PDA

View Full Version : Nuwe lede, stel jouself voor

Pages : 1 2 [3]

cc0984
Nov 17th 2009, 11:35 AM
Baie dankie Ta-An! Ek sukkel so bietjie om alles op die regte plekke te kry. Verskoon maar as die verkeerde smileys by die einde van die sinnetjies uitkom! :-)

Die Filadelfieer
Nov 17th 2009, 11:51 AM
Welkom Charlene !

CFJ
Nov 17th 2009, 01:02 PM
Hallo Charlene, bly om jou hier by ons te h! :pp

Lanie
Nov 17th 2009, 01:30 PM
Welkom by Bibleforums Charlene!

cc0984
Nov 20th 2009, 01:23 PM
Ek het 'n vraag, en miskien kan iemand my antwoord...waarom se God soms "nee". Die rede hoekom ek vra is dat my sus en haar man sukkel om swanger te raak. Hulle het toe vir kunsmatige insimenasie gegaan, maar dit het nie gewerk nie. Toe het hulle vir invitro gegaan en alles het so goed gelyk, maar verlede week toe hulle die toets gaan doen, toe is dit negatief. Dokter se hy weet nie wat verkeerd kon gegaan het nie, want alles was
100 % reg. :(
Ons almal is so verskriklik hartseer daaroor! My sus se sy voel of sy teen die dak vas bid en dat sy soms voel hoe kan die Here dit aan hulle doen? Almal rondom haar raak swanger......wat erg is dat sy se sy weet nie hoe sy oor dit gaan kom nie! :cry:
Het enige iemand raad, want myne is op!:giveup:

CFJ
Nov 21st 2009, 02:48 PM
Ek het 'n vraag, en miskien kan iemand my antwoord...waarom se God soms "nee". Die rede hoekom ek vra is dat my sus en haar man sukkel om swanger te raak. Hulle het toe vir kunsmatige insimenasie gegaan, maar dit het nie gewerk nie. Toe het hulle vir invitro gegaan en alles het so goed gelyk, maar verlede week toe hulle die toets gaan doen, toe is dit negatief. Dokter se hy weet nie wat verkeerd kon gegaan het nie, want alles was
Ons almal is so verskriklik hartseer daaroor! My sus se sy voel of sy teen die dak vas bid en dat sy soms voel hoe kan die Here dit aan hulle doen? Almal rondom haar raak swanger......wat erg is dat sy se sy weet nie hoe sy oor dit gaan kom nie! :cry:

Hallo Charlene,

Dat die Here 'nee' s met tye is verseker so en dat daar 'n goeie rede voor is is net so verseker. Ons weet egter nie altyd wat die rede is nie, maar hier is 'n voorbeeld, van hoekom dit moontlik mag wees, as die Here nie biologiese kinders aan ouers op 'n bepaalde tyd gee nie. Presies wat die rede is, hoekom hulle nie kinders het nie, weet ek nie, maar hier is iets om te herkou.

Die Here skep soms omstandighede in ons lewens, waar Hy ons soms kan gebruik in 'n baie spesiale bediening. Meeste van die tyd sal niemand in so spesiale bediening eindig, as die Here dit nie so dring nie. Die Here mag hulle moontlik gebruik om ware kinders in die geloof vir Hom te wek, soos wat Timoths en Titus (1Tim 1:2; Tit 1:3), Paulus se ware kinders in die geloof was. Gaan lees Jesaja 54 aandagtig en kyk of die Here nie moontlik 'n baie spesiale boodskap vir hulle daarin wil gee nie. Wat my verstom, is dat die Here so 'n ho dunk van mens kan h, om 'n mens waardig te ag, om vir Hom kinders te wek... en dit mag dalk net met hulle die geval wees.

Hierdie is net 'n scenario en ek mag die pot heeltemal mis sit hier, maar dit mag dalk net iets verduidelik van hoe die Here werk en hulle alleen sal die antwoord kan kry..., as hulle miskien dieper delf en vind dat alles gaan nie oor ons nie, maar oor Jesus Christus, Hy kom eerste en eers dan word alles wat ons begeer bygevoeg...

Hy is die Beeld van die onsienlike God, die Eersgeborene van die hele skepping; want in Hom is alle dinge geskape wat in die hemele en op die aarde is, wat sienlik en onsienlik is, trone sowel as heerskappye en owerhede en magte—alle dinge is deur Hom en tot Hom geskape. En Hy is voor alle dinge, en in Hom hou alle dinge stand. En Hy is die Hoof van die liggaam, naamlik die gemeente; Hy wat die begin is, die Eersgeborene uit die dode, sodat Hy in alles die eerste kan wees. Want dit het die Vader behaag dat in Hom die ganse volheid sou woon
(Kol 1:15-19 AOV)

Gene
Nov 22nd 2009, 02:17 PM
Hallo Charlene, baie welkom ook van my kant af hier by Lighuis. Om jou vraag te antwoord, wil ek jou 'n teenvraag vra en ek wil h jy moet so bietjie nadink daaroor. Hoekom het God "nee" geantwoord toe Josef herhaaldelik oor 'n tyd van baie jare gebid het vir uitkoms, nadat hy deur sy broers in 'n put gegooi en as slaaf verkoop was? Ons weet vandag waarom die antwoord op daardie gebede "nee" was, maar in daardie omstandighede het Josef dit nie verseker gesien en verstaan nie. Tog het hy vasgehou aan die Here en gebly glo en vertrou dat God die beste weet. En jare later, toe hy as onderkoning van Egipte sy ganse familie kon red van 'n hongerdood, kon hy God se plan insien....

Hoekom het God "nee" geantwoord toe Sy eie Seun Jesus in die tuin van Getsemene so intens gebid het dat sy sweet soos bloed geword het? Sodat jy en ek die ewige lewe kan verkry, ten spyte van ons sondigheid. Maar in daardie omstandighede was dit bitter moeilik, selfs vir Jesus, om vas te hou aan die wete dat God nooit 'n fout maak nie.... Wat ek probeer s is bloot, moenie probeer om God te bevraagteken nie. Glo net, Hy weet die beste, en Hy bly in beheer. Hy sien die hele prentjie, terwyl ons net 'n klein deeltjie sien. En Hy maak nooit 'n fout nie!

Ek bevind myself op hierdie stadium in 'n situasie waar dit bitter moeilik is om nie te vra, waarom, nie. Maar ek kan nie anders as om te bly vertrou dat God se plan volmaak is nie. God het my gered van die verderf, terwyl ek niks anders as die dood verdien het nie. Wie is ek om Hom te bevraagteken as Hy nie elke wens van my laat waar kom nie? Al verhoor Hy nooit weer enige gebed van my nie, is dit wat Hy vir my gedoen het, oneindig meer as wat ek ooit kan verdien. En daarom sal ek Hom bly loof en eer, omdat Hy God is!

Maar ek hoor wat jy s, dis gewis nie maklik nie. Hou net vas aan Hom, en vertrou Hom blindelings. Eendag sal ons ook verstaan waarom.

Willem
Nov 22nd 2009, 09:35 PM
Hallo Charlene,:hug:

welkom hier en dink daar is ook rede dat jy juis hier gekom het.

Ek en my vrou is deur dieselfde vir paar jaar waar direk vir ons gese is ons sal nooit kinders kan kry nie, en daai gevoel van dood en pyn en leweloosheid binne in jou kan mens moeilik beskryf of vir enige iemand toewens ; dis die seerste wat ek nog ooit inmy lewe gehad het, slefs my ma se dood was nie so seer nie! ( die Here het geweet en ons voorberei daarop en ek het geweet sy is gered en Hy persoonlik weet van haar en is lief vir haar )

Wat wel later gebeur het, is dat ons swanger geword het en toe ektopies en toe gebars het en so die baba verloor het. Mens weet nie hoekom nie, maar so ruk later het ons in ons geval wel uitgevind. Jy sien, haar blindederm moes dringend uit kom, die dokter het haar nie eers huis toe laat gaan na die ondersoek nie. Volgende oggend 7 uur gedoen en gese was so lekker vet en swart en reg om te pop! :eek:

Toe onthou ek oor die ektopiese swangerskap en vra wat sou gebeur het as sy nog swanger was en sy antwoord : " dit sou 50 50 vir altwee van hulle gewees het as die gebars het en sy so ver swanger was ( so week of 2 , 3 ? voor die tyd ) :cry: :eek: so.... Hy WEET alles en bestem alles en laat dit ten goede werk al verstaan ons nie :pray: al wat ek duer jou vir hulle kan se is : moenie moed opgee nie, bid en vra Hom en probeer deur die in nader verhouding met Hom leef en los die tyd en die pyn en die hoekoms vir Hom en ek belowe julle Hy SAL op die regte tyd die antwoorde aan julle gee. God is goed , Hy is liefde, is genadig, is barmhartig en altyd dieselfde...

In sy genade en liefde en wysheid het ons nou 2 kinders vir wie ons baie lief is en wat meer is as wat ons ooit kon verwag en ek het hoeveel stories gehoor deur vriende en familie van mense wat nie kon swanger raak nie en dan skielik een dag, dan gebeur dit net! een couple was 7 jaar na hulle hoop opgegee het en dit was eerste van drie! Party het ook nie kinders nie en neem aan en sal hulle kleingoed vir niks in wereld verruil nie en party is ouma vir baie kleingoed en ons waardeer haar liefde so baie..

Hoe sy daar oor gaan kom.... genade in my geval, my saak was nie reg met Hom nie... en tog het Hy my gedra en heelgemaak en alles wat nodig was... ek weet my ma en skoonma het vir ons gebid en eendag sal ek ook weet en verstaan , maar vir nou kan jy ook net vir haar se ek bid vir hulle..

cc0984
Nov 23rd 2009, 09:09 AM
Ai julle, baie dankie vir die bemoedigende woorde.:D Dit is soos julle se, ons moet ons oe gevestig hou op Jesus en bly glo.......
Willem, ek dink jy weet presies hoe hulle voel en wat hulle op die staduim deurmaak. Ek voel ook dat die Here net dalkies Sy krag wil wys sonder dat hulle van enige dokter gebruik gemaak het. Hoe wonderlik sal dit nie wees nie! :lol: Mens is soms so geneig om jou hoop om mens te sit in plaas van die Een wat oor lewe en dood beskik.
Ek self bevind myself ook in 'n situasie wat al jare kom, maar het eenvoudig dit vir die Here gegee. Ek top nie daaroor nie en ek glo en vertrou dat Hy dit vir my end uit sal vat, want weereens is Hy in beheer en as ek die situasie in eie hande moet neem, sal dit net choas veroorsaak.
Gene, ek stem saam dat ons nie God moet bevraagteken nie. Waar God 'n punt of komma sit, moet ons nie 'n vraag teken sit nie.
CFJ dankie - ek sal Jesaja gaan lees en bid dat die Heilige Gees my sal lei!

