PDA

View Full Version : Die gevaar van musiek.

CFJ
Sep 3rd 2007, 07:10 AM
Mens wonder soms of mense besef hoe musiek mens kan beinvloed. Dit lei mens ook na die vraag of musiek sleg kan wees vir mens?

Hoe voel mense oor musiek of eerder, weet mense wat die effek van musiek oor die algemeen is op jou psige?

Phil Fourie
Sep 3rd 2007, 07:24 AM
Ek myself is baie lief vir musiek.

Ek het verskillende tipes musiek vir verskillende buie waarin ek myself bevind:D.

As ek byvoorbeeld omgekrap is, soek ek harde musiek (kwaai musiek:lol:) dit help my nogals kalmeer, ek weet nie hoekom nie, maar dit werk. Nou as ek praat van harde musiek, moet ek ook s dat ek uiters selektief is, ek sal byvoorbeeld gospel rock verkies of so, ek leen nie my ore uit vir enigiets nie, aangesien ek saamstem dat musiek met mens se psige werk en jy nie altyd weet watter boodskap dit aan jou onderbewussein oordra nie.

Dan het ek my chill musiek. Hierdie is net goeie rustige tunes, maar weereens baie selektief uitgesoek, want mens weet nooit nie.

Ek moet bieg, ek hou baie van my Afrikaanse musiek, veral met 'n braai of as ek innie bos is, ek glo nie dit is skadelik vir mens se psige nie. Alhoewel, dit mag jou dalk net na commin geit dryf:lol:.

Ons moet baie waaksaam wees, veral die jongmense van vandag, want daar is 'n baie duidelike aanslag op hulle vanaf die Satan deur musiek.

Hou daai ore oop en lekker luister:cool:

CFJ
Sep 3rd 2007, 07:58 AM
Hier is 'n skakel (http://www.av1611.org/cqguide.html) wat ongelukkig in Engels is, maar mens kan dit gaan lees en in Afrikaans bespreek. Ek is seker dit behoort 'n baie interessante bespreking te wees. Dit verduidelik die verskillende komponente van musiek en gaan so bietjie dieper in op die onderwerp van musiek, veral die Christelike uitgangspunt daarin.

14390876
Sep 3rd 2007, 08:36 AM
My onmidedelike probleem is dat hulle nie kan onderskei tussen indirekte en direkte forme van aanbidding nie:rolleyes:. Net omdat `n stuk musiek nie fiesies die woord "God" of "Jesus" bevat nie, beteken nie dit is nie Christelik nie. En net omdat dit nie eksplisiet Christelik is nie, beteken dit nie dis verkeerd nie.
Ek dink ook nie musiek is daar vir die uitsluitleike, dierkete doel om God te aanbid nie. Dit is wel die belangrikste rede om musiek te maak, maar mens kan ook musiek maak om `n mens te help om `n sekere bui te handhaaf. Ek stem wel saam dat musiek nie gebruik moet word om die evangelie te verkondig nie. Eerder kan dit gebruik word om die mense wat dit verkondig te moetiveer om hulle taak beter te verrig. Daar is wetenskaplike bewyse dat musiek `n verskeidinheid invloede kan h. Byvoorbeels, sekere klasieke musiek (Bach, Mozart. etc) Laat `n mens toe om beter te werk. Dit maak mense dus meer produktief. God wil h ons moet produktief wees en hoe beter om God te aanbid as om dit te doen wat hy wil h. Musiek kan ook mense opsweep, soms na die regte rigting. Dink net aan wat die Volvry beweging vir die land gedoen het. Of wat van al die anti-oorlog liedjies.

Natuurlik, soos met alles wat goed is, kan Satan ook musiek gebruik. As `n mens luister na sekere moderne musiek dat kom `n mens agter dat dit mens kwaad, aggresief, vol haat, negatief, depresief, of met een of ander negatiewe emosie laat. Trance musiek is seker die vernaamste voorbeeld.

