PDA

View Full Version : Judith de Beer... Profeet...?

CFJ
Jul 29th 2007, 08:51 PM
Hier is 'n kort biografie van Judith de Beer, verkry vanaf die webblad, Die Nuwe Openbaring... (http://www.nuweopenbaring.co.za/profeet.php?action=show&id=4)

Judith de Beer is `n enkellopende dame van Ottoshoop in Suid-Afrika. Na jarelange blootstelling aan die gesuiwerde Woord van God via die Boek van Herinnering, sowel as die Nuwe Openbaring van Jesus aan Sy profete, Lorber, Dudde en Engel, het Judith dit vervolmaak waarna elke kind van God na streef, naamlik om Sy stem binne-in jou innerlike wese te hoor.

Hierdie boodskappe het begin op die 30ste Mei 2007 en is tot nou toe feitlik daagliks deurgegee. Hierdie boodskappe spreek direk tot Sy Sionskinders regoor die wreld, maar veral tot die HART van Sion, naamlik die Boerevolk in Suid-Afrika.

Mens staan verstom. Wat maak julle hiervan mense?

CFJ
Jul 29th 2007, 09:03 PM
In hierdie skakel kan haar Openbaringe nommer 1 tot 48 gelees word, waar sy sogenaamd direk met God kommunikeer. (http://www.nuweopenbaring.co.za/uploads/docs/boek_1_tot_50_internet.pdf)

In 'n gesprek wat ekself met haar gevoer het op 'n ander gespreksforum, Boerevryheid, het sy erken dat sy nie werklik God se Woord ken nie. Dit is ook algemeen bekend dat sy nie die Bybel ken nie en bloot op 'n gevoel van liefde funksioneer, as mens dit so kan stel. Daar word in haar biografie voorgegee dat sy jarelange blootstelling aan die gesuiwerde Woord van God gehad het, maar dat dit nie deur die Woord (Bybel) self gekom het nie, soos sy dan ook al erken het, maar deur ander bronne (buite-Bybelse bronne). Die wedergeboorte soos ons dit ken en baie van ons self al ervaar het, is volgens hierdie openbaringe (Openbaring 6), een van die grootste leuens en direk afkomstig van satan, skynbaar het God aan haar gewys of dan nou self vertel, dat die wedergeboorte eers plaasvind na die fisiese dood en dat dit 'n proses met baie detail is en nie 'n oomblik in mens se lewe nie.

miepie
Jul 30th 2007, 10:03 AM
:eek: sy syn gevaarlik :eek:

Liefde,
Mieke :kiss:

CFJ
Jul 30th 2007, 11:19 AM
Sy syn gevaarlik, dit kan jy weer s Mieke. Sy beweer dat die gees in haar niks anders as die Heilige GEES self is nie, vra mens haar hoe die geeste getoets moet word, dan word dit bloot deur liefde alleen getoets. Die ironie van dit alles is dat sy werklik 'n goeie kennis van Lorber en Dudde en ander het, wat op presies dieselfde wyse Openbaringe ontvang het. Die vraag wat mens laat wonder, is hoekom het sy so goeie kennis van hierdie bronne (die Boek van Herinnering, sowel as die Nuwe Openbaring van Jesus aan Sy profete, Lorber, Dudde en Engel), maar God se Woord is nie nodig nie, liefde is al wat nodig is om die waarheid te toets.

God is liefde, so word die liewe Here uitgebeeld. Dit is absoluut waar dat God liefde is vir iemand wat Hom ken, maar dit is nie volledig, om die Here God so uit te beeld nie. Op baie min plekke in die Bybel, staan daar werklik dat God liefde is. Psalms en die evangelie van Johannes is basies die enigste boeke waar dit relatief tot die ander boeke voorkom. Omdat die Woord van die Here ook aan ons vertel dat God 'n verterende vuur is, dat God 'n sondige wreld gaan oordeel en wat daarmee saamgaan, kan mens verstaan hoekom die Bybel vir Judith de Beer nie veel aantrekkingskrag het nie.

Die korrekte uitbeelding van die Here, so glo ek, is dat Hy goed en regverdig is. Dit is nie net wat liefde vertel wat die waarheid van die werking van die Gees wys nie, maar ook wat in God se o goed en regverdig is. Die mens lees vanuit sy eie selfsugtige posisie nie altyd God se goedheid as liefde nie, ook nie dat God se regverdigheid altyd liefde is nie. Die grootste gevaar van Judith de Beer se godsdiens, is dat die liefde wat sy voorstaan gemik is op die mens se selfsug.

My vraag sou wees, is dit werklik liefde wat Judith de Beer verkondig, as sy beweer die wedergeboorte wat die Bybel van praat, onsin is? As sy net 'n klein ietsie van die waarheid van mense ontneem sal dit liefdeloos wees, maar sy ontneem mense om nuwe skepsels in Jesus te kan word. Dit het met liefde niks te make nie, 'n liefde vir die waarheid, is al liefde wat werklik iets beteken, so liefde het Judith de Beer nie, want sy stel ander bronne buite die Bybel, as van 'n hor gesag wanneer dit by liefde kom. Liefde is om God te aanvaar as jou Here en Verlosser, want dan neem jy die "goed" en die "sleg" aan, omdat 'n goeie, regverdige God dit so gegee het... dit is liefde!

Lees mens Lorber se geskrifte, dan sien mens maar eintlik net 'n napratery deur Judith de Beer. Lorber het presies gesinspeel op wat sy nou godsdiens noem, 'n gevoel van liefde. In die skakel wat hier bo gegee is, kan Lorber, Dudde en ander se openbaringe saam met hare gelees word.

As daar nie lig is nie, is daar nie rigting nie, is daar nie orde nie en is daar geen liefde nie. Liefde rig al hierdie dinge en liefde vir God, agap, is noodsaaklik vir die mens se heil. Hierdie liefde manifesteer wanneer Sy kinders Sy Woord bestudeer en in liefde alles aanvaar soos Hy dit stel. Dit is seker hoekom die Psalm-digter dit so mooi kon stel... U woord is ‘n lamp vir my voet en ‘n lig vir my pad.
(Ps 119:105)

Watter lamp vir haar voet... en watter lig vir haar pad, het Judith de Beer?

Ta-An
Jul 30th 2007, 06:18 PM
Snaaks dat sy haar werke staaf deur aanhaling van haar eie "woord" :hmm:

Ek het niks teen mense wat s dat hulle G_d hoor praat nie, dat hulle Sy stem ken nie.... want dit gebeur wanner mens 'n verhouding met die ware G_d het... maar wanneer mens kyk na die NT, is dit 'n vervolg op die OT.... alles pas soos 'n handskoen, maar met haar skrywe en die vertaalde skrywe is daar nie 'n ooreenstemming met 'n vervulling van die OT nie :hmm:

Ta-An
Jul 30th 2007, 06:21 PM
G_D is nie net G_D van Liefde nie, maar ook G_d van oordeel.

CFJ
Jul 30th 2007, 06:37 PM
G_D is nie net G_D van Liefde nie, maar ook G_d van oordeel.

Dit is verstommend wat gebeur as mens jou politiek jou godsdiens maak... of dan nou die twee vermeng. Die Israelvisie (IV)- of Israelwaarheid (IW) beweging in Suid Afrika is besig om afmetings aan te neem wat mens bekommer. Hierdie denkwyses manifesteer dan ook in veel meer as net wit-bewuswording. Daar is soveel onderstrominge dat mens nie noodwendig almal direk aan IV en IW kan koppel nie, maar een ding staan uit, die buite-Bybelse bronne wat soveel veld wen en die warboel bewegings wat ontstaan maak eintlik mens se kop deurmekaar. Juis oor die politieke- en verwante invalshoeke kry hierdie mense nie altyd die nodige hefboom om hul standpunte te regverdig nie. Hulle wend hulle tot allerhande buite-bronne om meer gewig te verleen aan hulle saak. Judith de Beer se openbaringe is dan ook nie sonder aanhangers nie. In 'n nuwe draad sal mens graag wil wys, hoe vr dinge al gevorder het en watter eienaardige strominge is hier op eie bodem, sonder om eers na groter denominasies se kaskenades te kyk.

Ta-An
Jul 30th 2007, 06:45 PM
So gooi boet, begin jou nuwe onderwerpsdraad.

Israelvisie versus Israelwaarheid :pp

CFJ
Sep 20th 2007, 08:33 PM
Judith de Beer se Openbaringe kom direk van God, so word daar beweer. Op hierdie blad kan mense gerus gaan kyk hoe vreemd hierdie Openbaringe is. Die Openbaringe is reeds uitgewerk tot by 150 Openbaringe. Die laaste reeks word aangedui, Openbaringe 101 tot 150 aan Judith de Beer (http://www.nuweopenbaring.co.za/lorber.php?action=show&id=82&page=20).

As mense die skakel volg, sal hulle vind dat die laaste Openbaring is vandag, die 20ste September 2007, by Openbaring 20 gemaak, wat dan ook die 120ste Openbaring in totaal is. Vanaf Openbaring 21 tot 50 (m.a.w., Openbaring 121 tot 150 bestaan nog nie, maar daar sal mre 'n nommer 121 wees, die dag daarna nommer 122 ensovoorts), is dit leeg, maar dit word by voorbaat reeds aangedui as Openbaringe wat verseker aan haar gegee sal word. Daar word naasteby elke dag dinge aan haar ge-openbaar en soms meer as een openbaring. Die vraag is nou, hoe weet enige mens dat God reeds mre aan jou iets gaan openbaar? Hoe kan daar reeds 150 Openbaringe aangedui wees, as net 120 reeds ge-openbaar is? Lees mens van hierdie Openbaringe, kan mens nie glo wat alles kwyt geraak word nie. Hier is byvoorbeeld Openbaring 108 op die 10de September 2007,

Liefdeslied vir Sion
Groot is jou beproewing, Ek weet van al jou ongerief.
Tog bly jy MY kleine hartedief,
Sion, Ek het jou baie lief.
Jou kruis die wil Ek vir jou dra,
jou sware las vir jou kom ligter maak.
Jaloers die sal Ek oor jou, MY bruid, die heeltyd waak.
Vanuit almal wat bestaan, is jy alleen gekies as My lewensmaat.
In groot gevaar sal Ek MY bruid veilig in MY arms dra.
Op haar beurt sal sy andere se kruis weer vir hul help dra.
Terwyl die aarde in droef en rou tot as vergaan.
Gaan Ek vir MY uitverkorenes `n goue weg na MY oopbaan.
In My nuwe stad Jerusalem, kom Sion aan MY Sy, haar plek as bruid volstaan.
Vele koningskinders gaan sy baar, wat hul plek in My ewigheid waardig vol sal staan.

Wat is werklik aan haar openbaar in hierdie Openbaring 108? Is dit nie net maar 'n normale gedig in presies dieselfde formaat wat miljoene der miljoene mense in 'n tyd van inspirasie skryf nie? Vergelyk hierdie digterlike Openbaring met enige van die Psalms in die Bybel wat 'n diep boodskap oordra, want sy word werklik as profeet gereken wat van God openbaringe ontvang en daar is mense wat haar slaafs navolg. Daar is baie van hierdie Openbaringe wat kommerwekkende waarhede wil forseer, soos byvoorbeeld dat God self aan haar gewys het dat die wedergeboorte nie nou in hierdie bedeling kan plaasvind nie. Hierdie vrou is gevaarlik en mens sal moet bid dat sy tot besinning kom en ook dat mense nie deur haar mislei kan word nie.

skryfkneg
Sep 28th 2007, 10:19 AM
Judith de Beer word uitmekaar getrek deur lede van hierdie forum. Kom ons onderwerp haar eerder aan die basiese toetse wat in die Skrif staan. Laat geen mens haar oordeel nie, maar die Woord self. Deuteronomium 18 is duidelik dat `n profeet se voorspellings moet uitkom. Hieronder is een wat 6 dae voordat die berig in die BEELD verskyn het, gegee is. Daar is nog ander.

BEELD- 25 September 2005

Poef! verskyn verweer

in saak van

Chambers vs. God

Charles Smith

Charles Smith
Washington. Die Amerikaanse politikus en oud-aktivis teen Suid-Afrika in die apartheidsjare wat God gedagvaar het om rampe en dreigemente deur terroriste te staak, het n antwoord gekry.
Die verweer in die saak Chambers vs God het uit die bloute op die toonbank van die Douglas County-distrikshof in Omaha, Nebraska, beland. Niemand het die prokureur, ene King Cobra, gesien nie.
Sommige Amerikaners bestempel dit as n wonderwerk.
Sen. Ernie Chambers, n staatsenator in Nebraska, het vandeesweek die saak teen God aanhangig gemaak. Hy voer in die hofstukke aan God het dreigemente van terrorisme teen hom en sy kiesers gemaak wat vrees ingeboesem en grootskaalse dood en verwoesting veroorsaak en miljoene van die aarde se inwoners geterroriseer het.
Chambers, wat in die 1980s gesorg het dat maatskappye in Nebraska weens apartheid nie meer sake met Suid-Afrika doen nie, het waarskynlik nie n antwoord op sy dagvaarding verwag nie. Maar dit het gebeur.
n Verweerskrif van God het op die toonbank van die hofgriffier beland. Niemand weet hoe dit gebeur het nie. Di een het wonderbaarlik op die toonbank verskyn. Dit was skielik net daar: poef! het mnr. John Friend, n klerk, luidens berigte ges.
Luidens die verweerskrif is God verhewe bo aardse wette en val dus buite die hof se jurisdiksie. Om God te beskuldig van mense se onderdrukking en lyding, is verkeerd. Ek het die man en vrou met n vrye wil geskape. Behalwe n ewige lewe, is n vrye wil My grootste geskenk aan julle, lui dit.
Die aartsengel Migael is as God se getuie genoem.
Die senator het die hof gevra om n permanente bevel teen God te maak wat Hom verhoed om plae te veroorsaak en terroristedreigemente te maak. Hy voer aan omdat God alomteenwoordig is, val dit binne die Nebraska-hof se jurisdiksie. Omdat God alles weet, kan die dagvaarding Hom opgel word. Dis nie bekend of die saak wel voor n regter gaan beland nie.
Openbaring 119 deur Judith de Beer

19 September 2007

Veroordeling deur die mens

Vir die mens wat sy vinger beskuldigend na die hemele en My, sy Skepper, wil lig en daaraan dink om My voor sy regterstoel te bring en My vanuit `n menslike oogpunt skuldig bevind, aan dit wat `n sondige wreld oor homself gebring het; vir julle s Ek, wee die dag van My groot hofsitting, wanneer elkeen, groot en klein, voor My regterstoel sal staan en elkeen na sy eie werke, goed of kwaad geoordeel sal word. En met die spotter sal daar gespot word en die lasteraar sal onder die gewig van sy eie vervloekinge op die aarde neergewerp word en in ongekende angs sal hy die aarde om hulp smeek en in antwoord sal sy oopskeur, om hom ewig in haar dieptes te bring en sy sal haarself weer bo hom sluit, om hom so voor My aangesig te verberg.
Maar aan julle My geliefdes, s Ek, dat menige swak werke julle vergewe sal word, deur `n enkele liefdestakie wat julle in opregte liefde aan een van die minstes gedoen het, ja, dit het julle aan My gedoen, en groot sal julle loon vir die ewige lewe wees.

Die Filadelfieer
Sep 28th 2007, 11:07 AM
Ek is effens versigtig om kommentaar te lewer oor Judith. Van die dinge wat ek al gelees het klink baie mooi, soos bv die vraag/antwoord stel oor hoe God met Adam en Eva gepraat het, asook die beskrywing rondom die Leviaten.
Wat my egter pla is die politieke konneksies agter die skerms, in die vorm van die dogters van Sion/IV/IW en die buite Bybelse bronne wat geraadpleeg word, spesifiek die Witboek ensovoorts.

Om te beweer dat sy uitmekaar getrek word op hierdie forum is bietjie kras gestel, ek dink eerder daar word eerlike vrae gevra wat antwoorde verdien.

Pierre van Zyl
Sep 29th 2007, 02:30 PM
Hello julle,
Ek is nuut hier, maar sal graag my opinie op hierdie onderwerp wil lewer. Dit is so dat Deut. s 'n mens kan in 'n profeet se profesie sien of dit waar word en dan daaruit bepaal of die persoon wel 'n profeet is.
Maar het Satan nie die vermo om mense te beinvloed en dan so situasie te laat plaasvind nie ? Ek meen, ek dink hy ken die mens beter as wat ons, onsself ken, hy het immers omtrent oor die sesduisend jaar se ondervinding van ons denke en manier van ding doen. Hy weet dus wat ons laat twyfel en wat laat ons "bevestig"
Die enigste onvermo waaroor Satan beskik is om 100 % akkuraat te wees in sy "profesie". Hy sukkel byvoorbeeld om Christene te beinvloed.
Dus kan 'n mens nie net na een "waarwording" kyk nie, ons moet na die hele spektrum kyk. Is die profeet se profesie of al sy/haar profise waar of het dit waar geword ?
Die volgende punt is " Toets die gees" . Ek dink dit staan in Joh. dat 'n bose gees nie kan erken Jesus is Koning nie. 'n Bose gees sal ook nie die maagdelike geboorte en die opstanding kan erken nie.
Daar is vele ander kenmerke, maar primr is hierdie die belangrikste.
'n Bose gees kan homself vermom as 'n wese van die lig. Dus deur net op liefde te werk is nie die antwoord nie. Ek meen Boedisme se ideologie is geskoei op liefde, maar hulle aanbid nie die ware God nie. Die Nuwe Era beweging is veral op voetsoolvlak gegrond op liefde, maar gaan doen jy ondersoek is dit niks anders as 'n verbloemde manier van satanisme nie.
Ek is nie hier om te oordeel nie, en ek kan/mag nie. God het egter aan my ook 'n vrye wil gegee, Hy het in sy goedheid en genade my gewaarsku hoe om "die regte" mense en geeste uit te ken (as mens is ek nie sonder sonde nie, geensins) maar God het ges dat daar vals profete en Christusse sal kom. Op grond hiervan sal ek nie ag slaan op die persoon se profesie nie, want sy kan nie Jesus se maagdelike geboorte erken nie, en neem jy dit weg, val die Boodskap van die Bybel in sy geheel weg. Dan kan ek die Bybel sien in die lig wat ek 'n Wilbur Smith verhaal sien, en dit kan ek nie toelaat nie.

CFJ
Sep 29th 2007, 03:56 PM
Welkom hier by ons Pierre!

Ek stem met jou saam. Persoonlik was ek al in kontak met Judith de Beer en sy is glad nie 'n onaangename mens nie, sy is baie innemend en dat sy baie liefde in haar het is gewis nie te betwyfel nie.

Die probleem is haar bron van gesag. Sy ken nie werklik God se Woord nie en erken eerder die stem in haar binneste as haar gesag. Sy het wel 'n goeie kennis van Jakob Lorber en ander buite-bybelse bronne en haar Openbarings is basies maar geskoei op Lorber, Dudde en Engel s'n (dit is buitengewoon vreemd dat die Woord van die Here nie deur haar geken word nie, maar wel hierdie buite-bybelse bronne). As mens aan haar wys wat in die Bybel staan om 'n punt oor te bring wat in stryd is met haar siening, dan word mens gou gewys op liefde as enigste aanduiding van die waarheid. God se Woord is dus nie liefde nie, nie as dit in stryd is met die mens se definisie van liefde nie. Net dit wat die mens as liefde ervaar, word deur haarself as liefde gedefinier.

Mense wat ek persoonlik ken wat met van die ondersteuners van die Nuwe Openbaringe gemoeid was, sal getuig dat mens net op goeie voet met enige van hulle kan verkeer, vir solank mens met hulle saamstem. Ek wil myself nie blootstel oor detail nie, maar mens kan kyk of een van hulle nie self 'n getuienis hier kan lewer nie, wat seer sekerlik die beter weg sal wees.

Alhoewel ekself nie al Judith de Beer se Openbaringe gelees het nie, wat ook nie nodig is nie, het een van haar eerste Openbaringe 'n liefdeloosheid vir die kosbaarste besitting van die mens, naamlik die mens se siel, ge-openbaar wat as bewys genoeg is om te weet watter gees in haar teenwoordig is. Kyk pos #4 in hierdie draad. "God" self het aan haar die wedergeboorte verduidelik en dit is totaal in stryd met wat die Woord van die Here leer. Watter god praat met haar... is die vraag wat by mens opkom?

Geen kind van die Here kan sonder gesag van God se Woord leef nie en ook nie sonder Sy Gees nie. Judith de Beer erken nie werklik God se Woord as gesag van die liefde nie. Sonder God se Woord is daar geen liefde nie, want die Woord van die Here is met ons en bewaar, behoed, rig en koester ons in ons daaglikse wandel, deur die werking van die Gees. Die eerbare weg is verseker om God se Woord as bron van gesag te verdedig... dit is presies waarom hierdie draad ook oop gemaak was.

CFJ
Sep 30th 2007, 07:39 AM
Judith de Beer word uitmekaar getrek deur lede van hierdie forum. Kom ons onderwerp haar eerder aan die basiese toetse wat in die Skrif staan. Laat geen mens haar oordeel nie, maar die Woord self. Deuteronomium 18 is duidelik dat `n profeet se voorspellings moet uitkom. Hieronder is een wat 6 dae voordat die berig in die BEELD verskyn het, gegee is. Daar is nog ander.

Beste skryfkneg,

Toe Jesus op aarde was, het Hy op die berg van versoeking die voorbeeld kom stel aan almal van ons, oor hoe mens versoekinge oorwin. Hy het basies op 3 dinge gewys, maar een was as volg...

Maar Jesus antwoord en s vir hom: Daar is geskrywe: Die mens sal nie van brood alleen lewe nie, maar van elke woord van God.
(Luk 4:4)
Vir die ryk man het Abraham weer ges...

Toe s Abraham vir hom: Hulle het Moses en die Profete; laat hulle na di luister.
(Luk 16:29)
Moses en die profete is die Ou Testament, dieselfde Ou Testament wat Jesus telkemale aangehaal het, want God se Woord is opgeteken en is tasbaar en vir elkeen gegee, om een en dieselfde norm vir ieder en elk daar te stel. In Judith se nuutste Openbaring, Openbaring 129, word hierdie norm deur haar vervang met vry wil, iets wat binne die mens is...

Openbaring 129
Ja, aan diegene wat hulle hart teenoor My verhard, s Ek die volgende: Elkeen is met `n vrye wil toegerus en kan volgens die liefde van sy hart handel, wie daarom wil hoor, laat hom hoor en laat die dowes, volgens hulle wil, doof bly.
Sy negeer God se Woord as finale gesag en vervang dit met vry wil, want die mens hoef nie onderwerp te word aan die wysheid wat God reeds daargestel het en wat Jesus as gesag voorgehou het nie. Vry wil van die mens is beperk en kan nie die bron van gesag wees nie, maar dit is 'n onderwerp wat mens miskien elders moet bespreek. Is dit werklik die HERE wat met haar praat, wat juis die hart van die mens as bedrieglik uitwys en nou moet ons handel volgens die "liefde" in ons harte (Jer 17:9)? Hoe toets die HERE ons harte... deur ons harte of deur Sy Woord???

Bedrieglik is die hart bo alle dinge, ja, verdorwe is dit; wie kan dit ken? Ek, die HERE, deursoek die hart, toets die niere, om aan elkeen te gee na sy we, volgens die vrug van sy handelinge. n Vol wat eiers uitbroei sonder dat hy dit gel het, is hy wat rykdom verwerf maar nie eerlik nie; in die helfte van sy dae moet hy dit laat agterbly, en in sy einde sal hy n dwaas wees. n Troon van heerlikheid, verhewe van die begin af, is die plek van ons heiligdom. o HERE, Verwagting van Israel! almal wat U verlaat, sal beskaamd staan; wie van My afwyk, sal op die aarde geskryf word; want hulle het die HERE, die fontein van lewende water, verlaat. Maak my gesond, HERE, dan sal ek gesond word; verlos my, dan sal ek verlos word; want U is my lof. Daar s hulle vir my: Waar is die woord van die HERE? Laat dit tog kom!
(Jer 17:9-15)
In Hosea 4 wys die Here daarop dat Israel Sy Woord moet inneem, want weens hierdie minagting vir Sy Woord, is daar geen liefde nie en ook geen kennis en trou nie. In vers 6 loop dit ook uit op die bekende, "My volk gaan te gronde weens gebrek aan kennis,"...

Hoor die woord van die HERE, o kinders van Israel! Want die HERE het n regsaak met die inwoners van die land, omdat daar geen trou en geen liefde en geen kennis van God in die land is nie. Hulle sweer en lieg en moor en steel en pleeg owerspel; hulle breek in, sodat bloedbad aan bloedbad raak. Daarom treur die land, en alles wat daarop woon, kwyn weg: die wilde diere van die veld en die vols van die hemel, ja, ook die visse van die see kom om. Laat net niemand met ons twis of ons berispe nie! Nogtans is jou volk soos die wat met die priester twis! Daarom sal jy struikel bedags, en ook die profeet saam met jou struikel in die nag, en Ek sal jou moeder te gronde laat gaan. My volk gaan te gronde weens gebrek aan kennis; omdat jy die kennis verwerp het, sal Ek jou verwerp, sodat jy vir My die priesteramp nie sal bedien nie; omdat jy die wet van jou God vergeet het, sal Ek ook jou kinders vergeet. Hoe meer hulle vermenigvuldig het, des te meer het hulle teen My gesondig. Ek sal hulle heerlikheid in skande verander.
(Hos 4:1-7)
Hoe kan enige mens wysheid sonder die geskrewe Woord van God h?

Hoe durf julle s: Ons is wys, en die wet van die HERE is by ons? Waarlik, kyk, bedrieglik werk die leuenpen van die skrywers. Die slim mense kom in die skande, is verslae en verstrik. Kyk, hulle het die woord van die HERE verwerp, en watter wysheid sou hulle h?
(Jer 8:8-9)
Die laaste vraag wat nogal ernstige kommer wek, is hoekom is daar reeds voorspraak gemaak vir 150 Openbaringe aan Judith de Beer, as daar nog net 129 gegee is? Hoe meet mens dit aan die volgende gedeelte...?

Kom nou, julle wat s: Vandag of mre sal ons na di en di stad gaan en daar een jaar deurbring en handel drywe en wins maak julle wat nie eens weet wat mre sal gebeur nie. Want hoedanig is julle lewe? Dit is tog maar n damp wat vir n kort tydjie verskyn en daarna verdwyn. In plaas dat julle s: As die Here wil en ons lewe, dan sal ons dit of dat doen. Maar nou roem julle in jul grootpratery. Al sulke roem is verkeerd. Wie dan weet om goed te doen en dit nie doen nie, vir hom is dit sonde.
(Jak 4:13-17)
Hierdie vrae mag haar moontlik en ook haar navolgers, insig gee in hul eie dwaling, sou hulle net eerlik daaroor wil wees. Ons het juis vry wil om ons te onderwerp aan gesag, die gesag wat God in Sy Woord weergee...