AndreD
Nov 30th 2009, 03:19 PM
Hello almal

Ek's Andre. Ek's getroud en ons het n pragtige seun wat nou 9 jaar oud is. Ek is baie opgewonde oor die wonderlike dinge wat die Here in ons lewens huidiglik doen. Hy is waarlik besig om ons te verander - dankbaar daarvoor! :D

Ons is huidiglik besig met n Bybelverspreidings-projek in ons kerk. Ek is gevra om die projek te hardloop, en danksy die Here se hulp gaan dit huidiglik baie goed. Ons teiken vir November 2008 tot November 2010 is om 4019 Bybels (2009+2010) ann mense te gee wat nie Bybels het nie. Ons staan tans op 2879 Bybels :pp.

Bid asseblief saam met ons dat die projek net sal aanhou groei - alles tot eer en verheerliking van ons Redder en Verlosser, Jesus Christus!

Lekker dag vir julle!

Andre

CFJ
Nov 30th 2009, 05:23 PM
Baie welkom by ons Andr! Dit is seker die grootste geskenk wat enige mens kan ontvang buiten die wedergeboorte, die instruksies wat met die wedergeboorte saamgaan. Om Bybels te versprei is een van die heel beste maniere om die Here te verheerlik.

Gene
Dec 1st 2009, 10:00 AM
Baie welkom Andre, hoop om nog lekker kopstukke te gesels oor die Here wat ons almal se lewens nuutgemaak het. Ja weet jy, dis wanneer 'n mens uit jou gemaksone beweeg en diensbaar word vir die Here, dat 'n mens werklik geestelik begin groei..... dis wanneer 'n mens ander seen dat die Here jou begin seen.... Sterkte met julle projek!

Ta-An
Dec 1st 2009, 01:11 PM
Welkom Andre..... wees gesend met julle projek !! :pray:

Lanie
Dec 1st 2009, 04:10 PM
Baie welkom by Lighuis, Andr!

cc0984
Dec 2nd 2009, 10:43 AM
Hello Andre, ek is ook maar nog nuut hier, maar baie welkom ook van my kant af!

AndreHa
Dec 3rd 2009, 06:48 AM
Baie welkom Andre, hoop om nog lekker kopstukke te gesels oor die Here wat ons almal se lewens nuutgemaak het. Ja weet jy, dis wanneer 'n mens uit jou gemaksone beweeg en diensbaar word vir die Here, dat 'n mens werklik geestelik begin groei..... dis wanneer 'n mens ander seen dat die Here jou begin seen.... Sterkte met julle projek!

Haai daar julle :)

Dis so waar wat jy se oor mens se gamaksones. Sjoe. Dit herinner my oor hoe die Here my in die werkplek bediening ingeroep het so amper 'n jaar en 'n half gelede. Ek werk by die aandelebeurs as 'n programmeerder - maar my doel hierso is om 'n selgroepie te versorg. Ons kom bymekaar twee keer per week, en gesels oor die Here se sake, en sy woord. Dis 'n wonderlike seen. In die laaste 16 maande het die Here so amper 60 van Sy kinders by ons groepie laat aansluit. :)

Francois Marais
Dec 3rd 2009, 09:01 AM
Haai daar julle :)

Dis so waar wat jy se oor mens se gamaksones. Sjoe. Dit herinner my oor hoe die Here my in die werkplek bediening ingeroep het so amper 'n jaar en 'n half gelede. Ek werk by die aandelebeurs as 'n programmeerder - maar my doel hierso is om 'n selgroepie te versorg. Ons kom bymekaar twee keer per week, en gesels oor die Here se sake, en sy woord. Dis 'n wonderlike seen. In die laaste 16 maande het die Here so amper 60 van Sy kinders by ons groepie laat aansluit. :)
Sjoe. Jy is gelukkig. Ek het gevra of ek elke dag mag open met gebed en is gese dat dit nie kan gebeur nie omdat ek saam met 3 atieste werk. Ek het met die een probeer praat oor Vader, maar hy het my net afgeskiet. Nou bedien ek hulle maar met Gospel musiek elke dag :P. Die een ou het al begin saam sing met van die liedjies. Wonder of hy ooit dink dat hy dankie gese het vir Vader toe hy saam met die een liedjie gesing het :lol:

AndreHa
Dec 3rd 2009, 10:31 AM
Ek is beslis ge-seen hierso. Selfs my bestuurder staan in vir my tydens ons sel groep vergaderings. So rukkie terug het ons nie 'n raadsaal gehad om in bymekaar te kom nie, toe vra ek vir ons Vader om vir ons 'n plek te gee. Net so rukkie daarna word ek toe gelei om na die CEO se persoonlike asistent te gaan en te vra vir 'n raadsaal wat ons permanent kan boek. Toe stem sy in en nou het ons 'n permanente plek. Dis wonderlik. :)

Ateiste was aanhou om ateisme to probeer beoefen is soos iemand wat teen 'n bungee koord probeer stry. Ek dink nou aan 'n getuienis van 'n ateis wat doodgegaan het, en hel toe was. Hy het God se stem gehoor, wat vir hom gese het hy moet Jesus se naam aanroep. Toe kom hy terug, en is nou 'n pastoor. Die Here het 'n manier om sy stem te verhef, sodat mense luister. Dis maklik om 'n fluistering te ignoreer, maar dis nogal taai om die klank van 'n 747 se enjins in jou ore te ignoreer.:lol:

Willem
Dec 3rd 2009, 08:21 PM
Welkom Andre and AndreHa ?

hoop julle voel welkom hier en dat ons saam baie kan leer en groei in ons verhoudings as kerk hier en ook self met God.

Ja, dis baie snaaks as die ateiste so saamsing, of luister al "glo" hulle nie... maar as daai 747 kom kan jy nie anders nie, dan WEET jy Hy IS God en jy gaat hel toe!

AndreHa
Dec 4th 2009, 05:12 AM
Welkom Andre and AndreHa ?

hoop julle voel welkom hier en dat ons saam baie kan leer en groei in ons verhoudings as kerk hier en ook self met God.

Ja, dis baie snaaks as die ateiste so saamsing, of luister al "glo" hulle nie... maar as daai 747 kom kan jy nie anders nie, dan WEET jy Hy IS God en jy gaat hel toe!

Die Ha gedeelte van AndreHa is die eerste twee letters van my van - Hartzenberg. Ek gebruik dieselfde user naam vir alles :)

Ek wens partykeer ander mense kon beleef het wat ek al beleef het. Hulle sou vir seker dan geglo het. Maar die ding is natuurlik dat mens eers moet glo, dan sien jy. :)

CindyB
Mar 7th 2010, 10:07 AM
Hi almal,

Ek is Cindy. Ons woon in Australia, Adelaide. Het 2 pragtige kinders en 'n wonderlike man. Ek ken Jesus nog altyd en is baie lief vir Hom.
Ek sien vreeslik uit om hier lekker te kan kuier en meer te leer oor die Here. Ek wil vreeslik graag saam bid vir mekaar en het self ook gebed nodig. My man is tans werkloos (ons het nuut Australia toe gekom en is nog in die proses om werk te soek) Alle gebede hierin sal vreeslik waardeer word.
Dis so lekker om aan so forum te behoort waar ons net lekker kan gesels en kos vir die siel kan kry :-)
Kan nie wag nie.....

Ta-An
Mar 7th 2010, 02:12 PM
Welkom Cindy :hug: mag die drukkie jou eg welkom laat voel.... ons praat Boere Afrikaans :)

CFJ
Mar 7th 2010, 06:09 PM
Welkom by ons Cindy en weet dat daar 'n uitkoms is, soos daar nog elke keer in jou en ons almal se lewens 'n seker uitkoms is. Ons moet net wag en kyk hoe God dit gaan doen, dit is al wat ons nie weet nie, maar dat Hy dit gaan doen mag ons glo en as ons dit glo, sal ons self sien hoe Hy dit doen!

chisel
Mar 7th 2010, 06:44 PM
Welkom Cindy.
Ek hoop en bid dat dinge sommer gou sal uitwerk vir julle in Aus :)

Johnny
Mar 8th 2010, 06:45 AM
HI Cindy,

Ek is van 'n gemeente in Vaalpark naby Sasolburg en ons hoof intersessrors het laasjaar verhuis na Australie. Hier is hul e-pos (johnanet@xtra.co.nz) as jy dalk met hulle wil gesels. Jy kan ook my webblad (http://www.oospoort.co.za/) besoek van oorkant die see.

Sterkte en welkom.

CindyB
Mar 8th 2010, 11:44 AM
Baie dankie vir die verwelkoming.

AndreHa
Mar 17th 2010, 09:53 AM
Hi Cindy

Welkom hier. :)

El wonder - jou man is nie dalk in die IT bedryf nie? Soos programmering miskien. Dalk kan ek iemand kontak...

Hi almal,

Ek is Cindy. Ons woon in Australia, Adelaide. Het 2 pragtige kinders en 'n wonderlike man. Ek ken Jesus nog altyd en is baie lief vir Hom.
Ek sien vreeslik uit om hier lekker te kan kuier en meer te leer oor die Here. Ek wil vreeslik graag saam bid vir mekaar en het self ook gebed nodig. My man is tans werkloos (ons het nuut Australia toe gekom en is nog in die proses om werk te soek) Alle gebede hierin sal vreeslik waardeer word.
Dis so lekker om aan so forum te behoort waar ons net lekker kan gesels en kos vir die siel kan kry :-)
Kan nie wag nie.....

FNell
Apr 6th 2010, 07:44 PM
Hello Julle. My volle naam is Francois Nell en ek bly tans in Kaapstad (sedert Sept. 2000). Het in Vanderbijlpark grootgeword en na skool in Pretoria gaan woon. Is in 1994 getroud en het twee meisiekinders wat 13 en 11 word hierdie jaar.

