Announcement

Collapse
No announcement yet.

Die doel en aard van die Bybelskool

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die Filadelfieer

Ek is in Hartbeesfontein. Ons behoefte is nie Bybels nie, maar bybelstudie materiaal om gemeentelede toe te rus vir verskeie bedienings. Vinnig dink ek aan aspekte soos Berading, Aanbidding (praise and worship), Siekesorg, ens.

Comment

Originally posted by Stephen_NW View Post
      Die Filadelfieer

Ek is in Hartbeesfontein. Ons behoefte is nie Bybels nie, maar bybelstudie materiaal om gemeentelede toe te rus vir verskeie bedienings. Vinnig dink ek aan aspekte soos Berading, Aanbidding (praise and worship), Siekesorg, ens.
      Ek weet dit gaan nou baie swaar in Harties, ek is nie te ver van jou af nie (Potch). Gaan dit help as ons vir jou aanlyn-studies bymekaar maak en dalk die skakels hier pos ?

Comment

Die Filadelfieer

Dit sal wonderlik wees! Ek wil nie graag my e-pos adres hier noem nie en ek kan ook nog nie profiele "view" nie, so ek is nie seker hoe ons kan maak nie... laat weet my asseblief maar.

Dankie

Stephen

Comment

Jy hoef nie jou details uit te gee nie Stephen, ons maak sommer 'n draad spesiaal vir jou oop waar daar skakels na goeie Bybelstudies en artikels deur deelnemers geplaas kan word.

Comment

Die Filadelfieer

Dankie.

Comment

Welkom Stephen

Ek werk vir 'n organisasie wat Bybelskole węreldwyd stig - sou jy belangstel kan jy my jou epos deur die private boodksap stelsel stuur.

Sterkte.

Anton
              Anton VS

Slegs beskawings wat hulle wortels skiet in die Christelike Geloof kan werklikwaar as beskawing bestempel word.

-- Abraham Kuyper --

www.collegia.blogspot.com

Comment

Anton, baie dankie ... sodra ek toegang kry tot profiel besigtiging, sal ek jou laat weet.

Groete

Stephen

Comment

Anton

Baie dankie ... sodra ek toegang kry tot profiel besigtiging, sal ek jou laat weet.

Groete

Stephen

Comment

CFJ

Baie dankie vir die skakel.

Ek het met Christo geskakel en ons korrespondeer tans met vonkpos.

Groete

Stephen

Comment

Hi ek stel belang, kan jy enigtyd aansluit of is ek te laat?

Comment

Re: Die doel en aard van die Bybelskool

E is so opgewonde oor die block waarop ek afgekom het;lank daarna gesoek.ek wil baie graag dieper delf in die woord.sien baie uit na dit wat ek gaan leer en ontvang by julle.God is regtig baie goed

Comment

Re: Die doel en aard van die Bybelskool

Originally posted by gkamfer111 View Post
                          E is so opgewonde oor die block waarop ek afgekom het;lank daarna gesoek.ek wil baie graag dieper delf in die woord.sien baie uit na dit wat ek gaan leer en ontvang by julle.God is regtig baie goed
                          Gaan loer in by die skakel onder en e-pos my by jvandmerwe@g5.co.za of johnny@oospoort.co.za

http://bibleforums.org/showthread.ph...40#post2481240

Comment

Working...
                          X