Maar bly jy in wat jy geleer het en waarvan jy verseker is, omdat jy weet van wie jy dit geleer het, en dat jy van kleins af die heilige Skrifte ken wat jou wys kan maak tot saligheid deur die geloof in Christus Jesus. Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysing, tot onderwysing in die geregtigheid, sodat die mens van God volkome kan wees, vir elke goeie werk volkome toegerus.
(2Tim 3:14-17)

chisel
Sep 30th 2007, 08:17 AM
Skryfkneg a.k.a Dirk van Vuuren van Dogter van Sion faam verwys na die toets van 'n profeet 'n Deut 18 maar versuim om die volgende toets ook te doen:

As ‘n profeet of een wat as dromer optree, by jou opstaan en jou ‘n teken of wonder aankondig, en die teken of wonder kom uit wat hy jou beloof het met die woorde: Laat ons agter ander gode aan loop—wat jy nie geken het nie—en hulle dien, dan moet jy nie luister na die woorde van di profeet of na di man wat as dromer optree nie; want die HERE julle God beproef julle om te weet of julle werklik die HERE julle God liefhet met julle hele hart en met julle hele siel.
(Deut 13:1-3)

Juis daarom word haar profesiee gereken saam met ander mediums s'n op die Nuwe Openbaring website. Haar openbarings, is nuut, net soos Lorber, Dudde, Engel en andere post modernistiese Nuwe Era idees. Wie het daardie evangelie voor 1800 gehoor? Dit nuut

Ook om te s dat Judith se 'profesie' uitgekom het omdat God nou gedagvaar word...wel haar profesie noem niks van die aard nie en is eerder maar 'n waarskuwing oor die komende oordeel (oordeel natuurlik vir diegene wat nog hul Bybels lees, glo in 'n 6 dae Skepping en 'n drie-eenheid). Die meeste van haar profesiee is volgens hierdie trant, die een sentrale tema is eenvoudig, anti-Christelik. Judith de Beer het 'n diepe haat vir die gewone Christen evangelie. Dirk Van Vuuren ook. Dit maak nie saak hoeveel hulle sing van Liefde(met 'n Hoofletter 'L') ens. nie. Solank as hulle gaan aanhou om die waarheid te verwerp, en te probeer vernietig beteken hulle Nuwe Era boodskappe en hulle nagdrome niks. Dit is mediumskap, dis al.

Dirk van Vuuren se reputasie loop hom ook vooruit aangesien hy deur sy aksies bewys het dat hy enige iets sal glo solank dit net nie Christelik is nie. So het hy in die verlede die 'profesiee' van Linda Newkirk aangehang en almal by sy moes, soos die profetes beveel het, bidlappies gebruik. Wat is 'n bidlappie? Dit is 'n lappie wat mens op jou kop moet dra, anders word jou gebede nie verhoor nie. Nou ja, Linda Newkirk is op die ou end, as bedrieer erken en Dogter van Sion het haar weggejaag.

Natuurlik was en is die Israel 'Waarheid' ook sterk nagvolg en almal is beveel om besny te word en baarde te groei, Paulus is uit die Bybel geskeur ens.

Toe vul Dogter van Sion hul 'heilige geskrifte' aan met Lorber, Dudde ens. Nou is die baarde nie meer so noodsaaklik nie, en ook nie die besnydenis nie. Paulus is ook nou weer goed, behalwe dat Lorber se 'verlore briewe van Paulus' natuurlik veel 'akkurater' as die, volgens DvS, verdraaide, vertaalde briewe in die Bybel is. Is dit nodig dat ek noem dat Paulus se 'verlore brief in Lorber' die Lorber boodskap uiters goed ondersteun? Daardie briewe het, as ek moet raai, verlore geraak omdat die Kerk nie wou h die 'waarheid' moes uitkom nie. Dit is maar gewoonlik die verskoning wat gebruik word in so 'n geval. Lorber verklaar self, dat die 'nuwe openbaring' moes uitkom omdat die bybel so vreeslik erg verdraai is, dat niemand meer die waarheid kan ken nie.

Mense hierdie dinge is uiters gevaarlik, en sektes in Suid Afrika volg almal hierdie selfde patroon.

1. Misbruik mense se onsekerheid in die toekoms deur 'profesiee' te propageer wat die toekoms 'bekend maak'. Suid Afrikaners is behep met die toekoms juis as gevolg van die situasie in Suid Afrika.

2. Nadat mense se belangstelling deur profesiee geprikkel is, word 'n wantroue in die gewone Christen geloof en in 'mense' in geheel gepromoveer. Sektariese webwerwe is vol onderwerpe soos, 'Wat s jy daar dominie' en 'Kerk leuens' ens. ens. Op hierdie manier word die baba saam met die badwater uitgegooi. Daar is verseker leuens in sekere kerke, en baie kerke het verseker 'n politieke of finansiele agenda. Hierdie dinge speel reg in die hande van diegene wat 'n heel nuwe evangelie wil verkondig, want deur te wys op die foute van die kerk, word 'n wantroue in die hele Bybelse evangelie geskep.

3. 'n Nuwe evangelie word gegee om die Christen evangelie te vervang. Of dit nou Lorber se weergawe van die evangelie is, of die Oosters geinspireerde Nuwe Hervormers se pluralistiese evangelie, of die Israel 'Waarheid', dit is om't ewe.

4. Verheffing. Diegene wat die Lorber boodskap glo en uitleef word Godskap belowe. Dieselfde gnostiese siening word deur die Witboek volgers gepropageer.

5. Isolasie. Om hierdie Nuwe Evangelie aan die gang te hou, moet lede geisoleer word. 'n Ons-en-die-res klimaat word geskep in hierdie sektes. Hierdie elitisme en seperatisme is kenmerkend van hierdie soort sektes. Bertha Dudde se 'Jesus' kla gereeld oor die dooie Christene en prys die goeie volgelinge, wat Dudde se 'evangelie aanvaar.
Die Israel Visie se grootste haat is nie teen ander rasse nie, maar teen die Christene wat hul evangelie verwerp. 'Hulle is die vermengers van deur God uitgedelg gaan word, en ons is die goeie mense wat aan die einde deur God verhef sal word'.

Wanneer lede van hierdie sektes begin twyfel, sal die sekte baie vinnig spring om di betrokke lid as besetene, spioen of regerings agent te diskrediteer. Die 'dwalende' lid word onskadelik gestel, en die isolasie klimaat word aan die gang gehou.
Hoeveel sekte webwerwe spreek van die regerings bedreiging. 'n Sekere webwerf verkondig: 'Ons weet nie hoe lank hierdie webwerf nog gaan bestaan nie, want die wreld wil nie h die WAARHEID moet uitkom nie'. Daardie webwerf s dit nou al vir 4 jaar...

En die vrou antwoord die slang: Van die vrugte van die bome in die tuin mag ons eet, maar van die vrugte van die boom wat in die middel van die tuin is, het God ges: Julle mag daarvan nie eet nie en dit nie aanroer nie, anders sal julle sterwe. Toe s die slang vir die vrou: Julle sal gewis nie sterwe nie(God word tot 'n leuenaar gemaak); maar God weet dat as julle daarvan eet, julle o sal oopgaan, sodat julle soos God sal wees(verheffing) deur goed en kwaad te ken.(Die 'waarheid' mag nie uitkom nie)
(Gen 3:2-5)

En hulle het die stem van die HERE God gehoor terwyl Hy wandel in die tuin in die aandwindjie; en die mens en sy vrou het hulle verberg vir die aangesig van die HERE God tussen die bome van die tuin. (isolasie)
(Gen 3:8)

Die resultaat
...Die slang het my bedrieg, en ek het geet.
(Gen 3:13)

So in kort...

1. Judith de Beer is 'n slagoffer van die dwaling, nie 'n profetes nie. Ons moet vir haar bid, nie vir haar luister nie.
2. Skryfkneg is 'n slagoffer van die dwaling. Ons moet vir hom bid en hom wys op die foute van diegene wat hy as boodskappers van God aansien, maar in werklikheid kunstige verleiers is. Dit is moeilik om uit die leuen uit te breek omdat die satan 'n effektiewe plan gebruik om mense te verlei en te isoleer.
3. Wanneer iemand hulself 'n profeet noem, maar 'n ander evangelie aanhang as dit wat in die Bybel gegee is, is so 'n persoon nie uit God nie.
Paulus het ges, dat al verkondig 'n Engel 'n ander evangelie as dit wat ons julle gegee het, laat hom 'n vervloeking wees. Die bose gees wat Judith drome laat droom gaan homself beslis nie as 'n skubberige, behoringde duiwel voordoen nie, maar eerder as 'n engel van die lig.

CFJ
Sep 30th 2007, 08:41 AM
En die vrou antwoord die slang: Van die vrugte van die bome in die tuin mag ons eet, maar van die vrugte van die boom wat in die middel van die tuin is, het God ges: Julle mag daarvan nie eet nie en dit nie aanroer nie, anders sal julle sterwe. Toe s die slang vir die vrou: Julle sal gewis nie sterwe nie(God word tot 'n leuenaar gemaak); maar God weet dat as julle daarvan eet, julle o sal oopgaan, sodat julle soos God sal wees(verheffing) deur goed en kwaad te ken.(Die 'waarheid' mag nie uitkom nie)

En hulle het die stem van die HERE God gehoor terwyl Hy wandel in die tuin in die aandwindjie; en die mens en sy vrou het hulle verberg vir die aangesig van die HERE God tussen die bome van die tuin. (isolasie)

Die resultaat

So in kort...

1. Judith de Beer is 'n slagoffer van die dwaling, nie 'n profetes nie. Ons moet vir haar bid, nie vir haar luister nie.
2. Skryfkneg is 'n slagoffer van die dwaling. Ons moet vir hom bid en hom wys op die foute van diegene wat hy as boodskappers van God aansien, maar in werklikheid kunstige verleiers is. Dit is moeilik om uit die leuen uit te breek omdat die satan 'n effektiewe plan gebruik om mense te verlei en te isoleer.
3. Wanneer iemand hulself 'n profeet noem, maar 'n ander evangelie aanhang as dit wat in die Bybel gegee is, is so 'n persoon nie uit God nie.
Paulus het ges, dat al verkondig 'n Engel 'n ander evangelie as dit wat ons julle gegee het, laat hom 'n vervloeking wees. Die bose gees wat Judith drome laat droom gaan homself beslis nie as 'n skubberige, behoringde duiwel voordoen nie, maar eerder as 'n engel van die lig.

Dankie Vim... mens kan 100% saamstem met jou gevolgtrekking en die manier waarop die mediums werk om God se Woord te negeer, kom duidelik uit in jou plasing. Dit is nie vreemd dat mens sal dwaal as God se Woord nie werklik meer gesag in jou lewe het nie.

chisel
Sep 30th 2007, 08:55 AM
'n gedeelte uit Dudde se profesiee

How impoverished you men would be if you had to confine yourselves to a book, the unaltered contents of which you are no longer able to verify for yourselves; if the pure Truth from above were not constantly offered to you, by which you can set a gauge as to whether you move within Truth.
You who want to validate only this book, you have not penetrated the "Word" yourselves; you have read it with intellect only but not allowed the spirit within you to speak, which teaches you and explains to you the sense of the word. You adhere to the letter and do not understand its spiritual sense!

And when I Myself want to lead you into Truth, you deny My Word - and suspect My servants of dealing with My adversary. You dispute My Will and Power to speak with those who offer Me their service in full faith - and who are therefore able to perceive My voice within themselves. And you stubbornly persist with your opinion that My Word is closed off with the Scriptures, which you acknowledge as the only book through which I have revealed Myself. AND THIS IS YOUR LOSS! Because by your rejection of My Word from above you only prove:

That you are dead Christians!

Wat is die doel van die bostaande?

Dit oortuig my beslis nie om die Bybel te laat vaar en 'n nuwe evangelie te begin glo nie, maar die teiken van daardie boodskap is nie die Bybel gelowige Christen nie, maar eerder die persoon wat alreeds vasgevang in die 'nuwe openbaring' is. Dit bevestig vir hulle dat hulle reg doen deur die Bybel aan te vul met nuwe openbaringe. Dit bevestig aan hulle dat God glad nie beindruk is, met hulle teenstaanders (die bybelgelowige Christen) nie.
Nou my vraag is, as Bertha Dudde se profesiee inlyn met die bybel was, waarom moet die 'Jesus' van Dudde 'n direkte aanslag teen die Bybel loods?

Weereens l die antwoord in die interpretasie...Sien, die 'Jesus' van Dudde gee nie die Bybelboodskap in eenvoudige duidelik woorde nie, maar in obskure raaisels... Die 'ware bybel boodskap' moet met ander woorde deur 'n ekspert soos Dudde aan die gewone mens gegee word. Mens moet eers die woord 'penetreer'...
Die vertroue in die Bybel word gereduseer tot 'mense wat hulself beperk tot 'n boek'. En so word die Bybel verlaag sodat die nuwe evangelies meer gesag kan h... Die ou 'vervalsings' verskoning word ook gebruik deur die stelling 'the unaltered contents...'

In kort is die doel van die bostaande niks edels nie. Dit is bloot 'n poging om vertrou in die Bybel te vernietig en mense oor te laat aan hul eie gevoelens, drome, en wil. En om diegene wat by die leuen vasgevang te prys vir hul getrouheid aan die nuwe en hul verwerping van die oue.

So word die waarheid al hoe meer relatief... Pietie droom dat God 'n reuse paleis op Mars het, Sannie droom dat God, 'n probleem met die Bybel het, en Kosie droom dat God 'n reuse Eikeboom is. Almal is lieftallige mense en help op Woensdag aande uit in die sopkombuis...Wie het die Waarheid beet?

Maar hierdie siening is inherent self-vernietigend, want wanneer iemand 'n droom ontvang waarin God s dat die leerstellings van Lorber en Dudde nie die waarheid is nie, word daardie droom nie as waarheid gesien nie... So die maatstaf is glad nie die droom nie, of 'n oopheid vir God se woord nie, maar eerder of die boodskap van die droom in pas by my eie siening van die evangelie. Die onbeperktheid en 'vryheid' wat hierdie leerstellings propageer deur 'oop' te wees vir direkte leiding is dus maar oppervlakkig.

skryfkneg
Sep 30th 2007, 10:23 AM
Beste vriende in Jesus
Ek sal graag hiermee `n bydrae wil maak op hierdie forum. Ek wil dit net duidelik stel dat ek GEEN aanhanger van Judith de Beer is nie, maar wel baie waarde heg aan die openbaringe van Jesus deur haar. Om te s dat sy hierdie openbaringe self gee, is vals, want in al haar openbaringe, uitgesonderd `n gedeelte van een, is sy slegs die kanaal waardeur Jesus praat. Om te s dit is Judith se woorde, is net so goed en belaglik om te s dat hierdie Microsoft sleutelbord van my, hierdie boodskap geskryf het.
Die toets l hierin dat ons moet uitvind wie die gewer van die profesie is, - is dit Jesus, of is dit satan wat homself as `n engel van die lig vermom. Hierbo s Pierre dat:
Die volgende punt is " Toets die gees" . Ek dink dit staan in Joh. dat 'n bose gees nie kan erken Jesus is Koning nie. 'n Bose gees sal ook nie die maagdelike geboorte en die opstanding kan erken nie.

Ek moet jou ongelukkig hierin teleurstel, broer Pierre, want ek het werklik ervaring gehad van `n vals engel van die lig wat alles hierbo bely het, maar nog steeds was dit satan wat geprofeteer het. Nie net een persoon nie, maar baie van ons was so mislei, en hulle was almal goeie skrifkenners. Die enigste manier hoe ons vals en ware profete kan onderskei is deur die LIEFDE IN JESUS. Wat beteken dit?

Weereens moet ek van julle daarop wys dat julle dwaal as julle s dat die Bybel die Woord van God is. Jesus definieer tog self die Woord in Johannes 1:1-14. Hy Self is die Woord wat by God was en Vlees geword het. Dus is Jesus die Woord en nie die Bybel nie. Die Bybel bevat die Woord van Jesus, dis al, maar met al die verdraaiings en vertalings bevat van die Bybels nou ook satan se woorde. Baie vertalings staan op sekere plekke direk teen mekaar. Vergeet nooit dat die Bybel deur mense, latere moordenaars van gelowiges, saamgestel was nie.

Die eerste Bybels wat in 323 te Nicea saamgestel is, het Henog en die Deutero-Kanonieke boeke ingehad. 500 jaar later is Henog uitgehaal. Die Vulgaat van die katolieke kerk is nog nader aan die oorspronklike wat in Nicea saamgestel was, as ons oorwegende Protestantse Bybels. Ons Bybels haal nog aan uit Henog se boek in die boek van Judas! Hoe kan `n Heilige Gees genspireerde boekrol (Judas) verwys na iets wat nie in `n Heilige Gees genspireerde Boekrol (Henog) voorkom nie? Om nie eers te praat van die feit dat Henog so suiwer was, dat hy lewend in die hemelse sfere opgeneem is nie. So, iewers is daar fout as ons sou beweer dat die Heilige Gees die Bybel saamgestel het, want dan het die HG etlike kere gefouteer. Dit kan onmoontlik nie waar wees nie. `n Bevestiging van wat ek s, naamlik dat Jesus die aller-WOORD is, staan in Joh 12: 48. 48; Wie My verwerp en my woorde nie aanneem nie, het een wat hom oordeel: die woord wat Ek gespreek het, dit sal hom oordeel in die laaste dag.

Die groot troon van oordeel kan dus niks anders wees as die woord wat Jesus gespreek het nie, want dit is dan die hoogste gesag. Verder bevestig Jesus presies net dit in Matt 28:18 en 20: En Jesus het nader gekom en met hulle gespreek en ges: Aan My is gegee alle mag in die hemel en op aarde. 20 En kyk, Ek is met julle al die dae tot aan die voleinding van die wreld. Amen.

Hieruit is it tog duidelik dat Jesus se Woord die hoogste gesag is en dat Hy sal praat met Sy kinders tot aan die einde. Ook s Danil dat die kennis aan die einde sal vermeerder (Danil 12:4 en 9). Dit is tog duidelik dat dit kennis oor die verborgenheid van die eindtyd sal wees, soos wat Danil s, sy profesie is vir die verre toekoms en tyd van die einde (Dan 8:17 en 26). Wie anders as Jesus SELF kan hierdie kennis openbaar? Antwoord: Niemand nie. Hoe kan Hy dit openbaar? Opgrawings van ou geskrifte is een manier, maar deur moderne profete is die heel waarskynlikste en ook doeltreffendste manier.
U mag dink dat ek omslagtig is, maar ek wil hiermee graag die verkeerde persepsie wat by meeste Christene heers, regstel, en dit is dat Jesus die Woord is en nie die Bybel nie, en dat Jesus Homself gedurig sal openbaar (Joh 14:21 en Matt 28:20).

Hoe sal ons weet of dit nou Hy is wat hier praat? Ek sien CFJ s dis nie nodig om alles van `n profeet te lees nie. Dis onwaar. Jy moet alles lees en kyk of Jesus daarin is. Moenie sommer iets afskiet wat vir jou nuut is en jy dit nie met die eerste oogopslag verstaan nie. Let wel. Jesus s in Openbaring 6 aan Judith (nie openb 4 nie, CFJ) die volgende:

... Daar is baie kerke, sowel as sekte groepe wat die mens laat glo dat deur slegs mondelings te bely dat mens n wedergebore Christen is, dit heeltemal voldoende is en die taak daarmee afgehandel is. Hierdie is egter een van die grootste leuens denkbaar en so reg uit die kraal van Satan homself afkomstig. Die wedergeboorte is n baie delikate proses, wat in bykans alle gevalle eers na die liggaamlike dood van die mens in die geesteswreld sy voleinding bereik.

Daar is `n groot verskil om te s, soos CFJ, dat die wedergeboorte van die gees eers na die dood plaasvind, en om te s bykans alle gevalle vind na die dood sy voleinding. Die finale voltooiing van wedergeboorte vind dus in die meeste gevalle plaas na die dood.

(CFJ, dis gevaarlik om nie akkuraat te lees nie en dan jou verkeerde gevolgtrekking op mense te gooi. Dit kan misleiding veroorsaak en ons almal moet waak daarteen. Iemand soos Miepie byvoorbeeld, gaan kyk nie self nie en aanvaar jou gevolgtrekkings blindelings)

Ek wil graag net opheldering gee. Elkeen van ons gaan deur drie geboortes op hierdie aarde, wat ons met reg ook drie wedergeboortes kan noem, want ons bestaan uit liggaam, siel en gees, wat na die Beeld van God, die Vader, Seun en Gees geskape is.

As mens na Jer 1:5 kyk, sien mens dat Jeremia geleef het voor sy vleeslike geboorte en dat God hom geken het en toe al geroep het as profeet! Dit is tog nie so vergesog nie. Ons het tog `n ewige lewe voor ons. Het ons nie dalk `n lang, byna oneindige lang lewe agter ons nie? Die vraag is, hoekom is ons in hierdie groot aardse gemors vasgevang en hoekom is ons nie by die Troon by die ander kinders en sing lofliedere nie? Die antwoord l daarin dat ons almal hier op aarde is om `n lewensproef af te l, waar ons hier op aarde, in die vleeslike liggaam, kindskap van God kan ontvang.

Luister jy na Jesus en doen jy Sy Woord, kry jy dit, luister jy na die wreld/menseleringe, dan verloor jy dit.

So vind jou eerste (weder)geboorte van die vlees dus plaas in jou moeder se baarmoeder. Jou tweede wedergeboorte is die van die siel. Ons almal wat bely dat Jesus ons saligmaker is, is in hierdie kategorie. Ons is wedergebore in ons siele. Ons streef na volmaaktheid, maar het dit nog nie bereik nie. Eintlik het ons nog nie eers die geloof van `n mosterdsaad nie. As ons dit sou gehad het, sou ons berge/nasies kon versit en dooies kon opwek. Ons kan dit nie doen nie, daarom is dit `n bewys dat ons nog nie ten volle wedergebore is nie. Dit is dan ook die derde wedergeboorte wat die mens moet deurgaan om `n volmaakte wese te word, naamlik die wedergeboorte van die gees. Nou kan mens Jesus se woorde aan Judith beter verstaan, want hoeveel mense het op hierdie aarde gewandel wat dit kon doen wat ek hierbo genoem het?

Na ons liggaamlike dood, gaan ons lewe voort in die hiernamaals en vorder die siels-wedergebore kinders baie gou tot by die gees-wedergeboorte en kan hulle dan in die Nuwe Jerusalem ingaan, want die verleidinge van die vlees is nou weg.

`n Goeie voorbeeld van die drieledige weg is opgesluit in die tabernakel se uitleg, wat ook drie dele beslaan. Die eerste, met die offeraltaar en die waskom, is die voorportaal. Die tweede met die 12 toonbrode, die 7 lamp-kandelaar en die reukaltaar is die heilige deel. Die derde, die allerheilige, is die deel waar die wet en die verbondsark was, die staf van Aron en die fles met manna.

Elkeen van hierdie plekke stel ook die verskillende dele van onsself voor naamlik eerste deel liggaam, tweede deel siel en derde die gees. Dit is ook hoe die koninkryk in die grotere geheel saamgestel is. Kom ons kyk na ons vordering. Eers raak jy bewus van Jesus, jy gooi jou ou kleed by die offeraltaar af en brand hom (bekering vind plaas), dan gaan jy deur die waterbad (doop) en dan gaan jy deur na die heilige (2de) deel. Hier word jou siel gevoed met die 12 brode (nou opgeneem in Jesus se leer, waar Hy as Brood, die Woord is), die kandelaar se sewe lampe (7 geeste van God) begin in jou siel te werk deur die Woord en laastens word jou gebede (aangename reukwerk) ook deur God verhoor. Dis hier waar meeste van ons nou is.

Nou kom ons by die moeilike deel, en dit is om deur ons eie vleeslike gordyn (voorhangsel) te breek. Dank Vader, Jesus het ons voorgegaan en nou is dit makliker, want deur Sy leer te doen, Sy Woord te eet, kan mens deurgaan na die Vader, maar dis nie so maklik nie. `n Geeswedergebore mens is werklik Een met Hom en sondig nie meer nie (1Joh 3:9). Dit is wanneer jy volkome wet/liefde geword het in Hom. Dan kry jy die priesterstaf of priesterskap, sowel as die hemelse manna wat nodig is om `n mosterdsaad geloof te h. Jy is dan volkome een met Jesus en die Vader, terwyl jy in die vlees is. Sover dit die Bybel aanbetref, is dit net Henog en Elia wat dit kon bereik het.

Dit is dan na hierdie wedergeboorte waarna Jesus verwys in Openbaring 6 aan Judith de Beer, en nie na die een van die siel wat ons alreeds ervaar het nie.

CFJ, oor die gedeelte oor die voorsiening van 150 profesie, die volgende: Die webwerf, www.nuweopenbaring.co.za (http://www.nuweopenbaring.co.za/) is van so `n aard opgestel, dat ons nie anders kan as om `n boek te open met s 50 of 100 blanko bladsye nie. Anders moet ons elke dag `n nuwe boek open met die hoeveelheid bladsye tot by die betrokke dag. Dit is te omslagtig, en ek kan jou verseker dat daar niks sinister hieromtrent is nie, dis net praktiese logika. In elk geval noem ons dit by AKTUEEL. As Jesus vandag besluit dis die laaste boodskap, nou ja, dan verander ons die boek se laaste bladsy, sluit af en druk die boek. Na elke 50 openbaringe was daar boekies gedruk vir die wat nie Internet het nie.

Oor watter Woord Judith de Beer in haar het, vriend CFJ, dis net Jesus Self, die vleesgeworde Woord, want niks wat sy ooit sover ontvang het, is daarbuite nie. Jesus het vir Danil belowe Hy sal weer aan die einde praat en nou doen Hy dit.