Ek soek al lankal 'n lekker afrikaanse Christen forum. Is hierheen verwys deur ander ander lid (vanaf 'n ander forum). Ek het NG grootgeword maar het in 1994 die charismatiese rigting ingeslaan. Waar ek vandag met "denominale kerk" staan is nie meer so duidelik definieerbaar nie (Frank Viola se "organiese kerk" beskryf my posisie tans waarskynlik die beste). Al deur baie harde tye gegaan en die plek wat ek vandag staan in Christus het gekom deur baie beproewinge en wedervaringe. Ek het al baie rondgekrap in die uithoeke van my geloof en het al deur vele "issues" gewerk. Het nog "diep" vrae waaraan ek werk (sal seker 'n lewenslange taak wees). Ek lees baie en het onlangs Amazon se Kindle op my BlackBerry gelaai wat 'n hele nuwe lees-wreld vir my oopgemaak het.

Een van my huidige "soektogte" is om Genesis 1 tot 3 te verstaan. Sal nie nou hier uitbrei nie behalwe om te s dat ek besig is met 'n boek genaamd "The Lost World of Genesis One" deur John H Walton. Dis diep dinge hierdie en ek wil nie sommer met die intrapslag in die moeilikheid hier wees nie ... :lol: (ek word nog nie in die kontroversie kamer toegelaat nie :D ).

Anyway, genoeg van my vir eers ... hoop ons gaan lekker gesels.

Ta-An
Apr 6th 2010, 07:53 PM
Francois, Welkom, Waneer het jy gematrikuleer??

Johnny
Apr 7th 2010, 05:47 AM
Een van my huidige "soektogte" is om Genesis 1 tot 3 te verstaan. Sal nie nou hier uitbrei nie behalwe om te s dat ek besig is met 'n boek genaamd "The Lost World of Genesis One" deur John H Walton. Dis diep dinge hierdie en ek wil nie sommer met die intrapslag in die moeilikheid hier wees nie ... (ek word nog nie in die kontroversie kamer toegelaat nie ).

Baie welkom....ek kan sien jy is 'n man met insig as ek so van jou plasings lees. Ek het BAIE ondervinding van die "kontroversie kamer" en dit is nie omdat dit 'n slegte plek is of dat ek 'n slegte ou is nie. Daar is 'n paar dinge waarin ek glo wat nie so lekker vatplek het op die forum nie en dit laat my gewoonltik daar beland.

Andersins is dit baie lekker om hier deel (is nou al oor 'n jaar hier) te neem en ek het al menig vriende/vriendinne gemaak......en so een of twee minder populere vriende. Dit op sig self is ook nie 'n slegte ding nie want daar moet 'n bietjie teenstand ook wees wat 'n ou weer terug neem na die Woord om dit beter te bestudeer, of jy eet alles wat hier gese word vir soetkoek op en dit kan gevaarlik wees.

FNell
Apr 7th 2010, 06:06 AM
Francois, Welkom, Waneer het jy gematrikuleer??

Hi Ta-An. 1987, Horskool Transvalia, Vanderbijlpark.

Ta-An
Apr 7th 2010, 07:33 AM
Hi Ta-An. 1987, Horskool Transvalia, Vanderbijlpark.

Ok ek is paar jaar ouer as jy ,,,gaan kyk hier (http://transvalia75.co.za)

CFJ
Apr 7th 2010, 08:30 AM
Hello Julle. My volle naam is Francois Nell en ek bly tans in Kaapstad (sedert Sept. 2000). Het in Vanderbijlpark grootgeword en na skool in Pretoria gaan woon. Is in 1994 getroud en het twee meisiekinders wat 13 en 11 word hierdie jaar.

Ek soek al lankal 'n lekker afrikaanse Christen forum. Is hierheen verwys deur ander ander lid (vanaf 'n ander forum). Ek het NG grootgeword maar het in 1994 die charismatiese rigting ingeslaan. Waar ek vandag met "denominale kerk" staan is nie meer so duidelik definieerbaar nie (Frank Viola se "organiese kerk" beskryf my posisie tans waarskynlik die beste). Al deur baie harde tye gegaan en die plek wat ek vandag staan in Christus het gekom deur baie beproewinge en wedervaringe. Ek het al baie rondgekrap in die uithoeke van my geloof en het al deur vele "issues" gewerk. Het nog "diep" vrae waaraan ek werk (sal seker 'n lewenslange taak wees). Ek lees baie en het onlangs Amazon se Kindle op my BlackBerry gelaai wat 'n hele nuwe lees-wreld vir my oopgemaak het.

Een van my huidige "soektogte" is om Genesis 1 tot 3 te verstaan. Sal nie nou hier uitbrei nie behalwe om te s dat ek besig is met 'n boek genaamd "The Lost World of Genesis One" deur John H Walton. Dis diep dinge hierdie en ek wil nie sommer met die intrapslag in die moeilikheid hier wees nie ... :lol: (ek word nog nie in die kontroversie kamer toegelaat nie :D ).

Anyway, genoeg van my vir eers ... hoop ons gaan lekker gesels.

Welkom by ons Francois! Ek bevind myself in baie dieselfde bootjie as jy, want geen denominasie kan my sienwyse omvat of definieer nie. Ek glo persoonlik dat daar 'n ongeskrewe middelgrond tussen gereformeerdheid en pinkster is, sou mens die Suid-Afrikaanse konteks gebruik. Baie van ons wat hier deelneem, bevind ons in daardie middelgrond. Wat jy miskien moet doen om Lighuis se doel te verstaan, is om hierdie draad te lees, Deelname - Bibleforums en Lighuis (http://bibleforums.org/showthread.php?177643-Deelname-Bibleforums-en-Lighuis). Dit sal baie frustrasie ook spaar, as jy besef dat dit nie 'n gespreksforum is, wat spesifiek deur 'n denominasie bedryf word nie, maar dat dit ruimte laat om 'n ondersoekingsreis in hoofstroom protestantisme te kan onderneem. Die term 'hoofstroom protestantisme' is egter relatief, maar bepaald is dit die beste definisie tot mens se beskikking op hierdie stadium, waarbinne die waarheid die naaste gedefinieer aan kan word en behoort meeste mense dit te kan verstaan.

FNell
Apr 7th 2010, 08:49 AM
Ok ek is paar jaar ouer as jy ,,,gaan kyk hier (http://transvalia75.co.za)

Hi Ta-An. Verstaan ek korrek dat jy ook in Transvalia was?

FNell
Apr 7th 2010, 08:58 AM
Welkom by ons Francois! Ek bevind myself in baie dieselfde bootjie as jy, want geen denominasie kan my sienwyse omvat of definieer nie. Ek glo persoonlik dat daar 'n ongeskrewe middelgrond tussen gereformeerdheid en pinkster is, sou mens die Suid-Afrikaanse konteks gebruik. Baie van ons wat hier deelneem, bevind ons in daardie middelgrond. Wat jy miskien moet doen om Lighuis se doel te verstaan, is om hierdie draad te lees, Deelname - Bibleforums en Lighuis (http://bibleforums.org/showthread.php?177643-Deelname-Bibleforums-en-Lighuis). Dit sal baie frustrasie ook spaar, as jy besef dat dit nie 'n gespreksforum is, wat spesifiek deur 'n denominasie bedryf word nie, maar dat dit ruimte laat om 'n ondersoekingsreis in hoofstroom protestantisme te kan onderneem. Die term 'hoofstroom protestantisme' is egter relatief, maar bepaald is dit die beste definisie tot mens se beskikking op hierdie stadium, waarbinne die waarheid die naaste gedefinieer aan kan word en behoort meeste mense dit te kan verstaan.

Baie dankie man. Ek geniet die middelgrond want dit gee my ruimte om daai ondersoekingsreis sonder "kettings" te doen. Ek heg baie ho waarde in die vryheid wat ek in Christus het ... en dit het baie wroeginge geneem om dit te verstaan en te waardeer (gee dit nooit weer op nie). Ek het geleer dat daar 'n sterk genade/liefde "draad" is wat my aan God verbind wat my baie ruimte gee om te ondersoek sonder om van Hom geskei te word.

Ta-An
Apr 7th 2010, 10:11 AM
Hi Ta-An. Verstaan ek korrek dat jy ook in Transvalia was?

1975 gematrikuleer... dis ons reunie se webtuiste wat ek gebou het :)

FNell
Apr 7th 2010, 11:57 AM

So nice om fotos te sien van Ma'am Backeberg en Meneer "Vlam" Coetzee. Twee fantastiese mense wat ek ook die voorreg gehad het om as onderwysers te h.

FNell
Apr 7th 2010, 12:06 PM
En daar is ou Meneer Pajamis sowaar ook! My kuns onderwyser tot matriek.

Die Filadelfieer
Apr 7th 2010, 02:27 PM
Is bietjie laat, maar welkom hierso Francois !

Die Filadelfieer
Apr 7th 2010, 02:29 PM

Haai ! Toe is ek 'n jaar oud !! :)

CFJ
Apr 8th 2010, 06:38 AM
Baie dankie man. Ek geniet die middelgrond want dit gee my ruimte om daai ondersoekingsreis sonder "kettings" te doen. Ek heg baie ho waarde in die vryheid wat ek in Christus het ... en dit het baie wroeginge geneem om dit te verstaan en te waardeer (gee dit nooit weer op nie). Ek het geleer dat daar 'n sterk genade/liefde "draad" is wat my aan God verbind wat my baie ruimte gee om te ondersoek sonder om van Hom geskei te word.

Francois,

Ek kan net saamstem oor hoe jy voel betreffende ons vryheid in Christus. Ons vryheid in Christus is ons behoud, want slegs 'n verhouding kan dit bewerk en instandhou. Mense wat godsdiens bedryf, sal nooit vryheid in Christus kan h nie en dit is iets wat mens net kan verstaan of probeer verstaan, as mens werklik 'n persoonlike pad met Hom stap.