Phil Fourie
Sep 3rd 2007, 09:04 AM
My onmidedelike probleem is dat hulle nie kan onderskei tussen indirekte en direkte forme van aanbidding nie:rolleyes:. Net omdat `n stuk musiek nie fiesies die woord "God" of "Jesus" bevat nie, beteken nie dit is nie Christelik nie. En net omdat dit nie eksplisiet Christelik is nie, beteken dit nie dis verkeerd nie.

:agree:

Ek weet van bands met baie goeie Christelike beginsels wat hulle musiek in die sekulre mark verkoop. Een van die bv. wat een van my gunsteling bands is, is Creed.

Wat gospel musiek aanbetref stel ek dievolgende voor.

Third Day (Ek sien hulle wil iets sleg s van Third Day op daardie site, maar ek het al Third Day se CD's en kan dit ten sterkste aanbeveel, hulle is voorwaar lief vir die Here)
Hillsong (Ek het nou maar eers na hulle begin luister, maar ek hou van hulle boodskap)
Reana (Suid-Afrikaans en 'n sangeres wat ek al lewendig gesien en hoor getuig het, ek geniet haar musiek ook vreeslik baie)
363 (Baie cool)Hierdie is maar 'n paar wat ek kan aanbeveel, maar daar is baie goeie gospel musiek deesdae op die mark, jy moet maar vir jouself oordeel, maar ondersoek alles en behou die goeie is baie van toepassing rakende gospel musiek.

Groete
PFM

14390876
Sep 3rd 2007, 09:08 AM
Author Josh McDowell says about CCMd`9former Steve Camp:

"Thank God for Steve Camp. The body of Christ is enriched because we have his heart and his music. My oldest daughter thinks he hung the moon." Josh McDowell (CCM, Aug, 91, p. 15)
Did you read that "My oldest daughter thinks he hung the moon"! Do you know who hung the moon? The Lord Jesus Chri(Pung the moon! (John 1:3) Steve Camp is in the place of the Lord Jesus Christ!
:o:o:o:o
Ek is jammer maar ek vind hierdie net belaglik. Ek is `n Christen en ek dink hierdie artikel praat darm baie nonsens

In die aanhaling hierbo maak hulle `n groot denk fout wat enige iemand kan sien. Dit is die denkfout van fals assosiasie.

"My oldest dughter thinks he hung the moon" Hierdie woorde is baie duidelik figuurlik . Josh Mcdowel s nrens in hierdie aanghaling dat sy dogter dink dat die sanger die plek van Jesus in geneem het nie. Wat hy s, soos ek dit verstaan, is dat sy dogter baie waardering vir die persoon se musiek toon. Dat sy dogter vir hierdie kunstenaar sien as `n baie goeie kunstenaar wat sy talent baie goed gebruik.

Die argument val plat vir `n tweede rede: Die feit dat iemand se dogter (let op dat hulle nie s hoe oud sy is nie) dit s betekin nie dat die kunstenaar hierdie opinie goedkeur nie. Hoe weet ons dat die kunstenaar bewus is van hierdie opinie? Dit staan nrens in die artikel nie (dit is, toevalig, `n vorm van intelektuele oneerlikheid: hulle insinueer dat die kunstenaar die opinie doelbewus beinvloed, somder om vir ons te s of die kunstenaar daarvan bewus is) So om op dramatiese wyse tot die gevolgtreking te kom dat Steve Camp "Jesus se plek " in neem is om die minste te s a groot sprong. En in elk geval. Jesus het ges ons moet soos Hom word. Ons is bedoel om soos Jesus te wees. So in `n sekere manier wil God h ons moet Jesus se plek in neem.

Here's a short list of some so-called Christian Contemporary performers who sing "worldly-secular-rock" songs.