Net `n woord van waarskuwing. Ons moet stadig wees om te oordeel, want ons almal is op verskillende stadiums van ons ontwikkelingspad in die geloof. Miskien oordeel ons, in graad 3 van die geloof, iemand in graad 10. Of partykeer is ons kwaad vir ouens wat nog melk van die wet drink, (die wat nog lettervas is) terwyl ons al heerlik aan die geestelike vaste spyse van Jesus eet. Los hulle eers, hulle sal deur die letter(melk) gevoed word, totdat hulle gereed gemaak is vir vaster spyse. As ons moet oordeel, en profete moet verseker geoordeel word, laat die Gees toe om te oordeel, en die Gees Self sal vir ons aandui of dit wat geprofeteer word, buite die gees-genspireerde Woord (Jesus) is al dan nie. Maar dan moet ons ewewigtig oordeel, korrek aanhaal en nie bevooroordeeld wees nie, want as dit Jesus se Woord is wat die profeet spreek, sal hierdie Woord gebruik word om ons te oordeel in ons laaste dag. Laat ons nie deelgenote wees van die wat die profete gedood het nie, nog minder van die wat agter vals profete aangaan nie, laat ons onsself verlaat op Jesus se liefde ALLEEN om ons te lei.

Dankie vir die geleentheid om op hierdie platform te praat, en moet nie my reguit antwoorde as vyandig vertolk nie. U bly my broer en suster in Jesus/JaHshua.

chisel
Sep 30th 2007, 11:19 AM
Ek het nog altyd gewonder hoe mense kan s dat die Bybel vervals is, maar kort daarna hul eie siening uit die Bybel kan verdedig. Hoe weet skryfkneg dat die gedeeltes wat hy aanhaal nie ook te Nicea vervals is nie?

Verder, die feit dat Henog goed was, maak nie die boek Henog goed nie, veral as mens in ag neem Henog nie die boek Henog geskryf het nie.

Dat die Rooms Katolieke kerk die Bybel saamgestel het, maak nie die Bybel vals nie, net soos Volkswagens nie slegte karre is omdat Hitler met die idee opgekom het nie. Die taktiek om wantroue in die Bybel te skep deur dit aan die kerk te koppel is oneerlik en foutief.

Die 3 wedergeboortes waarna Judith de Beer verwys kom nie in die Bybel voor nie, maar ek twyfel of Skryfkneg se interpretasie van Judith se profesie korrek is, aangesien ek dink sy eerder verwys het na die Lorber leerstelling dat ongelowige mense na die dood nogsteeds God kan vind. Ek dink skryfkneg probeer Judith se mistastinge regverdig deur vir ons te vertel wat sy 'eintlik' probeer s het...

Die boek, 'Van die Hel tot die Hemel' deur Lorber beskryf die post-mortem redding van 'n ongelowige. Iemand wat Christus glad nie geken het nie en homself in die Hel bevind het, maar elke keer as hy aan Jesus gedink het, het 'n weerlig straal geslaan en naderhand het hy agter gekom dat Jesus die ware God is. Dit 'n pragtige idee, maar die Bybel is duidelik, as mens nie hier op aarde glo nie, gaan jy vergaan.

Vanuit 'n suiwer logiese oogpunt is die Christen dan beter af, want as die Bybel reg is, is die Christen reg, maar as die Bybel verkeerd is, en Lorber reg is, dan het die Christen darem nog die geleentheid om na die dood nog dinge reg te maak. Ons hoef dus nie nou na Lorber te luister nie, want selfs al is ons verkeerd, kan ons nogsteeds later hemel toe gaan... Lorber het die Hel tot 'n tydellike 'purgatory' verklaar, want aansienlik meer gerieflik is, vir diegene wat nie nou al in die waarheid belangstel nie.

Sal ons s dat Lorber se Universalisme geinspireer is te Nicea en dus vals MOET wees? Die idee van 'n tydellike hel is tog immers van Rooms Katolieke oorsprong...

Die gedagte dat Jesus die Woord is en nie die Bybel nie, klink baie edel. Dit is baie mooi om so te s want dit klink asof mens sodoende eer aan Jesus gee, en dat diegene wat op die Bybel vertrou, met afgodediens besig is, maar dit is nie die waarheid nie. Ek glo dat God die Bybel geinspireer het, en dat God sal sorg dat elke mens die absolute waarheid tot sy beskikking het. Ek twyfel of die waarheid beperk sou word tot diegene wat na 1800 gebore is, en wat 'n internet konneksie na die vele nuwe openbarings webwerwe wreldwyd het. So kan mens die saak omdraai en s dat diegene wat aanhoudend die Bybel as vervals verklaar, geen vertroue in God het nie...

Om te s dat in die laaste dae die kennis sal vermeerder, maak ook nie outomaties dat die kennis waarna in Daniel verwys word, spesifiek Lorber se boodskap is nie. Lorber en Judith de Beer kan dalk eerder sorteer onder die versies wat na die dwaling in die laaste dae verwys.

Om te s dat Jeremia 1:5 reinkarnasie, of vorige lewens bewys is absurd. Die konteks van die vers is dat God Jeremia se vrese vir sy roeping, as gevolg van sy jeug, aanspreek. God probeer nie in daardie gedeelte vir Jeremia oortuig dat hy voorheen gelewe het, nie, eerder oortuig God vir Jeremia dat Hy lankal reeds bepaal het om Jeremia as instrument vir Sy glorie gebruik. Die vers beskryf God se alwetendheid, nie die mens se 'vorige lewens' nie. Die vers beskryf dat God deur die nietiges en die swakkes Sy Almag openbaar. Niks met reinkarnasie uit te waai nie...

Maar kom ons wees vir 'n slag reguit en eerlik. Die doel van diegene wat s dat die Bybel vervals is, is nie omdat hulle 'n bepaalde belangstelling in die egtheid van God se woord het nie, maar eerder die Bybel uit die weg wil ruim, want dit Bybel is 'n struikelblok vir enige persoon wat 'n ander, nuwer, 'beter' evangelie aan 'n tradisioneel Christelike volk wil verkoop. Die 'vervalsing' van die Bybel is dus meer 'n verskoning as enige iets anders.

Dis is die antwoord op die vraag, "Waarom staan hierdie dinge nie in die Bybel nie?", "As Lorber waar was, waarom s die Bybel anders..."

As mens vir 5000 mense die Bybel gee om te lees: mense wat voorheen niks van die Bybel gehoor het, en vry is van buite invloede, sal nie een van hulle by die leerstellings van Lorber, Dudde ens. uitkom nie.

En DIT is die struikelblok. Maar waarom dan nie net die Bybel totaal verwerp nie? Dit is waar die ander struikelblok tevoorskyn kom, want wie sou Lorber lees, as dit nie darem 'n skynsel van waarheid het nie? Geen Christen lees byvoorbeeld die Quran of die geskrifte van Confucious vir geestelike aanvulling nie, want mens weet dat hierdie Boek onbybels is.

As ek sou s, "Kom ek leer julle van reinkarnasie" sou elke Christen s, "Weg met daardie dinge".
Maar as mens s, "Kom ek vertel vir julle van die Bybel", en ek begin met die waarheid en eindig by reinkarnasie op, lyk dit asof alles wat ek s uit die Bybel kom.

Die Bybel is dus uiters nodig vir diegene wat nuwe openbaringe aanhang, want die gesag van die Bybel moet gebruik word om hierdie dinge te bemark. Maar die woorde van die Bybel moet gediskrediteer word, sodat die Bybel nie meer gesag moet h as die Nuwe Openbaring nie, want dan sal mense eerder die Bybel glo.

En dit sien ons in Skryfkneg se argument:
"Die-Bybel-is-vervals-die-Bybel-ondersteun-wat-ek-glo"

CFJ
Sep 30th 2007, 11:50 AM
Beste vriende in Jesus

Ek moet jou ongelukkig hierin teleurstel, broer Pierre, want ek het werklik ervaring gehad van `n vals engel van die lig wat alles hierbo bely het, maar nog steeds was dit satan wat geprofeteer het. Nie net een persoon nie, maar baie van ons was so mislei, en hulle was almal goeie skrifkenners. Die enigste manier hoe ons vals en ware profete kan onderskei is deur die LIEFDE IN JESUS. Wat beteken dit?

Dit is 'n baie relatiewe begrip en dit spreek vanself dat diegene wat dit glo hulself 100% oopstel vir die okkulte en uiteraard valse leerstellings. Humanisme is ook op liefde gegrond, maar dit is 'n liefde sonder 'n greintjie gesag en waardigheid. Ware liefde is gehoorsaamheid aan dit wat in die Skrif staan, in werking deur die Gees.

Weereens moet ek van julle daarop wys dat julle dwaal as julle s dat die Bybel die Woord van God is. Jesus definieer tog self die Woord in Johannes 1:1-14. Hy Self is die Woord wat by God was en Vlees geword het. Dus is Jesus die Woord en nie die Bybel nie. Die Bybel bevat die Woord van Jesus, dis al, maar met al die verdraaiings en vertalings bevat van die Bybels nou ook satan se woorde. Baie vertalings staan op sekere plekke direk teen mekaar. Vergeet nooit dat die Bybel deur mense, latere moordenaars van gelowiges, saamgestel was nie.

Dit is bloot ongeloof in God se Almag wat mens laat glo dat daar nie 'n vaste betroubare bron vir die waarheid is nie. Dit is 'n uiters dwase mens wat hom of haar sal laat lei deur 'n ander se sogenaamde openbaring. Die Here stel dit duidelik dat die Woord wat Hy aan ons gegee het, deur mense geskryf was onder inspirasie van die Heilige Gees. Dat God regverdig is glo ekself en Hy sal ons nie in die donker laat oor wat presies die waarheid is nie. Dat God almagtig is moet mens ook glo en Hy sal nie Sy Woord in flenters orals laat rondl nie. Mens kan dit nie anders as reguit s nie. Op hierdie forum is dit teen die rels om God se Woord as bron van gesag in twyfel te trek. Neem kennis daarvan asseblief...:)

Die eerste Bybels wat in 323 te Nicea saamgestel is, het Henog en die Deutero-Kanonieke boeke ingehad. 500 jaar later is Henog uitgehaal. Die Vulgaat van die katolieke kerk is nog nader aan die oorspronklike wat in Nicea saamgestel was, as ons oorwegende Protestantse Bybels. Ons Bybels haal nog aan uit Henog se boek in die boek van Judas! Hoe kan `n Heilige Gees genspireerde boekrol (Judas) verwys na iets wat nie in `n Heilige Gees genspireerde Boekrol (Henog) voorkom nie? Om nie eers te praat van die feit dat Henog so suiwer was, dat hy lewend in die hemelse sfere opgeneem is nie. So, iewers is daar fout as ons sou beweer dat die Heilige Gees die Bybel saamgestel het, want dan het die HG etlike kere gefouteer. Dit kan onmoontlik nie waar wees nie. `n Bevestiging van wat ek s, naamlik dat Jesus die aller-WOORD is, staan in Joh 12: 48. 48; Wie My verwerp en my woorde nie aanneem nie, het een wat hom oordeel: die woord wat Ek gespreek het, dit sal hom oordeel in die laaste dag.

Dit is 'n totale vergryp om so met die Woord om te gaan. Mens kan nie die Bybel aanbid nie, maar die Bybel is die liefdesbrief wat God aan ons nagelaat het, om te weet wat Hy vir ons wil s. God se Woord gaan ons oordeel, nie die stemmetjie wat met elkeen praat nie, dit is gevaarlik en moet uitgewys word as 'n dwaling en absolute valse leer!

As julle in gehoorsaamheid aan die waarheid julle siele deur die Gees tot ongeveinsde broederliefde gereinig het, moet julle mekaar vurig liefh uit n rein hart; want julle is wedergebore nie uit verganklike saad nie, maar uit onverganklike, deur die lewende woord van God wat tot in ewigheid bly. Want alle vlees is soos gras, en al die heerlikheid van die mens soos n blom van die gras. Die gras verdor en sy blom val af, maar die woord van die Here bly tot in ewigheid. En dit is die woord wat aan julle verkondig is.
(1Pet 1:22-25)

Die groot troon van oordeel kan dus niks anders wees as die woord wat Jesus gespreek het nie, want dit is dan die hoogste gesag. Verder bevestig Jesus presies net dit in Matt 28:18 en 20: En Jesus het nader gekom en met hulle gespreek en ges: Aan My is gegee alle mag in die hemel en op aarde. 20 En kyk, Ek is met julle al die dae tot aan die voleinding van die wreld. Amen.

Hieruit is it tog duidelik dat Jesus se Woord die hoogste gesag is en dat Hy sal praat met Sy kinders tot aan die einde. Ook s Danil dat die kennis aan die einde sal vermeerder (Danil 12:4 en 9). Dit is tog duidelik dat dit kennis oor die verborgenheid van die eindtyd sal wees, soos wat Danil s, sy profesie is vir die verre toekoms en tyd van die einde (Dan 8:17 en 26). Wie anders as Jesus SELF kan hierdie kennis openbaar? Antwoord: Niemand nie. Hoe kan Hy dit openbaar? Opgrawings van ou geskrifte is een manier, maar deur moderne profete is die heel waarskynlikste en ook doeltreffendste manier.
U mag dink dat ek omslagtig is, maar ek wil hiermee graag die verkeerde persepsie wat by meeste Christene heers, regstel, en dit is dat Jesus die Woord is en nie die Bybel nie, en dat Jesus Homself gedurig sal openbaar (Joh 14:21 en Matt 28:20).

skryfkneg,

Paulus stel dit duidelik genoeg dat mens nie werklik nodig het om meer te s nie...

Ek verwonder my dat julle so gou afvallig word van hom wat julle deur die genade van Christus geroep het, na n ander evangelie toe, terwyl daar geen ander is nie; behalwe dat daar sommige mense is wat julle in die war bring en die evangelie van Christus wil verdraai. Maar al sou ons of n engel uit die hemel julle n evangelie verkondig in stryd met die wat ons julle verkondig het, laat hom n vervloeking wees! Soos ons vantevore ges het, s ek nou ook weer: As iemand julle n evangelie verkondig in stryd met die wat julle ontvang het, laat hom n vervloeking wees!
(Gal 1:6-9)
Die volmaakte (Bybel) het reeds gekom en niks kan bygevoeg word nie...

Maar as die volmaakte gekom het, dan sal wat ten dele is, tot niet gaan. Toe ek n kind was, het ek gepraat soos n kind, gedink soos n kind, geredeneer soos n kind; maar nou dat ek n man is, het ek die dinge van n kind afgel.
(1Kor 13:10-11)
Wie byvoeg of wegneem, sal vergelding van God ontvang...

Want ek betuig aan elkeen wat die woorde van die profesie van hierdie boek hoor: As iemand by hierdie dinge byvoeg, dan sal God oor hom die plae byvoeg waarvan in hierdie boek geskrywe is. En as iemand iets van die woorde van die boek van hierdie profesie wegneem, dan sal God sy deel wegneem uit die boek van die lewe en uit die heilige stad en uit die dinge waarvan in hierdie boek geskrywe is. Hy wat dit getuig, s: Ja, Ek kom gou. Amen, ja kom, Here Jesus!
(Open 22:18-20)
Jesus Christus het dit self aan Johannes ges... hoekom s jy nou anders skryfkneg?

Hoe sal ons weet of dit nou Hy is wat hier praat? Ek sien CFJ s dis nie nodig om alles van `n profeet te lees nie. Dis onwaar. Jy moet alles lees en kyk of Jesus daarin is. Moenie sommer iets afskiet wat vir jou nuut is en jy dit nie met die eerste oogopslag verstaan nie. Let wel. Jesus s in Openbaring 6 aan Judith (nie openb 4 nie, CFJ) die volgende:

Mens hoef net te lees tot by die eerste opsigtelike leuen, om te weet of iemand eg of oneg is. Hoekom moet mense aangespoor word om alles te lees... sodat hulle mislei kan word?

En Jesus antwoord en s vir hulle: Pas op dat niemand julle mislei nie.
(Mat 24:4)

... Daar is baie kerke, sowel as sekte groepe wat die mens laat glo dat deur slegs mondelings te bely dat mens n wedergebore Christen is, dit heeltemal voldoende is en die taak daarmee afgehandel is. Hierdie is egter een van die grootste leuens denkbaar en so reg uit die kraal van Satan homself afkomstig. Die wedergeboorte is n baie delikate proses, wat in bykans alle gevalle eers na die liggaamlike dood van die mens in die geesteswreld sy voleinding bereik.

Daar is `n groot verskil om te s, soos CFJ, dat die wedergeboorte van die gees eers na die dood plaasvind, en om te s bykans alle gevalle vind na die dood sy voleinding. Die finale voltooiing van wedergeboorte vind dus in die meeste gevalle plaas na die dood.

(CFJ, dis gevaarlik om nie akkuraat te lees nie en dan jou verkeerde gevolgtrekking op mense te gooi. Dit kan misleiding veroorsaak en ons almal moet waak daarteen. Iemand soos Miepie byvoorbeeld, gaan kyk nie self nie en aanvaar jou gevolgtrekkings blindelings)

Ek wil graag net opheldering gee. Elkeen van ons gaan deur drie geboortes op hierdie aarde, wat ons met reg ook drie wedergeboortes kan noem, want ons bestaan uit liggaam, siel en gees, wat na die Beeld van God, die Vader, Seun en Gees geskape is.

Luister jy na Jesus en doen jy Sy Woord, kry jy dit, luister jy na die wreld/menseleringe, dan verloor jy dit.

So vind jou eerste (weder)geboorte van die vlees dus plaas in jou moeder se baarmoeder. Jou tweede wedergeboorte is die van die siel. Ons almal wat bely dat Jesus ons saligmaker is, is in hierdie kategorie. Ons is wedergebore in ons siele. Ons streef na volmaaktheid, maar het dit nog nie bereik nie. Eintlik het ons nog nie eers die geloof van `n mosterdsaad nie. As ons dit sou gehad het, sou ons berge/nasies kon versit en dooies kon opwek. Ons kan dit nie doen nie, daarom is dit `n bewys dat ons nog nie ten volle wedergebore is nie. Dit is dan ook die derde wedergeboorte wat die mens moet deurgaan om `n volmaakte wese te word, naamlik die wedergeboorte van die gees. Nou kan mens Jesus se woorde aan Judith beter verstaan, want hoeveel mense het op hierdie aarde gewandel wat dit kon doen wat ek hierbo genoem het?

Na ons liggaamlike dood, gaan ons lewe voort in die hiernamaals en vorder die siels-wedergebore kinders baie gou tot by die gees-wedergeboorte en kan hulle dan in die Nuwe Jerusalem ingaan, want die verleidinge van die vlees is nou weg.

`n Goeie voorbeeld van die drieledige weg is opgesluit in die tabernakel se uitleg, wat ook drie dele beslaan. Die eerste, met die offeraltaar en die waskom, is die voorportaal. Die tweede met die 12 toonbrode, die 7 lamp-kandelaar en die reukaltaar is die heilige deel. Die derde, die allerheilige, is die deel waar die wet en die verbondsark was, die staf van Aron en die fles met manna.

Elkeen van hierdie plekke stel ook die verskillende dele van onsself voor naamlik eerste deel liggaam, tweede deel siel en derde die gees. Dit is ook hoe die koninkryk in die grotere geheel saamgestel is. Kom ons kyk na ons vordering. Eers raak jy bewus van Jesus, jy gooi jou ou kleed by die offeraltaar af en brand hom (bekering vind plaas), dan gaan jy deur die waterbad (doop) en dan gaan jy deur na die heilige (2de) deel. Hier word jou siel gevoed met die 12 brode (nou opgeneem in Jesus se leer, waar Hy as Brood, die Woord is), die kandelaar se sewe lampe (7 geeste van God) begin in jou siel te werk deur die Woord en laastens word jou gebede (aangename reukwerk) ook deur God verhoor. Dis hier waar meeste van ons nou is.

Nou kom ons by die moeilike deel, en dit is om deur ons eie vleeslike gordyn (voorhangsel) te breek. Dank Vader, Jesus het ons voorgegaan en nou is dit makliker, want deur Sy leer te doen, Sy Woord te eet, kan mens deurgaan na die Vader, maar dis nie so maklik nie. `n Geeswedergebore mens is werklik Een met Hom en sondig nie meer nie (1Joh 3:9). Dit is wanneer jy volkome wet/liefde geword het in Hom. Dan kry jy die priesterstaf of priesterskap, sowel as die hemelse manna wat nodig is om `n mosterdsaad geloof te h. Jy is dan volkome een met Jesus en die Vader, terwyl jy in die vlees is. Sover dit die Bybel aanbetref, is dit net Henog en Elia wat dit kon bereik het.

Dit is dan na hierdie wedergeboorte waarna Jesus verwys in Openbaring 6 aan Judith de Beer, en nie na die een van die siel wat ons alreeds ervaar het nie.

CFJ, oor die gedeelte oor die voorsiening van 150 profesie, die volgende: Die webwerf, www.nuweopenbaring.co.za (http://www.nuweopenbaring.co.za/) is van so `n aard opgestel, dat ons nie anders kan as om `n boek te open met s 50 of 100 blanko bladsye nie. Anders moet ons elke dag `n nuwe boek open met die hoeveelheid bladsye tot by die betrokke dag. Dit is te omslagtig, en ek kan jou verseker dat daar niks sinister hieromtrent is nie, dis net praktiese logika. In elk geval noem ons dit by AKTUEEL. As Jesus vandag besluit dis die laaste boodskap, nou ja, dan verander ons die boek se laaste bladsy, sluit af en druk die boek. Na elke 50 openbaringe was daar boekies gedruk vir die wat nie Internet het nie.

Die wedergeboorte is slegs een enkele oomblik in enige mens se lewe. Dit is nie hierdie ingewikkelde proses wat jyself hier voorhou nie. Wedergeboorte beteken die oomblik wanneer God se Gees in 'n mens gewederbaar word. Miskien is daar verwarring oor die pad van heiligmaking, wat die proses is wat na die wedergeboorte plaasvind om al heiliger en skoner voor God te wandel. Die Skrif wys op slegs 2 geboortes. Die vleeslike geboorte uit jou moeder se skoot en die geestelike geboorte wat van God is. Dit wat aan Judith de Beer openbaar is, is nie van God nie, maar van 'n demoon, wat die wedergeboorte van mense op subtiele wyse wil ontneem. As mense nie meer weet hoe die wedergeboorte werk nie en dat daar werklik so gebeurtenis moet wees, dan word liefde met haat vervang in 'n graad wat woorde nie kan omskryf nie. Volgens Judith de Beer is die volgende aan haar openbaar...

"Jy wil meer omtrent die wedergeboorte weet. Laat ons daarom begin... Hier begin die hergroepering en goed en kwaad word van mekaar geskei en die groot stryd begin. Soos wat enige geboorte met voorgeboortelike pyne gepaard gaan, net so gaan dit met die wedergeboorte van die mens maar swaar. Daar is baie kerke, sowel as sekte groepe wat die mens laat glo dat deur slegs mondelings te bely dat mens n wedergebore Christen is, dit heeltemal voldoende is en die taak daarmee afgehandel is. Hierdie is egter een van die grootste leuens denkbaar en so reg uit die kraal van Satan homself afkomstig. Die wedergeboorte is n baie delikate proses, wat in bykans alle gevalle eers na die liggaamlike dood van die mens in die geesteswreld sy voleinding bereik."
Kan dit waar wees...?... kyk wat s Jesus wanneer iemand wedergebore raak of Hom aanneem of in Sy liggaam gedoop raak die oomblik wanneer jou hart besny word as jy by die kruis kniel...

Toe s Jesus aan hom: Vandag het daar redding vir hierdie huis gekom, aangesien hierdie man ook n seun van Abraham is.
(Luk 19:9)

En Jesus antwoord hom: Voorwaar Ek s vir jou, vandag sal jy saam met My in die Paradys wees.
(Luk 23:43)
Vandag, op daardie oomblik, s Jesus!

Oor watter Woord Judith de Beer in haar het, vriend CFJ, dis net Jesus Self, die vleesgeworde Woord, want niks wat sy ooit sover ontvang het, is daarbuite nie. Jesus het vir Danil belowe Hy sal weer aan die einde praat en nou doen Hy dit.

Maar pas op vir die valse profete wat in skaapsklere na julle kom en van binne roofsugtige wolwe is.
(Mat 7:15)

Net `n woord van waarskuwing. Ons moet stadig wees om te oordeel, want ons almal is op verskillende stadiums van ons ontwikkelingspad in die geloof. Miskien oordeel ons, in graad 3 van die geloof, iemand in graad 10. Of partykeer is ons kwaad vir ouens wat nog melk van die wet drink, (die wat nog lettervas is) terwyl ons al heerlik aan die geestelike vaste spyse van Jesus eet. Los hulle eers, hulle sal deur die letter(melk) gevoed word, totdat hulle gereed gemaak is vir vaster spyse. As ons moet oordeel, en profete moet verseker geoordeel word, laat die Gees toe om te oordeel, en die Gees Self sal vir ons aandui of dit wat geprofeteer word, buite die gees-genspireerde Woord (Jesus) is al dan nie. Maar dan moet ons ewewigtig oordeel, korrek aanhaal en nie bevooroordeeld wees nie, want as dit Jesus se Woord is wat die profeet spreek, sal hierdie Woord gebruik word om ons te oordeel in ons laaste dag. Laat ons nie deelgenote wees van die wat die profete gedood het nie, nog minder van die wat agter vals profete aangaan nie, laat ons onsself verlaat op Jesus se liefde ALLEEN om ons te lei.

Die waarskuwing is eerder om juis die oordeel wat God se Woord ons bied, nie te versaak nie!

CFJ
Sep 30th 2007, 12:02 PM
Maar kom ons wees vir 'n slag reguit en eerlik. Die doel van diegene wat s dat die Bybel vervals is, is nie omdat hulle 'n bepaalde belangstelling in die egtheid van God se woord het nie, maar eerder die Bybel uit die weg wil ruim, want dit Bybel is 'n struikelblok vir enige persoon wat 'n ander, nuwer, 'beter' evangelie aan 'n tradisioneel Christelike volk wil verkoop. Die 'vervalsing' van die Bybel is dus meer 'n verskoning as enige iets anders.

Dis is die antwoord op die vraag, "Waarom staan hierdie dinge nie in die Bybel nie?"

Dit is juis hoekom die Bybel gediskrediteer moet word, want daar mag geen gesag wees wat "anders" leer as hierdie sogenaamde nuwe openbaringe nie.

As mens vir 5000 mense die Bybel gee om te lees: mense wat voorheen niks van die Bybel gehoor het, en vry is van buite invloede, sal nie een van hulle by die leerstellings van Lorber, Dudde ens. uitkom nie.

En DIT is die struikelblok. Maar waarom dan nie net die Bybel totaal verwerp nie? Dit is waar die ander struikelblok tevoorskyn kom, want wie sou Lorber lees, as dit nie darem 'n skynsel van waarheid het nie? Geen Christen lees byvoorbeeld die Quran of die geskrifte van Confucious vir geestelike aanvulling nie, want mens weet dat hierdie Boek onbybels is.

As ek sou s, "Ek glo in reinkarnasie" sou elke Christen s, "Weg met daardie dinge".
Maar as mens s, "Kom ek vertel vir julle van die Bybel, en ek begin met die waarheid en eindig by reinkarnasie op" lyk dit asof alles wat ek s uit die Bybel kom.