Willem
Apr 9th 2010, 09:30 PM
Welkom Francois, Cindy,

hoop ons kan help en ook by julle leer en ondersteuning gee.

groete Willem

Eloise
Apr 26th 2010, 01:22 PM
Hello julle, ek het so baie vrae en is op soek na antwoorde. Ek glo dat ek baie antwoorde hier sal kry. Ek sit alreeds die hele oggend en posts lees. Dit is BAIE interressant!:)

Son of the South
Apr 26th 2010, 02:45 PM
Hello julle, ek het so baie vrae en is op soek na antwoorde. Ek glo dat ek baie antwoorde hier sal kry. Ek sit alreeds die hele oggend en posts lees. Dit is BAIE interressant!:)Welkom by ons Eloise. Mag daar 'n groot rustigheid oor jou kom soos jou geloof versterk word. Mag jou vrae beantwoord word en mag ons saam met jou nuwe antwoorde by ons Vader vind. :pp

Ta-An
Apr 26th 2010, 03:18 PM
Welkom by ons Eloise

Johnny
Apr 28th 2010, 05:53 AM
Welkom Eloise. Hoop die forum kan jou help met die regte antwoorde.

Wouter
May 4th 2010, 11:14 AM
Hi

My naam is Wouter van Pretoria. Ek is maar n moeilike ou en veg hard om elke dag staande te bly (seker hoekom ek nou hier uitgekom het)

Johnny
May 4th 2010, 11:24 AM
Hi

My naam is Wouter van Pretoria. Ek is maar n moeilike ou en veg hard om elke dag staande te bly (seker hoekom ek nou hier uitgekom het)

Wouter baie welkom. Ons het almal dieselfde probleem, maar in HOM het ons krag en genade.

Ta-An
May 4th 2010, 12:24 PM
Welkom Wouter
Ek is bly dat jy hier uitgekom het, veral na die misverstand met die aanteken slag :)

Son of the South
May 4th 2010, 12:58 PM
Welkom Wouter! God hou ons veilig in Sy hand, veral wanneer ons besef dat ons nie self kan nie, maar dat ons 'n verlosser nodig het. Hoop jy kry sommer baie antwoorde en dat jou geloof daardeur versterk sal word.

Faan
May 5th 2010, 03:35 PM
Hi Almal,
Yip, ek's nuut en kan jy glo, ek het op die web werf af gekom, deur die soek oor meer inligting van die taliet (hoop spelling is reg). Lekker deur die drade gelees, werklik goed om almal se standpunte te lees. Ek wil 'n raai skoot vat en se dat ek Johnny ken. Hoe weet ek dit (as ek reg is)? Niemand kyk daai Israel vlag mis nie. Ek sal nie die 2009 toer vergeet nie.

Shalom

Ta-An
May 5th 2010, 03:57 PM
Welkom hier by ons Faan :)

Is jy op soek na 'n Taliet, of wil jy meer daaroor weet :)

CFJ
May 5th 2010, 09:03 PM
Aan Wouter en Faan, baie welkom by ons!

Johnny
May 6th 2010, 05:36 AM
Hi Almal,
Yip, ek's nuut en kan jy glo, ek het op die web werf af gekom, deur die soek oor meer inligting van die taliet (hoop spelling is reg). Lekker deur die drade gelees, werklik goed om almal se standpunte te lees. Ek wil 'n raai skoot vat en se dat ek Johnny ken. Hoe weet ek dit (as ek reg is)? Niemand kyk daai Israel vlag mis nie. Ek sal nie die 2009 toer vergeet nie.

Shalom

Shalom Faan.....is jy al reg vir die volgende toer? Welkom hier by ons my broer.:hug: Loer bietjie in by my website (http://www.oospoort.co.za/).

Faan
May 6th 2010, 02:27 PM
Ta-an - ek is opsoek na meer inligting, het reeds een. Johnny, is nie seker of jy ook een gekoop het met die laaste toer nie. Ek het die draad gelees op die werf waar dit bespreek is, maar nie spesifieke inligting gekry wat ek op soek is na nie. Daar was 'n CD beskikbaar met die detail, wat ek ongelukkig nie gekoop het nie.

Dalk moet ek 'n foto neem en dit plak hierin??

Johnny - ek het jou web site al besoek en redelik ver deur gegaan, sal weer besoek maak een of ander tyd.

Shalom

Ta-An
May 6th 2010, 04:12 PM
Faan, wat wil jy weet oor die Tallis ??
Watter draad het jy gelees?

Johnny
May 7th 2010, 06:48 AM
Faan ek het een met die vorige toer gekry in Tiberias as 'n geskenk met my verjaarsdag in Israel van iemand kosbaars. Haai, ek het al 3 keer in Israel verjaar.:pp

Willem
May 9th 2010, 07:09 PM
Welkom Faan, Wouter en Eloise.

Die familie groei!

DanieB
May 16th 2010, 10:01 PM
My naam is Danie. Ek het lank gesoek met google om by julle uit te kom. Ek het net geweet iewers moet daar iets op die internet wees waar ek in Afrikaans oor ons verlosser Jesus Christus met ander kan gesels.

Johnny
May 17th 2010, 05:53 AM
Welkom DanieB. Bid dat jy geseend sal wees op die forum.

CFJ
May 17th 2010, 06:15 AM
My naam is Danie. Ek het lank gesoek met google om by julle uit te kom. Ek het net geweet iewers moet daar iets op die internet wees waar ek in Afrikaans oor ons verlosser Jesus Christus met ander kan gesels.

Welkom by ons Danie! Google is soms 'n wonderlike ding!

Son of the South
May 17th 2010, 08:51 AM
Welkom DanieB,

Ja, Jesus het vir ons Afrikaans sprekendes ook gekom as verlosser, n. Mag jou vingers sommer so ontspan as jy saam met ons in Afrikaans oor Hom gesels.

Philip dT
May 17th 2010, 07:00 PM

Hallo Danie en baie welkom hier!

Willem
May 17th 2010, 07:48 PM
Hallo boet!

welkom hierso. Hoop ons kan ook by jou leer deur wat die Gees jou leer.

Andre_Botha
May 26th 2010, 09:59 PM
Ek is Andre Botha. Ek bly in Windhoek en is getroud met Gerine. Ek sien uit daarna om meer te leer en hoop om my beskeie bydrae te lewer.

Johnny
May 27th 2010, 05:49 AM
Welkom Andre. Hier leer ons van alles. Van bekering (http://bibleforums.org/showthread.php?195151-Hoe-neem-ek-Jesus-aan.....) tot die wederkoms (http://www.oospoort.co.za/). Vertrou jy sal geseend wees hier.

Philip dT
May 27th 2010, 07:29 AM
Ek is Andre Botha. Ek bly in Windhoek en is getroud met Gerine. Ek sien uit daarna om meer te leer en hoop om my beskeie bydrae te lewer.

Baie welkom by ons Andr!

CFJ
May 27th 2010, 08:47 AM

Hi Andr, welkom hier by ons neef! :D

Willem
May 30th 2010, 07:23 PM
Welkom Andre'

al baie van julle mooi wereld in tydskrift gesien, daai stiltes wat ons in Jannesberg partykeer so nodig het..

Maruis
Nov 18th 2010, 09:15 PM
hello almal. My naam is Maruis. Ek is hier om meer te leer van ons skepper. ek praat nie juis baie nie, maar ek het my ommblikke van waansin :o

Son of the South
Nov 18th 2010, 10:48 PM
Welkom Marius! Klink vir my ek en jy is in dieselfde bootjie. ;)

CFJ
Nov 19th 2010, 06:15 AM
Baie welkom by ons Marius. Om dit vir jouself makliker te maak, is daar 'n paar drade op ons voorblad, wat jy gerus kan lees om agter die kap van die byl te kom, wat Afrikaanse Lighuis betref. Ons is 'n unieke plek en verteenwoordig nie 'n spesifieke denominasie nie, maar laat ruimte vir verskille, maar net in hoofstroom protestantisme. Hoop jy geniet dit hier!

Die Filadelfieer
Nov 19th 2010, 06:25 AM
Welkom Maruis !

Maruis
Nov 19th 2010, 07:19 AM
Dankie vir die warm welkom. Iets het vir my gese ek moet so n bietjie agtergrond hier skets so kom ons kyk of ek so n bietjie kan oopmaak :p want ek weet nie waar ek huidiglik staan nie. Ek vra sommer nou verskoning as dit in verkeerde draad is. Ek is gevorseer om kerk toe te gaan tot ek my skool loopbaan voltooi het, maar het nooit tuis gevoel nie. Dit het vir my gevoel asof die predikante hulle siening oor alles op ons afdwing en dat die kerke bietjie afvallig geraak het met hulle boek en cd verkope uit die kerk uit. Wat my na die webtuiste gebring het was een van die drade wat gese het gratis bybel vir almal. Dit is iets wat ons nie sommer in vandag se tyd kry nie. My oomblikie van waansin is nou verby en skuus as ek op enige tone getrap het.

Philip dT
Nov 19th 2010, 08:10 AM
Hallo en welkom "Maruis"! Jy is nie dalk "Marius" nie?

Maruis
Nov 19th 2010, 08:40 AM
Dit hang af of daar na my id of geboorte sertifikaat kyk :p

Phil Fourie
Nov 19th 2010, 09:22 AM
Welkom Maruis.....

Gene
Nov 19th 2010, 09:29 AM
Hallo Maruis, van my kant ook, baie welkom hier. Ja, weet jy, dis so jammer dat soveel kerke vandag meer begaan is oor geld, as oor verlore siele. Die Kerk wat Jesus in gedagte gehad het toe Hy die aarde verlaat het, is baie ver verwyderd van dit wat ons meesal vandag sien.... Mense word dikwels deur die "kerk" weggestoot, in plaas om nader getrek te word deur die liefde van Christus. Maar dank God! Daar is vandag nog "kerke" / gemeentes waar die Here Koning is - mens moet maar net aanhou soek, en bid, totdat jy jou geestelike tuiste gevind het. Want een ding is seker, ons het mekaar nodig op hierdie aarde....

Nietemin, ek hoop jy voel gou tuis hier, en dat die forum sal bydra tot jou geestelike groei. (en nee, jy het nie op tone getrap nie...)

Johnny
Nov 23rd 2010, 08:37 AM
Welkom ook van my kant af.

gratis bybel vir almal.