Amy Grant "PLAYS" Joni Mithchell
Johnny Cash "PLAYS" Danzig, Beck, SoundGarden, et. al!
Petra "PLAYS" Argent (ditto KISS)
77's "PLAYS" Led Zeppelin.
DC talk "PLAYS" Doobie Brothers, Beatles, Jimi Hendrix, Nirvana, REM, et. al.
Audio Adrenaline "PLAYS" Edgar Winter
Point of Grace "PLAYS" Earth, Wind and Fire
Jars of Clay "PLAYS" Ozzy Osbourne
Rez Band "PLAYS" the Who, Jefferson Airplane
Holy Soldier "PLAYS" Rolling Stones
Rachel, Rachel "PLAYS" Kansas
Deliverance "PLAYS" Black Sabbath
MXPX plays Buddy Holly

Ek kan aan baie sekulere muskiekante dink wat Christelike musiek speel en vice versa. Net omdat iemand christelike musiek maak. Beteken nie die persoon is nou veraltyd verbind daartoe om net Christelike musiek te maak nie.:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Ek sal saam stem dat om `n liedjie van Black sabbath te speel, dalk `n bietjie ver gaan, maar hoe betekin dit dat die ander musiek wat hulle maak daardeur gekontamineer is?

Ek kan nog baie voorbeelde noem van dinge wat hulle s wat regtig verregaande is. Somige daarvan stem ek saam. Maar na ek die soveelste wilde aanaame gelees het, het besluit om op te hou lees.

Phil Fourie
Sep 3rd 2007, 09:31 AM
Wat betref MW Smith, ons gebruik al jare sy musiek en songs vir die jeug by ons kerk, daar is baie kerk bands wat sy musiek maak in praise and worship geleenthede en ons het dit ook so gebruik met ons jeug band by die kerk.

Ek kan eerlik s dat hierdie artikel valse aannames maak aangaande hom en dat hy wel die eer bring aan Jesus Christus.

Wel enigeen wat bekend is met sy musiek sal dit in elk geval weet.

Amy Grant is 'n ander voorbeeld, gaan kyk eers bietjie na waarvoor die mense staan en wat hulle bediening is voordat jy aannames en valse aantuigings maak, dit is effe gevaarlik.

CFJ
Sep 3rd 2007, 10:37 AM
Ek ken nie die musikante nie en ek glo dat praktiese voorbeelde soms die beste getuienis is van die trefkrag wat iemand kan h en wil dus nie met julle oor spesifieke musikante debatteer nie. Wat egter vir myself belangrik is, is hoe musiek saamgestel word en wat presies in "Rock Music" vasgevang is. Christelike "Heavy Metal" klink maar verdag.

Baie min mense weet dat musiek bestaan uit hoofsaaklik 3 komponente.

Melodie
Webster's Dictionary defines melody as; 1. Sweetness of sound; music 2. The chief theme of a musical composition. 3. A tune; song (The Grosset Webster Dictionary, p. 372)

Melody is the most prominent part of music. Melody is the theme of the tune. Without the melody line, there is no music. Melody is the horizontal line the notes follow on the music score.

Here's a few quotes from famous musicians on melody:

"Melody is the main thing; harmony is useful only to charm the ear." Joseph Haydn (Wordsworth Dictionary of Musical Quotations, p. 15)
"Three things belong to composing, first of all melody; then again melody; then finally, for the third time, melody." Salomon Jadassohn (Wordsworth Dictionary of Musical Quotations, p. 15)

"Melody is the very essence of music." Wolfgang Amadeus Mozart (Wordsworth Dictionary of Musical Quotations, p. 16)

Harmonie
Webster's Dictionary defines harmony as; Agreeable proportion of sound. A succession of chords. (The Grosset Webster Dictionary, p. 281)

Harmony is when two or more note are played at the same time. Harmony adds depth to the melody line. Harmony is the basis for the formation of chords. Harmony is the vertical line where the notes meet on the music score.

Ritme
Our friend, Webster defines rhythm as; The pattern of tones with regard to their relative time value. (The Grosset Webster Dictionary, p. 490)

Rhythm is the movement in music. Without rhythm, music would be one, long continuous sound, or an uncontrollable noise. Rhythm or the beat is the "glue" that holds everything together. The rhythm is an "unseen" but required component of the music score.