Die Bybel is dus uiters nodig vir diegene wat nuwe openbaringe aanhang, want die gesag van die Bybel moet gebruik word om hierdie dinge te bemark. Maar die woorde van die Bybel moet gediskrediteer word, sodat die Bybel nie meer gesag moet h as die Nuwe Openbaring nie, want dan sal mense eerder die Bybel glo.

En dit sien ons in Skryfkneg se argument:
"Die-Bybel-is-vervals-die-Bybel-ondersteun-wat-ek-glo...

Fyn misleiding... dank God dat mens dit kan raaksien. Die enigste gesag wat ons het is die Bybel... selfs Moslems kan die Bybel nie 100% diskrediteer nie, want dan val hul eie lering plat. Hierdie nuwe openbaringe is niks anders nie en moet ook op die Bybel steun vir krediet. Daar is geen ander gesag nie en satan weet dit. Die nuwe openbaringe is gevaarlik en moet uitgewys word vir wat dit is! Dankie vir jou insiggewende plasing Vim.

CFJ
Sep 30th 2007, 02:20 PM
Hier is die volledige Openbaring, Openbaring 6 aan Judith de Beer...

Openbaring 6
2 Junie 2007 om 21h00

Jy wil meer omtrent die wedergeboorte weet. Laat ons daarom begin. Ek is nie net jou Verlosser wat reeds vir jou ‘n woning by My voorberei het nie, maar soos jy reeds weet is Ek die Verloskundige, wat elke treetjie van jou wedergeboorte met jou meemaak. Soos wat jy ook reeds weet, dat alles wat in My skeppinge teenwoordig is, in ‘n miniatuur vorm, volledig binne jou teenwoordig was, die dag met jou liggaamlike geboorte op hierdie aarde. Jy en elkeen het ‘n ver pad deur die ewigheid gekom, om weer tot voltooiing te kan kom, om dit te wees wat julle as volmaakte geeste was voor julle groot val. Alles binne jou, dit wat jy is, is weer volledig daar. Die finale herrangskikking van dit alles hang nou van die mens homself af. Die regte opvoeding van die kind is hier van kardinale belang. Waar dit egter in sommige gevalle deur omstandighede ontbreek en waar Ek weet dat hierdie mens oor die volle potensiaal beskik om as een van My kinders uit die stryd te tree, word daar van My spesiale engelgeeste beskikbaar gestel om bystand te verleen met die opvoeding van so ‘n mens. Daar moet ‘n sekere volwassenheid by die mens intree waar hy tot die besef moet kom dat hy sekere keuses sal moet maak. Hier begin die hergroepering en goed en kwaad word van mekaar geskei en die groot stryd begin. Soos wat enige geboorte met voorgeboortelike pyne gepaard gaan, net so gaan dit met die wedergeboorte van die mens maar swaar. Daar is baie kerke, sowel as sekte groepe wat die mens laat glo dat deur slegs mondelings te bely dat mens ‘n wedergebore Christen is, dit heeltemal voldoende is en die taak daarmee afgehandel is. Hierdie is egter een van die grootste leuens denkbaar en so reg uit die kraal van Satan homself afkomstig. Die wedergeboorte is ‘n baie delikate proses, wat in bykans alle gevalle eers na die liggaamlike dood van die mens in die geesteswreld sy voleinding bereik. Indien die mens sou besef hoe belangrik die vordering van sy wedergeboorte op die aarde is, sou hy onafgebroke daaraan aandag gegee het. Soos wat julle reeds weet, is ‘n minuut se vordering in die vlees, gelykstaande aan ‘n honderd, selfs ‘n duisend jaar in die wreld van die gees. Om terug te keer na dit wat die mens in homself huisves; die siel, wat deur middel van haar vleeslike liggaam en sintuie, nou volle kontak het met haar materile wreld om haar, is net so in staat om, deur middel van haar gees, met haar geestelike wreld in kontak te kom. Die siel in al haar ondenkbare biljoene geestelike deeltjies, wat bestaan uit die suiwer geestelike wat deur haar ondenkbare lang terugtog uit die materie losgekom het, moet nou beslis waar haar liefde en toekoms l. Die op sigself dooie liggaam en die daar teenoor lewende Gees, is die twee pole met die vrykeusende siel tussenin. Van buite wink en lok die materie en die siel met al haar sielsdeeltjies herken haarself daarin en antwoord met hartstog deur middel van haar materile liggaam op hierdie verlokking. Al hoe meer stort sy haarself weer met oorgawe terug in die harde gevangenskap van ‘n soliede wreld. Die mens is egter deur die liefde van sy hemelse Vader nie bestem om ‘n voortdurende siklus van herhalende gevangenskap in die materie te deurgaan nie, daarom is aan hom die Gees van God geskenk om hom as leidsman by te staan om sy weg terug na die Vaderhuis te kan vind, wat hy eens uit vrye keuse voor die grondlegging van alle skeppinge verlaat het. Hierdie gees in die mens is dan die teenvoeter vir die roepstem van die materie na die siel. Binne die mens ontstaan daar nou hierdie onverklaarbare drang om homself in sy eie wese te herken. Daarmee saam wil hy nou ook tot die oorsaak van sy bestaan, asook sy bewussyn kom. Hy kom tot die gevolgtrekking dat dit vir hom onmoontlik was om spontaan tot ‘n denkende lewe te kan ontstaan. Nou begin hy na die Oorsaak van sy bestaan te soek. Hierdie drang binne die siel is die stem van die Gees homself, wat liefdevol en sonder enige dwang besig is om sagkens die eens gevalle siel as volmaakte mens terug na sy Skepper en Vaderhuis te lok. Wanneer die siel uit eie keuse begin om haar samewerking te gee en met verlange haar terugtog na haar Vaderhuis aanpak, begin sy dan ook in eenheid met haar gees, haar wedergeboorte, om as eindresultaat as ‘n vlekkelose rein wese weer van aangesig tot aangesig voor haar Vader te kan staan!!
Meet hierdie eienaardige sienswyse (Openbaring 6) slegs aan die Skrif... en geen, maar geen meriete kan hoegenaamd gevind word op grond van wat die Bybel leer nie. Dit is vreemd en totaal verwyderd van die waarheid.

CFJ
Sep 30th 2007, 02:44 PM

As mens na Jer 1:5 kyk, sien mens dat Jeremia geleef het voor sy vleeslike geboorte en dat God hom geken het en toe al geroep het as profeet! Dit is tog nie so vergesog nie. Ons het tog `n ewige lewe voor ons. Het ons nie dalk `n lang, byna oneindige lang lewe agter ons nie? Die vraag is, hoekom is ons in hierdie groot aardse gemors vasgevang en hoekom is ons nie by die Troon by die ander kinders en sing lofliedere nie? Die antwoord l daarin dat ons almal hier op aarde is om `n lewensproef af te l, waar ons hier op aarde, in die vleeslike liggaam, kindskap van God kan ontvang.

Hierdie vreemde uitleg van 3 wedergeboortes noem mens teologiese gimnastiek. Dit staan nrens in die Skrif nie, behalwe hier waar dit duidelik uitgewys was deur niemand anders, as Jesus self nie...

Jesus antwoord en s vir hom: Voorwaar, voorwaar Ek s vir jou, as iemand nie weer gebore word nie, kan hy die koninkryk van God nie sien nie. Nikodmus s vir Hom: Hoe kan n mens as hy oud is, gebore word? Hy kan tog nie n tweede keer in die skoot van sy moeder ingaan en gebore word nie? Jesus antwoord: Voorwaar, voorwaar Ek s vir jou, as iemand nie gebore word uit water en Gees nie, kan hy in die koninkryk van God nie ingaan nie. Wat uit die vlees gebore is, is vlees; en wat uit die Gees gebore is, is gees. Moenie jou verwonder dat Ek vir jou ges het, julle moet weer gebore word nie. Die wind waai waar hy wil, en jy hoor sy geluid, maar jy weet nie vanwaar hy kom en waarheen hy gaan nie. So is elkeen wat uit die Gees gebore is.
(Joh 3:3-8)

Ta-An
Sep 30th 2007, 03:40 PM
skryfkneg......3 (drie) wedergeboortes??? :hmm:
Waar lees jy dit??

Die feit G_d ons ken voor ons gebore word, beteken geensins dat ons bestaan voor ons gebore word nie!! :note: Dit het te doen met die Alwetenheid van G_d... :idea: G_d is nie tyds gebonde nie :)

Daar is slegs een wedergebore ervaring, en dit is wanneer ons rein gemaak word deur Sy bloed :) 1 Joh 1:7 (http://bibledatabase.org/cgi-bin/bib_search/bible.cgi?BIBLE=1&BOOK=62&CHAP=1&SEARCH=jesus%20king%20lord&Read=Read&FIRST=OK&HV=7) Maar as ons in die lig wandel soos Hy in die lig is, dan het ons gemeenskap met mekaar; en die bloed van Jesus Christus, sy Seun, reinig ons van alle sonde.

Daar is 'n lied (Hallelujah lied??/ koortjie) wat so gaan, Dit is my roem taal, dit is my lied, lof wat ek Jesus ewig sal bied.... .... wedergebore, rein deur Sy bloed, lof wat ek Jesus ewig sal bied.
Tensy jy nie glo aan OSAS nie... (Once Saved Always Saved) wat dan wedergeborenheid 'n meertallige okasie maak.... maar dan is 3 nie noodwendig die getalwaarde daarvan nie :hmm: 'n mens raak ook nie elke keer met sondebelydenis wedergebore nie ;)

'n Mens word ook nie 'wedergebore' in die hiernamaals nie ;)....

Wedergeboorte het te doen met die aanvaarding en belydenis van Jesus Christus as Saligmaker en Verlosser :)

oppiweb
Sep 30th 2007, 11:27 PM
Vir my is dit so duidelik soos daglig dat nie een van die name in hierdie draad genoem profete is nie en ek het nie eers tyd om hulle twak te gaan lees nie. :hmm:

Wedergeboorte is die gawe van God en Hy is so volmaak dat Hy verseker nie iets drie maal sal hoef oor te doen nie. :lol:

Gene
Oct 3rd 2007, 06:37 AM
Hierdie keer wil ek 100% met Oppiweb saamstem. Om met iemand te probeer redeneer wat nie die Bybel as geskrewe Woord van God aanvaar nie, is sinneloos en geen goed kan myns insiens daarvan kom nie. Dit is eenvoudig nie die moeite werd om te ondersoek nie.

2 Timoteus 2:15 L jou daarop toe om jou beproef voor God te stel as n werker wat hom nie hoef te skaam nie, wat die woord van die waarheid reg sny. 16 Maar die onheilige, onsinnige praatjies moet jy vermy; want hulle sal al verder voortgaan in goddeloosheid, 17 en hulle woord sal voortwoeker soos n kanker

Dis net hartseer dat hierdie mense so groot aanhang het, waarvan die meeste net nie van beter weet nie. Mens kan maar net vir hulle bid.....

Die Filadelfieer
Oct 4th 2007, 08:13 AM
Hierdie keer wil ek 100% met Oppiweb saamstem. Om met iemand te probeer redeneer wat nie die Bybel as geskrewe Woord van God aanvaar nie, is sinneloos en geen goed kan myns insiens daarvan kom nie. Dit is eenvoudig nie die moeite werd om te ondersoek nie.

2 Timoteus 2:15 L jou daarop toe om jou beproef voor God te stel as n werker wat hom nie hoef te skaam nie, wat die woord van die waarheid reg sny. 16 Maar die onheilige, onsinnige praatjies moet jy vermy; want hulle sal al verder voortgaan in goddeloosheid, 17 en hulle woord sal voortwoeker soos n kanker

Dis net hartseer dat hierdie mense so groot aanhang het, waarvan die meeste net nie van beter weet nie. Mens kan maar net vir hulle bid.....

Amen.
Mens moet jouself afvrae hoekom dit nodig is vir 'n bepaalde groep om hulle dogmatiek op iets anders as die Bybel te fundeer.
Dit is inderdaad so dat argumente met hierdie groep totaal sinneloos is, en hulle fondasielose stellings dat dit wat ges word uit liefde gedoen word, word lynreg negeer deur die feit dat rassisme die speelgroepie se god is.

Dit is reg dat Ferdi die forum se rels onder die aandag van Skryfkneg bring, ons het al beleef hoe 'n forum oorgeneem word deur 'n persoon of persone wat slegs haatspraak teenoor Christus, Christene, en die Bybel op die brein het.

chisel
Oct 4th 2007, 08:28 AM
Wat ek interessant vind is hierdie soort groeperings se liefde vir die 'melkkos/vleiskos' metafoor...

En dit demonstreer die kern van hulle probleem. Die gewone plein Christen geloof is eenvoudig net te algemeen en, wel, eenvoudig. Hulle wil graag uitstaan bo die res, uniek wees. Daarom sal mense soos skryfkneg gedurig soek na geheime kodes, geheime profesiee en ingewikkelde eksegeses, sodat mense beindruk moet wees deur sy insig...

Daarom, sodra 'n nuwe profesie of 'n nuwe geloof te voorskyn kom, sal hierdie mense na dit gryp, want niks is vir hulle lekkerder as om op ander neer te kyk en 'jammer' te voel vir hulle 'onkunde' nie.
Daarom het sektes die teks 'die volk gaan ten gronde weens 'n gebrek aan kennis' amper tot 'n soort slagkreet verdraai. Kennis is waarop hulle wil roem...

Dit is suiwer hoogmoed. Niks anders nie!

En soos Gene ges het, met sulke mense KAN 'n mens nie redeneer nie, want in sy eie verstand verskil ons met hom omdat ons net nie verstaan nie, ons is nog op die melkkos, terwyl hy al lankal die vleiskos eet. Die idee dat hy moontlik verkeerd kan wees, kom nooit by hom op nie. Slegs 'n nuwer, beter, meer eksotiese 'profeet' sal hom oortuig, nie met rede nie, of met enige iets anders nie, maar bloot omdat dit nuut, beter en eksoties is. Daar is 'n fyn lyn tussen die sekte psige en die psige van diegene wat in materiele besittings roem. "Sodra Mnr. Jones 'n beter, blinker kar koop, moet ek opgradeer". "Sodra 'n blinker, nuwer 'evangelie' uitkom, moet ek dit my eie maak, en ander op hul foute wys."

Miskien wanneer al hierdie sektes die waarheid tot so 'n mate verkrag het, dat dit iets raars geword het, sal Christenskap die 'nuwe openbaring' wees, waarna al wat 'n sekte is, sal gryp.

Dis hoe ek dit sien...

Phil Fourie
Oct 4th 2007, 08:43 AM
Ek wens net hulle wil die tyd wat hulle spandeer om hul sienings "eksegeties" uit te l rondom een enkele vers gebruik om eerder te kyk na die konteks van daardie vers in die geheel van die Woord, dit skilder omtrent altyd 'n heeltemal ander prentjie, iets wat glad nie die res van die Woord weerspreek nie, maar hule ingewikkelde "ingeligte" uitleggings weerspreek gewoonlik heeltemal die volle konteks van die Woord.

Voorwaar hartseer.

Groete
Phil

chisel
Oct 4th 2007, 08:55 AM
Dis omdat hulle glo dat daar versteekte leidrade tot die 'ultimate' kennis is. Lorber leer self dat die Bybel soos ui is. Die buitenste droe lagie is die eenvoudige letterlike konteks, soos 'n kind dit sou lees, maar om kwansuis by die 'vleiskos' uit te kom, moet mens jouself in die 'gees' lees, dan kom mens by die sappige binneste lae van die ui uit. Dis wat hierdie 'nuwe openbaringe' mense leer, en daarom beskou hulle die konteks as nutteloos. droog.

Lorber plaas ook 'n moratorium op die verstand. Daarom sal hierdie betrokke sekte na mense wat logies en rationeel redeneer verwys as 'verstandsmense'.

Dit is natuurlik uiters nuttig vir hierdie profete om mense te leer dat hulle verstand nutteloos en sleg is, want dan kan hulle onlogiese en onverstandige dinge tot waarhede verklaar, en wanneer 'n mens begin wonder of dit nonsens is, verwyt jy jouself omdat jy nog so in die verstand leef en nog nie oorgegaan het na die gees nie...

So wanneer Lorber verwys na die wesens wat op die son bly, en jy begin wonder hoe hulle in 'n permanente kern ontploffing kan oorleef, dan s jy maar vir jouself, "Nee, hou op om met jou verstand te dink"

Hierdie gevaarlike breinspoeling of sal ek s verstands aftakeling, laat die leser sonder die belangrikste wapen wat die mens het, naamlik om te kan onderskei, te dink en te redeneer. En dit word verpak binne 'n soet omhulsel van 'liefde'.

Phil Fourie
Oct 4th 2007, 09:13 AM
Ek vind dit eintlik uiters lagwekkend.

Kom ons vat byvoorbeeld twee mense, ek in Die Filadelfieer (jammer Fila dat ek jou nou hier so insleep, maar ek mag darm seker:D).

Beide van ons is erg letterlike lesers van die Woord, daar is goed waaroor ek en hy al onder leiding van die Heilige Gees vir 'n jaar lank bepeins waar ons nog moet s ons kyk deur 'n dowwe spiel. Jammer om dit te s mense (asseblief moet my nie stenig nie), maar hierdie mense is vir my 'n puik voorbeeld van wat gebeur as jy die Woord vergeestelik. Oeps, nou is ek seker in die moeilikheid:lol:

Groete
Phil

oppiweb
Oct 4th 2007, 01:07 PM
Beste vriende in Jesus

.

Soos ek verstaan sou daardie persoon wat God gaan gebruik om weer te praat iemand wees met 'n Gees soortgelyk aan die van Elija - en lg. staan bekend as die profeet van vuur!....die deBeer meisie/vroutjie pas nie die prentjie nie.

Pierre van Zyl
Oct 8th 2007, 10:00 AM
Ek is nie by magte om 'n nuwe draad te open nie, kan iemand dit dalk oopmaak, die groot doop en die klein doop ?

Phil Fourie
Oct 8th 2007, 10:13 AM
Ek is nie by magte om 'n nuwe draad te open nie, kan iemand dit dalk oopmaak, die groot doop en die klein doop ?

Sjoe!!!!

Ek sal hom vir jou open;)

Phil Fourie
Oct 8th 2007, 10:17 AM
Pierre

Ek het hom vir jou geopen onder die hoofdeel van die Afrikaanse forum.

"Groot doop vs klein doop"

Groete
Phil

CobusF
Oct 10th 2007, 07:35 AM
Ai, Phil - plaas jy dit nooit geopen het vir hom nie ;)
Dankie vir jou insette hier Vim - dit slaan die spyker op die kop! Op die doop draad wonder mense oor die bindings wat 'n kleindoop op kinders kan sit - dink net aan die hartseer van kinders wat in hierdie "profeet" se skadu grootword. Laat ons spesiaal vandag vir die Here vra om kinders wat aan hierdie dwaal onderwerp word, se o deur die Gees oop te maak vir Sy volkome vrede.

skryfkneg
Oct 10th 2007, 12:32 PM
Beste Groep,

Uit my eie wou ek graag `n antwoord vir julle geplaas het, waarop ek repliek wou lewer op julle ongefundeerde kommentaar op my vorige plasing.

Maar my ewige dank aan my liewe ABBA VADER, vir sy antwoord aan elkeen van ons. Mag hierdie Woord ingang vind in elke soekende en lewende hart vir Jesus Christus.

Openbaring 141 aan Judith de Beer op 10 Oktober om 6h00

Ek sal woon in elke sondaarhart, waar Ek in liefde welkom is

Menig skrifstudent beskou hulself as die volleerde antwoord op alle wysheidsvrae en van hul wil Ek graag weet: Wat maak van jul die uitsondering om julself bo julle medemens te wil verhoog, wat op hul manier hulle weg na My probeer vind. Wie of wat gee die een mens die reg om hoogmoedig en in grootheidswaan, `n oordeel oor `n ander se geloof en liefde vir My, uit te wil spreek. Aan hierdie baie slim skrifgeleerdes onder die mense, wat My weer, netsoos hulle voorgangers van tweeduisend jaar gelede, netjies uit hul pad, met hulle sogenaamde skrifkennis wil stoot, om hulself sodoende op My regterstoel te kan verhoog, om vandaar hul oordele oor "sondaars" te kan uitspreek, wat My in die liefde van hulle harte wil aanbid; aan julle s Ek weer, dat Ek sal woon in elke sondaarhart, waar Ek in liefde welkom is en wie is daar onder julle wat My dit, met sy vele wette en skrifkennis gaan verbied. Haal daarom eers die liefdelose balk van oordeel uit jul eie oog, sodat julle self siende kan word en so ook die ware weg na My hemele kan vind, voordat jy jou broer, met jou hoogmoedige oordele en liefdelose instruksies, op `n ewige dwaalweg wil bring.
Aan My geliefdes s Ek, dat Ek elke kosbare kind van My persoonlik ken, wat altyd in deemoed, water van liefde op die gloeiende kole, in julle hittige en soms hatige debatte gooi. Ja, salig is hierdies, omdat dit julle is, wat My nuwe Aarde gaan berwe.

CFJ
Oct 10th 2007, 12:57 PM
skryfkneg,

Dankie vir die mooi gesindheid waarmee jy skryf, maar hoekom sou mens meer wil maak van dit wat aan Judith de Beer openbaar is, as wat ons reeds in die Woord het? Die Woord oordeel tydelik, terwyl ons hier is... en ewig, wanneer ons in die hiernamaals is. Beteken Judith se Openbaring hierbo dat God se Woord nou kragteloos geword het? Die mens mag nie oordeel nie, maar watter oordeel sal die mens aan die dag l, sou daar nie 'n vaste norm wees nie en watter oordeel sal die mens ontvang, as daar op die mens se hart 'n oordeel gefel moet word? As ons nie die Woord gehad het nie, kon mens moontlik hierna luister, maar die Woord het reeds in Judith se 6de Openbaring, haar status as profeet bepaal, wat betref die wedergeboorte...

Jer 29:8-9 Want so spreek die HERE van die lerskare, die God van Israel: Laat julle profete en julle waarsers wat onder julle is, julle nie bedrieg nie, en luister nie na julle dromers vir wie julle laat droom nie. (9) Want hulle profeteer vir julle vals in my Naam; Ek het hulle nie gestuur nie, spreek die HERE.
Vriendelike woorde klink mooi, maar dit is nie noodwendig liefde nie, veral nie as dit die grootste oomblik in enige mens se bestaan, die wedergeboorte, anders voorhou as wat God se Woord bepaal nie...

Rom 16:18 Want sulke mense dien nie onse Here Jesus nie, maar hulle eie buik; en hulle verlei deur hul vriendelike en mooi woorde die harte van die eenvoudiges.

Pierre van Zyl
Oct 12th 2007, 07:26 AM
Okay, terwyl ons op die onderwerp is, hoe getuig 'n mens aan iemand wat glo in die IW (Israel Waarheid/visie) ?

CFJ
Oct 12th 2007, 07:40 AM
Pierre,

Daar is mense wat ek al persoonlik ontmoet het, wat self baie diep in die IV/IW dwaling was en hulle is die ideale mense om jou vraag te beantwoord. Dit is soos iemand wat self 'n dwelm-verslaafde was en tot inkeer gekom het en op so wyse 'n baie kragtiger bediening onder dwelm-verslaafdes kan bewerk, omdat God mense op so wyse daarvoor voorberei.

Wat ek wel weet, is om aan enige IV/IW ondersteuner te vra of self-bybelstudies hulle by hierdie dwaling gebring het. Feitlik 99% sal getuig dit is iets wat hulle by iemand anders gehoor het. Die dwaling het te doen met buite-bybelse bronne, wat gebruik word om die Skrif te verstaan. Daar waar die Skrif te sterk vir hulle is, is die verskoning bloot, "die Skrif is vervals" of "Paulus is van die pad af".

In hierdie draad kan hierdie aanslag ook opgespoor word, deur die Woord van die Here te diskrediteer, word sodoende gepoog om 'n beter meer verhewe boodskap te verkondig. Die Here se soewereine Woord is 'n probleem vir al hierdie dwalinge, neem nou maar net hierdie draad as voorbeeld.

Phil Fourie
Oct 12th 2007, 07:44 AM
Ferdi

Ek het 'n draad hieroor oopgemaak op "Gebed, Getuienis en Bediening"

Ek hoop daar is iemand wat vir ons goeie inligting kan gee in die verband.

Groete
Phil

CFJ
Oct 12th 2007, 07:46 AM
Dankie Phil...........

chisel
Oct 12th 2007, 07:05 PM
Menig skrifstudent beskou hulself as die volleerde antwoord op alle wysheidsvrae en van hul wil Ek graag weet: Wat maak van jul die uitsondering om julself bo julle medemens te wil verhoog, wat op hul manier hulle weg na My probeer vind. Wie of wat gee die een mens die reg om hoogmoedig en in grootheidswaan, `n oordeel oor `n ander se geloof en liefde vir My, uit te wil spreek. Aan hierdie baie slim skrifgeleerdes onder die mense, wat My weer, netsoos hulle voorgangers van tweeduisend jaar gelede, netjies uit hul pad, met hulle sogenaamde skrifkennis wil stoot, om hulself sodoende op My regterstoel te kan verhoog, om vandaar hul oordele oor "sondaars" te kan uitspreek, wat My in die liefde van hulle harte wil aanbid; aan julle s Ek weer, dat Ek sal woon in elke sondaarhart, waar Ek in liefde welkom is en wie is daar onder julle wat My dit, met sy vele wette en skrifkennis gaan verbied. Haal daarom eers die liefdelose balk van oordeel uit jul eie oog, sodat julle self siende kan word en so ook die ware weg na My hemele kan vind, voordat jy jou broer, met jou hoogmoedige oordele en liefdelose instruksies, op `n ewige dwaalweg wil bring.
Aan My geliefdes s Ek, dat Ek elke kosbare kind van My persoonlik ken, wat altyd in deemoed, water van liefde op die gloeiende kole, in julle hittige en soms hatige debatte gooi. Ja, salig is hierdies, omdat dit julle is, wat My nuwe Aarde gaan berwe.

As mens die soetsappige Zen-liefde verpakking van hierdie 'profesie' afstroop kom 'n enkele koue boodskap na vore:

1. Diegene wat die Bybel lees, en deur middel van die Bybel, die 'nuwe openbaring' teenstaan is slegte mense en
2. goeie dinge word belowe aan diegene wat Judith se profesiee aanhang.

Die aanslag is, soos in feitlik elkeen van Judith se 'profesiee' direk teen die Bybel en diegene wat eerder die Bybel wil lees en glo, en dit is slegs omdat die Bybel die doktrine wat Judith verkondig teenstaan.