Daar is ook gratis DVD's beskikbaar......as jy sou belangstel. Geen pressure nie. Volg net die skakel.

http://bibleforums.org/showthread.php/213667-Nuwe-DVD-Gratis

Philip dT
Nov 23rd 2010, 09:15 AM
Hallo Maruis. Almal stem egter nie saam met Johnny se skakels en lerings nie.

Johnny
Nov 23rd 2010, 09:26 AM
Hallo Maruis. Almal stem egter nie saam met Johnny se skakels en lerings nie.

Ja Marius. Ek stem saam met Phillip. My (ons) lering is nie baie gewild op die forum nie omdat dit die bul by die horings pak. Goeie ou Woordgebaseerde lering. Niks meer en niks minder nie. Ek dink jy het alreeds op die forum agtergekom dat niemand eintlik hier met MEKAAR saamstem nie. Die DVD is gratis en jy is onder GEEN verpligting nie. Dit en die Bybel grootliks die enigste 2 dinge op die forum wat gratis is. Stuur my gerus jou posadres per e-pos (jvandmerwe@g5.co.za) en ek pos vir jou een gratis. As jy nie daarvan hou nie sal ek selfs die posgeld vir jou saamstuur sodat jy dit kan terugstuur.Op my webblad (http://www.oospoort.co.za/) is ook 'n bietjie meer oor die dvd.

Ta-An
Nov 23rd 2010, 12:36 PM
Dit hang af of daar na my id of geboorte sertifikaat kyk :p

:lol: Ja..... ons woon in Afrika :idea:

Welkom :D

Maruis
Nov 23rd 2010, 04:04 PM
Nee wat Johnny :) Ek het my skrif waar ek vanaf lees. Jou ander draad het my net by die regte forum gebring oplaas. Vir die wat nog nie verstaan nie my naam is Maruis. So gebore en sal so sterf :P Dankie vir die welkom hier. Dit is 'n goeie groepie wat reeds hier is en ek is seker ons sal nog mekaar goed leer ken.

Johnny
Nov 24th 2010, 05:31 AM
Nee wat Johnny :) Ek het my skrif waar ek vanaf lees. Jou ander draad het my net by die regte forum gebring oplaas. Vir die wat nog nie verstaan nie my naam is Maruis. So gebore en sal so sterf :P Dankie vir die welkom hier. Dit is 'n goeie groepie wat reeds hier is en ek is seker ons sal nog mekaar goed leer ken.

Geen probleem Maruis. Hou maar by die 1953 AOV. Soos jy tereg se word elke nuwer vertaling al hoe meer verdraai. Sien uit na jou insette.

Merweda
Dec 6th 2010, 09:09 PM
Haai Julle,
Ek is JP van der Merwe van Oudtshoorn, is baie lief vir Jesus, het in 1989 my hart ten volle vir Jesus gegee en is sedert 1999 voltyds `n sendeling. Ek, my vrou Rosa en dogter, El-mari het ons eerste drie jaar van ons bediening, in `n plakkerskamp sendingwerk gedoen, waar die Here ons deur `n leerskool geneem het. Dit was baie harde werk en ons moes vinnig leer om die verskillende kulture baas te raak, maar Jesus het ons wonderlik bygestaan en kon ons die groei saam met die mense beleef. Eers na agt jaar in sendingwerk, het die Here ons na naburige lande gestuur om Sy werk daar voort te sit. My vrou is `n verpleegkundige en behartig sy altyd die klinieke wat ons daar aanbied. El-mari gaan volgende jaar graad 10 toe, en ja ons beleef elke dag GOD se goedheid. Eintlik is ek en Ferdi Alberts ou vriende en het hy my baie van die Lighuis vertel. Dankie dat ek kan deel wees van GOD se familie. Groete in Jesus

Son of the South
Dec 7th 2010, 04:12 AM
Welkom Merweda!

Die broer van my broer is my...Broer. Ek is seker ons kan baie by jou leer vanuit jou ondervinding.

Die Filadelfieer
Dec 7th 2010, 05:54 AM
Haai Julle,
Ek is JP van der Merwe van Oudtshoorn, is baie lief vir Jesus, het in 1989 my hart ten volle vir Jesus gegee en is sedert 1999 voltyds `n sendeling. Ek, my vrou Rosa en dogter, El-mari het ons eerste drie jaar van ons bediening, in `n plakkerskamp sendingwerk gedoen, waar die Here ons deur `n leerskool geneem het. Dit was baie harde werk en ons moes vinnig leer om die verskillende kulture baas te raak, maar Jesus het ons wonderlik bygestaan en kon ons die groei saam met die mense beleef. Eers na agt jaar in sendingwerk, het die Here ons na naburige lande gestuur om Sy werk daar voort te sit. My vrou is `n verpleegkundige en behartig sy altyd die klinieke wat ons daar aanbied. El-mari gaan volgende jaar graad 10 toe, en ja ons beleef elke dag GOD se goedheid. Eintlik is ek en Ferdi Alberts ou vriende en het hy my baie van die Lighuis vertel. Dankie dat ek kan deel wees van GOD se familie. Groete in Jesus

Baie Welkom JP ! Verskoon maar vir Ferdi, hy was so toe ons hom gekry het. :)

CFJ
Dec 7th 2010, 06:04 AM
Haai Julle,

Welkom vrind! Ek weet sommer jy sal 'n groot bate vir ons by Lighuis wees!

Philip dT
Dec 7th 2010, 07:35 AM
Welkom JP! Ek sien uit daarna om jou insette hier te sien.

Ta-An
Dec 7th 2010, 12:07 PM
welkom !! :hug:

Willem
Dec 7th 2010, 08:52 PM
Welkom JP , en al die wat ek intussen gemis het.

Kobus Dippenaar
May 7th 2011, 10:24 AM
My naam is Kobus Dippenaar en saam met my vrou Fransie is ons woonagtig in die groen wereld van Tzaneen. Gebore en groot geword in Gauteng en Vaal Driehoek.

1983 Tot bekering gekom. Het Groot geword in die NG Kerk en soos baie op 'n dag agtergekom maar jy sit in die kerk en jy is verlore. Kop kennis is nie reddende, wedergebore genade nie. Het by die PPK geswot asook EEIII.

Het 'n Biker's kerk in Tzaneen vir 3 jaar bedien "True Life Ministries".
Wag nou vir 'n nuwe deur om oop te gaan.

Wat Glo ek?
Die kerk as die liggaam van Christus moet so leef dat dit die ander nader trek.
Alhoewel ons liefde moet uitleef, moet ons ons integriteit uitleef sonder om kompromie aan te gaan. (Waar is die "special characters")
Ek Glo ook God genees vandag nog. Genesing kom na ons toe op drie maniere: Die liggaam self, Dokters en Bonatuurlik direk van God af.

Genoeg vir eers.
Vrede en vreugde vir julle almal.
Aborsie, en Homseksualiteit le swaar op my hart. So ook die oordrewe seksualiteit op TV. (Dit gaan vir my oor ons lewensdoel - Ons is geskape met 'n doel - Birth is God ordained"
BYe!

Philip dT
May 7th 2011, 11:41 AM
Baie welkom Kobus. Hoop jy voel gou tuis hier!

CFJ
May 7th 2011, 11:41 AM
Welkom by ons Kobus en dankie vir jou getuienis. Bloot in wat ek kon lees glo ek met my hele hart jy is by die regte plek, want ons is almal behoudende Christene of gelowiges wat hier deelneem en ons verskil wel oor dinge, maar in wese is jou skrywe wat jy hier ook sal vind.

Die Filadelfieer
May 7th 2011, 01:20 PM
Welkom Kobus !

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ta-An
May 7th 2011, 05:09 PM
Welkom Kobus, ek is bly jy het ons gevind :)

Son of the South
May 9th 2011, 07:10 AM
Kobus, welkom hier by ons! Met die winterkoue wat so nader sluip wonder ek sommer of ek nie met jou plekke kan ruil nie, maar dan dink ek weer aan die lekker biltong wat ek gaan maak.

Lekker saamgesels. :thumbsup:

Fluit
Jun 18th 2011, 11:41 AM
Ek is Frikkie van Durban
Wat ek bid gebeur, so dat mense vir my bang is
My vrou is eintlik te bang om betrokke te raak en te getuig van my
Sy verkies om stil te bly
Ek sit nog sonder werk, met uitstaande dienste by al my werkgewers
Selfs by die werk het mense vir my bang geword en van my ontslae geraak
Sal graag met ander in Suid Afrika wil getuig en deel
Groete almal

Ta-An
Jun 18th 2011, 03:23 PM
Welkom Frikki van Durbs by the sea :D

S Dankie dat die Here jou gebede beantwoord..... maar sommer net 'n vragie.... as jy jou gebede dan waar word, hoekom is jy sonder werk :hmm:

Fluit
Jun 18th 2011, 03:45 PM
Welkom Frikki van Durbs by the sea :D S Dankie dat die Here jou gebede beantwoord..... maar sommer net 'n vragie.... as jy jou gebede dan waar word, hoekom is jy sonder werk :hmm:

Goeie vraag
My vrou wil ook weet

Ta-An
Jun 18th 2011, 04:54 PM
Frikki pos 'n nuwe draad hier (http://bibleforums.org/forumdisplay.php/128-Gebed-Getuienisse-en-Bediening)

CFJ
Jun 19th 2011, 11:25 AM
Ek is Frikkie van Durban
Wat ek bid gebeur, so dat mense vir my bang is
My vrou is eintlik te bang om betrokke te raak en te getuig van my
Sy verkies om stil te bly
Ek sit nog sonder werk, met uitstaande dienste by al my werkgewers
Selfs by die werk het mense vir my bang geword en van my ontslae geraak
Sal graag met ander in Suid Afrika wil getuig en deel
Groete almal

Welkom by ons Frikkie! :)

Son of the South
Jun 20th 2011, 12:40 PM
Welkom Frikkie! Hier is 'n hele paar van ons wat baie lief is vir Jesus. Ons vrees God en ons skrik nie vir koue pampoen nie... :D

Philip dT
Jun 21st 2011, 06:38 AM
Hallo Frikkie. En welkom!

Leviet
Jun 23rd 2011, 05:16 AM
Ek is Leviet en woon in Suid Afrika
Ek sien ek mag nie my eie naam noem nie
Wees gegroet

CFJ
Jun 23rd 2011, 06:30 AM
Wees gegroet

Hallo Leviet en baie welkom by ons! Jy kan wel jou naam noem, want hier is van ons lede wat hul eie naam as forum-naam so geregistreer het. Jy is egter nie verplig om jou naam te noem nie en sou jy verkies om annoniem deel te neem, is dit iets wat ons sal respekteer.

