nie, maar seker nie onmoontlik nie. Dit is 'n baie moeilike onderwerp hierdie, op die einde van die dag is dit tussen God en hulle. Maar natuurlik is dit terselftertyd belangrik om hulle die waarheid te leer. Hulle God het juis Sy Seun vir ons gestuur, ter vervulling van die gebooie, die skeiding tussen ons en God is geskeur deur Jesus.

Aan Abraham was 'n belofte gegee lank gelede dat hy 'n groot nasie sal word, baie mense soos die sand op 'n strand. Vandag baklei daardie nageslagte van hom teen mekaar, kom hulle in opstand teen mekaar, moor hulle mekaar. Besef hulle dit?
Nie hulle of ons weet wie die ware fisiese Israel vandag is nie. Soos ek reeds ges het, kan 'n ware Israeliet 'n hamas terroris wees sonder dat hy besef sy groot groot groot oupa grootjie was Jakob....

Om te s dat hulle die ware God aanbid maak van hulle gelowiges wat hulle nie is nie. Om die ware God te aanbid is die eerste vereiste dat jy Hom moet ken. Maar hulle ken Hom nie en het geen kontak met Hom nie. "As julle die Vader geken het, sou julle my ook geken het." Asseblief. Ons kan nie vir hulle s dat hulle die ware God aanbid as hulle by die miljoene op pad is hel toe nie.

Die vraag oor wie die ware Israel is, dink ek nie is werklik ter sake nie. Mens kon nog altyd deel van Israel word deur as proseliet by hulle aan te sluit. Jy hoef nie jou afkoms te kan bewys nie. Maar om vandag te kan s jy is deel van Israel, is volkome nutteloos en sinneloos want Israel bestaan nie voor God nie. Ja ek glo God weet nog wie hulle is en Hy is besig om hulle terug te bring en gaan die klein oorblyfsel red, maar intussen wag daar die heel grootste ramp van alle tye op die volk - vanwee hulle ongeloof.

Doen iets goeds vir 'n Jood en gaan vertel hom wat hy kan doen om die ware God te aanbid. Verlaat die kamp van Israel en ontmoet Jesus by die kruis buite Israel (Hebr. 13:13).

RR van Wyk
Aug 6th 2014, 04:54 AM
Dawid, jy het genoem dat twee derdes van Israel verwoes gaan word. Dit is nie eie aan Israel nie, maar gaan wreldwyd plaasvind. God beskerm Israel huidiglik. Daar is vele bewyse daarvan. Een goeie baie duidelike bewys daarvan is die duisende vuurpyle wat geskiet word op Israel, en hierdie goed doen ongelooflik min skade. Hamas leiers self s dit is Israel se God wat dit reflekteer.

God het beloftes gemaak aan Israel, en ons almal weet Sy beloftes staan verewig. So ek dink die vraag wie die ware Israel vandag is het tog meriete. As gevolg van Sy beloftes, moet Israel tog voor God bestaan?

Maar hoe dit ookal is, ek hemel Israel nie op nie. Hulle is mense net soos die res van die aardbol. Ek stem saam dat hulle die goeie boodskap moet hoor, en ek is seker dit gebeur ook gereeld. Jy s dat Christenne net skade doen deur aan Jode te s hulle aanbid die ware God. Ek is nie so seker nie. Ons het juis deur dit, 'n voet in die deur om die boodskap oor te dra aan hulle, daardie een gemeenskaplike faktor, wat ons nie met ander volke van ander gelowe het nie.

Hoe dit ookal is, ek dink interresante tye l voor. Ek gaan nog lank herkou aan alles wat bespreek is. Ek is bevrees oorlo en gerugte daarvan gaan net toeneem en vererger..

RR van Wyk
Aug 6th 2014, 12:52 PM
'Hand of God sent missile into sea'

http://www.wnd.com/2014/08/hand-of-god-sent-missile-into-sea/

David2
Aug 6th 2014, 04:58 PM
Dawid, jy het genoem dat twee derdes van Israel verwoes gaan word. Dit is nie eie aan Israel nie, maar gaan wreldwyd plaasvind.Nie korrek nie. Volgens die Bybel gaan twee derdes van Israel in die verdrukking omkom. Ook in WO 2 het God Israel nie beskerm nie maar eerder in die gerig gebring.

paidforinfull
Aug 6th 2014, 10:02 PM
'Hand of God sent missile into sea'

http://www.wnd.com/2014/08/hand-of-god-sent-missile-into-sea/

Dankie, hierdie is 'n baie interessante en opbouende plasing.

Ja, dit is hoe God werk. Prys Sy Naam!