Ek glo dat Judith hierdie einste gesprek gelees het, of gewys is, en nou retallieer deur 'n 'profesie'.

Sy het 'n probleem omdat mense volgens haar liefdeloos debatteer, en dan probeer sy dit regstel deur 'n profesie aan hulle te gee waarin sy hulle vertel dat hulle hoogmoedig, hatig, oordeelsugtig, liefdeloos is en vir ewig gaan dwaal. Mooi man, hoe liefdevol!

Dit herinner my aan Bush se war against terror. 'Bombing for peace'

CFJ
Oct 13th 2007, 06:04 AM
Ek glo dat Judith hierdie einste gesprek gelees het, of gewys is, en nou retallieer deur 'n 'profesie'.

Snaaks dat jy dit noem Vim, dit was my eerste indrukke ook gewees. Dit lyk net te toevallig en uit persoonlike ondervinding met Judith de Beer weet ek dat dit is hoe sy te werk gaan, waar sy op 'n ander forum privaat boodskappe stuur om mens te probeer verkleineer, want iemand wat die Bybel eerste stel is skynbaar 'n "tipiese" pastoortjie of predikantjie... :D

chisel
Oct 13th 2007, 07:37 AM
'n Ander ding waaroor ek wonder is, as Judith beweer diegene wat die skrif bestudeer en dit glo, verkeerd is, is diegene wat HAAR geskrifte bestudeer en dit glo dan ook verkeerd?

Moet mens met ander woorde alle geskrifte wat van God af kom(hetsy waar of onwaar), so met 'n knippie sout neem, of is die negatiewe stellinge t.o.v. skrifstudie beperk tot studie van die Bybel?

CFJ
Oct 14th 2007, 06:58 AM

Wat presies sou hierdie, hul manier, beteken? Kan elkeen nou maar self besluit die Bybel is nie meer die manier om dit te doen nie, nee, God spreek nou net in elkeen se hart en dit is die weg wat gevolg moet word? Werklik...?

Mat 22:29 Toe antwoord Jesus en s vir hulle: Julle dwaal, omdat julle die Skrifte nie ken nie en ook nie die krag van God nie.

2Tim 3:14-17 Maar bly jy in wat jy geleer het en waarvan jy verseker is, omdat jy weet van wie jy dit geleer het, (15) en dat jy van kleins af die heilige Skrifte ken wat jou wys kan maak tot saligheid deur die geloof in Christus Jesus. (16) Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysing, tot onderwysing in die geregtigheid, (17) sodat die mens van God volkome kan wees, vir elke goeie werk volkome toegerus.
Is dit werklik die liewe Heer wat met haar praat, wat duidelik hierbo wys hoe belangrik die Skrif is, is dit God wat nou 'n nuwe weg daar wil stel, een waar die bedrieglike hart (Jer 17:9; Pred 9:3) van die mens die weg raak, want die Skrif is nie genoeg nie of selfs onvoldoende?

Mense, hierdie vrou is gevaarlik en die eer moet haar toekom, nie God nie... die prentjie is tog duidelik.

CFJ
Oct 14th 2007, 01:33 PM
Die Woord van die Here, beteken vir Judith de Beer absoluut niks. In hierdie draad (http://www.boerevryheid.co.za/forums/showpost.php?p=109116&postcount=58) kan een van haar reaksies rakende die genspireerde, Heilige Woord van God gelees word, wat miskien, nou en dan oopgemaak sal word. :(

Lyk of mens ingeteken moet wees om die skakel te lees, maar mens kan dit aanhaal ook, dit is wat sy daar geskryf het...

Ferdi, het my oortuig om weer my bybel vir `n slag oop te slaan. Ek weet nie of dit betrekking op hierdie draad het nie. Ek het net die bybel oopgemaak en die eerste woorde wat ek gelees het, was as ek dit nou reg onthou "Ek wou julle bymekaar maak soos wat `n hen haar kuikens onder haar vlerke bymekaar maak".`n Hen is seker een van die grootste moeder figure in die natuur. Hoekom sal God homself as `n Moeder figuur uitdruk. Hoekom word daar ook gese dat `n mens "weder" weer gebore moet word uit die Gees. Ek is van geen manlike iets bewus wat geboorte aan iets kan skenk nie. Verskoon maar asb. my dom vraag.

skryfkneg
Oct 14th 2007, 03:07 PM
Aanhaling van Jesus aan Judith:
"Aan My geliefdes s Ek, dat Ek elke kosbare kind van My persoonlik ken, wat altyd in deemoed, water van liefde op die gloeiende kole, in julle hittige en soms hatige debatte gooi."

Jy weet, GFJ, aanvanklik het ek jou net beskou as `n hittige debatteerder, maar nou raak jy `n hatige debatteerder, en dit teenoor iemand wat jy s jy ken en wat ook jou naaste is. Ook lees jy nie Jesus se woorde aan Judith behoorlik nie. Om nie eers te praat oor my vorige plasings wat jy blykbaar nie mooi verstaan nie.

Laat ek jou nou probeer verduidelik:

Baie groeperinge oor die wreld heen lees die Bybel, soos die Moslems, wat hulle Bybel, die Koran het, die jode wat die Ou Testament en die Torah het. Hier in ons volk lees die Israeliete ook die Bybel, en werklik, hierdie ouens ken hulle Bybel, en ek het ondervinding van hulle, want ek het hierdie pad gekom met my soeke na die waarheid en na Jesus/JaHshua.

Kom ons los die eersgenoemde twee groepe, en kyk na die Israeliete in SA. Daar is seker nerens `n groter Babelse verwarring met leerstellings as juis in hierdie groepering nie. Dit is werklik rof. Bykans elke week hoor mens weer iets nuut, en broer, alles word gestaaf uit die Bybel, glo dit as jy wil.

My argument, wat ek voorheen geopper het is dit: As Jesus nie die oppergesag as WOORD in jou eie lewe beklee nie, beteken die Bybel niks vir jou nie. Presies dieselfde wat dit vir `n Muslem en `n jood beteken. Dis dooie woorde, dis al! Jesus maak die Skrif, die Bybel, lewendig deur Homself, want Hy is die WOORD SELF!!!

Meeste van hierdie stryerige Israeliete beskou die Nuwe Testamentiese Jesus as hierdie klein verlossertjie, langs die Groot JaHWeH van die Ou Testament, wat `n mens nie so baie aandag aan moet skenk nie, want Hy is `n te groot "softie". Heeltemal te veel liefde! Deug nie vir `n hargebakte Israeliet/Boer oorlogsmasjien nie.

Nou begin die stryery, want Jesus is nie die ALFA en OMEGA in hulle denke en lewens nie. Die Bybel word nou die Alfa en Omega. Sien jy die probleem? Ek skiet nie die Bybels Genspireerde Woord af wat ooreenstem met Jesus/WOORD nie. Dis is mos fataal. As ek Lorber of Judith se profesie aanneem as synde van Jesus, maar Jesaja of Esegil s`n verwerp, is ek mos `n tweegesig.

Die groot sif waardeur alles moet gaan is die liefde en waarheid as `n gesamentlike eenheid. "Waarheid" wat nie liefde vir Jesus en die naaste as basis het nie, is wrelds en is nie goddelike waarheid nie.

Omdat die jood en Muslem Jesus as God Self verwerp en hulle gode die koran, talmoed en Mohammed hor stel, word hy nie gered nie.

Omdat die Christen die Bybel en sy kerk hor stel as Jesus, verwerp hy Jesus as God en hy sal nie gered word nie.

Omdat elkeen wat in hierdie forum s dat hy `n Christen is, dit wil s `n volgeling van die Alleen Jesus Christus, maar die Bybel hor stel as Jesus, gaan hy ook nie gered word nie. Dit is feite. Plaas dan eerder die term "Bybelis" agter jou naam en nie Christen nie.

Ek hoop die saak is nou duideliker vir jou.
Liefde in Abba Vader se Naam
Skryfkneg

CFJ
Oct 14th 2007, 03:40 PM
Beste skryfkneg,

Dit is bepaald jou eie afleiding en eie mening dat mens nou hier 'n "hatige" debat voer, maar van een feit kan ons nie wegkom nie, daar is geen stemmetjie wat in ons harte praat, wat aan die waarheid getoets kan word, as God se Woord nie die maatstaf is nie. 'n Vyand van die Woord as gesag is 'n vyand van God se gesag... en dit is liefdeloos. Die uiterste vorm van misleiding, is juis wanneer die norm wat die Here self beskik het, nie meer erken word nie, soos met jouself en ook Judith de Beer die geval is. Die dilemma is, mense word mislei deur instansies soos julle en dit lyk mooi en goed, maar dit is ongelukkig vals en so gaan 'n kosbare siel verlore.

Die Bybel sal niks beteken, as God se Gees nie in mens leef nie. Slegs wedergebore kinders van die Here sal werklik sin kan maak, van die boodskap van die Bybel. Dit is net insiggewend dat elke liewe wedergeborene aan myself bekend en ook soos die Woord self aandui, word lief vir die Woord van die Here en dit plaas maar 'n vraagteken agter iemand se motiewe, as die Woord van die Here, wat Sy liefdesbrief aan ons is, met iets vervang word wat onwaar en onjuis is. 'n Stemmetjie wat in jou hart praat... nee my liewe vriend, hou op dwaal en kom tot inkeer!

Jy s die volgende skryfkneg...

Dis is mos fataal. As ek Lorber of Judith se profesie aanneem as synde van Jesus, maar Jesaja of Esegil s`n verwerp, is ek mos `n tweegesig.
Hoekom verkondig jyself en Judith de Beer dan 'n ander wedergeboorte as dit wat die Woord leer?

Weereens, die wedergeboorte volgens die Bybel, is totaal iets anders as die drogrede wat deur jouself en Judith de Beer verkondig word. Dit, my vriend, maak julle vyande van die waarheid, van God en van Jesus, die Jesus wat vir ons almal aan die kruis gesterf het en wat aan elkeen hierdie wonderlike oomblik wil skenk, wat hierdie sogenaamde nuwe Openbaringe 'n streep deur trek. As mens 'n ander Evangelie verkondig as dit wat die Woord aandui, dan staan daar sulkes moet vir 'n mens 'n vervloeking wees (Gal 1:8-9). Self sal mens eerder wil sien dat sulkes tot inkeer kom... dit is liefde, gehoorsaamheid aan die Here en die geskrewe Woord. Dit help nie iemand probeer humanistiese liefde as agap (Goddelike liefde) verkondig nie, hierdie mooi geskrewe woorde en lieflikheid in die mens se stem, is nie altyd so lieflik en mooi soos dit skyn te wees nie... As hy sy stem lieflik maak, vertrou hom nie; want sewe gruwels is in sy hart.
(Spr 26:25)

CFJ
Oct 14th 2007, 06:39 PM
skryfkneg,

Enige mens kan Jesus Christus ontdek en ontmoet sonder 'n Bybel. Net so sal baie mense wat Bybels besit, weens hulle oneerlike soeke Hom nooit vind nie, 'n Bybel waarborg nie dat mens in Jesus sal wees nie, ek stem daar met jou saam. Ek het al wonderlike getuienisse van Hindoes en Moslems gelees, wat Jesus gevind het sonder 'n Bybel... en ek is self ook 'n getuie daarvan. Sonder dat ek in 'n Kerk was, 'n Bybel besit het... of enige geestelike kennisse gehad het, het ek 'n pad geloop in verskillende denkrigtings, van sielkunde tot by die okkulte. Genadiglik het nie een van hierdie denkwyses, blywende aantrekkingskrag gehad nie en vroeg in 1987, was ek wedergebore, het ek Jesus ontmoet, na ek in myself gesterf het by die doop van die kruis... of die doop in Jesus se liggaam, die besnydenis wat nie met hande verrig word nie, die hart-besnydenis.

So 3 tot 4 maande was ek so vry soos 'n vlinder en dit was ongelooflik, want die vryheid wat ek in Jesus Christus gevind het, was volkome, volmaak! Ongelukkig het ek teruggeval en vir die volgende 5 jaar was ek weer in my ou we. In 1992 koop ek toe my eerste Bybel, na die Here iemand op my pad gestuur het, wat sy eie bybelstudies doen met 'n alfabetiese manuskrip. Elke onderwerp soos hy dit self verstaan, het hy aangeteken en hierdie bybelstudies het hy heeltyd saam met sy Bybel gehad. Iets wat ekself begin doen het...

Ek moes leer dat sonder 'n Bybel, mens nie 'n pad van heiligmaking kan loop nie. Ek moes dit op die harde manier leer en weet vandag, dat 'n wedergebore kind van die Here, nie die pyp gaan rook, as God se Woord nie prakties en werklik 'n lamp vir mens se voet en lig vir jou pad is nie. Ek glo jy sal verstaan hoekom hierdie "stemmetjie" godsdiens so probleem vir my is, want ek het daardie pad gestap en daardie pad het geen konkrete rigting nie. Die fondament van die waarheid is gebou op die Apostels en Profete en Jesus self is die hoeksteen. Hierdie fondament, kry mens op geen ander plek as die Bybel self nie, die lewende Woord van God!

Geen profesie wat op 'n ander fondament gebou word, mag geglo word nie. Dit sal verklaar hoekom mens ter velde trek teen vals dogma wat dit wil beweer. Die feit dat Judith 'n wedergeboorte verkondig wat in stryd met God se Woord is, maak haar 'n vals profeet... en daarmee volstaan ek.

chisel
Oct 15th 2007, 09:25 AM
Baie groeperinge oor die wreld heen lees die Bybel, soos die Moslems, wat hulle Bybel, die Koran het, die jode wat die Ou Testament en die Torah het. Hier in ons volk lees die Israeliete ook die Bybel, en werklik, hierdie ouens ken hulle Bybel, en ek het ondervinding van hulle, want ek het hierdie pad gekom met my soeke na die waarheid en na Jesus/JaHshua.

Kom ons los die eersgenoemde twee groepe, en kyk na die Israeliete in SA. Daar is seker nerens `n groter Babelse verwarring met leerstellings as juis in hierdie groepering nie. Dit is werklik rof. Bykans elke week hoor mens weer iets nuut, en broer, alles word gestaaf uit die Bybel, glo dit as jy wil.

My argument, wat ek voorheen geopper het is dit: As Jesus nie die oppergesag as WOORD in jou eie lewe beklee nie, beteken die Bybel niks vir jou nie. Presies dieselfde wat dit vir `n Muslem en `n jood beteken. Dis dooie woorde, dis al! Jesus maak die Skrif, die Bybel, lewendig deur Homself, want Hy is die WOORD SELF!!!

Meeste van hierdie stryerige Israeliete beskou die Nuwe Testamentiese Jesus as hierdie klein verlossertjie, langs die Groot JaHWeH van die Ou Testament, wat `n mens nie so baie aandag aan moet skenk nie, want Hy is `n te groot "softie". Heeltemal te veel liefde! Deug nie vir `n hargebakte Israeliet/Boer oorlogsmasjien nie.

Nou begin die stryery, want Jesus is nie die ALFA en OMEGA in hulle denke en lewens nie. Die Bybel word nou die Alfa en Omega. Sien jy die probleem? Ek skiet nie die Bybels Genspireerde Woord af wat ooreenstem met Jesus/WOORD nie. Dis is mos fataal. As ek Lorber of Judith se profesie aanneem as synde van Jesus, maar Jesaja of Esegil s`n verwerp, is ek mos `n tweegesig.

Die rede vir die verwarring aangaande die Bybel is tweeledig.

Eerste probleem...
a. Die Bybel word aangevul deur ander 'geskrifte'.
Die Moslem het die Koran, wat veronderstel is om die Wet en die profete aantevul.
b. Die Jode het die Talmoed, wat veronderstel is om die Bybel aantevul.
c. U het Lorber, Dudde, Swedenborg, Engel, De Beer ens. wat die Bybel 'aanvul'.
d. Die Witboekers het die 'Boek van El Daoud' wat veronderstel is om die Bybel aan te vul.
e. Die Mormone het die Boeke van Joseph Smith wat veronderstel is om die Bybel aan te vul.
f. Die 'Israeliete' in Suid Afrika het vragte Britse en Amerikaanse 'bybelstudies' wat hulle eerder lees, as om nederig op hul bed te sit, en vir God se leiding te vra.

Tweede probleem...
Die Tweede probleem is eenvoudig die kwessie van eerlikheid. As mens vir 10 000 mense wat geen buitenste invloed het nie, elkeen 'n Bybel gee om te lees, sal hulle elkeen dieselfde storie vertel. Hulle sal almal saamstem.
My ondervinding met sektes is dat hulle 'n betrokke doktrine het, en daardie doktrine moet ten alle koste verdedig word.
Sommige skeur Paulus se geskrifte uit die Bybel.

Andere herinterpreteer sekere teksgedeeltes op 'n pseudo-geestelike vlak. As die Bybel nie letterlik werk nie, dalk kan die boodskap figuurlik in die Bybel ingewerk word. Dit is gewoonlik hierdie mense, wat gedurig s, "Jy verstaan nie wat jy lees nie, omdat jy nog nie die regte geestelike 'oog' het nie".

Andere ignoreer eenvoudig die versies wat hulle totaal weerl en gebruik versies wat gelees kan word om hul saak te ondersteun.
Andere ignoreer die konteks. As mens nie gebonde is aan konteks nie, kan mens selfs alkoholisme goedkeur d.m.v. van die gelykenis van die water in wyn.

Daar staan in die Bybel 'Daar is nie 'n God nie', waarmee mens selfs ateisme kan verdedig, maar as mens die konteks aanskou s die Bybel, "Die dwaas het in sy hart ges, daar is nie 'n God" nie.
Al hierdie verskillende wyses van interpretasie, is oneerlik, en deur al hierdie interpretasie onstaan die verwarring. As mens die Bybel sou lees asof mens dit vir die eerste keer lees, en jy stel jouself oop om deur die God, deur middel van die Bybel onderrig te word, dan is daar geen sprake van verwarring nie.

Die verwarring word gewoonlik op die Bybel of die Christen geloof geblammeer, maar die verwarring is bloot omdat mense, nie eintlik deur die Bybel geleer wil word nie, maar eerder dit wat hulle reeds WIL glo, in die Bybel gaan soek.

Ja, u is 100% persent korrek dat die fokus Jesus moet wees, maar dit is die Bybel wat Jesus openbaar, en dit is die Bybel wat sedert die begin vir Jesus openbaar. Jesus het homself d.m.v. die geskrifte ook aan sy dissipels openbaar. Petrus het ges, "U is die Christus", en dit is deur die getuienis van die geskrifte dat die komende Christus genoem is.

En Hy het begin van Moses en al die profete af en vir hulle uitgel in al die Skrifte die dinge wat op Hom betrekking het.
(Luk 24:27)

Om in Lorber na Jesus se soek, is om Lorber se Jesus te soek. Om in die Israel Visie Jesus te soek, is om die Israel Visie se Jesus te soek.
As u werklik na Jesus soek, moet u bereid wees om hom te aanvaar soos Hy is, net soos Hy ook u aanvaar soos u is, maar dit is waar vir baie die probleem in kom. Hulle spring van een leerstelling na 'n ander en van die een profeet na die ander, maar elke keer vind hulle Hom nie, omdat die Bybel te algemeen, te eenvoudig en 'n plein is.
Die Jode soek tekens en die Grieke soek wysheid.

Pierre van Zyl
Oct 15th 2007, 10:43 AM
Skryfkneg
Jesus het in die NT die mense geleer uit daai boeke uit. Jesus het hul woord bekragtig. Dus het hy die Joodse geskrifte naamlik die OT bekragtig. Waar het Jesus Judith en al die ander se woord bekragtig ?

Yolande~
Oct 15th 2007, 11:32 AM
Judith de Beer 'n valse profeet?

Die vraag is sommer verkeerd om te begin mee!!!! Daar is profete van God wat wonderlike kinders van God is, wat al die verkeerde gees opgetel het (nie die Heilige Gees nie) en daarvolgens profeteer het. Dan is die profesie uit lyn uit - maar hoe kan ons die 'mens' nou oordeel.
En daar was al profete gewees wat totaal van die pad af is wat al wonderlike waar dinge geprofeteer het.

So die regte vraag is eerder : Is die gees agter die profesiee van Judith en Lorber die Heilige Gees, of is daar elemente van misleidende geeste ook betrokke?

Nou, ek moet erken, daar is wel baie dinge wat Judith se wat 100% waar is! En dit is 'n feit! En daar is ONTSAGLIK baie dinge wat Lorber se wat 100% waar is!!! So beteken dit nou omdat daar elemente van waarheid aanwesig is dat die gees waardeur daar geprofeteer is noodwendig die Heilige Gees is? NEE!!!! O NEE!!!! Ons kan dit NOOIT so toets nie!!

Kom ons kyk na 'n voorbeeld in die bybel....Paulus is besig om te preek (in handelinge)...skielik kom 'n vrou en skreeu 'hierdie is 'n man van God luister na hom' gereeld gedurende Paulus se preek. HEt sy die waarheid gepraat? JA!!!! Was dit God se Gees wat deur haar gepraat het? NEE!!! Dit was a waarseersgees - en die gees se uiteindelike doel was om later leuens in te bring en 'n verbuiging van wat Paulus gese het...maar nie met die intrapslag nie...

So nou...wat is daar te se oor Lorber...wat is die vrug?
Die vrug van Lorber se werk is dat daar 'n 'meerderwaardigheid' bewerkstellig word in die harte van die mense wat Lorber lees. Hulle voel later hulle wil niks met die 'gewone' christene en hulle bybelse leerstellings te doen he nie - hulle veroordeel hulle - bespot hulle - en mure van verdeeldheid word bewerkstellig.
Wat is nog 'n effek van Lorber? Mense wat dit lees gooi laterhand hulle bybels weg en begin net Lorber lees. En hier en daar sal hulle nog bybel stukke lees - maar Paulus veral word totaal uit die bybel geskeur!
Wat is nog die effek van Lorber? Mense wat dit lees beweeg weg van die fondamentele evangelie in die bybel - 'n evangelie van redding alleen uit genade deur geloof. Hulle begin 'n ander evangelie verkondig, van liefdeswerke, selfneerlegging ens....wat NIE die evangelie is wat Jesus vir Paulus gebring het om die wereld in te vat nie (nie dat dit verkeerd is nie, o nee, liefde is die hart van God..maar ons word verseker nie wedergebore na mate ons liefdeswerke vir ander doen nie! - as ons sou, sou ons ons verlossing op 'n manier kon verdien)

So as ons na die vrug kyk...is daar net EEN ding wat ons kan en moet aflei - en dit is - Lorber se geskrifte kan onmoontlik geinspireer wees deur die Heilige Gees.

CFJ
Oct 15th 2007, 11:52 AM
Kaalvoetkind,

Baie welkom hier by ons en dankie vir hierdie goeie plasing. My eie indrukke is ook dat iemand soos byvoorbeeld Judith mooi dinge skryf wat 100% waar is. Dit is juis waar die probleem gesetel is, dit is juis a.g.v. byvoorbeeld Lorber, wat Judith hierdie vreemde uitkyk oor die waarheid het. Dit moet net soos liefde voel, dan slaag dit die toets vir die waarheid. 'n Goeie leuen is juis een wat 99.99% waarheid bevat en hierdie gees wat in die mense is, kan nie goed gepraat word nie.

Ekself het 5 jaar sonder God se Woord ook geroem op die waarheid wat met my was... maar tevergeefs, geen mens sal heiliger word en geestelik kan groei, sonder die Woord van die Here nie. Geen mens sal rigting op die pad van heligmaking kan h, sonder dat daar werklik 'n vaste lig is wat 100% kan skyn, wanneer mens wil lees en soek vir die waarheid nie. Net insiggewend om te noem, in die Moslem-wreld gebeur daar huidiglik iets ongelooflik wat juis verband hou met die Woord van die Here. Die Moslems droom van Jesus en hulle weet dit is Hy. In hulle soektog wat hierna volg, kom van hulle tot bekering en die oonblik wanneer hulle Bybels ontvang, dan stop die drome. Mense onderskat die waarde van God se Woord en hoe die waarheid gedra moet word, wat bepaald op ander wyses, soos byvoorbeeld in drome tydelik gedra kan word, maar al die ander wyses van kommunikasie is tydelik en beperk. Die uitnemendste wyse waarop God met die mens kommunikeer, is deur Sy Woord, deur die werking van Sy Gees.

In een van Vim se eerste plasings in hierdie draad, het hy juis gewys daarop dat mens vir mense soos Judith en skryfkneg moet bid, want hulle is vasgevang in o.a., Lorber, Dudde, Engel en ander se drogredes.

Mense hierdie dinge is uiters gevaarlik, en sektes in Suid Afrika volg almal hierdie selfde patroon.

1. Misbruik mense se onsekerheid in die toekoms deur 'profesiee' te propageer wat die toekoms 'bekend maak'. Suid Afrikaners is behep met die toekoms juis as gevolg van die situasie in Suid Afrika.

2. Nadat mense se belangstelling deur profesiee geprikkel is, word 'n wantroue in die gewone Christen geloof en in 'mense' in geheel gepromoveer. Sektariese webwerwe is vol onderwerpe soos, 'Wat s jy daar dominie' en 'Kerk leuens' ens. ens. Op hierdie manier word die baba saam met die badwater uitgegooi. Daar is verseker leuens in sekere kerke, en baie kerke het verseker 'n politieke of finansiele agenda. Hierdie dinge speel reg in die hande van diegene wat 'n heel nuwe evangelie wil verkondig, want deur te wys op die foute van die kerk, word 'n wantroue in die hele Bybelse evangelie geskep.

3. 'n Nuwe evangelie word gegee om die Christen evangelie te vervang. Of dit nou Lorber se weergawe van die evangelie is, of die Oosters geinspireerde Nuwe Hervormers se pluralistiese evangelie, of die Israel 'Waarheid', dit is om't ewe.

4. Verheffing. Diegene wat die Lorber boodskap glo en uitleef word Godskap belowe. Dieselfde gnostiese siening word deur die Witboek volgers gepropageer.

5. Isolasie. Om hierdie Nuwe Evangelie aan die gang te hou, moet lede geisoleer word. 'n Ons-en-die-res klimaat word geskep in hierdie sektes. Hierdie elitisme en seperatisme is kenmerkend van hierdie soort sektes. Bertha Dudde se 'Jesus' kla gereeld oor die dooie Christene en prys die goeie volgelinge, wat Dudde se 'evangelie aanvaar.
Die Israel Visie se grootste haat is nie teen ander rasse nie, maar teen die Christene wat hul evangelie verwerp. 'Hulle is die vermengers van deur God uitgedelg gaan word, en ons is die goeie mense wat aan die einde deur God verhef sal word'.