Mooibly,
Ferdi

Son of the South
Jun 23rd 2011, 07:49 AM
Wees gegroetEk het nooit kon droom dat ek eendag 'n Leviet sal welkom heet in ons midde nie. Nou wel, tye verander, n: Welkom Leviet!

Louis F Brits
Jun 30th 2011, 05:35 PM
Goeie dag,ek was lank laas hier.Ek het gesoek en ek het Gevind.
Groetnis.

CFJ
Jul 1st 2011, 07:25 AM
Welkom terug Waarheid... :)

Son of the South
Jul 1st 2011, 08:46 AM
Welkom terug Waarheid... :)En hier dag ek ons het nog die hele tyd die Waarheid beet! :lol:

Welkom terug, Waarheid!

CFJ
Jul 1st 2011, 11:24 AM
En hier dag ek ons het nog die hele tyd die Waarheid beet! :lol:

:lol:, hoe wil mens nou sonder de Waarheid, goed ges Seun oor die Sdinge (Son of the South is onder 'n geweldige aanslag, na dese)

Louis F Brits
Jul 2nd 2011, 02:09 PM
Ja, die Waarheid sal seevier!!

Daleen Marais
Sep 11th 2011, 05:18 PM
Hi daar almal

Aangesien ek nuut is, wil ek net myself ook voorstel. My naam is Daleen, ek by in Johannesburg en ek 'n iemand ontdek wat onbeskryflik is. Ek was nog my hele lewe 'n Christen, maar ek het altyd leeg gevoel. Ek pas nooit in nie, daar kort altyd iets en nou weet ek wat... Dit is awesome!!!
Alhoewel my lewe nou 'n draai vir die beste gevat het, het ek nog soveel vrae en ek dink eerlik ek het leiding nodig. Verder wag ek maar nog om te sien waar ek hierdie leiding gaan kry, maar ek glo sterk dat Liewe Jesus vir my die antwoord sal stuur wanneer ek reg is...

Ek sien uit daarna om met almal te gesels.

:)

Philip dT
Sep 11th 2011, 05:32 PM
Baie welkom Daleen. Jy is welkom om al jou vrae te vra. Ek hoop jy sal baie sen hier ervaar.

Ta-An
Sep 11th 2011, 05:48 PM
Hallo Daleen :hug:
Welkom :)

Son of the South
Sep 11th 2011, 07:11 PM
Hi Daleen, lekker om jou hier by ons te h.

CFJ
Sep 11th 2011, 09:23 PM
Hi daar almal

Aangesien ek nuut is, wil ek net myself ook voorstel. My naam is Daleen, ek by in Johannesburg en ek 'n iemand ontdek wat onbeskryflik is. Ek was nog my hele lewe 'n Christen, maar ek het altyd leeg gevoel. Ek pas nooit in nie, daar kort altyd iets en nou weet ek wat... Dit is awesome!!!
Alhoewel my lewe nou 'n draai vir die beste gevat het, het ek nog soveel vrae en ek dink eerlik ek het leiding nodig. Verder wag ek maar nog om te sien waar ek hierdie leiding gaan kry, maar ek glo sterk dat Liewe Jesus vir my die antwoord sal stuur wanneer ek reg is...

Ek sien uit daarna om met almal te gesels.

:)

Hi Daleen, baie welkom by ons en mens kan net vertrou dat die Here jou al die leiding sal gee wat jy nodig het en dat Hy ons wysheid sal gee, waar dit toepaslik in jou eie lewe is. Hierdie forum behoort jou baie te kan help, soos wat ons almal al hier hulp op vele gebiede ontvang het.

Die Filadelfieer
Sep 12th 2011, 05:36 AM
Welkom by ons Daleen ! :)

Mazal
Jan 3rd 2012, 02:52 PM
Hallo almal.

Ek was so bly om hierdie te ontdek !! :) Ek het gesoek en gesoek en gesoek en dis so moeilik om 'n afrikaanse blad te kry
vir Christene.

Ek het 'n lang verhaal , wat ek dalk eendag sal opsit as ek die vrymoedigheid kry. Maar die kort weergawe , ek het 20 jaar lank
rond geploeter in sonde en ongehoorsaamheid aan God. Op die 31ste Oktober 2011 het ek tot bekering gekom en my hele hart en lewe
vir die Here gegee :) En wat 'n wonderlike pad van vrede en vreugde was dit nie al gewees nie.

Ek sien uit na vele gesprekke met ordentlike mense hier. Iets wat baie skaars is op die net.

Ta-An
Jan 3rd 2012, 04:08 PM
Inderdaad Baie Welkom hier by ons..... en die Taal ;)
Mag ons almal vir mekaar 'n Blessing wees in 2012 :idea:

paidforinfull
Jan 3rd 2012, 05:34 PM
Hallo almal.

Ek was so bly om hierdie te ontdek !! :) Ek het gesoek en gesoek en gesoek en dis so moeilik om 'n afrikaanse blad te kry
vir Christene.

Welkom by BF, Mazal :)

Son of the South
Jan 4th 2012, 06:42 AM
Baie welkom hier, Mazal. Daar is soveel skatte wat die Here aan jou wil openbaar in die volgende jaar! Natuurlik sal die toetse ook kom om jou geloof te louter, maar ek is seker hier is baie wat jou sal help om die swaarkry ook met lekkerkry klaar te kry.

Mazal
Jan 4th 2012, 06:50 AM
Dankie vir die verwelkomings :) Terloops my regte naam is Wikus indien iemand dalk gewonder het.

CFJ
Jan 4th 2012, 12:52 PM
Welkom by ons Wikus en bly om te sien dat jy ons gevind het. Alhoewel ons in algemene terme nie baie groot is nie, is ons die grootste, aktiewe Afrikaanse Christelike forum en dit s nie noodwendig iets nie, ons is maar net 'n groepie wat onsself geniet en mag jy dit saam met ons geniet om net die Here te dien.

Meneer
Feb 14th 2012, 09:06 AM
Hi

Ek is nuut hier.

Ek is al jare op verskeie forums (vanaf die tyd toe die Internet nog 'n BBS was) ;)

Ek is van die Kaap af - die BESTE plek in die hele SA!!!!

Groetnis

Son of the South
Feb 14th 2012, 10:20 AM
Baie welkom, Meneer van die Kaap!

Philip dT
Feb 14th 2012, 12:03 PM
Hallo Meneer. Welkom! Ek is van Stellenbosch, so ons is darem nie 'n vliegtuig uit mekaar nie.

CFJ
Feb 14th 2012, 01:20 PM
Welkom by ons Meneer...

Ek sien hier is darem al so paar menere wat jou reeds verwelkom het... :D

Meneer
Feb 15th 2012, 06:10 PM
Baie dankie :pray:

Ta-An
Feb 16th 2012, 09:16 AM
Hi

Ek is nuut hier.

Ek is al jare op verskeie forums (vanaf die tyd toe die Internet nog 'n BBS was) ;)

Ek is van die Kaap af - die BESTE plek in die hele SA!!!!

Groetnis
Welkom...

Jou avatar laat my dink aan Danie Botha se: "Wenners"
Geniet jou dag!! :)

Son of the South
Feb 16th 2012, 09:23 AM
Welkom...

Jou avatar laat my dink aan Danie Botha se: "Wenners"
Geniet jou dag!! :):lol: Met 'n skr in die hand gaan hy dalk die wenner van 'n ongeluk wees!

Ta-An
Feb 16th 2012, 09:41 AM
:lol: Met 'n skr in die hand gaan hy dalk die wenner van 'n ongeluk wees! O floute... ek het nie die skr gesien nie :o.... miskien knip hy sy eie wenners lint :hmm: ??

Henry44
Jun 21st 2012, 09:35 AM
Hi

Ek het gister eers hier aangesluit en vind dit baie interresant hier.Ek het gedurende 2004 my hart oorgegee aan ons Lewende Jesus Christus en is dit wonderlik om deel te maak van Sy gemeente. Ek het die afgelope jare geweldig baie geleer en leer nog steeds.Ek wil dan ook deel wees van die forums en graag n' bydra lewer.

CFJ
Jun 21st 2012, 11:42 AM
Baie welkom by ons Henry en ek glo jy kan soos baie van ons 'n plek vind waar mens werklik baie kan leer en ook groei.

Die Filadelfieer
Jun 21st 2012, 12:34 PM
Welkom Henry ! <><><><<><><>

Ta-An
Jun 21st 2012, 02:56 PM
Henry....Welkom!! :wave:

Ben Cronje
Jul 26th 2012, 12:03 PM
Hallo julle. Nog 'n nuwe een...
Ek is Ben en bly in Gordonsbaai. Het per toeval op jul webwerf afgekom in my soeke na 'n Afrikaanse boek. So eintlik het my web-soeker julle gevind en my agterna gesleep as't ware. En nee, ek het nie die boek gevind nie.. :-).
Het my hart jare terug vir Jesus gegee, maar vinnig weer daarna "afgekoel". Maar God laat los nie! Iemand het eenmaal die volgende kwyt geraak: "Mens kan in God se hand om val, maar nie uit val nie." Hoe waar. Aan God al die eer! En hier is ek steeds deur die genade van ons Skepper. Hierdie forum bied ons 'n geleentheid om saam met mede-gelowiges te verkeer en idees van verstaan uit te ruil in ons almal se soeke na God se waarheid. God se Woord is so dinamies dan geen siel ooit kan roem dat hy/sy nou alles weet nie. En dit is ongelooflik.
My passie is God se profesiee en ek strewe om elke dag meer te leer.
Seengroete aan almal

Ta-An
Jul 26th 2012, 12:06 PM
Welkom Ben :pp
Mag ons almal mekaar tot sen wees hier

CFJ
Jul 26th 2012, 02:44 PM
Welkom by ons Ben en bly dat jy ons kon vind!

Son of the South
Jul 27th 2012, 05:54 AM
Baie welkom, Ben! Ek het al opgemerk dat wanneer ons so saam gesels op Lighuis, dan het die waarheid die manier om na vore te kom. Ek is baie bly dat jy saam met ons na die waarheid kom soek.