B.

paidforinfull
Aug 6th 2014, 10:12 PM
Romeine 11:28-29 "Wat die goeie boodskap betref, is hulle vyande ter wille van julle, maar wat betref dat hulle gekies is, is hulle d vir wie Ek lief is ter wille van die vaders, want God verander nie in Sy geskenke en in Sy roeping nie, "

II Tim 2:13 "As ons ontrou is, Hy bly getrou; Hy kan Homself nie verlon nie." (kan saam met Rom 11:29 gelees word)

Die eerste vers is self-verduidelikend. Al is van die Jode op die oomblik nie gered nie, is hulle steeds God se geliefde nasie a.g.v. dit wat hulle voorvaders gedoen het. Ons Christene is natuurlik ook God se Geliefde: Sy bruid.

Israel se tyd gaan weer kom, maar eers na die volheid van die ander nasies (gentiles) ingekom het.

My pastoor in SA het altyd gese dat die engele fees hou as 'n sondaar na die Here draai, maar dat hulle sommer 'n weeklank fees hou as 'n Jood tot bekering kom. Hulle was en is nog altyd baie spesiaal vir die Here.

B.

David2
Aug 7th 2014, 04:08 AM
En om nou in hierdie tyd terwyl hulle "nie God se volk is nie", "verwerp" en "vervloek"is, nog steeds vir hulle te s hoe spesiaal hulle vir die Here is, is om Jode moord te pleeg. Wil jy deelneem aan Jode moord? Hulle is reeds, sedert die tyd van Christus hopeloos hooghartig en selfvoldaan. Die laaste wat hulle nodig gehad het en steeds nodig het, is Jesus Christus. Om in so 'n situasie vir hulle te s hulle is die spesiale uitvekore volk van God is eerstens volgens die Bybel 'n leuen vir hierdie tyd en tweedens maak dit hulle net meer hooghartig en onredbaar. Is dit wat jy met hulle wil doen?

trudie
Aug 7th 2014, 12:48 PM
Wat van die Jode in Jesus se tyd wat geglo het .is hulle ook verwep .die dissipels en self ook Paulus .as ons nou sou reken dat die hele Israel verwerp is word dit moeliker om uitsonderings te maak .tot in die tyd van Elia was daar groepe wat gelowig gebly het .

David2
Aug 7th 2014, 04:04 PM
Heeltemal reg Trudie. Let net op. Ons het reeds hierbo daaroor gepraat. In Rom 11 is daar 'n uitspraak van "nie verwerp nie" en 'n uitspraak van "is verwerp" Hoe kan altwee waar wees?
Maklik. Die "nie verwerp nie" wys op PERSONE in Israel, soos Paulus en Petrus en enige iemand anders. Nie een van hulle is verwerp sodat hulle hel toe moet gaan nie. Enige een kan in Jesus glo en gered word soos enige ander mens op aarde.

Maar dan kom die ander uitspraak van "is verwerp" (ook in Rom. 11). Hierdie wys nie op PERSONE nie, maar op die status van DIE VOLK voor God. Die volk WAS in die Ou Testament en nog tot in Jesus se tyd op aarde "God se uitverkore volk". Maar hulle het as volk nou daardie status VERLOOR. Daar is nou GEEN uitverkore volk nie. Alle volkere en nasies is GELYK voor God. Israel is AS VOLK nou afgekap en verwerp (Rom. 11), vervloek en hulle huis is vir hulle woes gelaat (deur Jesus self) en hulle is nou "nie my volk nie" tot by die wederkoms soos Hosea s.

Om hierdie vaste Bybelse waarheid te ontken en hulle steeds "God se oogappel en sy uitverkore volk te noem terwyl dit voor die hand liggend nie waar is nie, is roekeloos. Jy dra by om hulle te sterk in hulle selfvoldaanheid wat juis hulle ondergang was. As jy iets positief vir Israel wil beteken, praat die waarheid sodat hulle volkome moedelose verlore toestand tot hulle kan deurdring en hulle na Jesus kan roep terwyl daar nog tyd is vir enkelinge om uit die massiewe miljoene groot oordeel van die verdrukking verlos te kan word.

Ben Cronje
Aug 16th 2014, 10:46 PM
Manne, jammer dat ek verskriklik laat my eier ook graag hier wil l.

Om een of ander manier wil die wereld h ons moet kies tussen Israel of die Moslems. RR verwoord dit ook mooi hierso:

Dit is nogal interresant. Ek kan aan die een kant nie verstaan hoe mense Palestynse kant kan vat as mens in ag neem dit is terroriste nie. En die publiek daar (die palestynse publiek) wil voorkom of hulle hierdie terroriste ondersteun...
Ek wil dit graag verder vat en CFJ het dit reeds gedoen tot ‘n mate (plasing #13)...

Kom ons wees eerlik: Beide Israel EN Palestina verwerp Jesus!