Wanneer lede van hierdie sektes begin twyfel, sal die sekte baie vinnig spring om di betrokke lid as besetene, spioen of regerings agent te diskrediteer. Die 'dwalende' lid word onskadelik gestel, en die isolasie klimaat word aan die gang gehou.
Hoeveel sekte webwerwe spreek van die regerings bedreiging. 'n Sekere webwerf verkondig: 'Ons weet nie hoe lank hierdie webwerf nog gaan bestaan nie, want die wreld wil nie h die WAARHEID moet uitkom nie'. Daardie webwerf s dit nou al vir 4 jaar...

Die resultaat

So in kort...

Phil Fourie
Oct 15th 2007, 11:55 AM
Kaalvoetkind

Eerstens, baie welkom by die forum, hoop jy geniet die soveel so ek hier.

Daar is wel 'n belangrike punt wat ek wil aanraak en dit is as iemand hom/haarself 'n profeet noem en dit nog 'n profeet van God.

Die ding is dat 'n profeet van God slegs die waarheid mag getuig en nie enige valse profesie mag bring nie, ons kyk byvoorbeeld na Bileam. Bileam kon nie die volk vervloek nie, want dan moes die volk vervloek gewees het, want God het Bileam as profeet aangestel, dus het God vir Bileam slegs sen oor die volk laat uitspreek, ander sou die vloek op die volk moes berus, want soos ek ges het, hy moes die woord van God bring en profeteer en is deur God aangestel as profeet.

1 As 'n profeet of een wat as dromer optree, by jou opstaan en jou 'n teken of wonder aankondig,
2 en die teken of wonder kom uit wat hy jou beloof het met die woorde: Laat ons agter ander gode aan loop -- wat jy nie geken het nie -- en hulle dien,
3 dan moet jy nie luister na die woorde van di profeet of na di man wat as dromer optree nie; want die HERE julle God beproef julle om te weet of julle werklik die HERE julle God liefhet met julle hele hart en met julle hele siel.
4 Julle moet die HERE julle God navolg en Hom vrees en sy gebooie hou en na sy stem luister en Hom dien en Hom aanhang.
5 Maar di profeet of di man wat as dromer optree, moet gedood word, want hy het afval verkondig van die HERE julle God wat julle uit Egipteland uitgelei en jou uit die slawehuis verlos het, deur jou af te drywe van die weg wat die HERE jou God jou beveel het om daarop te wandel. So moet jy dan die kwaad uit jou midde uitroei.
Deut 13:1-5

Maar die profeet wat so vermetel is om 'n woord in my Naam te spreek wat Ek hom nie beveel het om te spreek nie, of wat in die naam van ander gode spreek, di profeet moet sterwe.
Deut 18:20

Toe het die HERE sy hand uitgestrek en my mond aangeroer; en die HERE het vir my ges: Hiermee l Ek my woorde in jou mond.
Jer 1:9

20 terwyl julle veral dt moet weet, dat geen profesie van die Skrif 'n saak van eie uitlegging is nie;
21 want geen profesie is ooit deur die wil van 'n mens voortgebring nie, maar, deur die Heilige Gees gedrywe, het die heilige mense van God gespreek.
2 Pet 1:20-21

Ek stem ook saam met jou dat ons nie reg het om hierdie persone te oordeel nie, want ons het geen reg om 'n persoon te oordeel nie, dit is tog wat vir ons in Matt 7 geleer is deur Jesus self. Ons moet wel hierdie sg. profesie weeg teen die Woord en die geeste toets of dit van God is en op hierdie stadium blyk hierdie mense se woorde nie vir my die woorde van God te wees nie.

Groete en baie sen
Phil

Yolande~
Oct 15th 2007, 03:36 PM
In een van Vim se eerste plasings in hierdie draad, het hy juis gewys daarop dat mens vir mense soos Judith en skryfkneg moet bid, want hulle is vasgevang in o.a., Lorber, Dudde, Engel en ander se drogredes.[/quote]

Ek het dit nou gelees CFJ - dit is amazing stukkie wat hy daar geskryf het. Ek stem 100% saam!!!

Phil...wat betref jou opmerkings oor profete...
Daar is 'n verskil tussen ou testamentiese profete en vandag se profete

Ou testamentiese profete het nie die Gees van God binne hulle gehad soos ons nie, hulle het iets 'oor hulle' voel kom en dan volgens dit wat op hulle kom rus het geprofeteer.

Ons egter, in die kerk van vandag, profeteer nie wanneer ons een of ander iets van buite af ervaar nie, nee, ons profeteer uit die stroom van lewende waters wat uit ons binneste vloei...op dieselfde manier waarop jy in tale praat, op dieselfde manier profeteer jy...
En om te profeteer is 'n gawe ja, maar dit is ook iets wat beoefen moet word, vir die een wat die gawe het om te leer onderskei tussen die Gees se stem en sy eie gedagtes...en dit neem tyd en oefening en onderskeiding...so daar is absoluut GEEN profeet op die aarde vandag wat van dag 1 af wat hy die gawe ontvang het sommer net wild en wakker 'spot on' elke keer begin profeteer het nie...dit ontwikkel..en dit is soos 'n baba wat leer loop...en eintlik se die bybel elke enkele christen moet hierdie gawe 'pursue' (1 Cor 14)

Nou, die realiteit is dat ons almal wat NORMALE gewone Christene is VERONDERSTEL is om gelei te word deur die Gees, in dit wat ons dink en in dit wat ons se...romeine 8...om 'n woord dus vir iemand te kry is gladnie veronderstel om iets vreemds, of 'spooky' of uitverkore te wees nie, nee dit is veronderstel om iets dood gewoon te wees vir elke christen...somtyds sal dit God se stem wees wat ons vir onsself hoor en sometyds sal dit 'n woord vir 'n ander wees...

So die probleem met die Lorber mense is dat hulle maak asof dit een of ander spesiale ding hoog verhewe ding is en asof iemand wat kan profeteer een of ander geestelike verruklike posisie verkry het en nou kan almal opkyk na net daai een en hulle kannie met een woord verskil nie want dit is nou die Woord van God self wat praat en hulle sidder en beef daarvoor. NOu dit is goed om respek te HE vir God altyd. Maar as jy die HEilige Gees in jou hart het, kan jy self onderskei of iets van God is of nie, en veral as jy dit toets aan die Bybel - wat juis gegee is VIR hierdie doel - om alles te kan toets teen - sodat dwaalgeeste onderskei kan word.

Inteendeel...wanneer enige persoon vir jou persoonlike 'n profetiese Woord bring, maak nie saak watse vername profeet is dit nie...as dit nie 'n bevestiging is van wat God self vir jou se in jou hart nie, kan jy dit nooit vat nie...sit dit op die rak en laat dit 'n bevestiging word wanneer jy hoor God praat self met jou ook daaroor.

God is 'n jaloerse God. Hy wil nie middelmanne he nie. Hy soek 'n persoonlike verhouding met elkeen. Hy sal ook nie 'n boek kies, sodat ons heeltyd daarin vaskyk en nie self persoonlik met HOm gemeenskap he eerder nie.

Dit is my siening.

PS : Ja CFJ, ek stem saam, kom ons bid saam vir die slagoffers van hierdie misleidende geeste wat hierdie dierbare mense in hulle web wil verstrengel...mense wat so totaal toegeweid is aan Jesus Chrsitus, maar ongelukkig so harseer misleid is.

Pierre van Zyl
Oct 15th 2007, 04:03 PM
Phil...wat betref jou opmerkings oor profete...
Daar is 'n verskil tussen ou testamentiese profete en vandag se profete

Ou testamentiese profete het nie die Gees van God binne hulle gehad soos ons nie, hulle het iets 'oor hulle' voel kom en dan volgens dit wat op hulle kom rus het geprofeteer.

Ons egter, in die kerk van vandag, profeteer nie wanneer ons een of ander iets van buite af ervaar nie, nee, ons profeteer uit die stroom van lewende waters wat uit ons binneste vloei...op dieselfde manier waarop jy in tale praat, op dieselfde manier profeteer jy...
En om te profeteer is 'n gawe ja, maar dit is ook iets wat beoefen moet word, vir die een wat die gawe het om te leer onderskei tussen die Gees se stem en sy eie gedagtes...en dit neem tyd en oefening en onderskeiding...so daar is absoluut GEEN profeet op die aarde vandag wat van dag 1 af wat hy die gawe ontvang het sommer net wild en wakker 'spot on' elke keer begin profeteer het nie...dit ontwikkel..en dit is soos 'n baba wat leer loop...en eintlik se die bybel elke enkele christen moet hierdie gawe 'pursue' (1 Cor 14)

Nou, die realiteit is dat ons almal wat NORMALE gewone Christene is VERONDERSTEL is om gelei te word deur die Gees, in dit wat ons dink en in dit wat ons se...romeine 8...om 'n woord dus vir iemand te kry is gladnie veronderstel om iets vreemds, of 'spooky' of uitverkore te wees nie, nee dit is veronderstel om iets dood gewoon te wees vir elke christen...somtyds sal dit God se stem wees wat ons vir onsself hoor en sometyds sal dit 'n woord vir 'n ander wees...

So die probleem met die Lorber mense is dat hulle maak asof dit een of ander spesiale ding hoog verhewe ding is en asof iemand wat kan profeteer een of ander geestelike verruklike posisie verkry het en nou kan almal opkyk na net daai een en hulle kannie met een woord verskil nie want dit is nou die Woord van God self wat praat en hulle sidder en beef daarvoor. NOu dit is goed om respek te HE vir God altyd. Maar as jy die HEilige Gees in jou hart het, kan jy self onderskei of iets van God is of nie, en veral as jy dit toets aan die Bybel - wat juis gegee is VIR hierdie doel - om alles te kan toets teen - sodat dwaalgeeste onderskei kan word.

Inteendeel...wanneer enige persoon vir jou persoonlike 'n profetiese Woord bring, maak nie saak watse vername profeet is dit nie...as dit nie 'n bevestiging is van wat God self vir jou se in jou hart nie, kan jy dit nooit vat nie...sit dit op die rak en laat dit 'n bevestiging word wanneer jy hoor God praat self met jou ook daaroor.

God is 'n jaloerse God. Hy wil nie middelmanne he nie. Hy soek 'n persoonlike verhouding met elkeen. Hy sal ook nie 'n boek kies, sodat ons heeltyd daarin vaskyk en nie self persoonlik met HOm gemeenskap he eerder nie.

Dit is my siening.

Kaalvoet kind, ek het net een probleem met jou stelling hierbo. Waar staan dit dat 'n profeet soms verkeerd kan wees. Die enigste aanhaling wat ek kan vind is die ene wat Phil gegee het. Dus indien daar ander riglyne is, dan moet dit tog daar staan. Andersyds kan ek GEEN boodskap van die genoemde profeet aanvaar nie.

Soos ek dit het, hoe dit ook aan my verduidelik is deur 'n Pastoor van die Baptiste kerk, wat sin maak. Is dat in die OT het slegs sekere mense die Heilige Gees ontvang, dit was die profete. Daarna ontvang almal die Heilige Gees (wat glo natuurlik) en met die Groot Verdrukking, gaan weereens nie sekeres indien enige die Heilige Gees ontvang.

'n Wonderlike voorbeeld van iemand wat die Heilige Gees in sy volheid ontvang het, was Pastoor William Duma, wat selfs deur die krag van die Heilige Gees 'n dooie opgewek het. Lees "Take your glory Lord" vir die man se getuienis. Hy is in 1977 oorlede

Yolande~
Oct 15th 2007, 04:30 PM
'n Wonderlike voorbeeld van iemand wat die Heilige Gees in sy volheid ontvang het, was Pastoor William Duma, wat selfs deur die krag van die Heilige Gees 'n dooie opgewek het. Lees "Take your glory Lord" vir die man se getuienis. Hy is in 1977 oorlede [/quote]

Dit wat jy hier noem, is verseker NIE veronderstrel om uitsonderlik te wees nie. VAn my beste vriende het al dooies opgewek en nie net een nie. Ek wag nog vir 'n dooie wat my pad kruis - dan wil ek ook bid vir een.

Die probleem is nie dat party die Heilige Gees in sy volheid ontvang het en ander nie!! O nee! Dit is dat party mense verstaan wat Jesus vir hulle aan die kruis gedoen het, hulle identiteit vind in Christus en God se genade toelaat om in en deur hulle te vloei deur GELOOF...en dat ander dink dit is net vir 'n uitverkore paar en dit nooit self beleef nie.

Jesus se opdrag vir elke gelowige in Markus 16 is om die wereld in te gaan en die evangelie te verkondig en dat hierdie tekens die SAL volg wat GLO - hulle sal duiwels uitdryf, hulle sal in tale praat, hulle sal op slange trap en dit sal hul niks maak, hulle sal siekes genees...dit is veronderstel om normaal te wees

Weet jy wat is die probleem? Mense verstaan nie die evangelie nie.
Die evangelie van Jesus Christus is 'n evangelie van genade deur geloof. Dit is NIE net hoe jy verlossing kry van 'n ewige hel nie, dit is ook hoe jy genesing kry, dit is ook hoe jy dooies opwek, dit is hoe jy profeteer, dit is hoe jy God hoor, dit is hoe jy wonders deur Sy krag doen..Hoe?? Deur te weet dit is NET genade, en dat Jesus ALLES verdien en alles betaal het en dat jy IN HOM IS, en dat jy daarom dieselfde dinge kan doen as Hy as jy bloot sal glo in sy volkome werk aan die kruis.

Dit is wat KORT in die kerk vandag. As die kerk net kon glo wat die bybel se - was daar nie eers sulke sektes nie, maar mense word ingetrek in sektes omdat die kerk vandag so kragteloos is..wat NOOIT God se plan was nie..

Die bybel se, die koningkryk van God is NIE een van praaitjies nie, maar van KRAG!

Yolande~
Oct 15th 2007, 04:41 PM
. Andersyds kan ek GEEN boodskap van die genoemde profeet aanvaar nie.

[/quote]

Jy mag nie na hierdie boodskappers luister nie, om die eenvoudige rede dat hulle 'n ander evangelie verkondig. Die hele grondslag is verkeerd.

En Paulus het gese, vervloek is elkeen wat vir julle 'n ander evangelie bring.

As iemand jou dus onder die wet wil bring, wil kry om feeste te hou, wil kry om van God se genade weg te beweeg en te verduidelik DIT is die manier om God te behaag...dan is hy vervloek volgense Paulus.

As iemand dus vir jou vertel deur liefdesdade te doen en jou lewe te verloen jy jou wedergeboorte bereik, dan weet jy dit is 'n ander evangelie.

AS enige iemand - hetsy 'n dominee, 'n profeet, 'n leier of 'n groep vir jou 'n nader evangelie bring, 'n ander boodskap bring, wat nie pas bo op die fondasie van die evangelie van genade deur geloof wat Paulus die grondslag voor gele het in die bybel nie - dan MOET jy dit verwerp.

Vlooi
Oct 17th 2007, 08:00 PM
Liewe kaalvoetkind,
Jou volgende aanhalings verwys:

Wat is nog die effek van Lorber? Mense wat dit lees beweeg weg van die fundamentele evangelie in die Bybel - 'n evangelie van redding alleen uit genade deur geloof. Hulle begin 'n ander evangelie verkondig, van liefdeswerke, selfneerlegging ens....wat NIE die evangelie is wat Jesus vir Paulus gebring het om die wereld in te vat nie (nie dat dit verkeerd is nie, o nee, liefde is die hart van God..maar ons word verseker nie wedergebore na mate ons liefdeswerke vir ander doen nie! - as ons sou, sou ons ons verlossing op 'n manier kon verdien)

Weet jy wat is die probleem? Mense verstaan nie die evangelie nie.
Die evangelie van Jesus Christus is 'n evangelie van genade deur geloof. Dit is NIE net hoe jy verlossing kry van 'n ewige hel nie, dit is ook hoe jy genesing kry, dit is ook hoe jy dooies opwek, dit is hoe jy profeteer, dit is hoe jy God hoor, dit is hoe jy wonders deur Sy krag doen..Hoe?? Deur te weet dit is NET genade, en dat Jesus ALLES verdien en alles betaal het en dat jy IN HOM IS, en dat jy daarom dieselfde dinge kan doen as Hy as jy bloot sal glo in sy volkome werk aan die kruis.

Ek is maar nuut hier en het nou alles op hierdie draad oor Judith gelees. Dit lyk egter vir my of JY eerder `n nuwe evangelie vir ons wil bring. As dit nie so is nie, sal ek graag kommentaar van jou wil h, want in bostaande aanhalings uit jou antwoord gee jy wonderlike getuienis teen jouself hoedat jy Jesus en Sy woorde verlon het.

Verder s jy dat net die genade en geloof, soos deur Paulus verkondig, dus die genade-teologie, ons kan red en dat die werke van en in liefde en die opoffering van die vleeslike, valse dogma is.
Ek is nie een wat kan beoordeel nie, want ek is `n mens. Ek sal Jesus laat oordeel oor hierdie menslike leerstelling van genade alleen, en wat wel in die Bybel voorkom, maar wat direk teen Jesus se woorde staan.
Jesus s in Matt 24:45-46

45 WIE is dan die getroue en verstandige dienskneg vir wie sy heer oor sy diensvolk aangestel het om hulle hul voedsel op tyd te gee?
46 Gelukkig is daardie dienskneg vir wie sy heer, as hy kom, op hierdie manier besig sal vind.

Hierdie woord, gelukkig, is eintlik gesend in Grieks en Jesus gaan voort en s dat Hy hierdie dienskneg sal aanstel oor alles wat Hy het; dus die hoogste vorm van saligmaking wat jy kan bereik. Besig impliseer aksie, en nie `n sit-en-glo-en-wag-vir-genade houding nie.

In Matt 25:31-45 s Jesus dieselfde, maar is meer eksplisiet wie getroue skape is en wie ontroue bokke is. Die skape berwe weereens die koninkryk, maar die bokke gaan in die ewige vuur in. Kom ons kyk wat moet die gelowige Christen doen om in een van hierdie twee plekke te beland.

32 ... en voor Hom sal al die nasies versamel word, en Hy sal hulle van mekaar afskei soos die herder die skape van die bokke afskei;
33 en Hy sal die skape aan sy regterhand en die bokke aan sy linkerhand sit.
34 Dan sal die Koning vir die wat aan sy regterhand (skape) is, s: Kom, julle gesendes van my Vader, berf die koninkryk wat vir julle berei is van die grondlegging van die wreld af.
41 Dan sal Hy ook vir di aan sy linkerhand (bokke) s: Gaan weg van My, julle vervloektes, in die ewige vuur wat berei is vir die duiwel en sy engele.

Wat moes hierdie Christene dan doen om so drasties geskei te word? Is die skape dan diegene wat GROOT genade ontvang het soos jy s en die bokke is die wat NIKS genade ontvang het nie? Nee, stellig nie!
Wat s die Jesus hieroor?

35 Want Ek het honger gehad, en julle het My te ete gegee; Ek het dors gehad, en julle het My te drinke gegee; Ek was n vreemdeling, en julle het My herberg gegee;
36 Ek was naak, en julle het My geklee; Ek was siek, en julle het My besoek; in die gevangenis was Ek, en julle het na My gekom.
40 En die Koning sal antwoord en vir hulle s: Voorwaar Ek s vir julle, vir sover julle dit gedoen het aan een van die geringstes van hierdie broeders van My, het julle dit aan My gedoen.

Die skape moes dus GEWERK het. Hulle moes kos, drank, herberg, klere en besoeke gegee het, beide fisies en geestelik. Waar kom die onverdienstelike genadeleer van jou wat jy s ,Jesus vir Paulus gebring het, nou in.

Soos wat ek dit uit bogenoemde verse aflei, is hierdie uitvoering van werke, sowel as die persoonlike opoffering, juis om die koninkryk met geweld na jou toe te trek, naamlik as jy fisies uitgaan en diesulkes na jou toe trek, nie om verdienste te verwerf nie, maar omdat die groot Jesus-liefde in jou dit wil doen. Want Sy liefde in jou is mos dan juis om dieselfde liefde aan jou naaste te betoon.

Kyk wat gebeur met die bokke, - hulle wat net stilsit en glo, sodat die groot genade hulle kan oorspoel!
42 Want Ek het honger gehad, en julle het My nie te ete gegee nie; Ek het dors gehad, en julle het My nie te drinke gegee nie.
43 Ek was n vreemdeling, en julle het vir My nie herberg gegee nie; naak, en julle het My nie geklee nie; siek en in die gevangenis, en julle het My nie besoek nie.

Hulle is juis die wat die naasteliefde nie wil doen nie, want hulle voel dis nie nodig nie, want hulle maak slegs staat op die genade en geloof.

Hierdie twee gedeeltes uit die woord van Jesus maak dit dus baie duidelik dat die fisiese werke uit liefde en die daarmee saam gepaardgaande persoonlike opoffering, onmisbaar is vir saligmaking en heiligmaking, sodat ons die koninkryk kan berwe. Ek haal jou weer aan:

Hulle begin 'n ander evangelie verkondig, van liefdeswerke, selfneerlegging

Hoe nou, kaalvoetkind, dis dan presies wat vereis word van die regverdige skape hierbo! Hoe kan jy s dis vals? Moet ook nie s dat daar iets ekstra moet bykom wat Jesus vergeet het om te s en wat Paulus later onthou het nie. Dis louter bog om so te redeneer en meer nog, uiters gevaarlik.

Werke is `n 100% daaglikse funksie. Om die Vader met jou hele hart, siel en verstand lief te h is `n voltydse werk van die gees. Daardeur bedoel ek dat dit `n voltydse geveg is teen die wreld wat gedurig wil indring in hierdie liefdesband in. Ook so met die liefde tot die naaste. Dis `n voltydse werk om die negatiewe van die wreld en sy verlokkinge te te staan om sodoende jou naaste onbaatsugtig by te staan in liefde. Hiervoor het jy oneindig baie genade, geduld en liefde van jou Vader nodig om dit suksesvol te kan doen. Jy gaan dit verseker nie regkry deur op jou bas te sit en net op Sy onverdienstelike genade staat te maak nie. Sy genade is juis gekoppel met jou verdienste. Hoe meer verdienstelike werk jy uit liefde in die koninkryk op aarde doen, hoe meer genadegawes ontvang jy van Hom. Al hierdie dinge is in elke geval dinge wat met jou gebeur lank nadat jy die geloof gekry het. Geloof is slegs die begin van `n wonderlike liefdesverhouding met Jesus. Geloof bring juis die werke.

Ek stel dit dus aan jou dat jy `n vals evangelie verkondig, wat direk teen Jesus se leer indruis, en wat jy verkeerdelik uit Paulus se geskrifte uithaal, en wat jy totaal verkeerd verstaan. Ek is baie lief vir Paulus, maar ons kan sy leer nie bo ons Meester se leringe aanstel nie. Jesus se leer is `n leer van werke van liefde, en as jy jouself (jou eie ek) nie vrywillig gaan kruisig en dit aktief gaan doen nie, is jy `n rebelse en vervloekte bok wat in die helse vuur sal ingaan wat berei is vir die duiwel en sy engele.

Wees dus in die vervolg versigtig om so `n dwaalleer op `n gespreksforum te plaas, waar geestelike suigelinge ernstig mislei kan word.

Liefde
Vlooi

Phil Fourie
Oct 17th 2007, 08:10 PM
Vlooi

Welkom op die forum

Wil jy nie dalk vir my iets uitklaar nie, ek is nie seker of ek jou plasing hier bo reg lees nie.

Bedoel jy dat werke bydra tot iemand se verlossing en dat jy nie verlos word deur genade alleen nie?

Groete, hoop ons kan lekker verder saam gesels.
Phil

NS! Versigtig net om nie persoonlike aanvalle te rig teen iemand nie, in hierdie geval Kaalvoetkind;)

Yolande~
Oct 17th 2007, 09:47 PM
Liewe Vlooi

Ek waardeer jou insette en jy het inderdaad 'n paar goeie punte gemaak.

Ek verstaan 100% waar jy vandaan kom...maar ek vra dat jy my geduldig sal aanhoor in my terugvoer aan jou.

Voor jy hierdie lees, wil ek vra of jy asseblief ook my opmerkings sal lees in die draad wat ek vroeer oopgemaak het, genoem "Hoekom word so baie mense ingetrek by kulte en sektegroepe en hulle leerstellings?".

Terug na jou skrywe hierbo:

1) Ja ek stem saam, ons kan nie op ons bas sit en niks doen nie. Dit sou beteken ons geloof is DOOD as ons dit doen. Kom ons kyk wat se die bybel hieroor
Jakobus 2v21 "Is Abraham ons vader, nie uit die werke geregverdig, toe hy Isak, sy seun, op die altaar geoffer het nie? Sien jy dat die geloof SAAMGEWERK het met sy werke en dat die geloof volkome geword het uit die werke? En die Skrif is vervul wat se: En Abraham het God geglo, en DIT is hom tot geregtigheid gereken, en hy is 'n vriend van God genoem".

As ons regtig glo, in God se Woord aan ons in ons lewens, sal en moet dit dan ook ons gedrag beinvloed, in gehoorsaamheid aan Hom dag vir dag.

2) So hoe is Abraham dan presies geregverdig voor God - was dit omdat hy so baie dinge gedoen het vir ander? was dit omdat hy soveel selfopoffering uit eie strewe gedoen het? was dit omdat hy soveel liefde gehad het? Of was dit omdat Hy God geglo het in Sy Woord, en toe opgetree het dienooreenkomstig met die spesifieke Woord van God wat Hy vir Sy lewe gekry het?
Die bybel se vir ons duidelik in Romeine 8v14 "WAnt almal wat DEUR DIE GEES VAN GOD gelei word, DIE is kinders van God"

3) So waar kom genade nou in? Ons is, wanneer ons kinders van die geloof is, die geestelike afstammelinge van Abraham volgens die bybel. Galasiers 3v6,7 "Net soos Abraham in God geglo het, en DIT is hom tot GEREGTIGHEID gereken. Julle verstaan dan dat die wat uit die geloof is, hulle is kinders van Abraham"
Abraham het 'n verbond gehad met God. In hierdie spesifieke verbond sou God ALLES doen, God sou hom seen, hom beskerm, hom 'n groot nageslag gee, ens...dit was 'n kragtige verbond en 'n hele seremonie is uitgeleef om die simboliek te illustreer van die verbond wat God alles vir Abraham sou doen. WAt was Abraham se deel van die ooreenkoms? Net een ding...hy moes God glo. Dit is die nuwe verbond wat God wil he ons in moet leef, waar ons ALLES kry, bloot uit GENADE, net omdat ons Hom glo. Nie omdat ons so hard probeer nie. Nie omdat ons so geestelik is nie. Nie omdat ons so baie vir hom doen uit eie krag nie. Maar bloot omdat ons Hom glo, en hierdie geloof verander dan ons lewens, en bring ons in aksie in, want ware geloof SAL altyd ook in aksies oorgaan.