Ben Cronje
Jul 27th 2012, 07:33 AM
Welkom by ons Ben en bly dat jy ons kon vind!

Dankie. Ek het sommer weg gespring deur 'n "eier te le" op een van jou threads, "Hy wat nou tee hou". :)

Mari van der LInde
Aug 10th 2012, 07:16 PM
Hi, ek is nuut ... nuut in die netwerk storie, en ook op die site. Dissipelskap is belangrik vir my, doen dit by die kerk, die werk en by die huis. Die dag toe die Here aan my deur kom klop het, was ek bitter eensaam, en raadop. Hy het al die antwoorde gehad, en het van toe af my op Sy pad begin lei... Vandag is ek ewig dankbaar daarvoor... en is bly, ek kan ander van Sy liefde en genade leer...

Ek gesels uit 'n ysige Bloem... halfverkluimd van koue, maar met 'n warm hart. Ek het actually ander goed gesoek, en toe op die site afgekom... hoop dit bly so interesant, soos dit nou is.

Groete
Mari:wave:

Ben Cronje
Aug 10th 2012, 08:01 PM
Hallo Mari. Welkom uit koue Bloem!:). Ek't ook iets anders gesoek en hier geland.
Baie "cool" avatar wat jy het.....
Sien jou op die drade...:thumbsup:

Son of the South
Aug 11th 2012, 07:08 AM
Hi Mari, baie welkom hier, ek is baie bly dat jy saam met ons kom gesels oor Jesus! 'n Mens kan nooit genoeg praat oor Jesus nie, n.

Mari van der LInde
Aug 11th 2012, 12:27 PM
Baie dankie, wat die avatar betref, dit vertel so stukkie van my geskiedenis.... toe ek dit sien, het ek geweet, dis vir my. Ek sal maar die forums deurgaan, en sien waarvan ek hou... beter, watter praat met my.:) Dan kan ek saam gesels...

CFJ
Aug 11th 2012, 02:37 PM
Welkom by ons Mari! Sien jou op die kampus, waar alles maklik is om te leer, want ons het 'n Leermeester wat weet om elkeen van ons te lei :)

LJ Fourie
Jun 29th 2013, 09:34 AM
Hallo almal.

Ek het vandag by die forum aangesluit en wil my self aan jul voorstel. Ek is 44 jaar oud en is getroud. Ek en my vrou het drie kinders, twee dogters op universiteit en een seun in graad 11. Ons is woonagtig in Alberton, Johannesburg. Ek hoop ons sal lekker saam kan kuier rondom die woord.

Die Filadelfieer
Jun 29th 2013, 02:41 PM
Welkom LJ Fourie !

Son of the South
Jun 29th 2013, 07:17 PM
Hallo Jaco ! :wave:

CFJ
Jul 2nd 2013, 10:39 AM
Hallo almal.

Ek het vandag by die forum aangesluit en wil my self aan jul voorstel. Ek is 44 jaar oud en is getroud. Ek en my vrou het drie kinders, twee dogters op universiteit en een seun in graad 11. Ons is woonagtig in Alberton, Johannesburg. Ek hoop ons sal lekker saam kan kuier rondom die woord.

Welkom by ons en sien jou op die kampus... :)

Past Fredrik
Oct 17th 2013, 03:24 PM
:pray:Ek groet u elkeen met die liefde van koning Jesus.Ons is almal broers en susters in die familie van Jesus.Ek is Past Fredrik van Lighuis Bediening te Amanzimtoti,en leef uit die woord van God. Ek is ook nuut hier by julle en vetrou ons gaan mekaar voed met geestelike voedsel.

Die Here seen elkeen.

Ta-An
Oct 17th 2013, 07:05 PM
Baie Welkom aan jou Past Fredrik :wave:

CFJ
Oct 17th 2013, 08:20 PM
:pray:Ek groet u elkeen met die liefde van koning Jesus.Ons is almal broers en susters in die familie van Jesus.Ek is Past Fredrik van Lighuis Bediening te Amanzimtoti,en leef uit die woord van God. Ek is ook nuut hier by julle en vetrou ons gaan mekaar voed met geestelike voedsel.

Die Here seen elkeen.

Welkom by ons Past Frederik!

Son of the South
Oct 18th 2013, 04:08 PM
Lighuis nogal. Baie welkom!

Grace Alone
Oct 25th 2013, 09:41 AM
I am new here.

GOOGLE TRANSLATE

Ek het al te plaas op die Afrikaanse kant (Tithing) met behulp van Google vertaal. Ek weet dat sommige state kan kom regoor vreemd, want van die vertaling. Mag ek steeds van tyd tot tyd op jou kant my siening? Is ek hier welkom om dit te doen?

Grace Alone
Nov 8th 2013, 05:16 PM
So.....gaan niemand my nou hier welkom heet nie? :rolleyes:

1 Petrus 5:14
"Groet mekaar met n kus van liefde. Vrede vir julle almal wat in Christus Jesus is! Amen."

1 Korinthirs 16:20
"Al die broeders groet julle. Groet mekaar met n heilige kus."

Hallo almal! :wave:

Grace Alone
Nov 10th 2013, 11:30 AM
So.....gaan niemand my nou hier welkom heet nie? :rolleyes:

1 Petrus 5:14
"Groet mekaar met n kus van liefde. Vrede vir julle almal wat in Christus Jesus is! Amen."

1 Korinthirs 16:20
"Al die broeders groet julle. Groet mekaar met n heilige kus."

Hallo almal! :wave:

Daar is 'n liedtjie wat ons in ons gemeente sing vir nuwe lede wat by ons aansluit:

"U is welkom hier U is welkom hier U is hartlik welkom hier.
In die Heer se huis is ons almal tuis, U is hartlik welkom hier!" :pp :hug:

Dit is "anders" hier. Dit voel "anders" hier. :(

CFJ
Nov 10th 2013, 11:39 AM
Welkom by ons Grace, lekker om jou so te sien Afrikaans praat oor die Here:)

Grace Alone
Nov 10th 2013, 11:57 AM
Welkom by ons Grace, lekker om jou so te sien Afrikaans praat oor die Here:)

Dankie CFJ. Ons sing net so lekker in Afrikaans oor die Here. :yes:

Frans Reichert
Feb 17th 2014, 12:54 PM
Halo Almal, ek is van Kimberley, besigheids eienaar hier, sien uit daarna om saam met julle meer te leer van God se wonderlike liefde.

Son of the South
Feb 17th 2014, 01:16 PM
Halo Almal, ek is van Kimberley, besigheids eienaar hier, sien uit daarna om saam met julle meer te leer van God se wonderlike liefde.Hi Frans, hier is sommer 'n hele klomp van ons wat ook ons eie potjies krap en boonop ook baie lief is vir die Here. Baie welkom en jy moet lekker saamgesels!

CFJ
Feb 24th 2014, 12:14 PM
Welkom by ons Frans! :)

Sowragtie
Sep 9th 2014, 12:14 PM
Dit blyk hierdie is die beginpunt van alles, daarom sal ek eers hier 'n draai kom maak.

Bly en woon in Pretoria. Hier sedert 2000. Getroud met drie lieflike katte as ons kinders.

My vrou en ek is nie Christene nie, hoewel ons die Seun van die Skepper volg. Dan moet ek sommer dadelik byvoeg dat ons nie in enige denominasie groep wat tans teenwoordig is in Suid-Afrika of enige ander plek ter wreld behoort nie. volgens ons inligting.
Dus, het ons geloof het geen naam nie - slegs dat ons HOM volg.

Nou vra julle: Wat kom maak hulle hier?

Hier is heelwat navorsingsinligting en brokkies beskikbaar wat beslis belangrik is, selfs vir ons.

CFJ
Sep 12th 2014, 09:08 AM
Dit blyk hierdie is die beginpunt van alles, daarom sal ek eers hier 'n draai kom maak.

Bly en woon in Pretoria. Hier sedert 2000. Getroud met drie lieflike katte as ons kinders.

My vrou en ek is nie Christene nie, hoewel ons die Seun van die Skepper volg. Dan moet ek sommer dadelik byvoeg dat ons nie in enige denominasie groep wat tans teenwoordig is in Suid-Afrika of enige ander plek ter wreld behoort nie. volgens ons inligting.
Dus, het ons geloof het geen naam nie - slegs dat ons HOM volg.

Nou vra julle: Wat kom maak hulle hier?

Hier is heelwat navorsingsinligting en brokkies beskikbaar wat beslis belangrik is, selfs vir ons.

Welkom by ons Sowragtie en ek hoop jy vind die antwoorde by ons wat saakmaak.

Net vir interessantheid, daar is vele mense waarvan ekself een is wat nie in enige denominasie verbonde is nie. Tog is ek 'n Christen, want dit beteken navolger van Christus. Sal interessant wees om te hoor hoekom jy nie 'n Christen is nie, as jy wel die Seun van die Skepper volg. Is die Seun Jesus Christus self..., soos jy glo? Die eerste mense wat Jesus gevolg het was bekend as mense van die Weg en dit was eers later soos mens in Handelinge lees dat mense wat Jesus volg, Christene genoem was.

Lanie
Nov 5th 2014, 08:18 AM
Hello almal! Ek was so lank terug hier gewees dat ek myself seker van voor af moet voorstel. :) Ek wou net laat weet ek is terug. Het julle baie gemis... :blowkiss:

CFJ
Nov 5th 2014, 10:33 AM
Hello almal! Ek was so lank terug hier gewees dat ek myself seker van voor af moet voorstel. :) Ek wou net laat weet ek is terug. Het julle baie gemis... :blowkiss:

Hi Lanie!!! Dis lekker om jou terug te sien en sal net so lekker wees om jou weer daar in die sitkamer ook te sien, as jy nog onthou wat die sitkamer is... :)

Lanie
Nov 5th 2014, 10:36 AM
Dankie Ferdi! Wat is die sitkamer nou weer??

CFJ
Nov 5th 2014, 11:38 AM
Dankie Ferdi! Wat is die sitkamer nou weer??

Jy het saam koffie gesit en drink daar in die 'cyber' sitkamer, toe jy die mod-hoedjie gedra het... :D

Son of the South
Nov 5th 2014, 07:04 PM
Hi maatjie, party van die ou bekende meubelstukke is ook nog hier!

