Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nuwe lede, stel jouself voor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Baie dankie vir die verwelkoming.

Comment

• Hi Cindy

Welkom hier.

El wonder - jou man is nie dalk in die IT bedryf nie? Soos programmering miskien. Dalk kan ek iemand kontak...

Originally posted by CindyB View Post
      Hi almal,

Ek is Cindy. Ons woon in Australia, Adelaide. Het 2 pragtige kinders en 'n wonderlike man. Ek ken Jesus nog altyd en is baie lief vir Hom.
      Ek sien vreeslik uit om hier lekker te kan kuier en meer te leer oor die Here. Ek wil vreeslik graag saam bid vir mekaar en het self ook gebed nodig. My man is tans werkloos (ons het nuut Australia toe gekom en is nog in die proses om werk te soek) Alle gebede hierin sal vreeslik waardeer word.
      Dis so lekker om aan so forum te behoort waar ons net lekker kan gesels en kos vir die siel kan kry :-)
      Kan nie wag nie.....

Comment

• Hello Julle. My volle naam is Francois Nell en ek bly tans in Kaapstad (sedert Sept. 2000). Het in Vanderbijlpark grootgeword en na skool in Pretoria gaan woon. Is in 1994 getroud en het twee meisiekinders wat 13 en 11 word hierdie jaar.

Ek soek al lankal 'n lekker afrikaanse Christen forum. Is hierheen verwys deur ander ander lid (vanaf 'n ander forum). Ek het NG grootgeword maar het in 1994 die charismatiese rigting ingeslaan. Waar ek vandag met "denominale kerk" staan is nie meer so duidelik definieerbaar nie (Frank Viola se "organiese kerk" beskryf my posisie tans waarskynlik die beste). Al deur baie harde tye gegaan en die plek wat ek vandag staan in Christus het gekom deur baie beproewinge en wedervaringe. Ek het al baie rondgekrap in die uithoeke van my geloof en het al deur vele "issues" gewerk. Het nog "diep" vrae waaraan ek werk (sal seker 'n lewenslange taak wees). Ek lees baie en het onlangs Amazon se Kindle op my BlackBerry gelaai wat 'n hele nuwe lees-wÍreld vir my oopgemaak het.

Een van my huidige "soektogte" is om Genesis 1 tot 3 te verstaan. Sal nie nou hier uitbrei nie behalwe om te sÍ dat ek besig is met 'n boek genaamd "The Lost World of Genesis One" deur John H Walton. Dis diep dinge hierdie en ek wil nie sommer met die intrapslag in die moeilikheid hier wees nie ... (ek word nog nie in die kontroversie kamer toegelaat nie ).

Anyway, genoeg van my vir eers ... hoop ons gaan lekker gesels.

Comment

• Francois, Welkom, Waneer het jy gematrikuleer??
          The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
          God plants in our hearts
          to remind us
          there are better things ahead.
          -Holley Gerth

Comment

• Een van my huidige "soektogte" is om Genesis 1 tot 3 te verstaan. Sal nie nou hier uitbrei nie behalwe om te sÍ dat ek besig is met 'n boek genaamd "The Lost World of Genesis One" deur John H Walton. Dis diep dinge hierdie en ek wil nie sommer met die intrapslag in die moeilikheid hier wees nie ... (ek word nog nie in die kontroversie kamer toegelaat nie ).
            Baie welkom....ek kan sien jy is 'n man met insig as ek so van jou plasings lees. Ek het BAIE ondervinding van die "kontroversie kamer" en dit is nie omdat dit 'n slegte plek is of dat ek 'n slegte ou is nie. Daar is 'n paar dinge waarin ek glo wat nie so lekker vatplek het op die forum nie en dit laat my gewoonltik daar beland.

Andersins is dit baie lekker om hier deel (is nou al oor 'n jaar hier) te neem en ek het al menig vriende/vriendinne gemaak......en so een of twee minder populere vriende. Dit op sig self is ook nie 'n slegte ding nie want daar moet 'n bietjie teenstand ook wees wat 'n ou weer terug neem na die Woord om dit beter te bestudeer, of jy eet alles wat hier gese word vir soetkoek op en dit kan gevaarlik wees.

Comment

• Originally posted by Ta-An View Post
              Francois, Welkom, Waneer het jy gematrikuleer??
              Hi Ta-An. 1987, HoŽrskool Transvalia, Vanderbijlpark.

Comment

• Originally posted by FNell View Post
                Hi Ta-An. 1987, HoŽrskool Transvalia, Vanderbijlpark.
                Ok ek is paar jaar ouer as jy ,,,gaan kyk hier
                The LORD is my Miracle

Hope is a seed
                God plants in our hearts
                to remind us
                -Holley Gerth

Comment

Hello Julle. My volle naam is Francois Nell en ek bly tans in Kaapstad (sedert Sept. 2000). Het in Vanderbijlpark grootgeword en na skool in Pretoria gaan woon. Is in 1994 getroud en het twee meisiekinders wat 13 en 11 word hierdie jaar.