Nou gaan dit nie meer oor hoeveel ons probeer bereik en hoeveel ons probeer inpas en hoeveel ons sweet en streef en hoe hard ons werk nie, maar eerder, wanneer ons in hierdie nuwe verbond is, gaan dit oor hoeveel ons luister en gelei word deur Sy Gees elke dag, en dit dan doen wat ons hoor Hy vir ons se elke dag.

WAnt die feit van die saak is, ons kan in 10 minute wat ons luister na Hom en glo wat Hy se en doen presies wat Hy se, meer bereik as in 10 jaar se gespook en gespartel op eie stoom. Want sonder Hom is ons regtig niks, en dit is nodig om afhanklik te bly van Sy leiding elke dag. Een ou het dalk 'n tydelike stywe begroting een maand...God probeer hom iets leer...nou kom daar 'n man ingestap wat nie gelei word deur die Gees nie en haal al die geld uit vir sy maat wat hy nodig het, en in die proses werk hy TEEN die VAder se korrermynplan met hierdie man om hom iets spesifiek te leer daardie maand...miskien wou die Vader gehad het die man wat die geld gegee het moes dit hou vir 'n sukkelaar langs die pad die volgende dag, en nou het hy reeds als in sy beurse op die verkeerde plek uitgedeel...dit is wat ek bedoel.

Die evangelie van genade deur geloof, is dus 'n evangelie wat ons afhanklik hou van God se Gees, maar ons ook 'n hoop gee, dat alles wat ons ooit nodig mag het in hierdie lewe, is genadiglik reeds aan ons gegee as ons net Sy Woord sal GLO en daaraan sal vashou. En deur Sy genade kry ons leiding elke dag as ons Hom vertrou, deur Sy genade kry ons krag vir elke dag as ons vra en glo, deur Sy genade kry ons genesing, deur Sy genade kry ons hulp...as ons Hom kan herinner aan Sy beloftes en kan GLO Hy is wie Hy se Hy is en doen wat Hy se Hy doen. Die bybel se, die regverdige sal deur geloof lewe en nie deur aanskoue nie.

In kort en ter opsomming : JA! VERSEKER is liefde, selfopoffering en onselfsugtigheid belangrik. Inteendeel, selfsugtigheid is 'n werk van die vlees, nie van die Gees nie. Maar ons WEDERGEBOORTE kom nie as gevolg daarvan nie. Romeine 8v1 "Daar is dan nou geen veroordeling vir die wat In CHRISTUS JESUS is nie, die wat nie na die vlees wandel nie, maar na die Gees". Jesus leer ons dat wanneer ons na die gees lewe en nie na die vlees nie sal die VRUG daarvan wees Gal 5v22 "liefde, blydskap, vrede, lankmoedigheid, vriendelikheid, goedheid, getrouheid, sagmoedigheid, selfbeheersing". Vrug is egter nie iets wat jy probeer genereer nie. Vrug is 'n natuurlike uitvloei van 'n lewe wat gelei word gelei deur die Gees en nie na die vlees nie.

WAnneer ek dus hoor 'n leraar of profeet bring 'n evangelie oor liefde, wat nie EERSTENS gebou is op genade deur geloof nie, klink dit vir my asof daardie evangelie op die verkeerde fondasie gebou is...of hoe?

Ek sit op die punt van my stoel vir jou terugvoer. Dankie vir jou deelname in hierdie forum. Hoop om nog baie van jou te hoor.

Liefde

Yolande~
Oct 18th 2007, 05:19 AM
Verwys asseblief ook na pos #9 van:
http://bibleforums.org/showthread.php?t=103342

chisel
Oct 18th 2007, 05:36 AM
Konteks is SO belangrik. Ek begin David Pawson se gevoel deel oor hoofstukke en versies en hoe dit Bybelstudie as 'n geheel belemmer het. Ek dink daar sou aansienlik minder stryery onder bybelgelowige mense gewees het, as daar nie hoofstukke en versies in die Bybel was nie, want dan sou mense 'n boek as geheel gesien, gelees en verstaan het.

Een van die soort onderwerpe wat ek reken 'n 'non-issue' sou word is juis hierdie onderwerp oor werke vs genade. As mens die konteks bestudeer is al die oproepe om goed te doen gegee aan gelowiges. Mense wat dus alreeds gered is en wat alreeds diensknegte van God is. Selfs in die versies wat aangehaal is, praat Jesus van die diensknegte wat besig is teenoor die diensknegte wat nie besig is nie. Maar beide partye is diensknegte.

Dit is werklik 'n goeie gewoonte om altyd te kyk aan wie die boodskap gerig is, wat mens in die Bybel lees, omdat sommige boodskappe vir ongelowiges is, ander vir nuut gelowiges, ander vir ouderlinge, ander vir mense is wat probeer om hulself deur die Mosaise wet te regverdig, ander vir losbandige gelowiges ens. ens. is.

Ons redding vind deur genade alleen plaas. Geen mens, kan homself red nie, omdat geen mens sonder sonde is nie. Dit maak nie saak hoeveel liefdes werke mens in 'n dag kan inprop nie, as mens een enkele sonde iewers in jou lewe gepleeg het, verdien mens die dood. Jesus het ges as jy skuldig is aan een, is jy skuldig aan almal. Elkeen van ons hier is dus op 'death row' omdat God in Sy heiligheid, die sonde nie kan verdra nie, en bepaal het dat sonde, die dood verdien. Al manier hoe enige persoon daardie dood kan vryspring, is deurdat iemand anders die prys sou betaal, en as mens daardie offer van Jesus aanvaar, dan is jy gered, mits jy aanhou glo.

Wanneer jy gered is, en die juk van Christus opneem, dan begin mens te praat van die vrugte van die Gees, naamlik, liefde, geduld ens. As mens die Bybel in konteks bestudeer, dan is daar geen twyfel waar ons redding l en wat ons verantwoordelikheid is nie. Om die verantwoordelikhede van 'n Christen, te verwar met die reddingsmiddel, naamlik. regverdiging deur geloof, is nie korrek nie.

chisel
Oct 18th 2007, 05:49 AM
Dan wil ek ook 'n redellike harde vraag vra:
Waarom is dit dat wanneer iemand hul hoop, nie op genade plaas nie, maar op iets anders, hetsy werke, hetsy kennis, hetsy rituele, dan is dit onvermybaar dat so 'n iemand, begin onderskeid tref t.o.v. redding.
Sodra die kruis nie meer iemand se hoop is nie, dan begin WIE is in en WIE is uit belangrik raak.
Dan word dit vir so 'n persoon belangrik om te onderskei tussen, pre-adamiet en adamiet, skaap of bok, uitverkorene of nie-uitverkorene, Israeliet of heiden, besnedene of onbesnedene.

CFJ
Oct 18th 2007, 06:59 AM
Dan wil ek ook 'n redellike harde vraag vra:
Waarom is dit dat wanneer iemand hul hoop, nie op genade plaas nie, maar op iets anders, hetsy werke, hetsy kennis, hetsy rituele, dan is dit onvermybaar dat so 'n iemand, begin onderskeid tref t.o.v. redding.
Sodra die kruis nie meer iemand se hoop is nie, dan begin WIE is in en WIE is uit belangrik raak.
Dan word dit vir so 'n persoon belangrik om te onderskei tussen, pre-adamiet en adamiet, skaap of bok, uitverkorene of nie-uitverkorene, Israeliet of heiden, besnedene of onbesnedene.

Vim,

Dit is iets wat my ook opval, dat mens net in die kruis kan roem, as mens by die kruis gekniel het. Iemand wat in enige iets anders roem, het of nie by die kruis gekniel nie... of so iemand is op 'n dwaalweg om die kruis te verydel.

Daar is dinge wat belangrik is as mens oppad is iewers heen. Mens moet eerstens weet waarheen jy gaan en daarna eers raak ander dinge ook belangrik. Die spoed waarteen mens ry, die gesindheid op die pad teenoor ander pad-gebruikers, hoeveel brandstof nodig is, ensovoorts. Selfs waarheen mens gaan is nie so bepalend, soos die pad wat nodig is, om op te ry nie. Die heel belangrikste element is die pad waarop mens ry. Mens kan net iewers heen ry, as daar 'n pad is om te ry... en hierdie pad sien ekself as die genade van God. Al die ander dinge is werke, wat noodwendig die genade sal rugsteun. Waarheen mens gaan is ook belangrik, dit is vir myself soos die geloof. As mens nie weet waarheen jy gaan nie..., dan kan niks mens in 'n rigting dryf nie.

Mens moet eerstens weet, daar is 'n pad. Daarna is die keuse, watter pad om op te reis... en eers daarna kom die dinge (werke) wat belangrik is, wanneer mens reis.

Dus...
Want uit genade is julle gered, deur die geloof, en dit nie uit julleself nie: dit is die gawe van God; nie uit die werke nie, sodat niemand mag roem nie.
(Efe 2:8-9)
Die kruis is die genade, waardeur mens gered word, Christus bepaal die weg, dus die geloof wat nodig is. Al die ander dinge, kom as gevolg van die genade en geloof wat eers daar moet wees. Dit is nodig, maar kan nie sonder genade en geloof bewerk word nie. Genade en geloof maak, dat mens net op die kruis roem, die ander dinge mag nooit belangriker raak, as genade en geloof nie en ontbloot die dwaling.

As iemand byvoorbeeld liefde bo genade en geloof stel, dan raak liefde 'n werk en iets wat dit nooit bedoel was om te wees nie en is dit nie meer liefde nie. Dit is soos 'n voertuig wat nie 'n pad en rigting het om op te ry nie, dit maak die voertuig nutteloos... en watter aller pragtige en mooi voertuie kry mens nie vandag nie! 'n Werk beteken net iets as dit deur geloof en genade kom. Nuttelose liefde, so mooi soos dit mag lyk, is liefde sonder genade en geloof, sonder die kruis, sonder Christus en sonder Sy Woord wat ons dit leer.

Pierre van Zyl
Oct 18th 2007, 07:59 AM
Mag ekke dalk my onkundige stuiwer hier ingooi.
Ek het fietsgery so 'n paar jaar gelede, op 'n stadia het ek die Kremetart wedren gaan ry (Die korte) Hy strek vanaf Vivo na Louis Trichardt. So 80km, nou ek was nie fiks genoeg vir die wedren nie. Ek het alles gedoen om my energievlakke te verhoog. B-Complex/B12 inspuiting, carbo loading, you name it. Toe ons die tog aanpak het ek gepomp van energie. Ek het by 'n groep ingeval en op die halfpad merk het ek my beste gemiddelde spoed nog gehandhaaf, naamlik 35 km/h. Nou in die bondel het 'n ou nogals 'n Royal time, want jy sit net en spin. Toe ek sien ons is by die halfpad merk, wou ek nog beter, ek wou die bondel voor ons vang. Ek het 'n break away gedoen. Halfpad oppad na die ander bondel het ek nie genoeg energie gehad om hulle te vang nie. My ou bondel het my verby gesteek en ek moes die wedren alleen klaarmaak. Glo my dit was hel;)
Net voor LTT is hierdie bergie wat jy moet oor, ek het gesukkel met krampe, en moes my fiets oor die bergie stoot. Ek het die wedren klaargemaak, en 'n silwer gekry, maar ek het gevoel of ek amper dood was.

Die punt is, jy sal nie God se werke kan doen sonder hulp nie. Die hulp noem ons genade. Soms konsentreer ons so op die dinge van die Here, dat ons die Here van die dinge mis. God soek JOU. God wil h jy moet 'n verhouding met Hom h. As jy egter nooit die geleentheid kry om aan die verhouding met Hom te werk nie, mag jy dalk vir God mis in die proses. Dan gaan jy die wedloop alleen klaarmaak, jy gaan uitgeput raak en die wonderlike geleentheid om God persoonlik te ken mis.

Yolande~
Oct 18th 2007, 10:26 PM
Julle het elkeen sulke treffende opmerkings gemaak!!!

Ek wil dit net verder onderstreep deur te verwys na Galasiers 3v3 waar Paulus die Galasiers kerk JUIS hieroor uitkruit dat hulle begin het met genade en toe gedink het hulle moet nou uit die vlees aangaan. Hy het hulle onverstandig en betowerd genoem!! (sien vers 1)

Hy se "Is julle SO onverstandig? Nadat julle met die Gees begin het, eindig julle nou met die vlees?"

Dit sluit aan by Jesus se eie Woorde, dat Hy (Jesus) NET dit doen wat die Vader Hom wys om te doen. Dit is dan ook, soos ek in 'n vorige skrywe genoem het, waarom Jesus by die bad van Bethesda oor baie siekes kon klim om net een te kom genees het, en die ander net so gelaat het. WAnt dit was al wat die Vader Hom gewys het om te doen. NEt so, kan ons ook net doen wat HY ons wys om te doen. Sodat geen vlees in homself kan roem nie. Ons is bloot mede-werkers saam met Christus, wat inval by die groot plan.

WAnneer ons soos Abraham van ouds, nie tevrede is met God se pas om dinge te doen nie, en ons wil in die vlees 'n bietjie aanhelp, wel dan skep ons net Ishmaels wat later vir ons groot probleme veroorsaak.

Is dit nie interessant dat Paulus se brief hierdie mense 'bewitched' noem wanneer hulle in die vlees wil aangaan, deur eie krag, dit wat in die Gees begin is? Om iets in die vlees te doen is nie noodwendig 'n slegte ding volgens menslike terme nie, ons kan wonderlike en goeie dinge in die vlees doen, byvoorbeld selfs liefdeswerke en opofferings...maar as dit nie onder leiding en in pas met die Heilige Gees gedoen word nie, is dit bloot dooie werke. Dit is ook hoekom humanistiese geloofsgroepe soos New Age, wat okkulties (white witchcraft) is, altyd so klem le op die vleeslike uitlewing van goeie werke en liefde, SONDER die leiding van die Heilige Gees.

Dit is hoekom dit so belangrik is om gevul te wees met die Heilige Gees.

In die Nuwe Testamentiese kerk was daar 3 dinge wat altyd gebeur het nadat mense die evangelie gebring is en hulle dit geglo het:
1) Hulle moes 'repent' van hulle sonde
2) Hulle was gevul met die Heilige Gees (en het in nuwe vreemde tale gepraat)
3) Hulle was gedoop (as 'n simbool van die ou lewe wat nou gekruisig is, en die nuwe lewe waarin hulle nou opstaan saam met Christus - Romeine 6)
Daarna was hulle gereed om 'n lewe te lei, waardeur hulle deur die Gees gelei kon word.

Let wel, dit was eers NADAT Jesus opgevaar het, wat Hy vir ons die Trooster (die Heilige Gees) gestuur het. En die apostels en eerste dissipels moes in 'n binnekamer wag vir hierdie uitstorting. Dit is gedurende hierdie uitstorting se die bybel, wat hulle krag ontvang het, en sy dissipels kon wees wat die goeie nuus evangelie, die wereld in kon neem.

Enige Gees wat goed lyk en goeie werke probeer bevorder is verseker nie die Heilige Gees nie. Ons moet dus nie net na 'n gees gelei word nie, maar deur die Heilige Gees.

Interressant genoeg lees ek vandag op 'n blaadjie wat iemand my gee oor die okkulte, dat een van die kenmerke van mense wat diep in okkulte betrokke begin raak, is dat hulle later baie keer 'n innerlike stem kan hoor (mediumskap). Ek het ook al met verskeie hedendaagse profete wat bybelgefundeerd is gepraat en wat gevul is met die Heilige Gees, en hulle se hulle hoor God nie as 'n innerlike stem nie, maar hoor hom deur gewaarwordings, visioene, gedagtes in hulle harte, en 'n stille wete in hulle binneste, maar nie stemme in hulle kop nie.

Maar as dit 'n okkultiese gees is, wat deur 'n medium praat, sal hy/sy nooit ooit 'n evangelie bring van genade deur geloof nie, maar altyd 'n ander evanglie probeer propageer. Dit is ook hoekom Paulus elkeen vervloek het wat 'n ander evangelie bring, selfs al lyk dit ook soos 'n engel van die lig, want Paulus se liefde vir die onskuldige skapies wat betrokke gaan raak in hierdie okkultiese misleiding, het hom gedring om dit te doen. 'Black witchcraft' is maklik om as boos te identifiseer, maar 'white witchcraft' lyk op die oog af geweldig goed, maar die wortel daarvan is boosaardig.

Maar laat ons ook ons harte bewaar dat ons nie rebels en eiesinnig word nie: want die Woord se
1 Samuel 15v23 "For rebellion is as the sin of witchcraft, and stubbornness is as iniquity and idolatry"
Wanneer ons 'meek' (sagmoedig) bly, bly ons veilig, maar sodra ons in opstand kom, begin ons deure oopmaak vir 'whitchcraft' in ons lewens. Dit verduidelik ook hoekom dit gewoonlik die weerspannige mense is wat geneig is om in al hierdie New Age en verwante kulte groepe betrokke te raak.

Yolande~
Oct 19th 2007, 05:24 PM
Beste Vlooi

Ten opsigte van jou opmerkings oor Paulus, wil ek jou ook graag 'n antwoord verskaf.

Waar het Paulus die openbaring vandaan gekry van die evangelie wat Hy verkondig?
Die bybel gee ons hierdie antwoord in GAlasiers 1v11,12 "Maar ek maak julle bekend, broeders, dat die evangelie wat deur my verkondig is, nie na die mens is nie, Want ek het dit ook nie van 'n mens ontvang of geleer nie, maar deur 'n openbaring van Jesus Christus".

So, of Paulus is besig om te jok hier en die bybel is onwaar OF hierdie evangelie van Paulus van genade deur geloof is die ENIGSTE geldige evangelie van Jesus Christus Homself.

Dit is dan ook waarom Paulus met soveel vrymoedigheid kan se in Romeine 1v16 "Want ek skaam my nie oor die evangelie van Christus nie, want dit is 'n krag van God tot redding vir elkeen wat glo, eerste vir die Jood en ook vir die Griek"

Hoekom het JEsus nie breedvoerig oor hierdie evangelie van genade deur geloof en die krag van die kruis gesels met sy dissipels voor sy kruisiging nie, en dit eers later breedvoerig openbaar aan Paulus? Die bybel gee ons in 1 Kor 2v7,8 ook 'n indikasie van God se strategie...

1 Kor 2v7,8 :"Maar ons spreek die wysheid van God, wat bestaan in verborgenheid wat bedek was en wat God van ewigheid af voorbeskik het tot ons heerlikheid, wat niemand van die heersers van hierdie wereld geken het nie - want as hulle dit geken het, sou hulle die Here van die heerlikheid nie gekruisig het nie."

Paulus verduidelik dit ook in Kolosense 1v25,26 "..die bediening van God wat aan my gegee is in julle belang, om die woord van God te vervul, naamlik die verborgenheid wat van die eeue en geslagte af verborge was, maar nou geopenbaar is aan sy heiliges, aan wie God wou bekend maak wat die rykdom van die heerlikheid van hierdie verborgenheid onder die heidene is, dit is Christus onder julle, die hoop van die heerlikheid." die engelse vertaling se dit vir my mooier "To them God willed to make known what are the riches of the glory of this mystery amoung the Gentiles: which is Christ in you, the hope of glory"

Om Christus in ons, die hoop van heerlikheid te kan verstaan is die aller grootste geopenbaarde verborgenheid. Dit behels om te verstaan wie ons is in Hom en ons identiteit te vind in Hom en te weet watter heerlikheid Hy vir ons bestem het reeds op hierdie aarde...maar alleen deurdat ons Sy genadige beloftes ons eie maak deur GELOOF. Maar voordat ons hierdie genade ons eie kan maak deur geloof, moet ons eers verstaan wat is ons erfenis in Christus...en dit is hoekom die briewe van Paulus so ABSOLUUT KOSBAAR is.

In die midde van gelowiges wat hierdie openbaring begin verstaan, sien ek deesdae gereeld wonderwerke en kragtige genesings. Maar die wat hierdie verborgenheid nog nie ontdek het nie, en deur eie strewes God probeer behaag, sal nie hierdie erfenis in Christus deelagtig kan word in die mate wat God dit vir elke kind van Hom in gedagte gehad het nie.

Vlooi
Oct 23rd 2007, 04:46 PM
[quote=Phil Fourie;1413274]Vlooi

Bedoel jy dat werke bydra tot iemand se verlossing en dat jy nie verlos word deur genade alleen nie?

Hi,

Dankie vir die verwelkoming, Phil. Dis vriendelik van jou. Ek wil jou graag eers iets vra, waaruit jy dan my antwoord sal kan aflei. Kan jy deur jou werke in die hel beland?

Phil Fourie
Oct 23rd 2007, 06:29 PM
[quote=Phil Fourie;1413274]Hi,

Dankie vir die verwelkoming, Phil. Dis vriendelik van jou. Ek wil jou graag eers iets vra, waaruit jy dan my antwoord sal kan aflei. Kan jy deur jou werke in die hel beland?

Jy beland in die hel oordat jy nie Christus as Verlosser het nie, daar sal jy geoordeel word volgens jou dade.

wokani
Oct 23rd 2007, 09:18 PM
[quote=Phil Fourie;1413274]Vlooi

Hi,

Hallo Vlooi,

Ek is nuut hier en vind hierdie gesprek taamlik grypend.
Kom ek skets 'n scenario om my vraag makliker te maak.

Gestel 'n Islam man leef volgens die Islam geloof waar werke 'n groot deel uitmaak van die orde en hy doen goeie werke sy hele lewe. Gestel nou die evangelie word aan hom gebring maar hy verwerp dit en as 'n gevolg daarvan verwerp hy Jesus ook bloot omdat dit teen sy geloof indring.

Sal so 'n mens die ewige lewe beerwe?

w

CFJ
Oct 24th 2007, 06:20 AM
Welkom hier wokani! Ek sien jou so nou en dan lees en het gewonder wanneer skryf jy... nou wonder mens nie meer nie :cool:

wokani
Oct 24th 2007, 07:38 AM
Ja-nee CFJ,

Die dae van wonder is nou verby :)

Groete,

w

Phil Fourie
Oct 24th 2007, 07:44 AM
Wokani

Baie welkom by die forum, ek kan nie wag om meer van jou insette te hoor en wat jou laat "tick" nie:saint:

Groete
Phil

Yolande~
Oct 24th 2007, 07:47 AM
WAt betref Judith de Beer, ons wys nie vinger na haar as mens en se sy is sleg of kwaadwillig of uit daarop om mense te mislei nie...

Inteendeel...in baie opsigte is sy baie meer in voeling met die geesteswereld as die gemiddelde man wat agter 'n kerkbank uitpak sondag na sondag, en inderdaad is sy 'n goeie en liewe mens wat totaal uitverkoop is aan haar god.

Maar die probleem is dat sy mislei is, sy het in die listige web geval van slinkse misleidende geeste, wat op mees uitgeslape manier juis diegene teiken wat 'n honger het na God, 'n weersin het in vormgodsdiens met menslike tradisies en 'n goeie hart het, maar wat nie gewortel is in die Skrif nie, en daarom nie die misleiding kan uitken nie. Diegene wat na die New Age geloof vanaf christenskap oorgeloop het, val hartseer genoeg byna almal in hierdie kategorie. En die vriende wat ek het wat voorheen in 'n kult in Louis Trichard omgewing vasgevang was, het ook verduidelik watter pragtige onskuldige mense daarby betrokke is, totaal uitverkoop aan Jesus. Kyk maar ook net na die Mormone.

Hierdie geeste is ons vyand, en nie sy as mens nie.

As ons hart regtig gevul is met die liefde van Jesus, sal ons ween oor hierdie mense, sal Sy liefde ons dring om hulle met waarheid te wil bedien, en sal 'n diep kompassie vir hulle ons hart aangryp. Hoe gemeen en afskuwelik is die vyand nie...sy kru, gemene en hartelose middels om mense te mislei is gevul met die grootste en gruwelooslikste haat, agter die masker van 'n verdraaide liefdesleer.

wokani
Oct 24th 2007, 10:55 AM
WAt betref Judith de Beer, ons wys nie vinger na haar as mens en se sy is sleg of kwaadwillig of uit daarop om mense te mislei nie...

Inteendeel...in baie opsigte is sy baie meer in voeling met die geesteswereld as die gemiddelde man wat agter 'n kerkbank uitpak sondag na sondag, en inderdaad is sy 'n goeie en liewe mens wat totaal uitverkoop is aan haar god.

Maar die probleem is dat sy mislei is, sy het in die listige web geval van slinkse misleidende geeste, wat op mees uitgeslape manier juis diegene teiken wat 'n honger het na God, 'n weersin het in vormgodsdiens met menslike tradisies en 'n goeie hart het, maar wat nie gewortel is in die Skrif nie, en daarom nie die misleiding kan uitken nie. Diegene wat na die New Age geloof vanaf christenskap oorgeloop het, val hartseer genoeg byna almal in hierdie kategorie. En die vriende wat ek het wat voorheen in 'n kult in Louis Trichard omgewing vasgevang was, het ook verduidelik watter pragtige onskuldige mense daarby betrokke is, totaal uitverkoop aan Jesus. Kyk maar ook net na die Mormone.

Hierdie geeste is ons vyand, en nie sy as mens nie.

As ons hart regtig gevul is met die liefde van Jesus, sal ons ween oor hierdie mense, sal Sy liefde ons dring om hulle met waarheid te wil bedien, en sal 'n diep kompassie vir hulle ons hart aangryp. Hoe gemeen en afskuwelik is die vyand nie...sy kru, gemene en hartelose middels om mense te mislei is gevul met die grootste en gruwelooslikste haat, agter die masker van 'n verdraaide liefdesleer.

Kaalvoetkind,

Dis heel moontlik die geval maar is Judith en ander soortgelykes regtig so onskuldig?

2Ti 4:1-4 Ek besweer jou dan voor God en die Here Jesus Christus, wat die lewende en die dode sal oordeel by sy verskyning en sy koninkryk:
verkondig die woord; hou aan tydig en ontydig; weerl, bestraf, vermaan in alle lankmoedigheid en lering; want daar sal n tyd wees wanneer hulle die gesonde leer nie sal verdra nie, maar, omdat hulle in hul gehoor gestreel wil wees, vir hulle n menigte leraars sal versamel volgens hulle eie begeerlikhede, en die oor sal afkeer van die waarheid en hulle sal wend tot fabels.

w

Yolande~
Oct 24th 2007, 11:50 AM
Dit is nogals 'n erg skrif daai!!!