Lanie
Nov 6th 2014, 06:13 AM
Jy het saam koffie gesit en drink daar in die 'cyber' sitkamer, toe jy die mod-hoedjie gedra het... :D

Dit kom nou so stadig terug na my toe... Ai, daar het baie water in die see geloop van daardie tyd af. :hmm:

SoS, ek is sooo bly jy is nog hier. Ek sien uit om weer met jou te gesels. :pp

CFJ
Nov 6th 2014, 06:31 AM
Dit kom nou so stadig terug na my toe... Ai, daar het baie water in die see geloop van daardie tyd af. :hmm:

Maak nie saak waar die waters heen gevloei het nie, solank die see vol word is dit OK... :)

David2
Nov 6th 2014, 05:23 PM
Ja Lanie, baie bly om jou hier terug te sien.

Vivian kritzinger
Jul 22nd 2015, 12:28 PM
Hi Almal

Ek is nuut op die blad (hoop dit is in orde om Afrikaans te praat?)

Ek het redelik vrae wat ek graag sal wil vra, en hopenlik kan ek dan so bietjie meer duidelikheid kry.Ek doen my bybelstudie alleen so ja, verstaan nie altyd so goed nie.

Ek is seker met julle almal se hulp sal ek net meer groei in my godsdiens en my persoonlike verhouding met die Here.

Groete
Vivian

Son of the South
Jul 22nd 2015, 01:46 PM
Hi Vivian, jy sal sien dat ek jou plasing hiernatoe geskuif het, sodat al die Afrikaanse maters dit kan raaksien. Ons los maar die Ingilse kant vir ons Ingilse maats en dan praat ons lekker in Afrikaans hier by die Lighuis.

Ons het ook nie altyd al die antwoorde nie, maar so met die saamgesels het die waarheid nogals die gewoonte om na vore te kom. Baie welkom hier by ons! Ek glo ons sal lekker saamstap.

CFJ
Jul 22nd 2015, 02:45 PM
Baie welkom by ons Vivian!

Vivian kritzinger
Jul 23rd 2015, 06:08 AM
Hi

Dankie dat jy my plasing geskuif het, ek het nie regtig geweet waar ek wat moet doen nie. Mag dalk weer so fout maak. jammer!
Ek is seker dat ek baie antwoorde gaan kry wat my net kan help !!!!
Dankie weereens. Sien baie uit daarna om deel van die groep te wees.
Ek is sommer opgewonde oor die vooruitsig van al die kennis wat ek gaan opdoen, en toepas

Vivian kritzinger
Jul 23rd 2015, 06:16 AM
Baie dankie!!! Ek weet sommer ek gaan baie leer.

mastermike
Jan 5th 2016, 09:22 AM
Hi, ek is Mike van wyk. Waardeer om sieninge te kan lees en eskatologie van ander te ontleed. Ek bly in die Kaap waar ek ook gebore is. Vrede vir julle.

CFJ
Jan 5th 2016, 11:31 AM
Welkom by ons Mike. Ek is ook in die Kaap, was voor dit so ruk in die ou Transvaal, maar kom eintlik van die goeie ou Suidwes af... Sal lekker wees om met jou te deel en mag jy dit geniet hier by ons!

mastermike
Jan 5th 2016, 06:40 PM
Kan jy nou meer, ek is getroud met n suidwester, droog en sanderig..hahahahaha:rofl:

meperdue
Jun 20th 2016, 01:22 PM
Hallo, ek is Niki en dit is baaaie lekker om op 'n forum te kan wees waar ek in my taal kan gesels. Ek is getroud en ons het 4 kinders almal 10ners😱 Ons woon op n plaas in die Vrystaat , en is dankbaar om die stilte daagliks te kan beleef.
Ek swerf nou 3 jaar rond in my geestelike lewe.. Voel soos "rubber woman" want ek weet my voete is geanker aan my Lewende Vader. Maar ek kry net nie my rigting weer gevind nie. Dit voel wel of ek nou tuis gekom het. Baie dankie vir 'n geleentheid om myself voor te stel..

Kalahari
Jun 20th 2016, 01:29 PM
Welkom by ons Niki. Ek hoop jy sal dit geniet soos ons ander dit geniet en meer leer van ons Vader.

Ek isa nuuskierig, is daar 'n geskiedenis/betekenis agter die naam wat jy gekies het?

Groete
Kalahari

meperdue
Jun 20th 2016, 02:07 PM
Dankie Kalahari..
Jip daar is 'n geskiedenis en n betekenis agter die naam.. me perdue. Dit is Frans. Ek kan nie rerig meer se as dit nie. Want aamm ... Dit gaan my "odd one out" maak op hierdie web werf . en ek het rerig nodig om hier te wees. En deel te voel van die gemeenskap.. As dit moontlik is....

Son of the South
Jun 20th 2016, 02:34 PM
Hi Niki, baie welkom hier by ons en lekker saamgesels so in lekker Afrikaans.

meperdue
Jun 20th 2016, 04:46 PM
Baie dankie Son of the South .. Ek weet nie of ek op die verkeerde plek kyk nie, maar ek sien nie vreeslik aktiwiteit in 2016 nie? Enige raad of leiding watter interessante threads om te volg?

CFJ
Jun 21st 2016, 07:50 PM
Welkom by ons Niki. Ons forum is met tye baie besig en dan word dit weer stiller, soos wat dit nou is. Watter onderwerp stel jy in belang of eerder, wat l op jou hart en dan kan mens jou verwys na van die goeie gesprekke wat ons al gehad het.

Net vir interessantheid. Hierdie forum is nie 'n denominasie-gedrewe forum nie en vanuit 'n Suid-Afrikaanse konteks neem hoofsaaklik Gereformeerde en Charismatiese gelowiges deel en ook almal wat hulleself in 'n "middelgrond" tussen hierdie denkwyses bevind. Hier is verskille en dit is goed om gekonfronteer te kan word oor hoe mens dinge verstaan. Ons laat egter nie Rooms Katolieke leerstellings en 'n paar ander sektes toe om hulle leringe hier te propageer nie, maar hulle mag deelneem aan gesprekke.

meperdue
Jun 21st 2016, 09:31 PM
Baie dankie CFJ, ek glo ons dien dieselfte Vader. Ek is glad nie nou op hierdie stadium in 'n gemoedstoestand vir geloofs verskille nie. Elke ou loop sy eie padjie.. Maak sy eie keuses .. En Vader werk met elkeen volgens die keuses wat hy/sy maak. Wat dan die diepte van jou geloofsoortuiging bepaal.

My behoeftes .. Wel dis effens moeilik .. Vir nou net enige iets mooi ..en werklik(gebaseer op 'n ware werhaal😀). opbouend . ondersteunend .. Tot dusver vermy ek die bybelse gesprekke bietjie ek weet nie waarom nie maar dit is geneig om konfrontasie uit te lok. Ekt nie energie daarvoor nie. Ek kan ook nie rerig van Vader vra om my, Sy vrede te gee nie. Daarom teer ek nou net op getuinessie van ander ..
Ek wil nie rerig so baie se nie.. Ek is so bang enige iets wat ek se lok konfrontasie uit ...wat ek geensins soek nie. Ek soek net ...nt myself terug.. Dis al.. 😳

CFJ
Jun 22nd 2016, 03:05 PM
Baie dankie CFJ, ek glo ons dien dieselfte Vader. Ek is glad nie nou op hierdie stadium in 'n gemoedstoestand vir geloofs verskille nie. Elke ou loop sy eie padjie.. Maak sy eie keuses .. En Vader werk met elkeen volgens die keuses wat hy/sy maak. Wat dan die diepte van jou geloofsoortuiging bepaal.

My behoeftes .. Wel dis effens moeilik .. Vir nou net enige iets mooi ..en werklik(gebaseer op 'n ware werhaal��). opbouend . ondersteunend .. Tot dusver vermy ek die bybelse gesprekke bietjie ek weet nie waarom nie maar dit is geneig om konfrontasie uit te lok. Ekt nie energie daarvoor nie. Ek kan ook nie rerig van Vader vra om my, Sy vrede te gee nie. Daarom teer ek nou net op getuinessie van ander ..
Ek wil nie rerig so baie se nie.. Ek is so bang enige iets wat ek se lok konfrontasie uit ...wat ek geensins soek nie. Ek soek net ...nt myself terug.. Dis al.. ��

Hallo Niki,

Die forum is so opgestel dat ons nie debatte in van die forums toelaat nie en juis vir diegene wat net opbouende leestof wil lees. Kyk in die forum vir "Gebed, Getuienisse en Bediening", daar kan jy gerus gaan lees en as jy privaat met enige een van ons wil gesels, kan jy dit ook doen.

Sterkte vir jou!

meperdue
Jun 23rd 2016, 02:26 PM
en as jy privaat met enige een van ons wil gesels, kan jy dit ook doen.

Sterkte vir jou!

Ek will ASB maar weet glad nie hoe nie..

CFJ
Jun 23rd 2016, 09:07 PM
Ek will ASB maar weet glad nie hoe nie..

Hi Niki,

Klik net op hierdie skakel >>> Chat to the Moderators (http://bibleforums.org/forumdisplay.php/84-Chat-to-the-moderators)

Jy kan 'n draad oopmaak soos jy verkies in C2M (ons noem vir kort die forum "Chat to the Moderators" = C2M). Om jou te help sal ek graag die Afrikaanse modereerders wat almal bevoeg is om vir die Here te werk, kortliks aan jou bekend stel en ook sommer iets bondig oor wie hulle is. Ta-An (ons enigste vrou in ons span en ek sien jy stel belang om meer te weet van Bybelse feeste en sy sal verseker lekker met jou daaroor kan gesels) en die mans is, PhilipdT (hy is teologies baie goed onderl en die enigste voltydse predikant by ons), Son of the South (hy is 'n baie sagte mens met baie deernis), Kalahari (jy sal gou uitvind sy passie is aansteeklik) en myself (CFJ). Jy kan 'n keuse maak met wie jy wil gesels of jy kan met ons almal gelyktydig gesels, maar net ons kan daar lees en dit is privaat.

meperdue
Jun 28th 2016, 11:28 AM
Glad nie Kalahari......😃 jy het probeur help.. Baie daniie..