En Jesus is immers:

Hand 4:10-12 laat dit bekend wees aan julle almal en aan die hele volk van Israel dat deur die Naam van Jesus Christus, die Nasarner, wat julle gekruisig het, maar wat God uit die dode opgewek het, dat deur Hom hierdie man gesond voor julle staan. 11 Hy is die steen wat deur julle, die bouers, verag is, wat ‘n hoeksteen geword het. 12 En die saligheid is in niemand anders nie, want daar is ook geen ander naam onder die hemel wat onder die mense gegee is, waardeur ons gered moet word nie.

Joh 14:6 Jesus antwoord hom: Ek is die weg en die waarheid en die lewe; niemand kom na die Vader behalwe deur My nie.

Gemeet aan bogenoemde; moet ons kies tussen 'n "mindere"...?

God is immers nie 'n God van skadu's van grys nie. Jy is OF warm of koud. Lou spu Hy uit Sy mond uit (Open 3:16).

David2 maak ‘n baie interessante punt hierso:

Die hele Israel-visie ding breek my hart (my beste buddy van laerskool af is hierin vasgevang...) en ek glo David2 is reg dat die regses anti-Israel is. Maar of dieselfde regses eerder Palestina sal ondersteun betwyfel ek (my buddy doen nie en dit is ongelukkig my enigste klein ruitverwysing hierso wat heel waarskynlik nie tel nie). Miskien is dit dalk die geval van:

“The enemy of my enemy is my friend”.... wie weet? Gemeet daaraan is David2 heel waarskynlik dan korrek.

David:

Ek vind werklik baie aanklank by:

Op die oomblik glo die volk Israel nog presies net soos die fariseers en die skrifgeleerdes van Jesus se dag en hulle is herhaaldelik in die Evangelies verdoem, veroordeel eb vervloek.

En nog meer aanklank by jou plasing #69!

Ek sou graag wou weet hoe jy jou plasing #69 vereenselwig met ‘n wegraping, gevolg deur die 7 jaar verdrukking – teologie?

Groete

Ben

PS: Ek hoop julle het my darem biedjie gemis in my afwesigheid! Al is dit net om jul biedjie op jul tone te hou! :lol: En hier moet julle JA antwoord. Dit sal wondere doen vir my selfbeeld! :pp

Die Filadelfieer
Aug 18th 2014, 09:54 AM
PS: Ek hoop julle het my darem biedjie gemis in my afwesigheid! Al is dit net om jul biedjie op jul tone te hou! :lol: En hier moet julle JA antwoord. Dit sal wondere doen vir my selfbeeld! :pp

Ok fine dan : JA ! :)

Ben Cronje
Aug 19th 2014, 09:44 PM
Ok fine dan : JA ! :)

Dankie Fila! Jy's 'n yster! :hug:
Dis nie die strekking van hierdie draad nie, maar al die deelnemers hierso het al vir my vriende geword (selfs die wat my geweldig teenstaan...) en ek hoop God gun my die tyd om elkeen iewers nog persoonlik oor 'n koffie iewers te kan ontmoet!

Ek glo almal hier het opregte harte en is opregte, soliede mense. :thumbsup: Mense wat mens graag as vriende kan ag. :yes:

Rapture Ready
Jan 29th 2015, 05:53 PM
The apple of His eye!

CFJ
Jan 29th 2015, 07:12 PM
The apple of His eye!

Vleeslike Israel is niks nie, net soos enige vleeslike mens niks is by die Here en baie spesifiek op oordeelsdag nie. Net hulle wat in die Gees voor God gaan staan en wat Jesus het, sal gereken word, want hulle is Sy oogappel!

Daar is 'n DVD beskikbaar van Steven Wohlberg ('n Jood) wat baie insiggewend is, oor watter Israel sal profeties 'n rol speel (alhoewel Steve Wohlberg verbind kan word met die SDA, is die inligting steeds waardevol, so glo ek). God het nog altyd 'n geestelike Israel gehad en hierdie DVD is 'n moet as mens 'n greep op hierdie konsep van Israel in die eindtye wil h. Dit is beskikbaar as iemand graag dit wil kyk...

CFJ
Jan 30th 2015, 09:39 AM
Vleeslike Israel is niks nie, net soos enige vleeslike mens niks is by die Here en baie spesifiek op oordeelsdag nie. Net hulle wat in die Gees voor God gaan staan en wat Jesus het, sal gereken word, want hulle is Sy oogappel!

Daar is 'n DVD beskikbaar van Steven Wohlberg ('n Jood) wat baie insiggewend is, oor watter Israel sal profeties 'n rol speel. God het nog altyd 'n geestelike Israel gehad en hierdie DVD is 'n moet as mens 'n greep op hierdie konsep van Israel in die eindtye wil h. Dit is beskikbaar as iemand graag dit wil kyk...

As die vlees nog tel in ons dag, dan moet die wet ook tel en werke ook. Tog is ons nou in 'n tyd van die Gees, genade en geloof. Niemand hoef dit van mens te steel nie, want dis presies wat die duiwel wil doen.