Lorber streel gewis die leser se ore. Dit is so 'n akkomoderende Jesus, wat net ruimte wil maak vir als en almal, 'n Jesus wat nie gevrees hoef te word nie, nie aanbid hoef te word nie, nie in waarheid gesoek hoef te word nie, maar alleen alles regmaak met liefde en goeie werke uit die vlees, en 'n Jesus wat lief is om allerhande fabelagtige stories in die grootste detail vir sy lesers te vertel.

Hoe weet ons dat die Mormoonse bybel nie van Jesus af is nie? Dit lyn nie op met die Skrif nie..

Hoe weet ons dat die Witboeke nie van Jesus af is nie? Dit lyn nie op met die Skrif nie...

Hoe weet ons dat Boedhistiese boeke, nie van Jesus af is nie? Dit lun nie op met die Skrif nie..

Praat dit oor liefde en goeie werke? O ja, gewis! Is dit geestelik baie diep en aangrypend? O ja, gewis! Klink dit asof dit 'n gees moes wees wat dit geinspireer het en nie 'n blote mens nie? O ja, gewis.

Maar dit is nie die toets nie. Of dit in lyn is met die Skrif, dit is die toets. En Lorber slaag nie die toets nie. En ongelukkig ook nie Judith de Beer se profesiee nie.

So, as ons lief is vir die waarheid, moet ons dit verwerp. Dit verkondig 'n ander evangelie en verkondig 'n ander Jesus.

Vlooi
Oct 24th 2007, 12:34 PM
[quote=Vlooi;1418451]

Gestel 'n Islam man leef volgens die Islam geloof waar werke 'n groot deel uitmaak van die orde en hy doen goeie werke sy hele lewe. Gestel nou die evangelie word aan hom gebring maar hy verwerp dit en as 'n gevolg daarvan verwerp hy Jesus ook bloot omdat dit teen sy geloof indring.

Sal so 'n mens die ewige lewe beerwe?

w

Hi,
Ek verstaan nie hoe jy Islam nou hier betrek nie. Gaan lees Miga 4:5. Dit is tog so duidelik soos daglig. Al die ander nasies buite Israel het die reg op die gode wat hulle dien. Hulle het hul eie beloftes.

Phil Fourie
Oct 24th 2007, 12:47 PM
Hi,
Ek verstaan nie hoe jy Islam nou hier betrek nie. Gaan lees Miga 4:5. Dit is tog so duidelik soos daglig. Al die ander nasies buite Israel het die reg op die gode wat hulle dien. Hulle het hul eie beloftes.

Ek dink tog dit was 'n geldige vraag van wokani aan jou.

Sou jy s die ewige lewe is bestem vir daardie Islam persoon in die toestand wat hy verkeer gegewe die voorbeeld wat wokani noem?

En dan my vraag aan jou. Bestaan daar ander gode, want jy noem dit dat daar aan hulle beloftes gemaak is?

Groete
Phil

Die Filadelfieer
Oct 24th 2007, 01:12 PM
En dan my vraag aan jou. Bestaan daar ander gode, want jy noem dit dat daar aan hulle beloftes gemaak is?

....en dalk nog meer pertenent, wat van die arme 70 maagde wat verdoem is om hierdie man tot in alle ewigheid te bedien ? ;)

Phil Fourie
Oct 24th 2007, 01:20 PM
....en dalk nog meer pertenent, wat van die arme 70 maagde wat verdoem is om hierdie man tot in alle ewigheid te bedien ? ;)

Nee nee Fila, jy moet jou feite reg kry, daar is nie in die voorbeeld enigsins genoem dat die ou gaan sterf in 'n Gehad nie;):D

Yolande~
Oct 24th 2007, 01:35 PM
Vlooi

Die bybel leer ons
Colosians 3v1-4
v11 "There is no room for and there can be neither Greek nor Jew, circumcised nor uncircumcised (nor difference between nations whether alien) barbarians or Scythians (who are the most savage of all) nor slave or free man; but Christ IS ALL IN ALL (everything and everywhere, to all men, without distinction of person). Clothe yourselves therefore, as God's own chosen ones (His own picked representatives), (which are) purified and holy and well-beloved (by God Himself, by putting on behaviour marked by) tenderhearted pity and mercy, kind feeling, a lowly opinion of yourselves, gentle ways, (and) patience ...And be thankful..."

Alles het verander na Jesus se kruisiging. Voor Sy kruisiging was Israel sy volk. Na Sy kruisiging is elkeen wat in Christus is Sy bruid.

Kan jy met hierdie teksvers saamstem?

Yolande~
Oct 24th 2007, 01:50 PM
GAlasiers se dieselfde ding in Gal 3v28 - dat in Christus is daar nou nie meer Jood of Griek, vry man of slaaf nie, maar ons is almal een in Christus

Ek haal ook 'n gedeelte aan wat Vim op 'n ander draad gepos het hieromtrent:
Die koninkryk van die hemele is soos ‘n koning wat ‘n bruilof vir sy seun berei het en sy diensknegte uitgestuur het om die genooides na die bruilof te roep, en hulle wou nie kom nie. Weer het hy ander diensknegte uitgestuur met die boodskap: S vir die genooides: Kyk, my maaltyd het ek berei, my beeste en vetgemaakte vee is geslag en alles is gereed. Kom na die bruilof. Maar hulle het hul daaraan nie gesteur nie en weggegaan, een na sy eie stuk land en ‘n ander na sy handelsaak. En die origes het sy diensknegte gegryp en mishandel en doodgemaak. Toe die koning dit hoor, het hy kwaad geword en sy manskappe gestuur en daardie moordenaars omgebring en hulle stad aan die brand gesteek. Daarop s hy vir sy diensknegte: Die bruilof is wel gereed, maar die genooides was dit nie werd nie. Gaan dan op die kruispaaie en nooi almal wat julle mag vind, na die bruilof.
(Mat 22:2-9)

Na Jesus se kruisiging het die Koning almal uitgenooi na die bruilof, Israel is nou nie meer die enigste genooide gaste nie, inteendeel hulle is volgens hierdie gelykenis die bruilof nie eers werd nie.

Openbaring 5v9 (Amplified vertaling)
" And now they sing a new song, saying, You are worthy to take the scroll and to break the seals that are on it, for You were slain and with Your blood You purchased men unto God from every tribe and language and people and nation. And You have made them a kingdom (royal race) and priests to our God, and they shall reign [as kings] over the earth!"

Dit is dan ook hoekom Jesus voor Sy kruisiging Sy dissipels net uitgestuur het na Israel in Mattheus 10 (let wel, hy het hulle verbied om selfs na die Samaritane toe te gaan omrede die Samaritane nie deel vorm van Israel nie), maar na Sy kruisiging gee hy hulle opdra in Mattheus 28v19 "GAan dan heen, maak dissipels van al die nasies, en doop hulle in die Naam van die Vader en die Seun en die Heilige Gees; en leer hulle om alles te onderhou wat Ek julle beveel het".
Jesus kon hulle nou uitstuur na die ander nasies, want die kruis het die deur oopgemaak vir elkeen om deel te word van Christus, soos Paulus vir ons keer op keer verduidelik.

Die Filadelfieer
Oct 24th 2007, 02:08 PM
Nee nee Fila, jy moet jou feite reg kry, daar is nie in die voorbeeld enigsins genoem dat die ou gaan sterf in 'n Gehad nie;):D

Oooops ! Verskoon my, ek moet net gou 'n oproep gaan maak (**hol vir die telefoon**)

wokani
Oct 24th 2007, 02:15 PM
[quote=wokani;1418776]

Hi,

Vlooi,

As jy daardie een versie alleen laat staan dan staaf dit jou punt. In die geskiedenis soos in die Bybel vervat het dit ALLES verander met die Kruis ingeval jy dit nog nie raakgesien het nie. Net soos wat Israel uitverkies was en geen ander nasie nie om as verbondsvolk op te tree net so kon daardie ander volke hulle eie gode aanbid.

Vir wie het Jesus gaan preek die drie dae toe Hy "dood" was?
Wat verstaan jy onder die nuwe verbond?

Ek stem 100% saam met Kaalvoetkind :)

Groete

w

Yolande~
Oct 24th 2007, 04:40 PM
Ek lees in Mattheus 6v14,15
'Want as julle die mense hulle oortredinge vergewe, sal julle hemelse Vader julle ook vergewe. Maar as julle die mense hulle oortredinge nie vergewe nie, sal julle Vader julle oortredinge ook nie vergewe nie'

Ook in Mattheus 18 vra Petrus nou hoeveel keer moet hy iemand op 'n dag vergewe en Jesus antwoord hom nie 7 maal nie maar 70 maal 7 op een dag.

Paulus het uit sy pad gegaan om die kerk te vervolg op mees grusaamste maniere...dink julle hulle was verbitterd teenoor hom of het vir hom gebid?

Onvergifnis en aanstoot maak ruimte vir bitterheid en veroordeling van ander, nie net ander mense nie maar ook ander volke.

2 Kronieke 7v14 Beloof God, as
"..my volk, oor wie my Naam uitgeroep is, hulle verootmoedig en bid en my aangesig soek en hulle bekeer van hul verkeerde wee, dan sal Ek uit die hemel hoor en hulle sonde vergewe en hulle land genees"

Yolande~
Oct 24th 2007, 05:52 PM
"We are told to love one another as Christ has loved us. Pop psychology trivializes that command by equating it with a 'positive' attitude. Forgotten is the first duty of love: to speak the truth (Ephesians 4:15). Real love does not flatter or soothe when correction is needed but [rather] points out the error which is blinding and harming the loved one. Christ said, 'As many as I love, I rebuke and chasten; be zealous therefore, and repent' (Revelation 3:19). Instead, the idea is now current that love excludes rebuke, ignores the truth, and seeks unity at any price. Only disaster can result." Dave Hunt

"Truth becomes the sacrifice:

When absolutism is out, and relativism is in;
When obedience is out, and pragmatism is in;
When teaching is out, and dialogue is in;
When thus saith the Lord is out, and consensus of opinion is in;
When using Scripture to judge right and wrong is out, and unity with tolerance at all costs is in;
When the narrow way is out, and the broad way is in." (Tamara Hartzell, In The Name of Purpose: Sacrificing Truth on the Altar of Unity) found at: Berit Kjos ministry site (http://erwm.com/)

en

"I am surprised and astonished that you are so quickly turning renegade and deserting Him Who invited and called you by the grace (unmerited favor) of Christ (the Messiah) [and that you are transferring your allegiance] to a different [even an opposition] gospel. Not that there is [or could be] any other [genuine Gospel], but there are [obviously] some who are troubling and disturbing and bewildering you [with a different kind of teaching which they offer as a gospel] and want to pervert and distort the Gospel of Christ (the Messiah) [into something which it absolutely is not].
But even if we or an angel from heaven should preach to you a gospel contrary to and different from that which we preached to you, let him be accursed (anathema, devoted to destruction, doomed to eternal punishment)! As we said before, so I now say again: If anyone is preaching to you a gospel different from or contrary to that which you received [from us], let him be accursed (anathema, devoted to destruction, doomed to eternal punishment)!" Galatians 1:6-9 Amplified

Johannes 1v17
'Want die wet is deur Moses gegee; die genade en die waarheid het deur Jesus Christus gekom"

So, wanneer ons van Jesus en Sy evangelie praat, MOET ons praat van GENADE en WAARHEID!
Let wel, daar staan nie liefde en liefdeswerke het deur Jesus Christus gekom nie.
Daar staan nie geestelikheid en wedergeboorte status het deur Jesus Christus gekom nie.
Daar staan genade en waarheid, en as ons dit lees saam met vers 12, kom dit deur geloof.

Paulus het hierdie evangelie net meer breedvoerig verduidelik, Johannes het dit egter reeds uitgeklaar!

Yolande~
Oct 24th 2007, 06:43 PM
Nee! Onmoontlik! Nie as ons dit baseer op die Skrif nie.

Johannes 1v12,13
"Maar almal wat Hom aangeneem het, aan hulle het Hy mag gegee om kinders van God te word, aan hulle wat in sy Naam glo;
wat nie uit die bloed of uit die wil van die vlees of uit die wil van 'n mens nie, maar uit God gebore is"

Vlooi
Oct 24th 2007, 06:45 PM
Werke of genade

Ja, ek verkry die Ewige Lewe deur Jesus, want Hy is die Enigste Weg. Maar dit antwoord nog nie die vraag oor werke nie. As Hy die Weg en Waarheid is, moet ek tog ook Sy opdragte of bevele gehoorsaam. Kom ons kyk bietjie na wat die Meester Self s oor werke:
Openb. 2:2- Ek ken jou werke en jou arbeid en jou lydsaamheid, en dat jy slegte mense(wat geen werke het nie, net genade) nie kan verdra nie; en dat jy di op die proef gestel het wat s dat hulle apostels is en dit nie is nie, en hulle leuenaars bevind het;
Openb. 2:9- Ek ken jou werke en verdrukking.
Openb. 3:1-3en skryf aan die engel van die gemeente in Sardis: dit se Hy wat die sewe Geeste van God en die sewe sterre het: Ek ken jou werke, dat jy die naam het dat jy leef, en jy is dood.
2. Wees wakker en versterk die wat oorbly, wat op die punt staan om te sterwe, want Ek het jou werke nie volkome voor God gevind nie.
3. Onhou dan hoe jy dit ontvang en gehoor het, en bewaar dit en bekeer jou; (doen die werke) as jy dan nie wakker word nie, sal Ek op jou afkom soos `n dief, en jy sal nie weet in watter uur Ek op jou afkom nie.
Lees ook: Openb. 2:13, 2:19, Openb. 3:8, en

Openb.3:15-17: Ek ken jou werke, dat jy nie koud is en ook nie warm nie. Was jy tog maar koud of warm!
16: Maar nou, omdat jy lou is en nie koud of warm nie, sal Ek jou uit My mond spuug.
17:Want jy s: Ek is ryk en het verryk geword en het aan niks gebrek nie; en jy weet nie dat dit jy is wat ellendig en beklaenswaardig en arm en blind en naak is nie.

Luk 11:48, Mat 5:16, Joh 3:19 en daar is nog baie meer, maar ons volstaan by hierdie paar. Jou werke word beoordeel, hetsy goed of boos. Aan jou werke word jy beslis gemeet, want as ek my Meester bo alles liefhet, sal ek ook dit wil doen wat Hy van my verlang. Met ander woorde, as ek warm vir Hom is, dan sal my werke dit toon. Maar al s ek dat ek gered is en toon geen werke as getuienis daarvan nie, of bose werke, is ek koud. Dat `n oordeel gevel word oor werke, is duidelik.

So, ja jou werke kan bepaal of jy in die hemel of hel sal eindig.

Wat die liefde betref:
Daar is geen manier dat die liefde nie die basis van genade of dan, barmhartigheid is nie. As ek `n kind in liefde, saam met `n man verwek het, is die liefde tog die basis van alles wat ek aan my kind doen en vir hom gee. Sou hy die gestelde reels oortree, is dit my genade wat hom oorsien, omdat ek hom liefhet, maar ek sou geen genade betoon aan iemand wat ek nie ken en dus nie liefhet nie.
Exo 20 6 En bewys Barmhartigheid aan duisende van die wat My liefheten My Gebooie onderhou.

Deu 5 10 en betoon Barmhartigheid met duisende van die wat My liefheten My Gebooie onderhou.

Joh. 3: 16 Want so lief het God die wereld gehad, dat Hy Sy eniggebore Seun gegee het , sodat elkeen wat in Hom glo, nie verlore , mag gaan nie, maar die ewige lewe kan h.

1Pt 4 8 Maar bo alles moet julle mekaar vurig liefh, wantdie liefdesal 'n menigte oortredinge bedek.

Liefde is dus die hoofoorsaak dat Jesus vir ons kom sterf het. As Hy nie vir ons lief was nie, sou Hy nooit vlees geword het, sodat ons genade kan kry nie. Die liefde gee die genade van vergifnis in die laaste vers.
Liefde
Vlooi

Yolande~
Oct 24th 2007, 06:54 PM
Genade is die fondasie. Liefde word op hierdie boublok gebou.

As 'n strewe na liefde die fondasie is. En genade word gesien as iets wat hierop bou, dan volg daar 'n leerstelling wat teenstrydig is met die Skrif, 'n ander evangelie.

Die wegspringplek is genade. Die wegspringplek is nie liefde nie. Liefde is die vrug wat volg.

Johannes 1v17
"WAnt die wet is deur Moses gegee;
die genade en die waarheid het deur JEsus Christus gekom".

Die eerste verbond se grondslag was die wet
Die nuwe verbond wat met Christus gekom het se grondslag was genade

Vlooi
Oct 24th 2007, 07:04 PM

Beste Wokani,
Uit jou aanhaling hierbo is dit baie duidelik dat jy nie die vaagste idee het van wat die definisie van werke is nie. Kom ek help jou `n bietjie reg, en wel vanuit ons liewe Verlosser se woorde.

Markus 12:29-30
29 En Jesus antwoord hom: Die eerste van al die gebooie is: Hoor, Israel, die Here, onse God, is n enige Here;
30 en jy moet die Here jou God liefh uit jou hele hart en uit jou hele siel en uit jou hele verstand en uit jou hele krag. Dit is die eerste gebod.

Hierdie bostaande gebod van Jesus is die grootste werke wat elkeen van ons moet doen. Ons moet Hom onvoorwaardelik en altyd liefh.

Jesus Alleen is God, en wie Hom nie so erken en aanbid nie, se werke is BOOS!

Al gee hierdie Islam held van jou `n miljoen honger mense kos, maar hy aanbid steeds sy Mohammed/Allah god, is hy verdoem.

Jesus ALLEEN is die ENIGE-ENIGSTE weg, waarheid en ewige lewe.
liefde
Vlooi

Yolande~
Oct 24th 2007, 07:07 PM
Wat gebeur met mense wat die fondasie van genade reg het, maar wat se werke nie die vuurtoets slaag nie?

1 Kor 3v10-15
"Volgens die genade van God wat aan my gegee is, het ek soos 'n bekwame boumeester die fondament gele, en 'n ander bou daarop, maar elkeen moet oppas hoe hy daarop bou.
WAnt niemand kan 'n ander fondament le as wat daar gele is nie, dit is Jesus Christus.
En as iemand op die fondament bou goud, silwer, kosbare stene, hout, hooi, stoppels -
elkeen se werk sal aan die lig kom,
want die dag sal dit aanwys, omdat dit deur vuur openbaar gemaak word;
en die vuur sal elkeen se werk op die proef stel, hoedanig dit is.
As iemand se werk bly staan wat hy daarop gebou het, sal hy loon ontvang;
as iemand se werk verbrand word, sal hy skade ly; alhoewel hy SELF GERED SAL WORD, MAAR SOOS DEUR VUUR HEEN."

Yolande~
Oct 24th 2007, 07:20 PM
Beste Wokani,
Uit jou aanhaling hierbo is dit baie duidelik dat jy nie die vaagste idee het van wat die definisie van werke is nie. Kom ek help jou `n bietjie reg, en wel vanuit ons liewe Verlosser se woorde.

Markus 12:29-30
29 En Jesus antwoord hom: Die eerste van al die gebooie is: Hoor, Israel, die Here, onse God, is n enige Here;
30 en jy moet die Here jou God liefh uit jou hele hart en uit jou hele siel en uit jou hele verstand en uit jou hele krag. Dit is die eerste gebod.

Hierdie bostaande gebod van Jesus is die grootste werke wat elkeen van ons moet doen. Ons moet Hom onvoorwaardelik en altyd liefh.

Jesus Alleen is God, en wie Hom nie so erken en aanbid nie, se werke is BOOS!

Al gee hierdie Islam held van jou `n miljoen honger mense kos, maar hy aanbid steeds sy Mohammed/Allah god, is hy verdoem.

Jesus ALLEEN is die ENIGE-ENIGSTE weg, waarheid en ewige lewe.
liefde
Vlooi

So, se jy dat dit liefde vir Jesus is wat iemand red?
Dink jy dit was die liefde van die man wat langs Jesus gesterf het wat hom gered het?
Wat maak jy van Paulus se evangelie?

Yolande~
Oct 25th 2007, 05:14 AM
In handelinge, na die uitstorting van die Heilige Gees (let wel, dit is eers na die Heilige Gees se uitstorting wat die dissipels krag ontvang het om die uit te gaan en die groot opdrag van Jesus uit te voer)...

kom Petrus by die tempelpoort en genees 'n lamme

almal is verstom en dink Petrus moet seker baie 'geestelik' wees of 'n spesiale 'geestelike ontwikkeling' bereik het om so 'n daad te kan doen...hulle kyk verwonderd..

Maar Petrus antwoord hulle in Handelinge 3v12
"...waarom is julle hieroor verwonderd, of waarom kyk julle ons so aan asof ons deur ons eie krag of godsvrug ('godliness' in engelese vertaling) bewerk het dat hy loop?"

Petrus impliseer reeds daar, dat dit genade is en genade alleen wat hom in staat gestel het om hierdie wonderwerk te doen, en dat dit hoegenaamd niks met hom te doen het of met sy eie geestelikheid, of vlak van liefde of wat ookal nie.

Dan gaan Petrus aan en begin mense die evangelie bring. Vertel hy hierdie mense wat nou tot Jesus wil kom omdat hulle glo deurdat hulle die wonders gesien het dat hulle nou moet liefde najaag? O nee! Vertel hy hulle hulle moet nou wedergeboorte najaag deur liefde te ontwikkel in hulle? O nee! Vertel hy hulle hulle moet goeie mense probeer wees en Jesus nou liefhe? O nee! Hy vertel hierdie bystanders wat nou ook geinteresseerd geword het om volgelinge van JEsus te word die volgende
in Handelinge 3v19
"Kom dan tot inkeer en bekeer julle, sodat julle sondes uitgewis kan word..."
Die Amplified se dit baie mooi
"So repent (change your mind and purpose); turn around and return [to God], that your sins may be erased (blotted out, wiped out)..."

In die handelinge boek deurlopend was daar 3 dinge wat moes gebeur met mense wat tot die geloof gevoeg word
1) Hulle moes "repent" (hulle rug draai op sonde)
2) Hulle is gevul met die Heilige Gees
3) Hulle is gedoop, die ou lewe sterf en hulle staan op in 'n nuwe lewe saam met Christus

Nou is hulle beklee met Christus, en natuurlik, omdat hulle nou Sy Gees in hulle het en die ou lewe afgele het, sal die natuur van Christus nou in hulle gestalte begin vind....maar die woord leer ons, ons opdrag is dan om voortdurend in die Gees te lewe en nie vanuit die vlees nie. En dit is waaroor Paulus ook oor en oor praat in baie van Sy briewe. As ons deur die Gees gelei word en nie deur die vlees nie, sal die werke en vrug van ons lewe, God behaag. En ons sal 'n beloning vir hierdie werke kry een dag, maar hierdie werke sal ons alleen kan doen uit genade, Sy Gees wat ons in staat stel, nie uit eie krag (vlees) nie.

Ek herinner net weer aan 1 Kor 13, al sou ek al my goed uitdeel om verkoop te word en vir die armes te gee, maar nie die liefde he nie (die liefde wat alleen kom deur 'n Gees gevulde lewe), dan is ek niks, dan beteken al my goeie werke niks, dan het ek maar 'n klinkende simbaal geword, en sal my werke als verbrand word in die vuur een dag. Want uit Hom, deur Hom, en tot Hom is alle dinge. En niks van ons eie werke uit die vlees is ooit vir God behaaglik nie.

Phil Fourie
Oct 25th 2007, 06:18 AM
So, ja jou werke kan bepaal of jy in die hemel of hel sal eindig.

Wie sal deur sy werke geregverdig voor God kan staan?

Die Woord s geeneen nie.

want almal het gesondig en dit ontbreek hulle aan die heerlikheid van God,
Rom 3:23

Want die loon van die sonde is die dood, maar die genadegawe van God is die ewige lewe in Christus Jesus, onse Here.
Rom 6:23

8 Want uit genade is julle gered, deur die geloof, en dit nie uit julleself nie: dit is die gawe van God;
9 nie uit die werke nie, sodat niemand mag roem nie.
Ef 2:8-9

Jesus antwoord hom: Ek is die weg en die waarheid en die lewe; niemand kom na die Vader behalwe deur My nie.
Joh 14:6

die Gees van die waarheid wat die wreld nie kan ontvang nie, omdat dit Hom nie sien en Hom nie ken nie; maar julle ken Hom, omdat Hy by julle bly en in julle sal wees.
Joh 14:17

Maar ek s: Wandel deur die Gees, dan sal julle nooit die begeerlikheid van die vlees volbring nie;
Gal 5:16

Maar die vrug van die Gees is liefde, blydskap, vrede, lankmoedigheid, vriendelikheid, goedheid, getrouheid, sagmoedigheid, selfbeheersing.
Gal 5:22

Want almal wat uit die werke van die wet is, is onder die vloek; want daar is geskrywe: Vervloek is elkeen wat nie bly in alles wat geskryf is in die boek van die wet om dit te doen nie.
Gal 3:10

Voorwaar, voorwaar Ek s vir julle, wie in My glo, het die ewige lewe.
Joh 6:47

Hy wat my vlees eet en my bloed drink, het die ewige lewe, en Ek sal hom opwek in die laaste dag.
Joh 6:54

Dit is die Gees wat lewend maak, die vlees is van geen nut nie; die woorde wat Ek tot julle spreek, is gees en is lewe.
Joh 6:63

As ek en jy gemeet moet word aan die maatstaf van ons werke, sal ons nie die oordeel kan ontvlug nie.

Groete
Phil

Maria_
Oct 25th 2007, 12:50 PM
Vlooi, ek hoor wat jy se.
Dit is wel die waarheid dat werke nie onbelangrik vir God is nie, God gee om oor mense wat sukkel en Hy wil hulle graag help.

Phil Fourie
Oct 25th 2007, 12:54 PM
Vlooi, ek hoor wat jy se.
Dit is wel die waarheid dat werke nie onbelangrik vir God is nie, God gee om oor mense wat sukkel en Hy wil hulle graag help.

Maria

Baie welkom hier op Bible Forums, hoop ons kan nog lekker saam gesels.

Jammer ek jou nou in 'n hoek druk, maar rakende die konteks van hierdie draad wil ek net vir jou iets vra. Word mens gered deur geloof en werke of deur geloof alleen?

Groete en baie sen vir jou
Phil

Phil Fourie
Oct 25th 2007, 01:01 PM
Jammer, maar hierdie is 'n stap wat ek net gaan moet neem. Ek gaan vir eers hierdie draad sluit aangesien hier leerstellings verkondig word op hierdie draad wat in stryd is met die rels van hierdie forum en belangriker nog, in stryd is met die Woord van God.

Na latere oorweging kan die draad dalk weer geopen word, maar voorlopig kan ek nie anders as om die draad te sluit nie.

Groete
Phil