Die volgende word ges oor "Rock Music",

WHAT IS DIFFERENT ABOUT ROCK MUSIC?

Because of that, rock is unlike any other music. In other music, the melody is the main component, but in rock the rhythm or th beat literally takes over the music.

"The rhythm in rock is the dominant part of the sound. The heavy emphasis on the BEAT is what distinguishes rock from every other type of music." (Frank Garlock, Music in the Balance, p. 32)

"Perhaps the most important defining quality of rock and roll is the BEAT, . . . Rock and roll is different from other music primarily because of the BEAT." (Charles Brown, The Art of Rock and Roll, p. 42)

And it is that BEAT that the FLESH loves!

"The sexuality of music is usually referred to in terms of it's rhythm it is the BEAT that commands a directly PHYSICAL response." (Simon Frith, Sound Effects, Youth, Leisure, and the Politics of Rock 'n' Roll, p. 240)

"Rhythm is the element of music most closely allied to BODY MOVEMENT [fleshly, carnal], to PHYSICAL action. Its simpler patterns when repeated over and over [which is exactly what rock does] can have a hypnotic effect on us". (Joseph Machlis, The Enjoyment of Music, p. 19)
In wese glo ek daar is 'n waardevolle boodskap in hierdie artikel oor wat musiek werklik is en hoe mens daarna moet kyk. Dromme is byvoorbeeld een van die musiek-instrumente wat glad nie in God se Woord voorkom nie. Min mense besef dat wanneer ritme die botoon in musiek raak, dan begin dit distorsies veroorsaak en dromme stimuleer die seksuele en veral die negatiewe daarin.

Dit is dus nie vreemd dat in 'n studie wat onderneem was in Amerika en Europa om die oorsaak van egskeidings en tienerswangeskappe te bepaal, meer as 80% van alle egskeidings en tienerswangerskappe terug geneem kon word na die dansbaan waar dit begin is nie. Die mens, dit sluit ons almal in, is vasgevang in 'n leefwreld wat gevare inhou waarvan mens nie altyd bewus is nie.

Alhoewel mens bepaalde probleme met hierdie artikel kan h oor pertinente kunstenaars wat hy voorhou en wat moontlik nie skuldig is nie, bly dit tog insiggewend om maar versigtig om te gaan met di dinge in die lewe, wat 'n effek op ons menswees het. Satan gaan dit uitbuit en musiek is geen uitsondering nie. Inteendeel, satan was die engel wat die mooiste kon sing!

CFJ
Sep 3rd 2007, 10:57 AM
Ek sal graag hierdie getuienis wil gee. Toe ek jonk was het ek 'n disko besit en wat ek daar gesien het, het gemaak dat ek vandag baie min na musiek luister. Ek hou van musiek, maar sal nie heeltyd daarna luister nie.

So ontmoet ek in 2002 'n meisie wat net soos ek oor musiek voel, maar haar ma was iemand wat heeldag na "gospel" musiek geluister het en haar dan beinvloed het. Ek bel haar eendag sommer om te gesels en sy deel my toe mee dat daar groot fout in haar verhouding met die Here is. Soos ons gesels kom ek toe agter dat sy nie meer werklik Bybel lees nie, sy luister nou "gospel" musiek en omdat dit musiek is wat oor die Here handel, laat dit haar gerus voel dat sy naby aan die Here is. Tog is sy nie naby aan die Here gewees nie en was sy juis bekommerd daaroor. In 'n woord van wysheid kon ek maar net vir haar s om die musiek net eers so bietjie op die agtergrond te skuif, want musiek het verskuilde werkinge wat dieper sny as wat ons kan sien. Sy het dit dadelik aangeneem en so week of twee later toe ons weer gesels was alles in haar verhouding met Jesus terug waar dit was. Sy kon toe getuig dat musiek dit al meer as een keer aan haar gedoen het.

Baie mense sit heeldag voor 'n radio en ek glo nie mense besef altyd die krag van stilte nie. Ek is maar lief vir gedigte skryf en hierdie gedigte spreek juis hierdie stilte aan. Mense naby aan my bewys maar net wat gebeur as hulle te min stilte in hul lewens het.