Ek soek al lankal 'n lekker afrikaanse Christen forum. Is hierheen verwys deur ander ander lid (vanaf 'n ander forum). Ek het NG grootgeword maar het in 1994 die charismatiese rigting ingeslaan. Waar ek vandag met "denominale kerk" staan is nie meer so duidelik definieerbaar nie (Frank Viola se "organiese kerk" beskryf my posisie tans waarskynlik die beste). Al deur baie harde tye gegaan en die plek wat ek vandag staan in Christus het gekom deur baie beproewinge en wedervaringe. Ek het al baie rondgekrap in die uithoeke van my geloof en het al deur vele "issues" gewerk. Het nog "diep" vrae waaraan ek werk (sal seker 'n lewenslange taak wees). Ek lees baie en het onlangs Amazon se Kindle op my BlackBerry gelaai wat 'n hele nuwe lees-wÍreld vir my oopgemaak het.

Een van my huidige "soektogte" is om Genesis 1 tot 3 te verstaan. Sal nie nou hier uitbrei nie behalwe om te sÍ dat ek besig is met 'n boek genaamd "The Lost World of Genesis One" deur John H Walton. Dis diep dinge hierdie en ek wil nie sommer met die intrapslag in die moeilikheid hier wees nie ... (ek word nog nie in die kontroversie kamer toegelaat nie ).

Anyway, genoeg van my vir eers ... hoop ons gaan lekker gesels.
                  Welkom by ons Francois! Ek bevind myself in baie dieselfde bootjie as jy, want geen denominasie kan my sienwyse omvat of definieer nie. Ek glo persoonlik dat daar 'n ongeskrewe middelgrond tussen gereformeerdheid en pinkster is, sou mens die Suid-Afrikaanse konteks gebruik. Baie van ons wat hier deelneem, bevind ons in daardie middelgrond. Wat jy miskien moet doen om Lighuis se doel te verstaan, is om hierdie draad te lees, Deelname - Bibleforums en Lighuis. Dit sal baie frustrasie ook spaar, as jy besef dat dit nie 'n gespreksforum is, wat spesifiek deur 'n denominasie bedryf word nie, maar dat dit ruimte laat om 'n ondersoekingsreis in hoofstroom protestantisme te kan onderneem. Die term 'hoofstroom protestantisme' is egter relatief, maar bepaald is dit die beste definisie tot mens se beskikking op hierdie stadium, waarbinne die waarheid die naaste gedefinieer aan kan word en behoort meeste mense dit te kan verstaan.
                  The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
                  but I must confess, donít worry
                  the rapture is not before the Great Tribulation
                  itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
                  itís for all the people in the zoo
                  think about it and refreshÖ
                  you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
                  the rapture is for you and me
                  when we decide to leave from here
                  that very day, oh! God adhereÖ

Comment

Ok ek is paar jaar ouer as jy ,,,gaan kyk hier
                    Hi Ta-An. Verstaan ek korrek dat jy ook in Transvalia was?

Comment

• Originally posted by CFJ View Post
                      Welkom by ons Francois! Ek bevind myself in baie dieselfde bootjie as jy, want geen denominasie kan my sienwyse omvat of definieer nie. Ek glo persoonlik dat daar 'n ongeskrewe middelgrond tussen gereformeerdheid en pinkster is, sou mens die Suid-Afrikaanse konteks gebruik. Baie van ons wat hier deelneem, bevind ons in daardie middelgrond. Wat jy miskien moet doen om Lighuis se doel te verstaan, is om hierdie draad te lees, Deelname - Bibleforums en Lighuis. Dit sal baie frustrasie ook spaar, as jy besef dat dit nie 'n gespreksforum is, wat spesifiek deur 'n denominasie bedryf word nie, maar dat dit ruimte laat om 'n ondersoekingsreis in hoofstroom protestantisme te kan onderneem. Die term 'hoofstroom protestantisme' is egter relatief, maar bepaald is dit die beste definisie tot mens se beskikking op hierdie stadium, waarbinne die waarheid die naaste gedefinieer aan kan word en behoort meeste mense dit te kan verstaan.
                      Baie dankie man. Ek geniet die middelgrond want dit gee my ruimte om daai ondersoekingsreis sonder "kettings" te doen. Ek heg baie hoŽ waarde in die vryheid wat ek in Christus het ... en dit het baie wroeginge geneem om dit te verstaan en te waardeer (gee dit nooit weer op nie). Ek het geleer dat daar 'n sterk genade/liefde "draad" is wat my aan God verbind wat my baie ruimte gee om te ondersoek sonder om van Hom geskei te word.

Comment

Hi Ta-An. Verstaan ek korrek dat jy ook in Transvalia was?
                        1975 gematrikuleer... dis ons reunie se webtuiste wat ek gebou het
                        The LORD is my Miracle

Hope is a seed
                        God plants in our hearts
                        to remind us
                        -Holley Gerth

Comment

So nice om fotos te sien van Ma'am Backeberg en Meneer "Vlam" Coetzee. Twee fantastiese mense wat ek ook die voorreg gehad het om as onderwysers te hÍ.

Comment

• En daar is ou Meneer Pajamis sowaar ook! My kuns onderwyser tot matriek.

Comment

• Is bietjie laat, maar welkom hierso Francois !

Comment

Haai ! Toe is ek 'n jaar oud !!

Comment

Working...
                                X