Stilte

Jy kan maar radio luister
maar luister mooi as Iemand fluister
dalk is die musiek te hard
dit maak ‘n mens tog so verward

Ek bedoel dit goed ou “Girl”
dat jy luister na Sy wil
dat jy luister hoe dit stil is
dis ‘n voorreg - wat self vertel is

Jy sal sien dis die waarheid
dit gee mens waarlik reinheid
Die stilte het ‘n krag
waar ons almal… eindig in Sy mag!

6 Mei 2002, 6:50

Liewe Ma

Ons is soms so vr van mekaar
ek hou nie daarvan nie en dit pla my
dat ons alewig so moet stry
kan ek ma ietsie leer
ma moet net, ag net probeer

Ontdek Hom in die stilte
dis waar Hy ons almal raak
waar Hy die mooiste musiek… ook maak

2 Mei 2002, 6:30

14390876
Sep 3rd 2007, 02:21 PM
Baie min mense weet dat musiek bestaan uit hoofsaaklik 3 komponente.

Melodie
Webster's Dictionary defines melody as; 1. Sweetness of sound; music 2. The chief theme of a musical composition. 3. A tune; song (The Grosset Webster Dictionary, p. 372)

Melody is the most prominent part of music. Melody is the theme of the tune. Without the melody line, there is no music. Melody is the horizontal line the notes follow on the music score.

Here's a few quotes from famous musicians on melody:

"Melody is the main thing; harmony is useful only to charm the ear." Joseph Haydn (Wordsworth Dictionary of Musical Quotations, p. 15)
"Three things belong to composing, first of all melody; then again melody; then finally, for the third time, melody." Salomon Jadassohn (Wordsworth Dictionary of Musical Quotations, p. 15)

"Melody is the very essence of music." Wolfgang Amadeus Mozart (Wordsworth Dictionary of Musical Quotations, p. 16)

Stem glad nie saam nie. :oMelodie is nie = musiek nie. Daar is musiek wat nie melodie het nie. Ek ken klasieke komponiste wat musiek maak wat geen melodie het nie. Al gehoor van: One Minute and thirty three second" Dit hang af van die intensie van die komponis.

Dit is net soos mense wat sekere beperkings wil plaas op wat kuns is. Die hele punt is dat daar nie regtig sulke beperkings is nie. Kuns is die een area in die lewe waar daar `n reuse grys area is.

[
B]Harmonie[/B]
Webster's Dictionary defines harmony as; Agreeable proportion of sound. A succession of chords. (The Grosset Webster Dictionary, p. 281)

Harmony is when two or more note are played at the same time. Harmony adds depth to the melody line. Harmony is the basis for the formation of chords. Harmony is the vertical line where the notes meet on the music score.

Ritme
Our friend, Webster defines rhythm as; The pattern of tones with regard to their relative time value. (The Grosset Webster Dictionary, p. 490)

Rhythm is the movement in music. Without rhythm, music would be one, long continuous sound, or an uncontrollable noise. Rhythm or the beat is the "glue" that holds everything together. The rhythm is an "unseen" but required component of the music score.

Die boonste gedeelte stem ek grootliks mee saam

Die volgende word ges oor "Rock Music",

WHAT IS DIFFERENT ABOUT ROCK MUSIC?

Because of that, rock is unlike any other music. In other music, the melody is the main component, but in rock the rhythm or th beat literally takes over the music.

"The rhythm in rock is the dominant part of the sound. The heavy emphasis on the BEAT is what distinguishes rock from every other type of music." (Frank Garlock, Music in the Balance, p. 32)

"Perhaps the most important defining quality of rock and roll is the BEAT, . . . Rock and roll is different from other music primarily because of the BEAT." (Charles Brown, The Art of Rock and Roll, p. 42)

1) rock is nie die enigste form van musiek wat baie op perkusie staatmaak nie.
2) Dit is nog steeds net soveel `n musiek vorm as wat jazz is

And it is that BEAT that the FLESH loves!"
Bewys dit asseblief. watter verkil maak dit of dit a Beat by het of nie.

The sexuality of music is usually referred to in terms of it's rhythm it is the BEAT that commands a directly PHYSICAL response." (Simon Frith, Sound Effects, Youth, Leisure, and the Politics of Rock 'n' Roll, p. 240)

Sexualiteit is nie verkeerd behalwe in die verkeerde konteks nie. Daar is niks fout met liefdes liedjies nie.

"Rhythm is the element of music most closely allied to BODY MOVEMENT [fleshly, carnal], to PHYSICAL action. Its simpler patterns when repeated over and over [which is exactly what rock does] can have a hypnotic effect on us". (Joseph Machlis, The Enjoyment of Music, p. 19)

Dit KAN `n hipnotiese effek h. En ek KAN dalk eendag deur `n bus omgery word. Of nie. Dit is nie die musiek se skuld nie, maar die persoon wat dit gebruik. Daar is ook niks fout met dans (ballroom en latin) nie. Dit is goed vir fiksheid en `n goeie manier om sosiaal te verkeer. Ek self dans graag. Rock musiek is bedoel om dans musiek te wees. Dit is daarom dat die element (fisieke beweeging) daar is. Die insinuasies in die aanhaling is nie van pas nie.

In wese glo ek daar is 'n waardevolle boodskap in hierdie artikel oor wat musiek werklik is en hoe mens daarna moet kyk.

Ek moet hier effens van jou verskil. Ja, die artikel maak `n paar geldige punte, maar hulle qualifiseer nie wat hulle s goed genoeg nie. Die artikel is besmet met aanames, gerugte, denkfoute (foutiewe argumneteering). Daarom word dit moeilik om die groot boodskap erenstig op te neem.

Dromme is byvoorbeeld een van die musiek-instrumente wat glad nie in God se Woord voorkom nie. Min mense besef dat wanneer ritme die botoon in musiek raak, dan begin dit distorsies veroorsaak en dromme stimuleer die seksuele en veral die negatiewe daarin.

Koerante is `n vorm van inligting verskaf wat glad nie in God se Woord voorkom nie. Moet ons nou aanvaar dat daar iets fout is met koerante weens hierdie feit?

Instrumente word altyd in families gegroepeer. Dromme is deel van die slaginstrument familie. Almal van hulle is daar om `n bepaalde ritme te verskaf. Simbale, wat wel in die Bybel voorkom, is ook een van hulle. In klassieke musiek word verskeie slag instrumente gebruik. In jou gewone orkes is daar gewoonlik `n ketel drom byvoorbeeld.

ek dink ook nie dat dit altyd die geval is dat wanneer ritme die botoon in die musiek raak, dit distorsies veroorsaak nie. Kan jy miskien vir my `n empiriese bewys gee dat dit spesifiek die negatiewe seksuale stimuleer?

Dit is dus nie vreemd dat in 'n studie wat onderneem was in Amerika en Europa om die oorsaak van egskeidings en tienerswangeskappe te bepaal, meer as 80% van alle egskeidings en tienerswangerskappe terug geneem kon word na die dansbaan waar dit begin is nie. Die mens, dit sluit ons almal in, is vasgevang in 'n leefwreld wat gevare inhou waarvan mens nie altyd bewus is nie.

Dit is `n sameloop van omstandighede. Dit is nie `n spefieke element in die musiek nie, maar `n klomp elemente wat saam gebruik word.

Alhoewel mens bepaalde probleme met hierdie artikel kan h oor pertinente kunstenaars wat hy voorhou en wat moontlik nie skuldig is nie, bly dit tog insiggewend om maar versigtig om te gaan met di dinge in die lewe, wat 'n effek op ons menswees het. Satan gaan dit uitbuit en musiek is geen uitsondering nie. Inteendeel, satan was die engel wat die mooiste kon sing!

Stem 100% saam. ;)

14390876
Jan 7th 2011, 09:13 AM
Ek het deur my eie pos hierbo gelees en besef dat my standpunt nog presies dieselfde is. Het julle geweet dat 'n klavier soms beskou word as 'n soort slag instrument? Die klein hout blokkies slaan op die snare om die note te produseer. Lady Gaga is glad nie goed nie. Justin Bieber is waarskynlik onskuldig, maar hoekom sou jy daarna wil luister as daar soveel beter musiek is selfs vir ontspanning? Mozart? Briljant. As julle my pos in die ander draad, waar ek begin praat het daaroor, sal julle sien wat ek van die hipnose storie dink.

Son of the South
Apr 20th 2011, 10:29 AM
Ek wou eers 'n verwysing na die lirieke plaas, maar ek het daarteen besluit, want dis uiters vieslik. Ek luister self nie veel radio nie, maar ek is darem bly om te verneem dat 'n paar mense gekla het:

http://www.volksblad.com/Suid-Afrika/Nuus/Musiekliefhebbers-dink-Lady-Gaga-se-treffer-is-swak-20110419
Musiekliefhebbers dink Lady Gaga se treffer is swak
2011-04-19 23:38

JOHANNESBURG. Suid-Afrikaanse musiekliefhebbers dink Lady Gaga se splinternuwe treffer, Judas, is swak en onvanpas en eis dat die liedjie van radiostasies se speellyste verwyder word.

Dt is gister deur platejoggies en musiekbestuurders van verskillende radiostasies bevestig.

Judas, wat Vrydag oor die wreld heen uitgereik is, is op die omstrede sanger se nuwe album Born This Way opgeneem.

Oorsese nuuswebblaaie het gister berig Christengroepe is die josie in oor die omstrede lirieke. Suid-Afrikaners het nie op hulle laat wag nie.

Mark Pilgrim, platejoggie vir 94.7Highveld Stereo en 94.5KFM, het Judas Sondag in die Kia Take 40-program en eergister in die Afternoon Drive-program gespeel.

Ten tyde van die Sondagprogram was die terugvoer taamlik verdeeld, het Pilgrim gister ges.

Tydens eergister se program was daar egter net twee mense wat ges het hulle hou van die liedjie. Die res van die terugvoer was baie negatief. Die meeste mense het ook ges hulle wil die liedjie nie weer hoor nie, of verander die stasiekanaal sodra Judas gespeel word.

As di negatiewe terugvoer bly toeneem, sal ek nie graag die liedjie wil bly speel nie, het Pilgrim ges.

Hy het ook gistermiddag laat getwiet dat die Afternoon Drive-program die liedjie vir eers nie meer sal speel nie omdat die stasie duisende SMSe daaroor gekry het.

Ook die 94.7-platejoggie Paul Rotherham het eergister op sy Facebookprofiel geskryf dat hy Judas in sy persoonlike hoedanigheid nie wil speel nie.

Ek is nie iemand wat my geloofsoortuigings aan ander mense opdwing nie, maar ek sukkel om te verstaan hoe die nuwe Lady Gaga-lirieke nie as beledigend genterpreteer kan word nie... as dit my keuse was, sou ek geweier het om dit te speel.

Zane Derbyshire, musiekbestuurder van 94.7Highveld Stereo, het ges die liedjie is duidelik gewild en is die afgelope naweek meer as enige ander liedjie van iTunes afgelaai. n Onlangse steekproef onder die stasie se luisteraars het egter meestal n negatiewe peiling gewys.

Volgens Sotiriss Moldovanos, n musieklyssamesteller vir 5FM, was die terugvoer van di stasie se luisteraars meer gemeng.

Jacaranda 94.2 FM en RSG het nog nie die nuutste Lady Gaga-liedjie gespeel nie.

- Volksblad

Die Filadelfieer
Apr 20th 2011, 11:00 AM
O hemel tog nee ! Ek het die lirieke gaan beloer, hoop ouers so ogies gaan oop en verban Gaga uit hulle huise uit.